gabyyh | 1646 | 2016. január 16. 17:17 | Válasz erre: 1645 |
Belealkudtam a cserét az árba mikor vettem. :) A tulaj csak fújta de nem tisztította, azért lett vége.
|
Daty | 1645 | 2016. január 16. 10:57 | Válasz erre: 1644 |
Nem azért írtam, hogy fikázzalak, csak fura, hogy már így elnyúlt. Amúgy tényleg eléggé gatyának tûnik a képeken is, fõleg, ahogy írod, hogy már teljesen meg van feszítve! |
gabyyh | 1644 | 2016. január 15. 22:50 | Válasz erre: 1642 |
Mentségemre legyen hogy már így vettem. Az elõzõ tulaj okozta. Most fullra feszítve is eléggé lóg és lehúzom a hátsó kerékrõl félig.
![]() ![]() |
Daty | 1643 | 2016. január 15. 22:44 | Válasz erre: 1641 |
Nem, nem pontatlan, hanem "lassú" egy kicsit. Természetesen 2-3 másodperc után utolérte magát! Normális vezetési stílusnál "vette az adást", és nem volt vele gond! |
Daty | 1642 | 2016. január 15. 22:42 | Válasz erre: 1640 |
Na, akkor Te adtad neki az ívet rendesen, ha már gatya a lánc 18.000-nél.:-) A Banditom "kicsit" nyomatékosabb, és nehezebb volt egy NC-nél, de 34.000 km-nél, mikor beszámolták a Triumph-ba az Egri szalonban, az eredeti gyári lánc volt rajta, és feszítve is csak 2x volt, és sem az sem lánckerekek nem voltak még cserések! |
gabyyh | 1641 | 2016. január 15. 22:29 | Válasz erre: 1639 |
Remek, akkor meg minek ha pontatlan? Vagy utolérte azért végül?
|
gabyyh | 1640 | 2016. január 15. 22:28 | Válasz erre: 1638 |
Itthonról úgyis elsõ útja a kékhold lesz. Kap gumit elõre hátra meg láncszettet. Majd ott jól beállítják. 18000 után ildomos lesz már a csere.
|
Daty | 1639 | 2016. január 15. 22:24 | Válasz erre: 1637 |
Kell a fenét tanítani. Rádugtam a Bandit szervíz csatijára, és go, és mért rendesen. Valami összetett akármibõl számítja ki. Ebbõl kifolyólag "késik" is egy kicsit. Ha jól odakentem neki, és gyorsan pakolgattam felfelé, volt, hogy már hatodikban voltam, mikor a kijelzõ még 4-et mutatott!:-)) |
Daty | 1638 | 2016. január 15. 22:21 | Válasz erre: 1636 |
Na, akkor vagy nem szimmetrikus a villád, vagy Neked is rosszul van beállítva. Mielõtt megvettem a CTX-et, Banditom volt. Ezért, mikor észrevettem, hogy valami gebasz van a hátuljával, mert félrekopott a gumi, oda is megírtam. Bocs, hogy most nem keresgetem a hozzászólást, de biztos elhiszed így "bemondásra" is, hisz nem áll érdekemben lódítani. Ott írta egy srác, hogy az egyik motoros barátja szerelõ, és õ mondta neki, hogy 2 garanciális NC-t is vittek be hozzájuk, mert a hátsó kerekük egyik oldala simára kopott, míg a másikon szinte semmi kopás nem volt. Hogy mitõl, azt nem tudtam meg, mert nem beszéltem vele azóta sem, mert talán kiment dolgozni valahová, és már nem fórumozik. Igaz, ettõl nem lettem okosabb, de az tuti, hogy az NC-ken, és a CTX-eken elõszeretettel állítják be szarul a kerekeket.:-( |
gabyyh | 1637 | 2016. január 15. 22:18 | Válasz erre: 1633 |
Ismerem Kistit, de nem vele beszéltem. Ma viszont eldumáltam a Karasnás szervizessel, Õ azt mondta, hogy ugyan megfogtam a kérdéssel, de úgy tudja hogy csak a 750-es hajtásban van kiépítve a fokozatjelzés, a 700-asban még nincs. Legalábbis õ bontott 700-ast és abban õ ilyesmit nem látott. A motorvezérlõ is más, és azt írni sem lehet, ha esetleg csak le lenne tiltva a funkció. Viszont a 700 DCT változatban meg az integrában ott a kijelzõn a fokozat. Szóval nem volt egyértelmû a csóka.... :) A gipro meg tök máshogy mûködik, az valahogy számolja a fokozatokat, azért kell tanítani. De most hogy mindezt leírtam rájöttem hogy a DCT váltóban lesz az elektronika ami a fokozatkijelzést szabályozza. Manuálisban meg nincs. Ennyi.
|
gabyyh | 1636 | 2016. január 15. 22:08 |
Nos az írtakon felbuzdulva megmértem én is a távolságot. Ugyan nekem nem kopott félre a gumim de a kipu oldalon a felni villa táv 38mm a lánc oldalon meg 53mm. Akkor most hogy is van ez??? :) A villára merõlegesen toltam oda a merõszalagot, úgy ennyi.
|
Daty | 1635 | 2016. január 15. 14:43 | Válasz erre: 1632 |
Épp Rád akartam írni, hogy eladtad a CTX-et, hogy ide már be sem nézel!:-( Nem csak Dunakeszin vannak motorosok!:-P Egyenlõre a Nyíregyi szalonban indítok, hisz ott vettem, a többit meg majd meglátjuk! Azt megköszönném, ha rámérnél a hátsó kerékre, hogy neked a villa közepén van e, vagyis mindkét villától egyenlõ távolságban van e! |
Ullyses | 1633 | 2016. január 15. 14:29 | Válasz erre: 1610 |
...fokozatjelzõ: sztem ha az elektromos érzékelõ csatlakozás megvan biztos megoldható. Dreamnél nem tudták megoldani? Kivel beszéltél? Keresd Kisti-t!!(itt is megtalálod a "Tagok" menüben)
|
Ullyses | 1632 | 2016. január 15. 14:24 | Válasz erre: 1624 |
...régen voltam itt! Daty! Csak nem cserélni akarsz? Mi bajod a CTX-el? Ne má...!!! Érdekeseket írtál a középtámaszon való futtatásról.... a sebességet sztem is a miatt nem váltotta, h nem volt terhelés alatt. Polémiádat figyelve: mi lenne ha a HONDA Hungarynak írnál egyenesbe, meg esetleg a ceglédiekkel is próbálkozhatsz, igaz +40km mint NYhza. A kerék távolságát megnézem -ha nem feledem - és majd jelzem mit tapasztaltam.... |
Daty | 1630 | 2016. január 15. 14:04 | Válasz erre: 1628 |
Szerintem 1-2 hét, és meg is érkezik a tavasz!:-)
|
gabyyh | 1628 | 2016. január 14. 23:32 |
Köszi, a linkeket is, és ha nem jutok elõrébb akkor sajna Gipro lesz. Nem értem miért nem lehetett ezt a featuret betenni a manuál váltósba. Én már így vettem, kézvédõvel, markolatfûtéssel. Az elsõ tulajnak a mindkettõt a Dream rakta föl. Néha én is beröffentem, és csak hallgatom a Takkoni dob mély dorombolását. Jöhetne már a tavasz.... |
kawa70 | 1626 | 2016. január 14. 23:07 | Válasz erre: 1624 |
Annyira azért nem uriember:)))) Meg hát az olyan szerelem elsõ látásra volt nála, pedig csak motorozni ment el a haverjával akkor, akinek épp az aktuális szervizelés volt napirenden ott. Aztán másnap megvette:)))) Bár valószínûleg akkor is komolyan elgondolkodott rajta ha nem hivlak fel amint rá ismertem a motorra, igy viszont eléggé gyorsan elszánt lett hogy minden adott volt azonnal. |
Daty | 1624 | 2016. január 14. 22:44 | Válasz erre: 1622 |
Mivel õ azt hiszem, 400.000-rel kapta meg olcsóbban, mint amennyiért én vettem, úgy gondoltam, annyit én is lealkudok nála, és 1.2 MFt-ért elhozom tõle!:-DD Cserélni én sem cserélnék!:-)) |
kawa70 | 1623 | 2016. január 14. 22:41 | Válasz erre: 1621 |
Az legalább téged igazol. Remélem sikerrel jársz, mert legalább egy szalonbol kihozott motor Legyen rendesen összerakva.
|
kawa70 | 1622 | 2016. január 14. 22:39 | Válasz erre: 1619 |
Annyit nem megy vele mint Te, a munkája miatt elég elfoglalt. De nagyon vigyáz rá. Garázsban is folyamatosan letakarva, mindig patyolat tiszta. Azt nem tudom mennyi van most benne de majd megkerdezem. Rauch Imi a neve, de eléggé zsebbe kell nyulni hogy megvaljon tõle:)) cserr meg végképp esélytelen:)))) |
Daty | 1621 | 2016. január 14. 22:39 | Válasz erre: 1620 |
Hát... az ellenõrzõ festékpöttyök ott vannak a kerékcsavaron, és a tengely végén sértetlenül, így nehéz lesz nekik megmagyarázni, hogy ennek a lelazítása nélkül hogy állítottam...
|
kawa70 | 1620 | 2016. január 14. 22:33 | Válasz erre: 1606 |
Megmodjam mit mondanak? Vagy azt hogy allitottad es igy sikerült vagy azt hogy nem foglalkoztal vele, nem huztad után a csavarokat szervizbe nem nezetted és az idõk folyamán ilyen lett. Kevés esélyt latok érdemi intézkedésre sajnos. Nekik addig fontos a vevõ amig eladnak. |
Daty | 1619 | 2016. január 14. 22:32 | Válasz erre: 1618 |
Laci! Sokat használja a srác? Vigyáz rá? Mennyi van már benne neki nem tudod? Igazából már a nevét is elfelejtettem, csak arra emléxek, hol lakik, lehet nyáron elmegyek 1x hozzá a szívemet fájdítani.:-( De az is lehet, hogy visszavásárolom!:-)) |
kawa70 | 1618 | 2016. január 14. 22:28 | Válasz erre: 1614 |
Ne aggódj, jó kezekben van. Én legalább gyakran látom:)) És a gazdája is igencsak örül neki. Szép, igazán szép motor. |
Daty | 1617 | 2016. január 14. 22:27 | Válasz erre: 1610 |
Igaz, hogy ez NC700S-hez van, de szerintem jó az X-hez is. http://www.agomotors.hu/download/healtech/gpds/bike/healtech_ds_honda_nc700s_2012_2013_hu.pdf http://www.gipro.hu/ |
Daty | 1616 | 2016. január 14. 22:23 | Válasz erre: 1610 |
Ha meg nem, akkor vegyél rá Gipro-t, nekem az volt a Banditon, azt hiszem, 20.000 Ft körül van az ára. |
Daty | 1614 | 2016. január 14. 22:10 | Válasz erre: 1611 |
Valóban ez volt talán életem legszebb vasa, sajnálom is, de az van.:-( Tudod, valóban, ha az asszony ráült, jobban leért a lábam, de sajna a súlypontja nem került lejjebb, néha úgy éreztem, hogy az asszonyt, meg a hátsó dobozt a hátamon tartom, meg is inogtam vele jó párszor... és nem mertem kockáztatni.:-( Megnyitja neked a képet? Nekem mindenáron le akarja menteni megnyitás helyett.:-( |
Daty | 1613 | 2016. január 14. 22:06 | Válasz erre: 1609 |
Lehet, annyira nem vettem górcsõ alá, de most már ez jön majd!
|
Daty | 1612 | 2016. január 14. 22:05 | Válasz erre: 1607 |
kicsi | 1611 | 2016. január 14. 22:04 | Válasz erre: 1608 |
Ilyen szép európai vasat eladni.......:) Oké, tudom nem ért le a lábad..... az acconyt kellett volna kissé jobban etetni, nem hagyni futkározni, meg biciklizni, mindjárt lejjebb került volna az a nyereg :) |
gabyyh | 1610 | 2016. január 14. 22:01 |
A fokozat kijelzõt a Dream-nél kérdeztem, ott senki sem tudott válaszolni. Majd megyek a Wilkerhez is hátha....
|
kicsi | 1609 | 2016. január 14. 21:59 | Válasz erre: 1606 |
Azt gondolom, hogy egyrészt bizonyára látszik már valami a láncon is, meg azt is gondolom, hogy a 10 ezres futás még elég kevés ahhoz, hogy nagyon szembetûnõ legyen ez.
|
Daty | 1608 | 2016. január 14. 21:59 | Válasz erre: 1605 |
Na persze, a Triump-omnál - mivel egyoldalas volt - ott valóban nem a villa közepén futott!:-))) |
gabyyh | 1607 | 2016. január 14. 21:57 |
Mea Culpa, valóban ökörséget mondtam. A bringánál a küllõk szögével játszanak én pedig párhuzamot vontam. Acerbis a kézvédõ ha jól emlékszem. |
Daty | 1606 | 2016. január 14. 21:56 | Válasz erre: 1604 |
Az igazság az, hogy valóban azt gondoltam, hogy egy ilyen malõrt a Honda nem engedhet meg magának:-( De, mint látod, megengedte.:-(( Nem hittem, hogy egy vadi új, ráadásul neves cégtõl vett motornál azzal kell kezdeni, hogy utánuk ellenõrzök mindent!:-( Ha LEGO-ként adnák, és nekem kellene összeraknom, akkor oké, de így... Ciki, hogy már a Hondában sem bízhat az ember.:-( Mikor szóltatok, próbálkoztam én a méregetéssel, de ugye egyik oldalon a lánc, másik oldalon a féknyereg, meg a kipufogó... Ha egyik oldalon sem lett volna semmi, biztos lehetett volna látni szabad szemmel is azonnal, hisz mint láttad, legalább 10 mm az eltérés. Azt kétségtelen, hogy a gumi szélétõl mértem, nem a felni szélétõl, de a gumik széle az majdnem olyan egyenes, mint a felni, legalábbis eddig a manuális olajozásnál csak ezt tapasztaltam. De ettõl függetlenül lemérem majd a felnitõl való távolságot is, meg - mint írtam - megcsinálom a "leces egyenesfutás ellenõrzést". Mint írtam, most már csak arra leszek kíváncsi, hogy miképp próbálnak majd elhajtani a garanciális cserémmel. Remélem ezt már tényleg nem engedi meg magának a Honda... Vagy ki tudja. És ahhoz mit szólsz, hogy a láncon eddig semmit nem vettem észre? Bár... ha elöl 10 mm az eltérés a hátsó lánckeréknél ez maximum 1-2 mm - vagy még annyi sem - lehet. |
kawa70 | 1605 | 2016. január 14. 21:50 | Válasz erre: 1602 |
Soha nem láttam még olyan két kerekû jármûvet, ahol nem a villa közepén futott a kerék. Dehogynem:) Az egyoldalas felfüggesztés esetén szükségszerû :)) |
kicsi | 1604 | 2016. január 14. 21:35 | Válasz erre: 1602 |
Én nem is igazán értelek. Azt nem értem, hogy miért nem azzal kezdted a megfejtés keresését, hogy egy tolómérõvel megméred a felni(és nem a gumi) távolságát a villától mindkét oldalon, mint ahogy az õsszel ajánlottuk is. Hátul, a csavarnál azok a rovátkák-az én tapasztalatom szerint-- több mm-t lóghatnak, ami a felnin mérve sok milliméternyi eltérést is jelenthet. Bár ritkán szoktam láncot feszegetni-de azért elõfordult már-mindig megmérem a tolómérõ "farkával" csak annak hiszek. Egy mentséget fogadok el tõled: bíztál a Honda szakembereiben.....:) |
Daty | 1602 | 2016. január 14. 21:27 | Válasz erre: 1601 |
Én is ezt gondolom inkább. Soha nem láttam még olyan két kerekû jármûvet, ahol nem a villa közepén futott a kerék. Érdekes lenne, ha egyik oldalon 1 centire , a másik oldalon 2 centire lenne a villától a kerék. Mondjuk az egyenes léccel kimért egyenesfutás kimérése még hátra van, de szinte biztos vagyok benne, hogy az lesz az eredmény, hogy kicsit kereszteb áll a kerék. Na de hátha mond még valaki valami okosat. |
kawa70 | 1601 | 2016. január 14. 21:18 | Válasz erre: 1600 |
Alapjábanvéve tévedsz. A motorokon többnyire (ha nem szinte mindig) középen van a hátsókerék a villához képest. Ez ujabb konstrukciókon nem lehetetlen hogy változott, de nem igazán hiszem. A geometria miatt. Az, hogy mi van az egyik meg a másik oldalon mindegy, mivel ki van hézagolva egyformára a két oldal. A lánckerék oldalán távtartó gyûrû (amit általában nem mindegy hogy forditva teszem-e be), a féktárcsa oldalán a féknyereg tartókonzoljának a vastagsága gondoskodik az egyforma távolságról.
|
gabyyh | 1600 | 2016. január 14. 20:25 | Válasz erre: 1599 |
Szerintem a hátsó villában alapvetõen nem középen van a kerék. Szerintem a villa sem szimmetrikus. Ott a lánckerék a lánc. A másik oldalon csak egy féktárcsa. De lehet hogy tévedek. Mint a bringánál a hátsó lánckerék sor.
|
Daty | 1598 | 2016. január 14. 18:58 |
Daty | 1597 | 2016. január 14. 18:57 |
Daty | 1596 | 2016. január 14. 18:51 |
Daty | 1595 | 2016. január 14. 18:38 |
Ma itt jó idõ (6-7 fok árnyékban, napon 10 körül) volt. Ezen felbuzdulva kihoztam napozni a vasat.:-)) Beletettem az akkut, több mint 2 hónap állás után elsõre beindult, és alig kellett indítózni is. Járattam egészen addig, míg a hûtõ ventilátor be nem kapcsolt, így garantáltan felmelegedett annyira a rendszer, hogy mindenhonnét elpárolgott belõle a pára. Mivel közép állványon volt, betettem sebességbe is, és úgy is "mentem vele" pár kilométert.:-) Pár érdekes tapasztalat a sztenderen járatás kapcsán: Hiába húztam neki, és érte el a váltási sebességet - szerintem a terhelés hiánya miatt - nem váltott feljebb egyesbõl. Sõt, ha manuális váltásra állítottam, ott sem tudtam feljebb váltani a sebességet mert a rendszer nem engedte, én úgy gondolom, hogy itt is a terhelés hiánya miatt. Még egy észrevétel: tuti, hogy a sebesség jeladó nem az elsõ keréken van, hanem a hátsón, mert amíg sztenderen "mentem vele" folyamatosan mutatta a sebességet. A kellemes idõben kicseréltem az elsõ izzót egy sárga színû "Hella"-ra. Egyedibb lett, ha majd együtt megyek 40-50 CTX-essel, messzirõl meg lehet lesz majd ismerni az enyémet.:-)) Ez könnyen ment, de most is hiába próbálkoztam azzal, hogy alacsonyabbra állítsam a lámpát, a foncsor most sem mozdult se felfelé, se lefelé.:-( Így nincs más választásom, mint szóvá tenni ezt a 12.000 km-es szervízen, ami azonnal esedékes, (12.348 km van benne) amint olyan lesz az idõ, hogy el tudom vinni Nyíregyházára, ami ide 120 km. |
Daty | 1594 | 2016. január 14. 18:16 | Válasz erre: 1593 |
Szia! Szerintem ezt inkább kérdezd meg az egyik márkakereskedésben, mert ilyesmirõl itt eddig nem volt szó, tehát tapasztalatból biztos nem tudja senki. Daty |
gabyyh | 1593 | 2016. január 14. 00:10 |
Sziasztok! Egy technikai kérdésem lenne. Hátha valakinek van ötlete. Egy NC700x tulaja vagyok, és szeretnék fokozatkijelzõt. A DCT változaton ott a kijelzõn a fokozat, az többin nincs. Szerintetek van valami mód arra, hogy a gyári kijelzõn aktiválni lehessen ezt a funkciót? |
Ullyses | 1591 | 2015. december 30. 20:37 | Válasz erre: 1589 |
Attól félek hogy nagy létszámú CTX-es túrát nem fogunk tudni összehozni, mintha nem volna túl sok ilyen motor, -meg forumozó se- de majd figyeld Balázs a mi túráinkat és majd a BAZ-os közös túrákon (is!) szívesen látlak! Talán lesz egyszerre 3 (vagy több???) CTX is egymás mellett.... :) |
Daty | 1590 | 2015. december 28. 16:16 | Válasz erre: 1589 |
Szia Balázs! Természetes, hogy találkozunk valahol tavasszal!:-) BUÉK! |
palinkasb | 1589 | 2015. december 28. 13:44 | Válasz erre: 1588 |
Kellemes Ünnepeket! @Daty, Ully: remélem tavasszal találkozunk egy CTX-túrán. @kisti: köszönöm hogy gondoskodtok a motor talpraállításáról Mindenkinek BUÉK! Balázs |
Daty | 1587 | 2015. december 23. 21:35 | Válasz erre: 1586 |
Látatlanban lefogadom, hogy 20-nál nincs több eladott CTX az országban. Pedig, ha tudnák, hogy mit veszítenek!:-DD |
Ullyses | 1586 | 2015. december 23. 20:41 |
Lassan közeleg az év vége, "nyakunkon" a karácsony is... Sajnos az az érzésem támadt, mindha csak 2 CTX lenne ebben az országban, ami persze nem igaz... Akkor vajh azé, mer a többi CTX-es és NC-s motorostársunknak sok titkolni való tapasztalatja van ??? ... és nem akarja közkinccsé tenni??? ... avagy??? Minden esetre kár hogy õk nem jelentkeznek és a tapasztalatok nem kerülnek ide... :( Ennek ellenére bízom benne, még akad CTX700-as (és NC-s is) aki megosztja majd velünk az általa tapasztaltakat! :) Addig is Mindenkinek áldott ünnepeket kívánok! |
Daty | 1585 | 2015. december 21. 16:41 | Válasz erre: 1584 |
Már most leesett!:-) Semmi gond, persze, hogy én dobtam fel!:-D |
Ullyses | 1584 | 2015. december 21. 13:15 | Válasz erre: 1582 |
...vág az eszed Kicsi, mint a borotva! :))... én a vicc rajzos megoldását ismerem, ahol az aranyhal csettint és a fickó lábai 10cm hosszú lesz így földig ér neki...a "minden"... :) [rajzban különösen jó vicces!! :)] ... szval Daty a magas labdát Te dobtad fel... :)) |
kicsi | 1582 | 2015. december 20. 16:27 | Válasz erre: 1579 |
"Minden leér ha akarom!:-)) " Errõl az a vicc jut az eszembe, mikor az eccceri horgász kifogja az aranyhalat, és a kívánsága az: érjen a földig a p.csöm. Erre a hal füttyent a cápának.... ami leharapja minkét lábát...:) |
Daty | 1581 | 2015. december 20. 16:02 | Válasz erre: 1580 |
A középtámasz egyáltalán nem ér le sehol, és nem kell sehol fúrni a felrakáshoz. Milyen zippzárat felejtesz el felhúzni? És mi nem ér le? Nem értelek.... |
Ullyses | 1580 | 2015. december 20. 15:58 | Válasz erre: 1579 |
azt hittem a középtámasz.... apropó annak a felszereléséhez ugye nem kell fúrni semmi lyukat? ...egyébként nálam is elõfordul h elfeledem a zippzárat felhúzni , de nekem nem ér le... :(( |
Daty | 1579 | 2015. december 20. 15:38 | Válasz erre: 1578 |
Minden leér ha akarom!:-)) De leginkább a könyököt és a kipufogót összekötõ bilincs, ha akarom, ha nem.:-( Na leginkább ezért, meg azért, hogy mivel így ballonosabb lenne a gumi, hátha nem venné észre hátul annyira az úthibákat. |
Ullyses | 1578 | 2015. december 20. 11:36 | Válasz erre: 1573 |
Tul képp miért is akarod a magasságát növelni? Leér valami?, esetleg a középtámasz?
|
Daty | 1577 | 2015. december 19. 20:53 | Válasz erre: 1576 |
Á...inkább megvárom, míg valóban annyi lesz!:-)
|
Ullyses | 1576 | 2015. december 19. 20:37 | Válasz erre: 1575 |
figyu! vegyük úgy h holnap 15fok van-lesz... ennyi empátia csak van benned? :))) Kis beleélés ... és hajrá! :)) |
Daty | 1573 | 2015. december 18. 22:09 | Válasz erre: 1572 |
Amint elvittem a gyári, félbekopott gumival a 12.000 km-es szervízre, és felvetettem a jegyzõkönyvet róla, lefényképeztettem, hazajöttem, azonnal ledobom róla, és felteszem a 160/70-eset, amit vettem. Na, akkor majd többet tudok mondani.:-) Ha jó lesz, akkor veszek egy vadi újat abban a méretben. De ha nem, vagy beleér valahová, akkor marad a gyári méret!:-) |
Daty | 1571 | 2015. december 18. 21:21 | Válasz erre: 1569 |
Vettem, és e szerint 100 mm a különbség, vagyis 10 cm, mármint kerületben. Annyira ez sem gáz.:-) Szerintem. |
Ullyses | 1569 | 2015. december 18. 13:43 | Válasz erre: 1568 |
...hát kérem ez az igazi profizmus... :))) csak a táblázat adatait kell kitölteni és megvan minden! Daty "veszed" az adást!?:)) |
pandamaci | 1568 | 2015. december 18. 12:50 | Válasz erre: 1566 |
http://www.autoguminet.hu/valtomeret-kalkulator/ Hozzáteszem: -legtöbb motoron (autón) gyári gumival is ha az óra 100km/h-t mutat, akkor gyakorlatban csak kb 95-97-tel haladunk.. -a számítás elméleti, nem a gumi megmérése , (benyomódás, kopás utáni tényleges gördülési sugárral) hanem a ráírt adatok alapján készült :)))))))))) |
kicsi | 1567 | 2015. december 18. 12:50 | Válasz erre: 1566 |
El kell h szomorítsalak, ha azt a szót meghallom, hogy "integrál", nekem már csak a fékrendszer jut eszembe.:) Persze abból is a jobbik fajta, tudod, a részintegrál :)) |
Ullyses | 1566 | 2015. december 18. 12:26 | Válasz erre: 1565 |
...és integrál É-ad iksz! .. Csak óvatosan, mert derivállak!!! :)))) hogy ezt sem tudom rendesen leírni?! :)))) . .. ... Valaki nézze már meg jól írtam? :))) kell integrál vagy sem??? |
Ullyses | 1564 | 2015. december 18. 11:55 | Válasz erre: 1561 |
Természetesen tippeket adok a ráérõ motorosoknak de, és fõleg! a kétkedõknek... :)) egyébként az elsõ képletnél sajnos lemaradt a 'gyök' jel. Helyesen tehát: r = gyökalatt(X2 + Y2) [X2 és Y2 a négyzeten-t jelölné] |
Daty | 1563 | 2015. december 17. 17:16 |
Basszus, kiszámoltam, és leírtam az egészet, képlettel, milliméterre, és elszállt az egész!:-(( Mindegy, ha valaki nem sajnálja a fáradtságot és utána számol - lehet, hogy én elszámoltam) akkor durván 5 cm a különbség. |
Daty | 1562 | 2015. december 17. 16:43 | Válasz erre: 1556 |
Ahogy írja Uly, kerületrõl van szó, és csak saccoltam.:-)
|
Daty | 1561 | 2015. december 17. 16:43 | Válasz erre: 1558 |
Na, akkor most tippeket adsz, vagy kiszámolod az általad ismert képletek alapján?:-)
|
Daty | 1560 | 2015. december 17. 16:42 | Válasz erre: 1557 |
:-) 12? Kiszámoltad pontosan? Én csak saccoltam...:-) |
Daty | 1559 | 2015. december 17. 16:41 | Válasz erre: 1555 |
Benne vagyok!:-) Pl a Felsõtárkány-Lillafüred szakaszon!:-D |
Ullyses | 1558 | 2015. december 17. 15:07 | Válasz erre: 1556 |
Kerületrõl van szó! ha sugárirányban növeled az ívet...!számold csak át! Tudod a képlete? r=x2+y2 és az r= K/2Pi ... és ebbõl már számolható....:))) Ellenõrizzétek! :)))
|
kicsi | 1557 | 2015. december 17. 14:20 | Válasz erre: 1556 |
Van az úgy, hogy az ember szeretné húsz centinek látni a tizenkettõt :))
|
Ullyses | 1555 | 2015. december 17. 11:18 | Válasz erre: 1554 |
...ebben igazad lehet...:) A sebesség kijelzés -mivel az az elsõ keréken mérve - sztem nem lesz változás, de majd tavasszal lemérhetjük:)) |
Daty | 1554 | 2015. december 16. 20:42 | Válasz erre: 1552 |
Én sem hiszem, hogy észre fogom venni, hogy magasabb 16mm-rel, de ami eddig leért, az csak 16mm-rel késõbb fog leérni, és az szerintem jelent pár fokot dõlésszögben!:-))
|
Daty | 1553 | 2015. december 16. 12:45 | Válasz erre: 1552 |
Kétségtelen, hogy a kerülete kb. 20 centivel megnõ, tehát valószínûleg az óra kicsit késni fog, meg biztos lesz ez-az, de szerintem nem jelentõs.
|
Ullyses | 1552 | 2015. december 16. 08:40 | Válasz erre: 1551 |
Az h magasabb lenne majd ettõl a motor ??? :P nem hiszem h észre fogod venni de, hogy a nagyobb kerék talán megváltoztathat néhány tulajdonságot, pl fogyasztás, gyorsulás azt inkább... sztem. De majd mesélj... |
Daty | 1551 | 2015. december 15. 21:22 | Válasz erre: 1550 |
Rajta vagyok, de még nem volt idõm kiszerkeszteni.:-( De ki fogom, és ha oké, valószínûleg ezt kérem karácsonyra!:-Dobban döntögetni Vettem egy használt 160/70-es Metzeler Marathon ME880-as gumit. Felteszem tavasszal kipróbálni, (elfér e, meg ilyesmi) hogy azzal nem lehetne e jobban fektetni a vasat, (lévén az magasabb 16mm-rel) nem lenne e komfortosabb, és ha igen, akkor olyat veszek rá újban, nem 160/60-asat, vagyis a gyári méretet. |
Daty | 1549 | 2015. december 15. 21:13 | Válasz erre: 1548 |
A lakásban nálam is minden LED-es, és energiatakarékos. Ebbõl merítettem a tapasztalataimat. Rendszámvilágításnak, és helyzetjelzõnek megfelel, de másnak nem....szerintem. Na, én csak ennyit tennék hozzá.:-) |
Ullyses | 1548 | 2015. december 15. 20:56 | Válasz erre: 1547 |
jó akkor vitatkozom én! :)) A ledes nálam bejön, elsõsorban a lakásban,(fogyasztása sem rossz!!) a kocsin még nincs, de mocin van kékes és hátul!(Neked is Daty!!!) Az elsõ nekem csak jelzõfény, de -csatlakozom Kicsihez - a jobb kocsikon látom h eléggé világos, s gondolom nem csak én látom, hanem aki vezeti az is lát vmit... |