10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Honda CTX & NC
Következő oldal

kawa550 245 2014. augusztus 31. 10:19  
"a 170 centis magasságomhoz "
Khm.... A midhez?! :)))))))))))))))
    

Daty 244 2014. augusztus 30. 21:21   Válasz erre: 237
Jól mondtad, mint írtam is, nem erõltette!
    

Daty 243 2014. augusztus 30. 21:20   Válasz erre: 241
Én úgy tudom, hogy nincs.

Mátraházán ma láttunk egy srácot 1.200-as BMW-vel, ráadásul, ha jól láttam zsír új volt, aki még tõlem is kisebb volt, a spicce is éppen csak leért.

Én azt mondom, bátor, sõt...vakmerõ!
    

Daty 242 2014. augusztus 30. 21:18  
Köszi Pali, neked volt igazad, csak fel kellett rá ülni, és húzni neki!

Úgy mentem, ahogy mackó javasolta, végig "D"-ben.

De most már legalább tudom, hogy nem csak okos telefon van, hanem okos motor is.:-DD
Az biztos, hogy a futómûve hagy némi kívánnivalót maga után, de az "esze" nem semmi.
Az út meredekségétõl függõen 5-10-15 km - el gyorsabb sebességnél vált el.:-))
Szóval szó sem volt magas sebességben alacsony fordulaton kínlódó motorról!
Mindíg az optimális fordulaton és sebességben tartotta a vezérlés a motort.
Így utólag tudom, hogy butaság, hogy az elsõ 500 km-en nem lehet vele hegyre menni.
De lehet, akár a szalonból is azonnal!:-))

Ha valakit érdekel, pár tapasztalat.
A fékek kezdenek úgy fogni, ahogy kell.
A futómû valóban nem mondható jónak, lehet, hogy az én 65 kilómhoz még egy fokozattal puhábbra kellene állítani, mert nagyon kemény, fõleg egyedül.
Szélvédelem a 170 centis magasságomhoz szuper.
Fogyasztás.
Ma tankoltam másodszor ugyanannál a kútnál, ugyanannál a kútfejnél, és ugyan addig, mint elõször.
331 km-en 10,83 liter fogyott el.
Vagyis ez 3,27 literes átlag fogyasztást jelent.
De mint írtam, annyira nem mérvadó, mert lakott területen 60, a maximális sebességem pedig lakott területen kívül 100 km volt, és egyedül jártam vele.

De azért így sem semmi egy 700 ccm-es géptõl!:-)

Ja, a mai túra vége 277 km lett, így este 598 km-el toltam be a garázsba.

Nagyjából ennyit tudok írni jelenleg a vasról, és ha valakit érdekel, teszek fel róla képet, bár még széria, (már nem teljesen) de próbálok majd rajta még gy két dolgot egyénivé tenni.:-))





    

zoli32 241 2014. augusztus 30. 21:05  
Van masik alacsonymanias is a kozelben?
    

Daty 240 2014. augusztus 30. 21:01   Válasz erre: 239
Ott voltam Mátraházán, de a Kékesre nem mentünk fel, inkább motoroztunk!:-)
De láttam a srácot, 2x is találkoztunk vele.:-)
    

rimen 239 2014. augusztus 30. 20:20  
Daty te voltál a gápsárkánnyal a Kékesen??
    

Macko 238 2014. augusztus 30. 20:17   Válasz erre: 237
Mondjuk manuális üzemmódban. ;-)
    

zoli32 237 2014. augusztus 30. 10:13  
Ótómata...........pici robotok váltanak.
Hogy erõltetné má.
    

KT 236 2014. augusztus 30. 08:06   Válasz erre: 232
Igen, csak arra is figyelni kell ne erõltesd alacsony fordulaton magasabb fokozatban !

    

Macko 235 2014. augusztus 29. 22:04   Válasz erre: 231
Emlékeim szerint nem mér átlagfogyasztást.
    

Macko 234 2014. augusztus 29. 22:02   Válasz erre: 225
A bejáratás alatt hagyd D-ben.

De vigyázz. Ott van még a Q-map is! :-)
    

Macko 233 2014. augusztus 29. 22:00   Válasz erre: 226
Gázállás és terhelés függvénye.
    

Macko 232 2014. augusztus 29. 21:58   Válasz erre: 219
Autópályán bejáratni komplett butaság. A bejáratás lényege, hogy minél változatosabb és egyre nagyobb részterheléseket kapjon a motor. Így az elsõ 100 kilométeren alig kell alapjárat felett forgatni, de 7-800 körül már fontos egy-egy rövid, de dinamikus gyorsítás.
    

Daty 231 2014. augusztus 29. 21:35   Válasz erre: 229
Ezt az 5/6 sebességet nem értem, mert a CTX is 6 sebességes.

Persze, egyetértek, ha már be lesz járatva, én sem fogom figyelgetni.
De 1.500 km-ig illik "bejáratni" akárki akár mit mond.

Te hogy járattad be a tiédet?

Szerintem az enyémen nincs átlag fogyasztás mérõ.
Nekem ott van az óra, de holnap megnézem még1x, hátha csak nem vettem észre!:-)


Az elsõ az NC mûszerfala, a második a CTX-é.





    

zoli32 230 2014. augusztus 29. 21:33  
Sportmod.........huha.............:-)))))))))))))))))))))))))))
    

Utalatos 229 2014. augusztus 29. 20:46   Válasz erre: 227
Hasonlóan gondolom:-) Használni kell, nem elemezgetni! Az enyém 6 sebességes automata , meg is lep,hogy a ctx- be csak 5 került volna. Szerintem ua. a váltó. Én nem figyelgetem, hogy most epp melyikben lehet. Pontos és ez a lényeg. Daty, én a manuális váltási lehetõségrõl beszéltem, nem a sport fokozatról. Azt kipróbálhatod a hegyen is, sõt nyilván ott van létjogosùltsága. De nekem ott is az aut. vált vissza, szerintem ideálisabban, mint azt én tenni tudnám. Meglep, hogy a tieden nincs fogyasztásmérõ? Akkor nem kéne számolgatnod. Abszolut megbízhatóan mér.
    

Daty 228 2014. augusztus 29. 20:45   Válasz erre: 227
Ha eladom, nem veszek másikat, ezt már eldöntöttem, és írtam is!:-P
    

kicsi 227 2014. augusztus 29. 20:13   Válasz erre: 225
Szerintem túl sokat agyalsz rajta. Húzd a gázt, oszt kész..:)




Úgyis eladod max.két éven belül...:)
    

Daty 226 2014. augusztus 29. 19:47  
Mackó te mit mondasz, vezetted sport módban.
Mikor vált el, milyen fordulaton?
    

Daty 225 2014. augusztus 29. 19:42   Válasz erre: 222
Éppen azon gondolkodtam, hogy az automata üzemmódban nem lesz e neki nagy terhelés mondjuk Aggtelek-Jósvafõ.
20 km/h-nál vált 2.-be, 30-nál 3.-ba, 40-nél 4.-be, 50-nél 5.-be, 65-nél 6.-ba.

És ha mondjuk egy partosabb részen elérem a 40 km/h-t, és felrakja magát 5.-be, nem fogja magát "megerõltetni"?

Ugyanakkor ha átkapcsolom "S" azaz sport üzemmódba, akkor meg nem vált el, csak 4 - 5.000-es fordulaton, ami meg elég sok fõleg, hogy 6.250-nél leszabályoz.

Na most akkor mi is van,
Hogy is legyen?


    

Daty 224 2014. augusztus 29. 19:37   Válasz erre: 222
Hát...nem egy hegy az biztos!:-)
Majd a Tátra!:-))
    

Daty 223 2014. augusztus 29. 19:36  
Nem rég értem haza, 321 km-el zártam a mai napot.
Elmentem Aggtelekre is, de nem Jósvafõ felõl, ahol a szerpentin van.
Errõl is emelkedett, de nem annyira.
Szuperül ment "D" üzemmódban, "S" be - még nem akartam betenni, nehogy baj legyen belõle, hogy esetleg bejáratás alatt magas fordulaton jár.
Most kezdett el villogni a tartalék jelzõ, a könyv szerint ilyenkor még 3,7 liter van benne.:-)
Na nem semmi lenne 12 literrel 400 km-t menni.:-DD

Igaz, maximum 3 - 3.200-as fordulat, 100 km/h, és egyedül, szóval nem ennyi lesz ez!:-)
    

kicsi 222 2014. augusztus 29. 19:36   Válasz erre: 220
Ha Aggtelekre készülsz, akkor éppen nem lehet mondani, hogy hegyet másztál..:)
Bejáratáskor általában a nagy terhelés kerülését szokták javasolni, néha a nagy fordulatszámon való üzemeltetést is.
Én autóknál sem ajánlanám a pályán való bejáratást,(ami ugye huzamosabb ideig tartó nagy sebességû egyenletes haladást feltételez), hanem inkább épp ellenkezõleg.Kisebb terhelés mellett változatos,de nem a leszabályozási fordulat közelében történõ bejáratást.
    

Daty 221 2014. augusztus 29. 19:30   Válasz erre: 219
Én ezt a javaslatot sosem hallottam, pedig volt 4 új autóm, és ez a 7. új motorom.
Mindenhol azt tanácsolták, (autónál is, motornál is) az elsõ 1.000 km-en, minél többet váltogassak.
Nem pedig azt, hogy autópályán kell bejáratni.

És de, követi 3.000 - 5.000 km után az autóban is javasolt egy "extra" olajcsere.
Minden autómnál javasolták, meg is csináltattam.



    

Daty 220 2014. augusztus 29. 19:24   Válasz erre: 218
A felhasználói kézikönyv szó szerint ezt írja:

"Az elsõ 500 km alatt a következõket tartsa be:

- kerülje a teljes gázzal indulást, és a hirtelen gyorsítást.

- kerülje a kemény fékezést, és hirtelen visszaváltást.

- vezessen visszafogottan."

De itt nem írja sehol, hogy kerülni kell a hegyeket.






    

Utalatos 219 2014. augusztus 29. 18:59   Válasz erre: 218
Megállj! :-) Sejthetted, hogy milyen gondban lennék, ha nekem most szakszerû magyaràzatot kellene adnom arról, hogy egy új bejáratós motornak miért jelent fokozott igénybevételt a hegyi használat. Csak azt tudom mondani, amit nekem tanácsoltak ès ami eddig kivàlóan bevált. Az autóknál pl. azt szokták javasolni, hogy azt a bizonyos elsõ ezer km-t lehetõleg autópályán járják le a delikvensek. Pedig ott talán indokolatlannak is tûnhet ez, hiszen nem követi azonnal egy szerviz, olajcsere, stb., mint a motoroknál. Azt hiszem érted, mire gondolok:-)
    

Macko 218 2014. augusztus 29. 16:04   Válasz erre: 216
"500 km- ig nem javaslom a hegyeket sem!"

MIÉRT???
    

Daty 217 2014. augusztus 29. 15:40   Válasz erre: 216
Köszi, tartom magam ezekhez!:-)
Valami ilyesmiket irkálnak a kézikönyvben is!
    

Utalatos 216 2014. augusztus 29. 13:41   Válasz erre: 213
Olyan ne legyen, mint az M 800-e, mert annal rosszabb nincs a vilagon. A bejaratos idoszakban nem a sebesseg a lenyeg, hanem a fordulatszam. Hiaba mondjak, hogy ezek mar padon bejaratott motorok, a kesobbiekben nagyon meghalalja, ha nem szaggattad az elso ezren. Ezt tapasztalatbol mondhatom, mert bar nagymotorombol ez az elso uj, de robogot mar negyet is beavattam:-) A valtoval nem lesz semmi gond, en a 9000 km alatt talan, ha haromszor valtottam at manualisra, akkor is inkabb a kivancsisagbol. 500 km- ig nem javaslom a hegyeket sem!
    

Flenegen 215 2014. augusztus 29. 12:31  
mondjuk más kategória, de nekem mindkét nagyrobogón integrált fék volt. Én szerettem, sokkal kiszámíthatóbb volt .
    

zoli32 214 2014. augusztus 29. 09:50   Válasz erre: 213
Ez a ketdugos ize sose lesz fek csak lassito.
Sv n ketto volt azt az se volt valami aszfaltszaggato.
    

Daty 213 2014. augusztus 29. 09:36   Válasz erre: 209
Biztos beáll ezen is a fék idõvel.
Az M800-on kb. 1.000 km után lehetett rá mondani, hogy fék.:-)
Megírom, hogy hol szikrázott!:-)
    

Daty 212 2014. augusztus 29. 09:35   Válasz erre: 208
Igen, így is mondhatnánk!:-)
Köszi!
Természetesen óvatosan terelgetem még a vasat, kíváncsi leszek rá a szerpentinen!
Majd leírom a tapasztalatokat.
    

zoli32 211 2014. augusztus 28. 22:23  
Legalabb el lehet mondani hogy a labtarton fordul minden kanyarban.
Nekem meg tankon fordulva se ert le az a dog.:-))))))))))))))))
    

Macko 210 2014. augusztus 28. 22:20   Válasz erre: 208
De az csak az ezerkettes blokkal gáz. A hétszázasnál nem oszt nem szoroz. :-)
    

Macko 209 2014. augusztus 28. 22:19   Válasz erre: 207
A tesztmotoron jól fogott a fék, de döbbenetesen elfáradt. Szerpentinen meg füle-farka szikrázni fog. :-)
    

Schindler 208 2014. augusztus 28. 21:59   Válasz erre: 207
Üdv Daty!
Tulajdonképp akkor a tiszteletkörök megfutása után csak az lett, amit eredetileg is akartál. :))
Gratulálok az új géphez, legyen sok örömöd benne!
(Az automatával a szerpentineken csak óvatosan amíg ki nem ismered.....több helyen is írták, hogy a leg váratlanabb pillanatokban vált vissza a kanyarokban.)
Széles utat!

    

Daty 207 2014. augusztus 28. 21:37  
Üdv a Fikázó Társaságnak!:-)
(Tisztelet a kivételnek!)

Most értem haza 8 után, csúszott egy kicsit az átadás az okmányiroda miatt.
De megvan, hazahoztam.:-)
Áradozni nem fogok róla, mert 120 km szinte sík terepen ugyan mit tudnék leszûrni, fõleg a bejáratási 100-110 km/h-s sebességnél!:-)
Fura, szokatlan, de irtóra élvezem az automata váltót!:-)
A fékek úgy fosok, ahogy vannak, kell nekik pár 100 km, hogy összekopjanak.

Szóval egyenlõre ennyi, ha lesz idõm holnap, készítek fotót is, bár már tudjátok, hogy milyen szép!:-DDD

Holnap elviszem Aggtelek környékére, megnézem mit szól egy kis szerpentinhez!:-))

    

Macko 206 2014. augusztus 28. 18:03   Válasz erre: 205
Egyedül enni egy finom tortát!!! ;-)
    

kawa550 205 2014. augusztus 28. 17:51   Válasz erre: 201
Segíts nekem bölcs rabbi, nem tudok választani! Elvegyek egy ronda nõt, akit senki se akar és mindig hûséges marad, vagy egy szépet, akit mindenki meg akar majd dugni?
Hülye vagy fiam, rosszul kérdezel! Hát mit szeretnél? Egyedül enni egy kalap szart, vagy megosztani egy finom tortát a barátaiddal? :))))))
    

Macko 204 2014. augusztus 28. 17:35   Válasz erre: 203
Dehogy van! Daty nem egy szálfa termet, de azért 140 centinél magasabb! :-)
    

zoli32 203 2014. augusztus 28. 17:13   Válasz erre: 202
Annak magas az ülése.

Bár ahogy néztem daty-nál necces lehet a ctx lábtartó elérése.

Nagyon elöl van.
    

Macko 202 2014. augusztus 28. 15:23   Válasz erre: 196
A DN-01-et nem is szánta nagy sorozatra a Honda, az csak egy "kísérlet" volt.
A Vultus meg semmivel nem különb a CTX-tõl, csak kapott egy feltûnõbb mûanyag ruhát...

Bezzeg a VFR800, amit ma hoztam el! :-D
    

Jam Clerk 201 2014. augusztus 28. 11:38   Válasz erre: 199
Ha megszereti, miért ne legyen vele boldog? :) Legalább tényleg nem kell féltékenykednie, hogy valakit elcsábít a gépe :)
A boldogan vigyorgás és a táj lassú elsuhanása meg úgysem ezen múlik, én most is így járok, pedig elvileg erõs motorom van, bár igaz, hogy nem automata... viszont legalább van hozzá fokozatkijelzõ is :)
    

Jam Clerk 200 2014. augusztus 28. 11:36   Válasz erre: 198
Most nem tudom, mit izélsz, ez csak egy jó szándékú javaslat volt a részemrõl :)
Kiegészíteném azzal, hogy az adatlapodat is frissítened kell majd (már most is kéne, de majd este, egy füst alatt is jó)
:)
    

kawa550 199 2014. augusztus 28. 11:34  
Én nem kívánok itten semmi sok boldogságot meg ilyesmit, mert a barátaimnak se kívánnám hogy legyenek boldogok egy bûn ronda nõvel.:))))))
De abban is biztos lehetsz, hogy semmiféle fájdalom nem ér majd minket ha te boldogan vigyorogsz és jól érzed magad hazafelé ahogy a gyenge motor mellett lassan suhan el a táj.
Sõt, még kedvelni is fogunk, mert a választásoddal megkíméltél bennünket az irigység bûnével való küzdelemtõl! :))))))))
    

Daty 198 2014. augusztus 28. 11:32   Válasz erre: 197
:-PP
    

Jam Clerk 197 2014. augusztus 28. 11:29   Válasz erre: 196
Csak aztán nehogy azt írd, hogy "alig használt, szalonállapotú Honda CTX fél áron eladó", fõleg ne minden topikba, mert az nagyon mélyre vinné a hitelességedet :)))
    

Daty 196 2014. augusztus 28. 11:12   Válasz erre: 195
Egyetértek, de mint írtam, ha tesznek alá jobb futómûvet, esetleg kardánt, erõsebb, nyomatékosabb motort, és kicsit szebbre csinálják, nem állna meg 2,7 MFt-ban.
És már ez is épp a határt súrolja szerintem.
Mármint árban.

Pl. ott van a Vultus, amit belinkeltem.
3,5 milla lesz nálunk kb, és éppen, hogy erõsebb a motorja, és egy fokkal jobb a futómûve.
Na ennyit már nem adnék érte.
És akkor képzelj el egy igazán jó, erõs, és szép automata váltósat, mármint árban.
Szerintem a csillagos ég.
Nem lenne rá kereslet.

A DN-01-et már rég nem gyártják, belebukott a Honda rendesen.
Pedig az erõsebb is volt, meg szebb is, meg kardános is.
Nem értem miért nem lett felkapott.

Most hívtak a szalonból kb. 1 órája.:-)
Ha minden igaz, 13.00-kor kap rendszámot, és 16.00-ra megyek érte.
Ide Nyíregyháza 120 km, ennyit ma mindenképpen megyek vele.
Ha lesz idõm este, leírom, hogy így, ilyen táv után hogy érzem a dolgokat.:-)




    

gezasz 195 2014. augusztus 28. 10:39  
Nem az automatavátós motorokkal van a baj, nekem legalábbis biztos nem. Találok benne fantáziát. Csak a körítéssel. Rossz formaterv, viszonylag gyenge motor, estlegesen gyenge futómû. Ettõl függetlenül biztosan jól ellehet motorzni a Honda Ctx-el, de szerintem egy semmit mondó motor. Újonnan biztos nem vennék. A Dna 01még azért nem volt ennyire rusnya ,élõben sem, de tényleg egy csõd volt a honda részére. Nem tudom egyáltalán gyártják-e még?
Hétfõn lesz már beszámoló a géprõl?
    

Daty 194 2014. augusztus 28. 09:17   Válasz erre: 192
A baj csak ott van, hogy nem az automata váltós motorok miatt fog elpusztulni....:-((
    

Daty 193 2014. augusztus 28. 09:16   Válasz erre: 192
Sajnos a világ már rég megérett a pusztulásra...:-((
    

petike2 192 2014. augusztus 28. 09:15   Válasz erre: 190
Ügyes vagy, hogy nem találtál benne, mert valóban nem írtam. Csupán bízunk benne, hogy nem érett még meg a világ a pusztulásra.
    

Daty 191 2014. augusztus 28. 08:53   Válasz erre: 189
Ha-ha-ha...:-))
    

Daty 190 2014. augusztus 28. 08:52   Válasz erre: 188
Nem találtam meggyõzõ érvet az írásodban, hogy nem ez lesz a jövõ.:-)
A jövõ mindíg kicsit korcsosult.
És nem biztos, hogy pont az a deviáns, aki megpróbálja a jövõt képviselni.:-)
    

kawa550 189 2014. augusztus 27. 22:55   Válasz erre: 188
Jól van,amíg vannak ilyen vélemények is,addig ha haloványan is, de van még reménye ennek a kényelemben és mindenképpen kitûnnivágyásban fetrengõ emberiségnek.:))))
    

petike2 188 2014. augusztus 27. 22:52   Válasz erre: 177
Nana, ne általánosítsunk mert az nem jó dolog! Azért, mert van guminõ, alkoholmentes sör, háromkerekû motor, koffeinmentes kávé, automataváltós motorkerékpár, még nem biztos, hogy ezt a korcsosult trendet kell képviselni. Bízom benne, hogy néhány szerencsétlen divatbohóc miatt nem fogják az egész ipart átalakítani.
    

Daty 187 2014. augusztus 27. 21:36   Válasz erre: 183
Ja, és ha jól tudom, az még nem DCT változat volt.
    

Daty 186 2014. augusztus 27. 21:31   Válasz erre: 183
Igen, de valahogy eltûnt a süllyesztõben...
    

Daty 185 2014. augusztus 27. 21:29   Válasz erre: 181
Mint írtam, akkor elõbb utóbb kiesnek a versenybõl.:-((
    

Daty 184 2014. augusztus 27. 21:29   Válasz erre: 180
Persze, egyetértek, biztos lesz akiknek a modelljük a "klasszikus" motorra fog hajazni.
De megcsinálják az automata váltósat, az biztos, mert akár tetszik, akár nem, ez a jövõ.
És ha nem fognak haladni a korral, lehúzhatják a redõnyt.
Minden típusnak vannak "fanjai" akik nem váltanak márkát.
Kivéve....ha nem lesz a kínálatukban olyan, amit épp egy fanjuk keres.
Akkor viszont kénytelen lesz váltani.
Egyik márka sem engedheti meg magának, hogy elengedjen a vásárlói körébõl bárkit is.
Ha lett volna ilyenje a Suzukinak, ráadásul mondjuk olcsóbban, mint ahogy szokták, én sem váltottam volna Hondára.

A kinézet meg...?
Lehet azt hiszik, most kapós lesz ez a futurisztikus kinézet.
Meglátjuk...

Bár a DN-01-el 1x már megszívták...
    

desiderus 183 2014. augusztus 27. 21:07   Válasz erre: 179
Az Aprilia a Mana-val ezt már pár éve meglépte... :-))))
    

zoli32 182 2014. augusztus 27. 20:35   Válasz erre: 180
Én kb sejtem.
Máshogy fogják fel a különbözõ gyárak a válságból kilépást.
A H szarik a motorosokra és az autóst,kezdõt célozza meg.
Jó terv mert sokan vannak nincs motorjuk csak sótlan célszerszámok lesznek a gépeik.
A kawa agresszív dizájnal és irtó sportos gépekkel csábít.
A suzuki igen csigalassú,teszetosza de tétován nyit a túramotoroskra a DL-el de inkább csak akciózza a gépeket.
A yamaha lassan de motorosknak csepeget olcsó,utcán használható olyan gépeket amire egy motoros szivesen váltja le a régi gépét.Lásd MT széria.

Nekem a yamaha tetszik legjobban.Vérpezdítõ a 09...........a 07 meg olcsó.
    

zoli32 181 2014. augusztus 27. 20:30   Válasz erre: 179
Hála az égnek ez a veszély a triumph-ot nem fenyegeti.
    

gezasz 180 2014. augusztus 27. 20:30   Válasz erre: 179
Elképzelhetõ, dehogy ennyire rondán nem hiszem. Egyet kell értenem zoli32-vel ezek a Hondánál valamit szívnak vagy szednek. Robogó nagy köbcentisben például nekem a Tmax szép,pofás darab. Ilyen formatervet miért nem tud a Honda?
    

Daty 179 2014. augusztus 27. 20:08   Válasz erre: 178
:-)
Nem adok neki 1 évet, és az összes gyártó legyártja az elsõ automata váltós vasát, max. néhány dolgot változtat rajta, pl. kardán, ccm, LE, nyomaték, stb....

Azon sem csodálkoznék, ha a Hondáé lenne az alap.:-))
    

zoli32 178 2014. augusztus 27. 19:41   Válasz erre: 177
Betarazok a spajzba egy 14 es street R t es szarok a jovore.
    

Daty 177 2014. augusztus 27. 19:37   Válasz erre: 176
Pedig ez a jövõ, mint látod!
    

zoli32 176 2014. augusztus 27. 19:31   Válasz erre: 175
Ha ez a jövõ én fõbelövöm magam.
Szerencsére van normális európai gyártó nem ilyen hibbant japo banda.
    

Daty 175 2014. augusztus 27. 19:19   Válasz erre: 174
Már vártalak!:-))
    

zoli32 174 2014. augusztus 27. 19:06   Válasz erre: 171
Te ezek a hondanal mit szivnak?
Komolyan erdekel mer jo massziv anyag.
Ezek versenyeznek melyik reszleg tud rusnyabbnal rusnyabb robogot kesziteni?
    

Daty 173 2014. augusztus 27. 18:16   Válasz erre: 172
Kizárt, mert nekem a CTX jobban tetszik!.-))
    

csokabi 172 2014. augusztus 27. 18:14   Válasz erre: 171
Na akkor egy kicsit megfuttatod a CTX-t a ház körül és jöhet is a hirdetés a topikokba:)

    


Daty 170 2014. augusztus 27. 17:17   Válasz erre: 169
Köszönöm szépen Csaba!:-)
    

S.Csaba 169 2014. augusztus 27. 14:11  
Azért nem mindenki fikázó, akit te annak gondolsz.
Amúgy kimondtad a lényeget: "Ennyi, nem vagyunk egyformák.:-)"
Kinek ez, kinek az. Remélem neked bejön majd ez a típus. Kívánok hozzá sok szerencsét, és rengeteg balesetmentes kilométert!

    

Daty 168 2014. augusztus 27. 13:49  
Úgy látszik ez a fórum lassan átalakul bloggá, mert a fikázókon kívül senki nem nézett be aki érdemben tudott volna mondani valamit, mert ilyen vasa van.
Mindegy, a blog legfeljebb jó lesz majd valamikor mások okulására, aki ilyet szeretnének venni.:-)
    

Daty 167 2014. augusztus 26. 13:49   Válasz erre: 166
Az ereje nem haladta meg a képességeimet egy szálat sem.:-)
Ugyan olyan jól megvoltunk e téren, mint a Bandittal.
Ütés elõbb utóbb akkor érte volna a fejemet, ha nem adom el idõ elõtt, és eldõlök vele.:-DD
Akkor többet buktam volna a javításán, mint most az üzleten.

Ismered nem?
Ha tudom, hogy el fogok esni, akkor inkább leülök.
Leültem.

Biztos lett volna aki ülésezik, talpbetétezik, kutyacsontozik.
Én nem, volt már ezekhez szerencsém a DL650-en, de úgy sem éreztem jól rajta magam.

Ennyi, nem vagyunk egyformák.:-)

    

kawa550 166 2014. augusztus 26. 13:10   Válasz erre: 138
Az embert, aki alig több mint 1.5 milláért megvette a gyönyörû és szuper még be se járatott sprintet ha volt elkölteni való ennyi pénze, tökéletesen megértem és nem kicsit irigylem.
Hogy a te fejedet mekkora ütés érte sisak nélkül hogy ezt a cserét bedobtad, azt még csak nem is sejtem....:)))))))))))
Nem inkább az volt ott a baj hogy inkább túl erõs volt az mint magas? Csak mert egy talpletételt egy ülésátalakítás meg egy kutyacsont 50 rugóból megoldott volna 350 helyett. És akkor is megfordulnának utánad a népek, csak úgy hogy "ejha!" nem pedig úgy hogy "jézusom!" :))))))))))))))))))))))
    

Daty 165 2014. augusztus 26. 12:33   Válasz erre: 164
:-PP
    

zoli32 164 2014. augusztus 26. 09:25   Válasz erre: 163
Még ezis necces.

Duzzogva lementem volna vonattal érte.:-))))))))))))))
    

Daty 163 2014. augusztus 26. 08:07  
Leér ám a lábam simán, még papucsban is!:-DD
    

Daty 162 2014. augusztus 26. 07:58   Válasz erre: 158
De egy milláért is csak úgy kellett volna, ha odaviszem házhoz ugye?:-))
    

Daty 161 2014. augusztus 26. 07:56   Válasz erre: 154
:-PP
    

zoli32 160 2014. augusztus 25. 23:12   Válasz erre: 157
A 13 as speed erosebb.es szebb is.
Majd ha felnovok.
    

kawa70 159 2014. augusztus 25. 23:09   Válasz erre: 158
Kitartobban kellett volna alkudni:)
Az idomot meg ledobalod rola és már mehetsz is, egyedi naked lesz belõle;)
    

zoli32 158 2014. augusztus 25. 23:05   Válasz erre: 157
Akartam de egymillaert nem adta.
De sok rajta a plasztik az meg nem jon be.
Motor es no csupaszon az igazt.
Megazis lehet hogy ujra street lessz a befuto.
    

kawa70 157 2014. augusztus 25. 23:00   Válasz erre: 156
Mér nem vetted meg a Datyét?:))
    

zoli32 156 2014. augusztus 25. 22:56   Válasz erre: 155
Huhh most dul ujra a love hogy meg az angol.
Szal egy eletre eljegyeztem magam a fura teaivokkal Hinckley bol.
Vagy egy speed 1050 vagy egy tiger 800 lesz az utolso.
    

kawa70 155 2014. augusztus 25. 22:51   Válasz erre: 153
Tudok egy fazert, nem érdekel? :))))
    

kawa70 154 2014. augusztus 25. 22:50   Válasz erre: 152
Utána igen.........:))))
    

zoli32 153 2014. augusztus 25. 22:42   Válasz erre: 152
Mar bocs de inkabb a halal.
Kanallal vajjak ki a szivem ha rafanyalodnek.
En egy hornetet vennek ha ilyen alacson kene.
    

Daty 152 2014. augusztus 25. 22:40   Válasz erre: 151
Fogsz te még sírni egy ilyen után!:-DDD
    

zoli32 151 2014. augusztus 25. 22:39   Válasz erre: 150
Nem lesz nehez......kis sarba ragad es megall mint a doglott oszver a hasan.
    

Daty 150 2014. augusztus 25. 22:38   Válasz erre: 145
Nem-nem!
Kitartok az elhatározásom mellett!
Ez az utolsó, ezt megtartom, amíg csak fizikailag bírom!:-)

    

Daty 149 2014. augusztus 25. 22:37   Válasz erre: 144
:-PP
    

Daty 148 2014. augusztus 25. 22:36   Válasz erre: 142
Sajnos ha az ember hibázik, vagy rosszul dönt, annak meg kell fizetnie az árát.
Vagy anyagilag, vagy másképp.
Én anyagilag szívtam meg.
Elég drága motorbérlés volt.
7 hétre 350.000 Ft.

De ez van.
    

zoli32 147 2014. augusztus 25. 22:35   Válasz erre: 145
Na azt lasszoval kene.......vagy penzt felajanlani.:-))))))))))
    

Daty 146 2014. augusztus 25. 22:34   Válasz erre: 141
Igen, ezt mesélte!:-)
Jó fej srác.
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22120
5 622 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők