2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
BMW F 800
Következő oldal

gabyyh 2165 2018. február 9. 15:53  
Keresek 2011-es F800GS-hez magas ülést, alacsonyat adok érte. :)
    

Flenegen 2163 2018. február 7. 18:08   Válasz erre: 2162
Köszi
    

ErErpower 2162 2018. február 7. 16:56   Válasz erre: 2157
Alacsony űlés cikkszáma:
52538554099
    

gss 2161 2018. február 5. 00:37  
Urak Hölgyek!
Halkan érdeklődnék!(remélem nem veszitek spam-nek)
Lenne-e igény hátsóemelőre az S/ST-hez?
Volt egy ideig egy teleidomos S-em,ahhoz csináltam,bevált,használtam míg volt mihez,most lenne rá kapacitásom ezt is gyártani,normális áron(10000 körül)
    

varajani 2160 2018. február 4. 16:31   Válasz erre: 2157
F650GS 800-hoz van alacsony ülésem eladó
    

stixi 2159 2018. február 4. 15:22  
Itt nézzél körül.

https://www.kfm-motorraeder.de/cms/en/genuine-spare-parts/bmw-spare-parts?partsearch=seats
    

night-rider 2158 2018. február 4. 12:45   Válasz erre: 2157
holnap hivjad fel az A1-et
    

Flenegen 2157 2018. február 4. 12:39   Válasz erre: 2156
Tudja valaki az F800 s/st ülésváltozatainak cikkszámát?

Az alacsony ülés cikkszáma érdekelne.
    

ErErpower 2156 2018. február 2. 14:47   Válasz erre: 2154
Nagyon baba gépezetek ezek! nem éhesek egyátalán... :)
    

varajani 2155 2018. február 2. 12:20   Válasz erre: 2153
Elég jól meg lehet állapítani egy motorról a féktárcsák állapotából az eddigi előéletét.Persze a szemrevételezés is számít. Pl egy 30 éves járműnél sok minden történhetett előzőleg...
    

night-rider 2154 2018. február 2. 04:29   Válasz erre: 2151
Ha nem vezetett szervizkönyves akkor akár mi is lehet....mindenki hazudik..az enyén 2008-de minden dokumentálva van
    

gabyyh 2153 2018. február 1. 22:54   Válasz erre: 2152
Rosszat írtam de jóra gondoltam. :) 0.1 lesz az valóban. Köszi a helyesbítést.
    

varajani 2152 2018. február 1. 22:41   Válasz erre: 2151
Nem lesz az egy kicsit sok? Talán 0.1 mm/10.000 Km!
    

gabyyh 2151 2018. február 1. 20:39  
Segítsetek egy kicsit. Szombaton megyek megnézni egy 2010-es F800GS-t. Mire figyeljek a gépnél? A féktárcsák itt is kb 10 ezrenként kopnak 1mm-t?

Köszi!

Gábor
    

ErErpower 2150 2018. január 31. 18:35  
...
    

ErErpower 2149 2018. január 31. 18:05   Válasz erre: 2148
Hát itt! :)) amugy nyugi figyelek.... :))))
    

Daty 2148 2018. január 31. 18:02   Válasz erre: 2147
Szia Ernő!


Hol voltál eddig???

Üdv!

Daty
    

ErErpower 2147 2018. január 31. 18:00  
...
    

ErErpower 2146 2018. január 31. 17:59  
...dokkal kényelmesebb lett! amugy 2007 es R1200R nek a kormánya... fékcsövet is kell cserélni hozzá mert nem sokkal magasabb lett a rogzitési pontja...
    

stixi 2144 2018. január 30. 13:21  
Sziasztok!

Esetlegesen tudna valaki F800 S, ST-re való gyári BMW oldaldobozokat, elfogadható áron?

Köszönettel!
    

Daty 2143 2018. január 26. 10:28   Válasz erre: 2142
Kérdezd meg Ernőt, neki olyan volt!
De azt hiszem a kormányt kicserélte GT kormányra, mert kicsit "fekvős" volt.
    

gabyyh 2142 2018. január 25. 23:02  
Vajon 5-600km-t is le lehet vele motorozni egy nap úgy, hogy másnap is kedvem lesz ráülni?
    

varajani 2141 2018. január 25. 16:21   Válasz erre: 2140
Mint ahogy minden motorba szoktuk javasolni:-)
    

night-rider 2140 2018. január 25. 13:19   Válasz erre: 2138
Veszel bele wilbers vagy hyperpro progressziv rugokat és olajat hozzá..és mesejó lesz
    

night-rider 2139 2018. január 25. 13:19   Válasz erre: 2138
Veszel bele wilbers vagy hyperpro progressziv rugokat és olajat hozzá..és mesejó lesz
    

gabyyh 2138 2018. január 25. 13:02  
Sziasztok!

Rég jelentkeztem, elment végre a motorom és nagyon szemezek az F800ST-vel. Nagyon ne vegyek ilyet? Mi a véleményetek. Próbáltam a nem zörgős fajtát és tetszett, de az első futóműve az rettenet puha. Lehet azon úgy mókolni, hogy érdemben javuljon?
    

Daty 2137 2018. január 24. 17:16   Válasz erre: 2136
Azt túltárgyaltuk, azt mindenképpen összehozzuk!:-)
    

kawa70 2136 2018. január 24. 17:04   Válasz erre: 2135
Én is voltam montenegroban, nagyon tetszett.
Hát ilyen többnaposra nem hiszem hogy rá tudom venni, nincs hova tenni a gyerekeket. Ráadásul annyira nem rajong a többnapos motoron ülésért, de ha van valami ötlet, egyeztessünk.
Szlovákia mindenképp nyerő.
    

Daty 2135 2018. január 24. 15:58   Válasz erre: 2134
Szeva Kawa!

Én is azt mondom, hogy az idén már csak kellene egyet gurulnunk együtt!
Feleségeddel nem terveztek valami több napos külföldit?
Nekem múlt évben Montenegró nagyon bejött.)
Mert ha igen, mi is benne vagyunk!:-)
    

kawa70 2134 2018. január 24. 11:30   Válasz erre: 2133
Szeva Daty, idén már csak menjünk valamerre:)
Amugy tényleg egy trágyaszar lett az egész. Évekig napi rendszerességgel olvastam itt mindent, lassan már mindenkit ismeretlenül is ismertem, de már csak hébe-hóba nézek én is be. Nagyon kevés értelmes ember maradt itt, most legutóbb lendvai és László atya életmüvein merengtem, amiért érdemes volt benézni.
    

Daty 2133 2018. január 24. 10:44   Válasz erre: 2131
Szia!

Na ezt, én sem gondoltam volna, de köszönöm!:-)

Semmi érdekes nincs velem, köszönöm, megvagyok, épp úgy mint a motorom, amit még most sem akarok lecserélni!:-)

Néha olvaslak, ebből tudom, hogy Te aktív vagy.:-)

Az igazi oka, hogy nem nagyon írok, az az, ami miatt rengetegen elpártoltak ettől az oldaltól.
Mármint az, hogy egy nagy sz@r lett az egész.:-(

Sajnálom, mert szerettem itt fórumozni.

Remélem nyáron összefutunk végre!:-)
    

Utalatos 2132 2018. január 24. 09:05  
Nem gondoltam, hogy egyszer még én fogok érdeklődni, hogy mi van veled Daty, de most feltünt, milyen régen jelentkeztél be.
Télen is van ám motoros élet, csak most itt zajlik a fórumokon.
Zajlana, ha aktivabb lenne mindenki:-)
    

Utalatos 2131 2018. január 24. 09:05  
Nem gondoltam, hogy egyszer még én fogok érdeklődni, hogy mi van veled Daty, de most feltünt, milyen régen jelentkeztél be.
Télen is van ám motoros élet, csak most itt zajlik a fórumokon.
Zajlana, ha aktivabb lenne mindenki:-)
    

Daty 2130 2017. november 8. 21:30   Válasz erre: 2129
Megdumáltál!:-))
    

kawa70 2129 2017. november 8. 21:28   Válasz erre: 2128
Menjünk:) a tempoval neked se lesz bajod, fürödni meg majd fürdesz este a szálláson:)
Amugyse wellnes ez hanem motorozás:)
    

Daty 2128 2017. november 8. 21:15   Válasz erre: 2126
Helyes, menjünk együtt!:-)
    

Daty 2127 2017. november 8. 21:10   Válasz erre: 2125
Előre is köszönöm!
    

kawa70 2126 2017. november 8. 21:08   Válasz erre: 2125
Szimpatikus a túra kiirásod, ha lesz még ilyen és időm engedi beneveznék.
    

gezasz 2125 2017. november 8. 18:29   Válasz erre: 2124
Szia Daty! Nem tervezek pancsolós túrát, az nálam családi program. Viszont ha lesz üresedés a túrámon üzenek neked feltétlen.
    

Daty 2124 2017. november 8. 10:37   Válasz erre: 2116
Ezért írtam bele ezt én is a hsz-omhoz:

"Persze, ha 10 fok fölé megy a hőmérséklet....:-)"

Ha jó idő van télen, minden további nélkül beleteszem az akkut, és megyek egy kört!:-)

Későn vettem észre a túrádat!:-(
Nem tervezel még valamit nyárra?
Valami pancsolósat Horvátországban?
Vevő lennék rá!
    

Daty 2123 2017. november 8. 10:32   Válasz erre: 2115
Majd ha kivettem az akkut, én is takarok!:-)

Remélem jövőre már együtt is gurulunk!
    

gezasz 2122 2017. november 7. 21:04   Válasz erre: 2120
Szia Lajos! Igen mostanában többször elgondolkoztam,hogy kellene egy kisebb motor is 2. számúnak ,max 250 ccm. Csak az a baj,hogy ilyen kategóriáju motorok szinte nincsenek a piacon. Mármint rendszámos vállalható állapotban nem túl drágán. Max 300000 ft-ért. Olyan barangolósnak, pl egy Xl 250 vagy CB 250. Mz-kből meg elegem van, volt belőle. De azok közül is ami valamire való azért elkérnek 200 ezret minimum. Annyit meg nem érnek
    

lajostrom 2121 2017. november 7. 20:03   Válasz erre: 2119
Neked igazad van.
    

lajostrom 2120 2017. november 7. 20:02   Válasz erre: 2119
Nem tőled! Gézutól várom.
    

kawa70 2119 2017. november 7. 19:59   Válasz erre: 2118
Szerinted nem? Egy hatszázassal hamarabb kijönnék egy lazább körre. A nyomatékkal, meg lóerővel még nem is lenne gond, mert odafigyeléssel, meg elektronikával erősen felügyelt Ktrc-vel nem fog megcsuszni, de nehéz is, meg téliesebb viszonyok között magasabb a kockázati ráta is. Ahhoz meg hogy 85-tel mennyek 50 km-t nem fogom össze-vissza öltözni magam:)
    

lajostrom 2118 2017. november 7. 19:53   Válasz erre: 2117
Mindjárt jön a 100+Le,meg a 100+Nm nyomaték meg van. Mégis
De igazad van. Ilyenkor a kevesebb a több.
    

kawa70 2117 2017. november 7. 19:45   Válasz erre: 2116
Ha jó az idő, mint már volt is rá példa, vélhetőleg megyek én is egy kisebb kört. Az elrakás nem téliesítést jelent, akku marad, egyszerűen csak be lett rakva a kocsi elé a garázsban, és le lett takarva, amit nyáron nem szoktam elkövetni vele. De ahhoz tényleg jó idő kell, nem borongós 2 fok. Többnyire mindig 150 LE feletti motorjaim voltak, azok azért kevésbé élvezhetőek téli viszonyok közt mint pl egy könnyebb, sokrétübb motor.
    

lajostrom 2117 2017. november 7. 19:45   Válasz erre: 2116
Ó Géza! Nem olyan bonyolult ügy ez! S tudom, hogy Te is tudod. Naggyából mostantól van itt mifelénk az az időjárás aminek folyamatosabb elviselése motoron kiemelkedő kondíciót, magas kockázattűrést, nem kenyérharcot vívó élet, jó egésség, kalandvágy, etc.is kíván, nemcsak gumit, és kényszert. A Maros töltésén hallottam szép példát. Ötvenes bicajos-futó-motorosról (bár dereka fáj) hallottam. Megy,megy,......
    

gezasz 2116 2017. november 7. 19:06   Válasz erre: 2115
Én nem értem ezt az elrakást. A motor nem befőtt! Használni kell! Én télen ha jó az idő ,süt a nap 10 fok felett van a hőmérséklet, akkor kerülök egyet. Főleg ha már hetek óta nem lehetett. Eddig 13 ezer km
    

kawa70 2115 2017. november 7. 18:29   Válasz erre: 2112
Ma cseréltem elsö gumit lemosva már rég le van, de most már alighanem be is takarom:)
    

kawa70 2114 2017. november 7. 18:28   Válasz erre: 2112
Meglepö modon idén én is nagyjábol ennyit mentem, rég volt ilyen évem:)
Lehet az 1400-nek köszönhetöen:) bár az XX is nagyon jo gép volt.
    

Daty 2113 2017. november 7. 17:23  

    

Daty 2112 2017. november 7. 17:22  
Felkészítettem a vasat pár hónap pihenőre.
Kapott egy alapos mosást.
Persze, ha 10 fok fölé megy a hőmérséklet....:-)
33.216-nál hajtja téli álomra a fejét.

23.500 km-nél kezdtem a szezont.
ha ennyit tudok menni jövőre is, meg leszek elégedve.:-)

Holnap kiveszem az akkut, és hadd pihenjen.
Szezon előtt olaj+szűrő+légszűrő csere.

Szíj ügyben még beszélek pár hozzáértővel, hogy cseréljem e a szezon elején, vagy kibír még egy évet, azaz kb. 10.000 km-t.
Minden esetre nem lazult be.nem feszült meg, nem repedezett, szóval szerintem még jó lesz.
Igaz, mint írtam, kicsit nyikorog, de szerintem, ha rendesen kimosom a fogaskerekeket, abbahagyja.
A "nagykönyvben" és 40-50.000 km-nél javasolnak cserét, vagy max 5 évente, ami épp jövőre lesz.
    

Daty 2111 2017. november 5. 17:00   Válasz erre: 2110
Nem hát, csak próbálom mozgásba hozni a fórumit!:-)
Nem találkoztunk az évben!:-(
Motoroztatok egyáltalán?

Tegnap nyomtam egy "kemény" 90 km-t!:-DD
Tele technikás egyenesekkel Miskolc felé.:-))
8 és 14,5 fok között mozgott a hőmérséklet, de a legtöbbet 12 fokon állt.
Nem volt meleg, de ki lehetett bírni, és mg az aszfalt sem csúszott nagyon.
    

VVLaci 2110 2017. november 4. 23:41   Válasz erre: 2109
Na neeee! :)
    

Daty 2109 2017. október 30. 18:54   Válasz erre: 2104
Egy pedelec bringa nem lehet rossz!
Lehet, lecserélem a BMW-t!:-DD
    

night-rider 2108 2017. október 29. 11:36   Válasz erre: 2107
ez a legjobb
    

varajani 2107 2017. október 29. 10:26   Válasz erre: 2101
https://www.louis.de/artikel/cobrra-nemo-2-kettenoeler/10010167?filter_article_number=10010167&list=413591053
Egy újabb megoldás a lánckenésre.
    

varajani 2106 2017. október 28. 19:30   Válasz erre: 2104
A "boldog szocializmusban" a városi kerékpárboltban kapható volt összkerék-hajtású kerékpár is. A középagytól egy vastag bowden vitte a forgást az első kerékhez, mindkét végén kúpfogaskerékkel. Ha jól tudom valamelyik nagy német autógyár készít olyan kerékpárt is, amelyikben fokozatmentes agyváltó van. Ára: 1M Ft.
    

varajani 2105 2017. október 28. 19:25   Válasz erre: 2104
" utálok menni biciklivel a sok figyelmetlen, és nem ritkán büdös autós miatt." Én pont ezért adtam el a segédmotoromat /90ccm Honda Cub/
mert féltem a városi forgalomban közlekedni.
    

Stenmark 2104 2017. október 28. 17:55   Válasz erre: 2102
Köszi!

Ilyet még nem láttam! A szíjhajtáson már elgondolkodtam (van olyan is), csak ott is bonyolult és drága a váltó (agyváltó), mint itt is. A visegrádi hegyeket szerintem nem bírná váltója, ill. nincsen annyi sebesség benne, mint az enyémben, és az első teló is hiányzik.
Ha már így eltértünk a topik témájától még egy talán belefér. Az elektromos hajtásé a jövő, és ebben már vannak egész jó megoldások biciklinél is, és motornál is. Itt elsősorban az erdei használat lenne nekem szempont, ha már nem tudom kitekerni a hegyeket. Nyugatra tőlünk már nagy sláger. És a motort továbbra is aszfalton használom, ott utálok menni biciklivel a sok figyelmetlen, és nem ritkán büdös autós miatt.
    

lajostrom 2103 2017. október 28. 16:10  
Úgy rémlik, h.a magasabb előállítási ktsg.mellett a nagyobb energia igénye vót az egyik kritika. Mintha 8%-nyi (nem néztem utána) teljesítmény veszne el a szöghajtáson.
    

varajani 2102 2017. október 28. 15:35   Válasz erre: 2101
Manapság ritkaság a kardán hajtású kerékpár, de azért találtam egyet a Számodra!
https://www.ebay.de/itm/Viva-Fahrrad-Herrn-Kardanantrieb-danisches-Design-Limeted-RARITAT-No-30-Berlin/302451471533?hash=item466b8334ad:g:RnwAAOSwv~NZuUpp
    

Stenmark 2101 2017. október 28. 09:14   Válasz erre: 2099
Egyébként a kardánnal én már jól összenőttem, engem már nem zavarnak a hátrányai, mert vannak, csak az a fontos, hogy nem kell kenegetni, és pucolgatni, hanem menni vele. A biciklinél is utálom a láncot ápolni, de az mtb-nél nincsen alternatíva.
Az F-nél, mikor mentem vele, alacsony fordulaton csapkodta a láncot, amit nem tudtam megszokni. Persze a boxernél megszoktam, hogy alacsony fordulaton is lehet használni, és az F-et is így akartam használni, na az nem ment.

Na ennyit a saját tapasztalatról, és ezek persze az én szempontjaim, barátom pedig boldog a CB750 seven fiftyével, és meg is értem, mint Téged is, hiszen nem zavarnak a láncos motorok.

Jó motorozást mindenkinek!
    

lajostrom 2100 2017. október 27. 18:12  
Nem túl szakmai, de előny- hátrány itt is ott is. Mkp nál az elegendő teljesítmény és a magasabb eladási ár nélkülözhetetlen asszem. Mondható prémium szegmensnek.
    

varajani 2099 2017. október 27. 11:17   Válasz erre: 2098
Számtalan MZ után egy Gold Winggel kezdtem, majd egy GL650, CB 750F2, 750 Nighthawk, Xl900 Diversion, majd 3 db Varadero/230.000 Km összesen a Varaderokkal. Úgy általában legalább 600.000 Km-t motoroztam Európa 35 országában balesetmentesen, egyszóval láttam már motort. Számtalan módja van a lánckenésnek, Pl:a közönséges motorolaj is, amit könnyen le lehet törölni. A Motordoktor egy régebbi hozzászólásában /évekkel ezelőtt/ azt írta, hogy majd összehasonlítja a láncot és a szöghajtást egy cikkében motoros szempontból. Még nem nem tette meg.
    

Stenmark 2098 2017. október 27. 10:10   Válasz erre: 2097
Mert még nem volt kardános motorod, vagy igen?
Neki volt egy 1200 Gs, amibe 130 ezret belehajtott. Én nagyon utálom a láncápolást. Van egy barátom a Bakonyban, na Ő imád azzal is szöszmötölni, nem vagyunk , szerencsére, egyformák.
    

varajani 2097 2017. október 27. 08:20   Válasz erre: 2096
Egyetértek a cikkel, én is hasonló szempontokat állítottam fel, amikor eladtam a Varaderot. Ellentétben a cikk íróval, én csak az előnyét érzem a lánchajtásnak.
    

Stenmark 2096 2017. október 27. 06:44   Válasz erre: 2087
Figyelmetekbe ajánlom Csele tesztjét, mondtam is neki, hogy egy piszok jó motort vett meg. Én meg rághatom magam... De majd ha kinövök egyszer a boxer őrületből, valszeg újra egy ilyet veszek.

http://www.barangolo.com/cikk-475-BMW-F650GS-(~F700GS)-...-szerintem

Innen is gratulálok neki, jó volt olvasni!
    

Daty 2095 2017. október 21. 20:56  
Én csak felfelé, szoktam kuplung nélkül váltani, azt is csak ritkán.
De szerintem semmi gond nincs ezzel.
    

kawa70 2094 2017. október 21. 20:21   Válasz erre: 2093
A lényeg a terhelésmentes váltás, ha érzéssel rátartassz a váltókarra, magától átugrik amikor kissé visszaveszed a gázt, onnan már csak a gyorsaság számit, hogy mielőbb végbemenjen a folyamat.
    

kawa70 2093 2017. október 21. 20:19   Válasz erre: 2092
Ez így van, mivel van egy kis szünet amig a két fogaskerék újra kapcsolódik, tehát nem egyből csúszik át a másikra.
    

kawa550 2092 2017. október 21. 17:20   Válasz erre: 2090
Ha sietős, akkor felfele én se mindig használom. Kis gázcsippentés, felpöckölöd oszt kész, az én motorjaim mind jól viselték az ilyesmit
    

kawa70 2091 2017. október 21. 17:17   Válasz erre: 2086
Ez japán motorokra igaz :)))
    

kawa70 2090 2017. október 21. 17:16   Válasz erre: 2088
Nem feltétlenül........ha tisztában van az ember a váltó müködésével és ésszel csinálja. Kulisszás váltóval oda-vissza váltok úgy, hogy észre se veszed, szekvenciálissal lefelé nem szoktam, de felfelé szintén észrevétlenül megoldom. Persze az is igaz, hogy nem keveset váltottam aszinkron váltós járművön.
    

varajani 2089 2017. október 21. 14:40   Válasz erre: 2088
Általában használom a kuplungot.
    

ErErpower 2088 2017. október 21. 12:43  
Kuplungot használni kell! nem azért van kitalálva....
    

varajani 2087 2017. október 20. 19:40   Válasz erre: 2086
Egy éve vettem az F650GS-t csak 4000 km-t mentem vele eddig, de lassan kezdem már megszokni. Nagyon jó a váltója, le-fel lehet kapcsolni kuplung nélkül, rugalmas a motor, folyamatosan húz 2000-től végig, és keveset fogyaszt. Könnyű, kicsi, ami néha előny, néha hátrány.
    

ErErpower 2086 2017. október 20. 10:14   Válasz erre: 2084
Nincs gond velük csak menni kell velük....
    

Daty 2085 2017. október 17. 20:47   Válasz erre: 2082
Rendben, majd nézem!:-D
    

Daty 2084 2017. október 17. 20:45   Válasz erre: 2076
Nem kell a BMW-t túlmisztifikálni, az is csak egy motor, elromolhat nem?
És mi volt az a probléma, ami adódott vele?
Lejött a tankról a BMW matrica?:-D
    

Daty 2083 2017. október 17. 20:43   Válasz erre: 2081
Eszem ágában sincs eladni életem eddigi legjobb motorját!:-)
    

kawa70 2082 2017. október 17. 19:18   Válasz erre: 2080
Korrigálni fogom, amint arrajárok:)
    

kawa70 2082 2017. október 17. 19:18   Válasz erre: 2080
Korrigálni fogom, amint arrajárok:)
    

night-rider 2081 2017. október 17. 17:45   Válasz erre: 2077
Cserés lesz az..de ezért nem eladni ám..
    

Daty 2080 2017. október 17. 17:40   Válasz erre: 2079
Amikor kimegyek a határon, nem azt látom kiírva.
Amint módosítják a kiírást, én is azt fogom írni.:-)
    

kawa70 2079 2017. október 17. 16:27   Válasz erre: 2078
Felvidék......mosmonták.......:)
    

Daty 2078 2017. október 17. 11:11   Válasz erre: 2073
Az elkényelmesedett BMW-sek ilyenkor már nem ülnek motorra, azért nem láttál egyet sem.:-)
Szlovákiában rengeteggel találkoztam.:-D
    

Daty 2077 2017. október 17. 11:08   Válasz erre: 2069
Sajna még nyöszörög, bár kicsit befújtam szilikonnal, attól egy darabig elhallgatott.:-))
    

gezasz 2076 2017. október 16. 20:45   Válasz erre: 2074
Meg könnyen romlik. Valahogy a legutóbbi túrán is egy BMW-vel adodtak problémák
    

1Laciapu 2075 2017. október 16. 11:09  
Én meg attól szoktam tolulást kapni, amikor a gugliban megtervezek egy utat a sógoréknál, a volt magyar területen még most is magyarul írja a települések nevét. De mikor kimész, minden németül van! Ha már egyszer Ausztria, akkor írja az összest németül! Aztán ha valakinek bántja az önérzetét, legyen egy átkapcsolhatósági lehetőség.
Éppen ezért nem a gugliponthut, hanem az "at" használom, de bosszant a következetlenség.
    

lajostrom 2074 2017. október 16. 10:22   Válasz erre: 2073
Prémium márka, na!
    

varajani 2073 2017. október 16. 09:21   Válasz erre: 2068
Tegnap csatlakoztam egy 18 motorból álló csapathoz Szeged-Világosi vár útvonalon. 300 km-be belefért. Remek napos idő +20 fok feletti hőm. Nagyon egyedül éreztem magam a sok Africa, Transalp és egyéb Honda között:-) BMW-vel nem jött senki.
    

Utalatos 2072 2017. október 16. 07:59   Válasz erre: 2071
Hogy kerult a "Sahy"-ba a "p" betu nem tudom, en csak "tiszteletbol" megprobaltam az a hulye feluljelzett "S" betut kihozni valahogy. Azert nem allitom at a billentyuzetet:-)
    

Utalatos 2071 2017. október 16. 07:52   Válasz erre: 2070
Nem mondod?:-))
Most keptelen vagyok tortenelem es foldrajz orat tartani, es a nemzeti hovatartozasrol sem papolnek, mert szerintem pont Te pontosan erted, mi bajom van ezzel.
Raadasul Popradot minden iranybol meg Szepes varmegye veszi korbe.
Ha pedig valakinek Pozsony inkabb Bratislava vagy Ipolysag inkabb Spahy, annak ugysem jelent semmit az en "hozongesem".
Mellesleg most tenyleg a szij erdekelt, de regi serelmem okan nem alltam meg, hogy ne tegyem szova:-)
Nem irok olyan gyakran a Datynak:-)
    

kawa70 2070 2017. október 15. 22:00   Válasz erre: 2069
Attól az még szlovákia:)Ráadásul nem is teljes szlovákia Felvidék:)
    

Utalatos 2069 2017. október 15. 19:46   Válasz erre: 2068
Bàr vértolulást kapok minden alkalommal mikor Felvidék helyett a "Szlovákiát" használod, de ez most mellékes, mert csak a hajtásszíj viselkedésére lennék kiváncsi.
Nyöszörgött szegény vagy meggyógyúlt magátol?
    

Daty 2068 2017. október 15. 17:30  
Tegnap kinéztünk Szlovákiába, Poprádtól 10 km-re fordultunk meg.

9-16 fok volt, 270 km lett a vége.:-)
    

Daty 2067 2017. október 15. 09:36   Válasz erre: 2064
5 év, 40-50.000 km-t írnak rá.

Ez 4 éves 33.000 km-rel.
Nem repedezett, nem nyúlt.

Akkor miért kellene lecserélni?
Csak mert nyikorog?
    

Daty 2066 2017. október 15. 09:34   Válasz erre: 2065
Szerintem Ernő a fogasszíjra gondolt!:-)

De amúgy nem rossz, amit feltettél, elgondolkodok rajta!:-DD
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22119
5 622 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők