varajani | 2265 | 2018. október 30. 21:22 | Válasz erre: 2262 |
Remélem belefér majd 4.5 M Ft-ba... A dobozok ára nélkül! |
vlevi | 2262 | 2018. október 30. 17:10 |
Nagyon eltűnt ez a topic, hála a lopottszemélyis spamelőnek... De, hogy értelmesen előrébb hozzam, íme egy cikk. https://www.sportmotor.hu/magazin/bmw-f-850-xr-2019 Érdekes kezdeményezés, talán belefér az F800 topicba, mert az F800GS is kapott idén 50köbcentit, és most összepárosítják az 1000xr-el Érdekesnek tűnő koncepció, az már biztos. Kicsit magasabb, mint a sima F800, de mégsem enduró, mert 17"-es kerekeken gurul. |
varajani | 2259 | 2018. szeptember 18. 15:35 | Válasz erre: 2255 |
Többféle felszereltséggel rendelhető, az elektromos húzó csillapítás állítás nagy érték! Szebb, és 5 évvel fiatalabb, de a 4 LE többletet sajnos nem érzem:-) A vételáron felül még rálocsoltam 600 eurót a szépítésre... Ősszel jön a nagy szerviz... De használtam is, 3 és fél hónap alatt 13.000 km, és még nincs vége a szezonnak!
|
night-rider | 2258 | 2018. szeptember 18. 10:17 |
Üdv az uraknak!sajnos betegség miatt el kellett adjam szeretett gs 800-as mocimat..igy eladnám német nyelvű szervizmanuals könyvemet...
![]() |
night-rider | 2257 | 2018. szeptember 18. 10:14 |
Üdv az uraknak!sajnos betegség miatt el kellett adjam szeretett gs 800-as mocimat..igy eladnám német nyelvű szervizmanuals könyvemet...
![]() |
night-rider | 2256 | 2018. szeptember 18. 10:14 |
Üdv az uraknak!sajnos betegség miatt el kellett adjam szeretett gs 800-as mocimat..igy eladnám német nyelvű szervizmanuals könyvemet...
![]() |
Stenmark | 2255 | 2018. szeptember 18. 08:51 | Válasz erre: 2254 |
Köszönöm! Voltam egy 800-ast próbálni, és tényleg megszokást igényel a 21-es első kerék, már annyira hozzászoktam a 19-hez. Utána a GSA maga volt az álom. A 650 Gs és a 700 Gs között érzel különbséget? Vagy csak jobban tettszett? |
varajani | 2254 | 2018. szeptember 11. 10:53 | Válasz erre: 2253 |
A 700-as jobb a városban, mint a 800-as. 1 foggal rövidebb áttétellel vettem, ez bevált. A városban rugalmas, takarékosan akár 6.-ban is elmegy 60-al. Én nem szeretnék 21-es küllős kereket. Gondolom, nőnek is alkalmasabb az alacsonyabb motor.
|
varajani | 2253 | 2018. szeptember 11. 10:47 | Válasz erre: 2252 |
Könnyű, de gyenge. Ezt úgy értem, hogy 110-120 LE-s motorokkal szoktam együtt járni. Hegyen gyorsan kanyarodni tudok vele, de egyenesekben, autópályán azokhoz képest kevés. Egyébként több előnye van számomra, mint hátránya.
|
Stenmark | 2252 | 2018. szeptember 10. 19:17 | Válasz erre: 2251 |
Szia! Hogy vagy megelégedve a 700 gs-el? Valahol írtad, hogy lecserélted a 650 Twint. Nekem is volt, és a 800 gs ill. 700 gs között vacilálok utódnak, szempont, hogy a párom is tudja használni. Bp-en könnyebben mozognék az F-el, és akkor eladom a C1-et, úgysem használom sokat. |
varajani | 2251 | 2018. szeptember 10. 17:51 | Válasz erre: 2250 |
Ez nem egy csináld magad csoport:-) Nem is írok többet arról, hogy hogyan szervizeltetem a motoromat 50.000 Km.nél.
|
varajani | 2250 | 2018. szeptember 5. 09:15 | Válasz erre: 2248 |
Csináltam egy egyszerű célszerszámot és kirántottam a trafót. Fél liter pálinkáért küldök róla fotót:-)
|
varajani | 2248 | 2018. szeptember 3. 23:36 | Válasz erre: 2247 |
Kis gondolkodás után megtaláltam a net-en. Egy célszerszámot mutat, amivel kirántja. Vajon a nélkül nem fog menni?
|
varajani | 2247 | 2018. szeptember 3. 23:29 | Válasz erre: 2246 |
Nagy segítség lenne számomra, ha valaki tájékoztatna, hogyan kell kivenni a trafót! Forgatom jobbra/balra nem megy/ de nem tudom kihúzni!
|
Ullyses | 2246 | 2018. augusztus 29. 22:04 | Válasz erre: 2238 |
ez hány napos túrátok volt? Jó volt a videót végignézni, tavaly én is láttam eredetiben..., jó volt felidézni az akkor látottakat, de bármikor megnézném még1x!!! |
varajani | 2244 | 2018. augusztus 22. 11:00 | Válasz erre: 2238 |
Szept. 9-én megyek én is. Már nem is tudom hányadszor...
|
varajani | 2244 | 2018. augusztus 22. 11:00 | Válasz erre: 2238 |
Szept. 9-én megyek én is. Már nem is tudom hányadszor...
|
varajani | 2244 | 2018. augusztus 22. 11:00 | Válasz erre: 2238 |
Szept. 9-én megyek én is. Már nem is tudom hányadszor...
|
Daty | 2241 | 2018. augusztus 16. 20:29 | Válasz erre: 2240 |
Köszönöm, és Neked is Delon!:-) Meg Palinak!:-) |
Daty | 2238 | 2018. augusztus 16. 09:53 |
Egy kis összefoglaló a Tansalpina-Transfogaras túráról. Köszönjük Pali!:-) https://www.youtube.com/watch?v=XS4HxTXn5uA |
varajani | 2236 | 2018. augusztus 8. 21:13 | Válasz erre: 2235 |
Az előző tulajdonos átadta a szerviz dokumentumokat, onnan szedtem ki, hogy mikor szerelték fel azt a gumit, amit én most cseréltem le. Nem én hajtottam bele a 17.EKm-t. Aug 1-én szereltettem fel az újat, aminek a légnyomását rosszul állították be.
|
varajani | 2234 | 2018. augusztus 8. 17:39 | Válasz erre: 2233 |
A Metzeler Tourance Next garnitúra 17.000 Km-t bírt ki. Kopásjelzőig elfogyott.
|
Daty | 2233 | 2018. augusztus 7. 18:55 |
Ha valakit érdekel, nagyon jól teljesített a Nankang gumi elől mind száraz, mind nedves úton. 1x sem csúsztam meg vele, pedig itt-ott toltuk neki rendesen.:-)) |
lajostrom | 2232 | 2018. augusztus 1. 20:23 | Válasz erre: 2231 |
Meghatározó élmény vót. S fehér ember nem felejt . (CSERNA) Öröm h segíthettem!
|
varajani | 2231 | 2018. augusztus 1. 16:26 | Válasz erre: 2228 |
Köszönöm a figyelmeztetést, Lajos! Elöl 2.7 bar, hátul 2.3 bar volt. Beállítottam az előírt értékeket!
|
Daty | 2230 | 2018. augusztus 1. 14:12 | Válasz erre: 2229 |
A szerelő akkor sem jól állítja be, ha megmondod neki, hogy mennyire kéred a nyomást. Tegnap velem is így történt a hátsó gumizásánál. Meg úgy általában. Egyszer sem annyit nyomtak bele, amennyit kértem. Vagy.... Sz@r a nyomásmérőjük.:-) |
varajani | 2229 | 2018. augusztus 1. 12:56 | Válasz erre: 2228 |
Metzeler Tourance Next ami rá való. A nyomást a szerelő állította be, még nem néztem:-(
|
varajani | 2227 | 2018. augusztus 1. 11:01 | Válasz erre: 2226 |
Eddig kopott gumival mentem, sima volt a felülete. Most felraktam az újat, olyan, mintha állandóan kockakövön mennék:-)
|
vlevi | 2226 | 2018. július 31. 22:59 | Válasz erre: 2222 |
Az sajnos annyi :( Én tavaly tettem fel, de asszem másnap behozta az árát. Valahol Lillafüred-Felsőtárkány között votl egy vízátfolyás után ottmaradt sár, kanyarban (hol máshol). Annyi időm nem volt, hogy egy hűbammeg-t eleresszek, nemhogy kikerülni. A kormány is meglibbent egy kicsit a kezemben, de átmentem rajta. A régi, 4-5 éves Tourance lett volna fenn, akkor szerintem még mindíg az alkatrészeket szedegetném valahonnan a szakadék mélyéről... Egyébként a Next sokkal jobb, mint a sima Tourance. |
varajani | 2225 | 2018. július 31. 21:53 | Válasz erre: 2220 |
Azt nem néztem meg, mikor gyártották, de 2-3 év alatt úgy is elkopik:-)
|
Daty | 2223 | 2018. július 31. 21:11 | Válasz erre: 2221 |
Sosem szoktam párban cserélni, de most úgy jött ki, hogy ma felkerült hátra a BT 023 GT is 39.000 km-nél.:-)
|
varajani | 2222 | 2018. július 31. 19:08 | Válasz erre: 2220 |
Én ma tettem fel az új Metzeler Tourance Next-et 80 pénz szereléssel együtt:-(
|
Daty | 2220 | 2018. július 30. 17:54 | Válasz erre: 2219 |
Ja, ez lemaradt: BT 023 GT. 2018 17. heti gyártás. Ez előtt "sima" BT 023 volt. Kíváncsi vagyok a GT mennyivel bír majd többet, mint a GT jelzés nélküli! |
Daty | 2218 | 2018. július 28. 17:37 | Válasz erre: 2217 |
Tévedtem, nem jól számoltam, ez a harmadik gumi elől a gyárival együtt!
|
Daty | 2217 | 2018. július 28. 17:26 |
39.000 km-nél felkerülte előre - ha jól számolom, akkor - a negyedik új gumi. Kíváncsi leszek.... Nankang Roadiac WF1. Made In Korea. Ha a Superbike-osoknak megteszi a Nankang, remélem nekem is bejön.:-) Még karácsony környékén rendeltem, ha jól emlékszek, 50%-os áron, 28 helyett postával 14.990 Ft-ért.:-) |
ErErpower | 2216 | 2018. július 24. 21:39 | Válasz erre: 2214 |
CBR en megnéztem a képeket azon a csuklód bizseregni fog egy kisebb nagyobb túrán! :) nekem tuti nem kéne na de sorry :)
|
s3nki | 2214 | 2018. július 23. 23:10 |
Bent van az összes ST és S a kedvencek között, nétem ezt is, aminek cserélve lett a kormánya. Az ülő testhelyzetet a gyári fotók miatt gondoltam, azokon úgy tűnik, hogy nem előre hajlós a testhelyzet, de persze lehet, hogy a kép csalóka. Mondjuk valószínű, hogy a CBR-nél még így is kevésbé kell előre dőlni. Amúgy, bár lenne pénz rá, addig nem akarok venni, amíg a Honda itt van nálam, nem nagyon tudnék hova tenni két motort, meg fizethetnék kettő után. Ez az enyém, a mostani: https://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/cbr_600_f4/honda_cbr_600_f4i-13213319 |
ErErpower | 2213 | 2018. július 23. 20:46 | Válasz erre: 2208 |
Itt van a volt gépes pont eladó! gazdája váltott nagyobbra ezért eladja... nézd meg :) https://www.hasznaltauto.hu/motor/bmw/f_800_s/bmw_f_800_s-12843478 |
ErErpower | 2212 | 2018. július 23. 20:44 | Válasz erre: 2209 |
Mi a BMWtöl kaptunk kaptak 4 éve levelet hogy átálltak a 15w-50 re! de amit kinyomtattak már az nem érvényes :)
|
Daty | 2211 | 2018. július 23. 20:32 | Válasz erre: 2208 |
Ernő barátomnak ha jól emléxek, volt ST-je, de kicserélte a kormányt GT kormányra, mert amolyan "félfekvős" volt. Tehát azon tuti nem fogsz egyenesen ülni. Az F 800 GT-n már inkább lehet egyenesen ülni. |
night-rider | 2209 | 2018. július 23. 11:20 | Válasz erre: 2203 |
Én minden hivatalos kiadványban szervizköny service manuals nagy könyv csak 10w40 es olajat látok
![]() |
s3nki | 2208 | 2018. július 22. 22:51 |
Sziasztok! Honda CBR600 F4i-ről kell egészségügyi okok miatt váltanom. Konkrétan a nyakam miatt kell valami olyan motort keresnem, amin kiegyenesedve ülhetek. Az a baj, hogy a sportmotorokon érzem jól magam, de nem a pályázás miatt, alapvetően hosszú túrákra és emellett munkába járásra (Budapest) használom a motort. Idén pl. két hete egy 3600 kilométeres Alpok túra volt a program, Tirol, Svájc és Olaszország. Jó volt. :) Szóval megakadt a szemem a 800 ST-n, gondoltam megkérdezem itt, hogy szerintetek érdemes egyáltalán megnézni egy ilyet? Sornégy után meg fogom tudni szokni ezt a blokkot? És egyáltalán a sportmotor szerelemmel nekem való ez a gép? Mondjuk sok választásom nincs, a mostani stílust el kell felejtenem. |
Daty | 2206 | 2018. július 22. 17:31 | Válasz erre: 2205 |
Akkor inkább maradok a mostaninál, és elviselem, hogy nulláz a napi számláló 999-nél!:-))
|
Daty | 2204 | 2018. július 22. 16:05 | Válasz erre: 2201 |
Úgy látom, akkor szereznem kell egy ilyen BMW-t!:-))
|
ErErpower | 2203 | 2018. július 22. 15:56 | Válasz erre: 2194 |
15w-50 kell bele gyárilag ezt vedd figyelembe...
|
Hanyistok | 2201 | 2018. július 22. 15:19 | Válasz erre: 2199 |
Az enyémen 3 'napi' számláló van, abból 2-t akkor nullázok, amikor akarok, akár 100e-t is mérnek, a harmadik automatikusan nulláz éjfélkor. BMW ez is.
|
Daty | 2200 | 2018. július 21. 22:13 |
Az út előtt hozzájött az olaj+olajszűrő cseréhez egy légszűrő, és gyertya csere. Ernő barátom prezentálta, amit ez úton is köszönök!:-)) |
Daty | 2199 | 2018. július 21. 22:09 |
Már tavaly is sejtettem, hogy egy nagy sz@r a BMW, de az idén meg is bizonyosodtam róla. Ma jöttünk meg egy 4 napos Román túráról. Voltunk a Transzfogarason is, ha valakit érdekel, majd teszek fel képeket. 1872 km lett garázstól garázsig. És itt jön a bibi! Képzeljétek, a napi számláló csak 999-ig számol, utána újraindul, vagyis nulláz!:-(( Hát nem egy sz@r?:-DDD Most gondolkodhatok megint rajta, mire cseréljem le.:-))) |
Daty | 2198 | 2018. május 13. 17:47 | Válasz erre: 2193 |
Pontosan így olvastam én is a kézikönyvben, ezért is raktam bele olyat.
|
Daty | 2196 | 2018. május 13. 17:43 | Válasz erre: 2191 |
Úgy látom, alaposan meg kellesz gondolnom, hogy mit mondok előtted, ha találkozunk!:-DD Amúgy nem voltak rossz poénok!:-) |
Daty | 2195 | 2018. május 13. 17:41 | Válasz erre: 2190 |
Hatodikban szerencsére 120 alatt nem volt!:-) Most mit csináljak, ha csak ennyit fogyaszt, adjam el?:-DD |
night-rider | 2194 | 2018. május 13. 09:40 | Válasz erre: 2193 |
nekem 10w-40..az is van benne motul 7100 10w-40
|
varajani | 2193 | 2018. május 13. 09:30 | Válasz erre: 2189 |
Az F700GS-hez is 15W-50 olajat javasol, mégpedig BMW vagy Castrol gyártmányt
|
night-rider | 2192 | 2018. május 13. 09:22 | Válasz erre: 2190 |
4,5liter 60-140között élvezetes hegyes dombos motorozásnál + kicsi autópálya
|
KTib962 | 2191 | 2018. május 13. 08:38 | Válasz erre: 2186 |
"Ma, 35.000 km-nél megvolt az éves, szezon eleji olajcsere, természetesen szűrővel (Mann) együtt." Egyedül nem megy? Kell a Mann segítsége is? :-)) "Ugyan az az olaj került bele, amit a Wallisban, és a nyíragyházi szervízben is tettek bele:" Én új olajat szoktam belerakni nem ugyanazt amit már beletettek egyszer. :-)) Ezt nem lehetett kihagyni :-)) |
KTib962 | 2190 | 2018. május 13. 08:32 | Válasz erre: 2179 |
3,67 liter/100 km? Hatosban alapjáraton? Tudtad, hogy 90 fölött is van élet? Ott van csak igazán :-)
|
Daty | 2189 | 2018. május 12. 21:31 | Válasz erre: 2187 |
Közben megkerestem. Abban is 15W 50-es van, tehát jót tettek bele a szervízben is, meg én is!:-)) |
Daty | 2188 | 2018. május 12. 21:28 | Válasz erre: 2187 |
Lehet, hogy igazad van, de nem néztem a gépkönyvet, hanem azt tettem bele amit a másik két márka szervízben tettek!
|
night-rider | 2187 | 2018. május 12. 12:25 | Válasz erre: 2186 |
te daty a gépkönyve nem 10w-40-es olajat ir a gépbe,mert nekem az f800gs-hez 10w-40 es olajat ir..
|
Daty | 2186 | 2018. május 11. 21:56 |
Ma, 35.000 km-nél megvolt az éves, szezon eleji olajcsere, természetesen szűrővel (Mann) együtt. Ugyan az az olaj került bele, amit a Wallisban, és a nyíragyházi szervízben is tettek bele: Castrol Power 1 4T 15W-50. Én meg vagyok vele elégedve. Még a légszűrő van hátra, de sajna a bal oldali idomokat szinte teljesen le kell bontani ahhoz, hogy hozzáférhető legyen a légszűrő. Sebaj, majd egy esős napon megcsinálom.:-) |
Ullyses | 2185 | 2018. május 3. 12:10 | Válasz erre: 2183 |
Nem mondtad, nem mondtad.... tudjuk miért! Ez az a márka aminek nem mondjuk ki a nevét, de tudja mindenki milyen SUPER! :D:D:D
|
Daty | 2184 | 2018. május 2. 21:18 | Válasz erre: 2183 |
:-D Eddig a sok közül nekem is az jött be legjobban!:-) |
Ullyses | 2181 | 2018. május 2. 15:11 | Válasz erre: 2180 |
Daty csak jó motort tud venni! .... példa rá az előző CTX-e is! :)
|
ErErpower | 2180 | 2018. május 1. 14:35 | Válasz erre: 2179 |
Látod Daty! mondtam hogy jó motort kell venni! ;-)
|
Daty | 2179 | 2018. április 30. 21:24 |
Szombaton megnéztük, hogy még mindíg olyan finom helyi specialitásokat főznek e a Szlovákok..-) És.... igen.:-D Szokásos kis kör volt, Tornanádaska-Eperjes-Branyiszkó alagút ( 4975 méter) Poprád-Dobsina-Aggtelek. A kaja Stratenában volt. 389 km lett a vége. És természetesen a kíváncsiaknak: tempós hegyi haladásnál utassal ezen a távon 3,67 liter/100 km..-)) |
KTib962 | 2176 | 2018. április 22. 21:09 | Válasz erre: 2175 |
Gyakoroljál csak szorgalmasn Ati, szükséged lesz rá Erdélyben is meg Montenegróban is :-)
|
Daty | 2175 | 2018. április 22. 21:03 |
Sikerült ma gurulnunk 320 km-t.:-) Egeren keresztül kiugrottunk Kékestetőre, igaz csak addig mentünk, amíg újra volt aszfaltozva.:-) Onnét Recsken keresztül kimentünk, megnéztük a tari Sztupát, majd Salgótarjánon át, Somoskőújfalunál kimentünk a Szlovákokhoz, majd Losonc, Rimaszombat, Bánréve, Kazincbarcika. Király volt!:-) |
gabyyh | 2174 | 2018. április 10. 20:44 | Válasz erre: 2172 |
Nekem vasárnap 475-öt sikerült gurulni, hááát a hátsómnak még be kell járódni. Elültem rendesen. Szokatlan a kisGS, de kényelmes, jó a lábszöge, nekem való. :)
|
KTib962 | 2172 | 2018. április 9. 11:38 | Válasz erre: 2171 |
Dolgoztam banyek :-( Azért már van idei 600 km-m :-); jövő hétvégén még rádobunk 400-t mert be kell járatni a zsibbadt alkatrészeket :-) |
Daty | 2171 | 2018. április 9. 10:17 |
Tegnap 33.300 km-el "megnyitottam a szezonomat".:-) 270 km lett a vége, Kékestetőn és környékén jártunk. Szerintem minden motoros az utakon volt.:-) |
Daty | 2170 | 2018. április 6. 18:42 | Válasz erre: 2169 |
Most, hogy mondod....:-) Lehet azért nem ismertem meg, mert gagyi színe van.:-D |
Ullyses | 2167 | 2018. április 4. 10:38 | Válasz erre: 2165 |
Gabyyh! nem ciki h az adatlapodon még NC van? még valaki azt hiheti azon akarod az ülést átalakítani! :))
|