kawa550 | 245 | 2014. augusztus 31. 10:19 |
"a 170 centis magasságomhoz " Khm.... A midhez?! :))))))))))))))) |
Daty | 243 | 2014. augusztus 30. 21:20 | Válasz erre: 241 |
Én úgy tudom, hogy nincs. Mátraházán ma láttunk egy srácot 1.200-as BMW-vel, ráadásul, ha jól láttam zsír új volt, aki még tõlem is kisebb volt, a spicce is éppen csak leért. Én azt mondom, bátor, sõt...vakmerõ! |
Daty | 242 | 2014. augusztus 30. 21:18 |
Köszi Pali, neked volt igazad, csak fel kellett rá ülni, és húzni neki! Úgy mentem, ahogy mackó javasolta, végig "D"-ben. De most már legalább tudom, hogy nem csak okos telefon van, hanem okos motor is.:-DD Az biztos, hogy a futómûve hagy némi kívánnivalót maga után, de az "esze" nem semmi. Az út meredekségétõl függõen 5-10-15 km - el gyorsabb sebességnél vált el.:-)) Szóval szó sem volt magas sebességben alacsony fordulaton kínlódó motorról! Mindíg az optimális fordulaton és sebességben tartotta a vezérlés a motort. Így utólag tudom, hogy butaság, hogy az elsõ 500 km-en nem lehet vele hegyre menni. De lehet, akár a szalonból is azonnal!:-)) Ha valakit érdekel, pár tapasztalat. A fékek kezdenek úgy fogni, ahogy kell. A futómû valóban nem mondható jónak, lehet, hogy az én 65 kilómhoz még egy fokozattal puhábbra kellene állítani, mert nagyon kemény, fõleg egyedül. Szélvédelem a 170 centis magasságomhoz szuper. Fogyasztás. Ma tankoltam másodszor ugyanannál a kútnál, ugyanannál a kútfejnél, és ugyan addig, mint elõször. 331 km-en 10,83 liter fogyott el. Vagyis ez 3,27 literes átlag fogyasztást jelent. De mint írtam, annyira nem mérvadó, mert lakott területen 60, a maximális sebességem pedig lakott területen kívül 100 km volt, és egyedül jártam vele. De azért így sem semmi egy 700 ccm-es géptõl!:-) Ja, a mai túra vége 277 km lett, így este 598 km-el toltam be a garázsba. Nagyjából ennyit tudok írni jelenleg a vasról, és ha valakit érdekel, teszek fel róla képet, bár még széria, (már nem teljesen) de próbálok majd rajta még gy két dolgot egyénivé tenni.:-)) |
Daty | 240 | 2014. augusztus 30. 21:01 | Válasz erre: 239 |
Ott voltam Mátraházán, de a Kékesre nem mentünk fel, inkább motoroztunk!:-) De láttam a srácot, 2x is találkoztunk vele.:-) |
KT | 236 | 2014. augusztus 30. 08:06 | Válasz erre: 232 |
Igen, csak arra is figyelni kell ne erõltesd alacsony fordulaton magasabb fokozatban ! |
Macko | 234 | 2014. augusztus 29. 22:02 | Válasz erre: 225 |
A bejáratás alatt hagyd D-ben. De vigyázz. Ott van még a Q-map is! :-) |
Macko | 232 | 2014. augusztus 29. 21:58 | Válasz erre: 219 |
Autópályán bejáratni komplett butaság. A bejáratás lényege, hogy minél változatosabb és egyre nagyobb részterheléseket kapjon a motor. Így az elsõ 100 kilométeren alig kell alapjárat felett forgatni, de 7-800 körül már fontos egy-egy rövid, de dinamikus gyorsítás.
|
Daty | 231 | 2014. augusztus 29. 21:35 | Válasz erre: 229 |
zoli32 | 230 | 2014. augusztus 29. 21:33 |
Sportmod.........huha.............:-)))))))))))))))))))))))))))
|
Utalatos | 229 | 2014. augusztus 29. 20:46 | Válasz erre: 227 |
Hasonlóan gondolom:-) Használni kell, nem elemezgetni! Az enyém 6 sebességes automata , meg is lep,hogy a ctx- be csak 5 került volna. Szerintem ua. a váltó. Én nem figyelgetem, hogy most epp melyikben lehet. Pontos és ez a lényeg. Daty, én a manuális váltási lehetõségrõl beszéltem, nem a sport fokozatról. Azt kipróbálhatod a hegyen is, sõt nyilván ott van létjogosùltsága. De nekem ott is az aut. vált vissza, szerintem ideálisabban, mint azt én tenni tudnám. Meglep, hogy a tieden nincs fogyasztásmérõ? Akkor nem kéne számolgatnod. Abszolut megbízhatóan mér.
|
Daty | 228 | 2014. augusztus 29. 20:45 | Válasz erre: 227 |
Ha eladom, nem veszek másikat, ezt már eldöntöttem, és írtam is!:-P
|
kicsi | 227 | 2014. augusztus 29. 20:13 | Válasz erre: 225 |
Szerintem túl sokat agyalsz rajta. Húzd a gázt, oszt kész..:) Úgyis eladod max.két éven belül...:) |
Daty | 226 | 2014. augusztus 29. 19:47 |
Mackó te mit mondasz, vezetted sport módban. Mikor vált el, milyen fordulaton? |
Daty | 225 | 2014. augusztus 29. 19:42 | Válasz erre: 222 |
Éppen azon gondolkodtam, hogy az automata üzemmódban nem lesz e neki nagy terhelés mondjuk Aggtelek-Jósvafõ. 20 km/h-nál vált 2.-be, 30-nál 3.-ba, 40-nél 4.-be, 50-nél 5.-be, 65-nél 6.-ba. És ha mondjuk egy partosabb részen elérem a 40 km/h-t, és felrakja magát 5.-be, nem fogja magát "megerõltetni"? Ugyanakkor ha átkapcsolom "S" azaz sport üzemmódba, akkor meg nem vált el, csak 4 - 5.000-es fordulaton, ami meg elég sok fõleg, hogy 6.250-nél leszabályoz. Na most akkor mi is van, Hogy is legyen? |
Daty | 224 | 2014. augusztus 29. 19:37 | Válasz erre: 222 |
Hát...nem egy hegy az biztos!:-) Majd a Tátra!:-)) |
Daty | 223 | 2014. augusztus 29. 19:36 |
Nem rég értem haza, 321 km-el zártam a mai napot. Elmentem Aggtelekre is, de nem Jósvafõ felõl, ahol a szerpentin van. Errõl is emelkedett, de nem annyira. Szuperül ment "D" üzemmódban, "S" be - még nem akartam betenni, nehogy baj legyen belõle, hogy esetleg bejáratás alatt magas fordulaton jár. Most kezdett el villogni a tartalék jelzõ, a könyv szerint ilyenkor még 3,7 liter van benne.:-) Na nem semmi lenne 12 literrel 400 km-t menni.:-DD Igaz, maximum 3 - 3.200-as fordulat, 100 km/h, és egyedül, szóval nem ennyi lesz ez!:-) |
kicsi | 222 | 2014. augusztus 29. 19:36 | Válasz erre: 220 |
Ha Aggtelekre készülsz, akkor éppen nem lehet mondani, hogy hegyet másztál..:) Bejáratáskor általában a nagy terhelés kerülését szokták javasolni, néha a nagy fordulatszámon való üzemeltetést is. Én autóknál sem ajánlanám a pályán való bejáratást,(ami ugye huzamosabb ideig tartó nagy sebességû egyenletes haladást feltételez), hanem inkább épp ellenkezõleg.Kisebb terhelés mellett változatos,de nem a leszabályozási fordulat közelében történõ bejáratást. |
Daty | 221 | 2014. augusztus 29. 19:30 | Válasz erre: 219 |
Én ezt a javaslatot sosem hallottam, pedig volt 4 új autóm, és ez a 7. új motorom. Mindenhol azt tanácsolták, (autónál is, motornál is) az elsõ 1.000 km-en, minél többet váltogassak. Nem pedig azt, hogy autópályán kell bejáratni. És de, követi 3.000 - 5.000 km után az autóban is javasolt egy "extra" olajcsere. Minden autómnál javasolták, meg is csináltattam. |
Daty | 220 | 2014. augusztus 29. 19:24 | Válasz erre: 218 |
A felhasználói kézikönyv szó szerint ezt írja: "Az elsõ 500 km alatt a következõket tartsa be: - kerülje a teljes gázzal indulást, és a hirtelen gyorsítást. - kerülje a kemény fékezést, és hirtelen visszaváltást. - vezessen visszafogottan." De itt nem írja sehol, hogy kerülni kell a hegyeket. |
Utalatos | 219 | 2014. augusztus 29. 18:59 | Válasz erre: 218 |
Megállj! :-) Sejthetted, hogy milyen gondban lennék, ha nekem most szakszerû magyaràzatot kellene adnom arról, hogy egy új bejáratós motornak miért jelent fokozott igénybevételt a hegyi használat. Csak azt tudom mondani, amit nekem tanácsoltak ès ami eddig kivàlóan bevált. Az autóknál pl. azt szokták javasolni, hogy azt a bizonyos elsõ ezer km-t lehetõleg autópályán járják le a delikvensek. Pedig ott talán indokolatlannak is tûnhet ez, hiszen nem követi azonnal egy szerviz, olajcsere, stb., mint a motoroknál. Azt hiszem érted, mire gondolok:-)
|
Macko | 218 | 2014. augusztus 29. 16:04 | Válasz erre: 216 |
"500 km- ig nem javaslom a hegyeket sem!" MIÉRT??? |
Daty | 217 | 2014. augusztus 29. 15:40 | Válasz erre: 216 |
Köszi, tartom magam ezekhez!:-) Valami ilyesmiket irkálnak a kézikönyvben is! |
Utalatos | 216 | 2014. augusztus 29. 13:41 | Válasz erre: 213 |
Olyan ne legyen, mint az M 800-e, mert annal rosszabb nincs a vilagon. A bejaratos idoszakban nem a sebesseg a lenyeg, hanem a fordulatszam. Hiaba mondjak, hogy ezek mar padon bejaratott motorok, a kesobbiekben nagyon meghalalja, ha nem szaggattad az elso ezren. Ezt tapasztalatbol mondhatom, mert bar nagymotorombol ez az elso uj, de robogot mar negyet is beavattam:-) A valtoval nem lesz semmi gond, en a 9000 km alatt talan, ha haromszor valtottam at manualisra, akkor is inkabb a kivancsisagbol. 500 km- ig nem javaslom a hegyeket sem!
|
Flenegen | 215 | 2014. augusztus 29. 12:31 |
mondjuk más kategória, de nekem mindkét nagyrobogón integrált fék volt. Én szerettem, sokkal kiszámíthatóbb volt .
|
zoli32 | 214 | 2014. augusztus 29. 09:50 | Válasz erre: 213 |
Ez a ketdugos ize sose lesz fek csak lassito. Sv n ketto volt azt az se volt valami aszfaltszaggato. |
Daty | 213 | 2014. augusztus 29. 09:36 | Válasz erre: 209 |
Biztos beáll ezen is a fék idõvel. Az M800-on kb. 1.000 km után lehetett rá mondani, hogy fék.:-) Megírom, hogy hol szikrázott!:-) |
Daty | 212 | 2014. augusztus 29. 09:35 | Válasz erre: 208 |
Igen, így is mondhatnánk!:-) Köszi! Természetesen óvatosan terelgetem még a vasat, kíváncsi leszek rá a szerpentinen! Majd leírom a tapasztalatokat. |
zoli32 | 211 | 2014. augusztus 28. 22:23 |
Legalabb el lehet mondani hogy a labtarton fordul minden kanyarban. Nekem meg tankon fordulva se ert le az a dog.:-)))))))))))))))) |
Macko | 210 | 2014. augusztus 28. 22:20 | Válasz erre: 208 |
De az csak az ezerkettes blokkal gáz. A hétszázasnál nem oszt nem szoroz. :-)
|
Macko | 209 | 2014. augusztus 28. 22:19 | Válasz erre: 207 |
A tesztmotoron jól fogott a fék, de döbbenetesen elfáradt. Szerpentinen meg füle-farka szikrázni fog. :-)
|
Schindler | 208 | 2014. augusztus 28. 21:59 | Válasz erre: 207 |
Üdv Daty! Tulajdonképp akkor a tiszteletkörök megfutása után csak az lett, amit eredetileg is akartál. :)) Gratulálok az új géphez, legyen sok örömöd benne! (Az automatával a szerpentineken csak óvatosan amíg ki nem ismered.....több helyen is írták, hogy a leg váratlanabb pillanatokban vált vissza a kanyarokban.) Széles utat! |
Daty | 207 | 2014. augusztus 28. 21:37 |
Üdv a Fikázó Társaságnak!:-) (Tisztelet a kivételnek!) Most értem haza 8 után, csúszott egy kicsit az átadás az okmányiroda miatt. De megvan, hazahoztam.:-) Áradozni nem fogok róla, mert 120 km szinte sík terepen ugyan mit tudnék leszûrni, fõleg a bejáratási 100-110 km/h-s sebességnél!:-) Fura, szokatlan, de irtóra élvezem az automata váltót!:-) A fékek úgy fosok, ahogy vannak, kell nekik pár 100 km, hogy összekopjanak. Szóval egyenlõre ennyi, ha lesz idõm holnap, készítek fotót is, bár már tudjátok, hogy milyen szép!:-DDD Holnap elviszem Aggtelek környékére, megnézem mit szól egy kis szerpentinhez!:-)) |
kawa550 | 205 | 2014. augusztus 28. 17:51 | Válasz erre: 201 |
Segíts nekem bölcs rabbi, nem tudok választani! Elvegyek egy ronda nõt, akit senki se akar és mindig hûséges marad, vagy egy szépet, akit mindenki meg akar majd dugni? Hülye vagy fiam, rosszul kérdezel! Hát mit szeretnél? Egyedül enni egy kalap szart, vagy megosztani egy finom tortát a barátaiddal? :)))))) |
Macko | 204 | 2014. augusztus 28. 17:35 | Válasz erre: 203 |
Dehogy van! Daty nem egy szálfa termet, de azért 140 centinél magasabb! :-)
|
zoli32 | 203 | 2014. augusztus 28. 17:13 | Válasz erre: 202 |
Annak magas az ülése. Bár ahogy néztem daty-nál necces lehet a ctx lábtartó elérése. Nagyon elöl van. |
Macko | 202 | 2014. augusztus 28. 15:23 | Válasz erre: 196 |
A DN-01-et nem is szánta nagy sorozatra a Honda, az csak egy "kísérlet" volt. A Vultus meg semmivel nem különb a CTX-tõl, csak kapott egy feltûnõbb mûanyag ruhát... Bezzeg a VFR800, amit ma hoztam el! :-D |
Jam Clerk | 201 | 2014. augusztus 28. 11:38 | Válasz erre: 199 |
Ha megszereti, miért ne legyen vele boldog? :) Legalább tényleg nem kell féltékenykednie, hogy valakit elcsábít a gépe :) A boldogan vigyorgás és a táj lassú elsuhanása meg úgysem ezen múlik, én most is így járok, pedig elvileg erõs motorom van, bár igaz, hogy nem automata... viszont legalább van hozzá fokozatkijelzõ is :) |
Jam Clerk | 200 | 2014. augusztus 28. 11:36 | Válasz erre: 198 |
Most nem tudom, mit izélsz, ez csak egy jó szándékú javaslat volt a részemrõl :) Kiegészíteném azzal, hogy az adatlapodat is frissítened kell majd (már most is kéne, de majd este, egy füst alatt is jó) :) |
kawa550 | 199 | 2014. augusztus 28. 11:34 |
Én nem kívánok itten semmi sok boldogságot meg ilyesmit, mert a barátaimnak se kívánnám hogy legyenek boldogok egy bûn ronda nõvel.:)))))) De abban is biztos lehetsz, hogy semmiféle fájdalom nem ér majd minket ha te boldogan vigyorogsz és jól érzed magad hazafelé ahogy a gyenge motor mellett lassan suhan el a táj. Sõt, még kedvelni is fogunk, mert a választásoddal megkíméltél bennünket az irigység bûnével való küzdelemtõl! :)))))))) |
Jam Clerk | 197 | 2014. augusztus 28. 11:29 | Válasz erre: 196 |
Csak aztán nehogy azt írd, hogy "alig használt, szalonállapotú Honda CTX fél áron eladó", fõleg ne minden topikba, mert az nagyon mélyre vinné a hitelességedet :)))
|
Daty | 196 | 2014. augusztus 28. 11:12 | Válasz erre: 195 |
Egyetértek, de mint írtam, ha tesznek alá jobb futómûvet, esetleg kardánt, erõsebb, nyomatékosabb motort, és kicsit szebbre csinálják, nem állna meg 2,7 MFt-ban. És már ez is épp a határt súrolja szerintem. Mármint árban. Pl. ott van a Vultus, amit belinkeltem. 3,5 milla lesz nálunk kb, és éppen, hogy erõsebb a motorja, és egy fokkal jobb a futómûve. Na ennyit már nem adnék érte. És akkor képzelj el egy igazán jó, erõs, és szép automata váltósat, mármint árban. Szerintem a csillagos ég. Nem lenne rá kereslet. A DN-01-et már rég nem gyártják, belebukott a Honda rendesen. Pedig az erõsebb is volt, meg szebb is, meg kardános is. Nem értem miért nem lett felkapott. Most hívtak a szalonból kb. 1 órája.:-) Ha minden igaz, 13.00-kor kap rendszámot, és 16.00-ra megyek érte. Ide Nyíregyháza 120 km, ennyit ma mindenképpen megyek vele. Ha lesz idõm este, leírom, hogy így, ilyen táv után hogy érzem a dolgokat.:-) |
gezasz | 195 | 2014. augusztus 28. 10:39 |
Nem az automatavátós motorokkal van a baj, nekem legalábbis biztos nem. Találok benne fantáziát. Csak a körítéssel. Rossz formaterv, viszonylag gyenge motor, estlegesen gyenge futómû. Ettõl függetlenül biztosan jól ellehet motorzni a Honda Ctx-el, de szerintem egy semmit mondó motor. Újonnan biztos nem vennék. A Dna 01még azért nem volt ennyire rusnya ,élõben sem, de tényleg egy csõd volt a honda részére. Nem tudom egyáltalán gyártják-e még? Hétfõn lesz már beszámoló a géprõl? |
Daty | 194 | 2014. augusztus 28. 09:17 | Válasz erre: 192 |
A baj csak ott van, hogy nem az automata váltós motorok miatt fog elpusztulni....:-((
|
Daty | 193 | 2014. augusztus 28. 09:16 | Válasz erre: 192 |
Sajnos a világ már rég megérett a pusztulásra...:-((
|
petike2 | 192 | 2014. augusztus 28. 09:15 | Válasz erre: 190 |
Ügyes vagy, hogy nem találtál benne, mert valóban nem írtam. Csupán bízunk benne, hogy nem érett még meg a világ a pusztulásra.
|
Daty | 190 | 2014. augusztus 28. 08:52 | Válasz erre: 188 |
Nem találtam meggyõzõ érvet az írásodban, hogy nem ez lesz a jövõ.:-) A jövõ mindíg kicsit korcsosult. És nem biztos, hogy pont az a deviáns, aki megpróbálja a jövõt képviselni.:-) |
kawa550 | 189 | 2014. augusztus 27. 22:55 | Válasz erre: 188 |
Jól van,amíg vannak ilyen vélemények is,addig ha haloványan is, de van még reménye ennek a kényelemben és mindenképpen kitûnnivágyásban fetrengõ emberiségnek.:))))
|
petike2 | 188 | 2014. augusztus 27. 22:52 | Válasz erre: 177 |
Nana, ne általánosítsunk mert az nem jó dolog! Azért, mert van guminõ, alkoholmentes sör, háromkerekû motor, koffeinmentes kávé, automataváltós motorkerékpár, még nem biztos, hogy ezt a korcsosult trendet kell képviselni. Bízom benne, hogy néhány szerencsétlen divatbohóc miatt nem fogják az egész ipart átalakítani.
|
Daty | 187 | 2014. augusztus 27. 21:36 | Válasz erre: 183 |
Ja, és ha jól tudom, az még nem DCT változat volt.
|
Daty | 185 | 2014. augusztus 27. 21:29 | Válasz erre: 181 |
Mint írtam, akkor elõbb utóbb kiesnek a versenybõl.:-((
|
Daty | 184 | 2014. augusztus 27. 21:29 | Válasz erre: 180 |
Persze, egyetértek, biztos lesz akiknek a modelljük a "klasszikus" motorra fog hajazni. De megcsinálják az automata váltósat, az biztos, mert akár tetszik, akár nem, ez a jövõ. És ha nem fognak haladni a korral, lehúzhatják a redõnyt. Minden típusnak vannak "fanjai" akik nem váltanak márkát. Kivéve....ha nem lesz a kínálatukban olyan, amit épp egy fanjuk keres. Akkor viszont kénytelen lesz váltani. Egyik márka sem engedheti meg magának, hogy elengedjen a vásárlói körébõl bárkit is. Ha lett volna ilyenje a Suzukinak, ráadásul mondjuk olcsóbban, mint ahogy szokták, én sem váltottam volna Hondára. A kinézet meg...? Lehet azt hiszik, most kapós lesz ez a futurisztikus kinézet. Meglátjuk... Bár a DN-01-el 1x már megszívták... |
desiderus | 183 | 2014. augusztus 27. 21:07 | Válasz erre: 179 |
Az Aprilia a Mana-val ezt már pár éve meglépte... :-))))
|
zoli32 | 182 | 2014. augusztus 27. 20:35 | Válasz erre: 180 |
Én kb sejtem. Máshogy fogják fel a különbözõ gyárak a válságból kilépást. A H szarik a motorosokra és az autóst,kezdõt célozza meg. Jó terv mert sokan vannak nincs motorjuk csak sótlan célszerszámok lesznek a gépeik. A kawa agresszív dizájnal és irtó sportos gépekkel csábít. A suzuki igen csigalassú,teszetosza de tétován nyit a túramotoroskra a DL-el de inkább csak akciózza a gépeket. A yamaha lassan de motorosknak csepeget olcsó,utcán használható olyan gépeket amire egy motoros szivesen váltja le a régi gépét.Lásd MT széria. Nekem a yamaha tetszik legjobban.Vérpezdítõ a 09...........a 07 meg olcsó. |
zoli32 | 181 | 2014. augusztus 27. 20:30 | Válasz erre: 179 |
Hála az égnek ez a veszély a triumph-ot nem fenyegeti.
|
gezasz | 180 | 2014. augusztus 27. 20:30 | Válasz erre: 179 |
Elképzelhetõ, dehogy ennyire rondán nem hiszem. Egyet kell értenem zoli32-vel ezek a Hondánál valamit szívnak vagy szednek. Robogó nagy köbcentisben például nekem a Tmax szép,pofás darab. Ilyen formatervet miért nem tud a Honda?
|
Daty | 179 | 2014. augusztus 27. 20:08 | Válasz erre: 178 |
:-) Nem adok neki 1 évet, és az összes gyártó legyártja az elsõ automata váltós vasát, max. néhány dolgot változtat rajta, pl. kardán, ccm, LE, nyomaték, stb.... Azon sem csodálkoznék, ha a Hondáé lenne az alap.:-)) |
zoli32 | 178 | 2014. augusztus 27. 19:41 | Válasz erre: 177 |
Betarazok a spajzba egy 14 es street R t es szarok a jovore.
|
zoli32 | 176 | 2014. augusztus 27. 19:31 | Válasz erre: 175 |
Ha ez a jövõ én fõbelövöm magam. Szerencsére van normális európai gyártó nem ilyen hibbant japo banda. |
zoli32 | 174 | 2014. augusztus 27. 19:06 | Válasz erre: 171 |
Te ezek a hondanal mit szivnak? Komolyan erdekel mer jo massziv anyag. Ezek versenyeznek melyik reszleg tud rusnyabbnal rusnyabb robogot kesziteni? |
csokabi | 172 | 2014. augusztus 27. 18:14 | Válasz erre: 171 |
Na akkor egy kicsit megfuttatod a CTX-t a ház körül és jöhet is a hirdetés a topikokba:) |
Daty | 171 | 2014. augusztus 27. 18:06 |
S.Csaba | 169 | 2014. augusztus 27. 14:11 |
Azért nem mindenki fikázó, akit te annak gondolsz. Amúgy kimondtad a lényeget: "Ennyi, nem vagyunk egyformák.:-)" Kinek ez, kinek az. Remélem neked bejön majd ez a típus. Kívánok hozzá sok szerencsét, és rengeteg balesetmentes kilométert! |
Daty | 168 | 2014. augusztus 27. 13:49 |
Úgy látszik ez a fórum lassan átalakul bloggá, mert a fikázókon kívül senki nem nézett be aki érdemben tudott volna mondani valamit, mert ilyen vasa van. Mindegy, a blog legfeljebb jó lesz majd valamikor mások okulására, aki ilyet szeretnének venni.:-) |
Daty | 167 | 2014. augusztus 26. 13:49 | Válasz erre: 166 |
Az ereje nem haladta meg a képességeimet egy szálat sem.:-) Ugyan olyan jól megvoltunk e téren, mint a Bandittal. Ütés elõbb utóbb akkor érte volna a fejemet, ha nem adom el idõ elõtt, és eldõlök vele.:-DD Akkor többet buktam volna a javításán, mint most az üzleten. Ismered nem? Ha tudom, hogy el fogok esni, akkor inkább leülök. Leültem. Biztos lett volna aki ülésezik, talpbetétezik, kutyacsontozik. Én nem, volt már ezekhez szerencsém a DL650-en, de úgy sem éreztem jól rajta magam. Ennyi, nem vagyunk egyformák.:-) |
kawa550 | 166 | 2014. augusztus 26. 13:10 | Válasz erre: 138 |
Az embert, aki alig több mint 1.5 milláért megvette a gyönyörû és szuper még be se járatott sprintet ha volt elkölteni való ennyi pénze, tökéletesen megértem és nem kicsit irigylem. Hogy a te fejedet mekkora ütés érte sisak nélkül hogy ezt a cserét bedobtad, azt még csak nem is sejtem....:))))))))))) Nem inkább az volt ott a baj hogy inkább túl erõs volt az mint magas? Csak mert egy talpletételt egy ülésátalakítás meg egy kutyacsont 50 rugóból megoldott volna 350 helyett. És akkor is megfordulnának utánad a népek, csak úgy hogy "ejha!" nem pedig úgy hogy "jézusom!" :)))))))))))))))))))))) |
zoli32 | 164 | 2014. augusztus 26. 09:25 | Válasz erre: 163 |
Még ezis necces. Duzzogva lementem volna vonattal érte.:-)))))))))))))) |
Daty | 162 | 2014. augusztus 26. 07:58 | Válasz erre: 158 |
De egy milláért is csak úgy kellett volna, ha odaviszem házhoz ugye?:-))
|
zoli32 | 160 | 2014. augusztus 25. 23:12 | Válasz erre: 157 |
A 13 as speed erosebb.es szebb is. Majd ha felnovok. |
kawa70 | 159 | 2014. augusztus 25. 23:09 | Válasz erre: 158 |
Kitartobban kellett volna alkudni:) Az idomot meg ledobalod rola és már mehetsz is, egyedi naked lesz belõle;) |
zoli32 | 158 | 2014. augusztus 25. 23:05 | Válasz erre: 157 |
Akartam de egymillaert nem adta. De sok rajta a plasztik az meg nem jon be. Motor es no csupaszon az igazt. Megazis lehet hogy ujra street lessz a befuto. |
zoli32 | 156 | 2014. augusztus 25. 22:56 | Válasz erre: 155 |
Huhh most dul ujra a love hogy meg az angol. Szal egy eletre eljegyeztem magam a fura teaivokkal Hinckley bol. Vagy egy speed 1050 vagy egy tiger 800 lesz az utolso. |
zoli32 | 153 | 2014. augusztus 25. 22:42 | Válasz erre: 152 |
Mar bocs de inkabb a halal. Kanallal vajjak ki a szivem ha rafanyalodnek. En egy hornetet vennek ha ilyen alacson kene. |
zoli32 | 151 | 2014. augusztus 25. 22:39 | Válasz erre: 150 |
Nem lesz nehez......kis sarba ragad es megall mint a doglott oszver a hasan.
|
Daty | 150 | 2014. augusztus 25. 22:38 | Válasz erre: 145 |
Nem-nem! Kitartok az elhatározásom mellett! Ez az utolsó, ezt megtartom, amíg csak fizikailag bírom!:-) |
Daty | 148 | 2014. augusztus 25. 22:36 | Válasz erre: 142 |
Sajnos ha az ember hibázik, vagy rosszul dönt, annak meg kell fizetnie az árát. Vagy anyagilag, vagy másképp. Én anyagilag szívtam meg. Elég drága motorbérlés volt. 7 hétre 350.000 Ft. De ez van. |
zoli32 | 147 | 2014. augusztus 25. 22:35 | Válasz erre: 145 |
Na azt lasszoval kene.......vagy penzt felajanlani.:-))))))))))
|