kawa70 | 152 | 2016. május 18. 21:27 | Válasz erre: 150 |
És mindjárt nem is kötnek bele hogy mész mint az állat :))
|
kawa70 | 149 | 2016. május 18. 20:39 | Válasz erre: 147 |
Jó, de õk is szabálytalanul :) Meg persze én is ha arra járnék. Mások szabálytalansága nem mentesit;)
|
kawa70 | 148 | 2016. május 18. 20:35 | Válasz erre: 145 |
Mindenki másképp motorozik.......... de elég annyi is hogy ha szükség úgy hozza van tartalék még a motorban.............A tempós motorozás nem mindig egyenesen arányos az ész nélkülivel. Persze a biztonság mindenek elõtt.
|
Daty | 147 | 2016. május 18. 13:49 | Válasz erre: 145 |
Pl. Miskolc-Szerencs. Vagy Miskolc-Sátoraljaújhely. Autóval is tolják neki ennyivel többen is. Autópályát én is kerülöm. |
Daty | 146 | 2016. május 18. 13:47 | Válasz erre: 144 |
Hát... ez így nem igaz, hogy kiváltam, mert ha lenne hozzászólás, kérdés, szívesen benéznék, hozzászólnák, de mivel nincs....:-(
|
gezasz | 145 | 2016. május 18. 12:55 | Válasz erre: 143 |
"Az fontosabb, hogy nyugodtan kezdek bele elõzésbe 140 környékén, ha kell. " Hol lehet, illetve hol kell, meg minek ennyire sietni? 140-nél én már semmibe se kezdek bele, az már elég haladós tempó. Autópályát kerülöm. |
Ullyses | 144 | 2016. május 18. 12:24 | Válasz erre: 143 |
...pedig fogynak a CTX-ek és az NC-k... tegnap(láttam a szervízben) egy szép piros NC 750 várta új gazdáját... - ezért fura h nem szól senki a fórumhoz, de majd lassan "lökök " rajta... :) Sajnálom h kiváltál.... :( |
Daty | 143 | 2016. május 18. 10:59 | Válasz erre: 142 |
Az új motor a garázsban van, az idõ miatt, egyenlõre nem mentem vele többet. Tehát, még van mit szokni rajta. Sem a végsebessége, sem a dönthetõsége, sem a "komfortja" miatt nem sírom vissza CTX-et, de az automata váltóját imádnám a BMW-ben!:-)) Nem néztem mennyi idõ alatt gyorsul 100-ra. Ezt egyik motoromnál sem néztem. Ez nem volt fontos. Az fontosabb, hogy nyugodtan kezdek bele elõzésbe 140 környékén, ha kell. Látom, a CTX fórumnak valóban annyi lesz. Épp úgy mint sajna a Dunakeszi motorosoknak.:-(( |
Ullyses | 142 | 2016. május 18. 10:15 | Válasz erre: 141 |
mi a helyzet az új motorral? Megszoktad már? Gondolom a végseb miatt nem sírod vissza a CTX-et... mennyi idõ alatt gyorsul 100-ra, nézted? ...a CTX fórumnak meg annyi... :(( |
Daty | 141 | 2016. május 17. 08:09 | Válasz erre: 138 |
Szerintem az ST-vel/nek nem lesz kihívás a Szlovák túra. Ezt arra alapozom, hogy a Triumph Sprint ST 1050 hasonló felépítésû, és gond nélkül mentünk a Tátrában utassal 400-500 km-eket naponta. Egyébként valóban kellemes, sõt, élvezetes a GT-vel az utazás!:-) Jól elnyeli az út egyenetlenségeit, nem ráz, nem pattog, mégis stabil, nem hintázik kanyarban. Ha meg mégis, akkor csak át kell kapcsolni komfort fokozatból sport fokozatba az elektromos futómû állító (ESA) kapcsolóját, és gond megoldva.:-) |
Daty | 140 | 2016. május 17. 08:07 | Válasz erre: 137 |
Azért a kardán az mindent visz!:-)) Imádtam volna, ha az van a GT-n is. Az az 50.000 km sem rossz, amit elmegy egy szíjjal, de húzós az ára, olyan 130 EFt körül van. Bár szerintem csak körül kell nézni, és ugyan olyat tuti be lehet szerezni olcsóbban is. |
Daty | 139 | 2016. május 17. 08:05 | Válasz erre: 136 |
Gratuláció átadva, nagyon örült, hogy elismerted az eredményét. Annál is inkább, mert mint Te is írtad, a Bükkin már végigmenni is eredmény. Õ is kétszer bukott, azt mondta, nagyon nehéz pálya volt, igaz, csak a közép távon (57 km) indult. Az esélytelenek nyugalmával indult, eszébe sem jutott, hogy dobogóra is állhat...és mégis.:-) Igen, mond valamit neki a Duna Maraton, rég szeretne eljutni oda, csak eddig nem jött össze, de ami késik, nem múlik.:-) Én is úgy hallottam, hogy a GT-nél már nem voltak problémák a hajtással. Igazából a szíj csendessége már akkor is megmutatkozik, ha csak tolod, hangtalanul gördül. Menet közben pedig a motor hangon kívül semmit nem hallani a szíj miatt. A Buell is gyönyörû darab, nekem is tetszik! A GT szélvédelme számomra tökéletes (170 cm vagyok) de szerintem a magasabbaknak már vagy túraplexi, vagy magasító kell hozzá, ugyanis nem állítható a magassága. Ez a magasabbaknak biztos sokat levesz az "értékébõl". Milyen megoldást találtál a szélvédõre? Igen, szimmetrikus a két oldaldoboz, de mint írtad a magas kipufogó miatt a bal oldaliból, hátulról "kivágták" a kipufogó helyét, ott a hõ miatt dupla a doboz fala. Így 2-3 literrel kisebb is az ûrtartalma, de szerintem ez nem gond. |
rimen | 137 | 2016. május 17. 06:30 | Válasz erre: 136 |
Igen,a szíjhajtás miatt nagyon csendes (majdnem mint a kardán)😊
|
Stenmark1 | 136 | 2016. május 16. 21:49 | Válasz erre: 135 |
Gratulálok a feleségednek, akkor neki biztos mond valamit a Duna Maraton, aminek a pályaigazgatója vagyok. A Bükkben többször indultam már maratonon (a hosszún is), de nekem a teljesítés is nagy szó. Az F 800 Gt-rõl az jutott eszembe, hogy már többször nézegettem milyen jó forma, és a szíjhajtása miatt nagyon tettszik. Egyébként azt olvastam, hogy ennél a szériánál már nem problémás a hajtás. Gondolom elég csendes lehet menet közben! A Buell Ulysses, mint enduro szerû motor is szíjhajtásos, egyszer majdnem vettem egyet. Milyen a Gt szélvédelme, ott is állítható a plexi magassága? Az Rt ebben példaértékû volt, a Gs eknél állandóan farigcsálnom kell a szélvédõket, most sikerült nemrég egy jó megoldást csinálnom az Adv-nél. Tettszik még a Gt-nél a szimmetrikus dobozrendszer, az Adv-nél már megoldottam ezt, de a 650 Gs-nél ez elég problémás a fura tank miatt, valamint a kipu lejjebb engedése is problémásabb. Úgy látom a Gt-nél sincsen nagyon lent a kipu, pedig gondoltam azt átépíteni a Gs-re a dobozok szimmetriája miatt. |
Daty | 135 | 2016. május 16. 20:45 | Válasz erre: 134 |
Gondolom, hogy a kerékpár egy fantasztikus eszköz, de errõl feleségem többet tudna beszélni, nálunk a családban õ a "kerékpár mániás".:-) (Csak, hogy dicsekedjek vele, 2 éve korcsoportjában második lett a Specialized Bükk Maratonon.:-)) ) Amúgy értem, mire céloztál a könnyedséget illetõen, és nem vettem negatív dolognak a megjegyzést! Köszönjük az újabb infókat! |
Stenmark1 | 134 | 2016. május 16. 20:33 | Válasz erre: 131 |
Gondoltam, hogy kis bõvítésre szükség lesz a hozzászólásomat illetõen. A biciklis hasonlat semmiképpen nem lekicsinylõ, sõt pozitív. Sokat bringázok terepen, erdõben, a kerékpár egy fantasztikus eszköz. Pl itt van barátom, végre meg sikerült fertõznöm a márkával, és mit vett, egy F 650-et (karburátorost). Neki a könnyedsége az elsõdleges szempont, és bár minden motorommal ment, mégsem kapott rá a boxer ízére. Egyébként az F 650 üléspozíciója telitalálat, számomra az egyetlen Bmw, ami egybõl kényelmes volt. Szóval nem akar mindenki a nagy bálnával motorozni, és ez így van jól. Engem a boxer Gs akkor gyõzött meg, amikor az életemben, a kétszemélyes motorozás elkezdõdött. Az a futómû azért egy csoda, mert 2 személy fullra megpakolva még élvezetes motorozást nyújt. Az a behemót hihetetlen, akkora dög, és menet közben ebbõl mit sem érezni, úgy megy a kanyarokba mintha csak arra készült volna. És érdekes, amikor a kis Gs-el megyek, alig van hiányérzetem, erre mondják, hogy a Bmw mindig is tudott futómûvet készíteni. Sõt annyira aktív az üléspozíció, hogy egy hirtelen felbukkanó akadályt biztosan jobban kerülnék ki vele, mint a boxerrel. És mentünk vele 2 személlyel is, igaz csomagok nélkül, úgy is ugyanazt a könnyedséget nyújtotta. Bár párom itt már jelezte, hogy neki a boxer kényelmesebb volt hátul. Amennyiben készülnék egy hosszabb útra egyedül cuccokkal, amiben igazán rossz utak (murva, föld) is vannak, oda mindenképpen az F 800 Gs-t választanám, ott ugyanis már meg kellene küzdeni a boxer súlyával, és ott már a közlekedés praktikuma elsõdleges szempont lenne. Sajnos az F széria országúti gépeivel nincsen tapasztalatom, egy Rt-m volt egy ideig, féltem Erdélyben, hogy rövid lesz a rugóút, és ennek ellenére szépen helytállt. Aztán eladtam, mert nekem magasabb motor kellett. Köszönöm a lehetõséget, jó motorozást mindenkinek. |
rimen | 132 | 2016. május 16. 19:54 | Válasz erre: 131 |
Ne szó szerint értsd,de sokkal könnyebbnek éreztem mint az R-t. |
Daty | 131 | 2016. május 16. 16:29 | Válasz erre: 130 |
Szerintem ez evidens, hogy egy nagyobb vason jobb a fékerõ, futómû stb... Nekem nem tûnik biciklinek az F 800 GT, igaz, csak 170 magas vagyok.:-) |
rimen | 130 | 2016. május 16. 12:55 | Válasz erre: 127 |
Anno én is voltam próbavezetésen Bogláron, elõször egy 60ezret futott R1200R-t próbáltam utna jött a 800GT mindkettõnek hasonló volt a felszereltsége,de úgy ahogy te is írod biciklisnek éreztem a 800-ast. Én úgy itéltem meg hogy fékerõ,futómû,kényelem szempontjából gyengébb az R1200-nál. Azután a németeknél is elvittem egy R1200-öt jó félnapos próbára az a gép szinte új volt,csak 250Km volt benn. Akkor eldöntöttem hogy az 1200 lesz az én motorom.Azóta eltelt 3 év és beletettem 38ezret probléma mentesen,azt gondolom jól döntöttem. Viszont van 2 ismerõsnek is 800-asa azokkal sem volt még gond.
|
ErErpower | 129 | 2016. május 16. 11:42 | Válasz erre: 127 |
Ez így van ahogy leírtad... :) nekem a R1200Gs negy nehéz bálna! beérnék egy R nine T vel és kész! :-)
|
Daty | 128 | 2016. május 16. 11:32 | Válasz erre: 127 |
Szia! Köszi, hogy benéztél, és megosztottad velünk tapasztalataidat! Ilyen hozzászólást szeretnék jó sokat! Természetesen igyekszem mindent megtenni, hogy "életben maradjon" a topic!:-) Kétségtelen, hogy annak, aki motorozik, nem elsõdleges szempont a fogyasztás, de szerintem mindenki örül neki, ha nem eszik sokat a vasa! A súly sem elhanyagolható, mint ahogy Te is írod! Köszi még egyszer, hogy benéztél, gyere máskor is!:-) |
Stenmark1 | 127 | 2016. május 16. 11:23 | Válasz erre: 122 |
Sziasztok! A külön topik nyitása jogos, hogy életképes lesz e, azt majd az élet eldönti. A többi Bmw-s fórumnak pont az a gyengéje, hogy gyakran elvész az információ, túl sokat kell olvasni fölöslegesen. Volt már próbálkozás, a német oldalak mintájára, tematizált oldal nyitására, de az elhalt a kevés hozzászólás miatt. Én is sokat használok egy F650 Gs Twint (páromé), így van némi tapasztalatom a típust illetõen. Most pont azon gondolkodom, hogyha szabadulok a boxer, tele-palalever bûvkörbõl, akkor egy F 800 Gs-t választanék. Már odáig jutottam, hogy béreltem is egy napra, nagyon tanulságos volt. Az F széria hihetetlen elõnye, az elegendõ teljesítmény mellett, a fogyasztása. Persze ez nem mindenkinek szempont, de akkor is elképesztõ, hogy az 1150, 5 literes fogyasztása mellett, páromé 3,6 ot eszik. Egy hosszabb úton, azért ez már számottevõ. A másik elõny a könnyedség. A boxerrõl átülve, mintha biciklire pattantam volna, és Bp felé ez nagy elõny. Szóval az F, a Bmw-t szeretõk reális választása, mondom ezt egy boxerrõl nézve. Jó motorozást mindenkinek! |
Daty | 124 | 2016. május 16. 10:55 | Válasz erre: 123 |
Na jó, akkor úgy írom, hogy nekem nincs vele tapasztalatom, csak Neked!:-)) Amaz milyen is volt pontosan? |
ErErpower | 123 | 2016. május 16. 09:47 | Válasz erre: 122 |
Igen ahogy bököd! de Daty nekem ez a már a második típus ugyan azzal a blokkal ;-) szóval nem hiába tértem vissza ehhez a technikához mivel úgy láttam bevált mást nem tudtam egyszerûen venni ;-) igaz nem kell fújkálni ott, az elõbbi az láncos volt de jó kis gép akkor is.... :-))
|
Daty | 122 | 2016. május 15. 20:56 | Válasz erre: 121 |
:-))))))))))) A fenét. Én inkább azt szeretném, hogy minél több F 800 tulaj összejöjjön itt, és kielemezzük a típus elõnyeit, hátrányait, esetleges hibáit. No meg azt, hogy ha valakinek vannak már tapasztalatai az esetlegesen elõforduló hibák orvoslásában, azt megossza itt a többiekkel. Meg, ha vannak fejlesztési ötletek, egyedi ötletek, megvalósítások, akkor okuljunk, tanuljunk. Ezt szeretném. De mint látod, eddig tulajok csak ketten vagyunk Ernõvel, és mivel most vettük, olyan sok tapasztalattal egyikünk sem bír.:-( |
kawa70 | 121 | 2016. május 15. 20:50 | Válasz erre: 120 |
Jogos, akár... De remélem nem egy második bmw-s topic alakul, mert a másik oldalról nézve kizárólag ezen tipusok tulajai állandó evoluciós problémával küzdenek és valami fejlõdéstörténet végét elemzik ezen tipussal......Holott ha jobban megnézzük korántsem hibátlan a termék idõnként :) de ha piszkálódásként aposztrofálható a dolog, akkor az kizárólag a fenti két ténynek szánt és véletlenül sem személyednek ;) Elég régóta olvasgatom az itt lévõk írásai, ha megnézed a regszámomat, láthatod nem idegen annyira senki az itt rendszeresen irogatók közül. Vannak emberek, akiknek szivesen olvasom bármely témában a hozzászólásait, mert érdekelnek. Ha nem Te hozod létre ezt a topicot, kicsi a valószínûsége hogy kettõnél többször benézek. Ugyanígy a CTX sem érdekelt mint típus, kizárt hogy olyanom legyen viszont létrejöttétõl figyelemmel kísértem, mert érdekelt a véleményed. |
Daty | 120 | 2016. május 15. 18:54 | Válasz erre: 119 |
Persze, hogy nem veszem a szívemre, hisz ismersz, de néha jól esne más is a tréfás piszkálódáson kívül. Mert azt ugye mindannyian tudjuk, hogy minden viccnek legalább a fele igaz!:-)) |
kawa70 | 119 | 2016. május 14. 20:24 | Válasz erre: 114 |
Nem hiszem hogy kezdõdik bármi is, ott a szmájli........Egyébként sem Neked szólt, Daty meg gondolom nem veszi a szivére, sejti hogy nem piszkálás akar lenni.
|
kicsi | 116 | 2016. május 14. 20:06 | Válasz erre: 115 |
Igen, jól sejted az okokat. Nálunk minden a legnagyobb rendben.:) |
Daty | 115 | 2016. május 14. 19:50 | Válasz erre: 114 |
Mi kezdõdik? Nem igazán értelek? A piszkálásom?:-) Hozzászoktam, mert tudom, mibõl fakad...:-)) Mesélj, hogy sikerült a nap? Ha nem akarod itt, priviben is jó! |
Daty | 113 | 2016. május 14. 17:54 | Válasz erre: 111 |
Járt a CTX-hz is!:-) Vissza is vittem, mielõtt eladtam, ki is cseréltek benne valami relét. |
kawa70 | 112 | 2016. május 14. 17:34 | Válasz erre: 110 |
Látod, hovajutottál :))) A CTX-nél nem voltak ilyen titokzatos dolgok :)
|
kawa70 | 111 | 2016. május 14. 17:32 | Válasz erre: 101 |
Hiába no, BMW :)) Vele jár a gyári visszahivás :) De persze ez extra, ami a többihez nem jár :))
|
ErErpower | 109 | 2016. május 14. 14:26 | Válasz erre: 108 |
Dzsuva miatt hogy ne menjen be közzé a csapágyba...azért van volt a vissza hívása....mondom eljössz majd elmondom na :)) nem publikus! :-)))
|
Daty | 106 | 2016. május 14. 13:54 | Válasz erre: 103 |
Ez azt jelenti, hogy azt is lenyomoztad, hogy melegszik e a hátsó kerékcsapágy?:-)
|
Daty | 105 | 2016. május 14. 13:54 | Válasz erre: 104 |
Akkor mi lenne, ha mesélnél róla bõvebben, nem egy mondatokat írnál csak? Pl válaszolhatnál arra, amit kérdeztem, hogy mirõl lehet észrevenni? (Most nehogy azt írd, hogy ha megfogod, meleg, mert ezt kitaláltam magamtól is.) Mikor, ilyen terhelésnél melegszik, mikor érdemes megnézni stb... Elõre is köszi! |
Flenegen | 100 | 2016. május 14. 09:33 | Válasz erre: 99 |
Azt nem tom, de több helyrõl hallottam, így igaz a hír. Volt /van rá visszahívás.
|
Daty | 99 | 2016. május 14. 08:37 | Válasz erre: 98 |
Érdekes, én errõl eddig nem hallottam, pedig tájékozódtam, mielõtt megvettem. Hozzáértõ BMW szerelõ szerint F800-asokat csak olaj és fékbetét cserére szoktak hozzá vinni, vagy ritkán kormány csapágy, vagy vezérmû lánc feszítõ miatt. Mibõl is lehet ezt a hibát észrevenni? |
ErErpower | 98 | 2016. május 14. 07:36 | Válasz erre: 97 |
Én is szintén vittem be e miatt, mivel használtan vettem és elõzõ tulaja b@szott rá! a munka díja és alkatrésze szinte ingyenes... ennyi... :)
|
Flenegen | 97 | 2016. május 14. 06:29 | Válasz erre: 96 |
Igen igaz, olyannyira hogy a barátom motorján gariba cserélték. Állîtólag van visszahívás rá.
|
ForzásBubu | 96 | 2016. május 13. 20:47 |
Sziasztok! Érdeklõdök a tapasztalt F800 tulajdonosoktól, hogy igaz-e, hogy a szíjhajtású típusnak konstrukciós hibás a hátsó kerék csapágyazása és emiatt melegedésre hajlamos. Ezen kívül van-e bármilyen ismert típushibája? Egyébként nekem egy F650cs-em van, ami az F800 kistestvérének mondható. Az is szíjas, de még nem volt idáig semmilyen mûszaki problémám vele. Nagyon tetszik az F800GT és talán váltani fogok is rá, emiatt szeretnék elsõkézbõl infókat kapni róla. |
kicsi | 95 | 2016. május 13. 20:35 | Válasz erre: 94 |
Kis szél, felhõk között bujkáló nap, de a hajam még mindig tart :))
|
Daty | 92 | 2016. május 13. 20:20 | Válasz erre: 90 |
És melyik lesz a jobb? Az R1200R?:-)) Ezexerint nem mentetek el? |
Daty | 91 | 2016. május 13. 20:19 | Válasz erre: 88 |
Mint a CTX-tõl, az F 800-tól is biztos van jobb motor. Sõt, szerintem minden motortól van jobb, vagy ha nincs, akkor majd csinálnak, és lesz!:-) |
Daty | 89 | 2016. május 13. 20:18 | Válasz erre: 87 |
Már nincs meg, és mégis azt mondom, amit írtam is, a maga nemében szuper volt.
|
gezasz | 88 | 2016. május 13. 20:11 | Válasz erre: 87 |
Majd amikor rájön, hogy a F800-nál is van sokkal jobb :) De az még egy kis idõ
|
rimen | 87 | 2016. május 13. 19:22 | Válasz erre: 86 |
Bocsi,de még megvolt a CTX nem sok jobb motor volt nála. Látod mégis csak van. |
Daty | 86 | 2016. május 13. 16:11 | Válasz erre: 84 |
Szia! Rég láttalak, merre jártál?:-)) Igazából nem a CTX-bõl volt elég, hanem abból, amit egyes területeken (sebesség, dönthetõség, kényelem) nyújtani tudott. Eddig meg vagyok elégedve vele!:-)) |
ErErpower | 77 | 2016. május 12. 21:26 | Válasz erre: 75 |
Ok itt a foto róla! :-) pl. itt 401km mentem 1 tankkal! na de most komolyan!. 3.7 l ez F800R rel!
![]() |
nagyK | 76 | 2016. május 12. 21:24 | Válasz erre: 74 |
Inkvizició..!! Statárium..! Rögtön itélõ bíróság..! Keresztre feszítés.. A benzinkutak ellensége.. :-) Sötétben bújkáló benzin forradalmár... |
Daty | 75 | 2016. május 12. 21:18 | Válasz erre: 74 |
Az én 4,9-emre is jönnek a beszólások, csak várj, mit kapsz Te ezért a 3,6-4,3-ért!:-))
|
rimen | 71 | 2016. május 12. 20:51 | Válasz erre: 55 |
3,9??? Kicsit sokallom,lehet el kellene adnod mielõtt még valami elromlana rajt😆
|
nagyK | 69 | 2016. május 12. 20:44 | Válasz erre: 67 |
Daty, majd hozzál már a saját magad szabadalmaztatott és használt lánc olajzóból...mert ez lehet a fogyasztás titka.. :-)
|
nagyK | 66 | 2016. május 12. 20:30 | Válasz erre: 65 |
Holnap, hátszél és alacsony légnyomás... +- 0.0001 fogyasztás.. :-)
|
nagyK | 64 | 2016. május 12. 20:24 | Válasz erre: 61 |
Nyugodj meg ! Majd holnap hitelesítem, OMH által bevizsgált eszközzel, személlyel...jómagam.. :-)
|
Daty | 61 | 2016. május 12. 20:20 | Válasz erre: 58 |
Ezt írtam az elõbb. Nem az volt a célom, hogy minél kevesebbet fogyasszon, hanem leírtam, hogy mennyit evett. Ha azt kellene néznem, hogy mennyit motorozhatok el, inkább eladnám. |
Daty | 60 | 2016. május 12. 20:17 | Válasz erre: 57 |
Nem a spórolás a célom, ennyit evett és kész. Csak egy tényt közöltem, ha valakit érdekel. Ha többet fog enni, az sem érdekel, ha kevesebbet, az sem. Egyébként a tempó lakott területen kívül 100 alatt nem volt. |
Rudo | 58 | 2016. május 12. 20:02 | Válasz erre: 57 |
Én egyszer már kijöttem 2,75-re is! Igaz egyedül voltam,dobozok nélkül és 50km alatt. :DD (Számomra akkor kezdõdik a rossz világ ha a motorom fogyasztását kell majd nézegetnem./Saját vélemény/ ) Nyilván vannak lélektani határok,de 4-8között nem érdekel. |
Daty | 55 | 2016. május 12. 14:48 |
A hétvégi 2 személyes 3 dobozos felvidéki barangolás fogyasztása 295 km-re 11,68 liter volt, így 3,9-re jött ki az átlag fogyasztás. Szerintem nem rossz.:-) |