2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
BMW F 800
Következő oldal

ErErpower 1159 2016. augusztus 29. 21:45  
Daty! ;-))
    

Daty 1158 2016. augusztus 29. 20:39   Válasz erre: 1157
Bizonytalan volt, ámítani nem akartalak!
    

kawa70 1157 2016. augusztus 29. 20:25   Válasz erre: 1154
kérdeztelek;)
    

Daty 1156 2016. augusztus 29. 13:17   Válasz erre: 1155
Elõször nem írtad, hogy találtad wazze!:-P
    

ErErpower 1155 2016. augusztus 29. 13:12   Válasz erre: 1153
Daty! olvasd el ujra mit irtam ki! :))))


"Netes fórumba...." találtam! :))))
    

Daty 1154 2016. augusztus 29. 13:09   Válasz erre: 1152
Kár, hogy nem találkoztunk!
    

Daty 1153 2016. augusztus 29. 13:08   Válasz erre: 1151
A Tiéden adta meg magát a hajtásszíj?
    

kawa70 1152 2016. augusztus 29. 13:07   Válasz erre: 1150
Voltunk. Mi is akkor indultunk otthonrol. Dél körül voltunk a határon. Poprádon kicsit tul aztán vissza Igló felé. Tényleg nagyon jo idõ volt.
    

ErErpower 1151 2016. augusztus 29. 12:49   Válasz erre: 1149
F800ST
    

Daty 1150 2016. augusztus 29. 12:38   Válasz erre: 1147
Voltatok?
Mi felmentünk Bukowináig, 10.45-kor indultunk.

383 lett a vége.

Szuper idõ volt, sehol nem volt hidegebb 22 foknál, még fent sem!
    

Daty 1149 2016. augusztus 29. 12:36   Válasz erre: 1148
Segítesz Ernõ?

Mi ez, milyen motorról stb...?
    

ErErpower 1148 2016. augusztus 28. 19:27  
Netes fórumba....
Ennyit bírt ki a gazdájának....jöhet a csere...
    

kawa70 1147 2016. augusztus 28. 10:46   Válasz erre: 1146
:))
    

night-rider 1146 2016. augusztus 28. 10:36   Válasz erre: 1145
ez már kicsit fáj..mármint a hozzá nem értõ okoskodás és fillér baszás..aztán majd egy-ketten kézpénznek veszik..a pandamaci gépjármû gyártó mérnök attól legalább elfogadhatjátok amit ir.én sem cserélem órba szájba a fagyálót ,de ha csere akkor motul bekevert fagyálót veszek foszfátmentest alublokkhoz aminek min 120fok a forráspontja ..további jó fingszeletelést))
    

kawa70 1145 2016. augusztus 27. 23:26   Válasz erre: 1128
Bmw- ben😃😃😃
Aztán miért, mi romlik meg benne? A zsiguli is jó példa, meg az azóta elõfordult összes jármûvem. Elvileg sima desztviz is elegendõ lenne, ráadásul a fagyállónak rosszabb a hõvezetõképessége és ez arányosan tovább romlik a töménységével. Remélem nem a földre locsoljátok ki háromévente.
    

kawa70 1144 2016. augusztus 27. 22:35   Válasz erre: 1138
11 körül indulunk mi is.....
    

kawa70 1143 2016. augusztus 27. 22:33   Válasz erre: 1140
Ez már korrektül hangzik;) De még azt sem vitatom, hogy a mostani fagyállók összetétele nem épp elõnyös ebben a tekintetben - gondolok itt az aluhoz való fagyállókra.....
    

kawa70 1142 2016. augusztus 27. 22:32   Válasz erre: 1139
Jó. Cseréld. Nem gyõztetek meg:)
    

Daty 1141 2016. augusztus 27. 15:57   Válasz erre: 1140
Ámen!

Úgy van, ahogy írtad!
    

pandamaci 1140 2016. augusztus 27. 13:35   Válasz erre: 1137
A kavitáció másik filmben van. :)) Az is roncsolja az anyagot, de másért. A régi fagyálló idõvel (nagyon sok év?) savasodik és ,,megeheti,, a fém alkatrészeket.Van még korrózióvédelem, meg kenõképesség, de semmi esetre sem ,,romlik el,, úgy hogy jövõ télen már megfagy...hacsak valaki közben vizzel nem pótolgatja... A csereperiódus elõírása jármûgyártónként változó. 2-3-4--10-15 stb év , (km?)vagy lakmuszpapiros ellenõrzés után szükség szerint.Olyan is létezik, hogy soha nincs elõirva a cseréje. Gyakorlatilag meg vannak autók 10+ éves gyári fagyállóval hibátlanul mûködõen is. Legtutibb ha az adott gép karbantartási utasításához alkalmazkodunk.
    

Daty 1139 2016. augusztus 27. 11:15   Válasz erre: 1137
Hallod Kawa?

Ugye, hogy le kell cserélni!:-)
    

Daty 1138 2016. augusztus 27. 11:14   Válasz erre: 1136
Vasárnap reggel mennek el a vendégeink.
Attól függ, mikor indulnak!
Ha olyan 9 felé elmennek, akkor szerintem megyünk!
De ha csak 11 felé mennek el, akkor szerintem már késõ elindulnunk.

Szóval ettõl függ.
    

gabyyh 1137 2016. augusztus 27. 00:16   Válasz erre: 1132
A fagyálló a kavitáció miatt kell. A sima desztvíz tönkreteszi a henger falát a víztér felõli oldalon és a szivattyú lapátot is csipegeti. A fagyállónak jobb a hõvezetõ képessége. Láttam már átlyukadt blokkot emiatt. Igaz az zetor blokk volt. :)
    

kawa70 1136 2016. augusztus 26. 19:54   Válasz erre: 1134
Mentek vasárnap a Felvidék irányába? Mi tervezzük, aztán majd meglátjuk.
    

rimen 1135 2016. augusztus 26. 16:15  
Még ma gyorsan le is cserélem az enyémben.😁
    

Daty 1134 2016. augusztus 26. 10:41  
Na tessék, mit tesz egy kis hûtõvíz!.-DD
    

kawa70 1132 2016. augusztus 25. 23:39   Válasz erre: 1128
Bmw- ben😃😃😃
Aztán miért, mi romlik meg benne? A zsiguli is jó példa, meg az azóta elõfordult összes jármûvem. Elvileg sima desztviz is elegendõ lenne, ráadásul a fagyállónak rosszabb a hõvezetõképessége és ez arányosan tovább romlik a töménységével. Remélem nem a földre locsoljátok ki háromévente.
    

kawa70 1131 2016. augusztus 25. 23:35   Válasz erre: 1127
Akkor cseréld😃
Én majd cserélek vizpumpát, de csodálkoznék ha a csapágyát a viz kenné😃 márpedig leghamarabb az fog tönkre menni mer ami a fagyállóval érintkezik az csak a lapát azt meg nem kell kenni mivel nem ér hozzá a szivattyúházhoz. Egyedül a,szimmering esetében lehetne jelentõsége de sajnos az se attól fog tönkremenni,mivel a viz is megfelelõ kenést adna.
    

rimen 1130 2016. augusztus 25. 19:33   Válasz erre: 1129
A zsiguli nem is romlott el,de bezzeg a béjemvé!
    

kicsi 1129 2016. augusztus 25. 18:25   Válasz erre: 1127
Mennyéé máá te sznob béjemvés, a zsiguliba se cseréltek sosem fékfolyadékot,(se olajat, se semmit),mégis jóvóót.

Vagy nem.
    

ErErpower 1128 2016. augusztus 25. 18:10   Válasz erre: 1127
Három évenként kötelezõ cserélni!
    

Daty 1127 2016. augusztus 25. 16:50   Válasz erre: 1124
Pedig illene, mert a fagyálló folyadékban lévõ adalék keni a vízpumpa egyes mozgó alkatrészeit, és idõsen már nem ken olyan hatékonyan, és az árt a vízpumpának!
    

kawa70 1126 2016. augusztus 24. 23:15   Válasz erre: 1125
Persze. Mé, Nektek nincs akkora?
    

rimen 1125 2016. augusztus 24. 15:41   Válasz erre: 1124
Autót,motort a fagyasztóba?😁😁
    

kawa70 1124 2016. augusztus 24. 13:27   Válasz erre: 1123
Minek azt cserélni? Én eddig se szarakodtam, amig nem állt fûtött garázsban õsszel fokoltam a fagyállót és ennyi......Nem romlik az meg, csak a marketing a csere mert nem fogyna, viszont cserébe legalább meglehetõsen környezet szennyezõ. Nem hiszem hogy tul sokan adják le a leengedett fagyállót megsemmisitésre....... Sose cseréltem egyetlen autóba, motorba sem és van amelyik tizensokéves volt mégis fokoláskor is meg fagyasztóba rakással is jó volt végig.
    

Daty 1123 2016. augusztus 24. 10:48   Válasz erre: 1122
Legalább nem kell sz@r@kodni a hûtõvíz cseréjével.:-)
    

rimen 1122 2016. augusztus 23. 20:46   Válasz erre: 1120
A levegõs a legjobb😂😂
    

johnny 1121 2016. augusztus 23. 13:12   Válasz erre: 1120
2014-2015-ös levegõs GS? Ühüm. :)
    

Flenegen 1120 2016. augusztus 23. 13:00   Válasz erre: 1119
A gyõri BMW-ben a tesztnapokon azt mondta a srác, hogy a levlegõs GS-bõl az 2013-15 közöttieket kell venni,mert az a teljesen tökéletes
    

csokabi 1119 2016. augusztus 23. 11:46   Válasz erre: 1116
Akkor én is rutintalan vagyok, mert volt hogy újra zöldre váltott a lámpa mire elõkerült az üres:)
Ha boxerben gondolkozol, akkor 2015-ös vagy frissebb kiadást keress, akkor volt egy jelentõsebb update a motorral kapcsolatban! Konkrétan majdnem egy kilóval növelték a lendkerék tömegét az elõzõ szériához képest a gyakori lefulladások miatt. Most 2017-ben is hibajavításokat várnak a német motorosok a gyártótól. Leginkább egy váltócserérõl szeretnének hallani, de változtatnak a mûszerfalon is például.
    

Daty 1118 2016. augusztus 23. 10:23   Válasz erre: 1116
Majd belejössz!:-)
    

rimen 1117 2016. augusztus 22. 21:45   Válasz erre: 1116
Ne a hátsót taposd,ott egyszerre beszól az ABS. Az elsõ egy ujjal is nagyon hatásos,és jól adagolható,ja és persze Dual Abs -röl beszélünk.
    

gabyyh 1116 2016. augusztus 22. 21:10   Válasz erre: 1110
A hátsó fék nekem is feltûnt hogy milyen gyenge. Biztos az én rutintalanságom, de megkínlódtam azzal is, hogy üresbe tegyem.
    

ErErpower 1115 2016. augusztus 22. 20:59   Válasz erre: 1113
Na fene ki gondolta volna hogy ezekbe belelehet szinte szeretni! :-))))
    

Daty 1114 2016. augusztus 22. 20:57   Válasz erre: 1113
:-)

Nem semmi egy gép, csak arról a szélvédelem hiányzott!

Na, az RT az igen!:-)
    

kicsi 1113 2016. augusztus 22. 20:14   Válasz erre: 1111
Ajajj, éreztem én, hogy valami történt ott Nyíregyen az R1200R nyergében...:))
    

Daty 1111 2016. augusztus 22. 19:26   Válasz erre: 1110
Bár csak a garázsban nézhetném, hogy mikor bukik orra az R 1200 RT!:-))
    

csokabi 1110 2016. augusztus 22. 18:09   Válasz erre: 1108
Nekem nem volt szerencsém a régi boxerhez, csak a vizest próbáltam egy 2016-os GS-ben 500 km-en keresztül. A motor nagyon jó, a váltó kevésbé. Az elsõ fék (kombinált a hátsóval) a felfüggesztéssel együtt parádés, tényleg élvezet volt vele baromi rövid féktávokat venni. Néha azonban mintha elmelegedett volna... A hátsó fék viszont nekem nem igazán tetszett, harmatosan teljesített. A széles kormány kényelmes, a tempomatot az elsõk között rendelném és az ülés is pozitív élmény volt a számomra.
Viszont a fokozatkijelzõ és a neutral lámpa is elfelejtett egyszer mûködni. Ezenfelül húgom kérdezte mikor hazavittük a gépet, hogy miért villog rendszertelenül a féklámpa az autópályán (tempomattal mentem). Nem a világ vége pár ilyen apróság, de mi van, ha nem ezek hibádzanak, hanem valamelyik menetbiztonsági szoftver áll le miközben a motoros meg azt hiszi, hogy minden rendben van. A gépben alig több, mint 5000 km volt és 20 730 frankot szerettek volna egy zsír újért kapni. Ugyanennyi km-rel csak 3-6 hónaposan már 17-18000 frankért lehet találni. Emiatt írtam lentebb, hogy szerintem túlárazott. A motor Battlax A40-nel volt szerelve és három év kihagyás után is majdnem a peremig koptattam. Ez gondolom nem csak az abroncs érdeme, hanem a futómûjéé is.

Hogy kéne? Hát persze, csak nem ennyiért.

Az RT-nél egyébként én is azt vártam a szalonban, hogy mikor bukik orra a középsztenderrõl:)

    

Daty 1109 2016. augusztus 22. 15:23   Válasz erre: 1106
Van ESA rajta, eddig nem néztem, hogy van e az elsõn is, de megyek megnézem!

Na, ha nõne a fogyi, akkor passzolom az egészet!:-))
    

Stenmark1 1108 2016. augusztus 22. 14:37   Válasz erre: 1107
Vizest még nem próbáltam, direkt, nehogy olyat akarjak venni, most még nem aktuális.

Egyébként a fejnehéz idomzata miatt nem tettszik, aminek ráadásul nincs alja. A régi arányos volt. Bár a vizes Gs sem tettszett egy ideig, most már kezdek megbarátkozni vele...
    

csokabi 1107 2016. augusztus 22. 14:28   Válasz erre: 1106
Mi a baj a vizessel? Megy, mint az állat. Talán a váltóját említeném negatívként, de együtt lehet élni vele.
    

Stenmark1 1106 2016. augusztus 22. 13:52   Válasz erre: 1074
Hát a VFR800X egy egészen más motor, házon belül az új Africa az alap, vagy a Triumph Tiger 800. Nincs szorzó a Bmw-nél, hacsak nem a márkaszerviznél, de az mindenhol drága. Egyébként a boxerhez képest olcsóbb a szervizelése, a páros számú tízezres szerviz drágább a szelep ellenõrzés, bonyolultsága miatt. Nekünk a 650 Gs-en már 25 ezret futott a lánc, és még jó, igaz párom nem is hajtja nagyon, csak én szoktam alkalmanként kiégetni. Gumi mint a többi motoron. Szerviz megoldható itt a környéken is.

Ez a fekete darab igen tetszetõs. Nálad nem jelentkezett az 5500 feletti fordulaton a finom, kézzsibbasztó rezonancia? A 650 (700)-en azért nincs, mert a motor hangolása és áttétele más, így ritkán használja az ember abban a tartományban, ezzel az Nc-hez jobban hasonlít. Egyébként én is gondolkodtam a boxer lecserélésén egy 800-asra, de egyet biztosan változtatnék rajta, a lánc áttételt. A 800-as erõsebb is, de a robbanékonyságát az áttétel megváltoztatásnak is köszönheti, amivel gyakran kell abban a zsibbasztó tartományban használni. Persze így az egyesben is hosszabb lesz az áttétel, de szerintem jobban passzol a géphez a 700-as áttétele.

Az új motoron a csillapítást elõl is állítja a gomb, ezt nem tudtam egyértelmûen a tesztekbõl megállapítani. Nekem a korábbi motoromon (1200 gs) volt, ott elõl is hátul is volt csillapítás állítás, és elõfeszítést is állított. A 800 gs-nél nem láttam az elsõ telón az állítás elektromos csatlakozóját. vagy az alul van? Vagy elõl semmit nem állít csak hátul (elõfeszítés kézi maradt), mert akkor nem nagy durranás ez az ESA. A simát hosszabban, a moto24-nél ki tudod próbálni.

Daty, neked van ESA rajta? Ott elõl is van a telón valami elektromos csatlakozó. Ez a tesztekbõl ugyanis nem derült ki egyértelmûen.
Egyébként az Rt cserén jót derültem, ez az igazi állandóság, ami mindig változik, de ez jól van így. Ott én egyébként nem a vizesre szavaznék, hanem az utolsó lég-olajosra, az ma már 3,5 m-ért is kapható, nekem jobban is tettszik, mint az új. Viszont a jó fogyasztásodnak annyi...

Jó motorozást mindenkinek!
    

Daty 1105 2016. augusztus 22. 10:43   Válasz erre: 1104
Nekem nem naked kell, az Neked kell!:-)
    

ErErpower 1104 2016. augusztus 22. 09:40   Válasz erre: 1103
Nah tessék :D akkor én is belemegyek egy boxer cserébe nincs mese! :)))) nekem az R1200R jön be ami naked! ;-))
    

Daty 1103 2016. augusztus 22. 09:39   Válasz erre: 1101
Ha +500 rûgóért megkapom a vadi új R 1200 RT-t, akkor igen....bár az kicsit aggaszt, hogy az közel 40 kilóval nehezebb.:-)
De ennyiért majd csak elbirkózok vele.:-D
    

Daty 1102 2016. augusztus 22. 09:38   Válasz erre: 1100
Csak onnéttól kicsit furán fognak nézni rám, ha mégis odatévedek valamiért!:-DD
    

ErErpower 1101 2016. augusztus 22. 07:50   Válasz erre: 1089
Na ne te is kezded? cserélni akarsz? :))))
    

kawa70 1100 2016. augusztus 21. 22:12   Válasz erre: 1099
Na, hátha. Egy próbát megér, az nem kerül semmibe :)))
    

Daty 1099 2016. augusztus 21. 22:07   Válasz erre: 1098
Ennyire azért nem vagyok sem álmos, sem naív!:-DD
    

kawa70 1098 2016. augusztus 21. 22:03   Válasz erre: 1097
Ha nem egy bmw-vel mész oda simán körberöhögnek, viszont igy lehet komolyan fognak venni......
    

Daty 1097 2016. augusztus 21. 21:58   Válasz erre: 1096
Megpróbálok ügyesen alkudni.
A GT-re teszek nekik 500.000 Ft-ot.

Szerinted?:-D
    

kawa70 1096 2016. augusztus 21. 21:55   Válasz erre: 1089
Akár még érdekelne is egy ilyen, mert meg tudnék barátkozni vele hamar, na de ennyiért???? És ez csak alapár a boltba belökve.........na jó keveset azé lehet alkudni, ezt most a napokban megtapasztaltam autóvásárlás alkalmával, de akkor is sok. És minimális kompromisszummal de akár két olyan motort is lehet venni ezért a pénzért amiért cserébe képes arra amire ez a csodaszerkezet. És mondjuk ha az új FJR-rel vetem össze, ahol is alapból lemondanék az automata váltóról (meghagyom a robogósoknak:)) ennyiért már szinte minden más plussz belealkudható lenne.
    

Daty 1095 2016. augusztus 21. 21:50   Válasz erre: 1094
Na, az nem baj, ha van fék is!:-)
    

kawa70 1094 2016. augusztus 21. 21:47   Válasz erre: 1088
Persze.......De azért kritikusan:)
    

Daty 1093 2016. augusztus 21. 21:46   Válasz erre: 1092
Na, ezt nem értem!:-((
    

szodasbacsi 1092 2016. augusztus 21. 21:42   Válasz erre: 1089
"Ha jól gondolom, akkorra "megérek" egy R 1200 RT-re!:-))
"
Szerintem az Admin Urak lesznek a legboldogabbak....
    

Daty 1091 2016. augusztus 21. 21:27   Válasz erre: 1090
Na, az lehet, elég sok RT-nek integettem!:-))
    

gabyyh 1090 2016. augusztus 21. 21:08  
Szerintem integettünk egymásnak, mert egész hétvégén a szlovákoknál gurultunk. Ótátrafüred, Csorba tó, Zakopane és még ezer felé. :)
13 motorral voltunk egy RT volt elöl.
    

Daty 1089 2016. augusztus 21. 20:50  
Csak, hogy a motorról is írjak!:-)

Tegnap nyomtunk egy 373 km-es kanyargást a Szlovákoknál.

Ez úton is köszönöm Palinak a túravezetést!!!

Ma a feleségemmel is kanyarogtunk kicsit, kinéztünk Tátra Lomnicra, 305 km lett a vége.

Így most egészen pontosan 20.323 km van a Vasban!:-)))))

Vagyis 05. 05.-tõl megvan az együtt töltött 9.000 km!!!:-DD

Remélem rövidesen belefut a 10.000.:-)

Hogy témát is adjak, így könnyû dolga lesz annak, aki jövõre megveszi a vasat tõlem, mert láthatja, hogy nem tekergettem visszafelé az órát!:-DD

Ha jól gondolom, akkorra "megérek" egy R 1200 RT-re!:-))

http://www.bmw-motorrad.hu/Modellek/Tura/R1200RT

Szerintetek?:-)






    

Daty 1088 2016. augusztus 21. 20:42   Válasz erre: 1079
:-))

Úgy látom, Te figyelsz is!:-DD
    

Daty 1087 2016. augusztus 21. 20:42   Válasz erre: 1078
Így van az, ha igyexik az ember!:-))
    

Daty 1086 2016. augusztus 21. 20:41   Válasz erre: 1077
Csak szólj, csinálok!:-))
    

Daty 1085 2016. augusztus 21. 20:41   Válasz erre: 1076
Ott a pont Szódásbácsi, jól beszéltél!:-))
    

Daty 1084 2016. augusztus 21. 20:40   Válasz erre: 1074
Én is féltem a fenntartási költségektõl.
Ez addig húzós, amíg márka szervízbe viszed, mert a pecsét a garanciához.
(Az enyém még jövõ májusig garis, ezért sajna oda kellett vinnem. Le is húztak rendesen. kerek 50 rúgó volt a 3 éves szervíz, olaj+olajszûrõ cserével, + fékolaj cserével elõl hátul. A szemétség az, hogy a gyári neten 4.000 Ft-ért megvásárolható olajat 7.300 Ft-ért számolták el! A többi az szerintem nem volt drága.)
Na többet nem is viszem oda.
Van szerintem mindenhol az országban olyan profi szerelõ, aki érti a dolgát.
Szerencsére felénk is van egy profi BMW-re szakosodott szerelõ.
A hátsó gumimat - olvashattad is, 18.300 km-nél cseréltem le, szóval az sem kopik jobban, mint bármelyik vason.
Ha nem ragaszkodsz a BMW kereskedésben beszerezhetõ alkatrészekhez, és megveszed máshol ugyan azt, megkapod olyan áron, mint más motorhoz.

    

Daty 1083 2016. augusztus 21. 20:32   Válasz erre: 1073
Ehhez nekem létra kell!:-((
    

Daty 1082 2016. augusztus 21. 20:30   Válasz erre: 1067
Köszi, ez jól esett a lelkemnek!:-)
    

Daty 1081 2016. augusztus 21. 20:29   Válasz erre: 1062
Szépek voltak?
    

Daty 1080 2016. augusztus 21. 20:28   Válasz erre: 1061
Szerintem minden motor elromolhat, nincs ebben semmi különös.
    

kawa70 1079 2016. augusztus 21. 20:17   Válasz erre: 1078
Amig ott van......Ezért mondtam inkább nyitna egy Daty fóruma topicot.
    

1Laciapu 1078 2016. augusztus 21. 19:48   Válasz erre: 1077
Sebaj, majd Daty megnyitja, csak idõ kérdése :)

Én nem bánom, hogy cserélget, az õ fórumai mindig pörgõsek :)
    

szodasbacsi 1077 2016. augusztus 21. 18:22   Válasz erre: 1067
Tavaly ilyenkor még a CTX-es fórumot olvasgattuk....
De a BMW-nek legalább mondjuk van egy-két olyan típusa, amit el bírnék képzelni a lábam között. Csak annak még nincs fóruma.

    

szodasbacsi 1076 2016. augusztus 21. 18:17   Válasz erre: 1074
Ez így konkrétan elég "érdekes" kérdés, merthogy a BMW (meg a Honda, meg a többi sem) nem gyárt gumiabroncsot, meg láncot (meg olajat, meg akkumulátort sem). Úgyhogy kb. ugyanaz a választék, áll rendelkezésedre, mint a többi mezítlábas motorosnak. Ha meg nem szakszervízbe viszed, akkor az óradíj is ugyanannyi.
Talán a háború elõtt a BSA volt az utolsó motorgyártó, aminek még a legutolsó csavarjába is bele volt ütve a három, gúlába rakott puska, mert minden alkatrészt õk gyártottak. (Kivéve amit nem.)
    

gabyyh 1074 2016. augusztus 21. 16:29  
Hogy egy kicsit anyagiaskodjak is. Összehasonlítva mondjuk egy VFR800X-el mert az van közel az F800GS-hez, (de mondjatok másikat ha nem) hogy alakulnak a fenntartási költségek? Tényleg van egy bizonyos szorzó, csak azért mert ez bajor hárombetûs? Vagy ez csak mende-monda? Egy normál használatot feltételezve mennyit bír a lánc,a gumi? AZ NC-n 18-at megyek el normál sprézéssel havi csutakolással, és nem vagyok üveghangos kanyarvadász sem, így a gumi is bír kb ennyit. (PR4) Van esetleg pesten olyan aki ért hozzá és nem márkaszervízben dolgozik csilliárdokért?
    

gabyyh 1073 2016. augusztus 21. 16:17   Válasz erre: 1047
Egy F800GS-t.
Ezt. :) Állítható méretû hátsó doboz!! :)

    

csokabi 1072 2016. augusztus 21. 13:39   Válasz erre: 1070
A motorbérlés jó ötlet, hasznosabb, mint egy tesztvezetés. Pláne egy ilyen túlárazott termék esetében, mint a BMW gyártmányai.
    

kawa70 1071 2016. augusztus 21. 13:17   Válasz erre: 1070
Ne vedd annyira a lelkedre, nincs semmi baj a hozzászólásoddal ;)
A véleményed és jószándékod pedig mindenképp köszönettel vesszük.
    

Stenmark1 1070 2016. augusztus 21. 12:55  
Kicsit tényleg béjemwésre sikeredett a hozzászólásom, de csak a jó szándék vezérelt. Próbáltam összegezni a tapasztalataimat.

Éppen Daty írta, hogy mennyi pénzt megspórolt volna, ha egybõl a Gt-t veszi meg. Nekem is sok más motorom volt, amíg eljutottam ide, és mindegyikben volt valami jó, aztán a kétszemélyes használat kapcsán érkeztem meg a Bmw-hez. Azóta többször volt már váltási kísérlet, de mindig visszatértem a Bmw-hez.

Ez persze nem jelenti, hogy mindenkinek Béjemwésnek kell lenni. Sõt... Mindenki tudja, hogy mit szeret éppen az aktuális motorjában, pl az erõt, a gyorsulást stb.. Ebben nemcsak a Bmw a jó.

Azt viszont állítom, hogy ha valaki sokat túrázik hegyek között, az elõbb utóbb itt köt ki, fõleg ha 2 személlyel teszi. Mert elõbb utóbb sok cuccot is fog vinni, és még élvezni is akarja a motorozást. Na oda már jó futómû, és fékek kellenek! Ebben jó a Bmw, és nem gondoltam volna sokáig, hogy a boxer után, egy F 650 Gs Twinrõl is így fogok vélekedni. Csak az a lánc ne lenne...

Aki esetleg elgondolkodna a fentieken, annak már van egy rövidebb út is, sok típust lehet már nálunk is bérelni, csak minimum egy napot rá kell szánni. egy kör kevés szerintem.

És szeretném, ha a fentieket, egyszerû véleményként kezelnétek, nem akar semmi több lenni.

Jó motorozást mindenkinek!
    

kawa70 1069 2016. augusztus 21. 07:41   Válasz erre: 1068
:))
    

rimen 1068 2016. augusztus 21. 07:38   Válasz erre: 1067
De azért nézegeted,és ez a lényeg😆
    

kawa70 1067 2016. augusztus 20. 23:03   Válasz erre: 1063
Ja azt meg el is felejtettem, ezt a fórumot kizárólag csak azért olvasom és nézegetem mert Daty hozta létre;) ha jövõre mégiscsak vesz egy herflidévidzont akkor majd azt olvasom ezt meg olvassák a bmw- sek :) eszemágába nincs ilyen szerkezetet vásárolni :)
Egyébként nagy valószinûséggel kb annyit nézegetném mint mondjuk a suzukis fórumot........
    

desiderus 1066 2016. augusztus 20. 21:22   Válasz erre: 1063
Én minden fórumot olvasok ( jó egy-két kivétellel ), kedvencem a humor topic...akkor én humorista is leszek ?
    

rimen 1065 2016. augusztus 20. 20:37   Válasz erre: 1061
Én nem szeretném megmondani a frankot,de engem még egyik motorom sem hagyott cserben. Természetesen bárki alatt megadhatja magát a motor és ez nem márkafüggõ.😀
    

kawa70 1064 2016. augusztus 20. 18:31   Válasz erre: 1063
Ha ez igy lenne akkor már minden motorgyár bezárt voona:))

    

Stenmark1 1063 2016. augusztus 20. 18:15  
Azért furcsa világ ez!

Többen egy Bmw-s fórumon esküdöznek, hogy nekik sohasem lesz Bmw-jük, és még ki sem próbáltak egyet sem hosszútávon. Ne haragudjatok, de ez több mint gyanús, hiszi a piszi.

Ha egyszer véletlenül mellétek keveredik egy, amit kicsit hosszabb távon tudtok tesztelni, végetek van. Mert a választék egyre bõvül a Bmw-nél, ezért nagyon kell erõlködni, hogy valamelyik ne tetsszen.

Aztán majd megtudjátok, mirõl is beszélgetünk itt egyáltalán.

Bocs, nem elijeszteni akarlak innen Benneteket, csak ez már kikívánkozott belõlem. Kívánom, hogy hamarosan Ti is a Bmw-sek megelégedett táborát szaporítsátok, egyébként gondolom nem olvasnátok ezt a fórumot.

Amit ember alkot, az el is romlik, ahol sok km van, ott hibák is elõfordulnak, nem szégyen ez.

Üdv! Egy Béjemvéssé vált motoros
    

ErErpower 1062 2016. augusztus 20. 17:28  
Nézzünk halat! ;-)))
    

night-rider 1061 2016. augusztus 20. 16:09   Válasz erre: 1060
ja ..hát ..szóval ..ja ..megmondom a frankót engem csak bmw hagyott útba hazafele garmisból ,már itt magyarban nagycenknél este fél tizkor ..beszart a benzinpumpa,de megadta magát a forrasztás a computer panelon is ..ahol a hall jeladó jele ment be..ahhoz mondjuk varázsló titulussal megáldott villamossági szerelõ kellet,de elbaszódtam vele a tátrában ,meg egyszer elütöttek a vértesben ennek ellenére a megtett több mint 40000 túrakilométer alatt ez nyújtotta a legtöbb élvezetet,most hondám van ,de semmi izgalom ..
    

rimen 1060 2016. augusztus 20. 07:59  
A HD-nak is csak a kultuszsa nagy ,amúgy nem nagy dörrenés. Tavasszal a Dolomitokban 3-at látam amit toltak fel az autómentõre. Ellenben ezek a szar béjemvék mind a saját lábán mentek,és aki járt arra látta hogy rengeteg megy ott belõle.
    

kawa70 1059 2016. augusztus 19. 21:59   Válasz erre: 1058
Monnyuk motoron a fogyasztás pont ami nem befolyásolt sosem - mivel nem közlekedési eszközként használom, hanem élvezeti cikként. Az összes többi igen.
    

Daty 1058 2016. augusztus 19. 21:56   Válasz erre: 1057
Dehogy csináltak sznobot!:-))

Csak élvezem a kényelmet, amit nyújt!:-)
Ja, és a fogyasztást, és a sebességet, és az erõt, és a tapadást!:-)
    

kawa70 1057 2016. augusztus 19. 21:49   Válasz erre: 1056
Haggyá má:)))))) Sznobot csináltak belõled is:)))) Ma már a HD nem trendi lassan az összes át ül BMW-re, de azt is ki kéne próbálnod :))))

Amúgy az se nekemvaló, mert ahhoz meg túl nagyra nõttem és nem kényelmes. De szép.
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22119
5 622 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők