kawa70 | 345 | 2014. szeptember 10. 14:50 |
Ma ujfent megneztem a Triumphot, sõt rá is ültem. Tetszetõs és kényelmes. Kár volteladni :)
|
zoli32 | 344 | 2014. szeptember 9. 22:58 | Válasz erre: 343 |
Csak neha nezem,el van dugva a gomb es nehez kesztuben nyomoraszni hogy bejojjon. Marad a kvarcora helyette. |
kawa70 | 343 | 2014. szeptember 9. 22:25 | Válasz erre: 341 |
Akkor meg sokra mész vele ha van :)))))Tehát jobb ha nincs.
|
Daty | 342 | 2014. szeptember 9. 21:26 | Válasz erre: 341 |
Ezt könnyen megtudhatod, ha kiszámolod magadnak.
|
zoli32 | 341 | 2014. szeptember 9. 21:20 | Válasz erre: 339 |
Bocsesz...............tényleg nem figyeltem...............de mérnincs..............ehh.............nekem van de most 6.5-7 liter körül jár...........szerintem rossz.
|
kawa70 | 339 | 2014. szeptember 9. 20:34 | Válasz erre: 338 |
Nincs. Nem figyelsz....... Már a topic elején volt róla szó.. Majd ki leszel tiltva innen addig kérdezel hülyeségeket :)))
|
Daty | 336 | 2014. szeptember 9. 10:06 | Válasz erre: 335 |
Pedig várom, hogy máskor is írj, legalább ennyit, vagy még többet is!:-) Ez a minimum, hogy ha már a kedvedért átírattam a topic nevét is!:-) Köszönöm szépen, hogy megosztottad tapasztalataidat velünk! Új motorhoz nem kell majd észrevételt tenni, max annyit, hogy "jéééé, neked még mindíg ez a motorod van".:-)))))) |
Utalatos | 335 | 2014. szeptember 9. 09:14 | Válasz erre: 334 |
Nalam viszont a motor valasztasnal a kulso utan a masodik legfontosabb szempont a fogyasztas volt. Ez nem meglepo azok utan, hogy volt olyan Suzukim, ami atlagosan 5.8 litert fogyasztott. A mostani kozelebb van a 3.2 literhez, mint a 3.5-hez. Tegnap viszont kiprobaltam ezt a tartos 140 km/h sebesseget, hogy milyen fordulatszamon teljesiti? Izgatott amit irtal,mert kicsit sokallottam a 4400-as fordulatszamot. Es tenyleg, egy ket lenduletmegtarto gyorsitastol eltekintve a 7 km-es proba alatt soha nem ment 4000 fordulat fole. Ez nem tudom mibol fakad,de nem hiszem, hogy kirivo elteres lenne barmelyik hatranyara is. Volt nagyplexis motorom is.. Ott azert egyertelmuen erezheto volt a teljesitmeny veszteseg es a fogyasztas novekedese is. Mogotte pedig keletkezett egy nagyon kellemetlen cirkulacio. Alacsony sebessegnel persze rendkivul kellemes volt a szelvedelem. Mar igy is tul sokat irtam:-) A kovetkezo motorodhoz ugysem tudok majd eszrevetelt tenni:-)
|
Daty | 334 | 2014. szeptember 8. 22:23 | Válasz erre: 333 |
Igen, én is szerencsés embernek érzem magam e téren. Õszintén megmondva, soha nem hittem volna, hogy életemben lesz még motorom - azt meg végképp nem, hogy nem is egy, és újak lesznek - miután 20 évesen abbahagytam a motorozást. Köszönte és hála feleségemnek, õ vett rá, hogy kezdjük el újra. Aztán ugye ahogy írtad, elindultam "lentrõl", és egészen "feltornáztam" magam, és most ismét "lejjebb szálltam". Valahol tudatos döntés volt, hogy ezt választottam. Könnyû kezelhetõség, alacsony építés, nem túl izmos gép. Nem vagyok már fiatal, de ezt úgy érzem még jó pár évig el tudom majd terelgetni. A Banditot, és Triumphot nem vagyok biztos, hogy sokáig kordában bírtam volna tartani, össze meg sem magamat, sem feleségemet, sem pedig a motort nem akartam. Igen, az adrenalin biztos fog hiányozni néha, de majd megoldom valahogy, bár "sport" fokozatban ez is tud nyújtani valamennyit!:-) Utolsó mondataiddal maximálisan egyetértek, itt a fogyasztás századrangú, és mint írtam, csak kíváncsiságból mértem! |
gezasz | 333 | 2014. szeptember 8. 20:31 | Válasz erre: 331 |
Azért szerencsés ember vagy, hogy mindig új motort tudsz venni. Ezért irigyellek! Nekem 7 éves volt a legfiatalabb, valóban kevés kilométerrel, de csak nem volt új, legfeljebb újszerû. Az adatlapodat nézve, lassan felfelé haladva a lépcsõfokokon volt egész komoly géped is. Most vissza lépés. De érdekes mód egy idõ óta engem is foglalkoztat a dolog, egy egyszerû, könnyû nem nagy köbcentis motor gondolata. Igen ebben szerepel az autómata váltó is, mint opció. De egyenlõre még néha kell az adrenalin, amit csak egy erõs gép ad meg. Engem a fogyasztás sosem érdekelt. A motorozás hobbi, költséges közlekedési eszköz, de nagyon szeretem. Ebben a dologban szerintem a fogyasztás tized rangú dolog.
|
Jam Clerk | 332 | 2014. szeptember 8. 15:26 | Válasz erre: 331 |
Most írhatnám, hogy biztosan azért, mert nem tudsz (gazdaságosan) váltani, ezzel meg nem is kell :) Viszont valamennyi igazság lenne ebben is: nekem volt egy ilyen élményem idén, a nyaralásunk alatt, 2 felnõtt 2 gyerek, csomagok, helybenjárás, kis távolságok, ohne autópálya... viszont másképp váltottam, mint addig, és erre sikerült 600 km-re összehoznom egy 5.7 literes átlagfogyasztást egy 12 éves Octaviánál, ami csak azért volt meglepõ, mert a gyári érték 5.8-nál kezdõdik. Szóval tudja a fene :) |
Daty | 331 | 2014. szeptember 8. 15:07 | Válasz erre: 329 |
Igazából nem is azt a kifejezést használnám, hogy örülök, hanem azt, hogy csodálkozok. Ha nézted, ez a 8.-új motorom. És egyetlen egy sem volt eddig, amelyik annyit - vagy kevesebbet - fogyasztott volna a tesztben leírtaknál. Ez az elsõ ilyen.:-) |
Jam Clerk | 329 | 2014. szeptember 8. 14:23 | Válasz erre: 327 |
Nem akartalak piszkálni, ha így értetted, elnézést kérek. Csak azt szerettem volna leírni, hogyan változhat meg az ember véleménye bizonyos dolgokról (mint pl. a fogyasztási kérdés) pusztán attól, hogy olyan motorra ül, ami megfelel neki. Lehet, hogy korábban ez nálam valami kompenzálási kényszer volt, hogy "legalább ezen a téren legyek valamennyire jó ezzel a motorral", ami a mostanival már nincs meg. Nálad nem hiszem, hogy kompenzálni akarsz az adataiddal, gondolom, simán csak örülsz nekik, és kész :) Ha ez jön be neked, járj vele jó kedvvel, bõséggel :) |
Daty | 328 | 2014. szeptember 8. 13:36 | Válasz erre: 326 |
Ugyan miért lett volna égõ? Idegennek is szívesen megálltam volna, ha látom, hogy olthatatlan vágyat érez a motorom iránt.:-DD |
Daty | 327 | 2014. szeptember 8. 13:34 | Válasz erre: 319 |
Amúgy attól, hogy vettem egy Honda CTX-et, még nem vagyok hülye!:-) Értettem a finom körítésbe burkolt "diszkrét piszkálódást"!:-) |
kawa70 | 326 | 2014. szeptember 8. 13:26 | Válasz erre: 312 |
Igen. Neztelek is de nem mertem megallni megnezni s bringát mert égõ ha valami idegent rangatok le a motorjárol az út szélén:)
|
Jam Clerk | 324 | 2014. szeptember 8. 12:44 | Válasz erre: 322 |
Te most sértegetsz ezzel az "úr" meghatározással? :)
|
Jam Clerk | 323 | 2014. szeptember 8. 12:42 | Válasz erre: 320 |
... és igen, csak halkan, de elismerem: a sok idom sem mindig elõnyös, például nyáron, 40 fok felett vannak hátrányai ;) Viszont hûvösebb idõben, illetve õsztõl nyár elejéig jó dolog. |
zoli32 | 322 | 2014. szeptember 8. 12:42 | Válasz erre: 320 |
Emlékeim szerint az úr nálam is magasabb jópár cetivel.
|
Jam Clerk | 321 | 2014. szeptember 8. 12:40 | Válasz erre: 320 |
A jelenlegi motoromom szinte föl kell állnom, ha menetszelet szeretnék a bukóm tetejére, pedig 184 centi magas vagyok... ezzel tehát nem motiváltál eléggé :)
|
Daty | 320 | 2014. szeptember 8. 12:38 | Válasz erre: 319 |
Pedig 170 cm magasságig ez a kis "pöcs" fejidom minden menetszelet levezet a vezetõrõl. A 15 cm-rel magasabb túra plexi meg a még magasabbakról is.:-)) |
Jam Clerk | 319 | 2014. szeptember 8. 12:33 |
Tavaly és elõtte még úgy voltam a kérdéssel, hogy hogyan tudnék minél kevesebbet fölitatni azzal a szûk 50 lóval. Végül eljutottam a kb. 3.7-es átlagig. Örültem, hogy tyû de jó :) Idén 90 lovat itatok, és az itthoni fogyasztás 5.6 körüli átlagot hozott, az osztrák részen ez érdekes módon 4.7 - 4.9 (egyszer 5.2) között mozgott. Ekkor is örültem, hogy tyû de nem érdekel :) A CTX fogyasztása jónak tûnik, viszont azzal a fejidommal sehogy se tudok kibékülni... váltogatni is szeretek... és pénzem sincs se erre, se más új motorra. Azért kösz az információkat :) |
Daty | 318 | 2014. szeptember 8. 12:25 | Válasz erre: 316 |
Rá se fütty.:-) Igazából a gyerekded piszkálódások nem tudnak felizgatni. Amúgy ez úton tudtom a nehezebb felfogásúakkal, hogy nem azért írkálom a fogyasztást, mert érdekel, vagy kérkedni akarok vele. Tévedés. Nem érdekel. Kérkedni sem akarok. Ha annyit enne, mint a Bandit, vagy a Triumph, az sem érdekelne. Pusztán információt óhajtottam nyújtani azoknak, akik esetleg ilyen motor vásárlásán törnék a fejüket, és érdekelné õket, hogy mennyit is fogyaszt. Ennyi. |
zoli32 | 317 | 2014. szeptember 8. 12:24 | Válasz erre: 316 |
Nem bántjuk. Neki nem. Láthatóan imádja. Egészségére.:-)) |
gezasz | 316 | 2014. szeptember 8. 11:54 | Válasz erre: 315 |
Miért bántjátok szegény Daty-ot? Megvette álmai motorját, ami alacsony, kisfogyasztású, és megy 160-at. Kell ennél több?
|
zoli32 | 315 | 2014. szeptember 8. 11:09 | Válasz erre: 314 |
Csak nehogy ez a túlfogyasztás törést okozzon a kapcsolatban. :-))))))))))))) |
rimen | 314 | 2014. szeptember 8. 10:57 | Válasz erre: 313 |
Azért arra is gondolj,hogy akkor a fogyid nem 3,5437 lesz hanem akár 3,6432-re is megemelkedhet -)))))
|
Daty | 313 | 2014. szeptember 8. 09:17 | Válasz erre: 309 |
Az nem baj, mert van még a 6.250-es leszabályozási fordulatig akkor 1.850 fordulat, remélem "ennyin" még csúszik még feljebb a mutató 140-tõl!:-) Ha 160-ig felmegy, akkor már elégedett leszek.:-DD |
Daty | 312 | 2014. szeptember 8. 09:14 | Válasz erre: 308 |
Azok mi voltunk!:-) Ezexerint Te mentél elõttünk majdnem Barcikáig?:-) |
kawa70 | 310 | 2014. szeptember 7. 22:26 | Válasz erre: 309 |
Dehogynem. Egy kis nitro sokat lendit a helyzeten. .......
|
banat | 309 | 2014. szeptember 7. 22:22 | Válasz erre: 307 |
"4.400-as fordulaton kettõnk alatt 140-et megy.:-)" Lehet hogy ez nem is fog változni, a terheléstöl függetlenül sem..... " |
kawa70 | 308 | 2014. szeptember 7. 21:46 | Válasz erre: 307 |
Szia Daty. Szilvásvárad után akkor mégiscsak titeket elõztelek meg? Ctx nem hiszem hogy sok van. Fehér, fekete givi hátsó es ketten voltatok.
|
Daty | 307 | 2014. szeptember 7. 20:57 |
A mai nap végére 1.649 km lett a vasban.:-) 4.400-as fordulaton kettõnk alatt 140-et megy.:-) Negyedik tankolásom eredménye (ua kút, ua kútfej) amiben már csak utassal, dobozokkal, és pár 130 km/h etap is van. 8,66 liter 253 km-re, azaz 3,42 literre jött ki az átlag fogyi. Ötödik tankolás hasonló feltételek mellett csak már pár 140 km-es etap volt a 130 helyett, 10 liter 295 km-re, azaz 3,38 literes átlag fogyi. Meg vagyok elégedve vele nagyon.:-) |
zoli32 | 305 | 2014. szeptember 7. 13:26 | Válasz erre: 303 |
Erre mondhatnám hogy még nem telt el 2 hónap..........:-)))))))))))))))
|
Daty | 304 | 2014. szeptember 7. 09:43 | Válasz erre: 296 |
Kinyírva?? Dehogy! Kitiltatlak benneteket a motorozz legjobb fórumáról!:-DDDDDDDD Látjátok, átirattam, már nem csak CTX hanem NC is! Hátha így többen leszünk!:-)) |
csokabi | 295 | 2014. szeptember 6. 22:50 | Válasz erre: 294 |
Pedig, ha szerelem lenne, akkor vak is lenne...:)))
![]() |
zoli32 | 294 | 2014. szeptember 6. 22:42 | Válasz erre: 293 |
Sokkal szebb a feher. Valojaban egyre jobban tetszik,nem szerelem de kezdi mozgatni a fantaziam hogy kene..............brrr nemmegy...........:-))))))))))))))) |
zoli32 | 292 | 2014. szeptember 6. 22:23 | Válasz erre: 291 |
Meg fog sertodni de visszakerdezek. Hazudjak? :-))))))))))))))) |
zoli32 | 288 | 2014. szeptember 6. 21:23 | Válasz erre: 287 |
Mondtam hogy motort nem. De ez azert nem zarja ki hogy mast igen..........most is vett......:-)))))))))))) |
csokabi | 287 | 2014. szeptember 6. 21:10 | Válasz erre: 286 |
Dehogy fog. Már a Triumph-nál írta, hogy nem vesz többé motort:)
|
zoli32 | 285 | 2014. szeptember 6. 21:03 | Válasz erre: 284 |
Mondta valaki hogy gondom van a magassaggal? Daty nemvesz tobb motort..........jo neki helyette a ctx. |
gezasz | 284 | 2014. szeptember 6. 21:00 | Válasz erre: 281 |
De az XR 1200 magas. Nekem a Buell volt mint sportos Harley nyerõ. Volt szerencsém menni is vele.
|
Utalatos | 283 | 2014. szeptember 6. 20:50 | Válasz erre: 282 |
Ez volt a fórum dumája:-) És te is az egyre randábbakra hajtasz? Sok mûanyaggal?:-)
|
ganjaninja | 282 | 2014. szeptember 6. 19:25 | Válasz erre: 266 |
Jesszus! Te úgy váltogatod a mocikat mint én a csajokat!:)) ...jó jó...néha ÉN IS BELENYÚLOK!!! :))))) |
gezasz | 280 | 2014. szeptember 6. 18:35 | Válasz erre: 277 |
Pedig ez a motor egy nagyon vállalható darab, akinek ez a stílus fekszik.
|
ErErpower | 278 | 2014. szeptember 6. 12:52 | Válasz erre: 266 |
Daty! nemsemmi egy robogó t vettél! Grat! ;-)
|
Daty | 277 | 2014. szeptember 6. 12:22 | Válasz erre: 276 |
Igen, ezt is néztem a választás elõtt, de ez egy...motor kinézetû motor, olyanom meg már volt pár darab.:-))
|
Daty | 275 | 2014. szeptember 6. 11:42 | Válasz erre: 259 |
Bocs, elfelejtettem válaszolni arra, hogy jönnétek. Szívesen látlak benneteket, és mehetnénk errefelé egy karikát. Annyit azonban elõre elárulok, hogy én "papírkutya" vagyok, és ha esik, nem motorozok!:-)) De ha jó idõ lesz, elõttünk a végtelen!:-)) |
Daty | 274 | 2014. szeptember 6. 09:55 | Válasz erre: 273 |
Én csak az unikumokat szeretem!:-) Mint a Piaggio MP3, Triumph Speed, Honda CTX.:-DDD |
Tiger | 273 | 2014. szeptember 6. 08:36 | Válasz erre: 267 |
Olyan motor nincs, de gondolom csak félreütöttél:-) Ami van és ami az enyém az az XVS 950, kétségtelenül egy mélyre ültetett low rider cruiser. Én 176 cm vagyok,tehát nem egy óriás, de az elmúlt 5 évben nagyon jól kiszolgált. Ma is vár rá vagy 250km. A Mackó ajánlotta is Datynak az új generációs változatát, de Daty ragaszkodott hozzá, hogy nem akar szép motort:-)))
|
Daty | 272 | 2014. szeptember 5. 22:22 | Válasz erre: 271 |
Szia Évi! Ezt eltaláltad! Ha hirtelen feltûnök egy autó mögött, a forma, a fehér szín és az állandóan világító elsõ indexek (abban van a helyzet jelzõ) miatt elsõ reakciója az autósoknak, hogy fékeznek!:-) De miután megnézik a ruhát, és a bukót is, már nem paráznak!:-) A hátsó doboz tetejét megpróbálom a jövõ7en lefóliáztatni, vagy lefestetni. Gyógyulj hamar!:-) |
KawaÉvi | 271 | 2014. szeptember 5. 22:04 | Válasz erre: 266 |
Ez nagyon jól néz ki Daty! Messzirõl még rendõrmotornak is hihetik :-) Biztos nagyon kényelmes, és a doboz is megy hozzá! Jó választás volt!
|
Daty | 270 | 2014. szeptember 5. 21:58 | Válasz erre: 268 |
55 km tényleg nem sok. Egyet tudok Mályiban, attól már árajánlatot is kaptam, azt mondta egy ötösért megcsinálja. Ettõl olcsóbban gondolom ismerõsöd sem csinálná meg. |
Daty | 269 | 2014. szeptember 5. 21:55 | Válasz erre: 267 |
Tudom, hogy van ennél is alacsonyabb. Ez 720 mm, én is találtam 680 mm-eset! Hát...az már tényleg alacsony! Ha végigmotorozok egy szezont, akkor az kb 6-8-10.000 km. De most a motor cserélgetés miatt alig mentem. A Bandittal motorozgattam tavasszal vagy 1.000 km-t, azzal voltunk a Csíksomolyói búcsú, az kb mindennel együtt 1.800 km volt, aztán a Triumph-al 2.600 km, most eddig ezzel 1.200 km, vagyis eddig összesen 6.600 - 7.000 km. Végül is nem rossz ez sem.:-) De ha nem cserélgetek, lehet már meglenne a duplája. |
kawa70 | 268 | 2014. szeptember 5. 21:08 | Válasz erre: 260 |
Sajoszöged, de az ilyen idõben egy laza motorozás. Ha kell van telefonszam.
|
gezasz | 267 | 2014. szeptember 5. 21:00 | Válasz erre: 266 |
Ma találtam szerintem még tiednél is alacsonyabb motort! Yamaha XVN 950. Komolyan mintha egy sámlira ülnél le. Szép motor de nem az én világom chopper pedig ez egy igen sikerült darab lett szerintem. Úgy látom rendesen használod a gépet. Van olyan aki félév alatt se megy ennyi km-t. |
Daty | 266 | 2014. szeptember 5. 20:26 |
Csináltam ma képet a vasról, úgy is rám szóltak már páran, hogy frissítsem a képet az adatlapomon!:-))![]() ![]() ![]() |
cbjani | 264 | 2014. szeptember 5. 19:49 |
Daty motoros társam. Azért nem láttál CTX mert az egy motoros találkozó.:D:D
|
Daty | 263 | 2014. szeptember 5. 19:43 |
Most értem haza. 1.232 km-rel zártam a napot.:-) Lassan be lesz járatva. Ma már mentem vele 130 km/h-val, igaz nem huzamosabban. Ekkor kereken 4.000-et fordul. Ha valakit érdekel, ma. holnap, holnap után Kazincbarcikán a strandon motoros találkozó van! Már jó sokan összegyûltek ma estére is! Elgurultam arra, de egy CTX-et sem láttam!:-DD |
Daty | 262 | 2014. szeptember 5. 13:57 | Válasz erre: 259 |
Szia Laci! Örülök, hogy írtál! Telefonszámom az adataimnál, de ha nem találnád (a nickemre kell kattintani) 20 / 391 - 25 - 50 Elfelejtettem a Mátészalkai srác nevét!:-( Te emléxel rá? Üdv! Daty |
Daty | 261 | 2014. szeptember 5. 13:55 | Válasz erre: 258 |
Köszönöm szépen a megnyugtatást!:-) Végre egy hasonló motor tulaja is benézett! Köszi!:-) |
Daty | 260 | 2014. szeptember 5. 13:54 | Válasz erre: 257 |
Megírod a fóliázó elérhetõségét? Helyileg hol van? |
spirallaci | 259 | 2014. szeptember 5. 12:52 |
Szia DATY velem találkoztál a Hondánál. Add meg a telefonszámod,fölhívlak. Lehet hogy élnénk a lehetõséggel hogy elmennénk a jövõ szombaton hozzád egyet barangolni. |
gazsilaci | 258 | 2014. szeptember 5. 12:29 |
A rugóstag miatt szerintem még korai dilemmázni. NC700XD-m 6-8 ezer után érezhetõen puhult, komfortosabb lett.
|
kawa70 | 257 | 2014. szeptember 5. 09:05 | Válasz erre: 255 |
Foliaztatni olcsóbb, embert is tudok rá. A 10w40 jó a 10w30 helyett. Felfelé magasabb a hõtûrése. Forditva nem lenne jó. |
1Laciapu | 256 | 2014. szeptember 4. 21:42 |
Ne hallgass a lóerõ-halmozókra, normális motorozáshoz pont elég ez a vas! Nekem tetszik is! Ma este láttam Pápán egy goldwinges srácot, a cipõje orra ért le a motorról. Azt hittem fel is borul, elég izgi volt nézni is :))) |
Daty | 255 | 2014. szeptember 4. 21:33 |
Folytatom a "blogomat".:-)) Ma megvolt az 1.000 km-es szervíz. Munkadíjat nem kértek, az anyagot kellett csak kifizetnem, ez így 18.000 Ft volt. (4 l Castrol Actevo 10W40, olajszûrõ, kuplung olaj szûrõ) A használati utasításban 10W30-as olajat írnak neki elõ, de Nyíregyházán a Honda márka szervízben 10W40-eset tettem bele, azt mondták ez is jó. Erre nem tudok mit mondani. Hazafelé már túlléptem az 1.000 km-t, így a 100 km-es max. sebesség helyett már jöhettem az 1.500 km-ig javasolt 120 km/h-val. 120-nál 3.600-at forog. A szalonban találkoztam egy sráccal, akinek ugyan ilyenje van, az ö motorja van a 239-es hsz-hoz belinkelve. 2.700 km van a motorjában, és elmondása szerint csak "S", azaz sport módban használja, és így is kijön 4 literbõl. Most járta meg a Transzfogarasokat, mutatott képeket is. Azt mondata, 10 motorral voltak, de tudta tartani a tempót, amiben volt tartós 140-es utazó. Harmadik tankolásom eredménye (ua kút, ua kútfej) kifejezetten utassal, Kékestetõ 2x, de még max 100 km/h-val 323 km-re 10,54 liter, azaz 3,26 L/100 km átlag fogyasztás jött ki. Kíváncsi leszek a következõre, utassal, hegyekben, max 120-al.:-)) Ja, és ma kapott a vas egy Givi Maxiát hátra!:-)) Már csak a tetejét kellene valahogy fehérre fényeztetni, vagy fóliáztatni. Egyenlõre ennyi. |
Daty | 254 | 2014. szeptember 4. 21:09 | Válasz erre: 249 |
A rúgós tagon nem tudtam állítani, ugyanis itthon a felhasználó nem is tudja állítani, mert nem adnak hozzá kulcsot. Másrészt ez nem olyan "kattanós" hanem rendesen kijjebb kell engedni a rúgó összenyomást. Ehhez le kellett bontani a fél motort, hogy hozzáférjen.:-( Szóval itthon reménytelen vállalkozás, meg ugye tilos is. Ma voltam az ezres szervízen, megcsináltattam ott, kb 5 mm-t tudtak rajta lazítani. Icipicit lett puhább csak, szinte észre sem venni. |
Daty | 253 | 2014. szeptember 4. 21:04 | Válasz erre: 252 |
Szép és biztos, hogy jó, de nekem ez is magas lett volna. |
gezasz | 252 | 2014. szeptember 4. 20:15 | Válasz erre: 251 |
Daty | 251 | 2014. szeptember 3. 21:01 |
Úgy látszik, hogy az országban egyedül nekem van CTX-em, vagy pedig akinek van, annak nincs nete.:-))
|
Daty | 250 | 2014. augusztus 31. 19:32 | Válasz erre: 249 |
Ezt terveztem. Egy "kattanással" "puhábbra" fogom állítani. Amúgy tegnap "megszikráztattam" mindkét oldali koptató csavart!:-) Nem volt nehéz, de ki lehet tapasztalni, meddig lehet lefektetni. Elsõre azt mondanám, hogy az M800-as Intruder kipufogó könyöke hamarabb leért! Mert annak az ért le elõször, a koptató csavar csak utána.:-) |
Daty | 248 | 2014. augusztus 31. 19:05 |
Ja, elfelejtettem leírni, mennyivel volt másabb utassal. Mindenképpen komfortosabb, mint egyedül. Jobb volt a rúgózása, nem ütött akkorákat mint egyedül. Feleségem elmondása szerint kényelmes, tágas helye volt hátul. A Bandithoz és Triumphoz képest õ is azt mondta, hogy azok futómûve jobban kisimította az utat. Na de ezt tudtuk elõre, nem ért meglepetés. Valamit valamiért, majd megszokjuk. Ugyanakkor az automata váltás tetszett neki, azt mondja észre sem vette, csak a mûszerfalon látta, hogy váltott a motor. A "partmenetet" ugyan úgy tudta kezelni utassal is, mint egyedül. Amint "észrevette" hogy nem bírja abban a sebességben, azonnal visszaváltott, és kitolta az elváltás sebességét. Na azt hiszem, most már minden eddigi tapasztalatomat leírtam, de ha nem, kérdezzetek nyugodtan - már akit érdekel - ha tudok, szívesen válaszolok. |
Daty | 247 | 2014. augusztus 31. 18:57 |
Ma kipróbáltunk mindent.:-) Elõször mentünk együtt feleségemmel. Volt benne némi enyhébb szerpentin, néhány kilométer esõ, némi egyenesebb út. 192 km lett a ma nap vége. Így már 792 kilométernél járok. A fogyasztás érdekesen alakult. A "második tankban" már elég sok szerpentin is volt, így magasabb fogyasztásra számítottam. Ugyanakkor (most is ua kút, ua kútfej, ugyan addig) most 335 km-re 10,09 litert tankoltam, ami 3,01 literes átlag fogyasztást jelent. Természetesen most sem mentem még gyorsabban 100-nál. Kíváncsi leszek a 3. tankra, ez már ugyanis csakis 2 személyes motorozás lesz. Lassan készülök az ezres szervízre.:-) Utána már csak 500 km-t kell "cammognom" :-)) |
Daty | 246 | 2014. augusztus 31. 10:22 | Válasz erre: 245 |
Örülök neki, hogy jól szórakozol rajta, hogy nem mindenki 190 centis.
|