2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
BMW F 800
Következő oldal

Daty 1056 2016. augusztus 19. 21:45   Válasz erre: 1055
Nekem etalon volt a BMW elõtt a Triumph, de mióta megvan a BMW...... azóta leesett a trónról.:-)

    

kawa70 1055 2016. augusztus 19. 21:43   Válasz erre: 1051
Ebben valahol egyetértünk, de van még jó néhány amit ide tudnék sorolni, és vannak kultuszok is benne :)) De olasz valóban nem lesz sose. A triumph meg fenetudja, némelyik nem tûnik rossz megoldásnak. Pl Daty eladott motorja is tökjó, idõnként meg is nézem :)
A bmw-vel egyébként szinte semmi bajom nem lenne, csak nem gyárt nekemvaló motort :) ja, meg sok a visszahívás:)))

Úgyhogy marad a japán :))
    

kawa70 1054 2016. augusztus 19. 21:37   Válasz erre: 1053
Ez itt káromlás:))))
De szivembõl szóltál:))
    

desiderus 1053 2016. augusztus 19. 21:08   Válasz erre: 1051
Szívembõl szóltál, ezért nem lesz nekem béjemvém... :-))))
    

Daty 1052 2016. augusztus 19. 20:44   Válasz erre: 1051
Én a Triumph-ot imádtam, pedig Angol volt.:-)
    

rimen 1051 2016. augusztus 19. 20:40   Válasz erre: 1050
Olyan nagy Márkafüggésem nekem sincs,de Olasz és Angol motorom nem lesz. Nehogy vita induljon,ez nem leszólás csupán nekem nem szimpatikusak...........
    

kawa70 1050 2016. augusztus 19. 15:09   Válasz erre: 1049
Valóban nem:)de nincs kifejezetten márkafüggésem. Vannak elképzeléseim a technikát illetõen, aztán ha a kritériumoknak megfelel akkor jöhet😃 szinte minden nevesebb gyártó palettáján szerepel kedvemrevaló, igy korántsem biztos hogy ha csere lesz akkor a következõ is azonos gyártmány fog lenni;)
Épp ezért nem mondom senkinek hogy csakis Hondát vegyen mert azt tuti nem bánja meg😃
    

rimen 1049 2016. augusztus 19. 12:53   Válasz erre: 1048
Végül is a Hondák sem rosszak😂😂😂
    

kawa70 1048 2016. augusztus 18. 21:43   Válasz erre: 1042
Elég siralmas világ, ha már egy bmw-re is irigykedni kell :)) Nagyon sokunknak lehetne akár olyan is mint a Tiéd, amilyet egyébként egy idõben nézegettem is, de annyiért motort venni nem feltétlen szükségszerû ;)
    

Daty 1047 2016. augusztus 18. 21:24   Válasz erre: 1038
Pontosan milyet is próbáltál ki?

Annak örülök, hogy tetszik!:-))

Én is épp így voltam a GT-vel!:-DD
    

johnny 1046 2016. augusztus 18. 15:02   Válasz erre: 1045
2010-ben három napig volt nálam egy 800GS. Nagyon jó motornak tartom.
    

rimen 1045 2016. augusztus 18. 12:45   Válasz erre: 1038
Próbáld ki a nagy tesót is mielõtt elkapkodnád a vételt. Igaz ahhoz egy kicsivel többet kell spórolni.
    

ErErpower 1044 2016. augusztus 18. 12:35  
Sorban... :)
    

Stenmark1 1043 2016. augusztus 18. 08:53   Válasz erre: 1038
Gratulálok!

Azért van eladó ebbõl a kategóriából, csak azt még nem 700-asnak hívják, hanem 650-nek, de szerintem a név nem számít, mert a használhatósága ugyanaz. Jelenleg 8 db eladó van a hahun és ez szerintem a legjobb ajánlat gyári dobozokkal http://www.hasznaltauto.hu/motor/bmw/bmw_f_650_gs-10305554
Ne hidd, hogy erõltetni szeretném ezt a kategóriát, csak szerintem egy próbát megér, mielõtt végleges döntést hozol.

Persze a 800-as komolyabb motornak tûnik, és ha az tettszik akkor hajrá, a legrosszabb otthoni utakon tényleg jobban használható, és elõbb utóbb, a túraenduró kedvelõk, letévednek az aszfaltról is.

Jó motorozást mindenkinek!
    

kicsi 1042 2016. augusztus 18. 08:41   Válasz erre: 1038
Örülök, hogy hallgattál a jó szóra, és kipróbáltad!
Remélem hamarosan Te is az elégedett BMW-sek táborát gyarapítod.
A trollokkal meg ne foglalkozz, inkább legyen száz irigyed, mint egy megszánód!
    

rimen 1041 2016. augusztus 18. 07:00  
Az imént azt is írhattam volna,hogy a BMW fertõzés könnyen kialakuló és nagyon ragályos betegség. Engem is megfertõzött,sok "hozzáértõ" véleményé pedig nem érdekel.
    

rimen 1040 2016. augusztus 17. 22:14   Válasz erre: 1038
Gratula,de ha hiszed ha nem , nem lepõdtem meg.
    

ErErpower 1039 2016. augusztus 17. 22:10   Válasz erre: 1038
Na ugye!!!! ;-)))))
    

gabyyh 1038 2016. augusztus 17. 22:00  
No, megvolt a GS próba. Háááát......
Azt hiszem el kell kezdenem spórolni. Ez a motor rettentõ kényelmes! A kéztartás, a lábam helyzete pont jó! Mintha erre teremtettek volna. Éppen csak le tudok talpalni lámpánál, de inkább a lábfejem van lent. Az index kapcsoló nekem a Honda után amin fordítva van ugye, tök kényelmetlen volt, de kb 20 perc és megszoktam. A hangja kissé kávédaráló a gyári kipufogóval de 5000 körül megjön a hang,többször végigszaladt a hátamon a hideg. De gyerekek ahogy ez megy, mit megy suhan!! Gödör, kátyú?!?!? Az mi? Komfort fokozatban néha huppantam kicsit, közben vigyorogtam. Kúúúúúva jóó!!! Sportnál kicsit fölkeményedik tempósabb menetnél jobb erre állítani. Az ereje nekem jóval több mint elég, mostani eszemmel sztem soha nem tudom kimotorozni. Többször észrevettem hogy magyarázok magamnak a bukó alatt, pl hogy ha most egy kereskedés tesztnapján lennék visszavinném és mondanám hogy hol kell aláírni a papírt.... Ugyanúgy elférek a kocsik között mint az NC-vel, szóval ez is pipa. A szélzaj csak 100 fölött kezd kissé zavaró lenni a mellkasom nem, inkább a mellem és a nyakam közötti részt nyomja kicsit, de közel sem olyan még a gyári plexivel sem mint az NC-n. Egy szó mint száz, beleszerettem! Nagyon. :)
    

Daty 1037 2016. augusztus 17. 21:37   Válasz erre: 1036
Na azé!
Rendbe tetted f@szául, el ne add!
    

ErErpower 1036 2016. augusztus 17. 21:05   Válasz erre: 1035
Nem adom! :)))
    

Daty 1035 2016. augusztus 17. 21:00   Válasz erre: 1031
Ugye most szívatsz, hogy eladod?:-(
    

kicsi 1034 2016. augusztus 17. 20:53   Válasz erre: 1033
Semmi bántót nem írtam.
Olvass, értelmezz!

    

ErErpower 1033 2016. augusztus 17. 18:39   Válasz erre: 1032
Az utobbi hozzászolásod téves! ellenkezõleg hibátlan ahogy sikerült mások is itten dicsérték! ;-) ne hari de ez már lejáratás volt! hm :(
    

kicsi 1032 2016. augusztus 17. 18:33   Válasz erre: 1031
Nahát, most bütyköltél rajta, hogy jó legyen neked...és máris eladnád? :)


Vagy épp azért (nem sikerült) ....:))
    

ErErpower 1031 2016. augusztus 17. 17:56   Válasz erre: 1030
Akkor vedd meg az enyémet! ;-)))) :D nem fogsz benne csalódni! ;-)))
    

gabyyh 1030 2016. augusztus 17. 17:13   Válasz erre: 1007
Köszi! Elolvastam a cikket, teljesen felcsigázott. Kár hogy egyetlen eladó használt példány nincs. :D

    

ErErpower 1029 2016. augusztus 17. 17:09   Válasz erre: 1028
Simáán! :)))
    

Daty 1028 2016. augusztus 17. 16:18   Válasz erre: 1027
Itt minden elfér Ernõkém!:-)
    

ErErpower 1027 2016. augusztus 17. 14:43  
Uraim!
ez itt BMW topic! Daty úrat nem szabad megsérteni! :))))
    

kicsi 1026 2016. augusztus 17. 14:38   Válasz erre: 1025
Mondtam én ilyet? :)
    

rimen 1025 2016. augusztus 17. 14:31   Válasz erre: 1024
Akkor mi az,talicsaka?😥
    

kicsi 1024 2016. augusztus 17. 14:27   Válasz erre: 1023
meg nincs rajta fék, futómû, meg motor.
    

rimen 1023 2016. augusztus 17. 14:25  
Nincs vele baj,csak nehéz.
    

Daty 1022 2016. augusztus 17. 13:24   Válasz erre: 1017
Eeeeeeeeeeegggggggyyyyyyyyyyyy...................????????????????????
    

ErErpower 1021 2016. augusztus 17. 12:46   Válasz erre: 1020
Igen az is! kettõ nem! hanem három sisak is belefér :))))))
na elég ez itt egy BMW topic na :))))
    

kicsi 1020 2016. augusztus 17. 12:42   Válasz erre: 1017
Igazad van Ernõ, megtaláltad az egyetlen jó pontját.

ja, nem, van még jó nagy csomagtere is. :)
    

kicsi 1019 2016. augusztus 17. 12:39   Válasz erre: 1010
Ez a felfogás bizonyos körökben általános, én viszont épp mostanában olvastam BMW-s csávó beszámolóját, hogy--ha úgy alakul-- túráznak 5 fokban is, szakadó esõben is :). http://evoroad.com/2016/08/08/bmw-k1600gt-elmenyek/

Azért lássuk be, egész más érzés.....
Természetesen ezzel nem vitatom azt, hogy nakednak is vannak elõnyei.
    

rimen 1018 2016. augusztus 17. 12:38  
Vannak remek füldugók is,mint alternatíva.
    

ErErpower 1017 2016. augusztus 17. 12:37   Válasz erre: 1015
Nem csak elvitt egy körre kiprobáltuk, tetszett a szélvédelme ennyi :)))) egy hátránya van! 240kg hm...
    

kicsi 1016 2016. augusztus 17. 12:33   Válasz erre: 1015
:))
Van az a pálinka mennyiség, ami után minden tehén fekete....:)
    

Daty 1015 2016. augusztus 17. 12:29   Válasz erre: 1012
"beleszerettem a 650 Burgmanba :)))) '

Ernõ ne b@ssz fel!
Egy BMW után?
Egy ilyet????
    

Daty 1014 2016. augusztus 17. 12:27   Válasz erre: 1010
Igazából én is elcsodálkozok ezen a szélzajos bukón, szélzajon, turbulencián - csak nem mondom senkinek, hogy meg ne kövezzenek :-) - meg hasonlókon.
A motorozás ezzel jár.
Szerintem.
Aki nagyon nem bírja, annak valóban vannak alternatívái az autók között.:-)
    

rimen 1013 2016. augusztus 17. 12:18   Válasz erre: 1012
Ismerõs az érzés,volt egy Majestym,igaz csak fél évet de már akkor sem zavart a szellõ😃
    

ErErpower 1012 2016. augusztus 17. 12:12  
Ucca beli haver most vette ezt, apám ennek igen jó az állítható elektromos szélvédelme! ki is probáltuk felváltva, nem is hittem hogy ilyen jó 100-140 közt baba! :))) beleszerettem a 650 Burgmanba :)))) szerintem ez a motor is beállt a sorba a kényelem és a túra fokozatra is, szoval bátran lehet ez elviselni jó kis gép!
    

rimen 1011 2016. augusztus 17. 12:03  
Szélvedelem!!!
    

rimen 1010 2016. augusztus 17. 11:45  
Lehet én rosszul értelmezem a JÓ szélvédelem fogalmát,de ha JÓ szélvédelmet szeretnék akkor minden esetben az autót választom. 😁Ott még a magasság sem számít.
    

Daty 1009 2016. augusztus 17. 10:22   Válasz erre: 1006
Na, azt várhatod!:-)
    

Daty 1008 2016. augusztus 17. 10:21   Válasz erre: 1005
Zöldfülû újrakezdõ voltam 13 évvel ezelõtt.:-(


    

Stenmark1 1007 2016. augusztus 17. 09:20   Válasz erre: 988
Szerintem a Te magasságodhoz a Gs való. Viszont én nem a 800 Gs-t ajánlanám, hanem a 650 Gs Twint, vagy 700 Gs-t. Sokkal közelebb áll ahhoz a használathoz, amit felvázoltál. A 800 Gs egy félig terepmotor a hosszú rugóutakkal, a kisebb Gs-nek is több van, mint az Nc-nek, és jóval erõsebb is, ami 2 személyes használatnál elõny. A motor teljesítmény hangolása is jobb, nem kell itt az 5500-nál nagyobb fordulatot használni, mint a 800 Gs-nél, ahol kellemetlenül rezeg a blokk egy darabig.

A szélvédelem minden motornál alakítható, persze az igazi túramotoroknál már alapból is lehet jó (Gt, Rt), de csak azért nem érdemes azokat megvenni. Nekem volt Rt-m (184 cm vagyok), és ott is magasított plexit használtam, nagyon kényelmes volt, csak a térdszög túl nagy volt, ezért vettem újra R Gs-t.

Ajánlom olvasd el az onroadon.hu-n Mackó cikkét az F 700 Gs-rõl http://onroad.hu/2016/07/23/meltatlanul-mellozott-zseni-bmw-f700gs-teszt/

Városban egyébként nagyon jól használható a 800 Gs is, de a hosszú rugóút és a 21-es elsõ kerék felesleges, a 19-es elõre szerintem a legjobb közutas használatra, ja és most sokkal nagyobb a választék a hahun, és olcsóbb is ez a széria. Szerintem nem bánnád meg, ha az F 650 Gs Twint választanád, páromnak is az van, és a boxer mellett én is gyakran használom.

A szélvédelemre én egy egyedi megoldást választottam egyik korábbi motoromról a plexit áttéve, és tökéletes lett. Az ülés sajnos keskeny gyárilag ezen a szérián, de komfort üléssel már jó, az utasnak is. Teszek fel egy képet, amin látszik az egyedi plexivel, kicsit ugyan nagy a plexi, de garantáltan szélzaj mentes.

Jó válogatást!




    

kawa70 1006 2016. augusztus 16. 22:36   Válasz erre: 1002
Majd ha jövõre eladod ezt is, vissza olvasom :)
    

kicsi 1005 2016. augusztus 16. 21:15   Válasz erre: 1002
Khm..... nem figyeltél a megfelelõ ember, megfelelõ utalására..... :)
    

Daty 1004 2016. augusztus 16. 21:12   Válasz erre: 1003
Na meg még azt is!:-)
    

ErErpower 1003 2016. augusztus 16. 20:54   Válasz erre: 1002
No meg fele annyi benzint is! :)))
    

Daty 1002 2016. augusztus 16. 20:34   Válasz erre: 1000
Pedig én örültem volna, ha az elsõ motorom után valaki erõsen befolyásol, és rábeszél egy BMW F800GT -re!:-))
Megtakarított volna nekem pár millát!:-)
Kb egy új F800 Gt árát.
    

kawa70 1001 2016. augusztus 16. 20:31   Válasz erre: 999
Az is egy jó gép, a nakedek közül az egyik legkellemesebb..........
    

kawa70 1000 2016. augusztus 16. 20:30   Válasz erre: 998
Ezzel csak arra próbáltam utalni, hogy mindenképp próbálja ki amire kiváncsi, ne mások befolyásolják a döntését, mert mindenki más szempontokat vesz figyelembe.
Amúgy vannak más kedvenceim is, mint az XX, de abban a kategóriában :)
    

rimen 999 2016. augusztus 16. 20:27   Válasz erre: 997
Szerintem meg Honda CB 1400😆
    

Daty 998 2016. augusztus 16. 20:20   Válasz erre: 997
Semmi baj, hisz marha unalmas lenne, ha mindenki egyforma lenne, és mindenki XX-et szeretne!:-))
Egyébként én is azért nem akarok XX-et, mert nem nekem való!;-)

A 22.000 km es szezon nem semmi lehetett, gratulálok!

Amúgy valóban befolyásolja a szabad idõ is!
    

kawa70 997 2016. augusztus 16. 17:13   Válasz erre: 991
Ezek alapján akkor javaslom vegyél kawasaki zzr 1100- et mer én azzal az elsõ szezonban 20.000 felett mentem tehát az még jobb:)
Szerintem erõsen befolyásolja a szabadidõ mert biztos hogy az XX is bõven menne annyit minden szezonban. Viszont sose vennék F800- at, és nem azért mert nem jó, hanem mert nem.nekemvaló;)
    

Daty 996 2016. augusztus 16. 16:27   Válasz erre: 994
Egész jó???????

Dehogyis!

A LEGJOBB!:-))

Szerintem nem sokkal drágább a GS-tõl.
Az igaz, hogy ritka, vadászni kell rá.
A HaHun valóban kevés van, keress máshol is.

Azt én nem tudom, hogy érdemes e behozni külföldrõl, de majd az okosok megmondják!:-)
    

ErErpower 995 2016. augusztus 16. 14:59   Válasz erre: 994
Itthon is megveheted bátran de ha ki is nézel vmit azt vizsgáltasd be gépre a közeledbe lévõ BMW nél ha lehet mindenképp! letudnak olvasni mindent amit kell pl. visszahívásokat kilométer állást is stb...
    

gabyyh 994 2016. augusztus 16. 14:22   Válasz erre: 992
Igen Daty kacsingatok kifelé....Egyébként most hogy mondjátok egész jó a GT is. Szíjas, ereje pont elég. Csak nekem kicsit drága. És kb kettõ van a Hahun. Kintrõl érdemes hozni?
    

ErErpower 993 2016. augusztus 16. 13:56   Válasz erre: 991
Ahogy bököd! ;-)))
    

Daty 992 2016. augusztus 16. 13:54   Válasz erre: 984
Ja, bocs, most nézem, hogy elég "soványka" szélvédelme van az F800GS-nek a GT-hez képest.
Na arra nem tudok mit mondani, mert olyanon még nem ültem.
De ha sokat túrázol, miért nem GT-t veszel?
    

Daty 991 2016. augusztus 16. 13:52   Válasz erre: 985
Hallgass Ernõre, nekem is szó szerint ezt mondta, és úgy is lett!
3 hónap alatt egyik motorommal sem mentem 8.500 km-t, pedig volt pár.
    

Daty 990 2016. augusztus 16. 13:50   Válasz erre: 984
Csak nem találkozunk itt is?:-)

Szerintem jó irányba kacsingatsz!:-)
A szélvédelem minden esetben magasságfüggõ!
Nekem az F800GT gyári szélvédelme maximálisan megfelel a 170 centimhez.
Pályán sincs vele gondom.
Olyan 80-ig a felnyitható bukómat le sem zárom.

Az utasom szerint, aki több mint 8.500 km-t ült mögöttem, extra a kényelme!:-D
5-600 km minden megerõltetés nélkül bírható rajta akár elõl, akár hátul.
    

kicsi 989 2016. augusztus 16. 12:52   Válasz erre: 988
Mivel a GT éppolyan filigrán dobozok nélkül (sõt ha jól tudom keskenyebb a kormánya) mint a GS, szerintem éppúgy ajánlható a városba. Jelentõs különbség a magasságban, rúgóútban van, küllemre se nagyon hasonlítanak, aztán, hogy kinek-, melyik formavilág tetszik jobban, az már végképp egyéni ízlés dolga.
    

gabyyh 988 2016. augusztus 16. 11:03   Válasz erre: 986
Éppen ez a gond. Ha 170 centi lennék akkor bármi jó lenne szinte, de 185 vagyok. Megyek vele nemsoká tesztkört, de jó ha van valaki aki tapasztalja. Magasított plexi ehhez is kell ugye? A GT való városba?
    

kawa70 987 2016. augusztus 16. 10:28   Válasz erre: 984
Mindenképp javasolt a tesztkör bárki bármit mond. Egy jármû kiválasztását a saját benyomásaid és tapasztalataid határozzák meg. A vélemények csak támpontok legyenek. Az meg hogy mennyi és milyen felbontásban birható ki erõsen pilótafüggõ is.
    

kicsi 986 2016. augusztus 16. 09:58   Válasz erre: 984
Szia! A legegyszerûbb módja, hogy meggyõzõdjél a GS szélzajáról, ha mégy vele egy tesztkört, azért mondom ezt, mert a tapasztalatom szerint ebben is sokat számítanak az egyéni adottságaid, például h. milyen magas vagy. Az ide írogatók (már, akit én ismerek) nem épp tipikus kosárlabdázók. Én mentem a kis GS-sel is egy tesztkört, nekem nem tûnt fel, hogy hangosabb volna, mint akármelyik hasonló idomos motor.
A hátsó ülés kényelmérõl itt is olvashattál, az igaz, hogy leginkább a GT-rõl, és nem a GS-rõl.
    

ErErpower 985 2016. augusztus 16. 09:55   Válasz erre: 984
Jó választásod rendben van! nyugodtan vedd meg a kiszemelt F800GS t nem fogsz benne csalódni! ha arra felülsz le se fogsz szállni róla garantálom :))
    

gabyyh 984 2016. augusztus 16. 09:34  
Sziasztok!

Kérdezhetek?

Nézegetem az F800GS-eket mert kellene egy kicsit elõrébb följebb lépni, és mert kezdem kinõni az NC700X-et. Ja és marhára tetszik a GS. Sokat túrázom, utassal is de városban melózni is azzal járok. Illetve az NC 100 fölött borzasztóan szélzajos akár milyen plexit teszek, magasítóval anélkül bárhogy. Autópályán rázza a fejem és estére majd szétszakad annyira megfájdul. Ha felállok csöndes suhogássá változik, plexi nélkül pedig letép a motorról a szél. Tudom nyafogok, de a GS is ilyen? Utasnak kényelmes dolga van hátul? 5-600 km kibírható rajta?

    

Daty 982 2016. augusztus 15. 21:49   Válasz erre: 981
Mikor?
    

ErErpower 981 2016. augusztus 15. 21:22   Válasz erre: 979
Lesz alkalomrá nyugi... 👍😊
    

ErErpower 980 2016. augusztus 15. 21:21   Válasz erre: 978
:-))))
    

Daty 979 2016. augusztus 15. 21:15   Válasz erre: 976
Mehetnénk már végre együtt is egyet!
Biztos megcsodálnák egymás mellett a két BMW-t!:-)
    

Daty 978 2016. augusztus 15. 21:14   Válasz erre: 975
Na, ennek örülök, hogy megérte a beleölt fáradtságot, és a pénzt!:-)
    

Daty 977 2016. augusztus 15. 21:13   Válasz erre: 974
Nem tudom, nem álltunk meg, mentünk tovább Nyilas felé, kikerültük õket.
    

ErErpower 976 2016. augusztus 15. 17:17   Válasz erre: 963
Na megint egy hosszú túra újra! :)) nekem mondod?! :-)))
    

ErErpower 975 2016. augusztus 15. 17:16   Válasz erre: 973
Jó lett! kényelmes vele menni nem fáraszt! ;-))
    

kawa70 974 2016. augusztus 15. 16:52   Válasz erre: 971
Akkor lehet odament a helikopter is. Azt láttuk ebéd közben.
    

Daty 973 2016. augusztus 15. 15:46   Válasz erre: 972
Lehet.:-(

Milyen az új kormány?
    

ErErpower 972 2016. augusztus 15. 15:26   Válasz erre: 971
Ott vki igen megeresztette a motorját lefele 😞
    

Daty 971 2016. augusztus 15. 14:42   Válasz erre: 969
Nem tudom, mi történt, de egy motor darabokban hevert, és rengeteg motoros állt a kilátónál is, az úton is, és a Dedinky fel leforduló úton is.
Minden játszott, mentõk, rendõrség...
    

Daty 970 2016. augusztus 15. 14:40   Válasz erre: 968
Na az is király lehetett!:-))
    

kawa70 969 2016. augusztus 15. 14:23   Válasz erre: 966
Mi is lassitottunk, meg szoktunk bár union belül annyira nem nagyon megy az átküldözgetés de sose tudni. Viszont két helyen is láttunk sebbességmérést, egyik valahol Poprad felé, a másik meg Tornalja után valamelyik faluban. Szerencsére mindkétszer lassan mentünk, illetve a másik irányt mérték.
A balesetet nem láttuk, mert mi megálltunk Dedinkinél kajálni, az legalább egy óra volt. Gondolom akkortájt lehetett. Mi történt?
    

ErErpower 968 2016. augusztus 15. 14:19   Válasz erre: 961
Niedzicza hoz a Zamek várához és vissza Lõcsére egy kicsit igy volt 440 km, Delon úrral voltam...
    

Daty 967 2016. augusztus 15. 11:07   Válasz erre: 965
Akkor Ti is láttátok a dobinai kilátónál a motoros balesetet?
Kb 5 perce lehetett, mikor odaértünk.
Ezért mentünk le Nyilas felé, mert állt a forgalom.
    

Daty 966 2016. augusztus 15. 11:06   Válasz erre: 964
A dudát vettem, intettem is!:-)
Azoknál a kamerás oszlopoknál mindíg lassítok 100-ra, azért maradtam le, mert Ti ott is nyomtátok!:-)
Szerintem nem csak a környéken (és ezt nem nagyképûségbõl mondom) hanem itt a Tiszán túlon sem sok ilyen színû, és típusú BMW van.
A múltkor láttam egyet Pesten, azóta sem többet.
Kikaptam megint egy ritka (de nagyon jó) motort!:-)



    

kawa70 965 2016. augusztus 14. 22:30   Válasz erre: 963
Mi is arra. Tiszolc-Brezno-Poprad- Dobsina-Dedinki-Rozsnyó kötelezõ Billa látogatással.
    

kawa70 964 2016. augusztus 14. 22:27   Válasz erre: 960
Igy van. Minden stimmel, hárman, turatempó:). Utolsónak mentem, melléd érve dudáltam is. Egy darabig néztem hogy jössz mögöttünk, de aztán lemaradtál:)
Az asszonnyal hátul nem sok f800 lehet arra olyan szinben:)
    

Daty 963 2016. augusztus 14. 21:45  
Tegnap mentünk feleségemmel egy 315 km-es kanyart, (délután 2-kor indultunk) természetesen a Szlovákoknál, bár, most hazafelé Salgótarjánnak jöttünk le.
A város határában szuper szedrest találtunk, így teleettük magunkat vele.:-)
Jó kis kanyar volt!:-)

Ma 405 km lett a vége, ez is szuper volt.
A szokásos, Breznó, Poprád, Nyilas stb...

Így jelenleg 19.600 km van benne, ami azt jelenti, hogy 05 05.-tõl túl vagyunk a vassal a 8.500 km-en!:-)
Érdekes, de egyre jobban kedvelem!:-D




    

Daty 962 2016. augusztus 14. 21:35   Válasz erre: 959
Dehogy kizárt, elengedtem, intettem Neki, hogy mehet!:-DD
    

Daty 961 2016. augusztus 14. 21:34   Válasz erre: 958
Te hol jártál Ernõ, és kivel?:-)
    

Daty 960 2016. augusztus 14. 21:33   Válasz erre: 957
Igen, kb. akkor ott voltam, de nem emléxek Rád!
Nem hárman voltatok?
Olyan kiló hatvannal döngettetek.
Egy darabig mentem utánatok, de aztán gondoltam, minek az a nagy rohanás!:-)
    

kicsi 959 2016. augusztus 14. 20:01   Válasz erre: 957
Daty-t megelõzni? Kizárt! :D
    

ErErpower 958 2016. augusztus 14. 19:43  
Kis kirándulás... :)
    

kawa70 957 2016. augusztus 14. 19:37  
Daty: Téged elöztelek ki ma 17 óra után Rozsnyótól nemmessze?
    

Daty 956 2016. augusztus 8. 21:36   Válasz erre: 955
Majd igyexek óvatosan menni!:-)
A Banditon is kibírt 15.000 km-t pedig az nehezebb, hátha.....:-)
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22119
5 622 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők