2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Honda CTX & NC
Következő oldal

gabyyh 1646 2016. január 16. 17:17   Válasz erre: 1645
Belealkudtam a cserét az árba mikor vettem. :) A tulaj csak fújta de nem tisztította, azért lett vége.
    

Daty 1645 2016. január 16. 10:57   Válasz erre: 1644
Nem azért írtam, hogy fikázzalak, csak fura, hogy már így elnyúlt.
Amúgy tényleg eléggé gatyának tûnik a képeken is, fõleg, ahogy írod, hogy már teljesen meg van feszítve!
    

gabyyh 1644 2016. január 15. 22:50   Válasz erre: 1642
Mentségemre legyen hogy már így vettem. Az elõzõ tulaj okozta. Most fullra feszítve is eléggé lóg és lehúzom a hátsó kerékrõl félig.
    

Daty 1643 2016. január 15. 22:44   Válasz erre: 1641
Nem, nem pontatlan, hanem "lassú" egy kicsit.
Természetesen 2-3 másodperc után utolérte magát!
Normális vezetési stílusnál "vette az adást", és nem volt vele gond!

    

Daty 1642 2016. január 15. 22:42   Válasz erre: 1640
Na, akkor Te adtad neki az ívet rendesen, ha már gatya a lánc 18.000-nél.:-)

A Banditom "kicsit" nyomatékosabb, és nehezebb volt egy NC-nél, de 34.000 km-nél, mikor beszámolták a Triumph-ba az Egri szalonban, az eredeti gyári lánc volt rajta, és feszítve is csak 2x volt, és sem az sem lánckerekek nem voltak még cserések!



    

gabyyh 1641 2016. január 15. 22:29   Válasz erre: 1639
Remek, akkor meg minek ha pontatlan? Vagy utolérte azért végül?
    

gabyyh 1640 2016. január 15. 22:28   Válasz erre: 1638
Itthonról úgyis elsõ útja a kékhold lesz. Kap gumit elõre hátra meg láncszettet. Majd ott jól beállítják. 18000 után ildomos lesz már a csere.
    

Daty 1639 2016. január 15. 22:24   Válasz erre: 1637
Kell a fenét tanítani.
Rádugtam a Bandit szervíz csatijára, és go, és mért rendesen.
Valami összetett akármibõl számítja ki.
Ebbõl kifolyólag "késik" is egy kicsit.
Ha jól odakentem neki, és gyorsan pakolgattam felfelé, volt, hogy már hatodikban voltam, mikor a kijelzõ még 4-et mutatott!:-))
    

Daty 1638 2016. január 15. 22:21   Válasz erre: 1636
Na, akkor vagy nem szimmetrikus a villád, vagy Neked is rosszul van beállítva.
Mielõtt megvettem a CTX-et, Banditom volt.
Ezért, mikor észrevettem, hogy valami gebasz van a hátuljával, mert félrekopott a gumi, oda is megírtam.
Bocs, hogy most nem keresgetem a hozzászólást, de biztos elhiszed így "bemondásra" is, hisz nem áll érdekemben lódítani.
Ott írta egy srác, hogy az egyik motoros barátja szerelõ, és õ mondta neki, hogy 2 garanciális NC-t is vittek be hozzájuk, mert a hátsó kerekük egyik oldala simára kopott, míg a másikon szinte semmi kopás nem volt.
Hogy mitõl, azt nem tudtam meg, mert nem beszéltem vele azóta sem, mert talán kiment dolgozni valahová, és már nem fórumozik.
Igaz, ettõl nem lettem okosabb, de az tuti, hogy az NC-ken, és a CTX-eken elõszeretettel állítják be szarul a kerekeket.:-(
    

gabyyh 1637 2016. január 15. 22:18   Válasz erre: 1633
Ismerem Kistit, de nem vele beszéltem. Ma viszont eldumáltam a Karasnás szervizessel, Õ azt mondta, hogy ugyan megfogtam a kérdéssel, de úgy tudja hogy csak a 750-es hajtásban van kiépítve a fokozatjelzés, a 700-asban még nincs. Legalábbis õ bontott 700-ast és abban õ ilyesmit nem látott. A motorvezérlõ is más, és azt írni sem lehet, ha esetleg csak le lenne tiltva a funkció. Viszont a 700 DCT változatban meg az integrában ott a kijelzõn a fokozat. Szóval nem volt egyértelmû a csóka.... :) A gipro meg tök máshogy mûködik, az valahogy számolja a fokozatokat, azért kell tanítani. De most hogy mindezt leírtam rájöttem hogy a DCT váltóban lesz az elektronika ami a fokozatkijelzést szabályozza. Manuálisban meg nincs. Ennyi.
    

gabyyh 1636 2016. január 15. 22:08  
Nos az írtakon felbuzdulva megmértem én is a távolságot. Ugyan nekem nem kopott félre a gumim de a kipu oldalon a felni villa táv 38mm a lánc oldalon meg 53mm. Akkor most hogy is van ez??? :) A villára merõlegesen toltam oda a merõszalagot, úgy ennyi.
    

Daty 1635 2016. január 15. 14:43   Válasz erre: 1632
Épp Rád akartam írni, hogy eladtad a CTX-et, hogy ide már be sem nézel!:-(

Nem csak Dunakeszin vannak motorosok!:-P

Egyenlõre a Nyíregyi szalonban indítok, hisz ott vettem, a többit meg majd meglátjuk!

Azt megköszönném, ha rámérnél a hátsó kerékre, hogy neked a villa közepén van e, vagyis mindkét villától egyenlõ távolságban van e!

    

Daty 1634 2016. január 15. 14:40   Válasz erre: 1631
Igazad van!:-)
    

Ullyses 1633 2016. január 15. 14:29   Válasz erre: 1610
...fokozatjelzõ: sztem ha az elektromos érzékelõ csatlakozás megvan biztos megoldható. Dreamnél nem tudták megoldani? Kivel beszéltél? Keresd Kisti-t!!(itt is megtalálod a "Tagok" menüben)
    

Ullyses 1632 2016. január 15. 14:24   Válasz erre: 1624
...régen voltam itt!
Daty! Csak nem cserélni akarsz? Mi bajod a CTX-el? Ne má...!!!
Érdekeseket írtál a középtámaszon való futtatásról.... a sebességet sztem is a miatt nem váltotta, h nem volt terhelés alatt.
Polémiádat figyelve: mi lenne ha a HONDA Hungarynak írnál egyenesbe, meg esetleg a ceglédiekkel is próbálkozhatsz, igaz +40km mint NYhza.
A kerék távolságát megnézem -ha nem feledem - és majd jelzem mit tapasztaltam....
    

kicsi 1631 2016. január 15. 14:21   Válasz erre: 1629
Az nem csak volt szép, még mindig az :)
    

Daty 1630 2016. január 15. 14:04   Válasz erre: 1628
Szerintem 1-2 hét, és meg is érkezik a tavasz!:-)
    

Daty 1629 2016. január 15. 14:03   Válasz erre: 1627
Hát még a motor milyen szép volt!:-))
    

gabyyh 1628 2016. január 14. 23:32  
Köszi, a linkeket is, és ha nem jutok elõrébb akkor sajna Gipro lesz. Nem értem miért nem lehetett ezt a featuret betenni a manuál váltósba.
Én már így vettem, kézvédõvel, markolatfûtéssel. Az elsõ tulajnak a mindkettõt a Dream rakta föl. Néha én is beröffentem, és csak hallgatom a Takkoni dob mély dorombolását. Jöhetne már a tavasz....
    

gabyyh 1627 2016. január 14. 23:25   Válasz erre: 1615
Ez a felni! gyönyörû!!! :)
    

kawa70 1626 2016. január 14. 23:07   Válasz erre: 1624
Annyira azért nem uriember:))))
Meg hát az olyan szerelem elsõ látásra volt nála, pedig csak motorozni ment el a haverjával akkor, akinek épp az aktuális szervizelés volt napirenden ott. Aztán másnap megvette:))))
Bár valószínûleg akkor is komolyan elgondolkodott rajta ha nem hivlak fel amint rá ismertem a motorra, igy viszont eléggé gyorsan elszánt lett hogy minden adott volt azonnal.
    

Daty 1625 2016. január 14. 22:45   Válasz erre: 1623
Na, így gondolom én is!
    

Daty 1624 2016. január 14. 22:44   Válasz erre: 1622
Mivel õ azt hiszem, 400.000-rel kapta meg olcsóbban, mint amennyiért én vettem, úgy gondoltam, annyit én is lealkudok nála, és 1.2 MFt-ért elhozom tõle!:-DD

Cserélni én sem cserélnék!:-))
    

kawa70 1623 2016. január 14. 22:41   Válasz erre: 1621
Az legalább téged igazol. Remélem sikerrel jársz, mert legalább egy szalonbol kihozott motor Legyen rendesen összerakva.
    

kawa70 1622 2016. január 14. 22:39   Válasz erre: 1619
Annyit nem megy vele mint Te, a munkája miatt elég elfoglalt. De nagyon vigyáz rá. Garázsban is folyamatosan letakarva, mindig patyolat tiszta. Azt nem tudom mennyi van most benne de majd megkerdezem.
Rauch Imi a neve, de eléggé zsebbe kell nyulni hogy megvaljon tõle:)) cserr meg végképp esélytelen:))))

    

Daty 1621 2016. január 14. 22:39   Válasz erre: 1620
Hát... az ellenõrzõ festékpöttyök ott vannak a kerékcsavaron, és a tengely végén sértetlenül, így nehéz lesz nekik megmagyarázni, hogy ennek a lelazítása nélkül hogy állítottam...
    

kawa70 1620 2016. január 14. 22:33   Válasz erre: 1606
Megmodjam mit mondanak?
Vagy azt hogy allitottad es igy sikerült vagy azt hogy nem foglalkoztal vele, nem huztad után a csavarokat szervizbe nem nezetted és az idõk folyamán ilyen lett. Kevés esélyt latok érdemi intézkedésre sajnos. Nekik addig fontos a vevõ amig eladnak.
    

Daty 1619 2016. január 14. 22:32   Válasz erre: 1618
Laci!

Sokat használja a srác?
Vigyáz rá?
Mennyi van már benne neki nem tudod?
Igazából már a nevét is elfelejtettem, csak arra emléxek, hol lakik, lehet nyáron elmegyek 1x hozzá a szívemet fájdítani.:-(


De az is lehet, hogy visszavásárolom!:-))

    

kawa70 1618 2016. január 14. 22:28   Válasz erre: 1614
Ne aggódj, jó kezekben van. Én legalább gyakran látom:))
És a gazdája is igencsak örül neki. Szép, igazán szép motor.
    

Daty 1617 2016. január 14. 22:27   Válasz erre: 1610
Igaz, hogy ez NC700S-hez van, de szerintem jó az X-hez is.

http://www.agomotors.hu/download/healtech/gpds/bike/healtech_ds_honda_nc700s_2012_2013_hu.pdf


http://www.gipro.hu/


    

Daty 1616 2016. január 14. 22:23   Válasz erre: 1610
Ha meg nem, akkor vegyél rá Gipro-t, nekem az volt a Banditon, azt hiszem, 20.000 Ft körül van az ára.


    

Daty 1615 2016. január 14. 22:12  
Talán elszúrtam valamit a kép beszúrásnál?

Hátha ez jó lesz.


    

Daty 1614 2016. január 14. 22:10   Válasz erre: 1611
Valóban ez volt talán életem legszebb vasa, sajnálom is, de az van.:-(
Tudod, valóban, ha az asszony ráült, jobban leért a lábam, de sajna a súlypontja nem került lejjebb, néha úgy éreztem, hogy az asszonyt, meg a hátsó dobozt a hátamon tartom, meg is inogtam vele jó párszor... és nem mertem kockáztatni.:-(

Megnyitja neked a képet?
Nekem mindenáron le akarja menteni megnyitás helyett.:-(
    

Daty 1613 2016. január 14. 22:06   Válasz erre: 1609
Lehet, annyira nem vettem górcsõ alá, de most már ez jön majd!
    

Daty 1612 2016. január 14. 22:05   Válasz erre: 1607
Acerbist próbáltam feljátszani az enyémre is, de a kormány végébõl az istenért sem tudtam kiszedni azt az akármit amihez a kormányvégsúlyt rögzítik, na meg rövid is volt.:-(
Most majd olyannal akarok próbálkozni, amelyiknek nincs felfogatása a kormány végéhez, csak a kormányhoz.
Valami univerzálissal.
Valami olyasmivel, ami a képen van.

Grat a vasadhoz, szép!:-)


    

kicsi 1611 2016. január 14. 22:04   Válasz erre: 1608
Ilyen szép európai vasat eladni.......:)
Oké, tudom nem ért le a lábad..... az acconyt kellett volna kissé jobban etetni, nem hagyni futkározni, meg biciklizni, mindjárt lejjebb került volna az a nyereg :)
    

gabyyh 1610 2016. január 14. 22:01  
A fokozat kijelzõt a Dream-nél kérdeztem, ott senki sem tudott válaszolni. Majd megyek a Wilkerhez is hátha....
    

kicsi 1609 2016. január 14. 21:59   Válasz erre: 1606
Azt gondolom, hogy egyrészt bizonyára látszik már valami a láncon is, meg azt is gondolom, hogy a 10 ezres futás még elég kevés ahhoz, hogy nagyon szembetûnõ legyen ez.
    

Daty 1608 2016. január 14. 21:59   Válasz erre: 1605
Na persze, a Triump-omnál - mivel egyoldalas volt - ott valóban nem a villa közepén futott!:-)))


    

gabyyh 1607 2016. január 14. 21:57  
Mea Culpa, valóban ökörséget mondtam. A bringánál a küllõk szögével játszanak én pedig párhuzamot vontam.
Acerbis a kézvédõ ha jól emlékszem.
    

Daty 1606 2016. január 14. 21:56   Válasz erre: 1604
Az igazság az, hogy valóban azt gondoltam, hogy egy ilyen malõrt a Honda nem engedhet meg magának:-(
De, mint látod, megengedte.:-((
Nem hittem, hogy egy vadi új, ráadásul neves cégtõl vett motornál azzal kell kezdeni, hogy utánuk ellenõrzök mindent!:-(
Ha LEGO-ként adnák, és nekem kellene összeraknom, akkor oké, de így...
Ciki, hogy már a Hondában sem bízhat az ember.:-(

Mikor szóltatok, próbálkoztam én a méregetéssel, de ugye egyik oldalon a lánc, másik oldalon a féknyereg, meg a kipufogó...
Ha egyik oldalon sem lett volna semmi, biztos lehetett volna látni szabad szemmel is azonnal, hisz mint láttad, legalább 10 mm az eltérés.

Azt kétségtelen, hogy a gumi szélétõl mértem, nem a felni szélétõl, de a gumik széle az majdnem olyan egyenes, mint a felni, legalábbis eddig a manuális olajozásnál csak ezt tapasztaltam.

De ettõl függetlenül lemérem majd a felnitõl való távolságot is, meg - mint írtam - megcsinálom a "leces egyenesfutás ellenõrzést".

Mint írtam, most már csak arra leszek kíváncsi, hogy miképp próbálnak majd elhajtani a garanciális cserémmel.
Remélem ezt már tényleg nem engedi meg magának a Honda...
Vagy ki tudja.

És ahhoz mit szólsz, hogy a láncon eddig semmit nem vettem észre?
Bár... ha elöl 10 mm az eltérés a hátsó lánckeréknél ez maximum 1-2 mm - vagy még annyi sem - lehet.


    

kawa70 1605 2016. január 14. 21:50   Válasz erre: 1602
Soha nem láttam még olyan két kerekû jármûvet, ahol nem a villa közepén futott a kerék.

Dehogynem:) Az egyoldalas felfüggesztés esetén szükségszerû :))
    

kicsi 1604 2016. január 14. 21:35   Válasz erre: 1602
Én nem is igazán értelek.
Azt nem értem, hogy miért nem azzal kezdted a megfejtés keresését, hogy egy tolómérõvel megméred a felni(és nem a gumi) távolságát a villától mindkét oldalon, mint ahogy az õsszel ajánlottuk is. Hátul, a csavarnál azok a rovátkák-az én tapasztalatom szerint-- több mm-t lóghatnak, ami a felnin mérve sok milliméternyi eltérést is jelenthet.
Bár ritkán szoktam láncot feszegetni-de azért elõfordult már-mindig megmérem a tolómérõ "farkával" csak annak hiszek.
Egy mentséget fogadok el tõled: bíztál a Honda szakembereiben.....:)
    

Daty 1603 2016. január 14. 21:33   Válasz erre: 1600
Milyen kézvédõ van a motorodon?
    

Daty 1602 2016. január 14. 21:27   Válasz erre: 1601
Én is ezt gondolom inkább.
Soha nem láttam még olyan két kerekû jármûvet, ahol nem a villa közepén futott a kerék.
Érdekes lenne, ha egyik oldalon 1 centire , a másik oldalon 2 centire lenne a villától a kerék.

Mondjuk az egyenes léccel kimért egyenesfutás kimérése még hátra van, de szinte biztos vagyok benne, hogy az lesz az eredmény, hogy kicsit kereszteb áll a kerék.

Na de hátha mond még valaki valami okosat.
    

kawa70 1601 2016. január 14. 21:18   Válasz erre: 1600
Alapjábanvéve tévedsz. A motorokon többnyire (ha nem szinte mindig) középen van a hátsókerék a villához képest. Ez ujabb konstrukciókon nem lehetetlen hogy változott, de nem igazán hiszem. A geometria miatt. Az, hogy mi van az egyik meg a másik oldalon mindegy, mivel ki van hézagolva egyformára a két oldal. A lánckerék oldalán távtartó gyûrû (amit általában nem mindegy hogy forditva teszem-e be), a féktárcsa oldalán a féknyereg tartókonzoljának a vastagsága gondoskodik az egyforma távolságról.
    

gabyyh 1600 2016. január 14. 20:25   Válasz erre: 1599
Szerintem a hátsó villában alapvetõen nem középen van a kerék. Szerintem a villa sem szimmetrikus. Ott a lánckerék a lánc. A másik oldalon csak egy féktárcsa. De lehet hogy tévedek. Mint a bringánál a hátsó lánckerék sor.
    

Daty 1599 2016. január 14. 19:06  
Na kíváncsi vagyok ti mit szóltok mindehhez!
    

Daty 1598 2016. január 14. 18:58  
Még két kép a két oldalról.

Ezzel a beállítással, és gumival fogom bevinni a szervízbe (igaz, kicsit rizikós lesz a lefutott gumi miatt, de megkockáztatom) és természetesen fogom kérni a hibajelenség képi, és írásbeli dokumentálását, és a gumi garanciális cseréjét.
Annál is inkább, mert én egy ujjal sem nyúltam a kerék beállításhoz, és lánc feszességhez.
Sõt, a szervízben sem nyúltak hozzá eddig, tehát ez úgy van, ahogy a gyárban beállították.

Kíváncsi leszek, mit szólnak hozzá.
Igazából engem nem érdekel, hogy a Honda cég, vagy a Nyíregyházi szervíz nyeli le a költségeket, engem az érdekel, hogy vegyenek egy új gumit.
Természetesen nem hagyom magam elhajtani, ha kell, a fogyasztóvédelemhez fordulok, vagy beperelem a céget.



    

Daty 1597 2016. január 14. 18:57  
Gondolkodtam, miként is tudnám fotón megmutatni, hogy mennyire is áll keresztben a kerék.
Igaz, hogy "primitív" módon szemléltetem, de szerintem látni.:-)
Egy 65-ös szög fejét tettem a gumi széléhez mindkét oldalon, és lefotóztam, melyik oldalon mennyi lóg ki a villától.
Íme a két fotó, szerintem legalább 10 mm az eltérés, nem csoda, hogy leette a gumit.
Csak azt nem tudom, hogy a láncon ezt hogy nem lehet észrevenni.



    

Daty 1596 2016. január 14. 18:51  
Van még írnivalóm, csak féltem, hogy amit eddig leírtam, az "elszáll", mert volt már ilyen.:-(

Folytatom.
Mivel volt idõm, méregettem, nézegettem, hogy ugyan miért kopott félre a hátsó gumim.
Azt hiszem rájöttem.
Egész egyszerûen félre van beállítva a villában a kerék.:-(
Elég nehéz volt rájönnöm, de tolómérõvel, mérõszalaggal rájöttem.
Hiába van a lánc feszítési "kalibrálás" egyformára beállítva, szemmel is látható, hogy a tengely el van tolódva az alátét közepétõl, így hiába van mindkét oldalon ugyan oda állítva, még sem egyformán van hátrahúzva mindkét oldalon.
Készítettem képeket is róla, talán így jobban látni, mirõl is írok.

A második képen lehet látni, amit írtam, hogy el van csúszva a közepétõl a tengely, ezért egyforma a kalibrálás, mégis keresztben áll a kerék.


    

Daty 1595 2016. január 14. 18:38  
Ma itt jó idõ (6-7 fok árnyékban, napon 10 körül) volt.

Ezen felbuzdulva kihoztam napozni a vasat.:-))
Beletettem az akkut, több mint 2 hónap állás után elsõre beindult, és alig kellett indítózni is.
Járattam egészen addig, míg a hûtõ ventilátor be nem kapcsolt, így garantáltan felmelegedett annyira a rendszer, hogy mindenhonnét elpárolgott belõle a pára.
Mivel közép állványon volt, betettem sebességbe is, és úgy is "mentem vele" pár kilométert.:-)
Pár érdekes tapasztalat a sztenderen járatás kapcsán:
Hiába húztam neki, és érte el a váltási sebességet - szerintem a terhelés hiánya miatt - nem váltott feljebb egyesbõl.
Sõt, ha manuális váltásra állítottam, ott sem tudtam feljebb váltani a sebességet mert a rendszer nem engedte, én úgy gondolom, hogy itt is a terhelés hiánya miatt.
Még egy észrevétel: tuti, hogy a sebesség jeladó nem az elsõ keréken van, hanem a hátsón, mert amíg sztenderen "mentem vele" folyamatosan mutatta a sebességet.

A kellemes idõben kicseréltem az elsõ izzót egy sárga színû "Hella"-ra.
Egyedibb lett, ha majd együtt megyek 40-50 CTX-essel, messzirõl meg lehet lesz majd ismerni az enyémet.:-))
Ez könnyen ment, de most is hiába próbálkoztam azzal, hogy alacsonyabbra állítsam a lámpát, a foncsor most sem mozdult se felfelé, se lefelé.:-(
Így nincs más választásom, mint szóvá tenni ezt a 12.000 km-es szervízen, ami azonnal esedékes, (12.348 km van benne) amint olyan lesz az idõ, hogy el tudom vinni Nyíregyházára, ami ide 120 km.



    

Daty 1594 2016. január 14. 18:16   Válasz erre: 1593
Szia!

Szerintem ezt inkább kérdezd meg az egyik márkakereskedésben, mert ilyesmirõl itt eddig nem volt szó, tehát tapasztalatból biztos nem tudja senki.

Daty
    

gabyyh 1593 2016. január 14. 00:10  
Sziasztok! Egy technikai kérdésem lenne. Hátha valakinek van ötlete. Egy NC700x tulaja vagyok, és szeretnék fokozatkijelzõt. A DCT változaton ott a kijelzõn a fokozat, az többin nincs. Szerintetek van valami mód arra, hogy a gyári kijelzõn aktiválni lehessen ezt a funkciót?

    

Daty 1592 2015. december 31. 16:22  
BUÉK Mindenkinek!:-)
    

Ullyses 1591 2015. december 30. 20:37   Válasz erre: 1589
Attól félek hogy nagy létszámú CTX-es túrát nem fogunk tudni összehozni, mintha nem volna túl sok ilyen motor, -meg forumozó se- de majd figyeld Balázs a mi túráinkat és majd a BAZ-os közös túrákon (is!) szívesen látlak!
Talán lesz egyszerre 3 (vagy több???) CTX is egymás mellett.... :)
    

Daty 1590 2015. december 28. 16:16   Válasz erre: 1589
Szia Balázs!

Természetes, hogy találkozunk valahol tavasszal!:-)

BUÉK!

    

palinkasb 1589 2015. december 28. 13:44   Válasz erre: 1588
Kellemes Ünnepeket!

@Daty, Ully: remélem tavasszal találkozunk egy CTX-túrán.

@kisti: köszönöm hogy gondoskodtok a motor talpraállításáról

Mindenkinek BUÉK!

Balázs
    

Daty 1588 2015. december 23. 21:47  
Kellemes Ünnepeket Mindenkinek!


    

Daty 1587 2015. december 23. 21:35   Válasz erre: 1586
Látatlanban lefogadom, hogy 20-nál nincs több eladott CTX az országban.

Pedig, ha tudnák, hogy mit veszítenek!:-DD
    

Ullyses 1586 2015. december 23. 20:41  
Lassan közeleg az év vége, "nyakunkon" a karácsony is...
Sajnos az az érzésem támadt, mindha csak 2 CTX lenne ebben az országban, ami persze nem igaz...
Akkor vajh azé, mer a többi CTX-es és NC-s motorostársunknak sok titkolni való tapasztalatja van ??? ... és nem akarja közkinccsé tenni??? ... avagy???
Minden esetre kár hogy õk nem jelentkeznek és a tapasztalatok nem kerülnek ide... :(
Ennek ellenére bízom benne, még akad CTX700-as (és NC-s is) aki megosztja majd velünk az általa tapasztaltakat! :)
Addig is Mindenkinek áldott ünnepeket kívánok!
    

Daty 1585 2015. december 21. 16:41   Válasz erre: 1584
Már most leesett!:-)

Semmi gond, persze, hogy én dobtam fel!:-D
    

Ullyses 1584 2015. december 21. 13:15   Válasz erre: 1582
...vág az eszed Kicsi, mint a borotva! :))...
én a vicc rajzos megoldását ismerem, ahol az aranyhal csettint és a fickó lábai 10cm hosszú lesz így földig ér neki...a "minden"... :) [rajzban különösen jó vicces!! :)]
... szval Daty a magas labdát Te dobtad fel... :))
    

Daty 1583 2015. december 20. 16:29   Válasz erre: 1582
Ösmerõs!:-))
    

kicsi 1582 2015. december 20. 16:27   Válasz erre: 1579
"Minden leér ha akarom!:-)) "

Errõl az a vicc jut az eszembe, mikor az eccceri horgász kifogja az aranyhalat, és a kívánsága az: érjen a földig a p.csöm.
Erre a hal füttyent a cápának....
ami leharapja minkét lábát...:)

    

Daty 1581 2015. december 20. 16:02   Válasz erre: 1580
A középtámasz egyáltalán nem ér le sehol, és nem kell sehol fúrni a felrakáshoz.

Milyen zippzárat felejtesz el felhúzni?
És mi nem ér le?
Nem értelek....
    

Ullyses 1580 2015. december 20. 15:58   Válasz erre: 1579
azt hittem a középtámasz.... apropó annak a felszereléséhez ugye nem kell fúrni semmi lyukat?
...egyébként nálam is elõfordul h elfeledem a zippzárat felhúzni , de nekem nem ér le... :((
    

Daty 1579 2015. december 20. 15:38   Válasz erre: 1578
Minden leér ha akarom!:-))

De leginkább a könyököt és a kipufogót összekötõ bilincs, ha akarom, ha nem.:-(
Na leginkább ezért, meg azért, hogy mivel így ballonosabb lenne a gumi, hátha nem venné észre hátul annyira az úthibákat.


    

Ullyses 1578 2015. december 20. 11:36   Válasz erre: 1573
Tul képp miért is akarod a magasságát növelni? Leér valami?, esetleg a középtámasz?
    

Daty 1577 2015. december 19. 20:53   Válasz erre: 1576
Á...inkább megvárom, míg valóban annyi lesz!:-)
    

Ullyses 1576 2015. december 19. 20:37   Válasz erre: 1575
figyu! vegyük úgy h holnap 15fok van-lesz... ennyi empátia csak van benned? :)))
Kis beleélés ... és hajrá! :))
    

Daty 1575 2015. december 19. 17:42   Válasz erre: 1574
Hát...ha holnap 15 fok lenne, már írnám is!:-)
    

Ullyses 1574 2015. december 18. 22:31   Válasz erre: 1573
kiváncsian várom a fejleményeket! :)
    

Daty 1573 2015. december 18. 22:09   Válasz erre: 1572
Amint elvittem a gyári, félbekopott gumival a 12.000 km-es szervízre, és felvetettem a jegyzõkönyvet róla, lefényképeztettem, hazajöttem, azonnal ledobom róla, és felteszem a 160/70-eset, amit vettem.
Na, akkor majd többet tudok mondani.:-)
Ha jó lesz, akkor veszek egy vadi újat abban a méretben.
De ha nem, vagy beleér valahová, akkor marad a gyári méret!:-)

    

Ullyses 1572 2015. december 18. 22:01   Válasz erre: 1571
...lényeg h mûködjön. :)
    

Daty 1571 2015. december 18. 21:21   Válasz erre: 1569
Vettem, és e szerint 100 mm a különbség, vagyis 10 cm, mármint kerületben.
Annyira ez sem gáz.:-)

Szerintem.
    

Daty 1570 2015. december 18. 21:16   Válasz erre: 1568
Köszi Maci!:-)
    

Ullyses 1569 2015. december 18. 13:43   Válasz erre: 1568
...hát kérem ez az igazi profizmus... :)))
csak a táblázat adatait kell kitölteni és megvan minden! Daty "veszed" az adást!?:))
    

pandamaci 1568 2015. december 18. 12:50   Válasz erre: 1566
http://www.autoguminet.hu/valtomeret-kalkulator/

Hozzáteszem:
-legtöbb motoron (autón) gyári gumival is ha az óra 100km/h-t mutat, akkor gyakorlatban csak kb 95-97-tel haladunk..
-a számítás elméleti, nem a gumi megmérése , (benyomódás, kopás utáni tényleges gördülési sugárral) hanem a ráírt adatok alapján készült

:))))))))))
    

kicsi 1567 2015. december 18. 12:50   Válasz erre: 1566
El kell h szomorítsalak, ha azt a szót meghallom, hogy "integrál", nekem már csak a fékrendszer jut eszembe.:)
Persze abból is a jobbik fajta, tudod, a részintegrál :))
    

Ullyses 1566 2015. december 18. 12:26   Válasz erre: 1565
...és integrál É-ad iksz! .. Csak óvatosan, mert derivállak!!! :))))
hogy ezt sem tudom rendesen leírni?! :))))
.
..
...
Valaki nézze már meg jól írtam? :))) kell integrál vagy sem???

    

kicsi 1565 2015. december 18. 12:14   Válasz erre: 1564
Jobbulást ! :)))
    

Ullyses 1564 2015. december 18. 11:55   Válasz erre: 1561
Természetesen tippeket adok a ráérõ motorosoknak de, és fõleg! a kétkedõknek... :)) egyébként az elsõ képletnél sajnos lemaradt a 'gyök' jel. Helyesen tehát: r = gyökalatt(X2 + Y2)
[X2 és Y2 a négyzeten-t jelölné]
    

Daty 1563 2015. december 17. 17:16  
Basszus, kiszámoltam, és leírtam az egészet, képlettel, milliméterre, és elszállt az egész!:-((

Mindegy, ha valaki nem sajnálja a fáradtságot és utána számol - lehet, hogy én elszámoltam) akkor durván 5 cm a különbség.

    

Daty 1562 2015. december 17. 16:43   Válasz erre: 1556
Ahogy írja Uly, kerületrõl van szó, és csak saccoltam.:-)
    

Daty 1561 2015. december 17. 16:43   Válasz erre: 1558
Na, akkor most tippeket adsz, vagy kiszámolod az általad ismert képletek alapján?:-)
    

Daty 1560 2015. december 17. 16:42   Válasz erre: 1557
:-)

12?
Kiszámoltad pontosan?
Én csak saccoltam...:-)
    

Daty 1559 2015. december 17. 16:41   Válasz erre: 1555
Benne vagyok!:-)
Pl a Felsõtárkány-Lillafüred szakaszon!:-D
    

Ullyses 1558 2015. december 17. 15:07   Válasz erre: 1556
Kerületrõl van szó! ha sugárirányban növeled az ívet...!számold csak át! Tudod a képlete? r=x2+y2 és az r= K/2Pi ... és ebbõl már számolható....:))) Ellenõrizzétek! :)))
    

kicsi 1557 2015. december 17. 14:20   Válasz erre: 1556
Van az úgy, hogy az ember szeretné húsz centinek látni a tizenkettõt :))
    

Nmiki 1556 2015. december 17. 13:25   Válasz erre: 1553
Azért azt a 20 centit sztem számold újra!
    

Ullyses 1555 2015. december 17. 11:18   Válasz erre: 1554
...ebben igazad lehet...:)
A sebesség kijelzés -mivel az az elsõ keréken mérve - sztem nem lesz változás, de majd tavasszal lemérhetjük:))
    

Daty 1554 2015. december 16. 20:42   Válasz erre: 1552
Én sem hiszem, hogy észre fogom venni, hogy magasabb 16mm-rel, de ami eddig leért, az csak 16mm-rel késõbb fog leérni, és az szerintem jelent pár fokot dõlésszögben!:-))
    

Daty 1553 2015. december 16. 12:45   Válasz erre: 1552
Kétségtelen, hogy a kerülete kb. 20 centivel megnõ, tehát valószínûleg az óra kicsit késni fog, meg biztos lesz ez-az, de szerintem nem jelentõs.
    

Ullyses 1552 2015. december 16. 08:40   Válasz erre: 1551
Az h magasabb lenne majd ettõl a motor ??? :P nem hiszem h észre fogod venni de, hogy a nagyobb kerék talán megváltoztathat néhány tulajdonságot, pl fogyasztás, gyorsulás azt inkább... sztem. De majd mesélj...

    

Daty 1551 2015. december 15. 21:22   Válasz erre: 1550
Rajta vagyok, de még nem volt idõm kiszerkeszteni.:-(
De ki fogom, és ha oké, valószínûleg ezt kérem karácsonyra!:-Dobban döntögetni

Vettem egy használt 160/70-es Metzeler Marathon ME880-as gumit.
Felteszem tavasszal kipróbálni, (elfér e, meg ilyesmi) hogy azzal nem lehetne e jobban fektetni a vasat, (lévén az magasabb 16mm-rel) nem lenne e komfortosabb, és ha igen, akkor olyat veszek rá újban, nem 160/60-asat, vagyis a gyári méretet.

    

Ullyses 1550 2015. december 15. 21:15   Válasz erre: 1549
...apropó!... és mi van a plexivel???
    

Daty 1549 2015. december 15. 21:13   Válasz erre: 1548
A lakásban nálam is minden LED-es, és energiatakarékos.
Ebbõl merítettem a tapasztalataimat.
Rendszámvilágításnak, és helyzetjelzõnek megfelel, de másnak nem....szerintem.

Na, én csak ennyit tennék hozzá.:-)
    

Ullyses 1548 2015. december 15. 20:56   Válasz erre: 1547
jó akkor vitatkozom én! :))
A ledes nálam bejön, elsõsorban a lakásban,(fogyasztása sem rossz!!) a kocsin még nincs, de mocin van kékes és hátul!(Neked is Daty!!!) Az elsõ nekem csak jelzõfény, de -csatlakozom Kicsihez - a jobb kocsikon látom h eléggé világos, s gondolom nem csak én látom, hanem aki vezeti az is lát vmit...
    

Daty 1547 2015. december 15. 18:29   Válasz erre: 1546
Na 'azé!:-))
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22119
5 622 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők