2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
BMW F 800
Következő oldal

Daty 352 2016. május 30. 18:44   Válasz erre: 343
Új hátsó kerék csapágyakat kaptál?
    

kicsi 351 2016. május 30. 18:03   Válasz erre: 350
......igen, úgy tûnik mostanában autót, motort jobban tudnak csinálni, mint politikát....
    

rimen 350 2016. május 30. 17:52   Válasz erre: 343
Nagyon tudnak ezek a Germánok😊
    

ErErpower 349 2016. május 30. 15:32   Válasz erre: 348
Nem, ami bele megy az excenteres agy szorítója és szíjfeszítõ csavar is van rajta... 2 szoritja egybe s meg spanolja... 3 csavaros....
    

Ullyses 348 2016. május 30. 14:53   Válasz erre: 345
nekem tipp: az öntvény alsó és felsõ részét tartja össze...
    

kicsi 347 2016. május 30. 13:12   Válasz erre: 346
köszi, ma is tanultam valamit :)
    

ErErpower 346 2016. május 30. 13:11   Válasz erre: 345
Hát úgyhogy leõltöz és segítettem neki ennyi :-) Nem négyszög, hanem torx csavar, ezzel állítják be a feszességét a szíjnak mivel az agy excenteres kialakítású...
    

kicsi 345 2016. május 30. 13:09   Válasz erre: 343
Megszereltük?
Hányan?

Az elsõ képen a függõleges csavar négyszögletes lapolással a végén, mire jó?
    

nagyK 344 2016. május 30. 13:05   Válasz erre: 343
Beugorhattál volna egy kávéra..
    

ErErpower 343 2016. május 30. 13:00   Válasz erre: 339
Igen látom! ez is egy példa,
Na ma letudtam a visszahívásos tendert a motoron ma megszereltük oda bent... esõ az volt bõven haza felé de nem volt vészes... :)))
    

nagyK 342 2016. május 30. 11:17   Válasz erre: 340
Nem használom... Minek ? :-)
    

Daty 341 2016. május 30. 10:35   Válasz erre: 340
:-)
    

kicsi 340 2016. május 30. 10:32   Válasz erre: 338
De ismerõs ez a motor, melyik kirakatban is láttam? :))
    

Daty 339 2016. május 30. 09:41   Válasz erre: 338
Látod Ernõ!:-)
    

nagyK 338 2016. május 30. 08:39   Válasz erre: 318
Hasznos... :-)

    

nagyK 337 2016. május 29. 21:50   Válasz erre: 336
Á, Itt nincs kanyar.. /mindta K...i/..
Itt fix, lerögzített kormánnyal forgalmazzák a motorokat,,
Tudod, helyi sajátosság .. :-)
A motor gumi is szögletes profilu, amit forgalmaznak ezen a környéken.. :-)
    

Daty 336 2016. május 29. 21:42   Válasz erre: 334
Fenét vagyunk profik.
Csak igyexünk.:-)
Nektek meg Nyíregy és környéke a hazai pálya!
    

nagyK 335 2016. május 29. 21:39   Válasz erre: 334
Hazai pálya, meg miegy más..

    

nagyK 334 2016. május 29. 21:38   Válasz erre: 333
Túl profik vagytok..
    

Daty 333 2016. május 29. 21:36   Válasz erre: 332
Gyertek el, és nyomunk egy kört!:-)
    

nagyK 332 2016. május 29. 21:33   Válasz erre: 331
Ha,majd rá érsz,..akár holnap.. Egy szolíd útvonaltervet lehet kérni..?
Csak, hogy álmodozzam..
Térben és idõben, képzeletben utazzam.. :-)
    

Daty 331 2016. május 29. 21:28   Válasz erre: 330
Lesz az még több is!:-)
    

nagyK 330 2016. május 29. 21:25   Válasz erre: 329
Köszi..!
Hátha, eljutok oda egyszer.. :-(
Nekem csak kb 90 km.. volt :-(
Na, akkor kinek nagyobb..? Játék..!
    

Daty 329 2016. május 29. 21:20   Válasz erre: 328
Thx!

Tatra Kotolinában a település végén.
    

nagyK 328 2016. május 29. 21:15   Válasz erre: 319
Jó neked !
Mert, van motorod és motoros feleséged.. Gratula..!
Az , a szekérkerekes "mûintézmény" hol található..?
    

Daty 327 2016. május 29. 21:08   Válasz erre: 325
Majd leragasztom!:-))
    

Daty 326 2016. május 29. 21:08   Válasz erre: 324
14.000 - 11.440 (ennyivel vettem 05. 05.-én) = 2.560 km-t raktam bele eddig a 24 nap alatt.:-))
    

ErErpower 325 2016. május 29. 20:41   Válasz erre: 323
Igen! akkor lett véve akié volt anno és a vásárlás napjátol van a SERVICE felirat ;-) minden éven fogja mutatni.... :)
    

Ullyses 324 2016. május 29. 20:38   Válasz erre: 323
...azaz... akkorra mennyit raktál bele?
    

Daty 323 2016. május 29. 20:25  
Ja, még 10 km, és megvan a 14.000 km.:-)
A fedélzeti számítógép, ma elkezdett figyelmeztetni, hogy 07. 20.-án szervíz!:-)
    

Daty 322 2016. május 29. 20:24   Válasz erre: 321
Az enyémen szerencsére van!:-)
    

ErErpower 321 2016. május 29. 20:10   Válasz erre: 319
Na jó kör volt! igen mivel egy oldalú lengõ karos, nincs közép támasz, gondoltam gyárival megegyezõen megcsinálom ha lesz idõm rá, anyag az van... ;-)
    

Daty 320 2016. május 29. 20:05   Válasz erre: 318
Emelõt csinálsz, hát nincs neki lába?:-)
    

Daty 319 2016. május 29. 20:05  
Fél 11-kor feleségemmel felkerekedtünk, és kiugrottunk a Lengyelekhez.
Ebéddel, tankolással, sok megállással, egy fagyival este fél 7-re haza is értünk.:-)
410 km lett a vége.


    

ErErpower 318 2016. május 29. 20:05  
Új projekt... ;-)
    

ErErpower 317 2016. május 29. 20:04   Válasz erre: 316
Nemaaa :-)
    

Daty 316 2016. május 29. 19:59   Válasz erre: 314
Átcsúsztál?:-)
    

nagyK 315 2016. május 29. 13:14   Válasz erre: 314
Függõ.. ? .. vagy.. ? :-)
    

ErErpower 314 2016. május 29. 13:04  
Kellett nekem egy kis adrenalin mára! :-))
    

Daty 313 2016. május 29. 07:32   Válasz erre: 312
Igen, így, ahogy mondod, beugrott!
Meg az is, hogy már tényleg jártam arra többször is!:-)
A kis templom a hegyoldalban, az "aranylemezes" tetõvel rendelkezõ "palota" stb...

Valóban rengeteg motorossal találkoztunk!
    

kicsi 312 2016. május 29. 07:22   Válasz erre: 311
Bizonyára beugrott,hogy mikor arra voltunk,nem is mentünk a hegyen keresztül Krasznahorkára,mert minõsíthetetlen az a szakasz,inkább a Sztósz -szomolnok szakaszt tettük még vagy háromszor. :-) Más magyar motorossal is találkozhattatok hiszen a jászói találkozó most van, jópár magyar motorossal.
    

Daty 311 2016. május 28. 21:46   Válasz erre: 308
Lenyomtuk a Szomolnoki kört.

Ezt:

https://www.google.hu/maps/dir/48.2533296,20.6459629/Aggtelek/48.6064056,20.9955622/Szomolnok/@48.5989136,20.5705286,11z/data=!4m16!4m15!1m0!1m5!1m1!1s0x473f9fa6dafba131:0x2a7f29b86c8c2d9a!2m2!1d20.5040699!2d48.4686657!1m0!1m5!1m1!1s0x473faa65d90a9af5:0x6b0ecdb092d13117!2m2!1d20.739904!2d48.7300657!3e0

Egyik fele szuper, a másik Mályinka - Lillafüred minõségû.
Ez azt jelenti, hogy nagyon sz@r.

Képzeld Pali, Krasznahorkaváralján a Vasgrófban találkoztunk Ildikóval, és Györgyivel!:-)

Kaja után indultunk volna Poprádra, de Dobsina elõtt kb 10 kilométerrel majdnem beleszaladtunk egy kiadós esõbe, így visszafordultunk.
Így 287 km lett a vége.
Már több mint 13.500 km van a vasban!:-))

    

ErErpower 310 2016. május 28. 11:53   Válasz erre: 306
😉😜😉😜😄
    

Ullyses 308 2016. május 28. 09:19  
Daty akkor elmentetek Popradra?

    

Daty 307 2016. május 28. 09:02   Válasz erre: 306
Lehet, hogy "idõzített" hozzászólás volt!:-))
    

kicsi 306 2016. május 28. 08:48   Válasz erre: 303
Na,ja, szerinted honnan van a robbantott ábra,meg a sok alkatrész?:-)
    

Daty 305 2016. május 28. 08:32   Válasz erre: 304
Felébredtél?:-)
    

ErErpower 304 2016. május 28. 08:12   Válasz erre: 303
😀😜👍
    

Daty 303 2016. május 28. 06:37   Válasz erre: 302
Öcsém!

Hogy Te hol nem jártál már!:-))))
    

ErErpower 302 2016. május 27. 22:23  
Daty! ;-)))
    

nagyK 301 2016. május 27. 22:14   Válasz erre: 300
Háát az a "nul" kilométer..
Nem baj más járatta be :-)
    

Daty 300 2016. május 27. 22:00   Válasz erre: 299
Meg hát, "null" kilométeresek!:-)
    

nagyK 299 2016. május 27. 21:46   Válasz erre: 296
Ilyen "kiegészítõ" engem is érdekelne..!!
Gyári ??
Vagy csak külsõ beszállító ??
A gyári minõségnek megfelel?
    

nagyK 298 2016. május 27. 21:43   Válasz erre: 295
Csak, nehogy meghúzodjon..


    

Daty 297 2016. május 27. 21:35   Válasz erre: 296
Kis telhetetlen!:-)
    

ErErpower 296 2016. május 27. 21:34  
Nekem kettõ van! :-)))
    

Daty 295 2016. május 27. 21:32   Válasz erre: 294
Ez szép is, meg jó is!:-)
    

ErErpower 294 2016. május 27. 21:31   Válasz erre: 293
Tessék! ;-))
    

Daty 293 2016. május 27. 21:22   Válasz erre: 292
Ne mosolyogj, mondj valami jót!:-)
    

ErErpower 292 2016. május 27. 21:02   Válasz erre: 290
:-))
    

Daty 291 2016. május 27. 21:01   Válasz erre: 290
:-DDD
    

nagyK 290 2016. május 27. 20:16   Válasz erre: 288
Egy zsibbasztott jobb kéznek, még az asszonyok is tudnak örülni.. :-)
    

Daty 289 2016. május 27. 15:05   Válasz erre: 287
Sajnálom:-((
    

Daty 288 2016. május 27. 15:05   Válasz erre: 285
A GT is rezeg bizonyos fordulaton.
Jól elzsibbasztotta a jobb kezemet.:-)
Érdekes módon, ez inkább 100 km/h alatt.
Felette eltûnik, és nekem eddig amennyivel mentem (180) nem jelentkezett.

    

dmkiraly 287 2016. május 27. 14:52  
Voltam a wallisnál, majd júniusban átnézik, de amúgy az elsõ futómûben szerintük van valami hupli... kettõ is. Szóval ha júniusban kiderül h a villák sem egyenesek, akkor perelek.
    

Flenegen 286 2016. május 27. 09:41   Válasz erre: 284
Az F800 GS alapvetõ vezethetõségi problémája a nagyon magas építésbõl és a kis súly mellé párosuló magas nyomatékból és lóerõbõl adódik. Szerintem ami a probléma, hogy magasabb tempónál ( én 130-tól éreztem ) kicsit mentesíti a súly alól ez elejét és ez a vége...


    

Stenmark1 285 2016. május 27. 08:54   Válasz erre: 281
Az F 700 Gs egy nagyon jó választás.

Én a tükröt kapásból lecseréltem egy Dl 650 tükörre, amibõl tényleg jól is lehet látni. A kuplungnál (ez bowdenes) úgy tudom nagyobb holtjátékot kell hagyni, én meg vagyok elégedve vele, a fék biztos jobb ezen, mert már dupla tárcsa, bár olvastam egy tesztet, ahol az adagolhatóságot azért kritizálták. Az ülésekbõl már azt hiszem 4-féle magasságú létezik, ki tudja melyikkel volt szerelve. Egyébként gyakran, gyárilag ültetett futómûvel rendelik, így szinte mindenkinek jó lehet a magassága.

Hogy én mért szavaznék mégis az F 800 Gs-re, ami a nagy kerék, és a hosszabb rugóutak miatt egy kicsit nehezebben vezethetõ, mert ilyen jó útjaink vannak. Én szeretek mindig új utakat felfedezni, és abból is a kevésbé forgalmasakat, ami nálunk egyenlõ a kátyús aszfalttal. És ha egyszer megindulok K felé, akkor nem kell aggódnom, hogy szétesik a gépezet alattam. Egyébként az 1150, 1200 Gs-ekhez képest még az F 700-nak is nagyobb a teherbírása, a kisebb súlyról nem is beszélve, ami egy esetlegesen elfogyó aszfaltút esetén már tényleg sokat számítana.

Egy bajom azért van ezzel a szériával, bizonyos fordulaton azért eléggé rezeg (F 650 Gs Twin, 3900/110 km/h fölött), szerencsére aztán kisimul újra. Állítólag 5000 fölött jelentkezik ez igazán, de ott én ritkán közlekedek. A 800 Gs-nél ez már 100 km/h-nál elõjött.

Ti hogy vagytok ezzel? F 800 Gt-nél mi a helyzet?

Ja és, hogy megnyugtassak mindenkit, a boxernél is jelentkezik ez, de ott nem zsibbasztja érdekes módon a kézfejet...
    

Stenmark1 284 2016. május 27. 08:24   Válasz erre: 266
Köszönöm az infókat, ezek szerint nagyon jó áron vetted, mert a 800 Gs ritka 2 m Ft alatt.

Én nem nyugodnék bele, hogy így jó a motorod, ha ennyire észlelhetõ, ott tényleg van valami, a saját biztonságod elsõdleges.
Nekem még eszembe jutott valami, tekintve a nagyon kedvezõ árat, és bocs elõre is a feltételezést, de az sem zárható ki, hogy esetleg egy esés vagy ütközés következtében enyhén elgörbült valamelyik telószár. Ilyen hosszú rugóútnál ez könnyebben bekövetkezik.
Nyilván itt nem totálkárra gondolok, biztosan jól átnézted a gépet vételkor, egyébként a váz szerencsére igen erõs konstrukció.

Remélem hogy nincsen igazam, és máshol lesz a hiba, de a biztonságod érdekében egy vizsgálat azért erre vonatkozóan sem árthat.

Gratulálok a géphez, talán egyszer nekem is lesz egy...
    

Daty 283 2016. május 27. 07:56   Válasz erre: 281
Köszi, hogy ezeket megosztottad velünk!
    

ErErpower 282 2016. május 27. 06:29   Válasz erre: 281
Mehogy már a kupplung a hibás! 😀Mindez megszokás kérdése...
    

kisfeher74 281 2016. május 26. 22:22  
Sikerült egy BMW F 700 GS kipróbálnom egy kis kör erejéig.

Õsszegzés: nagyon kicsik a visszapillantó tükrök, nagyon fent fog a kuplung, az elsõfék késõn reagál ( lehetséges az ABS miatt), nagyon jól eltalált kormány, dinamikus gyorsulás, erõteljes motorfék, nagyon magas üléspozicíó ( magasabb mint az 1200-as-é).
Köszönöm a lehetõséget a Leier Gyõr-nek.

Üdv: Rozsdás.
    

Daty 280 2016. május 26. 22:16   Válasz erre: 279
Az adataid, és kép alapján gondoltam!:-))
    

rimen 279 2016. május 26. 22:00   Válasz erre: 278
Azt ismerem.😊
    

Daty 278 2016. május 26. 21:12   Válasz erre: 277
Kényelmesebb, gyorsabb, rendesen le lehet fektetni!:-))

De az R1200R sem volt semmi mikor mentem vele a tesztnapon!:-)
    

rimen 277 2016. május 26. 21:09   Válasz erre: 276
Jobb mint a CTX?😆
    

Daty 276 2016. május 26. 21:03   Válasz erre: 274
Naná!:-)
    

Daty 275 2016. május 26. 21:02   Válasz erre: 273
Ja-ja!:-))
    

kicsi 274 2016. május 26. 20:26   Válasz erre: 272
Ha GT, az csak jó lehet :))
    

ErErpower 273 2016. május 26. 20:16   Válasz erre: 272
....meg fémhálós fékcsövei is! szintén.... :-)))
    

Daty 272 2016. május 26. 19:15   Válasz erre: 270
Nem tudom.
Nekem semmi ilyesmi nem jelentkezett, igaz, én 170/65 vagyok, és van rajta kormánygátló is.
Ja, meg GT.:-)
    

ErErpower 271 2016. május 26. 15:13   Válasz erre: 266
Na akkor lapos volt kevés nyomás miatt... 😉
    

kawa70 270 2016. május 26. 14:24   Válasz erre: 269
Ha minden más rendben, ez a jelenség akkor jelentkezik ha elkönnyül a motor eleje. (sportmotorokon ezért van kormánygátló, mert kigyorsitáskor meglehetõsen csapkodna a kormány mivel amugy is könnyûek, az eleje emelkedni igyekszik) Nem tudom hol a súlypontja ennek a motornak, de ha ilyen nehezebbek vagytok nem lehetséges-e, hogy jobban terhelitek a hátsó kereket valamivel. A kezed nem igazán fogja rezegtetni a kormányt pláne a menetszéltõl, az azért érdekes lenne......Ha mégis akkor az rossz ómen és megintcsak konstrukciós hiba lesz.....
    

dmkiraly 269 2016. május 26. 12:38   Válasz erre: 268
Én is kb. ugyanennyi vagyok, szóval akkor tényleg lehet h errõl van szó.
    

Flenegen 268 2016. május 26. 11:39   Válasz erre: 266
Szia,

ugyanezt tapasztaltam én is a 25-30 km-es tesztkör alatt. 125-130 km/h-ig tökéletes, utána kissé bizonytalan lett az eleje. Én 190 cm / 90 kg vagyok, lehet ez az ok mindkettõnknél!
    

Daty 267 2016. május 26. 10:12   Válasz erre: 266
Biztos ami biztos, szerintem is jobb, ha átnézetsz mindent!
    

dmkiraly 266 2016. május 26. 09:48   Válasz erre: 230
Szia!

Elviszem egy teljes átvizsgálásra biztos ami biztos, mert tervezünk egy hosszabb túrát, ne ott legyen gond. Egyébként nagyon alacsony volt a nyomás a kerekekben, ezt "javítottam", de utána még mindig tapasztaltam - bár enyhébben - ezt a minimális szitálást ~130kmh és felette. Viszont ha finoman elengedem a bal kormányt, úgy érzem teljesen megszûnik a jelenség. Így fenntartom a szenáriót, h mivel én is magas vagyok - ezért is vettem ezt a motort - ahogy engem csap a menetszél, a vállaimból kivezetve a kezemig én rezgetem, és okozom ezt az enyhe random szitálást. Egy kézzel betonstabilnak tûnik, de nyilván 130-nál nem engedjük el a kormányt, szóval teljesen biztosra nem mehetek. Egyébként 2008-as szürke és 1,6-ért vettem és nagyon ideálisnak tartom magamnak, szerintem hosszú idõre társak leszünk. Két személlyel csak nagyon rövid távon próbáltam alacsony sebességgel, szóval errõl nem nagyon tudok nyilatkozni.
    

Daty 265 2016. május 25. 22:11   Válasz erre: 263
Na, már meg is van a megoldás!:-)
    

Daty 264 2016. május 25. 22:10   Válasz erre: 262
Az ára kétségtelenül baráti!
    

kawa70 263 2016. május 25. 21:58   Válasz erre: 258
Kispolski motor......... Abba is egyszerre járt a két dugattyú....lehet onnan koppintott a bmw? :) Ráadásul csak egy gyújtótrafója volt, mindkét hengerbe egyszerre adott szikrát, spóroltak azzal is.
    

Flenegen 262 2016. május 25. 21:49  
lenne mindegyikbõl 1 szett. nem szeretem / tetszik a dobozolás, ez viszont hasonló. oldaltáska, de mégis kell hozzá tartó, ami bármikor levehet... 45-bõl meglenne szett. mivel az én motoromhoz nincs szett ezért kis átalakítás mindegyik esetén kell, de ezért vannak a kreatív kollégáim:)
    

Daty 261 2016. május 25. 21:30   Válasz erre: 260
Tõled hallom, hogy ilyen is van.
    

Flenegen 260 2016. május 25. 20:02  
Van valakinek tapasztalata a Givi easylock vagy hepco becker c bow rendszerû oldaltáskákkal ami nem is az?
    

Daty 259 2016. május 25. 17:51   Válasz erre: 254
Arról én írtam!:-))
    

Daty 258 2016. május 25. 17:50   Válasz erre: 252
Biztos azért jár egyszerre, hogy ilyen szép hangja legyen, meg azért, hogy jól elzsibbassza a kezemet!:-))


    

Daty 257 2016. május 25. 17:48   Válasz erre: 251
Az enyémet megnéztem, még egyben van a garázsban!:-)))
    

Ullyses 256 2016. május 25. 17:23   Válasz erre: 254
a lényeg h kaptál egy választ a másik kérdés helyett...:))) nem kell mindig "kötõzni"... :D
    

ErErpower 255 2016. május 25. 17:17   Válasz erre: 254
Nem mondtam hogy írtad :-)))
    

kicsi 254 2016. május 25. 17:02   Válasz erre: 253
ÖÖ, a fogyasztásról nem írtam.
    

ErErpower 253 2016. május 25. 16:58   Válasz erre: 252
Nem néztem meg! csak a technikát löktem ide ki,nem a fogyasztást! :-) de jól van ez igy ahogy van mert igy lett egyszerre a nyomaték és a lóerõ aránya ;-))
    

kicsi 252 2016. május 25. 16:01   Válasz erre: 251
Szerintem Ernõ megnézte, hogy mi kelepel a kisgólyában :)

Egyébként ez az egyszerre járó dugattyús-technika kissé magas nekem, fõleg hogy csak kettõ van belõle... :)
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22119
5 622 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők