kicsi | 351 | 2016. május 30. 18:03 | Válasz erre: 350 |
......igen, úgy tûnik mostanában autót, motort jobban tudnak csinálni, mint politikát....
|
ErErpower | 349 | 2016. május 30. 15:32 | Válasz erre: 348 |
Nem, ami bele megy az excenteres agy szorítója és szíjfeszítõ csavar is van rajta... 2 szoritja egybe s meg spanolja... 3 csavaros....
|
Ullyses | 348 | 2016. május 30. 14:53 | Válasz erre: 345 |
nekem tipp: az öntvény alsó és felsõ részét tartja össze...
|
ErErpower | 346 | 2016. május 30. 13:11 | Válasz erre: 345 |
Hát úgyhogy leõltöz és segítettem neki ennyi :-) Nem négyszög, hanem torx csavar, ezzel állítják be a feszességét a szíjnak mivel az agy excenteres kialakítású...
|
kicsi | 345 | 2016. május 30. 13:09 | Válasz erre: 343 |
Megszereltük? Hányan? Az elsõ képen a függõleges csavar négyszögletes lapolással a végén, mire jó? |
ErErpower | 343 | 2016. május 30. 13:00 | Válasz erre: 339 |
Igen látom! ez is egy példa, Na ma letudtam a visszahívásos tendert a motoron ma megszereltük oda bent... esõ az volt bõven haza felé de nem volt vészes... :))) ![]() ![]() |
kicsi | 340 | 2016. május 30. 10:32 | Válasz erre: 338 |
De ismerõs ez a motor, melyik kirakatban is láttam? :))
|
nagyK | 337 | 2016. május 29. 21:50 | Válasz erre: 336 |
Á, Itt nincs kanyar.. /mindta K...i/.. Itt fix, lerögzített kormánnyal forgalmazzák a motorokat,, Tudod, helyi sajátosság .. :-) A motor gumi is szögletes profilu, amit forgalmaznak ezen a környéken.. :-) |
Daty | 336 | 2016. május 29. 21:42 | Válasz erre: 334 |
Fenét vagyunk profik. Csak igyexünk.:-) Nektek meg Nyíregy és környéke a hazai pálya! |
nagyK | 332 | 2016. május 29. 21:33 | Válasz erre: 331 |
Ha,majd rá érsz,..akár holnap.. Egy szolíd útvonaltervet lehet kérni..? Csak, hogy álmodozzam.. Térben és idõben, képzeletben utazzam.. :-) |
nagyK | 330 | 2016. május 29. 21:25 | Válasz erre: 329 |
Köszi..! Hátha, eljutok oda egyszer.. :-( Nekem csak kb 90 km.. volt :-( Na, akkor kinek nagyobb..? Játék..! |
nagyK | 328 | 2016. május 29. 21:15 | Válasz erre: 319 |
Jó neked ! Mert, van motorod és motoros feleséged.. Gratula..! Az , a szekérkerekes "mûintézmény" hol található..? |
Daty | 326 | 2016. május 29. 21:08 | Válasz erre: 324 |
14.000 - 11.440 (ennyivel vettem 05. 05.-én) = 2.560 km-t raktam bele eddig a 24 nap alatt.:-))
|
ErErpower | 325 | 2016. május 29. 20:41 | Válasz erre: 323 |
Igen! akkor lett véve akié volt anno és a vásárlás napjátol van a SERVICE felirat ;-) minden éven fogja mutatni.... :)
|
Daty | 323 | 2016. május 29. 20:25 |
Ja, még 10 km, és megvan a 14.000 km.:-) A fedélzeti számítógép, ma elkezdett figyelmeztetni, hogy 07. 20.-án szervíz!:-) |
ErErpower | 321 | 2016. május 29. 20:10 | Válasz erre: 319 |
Na jó kör volt! igen mivel egy oldalú lengõ karos, nincs közép támasz, gondoltam gyárival megegyezõen megcsinálom ha lesz idõm rá, anyag az van... ;-)
|
Daty | 319 | 2016. május 29. 20:05 |
Fél 11-kor feleségemmel felkerekedtünk, és kiugrottunk a Lengyelekhez. Ebéddel, tankolással, sok megállással, egy fagyival este fél 7-re haza is értünk.:-) 410 km lett a vége. ![]() ![]() ![]() |
Daty | 313 | 2016. május 29. 07:32 | Válasz erre: 312 |
Igen, így, ahogy mondod, beugrott! Meg az is, hogy már tényleg jártam arra többször is!:-) A kis templom a hegyoldalban, az "aranylemezes" tetõvel rendelkezõ "palota" stb... Valóban rengeteg motorossal találkoztunk! |
kicsi | 312 | 2016. május 29. 07:22 | Válasz erre: 311 |
Bizonyára beugrott,hogy mikor arra voltunk,nem is mentünk a hegyen keresztül Krasznahorkára,mert minõsíthetetlen az a szakasz,inkább a Sztósz -szomolnok szakaszt tettük még vagy háromszor. :-) Más magyar motorossal is találkozhattatok hiszen a jászói találkozó most van, jópár magyar motorossal.
|
Daty | 311 | 2016. május 28. 21:46 | Válasz erre: 308 |
Lenyomtuk a Szomolnoki kört. Ezt: https://www.google.hu/maps/dir/48.2533296,20.6459629/Aggtelek/48.6064056,20.9955622/Szomolnok/@48.5989136,20.5705286,11z/data=!4m16!4m15!1m0!1m5!1m1!1s0x473f9fa6dafba131:0x2a7f29b86c8c2d9a!2m2!1d20.5040699!2d48.4686657!1m0!1m5!1m1!1s0x473faa65d90a9af5:0x6b0ecdb092d13117!2m2!1d20.739904!2d48.7300657!3e0 Egyik fele szuper, a másik Mályinka - Lillafüred minõségû. Ez azt jelenti, hogy nagyon sz@r. Képzeld Pali, Krasznahorkaváralján a Vasgrófban találkoztunk Ildikóval, és Györgyivel!:-) Kaja után indultunk volna Poprádra, de Dobsina elõtt kb 10 kilométerrel majdnem beleszaladtunk egy kiadós esõbe, így visszafordultunk. Így 287 km lett a vége. Már több mint 13.500 km van a vasban!:-)) |
kicsi | 306 | 2016. május 28. 08:48 | Válasz erre: 303 |
Na,ja, szerinted honnan van a robbantott ábra,meg a sok alkatrész?:-)
|
nagyK | 301 | 2016. május 27. 22:14 | Válasz erre: 300 |
Háát az a "nul" kilométer.. Nem baj más járatta be :-) |
nagyK | 299 | 2016. május 27. 21:46 | Válasz erre: 296 |
Ilyen "kiegészítõ" engem is érdekelne..!! Gyári ?? Vagy csak külsõ beszállító ?? A gyári minõségnek megfelel? |
nagyK | 290 | 2016. május 27. 20:16 | Válasz erre: 288 |
Egy zsibbasztott jobb kéznek, még az asszonyok is tudnak örülni.. :-)
|
Daty | 288 | 2016. május 27. 15:05 | Válasz erre: 285 |
A GT is rezeg bizonyos fordulaton. Jól elzsibbasztotta a jobb kezemet.:-) Érdekes módon, ez inkább 100 km/h alatt. Felette eltûnik, és nekem eddig amennyivel mentem (180) nem jelentkezett. |
dmkiraly | 287 | 2016. május 27. 14:52 |
Voltam a wallisnál, majd júniusban átnézik, de amúgy az elsõ futómûben szerintük van valami hupli... kettõ is. Szóval ha júniusban kiderül h a villák sem egyenesek, akkor perelek.
|
Flenegen | 286 | 2016. május 27. 09:41 | Válasz erre: 284 |
Az F800 GS alapvetõ vezethetõségi problémája a nagyon magas építésbõl és a kis súly mellé párosuló magas nyomatékból és lóerõbõl adódik. Szerintem ami a probléma, hogy magasabb tempónál ( én 130-tól éreztem ) kicsit mentesíti a súly alól ez elejét és ez a vége... |
Stenmark1 | 285 | 2016. május 27. 08:54 | Válasz erre: 281 |
Az F 700 Gs egy nagyon jó választás. Én a tükröt kapásból lecseréltem egy Dl 650 tükörre, amibõl tényleg jól is lehet látni. A kuplungnál (ez bowdenes) úgy tudom nagyobb holtjátékot kell hagyni, én meg vagyok elégedve vele, a fék biztos jobb ezen, mert már dupla tárcsa, bár olvastam egy tesztet, ahol az adagolhatóságot azért kritizálták. Az ülésekbõl már azt hiszem 4-féle magasságú létezik, ki tudja melyikkel volt szerelve. Egyébként gyakran, gyárilag ültetett futómûvel rendelik, így szinte mindenkinek jó lehet a magassága. Hogy én mért szavaznék mégis az F 800 Gs-re, ami a nagy kerék, és a hosszabb rugóutak miatt egy kicsit nehezebben vezethetõ, mert ilyen jó útjaink vannak. Én szeretek mindig új utakat felfedezni, és abból is a kevésbé forgalmasakat, ami nálunk egyenlõ a kátyús aszfalttal. És ha egyszer megindulok K felé, akkor nem kell aggódnom, hogy szétesik a gépezet alattam. Egyébként az 1150, 1200 Gs-ekhez képest még az F 700-nak is nagyobb a teherbírása, a kisebb súlyról nem is beszélve, ami egy esetlegesen elfogyó aszfaltút esetén már tényleg sokat számítana. Egy bajom azért van ezzel a szériával, bizonyos fordulaton azért eléggé rezeg (F 650 Gs Twin, 3900/110 km/h fölött), szerencsére aztán kisimul újra. Állítólag 5000 fölött jelentkezik ez igazán, de ott én ritkán közlekedek. A 800 Gs-nél ez már 100 km/h-nál elõjött. Ti hogy vagytok ezzel? F 800 Gt-nél mi a helyzet? Ja és, hogy megnyugtassak mindenkit, a boxernél is jelentkezik ez, de ott nem zsibbasztja érdekes módon a kézfejet... |
Stenmark1 | 284 | 2016. május 27. 08:24 | Válasz erre: 266 |
Köszönöm az infókat, ezek szerint nagyon jó áron vetted, mert a 800 Gs ritka 2 m Ft alatt. Én nem nyugodnék bele, hogy így jó a motorod, ha ennyire észlelhetõ, ott tényleg van valami, a saját biztonságod elsõdleges. Nekem még eszembe jutott valami, tekintve a nagyon kedvezõ árat, és bocs elõre is a feltételezést, de az sem zárható ki, hogy esetleg egy esés vagy ütközés következtében enyhén elgörbült valamelyik telószár. Ilyen hosszú rugóútnál ez könnyebben bekövetkezik. Nyilván itt nem totálkárra gondolok, biztosan jól átnézted a gépet vételkor, egyébként a váz szerencsére igen erõs konstrukció. Remélem hogy nincsen igazam, és máshol lesz a hiba, de a biztonságod érdekében egy vizsgálat azért erre vonatkozóan sem árthat. Gratulálok a géphez, talán egyszer nekem is lesz egy... |
ErErpower | 282 | 2016. május 27. 06:29 | Válasz erre: 281 |
Mehogy már a kupplung a hibás! 😀Mindez megszokás kérdése...
|
kisfeher74 | 281 | 2016. május 26. 22:22 |
Sikerült egy BMW F 700 GS kipróbálnom egy kis kör erejéig. Õsszegzés: nagyon kicsik a visszapillantó tükrök, nagyon fent fog a kuplung, az elsõfék késõn reagál ( lehetséges az ABS miatt), nagyon jól eltalált kormány, dinamikus gyorsulás, erõteljes motorfék, nagyon magas üléspozicíó ( magasabb mint az 1200-as-é). Köszönöm a lehetõséget a Leier Gyõr-nek. Üdv: Rozsdás. |
Daty | 278 | 2016. május 26. 21:12 | Válasz erre: 277 |
Kényelmesebb, gyorsabb, rendesen le lehet fektetni!:-)) De az R1200R sem volt semmi mikor mentem vele a tesztnapon!:-) |
ErErpower | 273 | 2016. május 26. 20:16 | Válasz erre: 272 |
....meg fémhálós fékcsövei is! szintén.... :-)))
|
Daty | 272 | 2016. május 26. 19:15 | Válasz erre: 270 |
Nem tudom. Nekem semmi ilyesmi nem jelentkezett, igaz, én 170/65 vagyok, és van rajta kormánygátló is. Ja, meg GT.:-) |
ErErpower | 271 | 2016. május 26. 15:13 | Válasz erre: 266 |
Na akkor lapos volt kevés nyomás miatt... 😉
|
kawa70 | 270 | 2016. május 26. 14:24 | Válasz erre: 269 |
Ha minden más rendben, ez a jelenség akkor jelentkezik ha elkönnyül a motor eleje. (sportmotorokon ezért van kormánygátló, mert kigyorsitáskor meglehetõsen csapkodna a kormány mivel amugy is könnyûek, az eleje emelkedni igyekszik) Nem tudom hol a súlypontja ennek a motornak, de ha ilyen nehezebbek vagytok nem lehetséges-e, hogy jobban terhelitek a hátsó kereket valamivel. A kezed nem igazán fogja rezegtetni a kormányt pláne a menetszéltõl, az azért érdekes lenne......Ha mégis akkor az rossz ómen és megintcsak konstrukciós hiba lesz.....
|
dmkiraly | 269 | 2016. május 26. 12:38 | Válasz erre: 268 |
Én is kb. ugyanennyi vagyok, szóval akkor tényleg lehet h errõl van szó.
|
Flenegen | 268 | 2016. május 26. 11:39 | Válasz erre: 266 |
Szia, ugyanezt tapasztaltam én is a 25-30 km-es tesztkör alatt. 125-130 km/h-ig tökéletes, utána kissé bizonytalan lett az eleje. Én 190 cm / 90 kg vagyok, lehet ez az ok mindkettõnknél! |
Daty | 267 | 2016. május 26. 10:12 | Válasz erre: 266 |
Biztos ami biztos, szerintem is jobb, ha átnézetsz mindent!
|
dmkiraly | 266 | 2016. május 26. 09:48 | Válasz erre: 230 |
Szia! Elviszem egy teljes átvizsgálásra biztos ami biztos, mert tervezünk egy hosszabb túrát, ne ott legyen gond. Egyébként nagyon alacsony volt a nyomás a kerekekben, ezt "javítottam", de utána még mindig tapasztaltam - bár enyhébben - ezt a minimális szitálást ~130kmh és felette. Viszont ha finoman elengedem a bal kormányt, úgy érzem teljesen megszûnik a jelenség. Így fenntartom a szenáriót, h mivel én is magas vagyok - ezért is vettem ezt a motort - ahogy engem csap a menetszél, a vállaimból kivezetve a kezemig én rezgetem, és okozom ezt az enyhe random szitálást. Egy kézzel betonstabilnak tûnik, de nyilván 130-nál nem engedjük el a kormányt, szóval teljesen biztosra nem mehetek. Egyébként 2008-as szürke és 1,6-ért vettem és nagyon ideálisnak tartom magamnak, szerintem hosszú idõre társak leszünk. Két személlyel csak nagyon rövid távon próbáltam alacsony sebességgel, szóval errõl nem nagyon tudok nyilatkozni. |
kawa70 | 263 | 2016. május 25. 21:58 | Válasz erre: 258 |
Kispolski motor......... Abba is egyszerre járt a két dugattyú....lehet onnan koppintott a bmw? :) Ráadásul csak egy gyújtótrafója volt, mindkét hengerbe egyszerre adott szikrát, spóroltak azzal is.
|
Flenegen | 262 | 2016. május 25. 21:49 |
lenne mindegyikbõl 1 szett. nem szeretem / tetszik a dobozolás, ez viszont hasonló. oldaltáska, de mégis kell hozzá tartó, ami bármikor levehet... 45-bõl meglenne szett. mivel az én motoromhoz nincs szett ezért kis átalakítás mindegyik esetén kell, de ezért vannak a kreatív kollégáim:)
|
Flenegen | 260 | 2016. május 25. 20:02 |
Van valakinek tapasztalata a Givi easylock vagy hepco becker c bow rendszerû oldaltáskákkal ami nem is az?
|
Daty | 258 | 2016. május 25. 17:50 | Válasz erre: 252 |
Biztos azért jár egyszerre, hogy ilyen szép hangja legyen, meg azért, hogy jól elzsibbassza a kezemet!:-)) |
Daty | 257 | 2016. május 25. 17:48 | Válasz erre: 251 |
Az enyémet megnéztem, még egyben van a garázsban!:-)))
|
Ullyses | 256 | 2016. május 25. 17:23 | Válasz erre: 254 |
a lényeg h kaptál egy választ a másik kérdés helyett...:))) nem kell mindig "kötõzni"... :D
|
ErErpower | 253 | 2016. május 25. 16:58 | Válasz erre: 252 |
Nem néztem meg! csak a technikát löktem ide ki,nem a fogyasztást! :-) de jól van ez igy ahogy van mert igy lett egyszerre a nyomaték és a lóerõ aránya ;-))
|
kicsi | 252 | 2016. május 25. 16:01 | Válasz erre: 251 |
Szerintem Ernõ megnézte, hogy mi kelepel a kisgólyában :) Egyébként ez az egyszerre járó dugattyús-technika kissé magas nekem, fõleg hogy csak kettõ van belõle... :) |