2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Honda CTX & NC
Következő oldal

kicsi 1546 2015. december 15. 18:24   Válasz erre: 1545
Ezzel már tényleg nem merek vitatkozni :)
    

Daty 1545 2015. december 15. 17:02   Válasz erre: 1544
Szerintem, nem áll arányában a "szemkifolyatás" a megvilágítás (jobban látás) erejével
    

kicsi 1544 2015. december 15. 16:59   Válasz erre: 1543
Anélkül, hogy vitatkoznék Veled, azért --azon tapasztalatok birtokában, hogy velem elég sokszor jön szembe olyan ledes lámpájú autó, ritkábban motor, hogy a szemem majd´ kifolyik--egy kicsit árnyaltabban fogalmaznék.
    

Daty 1543 2015. december 15. 16:34   Válasz erre: 1542
Mert a LED-es semmiféle égõbõl sz@rt sem ér.
Ha a tripláját veszed a helyettesítõ "nagyságú"LlED-esnek, akkor sincs olyan fényû, fõleg, ha még ehhez hideg fehér is.
Mindezt tapasztalataim is igazolják.
Akárhol.
Lakásban is pl.
Hiába írják, hogy a 20W-os energiatakarékos az kb. 100 W, nem így van.
Szerintem még 60 sincs.

Ja, hogy hogyan mutat, azt még nem tudom, nem volt idõm beletenni.:-)
De ha lett volna akkor sem tudtam volna, mert akku sincs benne!:-DD

    

Ullyses 1542 2015. december 15. 14:39   Válasz erre: 1539
..és hogyan mutat?
Miért nem LED-st veszel?
    

Daty 1541 2015. december 11. 17:35   Válasz erre: 1540
Te Ernõ!

Itt nincs is sárga!:-(

Mi az, hogy Te már mindenbõl vettél?
    

ErErpower 1540 2015. december 11. 17:26   Válasz erre: 1539
Itt végy!
https://www.vilagitas.eu/motor_fenyszoro
én már mindenbõl vettem :-)
    

Daty 1539 2015. december 11. 16:46  
Vettem, elõre egy H4-es sárga fényû Hella-t, kíváncsi leszek, hogy hogyan fog mutatni benne!:-)
    

Daty 1538 2015. december 10. 13:36   Válasz erre: 1537
Na, akkor hajrá!:-))
    

Ullyses 1537 2015. december 10. 12:30   Válasz erre: 1536
... a jövõben kezdem az építkezést a -2. szinten... csak még kicsit gyûjtök rá! :)))
Picivel bonyolultabb így utólag, ezért drágább, de ha kész, akkor meg majd a motorra :) ... addig használom a CTX-et... :))

#1535: ...tuuudsz mindent! :))
    

Daty 1536 2015. december 10. 10:34   Válasz erre: 1534
Na, akkor vegyél egy nagyobb garázst!:-))
    

kicsi 1535 2015. december 10. 08:54   Válasz erre: 1533
A kettõ közül természetesen a jobbikat ajánlom! :)
    

Ullyses 1534 2015. december 10. 07:38   Válasz erre: 1533
Fején találtad a szeget!
A GW az álom, a CTX meg mjdnem az... :)) GW nem fér már be a garázsba :)
    

Daty 1533 2015. december 9. 16:33   Válasz erre: 1532
Úgy érted "motorilag"?:-DD

Neki simán "elférne" egy Goldwing!:-)

Vagy egy BMW 1600 GT? :-))

    

kicsi 1532 2015. december 9. 16:23   Válasz erre: 1531
Ne aggódj, úgy vélem õ még nõni fog....akarom mondani fejlõdni :)))
    

Daty 1531 2015. december 9. 16:04   Válasz erre: 1530
Na, az nem semmi!:-)
Jól megnõttél!:-)

Akkor most már tényleg elhiszem, hogy Te csak és kizárólag az automata váltó miatt vetted meg a CTX-et, mert a magasságod bármelyik motorhoz elég lenne!:-)


    

Ullyses 1530 2015. december 9. 15:43   Válasz erre: 1529
...sõt több... 183 :)
    

Daty 1529 2015. december 7. 20:45   Válasz erre: 1528
Valami ilyesmire gondoltam!:-)

Neked könnyû azt mondani, hogy nem magas, vagy vagy 180 centis!:-)
    

Ullyses 1528 2015. december 7. 20:13   Válasz erre: 1527
nem magas! Nézd meg a DMBT honlapján ahogy ülök rajta...Burgmannak magasabb!
ja és nem függõleges, hanem ferde a méret. szerkeszd ki papírból, ragaszd fel a meglevõ plexidre, oszt meglátod... :)
    

Daty 1527 2015. december 7. 19:37   Válasz erre: 1526
Köszi Uly!

Attól félek, magas lesz, és útálok "plekón keresztül" vezetni!
    

Ullyses 1526 2015. december 7. 19:33   Válasz erre: 1525
#1161 de u.ez fenn van a honlapon is!
Mérete: 35,5cm a fehér mûanyagtól...
    

Daty 1525 2015. december 7. 15:26   Válasz erre: 1524
Hát... azt a fotót nem látom, de ha a kicsire gondolsz, akkor meg azért nem látom!:-((

Várom a méretet!

    

Ullyses 1524 2015. december 7. 14:42   Válasz erre: 1523
Igen, ugyan ez van..., vö. a CTX-es honlapon az elölrõl készült fotóval.
Este megmérem, de a szelet -gondolom- sokkal jobban fogja mint a kis méretû... és el lehet mögötte bújni az esõ elöl is! :)) [ezt bizonyíthatom!]
    

Daty 1523 2015. december 7. 09:31  
Uly!

Tudom, hogy 1x már megírtad, hogy milyen magas a Givi plexi, de nem találtam.
Megmérnéd, és megírnád még 1x?
A magasságot a fehér "kasztnyitól" gondoltam mérni.
Vagy Neked nem is Givi plekó van rajta?

Vagy a Tiéd is ilyen mint ami a képen van?

Nem nagyon akarja a képet, de akkor itt a link.

http://www.ebay.com/itm/Cupolino-Spoiler-D1133ST-GIVI-per-Honda-CTX-700-DCT-2014-/281431810442?hash=item4186a4a18a:g:M~gAAOSwnDZUCfga

Elõre is köszi!
    

Ullyses 1522 2015. december 3. 09:28   Válasz erre: 1512
Nézd csak meg a DMBT fórumban a #625-ös hozzáfirkantást...:)) annak a "rosszéletû" tagtársamnak a motorján is van... :))
...egyébként motoroztam én is vasárnap , szép idõ volt.
    

Daty 1521 2015. november 30. 21:15  
Úgy látom, ma is motorozott mindenki!:-)
Nálunk is 12 fok volt!:-))
    

Pikpak 1520 2015. november 28. 17:57   Válasz erre: 1516
Igaz Tibike, sõõõõõõõt kuplungkar sem kell hát ki akar váltani!!!!!!! (igaz Ullyka) :))))
    

Ullyses 1519 2015. november 28. 17:23   Válasz erre: 1518
... hát nem is neked kellene ráfeküdni!:))
    

Daty 1518 2015. november 28. 16:28   Válasz erre: 1513
Nem szoktam a tankra feküdni!:-))
    

kicsi 1517 2015. november 28. 15:50   Válasz erre: 1516
:))
Most már értem, miért fogyaszt olyan sokat a Honda,elszivárog a zipp-záron :))
    

szilitibor 1516 2015. november 28. 15:44   Válasz erre: 1515
Jaj hát a zippzáras tank nem jó abból kilötyög a benzin meg minek rá pad a tank nem akar leülni kérem!!!!
    

Ullyses 1515 2015. november 28. 15:33   Válasz erre: 1514
PONTOSAN! ...a múltkor majdnem sikerült...!
    

Pikpak 1514 2015. november 28. 15:28  
A zipp-zárral!!!!!
    

Ullyses 1513 2015. november 28. 15:15   Válasz erre: 1512
jól mutat! :))
... meg kicsit akadályoz abban h a tankot összekarcold!
    

Daty 1512 2015. november 28. 14:32   Válasz erre: 1504
Ez minek is?
    

Daty 1511 2015. november 28. 14:31   Válasz erre: 1503
:-D
    

Daty 1510 2015. november 28. 14:31   Válasz erre: 1502
Na, ezt én is, mert nem megyek fel.:-))
    

Pikpak 1509 2015. november 28. 14:27  
Ja-ja-ja már emlékszem!!!!!! :)))
    

Ullyses 1508 2015. november 28. 14:24   Válasz erre: 1505
Azóta nincs, amióta letörted! sztem acc egy tizest és elfelejtem... viszont ha nem ... akkor vigyá nehogy a tiédrõl pótoljam...
    

Pikpak 1507 2015. november 28. 14:16  
:)))
    

rimen 1506 2015. november 28. 14:04   Válasz erre: 1505
Minek az????
    

Pikpak 1505 2015. november 28. 13:52  
És Neked kuplungod???????? :))))
    

Ullyses 1504 2015. november 28. 13:32  
Daty! és persze más is...! Neked van "tankpad"-od a gépen?
    

szilitibor 1503 2015. november 28. 07:43   Válasz erre: 1502
Lefele sem fog fázni senki azt pedig én garantálom! :))))))
    

kicsi 1502 2015. november 28. 07:26   Válasz erre: 1498
Felfelé menet garantálom,hogy nem fogsz fázni :)
    

kicsi 1501 2015. november 28. 07:25   Válasz erre: 1496
Köszi az infókat,semmiképpen se hagyjuk ki,hisz évekkel ezelõtt,amikor Torockón jártam,megfogadtam,hogy fel fogok mászni a Székelykõre. Egyszerûen oda fel kell menni és kész. :)
    

nagyK 1500 2015. november 28. 05:16   Válasz erre: 1482
Csak sorban...Elõször sztrapacska-túra, azután ha..
De hol van még a kõvetkezõ szezon, vagy merjünk nagyot álmodni ?
    

Daty 1499 2015. november 27. 21:23   Válasz erre: 1483
De a Transalpina magasabb!:-))
    

Daty 1498 2015. november 27. 21:22   Válasz erre: 1481
Már aki...
Én megvárlak benneteket lent.
Majd az asszony képvisel!:-))
    

szilitibor 1497 2015. november 27. 20:06  
Jaj és vizet vigyetek sokat én csak fél litert vittem lefele majd meghaltam szomjan!! A lefele vezetõ út kétszer annyit kivett belõlünk mint a felfelé!!
    

szilitibor 1496 2015. november 27. 20:03   Válasz erre: 1495
Hali jártam attól függ mennyire vagy edzésben de durván egy másfél óra felfele és hátul jöttünk le az nagyon durva volt fától fáig akkorákat estünk már sirtunk a röhögéstöl persze egymáson!! De ha ott vagy nem szabad kihagyni nagyon nagy élmény!! És a tetejérõl a kilátás pazar!!
    

kicsi 1495 2015. november 27. 19:54   Válasz erre: 1494
Szia!
Jártál már fenn?
Mennyi idõ oda-vissza?
    

szilitibor 1494 2015. november 27. 19:51   Válasz erre: 1481
Igen szép!! Lentrõl és fentrõl a székelykõ! :)
    

kicsi 1493 2015. november 27. 19:48   Válasz erre: 1492
Sajnos nem csak az elsõbbség kérdése volt, ami nem tetszett, mert arra nagyjából fel lehetett készülve az ember.Hanem inkább az, hogy minden létezõ írott és íratlan szabályt megszegtek, olyanokat is, amelyekkel saját magukat is életveszélybe sodorták.Nyerges szerelvény elõzése, kisbusszal szerpentin be nem látható kanyarjában? Nooormális? Ha jön szembe (lefelé) egy kamion, se hely se mód nincs elkerülni az ütközést.
Másik: falu utolsó háza mellett erdei kisvasút keresztezi az utat, semmi,mondom semmi biztosítással(rozsdás sinek) és igen, egyszercsak átcsühög elõtted a vicinális, kilépve a ház takarásából.
De nem is folytatom, mert most is kiráz a hideg.
    

Ullyses 1492 2015. november 27. 19:36   Válasz erre: 1490
no igen... én 2008-ban 7hónapig voltam Bucurestiben, s megtapasztaltam, mi a gk vezetési stílus... :)
miután rájöttem, élveztem elõnyét = akinek sz*rbb a kocsija annak jut elsõbbség! akinek új, nos az vigyázz, és enged...
ezt viszont motorral nem lehet pozitíve lejátszani, csak is úgy, h a motoros enged... innentõl kezdve ...:(
    

kicsi 1491 2015. november 27. 19:09  
És végül egy kétes hírû épület is legyen itt. Ez a Csau háza volt a Fogaras tetején
    

kicsi 1490 2015. november 27. 18:55   Válasz erre: 1489
Nem, az is a Fogaras déli oldalán készült. Ez a Vidrau-tó.
Tényleg szép. Közel van, olcsó, Székelyföldön elképesztõen barátságosak és romlatlanok az emberek.És, hogy miért nem megyek oda mégsem évente? A közlekedési morál nettó életveszély, sehol sem volt még olyan halálfélelmem, mint ott. :(
    

Ullyses 1489 2015. november 27. 18:32   Válasz erre: 1488
a II.sz kép nem a Vaskapu? Hasonlót láttam arra, igaz kocsiból...
a többi képre: ilyenek a valóságban nincsenek is, mert oly szép h elképzelni nem lehet... :)
    

kicsi 1488 2015. november 27. 18:01   Válasz erre: 1486
Az ....és én?.... c. kérdésedre ajánlom a 1479.sz.Hsz-t :)
    

kicsi 1487 2015. november 27. 17:52   Válasz erre: 1486
Majd megkérdezem Erdélybõl elszármazott barátaimat!.
Pár képet még felteszek, hogy lásd mit mulasztottál eddig:
    

Ullyses 1486 2015. november 27. 17:44   Válasz erre: 1482
...és én? csak mer én nem láttam még... :((

a képek minden esetre igazi motorozásra való tájakat mutatnak.
és mitõl Transalpina a "zordon Kárpátoknak" ezen "vadregényes tája"?
    

kicsi 1485 2015. november 27. 17:29   Válasz erre: 1483
Ha meg már itt tartunk nekem látványban jobban bejött a Fogaras déli oldala, szemben az északi agyonfotózott részével.
    

kicsi 1484 2015. november 27. 17:25   Válasz erre: 1483
Nem vitatkozom, egyetértek mindkét megállapításoddal, pici módosítással:motorozni sokkal jobban lehet a Transzalpinán, nézelõdni mindkét helyen, de hogy melyik szebb, a szõke nõ vagy a barna?
Szerintem a fekete :))
    

rimen 1483 2015. november 27. 16:54  
A Transfogaras szerintem szebb,de ott meg az út minõsége nem a legjobb.( szerintem)
    

kicsi 1482 2015. november 27. 16:47   Válasz erre: 1475
Hogy erõsítsd a jó motorok táborát, eljöhetsz Te is :)
    

kicsi 1481 2015. november 27. 16:45  
És ezt fogjuk megmászni Torockón:
    

kicsi 1480 2015. november 27. 16:41  
Látszik, hogy mikor én jártam arra, még csinálgatták az utat, ebbõl az is következik, hogy hibátlan volt az aszfaltcsík.
    

kicsi 1479 2015. november 27. 16:38   Válasz erre: 1474
Most szólok!:)
De ugye nem felejtettük el a néhány nappal ezelõtti elmélkedésemet??
Addig minimum sort kell keríteni a sztrapacska-túrára, vagy valami hasonlóra! :))
És egy két kép, hogy Transalpina néven van szépség is:
    

kicsi 1478 2015. november 27. 16:34   Válasz erre: 1477
Igen, errõl beszéltem, csak akkor indulok el, ha nincs hideg.
Nulla fok alatt mérik a hideget afölött a meleget! :)

13 fokban motorozni néhány helyen kivételes szerencse :)
    

rimen 1477 2015. november 27. 15:56   Válasz erre: 1473
Így igaz.Amikor mi voltunk (június) lent 29 fent 13 fok volt.
    

rimen 1476 2015. november 27. 15:53   Válasz erre: 1473
Így igaz.Amikor mi voltunk (június) lent 29 fennt 13 fok volt.
    

nagyK 1475 2015. november 27. 09:17   Válasz erre: 1472
:-))
    

Ullyses 1474 2015. november 27. 07:26   Válasz erre: 1472
Azé szólj majd nekünk is! Én Transalpinából csak Honda motort ismerek ilyet.. :)
    

Daty 1473 2015. november 26. 21:48   Válasz erre: 1472
Részemrõl oké, de csak. ha nem lesz hideg, mert mint olvastam a Transalpinán nyáron is van néha hó!:-(
    

kicsi 1472 2015. november 26. 21:14   Válasz erre: 1471
Lassan november vége van, há mán, hogy a viharba ne lenne tervem? :))

Torockói szállással, Transalpinán oda-vissza, kis séta a Székelykõre.Egy nap oda, egy nap haza.Ez összesen négy. Valamikor amikor már nincs nagyon hideg, de nem a nyári forróságban.
    

Daty 1471 2015. november 26. 21:02   Válasz erre: 1470
Ha a nyáron nem hagynak ott, akkor jártam volna, de így nem.:-(
Egyébként pontosan hová készülsz, és mikor kb?
Van már terved?
    

kicsi 1470 2015. november 26. 20:50   Válasz erre: 1468
A meghívást megkaptad :)
Egyébként jártál már a környéken? Transalpina?
    

Daty 1469 2015. november 26. 20:45   Válasz erre: 1467
Na, ez is nagyon jó érzés!:-)
    

Daty 1468 2015. november 26. 20:44   Válasz erre: 1466
Igen, jó érzés ha pár összeszokott motoros összejön, és együtt gurulnak, remélem jövõre már mi is megyünk pár kört együtt!:-))
    

rimen 1467 2015. november 26. 17:46  
Nagyon sokszor régi ismerõsök is összetalálkoznak egy túrán.Úgy még jobb Túrázni.
    

kicsi 1466 2015. november 26. 16:09   Válasz erre: 1464
Igen, én is ebbe az irányba haladok, pedig nagyon jó érzés társakkal "vonulni"
Volt alkalmam vagy kétszer olyanokkal is motorozni külföldön, akik még nem jártak a célterülethez hasonló helyen(volt aki addig a tengert volt, aki az Alpokat nem látta) és látni a szinte gyermeki rácsodálkozásukat, a megilletõdöttséget vagy hogy ne használjak nagy szavakat: a boldogságukat :))
    

Daty 1465 2015. november 26. 13:05   Válasz erre: 1464
Na én is soxor vagyok így vele...
    

Winchi 1464 2015. november 26. 08:41   Válasz erre: 1458
Néha az is kevés...
Na pont ezért járok fõként egymagam ( ill. utassal )...
    

NRT67 1463 2015. november 26. 08:28   Válasz erre: 1458
Hurráááá!!!:-)))))))
    

rimen 1462 2015. november 26. 06:30   Válasz erre: 1459
A motorozz.hu-n találsz még jópár remek túravezetõt.
    

Ullyses 1461 2015. november 25. 21:49   Válasz erre: 1460
Várj kicsit, sorolom:
    

Daty 1460 2015. november 25. 21:46   Válasz erre: 1459
Mi tart vissza?:-))
    

Ullyses 1459 2015. november 25. 21:42   Válasz erre: 1458
Igen tök igazad van!
Én itt a motorozz.hu-n gurultam eddig két motoros vezetése alatt, egy hosszabbat s egy rövidebbet, nagyon jó volt mind a kettõ!
Az egyiket meg is említem: Dokypapa volt a Tapolcáig s vissza túrát vezette. A csapat is jó volt, a veztési tempója is, szval le a kalappal! Szeretnék úgy motorozni mint õ....
    

kicsi 1458 2015. november 25. 21:20   Válasz erre: 1455
Mi a leírt módon kezeltük a helyzetet.Elviseltük párszáz kilométeren keresztül, hiszen azt a kibabrálást semmiképpen se szerettük volna megtenni vele, mint amit Datyval megtettek.
Tanulságot levontam azóta: egy naposnál hosszabb túrára csak olyannal indulok el, akivel már elõzõleg sikerült együtt gurulni legalább egy rövidebb távot.
    

Daty 1457 2015. november 25. 21:18   Válasz erre: 1455
Ahogy Pali írta, meg kell válogatni a csapatot, akiket vezetsz, de azokat is akikkel mész.
    

Ullyses 1456 2015. november 25. 21:16   Válasz erre: 1454
Nem Mikulásnak hívják! :) De sztem sokakra ráfér... ezért a mi fórumunkban is közkinccsé teszem.
A #1450 alatti polemizálásod nem igazán értem, ha gondolod és megéri priviben kifejtened...?
    

Ullyses 1455 2015. november 25. 21:12   Válasz erre: 1452
..hát igen! Ezért tettem fel a kérdést , mert én nem tartozom a türelmesebb fajtához de amikor ez az eset történt én is egy voltam csak a sok közül s bár a fickó kettõvel-hárommal elõttem ment elkezdte mindenki elõzni, én nem, tudva h a gyengébre vigyázunk, de mikor már engem is a harmadik leelõzött akkor meggondoltam magam... pihenõnél beszélgettem a fickóval (kb 38) aki a motor állapotára hivatkozottt azaz nem megy többel..., de ahogy "ült" a motoron más volt a benyomásom. Minden esetre amikor megálltunk pihenni az utsók közt ért be, és a csap vez bevárta, igaz neki sem tetszett...
A kérdésem inkább arra irányult volna, h az ilyesmit, hogy lehet finoman kezelni...?
Mert ugye van a KRESZ , a városi meg országuti szabályok és a forgalom adta lehetõség, ami ugyi nem a 90km, hanem felette is van élet...:)

    

kicsi 1454 2015. november 25. 21:02   Válasz erre: 1453
Mikulás?
    

Ullyses 1453 2015. november 25. 20:59   Válasz erre: 1449
...huuú ez nagyon király! ilyesmit kerestem! Van kinek továbbítanom! :)
    

Daty 1452 2015. november 25. 17:41   Válasz erre: 1450
Ez legalább olyan szívás, mint a miénk volt.:-(
    

kicsi 1451 2015. november 25. 17:30   Válasz erre: 1450
Hja, igen, hogy a kérdésedre válaszoljak is: az elõttem szólóknak természetesen igazuk van, viszont az említett esetben az lett volna a korrekt, hogy az, aki elõre is tudhatta, hogy valszeg nem fogja tudni/nem akarja tartani a tempót(ami eleve nem lett volt egy õrült száguldozós tempó).Tehát ildomosnak tartottam volna elõre megbeszélni, hiszen így 10 ember türelme lett próbára téve.
    

kicsi 1450 2015. november 25. 17:24   Válasz erre: 1443
Ez egy olyan kérdés, hogy azon gondolkoztam, hogy lehetséges-e, hogy ugyanazon emberke ihlette? :))
De igazából nem is érdekes az ember személye.
Pár évvel ezelõtt egy montenegrói gurulásra hívta el a barátom a barátját.Kérdeztem, hogy milyen a srác, jófej, nem lesz gond, volt a válasz.Ami igaz is volt, ha nem tekintjük azt, hogy az egyenesekben sem volt hajlandó(többszöri kérés ellenére sem) egy km/órával sem többet menni 80-90-nél.
Mivel volt a csapatban, aki ismerte a nyelvet, nem foglaltunk elõre szobát, annak ellenére, hogy 11-en voltunk.Mikor már látszott, hogy tuti nem érkezünk meg emberi idõben, a nyelvet ismerõt elõreküldtük szálláskeresés-ügyben. Nem volt azért egyszerû este 8 kor 11 fõre szállást találni, de a szerencse mellénk szegõdött.
A leutazást követõen megbeszéltük, hogy az ottani együttes gurulásokat nem nagyon erõltetjük.Így legalább a helyi kiváló szerpentineken kanyaroghattunk egy jó ízût.
    

vkami 1449 2015. november 25. 16:50  
http://shoc.hu/?n=shadow-owners-vonulasi-szabalyok
    

Daty 1448 2015. november 25. 16:28   Válasz erre: 1446
Pontosan, ahogy írod.
    

Daty 1447 2015. november 25. 16:28   Válasz erre: 1445
"Azért nem baj ha a saját tudásunkkal is tisztában vagyunk. "

Na, ez tényleg nem baj, sõt...:-))
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22119
5 622 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők