Daty | 1056 | 2016. augusztus 19. 21:45 | Válasz erre: 1055 |
Nekem etalon volt a BMW elõtt a Triumph, de mióta megvan a BMW...... azóta leesett a trónról.:-) |
kawa70 | 1055 | 2016. augusztus 19. 21:43 | Válasz erre: 1051 |
Ebben valahol egyetértünk, de van még jó néhány amit ide tudnék sorolni, és vannak kultuszok is benne :)) De olasz valóban nem lesz sose. A triumph meg fenetudja, némelyik nem tûnik rossz megoldásnak. Pl Daty eladott motorja is tökjó, idõnként meg is nézem :) A bmw-vel egyébként szinte semmi bajom nem lenne, csak nem gyárt nekemvaló motort :) ja, meg sok a visszahívás:))) Úgyhogy marad a japán :)) |
desiderus | 1053 | 2016. augusztus 19. 21:08 | Válasz erre: 1051 |
Szívembõl szóltál, ezért nem lesz nekem béjemvém... :-))))
|
rimen | 1051 | 2016. augusztus 19. 20:40 | Válasz erre: 1050 |
Olyan nagy Márkafüggésem nekem sincs,de Olasz és Angol motorom nem lesz. Nehogy vita induljon,ez nem leszólás csupán nekem nem szimpatikusak...........
|
kawa70 | 1050 | 2016. augusztus 19. 15:09 | Válasz erre: 1049 |
Valóban nem:)de nincs kifejezetten márkafüggésem. Vannak elképzeléseim a technikát illetõen, aztán ha a kritériumoknak megfelel akkor jöhet😃 szinte minden nevesebb gyártó palettáján szerepel kedvemrevaló, igy korántsem biztos hogy ha csere lesz akkor a következõ is azonos gyártmány fog lenni;) Épp ezért nem mondom senkinek hogy csakis Hondát vegyen mert azt tuti nem bánja meg😃 |
rimen | 1049 | 2016. augusztus 19. 12:53 | Válasz erre: 1048 |
Végül is a Hondák sem rosszak😂😂😂
|
kawa70 | 1048 | 2016. augusztus 18. 21:43 | Válasz erre: 1042 |
Elég siralmas világ, ha már egy bmw-re is irigykedni kell :)) Nagyon sokunknak lehetne akár olyan is mint a Tiéd, amilyet egyébként egy idõben nézegettem is, de annyiért motort venni nem feltétlen szükségszerû ;)
|
Daty | 1047 | 2016. augusztus 18. 21:24 | Válasz erre: 1038 |
Pontosan milyet is próbáltál ki? Annak örülök, hogy tetszik!:-)) Én is épp így voltam a GT-vel!:-DD |
johnny | 1046 | 2016. augusztus 18. 15:02 | Válasz erre: 1045 |
2010-ben három napig volt nálam egy 800GS. Nagyon jó motornak tartom.
|
rimen | 1045 | 2016. augusztus 18. 12:45 | Válasz erre: 1038 |
Próbáld ki a nagy tesót is mielõtt elkapkodnád a vételt. Igaz ahhoz egy kicsivel többet kell spórolni.
|
Stenmark1 | 1043 | 2016. augusztus 18. 08:53 | Válasz erre: 1038 |
Gratulálok! Azért van eladó ebbõl a kategóriából, csak azt még nem 700-asnak hívják, hanem 650-nek, de szerintem a név nem számít, mert a használhatósága ugyanaz. Jelenleg 8 db eladó van a hahun és ez szerintem a legjobb ajánlat gyári dobozokkal http://www.hasznaltauto.hu/motor/bmw/bmw_f_650_gs-10305554 Ne hidd, hogy erõltetni szeretném ezt a kategóriát, csak szerintem egy próbát megér, mielõtt végleges döntést hozol. Persze a 800-as komolyabb motornak tûnik, és ha az tettszik akkor hajrá, a legrosszabb otthoni utakon tényleg jobban használható, és elõbb utóbb, a túraenduró kedvelõk, letévednek az aszfaltról is. Jó motorozást mindenkinek! |
kicsi | 1042 | 2016. augusztus 18. 08:41 | Válasz erre: 1038 |
Örülök, hogy hallgattál a jó szóra, és kipróbáltad! Remélem hamarosan Te is az elégedett BMW-sek táborát gyarapítod. A trollokkal meg ne foglalkozz, inkább legyen száz irigyed, mint egy megszánód! |
rimen | 1041 | 2016. augusztus 18. 07:00 |
Az imént azt is írhattam volna,hogy a BMW fertõzés könnyen kialakuló és nagyon ragályos betegség. Engem is megfertõzött,sok "hozzáértõ" véleményé pedig nem érdekel.
|
rimen | 1040 | 2016. augusztus 17. 22:14 | Válasz erre: 1038 |
Gratula,de ha hiszed ha nem , nem lepõdtem meg.
|
gabyyh | 1038 | 2016. augusztus 17. 22:00 |
No, megvolt a GS próba. Háááát...... Azt hiszem el kell kezdenem spórolni. Ez a motor rettentõ kényelmes! A kéztartás, a lábam helyzete pont jó! Mintha erre teremtettek volna. Éppen csak le tudok talpalni lámpánál, de inkább a lábfejem van lent. Az index kapcsoló nekem a Honda után amin fordítva van ugye, tök kényelmetlen volt, de kb 20 perc és megszoktam. A hangja kissé kávédaráló a gyári kipufogóval de 5000 körül megjön a hang,többször végigszaladt a hátamon a hideg. De gyerekek ahogy ez megy, mit megy suhan!! Gödör, kátyú?!?!? Az mi? Komfort fokozatban néha huppantam kicsit, közben vigyorogtam. Kúúúúúva jóó!!! Sportnál kicsit fölkeményedik tempósabb menetnél jobb erre állítani. Az ereje nekem jóval több mint elég, mostani eszemmel sztem soha nem tudom kimotorozni. Többször észrevettem hogy magyarázok magamnak a bukó alatt, pl hogy ha most egy kereskedés tesztnapján lennék visszavinném és mondanám hogy hol kell aláírni a papírt.... Ugyanúgy elférek a kocsik között mint az NC-vel, szóval ez is pipa. A szélzaj csak 100 fölött kezd kissé zavaró lenni a mellkasom nem, inkább a mellem és a nyakam közötti részt nyomja kicsit, de közel sem olyan még a gyári plexivel sem mint az NC-n. Egy szó mint száz, beleszerettem! Nagyon. :) |
ErErpower | 1033 | 2016. augusztus 17. 18:39 | Válasz erre: 1032 |
Az utobbi hozzászolásod téves! ellenkezõleg hibátlan ahogy sikerült mások is itten dicsérték! ;-) ne hari de ez már lejáratás volt! hm :(
|
kicsi | 1032 | 2016. augusztus 17. 18:33 | Válasz erre: 1031 |
Nahát, most bütyköltél rajta, hogy jó legyen neked...és máris eladnád? :) Vagy épp azért (nem sikerült) ....:)) |
ErErpower | 1031 | 2016. augusztus 17. 17:56 | Válasz erre: 1030 |
Akkor vedd meg az enyémet! ;-)))) :D nem fogsz benne csalódni! ;-)))
|
gabyyh | 1030 | 2016. augusztus 17. 17:13 | Válasz erre: 1007 |
Köszi! Elolvastam a cikket, teljesen felcsigázott. Kár hogy egyetlen eladó használt példány nincs. :D |
ErErpower | 1027 | 2016. augusztus 17. 14:43 |
Uraim! ez itt BMW topic! Daty úrat nem szabad megsérteni! :)))) |
Daty | 1022 | 2016. augusztus 17. 13:24 | Válasz erre: 1017 |
Eeeeeeeeeeegggggggyyyyyyyyyyyy...................????????????????????
|
ErErpower | 1021 | 2016. augusztus 17. 12:46 | Válasz erre: 1020 |
Igen az is! kettõ nem! hanem három sisak is belefér :)))))) na elég ez itt egy BMW topic na :)))) |
kicsi | 1020 | 2016. augusztus 17. 12:42 | Válasz erre: 1017 |
Igazad van Ernõ, megtaláltad az egyetlen jó pontját. ja, nem, van még jó nagy csomagtere is. :) |
kicsi | 1019 | 2016. augusztus 17. 12:39 | Válasz erre: 1010 |
Ez a felfogás bizonyos körökben általános, én viszont épp mostanában olvastam BMW-s csávó beszámolóját, hogy--ha úgy alakul-- túráznak 5 fokban is, szakadó esõben is :). http://evoroad.com/2016/08/08/bmw-k1600gt-elmenyek/ Azért lássuk be, egész más érzés..... Természetesen ezzel nem vitatom azt, hogy nakednak is vannak elõnyei. |
ErErpower | 1017 | 2016. augusztus 17. 12:37 | Válasz erre: 1015 |
Nem csak elvitt egy körre kiprobáltuk, tetszett a szélvédelme ennyi :)))) egy hátránya van! 240kg hm...
|
kicsi | 1016 | 2016. augusztus 17. 12:33 | Válasz erre: 1015 |
:)) Van az a pálinka mennyiség, ami után minden tehén fekete....:) |
Daty | 1015 | 2016. augusztus 17. 12:29 | Válasz erre: 1012 |
"beleszerettem a 650 Burgmanba :)))) ' Ernõ ne b@ssz fel! Egy BMW után? Egy ilyet???? |
Daty | 1014 | 2016. augusztus 17. 12:27 | Válasz erre: 1010 |
Igazából én is elcsodálkozok ezen a szélzajos bukón, szélzajon, turbulencián - csak nem mondom senkinek, hogy meg ne kövezzenek :-) - meg hasonlókon. A motorozás ezzel jár. Szerintem. Aki nagyon nem bírja, annak valóban vannak alternatívái az autók között.:-) |
rimen | 1013 | 2016. augusztus 17. 12:18 | Válasz erre: 1012 |
Ismerõs az érzés,volt egy Majestym,igaz csak fél évet de már akkor sem zavart a szellõ😃
|
ErErpower | 1012 | 2016. augusztus 17. 12:12 |
rimen | 1010 | 2016. augusztus 17. 11:45 |
Lehet én rosszul értelmezem a JÓ szélvédelem fogalmát,de ha JÓ szélvédelmet szeretnék akkor minden esetben az autót választom. 😁Ott még a magasság sem számít.
|
Daty | 1008 | 2016. augusztus 17. 10:21 | Válasz erre: 1005 |
Zöldfülû újrakezdõ voltam 13 évvel ezelõtt.:-( |
Stenmark1 | 1007 | 2016. augusztus 17. 09:20 | Válasz erre: 988 |
Szerintem a Te magasságodhoz a Gs való. Viszont én nem a 800 Gs-t ajánlanám, hanem a 650 Gs Twint, vagy 700 Gs-t. Sokkal közelebb áll ahhoz a használathoz, amit felvázoltál. A 800 Gs egy félig terepmotor a hosszú rugóutakkal, a kisebb Gs-nek is több van, mint az Nc-nek, és jóval erõsebb is, ami 2 személyes használatnál elõny. A motor teljesítmény hangolása is jobb, nem kell itt az 5500-nál nagyobb fordulatot használni, mint a 800 Gs-nél, ahol kellemetlenül rezeg a blokk egy darabig. A szélvédelem minden motornál alakítható, persze az igazi túramotoroknál már alapból is lehet jó (Gt, Rt), de csak azért nem érdemes azokat megvenni. Nekem volt Rt-m (184 cm vagyok), és ott is magasított plexit használtam, nagyon kényelmes volt, csak a térdszög túl nagy volt, ezért vettem újra R Gs-t. Ajánlom olvasd el az onroadon.hu-n Mackó cikkét az F 700 Gs-rõl http://onroad.hu/2016/07/23/meltatlanul-mellozott-zseni-bmw-f700gs-teszt/ Városban egyébként nagyon jól használható a 800 Gs is, de a hosszú rugóút és a 21-es elsõ kerék felesleges, a 19-es elõre szerintem a legjobb közutas használatra, ja és most sokkal nagyobb a választék a hahun, és olcsóbb is ez a széria. Szerintem nem bánnád meg, ha az F 650 Gs Twint választanád, páromnak is az van, és a boxer mellett én is gyakran használom. A szélvédelemre én egy egyedi megoldást választottam egyik korábbi motoromról a plexit áttéve, és tökéletes lett. Az ülés sajnos keskeny gyárilag ezen a szérián, de komfort üléssel már jó, az utasnak is. Teszek fel egy képet, amin látszik az egyedi plexivel, kicsit ugyan nagy a plexi, de garantáltan szélzaj mentes. Jó válogatást! ![]() |
kawa70 | 1006 | 2016. augusztus 16. 22:36 | Válasz erre: 1002 |
Majd ha jövõre eladod ezt is, vissza olvasom :)
|
kicsi | 1005 | 2016. augusztus 16. 21:15 | Válasz erre: 1002 |
Khm..... nem figyeltél a megfelelõ ember, megfelelõ utalására..... :)
|
Daty | 1002 | 2016. augusztus 16. 20:34 | Válasz erre: 1000 |
Pedig én örültem volna, ha az elsõ motorom után valaki erõsen befolyásol, és rábeszél egy BMW F800GT -re!:-)) Megtakarított volna nekem pár millát!:-) Kb egy új F800 Gt árát. |
kawa70 | 1001 | 2016. augusztus 16. 20:31 | Válasz erre: 999 |
Az is egy jó gép, a nakedek közül az egyik legkellemesebb..........
|
kawa70 | 1000 | 2016. augusztus 16. 20:30 | Válasz erre: 998 |
Ezzel csak arra próbáltam utalni, hogy mindenképp próbálja ki amire kiváncsi, ne mások befolyásolják a döntését, mert mindenki más szempontokat vesz figyelembe. Amúgy vannak más kedvenceim is, mint az XX, de abban a kategóriában :) |
Daty | 998 | 2016. augusztus 16. 20:20 | Válasz erre: 997 |
Semmi baj, hisz marha unalmas lenne, ha mindenki egyforma lenne, és mindenki XX-et szeretne!:-)) Egyébként én is azért nem akarok XX-et, mert nem nekem való!;-) A 22.000 km es szezon nem semmi lehetett, gratulálok! Amúgy valóban befolyásolja a szabad idõ is! |
kawa70 | 997 | 2016. augusztus 16. 17:13 | Válasz erre: 991 |
Ezek alapján akkor javaslom vegyél kawasaki zzr 1100- et mer én azzal az elsõ szezonban 20.000 felett mentem tehát az még jobb:) Szerintem erõsen befolyásolja a szabadidõ mert biztos hogy az XX is bõven menne annyit minden szezonban. Viszont sose vennék F800- at, és nem azért mert nem jó, hanem mert nem.nekemvaló;) |
Daty | 996 | 2016. augusztus 16. 16:27 | Válasz erre: 994 |
Egész jó??????? Dehogyis! A LEGJOBB!:-)) Szerintem nem sokkal drágább a GS-tõl. Az igaz, hogy ritka, vadászni kell rá. A HaHun valóban kevés van, keress máshol is. Azt én nem tudom, hogy érdemes e behozni külföldrõl, de majd az okosok megmondják!:-) |
ErErpower | 995 | 2016. augusztus 16. 14:59 | Válasz erre: 994 |
Itthon is megveheted bátran de ha ki is nézel vmit azt vizsgáltasd be gépre a közeledbe lévõ BMW nél ha lehet mindenképp! letudnak olvasni mindent amit kell pl. visszahívásokat kilométer állást is stb...
|
gabyyh | 994 | 2016. augusztus 16. 14:22 | Válasz erre: 992 |
Igen Daty kacsingatok kifelé....Egyébként most hogy mondjátok egész jó a GT is. Szíjas, ereje pont elég. Csak nekem kicsit drága. És kb kettõ van a Hahun. Kintrõl érdemes hozni?
|
Daty | 992 | 2016. augusztus 16. 13:54 | Válasz erre: 984 |
Ja, bocs, most nézem, hogy elég "soványka" szélvédelme van az F800GS-nek a GT-hez képest. Na arra nem tudok mit mondani, mert olyanon még nem ültem. De ha sokat túrázol, miért nem GT-t veszel? |
Daty | 991 | 2016. augusztus 16. 13:52 | Válasz erre: 985 |
Hallgass Ernõre, nekem is szó szerint ezt mondta, és úgy is lett! 3 hónap alatt egyik motorommal sem mentem 8.500 km-t, pedig volt pár. |
Daty | 990 | 2016. augusztus 16. 13:50 | Válasz erre: 984 |
Csak nem találkozunk itt is?:-) Szerintem jó irányba kacsingatsz!:-) A szélvédelem minden esetben magasságfüggõ! Nekem az F800GT gyári szélvédelme maximálisan megfelel a 170 centimhez. Pályán sincs vele gondom. Olyan 80-ig a felnyitható bukómat le sem zárom. Az utasom szerint, aki több mint 8.500 km-t ült mögöttem, extra a kényelme!:-D 5-600 km minden megerõltetés nélkül bírható rajta akár elõl, akár hátul. |
kicsi | 989 | 2016. augusztus 16. 12:52 | Válasz erre: 988 |
Mivel a GT éppolyan filigrán dobozok nélkül (sõt ha jól tudom keskenyebb a kormánya) mint a GS, szerintem éppúgy ajánlható a városba. Jelentõs különbség a magasságban, rúgóútban van, küllemre se nagyon hasonlítanak, aztán, hogy kinek-, melyik formavilág tetszik jobban, az már végképp egyéni ízlés dolga.
|
gabyyh | 988 | 2016. augusztus 16. 11:03 | Válasz erre: 986 |
Éppen ez a gond. Ha 170 centi lennék akkor bármi jó lenne szinte, de 185 vagyok. Megyek vele nemsoká tesztkört, de jó ha van valaki aki tapasztalja. Magasított plexi ehhez is kell ugye? A GT való városba?
|
kawa70 | 987 | 2016. augusztus 16. 10:28 | Válasz erre: 984 |
Mindenképp javasolt a tesztkör bárki bármit mond. Egy jármû kiválasztását a saját benyomásaid és tapasztalataid határozzák meg. A vélemények csak támpontok legyenek. Az meg hogy mennyi és milyen felbontásban birható ki erõsen pilótafüggõ is.
|
kicsi | 986 | 2016. augusztus 16. 09:58 | Válasz erre: 984 |
Szia! A legegyszerûbb módja, hogy meggyõzõdjél a GS szélzajáról, ha mégy vele egy tesztkört, azért mondom ezt, mert a tapasztalatom szerint ebben is sokat számítanak az egyéni adottságaid, például h. milyen magas vagy. Az ide írogatók (már, akit én ismerek) nem épp tipikus kosárlabdázók. Én mentem a kis GS-sel is egy tesztkört, nekem nem tûnt fel, hogy hangosabb volna, mint akármelyik hasonló idomos motor. A hátsó ülés kényelmérõl itt is olvashattál, az igaz, hogy leginkább a GT-rõl, és nem a GS-rõl. |
ErErpower | 985 | 2016. augusztus 16. 09:55 | Válasz erre: 984 |
Jó választásod rendben van! nyugodtan vedd meg a kiszemelt F800GS t nem fogsz benne csalódni! ha arra felülsz le se fogsz szállni róla garantálom :))
|
gabyyh | 984 | 2016. augusztus 16. 09:34 |
Sziasztok! Kérdezhetek? Nézegetem az F800GS-eket mert kellene egy kicsit elõrébb följebb lépni, és mert kezdem kinõni az NC700X-et. Ja és marhára tetszik a GS. Sokat túrázom, utassal is de városban melózni is azzal járok. Illetve az NC 100 fölött borzasztóan szélzajos akár milyen plexit teszek, magasítóval anélkül bárhogy. Autópályán rázza a fejem és estére majd szétszakad annyira megfájdul. Ha felállok csöndes suhogássá változik, plexi nélkül pedig letép a motorról a szél. Tudom nyafogok, de a GS is ilyen? Utasnak kényelmes dolga van hátul? 5-600 km kibírható rajta? |
Daty | 979 | 2016. augusztus 15. 21:15 | Válasz erre: 976 |
Mehetnénk már végre együtt is egyet! Biztos megcsodálnák egymás mellett a két BMW-t!:-) |
Daty | 978 | 2016. augusztus 15. 21:14 | Válasz erre: 975 |
Na, ennek örülök, hogy megérte a beleölt fáradtságot, és a pénzt!:-)
|
Daty | 977 | 2016. augusztus 15. 21:13 | Válasz erre: 974 |
Nem tudom, nem álltunk meg, mentünk tovább Nyilas felé, kikerültük õket.
|
ErErpower | 976 | 2016. augusztus 15. 17:17 | Válasz erre: 963 |
Na megint egy hosszú túra újra! :)) nekem mondod?! :-)))
|
ErErpower | 975 | 2016. augusztus 15. 17:16 | Válasz erre: 973 |
Jó lett! kényelmes vele menni nem fáraszt! ;-))
|
kawa70 | 974 | 2016. augusztus 15. 16:52 | Válasz erre: 971 |
Akkor lehet odament a helikopter is. Azt láttuk ebéd közben.
|
ErErpower | 972 | 2016. augusztus 15. 15:26 | Válasz erre: 971 |
Ott vki igen megeresztette a motorját lefele 😞
|
Daty | 971 | 2016. augusztus 15. 14:42 | Válasz erre: 969 |
Nem tudom, mi történt, de egy motor darabokban hevert, és rengeteg motoros állt a kilátónál is, az úton is, és a Dedinky fel leforduló úton is. Minden játszott, mentõk, rendõrség... |
kawa70 | 969 | 2016. augusztus 15. 14:23 | Válasz erre: 966 |
Mi is lassitottunk, meg szoktunk bár union belül annyira nem nagyon megy az átküldözgetés de sose tudni. Viszont két helyen is láttunk sebbességmérést, egyik valahol Poprad felé, a másik meg Tornalja után valamelyik faluban. Szerencsére mindkétszer lassan mentünk, illetve a másik irányt mérték. A balesetet nem láttuk, mert mi megálltunk Dedinkinél kajálni, az legalább egy óra volt. Gondolom akkortájt lehetett. Mi történt? |
ErErpower | 968 | 2016. augusztus 15. 14:19 | Válasz erre: 961 |
Niedzicza hoz a Zamek várához és vissza Lõcsére egy kicsit igy volt 440 km, Delon úrral voltam...
|
Daty | 967 | 2016. augusztus 15. 11:07 | Válasz erre: 965 |
Akkor Ti is láttátok a dobinai kilátónál a motoros balesetet? Kb 5 perce lehetett, mikor odaértünk. Ezért mentünk le Nyilas felé, mert állt a forgalom. |
Daty | 966 | 2016. augusztus 15. 11:06 | Válasz erre: 964 |
A dudát vettem, intettem is!:-) Azoknál a kamerás oszlopoknál mindíg lassítok 100-ra, azért maradtam le, mert Ti ott is nyomtátok!:-) Szerintem nem csak a környéken (és ezt nem nagyképûségbõl mondom) hanem itt a Tiszán túlon sem sok ilyen színû, és típusú BMW van. A múltkor láttam egyet Pesten, azóta sem többet. Kikaptam megint egy ritka (de nagyon jó) motort!:-) |
kawa70 | 965 | 2016. augusztus 14. 22:30 | Válasz erre: 963 |
Mi is arra. Tiszolc-Brezno-Poprad- Dobsina-Dedinki-Rozsnyó kötelezõ Billa látogatással.
|
kawa70 | 964 | 2016. augusztus 14. 22:27 | Válasz erre: 960 |
Igy van. Minden stimmel, hárman, turatempó:). Utolsónak mentem, melléd érve dudáltam is. Egy darabig néztem hogy jössz mögöttünk, de aztán lemaradtál:) Az asszonnyal hátul nem sok f800 lehet arra olyan szinben:) |
Daty | 963 | 2016. augusztus 14. 21:45 |
Tegnap mentünk feleségemmel egy 315 km-es kanyart, (délután 2-kor indultunk) természetesen a Szlovákoknál, bár, most hazafelé Salgótarjánnak jöttünk le. A város határában szuper szedrest találtunk, így teleettük magunkat vele.:-) Jó kis kanyar volt!:-) Ma 405 km lett a vége, ez is szuper volt. A szokásos, Breznó, Poprád, Nyilas stb... Így jelenleg 19.600 km van benne, ami azt jelenti, hogy 05 05.-tõl túl vagyunk a vassal a 8.500 km-en!:-) Érdekes, de egyre jobban kedvelem!:-D |
Daty | 962 | 2016. augusztus 14. 21:35 | Válasz erre: 959 |
Dehogy kizárt, elengedtem, intettem Neki, hogy mehet!:-DD
|
Daty | 960 | 2016. augusztus 14. 21:33 | Válasz erre: 957 |
Igen, kb. akkor ott voltam, de nem emléxek Rád! Nem hárman voltatok? Olyan kiló hatvannal döngettetek. Egy darabig mentem utánatok, de aztán gondoltam, minek az a nagy rohanás!:-) |
Daty | 956 | 2016. augusztus 8. 21:36 | Válasz erre: 955 |
Majd igyexek óvatosan menni!:-) A Banditon is kibírt 15.000 km-t pedig az nehezebb, hátha.....:-) |