2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Honda CTX & NC
Következő oldal

Ullyses 1246 2015. október 28. 15:48   Válasz erre: 1242
szerintem is butaság a bakhátas útra fogni, Pandamaci véleményét közelebb érzem, egy próbát megér a javaslata, de látod, szerinte is már nagyon kopott a gumi...nehogy baj legyen!
Vidd egy másik szervízbe is õk mit mondanak, vagy egy-két gumishoz, talán mond vmi okosat az is!
    

kicsi 1245 2015. október 28. 15:33   Válasz erre: 1243
Mindkét oldala??
Nekem egyáltalán nem tûnik úgy, hogy a jobb oldala akárcsak megközelítené a határértéket. Ott, nekem úgy tûnik, bõven van 3mm mély barázda.
Az, hogy a másik oldal határérték alatt van, az nem vitás.
    

kicsi 1244 2015. október 28. 15:29   Válasz erre: 1242
A bakhátas utat én is emlegettem, mint lehetséges ok, viszont kizárt, hogy önmagában ez ilyen mértékû kopást eredményezzen.
Oldalszél, mindig jobbról?? Haza mivel jársz, repülõvel?
Nézegettem még a képeket, az tûnt el, hogy jobb oldalon kábé kétszer annyi a majrécsík, mint a baloldalon.
A végén kiderül, hogy tényleg csak a körforgalomban használtad.:)
Szerintem elõszöris vegyél egy rendes gumit rá, aztán majd jövõre eljössz velem pár túrára, ígérem lesz benne jobbos kanyar is bõven :)Utána meglátod, hogy változott-e valami.
    

pandamaci 1243 2015. október 28. 15:24   Válasz erre: 1203
A (3) képen látható gumi mindkét oldala bõven a megengedett határ alá van koptatva. Ahogyan kinéz, elég intenzíven húzod a gázt és a használod a féket is. Ezt garanciában sehol sem fogják visszavenni.
Különben szerintem ferdén áll a hátsó kereked,bal oldala valóban kopottabb. Vegyél egy egyenes, bramac tetõlécet. Szoritsd a hátsó kerék egyik oldalához, és mérd meg az elsõ kerék mellett mekkora (párhuzamos)távolság van, ha bakon a motor.A lécnek ugyanazzal az oldalával! ismételd meg a másik oldalon is .Persze a kormány fixen álljon.Igy megláthatod, hogy valóban párhuzamos ,ÉS egytengelyû-e a két kerék..
    

Daty 1242 2015. október 28. 14:41  
Beszéltem a kereskedõvel.
Azt mondta, semmi baja a motornak, az egyenesfutásnak.
Szerinte túl sokat járok olyan utakon, ahol "púposabb" az út az átlagnál, hogy lefolyjon róla a víz.
És ehhez még hozzájön az oldalszélben motorozás, és máris gatya a kerék bal oldala.

Logika van benne...

Vélemények?
    

kisti 1241 2015. október 28. 08:02   Válasz erre: 1235
#1230#, amitt írtam,hogy elfogyott az nc700x volt mindkettõ,ís Dunlop gumi.
    

Ullyses 1240 2015. október 27. 21:35   Válasz erre: 1239
Csak picit hagylak magatokra és megtelik az oldal... :))
Hát az a gumikopás tényleg lehangoló, de sztem nevárd meg a szervízt nemá még menet közben defekt lesz belõle... Sztem anyaghibás... és lehet h butaságot kérdezek, de a helyes forgásirányban van a gumi?
    

Daty 1239 2015. október 27. 21:10   Válasz erre: 1238
Dehogy, csak találgatok!:-))
    

kicsi 1238 2015. október 27. 21:09   Válasz erre: 1237
Ez egyszerû vádaskodás :)))

    

Daty 1237 2015. október 27. 20:05   Válasz erre: 1234
Csak nem a BMW-re gondolsz?:-)
    

Daty 1236 2015. október 27. 20:05   Válasz erre: 1233
Úgy próbáltam, ahogy mondtad, csillag csavarhúzóval, sõt még odatettem az ujjamat is, és éreztem, hogy forog, közben pedig néztem a foncsort, de meg sem mozdult!:-((
    

kicsi 1235 2015. október 27. 19:34  
Na jó, abbahagyom a viccelõdést. :)

Kisti ti találkoztatok már ilyen kopással? Gondolom azért pár ilyen motort eladtatok már és azok között is van akik mentek már tízezret.
    

kicsi 1234 2015. október 27. 19:27   Válasz erre: 1231
Ideje lenne venni egy rendes motort, amin lehet álltani azt is.
Van egy ötletem a márkát illetõen :)
    

kisti 1233 2015. október 27. 19:15   Válasz erre: 1232
De, elvben szembõl a baloldali alsóval lehet magasságot állítani, úgy hogy alulról beledugsz egy csillag csavarhúzót és azt forgatod (szerszámkészleté is jó), esetleg szétugrott a mechanikája, de mondom még ilyennel nem találkoztunk
    

Daty 1232 2015. október 27. 18:21   Válasz erre: 1230
Köszi a válaszodat!

Szembõl nézve a bal oldalon, a lámpa mögötti/alatti csavart tekergettem, de semmi.

Van még egy ilyen csavar szembõl nézve a jobb oldalon is, csak az feljebb van, és nem nagyon lehet hozzáférni, na de a használati azt írja, hogy az alsót kell.
Szerintem a képen is az alsó van.

Szerinted is jót tekergettem?
    

Daty 1231 2015. október 27. 18:18   Válasz erre: 1229
Rúgóóóóóóóóóóóstag ááááááááálllíííííííítáááááási lehetõõõõõõõõõõseééééééééég??????

:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Viccelsz?:-D

SEMMI!!:-((
    

kisti 1230 2015. október 27. 17:38   Válasz erre: 1227
Nem átmérõben magasabb ,tehát nem felezõdik, az oldalfal magasabb 16mm rel.

"Még ilyen gumihibával nem találkoztunk,amúgy a gumikra a gumigyártó cég importõrje jogosult garanciális elbírálásra( itt a Bridgestone) nem a Honda, Dunlopnál találkoztunk olyannal,hogy a hátsó gumi közepe elfogyott 3500-5500 km között , kértünk rá Dunloptól garis vizsgálatot, a szakértõjük megállapította,hogy nem gumi hiba ,hanem a motor dinamikája+ vezetési tulajdonság együttes hatása= ELUTASÍTOTTA a garannciát!" (DE az nem ilyen jellegû kopás volt!), A fényszorót jó helyen, jó csavarral állítottad? (nem vonom kétségbe a hozzáértésed, csak még ilyen hiba sem volt
nálunk!)
Nézõ pont kérdése ki mit ért ballonosabb alatt, részemrõl akkor lesz ballonosabb a gumi ha szélesebbet teszel fel a gyári méretnél.Lehet hogy az újságírónál mást jelent a ballonosság, legyen neki igaza..:o)
    

kicsi 1229 2015. október 27. 17:34   Válasz erre: 1228
Hja, az ülés alatt a necces? :)
Hm, azt tényleg nehezebb mérni.
Rugóstag állítási lehetõség?
    

Daty 1228 2015. október 27. 17:29   Válasz erre: 1227
Ne sugárirányban mérd!
A gumimagasság lesz +16 mm.
Alul is, felül is!:-)
    

kicsi 1227 2015. október 27. 17:11   Válasz erre: 1226
Ha átmérõben 16mm, az sugárirányban 8, nem tudod kimérni?

Esetleg a jó téli idõszakot kihasználhatnátok, egy alapos fogyókúrára, most egyébként is aktuális lesz, hiszen megtudtuk, hogy a kolbász meg a szalonna rákkeltõ :))
A hidrogénezett növényi olaj, a sose látott tejet-tejszelet, a kitudja mivel édesített kóla, az egy kicsit sem, az energiaitalok, a soha meg nem rohadó hamburger,no és a csodagyógyszereket már nem is említve.
    

Daty 1226 2015. október 27. 16:57   Válasz erre: 1223
Ennyire lehet...ez után már leér.:-((
Ezért gondolkodok a 160/70-es gumin a 160/60 helyett.
16mm-rel csak magasabb lenne.:-DD

Csak azt nem tudom, beleérne e a sárvédõbe.
    

Daty 1225 2015. október 27. 16:55   Válasz erre: 1222
Még nem beszéltem vele.
    

kicsi 1224 2015. október 27. 16:43   Válasz erre: 1223
Vannak, akik el mernek menni kanyargós utakra is. :)
    

ErErpower 1223 2015. október 27. 16:40   Válasz erre: 1205
Vazze nem semmi hogy te így dûtöt neki szlovákba! :-))
    

kicsi 1222 2015. október 27. 16:39   Válasz erre: 1221
A márkakereskedõvel beszéltél már, mit mondanak?
    

Daty 1221 2015. október 27. 16:35   Válasz erre: 1219
A Banditon a gyári 7.000 alatt elfogyott, pedig kíméltem, ne de ez azért nem egy Bandit!:-(
Anno a 800-as Intruderen 18.000 alatt félig sem kopott el a hátsó gumim!
Tehát a 12.000 annyira nem jó, mert lényegében ez is egy krúzer.
    

Daty 1220 2015. október 27. 16:33  
Beírtam a "volt fórumomra" a Banditra.
Azonnal jött válasz, ezt hallgasd:

tsanyi[78177] ma 16:18
Áprilisban vettünk havernak egy NC750X-et, most lehet benne kb. 6-7000 és ugyanígy félrekopok a gumija.
válasz erre elõzmény

tsanyi[78182] ma 16:29
Igen, ugyanígy.
válasz erre elõzmény
    

kicsi 1219 2015. október 27. 16:32   Válasz erre: 1217
Egyébként meg nem is olyan rossz az a 12 000 -es futásteljesítmény. Nekem sikerült már 8000 alatt is elkoptatnom egy hátsót(nem is veszek többet olyat)
    

kicsi 1218 2015. október 27. 16:31   Válasz erre: 1217
A világítás-téma szerintem más dolog, de abban tuti tud segíteni Kisti.
    

Daty 1217 2015. október 27. 16:29   Válasz erre: 1216
Na ettõl tartok én is, hogy elhajtanak vele.:-((
    

kicsi 1216 2015. október 27. 16:27   Válasz erre: 1212
Kíváncsi vagyok Kisti véleményére, mivel ez gyári gumi, de ha jól tudom a kopó-fogyó dolgokra nem vonatkozik a garancia. Ha tehát egy fékbetét elkopik 2000 km alatt, akkor így jártál.(miért nem vettél béjemvét, az legalább 3000 -et elbírt volna :))
    

Daty 1215 2015. október 27. 16:26   Válasz erre: 1213
3 komponensû:

"A hátsó abroncs egy 3 rétegû gumikeverékbõl (3LC) áll, melyben a vállrész megfelelõ tapadást biztosítanak a kanyarokban, míg széles érintkezési felületének köszönhetõen az abroncs átmeneti zónája stabilitást nyújt egyenes haladás közben. "
BT-023-as, de ettõl még mindíg nem lettem okosabb!:-((
    

Daty 1214 2015. október 27. 16:23  
Ja, és, hogy a baj nem jár egyedül....
A lámpám az égbe világít.
Ha van rajta utas is, és 3 doboz, akkor tényleg nem az utat világítja, hanem a táblák tetejét.
Este lehetetlen vele motorozni, egyrészt, mert nem látok, másrészt meg mindenki villog rám, teljes joggal, hiszen a szemükbe világítok.
Na a gond az ott van, hogy ma lejjebb akartam állítani a lámpát.
Hát... nem sikerült.:-.(
Az állító csavar csak forog, forog, de a foncsor meg sem mozdul.

Anno a Banditon is lejjebb kellett állítani, de ott épp, hogy megtekertem, a foncsor szemmel láthatóan mozdult.

Na és ezzel mit kezdjek???
    

kicsi 1213 2015. október 27. 16:22   Válasz erre: 1205
Megvan a megoldás: ez két komponensû gumi, csak kicsit módosítottak az elosztásán: balra került a puhább, jobbra a keményebb :))

Amúgy ha megnézed, tényleg így fest, baloldalt a szélein ki van rojtosodva, jobb oldalt nyomát sem látod ennek.
    

Daty 1212 2015. október 27. 16:19   Válasz erre: 1211
Mivel mást nem lehet rajta állítani, nem tudom, mi lehetne rosszul beállítva.
Tudod, nem ez az elsõ motorom, de ekkora eltérést még én sem tapasztaltam soha.
12.000 km van a gumiban.
A jobb oldala még legalább egy tízest elmenne, de a bal miatt kénytelen leszek lecserélni.
Mivel még garis, megpróbálkozok egy garis cserével a 12.000-es szervízen, kíváncsi leszek, õk mit mondanak.
    

kicsi 1211 2015. október 27. 16:15   Válasz erre: 1207
A viccet félretéve: a bal oldal mindig hamarabb kopik, az okosabbak szerint az útburkolat bogárhátúsága miatt.Viszont ekkora különbséget én még nem tapasztaltam.Írtad, hogy középen fut a kerék, más beállítási anomália nem lehetséges?
    

kicsi 1210 2015. október 27. 16:12   Válasz erre: 1205
Az is látszik, hogy tombolnak a lovak alattad :)
    

kicsi 1209 2015. október 27. 16:11   Válasz erre: 1206
ÁÁ mit vártál egy béjemvéstõl??
    

kicsi 1208 2015. október 27. 16:10   Válasz erre: 1203
Nekem tetszik!!





A hungarocell a kipufogóban :))
    

Daty 1207 2015. október 27. 16:09  
Még 3.

    

Daty 1206 2015. október 27. 16:09   Válasz erre: 1204
Nem fikázást kértem, hanem azt, hogy miért kopott így!:-PPP
    

Daty 1205 2015. október 27. 16:08  
Most bal, bal, jobb, hátha ezen jobban látszik.


    

ErErpower 1204 2015. október 27. 16:06   Válasz erre: 1203
Ilyen sz@r gumival jársz? :-))
    

Daty 1203 2015. október 27. 16:02  
Elkészültek a fotók a "félrekopott" gumiról.
Íme:
Az elsõ a teljesen lekopott bal oldalról, a másik a szinte új jobb oldalról, és egy középrõl, hogy lehessen látni a különbséget.
Vélemények?
Ja, toló mérõvel megmértem, hogy középen fut e a kerék.
Mindkét oldalon a tengelyig a villa végétõl.
Az eltérés 0,5 mm.
Anno, mikor a Banditomon félre állították ne a kereket a szervízben lánc feszítés után, akkor több, mint 2 mm eltérés volt, kb 5.000 km-t mentem vele úgy, mégsem kopott félre.


    

Daty 1202 2015. október 27. 16:00   Válasz erre: 1200
Sajnálom, hogy ezt kell írjam, de egyetértek veled!:-))
    

Ullyses 1201 2015. október 27. 15:34   Válasz erre: 1200
Nincs kizárva, és valóban sokmindentõl függ..., sõt még a vezetési stílustól is...
    

Utalatos 1200 2015. október 27. 13:45   Válasz erre: 1170
Ha nem nagyobb a felulete,mint az altala kitakart tested felulete, akkor az optimalisabb kialakitasa es a levego elvezetesi kepessege miatt inkabb fogyasztascsokkento hatasa kell hogy legyen.
A megemelkedett fogyasztas okat inkabb az idojarasban,az alacsonyabb es nedvesebb levegoju homersekletben keresd!
Nagyon jelentosen nohet a fogyasztas, kulonosen a rovidtavu, sok leallasos-ujrainditasos utaknal. Ami nekem nyaron 3.2-3.7l az ilyenkor majd literrel tobb.
    

Daty 1199 2015. október 27. 08:53   Válasz erre: 1184
Bocs, pedig ballonosab lesz, vagy a Totalcar magazin 2013 03 28.-ai számában írtak hülyeséget:

"...mert a magasabb oldalfalú, ballonosabb gumi magában is jelentõsen tompít az úthibákon, segít a rugózásban..."


    

Daty 1198 2015. október 27. 08:46   Válasz erre: 1197
Nem állt meg az élet, csak ide már be sem nézel, mióta megalakítottad a csapatodat!:-(

Apropó, azt írtad a Givi plekó miatt emelkedett a fogyid.
Megkérdezhetem mennyivel?
    

Ullyses 1197 2015. október 26. 21:48  
Fiúk! Itt megállt az élet? Tis alsztok, nem csak a mocik?
P.Balázs veled mizu? Nov 7.-én jössz Citagurulni?
    

Ullyses 1196 2015. október 26. 07:52   Válasz erre: 1195
Oksi köszi, várom.
Az is pofás amit mutattál...az elsõ mûanyag dekni levételén spekizek, h megnézzem mennyi hely van mögötte, de még nem jutottam odáig.
    

kisti 1195 2015. október 26. 07:36   Válasz erre: 1192
Találtam Neked menetfényt ami sztem beszerelhetõ az hütõ meletti idomba ké oldalra,majd átküldöm a linket mail-ben,nézd meg.
    

kisti 1194 2015. október 26. 07:33   Válasz erre: 1192
Nem tudom kellett-e,a láncállitás,guminyomás beállítás minden szerviz rutin része nem különleges esemény,csak ha baj van vele,automatikusan nézik fijjug és korrigálják ha kell.
160mm gumi szélességnek a 60 illetve 70 %-a a magasság,és ugye 10% különbség az 16mm.
    

Daty 1193 2015. október 25. 21:46   Válasz erre: 1192
1,6 cm-t akartam írni, csak álmosodok!:-((

Eddig nem kellett állítani.
Nem vagyunk nehezek, (ketten 140 kg) meg kezelni is kíméletesen kezelem a vasat, így nem nagyon nyúlott el a lánc.
    

Ullyses 1192 2015. október 25. 21:37   Válasz erre: 1189
Most akkor 16mm vagy 1,6mm??? nagyon nem mindegy!
...és h.h nem állítottál még láncot???
Kisti, tényleg az enyémen sem állítottatok?
    

Daty 1191 2015. október 25. 21:36   Válasz erre: 1189
És a gumi kopás?
    

Daty 1190 2015. október 25. 21:36   Válasz erre: 1189
Annyi, annyi, bocs, kicsit már pilledek!:-(
    

kisti 1189 2015. október 25. 21:34   Válasz erre: 1188
16mm nem 1,6mm!

    

Daty 1188 2015. október 25. 21:31   Válasz erre: 1183
Láncot még nem állítottam rajta, meg eddig a szervíz sem, gyári beállítással járok.
Az az 1,6 mm hasmagasság jól jönne fektetéskor, nem érne le olyan hamar.:-)
De csak ennyivel szeretnék magasabbat, és nem többel, mert akkor nem érne le róla a lábam!:-DD
    

Ullyses 1187 2015. október 25. 20:19   Válasz erre: 1186
No errõl nem volt szó! A lényeg h induljon, s a töltés-tankolás a vezetõ dolga!!! :)))
    

kicsi 1186 2015. október 25. 20:17   Válasz erre: 1185
Elindul?De én mondom meg, hogy hová kell tölteni azt a Unicumot! :)
    

Ullyses 1185 2015. október 25. 20:07   Válasz erre: 1177
...ha "kisüsti" finomságra gondoltál Daty, akkor egyetértek! :)))
Unicumot is kell vinni de azt ne a tank alatt hanem a kofferekben jól biztosított csomagolásban, nemá összetörjön!!!
Kicsinek nincs igaza! Az én Hondám el tud indulni és menni Unicummal! és Datyé is! Ha kell fogadok is rá!!!

Daty! a fényképet tedd fel ide is, lássuk!, tanuljunk belõle...
    

kisti 1184 2015. október 25. 19:31   Válasz erre: 1183
Honda! Véletlenül nyomtam egy továbbot :(
Miért akarsz magasabb gumit a gyári elõírás helyett? Konkrétan nem lesz ballonosabb,csak 16mm rel magasabb a gyárinál,a fordulékonyságon valószínû nem ront,de nem is javít rajta,nem próbáltam hogy elfér-e.Ha magasabb motort akarsz akkor endurot kell venni.
    

kisti 1183 2015. október 25. 19:25   Válasz erre: 1176
Szia,akkor sorban:
Nem tudom mitõl kopott csak az egyik oldal,esetleg láncállításnál a bal oldal elõrébb lett állítva a jobb oldalhoz képest és keresztben fut a kerék,vagy igaza van Kicsinek.😃😃
Még ilyen gumihibával nemtalálkoztam,amúgy a gumikra a gumigyártó cég importõrje jogosult garanciális elbírálásra nem a
    

Daty 1182 2015. október 25. 18:54   Válasz erre: 1181
Ok, holnap csinálok.
    

kicsi 1181 2015. október 25. 18:48   Válasz erre: 1180
Fénykép nélkül nehéz bármit is mondani.
    

Daty 1180 2015. október 25. 17:27   Válasz erre: 1179
:-PP

Ha csak ennyi lenne...:-((

Szerinted?
    

kicsi 1179 2015. október 25. 16:50   Válasz erre: 1176
"A hátsó kerekem bal oldala teljesen lekopott simára, a jobb oldala meg még mindíg olyan, mint ha új lenne. "
Szerintem túl nehezen találod meg a megfelelõ kijáratot a körforgalmakból , más oka nem lehet :)
    

kicsi 1178 2015. október 25. 16:48   Válasz erre: 1177
Tájékoztatásul közlöm a tisztelt érintettekkel, hogy még egy Honda sem megy el Unicummal :))

Na, jó, a jóféle házi kisüsti talán határeset :)
    

Daty 1177 2015. október 25. 16:33   Válasz erre: 1175
Pedig én is tervezek vagy 2x7 decit az elsõ idom alá!:-)
Fõleg ha hosszú útra indulunk.
    

Daty 1176 2015. október 25. 16:30   Válasz erre: 1172
Kisti!

A hátsó kerekem bal oldala teljesen lekopott simára, a jobb oldala meg még mindíg olyan, mint ha új lenne.
Nem fektetem többet, és jobban balra, mint jobbra.
Szerinted ez lehet gyári hibás gumi, és szerinted kicserélik gariban?
(Teszek fel fotót is, ha csináltam.)

Másik kérdésem, hogy hátra 160/60-as helyett feltehetek 160/70-eset?
Emelné durván 1 centit a hasmagasságot, azt gondolom, de szerinted beleérne nagyobb huppanónál a sárvédõbe?
Vagy rosszabb lenne a kanyarodási stabilitása a nagyobb ballonosság miatt?

Elõre is köszönöm válaszaidat!

Üdv!

Daty
    

Tizedes 1175 2015. október 25. 12:23   Válasz erre: 1174
Nmiki! kockázatos dolog a benzint motorban tartani, tudod? és én sem a saját nevem alatt tudok beírni!!!!!!!
üdv
Ullyses
    

Fido71 1174 2015. október 25. 06:15   Válasz erre: 1165
Én meg hordok a Burgi kesztyûtartójában 1 lityi tartalék benzint. ( Idén nyáron kellett elõször felhasználnom, ) Nmiki voltam, csak kicsit meghülyült a rendszer.
    

Ullyses 1173 2015. október 23. 19:51   Válasz erre: 1169
KawaÉvi köszönöm a dicséretet! ;-)
Sajna sokkal nem világít fényesebben, de keresek hozzá erõsebb ledet, mint 5W és ami persze befér... :) de a cél az volt amit leírtál.
    

kisti 1172 2015. október 23. 18:59   Válasz erre: 1171
De lehet, ha veszel mellé egy tisztességes motort is....:oDD
A Bömösre nem mernek kötni , nehogy ráfizessenek..:o))
    

kicsi 1171 2015. október 23. 17:09   Válasz erre: 1170
Azért ez az assistance dolog továbbra is érdekelne. Ha nagyon szégyellõs a dolog, jöhet privátba is.

Nem tudod, egy béemvésnek nem lehet Honda assistance-t kérni? :))))
    

Ullyses 1170 2015. október 23. 14:06   Válasz erre: 1167
Szia!jól megszórtál kérdésekkel... :)))
Nem én csináltam, Kisti irányításával az 1000-es szervíz alkalmával bütykölték össze, egyelõre ideiglenesen. De kell egy (kettõ > j és b oldalra) T10 foglalat és abba belemegy egy 5W-s led izzó, fejidomot le kell szedni hozzá h hozzáférj a dolgokhoz.
Honda assistancot elküldöm(pü).
Nagyobb a plexi jóval mint az a kis "vacak" így még esõvédelem is lesz, de számíts alégellenállás mistt nõ az étvágya... ha kinagyítod a feltett képem láthatod oldalról is a magasságát.
    

KawaÉvi 1169 2015. október 22. 21:30   Válasz erre: 1161
Nagyon tetszik a fénykiegészítés. Az eladott Kawán nekem is volt elõl 1-1 ledes szúrófény. Sötétben jobban nem láttam, de a vak is észrevett ha szembe jött velem az biztos.
Nekem nagyon tetszik ez a sok fény-kiegészítõ a motorokon. Némelyik tényleg olyan mint a kamion a Coca-Cola reklámban, de szerintem nem giccses. És nagyon hasznos, mert - talán - jobban észrevesznek!
    

Daty 1168 2015. október 22. 21:16   Válasz erre: 1166
Egyszer voltam, kértem "rajtszámot" elõtte egy héttel, azt mondták 1.500-at csináltak, de már az elsõ napon elfogyott!:-DD
A fogadtatás, vendéglátás király volt, a kaját nem vártuk meg.
    

Daty 1167 2015. október 22. 21:14   Válasz erre: 1161
Jól néz ki a LED-es kiegészítõd, írnál róla bõvebben?
Hogy csináltad, mennyire volt nehéz, milyen foglalattal, esetleg fotó készítés közben?
A Givi plekó jobban tetszik, mint a gyári, tervezem én is.
Tennél fel képet oldalról is?
Mennyivel magasabb a gyárinál?
Honda assistance?
Az meg mi?
Mit ad mennyiért?

Na, eleget kérdeztem?:-))
    

szodasbacsi 1166 2015. október 22. 18:56   Válasz erre: 1152
Májusban szokott lenni a nyírtéti tájtúra, motorok és veterán autók számára. Az is ilyen vonulásos jellegû dolog (rendõri felvezetéssel, útlezárásokkal), rengeteg motorossal. KB. 50-60 km, évente változó útvonalon, több megállóval, az utolsó állomáson ebéd. Ott ettem életem egyik legjobb babgulyását. (Egyszerre 7-8 üsttel szoktak csinálni.)
    

Ullyses 1165 2015. október 22. 12:17   Válasz erre: 1164
van nekem is szintjelzõm, de szemüvegem -vagy mikroszkóp?- nincs hozzá,(olyan a beosztás, mint egy egérpiszok) meg többnyire az utat figyelem. Amikor meg elkezd villogni... onnan akármi is lehet...
    

kicsi 1164 2015. október 22. 11:58   Válasz erre: 1163
pl kifogy a benzin....assistance...Hmm:)
Máshol erre kitalálták az üzemanyag-szintjelzõt:))




Az más kérdés, hogy az meg sokszor hülyeséget mutat :)))

    

Ullyses 1163 2015. október 22. 11:01   Válasz erre: 1162
Kösz a dicséretet, nekem is pofásabbnak tûnik, plusz 1-1 led a két oldalon... De Kistinek még volt ötlete egy PanEuron láttam azt kéne még rátenni és akkor igazi karácsonyfa :))
Az Assistance kiterjed bármilyen elakadásra (pl kifogy a benzin) vagy ne adj Isten borulás utáni elszállítás... legrosszabbat már nem is mondom.
    

kicsi 1162 2015. október 22. 09:27   Válasz erre: 1161
Ebbõl a nézetbõl nagyon dögös a vasad, jól áll a Givi plexi is.A lámpán hogy javítottál, emelt fényû izzóval?
Honda assistance, az meg minek, egy Honda nem romlik el, vagy mégis?
    

Ullyses 1161 2015. október 21. 22:56   Válasz erre: 1153
Üdv Motorosok! :)
Ismerõs volt a kép, Ausztriára tipp, de a pontos hely nem jött be. Ide is elmegyünk?
Megvolt az 1000-es service... kicsit alakíttattam a lámpafényen... :)
kötöttem Honda Assistancet-t is, ha akármi baj lenne segítenek az út mellett. Nektek van?
    

Daty 1160 2015. október 21. 17:58   Válasz erre: 1159
Ott próbálkoztam, csak belemásoltam elõször a vesszõt is, és tizedes jelnek vette!:-))
    

kicsi 1159 2015. október 21. 17:22   Válasz erre: 1158
Gugli maps?
Amúgy igen, ez Faaker See mentén évente megtartott HD találkozóra céloztam
    

Daty 1158 2015. október 21. 16:46   Válasz erre: 1156
Ausztriában, Klagenfurt közelében?

Vagy inkább Finkenstein am Faaker See?
    

Daty 1157 2015. október 21. 16:39   Válasz erre: 1156
Na wazze...
És ezt mibe tudom beírni, ami meg is mutatja, hogy hol van???:-))
    

kicsi 1156 2015. október 21. 14:40   Válasz erre: 1155
É.46.559859, K.13.907731
    

Daty 1155 2015. október 21. 12:51   Válasz erre: 1153
Ez hol van Pali?
    

Daty 1154 2015. október 21. 12:50   Válasz erre: 1152
Nem, nem tévedsz, én is ki szoktam kerülni a kezdõket, és arcoskodókat, ha véletlenül mégis csak ráveszem magam, hogy elmenjek egy ilyen jellegû talira.

Abban teljes egészében egyetértek, hogy nem semmi feelingje van egy ilyen találkozónak!!!

Én kisebb, nagyobb megszakításokkal 1976 óta motorozok, össze sem tudom számolni, hány ilyen jellegû felvonuláson voltam, fõleg, ahogy írod, az elején, amikor még újdonság.
De mostanra már nem az, így most is azt mondom, annyira nem vágyok rá.

Bocs, ha erõsnek érezted a kifejezést, csak poénkodni akartam, jól tudom - hisz nem is egy olyannal motorozok - hogy vannak tõlem jóval idõsebbek, és nõk is egy ilyen összejövetelen.

Annyira nem szoktunk "kisebb forgalomhoz", mert ha kimegyünk a minden évben megrendezendõ "Kék túrára", ott is vannak szerintem ennyien.

De az utolsó kettõt már ki is hagytam a tömeg miatt.

Tanulni meg már megtanultam, gyakoroltam is, egyszerûen nem vonz már.

A Pécsi idegenvezetésedre vonulás nélkül igényt tartok a jövõ nyáron!:-))

Ilyen autós "bejövések" anno voltak nálunk is, de megoldottuk.




    

kicsi 1153 2015. október 21. 11:11   Válasz erre: 1152
Ha ennyire bejött neked az alsóörsi tali, akkor ajánlom figyelmedbe azt a helyet, ahol szobrot állítottak a motorosnak:
    

Ullyses 1152 2015. október 20. 21:18   Válasz erre: 1150
Uraim!
Hol marad a kihívás? Azt gondolom h agyatlan van minden úton bõven, és akár csak menj a lakásodtól a boltig, lehet h épp akkor találkszol vele...és kész a baj! No de erre fel kell készülni! Há azé vagy motoros waze!
Az aki ügyetlen az meg a tömegben azonnal kiderül-észreveszed- és azt a többiek ki is kerülik, akik meg "stuntriderkednek" azokat is! A rendezõk meg azé vannak h ezeket lekapcsolják, meg azé a rendõrök is elõ-elõ fordulnak, szval én még nem láttam -hála Istennek!- balesetet, de azt gondolom, ha én meg tudom csinálni h kikerülöm, lehagyom õket akkor az is akinek több évtizedes a jogsija. Tévedek?
Kicsinek most is igaza van! Igen sztem is hatalmas a "feeling"-je egy ilyen vonulásnak, és biztos h figyelni kell, jobbra, balra, elõre, hátra(tükörbõl) meg a fejed is forgatod, de ha tudod a tömegben való vonulás aranyszabályait - pl zippzár!- akkor nem lehet baj, mert mindig lesz menekülõ út. Hátulról meg látják a lámpáid ezért kell is mindig jelezni ahogy illik... én az idén az alsóörsi Harley felvonulást nagyon élveztem pedig gurultunk vagy 80km-t össze-vissza, ( az emberek az út szélén integettek, filmeztek, sõt pacsit vártak! - no ez már veszélyes szerintem is ) kb 40perces pihenõvel közbeiktatva... jó meleg volt... De Gyerekek! ez bakancslistás tétel!!! :) Megérteeee!!! Egyszer részt kell venni rajta!
Daty, az erõs megjegyzésed, most - "öreg vagyok bohócnak"- nem helytálló! ráadásul (Pécsen) voltak nálad öregebbek és nõi motorosok is, közel 1500-an voltunk... Elhiszem h Ti kisebb forgalomhoz szoktatok, de hát ezt is tanulni kell ám!!! ... és meg lehet tanulni! Ha motoros oktató lennék, bevenném a tananyagba!!!
Szóval Pécs vár Benneteket! Menjünk együtt, idegenvezetést is vállalom!

Még egy: Szolnokon a nyáron a felvonulás közben bejött egy autós... elé gurultam, leálltam, leintettem, egybõl akadt még két mocis aki segített és amíg az nem állt le ott voltak mellettem...
    

kicsi 1151 2015. október 20. 18:15   Válasz erre: 1150
Ekkora tömeg azért tud adni egyfajta feelinget, bár az is igaz, hogy plusz rizikót is, hiszen elkerülhetetlen, hogy ne legyen néhány kezdõ, vagy agyatlan, vagy arcoskodó, esetleg ezek tetszõleges keveréke.
Amit viszont nem cserélnék el két ilyen találkozóért sem, arról feltettem egy videót "otthon" :)
    

Daty 1150 2015. október 20. 16:10   Válasz erre: 1143
Hû, wazze, jó, hogy tettél fel képet, mert ilyen helyre meg fõleg nem megyek, öreg vagyok már bohócnak!:-)

Komolyra fordítva a szót, jobb szeretem, ha a saját biztonságom tõlem függ, nem pedig jó pár embertõl, akik mellettem gurulnak, és gõzöm sincs, hogy mit és mennyire tudnak...
    

Daty 1149 2015. október 20. 16:07   Válasz erre: 1139
Ezért jársz te is csak városon belül ugye?:-P
Persze Sajószentpéter elég nagy...
Bár, lehet, hogy a BMW ezt sem nagyon tudja meghibásodás nélkül végiggurulni!:-DD
    

Daty 1148 2015. október 20. 16:06   Válasz erre: 1138
Pécs már rég tervben van, de nem motoros találkozó szinten!:-))
    

Ullyses 1147 2015. október 20. 08:03   Válasz erre: 1146
Szia Balázs!
Azért csak óvatosan a "vizibiciklis" üzemmóddal -fõleg nincs plexid- így az õszben, mert még fiatal vagy, most meg még nem veszed észre, de könnyû megfázni, és majd 20-30 év múlva nem tudod miért fáj a nyakad, vállad, ujjaid... Azt elhiszem, hogy az utazási élmény bizonyára különleges, az õszi erdõn át, de csak óvatosan a vizes úton!!
A mélygarázsos parkolás totális lehetõségei irigylésre méltóak... :)


    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22120
5 622 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők