Daty | 1545 | 2015. december 15. 17:02 | Válasz erre: 1544 |
Szerintem, nem áll arányában a "szemkifolyatás" a megvilágítás (jobban látás) erejével
|
kicsi | 1544 | 2015. december 15. 16:59 | Válasz erre: 1543 |
Anélkül, hogy vitatkoznék Veled, azért --azon tapasztalatok birtokában, hogy velem elég sokszor jön szembe olyan ledes lámpájú autó, ritkábban motor, hogy a szemem majd´ kifolyik--egy kicsit árnyaltabban fogalmaznék.
|
Daty | 1543 | 2015. december 15. 16:34 | Válasz erre: 1542 |
Mert a LED-es semmiféle égõbõl sz@rt sem ér. Ha a tripláját veszed a helyettesítõ "nagyságú"LlED-esnek, akkor sincs olyan fényû, fõleg, ha még ehhez hideg fehér is. Mindezt tapasztalataim is igazolják. Akárhol. Lakásban is pl. Hiába írják, hogy a 20W-os energiatakarékos az kb. 100 W, nem így van. Szerintem még 60 sincs. Ja, hogy hogyan mutat, azt még nem tudom, nem volt idõm beletenni.:-) De ha lett volna akkor sem tudtam volna, mert akku sincs benne!:-DD |
Daty | 1541 | 2015. december 11. 17:35 | Válasz erre: 1540 |
Te Ernõ! Itt nincs is sárga!:-( Mi az, hogy Te már mindenbõl vettél? |
ErErpower | 1540 | 2015. december 11. 17:26 | Válasz erre: 1539 |
Itt végy! https://www.vilagitas.eu/motor_fenyszoro én már mindenbõl vettem :-) |
Daty | 1539 | 2015. december 11. 16:46 |
Vettem, elõre egy H4-es sárga fényû Hella-t, kíváncsi leszek, hogy hogyan fog mutatni benne!:-)
|
Ullyses | 1537 | 2015. december 10. 12:30 | Válasz erre: 1536 |
... a jövõben kezdem az építkezést a -2. szinten... csak még kicsit gyûjtök rá! :))) Picivel bonyolultabb így utólag, ezért drágább, de ha kész, akkor meg majd a motorra :) ... addig használom a CTX-et... :)) #1535: ...tuuudsz mindent! :)) |
kicsi | 1535 | 2015. december 10. 08:54 | Válasz erre: 1533 |
A kettõ közül természetesen a jobbikat ajánlom! :)
|
Ullyses | 1534 | 2015. december 10. 07:38 | Válasz erre: 1533 |
Fején találtad a szeget! A GW az álom, a CTX meg mjdnem az... :)) GW nem fér már be a garázsba :) |
Daty | 1533 | 2015. december 9. 16:33 | Válasz erre: 1532 |
Úgy érted "motorilag"?:-DD Neki simán "elférne" egy Goldwing!:-) Vagy egy BMW 1600 GT? :-)) |
kicsi | 1532 | 2015. december 9. 16:23 | Válasz erre: 1531 |
Ne aggódj, úgy vélem õ még nõni fog....akarom mondani fejlõdni :)))
|
Daty | 1531 | 2015. december 9. 16:04 | Válasz erre: 1530 |
Na, az nem semmi!:-) Jól megnõttél!:-) Akkor most már tényleg elhiszem, hogy Te csak és kizárólag az automata váltó miatt vetted meg a CTX-et, mert a magasságod bármelyik motorhoz elég lenne!:-) |
Daty | 1529 | 2015. december 7. 20:45 | Válasz erre: 1528 |
Valami ilyesmire gondoltam!:-) Neked könnyû azt mondani, hogy nem magas, vagy vagy 180 centis!:-) |
Ullyses | 1528 | 2015. december 7. 20:13 | Válasz erre: 1527 |
nem magas! Nézd meg a DMBT honlapján ahogy ülök rajta...Burgmannak magasabb! ja és nem függõleges, hanem ferde a méret. szerkeszd ki papírból, ragaszd fel a meglevõ plexidre, oszt meglátod... :) |
Daty | 1527 | 2015. december 7. 19:37 | Válasz erre: 1526 |
Köszi Uly! Attól félek, magas lesz, és útálok "plekón keresztül" vezetni! |
Ullyses | 1526 | 2015. december 7. 19:33 | Válasz erre: 1525 |
#1161 de u.ez fenn van a honlapon is! Mérete: 35,5cm a fehér mûanyagtól... |
Daty | 1525 | 2015. december 7. 15:26 | Válasz erre: 1524 |
Hát... azt a fotót nem látom, de ha a kicsire gondolsz, akkor meg azért nem látom!:-(( Várom a méretet! |
Ullyses | 1524 | 2015. december 7. 14:42 | Válasz erre: 1523 |
Igen, ugyan ez van..., vö. a CTX-es honlapon az elölrõl készült fotóval. Este megmérem, de a szelet -gondolom- sokkal jobban fogja mint a kis méretû... és el lehet mögötte bújni az esõ elöl is! :)) [ezt bizonyíthatom!] |
Daty | 1523 | 2015. december 7. 09:31 |
Uly! Tudom, hogy 1x már megírtad, hogy milyen magas a Givi plexi, de nem találtam. Megmérnéd, és megírnád még 1x? A magasságot a fehér "kasztnyitól" gondoltam mérni. Vagy Neked nem is Givi plekó van rajta? Vagy a Tiéd is ilyen mint ami a képen van? Nem nagyon akarja a képet, de akkor itt a link. http://www.ebay.com/itm/Cupolino-Spoiler-D1133ST-GIVI-per-Honda-CTX-700-DCT-2014-/281431810442?hash=item4186a4a18a:g:M~gAAOSwnDZUCfga Elõre is köszi! |
Ullyses | 1522 | 2015. december 3. 09:28 | Válasz erre: 1512 |
Nézd csak meg a DMBT fórumban a #625-ös hozzáfirkantást...:)) annak a "rosszéletû" tagtársamnak a motorján is van... :)) ...egyébként motoroztam én is vasárnap , szép idõ volt. |
Daty | 1521 | 2015. november 30. 21:15 |
Úgy látom, ma is motorozott mindenki!:-) Nálunk is 12 fok volt!:-)) |
Pikpak | 1520 | 2015. november 28. 17:57 | Válasz erre: 1516 |
Igaz Tibike, sõõõõõõõt kuplungkar sem kell hát ki akar váltani!!!!!!! (igaz Ullyka) :))))
|
kicsi | 1517 | 2015. november 28. 15:50 | Válasz erre: 1516 |
:)) Most már értem, miért fogyaszt olyan sokat a Honda,elszivárog a zipp-záron :)) |
szilitibor | 1516 | 2015. november 28. 15:44 | Válasz erre: 1515 |
Jaj hát a zippzáras tank nem jó abból kilötyög a benzin meg minek rá pad a tank nem akar leülni kérem!!!!
|
Ullyses | 1513 | 2015. november 28. 15:15 | Válasz erre: 1512 |
jól mutat! :)) ... meg kicsit akadályoz abban h a tankot összekarcold! |
Ullyses | 1508 | 2015. november 28. 14:24 | Válasz erre: 1505 |
Azóta nincs, amióta letörted! sztem acc egy tizest és elfelejtem... viszont ha nem ... akkor vigyá nehogy a tiédrõl pótoljam...
|
szilitibor | 1503 | 2015. november 28. 07:43 | Válasz erre: 1502 |
Lefele sem fog fázni senki azt pedig én garantálom! :))))))
|
kicsi | 1502 | 2015. november 28. 07:26 | Válasz erre: 1498 |
Felfelé menet garantálom,hogy nem fogsz fázni :)
|
kicsi | 1501 | 2015. november 28. 07:25 | Válasz erre: 1496 |
Köszi az infókat,semmiképpen se hagyjuk ki,hisz évekkel ezelõtt,amikor Torockón jártam,megfogadtam,hogy fel fogok mászni a Székelykõre. Egyszerûen oda fel kell menni és kész. :)
|
nagyK | 1500 | 2015. november 28. 05:16 | Válasz erre: 1482 |
Csak sorban...Elõször sztrapacska-túra, azután ha.. De hol van még a kõvetkezõ szezon, vagy merjünk nagyot álmodni ? |
Daty | 1498 | 2015. november 27. 21:22 | Válasz erre: 1481 |
Már aki... Én megvárlak benneteket lent. Majd az asszony képvisel!:-)) |
szilitibor | 1497 | 2015. november 27. 20:06 |
Jaj és vizet vigyetek sokat én csak fél litert vittem lefele majd meghaltam szomjan!! A lefele vezetõ út kétszer annyit kivett belõlünk mint a felfelé!!
|
szilitibor | 1496 | 2015. november 27. 20:03 | Válasz erre: 1495 |
szilitibor | 1494 | 2015. november 27. 19:51 | Válasz erre: 1481 |
Igen szép!! Lentrõl és fentrõl a székelykõ! :)
![]() ![]() |
kicsi | 1493 | 2015. november 27. 19:48 | Válasz erre: 1492 |
Sajnos nem csak az elsõbbség kérdése volt, ami nem tetszett, mert arra nagyjából fel lehetett készülve az ember.Hanem inkább az, hogy minden létezõ írott és íratlan szabályt megszegtek, olyanokat is, amelyekkel saját magukat is életveszélybe sodorták.Nyerges szerelvény elõzése, kisbusszal szerpentin be nem látható kanyarjában? Nooormális? Ha jön szembe (lefelé) egy kamion, se hely se mód nincs elkerülni az ütközést. Másik: falu utolsó háza mellett erdei kisvasút keresztezi az utat, semmi,mondom semmi biztosítással(rozsdás sinek) és igen, egyszercsak átcsühög elõtted a vicinális, kilépve a ház takarásából. De nem is folytatom, mert most is kiráz a hideg. |
Ullyses | 1492 | 2015. november 27. 19:36 | Válasz erre: 1490 |
no igen... én 2008-ban 7hónapig voltam Bucurestiben, s megtapasztaltam, mi a gk vezetési stílus... :) miután rájöttem, élveztem elõnyét = akinek sz*rbb a kocsija annak jut elsõbbség! akinek új, nos az vigyázz, és enged... ezt viszont motorral nem lehet pozitíve lejátszani, csak is úgy, h a motoros enged... innentõl kezdve ...:( |
kicsi | 1491 | 2015. november 27. 19:09 |
És végül egy kétes hírû épület is legyen itt. Ez a Csau háza volt a Fogaras tetején
![]() |
kicsi | 1490 | 2015. november 27. 18:55 | Válasz erre: 1489 |
Nem, az is a Fogaras déli oldalán készült. Ez a Vidrau-tó. Tényleg szép. Közel van, olcsó, Székelyföldön elképesztõen barátságosak és romlatlanok az emberek.És, hogy miért nem megyek oda mégsem évente? A közlekedési morál nettó életveszély, sehol sem volt még olyan halálfélelmem, mint ott. :( |
Ullyses | 1489 | 2015. november 27. 18:32 | Válasz erre: 1488 |
a II.sz kép nem a Vaskapu? Hasonlót láttam arra, igaz kocsiból... a többi képre: ilyenek a valóságban nincsenek is, mert oly szép h elképzelni nem lehet... :) |
kicsi | 1488 | 2015. november 27. 18:01 | Válasz erre: 1486 |
Az ....és én?.... c. kérdésedre ajánlom a 1479.sz.Hsz-t :)
![]() ![]() |
kicsi | 1487 | 2015. november 27. 17:52 | Válasz erre: 1486 |
Majd megkérdezem Erdélybõl elszármazott barátaimat!. Pár képet még felteszek, hogy lásd mit mulasztottál eddig: ![]() ![]() ![]() |
Ullyses | 1486 | 2015. november 27. 17:44 | Válasz erre: 1482 |
...és én? csak mer én nem láttam még... :(( a képek minden esetre igazi motorozásra való tájakat mutatnak. és mitõl Transalpina a "zordon Kárpátoknak" ezen "vadregényes tája"? |
kicsi | 1485 | 2015. november 27. 17:29 | Válasz erre: 1483 |
Ha meg már itt tartunk nekem látványban jobban bejött a Fogaras déli oldala, szemben az északi agyonfotózott részével.
![]() |
kicsi | 1484 | 2015. november 27. 17:25 | Válasz erre: 1483 |
Nem vitatkozom, egyetértek mindkét megállapításoddal, pici módosítással:motorozni sokkal jobban lehet a Transzalpinán, nézelõdni mindkét helyen, de hogy melyik szebb, a szõke nõ vagy a barna? Szerintem a fekete :)) |
rimen | 1483 | 2015. november 27. 16:54 |
A Transfogaras szerintem szebb,de ott meg az út minõsége nem a legjobb.( szerintem)
![]() |
kicsi | 1482 | 2015. november 27. 16:47 | Válasz erre: 1475 |
Hogy erõsítsd a jó motorok táborát, eljöhetsz Te is :)
|
kicsi | 1480 | 2015. november 27. 16:41 |
Látszik, hogy mikor én jártam arra, még csinálgatták az utat, ebbõl az is következik, hogy hibátlan volt az aszfaltcsík.
![]() |
kicsi | 1479 | 2015. november 27. 16:38 | Válasz erre: 1474 |
kicsi | 1478 | 2015. november 27. 16:34 | Válasz erre: 1477 |
Igen, errõl beszéltem, csak akkor indulok el, ha nincs hideg. Nulla fok alatt mérik a hideget afölött a meleget! :) 13 fokban motorozni néhány helyen kivételes szerencse :) |
rimen | 1477 | 2015. november 27. 15:56 | Válasz erre: 1473 |
Így igaz.Amikor mi voltunk (június) lent 29 fent 13 fok volt.
![]() |
rimen | 1476 | 2015. november 27. 15:53 | Válasz erre: 1473 |
Így igaz.Amikor mi voltunk (június) lent 29 fennt 13 fok volt.
![]() |
Ullyses | 1474 | 2015. november 27. 07:26 | Válasz erre: 1472 |
Azé szólj majd nekünk is! Én Transalpinából csak Honda motort ismerek ilyet.. :)
|
Daty | 1473 | 2015. november 26. 21:48 | Válasz erre: 1472 |
Részemrõl oké, de csak. ha nem lesz hideg, mert mint olvastam a Transalpinán nyáron is van néha hó!:-(
|
kicsi | 1472 | 2015. november 26. 21:14 | Válasz erre: 1471 |
Lassan november vége van, há mán, hogy a viharba ne lenne tervem? :)) Torockói szállással, Transalpinán oda-vissza, kis séta a Székelykõre.Egy nap oda, egy nap haza.Ez összesen négy. Valamikor amikor már nincs nagyon hideg, de nem a nyári forróságban. |
Daty | 1471 | 2015. november 26. 21:02 | Válasz erre: 1470 |
Ha a nyáron nem hagynak ott, akkor jártam volna, de így nem.:-( Egyébként pontosan hová készülsz, és mikor kb? Van már terved? |
kicsi | 1470 | 2015. november 26. 20:50 | Válasz erre: 1468 |
A meghívást megkaptad :) Egyébként jártál már a környéken? Transalpina? |
Daty | 1468 | 2015. november 26. 20:44 | Válasz erre: 1466 |
Igen, jó érzés ha pár összeszokott motoros összejön, és együtt gurulnak, remélem jövõre már mi is megyünk pár kört együtt!:-))
|
rimen | 1467 | 2015. november 26. 17:46 |
Nagyon sokszor régi ismerõsök is összetalálkoznak egy túrán.Úgy még jobb Túrázni.
|
kicsi | 1466 | 2015. november 26. 16:09 | Válasz erre: 1464 |
Igen, én is ebbe az irányba haladok, pedig nagyon jó érzés társakkal "vonulni" Volt alkalmam vagy kétszer olyanokkal is motorozni külföldön, akik még nem jártak a célterülethez hasonló helyen(volt aki addig a tengert volt, aki az Alpokat nem látta) és látni a szinte gyermeki rácsodálkozásukat, a megilletõdöttséget vagy hogy ne használjak nagy szavakat: a boldogságukat :)) |
Winchi | 1464 | 2015. november 26. 08:41 | Válasz erre: 1458 |
Néha az is kevés... Na pont ezért járok fõként egymagam ( ill. utassal )... |
rimen | 1462 | 2015. november 26. 06:30 | Válasz erre: 1459 |
A motorozz.hu-n találsz még jópár remek túravezetõt.
|
Ullyses | 1459 | 2015. november 25. 21:42 | Válasz erre: 1458 |
Igen tök igazad van! Én itt a motorozz.hu-n gurultam eddig két motoros vezetése alatt, egy hosszabbat s egy rövidebbet, nagyon jó volt mind a kettõ! Az egyiket meg is említem: Dokypapa volt a Tapolcáig s vissza túrát vezette. A csapat is jó volt, a veztési tempója is, szval le a kalappal! Szeretnék úgy motorozni mint õ.... |
kicsi | 1458 | 2015. november 25. 21:20 | Válasz erre: 1455 |
Mi a leírt módon kezeltük a helyzetet.Elviseltük párszáz kilométeren keresztül, hiszen azt a kibabrálást semmiképpen se szerettük volna megtenni vele, mint amit Datyval megtettek. Tanulságot levontam azóta: egy naposnál hosszabb túrára csak olyannal indulok el, akivel már elõzõleg sikerült együtt gurulni legalább egy rövidebb távot. |
Daty | 1457 | 2015. november 25. 21:18 | Válasz erre: 1455 |
Ahogy Pali írta, meg kell válogatni a csapatot, akiket vezetsz, de azokat is akikkel mész.
|
Ullyses | 1456 | 2015. november 25. 21:16 | Válasz erre: 1454 |
Nem Mikulásnak hívják! :) De sztem sokakra ráfér... ezért a mi fórumunkban is közkinccsé teszem. A #1450 alatti polemizálásod nem igazán értem, ha gondolod és megéri priviben kifejtened...? |
Ullyses | 1455 | 2015. november 25. 21:12 | Válasz erre: 1452 |
..hát igen! Ezért tettem fel a kérdést , mert én nem tartozom a türelmesebb fajtához de amikor ez az eset történt én is egy voltam csak a sok közül s bár a fickó kettõvel-hárommal elõttem ment elkezdte mindenki elõzni, én nem, tudva h a gyengébre vigyázunk, de mikor már engem is a harmadik leelõzött akkor meggondoltam magam... pihenõnél beszélgettem a fickóval (kb 38) aki a motor állapotára hivatkozottt azaz nem megy többel..., de ahogy "ült" a motoron más volt a benyomásom. Minden esetre amikor megálltunk pihenni az utsók közt ért be, és a csap vez bevárta, igaz neki sem tetszett... A kérdésem inkább arra irányult volna, h az ilyesmit, hogy lehet finoman kezelni...? Mert ugye van a KRESZ , a városi meg országuti szabályok és a forgalom adta lehetõség, ami ugyi nem a 90km, hanem felette is van élet...:) |
Ullyses | 1453 | 2015. november 25. 20:59 | Válasz erre: 1449 |
...huuú ez nagyon király! ilyesmit kerestem! Van kinek továbbítanom! :)
|
Daty | 1452 | 2015. november 25. 17:41 | Válasz erre: 1450 |
Ez legalább olyan szívás, mint a miénk volt.:-(
|
kicsi | 1451 | 2015. november 25. 17:30 | Válasz erre: 1450 |
Hja, igen, hogy a kérdésedre válaszoljak is: az elõttem szólóknak természetesen igazuk van, viszont az említett esetben az lett volna a korrekt, hogy az, aki elõre is tudhatta, hogy valszeg nem fogja tudni/nem akarja tartani a tempót(ami eleve nem lett volt egy õrült száguldozós tempó).Tehát ildomosnak tartottam volna elõre megbeszélni, hiszen így 10 ember türelme lett próbára téve.
|
kicsi | 1450 | 2015. november 25. 17:24 | Válasz erre: 1443 |
Ez egy olyan kérdés, hogy azon gondolkoztam, hogy lehetséges-e, hogy ugyanazon emberke ihlette? :)) De igazából nem is érdekes az ember személye. Pár évvel ezelõtt egy montenegrói gurulásra hívta el a barátom a barátját.Kérdeztem, hogy milyen a srác, jófej, nem lesz gond, volt a válasz.Ami igaz is volt, ha nem tekintjük azt, hogy az egyenesekben sem volt hajlandó(többszöri kérés ellenére sem) egy km/órával sem többet menni 80-90-nél. Mivel volt a csapatban, aki ismerte a nyelvet, nem foglaltunk elõre szobát, annak ellenére, hogy 11-en voltunk.Mikor már látszott, hogy tuti nem érkezünk meg emberi idõben, a nyelvet ismerõt elõreküldtük szálláskeresés-ügyben. Nem volt azért egyszerû este 8 kor 11 fõre szállást találni, de a szerencse mellénk szegõdött. A leutazást követõen megbeszéltük, hogy az ottani együttes gurulásokat nem nagyon erõltetjük.Így legalább a helyi kiváló szerpentineken kanyaroghattunk egy jó ízût. |
Daty | 1447 | 2015. november 25. 16:28 | Válasz erre: 1445 |
"Azért nem baj ha a saját tudásunkkal is tisztában vagyunk. " Na, ez tényleg nem baj, sõt...:-)) |