palinkasb | 1146 | 2015. október 20. 03:48 |
Ully, Látom zajlik az élet. A korábbi kérdésedre válaszolva: Én még nem tettem le a motort. Csepereg kicsit az esõ mostanában, már kaptam vödröt a kollégáktól a fogas alá, amin a motoros ruhám lóg. De ez nem ok arra, hogy már októberben félbe vágjuk a szezont ;) 5 fokig biztos marad napi használatban, aztán meglátjuk milyen a tél. Ha nincs nagy hó, remélem idén nem kell elcsomagolni hónapokra. Ma olyan eszméletlen volt az út befelé, hogy erõsen gondolkodtam hogy megfordulok és mégegyszer végigmegyek rajta. Az összes utca baromi hangulatos volt a friss esõszaggal és az õszi fákkal. Ráadásul a mélygarázsban kedvemre válogathattam a motoros parkolók közül. Úgy tûnik az összes BMW, Ducatti és Vespa tulajdonos egyszerre vett ki szabadságot (biztos nem csak nyári motorosok akik ilyen komoly gépekkel járnak) :D Láncot most napi szinten kell fujkálnom (ez elég macera), de más lényeges változást nem okoz a CTX-nél a vizibicikli üzemmód. |
Ullyses | 1145 | 2015. október 19. 20:15 | Válasz erre: 1144 |
Kicsi, lehet h igazad van, én még csak 2 éve motorozom, nekem minden "vicc" új! Lehet ha már annyi éve ülnék a nyeregben mint Ti, nekem is ez lenne a véleményem... Egyelõre még tetszik! Az alsóörsi Harly találkozó meg számomra csúcs volt az idén... ( fõleg visszafele nem indult a motorom, a gyujtáskapcs megadta magát) :D
|
kicsi | 1144 | 2015. október 19. 20:06 | Válasz erre: 1143 |
No, jól van, nem folytatom az élcelõdést, mert a végén olyan lennék, mint páran a béemvés fórumban :)) A magam részérõl utoljára 2011-ben voltam motorostalin, akkor is azért, mert egy barátom szervezte.Nagyon jó, érdekes volt, de nem az én világom.Egy túrára-szinte bárhová, ahová aszfalton el lehet jutni-hamarabb kapható vagyok. |
Ullyses | 1143 | 2015. október 19. 19:56 | Válasz erre: 1141 |
Ullyses | 1140 | 2015. október 19. 18:47 | Válasz erre: 1139 |
nemá! akkor hogy akartok Dunakesziig is eljönni??? :)
|
kicsi | 1139 | 2015. október 19. 18:17 | Válasz erre: 1138 |
Ne csodálkozz, új még a motorja, nem tudni mennyire megbízható, így aggályos átlépni a megyehatárt :)))
|
Ullyses | 1138 | 2015. október 19. 17:58 | Válasz erre: 1137 |
...ezen most elcsodálkoztam...:( Akkor pl egy pécsi motoros találkozóra sem gurulunk majd együtt? |
Ullyses | 1136 | 2015. október 19. 13:46 | Válasz erre: 1135 |
Sztem még ne mondj semmit! Majd meglátod milyen kedved lesz a szezon elõtt egy találkozóhoz..., az meg h összejön sok-sok motoros...? sztem nem probléma. Max a kaját úgy oldjuk meg h: bogrács.
|
Daty | 1135 | 2015. október 19. 10:08 | Válasz erre: 1134 |
Köszönöm szépen, így már megtaláltam.:-) Az volt a baj, hogy én kötõjellel (FO-TA) kerestem, úgy meg nem jött semmi.:-( Azt hiszem, én ezt kihagyom. Inkább megpróbálok szervezni egy CTXCNC találkozót.:-) Amikor anno kiírtam az elsõ DL találkozót, azt hittem, Egerben összejövünk vagy 10-20-an. 69 lett a vége az ország minden pontjáról!:-)) |
Ullyses | 1134 | 2015. október 19. 08:11 | Válasz erre: 1133 |
Daty | 1132 | 2015. október 18. 20:55 | Válasz erre: 1130 |
Tisnoban? Ott már anno voltunk a Hotel Tomislavban, szakszervezeti összeköttetés segítségével. Oda szeretnék visszamenni. |
Ullyses | 1131 | 2015. október 18. 20:45 | Válasz erre: 1126 |
Daty! nem igaz h nem találod?! FO-TA Fórumok Találkozója.... kisérõ szöveg mindjárt a legelsõ (#1) bejegyzésben! (Bejegyezte: Kilos)
|
kicsi | 1130 | 2015. október 18. 20:23 | Válasz erre: 1129 |
Van néhány bejáratott szállás-tippem, ha kell, szólj.
|
Daty | 1129 | 2015. október 18. 20:20 | Válasz erre: 1128 |
Mindenképpen melegebb idõben akarok menni, és is-is. Motorozni Is fogok, meg pihenni, fürdeni IS!:-) |
kicsi | 1128 | 2015. október 18. 20:15 | Válasz erre: 1122 |
Az 5-6 napban vagy nem lesz sok pihenés, vagy nem lesz sok motorozás :) Ha inkább motorozás a cél, akkor mindenképp a strandszezon elõtt, ha meg a pihenés, fürdés, akkor juni. közepe után. |
Ullyses | 1125 | 2015. október 18. 14:56 | Válasz erre: 1124 |
Néz meg a FO-TA fórumot és megértesz mindnet! remélem... :) |
Daty | 1124 | 2015. október 18. 13:44 | Válasz erre: 1123 |
Ha szervezek is csapatot, max 4-5 motor, az attól nagyobb létszám, az már vonulás!:-) Én Tisno-t preferálnám a Murter szigeten, ott már voltunk. Mindenképpen csillagtúrát, fürdeni, is szeretnénk, pihenni is stb... A csillagtúra sem lenne mind szervezett, sok "szabad foglalkozást" terveznék bele. Ezt a FO-TA-t nem igazán értem, kifejtenéd? |
Ullyses | 1123 | 2015. október 18. 13:38 | Válasz erre: 1122 |
...ilyesmi érdekelne engem is.... vmi csapatot lehetne addig verbúválni? Kit melyik rész érdel a legjobban? Meg csillagtúra avagy vonulásos túra? Ti hogy szoktátok? Mi a csillagtúrát preferáltuk eddig, igaz kocsival... Apropó! Láttátok a DunakesziMBT fórumot, blogot? A FO-TA tavaszi összejövetelére is készülhetnénk, mivel ez is egy 'FO', nem de??? |
Daty | 1122 | 2015. október 18. 13:13 | Válasz erre: 1121 |
Én jövõre tervezek egy Horvátországot, pihenéssel, motorozással. Kb 5.6 napot. |
Daty | 1120 | 2015. október 18. 12:15 | Válasz erre: 1118 |
A Dinári, az kutya egy hegy!:-) Az alagút egyik végén 8 fok van, a másikon 24.:-)) Nem hiába éghajtatválasztó!:-D |
kicsi | 1119 | 2015. október 17. 19:07 | Válasz erre: 1118 |
Én is nagyon szeretem azt a környéket, többször sikerült már bejárni motorral, egészen le Montenegróig.Az az ország az igazi kedvenc, hisz különleges, csodás hegyek, tavak, tenger, kanyonok hazája, és ráadásul az emberek is mérföldekkel barátságosabbak, mint bármely nyugati országban.
|
Ullyses | 1118 | 2015. október 17. 18:38 | Válasz erre: 1116 |
Az szép élmény lehetett Kicsi! (ha azon a képen Te vagy, -sejtem az igent- akkor a neved "igencsak" találó :)) Szép az a hely, hasonló van Sibenik felé is... Egyébként a Dinári déli oldalán gyakoriak az ilyen szelek. Egyszer az autópályán le is állították a forgalmat vagy egy órára -rendõrök, jelzõlámpa!- amíg el nem ment a viharos szél és esõ, mert felfelé a hegynek nem volt biztonságos. Egyébként arra egyszer elmennék motorral is... persze, esõ és szél nélkül!:) |
kicsi | 1116 | 2015. október 17. 11:20 | Válasz erre: 1115 |
Daty | 1115 | 2015. október 17. 10:01 | Válasz erre: 1114 |
Neme a legrosszabb élményem az volt, mikor a Horvátoktól hazafelé, a határig 7 fokban jöttünk.:-( Párásodott minden, tükör, bukó, csúszott az út, lemerevedett kezünk lábunk. Aztán a határ után meg kellett állni levetkõzni farmerra, pólóra, mert itthon 27 fok volt!:-)) Ahogy írod, vannak még csodák!:-D |
kicsi | 1114 | 2015. október 17. 09:53 | Válasz erre: 1113 |
Daty | 1113 | 2015. október 16. 21:48 | Válasz erre: 1112 |
Ha megnyugtat, itt meg most kezdett igazán szakadni!:-(( Amúgy ha jól tudom, Pali sem motorozik esõben, hacsak nem útközben kapja el valahol... Amúgy én is csak olyan esetben tolerálom az esõt!:-) Áztam, fáztam már úgy át, egy 150 km-en keresztül tartó hazaúton feleségemmel együtt, hogy mikor hazaértünk, levettük a csizmát, bõr nacit, és dzsekit, és úgy, ahogy voltunk, aláöltözõkkel együtt beültünk a fürdõkádba, amit addigra teleengedtünk forró vízzel, hogy kiengedjünk!:-)) |
Ullyses | 1112 | 2015. október 16. 21:42 | Válasz erre: 1111 |
...igen Te írtad de Kicsi nem! ...és nálunk még most is esik... :(
|
Daty | 1111 | 2015. október 16. 12:43 | Válasz erre: 1110 |
De írtam: "Hol ködszitálás van, hol csepereg, hol szakad, és ezt csinálja felváltva.:-( " |
Ullyses | 1110 | 2015. október 16. 12:03 | Válasz erre: 1107 |
Nem is a service miatt aggódom - ezt egyébként a fõnök -õ is Attila!, jó fej- átbeszéltük, rugalmasak, hanem félek ha hirtelen jönne egy jó idõ, akkor meg hamar átperdülne az óra és az az 1-200 km már nem bizti h jól jönne a kis CTX-ecskémnek :) szval nem akarom a motort megkínálni úgy, h nincs benne elõírás sznt cserélve az olaj. Szval inkább a motor miatt... :) S bár nem akarnám leállítani a télre, de ahogy az idõjósokat hallgatom egyre komorabb képet festenek a közeljövõrõl, az én nyakam meg hátam meg már nem mai húsból való ... sajna, így lehet még is leállásra kényszerülök, s akkor legyen meg amit az elõzõekben Kisti is javasolt,(megfogadom!) hogy télire friss olajban ázzanak a fogaskerekek :) Az a baj h mikor reggel bemegyek Pestre még vizes, esik, s ilyenkor 6után nem kívánkozik motorra ülni... :( késõbb meg hiába áll el az esõ nem tudom a CTX-t a zsebembõl elõvenni és átvinni a H.Álomba, karbantartatni.... ez van, de remélem lesz még szebb idõ! Nem írtátok felétek milyen? |
Daty | 1107 | 2015. október 16. 10:20 | Válasz erre: 1103 |
Én annyira nem rágódnék a pontos 1.000 km betartásán. Szinte minden márkaszervíz rugalmas ilyen téren, és 1-200 km-en nem problémázik. (Volt már 6-12.000 km-es szervízem úgy is, hogy 3-400 kilométerrel hamarabb vittem, de olyan is, hogy 5-600 km-rel késõbb.) Egyik sem volt gond sem a Nyíregyházi, sem a Miskolci márkaszervízeknek. Becsülöm õket a rugalmasságukért. Igen, felénk már lassan egy hete szinte folyamatosan esik. Hol ködszitálás van, hol csepereg, hol szakad, és ezt csinálja felváltva.:-( Az esõ nálam valóban "no problem", ugyanis esõben sosem motorozok!:-)) |
kicsi | 1105 | 2015. október 16. 10:18 | Válasz erre: 1103 |
Én meg azt szeretem ha koszos a motor!!! Mert az azt jelenti, hogy használtam.:) Másik témához: bár majd kijavít a szakember, ha tévednék, de úgy vélem még egy Hondának se lesz nagy baja, ha 100-200 kilométerrel több szalad bele az elõírt szerviz látogatásig. |
Daty | 1104 | 2015. október 16. 10:13 | Válasz erre: 1101 |
Mivel mind két esetben ott álltam a motor mellett, nem csak mondták, de láttam is, hogy állítgatták. Mind a kettõ beállítás az anno még mûködõ Miskolci Suzuki márkaszervízben történt. |
Ullyses | 1103 | 2015. október 16. 09:53 | Válasz erre: 1102 |
Ne is említsd Balázs a szervízt...most mondtam le! (Elnézést Kisti!) pedig 955-nél tartok és így egy hirtelen jövõ hétvégi jóidõ esetére egy jóízû motorozásra se tudok elmenni, mert jóval átlépném az 1000km-t. Ebben a hülye idõben viszont nem vagyok képes motorra ülni :(( ..."szegényt" egybõl összekoszolnám... pedig most szép tiszta! Munkába meg váltóruhába jönni, macerás... Te motorral jöttél ma is? Daty felétek is esik? Vagy neked "no problem" ? |
palinkasb | 1102 | 2015. október 16. 09:28 | Válasz erre: 1083 |
1000-es szervíz költségérõl részemrõl nem tudok nyilatkozni, mert én bemutató motorként az 1000-es szervízt követõen vettem. Olaj- és szûrõcserék voltak elvégezve, illetve ekkor nézik át mégegyszer a motort, és utánállítanak mindennek ha szükséges.
|
kisti | 1101 | 2015. október 16. 08:16 | Válasz erre: 1100 |
Vagy csak azt mondták,lehet hogy csak ellenõrizték mûszerrel.Állítani ezeket nagyon ritkán kell(legalábbis a hondánál).
|
Daty | 1098 | 2015. október 15. 20:43 | Válasz erre: 1097 |
Na, akkor nem értem, mert anno a DL-em is injektoros volt, és a Banditom is, és mégis állítottak rajta szinkront. Akkor most ez, hogy van? |
kisti | 1097 | 2015. október 15. 20:32 | Válasz erre: 1096 |
Nem állítódik el, mert ezek már injektoros motorok a Hondánál. Szinkront csak a karburátorosoknál kell állítani.Az injektorson is van lehetõség rá, csak ne olyan eccerû mint a karbisokon,és a technológia nem írja elõ. |
Daty | 1096 | 2015. október 15. 09:56 | Válasz erre: 1094 |
Kisti! Az egyik márkakereskedésben (Honda) az mondta a szerelõ, hogy a 2010 után gyártott motorokon már nem kell szinkront állítani. Igaz ez? Ha elállítódik, csak úgy "magától" visszaáll??? |
kisti | 1094 | 2015. október 14. 18:45 | Válasz erre: 1093 |
Nem biztos, típusonként változik az évjárat ami érintett. az indító relé sorozat száma dönti el kell-e cserélni , ezért kell bevinni hogy megnézzék, és vagy rendeljenek újat bele, vagy csak bejelöljék hogy megvolt az ellenõrzés. |
Daty | 1093 | 2015. október 14. 16:12 | Válasz erre: 1092 |
Úgy lesz! Egyébként megnéztem, egész pontosan a "fõ elektromos mágneskapcsoló"-val van valami gyártási probléma. És azt írják, hogy a 2007-2015-ös gyártmányú motorkerékpárokon jelentkezhet a hiba. Szóval nyugi, Te is fox kapni!:-) |
Ullyses | 1092 | 2015. október 14. 15:49 | Válasz erre: 1089 |
Én nem kaptam értesítõt, de még jöhet, bár az enyém egy évvel késõbbi kiadás! Daty csak vidd el , biztos ami zicher! :)
|
Daty | 1091 | 2015. október 14. 13:28 | Válasz erre: 1090 |
Na még az is lehet. Bár, ha eddig nem romlott el...:-) |
kicsi | 1090 | 2015. október 14. 12:57 | Válasz erre: 1089 |
"egy füst alatt kicserélhetik." Ebben az esetben ezt a kifejezést akár szó szerint is érthetjük :) |
Daty | 1089 | 2015. október 14. 10:40 |
Épp most hozott egy levelet a postás, melyben értesítenek, hogy berendelték a Hondámat, mert lehet, hogy valami fõ mágnesrelé, vagy mi hibás, és túlmelegedhet, vagy akár ki is gyulladhat a vas. Ti nem kaptatok ilyet? Anno a Suzuki is írt nekem ilyet a Bandittal kapcsolatban, de nem vittem be, sosem volt vele gondom. De lehet, ezt beviszem, úgy is kell vinnem a 12.000-es szervízre, egy füst alatt kicserélhetik. |
emzse | 1088 | 2015. október 13. 21:57 |
Sziasztok,a sisakomat 7 évesen cseréltem le,most tavasszal,Lazer.Fél idõben új bélést kapott,s új plexi rögzítõket,plexit.7 év után már se normális plexi nem volt hozzá,sem rögzítõk,ja és kitágult,huzatos lett.Úgy,hogy ki van találva,ugyis cseréljük..
|
Ullyses | 1087 | 2015. október 13. 21:00 | Válasz erre: 1085 |
Igen, számomra is érdekes kérdés egy bukót kidobni, mert leesett. ( Ha talál vki infót ossza meg én kicsit kerestem, ezt találtam : http://www.tesztmotor.hu/vezetestechnikai_tanacsok/a_bukosisak_csak_egyszer_hasznalatos ; és ezt http://hegylakok.hu/2011/06/cikkek/a-bukosisak-orok ) Viszont az idõ vasfoga és az UV -s napfény is meghatározza a bukó élettartamát. ~5év ha jól tudom... kinek van 6éves bukója? Na ezt dobd el, de tényleg!
|
kicsi | 1085 | 2015. október 13. 18:06 | Válasz erre: 1083 |
Azért azt megnézném, hogy ki az, aki eldob egy 150 ezer forintos bukót, mert leesett a székrõl/asztalról....
|
Daty | 1084 | 2015. október 13. 17:29 | Válasz erre: 1083 |
Ha jól tudom, akkor a bukó külsõ héja alatt a "hungarocel" van, amit kötve hiszek, hogy megreped egy leeséstõl. Ha jól emléxek az elsõ szervízen csak az olaj és a szûrõk árát kellett kifizetnem. De hogy ez mennyi volt, arra sajna nem emléxek... |
Ullyses | 1083 | 2015. október 13. 14:12 | Válasz erre: 1081 |
A bukó földre való leesésérõl a következõt halltam a H.Safetynél : a bukó külsõ része alatti védõréteg a leesés miatt már hajszálrepedezett , akár töredezett is lesz, emiatt amikor a nagy "bumm" lesz, akkor a bukó már nem úgy viselkedik, mint ha egybefüggõ lenne benne a védõ rtg. Nem én találtam ki. Mondjuk ez ügyben én is szkepticus vagyok, s nem szeretnék meggyõzõdni az állítás rajtam történõ ellenõrzésérõl. Azonban azt megnézném hogy egy másfél méteres esés után mi zajlik le a bukó védõ rtg-ben... Megjegyzem én sem dobtam ki a leejtés miatt a sisakot. Lassan viszont elértem a 950km , itt az elsõ sercice... Nektek "mibefájt" anno? elõrébb megvan, vagy megírjátok? |
Daty | 1082 | 2015. október 13. 13:12 | Válasz erre: 1081 |
De csak a mi szempontunkból lenne túlzás! A gyártók biztosan patronálnák az 5letet!:-DD |
palinkasb | 1081 | 2015. október 13. 11:03 | Válasz erre: 1078 |
"ha leesett a bukód a motorról, akkor az már KUKA!" Mármint ha a fejeden van, miközben 50-nel leesel a motorról fejjel elõre. :) Azért még ne dobd ki, ha leejted a kezedbõl vagy a motorról, nem zsolnai váza az. Egy baleset után cserélendõ, ahogy az összes többi motoros védõfelszerelés is, de leejtés miatt cserélni azért túlzás lenne. |
Daty | 1080 | 2015. október 11. 21:42 | Válasz erre: 1079 |
Az Intudertõl úgy volt szívem megválni, hogy többért számították be a Bandit vásárlásakor, mint amennyiért vettem!:-)) A Piaggio MP3-at akkor vettem, mikor kifakadt a gerincsérvem. És azért az, mert az "megállt a saját 3 lábán" "magától" is, míg a Burgman nem, azt tartani kellett volna. Akkortájt erre nem sok erõm volt.:-( |
Ullyses | 1079 | 2015. október 11. 20:19 | Válasz erre: 1075 |
Megnéztem a motoros képeket... hát sok szép motorod volt (az Intrúdertõl, hogy volt szíved megválni?), nem is értem... pl a Piaggio kicsit mosolygóssá tett, h milyenek voltak elõtte-utána. Látod! e helyett kellett volna a Burgman :))
|
Ullyses | 1078 | 2015. október 11. 19:42 | Válasz erre: 1075 |
Bocsi helyesbítek!!!:) nem tárcsafék, hanem féktárcsa! - igen ez nem mindegy!(Daty, nem Te írtad el hanem én, Te csak átvetted... :) és ebbe a tárcsába lehet egy lopásnehezítõ zárat "belakatolni" de ezt tudjátok... A baj meg ott kezdõdik, h elfelejtem és elindulok.... nos, hogy ne feledjem el és ne menjen vmi tönkre, ezért figyelmeztet a sárga kötél... Ma felfedeztem h van még egy CTX-es aki eddig 1x benézett ide, de vajh miért tûnt el és a tapasztalatait miért nem ossza meg az itteniekkel? :( Egyébként Daty, ha leesett a bukód a motorról, akkor az már KUKA! H.Safetinál halltam...s többen is megerõsítették... szval lehet benne vmi. (én mégse dobtam ki!) |
Daty | 1077 | 2015. október 11. 19:32 | Válasz erre: 1076 |
Köszi Pali, tényleg elírtam!:-(( Valóban tárcsafék zárat akartam írni! Épp most kötöttem ki a garázst, mert itt már olyan szél van, hogy azt emelgette!:-(( |
kicsi | 1076 | 2015. október 11. 19:05 | Válasz erre: 1075 |
Szerintem azért mára eljutott a Honda is oda, hogy tud csinálni tárcsaféket :)) Neked legfeljebb tárcsazárad nincs:) Ahogy most hallom, a szél nem csak a motorról fújná le a bukót, hanem a fejünkrõl is :) |
Daty | 1075 | 2015. október 11. 18:56 | Válasz erre: 1074 |
Köszi, itt vidéken nem élünk tárcsafékkel, itt még a bukót is rajta lehet hagyni, ha lefújja róla a szél, visszateszik.:-)) Belinkeltem nem olyan régen, hogy milyen vasaim voltak, mikor, és meddig, de belinkelem még1x.:-) http://www.sportmotor.hu/tagok/301069 A "fényképek" fülnél keresd!:-) És mint látod, ebbõl is kiderül, hogy nem volt Burgmanom, és nem is lesz.:-) 400-as MP3-am volt. |
Ullyses | 1074 | 2015. október 10. 21:22 | Válasz erre: 1073 |
No, nem igaz h szemüveges ez a társaság!!! :)) Nem baj, legalább van mire hivatkoznunk, (én +2dp) nem igaz? Viszont ma megalkottam a "memory" kötelem a tárcsafékre szerelhetõ zárhoz... Közkincsé teszem, hátha van tárcsafék záratok, mer akkor ez elengedhetetlen.(Fõleg ha vki feledékeny is!) Hajós boltban vettem 1,5m rikító sárga 3mm-es mûa "kötelet" és vettem hozzá a Homasitában 2db kábelszorítót, ezek segítségével alkottam meg a hurkokat.Kérésre kép mehet... Az egész 175Ft-ba fáj... (Boltban a legolcsóbb is 990.-) Szabiboy jól látom h újpesti vagy? Daty neked is volt Burgmanod? Melyik? |
Daty | 1073 | 2015. október 10. 16:41 | Válasz erre: 1072 |
Na ezért nem fórumozok én mobilról, mert sosincs nálam a szemüvegem!:-))
|
szabiboy | 1072 | 2015. október 10. 13:27 |
Bocs, elnéztem 1062 a helyes. Az elõzmény számot néztem, a mobilról olvasva már kellene egy szemüveg nékem. :) |
Daty | 1071 | 2015. október 10. 12:33 | Válasz erre: 1069 |
1058-ban nem Béla írt, hanem én, és nem a CVT váltóról!:-))
|
Daty | 1070 | 2015. október 10. 12:32 | Válasz erre: 1065 |
Egész pontosan, ilyen váltó van a DN-01.ben: "...No de a váltó! Maga a csoda. A Honda HFT-nek hívja, ami Human Friendly Transmissiont, azaz emberbarát erõátvitelt jelent..." Annyira valóban nem durva a CVT-váltó, de lassan már kezd elavulni. A Burgmanban nekem egyébként a kerekek méretei (15"-14") nem tetszettek. A kicsiségük miatt jobban ráznak, bizonytalanabbak rosszabb utakon. Tapasztalatból tudom, mert anno volt Piaggio MP3-am 12-14" os kerekekkel. |
szabiboy | 1069 | 2015. október 10. 12:23 |
A 1058 hozzászólásban írta Béla a dn-01-rõl hogy cvt váltós. Ezt gondoltam korrigálni... :)
|
Daty | 1068 | 2015. október 10. 12:20 | Válasz erre: 1060 |
Én a fogyasztásmérõt feleslegesnek tartom. Nullázom a számlálót, és tudom, hogy ha húzom neki, akkor 300 km, ha laza a tempó, akkor 350 km után lehet keresgélni egy kutat. |
Daty | 1067 | 2015. október 10. 12:17 | Válasz erre: 1059 |
Meg biza! Amint hozza a postás a lottó ötösért járómilliárdokat, azonnal veszek egyet!:-DDDD |
Ullyses | 1066 | 2015. október 10. 11:27 | Válasz erre: 1065 |
Bocs Szabifiú, de nem 'dct'-t akartál írni a 'cvt ' helyett? Hondában ui ez van... :) |
szabiboy | 1065 | 2015. október 10. 10:26 |
Csak a tisztánlátás végett... a dn-01nem cvt váltós, hanem az autókéhoz hasonlító, zseniálisan "miniatûrizált" olajszivattyús, hidraulikus váltós. Szerintem drága volt az elõállítási költsége, részben ezért nem ezen a vonalon fejlesztett tovább a honda. Balázs: A szerinted gumipókos, talicskás érzés a cvt váltós motoroknál gondolom nem saját tapasztalatodból szûrted le, mert én például nem túl régen váltós motorrról 650-es burgmanra átnyergelve sokkal kedvezõbb jelzõkkel illetném ezt a konstrukciót... :) |
Ullyses | 1064 | 2015. október 9. 20:49 | Válasz erre: 1061 |
Üdv Balázs, én is hiányoltalak! Asszem a kultikusság ott kezdõdik, h egy motorra sokan "rázizzennek"-e vagy sem. Egyelõre nem így tûnik, sõt mintha más nem is vett volna ilyen motort, vagy még sokan nem ismerik? (vagy aki vett nem ismeri a motorozz.hu-t... ) Az utcán minden esetre nem köszön vissza minden sarkon, és ez vhol jó is... ennek ellenére sokan megállítanak kérdeznek a motorról. Azt hiszem 1-2 év és több lesz belõle az úton, mert rájönnek mennyire kényelmes, gazdaságos és olcsó fenntartani (REMÉLJÜK!) és terjedhet azok közt is a népszerûsége akik a lábváltót csípik, mert rájöjjenek nem is olyan rossz ez az automata. Látják, h ez nem egy robogó, -mint ahogy itt korábban leíródott, pedig egy automata VW vagy Merci sem rokkantkocsi csak azé mert automata - és megy mint a golyó.... Van aki szeret váltogatni, én meg nem és a motorkezelés szempontjából idõveszteségnek, figyelemelterelésnek és ezért veszélyforrásnak tartom, míg az automatát biztonságosabbnak és kényelmesebbnek érzem, ráadásul ez egy cruiser... Szval... ´ It´s a FEELING! ´ ? Nekünk tehát tetszik, másnak nem, s nekünk meg van olyan ami másnak imádat és mi fel se figyelünk rá... mint megannyi másra a világon. Jópofa vagy Balázs: a 700-as fogyasztása és az 1300-as kitolása ürügyén... mivel ez utóbbi sztem a duplája, mint a 700-nak, de persze van úgy h nem fogyaszt annyit se ha benn áll a garázsban.:) Nemrég mondta valaki aki kicsit ért a motorokhoz és a motorosokhoz, h az emberek zömének ez a 6-700kcm bõven megfelelne, mert az ennél nagyobb motort nem használja már ki vagy még ezt se. sztem is így lehet... A Vultus meg olyan mint egy gép a Transformerbõl, vagy vmely sci-fibõl... nem? (bocs kicsit hosszúra sikerült - - sör mellett jobban hangzott volna...) |
palinkasb | 1063 | 2015. október 9. 18:31 | Válasz erre: 1059 |
Van ott más is: fogyasztás, megbízhatóság ... lehet nem holnap lesz :)
|
palinkasb | 1062 | 2015. október 9. 18:29 | Válasz erre: 1058 |
Ezzel én is ugyanígy vagyok. Annyira megkedveltem a DCT-t, hogy nem váltanék manuálisra. Az 1300-as CTX-et holnap kitolnám a szalonból, ha megjelenne DCT opcióval, de addig marad a 700-as. Szerintem a CTX700 kb. Annyira lesz "kultikus" mint egy CB500-as: semennyire. Egy nagyon jó kezdõ/újrakezdõ motor a cruiser vonalon, de nem több. A DN-01 meg egy UFO volt, CVT váltóval, ami egy gumipókkal rángatott talicskává változtat mindent, legyen az autó vagy motor. Az NM4 Vultus-ról el tudom képzelni hogy sok év múlva is különleges marad. |
palinkasb | 1061 | 2015. október 9. 18:13 | Válasz erre: 1036 |
Mindig olvaslak benneteket, de nem minden témához tudok értelmesen hozzászólni, ezért látsz ritkán. Kössz, hogy hiányolsz :)
|
Ullyses | 1060 | 2015. október 9. 14:35 | Válasz erre: 1057 |
...én azért arra lennék még kiváncsi, hogy mi az oka h Európában csak fehér és fekete van, (angoloknál nincs,) az oroszoknál piros , usában kék? ...legalább is a Honda honlapok szerint. ...és arra is h miért nincs benne fogyasztásmérõ? Lehet a következõ évi kiadásban már lesz és akkor az is megin egy százassal drágábban? |
kicsi | 1059 | 2015. október 9. 13:34 | Válasz erre: 1058 |
Daty, ilyen kifejezéseket olvasok, hogy lóerõ, nyomaték, jó futómû, kardán,kényelem, akkor bizakodó leszek: egyszer Te is megérhetsz egy BMW-re :)))
|
Daty | 1058 | 2015. október 9. 13:11 | Válasz erre: 1057 |
Ja, kifelejtettem a kardán meghajtást!:-) Igaz, az is van az 1300-asban, de nincs automata váltó, hiába van meg benne a többi, nálam az azért nem jön számításba!:-) Na, meg az ára is elég borsos.:-(( |
kisti | 1057 | 2015. október 9. 11:29 | Válasz erre: 1053 |
Ja,és átkeresztelik ezt is CTX 1300- nak. :o))))
|
Daty | 1054 | 2015. október 8. 21:16 | Válasz erre: 1042 |
Ha majd megismered õket, rájössz, hogy csupa szív emberek, egészséges, csipkelõdõ humorral megáldva!:-DD
|
Daty | 1053 | 2015. október 8. 21:15 | Válasz erre: 1041 |
Szerintem sosem lesz, mint ahogy a DN-01-es sem lett, sõt lassan feledésbe merül. Kultikus motor akkor lesz, ha kap még vagy 2 hengert, egy pár lovat, egy kis nyomatékot, pár pusz centi hasmagasságot (ülésmagasítás nélkül!:-D ) meg egy komolyabb futómûvet.:-)) |
Ullyses | 1050 | 2015. október 8. 20:05 | Válasz erre: 1049 |
Hiába ! Látszik jönnek a Marslakó trollok!!! :))
|
szodasbacsi | 1049 | 2015. október 8. 19:55 |
Apropó, van ennek a topicnak moderátora, aki törülni fogja a nem idevaló hozzászólásokat? Mert az az érzésem, kicsit szétoffoltuk DATY blogját. |
szodasbacsi | 1048 | 2015. október 8. 19:53 | Válasz erre: 1047 |
Eleinte én is úgy éreztem. Aztán mikor a Dnyeperrõl átültem (visszaültem) rá, akkor olyan érzés volt, mintha egy felnõttbiciklirõl ültem volna át egy kempingbiciklire.
|
kicsi | 1047 | 2015. október 8. 19:47 | Válasz erre: 1046 |
Eleget kucorogni egy 250-es Jawán??? Pár évvel ezelõtt az a Jawa qrvanagy, erõs, nehéz dög motor volt :)) Ja, az a pár év lehet vagy 35-40 :) |