2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Honda CTX & NC
Következő oldal

rimen 1446 2015. november 25. 16:03   Válasz erre: 1443
Gyengébb,lassabb motorosok mennek elöl az erõsebbek pedig szépen követik õket.Akinek ez nem megy ne menjen csapattal motorozni ö menjen egyedül és akkor nem kell senkihez sem alkalmazkodni,és akkor tud a saját tempójában motorozni.
    

Mosquito 1445 2015. november 25. 14:17   Válasz erre: 1443
Anno a mi csapatunkban amikor 650 Burgi volt majd nagyobb gépek lettek,nem volt gond a 125cm3-nek is lépést tartani velünk. Be tettük másodiknak. De mentem már a Majás csapat után is (125,250,400,500cm3) Nem hullott ki a hajam. :)) Alkalmazkodni kell a másikhoz. Okos vezetõ ilyenkor csinál két csapatot, gyorsabb/lasabb. Azért nem baj ha a saját tudásunkal is tisztában vagyunk.
    

Daty 1444 2015. november 25. 10:35   Válasz erre: 1443
Volt ilyen esetre is példa a "pályafutásomban".
Minden további nélkül szóltam neki - mivel én vezettem a csapatot - hogy mivel a motorja tudj a megkívánt sebességet, legyen szíves beállni mögém, és tartani a tempót.
Akkortól kicsit gyorsabban ment, de természetesen nem tartotta, mindíg leszakadt.
Bár mérges voltam/tunk, nem hagytuk ott, hozzá alkalmazkodtunk, de ha mentünk valahová, többet nem hívtuk.

Ennyi
    

Ullyses 1443 2015. november 25. 08:38   Válasz erre: 1437
...azért kíváncsi lennék a véleményetekre abban az esetben is ha a csapat 100-110-el külterületen megy (városban szabályosan menve!) a motoros pedig 80-90-km-nél nem megy gyorsabban egy 600H.CBF-el, akkor ezt hogyan kezelnétek?
    

Ullyses 1442 2015. november 23. 21:08   Válasz erre: 1383
Uti, Te milyen motorolajat használsz? Azt is megkérdezném a "D" v az "S" fokozatot használod e inkább ill szoktad e variálni?
Egyébként nekem is gyanús a laírtak alapján a motorod viselkedése, egy szervizkontrolt lehet megérne...?
    

rimen 1441 2015. november 23. 17:37   Válasz erre: 1440
Egyetértek veled,nagyon megkell gondolni kinek a vezetésével indulsz el egy túrára.Nekem 2-3 nagyon jó túravezetõvel volt szerencsém ezidáig gurulni (2000-4500Km/túra),én vagy velük megyek vagy egyedül.Egyszer én is kifogtam egy idiótát,azóta azt mellõzöm. Ennyi!!!
    

Daty 1440 2015. november 23. 16:19   Válasz erre: 1437
"Együtt megyünk együtt jövünk. Nem hagyjuk ott/el a másikat. :( "

Teljesen egyetértek, de ezexerint vannak, akik nem ezt vallják...
Na de semmi gond, többet velük egy lépést sem mennék.
    

Daty 1439 2015. november 23. 16:18   Válasz erre: 1438
Ez lett volna itt is a normális, de....:-((
    

kicsi 1438 2015. november 23. 14:44   Válasz erre: 1436
Igazából nem ördögtõl való az sem, ha egy csapatban különbözõ tudású emberek motoroznak, csak elõtte illik tisztázni, hogy kinek, mi az elképzelése.
Pár éve vezettem egy olyan túrát, ahol a csapatban volt egy korábbi hivatásos motorversenyzõ is, "picit" bátrabban ment a többiektõl, mégsem volt különösebb gond belõle, mert jó elõre meg volt beszélve, hogy a lakott területeken belül(és kívül) a legális tartomány + egy kicsi a tempó, a szerpentineken, meg mindenki úgy megy, ahogy szeretne.A kanyargós szakaszok végén visszaáll az eredeti szabályos alakzat.
    

Mosquito 1437 2015. november 23. 14:04   Válasz erre: 1431
Az tényleg nem lehetett vicces. :( Ilyen túrán/gyorsuláson midig a kisebb cm3 - hez kell/ene alkalmazkodni. Együtt megyünk együtt jövünk. Nem hagyjuk ott/el a másikat. :(
    

Mosquito 1436 2015. november 23. 13:58   Válasz erre: 1433
:PP
Boxer-GS az más dimenzió. ;)
    

Daty 1435 2015. november 23. 13:28   Válasz erre: 1434
Arra alapoztam, hogy eddig 2x mentem ismeretlen csapattal hosszabb útra, 1x a Csíksomlyói búcsúba, 1x az Isztiai félszigetre, és mindkettõ szuper volt.
Általában ez a jellemzõ, de sajnos kifogtam egy "nem jellemzõt", de tanultam belõle, többet nem megyek csak ismerõsökkel, vagy egyedül.

A Torockót megbeszéljük, érdekel.
Én pár napos fürdést tervezek majd nyáron Tisnoban.
A hotel Tomislavban már voltam, oda gondoltam akkor is.

    

kicsi 1434 2015. november 23. 12:05   Válasz erre: 1431
Tudni kell csapatot is választani.:)
Sokszor, sok helyen leírtam már, hogy csodálkozom azokon, akik elindulnak ismeretlen emberekkel, több napos, több hetes túrára.És nem csak a tempó az, ami nagyban megváltoztathatja az ember szájízét egy hosszabb túrán.

Mellékesen Daty, tervezek egy pár napos gurulást, Torockó környékére....:)
    

ronson 1433 2015. november 23. 10:24   Válasz erre: 1428
Hüjjje :-DDD

Amúgy pl. Boxer-GS mögött a mostanival is simán le tudok maradni, pedig kb. 1,5x erõsebb gépen ülök mint õ, szóval ez user error, nem a motor hibája, de ettõl még jól alszom ;-)
    

ronson 1432 2015. november 23. 10:20   Válasz erre: 1427
"Csak a vicc kedveert kerdeznem, akkor miert leptel tovabb?:-)))"

Mert ráültem egy másik járgányra, amin a te szavaiddal élve:
"azon a motoron ulok, amire azt mondhatom, "ez igen, erre vartam, vagytam" :-)
    

Daty 1431 2015. november 23. 10:19   Válasz erre: 1428
Ez így poénnak nagyon jó.

De mikor a nyáron elindultam egy 4 fõs csapattal a Transalpinára - hozzátéve, hogy már a túra szervezésénél tisztában voltak vele, hogy milyen motorral megyek - és otthagytak Romániában itiner, térkép nélkül, már nem volt olyan vicces.:-(
A teljes tisztán látás érdekében leírom, hogy nem "andalogtam", de mikor lakott településeken 90-100 volt a tempó, lakott területen kívül 140 alatt sehol, akkor kezdett a dolog nem tetszeni.
Egy darabig mentem így velük, de mikor ezen tempó ellenére otthagytak, megfordultam, és hazajöttem.

A túra szervezésénél simán szólhattak volna, hogy bocs pajtás, de mi nagyobb tempót megyünk, mint amennyit a tiéd bír, meg megszegjük az összes létezõ közlekedési szabályt, ne gyere velünk, akkor semmi gond nem lett volna, tudomásul veszem, és kész.

De így....nem tudok mást mondani, csak hogy ritka köcsög, és nem motoroshoz méltó viselkedést tanúsítottak.:-((

Ha hagytuk, hogy csatlakozzon hozzánk egy gyengébb géppel valaki, akkor íratlanul is tudomásul vettük, hogy hozzá kell alkalmazkodnunk a túrán.

    

Daty 1430 2015. november 23. 10:07   Válasz erre: 1427
"Az is zavar, ha mindig figyelnem kell valaminek a pontos mukodesere, az lenne jo, ha azt sem tudnam, hogy resze a motornak. "

Én soha nem figyelek a mûködésére, úgy érzem, pont olyan, mint ahogy írtad: azt sem tudom, hogy része a motornak.

A teleszkópok megváltozott mûködése teljesen érthetõ, hisz hidegben sûrûbb az olaj, másképpen csillapít.
Szóval ebben veled érted egyet, nem Ronsonnal.
    

Daty 1429 2015. november 23. 10:06   Válasz erre: 1426
A gumin nem csodálkozok, hisz az enyém 12.000-nél már kuka.
De a láncon igen.
Enyémen ennyinél még utána sem kellett állítani, a "manuális" olajozástól pedig olyan, mint egy új.


    

Mosquito 1428 2015. november 23. 09:41   Válasz erre: 1427
"Csak a vicc kedveert kerdeznem, akkor miert leptel tovabb?:-)))"

Mert mindig lemaradt.. :DD
    

Utalatos 1427 2015. november 23. 07:55   Válasz erre: 1426
"azert egy jo kis masina", tokeletesen egyetertek ezzel, sot, nagyon jo kis masina.
Csak a vicc kedveert kerdeznem, akkor miert leptel tovabb?:-)))
Biztos vagyok benne, hogy ahanyan vagyunk, annyi fele tapasztalatot szerzunk egy egy motorrol..
A gumi es lanckopas szinte egyenes aranyban van a motorozasi szokasainkkal, stilusunkkal, a terhelessel es persze a gondozassal.(guminal pl.a mindig megfelelo guminyomassal)
Nem tudok semmit vitatni abban amit leirtal, kiveve talan a teleszkopok mukodeset, ott egyertelmuen megvaltozik a hidegben a csillapitas modja.
A tobbi, igy a DCT valtoval kapcsolatos tapasztalat is annyira szubjektiv, mar magam is rajottem, hogy alkalmatlan arra, hogy pl. masok valasztasi donteset befolyasolhassuk.
En mindig ket dolgot figyelek:megvaltozott-e az az egyseg a mukodes soran rossz iranyban, illetve, hogy az szerkezet, eszkoz, alkatresz, stb. megfelel-e az en altalam elvart igenyeknek.
Most ugy erzem egy hagyomanyos, manualis valto(nem a DCT sajatja), jobb motorozasi elmenyt nyujtana szamomra ezen a motoron.
Az is zavar, ha mindig figyelnem kell valaminek a pontos mukodesere, az lenne jo, ha azt sem tudnam, hogy resze a motornak.
    

ronson 1426 2015. november 22. 21:55   Válasz erre: 1383
Bocs, hogy belevau, nincs tapasztalatom az NC-750-el, én csak egy DCT-s 700x-szel gurultam 26e km-t (0 km-es korától), csak ahhoz tudok viszonyítani.

"Sem gumit, sem lancot nem kellett meg csereltetnem, azokkal nincs semmi gond, a kopas is teljesen normalis."

Nálam ezek nem bírtak ennyit, a gyári Metzeler z8 16e-nél kuka volt, a láncom 20e km-t bírt, megszorultak benne szemek -> csere.
Pedig utóbbit fújtam, tisztítottam rendszeresen, de a szerviz szerint (Dream) kb. ennyi az élettartama.

"A DCT valtot egyre kevesbe szeretem, ... Volt egy idoszak, mikor remekul mukodott, most szinte naprol napra egyre inkabb "esik szet", kepletesen termeszetesen."

Nálam az utolsó pillanatig tökéletesen mûködött (nagyon szerettem), ez így nagyon úgy tûnik, szervizért kiállt :-(

"Sajnos a telokat is megviseli a hideg, nyilvan az olaj mukodese, viselkedese valtozik ilyenkor, de nyugtalanito."

Azért ezt szintén megemlíteném a szervizben, az autómon sem érzem, hogy az évszakokkal változna a rugózása.

Nem ez a gép a motorok "szent grálja", de a saját helyi értékén kezelve, azért egy jó kis masina (szerintem).






    

Daty 1425 2015. november 22. 12:52  
Ha én motoros pályafutásom fórumozásai alatt felszívtam volna a vizet minden beszólásra, már én lennék a Lácbérci víztározó!:-DD
    

Daty 1424 2015. november 22. 12:47   Válasz erre: 1414
Bocsánat, valóban félreértettelek!
Azt hittem, hogy elkezdtél "stuntrájderezni" és ez az elsõ amit megtanultál!:-))

Ettõl függetlenül, én sohasem fogom így megfordítani a vasat, mármint oldal sztenderen.

Annál is inkább, mert van közép sztenderem!:-DD

Vagy leteszem a bal lábamat, behúzom az elsõ féket, és balra döntve adok egy kövér gázt!:-)
Tuti meg fog fordulni, ha máshol nem, akkor a földön!:-D
    

kicsi 1423 2015. november 22. 11:34   Válasz erre: 1420
".....Ott még én is szorulok néha:-) "
Viszont annak meg is vannak az okai.
smile.

    

Ullyses 1422 2015. november 21. 21:57   Válasz erre: 1420
Uti, annyira igazad vaaaan... :))
Persze h belefér! :)
...én már lapoztam, s Okoska enged... ;D
    

kawa70 1421 2015. november 21. 21:46   Válasz erre: 1419
Ok. Észben tartom. Okoska.
    

Utalatos 1420 2015. november 21. 21:43  
Ne már fiúk! Ha ennyi sem fér bele egy motoros fórumba, akkor már rég megette a fene:-(
Nem volt semmi anyázás, kawa megjegyzése tele volt smile-val, én semmi rosszmájúságot nem éreztem benne.
Nem szabad ilyen érzékenyen reagálni apró kis szurka-piszkákra!
Mert mi lesz, ha komolyabb adok-kapokba szalad bele valaki?
Felborítja a másik csattogó lepkéjét?:-)
Balhézásra ott a Tàrskeresõ:-)Ott még én is szorulok néha:-)
    

Ullyses 1419 2015. november 21. 19:25   Válasz erre: 1417
...azt hiszem, kawa70, ezek után nem kérném a segítséged...
... és nekem nem mindegy. :(
Lapozzunk...

    

kicsi 1418 2015. november 21. 16:58   Válasz erre: 1417
Én azt gondolom, hogy kinek mennyi tapasztalata van, az nagyjából annyiban számít, hogy ki-kitõl milyen tanácsot fogadhat el jószívvel.
A leszólás, az észosztás egy másik dolog!
Tudod, az igazán nagyok szerények tudtak maradni, csak a hangembereknek van szükségük, hogy beszólogassanak.
    

kawa70 1417 2015. november 21. 14:25   Válasz erre: 1415
Nyugodj meg segíteni fogok csak kicsit túlzottan adod elõ ezt a játszunk motorosat és nagyon sok mindennel nem vagy tisztában. Példaként a klubbosdi ami nem olyan egyszerû dolog ám, vagy a váltás kérdésköre de mondatnám a motorteljesítményt is. Na mindegy. Azért az összetartásrol meg az útszéli segitesrõl valószínûleg több fogalmam van mint jelenleg Neked.
    

tsanyi 1416 2015. november 21. 14:02   Válasz erre: 1414
Lehetséges, nem láttam még a géped oldaltámaszát, de a lényeg, hogy ne a támasz vastagságát nézd hanem, hogy a villája mennyire erõs ahol a csavar átmegy rajta.
    

Ullyses 1415 2015. november 21. 10:37   Válasz erre: 1408
Szerencsés vagy Utálatoska..., mi anno ketten ráncigáltuk ki a Fazert és a CBF 600-at a fészerbõl amiben nem h a motor de mi is alig tudtunk megfordulni...:)
Kössz h "védelmedbe" vettél, mivel a motoros fogások közt számtalan új van még számomra...

Azért az a kérdés ott van a fejemben, hogy a #1406 beszoló akkor is nevet-e majd rajtam, ha segítségre lenne szükségem, s továbbmegy vagy fog segíteni?
Ez sokkal nagyobb kérdés, mint h ki tudja a motort helyben megfordítani az oldalsztenderen!
    

Ullyses 1414 2015. november 21. 10:22   Válasz erre: 1412
No most kiderült, h ez neked is új :) módszer, mert álló helyzetrõl van szó, -azaz a gépet nem indítottad be! (A sebességváltás kérdését nem értem hogy hoztad fel?) Letöréstõl nem kell tartani, csak a Suzukié a gagyi, a Honda erre is megtervezte, méretezte - állítolag, de hihetõ ha a méreteket nézem.... Amikor veztech tréningen voltam a Hondánál, ott mutatták, tegnap én is sikerrel alkalmaztam. Nem egyszerû, mert azért 250kg-t kell forgatni, tartani is kell, de csak gyakorolni kell és egyszerû! Nagyobb Hondát is láttam ott megforgatni így.... Kisti remélem megerõsít?!
    

Daty 1413 2015. november 21. 10:16   Válasz erre: 1405
Amit Utalatos ír, az már sokkal kivitelezhetõbb.
Mármint a közép sztenderes elforgatásra elforgatásra gondolok.
Ezt rengetegszer alkalmaztam eddig.
    

Daty 1412 2015. november 21. 10:12   Válasz erre: 1405
Na, ez érdekes, mert ha le van téve az oldal sztender, akkor nem lehet sebességbe tenni, mint ahogy szinte az összes többi motort.

Persze ezt ki lehet iktatni, de azt nem tartom jó ötletnek.

Sanyinak van igaza, lehet ezzel játszani, de elõbb utóbb eltörik az oldal sztender.
    

Ullyses 1411 2015. november 21. 09:40   Válasz erre: 1406
Köszi
    

kawa70 1410 2015. november 21. 09:03   Válasz erre: 1408
Lesz még ilyen sok......... de úgyis értesülünk róla:))
    

kawa70 1409 2015. november 21. 09:01   Válasz erre: 1407
Hát igen és ennek eselye a motor súlyával négyzetes arányban emelkedik .
    

Utalatos 1408 2015. november 21. 08:21   Válasz erre: 1406
Ezen most en is mosolyogtam egy jot:-)
Semmikeppen sem ironizalnek Ully rovasara, de tipikus esete az "ujszulottnek minden vicc uj" szolasnak.
Termeszetesen ennek az ismeretnek a birtokaban meg nem tudjuk a Fold forgasiranyat is megvaltoztatni, meg az elmult 20 evben talan en is csupan ket alkalommal kenyszerultem a gyakorlatban is alkalmazni( mindketszer kompon), de....
Hogyan tortenhetett meg, hogy a motoros oktatod soha nem mutatta meg ezt a mozdulatot, akar kozepsztenderes motorral is?
Tisztan emlekszem, mikor engem bekuldott a szobabol kialakitott garazsba, hogy hozzam ki az egyik motort.
Mikor mar 10 perce kuszkodtem, odajott es 3 perc alatt megtanitott arra, mikent kell a sztenderen elforgatni egy motort, de ennel is fontosabb, mikent kell nagyobb erofeszites nelkul sztenderre feltenni a motort.Egy 50kg-os lanynal ez nem elhanyagolhato "tudomany":-))
Hangsulyozom, valoszinuleg ezer olyan kisebb nagyobb trukk lehet meg, amirol nem tudok en sem, de ez pont nem azok koze tartozott:-)
Nem ilyen jellegu ismeret hiany, de..
Nagy bajban lennek pl. egy defekt eseten, de meg a tukreimet is segitseggel kell beallitanom, akkumulatort pedig eddig csak szerelok kezeben lattam, meg tolteni sem tudnam, ha kellene.
Nem azert mert bena vagyok, hanem mert eddig nem voltam rakenyszerulve.
Szerintem egy ctx-nel meg sem talalnam..annyi muanyag alatt:-))))



    

tsanyi 1407 2015. november 21. 08:19   Válasz erre: 1405
Bocs, hogy beleszólok. Ezt szinte mindegyik géppel meg lehet tenni csak sajnos a kitámasztó nem bírja, eleinte deformálódik késõbb eltörik.
    

kawa70 1406 2015. november 21. 06:48   Válasz erre: 1405
Tényleg? ...Nahát. ......... Azért van még új a nap alatt :)))))
    

Ullyses 1405 2015. november 21. 00:17  
Daty, tudod hogy helyben meg lehet fordítani a motorunkat 180fokkal? ...mielõtt vki jópofiz, leírom... a kitámláb segítségével jobbra fordított kormánnyal és kissé lenyomva a kormánynál de még is magad fele húzva ... kicsit gyakorolni kell mert különben magadra ránthatod, de ha megy akkor tök jó dolog, nem kell toligálni... "Y" meg ilyesmi.
NC-vel is meg lehet csinálni!
    

Ullyses 1404 2015. november 21. 00:10   Válasz erre: 1399
...bíz az nem 700-as CTX !!!
De kedves h a CTX 700-ra asszociáltál.
...Egyébként a mienk jobb, nincs benne króm, így könnyebb! ;D
    

Daty 1403 2015. november 20. 17:49   Válasz erre: 1402
:-PP
    

kicsi 1402 2015. november 20. 17:40   Válasz erre: 1401
Hja, hogy ez motor! :))))
    

Daty 1401 2015. november 20. 17:19   Válasz erre: 1400
Az a baj, hogy ez már nem automata!:-((
    

NRT67 1400 2015. november 20. 17:12  
Már látom. Kilóg a blokk a vázból.:-)))

Csak gondoltam rátok mert fehér, Honda, meg hasonlít a tiétekre.
    

Daty 1399 2015. november 20. 16:47   Válasz erre: 1398
Ez a "nagytesó".

CTX 1300
    

NRT67 1398 2015. november 20. 15:20  
rögtön az elején. ami kijön a benzinkútról
    

Daty 1397 2015. november 20. 15:04   Válasz erre: 1396
Melyik fehér, hány percnél?
    

NRT67 1396 2015. november 20. 15:01  
https://youtu.be/qvb7a3A9cHM

A fehér motor olyan mint a tiétek??
    

Lacy 1395 2015. november 20. 12:40  
Sziasztok!
Én kérdeztem véleményt és mindenkinek - így Utálatosnak is - köszönöm a véleményét. A motorozás sok szempontból szubjektív, s engem ezek a vélemények is érdekelnek...ill.talán méginkább.

Üdv ,széles utat és gumifát
    

Daty 1394 2015. november 20. 10:04   Válasz erre: 1392
Köszi az infókat "gumiügyileg"!
Semmiképpen nem hagyom annyiban a dolgot, mert ugye, még jövõ év 8. hónapjáig garanciális, tehát addig találják ki.


    

gsxfx 1393 2015. november 20. 09:35   Válasz erre: 1391
Sziasztok!

Az Integrán eddig látott legnagyobb szám 177.
160-ig fölugrik mint a szöcske onnan már csak a hátszél segít :-)

Üdv:
L
    

Utalatos 1392 2015. november 20. 07:59   Válasz erre: 1385
Ha le tudnam szoban irni azokat a jelensegeket, erzeteket, muszaki tapasztalatokat, melyeket eszlelek, akkor valoszinuleg az orvoslasukhoz is ertenek.
Egyszeru hasznaloja vagyok a motorjaimnak, erzekelem, ha valami valtozas tortenik a mukodesukben, vagy ha felfedezek egy kellemetlen hangot, hasznalatbol, kopasbol adodo hibat. Ilyen volt a fekbetetek aranytalan kopasa. Volt ra magyarazat a szervizben, de nem nyugtatott meg, ezert kicsereltettem 16000km-nel, holott ez teljesen indokolatlan lett volna meg akkor. A kulonbseg, hogy ezt a felvideki szerviz zokszo nelkul, ingyen tette meg es meg ok kertek elnezest a kellemetlensegert.
A DCT valtorol annyit: ha valami zavar, akkor az zavar, ez egy szubjektiv erzet, es ha ez korabban nem volt, akkor joggal feltetelezem, hogy valami megvaltozott. Es nem bennem.
Ket hasznalati allapot kozotti kulonbseget mindnyajan erzekelni tudunk.Hogy ez altalanos-e és kijelentheto minden hasonlo valtoval szerelt motorra azt en nem tudhatom. Ez a szakemberek dolga.
Nem szoltam bele multkor a gumid kopasa miatti discurzusokba, ezert most ragadom meg az alkalmat.Annyira abszurdnak latom az esetet, hogy ezt semmilyen vezetestechnikai gyakorlat vagy rossz szokas egyszeruen nem magyarazhatja( pedig lattam olyan fotot, amelyen a nejed vagy valakinek a neje utaskent annyira "kiült" a motor sikjabol egyik iranyban, hogy meg is dobbentem rajta, nem kenyelmetlen-e ilyen tartasban hosszu ideig motorozni?).
De megkerdeztem az en szereloimet is a jelensegrol, bar az o kezuk alatt meg nem volt CTX, de ilyen gumikat mar lattak.
Azt mondtak, egyenes futasi gondok lehetnek es ez ket okbol adodhat.Az egyiket majdnem teljesen kizarjak:vazhiba, csavarodas, kormanyszerkezet rossz felfuggesztese, beallitasa.
A masik valoszinubb: futomu rogzites, beallitas, villaszarak, lengecscsillapitok,lanckerek stb.
Termeszetesen ok is azt mondtak:"latni kellene!"
A tavgyogyitas csak a gyurcsoknak megy a tv-ben:-)
Mi meg aztan tenyleg csak otletelhetunk.
Kezdodik a munkam, ma ovis bál van, az fontosabb, mint az itteni irogatasom:-)
    

Daty 1391 2015. november 19. 22:10   Válasz erre: 1389
Ehun van e:

"Daty (pü) #1341 11-10 20:26:01 Elõzmeny:1339 x X

Latod, ha végigolvastad volna fórumot, olvashattad volna, hogy utassal 3 dobozzal 150-155 a vége.
Egyedül mar mentem vele dobozok nélkül 160-at, de tuti, hogy 165-nel nem megy többet, és az mar nagyon a vége!
Szóval 150-nel mar nem nagyon ajánlatos vele vigéckedni!

Válasz erre"

    

Daty 1390 2015. november 19. 22:07   Válasz erre: 1389
Szerintem olyan 50 kommenttel ezelõtt részletesen leírtam mit tud.
Olvastad egyáltalán?:-((
    

Ullyses 1389 2015. november 19. 22:01   Válasz erre: 1388
nemá? csak 150 a vége? én kb 4 hete 155-el mentem, de mintha lett volna még erõ benne, csak nem mertem jobban húzni mert bejáratós volt 800km környékén...
Valahol-nemtom hol- azt olvastam 180 a végsebessége. Ez nem igaz? :(
    

Daty 1388 2015. november 19. 21:38   Válasz erre: 1387
Nekem azért néha lassú a 150 km-es végsebesség.

Vagy nagyon megszoktam, hogy ha kellett bármikor fel tudtam pörögni 200 felé...:-))
    

Ullyses 1387 2015. november 19. 21:35   Válasz erre: 1385
...én azt gondolom, a mi korunkban Daty, :)) nem is nagyon kell nagyobb motorban gondolkodni, örüljünk ha ezen át- és vissza tudjuk lendíteni a lábunkat. Egy 1300-as CTX is odavisz ahová egy 700-as, csak minden többe kerül..., a csajok meg már hiába buknának a nagyobb motorra... :)))) ... van utasod a hátsó ülésen! :)

De én sem vagyok tévedhetetlen... :)))
    

Daty 1386 2015. november 19. 21:32   Válasz erre: 1383
Egyébként én is úgy érzem, hogy ma motoroztam utoljára a szezonban.
Sajnos úgy tûnik, jönnek a hidegek.:-(
Na meg a tükör gumimmal sem akarok többet kockáztatni, arról nem is beszélve, hogy a 12.000 km-es szervizemet is túlléptem már 500 km-rel, plusz még 120 km mire odaérek Nyíregyházára a szervízbe.:-(
    

Daty 1385 2015. november 19. 21:27   Válasz erre: 1383
Csodálkozva olvastam soraidat az automata váltóval kapcsolatban.
Igaz, hogy az enyémben még csak 12.500 km van, de nem tapasztaltam olyanokat, amilyeneket írtál.

Ma mentem egy kerek százast, direkt odafigyeltem az általad említett dolgokra.
A pontatlanságot nem igazán tudom értelmezni, mivel szoftver vezérli, most is éppen akkor váltott fel/le, mint máskor.
Mint elõbb említettem, szoftver vezérli, így a kiszámíthatatlan jelzõt sem értem a motor "jellemzésében".
Ismétlem, most is éppen akkor éppen úgy váltott akár fel, akár vissza, mint bármikor, pont mint nyáron a 40 fokos melegben.
Semmivel sem volt hangosabb, mint máskor.
A megbízhatatlant azt meg végképp nem értem, annál is inkább, mert kimotoroztam Aggtelekre, ott volt részem némi szerpentinben is, húztam neki, ahogy lehetett, de szuperül tette a dolgát.
Pedig fent a hegyen volt része hideg párás levegõben rendesen.

Ellentétben veled, ha egyszer mégis lecserélem a vasat, az csak egy másik, erõsebb, nyomatékosabb, komfortosabb, gyorsabb de csakis automata váltós motorért teszem meg.
Amíg ilyen meg nem jelenik a piacon, addig boldogan motorozok a jelenlegivel.

És szerény véleményem szerint nem is fog ilyen megjelenni, mert a jelenlegiekért sem kapkod a motoros társadalom.









    

Ullyses 1384 2015. november 19. 21:16   Válasz erre: 1383
Érdekes infókat és tapasztalatokat osztottál meg és hívtad fel rájuk a figyelmet, nekem és más az olvasóknak! Köszönet érte!
A motor persze már csak ilyen..., télen a hidegben többet eszik, (mint a macskák is...igaz azok legalább szépen meghíznak :), így a kevés km növeli a fogyi értéket és persze ott a bemelegítésre szánt idõ, amikor nem mész sehová, csak pöfög és melegszik a motor. (És itt azé irigykedem mert sajna a CTX700D-n nincs fogyaszt.mérõ!)
A DCT váltóról írtak elgondolkodtatóak és bizti, oda fogok figyelni rá. Bár még 1500km-nél vagyok bízom benne h nem lesz csalódás késõbb se. Mivel a váltós motor nálam helybõl elutasított, bízom benne a DCT még 50ezernél is hozza majd a hozzáfûzött reményeket.
Azt hiszem én is, hogy az NC750 komfortossága és a pilóta magassága közt van összefüggés.
Amikor én (185cm) is a választás elõtt álltam idegesített h a lábam szinte magam alá húzom, a térdhajlatomnál nagyon rossz volt, mintha gugolva ültem volna... és az nem volt komfortos érzés; így tessékelt át a CTX-re az eladó! Ott már ki tudtam nyújtani a lábam, s úgy ülhettem, mint egy széken...
A téli motorozás dolgát viszont még tesztelni fogom, (fogyi és teleszkóp )remélem lesz rá alkalmam...
Az NC motorozhatóságával kapcsolatban megosztott érzéseid érdekesek, lehet már Te ki is nõtted és egy Varaderón avagy VFR 800 (vagy 1200??)-on jobban éreznéd magad???
Persze a tökéletes (optimális ahogy írtad) választáshoz sok tapasztalat, ismeret kell, csak úgy mint egy megfelelõ partnerhez aki egy "kisbaba apukája" érdemes címet kaphatja... :) szval ha majd lehet gratulálni értesíts minket is! :)


    

Utalatos 1383 2015. november 19. 08:08  
Ullyses, kerdeztel korabban a motorom viselkedeserol.
Most egy-ket gyors informacio. Ma reggel, talan iden utoljara motorral jottem munkaba.
A napi szamlalot lenullaztam, 27km-t jottem, erre az idoszakra 4.5 literes fogyasztas jott ki.
Mig a motorom teljes eddigi eletutjara(21200km) a fogyasztasom 3.5l/100km.
Ennyit szamit a hideg es a viszonylag rovidebb tavolsagok, esetleg varos.
Sem gumit, sem lancot nem kellett meg csereltetnem, azokkal nincs semmi gond, a kopas is teljesen normalis. A paras , nedves aszfalton, faleveleken csuszik, mint a rosseb, de kieresztettem egy kicsit a nyomasbol, igy turhetobb. Es persze vigyazok nagyon.
Meg nem estem soha, de nem is borultam, pedig ket motort is hasznalok felvaltva, de mivel babonas vagyok, ezt inkabb visszaszivom( meg este haza is kell jutnom):-))
A DCT valtot egyre kevesbe szeretem, az mar biztos, hogy a kovetkezo motorom csak hagyomanyos valtos lehet.
Volt egy idoszak, mikor remekul mukodott, most szinte naprol napra egyre inkabb "esik szet", kepletesen termeszetesen. Mintha a kopassalmegbolondulna, pontatlanna, kiszamithatatlanna, hangosabba es megbizhatatlanabba valna. A hideg, paras levego pedig teljesen hulyeve teszi. Ilyenkor a pokolba kivanom.
Sajnos a telokat is megviseli a hideg, nyilvan az olaj mukodese, viselkedese valtozik ilyenkor, de nyugtalanito.
Ez a motor nem teli motorozasra valo, de ezt tudjuk:-(((Csak nagy szerencsenk volt eddig az idojarassal.
Rajtad kivul valaki rakerdezett meg itt az NC750-re.
Meggyozodesem, hogy ez noknek ill. 175 cm koruli, de 70 kg alatti ferfiaknak valo motor.
Efolott el kell felejteni, kulonosen az automata valtoval!
Nem az ereje keves, a motorozhatosaga es komfortja nem enged meg tobbet.
Kulonben szerintem ezek baromira nem is fontos dolgok es masok szamara szinte semmit nem mondanak, de kerted, hat megtettem, hogy leirtam.
Meggyozodesem, hogy a motor csak egy eszkoz, eszkoz egy nagyobb szerelem eleresehez, a "motorozasehoz".
Termeszetesen lehet magat a motort is szeretni, lehet benne gyonyorkodni is, lehet kenyeztetni, en neha beszelek is hozza, de mar a korabbiaknal megtapasztaltam, nagyon komisz, halatlan joszagok is tudnak lenni:-))))
Es az sem jo, hogy nincs tokeletes valasztas sem, annyira szeleskoru az igeny veluk szemben, hogy legfeljebb csak optimalisat lehet talalni.
Es akkor meg a lehetosegeinkrol nem is beszeltem, hiaba a nagy vagy, ha a korlatok athaghatatlanok es kompromissziumokat kell hoznunk.
Még mindig nem azon a motoron ulok, amire azt mondhatom, "ez igen, erre vartam, vagytam"
Kozben szulnom is kellene lassan, akkor pedig biztos, hogy joidore felhagyok a motorozassal, mert vannak fontossagi sorrendek az eletben.
Pl. a munka is:-)
Sziasztok.
    

Ullyses 1382 2015. november 19. 07:39   Válasz erre: 1377
Tudtam h Rád számíthatok... :))
...és mi az a Montauk??
    

Daty 1381 2015. november 18. 19:17   Válasz erre: 1380
Ahogy az elõbb csináltad!:-)
    

kicsi 1380 2015. november 18. 19:14   Válasz erre: 1378
Én??
Azt se tudom hogy kell :)
    

Daty 1379 2015. november 18. 19:12   Válasz erre: 1377
Jelzem, nekem meg a BMW!:-)

A Montauk tényleg nagyon tetszik!:-D
    

Daty 1378 2015. november 18. 19:10   Válasz erre: 1376
Vigyázz, Pali hantázik!:-)
    

kicsi 1377 2015. november 18. 18:17   Válasz erre: 1376
Jelzek!
:)
    

Ullyses 1376 2015. november 18. 18:14  
Ha van akinek a Honda CTX700... esetleg az NC750 ... a kedvence, ne tûrtõztesse má magát! Jelezze! :))
    

Daty 1375 2015. november 16. 11:17   Válasz erre: 1374
Mit tudsz kitorolni?
    

Ullyses 1374 2015. november 16. 00:10   Válasz erre: 1373
...gyári (gúglis) bállítások...ilyenek. de írd meg amit akarsz , max ha nem tetszik, szósz és ki tudom törölni... :)
    

Daty 1373 2015. november 15. 16:00   Válasz erre: 1371
Igazabol azt hianyolom, hogy en semmifele blogger akarmit nem akarok letrehozni, anelkul meg nem enged beirni.
Ezt nem lehetne kivennibelole?

    

Daty 1372 2015. november 15. 15:37   Válasz erre: 1371
OK.
    

Ullyses 1371 2015. november 15. 15:25   Válasz erre: 1370
mi az hogy "al" az egész? lehet ki van kapcsolva... nem mindegyik oldalhoz lehet írni!
    

Daty 1370 2015. november 15. 15:16   Válasz erre: 1369
Uly!

A CTX weblapra nem lehet irni?
Igy csak al az egesz!😟
    

Ullyses 1369 2015. november 15. 15:05   Válasz erre: 1368
Oksi! Foglalkozzunk a CTX700-al !!! :)
Meséltem h tettem a dobozokra fehér, sárga piros prizmát? Tök jjól néz ki!
    

Daty 1368 2015. november 15. 14:46  
A CTX-el foglalkozzunk mar!😁
    

Ullyses 1367 2015. november 15. 11:26   Válasz erre: 1365
húha! ez a passzivitás ... az öregedés elsõ jelei ...:)))
    

kawa70 1366 2015. november 14. 21:55   Válasz erre: 1361
Nem kell akkora hókuszpókusz. Én évekkel ezelõtt itthon vettem forintért. Akkor zzr-est de volt mindenféle. Persze aki most kerül ebbe a csöbörbe annak minden új:)
    

Daty 1365 2015. november 14. 19:40   Válasz erre: 1364
Nem hiszem, hog fogok.☺
    

Ullyses 1364 2015. november 14. 18:34   Válasz erre: 1363
...hát az utóbbi elég baj! Ideje változtatni! :)) Megéri hidd el!!!
    

Daty 1363 2015. november 13. 20:48   Válasz erre: 1362
Mindenkinek vannak korlatai, amit nem tud,vagynem is akar atlepni...
    

kicsi 1362 2015. november 13. 17:17   Válasz erre: 1357
Pedig óriási lehetõségeket hagysz ki.
A közelmúltban egy(nem motor) gyári alkatrész 100 darab Mátyás király képmásába került volna, az e-bay-on ugyanazt megvettem 100 ejróért, és mégcsak nem is kínai volt a cucc, hanem lengyel.

    

Daty 1361 2015. november 13. 14:35   Válasz erre: 1360
Szia Lacy!

Koszi a tippet, de ennyire nem eredekela kituzo, hogy en barmi hokuszpokuszt csinaljak erte.

Udv!

Daty


    

Lacy 1360 2015. november 13. 14:13  
Szia Daty!

Nyiss egy Paypal számlát,s ha innen utalsz,a vevõ nem látja a bankkártyád és a számlád adatait.Ez egy luxemburgi bank,nem kell pénzt utalni rá (egyszer 10 euro és azt néhány napon belül visszautalja) csak hozzárendeled a bankkártyát.Itthoni banknál pedig limitet tudsz megadni hozzá. akár neten keresztül is ha van e-bankod.

Üdv Lacy
    

Daty 1359 2015. november 13. 11:51   Válasz erre: 1358
Neten nem utalgatok.
    

Ullyses 1358 2015. november 12. 22:21   Válasz erre: 1357
miért nem? Rendeld meg és annyi!
    

Daty 1357 2015. november 12. 21:37   Válasz erre: 1355
Köszönöm de onnét nem igazan tudok vásárolni.😞
    

Ullyses 1356 2015. november 12. 21:34  
NC-sek figyu! akit érdekel... és van egy rakás Honda típus, csak épp CTX 700D nincs..:)
    

Ullyses 1355 2015. november 12. 21:31   Válasz erre: 1353
...hát mákod van! itt a link ehhez a kitûzõhöz! Ebay!
http://www.ebay.de/itm/Pin-Anstecker-Honda-CTX-700-N-CTX700N-weis-Modell-2014-Motorrad-1204-Spilla-/380826407015?hash=item58ab05d067:g:zmoAAOxy4dNS58Ux

és van NC750X-rõl is
    

Ullyses 1354 2015. november 12. 20:38   Válasz erre: 1353
Hát Daty sajnálom,de az a helyzet h már fogalmam sincs... Találgatni tudok: vagy a Canadás ctx fórumról jutottam oda , vagy valamelyik távolkeleti honlapon akadtam rá ahol motoros cuccokat is árulnak... :(( Majd megpróbálok utánanézni, de sztem már nincs a memoriában se...
Az igazság az h már csak másnap esett le h az oldalt el kellett volna menteni, de már fáradt voltam amikor lementettem a képet, s az nem tegnap volt... jelzem ha sikerül megtalálni.
    

Daty 1353 2015. november 12. 10:10  
Uly!

Van az uj ctx oldalon egy ctx kituzo.
Hol lehet olyat venni?
    

Daty 1352 2015. november 12. 10:07   Válasz erre: 1351
Koszi Uly de mar reg elkelt!
    

Ullyses 1351 2015. november 11. 22:37   Válasz erre: 828
Daty ez a motoremelõd meg van még? Ha igen felteszem a DMBT honlapra a hirdetések rovathoz...
    

kicsi 1350 2015. november 11. 19:00   Válasz erre: 1342
Nofene,egész jól kezdõdik, gratulálok!
Ha blog, akkor kommentelési lehetõség.
Mikor szólhatok be(le) ?:)

    

Daty 1349 2015. november 11. 14:29   Válasz erre: 1348
Rendben, de ha neked van otleted es kellene hozza valami anyag, akkor Te is szolj!
    

Ullyses 1348 2015. november 11. 14:05   Válasz erre: 1345
Köszi! Ha van ötleted Daty , írd meg felrakom... :)
    

kicsi 1347 2015. november 11. 12:24   Válasz erre: 1344
Igen, gondoltam :)
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22119
5 622 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők