ErErpower | 1155 | 2016. augusztus 29. 13:12 | Válasz erre: 1153 |
Daty! olvasd el ujra mit irtam ki! :)))) "Netes fórumba...." találtam! :)))) |
kawa70 | 1152 | 2016. augusztus 29. 13:07 | Válasz erre: 1150 |
Voltunk. Mi is akkor indultunk otthonrol. Dél körül voltunk a határon. Poprádon kicsit tul aztán vissza Igló felé. Tényleg nagyon jo idõ volt.
|
Daty | 1150 | 2016. augusztus 29. 12:38 | Válasz erre: 1147 |
Voltatok? Mi felmentünk Bukowináig, 10.45-kor indultunk. 383 lett a vége. Szuper idõ volt, sehol nem volt hidegebb 22 foknál, még fent sem! |
ErErpower | 1148 | 2016. augusztus 28. 19:27 |
Netes fórumba.... Ennyit bírt ki a gazdájának....jöhet a csere... ![]() ![]() |
night-rider | 1146 | 2016. augusztus 28. 10:36 | Válasz erre: 1145 |
ez már kicsit fáj..mármint a hozzá nem értõ okoskodás és fillér baszás..aztán majd egy-ketten kézpénznek veszik..a pandamaci gépjármû gyártó mérnök attól legalább elfogadhatjátok amit ir.én sem cserélem órba szájba a fagyálót ,de ha csere akkor motul bekevert fagyálót veszek foszfátmentest alublokkhoz aminek min 120fok a forráspontja ..további jó fingszeletelést))
|
kawa70 | 1145 | 2016. augusztus 27. 23:26 | Válasz erre: 1128 |
Bmw- ben😃😃😃 Aztán miért, mi romlik meg benne? A zsiguli is jó példa, meg az azóta elõfordult összes jármûvem. Elvileg sima desztviz is elegendõ lenne, ráadásul a fagyállónak rosszabb a hõvezetõképessége és ez arányosan tovább romlik a töménységével. Remélem nem a földre locsoljátok ki háromévente. |
kawa70 | 1143 | 2016. augusztus 27. 22:33 | Válasz erre: 1140 |
Ez már korrektül hangzik;) De még azt sem vitatom, hogy a mostani fagyállók összetétele nem épp elõnyös ebben a tekintetben - gondolok itt az aluhoz való fagyállókra.....
|
pandamaci | 1140 | 2016. augusztus 27. 13:35 | Válasz erre: 1137 |
A kavitáció másik filmben van. :)) Az is roncsolja az anyagot, de másért. A régi fagyálló idõvel (nagyon sok év?) savasodik és ,,megeheti,, a fém alkatrészeket.Van még korrózióvédelem, meg kenõképesség, de semmi esetre sem ,,romlik el,, úgy hogy jövõ télen már megfagy...hacsak valaki közben vizzel nem pótolgatja... A csereperiódus elõírása jármûgyártónként változó. 2-3-4--10-15 stb év , (km?)vagy lakmuszpapiros ellenõrzés után szükség szerint.Olyan is létezik, hogy soha nincs elõirva a cseréje. Gyakorlatilag meg vannak autók 10+ éves gyári fagyállóval hibátlanul mûködõen is. Legtutibb ha az adott gép karbantartási utasításához alkalmazkodunk.
|
Daty | 1138 | 2016. augusztus 27. 11:14 | Válasz erre: 1136 |
Vasárnap reggel mennek el a vendégeink. Attól függ, mikor indulnak! Ha olyan 9 felé elmennek, akkor szerintem megyünk! De ha csak 11 felé mennek el, akkor szerintem már késõ elindulnunk. Szóval ettõl függ. |
gabyyh | 1137 | 2016. augusztus 27. 00:16 | Válasz erre: 1132 |
A fagyálló a kavitáció miatt kell. A sima desztvíz tönkreteszi a henger falát a víztér felõli oldalon és a szivattyú lapátot is csipegeti. A fagyállónak jobb a hõvezetõ képessége. Láttam már átlyukadt blokkot emiatt. Igaz az zetor blokk volt. :)
|
kawa70 | 1136 | 2016. augusztus 26. 19:54 | Válasz erre: 1134 |
Mentek vasárnap a Felvidék irányába? Mi tervezzük, aztán majd meglátjuk.
|
kawa70 | 1132 | 2016. augusztus 25. 23:39 | Válasz erre: 1128 |
Bmw- ben😃😃😃 Aztán miért, mi romlik meg benne? A zsiguli is jó példa, meg az azóta elõfordult összes jármûvem. Elvileg sima desztviz is elegendõ lenne, ráadásul a fagyállónak rosszabb a hõvezetõképessége és ez arányosan tovább romlik a töménységével. Remélem nem a földre locsoljátok ki háromévente. |
kawa70 | 1131 | 2016. augusztus 25. 23:35 | Válasz erre: 1127 |
Akkor cseréld😃 Én majd cserélek vizpumpát, de csodálkoznék ha a csapágyát a viz kenné😃 márpedig leghamarabb az fog tönkre menni mer ami a fagyállóval érintkezik az csak a lapát azt meg nem kell kenni mivel nem ér hozzá a szivattyúházhoz. Egyedül a,szimmering esetében lehetne jelentõsége de sajnos az se attól fog tönkremenni,mivel a viz is megfelelõ kenést adna. |
rimen | 1130 | 2016. augusztus 25. 19:33 | Válasz erre: 1129 |
A zsiguli nem is romlott el,de bezzeg a béjemvé!
|
kicsi | 1129 | 2016. augusztus 25. 18:25 | Válasz erre: 1127 |
Mennyéé máá te sznob béjemvés, a zsiguliba se cseréltek sosem fékfolyadékot,(se olajat, se semmit),mégis jóvóót. Vagy nem. |
Daty | 1127 | 2016. augusztus 25. 16:50 | Válasz erre: 1124 |
Pedig illene, mert a fagyálló folyadékban lévõ adalék keni a vízpumpa egyes mozgó alkatrészeit, és idõsen már nem ken olyan hatékonyan, és az árt a vízpumpának!
|
rimen | 1125 | 2016. augusztus 24. 15:41 | Válasz erre: 1124 |
Autót,motort a fagyasztóba?😁😁
|
kawa70 | 1124 | 2016. augusztus 24. 13:27 | Válasz erre: 1123 |
Minek azt cserélni? Én eddig se szarakodtam, amig nem állt fûtött garázsban õsszel fokoltam a fagyállót és ennyi......Nem romlik az meg, csak a marketing a csere mert nem fogyna, viszont cserébe legalább meglehetõsen környezet szennyezõ. Nem hiszem hogy tul sokan adják le a leengedett fagyállót megsemmisitésre....... Sose cseréltem egyetlen autóba, motorba sem és van amelyik tizensokéves volt mégis fokoláskor is meg fagyasztóba rakással is jó volt végig.
|
Daty | 1123 | 2016. augusztus 24. 10:48 | Válasz erre: 1122 |
Legalább nem kell sz@r@kodni a hûtõvíz cseréjével.:-)
|
Flenegen | 1120 | 2016. augusztus 23. 13:00 | Válasz erre: 1119 |
A gyõri BMW-ben a tesztnapokon azt mondta a srác, hogy a levlegõs GS-bõl az 2013-15 közöttieket kell venni,mert az a teljesen tökéletes
|
csokabi | 1119 | 2016. augusztus 23. 11:46 | Válasz erre: 1116 |
Akkor én is rutintalan vagyok, mert volt hogy újra zöldre váltott a lámpa mire elõkerült az üres:) Ha boxerben gondolkozol, akkor 2015-ös vagy frissebb kiadást keress, akkor volt egy jelentõsebb update a motorral kapcsolatban! Konkrétan majdnem egy kilóval növelték a lendkerék tömegét az elõzõ szériához képest a gyakori lefulladások miatt. Most 2017-ben is hibajavításokat várnak a német motorosok a gyártótól. Leginkább egy váltócserérõl szeretnének hallani, de változtatnak a mûszerfalon is például. |
rimen | 1117 | 2016. augusztus 22. 21:45 | Válasz erre: 1116 |
Ne a hátsót taposd,ott egyszerre beszól az ABS. Az elsõ egy ujjal is nagyon hatásos,és jól adagolható,ja és persze Dual Abs -röl beszélünk.
|
gabyyh | 1116 | 2016. augusztus 22. 21:10 | Válasz erre: 1110 |
A hátsó fék nekem is feltûnt hogy milyen gyenge. Biztos az én rutintalanságom, de megkínlódtam azzal is, hogy üresbe tegyem.
|
ErErpower | 1115 | 2016. augusztus 22. 20:59 | Válasz erre: 1113 |
Na fene ki gondolta volna hogy ezekbe belelehet szinte szeretni! :-))))
|
Daty | 1114 | 2016. augusztus 22. 20:57 | Válasz erre: 1113 |
:-) Nem semmi egy gép, csak arról a szélvédelem hiányzott! Na, az RT az igen!:-) |
kicsi | 1113 | 2016. augusztus 22. 20:14 | Válasz erre: 1111 |
Ajajj, éreztem én, hogy valami történt ott Nyíregyen az R1200R nyergében...:))
|
Daty | 1111 | 2016. augusztus 22. 19:26 | Válasz erre: 1110 |
Bár csak a garázsban nézhetném, hogy mikor bukik orra az R 1200 RT!:-))
|
csokabi | 1110 | 2016. augusztus 22. 18:09 | Válasz erre: 1108 |
Nekem nem volt szerencsém a régi boxerhez, csak a vizest próbáltam egy 2016-os GS-ben 500 km-en keresztül. A motor nagyon jó, a váltó kevésbé. Az elsõ fék (kombinált a hátsóval) a felfüggesztéssel együtt parádés, tényleg élvezet volt vele baromi rövid féktávokat venni. Néha azonban mintha elmelegedett volna... A hátsó fék viszont nekem nem igazán tetszett, harmatosan teljesített. A széles kormány kényelmes, a tempomatot az elsõk között rendelném és az ülés is pozitív élmény volt a számomra. Viszont a fokozatkijelzõ és a neutral lámpa is elfelejtett egyszer mûködni. Ezenfelül húgom kérdezte mikor hazavittük a gépet, hogy miért villog rendszertelenül a féklámpa az autópályán (tempomattal mentem). Nem a világ vége pár ilyen apróság, de mi van, ha nem ezek hibádzanak, hanem valamelyik menetbiztonsági szoftver áll le miközben a motoros meg azt hiszi, hogy minden rendben van. A gépben alig több, mint 5000 km volt és 20 730 frankot szerettek volna egy zsír újért kapni. Ugyanennyi km-rel csak 3-6 hónaposan már 17-18000 frankért lehet találni. Emiatt írtam lentebb, hogy szerintem túlárazott. A motor Battlax A40-nel volt szerelve és három év kihagyás után is majdnem a peremig koptattam. Ez gondolom nem csak az abroncs érdeme, hanem a futómûjéé is. Hogy kéne? Hát persze, csak nem ennyiért. Az RT-nél egyébként én is azt vártam a szalonban, hogy mikor bukik orra a középsztenderrõl:) |
Daty | 1109 | 2016. augusztus 22. 15:23 | Válasz erre: 1106 |
Van ESA rajta, eddig nem néztem, hogy van e az elsõn is, de megyek megnézem! Na, ha nõne a fogyi, akkor passzolom az egészet!:-)) |
Stenmark1 | 1108 | 2016. augusztus 22. 14:37 | Válasz erre: 1107 |
Vizest még nem próbáltam, direkt, nehogy olyat akarjak venni, most még nem aktuális. Egyébként a fejnehéz idomzata miatt nem tettszik, aminek ráadásul nincs alja. A régi arányos volt. Bár a vizes Gs sem tettszett egy ideig, most már kezdek megbarátkozni vele... |
csokabi | 1107 | 2016. augusztus 22. 14:28 | Válasz erre: 1106 |
Mi a baj a vizessel? Megy, mint az állat. Talán a váltóját említeném negatívként, de együtt lehet élni vele.
|
Stenmark1 | 1106 | 2016. augusztus 22. 13:52 | Válasz erre: 1074 |
Hát a VFR800X egy egészen más motor, házon belül az új Africa az alap, vagy a Triumph Tiger 800. Nincs szorzó a Bmw-nél, hacsak nem a márkaszerviznél, de az mindenhol drága. Egyébként a boxerhez képest olcsóbb a szervizelése, a páros számú tízezres szerviz drágább a szelep ellenõrzés, bonyolultsága miatt. Nekünk a 650 Gs-en már 25 ezret futott a lánc, és még jó, igaz párom nem is hajtja nagyon, csak én szoktam alkalmanként kiégetni. Gumi mint a többi motoron. Szerviz megoldható itt a környéken is. Ez a fekete darab igen tetszetõs. Nálad nem jelentkezett az 5500 feletti fordulaton a finom, kézzsibbasztó rezonancia? A 650 (700)-en azért nincs, mert a motor hangolása és áttétele más, így ritkán használja az ember abban a tartományban, ezzel az Nc-hez jobban hasonlít. Egyébként én is gondolkodtam a boxer lecserélésén egy 800-asra, de egyet biztosan változtatnék rajta, a lánc áttételt. A 800-as erõsebb is, de a robbanékonyságát az áttétel megváltoztatásnak is köszönheti, amivel gyakran kell abban a zsibbasztó tartományban használni. Persze így az egyesben is hosszabb lesz az áttétel, de szerintem jobban passzol a géphez a 700-as áttétele. Az új motoron a csillapítást elõl is állítja a gomb, ezt nem tudtam egyértelmûen a tesztekbõl megállapítani. Nekem a korábbi motoromon (1200 gs) volt, ott elõl is hátul is volt csillapítás állítás, és elõfeszítést is állított. A 800 gs-nél nem láttam az elsõ telón az állítás elektromos csatlakozóját. vagy az alul van? Vagy elõl semmit nem állít csak hátul (elõfeszítés kézi maradt), mert akkor nem nagy durranás ez az ESA. A simát hosszabban, a moto24-nél ki tudod próbálni. Daty, neked van ESA rajta? Ott elõl is van a telón valami elektromos csatlakozó. Ez a tesztekbõl ugyanis nem derült ki egyértelmûen. Egyébként az Rt cserén jót derültem, ez az igazi állandóság, ami mindig változik, de ez jól van így. Ott én egyébként nem a vizesre szavaznék, hanem az utolsó lég-olajosra, az ma már 3,5 m-ért is kapható, nekem jobban is tettszik, mint az új. Viszont a jó fogyasztásodnak annyi... Jó motorozást mindenkinek! |
ErErpower | 1104 | 2016. augusztus 22. 09:40 | Válasz erre: 1103 |
Nah tessék :D akkor én is belemegyek egy boxer cserébe nincs mese! :)))) nekem az R1200R jön be ami naked! ;-))
|
Daty | 1103 | 2016. augusztus 22. 09:39 | Válasz erre: 1101 |
Ha +500 rûgóért megkapom a vadi új R 1200 RT-t, akkor igen....bár az kicsit aggaszt, hogy az közel 40 kilóval nehezebb.:-) De ennyiért majd csak elbirkózok vele.:-D |
Daty | 1102 | 2016. augusztus 22. 09:38 | Válasz erre: 1100 |
Csak onnéttól kicsit furán fognak nézni rám, ha mégis odatévedek valamiért!:-DD
|
ErErpower | 1101 | 2016. augusztus 22. 07:50 | Válasz erre: 1089 |
Na ne te is kezded? cserélni akarsz? :))))
|
kawa70 | 1100 | 2016. augusztus 21. 22:12 | Válasz erre: 1099 |
Na, hátha. Egy próbát megér, az nem kerül semmibe :)))
|
Daty | 1099 | 2016. augusztus 21. 22:07 | Válasz erre: 1098 |
Ennyire azért nem vagyok sem álmos, sem naív!:-DD
|
kawa70 | 1098 | 2016. augusztus 21. 22:03 | Válasz erre: 1097 |
Ha nem egy bmw-vel mész oda simán körberöhögnek, viszont igy lehet komolyan fognak venni......
|
Daty | 1097 | 2016. augusztus 21. 21:58 | Válasz erre: 1096 |
Megpróbálok ügyesen alkudni. A GT-re teszek nekik 500.000 Ft-ot. Szerinted?:-D |
kawa70 | 1096 | 2016. augusztus 21. 21:55 | Válasz erre: 1089 |
Akár még érdekelne is egy ilyen, mert meg tudnék barátkozni vele hamar, na de ennyiért???? És ez csak alapár a boltba belökve.........na jó keveset azé lehet alkudni, ezt most a napokban megtapasztaltam autóvásárlás alkalmával, de akkor is sok. És minimális kompromisszummal de akár két olyan motort is lehet venni ezért a pénzért amiért cserébe képes arra amire ez a csodaszerkezet. És mondjuk ha az új FJR-rel vetem össze, ahol is alapból lemondanék az automata váltóról (meghagyom a robogósoknak:)) ennyiért már szinte minden más plussz belealkudható lenne.
|
szodasbacsi | 1092 | 2016. augusztus 21. 21:42 | Válasz erre: 1089 |
"Ha jól gondolom, akkorra "megérek" egy R 1200 RT-re!:-)) " Szerintem az Admin Urak lesznek a legboldogabbak.... |
gabyyh | 1090 | 2016. augusztus 21. 21:08 |
Szerintem integettünk egymásnak, mert egész hétvégén a szlovákoknál gurultunk. Ótátrafüred, Csorba tó, Zakopane és még ezer felé. :) 13 motorral voltunk egy RT volt elöl. |
Daty | 1089 | 2016. augusztus 21. 20:50 |
Csak, hogy a motorról is írjak!:-) Tegnap nyomtunk egy 373 km-es kanyargást a Szlovákoknál. Ez úton is köszönöm Palinak a túravezetést!!! Ma a feleségemmel is kanyarogtunk kicsit, kinéztünk Tátra Lomnicra, 305 km lett a vége. Így most egészen pontosan 20.323 km van a Vasban!:-))))) Vagyis 05. 05.-tõl megvan az együtt töltött 9.000 km!!!:-DD Remélem rövidesen belefut a 10.000.:-) Hogy témát is adjak, így könnyû dolga lesz annak, aki jövõre megveszi a vasat tõlem, mert láthatja, hogy nem tekergettem visszafelé az órát!:-DD Ha jól gondolom, akkorra "megérek" egy R 1200 RT-re!:-)) http://www.bmw-motorrad.hu/Modellek/Tura/R1200RT Szerintetek?:-) |
Daty | 1084 | 2016. augusztus 21. 20:40 | Válasz erre: 1074 |
Én is féltem a fenntartási költségektõl. Ez addig húzós, amíg márka szervízbe viszed, mert a pecsét a garanciához. (Az enyém még jövõ májusig garis, ezért sajna oda kellett vinnem. Le is húztak rendesen. kerek 50 rúgó volt a 3 éves szervíz, olaj+olajszûrõ cserével, + fékolaj cserével elõl hátul. A szemétség az, hogy a gyári neten 4.000 Ft-ért megvásárolható olajat 7.300 Ft-ért számolták el! A többi az szerintem nem volt drága.) Na többet nem is viszem oda. Van szerintem mindenhol az országban olyan profi szerelõ, aki érti a dolgát. Szerencsére felénk is van egy profi BMW-re szakosodott szerelõ. A hátsó gumimat - olvashattad is, 18.300 km-nél cseréltem le, szóval az sem kopik jobban, mint bármelyik vason. Ha nem ragaszkodsz a BMW kereskedésben beszerezhetõ alkatrészekhez, és megveszed máshol ugyan azt, megkapod olyan áron, mint más motorhoz. |
Daty | 1080 | 2016. augusztus 21. 20:28 | Válasz erre: 1061 |
Szerintem minden motor elromolhat, nincs ebben semmi különös.
|
kawa70 | 1079 | 2016. augusztus 21. 20:17 | Válasz erre: 1078 |
Amig ott van......Ezért mondtam inkább nyitna egy Daty fóruma topicot.
|
1Laciapu | 1078 | 2016. augusztus 21. 19:48 | Válasz erre: 1077 |
Sebaj, majd Daty megnyitja, csak idõ kérdése :) Én nem bánom, hogy cserélget, az õ fórumai mindig pörgõsek :) |
szodasbacsi | 1077 | 2016. augusztus 21. 18:22 | Válasz erre: 1067 |
Tavaly ilyenkor még a CTX-es fórumot olvasgattuk.... De a BMW-nek legalább mondjuk van egy-két olyan típusa, amit el bírnék képzelni a lábam között. Csak annak még nincs fóruma. |
szodasbacsi | 1076 | 2016. augusztus 21. 18:17 | Válasz erre: 1074 |
Ez így konkrétan elég "érdekes" kérdés, merthogy a BMW (meg a Honda, meg a többi sem) nem gyárt gumiabroncsot, meg láncot (meg olajat, meg akkumulátort sem). Úgyhogy kb. ugyanaz a választék, áll rendelkezésedre, mint a többi mezítlábas motorosnak. Ha meg nem szakszervízbe viszed, akkor az óradíj is ugyanannyi. Talán a háború elõtt a BSA volt az utolsó motorgyártó, aminek még a legutolsó csavarjába is bele volt ütve a három, gúlába rakott puska, mert minden alkatrészt õk gyártottak. (Kivéve amit nem.) |
gabyyh | 1074 | 2016. augusztus 21. 16:29 |
Hogy egy kicsit anyagiaskodjak is. Összehasonlítva mondjuk egy VFR800X-el mert az van közel az F800GS-hez, (de mondjatok másikat ha nem) hogy alakulnak a fenntartási költségek? Tényleg van egy bizonyos szorzó, csak azért mert ez bajor hárombetûs? Vagy ez csak mende-monda? Egy normál használatot feltételezve mennyit bír a lánc,a gumi? AZ NC-n 18-at megyek el normál sprézéssel havi csutakolással, és nem vagyok üveghangos kanyarvadász sem, így a gumi is bír kb ennyit. (PR4) Van esetleg pesten olyan aki ért hozzá és nem márkaszervízben dolgozik csilliárdokért?
|
gabyyh | 1073 | 2016. augusztus 21. 16:17 | Válasz erre: 1047 |
Egy F800GS-t. Ezt. :) Állítható méretû hátsó doboz!! :) ![]() |
csokabi | 1072 | 2016. augusztus 21. 13:39 | Válasz erre: 1070 |
A motorbérlés jó ötlet, hasznosabb, mint egy tesztvezetés. Pláne egy ilyen túlárazott termék esetében, mint a BMW gyártmányai.
|
kawa70 | 1071 | 2016. augusztus 21. 13:17 | Válasz erre: 1070 |
Ne vedd annyira a lelkedre, nincs semmi baj a hozzászólásoddal ;) A véleményed és jószándékod pedig mindenképp köszönettel vesszük. |
Stenmark1 | 1070 | 2016. augusztus 21. 12:55 |
Kicsit tényleg béjemwésre sikeredett a hozzászólásom, de csak a jó szándék vezérelt. Próbáltam összegezni a tapasztalataimat. Éppen Daty írta, hogy mennyi pénzt megspórolt volna, ha egybõl a Gt-t veszi meg. Nekem is sok más motorom volt, amíg eljutottam ide, és mindegyikben volt valami jó, aztán a kétszemélyes használat kapcsán érkeztem meg a Bmw-hez. Azóta többször volt már váltási kísérlet, de mindig visszatértem a Bmw-hez. Ez persze nem jelenti, hogy mindenkinek Béjemwésnek kell lenni. Sõt... Mindenki tudja, hogy mit szeret éppen az aktuális motorjában, pl az erõt, a gyorsulást stb.. Ebben nemcsak a Bmw a jó. Azt viszont állítom, hogy ha valaki sokat túrázik hegyek között, az elõbb utóbb itt köt ki, fõleg ha 2 személlyel teszi. Mert elõbb utóbb sok cuccot is fog vinni, és még élvezni is akarja a motorozást. Na oda már jó futómû, és fékek kellenek! Ebben jó a Bmw, és nem gondoltam volna sokáig, hogy a boxer után, egy F 650 Gs Twinrõl is így fogok vélekedni. Csak az a lánc ne lenne... Aki esetleg elgondolkodna a fentieken, annak már van egy rövidebb út is, sok típust lehet már nálunk is bérelni, csak minimum egy napot rá kell szánni. egy kör kevés szerintem. És szeretném, ha a fentieket, egyszerû véleményként kezelnétek, nem akar semmi több lenni. Jó motorozást mindenkinek! |
kawa70 | 1067 | 2016. augusztus 20. 23:03 | Válasz erre: 1063 |
Ja azt meg el is felejtettem, ezt a fórumot kizárólag csak azért olvasom és nézegetem mert Daty hozta létre;) ha jövõre mégiscsak vesz egy herflidévidzont akkor majd azt olvasom ezt meg olvassák a bmw- sek :) eszemágába nincs ilyen szerkezetet vásárolni :) Egyébként nagy valószinûséggel kb annyit nézegetném mint mondjuk a suzukis fórumot........ |
desiderus | 1066 | 2016. augusztus 20. 21:22 | Válasz erre: 1063 |
Én minden fórumot olvasok ( jó egy-két kivétellel ), kedvencem a humor topic...akkor én humorista is leszek ?
|
rimen | 1065 | 2016. augusztus 20. 20:37 | Válasz erre: 1061 |
Én nem szeretném megmondani a frankot,de engem még egyik motorom sem hagyott cserben. Természetesen bárki alatt megadhatja magát a motor és ez nem márkafüggõ.😀
|
kawa70 | 1064 | 2016. augusztus 20. 18:31 | Válasz erre: 1063 |
Ha ez igy lenne akkor már minden motorgyár bezárt voona:)) |
Stenmark1 | 1063 | 2016. augusztus 20. 18:15 |
Azért furcsa világ ez! Többen egy Bmw-s fórumon esküdöznek, hogy nekik sohasem lesz Bmw-jük, és még ki sem próbáltak egyet sem hosszútávon. Ne haragudjatok, de ez több mint gyanús, hiszi a piszi. Ha egyszer véletlenül mellétek keveredik egy, amit kicsit hosszabb távon tudtok tesztelni, végetek van. Mert a választék egyre bõvül a Bmw-nél, ezért nagyon kell erõlködni, hogy valamelyik ne tetsszen. Aztán majd megtudjátok, mirõl is beszélgetünk itt egyáltalán. Bocs, nem elijeszteni akarlak innen Benneteket, csak ez már kikívánkozott belõlem. Kívánom, hogy hamarosan Ti is a Bmw-sek megelégedett táborát szaporítsátok, egyébként gondolom nem olvasnátok ezt a fórumot. Amit ember alkot, az el is romlik, ahol sok km van, ott hibák is elõfordulnak, nem szégyen ez. Üdv! Egy Béjemvéssé vált motoros |
night-rider | 1061 | 2016. augusztus 20. 16:09 | Válasz erre: 1060 |
ja ..hát ..szóval ..ja ..megmondom a frankót engem csak bmw hagyott útba hazafele garmisból ,már itt magyarban nagycenknél este fél tizkor ..beszart a benzinpumpa,de megadta magát a forrasztás a computer panelon is ..ahol a hall jeladó jele ment be..ahhoz mondjuk varázsló titulussal megáldott villamossági szerelõ kellet,de elbaszódtam vele a tátrában ,meg egyszer elütöttek a vértesben ennek ellenére a megtett több mint 40000 túrakilométer alatt ez nyújtotta a legtöbb élvezetet,most hondám van ,de semmi izgalom ..
|
rimen | 1060 | 2016. augusztus 20. 07:59 |
A HD-nak is csak a kultuszsa nagy ,amúgy nem nagy dörrenés. Tavasszal a Dolomitokban 3-at látam amit toltak fel az autómentõre. Ellenben ezek a szar béjemvék mind a saját lábán mentek,és aki járt arra látta hogy rengeteg megy ott belõle.
|
kawa70 | 1059 | 2016. augusztus 19. 21:59 | Válasz erre: 1058 |
Monnyuk motoron a fogyasztás pont ami nem befolyásolt sosem - mivel nem közlekedési eszközként használom, hanem élvezeti cikként. Az összes többi igen.
|
Daty | 1058 | 2016. augusztus 19. 21:56 | Válasz erre: 1057 |
Dehogy csináltak sznobot!:-)) Csak élvezem a kényelmet, amit nyújt!:-) Ja, és a fogyasztást, és a sebességet, és az erõt, és a tapadást!:-) |
kawa70 | 1057 | 2016. augusztus 19. 21:49 | Válasz erre: 1056 |
Haggyá má:)))))) Sznobot csináltak belõled is:)))) Ma már a HD nem trendi lassan az összes át ül BMW-re, de azt is ki kéne próbálnod :)))) Amúgy az se nekemvaló, mert ahhoz meg túl nagyra nõttem és nem kényelmes. De szép. |