kawa70 | 145 | 2014. augusztus 25. 22:32 | Válasz erre: 144 |
Õ se öregedett meg:) csak most épp kicsi:) Majd ezt is eladja tavaszig, de erre már össznépi összefogassal kell majd vevõt keresni:))) |
zoli32 | 144 | 2014. augusztus 25. 22:29 | Válasz erre: 143 |
Nekem sem volt........de egy lesz. Az utolso. Es remelem nem oregszem meg mint daty......ilyen csunyan. Bocsi. |
kawa70 | 143 | 2014. augusztus 25. 22:25 | Válasz erre: 142 |
Ez igy igaz. Viszont sajnos azt is számba kell venni az eladásra szánt idõ függvényében, hogy bármilyen jármû, de fõként egy motor az elsõ két évében havonta bukik százezreket. Ezért nem lesz nekem soha új motorom és autóm;)
|
zoli32 | 142 | 2014. augusztus 25. 22:20 | Válasz erre: 138 |
Akkor jo nagy szerecseje van az embernek egy jo geppel. Bukta viszont neked. |
kawa70 | 141 | 2014. augusztus 25. 22:14 | Válasz erre: 140 |
Pedig baromi szerencséd van. Aznap a haverjat kiserte el Nyíregyházara vizsgáztatásra hogy ne unatkozzon amig vár. Bement a hondaba és meglatta a motorod. Megnezte, délután tõlem kérdezte milyen a triumph. Egy felora mulva megvette :))))) Esze ágában nem volt szombat reggel még triumphot venni:) |
Daty | 140 | 2014. augusztus 25. 22:07 | Válasz erre: 139 |
Madarat lehetett volna fogatni vele, de úgy láttam a feleségének is nagyon tetszett!:-))
|
kawa70 | 139 | 2014. augusztus 25. 22:04 | Válasz erre: 136 |
Nincs mit;) A véletlen és a szerencse nektek kedvezett. Csak jókor voltam jó helyen;) Mondtam hogy az anyagiak miatt nem kell aggódnod, nem az az ember aki átver egy forinttal is. Nem fórumozó figura, csendes korrekt ember. És most gondolom örül nagyon:) |
Daty | 136 | 2014. augusztus 25. 21:53 | Válasz erre: 135 |
Rendben, utalás már ott átért!:-) Köszönök mindent! |
Daty | 134 | 2014. augusztus 25. 21:40 |
Most értem haza. Triumph: - Elhoztam a szalonból - Eladtam - Kifizették - Elvitték Honda: - Kipróbáltam - Leelõlegeztem - a 7 végére átvehetem:-) Próba: Ha a Bandithoz, és a Triumphoz kellene hasonlítani, akkor azt mondanám, hogy a Bandithoz hasonlít jobban, karakterét tekintve. Már alul tol, mint a Banit. Ismerõs érzés volt. Irányíthatósága jó a nagy kormánynak köszönhetõen. Váltása zsír, máshogy nem tudom jellemezni. A próba alapján egyenlõre ennyit tudok elmondani.:-) |
Tiger | 133 | 2014. augusztus 25. 19:02 |
Új modellek tesztmotorjai a Dream-nél, augusztus 26-27! Kedden és szerdán, azaz augusztus 26-27 -én ismét Dream tesztnapok a legújabb 2014-es modellekkel. Próbáld ki a Honda 2014-es újdonságait! Kedden és szerdán, azaz augusztus 26-27 -én ismét Dream tesztnapok a legújabb 2014-es modellekkel. Próbáld ki a Honda 2014-es újdonságait! Az alábbi tesztmotor-flottával várunk Benneteket ezen a 2 rendkívüli napon: - PCX125 - SH300A - CB650FA - CTX700D - NC750XD Tesztmotorozni: Kedden: 10:00-18:00-ig Szerdán: 10:00-15:00-ig van lehetõség! S ne feledjétek hihetetlenül vonzó ajánlatunkat sem: Soha nem látott akciók a Dream-ben! Ilyen csak egyszer van egy évben! Készleten lévõ új motor vásárlásakor 35 000 Ft- 300 000 Ft. értékben ( motortípustól függõen) választhatsz motorodhoz vagy Magadnak ajándékot! |
Schindler | 131 | 2014. augusztus 25. 10:01 | Válasz erre: 130 |
Elõször azt döntsd el, hogy mit szeretnél! :) "Céltalan hajósnak nem kedvez a szél." Sok sikert! |
Daty | 130 | 2014. augusztus 25. 09:26 | Válasz erre: 125 |
Köszi Schindler! Sajnos annyira új modell, hogy szerintem még kevesen használják, és ha fórumoznak is, még nem írt róla senki, sehol véleményt. Akiknek van, szerintem azok sem mentek még vele 5.000 km-t, pedig azért annyi minimum kell, hogy összeálljon benned a kép a vasról. |
Daty | 129 | 2014. augusztus 25. 09:23 | Válasz erre: 124 |
Természetesen idei cél!:-) A véleményeket meg szívesen meghallgatom, dönteni úgy is én fogok, de mint olvas6tad, még nem rendeltem meg, még akár vehetek mást is.:-) |
Daty | 128 | 2014. augusztus 25. 09:21 | Válasz erre: 123 |
Leírtam. Igen, bejött. Csak épp ez nem, hogy komfort nélküli, ez tényleg fapados volt. |
Daty | 127 | 2014. augusztus 25. 09:20 | Válasz erre: 121 |
Ja, de ettõl még nem rendeltem meg, ez csak elmélet amit leírtam!:-DD
|
Daty | 126 | 2014. augusztus 25. 09:19 | Válasz erre: 121 |
Lehet, hogy kicsit tényleg kitartok az elképzelésem mellett!:-DD
|
Schindler | 125 | 2014. augusztus 25. 08:54 |
Jó reggelit mindenkinek! Tetszik,hogy milyen jókat lehet vitatkozni olyan szubjektív dolgokról, mint a "szép", vagy a "jó". Persze ettõl még lehet ugyan,csak nem érdemes. :)) Daty: azt javaslom,hogy olyan motort vegyél, ami neked maradéktalanul tetszik, és amikor a nyergébe ülsz, elfog az a jó érzés, hogy "igen, ez kell nekem" . Ha CTX, akkor az, csak legyen meg az érzés. Te fogod használni, te fogod szeretni, vagy nem szeretni, neked kell,hogy az igényeidnek megfeleljen. Nézd meg a népítéletben,hogy mit írnak errõl a tipusról akik már használják. Sokat segít,ha Te tudod,hogy mit is keresel. :)) A többiek véleménye miatt ne aggódj, az úton szembejövet inteni fognak, legyen bármilyen motorod. :) Have a nice day! |
VVLaci | 124 | 2014. augusztus 25. 00:32 |
Daty, jó motor lesz ez! Mindenki le akar róla beszélni! :-))))))))))))))))))) Fogunk még együtt túrázni, a Tátra-kerülés még idei cél! :-) |
zoli32 | 123 | 2014. augusztus 24. 21:47 | Válasz erre: 119 |
Mp3 al asszem kakucson koroztem parat..........olyan volt mintha egy mosogeppel tettem volna. Korbe ment de csak az maradt meg bennem hogy a zoknijaim tisztak. Mint a zacskosleves. Eletbe nem tudnam elkepzelni vele egy stelviot. De ha neked bejott...... |
gezasz | 122 | 2014. augusztus 24. 21:34 |
A robogó variováltó és az automataváltó közt azért elég nagy a különbség
|
S.Csaba | 121 | 2014. augusztus 24. 21:34 | Válasz erre: 119 |
Daty b+ :DD Tényleg csak azt hallod meg, amit akarsz :)
|
Daty | 120 | 2014. augusztus 24. 21:33 | Válasz erre: 118 |
Na akkor ebben is hasonlóak vagyunk. MTZ 80-at én is vezettem. Azt meg megígértem, hogy ha csak egy mód van rá, megvétel elõtt kipróbálom! |
Daty | 119 | 2014. augusztus 24. 21:31 | Válasz erre: 117 |
Ha minden a kereskedõ ígérete szerint megy, akkor jövõ7 végére itthon lesz. Nem tudom milyen lesz, de ugye a Piaggio MP3 is kuplung nélküli volt, és én azzal nagyon szerettem a hegyekben kanyarogni. Pedig mint írtam, az ugye robogó volt, tehát fokozat nélküli volt, meg gyengébb is, (34LE) mégis élvezet volt a kanyargás a nyergében. Csak ugye a kis kerekek.... |
zoli32 | 118 | 2014. augusztus 24. 21:31 | Válasz erre: 115 |
En meg vezettem 18 seb.es mtz80 at. De attol meg nem tom a ctx milyen. A piaggio variovaltos. Mas. Az enyem siman tudja a 4500 koruli 60Nm t de mivel 106 lo ha huzom neki tud menni tobbrt is. Nem vagja el az elektronika. Hegynek fel szeles fordulatszamon lehet tartani nem kell szteppelni a valton. Itt a kezedbol kiadod ezt az aduaszt. Tudom van sportmod keg ilyen kutyafasza de ez nem helyettesiti a powert. Bar az is igaz hogy feljutni a hegyekbe rigaval is lehet. Csak nem mindegy hogy. En tenyleg konyorgok ne ugorj bele megegy menetproba nelkuli vasarladba. |
gezasz | 117 | 2014. augusztus 24. 21:27 |
Akkor most otthon van már a CTX? Tényleg kiváncsi vagyok milyen lesz vele menni a hegyekben kuplungkar nélkül. Nekem mondjuk ez a megoldás tetszik, de volt aki azt írta nem igazán jó az automata váltó a hegyekben
|
Daty | 116 | 2014. augusztus 24. 21:25 | Válasz erre: 109 |
Szerintem egy próbából messzemenõ következtetést nem lehet levonni. Ahhoz kell pár 1.000 km. |
Daty | 115 | 2014. augusztus 24. 21:19 | Válasz erre: 113 |
De a Piaggióval igen, és az is ugyan így alul volt nyomatékos!:-)
|
Daty | 114 | 2014. augusztus 24. 21:18 | Válasz erre: 110 |
Hát azért Zoli, mert elõl 12"-os, hátul 14"-os kerekei voltak, és feleségem sokat panaszkodott, hogy hátul irtóra "gerinctörõ"! Ezé':-) |
zoli32 | 113 | 2014. augusztus 24. 21:18 | Válasz erre: 111 |
Ezt ugy mondod hogy egy azaz egy metert nem mentel vele.
|
Daty | 111 | 2014. augusztus 24. 21:14 | Válasz erre: 107 |
Köszi, hogy leírtad helyettem! Szóról szóra igazad van! És ott a pont.:-)) De persze majd beszámolok, miután Tátra Lomnicot megjártam!:-) |
zoli32 | 110 | 2014. augusztus 24. 21:13 | Válasz erre: 108 |
Ha ilyen szuper volt mé nem ezzel hasítasz eddig? Amúgy szerintem ványadt de puding próbája az evés ezért kéne valós tapasztalat. |
S.Csaba | 109 | 2014. augusztus 24. 21:11 |
Nekem volt alkalmam kipróbálni a CTX-et, NC700-asom pedig volt is. Az M800 sokkal jobb.
|
Daty | 108 | 2014. augusztus 24. 21:11 | Válasz erre: 105 |
Volt anno egy 400 ccm-es Piaggio MP3-am 34 lóerõvel. Mivel itt lakok a Tátra lábánál, gyakran motoroztam vele ott. És mindíg a feleségemmel, dobozzal. Szuper volt, nem igazán maradtam le a barátaim 600-as 1000-es gépeitõl. Akkor mirõl is beszélünk? Amúgy te pl egy ilyet próbáltál már, vagy csak gondolod, hogy milyen lehet? Mert mint írtam, én tapasztalatból írtam ezt.:-) Te meg csak gondolod...csak épprosszul |
XJRider | 107 | 2014. augusztus 24. 20:55 | Válasz erre: 105 |
Nem a LE-k száma itt a lényeg, hanem a nyomaték! A nagy H ( ahogy írtátok) felmérte a piacon a motorosok szokásait és a legtöbbjük ( magam is ) a 4-5 ezres fordulatszám tartományban használja a gépet. Nos, mind az NC, mind ezeket a CTX gépeket úgy hangolták be, hogy a nyomaték maximum ott jelentkezik. A 700-as CTX a 60Nm-t 4750-es fordulaton leadja! ( A TDM a 80Nm-ét " csak" 6 ezren, vagyis alacsony sávban annak sincs több vonóereje, mint ennek az ominózus H-nak. De írhattam volna az 1100-as Dragstart is, amely 62 LE-s, de a 82 Nm-es nyomatéka már 2500-as fordulaton rendelkezésre áll...) Ebbõl nekem az jön le, hogy a magashegyi kanyargások élvezeti értéke nem lesz kevesebb ezzel a motorral sem - talán. De majd az érintett beszámol róla! :-) |
zoli32 | 106 | 2014. augusztus 24. 20:18 | Válasz erre: 105 |
De há ráakasztottak egy kétkuplungos ótómatát...........attól nem lenne jobb?
|
gezasz | 105 | 2014. augusztus 24. 20:14 | Válasz erre: 102 |
Milyen a Tátrában egy 48 LE erõs motor két személlyel? Szerintem nem kell kimondanom a választ sejted. Én azért cseréltem le a TDM-re a régi motoromat, hogy az Alpokban tudjak a szerpentineken hasítani. Mit mondjak ég és föld az XJ-m után. Egészen más a motorozás élménye is egy nagy köbcentis erõs nyomatékos motorral, mint egy kicsivel. Tudom lehet rá mondani, hogy a kicsivel is eljutok báhová ahova naggyal, de azért nem mindegy hogy hogyan.
|
Daty | 104 | 2014. augusztus 24. 20:09 | Válasz erre: 101 |
Egy nagy kétszemû darázs!:-DDDDDDD Épp olyan, mint a Cbjanié!:-) |
Daty | 103 | 2014. augusztus 24. 20:07 | Válasz erre: 98 |
Nekem épp az tetszik benne, hogy csúnya!:-) Én sem vagyok egy szépség, a motorom miért legyen az? Ha nõ lenne, nem mondanák rá, hogy csúnya, inkább azt, hogy érdekes "arca" van!:-)) |
Daty | 102 | 2014. augusztus 24. 20:06 | Válasz erre: 97 |
Bízok benne, hogy ha átveszem, 1 hét alatt nyomok bele vagy 2-3.000 km-t és referálok róla!:-) Fõleg arról, hogy milyen a Tátrában!:-) |
zoli32 | 101 | 2014. augusztus 24. 19:57 | Válasz erre: 100 |
Láttad már a mostani motoromat?:-))))))))))))))))))))))
|
gezasz | 100 | 2014. augusztus 24. 19:47 | Válasz erre: 99 |
Szép a CB 1100 is , de nem az én világom. Valahogy kicsi szerintem, nem is nagyon lehet rá dobozokat rakni, és drága. 3.5 millió körül van az ára.
|
zoli32 | 99 | 2014. augusztus 24. 19:27 | Válasz erre: 98 |
A nagy H-tól jelen pillanatban talán a CB1100 az amiért pénzt is adnék.
|
gezasz | 98 | 2014. augusztus 24. 19:20 |
Tegnap bementem egy Honda kereskedésbe megnézni egy CTX-t élöben alaposan. Véleményem változatlan, borzalmas! Mint egy nagy lapos gõte, vagy milyen kétéltû békafejû élõlény. Az 1300-as egy kicsit elfogadhatóbb kinézetû.Nekem egy motor választásnál kell az is, hogy külsõleg is megfogjon, bár a mostanit nem a szépsége miatt vettem meg. De azért ennyire nem adnám le. Amelyik tetszett az a CB650 F, pofás motor 2,2 millióért és 80 LE erõs. Még a CB 500 F is tetszett mégha vérszegényebb is.
|
zoli32 | 97 | 2014. augusztus 24. 18:50 | Válasz erre: 94 |
Üléspróba az nem releváns............mindenki vehet ha megy egy H szalonba. Mentpróba,hosszabb lélegzetû együttélés érdekel? Mennyi az élmény leginkább me azt vágom hogy kúúúúrvakeveset eszik meg hipegazdaságos gyártani ezé is ilyen olcsó 2,7-ért meg felezett jazz blokk satöbbi. |
VVLaci | 94 | 2014. augusztus 24. 18:37 |
Bízom benne, hogy Daty meg fogja engedni, hogy üléspróbát vegyek! :-))) Én nagyon kíváncsi vagyok rá! :-) |
zoli32 | 93 | 2014. augusztus 24. 18:33 |
Még mindig nem hallottam elsõ kézbõl felhasználói érveket pro-kontra errõl a gyöszrõl? Csak az általánosságok vannak a tesztekben hogy kezdõk,ujrakezdõk és csajok is vehetik meg comfort,teknológia élmény a motor neve. Hát az élmnény azért érdekelne mekkra is a valóságban? |
Daty | 89 | 2014. augusztus 24. 11:52 | Válasz erre: 85 |
Szerintem értelmetlen vitát folytatunk olyanról, ami szót sem érdemelne, ha valóban lenne benned empátia. Részemrõl vége. Mert ha úgy nézem, akkor ez legalább olyan "tiszteletlenség" a topic többi olvasójával szemben, mint - szerinted - a hirdetésem. És mivel már ki vagyok oktatva, hogy mi illik és mi nem, befejeztem az OFF-olást.:-) |
Utalatos | 88 | 2014. augusztus 24. 11:50 | Válasz erre: 71 |
Igazad van. Ha szep es jo dolgokat talalok, olvasok azt termeszetesnek veszem:-) A nap 9-10 orajaban szinte csak dicserek, mert a gyerekeknel ez a legjobb es leghatekonyabb nevelesi modszer (az egyik a sok kozul). A maradek idore "megvadulok" Nem kene. |
Daty | 86 | 2014. augusztus 24. 11:49 | Válasz erre: 83 |
Inkább csak több empátiával rendelkezek, mint ti, nem pedig mimóza vagyok.:-) A csizma érdekelne, de csak ha piros!:-DD De igazából még mindíg az érdekelne, amit kérdeztem tõled. A tapasztalatod a motorodról. Megköszönném!:-) |
csokabi | 85 | 2014. augusztus 24. 11:49 | Válasz erre: 82 |
Érdekes figura lehetsz! Hozzászólást tiszteletben tartasz, de egy egész topikot az összes olvasójával együtt leszarsz...
|
csokabi | 84 | 2014. augusztus 24. 11:46 | Válasz erre: 81 |
Empátia az erõsségem! Fõleg az olyanokkal szemben, akik nem érzik pofátlanságnak mindenhová benyomni a hirdetésüket, de megsértõdnek, ha ezért szól nekik valaki. |
Utalatos | 83 | 2014. augusztus 24. 11:44 | Válasz erre: 78 |
Egyem a kis mimoza lelkedet:-) Senki nem volt ellendrukker. Csak egy kis onkrotika es mertekletesseg hianyzott. Egy szavam nem lett volna, ha a megfelelo forumot hasznalod. Ne ebressz lelkiismeret furfalast bennem! Errol jut eszembe: Lenne egy 38 1/2-es fel magas sarku MK csizmam. Meguntam, igaz csak ketszer volt rajtam. Abbol egyszer a Hondam labtartojan is:-) Esetleg nem erdekel?:-) Kiprobalhatod, sot a motoromon is, ha erre jarsz:-) |
Daty | 82 | 2014. augusztus 24. 11:43 | Válasz erre: 80 |
Ha így állok hozzá, el sem tudom neked mondani hogy mióta fórumozok, hány, és hány hozzászólást olvastam már, ami nem tetszett. De úgy gondoltam, mindenkinek tiszteletben tartom a hozzászólását. Átléptem és ennyi. |
Daty | 81 | 2014. augusztus 24. 11:41 | Válasz erre: 79 |
Örülök neki, hogy ilyen nagy empátiával rendelkezõ emberek is vannak a fórumon, akiket zavar, ha valakinek problémája van, és megoldást próbál rá keresni. Akár úgy is, hogy nem a legmegfelelõbb helyen keresi. A szükség nagy úr. De mint írtam, csak annyit kívánok, hogy tapasztaljátok meg ti is ezt a szituációt. További szép napot. |
csokabi | 80 | 2014. augusztus 24. 11:37 | Válasz erre: 76 |
Olvasgatni jöttem, nem hozzászólni. Viszont végül írnom is kellett, hogy érezd, nem csak "Utálatost" zavarja a piros motor megjelenése az összes topikban.
|
csokabi | 79 | 2014. augusztus 24. 11:33 | Válasz erre: 78 |
Tõlem azt veszel amit akarsz, sem te, sem a választásod nem érdekel. Az viszont engem is zavart, hogy mindenhol a te hirdetéseddel kellett találkoznom. "Szép" is lenne, ha minden hirdetõ teleszemetelné az összes topikot.
|
Daty | 78 | 2014. augusztus 24. 11:19 |
Ellendrukkereknek. Leszedtem mindenhonnan a hirdetést, remélem most meg vagytok elégedve magatokkal. Ha motor eladásra kerül sor nálatok, kívánok hasonló hozzáállást az eladáshoz, mint amit most ti alakítottatok. |
Daty | 77 | 2014. augusztus 24. 11:14 | Válasz erre: 73 |
Nem volt mindegy Mackó! Sokat tanultam belõlük, többek között, hogy mit is várhatok majd a vastól. Még 1x köszönöm!:-) |
Daty | 76 | 2014. augusztus 24. 11:13 |
Csokabi, S.csaba, csak azért néztetek be, hogy megerõsítsetek egy "Utálatos" hozzászólást? Kár. |
Daty | 75 | 2014. augusztus 24. 11:11 | Válasz erre: 64 |
Engem mindíg arra tanítottak, hogy sose azt nézzem, hogy mit mondanak, hanem azt, hogy ki. Hogy milyen igazuk volt. Egyébként ha irritál a hirdetésem, ne olvasd el, lépd át. |
zoli32 | 74 | 2014. augusztus 23. 23:00 | Válasz erre: 73 |
Eszemben sincs,döntött es kesz. Csak kivancsisag hajt. |
Macko | 73 | 2014. augusztus 23. 22:54 | Válasz erre: 72 |
Nem kell lebeszélni, csak a teljes minõségét tekintve messze elmaradt a Sprint ST-tõl. Amúgy Datyt úgysem lehet megingatni semmiben. Nekem is feltett millió kérdést, de mindegy volt, mit válaszolok. :-)
|
zoli32 | 72 | 2014. augusztus 23. 22:48 | Válasz erre: 64 |
Most mar engem is erdekel miert kellene lebeszelni a ctx rol. Mondjuk en tudom mert nem jo nekem........nade neki.? |
Utalatos | 70 | 2014. augusztus 23. 22:07 | Válasz erre: 67 |
:-), probaltam. Lassan tobb lesz az en bejegyuesem itt, mint a " tulaje", ezert lepek is:-)
|
Utalatos | 69 | 2014. augusztus 23. 22:04 | Válasz erre: 66 |
Jolesik , koszonom, pedig sajnos Teged sem ismerlek meg:-) De mikor az uj motorod fenykepet feltetted, lattam jo izlesed van:-)
|
Utalatos | 68 | 2014. augusztus 23. 21:59 | Válasz erre: 63 |
Ha barmikor indokolatlanul tettem ezt, akkor jogos a kritika:-) Ha nem, akkor is visszafogottabb leszek.
|
csokabi | 67 | 2014. augusztus 23. 21:52 | Válasz erre: 65 |
Akkor töröld az egyiket! A tartalmával nincs baj.
|
S.Csaba | 66 | 2014. augusztus 23. 21:49 | Válasz erre: 63 |
Lehet, hogy találó a nick, de a meglátásai mindig jók.
|
Utalatos | 65 | 2014. augusztus 23. 21:37 |
Elnezest , a technika ordoge:-) Az egyik felesleges, lehet mimdketto:-)
|
Utalatos | 64 | 2014. augusztus 23. 21:35 | Válasz erre: 58 |
Most komolyan, mit vartal? Nyitottal mar ket uj topicot,gyakorlatilag a motorvasarladaid temakoreben. Senki nem szolt erte, pedig csak szaporitotta a rovideletu forumok szamat. Hetek ota szinte csak a te motorcseredrol szol meg 3 masik forum is. Tucatnyian probaltak mar segiteni tanacsokkal,szinte koszonet nelkul, mert ugyis annyira onfeju vagy,hogy eddig lepergettinden javaslat a makacssagod falan. Most a regi motort arulod. Rendben, erte valo az elado motorok cimet viselo forum, de jo legyen, tedd fel meg a Triumph-ba is. De a tobbit hagyd beken! Mit kellene meg tennie a segitokesz motoros tarsaknak? Eladni helyetted vagy megvenni, hogy mielobb megvehesd azt a motort, amirol pl.en legszivesebben lebeszelnelek az elozmenyek ismeteteben? Add el a regit, vedd meg az ujat,fe ehhez hasznald a megfelelo csatornakat, eszkozoket.!Majd, ha velemenye lesz valakinek, azt el is fogja mondani. Mint tettek ezt a pubos sracok is a napokban,mikor olyan hisztit csaptak nehany hozzaszolas miatt, azonnal moderatorert kialtva. A bun csak annyi volt, hogy egy erzekeny temaju forumhoz nem illo ( pontosabban eltero temaju) hozzaszolasok is megjelentek. Te most vagy 10 forumon hirdeted a motorodat. Ezt tartom en tolakofasnak, aranytevesztesnek. :-(
|
kawa70 | 63 | 2014. augusztus 23. 21:33 | Válasz erre: 57 |
Már sejtem miért lett ez a találó nick :)))) Nem túl rég vagy itt, mindenhová beszaladsz, rendre utasítasz valakit, akit többnyire nem is ismersz :))
|
zoli32 | 59 | 2014. augusztus 23. 20:05 | Válasz erre: 58 |
Minden szép és jó vele.Ne hagyd magad eltántorítani. Dobd fel a pirosat a mobile.de-re. És imádkozz. |
Daty | 58 | 2014. augusztus 23. 17:48 | Válasz erre: 57 |
Köszi a Nickesedésedet!:-) Majd ha te akarsz megszabadulni valamitõl, kíváncsi leszek, te hová fogsz szemetelni! Ennyit a motoros társak segítségérõl. Köszi! Pedig valóban érdekelt volna a véleményed. |
Utalatos | 57 | 2014. augusztus 23. 15:38 | Válasz erre: 50 |
Daty,Daty! Mar eppen idot szakitottam,hogy reszletesen irjak a motoromrol es az automata valto minden elonyerol,hatranyarol( dolgoztatsz itt engem:-) )), mikor latom, hogy gyakorlatilag teleszemetelted az egesz oldalt. Azt megertem, hogy szeretned eladni a motorodat,de hogy ezt besuvazd minden forumba,az inkabb ellenerzest valt ki belolem, mintsem elfogadast. Egyszeruen tolakodo, nem elegans eljaras. Mar nem is erdekel a motorcsered:-( Sok sikert sem tudok kivanni.
|
zoli32 | 55 | 2014. augusztus 21. 17:10 | Válasz erre: 46 |
Õõõõõõ.................annyi olasz szar úton szaladgáltam hogy ha nem majd 600 lett volna a benzin itthon éreztem volna magam.Szóval általában az a gond hogy az emberek felének félig üres pohár problémája van nem úgynézi hogy félig teli.Ukrán,román részen van olyan hogy a tök jó út után jön a földút ökrökkel és tehenekkel.
|
Daty | 54 | 2014. augusztus 21. 16:22 | Válasz erre: 51 |
Mackó! Azt nem sikerült megtudnod, hogy az VX950 ára 2,3 ról, és az XV950R ára 2,5-rõl egy hónap alatt miért ugrott fel durván 3,1, ill. 3,3-ra? Komolyan mondom, hisz már akkor foglalkoztatott a dolog, és nézegettem a cruisereket, hogy ennyi volt a hivatalos Yanaha árlistán az áruk! Sajnálom, hogy nem mentettem el akkor, mert így nem sokan hiszik el ezt nekem. Pedig nem rossz a látásom! |
Daty | 53 | 2014. augusztus 21. 16:13 | Válasz erre: 51 |
Amúgy a 80N m az szép, (+20 a CTX-hez képest) de az 52-LE nem olyan sokkal több a 48-tól. |
Macko | 51 | 2014. augusztus 21. 16:06 | Válasz erre: 49 |
Mondjuk az XV950-en a feleséged nem panaszkodna, mert fel sem nagyon ülne rá. :-)
|
Daty | 50 | 2014. augusztus 21. 16:03 | Válasz erre: 39 |
Kedves Timi! Ha szépen megkérlek, írnál pár tapasztalaton alapuló dolgot a motorodról? Elvégre a motorja hasonló a CTX-éhez. Elõre is köszi! Üdv! Daty |
Daty | 49 | 2014. augusztus 21. 15:59 | Válasz erre: 47 |
Igazad van, bocs, csak kisarkasítottam a dolgot! Tisztában vagyok vele, hogy valamit valamiért. Ha a futómûve is jó lenne, meg nem láncos lenne, hanem kardános, meg nem 48 lovas és 60 Nm-es lenne, meg nem 150 lenne a vége, akkor nem annyiba kerülne amennyi. Annyit azonban sejtek, hogy a Piaggio MP3-énál, és a Suzuki M800-asénál nem lehet rosszabb a futómûve. Azokhoz volt szerencsém. Igazából azoknál sem elõl volt a gond, a feleségem panaszkodott a csigolyaroppantó ütésekrõl! Az XV950-esnek annyiért meg már lehet jobb futómûve. |
Daty | 48 | 2014. augusztus 21. 15:51 | Válasz erre: 46 |
Eddig nem akartam elmenni, de igazad van, igazából az országgal van probléma!:-(((
|
Macko | 47 | 2014. augusztus 21. 15:23 | Válasz erre: 44 |
Ebben nincs igazad. Emlegettem már a Yamaha XV950-et. Elsõ ránézésre azt hittem, megint egy csigolyaroppantó izé. Közben hibátlan a komfort és az úttartás is! Ráadásul pont arra mentem vele, mint annak idején a CTX-szel. Azzal majdnem átestem a szembesávba, a Yamaha meg szó nélkül befordult a huplikon...
|
Jam Clerk | 46 | 2014. augusztus 21. 14:29 | Válasz erre: 44 |
Nem az utakkal van gond, hanem az országgal :) A minap is, pár napnyi nyugodt karikázás után, kellemes tempóval jöttem hazafelé autópályán Ausztriából, aztán néhány kilométerrel arrébb, amikor belefutottam egy fölújítandó, másodrendû (de érdekes módon két-három sávos) fõútvonalba, egybõl tudtam, hogy megérkeztem, ez csakis az M1 lehet... és akkor még hátra volt vagy 150-200 km. Inkább egyben lehúztam az egészet, hogy minél kevésbé rontsa el a valóban jó utakról kialakult élményeimet... |