gss | 2161 | 2018. február 5. 00:37 |
Urak Hölgyek! Halkan érdeklődnék!(remélem nem veszitek spam-nek) Lenne-e igény hátsóemelőre az S/ST-hez? Volt egy ideig egy teleidomos S-em,ahhoz csináltam,bevált,használtam míg volt mihez,most lenne rá kapacitásom ezt is gyártani,normális áron(10000 körül) |
stixi | 2159 | 2018. február 4. 15:22 |
Itt nézzél körül. https://www.kfm-motorraeder.de/cms/en/genuine-spare-parts/bmw-spare-parts?partsearch=seats |
Flenegen | 2157 | 2018. február 4. 12:39 | Válasz erre: 2156 |
Tudja valaki az F800 s/st ülésváltozatainak cikkszámát? Az alacsony ülés cikkszáma érdekelne. |
ErErpower | 2156 | 2018. február 2. 14:47 | Válasz erre: 2154 |
Nagyon baba gépezetek ezek! nem éhesek egyátalán... :)
|
varajani | 2155 | 2018. február 2. 12:20 | Válasz erre: 2153 |
Elég jól meg lehet állapítani egy motorról a féktárcsák állapotából az eddigi előéletét.Persze a szemrevételezés is számít. Pl egy 30 éves járműnél sok minden történhetett előzőleg...
|
night-rider | 2154 | 2018. február 2. 04:29 | Válasz erre: 2151 |
Ha nem vezetett szervizkönyves akkor akár mi is lehet....mindenki hazudik..az enyén 2008-de minden dokumentálva van
![]() |
gabyyh | 2153 | 2018. február 1. 22:54 | Válasz erre: 2152 |
Rosszat írtam de jóra gondoltam. :) 0.1 lesz az valóban. Köszi a helyesbítést.
|
varajani | 2152 | 2018. február 1. 22:41 | Válasz erre: 2151 |
Nem lesz az egy kicsit sok? Talán 0.1 mm/10.000 Km!
|
gabyyh | 2151 | 2018. február 1. 20:39 |
Segítsetek egy kicsit. Szombaton megyek megnézni egy 2010-es F800GS-t. Mire figyeljek a gépnél? A féktárcsák itt is kb 10 ezrenként kopnak 1mm-t? Köszi! Gábor |
ErErpower | 2146 | 2018. január 31. 17:59 |
...dokkal kényelmesebb lett! amugy 2007 es R1200R nek a kormánya... fékcsövet is kell cserélni hozzá mert nem sokkal magasabb lett a rogzitési pontja...
|
stixi | 2144 | 2018. január 30. 13:21 |
Sziasztok! Esetlegesen tudna valaki F800 S, ST-re való gyári BMW oldaldobozokat, elfogadható áron? Köszönettel! |
Daty | 2143 | 2018. január 26. 10:28 | Válasz erre: 2142 |
Kérdezd meg Ernőt, neki olyan volt! De azt hiszem a kormányt kicserélte GT kormányra, mert kicsit "fekvős" volt. |
gabyyh | 2142 | 2018. január 25. 23:02 |
Vajon 5-600km-t is le lehet vele motorozni egy nap úgy, hogy másnap is kedvem lesz ráülni?
|
varajani | 2141 | 2018. január 25. 16:21 | Válasz erre: 2140 |
Mint ahogy minden motorba szoktuk javasolni:-)
|
night-rider | 2140 | 2018. január 25. 13:19 | Válasz erre: 2138 |
Veszel bele wilbers vagy hyperpro progressziv rugokat és olajat hozzá..és mesejó lesz
|
night-rider | 2139 | 2018. január 25. 13:19 | Válasz erre: 2138 |
Veszel bele wilbers vagy hyperpro progressziv rugokat és olajat hozzá..és mesejó lesz
|
gabyyh | 2138 | 2018. január 25. 13:02 |
Sziasztok! Rég jelentkeztem, elment végre a motorom és nagyon szemezek az F800ST-vel. Nagyon ne vegyek ilyet? Mi a véleményetek. Próbáltam a nem zörgős fajtát és tetszett, de az első futóműve az rettenet puha. Lehet azon úgy mókolni, hogy érdemben javuljon? |
Daty | 2137 | 2018. január 24. 17:16 | Válasz erre: 2136 |
Azt túltárgyaltuk, azt mindenképpen összehozzuk!:-)
|
kawa70 | 2136 | 2018. január 24. 17:04 | Válasz erre: 2135 |
Én is voltam montenegroban, nagyon tetszett. Hát ilyen többnaposra nem hiszem hogy rá tudom venni, nincs hova tenni a gyerekeket. Ráadásul annyira nem rajong a többnapos motoron ülésért, de ha van valami ötlet, egyeztessünk. Szlovákia mindenképp nyerő. |
Daty | 2135 | 2018. január 24. 15:58 | Válasz erre: 2134 |
Szeva Kawa! Én is azt mondom, hogy az idén már csak kellene egyet gurulnunk együtt! Feleségeddel nem terveztek valami több napos külföldit? Nekem múlt évben Montenegró nagyon bejött.) Mert ha igen, mi is benne vagyunk!:-) |
kawa70 | 2134 | 2018. január 24. 11:30 | Válasz erre: 2133 |
Szeva Daty, idén már csak menjünk valamerre:) Amugy tényleg egy trágyaszar lett az egész. Évekig napi rendszerességgel olvastam itt mindent, lassan már mindenkit ismeretlenül is ismertem, de már csak hébe-hóba nézek én is be. Nagyon kevés értelmes ember maradt itt, most legutóbb lendvai és László atya életmüvein merengtem, amiért érdemes volt benézni. |
Daty | 2133 | 2018. január 24. 10:44 | Válasz erre: 2131 |
Szia! Na ezt, én sem gondoltam volna, de köszönöm!:-) Semmi érdekes nincs velem, köszönöm, megvagyok, épp úgy mint a motorom, amit még most sem akarok lecserélni!:-) Néha olvaslak, ebből tudom, hogy Te aktív vagy.:-) Az igazi oka, hogy nem nagyon írok, az az, ami miatt rengetegen elpártoltak ettől az oldaltól. Mármint az, hogy egy nagy sz@r lett az egész.:-( Sajnálom, mert szerettem itt fórumozni. Remélem nyáron összefutunk végre!:-) |
Utalatos | 2132 | 2018. január 24. 09:05 |
Nem gondoltam, hogy egyszer még én fogok érdeklődni, hogy mi van veled Daty, de most feltünt, milyen régen jelentkeztél be. Télen is van ám motoros élet, csak most itt zajlik a fórumokon. Zajlana, ha aktivabb lenne mindenki:-) |
Utalatos | 2131 | 2018. január 24. 09:05 |
Nem gondoltam, hogy egyszer még én fogok érdeklődni, hogy mi van veled Daty, de most feltünt, milyen régen jelentkeztél be. Télen is van ám motoros élet, csak most itt zajlik a fórumokon. Zajlana, ha aktivabb lenne mindenki:-) |
kawa70 | 2129 | 2017. november 8. 21:28 | Válasz erre: 2128 |
Menjünk:) a tempoval neked se lesz bajod, fürödni meg majd fürdesz este a szálláson:) Amugyse wellnes ez hanem motorozás:) |
kawa70 | 2126 | 2017. november 8. 21:08 | Válasz erre: 2125 |
Szimpatikus a túra kiirásod, ha lesz még ilyen és időm engedi beneveznék.
|
gezasz | 2125 | 2017. november 8. 18:29 | Válasz erre: 2124 |
Szia Daty! Nem tervezek pancsolós túrát, az nálam családi program. Viszont ha lesz üresedés a túrámon üzenek neked feltétlen.
|
Daty | 2124 | 2017. november 8. 10:37 | Válasz erre: 2116 |
Ezért írtam bele ezt én is a hsz-omhoz: "Persze, ha 10 fok fölé megy a hőmérséklet....:-)" Ha jó idő van télen, minden további nélkül beleteszem az akkut, és megyek egy kört!:-) Későn vettem észre a túrádat!:-( Nem tervezel még valamit nyárra? Valami pancsolósat Horvátországban? Vevő lennék rá! |
Daty | 2123 | 2017. november 8. 10:32 | Válasz erre: 2115 |
Majd ha kivettem az akkut, én is takarok!:-) Remélem jövőre már együtt is gurulunk! |
gezasz | 2122 | 2017. november 7. 21:04 | Válasz erre: 2120 |
Szia Lajos! Igen mostanában többször elgondolkoztam,hogy kellene egy kisebb motor is 2. számúnak ,max 250 ccm. Csak az a baj,hogy ilyen kategóriáju motorok szinte nincsenek a piacon. Mármint rendszámos vállalható állapotban nem túl drágán. Max 300000 ft-ért. Olyan barangolósnak, pl egy Xl 250 vagy CB 250. Mz-kből meg elegem van, volt belőle. De azok közül is ami valamire való azért elkérnek 200 ezret minimum. Annyit meg nem érnek
|
kawa70 | 2119 | 2017. november 7. 19:59 | Válasz erre: 2118 |
Szerinted nem? Egy hatszázassal hamarabb kijönnék egy lazább körre. A nyomatékkal, meg lóerővel még nem is lenne gond, mert odafigyeléssel, meg elektronikával erősen felügyelt Ktrc-vel nem fog megcsuszni, de nehéz is, meg téliesebb viszonyok között magasabb a kockázati ráta is. Ahhoz meg hogy 85-tel mennyek 50 km-t nem fogom össze-vissza öltözni magam:)
|
lajostrom | 2118 | 2017. november 7. 19:53 | Válasz erre: 2117 |
Mindjárt jön a 100+Le,meg a 100+Nm nyomaték meg van. Mégis De igazad van. Ilyenkor a kevesebb a több. |
kawa70 | 2117 | 2017. november 7. 19:45 | Válasz erre: 2116 |
Ha jó az idő, mint már volt is rá példa, vélhetőleg megyek én is egy kisebb kört. Az elrakás nem téliesítést jelent, akku marad, egyszerűen csak be lett rakva a kocsi elé a garázsban, és le lett takarva, amit nyáron nem szoktam elkövetni vele. De ahhoz tényleg jó idő kell, nem borongós 2 fok. Többnyire mindig 150 LE feletti motorjaim voltak, azok azért kevésbé élvezhetőek téli viszonyok közt mint pl egy könnyebb, sokrétübb motor.
|
lajostrom | 2117 | 2017. november 7. 19:45 | Válasz erre: 2116 |
Ó Géza! Nem olyan bonyolult ügy ez! S tudom, hogy Te is tudod. Naggyából mostantól van itt mifelénk az az időjárás aminek folyamatosabb elviselése motoron kiemelkedő kondíciót, magas kockázattűrést, nem kenyérharcot vívó élet, jó egésség, kalandvágy, etc.is kíván, nemcsak gumit, és kényszert. A Maros töltésén hallottam szép példát. Ötvenes bicajos-futó-motorosról (bár dereka fáj) hallottam. Megy,megy,......
|
gezasz | 2116 | 2017. november 7. 19:06 | Válasz erre: 2115 |
Én nem értem ezt az elrakást. A motor nem befőtt! Használni kell! Én télen ha jó az idő ,süt a nap 10 fok felett van a hőmérséklet, akkor kerülök egyet. Főleg ha már hetek óta nem lehetett. Eddig 13 ezer km
|
kawa70 | 2115 | 2017. november 7. 18:29 | Válasz erre: 2112 |
Ma cseréltem elsö gumit lemosva már rég le van, de most már alighanem be is takarom:)
|
kawa70 | 2114 | 2017. november 7. 18:28 | Válasz erre: 2112 |
Meglepö modon idén én is nagyjábol ennyit mentem, rég volt ilyen évem:) Lehet az 1400-nek köszönhetöen:) bár az XX is nagyon jo gép volt. |
Daty | 2112 | 2017. november 7. 17:22 |
Daty | 2111 | 2017. november 5. 17:00 | Válasz erre: 2110 |
Nem hát, csak próbálom mozgásba hozni a fórumit!:-) Nem találkoztunk az évben!:-( Motoroztatok egyáltalán? Tegnap nyomtam egy "kemény" 90 km-t!:-DD Tele technikás egyenesekkel Miskolc felé.:-)) 8 és 14,5 fok között mozgott a hőmérséklet, de a legtöbbet 12 fokon állt. Nem volt meleg, de ki lehetett bírni, és mg az aszfalt sem csúszott nagyon. |
Daty | 2109 | 2017. október 30. 18:54 | Válasz erre: 2104 |
Egy pedelec bringa nem lehet rossz! Lehet, lecserélem a BMW-t!:-DD |
varajani | 2107 | 2017. október 29. 10:26 | Válasz erre: 2101 |
https://www.louis.de/artikel/cobrra-nemo-2-kettenoeler/10010167?filter_article_number=10010167&list=413591053 Egy újabb megoldás a lánckenésre. |
varajani | 2106 | 2017. október 28. 19:30 | Válasz erre: 2104 |
A "boldog szocializmusban" a városi kerékpárboltban kapható volt összkerék-hajtású kerékpár is. A középagytól egy vastag bowden vitte a forgást az első kerékhez, mindkét végén kúpfogaskerékkel. Ha jól tudom valamelyik nagy német autógyár készít olyan kerékpárt is, amelyikben fokozatmentes agyváltó van. Ára: 1M Ft.
|
varajani | 2105 | 2017. október 28. 19:25 | Válasz erre: 2104 |
" utálok menni biciklivel a sok figyelmetlen, és nem ritkán büdös autós miatt." Én pont ezért adtam el a segédmotoromat /90ccm Honda Cub/ mert féltem a városi forgalomban közlekedni. |
Stenmark | 2104 | 2017. október 28. 17:55 | Válasz erre: 2102 |
Köszi! Ilyet még nem láttam! A szíjhajtáson már elgondolkodtam (van olyan is), csak ott is bonyolult és drága a váltó (agyváltó), mint itt is. A visegrádi hegyeket szerintem nem bírná váltója, ill. nincsen annyi sebesség benne, mint az enyémben, és az első teló is hiányzik. Ha már így eltértünk a topik témájától még egy talán belefér. Az elektromos hajtásé a jövő, és ebben már vannak egész jó megoldások biciklinél is, és motornál is. Itt elsősorban az erdei használat lenne nekem szempont, ha már nem tudom kitekerni a hegyeket. Nyugatra tőlünk már nagy sláger. És a motort továbbra is aszfalton használom, ott utálok menni biciklivel a sok figyelmetlen, és nem ritkán büdös autós miatt. |
lajostrom | 2103 | 2017. október 28. 16:10 |
Úgy rémlik, h.a magasabb előállítási ktsg.mellett a nagyobb energia igénye vót az egyik kritika. Mintha 8%-nyi (nem néztem utána) teljesítmény veszne el a szöghajtáson.
|
varajani | 2102 | 2017. október 28. 15:35 | Válasz erre: 2101 |
Manapság ritkaság a kardán hajtású kerékpár, de azért találtam egyet a Számodra! https://www.ebay.de/itm/Viva-Fahrrad-Herrn-Kardanantrieb-danisches-Design-Limeted-RARITAT-No-30-Berlin/302451471533?hash=item466b8334ad:g:RnwAAOSwv~NZuUpp |
Stenmark | 2101 | 2017. október 28. 09:14 | Válasz erre: 2099 |
Egyébként a kardánnal én már jól összenőttem, engem már nem zavarnak a hátrányai, mert vannak, csak az a fontos, hogy nem kell kenegetni, és pucolgatni, hanem menni vele. A biciklinél is utálom a láncot ápolni, de az mtb-nél nincsen alternatíva. Az F-nél, mikor mentem vele, alacsony fordulaton csapkodta a láncot, amit nem tudtam megszokni. Persze a boxernél megszoktam, hogy alacsony fordulaton is lehet használni, és az F-et is így akartam használni, na az nem ment. Na ennyit a saját tapasztalatról, és ezek persze az én szempontjaim, barátom pedig boldog a CB750 seven fiftyével, és meg is értem, mint Téged is, hiszen nem zavarnak a láncos motorok. Jó motorozást mindenkinek! |
lajostrom | 2100 | 2017. október 27. 18:12 |
Nem túl szakmai, de előny- hátrány itt is ott is. Mkp nál az elegendő teljesítmény és a magasabb eladási ár nélkülözhetetlen asszem. Mondható prémium szegmensnek.
|
varajani | 2099 | 2017. október 27. 11:17 | Válasz erre: 2098 |
Számtalan MZ után egy Gold Winggel kezdtem, majd egy GL650, CB 750F2, 750 Nighthawk, Xl900 Diversion, majd 3 db Varadero/230.000 Km összesen a Varaderokkal. Úgy általában legalább 600.000 Km-t motoroztam Európa 35 országában balesetmentesen, egyszóval láttam már motort. Számtalan módja van a lánckenésnek, Pl:a közönséges motorolaj is, amit könnyen le lehet törölni. A Motordoktor egy régebbi hozzászólásában /évekkel ezelőtt/ azt írta, hogy majd összehasonlítja a láncot és a szöghajtást egy cikkében motoros szempontból. Még nem nem tette meg.
|
Stenmark | 2098 | 2017. október 27. 10:10 | Válasz erre: 2097 |
Mert még nem volt kardános motorod, vagy igen? Neki volt egy 1200 Gs, amibe 130 ezret belehajtott. Én nagyon utálom a láncápolást. Van egy barátom a Bakonyban, na Ő imád azzal is szöszmötölni, nem vagyunk , szerencsére, egyformák. |
varajani | 2097 | 2017. október 27. 08:20 | Válasz erre: 2096 |
Egyetértek a cikkel, én is hasonló szempontokat állítottam fel, amikor eladtam a Varaderot. Ellentétben a cikk íróval, én csak az előnyét érzem a lánchajtásnak.
|
Stenmark | 2096 | 2017. október 27. 06:44 | Válasz erre: 2087 |
Figyelmetekbe ajánlom Csele tesztjét, mondtam is neki, hogy egy piszok jó motort vett meg. Én meg rághatom magam... De majd ha kinövök egyszer a boxer őrületből, valszeg újra egy ilyet veszek. http://www.barangolo.com/cikk-475-BMW-F650GS-(~F700GS)-...-szerintem Innen is gratulálok neki, jó volt olvasni! |
Daty | 2095 | 2017. október 21. 20:56 |
Én csak felfelé, szoktam kuplung nélkül váltani, azt is csak ritkán. De szerintem semmi gond nincs ezzel. |
kawa70 | 2094 | 2017. október 21. 20:21 | Válasz erre: 2093 |
A lényeg a terhelésmentes váltás, ha érzéssel rátartassz a váltókarra, magától átugrik amikor kissé visszaveszed a gázt, onnan már csak a gyorsaság számit, hogy mielőbb végbemenjen a folyamat.
|
kawa70 | 2093 | 2017. október 21. 20:19 | Válasz erre: 2092 |
Ez így van, mivel van egy kis szünet amig a két fogaskerék újra kapcsolódik, tehát nem egyből csúszik át a másikra.
|
kawa550 | 2092 | 2017. október 21. 17:20 | Válasz erre: 2090 |
Ha sietős, akkor felfele én se mindig használom. Kis gázcsippentés, felpöckölöd oszt kész, az én motorjaim mind jól viselték az ilyesmit
|
kawa70 | 2090 | 2017. október 21. 17:16 | Válasz erre: 2088 |
Nem feltétlenül........ha tisztában van az ember a váltó müködésével és ésszel csinálja. Kulisszás váltóval oda-vissza váltok úgy, hogy észre se veszed, szekvenciálissal lefelé nem szoktam, de felfelé szintén észrevétlenül megoldom. Persze az is igaz, hogy nem keveset váltottam aszinkron váltós járművön.
|
varajani | 2087 | 2017. október 20. 19:40 | Válasz erre: 2086 |
Egy éve vettem az F650GS-t csak 4000 km-t mentem vele eddig, de lassan kezdem már megszokni. Nagyon jó a váltója, le-fel lehet kapcsolni kuplung nélkül, rugalmas a motor, folyamatosan húz 2000-től végig, és keveset fogyaszt. Könnyű, kicsi, ami néha előny, néha hátrány.
|
Daty | 2084 | 2017. október 17. 20:45 | Válasz erre: 2076 |
Nem kell a BMW-t túlmisztifikálni, az is csak egy motor, elromolhat nem? És mi volt az a probléma, ami adódott vele? Lejött a tankról a BMW matrica?:-D |
Daty | 2083 | 2017. október 17. 20:43 | Válasz erre: 2081 |
Eszem ágában sincs eladni életem eddigi legjobb motorját!:-)
|
Daty | 2080 | 2017. október 17. 17:40 | Válasz erre: 2079 |
Amikor kimegyek a határon, nem azt látom kiírva. Amint módosítják a kiírást, én is azt fogom írni.:-) |
Daty | 2078 | 2017. október 17. 11:11 | Válasz erre: 2073 |
Az elkényelmesedett BMW-sek ilyenkor már nem ülnek motorra, azért nem láttál egyet sem.:-) Szlovákiában rengeteggel találkoztam.:-D |
Daty | 2077 | 2017. október 17. 11:08 | Válasz erre: 2069 |
Sajna még nyöszörög, bár kicsit befújtam szilikonnal, attól egy darabig elhallgatott.:-))
|
gezasz | 2076 | 2017. október 16. 20:45 | Válasz erre: 2074 |
Meg könnyen romlik. Valahogy a legutóbbi túrán is egy BMW-vel adodtak problémák
|
1Laciapu | 2075 | 2017. október 16. 11:09 |
Én meg attól szoktam tolulást kapni, amikor a gugliban megtervezek egy utat a sógoréknál, a volt magyar területen még most is magyarul írja a települések nevét. De mikor kimész, minden németül van! Ha már egyszer Ausztria, akkor írja az összest németül! Aztán ha valakinek bántja az önérzetét, legyen egy átkapcsolhatósági lehetőség. Éppen ezért nem a gugliponthut, hanem az "at" használom, de bosszant a következetlenség. |
varajani | 2073 | 2017. október 16. 09:21 | Válasz erre: 2068 |
Tegnap csatlakoztam egy 18 motorból álló csapathoz Szeged-Világosi vár útvonalon. 300 km-be belefért. Remek napos idő +20 fok feletti hőm. Nagyon egyedül éreztem magam a sok Africa, Transalp és egyéb Honda között:-) BMW-vel nem jött senki.
|
Utalatos | 2072 | 2017. október 16. 07:59 | Válasz erre: 2071 |
Hogy kerult a "Sahy"-ba a "p" betu nem tudom, en csak "tiszteletbol" megprobaltam az a hulye feluljelzett "S" betut kihozni valahogy. Azert nem allitom at a billentyuzetet:-)
|
Utalatos | 2071 | 2017. október 16. 07:52 | Válasz erre: 2070 |
Nem mondod?:-)) Most keptelen vagyok tortenelem es foldrajz orat tartani, es a nemzeti hovatartozasrol sem papolnek, mert szerintem pont Te pontosan erted, mi bajom van ezzel. Raadasul Popradot minden iranybol meg Szepes varmegye veszi korbe. Ha pedig valakinek Pozsony inkabb Bratislava vagy Ipolysag inkabb Spahy, annak ugysem jelent semmit az en "hozongesem". Mellesleg most tenyleg a szij erdekelt, de regi serelmem okan nem alltam meg, hogy ne tegyem szova:-) Nem irok olyan gyakran a Datynak:-) |
kawa70 | 2070 | 2017. október 15. 22:00 | Válasz erre: 2069 |
Attól az még szlovákia:)Ráadásul nem is teljes szlovákia Felvidék:)
|
Utalatos | 2069 | 2017. október 15. 19:46 | Válasz erre: 2068 |
Bàr vértolulást kapok minden alkalommal mikor Felvidék helyett a "Szlovákiát" használod, de ez most mellékes, mert csak a hajtásszíj viselkedésére lennék kiváncsi. Nyöszörgött szegény vagy meggyógyúlt magátol? |
Daty | 2068 | 2017. október 15. 17:30 |
Tegnap kinéztünk Szlovákiába, Poprádtól 10 km-re fordultunk meg. 9-16 fok volt, 270 km lett a vége.:-) |
Daty | 2067 | 2017. október 15. 09:36 | Válasz erre: 2064 |
5 év, 40-50.000 km-t írnak rá. Ez 4 éves 33.000 km-rel. Nem repedezett, nem nyúlt. Akkor miért kellene lecserélni? Csak mert nyikorog? |
Daty | 2066 | 2017. október 15. 09:34 | Válasz erre: 2065 |
Szerintem Ernő a fogasszíjra gondolt!:-) De amúgy nem rossz, amit feltettél, elgondolkodok rajta!:-DD |