2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Honda CTX & NC
Következő oldal

Daty 1346 2015. november 11. 11:00   Válasz erre: 1343
Ha igy, toltes nelkul elmegy nekem az akku 4-5 evig, akkor meg leszek vele elegedve, es tovabbra sem fogom toltogetni.
    

Daty 1345 2015. november 11. 10:57   Válasz erre: 1342
Koszi Uly, eddig szuper!😁
    

gsxfx 1344 2015. november 11. 06:36   Válasz erre: 1340
Monte-Negro környékén
L
    

kawa70 1343 2015. november 10. 22:38   Válasz erre: 1336
Na az nem hasznal neki hidd el. Egyszeruen szerencsed volt és a következõ gazdi hamarabb cserél aksit. Az akkunelettartama akkor a leghosszabb ha allandoan mozog benne az aram valamelyik iranyba és nen megy 12.4 V alá a feszültség mert akkor nem tud szulfatosodni a lemez benne amitõl vegulis tönkremegy az akku.
    

Ullyses 1342 2015. november 10. 22:08   Válasz erre: 1331
.... hát így: http://ctx700d.blogspot.hu/
de még fejlõdésben... :))
    

Daty 1341 2015. november 10. 20:26   Válasz erre: 1339
Latod, ha vegigolvastad volna forumot, olvashattad volna, hogy utassal 3 dobozzal 150-155 a vege.
Egyedul mar mentem vele dobozok nelkul 160-at, de tuti, hogy 165-nel nem megy tobbet, es az mar nagyon a vege!
Szoval 150-nel mar nem nagyon ajanlatos vele vigeckedni!
    

kicsi 1340 2015. november 10. 20:12   Válasz erre: 1334
Nagyon szép a háttér, hol készült?
    

Ullyses 1339 2015. november 10. 19:30   Válasz erre: 1337
Én már láttam messzirõl V-Stromot.
A CTX-et én azért választottam mert az NC-hez képest számomra kényelmesebb, elvileg megy 180-at, tehát kell lenni erõnek még 150-nél is, de 120-nál van is(még bejáratós) valamint vannak oldalkofferek,(terhelhetõ, pakolható!) +topbox, kicsi a fogyasztása, meg nem kell a lábammal szarakodni a váltáskor... ezt meg is hálálja, mert azon motorosok akik a lámpánál mellém állnak hallom mekkorákat kattognak én meg már arrébb vagyok.... persze leelõz mert 120-al a váci úton nem megyek, mert a következõ lámpa úgy is megfog...Ja és qrv@ jól motorozható! a súlyeloszlása miatt. Ezért javaslom mindenkinek!
    

Daty 1338 2015. november 10. 18:01   Válasz erre: 1337
Mire elmultam 50 eves, kicsit osszementem, amibe a gerincferdulesem is szerepet jatszott.😟
Ebbol kifolyolag alacsony motort akartam, de nem csoppert, az mar volt.
Az automata valto meg csak hab volt a tortan!😀

Igen, volt DL-em, 650-es.
Kiraly volt, de magas, igy tuladtam rajta.
    

Lacy 1337 2015. november 10. 17:45   Válasz erre: 1336
Bocsi de megszaladt az ujjam a sok nullán...15000 lett volna!

Daty a lapod szerint volt már néhány motorod.. Te miért választottál CTX -et s nem egy nagyobb túragépet vagy esetleg NC-t ?

-Ha jól látom mindketten ismeritek a Vstromot is-


    

Daty 1336 2015. november 10. 17:35   Válasz erre: 1332
Ja, csak en soha egyiket sem toltottem, sem csepptoltovel, sem massal!😀
    

Ullyses 1335 2015. november 10. 17:16   Válasz erre: 1333
Rosszul hallottad Lacy! 150000 nem bír... :))))
Vegyél inkább CTX-et!
    

gsxfx 1334 2015. november 10. 12:12   Válasz erre: 1333
Szia!
Nekem NC 700-D -m van. Az elsõ láncszett 22.000 km-t bírt de ott már szó szerint csak a szentlélek tartotta össze ( egy 4.000 km-es túráról értem haza ). Egy erõsebb szettet kapott 75 Le teljesítményre , remélem ezzel többet elmegy. Az gyári gumi 15.000 km-t ment még bírt volna 2-3 ezret, de egy nagyobb túra elõtt kicseréltem PR 4 -re , amiben most 15.000 km van, még 3-4 ezret biztosan elmegy.
A fogyasztása pedig tényleg 3,5 alatt. A robogónak látszó változatra a tökéletes idõjárás védelem miatt esett a választásom, én télen is szeretek hétvégeken motorozni. Az X változat -fõleg a 2016-os verzió - pedig már igen csinosra sikeredett.
Nem szeretnélek gyõzködni. Nekem már mindenféle motorom volt DL-650 tõl GSX 1400-on át az Aprilia Tuonoig. Állandóan cserélgettem korábban , most egyelõre nem tervezem, ha igen legfeljebb egy 750-es automata verzióra.
Jó töprengést kívánok!
Üdv:L
    

Lacy 1333 2015. november 10. 11:55  
Üdv mindenkinek!

Honda CBF 600 N tulaj vagyok,de érdeklõdve olvasom azt itt írtakat.Az NC 750 X elgondolkodtatott mint váltási lehetõség ill.alternatívaként a jól bevált Suzuki Vstrom. szívesen olvasnék véleményt az NC-rõl...lehet meggyõzni.

Ui.Azt hallottam hogy a nyomatékos motor eszi a gumit és a láncot.. lánc csere pl 150000 km- ként ( CBF több mint 30000 kmután) így drágább afenntartás a hagyományosabb gépekhez képest


Üdv és szép napot egy külsõstõl


Lacy
    

kawa70 1332 2015. november 10. 10:29   Válasz erre: 1331
Ha nem veszed ki az akkut is ugyanannyit bir ha töltve tárolódik. Egy gyári akku simán birja 6-8 évig tehat ezt nem volt idõd még elerni:) én például soha nem vettem ki. Csepptöltõ vagy legalábbis havonta töltés és kész. Pedig régen még fûtött garázs sem volt.
    

Daty 1331 2015. november 10. 09:41   Válasz erre: 1328
Ezt hogy ertsem, hogy nem fogod elkapkodni?
Ez nincs olyan fontos, mint a "csapatod"?😊

Az akkut mindig minden motoromnal neha dtam telere, nem is kellett ujat vennem sose.
Igaz a leghosszabb idot a Bandit volt nalam, de abban is birta 4 evig.
    

Ullyses 1330 2015. november 10. 08:53   Válasz erre: 1329
Aranyos Utálatos! Nem is kell hallani csak olvasni, és írni h tudjunk minek-kinek örülni! :) Látod csak sikerült idevonzani Téged is! Mi van a motoroddal? Lezsíroztad már télire? Hány km van már benne? Hanyas évjárat is? Minden rendben van rajta? Gumik? ezen infókat még nem is tudjuk rólad!!! :(( de várom/juk :)) ... nincs még valaki NC750-s ismerõsöd? Látod tele vagyok kérdésekkel!!!! :))
És csak szólj Te is bátran!! ..én bírom a kritikát! :) [egy darabig...]
    

Utalatos 1329 2015. november 10. 08:18   Válasz erre: 1325
Ezt igyekeztem meg sem hallani.
    

Ullyses 1328 2015. november 9. 20:55   Válasz erre: 1327
Veszek majd erõt magamon és megpróbálom a honlapot, de ... nem fogom elkapkodni. :) Felajánlott segítséget köszi!
Aksit minek kell kivenni?
Gumival nem jársz jobban az idén? Talán szezonon kívül olcsóbb, nem? oszt ha úgy jön ki a lépés és j az idõ nem tudsz elmenni sehová... Kicsi meg mehet egyedül sajtért a cselákokho... :)
    

Daty 1327 2015. november 9. 19:44   Válasz erre: 1326
Nekem a nyiregyhazi kereskedesben azt mondtak naluk elottem kettot vettek meg.
Az egyikkel tulajjal talalkoztam is ott.
Talan egy kisvardai, vagy debreceni nem emlexek.

A honlapert tolem nem kapsz ledorongolast, sot azt tamogatnam!
Igazabol mint irtam a kozossegi oldalakat nem csipem!
Szoval, ha van kedved, uss ossze egyet, ami tolem telik, segitek!
Pl sztender, hatso ules magasitas stb... leirasa fotokkal, meg ami kell!
Na, megcsinalod?😁

Amolyan felig van lefektetve a vas.
Kivettem az akkut, lemostam, leoljoztam a gepet, de ha lenne jo ido, gurulnek vele egyet a rossz gumi ellenere!😊
Az uj gumit hatra a tel alatt, vagy koratavasszal akarom beszerezni.

    

Ullyses 1326 2015. november 9. 19:26   Válasz erre: 1325
Hát nemtom... elõször anno a fóti Wilkertõl akartam megvenni a motort ahol épp akkor sajnos elvitték a meglevõt... elõtte meg sajnos a 2015-ös modellt... egyezkedés meg semmi... Így jutottam el szerencsémre a H.Dreambe. Igaz ott se volt kitéve (de ügyfélként fogadtak), pedig volt már nekik úgy tudom. A fórumod legelején is volt egy koma az se nagyon ír, pedig u. o. motorja van mint nekem :)))
Sajnos Balázs se oszt meg velünk semmit, sõt a Citagurulásra se jött.... :((( Ketten vagyunk... Nemá hogy csináljak egy CTX honlapot!!! :))) csak h provokáljam az alvókat! :)))) [és most várom a sok-sok ledorongolást... ;)) ]
Daty Te lefektetted már téli álomba a "kicsikédet"? én most gondolkodom, igaz má lemostam vasárnap.
    

Daty 1325 2015. november 9. 19:02   Válasz erre: 1324
Na az annyira nem baj!😁

Amúgy szertintem az országban jó ha van összesen 10 db. magántulajdonban lévõ CTX! 😟

Ezekbõl fórumozunk vagy hárman.😵
    

Ullyses 1324 2015. november 9. 18:52  
Nemtom mi van itt? Alszik ez a fórum? Senkenek nincs CTX, vagy NC csak Neked Daty+nekem???? Még Útálatos se szól hozzánk? :)))

    

Daty 1323 2015. november 5. 21:59   Válasz erre: 1322
Nem szeretik a Német technikát.:-))
    

Ullyses 1322 2015. november 5. 21:48   Válasz erre: 1321
... ja, de az hátulról! :)))
    

Daty 1321 2015. november 5. 21:46   Válasz erre: 1317
És ha azt írom, hogy BMW jön?:-PP
    

Ullyses 1320 2015. november 5. 11:39   Válasz erre: 1318
...valhogy éreztem, ide fogsz kilyukadni, én direkt nem említettem! :))
    

kicsi 1319 2015. november 5. 11:16   Válasz erre: 1318
A Trabit is megcsócsálták a lovak,hát ismerem én a medvék ízléseé?
    

Ullyses 1318 2015. november 5. 11:12   Válasz erre: 1317
...ejnye Kicsi! a CTX nem ehetõ! :)))
    

kicsi 1317 2015. november 5. 11:05   Válasz erre: 1316
És ha csak a közeledõ vacsorát figyelte?
    

Daty 1316 2015. november 5. 11:01   Válasz erre: 1313
Gyertek gyerekek, ezt nézzétek! - Egy Honda CTX jön!


    

KawaÉvi 1315 2015. november 4. 21:35   Válasz erre: 1313
Kérek engedélyt meghunyászkodni :-)))
    

Daty 1314 2015. november 4. 21:04   Válasz erre: 1313
Tessék: nincs ellenfele a Hondának automata váltós motorok terén!:-))
    

Ullyses 1313 2015. november 4. 19:58   Válasz erre: 1312
Kéretik a FÓRUM tárgyszerûségére vonatkozó, azt pozitívan beállító és kifejezetten elõnyösnek hangzó posztokat kitenni!!! :)))
    

KawaÉvi 1312 2015. november 4. 18:24   Válasz erre: 1307
:-)
    

Daty 1311 2015. november 4. 18:12   Válasz erre: 1310
Na, akkor lassan lesz automata BMW is!:-DD
    

Ullyses 1310 2015. november 4. 18:07   Válasz erre: 1309
Figyelj Daty! az a helyzet, h az okos mérnökök már mind a Hondánál vannak, most max koppinthatnak csak róla a BMW-nél... :)))
    

Daty 1309 2015. november 4. 17:58   Válasz erre: 1307
Hát...én nem mondom, hogy nem fogadnék el egy BMW 1200 C Montauk-ot.:-)
Újat fõleg.:-D
Csak az tart vissza, hogy azon váltogatni kell.:-(
Hiába no, a jót, könnyû megszokni.:-D

Majd talán, ha tesznek rá automata váltót!:-)
    

KawaÉvi 1308 2015. november 4. 17:56   Válasz erre: 1304
Már Hondája van...bár sokáig voltunk márkatársak :-)
    

Ullyses 1307 2015. november 4. 17:51   Válasz erre: 1305
Tudod én a Gold Winggel már nagyon kifejlettnek érezném magam... :))) szinte repülni tudnék... de több oka is van h még nem fejlõdtem(ki) odáig...
    

Daty 1306 2015. november 4. 17:38   Válasz erre: 1305
És aki azzal fejezi be?:-))
    

kicsi 1305 2015. november 4. 17:20   Válasz erre: 1301
Na egy kicsit nem figyelek rátok máris elkanászosodtok.:)


Egyébként meg igazad van ,maximálisan egyetértek veled.A CTX tényleg jobb hiszen azt vetted....
Viszont abban is biztos vagyok,hogy nem állsz meg a motoros törsfejlõdés ezen a szintjén.
Úgy is mondhsznám,h mindenki cruiserrel kezdi csak a többség tovább fejlõdik
    

Ullyses 1304 2015. november 4. 17:06   Válasz erre: 1302
A vallás hit kérdése, a HONDA meg a No.1! ez meg tény! :))
Kawa70! neked meg csak alibi a Honda kép?
Egyébként azt hittem a hondások összetartanak...:(( no megyek is egy fórummal arrább...
    

kawa70 1303 2015. november 4. 10:59   Válasz erre: 1302
És teljesen igaza is van:)
    

Daty 1302 2015. november 4. 10:08   Válasz erre: 1301
Na, ezt Ö nem hiszem, hogy el is fogja Neked hinni!:-DD
    

Ullyses 1301 2015. november 3. 22:42   Válasz erre: 1300
Ejnye má! nem látod h a Kicsit gyõzködöm kössön CSÉB-t! :)))

Szval h a CTX jobb, mint a béjemvé! :))

    

Daty 1300 2015. november 3. 19:24   Válasz erre: 1299
Igazából nem értem, mirõl beszélgettek, de biztos vicces lehet.:-D
    

kicsi 1299 2015. november 3. 12:23   Válasz erre: 1298
:))))
    

Ullyses 1298 2015. november 3. 08:10   Válasz erre: 1297
Félreértetted a szitut! RÁJÖTTEK! Ez az én olvasatomban azt jelenti, h egy versenyben a két fél közül az egyik, jobbat talál ki. Ez a Honda volt. Nem ta BMW-tõl tanulták, hanem maguktól jöttek rá! Különbség!
...és különben is! Az én apukámnak meg CSÉBje van! :))
    

kicsi 1297 2015. november 3. 07:02   Válasz erre: 1296
Értem.
Szóval egy újabb technológia, amit lenyúltak a BMW-tõl :)
Nincs is ezzel semmi baj, jobbtól nem szégyen tanulni! :))))
    

Ullyses 1296 2015. november 2. 22:34   Válasz erre: 1293
Ja! Persze olcsóbb, mert rájöttek h a BMW technológiát lehet olcsóbban is megoldani úgy h azt a motorosok szeressék. ...csk ezt útyíjják : Honda!
    

Daty 1295 2015. november 2. 18:49   Válasz erre: 1292
Eddig is benne volt az ABS...
    

Daty 1294 2015. november 2. 18:48   Válasz erre: 1291
Vettem!:-))
    

kicsi 1293 2015. november 2. 18:42   Válasz erre: 1292
Olcsóbb lett?? :)
    

Ullyses 1292 2015. november 2. 18:40  
Apropó! Tudod h a mocinkat már CTX700 ABS -ként hirdeti a Honda? Vajh miért?
    

kicsi 1291 2015. november 2. 18:40   Válasz erre: 1287
Igen, ez volt a fiam GS-én.
Inkább a kínai :)
    

Ullyses 1290 2015. november 2. 18:39   Válasz erre: 1289
Hát OK , bizz Istenben! :)
...meg a jó szerencsédben,
...meg h Kicsinek nincs igaza.
...meg h találsz még több infót róla.
    

Daty 1289 2015. november 2. 18:36   Válasz erre: 1288
És a bizalom hol marad...?
    

Ullyses 1288 2015. november 2. 18:29   Válasz erre: 1284
...hát nézd! Kicsi pedzegette a lényeget... viszont ha neked beválik majd jó lesz nekem is! :)) de mi van ha nem válik be Neked? Nemá Kicsitõl tudjam majd meg!!! :( Érted!? +Ámen+
    

Daty 1287 2015. november 2. 18:28   Válasz erre: 1286
Na, még nem tettem le rá a nagy esküt, csak felmerült bennem a gondolat.

És ezt ismered?

https://www.maxigumi.hu/motor-gumi/metzeler/lasertec/160-70-b17-73v-403976
    

kicsi 1286 2015. november 2. 18:26   Válasz erre: 1283
Alapból gyanakodva nézem a távol-keleti termékeket.Ez persze nem gátol meg abban, hogy használjam is, a GPS-tõl kezdve a telefonig.
Viszont ezt a gumit csak akkor merném feltenni, ha valami hiteles (és nem marketingszagú) tapasztalatokkal rendelkezõ emberkétõl hallanám a dicséretet.

Esetleg az itt is fenn levõ R 17-tõl kérdezz rá, hogy van-e valami visszajelzésük.
    

Daty 1285 2015. november 2. 18:20   Válasz erre: 1281
:-)))

Annyira sz@r nem lehet!:-)
    

Daty 1284 2015. november 2. 18:19   Válasz erre: 1280
Közel 40 lenne egy ugyan olyan.
    

Daty 1283 2015. november 2. 18:18   Válasz erre: 1279
Nekem mûxik a link, de amúgy ilyet takar:

160/60R17 NANKANG ROADIAC WF1 REAR 69W TL MOTORGUMI
    

Daty 1282 2015. november 2. 18:18   Válasz erre: 1279
Az elsõ tökéletes, szerintem még egy tízes van benne, azt nem akarom cserélni.
    

kicsi 1281 2015. november 2. 18:11   Válasz erre: 1278
Na, most meg tudtam nézni.
Eddig is tudtam, hogy szeretsz kísérletezni, erre enged következtetni, hogy az utóbbi négy motorod négy stílust képviselt.
Viszont, hogy gumiban is bevállalós vagy.....?!

Hány gyerek is van ?? :)))
    

Ullyses 1280 2015. november 2. 18:06   Válasz erre: 1277
Guriga jó volt, mint ahogy a másik fórumokon jeleztük is.

A kiválasztott gumi ha u.o mint a jelenlegi typ, milyen árban lett volna? Miért is nem olyat veszel?(a link elsõre nekem se de másodikra mûxik)
    

kicsi 1279 2015. november 2. 18:02   Válasz erre: 1278
A link nem mûxik.
Az eleje különben hogy néz ki?
Azt nem akarod cserélni?
    

Daty 1278 2015. november 2. 17:47  
Egy ilyet tervezek hátra a félrekopott helyett:

http://www.r17.hu/262-160/60-17-motorgumik/31733-160/60r17-nankang-roadiac-wf1-rear-69w-tl-motorgumi/

Vélemények?
    

Daty 1277 2015. október 31. 21:26   Válasz erre: 1275
Milyen volt a guriga?
    

Daty 1276 2015. október 31. 21:26   Válasz erre: 1274
A rúgóstagot puhábbra próbáltuk állítani, de mivel ez 1.000 km-nél történt, akkor még a kopást nem lehetett látni, így nem tudom.

    

Ullyses 1275 2015. október 31. 20:52   Válasz erre: 1274
szia Balázs! de eltûntél! kár h nem jöttél ma motorozni velünk!
    

palinkasb 1274 2015. október 31. 10:49  
Attila,

Kósza ötlet: nem lehet a rugóstag feszességállítás eredménye? Ha jól emlékszem keményebbre állították neked a páros motorozáshoz. Elõtte is félrekopott a gumi?
    

Daty 1273 2015. október 30. 18:17   Válasz erre: 1272
A plexit annyira nem erõltetem, hagyom érni a gondolatot.
Az én magasságomat a gyári is majdnem lefedi.:-))
Ha lesz kieg villany, akkor igen, hideg fehéret tervezek.
    

Ullyses 1272 2015. október 30. 13:17   Válasz erre: 1271
...és az ÉLET! :)
Mizu van másik plexi ügyben? Kékes kieg világításod lesz? A DMBT toborzófilm végén élõben is láthatod, nappali fényben.
    

Daty 1271 2015. október 30. 12:52   Válasz erre: 1270
Akkor húzz bele, elõtted áll még a lehetõség!:-))
    

Ullyses 1270 2015. október 30. 07:47   Válasz erre: 1268
hát ha Ti mondjátok... nagy szélben, így igaz, még nem motoroztam....
    

Daty 1269 2015. október 29. 22:08   Válasz erre: 1268
Na ezt mondom én is, csak másképpen!:-))
    

kawa70 1268 2015. október 29. 22:00   Válasz erre: 1256
:)))))))
Mlért ne lehetne egyenesbe ferdén motorozni?? Még pár év és rádöbbensz hogy lehet......Olyan ez mint az ellenkormányzás kanyarban, fel se tûnik menetközben.....
    

Daty 1267 2015. október 29. 21:19   Válasz erre: 1259
Legyen igazad Laci!:-))
    

Daty 1266 2015. október 29. 21:18   Válasz erre: 1258
Az elõírtnál valóban pár tizeddel kisebb nyomással járok, de amiatt, hogy könnyebbek vagyunk az átlagnál.
A motor egyszer dõlt el mosás közben, füvön, még a festés sem lett karcos.
Esni sosem estünk vele szerencsére.
Lánc feszességet soha nem állítottam még rajta, a szervízben sem állítottak, mert nem kellett.
    

Daty 1265 2015. október 29. 21:14   Válasz erre: 1257
Utánajárok Tamás!:-)
    

Daty 1264 2015. október 29. 21:13   Válasz erre: 1256
Meg fogom mérni a villát is, hogy vízszintes e!
Adott ponthoz lehet viszonyítani, majd keresek egy fixet.

Hát...azt kell, hogy mondjam, hogy ugyan nem ismerlek motorozás terén, de erõs, viharos szélben tuti nem sokat motoroztál.

Pár éve 2 motoros kollégával Szerencstõl Miskolcig (kb 30-40 km) olyan viharos oldalszélben jöttünk haza, hogy egyenesben szinte lábtartóig döntöttük le, hogy egyenesen tudjunk haladni!
Fizika ide, fizika oda, nem nagyon tudott felállni.:-)
Mármint a motor!:-DD
    

Daty 1263 2015. október 29. 21:06   Válasz erre: 1255
Bocs, akkor félreértettelek, valóban sokat használom, és eltaláltad, leginkább lassításra, és irányításra!:-))

A lécre figyelek, és majd megírom!

    

Daty 1262 2015. október 29. 21:02   Válasz erre: 1253
Mint írtam, szép az ajánlott BMW, csak az a baj, hogy csak 2005-ig gyártották, tehát a legfiatalabb is 10 éves, és drága is, no meg az a 61 lóerõ elég sovány az 1200 ccm-hez!

Szerinted nem?
    

Daty 1261 2015. október 29. 21:00   Válasz erre: 1254
Sokat pakolok???
Mikor az asszonnyal ketten 140 kilót nyomunk?
A csomagok max. 10-20 kilót tesznek ki, de ez ritkán van!
    

Ullyses 1260 2015. október 29. 20:19   Válasz erre: 1259
Hát Daty! ... látom ötletek vannak doszt, legközelebb egy szakszervízbe kell vinned a géped! avagy itt a hétvége és amik itt elhangzottak azt vizsgáld végig... nem irigyellek...
    

VVLaci 1259 2015. október 29. 20:00   Válasz erre: 1257
Balra, a belátható hosszabb ív miatt bátrabban kanyarodik! :-))) Ez kopással is jár! :-)
    

pandamaci 1258 2015. október 29. 19:58   Válasz erre: 1256
Léc, deszka, nem elhajló zártszelvény stb ez esetben mind ugyanarra való.:)
-Alacsony guminyomásnál a gumi közepétõl kifelé -jobbra és balra is szimmetrikusan- mindkét külsõ széle kopna erõsebben.
-jobb bal lengõvilla vége nem áll egy magasságban ? Ha estek, szakadékba ugrottak a motorral, (elgörbült a villa,vagy váz) ez sem kizárt. (erre azért emlékszik az ember..)
Legnagyobb hibalehetõséget egy szerencsétlen láncfeszesség állitásban érzek,és ez otthon is, ingyen ellenõrizhetõ.
Valahol el kell kezdeni a nézegetést, mitõl lett ilyen.
    

NRT67 1257 2015. október 29. 19:25  
Szerinte túl sokat járok olyan utakon, ahol "púposabb" az út az átlagnál, hogy lefolyjon róla a víz.
És ehhez még hozzájön az oldalszélben motorozás, és máris gatya a kerék bal oldala.

Ne szopasson má!!!!!
    

Ullyses 1256 2015. október 29. 19:02   Válasz erre: 1255
Léc helyett esetleg egy 2m-es vízmérték vagy alu zártszelvény van (ismerõs kõmûvesnek is akár) az talán pontosabb, mint a fa léc.

Pandamaci! Mi a véleményed,
- nem lehet, hogy a hátsó tengely a ferde, azaz a jobb és bal hátsó villa nincs egy magasságban?
- esetleg a guminyomás kicsi, a terhelés nagy és még a véletlen folytán anyaghibás is a gumi???
Nekem anno Trabant diagonál gumijánál fordult elõ ilyesmi kopás, amikor nem ellenõriztem a nyomást és középen elkopott...
A szélterhelés nem iszem h szóba jöhet mert csak nem ment vele Daty a egyenesben ferdén... sztem képtelenség. Dönteni csak kanyarban lehet, amint gázt adsz a gép "feláll" ez fizika!
    

pandamaci 1255 2015. október 29. 16:55   Válasz erre: 1248
Hátsó gumiról beszélünk, úgy értettem, a hátsó féket használod rendszeresen, és intenzívebben . Van aki kb semennyire sem használja,vagy aki kanyarban is irányít vele..:))
Kisebb csopper hátsó is CSAK akkor megy el 25 ezret, ha úgy Gurulgatnak vele. Ugyanazon gépen ugyanazt a márkájú gumit sportosabb üzemmódban fele idõ alatt is le lehet fogyasztani.
/ Ettõl még nem kellene félrekopni, de ebben a ,,mindig balról fújt a szél,,dologban annyira nem hiszek.
-A léc vége nagyobb karon mozdul, egyértelmûbben kimutatja a ferde kereket, mint az állitócsavaron a fél mm eltérés. Persze ujra írom ,a léc ugyanazon oldalát használd mindkét mérésnél, ha mégsem lenne 1000% egyenes,akkor be ne csapjon
.A léccel a 2 kereket egyértelmûen egymáshoz viszonyítod, mig az állitó csavar végeinek mérése bizonyos dolgokat feltételez,és ebbõl következtetsz, hogy minden ok..
    

Ullyses 1254 2015. október 29. 10:36   Válasz erre: 1252
...lényeg a jó felület és biztonságos tapadás, nem? A fénykép alapján ez nem mondható el...Kerülmibekerül, fõ a biztonság! Vagy nem szabad felülni rá. Egyébként nekem gyanús a hiba okának a nem megfelelõ guminyomás! Sokat pakolsz a CTX-re... :))
    

kicsi 1253 2015. október 29. 10:28   Válasz erre: 1252
Nem, akkor vehetsz egy másikat.
:)

    

Daty 1252 2015. október 29. 09:25   Válasz erre: 1251
Ja, és ha az is félrekopik, vehetem a harmadik garnitúrát...:-((
    

kicsi 1251 2015. október 28. 16:44   Válasz erre: 1249
Jövõ nyárig simán lekoptathatsz még egy garnitúra gumit.
Ki kell merészkedni a nyugati határon túlra is. A Dolomitokban nem kell nagyon akarnod, 2-3000 kilométer alatt simán elkopik, mivel ott aszfalt helyett köszörûkõ van az utakon :))
    

Daty 1250 2015. október 28. 16:22   Válasz erre: 1247
Köszi, vigyázok!
    

Daty 1249 2015. október 28. 16:21   Válasz erre: 1244
Ez most kivételes, hogy a jobb majrécsík szélesebb, egyforma szokott lenni!:-))
Az biztos, hogy a szezonban szezonban, hogy-hogy nem, szinte mindíg balról fújt a szél, és volt olyan túrám is, ahol vagy 40-60 km-en keresztül, szinte "feküdtünk a szélen".

Semmi gond a jövõ évi gurulásokkal együtt, csak az a baj, hogy garija már csak jövõ nyárig van, addig ki kell deríteni, hogy "mi a hányás".:-)


    

Daty 1248 2015. október 28. 16:17   Válasz erre: 1243
Köszi Maci, meg fogom csinálni a leces dolgot!
Egyébként valóban tempósan motorozok, de annyira nem húzom neki, lassan szoktam kigyorsítani "D" fokozatban az automatával.
A fék használattal kapcsolatban ellent kell, hogy mondjak, soha nem szerettem nagyokat fékezni, inkább motorféket használok, és hátsót, az elsõt csak akkor húzom, ha tényleg fékezni kell!
    

pandamaci 1247 2015. október 28. 15:55   Válasz erre: 1245
http://www.motorozz.hu/img/forum/1534045_3.jpg

Hát ,ezen látom úgy ,hogy a kozepétõl jobbra sincs 1,6mm, a bal oldalról meg már elég régen eltûnhetett a minta Csak szét ne durranjon ha elõjön a vászon réteg..
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22120
5 622 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők