10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Honda CTX & NC
Következő oldal

kawa70 345 2014. szeptember 10. 14:50  
Ma ujfent megneztem a Triumphot, sõt rá is ültem. Tetszetõs és kényelmes. Kár volteladni :)
    

zoli32 344 2014. szeptember 9. 22:58   Válasz erre: 343
Csak neha nezem,el van dugva a gomb es nehez kesztuben nyomoraszni hogy bejojjon.
Marad a kvarcora helyette.
    

kawa70 343 2014. szeptember 9. 22:25   Válasz erre: 341
Akkor meg sokra mész vele ha van :)))))Tehát jobb ha nincs.
    

Daty 342 2014. szeptember 9. 21:26   Válasz erre: 341
Ezt könnyen megtudhatod, ha kiszámolod magadnak.
    

zoli32 341 2014. szeptember 9. 21:20   Válasz erre: 339
Bocsesz...............tényleg nem figyeltem...............de mérnincs..............ehh.............nekem van de most 6.5-7 liter körül jár...........szerintem rossz.
    

Daty 340 2014. szeptember 9. 20:58   Válasz erre: 338
Látod Kawa70 figyel!:-))
    

kawa70 339 2014. szeptember 9. 20:34   Válasz erre: 338
Nincs. Nem figyelsz....... Már a topic elején volt róla szó.. Majd ki leszel tiltva innen addig kérdezel hülyeségeket :)))
    

zoli32 338 2014. szeptember 9. 19:49  
Van átlagfogyasztás mérõ a mûszerfalon?
    

Daty 337 2014. szeptember 9. 13:32  
1.731 km!:-))
    

Daty 336 2014. szeptember 9. 10:06   Válasz erre: 335
Pedig várom, hogy máskor is írj, legalább ennyit, vagy még többet is!:-)
Ez a minimum, hogy ha már a kedvedért átírattam a topic nevét is!:-)
Köszönöm szépen, hogy megosztottad tapasztalataidat velünk!

Új motorhoz nem kell majd észrevételt tenni, max annyit, hogy "jéééé, neked még mindíg ez a motorod van".:-))))))
    

Utalatos 335 2014. szeptember 9. 09:14   Válasz erre: 334
Nalam viszont a motor valasztasnal a kulso utan a masodik legfontosabb szempont a fogyasztas volt. Ez nem meglepo azok utan, hogy volt olyan Suzukim, ami atlagosan 5.8 litert fogyasztott. A mostani kozelebb van a 3.2 literhez, mint a 3.5-hez. Tegnap viszont kiprobaltam ezt a tartos 140 km/h sebesseget, hogy milyen fordulatszamon teljesiti? Izgatott amit irtal,mert kicsit sokallottam a 4400-as fordulatszamot. Es tenyleg, egy ket lenduletmegtarto gyorsitastol eltekintve a 7 km-es proba alatt soha nem ment 4000 fordulat fole. Ez nem tudom mibol fakad,de nem hiszem, hogy kirivo elteres lenne barmelyik hatranyara is. Volt nagyplexis motorom is.. Ott azert egyertelmuen erezheto volt a teljesitmeny veszteseg es a fogyasztas novekedese is. Mogotte pedig keletkezett egy nagyon kellemetlen cirkulacio. Alacsony sebessegnel persze rendkivul kellemes volt a szelvedelem. Mar igy is tul sokat irtam:-) A kovetkezo motorodhoz ugysem tudok majd eszrevetelt tenni:-)
    

Daty 334 2014. szeptember 8. 22:23   Válasz erre: 333
Igen, én is szerencsés embernek érzem magam e téren.
Õszintén megmondva, soha nem hittem volna, hogy életemben lesz még motorom - azt meg végképp nem, hogy nem is egy, és újak lesznek - miután 20 évesen abbahagytam a motorozást.
Köszönte és hála feleségemnek, õ vett rá, hogy kezdjük el újra.
Aztán ugye ahogy írtad, elindultam "lentrõl", és egészen "feltornáztam" magam, és most ismét "lejjebb szálltam".
Valahol tudatos döntés volt, hogy ezt választottam.
Könnyû kezelhetõség, alacsony építés, nem túl izmos gép.
Nem vagyok már fiatal, de ezt úgy érzem még jó pár évig el tudom majd terelgetni.
A Banditot, és Triumphot nem vagyok biztos, hogy sokáig kordában bírtam volna tartani, össze meg sem magamat, sem feleségemet, sem pedig a motort nem akartam.
Igen, az adrenalin biztos fog hiányozni néha, de majd megoldom valahogy, bár "sport" fokozatban ez is tud nyújtani valamennyit!:-)
Utolsó mondataiddal maximálisan egyetértek, itt a fogyasztás századrangú, és mint írtam, csak kíváncsiságból mértem!


    

gezasz 333 2014. szeptember 8. 20:31   Válasz erre: 331
Azért szerencsés ember vagy, hogy mindig új motort tudsz venni. Ezért irigyellek! Nekem 7 éves volt a legfiatalabb, valóban kevés kilométerrel, de csak nem volt új, legfeljebb újszerû. Az adatlapodat nézve, lassan felfelé haladva a lépcsõfokokon volt egész komoly géped is. Most vissza lépés. De érdekes mód egy idõ óta engem is foglalkoztat a dolog, egy egyszerû, könnyû nem nagy köbcentis motor gondolata. Igen ebben szerepel az autómata váltó is, mint opció. De egyenlõre még néha kell az adrenalin, amit csak egy erõs gép ad meg. Engem a fogyasztás sosem érdekelt. A motorozás hobbi, költséges közlekedési eszköz, de nagyon szeretem. Ebben a dologban szerintem a fogyasztás tized rangú dolog.
    

Jam Clerk 332 2014. szeptember 8. 15:26   Válasz erre: 331
Most írhatnám, hogy biztosan azért, mert nem tudsz (gazdaságosan) váltani, ezzel meg nem is kell :)
Viszont valamennyi igazság lenne ebben is: nekem volt egy ilyen élményem idén, a nyaralásunk alatt, 2 felnõtt 2 gyerek, csomagok, helybenjárás, kis távolságok, ohne autópálya... viszont másképp váltottam, mint addig, és erre sikerült 600 km-re összehoznom egy 5.7 literes átlagfogyasztást egy 12 éves Octaviánál, ami csak azért volt meglepõ, mert a gyári érték 5.8-nál kezdõdik.
Szóval tudja a fene :)
    

Daty 331 2014. szeptember 8. 15:07   Válasz erre: 329
Igazából nem is azt a kifejezést használnám, hogy örülök, hanem azt, hogy csodálkozok.
Ha nézted, ez a 8.-új motorom.
És egyetlen egy sem volt eddig, amelyik annyit - vagy kevesebbet - fogyasztott volna a tesztben leírtaknál.
Ez az elsõ ilyen.:-)
    

Daty 330 2014. szeptember 8. 14:47   Válasz erre: 329
Köszi, így már világos!:-)


    

Jam Clerk 329 2014. szeptember 8. 14:23   Válasz erre: 327
Nem akartalak piszkálni, ha így értetted, elnézést kérek.

Csak azt szerettem volna leírni, hogyan változhat meg az ember véleménye bizonyos dolgokról (mint pl. a fogyasztási kérdés) pusztán attól, hogy olyan motorra ül, ami megfelel neki.
Lehet, hogy korábban ez nálam valami kompenzálási kényszer volt, hogy "legalább ezen a téren legyek valamennyire jó ezzel a motorral", ami a mostanival már nincs meg.
Nálad nem hiszem, hogy kompenzálni akarsz az adataiddal, gondolom, simán csak örülsz nekik, és kész :)
Ha ez jön be neked, járj vele jó kedvvel, bõséggel :)
    

Daty 328 2014. szeptember 8. 13:36   Válasz erre: 326
Ugyan miért lett volna égõ?
Idegennek is szívesen megálltam volna, ha látom, hogy olthatatlan vágyat érez a motorom iránt.:-DD

    

Daty 327 2014. szeptember 8. 13:34   Válasz erre: 319
Amúgy attól, hogy vettem egy Honda CTX-et, még nem vagyok hülye!:-)
Értettem a finom körítésbe burkolt "diszkrét piszkálódást"!:-)

    

kawa70 326 2014. szeptember 8. 13:26   Válasz erre: 312
Igen. Neztelek is de nem mertem megallni megnezni s bringát mert égõ ha valami idegent rangatok le a motorjárol az út szélén:)
    

zoli32 325 2014. szeptember 8. 12:46   Válasz erre: 324
Eszemben sincs.
    

Jam Clerk 324 2014. szeptember 8. 12:44   Válasz erre: 322
Te most sértegetsz ezzel az "úr" meghatározással? :)
    

Jam Clerk 323 2014. szeptember 8. 12:42   Válasz erre: 320
... és igen, csak halkan, de elismerem: a sok idom sem mindig elõnyös, például nyáron, 40 fok felett vannak hátrányai ;)
Viszont hûvösebb idõben, illetve õsztõl nyár elejéig jó dolog.
    

zoli32 322 2014. szeptember 8. 12:42   Válasz erre: 320
Emlékeim szerint az úr nálam is magasabb jópár cetivel.
    

Jam Clerk 321 2014. szeptember 8. 12:40   Válasz erre: 320
A jelenlegi motoromom szinte föl kell állnom, ha menetszelet szeretnék a bukóm tetejére, pedig 184 centi magas vagyok... ezzel tehát nem motiváltál eléggé :)
    

Daty 320 2014. szeptember 8. 12:38   Válasz erre: 319
Pedig 170 cm magasságig ez a kis "pöcs" fejidom minden menetszelet levezet a vezetõrõl.
A 15 cm-rel magasabb túra plexi meg a még magasabbakról is.:-))
    

Jam Clerk 319 2014. szeptember 8. 12:33  
Tavaly és elõtte még úgy voltam a kérdéssel, hogy hogyan tudnék minél kevesebbet fölitatni azzal a szûk 50 lóval. Végül eljutottam a kb. 3.7-es átlagig. Örültem, hogy tyû de jó :)
Idén 90 lovat itatok, és az itthoni fogyasztás 5.6 körüli átlagot hozott, az osztrák részen ez érdekes módon 4.7 - 4.9 (egyszer 5.2) között mozgott. Ekkor is örültem, hogy tyû de nem érdekel :)

A CTX fogyasztása jónak tûnik, viszont azzal a fejidommal sehogy se tudok kibékülni... váltogatni is szeretek... és pénzem sincs se erre, se más új motorra.
Azért kösz az információkat :)
    

Daty 318 2014. szeptember 8. 12:25   Válasz erre: 316
Rá se fütty.:-)
Igazából a gyerekded piszkálódások nem tudnak felizgatni.

Amúgy ez úton tudtom a nehezebb felfogásúakkal, hogy nem azért írkálom a fogyasztást, mert érdekel, vagy kérkedni akarok vele.
Tévedés.
Nem érdekel.
Kérkedni sem akarok.
Ha annyit enne, mint a Bandit, vagy a Triumph, az sem érdekelne.

Pusztán információt óhajtottam nyújtani azoknak, akik esetleg ilyen motor vásárlásán törnék a fejüket, és érdekelné õket, hogy mennyit is fogyaszt.

Ennyi.

    

zoli32 317 2014. szeptember 8. 12:24   Válasz erre: 316
Nem bántjuk.
Neki nem.
Láthatóan imádja.
Egészségére.:-))
    

gezasz 316 2014. szeptember 8. 11:54   Válasz erre: 315
Miért bántjátok szegény Daty-ot? Megvette álmai motorját, ami alacsony, kisfogyasztású, és megy 160-at. Kell ennél több?
    

zoli32 315 2014. szeptember 8. 11:09   Válasz erre: 314
Csak nehogy ez a túlfogyasztás törést okozzon a kapcsolatban.
:-)))))))))))))
    

rimen 314 2014. szeptember 8. 10:57   Válasz erre: 313
Azért arra is gondolj,hogy akkor a fogyid nem 3,5437 lesz hanem akár 3,6432-re is megemelkedhet -)))))
    

Daty 313 2014. szeptember 8. 09:17   Válasz erre: 309
Az nem baj, mert van még a 6.250-es leszabályozási fordulatig akkor 1.850 fordulat, remélem "ennyin" még csúszik még feljebb a mutató 140-tõl!:-)
Ha 160-ig felmegy, akkor már elégedett leszek.:-DD

    

Daty 312 2014. szeptember 8. 09:14   Válasz erre: 308
Azok mi voltunk!:-)
Ezexerint Te mentél elõttünk majdnem Barcikáig?:-)
    

zoli32 311 2014. szeptember 7. 22:56  
Vagy egy kanna benzin.
    

kawa70 310 2014. szeptember 7. 22:26   Válasz erre: 309
Dehogynem. Egy kis nitro sokat lendit a helyzeten. .......
    

banat 309 2014. szeptember 7. 22:22   Válasz erre: 307
"4.400-as fordulaton kettõnk alatt 140-et megy.:-)"
Lehet hogy ez nem is fog változni, a terheléstöl függetlenül sem.....
"
    

kawa70 308 2014. szeptember 7. 21:46   Válasz erre: 307
Szia Daty. Szilvásvárad után akkor mégiscsak titeket elõztelek meg? Ctx nem hiszem hogy sok van. Fehér, fekete givi hátsó es ketten voltatok.
    

Daty 307 2014. szeptember 7. 20:57  
A mai nap végére 1.649 km lett a vasban.:-)
4.400-as fordulaton kettõnk alatt 140-et megy.:-)

Negyedik tankolásom eredménye (ua kút, ua kútfej) amiben már csak utassal, dobozokkal, és pár 130 km/h etap is van.
8,66 liter 253 km-re, azaz 3,42 literre jött ki az átlag fogyi.

Ötödik tankolás hasonló feltételek mellett csak már pár 140 km-es etap volt a 130 helyett, 10 liter 295 km-re, azaz 3,38 literes átlag fogyi.

Meg vagyok elégedve vele nagyon.:-)


    

Daty 306 2014. szeptember 7. 20:47   Válasz erre: 305
Oké, akkor várjunk még!:-))
    

zoli32 305 2014. szeptember 7. 13:26   Válasz erre: 303
Erre mondhatnám hogy még nem telt el 2 hónap..........:-)))))))))))))))
    

Daty 304 2014. szeptember 7. 09:43   Válasz erre: 296
Kinyírva??
Dehogy!
Kitiltatlak benneteket a motorozz legjobb fórumáról!:-DDDDDDDD

Látjátok, átirattam, már nem csak CTX hanem NC is!

Hátha így többen leszünk!:-))
    

Daty 303 2014. szeptember 7. 09:40   Válasz erre: 286
Nem fogok!
Ez bejön.:-)
    

Daty 302 2014. szeptember 7. 09:40   Válasz erre: 285
:-PP
    

Daty 301 2014. szeptember 7. 09:39   Válasz erre: 282
:-DDD
    

Daty 300 2014. szeptember 7. 09:39   Válasz erre: 281
Kinek hogy...
    

Daty 299 2014. szeptember 7. 09:38   Válasz erre: 280
Csak azok fikázzák, akik még nem próbálták!:-))
    

Daty 298 2014. szeptember 7. 09:38   Válasz erre: 279
Persze, mert könnyû!:-P
    

Daty 297 2014. szeptember 7. 09:37   Válasz erre: 278
:-PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
    

zoli32 296 2014. szeptember 7. 09:13   Válasz erre: 295
Ki leszünk nyírva.:-)))))))))))))))))))))
    

csokabi 295 2014. szeptember 6. 22:50   Válasz erre: 294
Pedig, ha szerelem lenne, akkor vak is lenne...:)))
    

zoli32 294 2014. szeptember 6. 22:42   Válasz erre: 293
Sokkal szebb a feher.
Valojaban egyre jobban tetszik,nem szerelem de kezdi mozgatni a fantaziam hogy kene..............brrr nemmegy...........:-)))))))))))))))
    

csokabi 293 2014. szeptember 6. 22:34   Válasz erre: 292
Csak füllents, az olyan jóindulatú:)
    

zoli32 292 2014. szeptember 6. 22:23   Válasz erre: 291
Meg fog sertodni de visszakerdezek.
Hazudjak?
:-)))))))))))))))
    

csokabi 291 2014. szeptember 6. 22:22   Válasz erre: 290
Ez javít rajta valamit?
    

zoli32 290 2014. szeptember 6. 22:05   Válasz erre: 289
Viszont feher.
    

csokabi 289 2014. szeptember 6. 21:40   Válasz erre: 288
...valamit...:)))
    

zoli32 288 2014. szeptember 6. 21:23   Válasz erre: 287
Mondtam hogy motort nem.

De ez azert nem zarja ki hogy mast igen..........most is vett......:-))))))))))))
    

csokabi 287 2014. szeptember 6. 21:10   Válasz erre: 286
Dehogy fog. Már a Triumph-nál írta, hogy nem vesz többé motort:)
    

gezasz 286 2014. szeptember 6. 21:07   Válasz erre: 285
De fog! Kivéve ha mazochista
    

zoli32 285 2014. szeptember 6. 21:03   Válasz erre: 284
Mondta valaki hogy gondom van a magassaggal?
Daty nemvesz tobb motort..........jo neki helyette a ctx.
    

gezasz 284 2014. szeptember 6. 21:00   Válasz erre: 281
De az XR 1200 magas. Nekem a Buell volt mint sportos Harley nyerõ. Volt szerencsém menni is vele.
    

Utalatos 283 2014. szeptember 6. 20:50   Válasz erre: 282
Ez volt a fórum dumája:-) És te is az egyre randábbakra hajtasz? Sok mûanyaggal?:-)
    

ganjaninja 282 2014. szeptember 6. 19:25   Válasz erre: 266
Jesszus! Te úgy váltogatod a mocikat mint én a csajokat!:))
...jó jó...néha ÉN IS BELENYÚLOK!!! :)))))
    

zoli32 281 2014. szeptember 6. 19:06  
A HD XR1200 jobban begyön.
    

gezasz 280 2014. szeptember 6. 18:35   Válasz erre: 277
Pedig ez a motor egy nagyon vállalható darab, akinek ez a stílus fekszik.
    

Macko 279 2014. szeptember 6. 12:54   Válasz erre: 273
Ragaszkodott a sok mûanyaghoz! :-D
    

ErErpower 278 2014. szeptember 6. 12:52   Válasz erre: 266
Daty! nemsemmi egy robogó t vettél! Grat! ;-)
    

Daty 277 2014. szeptember 6. 12:22   Válasz erre: 276
Igen, ezt is néztem a választás elõtt, de ez egy...motor kinézetû motor, olyanom meg már volt pár darab.:-))
    

gezasz 276 2014. szeptember 6. 11:51   Válasz erre: 273
Igazad van pontosan az XV 950r-rõl beszéltem
    

Daty 275 2014. szeptember 6. 11:42   Válasz erre: 259
Bocs, elfelejtettem válaszolni arra, hogy jönnétek.
Szívesen látlak benneteket, és mehetnénk errefelé egy karikát.

Annyit azonban elõre elárulok, hogy én "papírkutya" vagyok, és ha esik, nem motorozok!:-))

De ha jó idõ lesz, elõttünk a végtelen!:-))
    

Daty 274 2014. szeptember 6. 09:55   Válasz erre: 273
Én csak az unikumokat szeretem!:-)
Mint a Piaggio MP3, Triumph Speed, Honda CTX.:-DDD
    

Tiger 273 2014. szeptember 6. 08:36   Válasz erre: 267
Olyan motor nincs, de gondolom csak félreütöttél:-) Ami van és ami az enyém az az XVS 950, kétségtelenül egy mélyre ültetett low rider cruiser. Én 176 cm vagyok,tehát nem egy óriás, de az elmúlt 5 évben nagyon jól kiszolgált. Ma is vár rá vagy 250km. A Mackó ajánlotta is Datynak az új generációs változatát, de Daty ragaszkodott hozzá, hogy nem akar szép motort:-)))
    

Daty 272 2014. szeptember 5. 22:22   Válasz erre: 271
Szia Évi!

Ezt eltaláltad!
Ha hirtelen feltûnök egy autó mögött, a forma, a fehér szín és az állandóan világító elsõ indexek (abban van a helyzet jelzõ) miatt elsõ reakciója az autósoknak, hogy fékeznek!:-)
De miután megnézik a ruhát, és a bukót is, már nem paráznak!:-)

A hátsó doboz tetejét megpróbálom a jövõ7en lefóliáztatni, vagy lefestetni.

Gyógyulj hamar!:-)
    

KawaÉvi 271 2014. szeptember 5. 22:04   Válasz erre: 266
Ez nagyon jól néz ki Daty! Messzirõl még rendõrmotornak is hihetik :-) Biztos nagyon kényelmes, és a doboz is megy hozzá! Jó választás volt!
    

Daty 270 2014. szeptember 5. 21:58   Válasz erre: 268
55 km tényleg nem sok.
Egyet tudok Mályiban, attól már árajánlatot is kaptam, azt mondta egy ötösért megcsinálja.
Ettõl olcsóbban gondolom ismerõsöd sem csinálná meg.
    

Daty 269 2014. szeptember 5. 21:55   Válasz erre: 267
Tudom, hogy van ennél is alacsonyabb.
Ez 720 mm, én is találtam 680 mm-eset!
Hát...az már tényleg alacsony!
Ha végigmotorozok egy szezont, akkor az kb 6-8-10.000 km.
De most a motor cserélgetés miatt alig mentem.
A Bandittal motorozgattam tavasszal vagy 1.000 km-t, azzal voltunk a Csíksomolyói búcsú, az kb mindennel együtt 1.800 km volt, aztán a Triumph-al 2.600 km, most eddig ezzel 1.200 km, vagyis eddig összesen 6.600 - 7.000 km.
Végül is nem rossz ez sem.:-)
De ha nem cserélgetek, lehet már meglenne a duplája.
    

kawa70 268 2014. szeptember 5. 21:08   Válasz erre: 260
Sajoszöged, de az ilyen idõben egy laza motorozás. Ha kell van telefonszam.
    

gezasz 267 2014. szeptember 5. 21:00   Válasz erre: 266
Ma találtam szerintem még tiednél is alacsonyabb motort! Yamaha XVN 950. Komolyan mintha egy sámlira ülnél le. Szép motor de nem az én világom chopper pedig ez egy igen sikerült darab lett szerintem.
Úgy látom rendesen használod a gépet. Van olyan aki félév alatt se megy ennyi km-t.
    

Daty 266 2014. szeptember 5. 20:26  
Csináltam ma képet a vasról, úgy is rám szóltak már páran, hogy frissítsem a képet az adatlapomon!:-))


    

Daty 265 2014. szeptember 5. 20:11   Válasz erre: 264
:-PP

Azért nem, mert UNIKUM!:-))
    

cbjani 264 2014. szeptember 5. 19:49  
Daty motoros társam. Azért nem láttál CTX mert az egy motoros találkozó.:D:D
    

Daty 263 2014. szeptember 5. 19:43  
Most értem haza.
1.232 km-rel zártam a napot.:-)
Lassan be lesz járatva.
Ma már mentem vele 130 km/h-val, igaz nem huzamosabban.
Ekkor kereken 4.000-et fordul.

Ha valakit érdekel, ma. holnap, holnap után Kazincbarcikán a strandon motoros találkozó van!
Már jó sokan összegyûltek ma estére is!
Elgurultam arra, de egy CTX-et sem láttam!:-DD

    

Daty 262 2014. szeptember 5. 13:57   Válasz erre: 259
Szia Laci!


Örülök, hogy írtál!
Telefonszámom az adataimnál, de ha nem találnád (a nickemre kell kattintani) 20 / 391 - 25 - 50

Elfelejtettem a Mátészalkai srác nevét!:-(
Te emléxel rá?

Üdv!

Daty
    

Daty 261 2014. szeptember 5. 13:55   Válasz erre: 258
Köszönöm szépen a megnyugtatást!:-)
Végre egy hasonló motor tulaja is benézett!

Köszi!:-)
    

Daty 260 2014. szeptember 5. 13:54   Válasz erre: 257
Megírod a fóliázó elérhetõségét?
Helyileg hol van?
    

spirallaci 259 2014. szeptember 5. 12:52  
Szia DATY velem találkoztál a Hondánál.
Add meg a telefonszámod,fölhívlak.
Lehet hogy élnénk a lehetõséggel hogy elmennénk a jövõ szombaton hozzád
egyet barangolni.
    

gazsilaci 258 2014. szeptember 5. 12:29  
A rugóstag miatt szerintem még korai dilemmázni. NC700XD-m 6-8 ezer után érezhetõen puhult, komfortosabb lett.
    

kawa70 257 2014. szeptember 5. 09:05   Válasz erre: 255
Foliaztatni olcsóbb, embert is tudok rá.
A 10w40 jó a 10w30 helyett. Felfelé magasabb a hõtûrése. Forditva nem lenne jó.
    

1Laciapu 256 2014. szeptember 4. 21:42  
Ne hallgass a lóerõ-halmozókra, normális motorozáshoz pont elég ez a vas! Nekem tetszik is!

Ma este láttam Pápán egy goldwinges srácot, a cipõje orra ért le a motorról. Azt hittem fel is borul, elég izgi volt nézni is :)))
    

Daty 255 2014. szeptember 4. 21:33  
Folytatom a "blogomat".:-))

Ma megvolt az 1.000 km-es szervíz.
Munkadíjat nem kértek, az anyagot kellett csak kifizetnem, ez így 18.000 Ft volt.
(4 l Castrol Actevo 10W40, olajszûrõ, kuplung olaj szûrõ)

A használati utasításban 10W30-as olajat írnak neki elõ, de Nyíregyházán a Honda márka szervízben 10W40-eset tettem bele, azt mondták ez is jó.
Erre nem tudok mit mondani.

Hazafelé már túlléptem az 1.000 km-t, így a 100 km-es max. sebesség helyett már jöhettem az 1.500 km-ig javasolt 120 km/h-val.
120-nál 3.600-at forog.

A szalonban találkoztam egy sráccal, akinek ugyan ilyenje van, az ö motorja van a 239-es hsz-hoz belinkelve.
2.700 km van a motorjában, és elmondása szerint csak "S", azaz sport módban használja, és így is kijön 4 literbõl.

Most járta meg a Transzfogarasokat, mutatott képeket is.
Azt mondata, 10 motorral voltak, de tudta tartani a tempót, amiben volt tartós 140-es utazó.

Harmadik tankolásom eredménye (ua kút, ua kútfej) kifejezetten utassal, Kékestetõ 2x, de még max 100 km/h-val 323 km-re 10,54 liter, azaz 3,26 L/100 km átlag fogyasztás jött ki.

Kíváncsi leszek a következõre, utassal, hegyekben, max 120-al.:-))

Ja, és ma kapott a vas egy Givi Maxiát hátra!:-))

Már csak a tetejét kellene valahogy fehérre fényeztetni, vagy fóliáztatni.

Egyenlõre ennyi.
    

Daty 254 2014. szeptember 4. 21:09   Válasz erre: 249
A rúgós tagon nem tudtam állítani, ugyanis itthon a felhasználó nem is tudja állítani, mert nem adnak hozzá kulcsot.
Másrészt ez nem olyan "kattanós" hanem rendesen kijjebb kell engedni a rúgó összenyomást.
Ehhez le kellett bontani a fél motort, hogy hozzáférjen.:-(
Szóval itthon reménytelen vállalkozás, meg ugye tilos is.
Ma voltam az ezres szervízen, megcsináltattam ott, kb 5 mm-t tudtak rajta lazítani.
Icipicit lett puhább csak, szinte észre sem venni.

    

Daty 253 2014. szeptember 4. 21:04   Válasz erre: 252
Szép és biztos, hogy jó, de nekem ez is magas lett volna.

    

gezasz 252 2014. szeptember 4. 20:15   Válasz erre: 251
Az adatlapodon még a" régi" motorod van, frissitsd a képet! Majd lesz másnak is csak még új modell. Ha majd hozzák be külföldrõl a használtakat, akkor lesz több is. Kicsit drága ahoz képest amit nyújt. Holnap megyek a Yamahához teszt motorozni. Kipróbálom az MT 07-et. A Tesztmotor.hu szerint elég izgalmas pörgõs motor és olcsóbb mint a CTX
    

Daty 251 2014. szeptember 3. 21:01  
Úgy látszik, hogy az országban egyedül nekem van CTX-em, vagy pedig akinek van, annak nincs nete.:-))
    

Daty 250 2014. augusztus 31. 19:32   Válasz erre: 249
Ezt terveztem.
Egy "kattanással" "puhábbra" fogom állítani.

Amúgy tegnap "megszikráztattam" mindkét oldali koptató csavart!:-)
Nem volt nehéz, de ki lehet tapasztalni, meddig lehet lefektetni.

Elsõre azt mondanám, hogy az M800-as Intruder kipufogó könyöke hamarabb leért!
Mert annak az ért le elõször, a koptató csavar csak utána.:-)
    

Macko 249 2014. augusztus 31. 19:21   Válasz erre: 248
Állíts a rugóstagon, ha egyedül vagy.
    

Daty 248 2014. augusztus 31. 19:05  
Ja, elfelejtettem leírni, mennyivel volt másabb utassal.
Mindenképpen komfortosabb, mint egyedül.
Jobb volt a rúgózása, nem ütött akkorákat mint egyedül.
Feleségem elmondása szerint kényelmes, tágas helye volt hátul.
A Bandithoz és Triumphoz képest õ is azt mondta, hogy azok futómûve jobban kisimította az utat.
Na de ezt tudtuk elõre, nem ért meglepetés.
Valamit valamiért, majd megszokjuk.

Ugyanakkor az automata váltás tetszett neki, azt mondja észre sem vette, csak a mûszerfalon látta, hogy váltott a motor.

A "partmenetet" ugyan úgy tudta kezelni utassal is, mint egyedül.
Amint "észrevette" hogy nem bírja abban a sebességben, azonnal visszaváltott, és kitolta az elváltás sebességét.

Na azt hiszem, most már minden eddigi tapasztalatomat leírtam, de ha nem, kérdezzetek nyugodtan - már akit érdekel - ha tudok, szívesen válaszolok.
    

Daty 247 2014. augusztus 31. 18:57  
Ma kipróbáltunk mindent.:-)

Elõször mentünk együtt feleségemmel.
Volt benne némi enyhébb szerpentin, néhány kilométer esõ, némi egyenesebb út.
192 km lett a ma nap vége.
Így már 792 kilométernél járok.


A fogyasztás érdekesen alakult.
A "második tankban" már elég sok szerpentin is volt, így magasabb fogyasztásra számítottam.
Ugyanakkor (most is ua kút, ua kútfej, ugyan addig) most 335 km-re 10,09 litert tankoltam, ami 3,01 literes átlag fogyasztást jelent.
Természetesen most sem mentem még gyorsabban 100-nál.

Kíváncsi leszek a 3. tankra, ez már ugyanis csakis 2 személyes motorozás lesz.

Lassan készülök az ezres szervízre.:-)
Utána már csak 500 km-t kell "cammognom" :-))




    

Daty 246 2014. augusztus 31. 10:22   Válasz erre: 245
Örülök neki, hogy jól szórakozol rajta, hogy nem mindenki 190 centis.
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22120
5 622 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők