Daty | 1346 | 2015. november 11. 11:00 | Válasz erre: 1343 |
Ha igy, toltes nelkul elmegy nekem az akku 4-5 evig, akkor meg leszek vele elegedve, es tovabbra sem fogom toltogetni.
|
kawa70 | 1343 | 2015. november 10. 22:38 | Válasz erre: 1336 |
Na az nem hasznal neki hidd el. Egyszeruen szerencsed volt és a következõ gazdi hamarabb cserél aksit. Az akkunelettartama akkor a leghosszabb ha allandoan mozog benne az aram valamelyik iranyba és nen megy 12.4 V alá a feszültség mert akkor nem tud szulfatosodni a lemez benne amitõl vegulis tönkremegy az akku.
|
Ullyses | 1342 | 2015. november 10. 22:08 | Válasz erre: 1331 |
.... hát így: http://ctx700d.blogspot.hu/ de még fejlõdésben... :)) |
Daty | 1341 | 2015. november 10. 20:26 | Válasz erre: 1339 |
Latod, ha vegigolvastad volna forumot, olvashattad volna, hogy utassal 3 dobozzal 150-155 a vege. Egyedul mar mentem vele dobozok nelkul 160-at, de tuti, hogy 165-nel nem megy tobbet, es az mar nagyon a vege! Szoval 150-nel mar nem nagyon ajanlatos vele vigeckedni! |
Ullyses | 1339 | 2015. november 10. 19:30 | Válasz erre: 1337 |
Én már láttam messzirõl V-Stromot. A CTX-et én azért választottam mert az NC-hez képest számomra kényelmesebb, elvileg megy 180-at, tehát kell lenni erõnek még 150-nél is, de 120-nál van is(még bejáratós) valamint vannak oldalkofferek,(terhelhetõ, pakolható!) +topbox, kicsi a fogyasztása, meg nem kell a lábammal szarakodni a váltáskor... ezt meg is hálálja, mert azon motorosok akik a lámpánál mellém állnak hallom mekkorákat kattognak én meg már arrébb vagyok.... persze leelõz mert 120-al a váci úton nem megyek, mert a következõ lámpa úgy is megfog...Ja és qrv@ jól motorozható! a súlyeloszlása miatt. Ezért javaslom mindenkinek! |
Daty | 1338 | 2015. november 10. 18:01 | Válasz erre: 1337 |
Mire elmultam 50 eves, kicsit osszementem, amibe a gerincferdulesem is szerepet jatszott.😟 Ebbol kifolyolag alacsony motort akartam, de nem csoppert, az mar volt. Az automata valto meg csak hab volt a tortan!😀 Igen, volt DL-em, 650-es. Kiraly volt, de magas, igy tuladtam rajta. |
Lacy | 1337 | 2015. november 10. 17:45 | Válasz erre: 1336 |
Bocsi de megszaladt az ujjam a sok nullán...15000 lett volna! Daty a lapod szerint volt már néhány motorod.. Te miért választottál CTX -et s nem egy nagyobb túragépet vagy esetleg NC-t ? -Ha jól látom mindketten ismeritek a Vstromot is- |
Daty | 1336 | 2015. november 10. 17:35 | Válasz erre: 1332 |
Ja, csak en soha egyiket sem toltottem, sem csepptoltovel, sem massal!😀
|
Ullyses | 1335 | 2015. november 10. 17:16 | Válasz erre: 1333 |
Rosszul hallottad Lacy! 150000 nem bír... :)))) Vegyél inkább CTX-et! |
gsxfx | 1334 | 2015. november 10. 12:12 | Válasz erre: 1333 |
Lacy | 1333 | 2015. november 10. 11:55 |
Üdv mindenkinek! Honda CBF 600 N tulaj vagyok,de érdeklõdve olvasom azt itt írtakat.Az NC 750 X elgondolkodtatott mint váltási lehetõség ill.alternatívaként a jól bevált Suzuki Vstrom. szívesen olvasnék véleményt az NC-rõl...lehet meggyõzni. Ui.Azt hallottam hogy a nyomatékos motor eszi a gumit és a láncot.. lánc csere pl 150000 km- ként ( CBF több mint 30000 kmután) így drágább afenntartás a hagyományosabb gépekhez képest Üdv és szép napot egy külsõstõl Lacy |
kawa70 | 1332 | 2015. november 10. 10:29 | Válasz erre: 1331 |
Ha nem veszed ki az akkut is ugyanannyit bir ha töltve tárolódik. Egy gyári akku simán birja 6-8 évig tehat ezt nem volt idõd még elerni:) én például soha nem vettem ki. Csepptöltõ vagy legalábbis havonta töltés és kész. Pedig régen még fûtött garázs sem volt.
|
Daty | 1331 | 2015. november 10. 09:41 | Válasz erre: 1328 |
Ezt hogy ertsem, hogy nem fogod elkapkodni? Ez nincs olyan fontos, mint a "csapatod"?😊 Az akkut mindig minden motoromnal neha dtam telere, nem is kellett ujat vennem sose. Igaz a leghosszabb idot a Bandit volt nalam, de abban is birta 4 evig. |
Ullyses | 1330 | 2015. november 10. 08:53 | Válasz erre: 1329 |
Aranyos Utálatos! Nem is kell hallani csak olvasni, és írni h tudjunk minek-kinek örülni! :) Látod csak sikerült idevonzani Téged is! Mi van a motoroddal? Lezsíroztad már télire? Hány km van már benne? Hanyas évjárat is? Minden rendben van rajta? Gumik? ezen infókat még nem is tudjuk rólad!!! :(( de várom/juk :)) ... nincs még valaki NC750-s ismerõsöd? Látod tele vagyok kérdésekkel!!!! :)) És csak szólj Te is bátran!! ..én bírom a kritikát! :) [egy darabig...] |
Ullyses | 1328 | 2015. november 9. 20:55 | Válasz erre: 1327 |
Veszek majd erõt magamon és megpróbálom a honlapot, de ... nem fogom elkapkodni. :) Felajánlott segítséget köszi! Aksit minek kell kivenni? Gumival nem jársz jobban az idén? Talán szezonon kívül olcsóbb, nem? oszt ha úgy jön ki a lépés és j az idõ nem tudsz elmenni sehová... Kicsi meg mehet egyedül sajtért a cselákokho... :) |
Daty | 1327 | 2015. november 9. 19:44 | Válasz erre: 1326 |
Nekem a nyiregyhazi kereskedesben azt mondtak naluk elottem kettot vettek meg. Az egyikkel tulajjal talalkoztam is ott. Talan egy kisvardai, vagy debreceni nem emlexek. A honlapert tolem nem kapsz ledorongolast, sot azt tamogatnam! Igazabol mint irtam a kozossegi oldalakat nem csipem! Szoval, ha van kedved, uss ossze egyet, ami tolem telik, segitek! Pl sztender, hatso ules magasitas stb... leirasa fotokkal, meg ami kell! Na, megcsinalod?😁 Amolyan felig van lefektetve a vas. Kivettem az akkut, lemostam, leoljoztam a gepet, de ha lenne jo ido, gurulnek vele egyet a rossz gumi ellenere!😊 Az uj gumit hatra a tel alatt, vagy koratavasszal akarom beszerezni. |
Ullyses | 1326 | 2015. november 9. 19:26 | Válasz erre: 1325 |
Hát nemtom... elõször anno a fóti Wilkertõl akartam megvenni a motort ahol épp akkor sajnos elvitték a meglevõt... elõtte meg sajnos a 2015-ös modellt... egyezkedés meg semmi... Így jutottam el szerencsémre a H.Dreambe. Igaz ott se volt kitéve (de ügyfélként fogadtak), pedig volt már nekik úgy tudom. A fórumod legelején is volt egy koma az se nagyon ír, pedig u. o. motorja van mint nekem :))) Sajnos Balázs se oszt meg velünk semmit, sõt a Citagurulásra se jött.... :((( Ketten vagyunk... Nemá hogy csináljak egy CTX honlapot!!! :))) csak h provokáljam az alvókat! :)))) [és most várom a sok-sok ledorongolást... ;)) ] Daty Te lefektetted már téli álomba a "kicsikédet"? én most gondolkodom, igaz má lemostam vasárnap. |
Daty | 1325 | 2015. november 9. 19:02 | Válasz erre: 1324 |
Na az annyira nem baj!😁 Amúgy szertintem az országban jó ha van összesen 10 db. magántulajdonban lévõ CTX! 😟 Ezekbõl fórumozunk vagy hárman.😵 |
Ullyses | 1324 | 2015. november 9. 18:52 |
Nemtom mi van itt? Alszik ez a fórum? Senkenek nincs CTX, vagy NC csak Neked Daty+nekem???? Még Útálatos se szól hozzánk? :))) |
Ullyses | 1320 | 2015. november 5. 11:39 | Válasz erre: 1318 |
...valhogy éreztem, ide fogsz kilyukadni, én direkt nem említettem! :))
|
kicsi | 1319 | 2015. november 5. 11:16 | Válasz erre: 1318 |
A Trabit is megcsócsálták a lovak,hát ismerem én a medvék ízléseé?
|
Daty | 1316 | 2015. november 5. 11:01 | Válasz erre: 1313 |
Gyertek gyerekek, ezt nézzétek! - Egy Honda CTX jön!![]() |
Daty | 1314 | 2015. november 4. 21:04 | Válasz erre: 1313 |
Tessék: nincs ellenfele a Hondának automata váltós motorok terén!:-))
|
Ullyses | 1313 | 2015. november 4. 19:58 | Válasz erre: 1312 |
Kéretik a FÓRUM tárgyszerûségére vonatkozó, azt pozitívan beállító és kifejezetten elõnyösnek hangzó posztokat kitenni!!! :)))
|
Ullyses | 1310 | 2015. november 4. 18:07 | Válasz erre: 1309 |
Figyelj Daty! az a helyzet, h az okos mérnökök már mind a Hondánál vannak, most max koppinthatnak csak róla a BMW-nél... :)))
|
Daty | 1309 | 2015. november 4. 17:58 | Válasz erre: 1307 |
Hát...én nem mondom, hogy nem fogadnék el egy BMW 1200 C Montauk-ot.:-) Újat fõleg.:-D Csak az tart vissza, hogy azon váltogatni kell.:-( Hiába no, a jót, könnyû megszokni.:-D Majd talán, ha tesznek rá automata váltót!:-) |
KawaÉvi | 1308 | 2015. november 4. 17:56 | Válasz erre: 1304 |
Már Hondája van...bár sokáig voltunk márkatársak :-)
|
Ullyses | 1307 | 2015. november 4. 17:51 | Válasz erre: 1305 |
Tudod én a Gold Winggel már nagyon kifejlettnek érezném magam... :))) szinte repülni tudnék... de több oka is van h még nem fejlõdtem(ki) odáig...
|
kicsi | 1305 | 2015. november 4. 17:20 | Válasz erre: 1301 |
Na egy kicsit nem figyelek rátok máris elkanászosodtok.:) Egyébként meg igazad van ,maximálisan egyetértek veled.A CTX tényleg jobb hiszen azt vetted.... Viszont abban is biztos vagyok,hogy nem állsz meg a motoros törsfejlõdés ezen a szintjén. Úgy is mondhsznám,h mindenki cruiserrel kezdi csak a többség tovább fejlõdik |
Ullyses | 1304 | 2015. november 4. 17:06 | Válasz erre: 1302 |
A vallás hit kérdése, a HONDA meg a No.1! ez meg tény! :)) Kawa70! neked meg csak alibi a Honda kép? Egyébként azt hittem a hondások összetartanak...:(( no megyek is egy fórummal arrább... |
Daty | 1302 | 2015. november 4. 10:08 | Válasz erre: 1301 |
Na, ezt Ö nem hiszem, hogy el is fogja Neked hinni!:-DD
|
Ullyses | 1301 | 2015. november 3. 22:42 | Válasz erre: 1300 |
Ejnye má! nem látod h a Kicsit gyõzködöm kössön CSÉB-t! :))) Szval h a CTX jobb, mint a béjemvé! :)) |
Daty | 1300 | 2015. november 3. 19:24 | Válasz erre: 1299 |
Igazából nem értem, mirõl beszélgettek, de biztos vicces lehet.:-D
|
Ullyses | 1298 | 2015. november 3. 08:10 | Válasz erre: 1297 |
Félreértetted a szitut! RÁJÖTTEK! Ez az én olvasatomban azt jelenti, h egy versenyben a két fél közül az egyik, jobbat talál ki. Ez a Honda volt. Nem ta BMW-tõl tanulták, hanem maguktól jöttek rá! Különbség! ...és különben is! Az én apukámnak meg CSÉBje van! :)) |
kicsi | 1297 | 2015. november 3. 07:02 | Válasz erre: 1296 |
Értem. Szóval egy újabb technológia, amit lenyúltak a BMW-tõl :) Nincs is ezzel semmi baj, jobbtól nem szégyen tanulni! :)))) |
Ullyses | 1296 | 2015. november 2. 22:34 | Válasz erre: 1293 |
Ja! Persze olcsóbb, mert rájöttek h a BMW technológiát lehet olcsóbban is megoldani úgy h azt a motorosok szeressék. ...csk ezt útyíjják : Honda!
|
Ullyses | 1292 | 2015. november 2. 18:40 |
Apropó! Tudod h a mocinkat már CTX700 ABS -ként hirdeti a Honda? Vajh miért?
|
Ullyses | 1290 | 2015. november 2. 18:39 | Válasz erre: 1289 |
Hát OK , bizz Istenben! :) ...meg a jó szerencsédben, ...meg h Kicsinek nincs igaza. ...meg h találsz még több infót róla. |
Ullyses | 1288 | 2015. november 2. 18:29 | Válasz erre: 1284 |
...hát nézd! Kicsi pedzegette a lényeget... viszont ha neked beválik majd jó lesz nekem is! :)) de mi van ha nem válik be Neked? Nemá Kicsitõl tudjam majd meg!!! :( Érted!? +Ámen+
|
Daty | 1287 | 2015. november 2. 18:28 | Válasz erre: 1286 |
Na, még nem tettem le rá a nagy esküt, csak felmerült bennem a gondolat. És ezt ismered? https://www.maxigumi.hu/motor-gumi/metzeler/lasertec/160-70-b17-73v-403976 |
kicsi | 1286 | 2015. november 2. 18:26 | Válasz erre: 1283 |
Alapból gyanakodva nézem a távol-keleti termékeket.Ez persze nem gátol meg abban, hogy használjam is, a GPS-tõl kezdve a telefonig. Viszont ezt a gumit csak akkor merném feltenni, ha valami hiteles (és nem marketingszagú) tapasztalatokkal rendelkezõ emberkétõl hallanám a dicséretet. Esetleg az itt is fenn levõ R 17-tõl kérdezz rá, hogy van-e valami visszajelzésük. |
Daty | 1283 | 2015. november 2. 18:18 | Válasz erre: 1279 |
Nekem mûxik a link, de amúgy ilyet takar: 160/60R17 NANKANG ROADIAC WF1 REAR 69W TL MOTORGUMI |
Daty | 1282 | 2015. november 2. 18:18 | Válasz erre: 1279 |
Az elsõ tökéletes, szerintem még egy tízes van benne, azt nem akarom cserélni.
|
kicsi | 1281 | 2015. november 2. 18:11 | Válasz erre: 1278 |
Na, most meg tudtam nézni. Eddig is tudtam, hogy szeretsz kísérletezni, erre enged következtetni, hogy az utóbbi négy motorod négy stílust képviselt. Viszont, hogy gumiban is bevállalós vagy.....?! Hány gyerek is van ?? :))) |
Ullyses | 1280 | 2015. november 2. 18:06 | Válasz erre: 1277 |
Guriga jó volt, mint ahogy a másik fórumokon jeleztük is. A kiválasztott gumi ha u.o mint a jelenlegi typ, milyen árban lett volna? Miért is nem olyat veszel?(a link elsõre nekem se de másodikra mûxik) |
kicsi | 1279 | 2015. november 2. 18:02 | Válasz erre: 1278 |
A link nem mûxik. Az eleje különben hogy néz ki? Azt nem akarod cserélni? |
Daty | 1278 | 2015. november 2. 17:47 |
Egy ilyet tervezek hátra a félrekopott helyett: http://www.r17.hu/262-160/60-17-motorgumik/31733-160/60r17-nankang-roadiac-wf1-rear-69w-tl-motorgumi/ Vélemények? |
Daty | 1276 | 2015. október 31. 21:26 | Válasz erre: 1274 |
A rúgóstagot puhábbra próbáltuk állítani, de mivel ez 1.000 km-nél történt, akkor még a kopást nem lehetett látni, így nem tudom. |
Ullyses | 1275 | 2015. október 31. 20:52 | Válasz erre: 1274 |
szia Balázs! de eltûntél! kár h nem jöttél ma motorozni velünk!
|
palinkasb | 1274 | 2015. október 31. 10:49 |
Attila, Kósza ötlet: nem lehet a rugóstag feszességállítás eredménye? Ha jól emlékszem keményebbre állították neked a páros motorozáshoz. Elõtte is félrekopott a gumi? |
Daty | 1273 | 2015. október 30. 18:17 | Válasz erre: 1272 |
A plexit annyira nem erõltetem, hagyom érni a gondolatot. Az én magasságomat a gyári is majdnem lefedi.:-)) Ha lesz kieg villany, akkor igen, hideg fehéret tervezek. |
Ullyses | 1272 | 2015. október 30. 13:17 | Válasz erre: 1271 |
...és az ÉLET! :) Mizu van másik plexi ügyben? Kékes kieg világításod lesz? A DMBT toborzófilm végén élõben is láthatod, nappali fényben. |
Daty | 1271 | 2015. október 30. 12:52 | Válasz erre: 1270 |
Akkor húzz bele, elõtted áll még a lehetõség!:-))
|
Ullyses | 1270 | 2015. október 30. 07:47 | Válasz erre: 1268 |
hát ha Ti mondjátok... nagy szélben, így igaz, még nem motoroztam....
|
kawa70 | 1268 | 2015. október 29. 22:00 | Válasz erre: 1256 |
:))))))) Mlért ne lehetne egyenesbe ferdén motorozni?? Még pár év és rádöbbensz hogy lehet......Olyan ez mint az ellenkormányzás kanyarban, fel se tûnik menetközben..... |
Daty | 1266 | 2015. október 29. 21:18 | Válasz erre: 1258 |
Az elõírtnál valóban pár tizeddel kisebb nyomással járok, de amiatt, hogy könnyebbek vagyunk az átlagnál. A motor egyszer dõlt el mosás közben, füvön, még a festés sem lett karcos. Esni sosem estünk vele szerencsére. Lánc feszességet soha nem állítottam még rajta, a szervízben sem állítottak, mert nem kellett. |
Daty | 1264 | 2015. október 29. 21:13 | Válasz erre: 1256 |
Meg fogom mérni a villát is, hogy vízszintes e! Adott ponthoz lehet viszonyítani, majd keresek egy fixet. Hát...azt kell, hogy mondjam, hogy ugyan nem ismerlek motorozás terén, de erõs, viharos szélben tuti nem sokat motoroztál. Pár éve 2 motoros kollégával Szerencstõl Miskolcig (kb 30-40 km) olyan viharos oldalszélben jöttünk haza, hogy egyenesben szinte lábtartóig döntöttük le, hogy egyenesen tudjunk haladni! Fizika ide, fizika oda, nem nagyon tudott felállni.:-) Mármint a motor!:-DD |
Daty | 1263 | 2015. október 29. 21:06 | Válasz erre: 1255 |
Bocs, akkor félreértettelek, valóban sokat használom, és eltaláltad, leginkább lassításra, és irányításra!:-)) A lécre figyelek, és majd megírom! |
Daty | 1262 | 2015. október 29. 21:02 | Válasz erre: 1253 |
Mint írtam, szép az ajánlott BMW, csak az a baj, hogy csak 2005-ig gyártották, tehát a legfiatalabb is 10 éves, és drága is, no meg az a 61 lóerõ elég sovány az 1200 ccm-hez! Szerinted nem? |
Daty | 1261 | 2015. október 29. 21:00 | Válasz erre: 1254 |
Sokat pakolok??? Mikor az asszonnyal ketten 140 kilót nyomunk? A csomagok max. 10-20 kilót tesznek ki, de ez ritkán van! |
Ullyses | 1260 | 2015. október 29. 20:19 | Válasz erre: 1259 |
Hát Daty! ... látom ötletek vannak doszt, legközelebb egy szakszervízbe kell vinned a géped! avagy itt a hétvége és amik itt elhangzottak azt vizsgáld végig... nem irigyellek...
|
VVLaci | 1259 | 2015. október 29. 20:00 | Válasz erre: 1257 |
Balra, a belátható hosszabb ív miatt bátrabban kanyarodik! :-))) Ez kopással is jár! :-)
|
pandamaci | 1258 | 2015. október 29. 19:58 | Válasz erre: 1256 |
Léc, deszka, nem elhajló zártszelvény stb ez esetben mind ugyanarra való.:) -Alacsony guminyomásnál a gumi közepétõl kifelé -jobbra és balra is szimmetrikusan- mindkét külsõ széle kopna erõsebben. -jobb bal lengõvilla vége nem áll egy magasságban ? Ha estek, szakadékba ugrottak a motorral, (elgörbült a villa,vagy váz) ez sem kizárt. (erre azért emlékszik az ember..) Legnagyobb hibalehetõséget egy szerencsétlen láncfeszesség állitásban érzek,és ez otthon is, ingyen ellenõrizhetõ. Valahol el kell kezdeni a nézegetést, mitõl lett ilyen. |
NRT67 | 1257 | 2015. október 29. 19:25 |
Szerinte túl sokat járok olyan utakon, ahol "púposabb" az út az átlagnál, hogy lefolyjon róla a víz. És ehhez még hozzájön az oldalszélben motorozás, és máris gatya a kerék bal oldala. Ne szopasson má!!!!! |
Ullyses | 1256 | 2015. október 29. 19:02 | Válasz erre: 1255 |
Léc helyett esetleg egy 2m-es vízmérték vagy alu zártszelvény van (ismerõs kõmûvesnek is akár) az talán pontosabb, mint a fa léc. Pandamaci! Mi a véleményed, - nem lehet, hogy a hátsó tengely a ferde, azaz a jobb és bal hátsó villa nincs egy magasságban? - esetleg a guminyomás kicsi, a terhelés nagy és még a véletlen folytán anyaghibás is a gumi??? Nekem anno Trabant diagonál gumijánál fordult elõ ilyesmi kopás, amikor nem ellenõriztem a nyomást és középen elkopott... A szélterhelés nem iszem h szóba jöhet mert csak nem ment vele Daty a egyenesben ferdén... sztem képtelenség. Dönteni csak kanyarban lehet, amint gázt adsz a gép "feláll" ez fizika! |
pandamaci | 1255 | 2015. október 29. 16:55 | Válasz erre: 1248 |
Hátsó gumiról beszélünk, úgy értettem, a hátsó féket használod rendszeresen, és intenzívebben . Van aki kb semennyire sem használja,vagy aki kanyarban is irányít vele..:)) Kisebb csopper hátsó is CSAK akkor megy el 25 ezret, ha úgy Gurulgatnak vele. Ugyanazon gépen ugyanazt a márkájú gumit sportosabb üzemmódban fele idõ alatt is le lehet fogyasztani. / Ettõl még nem kellene félrekopni, de ebben a ,,mindig balról fújt a szél,,dologban annyira nem hiszek. -A léc vége nagyobb karon mozdul, egyértelmûbben kimutatja a ferde kereket, mint az állitócsavaron a fél mm eltérés. Persze ujra írom ,a léc ugyanazon oldalát használd mindkét mérésnél, ha mégsem lenne 1000% egyenes,akkor be ne csapjon .A léccel a 2 kereket egyértelmûen egymáshoz viszonyítod, mig az állitó csavar végeinek mérése bizonyos dolgokat feltételez,és ebbõl következtetsz, hogy minden ok.. |
Ullyses | 1254 | 2015. október 29. 10:36 | Válasz erre: 1252 |
...lényeg a jó felület és biztonságos tapadás, nem? A fénykép alapján ez nem mondható el...Kerülmibekerül, fõ a biztonság! Vagy nem szabad felülni rá. Egyébként nekem gyanús a hiba okának a nem megfelelõ guminyomás! Sokat pakolsz a CTX-re... :))
|
Daty | 1252 | 2015. október 29. 09:25 | Válasz erre: 1251 |
Ja, és ha az is félrekopik, vehetem a harmadik garnitúrát...:-((
|
kicsi | 1251 | 2015. október 28. 16:44 | Válasz erre: 1249 |
Jövõ nyárig simán lekoptathatsz még egy garnitúra gumit. Ki kell merészkedni a nyugati határon túlra is. A Dolomitokban nem kell nagyon akarnod, 2-3000 kilométer alatt simán elkopik, mivel ott aszfalt helyett köszörûkõ van az utakon :)) |
Daty | 1249 | 2015. október 28. 16:21 | Válasz erre: 1244 |
Ez most kivételes, hogy a jobb majrécsík szélesebb, egyforma szokott lenni!:-)) Az biztos, hogy a szezonban szezonban, hogy-hogy nem, szinte mindíg balról fújt a szél, és volt olyan túrám is, ahol vagy 40-60 km-en keresztül, szinte "feküdtünk a szélen". Semmi gond a jövõ évi gurulásokkal együtt, csak az a baj, hogy garija már csak jövõ nyárig van, addig ki kell deríteni, hogy "mi a hányás".:-) |
Daty | 1248 | 2015. október 28. 16:17 | Válasz erre: 1243 |
Köszi Maci, meg fogom csinálni a leces dolgot! Egyébként valóban tempósan motorozok, de annyira nem húzom neki, lassan szoktam kigyorsítani "D" fokozatban az automatával. A fék használattal kapcsolatban ellent kell, hogy mondjak, soha nem szerettem nagyokat fékezni, inkább motorféket használok, és hátsót, az elsõt csak akkor húzom, ha tényleg fékezni kell! |
pandamaci | 1247 | 2015. október 28. 15:55 | Válasz erre: 1245 |
http://www.motorozz.hu/img/forum/1534045_3.jpg Hát ,ezen látom úgy ,hogy a kozepétõl jobbra sincs 1,6mm, a bal oldalról meg már elég régen eltûnhetett a minta Csak szét ne durranjon ha elõjön a vászon réteg.. |