Daty | 246 | 2016. május 24. 12:47 | Válasz erre: 245 |
Köszi Uly! Egyébként valóban elég ritka az F 800-as kategória bármelyik tagja, de ezt láthatod a fórumon való "tülekedésbõl" is. |
Ullyses | 245 | 2016. május 24. 09:21 | Válasz erre: 240 |
Látod ez eszembe sem jutott , Datynak fotóztam, h örüljön van Pesten is márkatársa és talán a fotó hatására elõbújik majd a névtelenségébõl... de megvallom 2 m-nél közelebb nem mentem a géphez...:)
|
kawa70 | 243 | 2016. május 23. 22:03 | Válasz erre: 242 |
nekem való lenne mert bár semmiben nem szerettem volna kéket, ehhez képest minden jármû kékre sikeredett a portán......
|
Ullyses | 238 | 2016. május 23. 20:37 |
ma láttam Bpesten a Váci úton a Westend Irodaház elõtt parkolt... :) Ismerõs vkinek? ![]() |
ErErpower | 237 | 2016. május 23. 20:33 | Válasz erre: 235 |
A kedvencem! :-) nem dísz! gyári alap felszereltség! :-)
|
kicsi | 231 | 2016. május 23. 20:24 | Válasz erre: 228 |
Ezt nem merném kijelenteni....mert a kis GS-sel már mentem... de kis GT-vel még nem :))) |
Stenmark1 | 230 | 2016. május 23. 20:24 | Válasz erre: 214 |
A teszteken végsebességig stabilitást jeleznek, a hosszú rugóút ellenére, ami a futómû egyértelmû dicsérete. Viszont kofferrel ez már nem igaz. Koffer nélkül próbáltad? A rugóstagok állapota, csillapításának vizsgálata is megérne egy misét, esetleg a hátsó beállítása (összhang az elõfeszítés és csillapítás között)...Mielõtt a szervizbe rohannál... Ha publikus, melyik évjárat, és mennyi volt az ára (szín?) Magam is azon gondolkodom, hogy két motorból (F 650 Gs Twin, R 1150 Gs Adv) esetleg egy lesz, F 800 Gs, csak az egy napos próba után az áttételt az F 650 Gs Twinbõl venném át. Milyen két személlyel a vas, teljes terheléssel próbáltad? |
kawa70 | 229 | 2016. május 23. 20:22 | Válasz erre: 221 |
Bmw-re olyan nem kell, csak a rizskályhás versenymotorokra :)))) Mer azok nem olyan kiforrottak és képes beszitálni az eleje:)
|
kicsi | 224 | 2016. május 23. 20:20 | Válasz erre: 223 |
Ne feledd, bár rokon a két motor, azért a felépítésben van különbség bõven.
|
Daty | 223 | 2016. május 23. 20:19 | Válasz erre: 218 |
180-ta már mentem a GT-vel, de semmiféle szitálás nem volt. 110-nél engedtem már el a kormányt, akkor sem szitált be. |
Flenegen | 215 | 2016. május 23. 18:17 | Válasz erre: 212 |
Ne nézd meg. 1 hónapja voltam BMW teszt ezetésen és egy F800 Gs-tispróbáltam. 110 km volt a motorban tehát szinte új volt. Ugyan ezeket a problémákat tapasztaltam, meg is említettem az értékesítõnek. Azt mondta hogy ez ilyen inkább az alacsonyabb sebességre tervezett és terepen teljesít jobban.
|
dmkiraly | 214 | 2016. május 23. 16:25 | Válasz erre: 213 |
Köszi a tippeket, centrírozással indítok jövõ héten, gumik elvileg tavaly nyár végén lette cserélve, bár én idén vettem a motort. Ha ez egyelõre nem segít, akkor jöhet a kormánycsapágy...
|
ErErpower | 213 | 2016. május 23. 16:11 | Válasz erre: 212 |
Kormány csapágy ellenõrzés vagy a gumi nem egyenletesen van már elkopva! nézd meg...
|
dmkiraly | 212 | 2016. május 23. 16:05 |
Sziasztok! F800 GS-en nem tapasztal(t) még valaki enyhe random kormányszitálást kb. 125 km/h tempónál, és felette? Kiszámíthatatlanul jön és elég gyakran, kissé félelmetes, de nem nagyon durva, viszont nem vagyok túl magabiztos tõle. |
Daty | 210 | 2016. május 22. 22:21 | Válasz erre: 209 |
10.00-kor Barcikáról, este 19.30-ra itthon is voltunk ebéddel, sok megállással együtt. Igen, láttunk havat is, bõven! |
kawa70 | 206 | 2016. május 22. 22:05 | Válasz erre: 202 |
Hát még ha mentél is vele:) Bár az is nehéz mint a sár, és kevesebbet se eszik, de nagyon stabil és erõs motor. De az új FJR se semmi lett....ha már zongora :)
|
kawa70 | 205 | 2016. május 22. 22:00 | Válasz erre: 204 |
A 10 nagyon szélsõséges, de képes rá a berendezés......meg a hozzátartozó páratlan élményhez is, ami közúton nem publikus:) De persze azért el lehet közlekedni 4,8-5 körül is, és az még haladós tempónak mondható. Ez persze a Tiédhez képest messze van, de jóval nagyobb tömeget is kell megmozgatni és gyorsítani.
|
Daty | 203 | 2016. május 22. 21:55 | Válasz erre: 200 |
Már kész van az út, igen. Az idõ valóban szuper volt. Most nem terveztük Poprádig, de csak 66 km-re voltunk tõle!:-)) |
kawa70 | 201 | 2016. május 22. 21:53 | Válasz erre: 197 |
Nekem valahogy mostanában mindig 7 körül eszik :) Mondjuk képes 10-et is.
|
kawa70 | 200 | 2016. május 22. 21:50 | Válasz erre: 197 |
Na azt az utat irigylem, ráadásul remek idõt is fogtatok ki. Breznó felé kész van már az út? Tavaly csinálták. Jövõ héten fagyi túra de aztán el akarok menni vagy Poprádig....
|
Daty | 197 | 2016. május 22. 21:46 |
Ma megvolt a Tátra is, igaz, csak az alacsony. 526, és Breznó megvolt!:-) 353 lett a vége. Szuper volt. A leendõ F 800 tulajok okolására, nem azért, mintha számítana.:-) A tegnapi Bükk-Mátra 292 km-es kör fogyasztás 3,75-re jött ke. Ernõ, igazad van, szinte a CTX szintjén fogyaszt!:-) Május 05.-én 11.440 km-rel vettem most 13.250 van, benne, de eddig meg vagyok vele elégedve.:-) |
kawa70 | 196 | 2016. május 22. 21:46 | Válasz erre: 195 |
Á, dehogy......de ha még kicsit öregszem zongora lesz belõle......Közbe még ha alkalmam lenne akkor vissza a fûnyírógyárba egy zzr-1400-ért :)
|
ErErpower | 193 | 2016. május 22. 21:13 | Válasz erre: 192 |
Nem! mondom aki ismeri a típusokat azt tudni fogja.... :) F800S/ST/GT szíjasok, F800R/GS/GSA láncosak...
|
kawa70 | 192 | 2016. május 22. 21:11 | Válasz erre: 191 |
Tehát ha akarnék tudnék venni láncost is meg szíjast is ugyanabból az évjáratból?
|
ErErpower | 191 | 2016. május 22. 21:10 | Válasz erre: 190 |
Két féle megoldás született lánc és szíj amit mai napig gyártják és akinek igénye szerint vásárolja amilyen típus kell neki! ;-)) Igaza volt jól választott!
|
kawa70 | 190 | 2016. május 22. 21:05 | Válasz erre: 189 |
Jaaa:)))) há mer rögötn bmw-vel kezdi pályafutását :))) Viszont az érdekelne hogy miért láncos, és nem szíj hajtásos. |
kawa70 | 190 | 2016. május 22. 21:05 | Válasz erre: 189 |
Jaaa:)))) há mer rögötn bmw-vel kezdi pályafutását :))) Viszont az érdekelne hogy miért láncos, és nem szíj hajtásos. |
kawa70 | 190 | 2016. május 22. 21:05 | Válasz erre: 189 |
Jaaa:)))) há mer rögötn bmw-vel kezdi pályafutását :))) Viszont az érdekelne hogy miért láncos, és nem szíj hajtásos. |
ErErpower | 189 | 2016. május 22. 20:58 | Válasz erre: 188 |
Ez hogy jön ide? :) : Sajnos neki fogalma se lesz a szar motorokról,,,, ??? |
kawa70 | 188 | 2016. május 22. 20:55 | Válasz erre: 187 |
A hogyanok: A srácot régóta ismerem, csak nem tudtam hogy vagy két éve motorozni is kezdett, ezt a ténykedését inditotta a nevezett technikával. Aránylag fiatalon kevés km-rel jutott hozzá és vez. tech. tréningen voltunk ma, ott edzett õ is vele. Csak azt hittem nem olyan sûrû példány a motorcsinálók fellegvárának eme remeke és kiderül a szomszédban is rejtekezik belõle.
|
ErErpower | 187 | 2016. május 22. 20:49 | Válasz erre: 186 |
Amit leírtál... :) : Ma összeakadtam egy helyi F800R-el, tavaly vette a srác. Igaz az láncos, meg a bandzsi lámpás. Sajnos neki fogalma se lesz a szar motorokról, mert rögtön az evolució tetejét támadta jogsi szerzés után :)))
|
kawa70 | 184 | 2016. május 22. 20:13 | Válasz erre: 182 |
Ma összeakadtam egy helyi F800R-el, tavaly vette a srác. Igaz az láncos, meg a bandzsi lámpás. Sajnos neki fogalma se lesz a szar motorokról, mert rögtön az evolució tetejét támadta jogsi szerzés után :)))
|
Daty | 182 | 2016. május 21. 21:33 |
Ma megvolt a Bükk, meg a Mátra, holnap megyünk a Tátrába.:-) 292 lett a vége, szinte az egész szerpentin volt.:-) |
Daty | 180 | 2016. május 21. 21:27 | Válasz erre: 177 |
Még én sem nyugodtam meg, mert még csak szûk két hete, hogy beleszaladtam, és ha jól olvastam, ettõl több az átfutási idõ.:-((
|
kawa70 | 179 | 2016. május 21. 19:37 | Válasz erre: 178 |
Technikailag igen, viszont szerencsére itthon még talán nem alkalmazzák teljes mértékig. Maga a rendszer tudná kezelni az biztos.
|
csokabi | 178 | 2016. május 21. 15:46 | Válasz erre: 176 |
A két utolsó mondatodra reagálnék. Osztrák és svájci oldalon tudják ezt a funkciót a radarok. Elölrõl bemér és fényképez, hátulról pedig már csak fényképez az adatrögzítés miatt. A lichtensteiniek használnak egy spéci radart, ami mobil és kétarcú. Magyarul az út szélérõl tudja mérni mind a két irányt és mind a két oldalán van radar, kamera, piros és normál vaku is. Tehát technikailag simán kivitelezhetõ.
|
Kawakarika | 177 | 2016. május 21. 12:08 | Válasz erre: 176 |
Én a telefonálás miatt húztam a hátsómat,de egy kicsit megnyugodtam:http://www.penzcentrum.hu/utazas/ez_most_komoly_mar_ezert_is_buntet_a_szupertraffipax.1049689.html
|
kawa70 | 176 | 2016. május 21. 09:13 | Válasz erre: 175 |
Ezekkel a fix trafikkal is lehet igaza lesz a rendõr ismerosnek hogy nek változott semmi az eddigiekhez képest. A mobil tovabbra is csak.azt tudja.mint eddig kb. 80 méterrõl lefenykepez ha sietsz. A fix esetében kicsit sok a marketing. A biztonsági öv pl.nagy valoszinuseggel csak remisztes. En miota indult a rendszer legalabb 10 alkalommal.mentem at alatta öv nélkül. Eddig semmi. A szembõl meres motor eseten aztan hátulról is fenykep a rendszam miatt még nem biztos de egyszer azt is megnezem majd. Minden jármûrõl nem csinál fényképet ha meg elmentem.alatta es már szabalyosan mitõl készítene. Azt meg nem.tudja mikor érek alatta át és lehet 5 jármû is megy egymás után.
|
Daty | 175 | 2016. május 21. 07:58 | Válasz erre: 174 |
:-) Pedig igyexek magam visszafogni, a Hódoscsépányi fix trafi óta be vagyok sz...rva. Ha csenget a postás, már reszketek is!:-(( |
kawa70 | 174 | 2016. május 20. 22:52 | Válasz erre: 173 |
Engem eddig se zavart :) Pedig írhattam vóna: nnnnna, kezdõdiik máán......;) viszont milyen visszafogott lettél a közúti közlekedésedet illetõen..... :)))) |
Daty | 169 | 2016. május 20. 21:17 | Válasz erre: 168 |
Nem vetted észre, hogy direkt?:-) Hogy sokkoljalak!:-)) Vicceltem, valóban csak poénból írtam!:-D |
nagyK | 165 | 2016. május 20. 20:35 | Válasz erre: 162 |
Uri ember ilyenrõl nem beszél, (:-)) és fõleg motoros oldalon... Innentõl kezve, méltán vívod ki ...... |
kicsi | 163 | 2016. május 20. 18:35 | Válasz erre: 162 |
Biztos voltam, hogy jó lesz a fogyasztásod, hisz csak poroszkáltunk.:)
|
Daty | 162 | 2016. május 20. 18:04 |
Pali! Te tudod, hogy mentünk le Nyíregyre. A fogyim 3,9-re jött ki!:-)) |
Daty | 161 | 2016. május 20. 15:46 | Válasz erre: 160 |
Thx, ha arra járunk élünk vele, de csak akkor ha Ti is eljöttök errefelé!:-))
|
Daty | 154 | 2016. május 19. 20:33 |
NagyK! Köszönjük szépen a vendéglátást, szuper volt minden, és nagyon jól esett!:-)) Pali! Neked meg köszönöm, hogy szóltál, hogy lesz tesztvezetés, és rábeszéltél, hogy próbáljam ki az R1200R-t!:-) Szuper volt az egész délután, és még motoroztunk is egy jót!:-) |