2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Honda CTX & NC
Következő oldal

palinkasb 1146 2015. október 20. 03:48  
Ully,

Látom zajlik az élet. A korábbi kérdésedre válaszolva:
Én még nem tettem le a motort. Csepereg kicsit az esõ mostanában, már kaptam vödröt a kollégáktól a fogas alá, amin a motoros ruhám lóg. De ez nem ok arra, hogy már októberben félbe vágjuk a szezont ;) 5 fokig biztos marad napi használatban, aztán meglátjuk milyen a tél. Ha nincs nagy hó, remélem idén nem kell elcsomagolni hónapokra.

Ma olyan eszméletlen volt az út befelé, hogy erõsen gondolkodtam hogy megfordulok és mégegyszer végigmegyek rajta. Az összes utca baromi hangulatos volt a friss esõszaggal és az õszi fákkal.

Ráadásul a mélygarázsban kedvemre válogathattam a motoros parkolók közül. Úgy tûnik az összes BMW, Ducatti és Vespa tulajdonos egyszerre vett ki szabadságot (biztos nem csak nyári motorosok akik ilyen komoly gépekkel járnak) :D

Láncot most napi szinten kell fujkálnom (ez elég macera), de más lényeges változást nem okoz a CTX-nél a vizibicikli üzemmód.
    

Ullyses 1145 2015. október 19. 20:15   Válasz erre: 1144
Kicsi, lehet h igazad van, én még csak 2 éve motorozom, nekem minden "vicc" új! Lehet ha már annyi éve ülnék a nyeregben mint Ti, nekem is ez lenne a véleményem... Egyelõre még tetszik! Az alsóörsi Harly találkozó meg számomra csúcs volt az idén... ( fõleg visszafele nem indult a motorom, a gyujtáskapcs megadta magát) :D
    

kicsi 1144 2015. október 19. 20:06   Válasz erre: 1143
No, jól van, nem folytatom az élcelõdést, mert a végén olyan lennék, mint páran a béemvés fórumban :))
A magam részérõl utoljára 2011-ben voltam motorostalin, akkor is azért, mert egy barátom szervezte.Nagyon jó, érdekes volt, de nem az én világom.Egy túrára-szinte bárhová, ahová aszfalton el lehet jutni-hamarabb kapható vagyok.
    

Ullyses 1143 2015. október 19. 19:56   Válasz erre: 1141
Mit jelent h nem olyan a motorod? Azt tudjuk h nem éppen csúcstechnika, mert az a CTX-nél kezdõdik! :)) de azé má lassan tiszteletbeli CTX-es vagy Te is! Szval Rád is számítok/tunk, ha Daty is! :)
Egyébként az idén voltam a pécsi motoros talin, s leszámítva h kicsit akadozott a program, de érdekes volt és jó volt látni a rengeteg motorost aki összejöttek, kb 1400-1500moci volt! A vonulás is jó volt és íme egy kép a köztes szünetben a fõtéren:
    

ErErpower 1142 2015. október 19. 18:57   Válasz erre: 1137
Daty! (pü) :-))
    

kicsi 1141 2015. október 19. 18:50   Válasz erre: 1140
öö, izé, nekem nem olyan a motorom....:)))
    

Ullyses 1140 2015. október 19. 18:47   Válasz erre: 1139
nemá! akkor hogy akartok Dunakesziig is eljönni??? :)
    

kicsi 1139 2015. október 19. 18:17   Válasz erre: 1138
Ne csodálkozz, új még a motorja, nem tudni mennyire megbízható, így aggályos átlépni a megyehatárt :)))
    

Ullyses 1138 2015. október 19. 17:58   Válasz erre: 1137
...ezen most elcsodálkoztam...:(
Akkor pl egy pécsi motoros találkozóra sem gurulunk majd együtt?
    

Daty 1137 2015. október 19. 14:23   Válasz erre: 1136
A kedvem nem hiszem, hogy meg fog változni!:-))
    

Ullyses 1136 2015. október 19. 13:46   Válasz erre: 1135
Sztem még ne mondj semmit! Majd meglátod milyen kedved lesz a szezon elõtt egy találkozóhoz..., az meg h összejön sok-sok motoros...? sztem nem probléma. Max a kaját úgy oldjuk meg h: bogrács.
    

Daty 1135 2015. október 19. 10:08   Válasz erre: 1134
Köszönöm szépen, így már megtaláltam.:-)
Az volt a baj, hogy én kötõjellel (FO-TA) kerestem, úgy meg nem jött semmi.:-(

Azt hiszem, én ezt kihagyom.
Inkább megpróbálok szervezni egy CTXCNC találkozót.:-)

Amikor anno kiírtam az elsõ DL találkozót, azt hittem, Egerben összejövünk vagy 10-20-an.
69 lett a vége az ország minden pontjáról!:-))

    

Ullyses 1134 2015. október 19. 08:11   Válasz erre: 1133
Privi ment, de ide is beillesztem, már csak azért is, h a többiek mit szólnának egy tavaszi Fórumok -Találkozóján való résztvételhez... ? Tul képp a sok fórumos itt összeismerkedhetne...
Remélem a blogot olvasgatva jól "jött le" nekem, de gondolom nem volna ellenükre a szervezõknek az az értelmezés sem ahogy most én írtam...
    

Daty 1133 2015. október 18. 20:55   Válasz erre: 1131
Pedig nem, nem linkelnéd be inkább?
    

Daty 1132 2015. október 18. 20:55   Válasz erre: 1130
Tisnoban?
Ott már anno voltunk a Hotel Tomislavban, szakszervezeti összeköttetés segítségével.
Oda szeretnék visszamenni.
    

Ullyses 1131 2015. október 18. 20:45   Válasz erre: 1126
Daty! nem igaz h nem találod?! FO-TA Fórumok Találkozója.... kisérõ szöveg mindjárt a legelsõ (#1) bejegyzésben! (Bejegyezte: Kilos)
    

kicsi 1130 2015. október 18. 20:23   Válasz erre: 1129
Van néhány bejáratott szállás-tippem, ha kell, szólj.
    

Daty 1129 2015. október 18. 20:20   Válasz erre: 1128
Mindenképpen melegebb idõben akarok menni, és is-is.
Motorozni Is fogok, meg pihenni, fürdeni IS!:-)
    

kicsi 1128 2015. október 18. 20:15   Válasz erre: 1122
Az 5-6 napban vagy nem lesz sok pihenés, vagy nem lesz sok motorozás :)
Ha inkább motorozás a cél, akkor mindenképp a strandszezon elõtt, ha meg a pihenés, fürdés, akkor juni. közepe után.
    

kicsi 1127 2015. október 18. 20:13   Válasz erre: 1121
2016.04.30.
:)
    

Daty 1126 2015. október 18. 20:09   Válasz erre: 1125
És hol?
Mert sehol nem találtam olyat.:-(
    

Ullyses 1125 2015. október 18. 14:56   Válasz erre: 1124
Néz meg a FO-TA fórumot és megértesz mindnet!
remélem... :)
    

Daty 1124 2015. október 18. 13:44   Válasz erre: 1123
Ha szervezek is csapatot, max 4-5 motor, az attól nagyobb létszám, az már vonulás!:-)
Én Tisno-t preferálnám a Murter szigeten, ott már voltunk.
Mindenképpen csillagtúrát, fürdeni, is szeretnénk, pihenni is stb...
A csillagtúra sem lenne mind szervezett, sok "szabad foglalkozást" terveznék bele.

Ezt a FO-TA-t nem igazán értem, kifejtenéd?


    

Ullyses 1123 2015. október 18. 13:38   Válasz erre: 1122
...ilyesmi érdekelne engem is.... vmi csapatot lehetne addig verbúválni? Kit melyik rész érdel a legjobban? Meg csillagtúra avagy vonulásos túra? Ti hogy szoktátok? Mi a csillagtúrát preferáltuk eddig, igaz kocsival...
Apropó! Láttátok a DunakesziMBT fórumot, blogot?
A FO-TA tavaszi összejövetelére is készülhetnénk, mivel ez is egy 'FO', nem de???
    

Daty 1122 2015. október 18. 13:13   Válasz erre: 1121
Én jövõre tervezek egy Horvátországot, pihenéssel, motorozással.
Kb 5.6 napot.
    

Ullyses 1121 2015. október 18. 12:54  
...akkor mikor megyünk? :)
    

Daty 1120 2015. október 18. 12:15   Válasz erre: 1118
A Dinári, az kutya egy hegy!:-)
Az alagút egyik végén 8 fok van, a másikon 24.:-))

Nem hiába éghajtatválasztó!:-D
    

kicsi 1119 2015. október 17. 19:07   Válasz erre: 1118
Én is nagyon szeretem azt a környéket, többször sikerült már bejárni motorral, egészen le Montenegróig.Az az ország az igazi kedvenc, hisz különleges, csodás hegyek, tavak, tenger, kanyonok hazája, és ráadásul az emberek is mérföldekkel barátságosabbak, mint bármely nyugati országban.
    

Ullyses 1118 2015. október 17. 18:38   Válasz erre: 1116
Az szép élmény lehetett Kicsi! (ha azon a képen Te vagy, -sejtem az igent- akkor a neved "igencsak" találó :)) Szép az a hely, hasonló van Sibenik felé is...
Egyébként a Dinári déli oldalán gyakoriak az ilyen szelek. Egyszer az autópályán le is állították a forgalmat vagy egy órára -rendõrök, jelzõlámpa!- amíg el nem ment a viharos szél és esõ, mert felfelé a hegynek nem volt biztonságos. Egyébként arra egyszer elmennék motorral is... persze, esõ és szél nélkül!:)
    

Daty 1117 2015. október 17. 12:17   Válasz erre: 1116
Na ez sem semmi lehetett!:-((
    

kicsi 1116 2015. október 17. 11:20   Válasz erre: 1115
Nekünk az eddigi legrosszabb élmény tavaly május elején volt. Hazafelé Zadarból indulva kellett átkelni a Maslenyica-hídon.Bizonyára sokan tudják, ismerik, az egy tengerszoros felett átívelõ nem túl hosszú híd.Szitáló esõben indultunk, de mire a hídhoz értünk olyan orkánszerû szél támadt, hogy elsõ körben félreálltunk a hídfõnél, odalapulva a sziklához...Egyszerûen azért, mert miután leszálltunk a motorról, nem tudtál megállni a lábadon sem.Ketten fogtuk a motort, hogy sztenderen állva ne dûtse fel a szél. Így nem mertünk nekivágni a hídnak, csak kb egy óra múlva, mikorra kifigyeltük, hogy a széllökések ereje, olykor csökken. Egy ilyen pillanatot kihasználva tudtunk átkelni a hídon.A tengerparti út mentén már nem fújt annyira a szél, csak úgy 5 percenként terített be sós vízzel,amit a tengerbõl fújt ki ránk.A hegyen felkaptatva már sokkal jobb volt a szerpentinen, csökkent a szél, és a hõmérséklet is(+2 fok) viszont itt már szerencsére nem esõ esett.
Hó . :)
Azt gondolom, ez az élmény meg fog maradni egy darabig..:)
    

Daty 1115 2015. október 17. 10:01   Válasz erre: 1114
Neme a legrosszabb élményem az volt, mikor a Horvátoktól hazafelé, a határig 7 fokban jöttünk.:-(
Párásodott minden, tükör, bukó, csúszott az út, lemerevedett kezünk lábunk.

Aztán a határ után meg kellett állni levetkõzni farmerra, pólóra, mert itthon 27 fok volt!:-))

Ahogy írod, vannak még csodák!:-D
    

kicsi 1114 2015. október 17. 09:53   Válasz erre: 1113
Örülünk, hogy megosztottad szexuális szokásaid kuriózumait :))))

A viccet félretéve: Igen, igazad van Attila, ha egy környékbeli gurulást tervezek, biztos nem indulok el ilyen szakadó esõben.
Hosszabb túrára természetesen igen. Pár évvel ezelõtt egy alpoki túrára úgy indultunk el, hogy a faluvégén lévõ benzinkúttól kezdve, a Burgenlanban lévõ szállásunkig szakadó esõben, 12-14 fokban mentünk, mindezt július közepén.Viszont amikor megérkeztünk, akkor kisütött a nap, és a következõ egy hétben ragyogó napsütésben csináltunk pl ilyen felvételeket.
    

Daty 1113 2015. október 16. 21:48   Válasz erre: 1112
Ha megnyugtat, itt meg most kezdett igazán szakadni!:-((
Amúgy ha jól tudom, Pali sem motorozik esõben, hacsak nem útközben kapja el valahol...
Amúgy én is csak olyan esetben tolerálom az esõt!:-)
Áztam, fáztam már úgy át, egy 150 km-en keresztül tartó hazaúton feleségemmel együtt, hogy mikor hazaértünk, levettük a csizmát, bõr nacit, és dzsekit, és úgy, ahogy voltunk, aláöltözõkkel együtt beültünk a fürdõkádba, amit addigra teleengedtünk forró vízzel, hogy kiengedjünk!:-))
    

Ullyses 1112 2015. október 16. 21:42   Válasz erre: 1111
...igen Te írtad de Kicsi nem! ...és nálunk még most is esik... :(
    

Daty 1111 2015. október 16. 12:43   Válasz erre: 1110
De írtam:

"Hol ködszitálás van, hol csepereg, hol szakad, és ezt csinálja felváltva.:-( "
    

Ullyses 1110 2015. október 16. 12:03   Válasz erre: 1107
Nem is a service miatt aggódom - ezt egyébként a fõnök -õ is Attila!, jó fej- átbeszéltük, rugalmasak, hanem félek ha hirtelen jönne egy jó idõ, akkor meg hamar átperdülne az óra és az az 1-200 km már nem bizti h jól jönne a kis CTX-ecskémnek :) szval nem akarom a motort megkínálni úgy, h nincs benne elõírás sznt cserélve az olaj. Szval inkább a motor miatt... :) S bár nem akarnám leállítani a télre, de ahogy az idõjósokat hallgatom egyre komorabb képet festenek a közeljövõrõl, az én nyakam meg hátam meg már nem mai húsból való ... sajna, így lehet még is leállásra kényszerülök, s akkor legyen meg amit az elõzõekben Kisti is javasolt,(megfogadom!) hogy télire friss olajban ázzanak a fogaskerekek :) Az a baj h mikor reggel bemegyek Pestre még vizes, esik, s ilyenkor 6után nem kívánkozik motorra ülni... :( késõbb meg hiába áll el az esõ nem tudom a CTX-t a zsebembõl elõvenni és átvinni a H.Álomba, karbantartatni.... ez van, de remélem lesz még szebb idõ!
Nem írtátok felétek milyen?
    

Daty 1109 2015. október 16. 10:22   Válasz erre: 1106
Én csak pozitív trükkös dolgokra emléxek!:-)
    

Daty 1108 2015. október 16. 10:21   Válasz erre: 1105
Na ezt írtam én is, csak megelõztél!:-))
    

Daty 1107 2015. október 16. 10:20   Válasz erre: 1103
Én annyira nem rágódnék a pontos 1.000 km betartásán.
Szinte minden márkaszervíz rugalmas ilyen téren, és 1-200 km-en nem problémázik.
(Volt már 6-12.000 km-es szervízem úgy is, hogy 3-400 kilométerrel hamarabb vittem, de olyan is, hogy 5-600 km-rel késõbb.)
Egyik sem volt gond sem a Nyíregyházi, sem a Miskolci márkaszervízeknek.
Becsülöm õket a rugalmasságukért.

Igen, felénk már lassan egy hete szinte folyamatosan esik.
Hol ködszitálás van, hol csepereg, hol szakad, és ezt csinálja felváltva.:-(
Az esõ nálam valóban "no problem", ugyanis esõben sosem motorozok!:-))



    

kicsi 1106 2015. október 16. 10:18   Válasz erre: 1104
Azért Jenõék tudtak trükkös dolgokat.....:)
    

kicsi 1105 2015. október 16. 10:18   Válasz erre: 1103
Én meg azt szeretem ha koszos a motor!!!





Mert az azt jelenti, hogy használtam.:)



Másik témához: bár majd kijavít a szakember, ha tévednék, de úgy vélem még egy Hondának se lesz nagy baja, ha 100-200 kilométerrel több szalad bele az elõírt szerviz látogatásig.
    

Daty 1104 2015. október 16. 10:13   Válasz erre: 1101
Mivel mind két esetben ott álltam a motor mellett, nem csak mondták, de láttam is, hogy állítgatták.
Mind a kettõ beállítás az anno még mûködõ Miskolci Suzuki márkaszervízben történt.
    

Ullyses 1103 2015. október 16. 09:53   Válasz erre: 1102
Ne is említsd Balázs a szervízt...most mondtam le! (Elnézést Kisti!) pedig 955-nél tartok és így egy hirtelen jövõ hétvégi jóidõ esetére egy jóízû motorozásra se tudok elmenni, mert jóval átlépném az 1000km-t. Ebben a hülye idõben viszont nem vagyok képes motorra ülni :(( ..."szegényt" egybõl összekoszolnám... pedig most szép tiszta! Munkába meg váltóruhába jönni, macerás...
Te motorral jöttél ma is?
Daty felétek is esik? Vagy neked "no problem" ?

    

palinkasb 1102 2015. október 16. 09:28   Válasz erre: 1083
1000-es szervíz költségérõl részemrõl nem tudok nyilatkozni, mert én bemutató motorként az 1000-es szervízt követõen vettem. Olaj- és szûrõcserék voltak elvégezve, illetve ekkor nézik át mégegyszer a motort, és utánállítanak mindennek ha szükséges.
    

kisti 1101 2015. október 16. 08:16   Válasz erre: 1100
Vagy csak azt mondták,lehet hogy csak ellenõrizték mûszerrel.Állítani ezeket nagyon ritkán kell(legalábbis a hondánál).
    

Daty 1100 2015. október 15. 21:02   Válasz erre: 1099
A DL-t, és a Banditot is azzal állították!
    

ErErpower 1099 2015. október 15. 20:53   Válasz erre: 1097
Ahoz már laptop kell ám! :-)
    

Daty 1098 2015. október 15. 20:43   Válasz erre: 1097
Na, akkor nem értem, mert anno a DL-em is injektoros volt, és a Banditom is, és mégis állítottak rajta szinkront.
Akkor most ez, hogy van?
    

kisti 1097 2015. október 15. 20:32   Válasz erre: 1096
Nem állítódik el, mert ezek már injektoros motorok a Hondánál.
Szinkront csak a karburátorosoknál kell állítani.Az injektorson is van lehetõség rá, csak ne olyan eccerû mint a karbisokon,és a technológia nem írja elõ.
    

Daty 1096 2015. október 15. 09:56   Válasz erre: 1094
Kisti!

Az egyik márkakereskedésben (Honda) az mondta a szerelõ, hogy a 2010 után gyártott motorokon már nem kell szinkront állítani.
Igaz ez?
Ha elállítódik, csak úgy "magától" visszaáll???
    

Daty 1095 2015. október 14. 20:19   Válasz erre: 1094
Köszi az infót!


    

kisti 1094 2015. október 14. 18:45   Válasz erre: 1093
Nem biztos, típusonként változik az évjárat ami érintett.
az indító relé sorozat száma dönti el kell-e cserélni , ezért kell bevinni hogy megnézzék, és vagy rendeljenek újat bele, vagy csak bejelöljék hogy megvolt az ellenõrzés.
    

Daty 1093 2015. október 14. 16:12   Válasz erre: 1092
Úgy lesz!

Egyébként megnéztem, egész pontosan a "fõ elektromos mágneskapcsoló"-val van valami gyártási probléma.
És azt írják, hogy a 2007-2015-ös gyártmányú motorkerékpárokon jelentkezhet a hiba.

Szóval nyugi, Te is fox kapni!:-)
    

Ullyses 1092 2015. október 14. 15:49   Válasz erre: 1089
Én nem kaptam értesítõt, de még jöhet, bár az enyém egy évvel késõbbi kiadás! Daty csak vidd el , biztos ami zicher! :)
    

Daty 1091 2015. október 14. 13:28   Válasz erre: 1090
Na még az is lehet.
Bár, ha eddig nem romlott el...:-)
    

kicsi 1090 2015. október 14. 12:57   Válasz erre: 1089
"egy füst alatt kicserélhetik."
Ebben az esetben ezt a kifejezést akár szó szerint is érthetjük :)
    

Daty 1089 2015. október 14. 10:40  
Épp most hozott egy levelet a postás, melyben értesítenek, hogy berendelték a Hondámat, mert lehet, hogy valami fõ mágnesrelé, vagy mi hibás, és túlmelegedhet, vagy akár ki is gyulladhat a vas.

Ti nem kaptatok ilyet?

Anno a Suzuki is írt nekem ilyet a Bandittal kapcsolatban, de nem vittem be, sosem volt vele gondom.
De lehet, ezt beviszem, úgy is kell vinnem a 12.000-es szervízre, egy füst alatt kicserélhetik.
    

emzse 1088 2015. október 13. 21:57  
Sziasztok,a sisakomat 7 évesen cseréltem le,most tavasszal,Lazer.Fél idõben új bélést kapott,s új plexi rögzítõket,plexit.7 év után már se normális plexi nem volt hozzá,sem rögzítõk,ja és kitágult,huzatos lett.Úgy,hogy ki van találva,ugyis cseréljük..
    

Ullyses 1087 2015. október 13. 21:00   Válasz erre: 1085
Igen, számomra is érdekes kérdés egy bukót kidobni, mert leesett. ( Ha talál vki infót ossza meg én kicsit kerestem, ezt találtam : http://www.tesztmotor.hu/vezetestechnikai_tanacsok/a_bukosisak_csak_egyszer_hasznalatos ; és ezt http://hegylakok.hu/2011/06/cikkek/a-bukosisak-orok ) Viszont az idõ vasfoga és az UV -s napfény is meghatározza a bukó élettartamát. ~5év ha jól tudom... kinek van 6éves bukója? Na ezt dobd el, de tényleg!
    

Daty 1086 2015. október 13. 18:07   Válasz erre: 1085
:-D
    

kicsi 1085 2015. október 13. 18:06   Válasz erre: 1083
Azért azt megnézném, hogy ki az, aki eldob egy 150 ezer forintos bukót, mert leesett a székrõl/asztalról....
    

Daty 1084 2015. október 13. 17:29   Válasz erre: 1083
Ha jól tudom, akkor a bukó külsõ héja alatt a "hungarocel" van, amit kötve hiszek, hogy megreped egy leeséstõl.

Ha jól emléxek az elsõ szervízen csak az olaj és a szûrõk árát kellett kifizetnem.
De hogy ez mennyi volt, arra sajna nem emléxek...


    

Ullyses 1083 2015. október 13. 14:12   Válasz erre: 1081
A bukó földre való leesésérõl a következõt halltam a H.Safetynél : a bukó külsõ része alatti védõréteg a leesés miatt már hajszálrepedezett , akár töredezett is lesz, emiatt amikor a nagy "bumm" lesz, akkor a bukó már nem úgy viselkedik, mint ha egybefüggõ lenne benne a védõ rtg.
Nem én találtam ki.
Mondjuk ez ügyben én is szkepticus vagyok, s nem szeretnék meggyõzõdni az állítás rajtam történõ ellenõrzésérõl. Azonban azt megnézném hogy egy másfél méteres esés után mi zajlik le a bukó védõ rtg-ben... Megjegyzem én sem dobtam ki a leejtés miatt a sisakot.
Lassan viszont elértem a 950km , itt az elsõ sercice... Nektek "mibefájt" anno? elõrébb megvan, vagy megírjátok?
    

Daty 1082 2015. október 13. 13:12   Válasz erre: 1081
De csak a mi szempontunkból lenne túlzás!
A gyártók biztosan patronálnák az 5letet!:-DD
    

palinkasb 1081 2015. október 13. 11:03   Válasz erre: 1078
"ha leesett a bukód a motorról, akkor az már KUKA!"

Mármint ha a fejeden van, miközben 50-nel leesel a motorról fejjel elõre. :)
Azért még ne dobd ki, ha leejted a kezedbõl vagy a motorról, nem zsolnai váza az.

Egy baleset után cserélendõ, ahogy az összes többi motoros védõfelszerelés is, de leejtés miatt cserélni azért túlzás lenne.
    

Daty 1080 2015. október 11. 21:42   Válasz erre: 1079
Az Intudertõl úgy volt szívem megválni, hogy többért számították be a Bandit vásárlásakor, mint amennyiért vettem!:-))

A Piaggio MP3-at akkor vettem, mikor kifakadt a gerincsérvem.
És azért az, mert az "megállt a saját 3 lábán" "magától" is, míg a Burgman nem, azt tartani kellett volna.
Akkortájt erre nem sok erõm volt.:-(
    

Ullyses 1079 2015. október 11. 20:19   Válasz erre: 1075
Megnéztem a motoros képeket... hát sok szép motorod volt (az Intrúdertõl, hogy volt szíved megválni?), nem is értem... pl a Piaggio kicsit mosolygóssá tett, h milyenek voltak elõtte-utána. Látod! e helyett kellett volna a Burgman :))
    

Ullyses 1078 2015. október 11. 19:42   Válasz erre: 1075
Bocsi helyesbítek!!!:) nem tárcsafék, hanem féktárcsa! - igen ez nem mindegy!(Daty, nem Te írtad el hanem én, Te csak átvetted... :)
és ebbe a tárcsába lehet egy lopásnehezítõ zárat "belakatolni" de ezt tudjátok...
A baj meg ott kezdõdik, h elfelejtem és elindulok.... nos, hogy ne feledjem el és ne menjen vmi tönkre, ezért figyelmeztet a sárga kötél...
Ma felfedeztem h van még egy CTX-es aki eddig 1x benézett ide, de vajh miért tûnt el és a tapasztalatait miért nem ossza meg az itteniekkel? :(
Egyébként Daty, ha leesett a bukód a motorról, akkor az már KUKA! H.Safetinál halltam...s többen is megerõsítették... szval lehet benne vmi. (én mégse dobtam ki!)

    

Daty 1077 2015. október 11. 19:32   Válasz erre: 1076
Köszi Pali, tényleg elírtam!:-((

Valóban tárcsafék zárat akartam írni!

Épp most kötöttem ki a garázst, mert itt már olyan szél van, hogy azt emelgette!:-((
    

kicsi 1076 2015. október 11. 19:05   Válasz erre: 1075
Szerintem azért mára eljutott a Honda is oda, hogy tud csinálni tárcsaféket :))
Neked legfeljebb tárcsazárad nincs:)
Ahogy most hallom, a szél nem csak a motorról fújná le a bukót, hanem a fejünkrõl is :)
    

Daty 1075 2015. október 11. 18:56   Válasz erre: 1074
Köszi, itt vidéken nem élünk tárcsafékkel, itt még a bukót is rajta lehet hagyni, ha lefújja róla a szél, visszateszik.:-))

Belinkeltem nem olyan régen, hogy milyen vasaim voltak, mikor, és meddig, de belinkelem még1x.:-)

http://www.sportmotor.hu/tagok/301069

A "fényképek" fülnél keresd!:-)

És mint látod, ebbõl is kiderül, hogy nem volt Burgmanom, és nem is lesz.:-)
400-as MP3-am volt.


    

Ullyses 1074 2015. október 10. 21:22   Válasz erre: 1073
No, nem igaz h szemüveges ez a társaság!!! :))
Nem baj, legalább van mire hivatkoznunk, (én +2dp) nem igaz?
Viszont ma megalkottam a "memory" kötelem a tárcsafékre szerelhetõ zárhoz...
Közkincsé teszem, hátha van tárcsafék záratok, mer akkor ez elengedhetetlen.(Fõleg ha vki feledékeny is!) Hajós boltban vettem 1,5m rikító sárga 3mm-es mûa "kötelet" és vettem hozzá a Homasitában 2db kábelszorítót, ezek segítségével alkottam meg a hurkokat.Kérésre kép mehet... Az egész 175Ft-ba fáj... (Boltban a legolcsóbb is 990.-)
Szabiboy jól látom h újpesti vagy?
Daty neked is volt Burgmanod? Melyik?
    

Daty 1073 2015. október 10. 16:41   Válasz erre: 1072
Na ezért nem fórumozok én mobilról, mert sosincs nálam a szemüvegem!:-))
    

szabiboy 1072 2015. október 10. 13:27  
Bocs, elnéztem 1062 a helyes.
Az elõzmény számot néztem, a mobilról olvasva már kellene egy szemüveg nékem. :)
    

Daty 1071 2015. október 10. 12:33   Válasz erre: 1069
1058-ban nem Béla írt, hanem én, és nem a CVT váltóról!:-))
    

Daty 1070 2015. október 10. 12:32   Válasz erre: 1065
Egész pontosan, ilyen váltó van a DN-01.ben:

"...No de a váltó! Maga a csoda. A Honda HFT-nek hívja, ami Human Friendly Transmissiont, azaz emberbarát erõátvitelt jelent..."

Annyira valóban nem durva a CVT-váltó, de lassan már kezd elavulni.

A Burgmanban nekem egyébként a kerekek méretei (15"-14") nem tetszettek.
A kicsiségük miatt jobban ráznak, bizonytalanabbak rosszabb utakon.
Tapasztalatból tudom, mert anno volt Piaggio MP3-am 12-14" os kerekekkel.


    

szabiboy 1069 2015. október 10. 12:23  
A 1058 hozzászólásban írta Béla a dn-01-rõl hogy cvt váltós. Ezt gondoltam korrigálni... :)
    

Daty 1068 2015. október 10. 12:20   Válasz erre: 1060
Én a fogyasztásmérõt feleslegesnek tartom.
Nullázom a számlálót, és tudom, hogy ha húzom neki, akkor 300 km, ha laza a tempó, akkor 350 km után lehet keresgélni egy kutat.
    

Daty 1067 2015. október 10. 12:17   Válasz erre: 1059
Meg biza!
Amint hozza a postás a lottó ötösért járómilliárdokat, azonnal veszek egyet!:-DDDD
    

Ullyses 1066 2015. október 10. 11:27   Válasz erre: 1065
Bocs Szabifiú, de nem 'dct'-t akartál írni a 'cvt ' helyett?
Hondában ui ez van... :)
    

szabiboy 1065 2015. október 10. 10:26  
Csak a tisztánlátás végett... a dn-01nem cvt váltós, hanem az autókéhoz hasonlító, zseniálisan "miniatûrizált" olajszivattyús, hidraulikus váltós. Szerintem drága volt az elõállítási költsége, részben ezért nem ezen a vonalon fejlesztett tovább a honda.

Balázs:
A szerinted gumipókos, talicskás érzés a cvt váltós motoroknál gondolom nem saját tapasztalatodból szûrted le, mert én például nem túl régen váltós motorrról 650-es burgmanra átnyergelve sokkal kedvezõbb jelzõkkel illetném ezt a konstrukciót... :)
    

Ullyses 1064 2015. október 9. 20:49   Válasz erre: 1061
Üdv Balázs, én is hiányoltalak!
Asszem a kultikusság ott kezdõdik, h egy motorra sokan "rázizzennek"-e vagy sem. Egyelõre nem így tûnik, sõt mintha más nem is vett volna ilyen motort, vagy még sokan nem ismerik? (vagy aki vett nem ismeri a motorozz.hu-t... ) Az utcán minden esetre nem köszön vissza minden sarkon, és ez vhol jó is... ennek ellenére sokan megállítanak kérdeznek a motorról. Azt hiszem 1-2 év és több lesz belõle az úton, mert rájönnek mennyire kényelmes, gazdaságos és olcsó fenntartani (REMÉLJÜK!) és terjedhet azok közt is a népszerûsége akik a lábváltót csípik, mert rájöjjenek nem is olyan rossz ez az automata. Látják, h ez nem egy robogó, -mint ahogy itt korábban leíródott, pedig egy automata VW vagy Merci sem rokkantkocsi csak azé mert automata - és megy mint a golyó.... Van aki szeret váltogatni, én meg nem és a motorkezelés szempontjából idõveszteségnek, figyelemelterelésnek és ezért veszélyforrásnak tartom, míg az automatát biztonságosabbnak és kényelmesebbnek érzem, ráadásul ez egy cruiser... Szval... ´ It´s a FEELING! ´ ?
Nekünk tehát tetszik, másnak nem, s nekünk meg van olyan ami másnak imádat és mi fel se figyelünk rá... mint megannyi másra a világon.
Jópofa vagy Balázs: a 700-as fogyasztása és az 1300-as kitolása ürügyén... mivel ez utóbbi sztem a duplája, mint a 700-nak, de persze van úgy h nem fogyaszt annyit se ha benn áll a garázsban.:)
Nemrég mondta valaki aki kicsit ért a motorokhoz és a motorosokhoz, h az emberek zömének ez a 6-700kcm bõven megfelelne, mert az ennél nagyobb motort nem használja már ki vagy még ezt se. sztem is így lehet...

A Vultus meg olyan mint egy gép a Transformerbõl, vagy vmely sci-fibõl... nem?
(bocs kicsit hosszúra sikerült - - sör mellett jobban hangzott volna...)
    

palinkasb 1063 2015. október 9. 18:31   Válasz erre: 1059
Van ott más is: fogyasztás, megbízhatóság ... lehet nem holnap lesz :)
    

palinkasb 1062 2015. október 9. 18:29   Válasz erre: 1058
Ezzel én is ugyanígy vagyok. Annyira megkedveltem a DCT-t, hogy nem váltanék manuálisra. Az 1300-as CTX-et holnap kitolnám a szalonból, ha megjelenne DCT opcióval, de addig marad a 700-as.

Szerintem a CTX700 kb. Annyira lesz "kultikus" mint egy CB500-as: semennyire. Egy nagyon jó kezdõ/újrakezdõ motor a cruiser vonalon, de nem több. A DN-01 meg egy UFO volt, CVT váltóval, ami egy gumipókkal rángatott talicskává változtat mindent, legyen az autó vagy motor.

Az NM4 Vultus-ról el tudom képzelni hogy sok év múlva is különleges marad.
    

palinkasb 1061 2015. október 9. 18:13   Válasz erre: 1036
Mindig olvaslak benneteket, de nem minden témához tudok értelmesen hozzászólni, ezért látsz ritkán. Kössz, hogy hiányolsz :)
    

Ullyses 1060 2015. október 9. 14:35   Válasz erre: 1057
...én azért arra lennék még kiváncsi, hogy mi az oka h Európában csak fehér és fekete van, (angoloknál nincs,) az oroszoknál piros , usában kék? ...legalább is a Honda honlapok szerint.
...és arra is h miért nincs benne fogyasztásmérõ? Lehet a következõ évi kiadásban már lesz és akkor az is megin egy százassal drágábban?
    

kicsi 1059 2015. október 9. 13:34   Válasz erre: 1058
Daty, ilyen kifejezéseket olvasok, hogy lóerõ, nyomaték, jó futómû, kardán,kényelem, akkor bizakodó leszek: egyszer Te is megérhetsz egy BMW-re :)))
    

Daty 1058 2015. október 9. 13:11   Válasz erre: 1057
Ja, kifelejtettem a kardán meghajtást!:-)

Igaz, az is van az 1300-asban, de nincs automata váltó, hiába van meg benne a többi, nálam az azért nem jön számításba!:-)

Na, meg az ára is elég borsos.:-((
    

kisti 1057 2015. október 9. 11:29   Válasz erre: 1053
Ja,és átkeresztelik ezt is CTX 1300- nak. :o))))
    

Daty 1056 2015. október 8. 21:19   Válasz erre: 1049
Ne húzz Gábor, örülök, hogy itt vagytok!:-))
    

Daty 1055 2015. október 8. 21:17   Válasz erre: 1043
;-)
    

Daty 1054 2015. október 8. 21:16   Válasz erre: 1042
Ha majd megismered õket, rájössz, hogy csupa szív emberek, egészséges, csipkelõdõ humorral megáldva!:-DD
    

Daty 1053 2015. október 8. 21:15   Válasz erre: 1041
Szerintem sosem lesz, mint ahogy a DN-01-es sem lett, sõt lassan feledésbe merül.
Kultikus motor akkor lesz, ha kap még vagy 2 hengert, egy pár lovat, egy kis nyomatékot, pár pusz centi hasmagasságot (ülésmagasítás nélkül!:-D ) meg egy komolyabb futómûvet.:-))
    

Daty 1052 2015. október 8. 21:11   Válasz erre: 1039
:-PPPPP
    

Daty 1051 2015. október 8. 21:11   Válasz erre: 1038
Szerintem anélkül is az!:-)
    

Ullyses 1050 2015. október 8. 20:05   Válasz erre: 1049
Hiába ! Látszik jönnek a Marslakó trollok!!! :))
    

szodasbacsi 1049 2015. október 8. 19:55  
Apropó, van ennek a topicnak moderátora, aki törülni fogja a nem idevaló hozzászólásokat?
Mert az az érzésem, kicsit szétoffoltuk DATY blogját.
    

szodasbacsi 1048 2015. október 8. 19:53   Válasz erre: 1047
Eleinte én is úgy éreztem. Aztán mikor a Dnyeperrõl átültem (visszaültem) rá, akkor olyan érzés volt, mintha egy felnõttbiciklirõl ültem volna át egy kempingbiciklire.
    

kicsi 1047 2015. október 8. 19:47   Válasz erre: 1046
Eleget kucorogni egy 250-es Jawán???
Pár évvel ezelõtt az a Jawa qrvanagy, erõs, nehéz dög motor volt :))
Ja, az a pár év lehet vagy 35-40 :)
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22120
5 622 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők