R17.hu | 2809 | 10. November 2015 09:43 |
Nagyon nagy a csend most, olvassátok az R17.hu-t vagy a facebook oldalunkat, ahol mindig friss híreket hozunk nektek. Végül ne feledjétek, ezen a héten még ingyen szállítunk! |
R17.hu | 2808 | 26. Oktober 2015 14:08 |
Sziasztok! Felhívjuk kedves figyelmeteket, hogy az adott idõszakban ingyen szállítunk nektek Használjátok ki ezt az alkalmat |
R17.hu | 2807 | 12. Oktober 2015 14:27 | reply to: 2806 |
Tudjuk hogy nem két napja jelent meg a piacon, most éreztük szükségét annak, hogy megjelenítsük. Ezek a dolgok nem hasra ütés szerûen mennek ;)
|
ErErpower | 2806 | 12. Oktober 2015 13:41 | reply to: 2803 |
Kassán moci boltba már nyár óta árulják meg néztem azokat! ;-)
|
R17.hu | 2805 | 12. Oktober 2015 13:32 | reply to: 2804 |
Úgy gondoljuk egy nyilvános fórumon amit bárki olvashat egy NEM reklám formájú, csupán tájékoztató poszt megosztása azzal kapcsolatban, hogy új termék érhetõ el nálunk/jelent meg a Michelin kínálatában nem minõsül reklámnak. |
Dokypapa | 2804 | 12. Oktober 2015 12:08 | reply to: 2798 |
Bocsánat , nem kukacoskodom , csak kérdezem , a direkt reklám , így ebben a formában nem tilos az oldalon ??? Lehet , hogy én tudom rosszul .
|
R17.hu | 2803 | 12. Oktober 2015 11:13 |
Sziasztok Bizonyára többen is értesültetek róla, hogy a Michelin egy új motocross abronccsal indítja a szezont, ami nem más mint a StarCross 5 Oldalunkon már minden infót megtaláltok errõl a termékrõl |
Jani55 | 2802 | 30. September 2015 21:07 |
4.00X19 URAL új, gyári eredeti gumikat keresek megvételre. (Esetleg 4.10x19 is megfelel) Elõre is köszönöm. |
Yossarian | 2800 | 30. September 2015 12:20 | reply to: 2799 |
Ja bocs, elnéztem, az egy Stage3 volt. Az 'csak' 170Nm..
|
Yossarian | 2799 | 30. September 2015 12:15 | reply to: 2797 |
Azért itt le lett írva olyan is, hogy MT-01-en Z6-al 40e. Csak a tisztánlátás miatt, az MT-01 1700ccm, V2, 150nm. Nyomatékos, mint a barom, nem is könnyû. Szóval ezzel a vassal, egy gumival 40e?! Na erre írtam, hogy anyám meg salakmotorozik..de lassan áttér a base jumpingra..
|
R17.hu | 2798 | 30. September 2015 11:27 |
További akciókkal kedveskedünk Nektek Most a Continantal SportAttack és Motion árait tettük sokkal vonzóbbá számotokra. Páros akciós árainkért nézzetek szét oldalunkon. |
csokabi | 2797 | 24. September 2015 19:37 |
Hát pont ezekkel a szélsõséges körülményekkel van a gond, mert ideális keretek között is kérdõjeles lenne a 30 000 km...
|
tsanyi | 2796 | 24. September 2015 19:34 | reply to: 2795 |
Igen, ahogy a többiek infója (köztük az enyém ) is "értékes" volt amennyiben a hitetlenkedés érték.:)
|
cblaci | 2795 | 24. September 2015 19:32 | reply to: 2794 |
Nem a lényeg lett kiragadva... de igazából nem is baj, mindenki azt hisz amit akar. A topik címében benne van a szó hogy "ajánl", õ is ajánlott egyet amit ráadásul elég szélsõséges körülmények között használt, sõt használ is. Szerintem értékes volt az infó.
|
tsanyi | 2794 | 24. September 2015 18:58 | reply to: 2793 |
"Bizonyíték? Mit bizonyítson? Azt hogy nem hazudik?" ...hááát, azt senki nem mondta, hogy hazudik, azt Õ állította magáról, legfeljebb, hogy túloz. Mivel mint írtam, általában ilyen témában többnyire tapasztalt emberek vannak itt és egy ilyen futásteljesítmény az adott gumiknál elég hihetetlen, ezért írtam, hogy bizonyíték, de legalább több hasonló tapasztalat kell ahhoz, hogy egy ilyen véleményt bárki elfogadjon fenntartás nélkül. Ha most vagy 5-en megerõsítik, hogy egy Z6-al õk is elmentek vagy 30K-t akkor megkövetem az urat. |
cblaci | 2793 | 24. September 2015 18:36 | reply to: 2792 |
Péternek nincs szüksége védõbeszédre de mivel jó pár túrát lehúztunk együtt nem tudom megállni hogy ne szóljak néhány szót a védelmében. Tudom elsõre extrémnek tûnik amit állít, de nála nem lehetetlen mert õ nem csak "ideális" körülmények között motorozik. Indultunk már el márciusban 4°C-os reggelli csípõs idõben a Pádisra, ahol felérve helyenként a jégen motoroztunk, de neki nem volt kihívás a 8500km-es Fekete-tenger túra sem ahol ebbõl 4-5ezret esõben motorozott végig. Nyilván ilyen körülmények között nem lehet a motor és a gumi határait feszegetni, evidens hogy a kopás sem lesz olyan mértékû mint száraz aszfalton forszírozott tempónál. Bizonyíték? Mit bizonyítson? Azt hogy nem hazudik? Neki nem kell bizonygatnia, ismerjük páran a Tanár urat és egyszerre mordulnánk fel ha vele kapcsolatban az igaztalanság vádja merülne fel. |
tsanyi | 2792 | 24. September 2015 17:46 | reply to: 2789 |
Nem bántani akartalak és lehazugozni hanem pusztán bizonyíték kell oszt jónapot. Ha nem egyedül mondod ezt hanem többen is akkor nyilván lehetséges sõt, de ha 20-ból 1-nek van ilyen tapasztalata az nem releváns (de jól betanultam az idegen szót, fingom sincs mit jelent, de ettõl nagyon tudálékos leszek) legfeljebb kivétel.
|
kovee | 2791 | 24. September 2015 08:06 | reply to: 2788 |
Nekem GT verziós egy FJR-en, de az se lesz több.... Legközelebb marad a PR3.... már ha Michelin. |
Kovacspeter | 2790 | 23. September 2015 23:39 | reply to: 2777 |
Te is tudod hogy az is kamu volt, Fotoshoppal készültek a képek.;-)
|
Kovacspeter | 2789 | 23. September 2015 23:36 |
Mit kell ezen még mindig fennakadni, hazudtam oszt´ ennyi, elég hamar lebuktam, mert itt nem keveset és nem rövid ideje gyûrik a motorokat meg a gumikat a tapasztalt felhasználók. Valóban, a 30 ezer úgy jött össze hogy összeadtam az elsõt meg a hátsót. Végül is legalább történt itt egy jó kis hazudozás a szokványos Pr3kétezerreltöbbetmentelmintaPr4údekivagyok, meg a mikorleszingyengumikiszállítás fillérbaszások mellé, páran jól szórakoztak, az is valami. Nem is rabolom tovább az idõtöket, szerintem ugorgyunk. |
SanyiFZ6S | 2788 | 23. September 2015 12:33 |
A PR4-et most vettem le a DL650-rõl 12ezret ment el a gyári Bridgestont 18 ezernél Tourancét 20 ezernél ezekben volt még kb 3 ezer km,a PR4 pedig már a kopásjelzõig volt kopva.Mondjuk ez a PR4 Trail verziója volt az elsõ viszont még félig sincs lekopva.
|
R17.hu | 2787 | 23. September 2015 12:32 | reply to: 2786 |
Természetesen nálunk elérhetõ teljesen friss 2015-ös gyártású Road2-esek. Továbbra is gyártásban van, tökéletes kis másodvonalú termék, gyártói szemmel nézve. Azért egy Z6-ot és egy Road3-at ne említsünk egy lapot, mert annyi közük van egymáshoz, hogy mind a kettõ fekete ;) |
kovee | 2786 | 23. September 2015 08:06 |
Húúúú de nagy a vita, de legalább van mit olvasni.... :-) Ami tuti: - A Michelin PROAD4 nem megy el anyit, mint az elõdje. Tehát vagy Z6, vagy PR3. PR2-2CT-s guma még elérhetõ szerintetek? ÜdV! |
csokabi | 2784 | 23. September 2015 05:14 | reply to: 2782 |
Korán reggel ilyet matekozni?! Közben kihûlt a kávém és még a csipa is beleesett a szemem sarkából mire megoldottam ezt az egyenletet...:)
|
tsanyi | 2783 | 23. September 2015 04:29 | reply to: 2776 |
Nekem tök mindegy, nem én égtem.:)) De pont a Z6 ami képes egy újonnan Bp.-horvát part távon pályán max. 140-es tempónál olyan kockára kopni, hogy utána legfeljebb autóra jó? :) Itt nem hozzáértésrõl meg ilyenekrõl van szó hanem csak pusztán tapasztalatról, nem keveset és nem rövid ideje gyûrjük itt egymást és a gépeket és ilyesmit még eddig senki nem írt, hogy 30 és 40000-et elmegy bármelyik gumi, még mz-n se nagyon a régi orosz bakelit. Persze bármi megeshet, de ezt bemondásra nem sokan hiszik el.
|
Audimania | 2782 | 23. September 2015 00:47 | reply to: 2775 |
Értem. Csak kibújt a szög a zsákból. Mostmár világos számomra, hogy csakis a fékezés koptatja a gumit, az általd itt felsoroltak kifejezetten növelik az élettartamát. Nos, a VFR nem tudja mindezeket, nincsenek lánccsattogtató visszakapcsolgatások, meg satura vett féktávok, (csak kb. normál módon élvezem a jármû tudását,) mindezek ellenére akár Michelin, akár Continental, nekem bizony valahol 12e km körül van a csere. Még azt sem vitatom, hogy a Z6 kevésbé kophat, és kíméletes használat (tehát nem egy pillanatos elõzés és egyebek!) mellett elmegy mondjuk 15-18e km-t. Csakhogy ennek a DUPLÁJÁRÓL akarsz minket meggyõzni. Persze meglehet, hogy az enyém már egy korszerûtlen példány, és az új motorok sokkal kíméletesebben koptatják a gumikat :) #2778 Hölgyek-urak, lássuk be, megszívtuk, mert nem ismerjük a matekot, és olvasni sem tudunk. Ugyanis: "30 ezret többször mentem el Z6 garnitúrával, elõl hátul." Tehát, ha az eleje is elmegy 15-öt, meg a hátulja is elmegy 15-öt, akkor az már 30! És innen már csak egy apró, lehelletnyi különbség a vajpuha gázkarú és fékpedálú kolléga 40 ezre, nem? |
kawa550 | 2781 | 22. September 2015 22:36 | reply to: 2773 |
Ne csak hidd el amit látsz, de mesélj is róla kedves r17!:)))))))))) Pl arról, hogy a személyes tapasztalatok mit mondanak a conti RA2 evo tartósságáról, valóban tovább bírja mint a sima RA? Tököm tele a pr4-el, ami 13-nál már középen slick, miközben a pr3 15 felett ment(mert nem tok motorúni, ha tudnék, 72-õt menne)és még látszott a minta. De a kedvenc gumim a conti RA2, csak gyalázat hogy még 10-et sem bír, de ha elmenne monnyuk 12-õt az új, akkor arra mozdulnék rá, mert a misit még az asszonypajtás se szeresse, feszített tempónál(nem alattam, profi bérelt sofõrt alkalmazok az ilyen helyzetekre, mert én nem tok motorúni) kanyarban gyakran megcsusszanik a segge.:)))))))))))) |
csokabi | 2780 | 22. September 2015 21:19 | reply to: 2779 |
Pista alatt még csak csak. Hisz ismered, elemlámpával meg lehetne röntgenezni:) De Kilos...:)))
|
Fido71 | 2779 | 22. September 2015 21:08 | reply to: 2778 |
Há' mé'??? Cizi és kilos is megmondta: Z6 az isten! :)))))))))))))))) |
csokabi | 2778 | 22. September 2015 20:50 |
Kajak elõzés, durva emelkedõk, teljes terhelés meg hegymászás. Hú bakker, van itt minden finomság és mégis 30-at elmegy egy 1200-esen a Z6. Na ne már srácok, nem gondolhattátok komolyan, hogy ezt szó nélkül benyalja a nagyérdemû?!
|
cblaci | 2777 | 22. September 2015 20:39 | reply to: 2776 |
Ja, és a Nagy-Biharra se mászott fel a két Inazuma és a túraendúrós csapat sem nézett nagyokat amikor jöttünk lefelé... Most hiába erõsíteném meg az igazadat Peti, én is csak egy mesemondó lennék a többiek szerint. Lehet egyébként a kollégádnak van igaza :-) |
Kovacspeter | 2776 | 22. September 2015 20:20 | reply to: 2772 |
Tsanyi, így hogy ide rettenetesen tapasztalt és profi motorosok járnak, így tényleg gáz volt ekkorát hazudnom, teljesen szénné égtem. Az Inán a Pr 3-ban természetesen nincs 24 ezer km, a Z6 garnitúrákkal soha nem mentem el 30 ezret, a kolléga-haverról nem is beszélve. Bár õ nem fog ide írni mert nem fórumozik. Így jó? |
Kovacspeter | 2775 | 22. September 2015 20:14 | reply to: 2771 |
"Csak ehhez minek GSX 1200 ... " Jaja, a szokásos kérdés itt Magyarországon. Egy elõzés pillanat alatt megvan, a 15-20%-os emelkedõk erõlködés nélkül abszolválhatóak, teljes súly terhelést kevésbé érzi meg, stb. |
R17.hu | 2773 | 22. September 2015 10:29 |
Találkozunk mi is nap mint nap érdekes számokkal, hallunk teóriákat. Azt elhisszük amit látunk :) Apropó továbbra is él a Dunlop Qualifier és Pirelli Angel ST akciónk, továbbá nézzetek szét az oldalon, vannak nagyon szép akciós áron kapható abroncsaink. |
tsanyi | 2772 | 22. September 2015 10:06 | reply to: 2768 |
Az általad írt számokkal ezen a fórumon mindössze annyi a baj, hogy ide többnyire már nem túl fiatal és általában sokadik motorjukat illetve azok gumijait gyûrõ felhasználók járnak, no Õk azok akiknek kár ilyen számokat írni.:)
|
Audimania | 2771 | 22. September 2015 00:38 | reply to: 2769 |
Az is lehet, hogy legközelebb a "láncszett" topicban olvashatunk hasonló marathonról Tõle. Csak ehhez minek GSX 1200 ... ekkora feelinget a 125-ös Cagivám is adott. Teszteltem: rögzített gázkarral, hatodikban, középsztenderen állva fél nap alatt 1000 km-t bele lehet tenni, és akkor 50ezer km felett is vizsgaképes marad a futófelület :) |
Kovacspeter | 2770 | 21. September 2015 23:08 | reply to: 2769 |
Nekem aztán mindegy mit hiszel el és mit nem.
|
kawa550 | 2769 | 21. September 2015 22:46 | reply to: 2768 |
Aha, 40 rugó egy z6-al, ami nálam a 78 le-s tádén alig bírt ki 10-et és a 2 széle gyorsabban kopott el mint a közepe, holott ledöntve csak igen ritkán fékezek.Na mind1 , én itt szálltam ki ebbõl a beszélgetésbõl, megyek megnézem mit adnak a nickelodeonon, mert sok nekem ez a valóság, jobb szeretem a meséket!:)))))))))
|
Kovacspeter | 2768 | 21. September 2015 20:54 | reply to: 2767 |
Nincs baj a csipkelõdéssel. Nyilván kell fékezni hajtû elõtt meg keresztezõdésben, de most nem mennék bele regény hosszúságú elemezgetésbe. Korábbi hozzászólásomban arra is próbáltam utalni hogy nagyban gumifüggõ a dolog, ugyanezen a gépen egy másik túragumesz mindössze harmadannyit bírt. A Gsx 1.4 súlyra nehezebb mint az Inazuma, bár az 1.4 eleje könnyebb, az Ina orrnehéz. Lóerõben nincs jelentõs eltérés, a nyomaték persze nagyobb az 1.4-nél, bár az Ina fürgébb, a hátsó kerékre sajnos nem tudok nyomaték adatot, mert ugye ott motorozunk és nem a fõtengelyen;-) 30 ezret többször mentem el Z6 garnitúrával, elõl hátul. Kolléga Stage 3-as MT-01-el Z6-al a 40 ezret is csapogatta. Nem ment lassan...de õ is tudja mitõl kopik;-) |
kawa550 | 2767 | 19. September 2015 17:46 | reply to: 2766 |
Megmaradva a vidám csipkelõdés határain belül, megjegyezném, hogy a keresztezõdés meg a hajtûkanyar akkor is jön ha az ember keveset fékez, ha ennek ellenére is meg tud állni vagy le tud lassulni, akkor csak egy megoldás lehetséges, hogy elõtte se volt komoly a tempó. Szóval nem ment minta zállat és nem volt a szerpentinek ördöge.:))))) Bár személyes tapasztalatom csak a gsx 1.4-el van, de ha az 1.2 csak megközelíti, akkor se egy gumibarát blokk, és akkor még finom voltam. Természetesen határtalan önuralommal sok minden kivitelezhetõ, de az ilyen km teljesítmény semmiképpen nem nevezhetõ hétköznapi felhasználásnak, szóval egy inazumán a fehér holló kategória az ilyen futásteljesítmény. És én eddig csak fekete hollókat láttam.....:))))))))) |
Kovacspeter | 2766 | 19. September 2015 09:49 | reply to: 2761 |
Hihi meg haha de nem feltétlenül helyes a téma megközelítése. Maradjunk annyiban hogy tudom mitõl kopik a gumi... Pl. egy dolog a sok közül; keveset használom a féket. Ugyanezn a motoron pl. a Road Attack 10-11 ezret bírt, elõl is. |
Fido71 | 2764 | 19. September 2015 07:04 | reply to: 2763 |
Mindkettõtöket "ismerem". Igen, tényleg akkora... :D |
kawa550 | 2763 | 19. September 2015 00:13 | reply to: 2761 |
Nem ismerlek, de majdnem akkora g@ci vagy mint én......:)))))))))))))
|
beton | 2762 | 18. September 2015 22:04 | reply to: 2760 |
Ennél sokkal olcsóbban lehet kapni bármelyiket. Máshol.
|
Mosquito | 2761 | 18. September 2015 15:02 | reply to: 2756 |
Gondolom mész is mint a zállat és te vagy a szerpentinek ördöge.. :))
|
TIZ | 2760 | 18. September 2015 07:58 |
Egy kiárusításra hívnám fel a figyelmet: http://motoralkatresz.eu/aruhaz/kategoriak/20/
|
R17.hu | 2757 | 17. September 2015 08:05 | reply to: 2755 |
Ezt most elõre nem tudom megmondani, nem volt még errõl szó, amint aktuális lesz valami akciónk azt mindig tudatni fogjuk Nektek idõben ;) Köszönjük a dicséretet |
Kovacspeter | 2756 | 16. September 2015 20:44 | reply to: 2727 |
Gsx 1200 Inazumán a Pr3 most tart 24 ezer km-nél. És még van benne...
|
R17.hu | 2754 | 16. September 2015 11:19 |
Mindenki kihasználja az utolsó jó idõket és ezért nincs nagy élet most itt? Menjetek csak srácok, mert nemsoká "vége" az igazi jó idõnek
|
papamaci54 | 2753 | 8. September 2015 18:00 |
Metzeler gumigyár már régen nincs. A Pirelli megvette. Semmi nem utal a gyárban a német névre, csak a kész gumik oldalán a Metzeler felirat. Ezért érdekes, mikor tesztekben összevetik a két márkát. |
Rudo | 2752 | 7. September 2015 11:51 | reply to: 2751 |
Ilyen kellene vagy ehhez hasonló mintázatú: kenda k530 22x10-10 |
Rudo | 2751 | 6. September 2015 20:08 |
Szükségem lenne quad gumira. 22x10-10-es méretben, ha valakinek lapul a garázsban szóljon.;) |
varajani | 2750 | 31. August 2015 18:40 | reply to: 2749 |
Tavaly vettem egy pár Michelin Pilot Road gumit 25.000Ft-ért. Egy évet (10.000Km-t) mentem vele, ma dobtam le. Vasárnap Galyatetõ körül teljes terheléssel peremig tudtam dönteni. DOT 3205.
|
szodasbacsi | 2749 | 28. August 2015 20:25 | reply to: 2742 |
Nahát, én úgy tudtam, hogy a BMW motorkerékpár-gyár 1969-ben bezárt.....
|
csokabi | 2747 | 28. August 2015 19:08 | reply to: 2744 |
Szerintem attól nem kell félnie a BMW-nek, hogy egy esetleges téves gumiválasztás ártana az eladási számainak. Eléggé "vallásosak" a vásárlói... Még az sem tett be nekik, hogy éveken keresztül tudtak a hibás hátsó kerékagyról, de ennek ellenére gyártásban tartották. A gumigyártó pedig nem csak az eladott 5000 darab (amit csak erre a típusra és évre írtam, egyébként csak hasra csapva) miatt megy bele az üzletbe. Hanem a lehetõség miatt, hogy magát BMW gyári beszállítóként, a termékét pedig elsõ szerelésû abroncsként tüntetheti fel a reklámokban. A "németségrõl" meg csak annyit, hogy nagy valószínûséggel a Metzeler oldalán is "Made in China" felirat díszeleg. |
kawa550 | 2746 | 28. August 2015 16:54 | reply to: 2743 |
Szerintem meg tuti hogy legalább 2 ha nem 3 féle gumival szerelik gyárilag, mert a gyár nem szeretné diktálós helyzetbe hozni a beszállítót azzal, hogy az õ egyféle gumijától függjön a gyártás.
|
Berber | 2745 | 28. August 2015 16:10 | reply to: 2741 |
Gezasz ez úgy megy, hogy a mikor a boltos hátramegy a raktárba, utána szólsz hogy "...a primõrbõl szakítson faszikám!" :D
|
Berber | 2744 | 28. August 2015 16:08 | reply to: 2743 |
Ezzel viszont erõsen kétségessé teszi a saját minõségét és az értékét is. Biztos igazad van, meg persze én is így gondolom, de egy menõ gumigyártó nem hiszem, hogy rá lenne szorulva nyavalyás 5000 db-ra (Egy R17 többet vesz!) El tudod képzelni, hogy egy szarnak titulált abroncsot dob fel a vasra? Továbbá a hazai Metzler, és a közös érdek nem lenne pont a Németeknek fontosabb pár megtakarított €-nál??? Sõt inkább vámot fizet!!! Ez annyira nem EU-s, hogy valami többet kell bele gondolnom. |
csokabi | 2743 | 28. August 2015 14:30 | reply to: 2742 |
Pedig egyszerû. A BMW felveszi a kapcsolatot a gumigyártókkal, mert be fog vezetni egy új típust és kéne rá papucs is. Megadja a paramétereket és a felhasználás várható módját, majd az árat amit hajlandó érte fizetni. Csak a példa kedvéért, egy 35 000 ft-os gummára szerintem simán rámondja, hogy max. 10 000ft-ot ad érte. Viszont vesz belõle garantáltan 5000 darabot adott évben és a gumigyártó nyomhatja majd a reklámjában, hogy az õ termékével szerelik gyárilag az új hiper bömcsit. Ez is csak sima üzlet, mint minden egyéb...
|
Berber | 2742 | 28. August 2015 13:57 |
Egyet nem értek. Egy olyan nagy nevû motor gyártással is foglalkozó cég mint BMW, aki minden szempontból a legjobbat akarja alád tolni, állításuk szerint a "legkiválóbb minõségben", egy termékre miért nem a Metzeler, vagy a Michelin Német ill. európai gyártók termékét szereli/optimalizálja... stb? http://onroad.hu/wp-content/uploads/2015/08/bmw-s1000xr-teszt-onroad-05.jpg |
gezasz | 2741 | 27. August 2015 20:29 | reply to: 2738 |
Állj, Állj! Nem probléma. Nekem legalábbis nem. De sokaknak igen a két éves új gumi. Én csak a forgalmazó figyelmét szerettem volna egy anomáliára felhívni.
|
boxer | 2740 | 27. August 2015 17:05 | reply to: 2739 |
És mi nagylelkûen átadjuk, mert rendes fiúkák vagyunk. :-)
|
R17.hu | 2738 | 27. August 2015 08:41 | reply to: 2737 |
Igen hallottunk, de köszönjük a felvilágosítást. És te hallottál már a gumik gyártási stratégiájáról? A gyártó sem napi szinten áll neki egy bizonyos abroncsok gyártásának, fõleg nem szezonban, elõre tervezett stratégia és beosztás szerint kerülnek legyártásra a gumit. Megsúgom, hogy adott évi gyártású gumi, az elsõ negyedévben senkihez nem megy ki, mert õk is készletbõl dolgoznak... Max egy évet állhatott bent szakszerûen tárolva egy egy éves gumi, ami elõtte a gyártónál volt. Megromlott? Jó a készletmozgásunk, nem áll bent sokáig a gumi, számokat nem írhatok de meglepõdnétek mennyi gumit adunk el évente.... De amennyiben valakinek ennyire probléma egy 2 éves gumi, hívjon fel minket és nézünk rá egy 3 hónaposat. |
Hr.Geiger | 2737 | 26. August 2015 21:04 | reply to: 2736 |
Hali! A FIFO-ról biztosan hallottatok, nem? Az azért furcsa, hogy két évig áll bent a dealernél a cucc... :-) |
R17.hu | 2736 | 26. August 2015 12:56 | reply to: 2735 |
Szia! Közvetlen a gyártótól érkeznek az abroncsok, gyártási év szerint. Csak Michelinbõl közel 6000 darab abroncsot kapunk évente, és ehhez még számold hozzá a többi 7 márkát, aminek szintén gyári beszállítói vagyunk :) Van raktárkészlet, nem egyszerû ennek a folyamatos forgatása. 2 éves abroncs tökéletesen fog teljesíteni !!! ezt garantáljuk |
gezasz | 2735 | 26. August 2015 12:32 |
R17.hu! A tavaly vásárolt Anakee 2 gumim Dotja 14-re végzõdik. Az egy hete vásárolté 13-ra. Nem sorba kellene eladni a gumikat? Mind a kettõ tõletek van. A diszpécseretek azt mondta több is van ebbõl a tipusból készleten, tehát nem egy beragadt utolsó példány egy ritka méretbõl.
|
R17.hu | 2734 | 26. August 2015 10:40 | reply to: 2733 |
A Road 3 ra jellemzõ is a 15-16 ezres futás, nagyjából ez az élettartama. A Rad4-re ígért plusz futásteljesítmény nagyon nem akar jelentkezni, nem hogy többet, de még annyit se nagyon fut el mind a 3-as széria. Sajnos. Mi tudunk jobb alternatívát ;) |
F2 | 2733 | 26. August 2015 10:18 | reply to: 2727 |
Nekem most 11e van a PR3-ban és még van rajta gazdagon, olyan 15e-16e közé várom (kopásjelzõig) és nem kisebb, gyengébb vagy könnyebb géppel koptatom 2 személlyel 3 dobozzal, szerpentinen is :)
|
R17.hu | 2732 | 26. August 2015 09:31 | reply to: 2731 |
Dehogynem számít tapasztalatnak, ez számít csak igazán, sajnos az más kérdés, hogy a gyártó ezt miként kezeli. Nekünk fontosak a vélemények, csak mi nem maga a Michelin vagyunk :)
|
boxer | 2731 | 26. August 2015 09:25 | reply to: 2728 |
Az miért nem számít tapasztalatnak, ha néhányan már elhasználtuk ezt a típust és egyöntetûen leírtuk, hogy meg sem közelíti az ígért futásteljesítményt?
|
R17.hu | 2730 | 24. August 2015 11:42 | reply to: 2705 |
Sok ügyfélnek semmi panasza nincs az ME880-ra. Másak az igények, a Bt23 egész más kategória, túra/sport és chopper szegmensbe tartozó abroncsokat kár is össze vetni egymással. Semmi értelme, érthetõ, hogy az egyik nagyságrendekkel jobb a másiknál.
|
R17.hu | 2729 | 24. August 2015 11:39 | reply to: 2718 |
Egy adott gyártás technológián már nem fognak változtatni, azért mert mi szólunk nekik és egy jelenleg futó/meglévõ kampányon is nehéz lenne változtatni olyan szempontból, hogy sorry fiúk de mégse bírja annyira az az abroncs. Nyilván ezt õk is tudják. Hogy hallgatnak-e ránk? :) itt nem ez számít....
|
Mosquito | 2728 | 24. August 2015 07:10 | reply to: 2725 |
Szerintem is várjuk meg a jövõ/t?! mert nincs tapasztalat. Addig csak a fing fûrészelés megy..
|
Ferko | 2727 | 23. August 2015 20:54 | reply to: 2726 |
Hát akkor a cm3 még lehet ludas a különbségben. Nekem BMW 1200 RT-n futnak.
|
kawa550 | 2726 | 23. August 2015 10:13 | reply to: 2725 |
Pr3 nálam is 15 felett ment el, a pr4 most 11.200-nál a végét járja, valszeg ma estére meglesz a kopásjelzõ. Én se változtattam a felhasználási módon az elmúlt években, én is 2 személy+csomagok, yamaha tdm850.
|
Ferko | 2725 | 23. August 2015 09:41 | reply to: 2723 |
Nem tudom én PR3-ból 3 garnitúrát használtam el. Nekem mindegyik kis különbségekkel 11000 km körül kopott le kopásjelzõig. Nem tudom hogyan mentél el vele 15000 Km-t. Én folyamatosan 2 személlyel és megpakolva használom. A futásteljesítményeket a gyárak mindig az elõzõ UGYANAZON kategóriájú gumik esetében adják meg. Te ismét nem a PR2 futásteljesítményérõl beszélsz hanem az Anakee 3-at hozod példának. Nekem még csak 4000 km van a PR4-ben. Majd jövõre megírom a saját tapasztalatomat. Ez pontos kép lesz majd, mert a motor és a használat módja ugyanaz. Jövõre folytatjuk. |
Rudo | 2724 | 22. August 2015 21:50 |
Cimborának van egy ilyen gumija eladó. 15eFt,kb 500km-t futott. Érdeklõdni: Tamás 30/kettõ3490hatvanegy |
Mosquito | 2723 | 21. August 2015 22:34 | reply to: 2720 |
Volt PR3 15ekm-t ment el, Anakee 3 19ekm-t.. Amit ígértek, hogy jobb/tartósabb lesz a PR4 de nagyon nem az lett. Nem csak nálam gurul ilyen kevest el,hanem másnál is. Ez így nem frankó. :/
|
Yossarian | 2722 | 20. August 2015 15:08 | reply to: 2719 |
Azért hasonlítsd össze a tapadást is. Mármint országúton. Nekem most a GS-en Anakee 3 van, de még nem tudtam elmenni szerpentinezni vele. Az eddigi tapasztalatok alapján nem tûnik rossznak, de akkor mondom rá, hogy faja, ha szerpentinen lapra döntve is tapad. Majd meglátjuk. Viszont elég zajos, érdes aszfalton meg pláne.
|
gezasz | 2721 | 19. August 2015 22:53 |
Való igaz egy trail guminak eleve nagyobb minta mélysége újonnan, mivel nem addig használjuk míg simára el nem kopik. A gyártó is így gondolja.
|
Ferko | 2720 | 19. August 2015 21:31 | reply to: 2719 |
Két teljesen más célra gyártott gumin próbálsz futásteljesítményt összehasonlítani. |
Mosquito | 2719 | 18. August 2015 21:35 | reply to: 2718 |
Ma 11eKm-el lekerült a PR4. Nekem ez nagy csalódás volt,ahhoz képest amit a futásteljesítményre ígértek! Anakee 3 ment fel ami lazán tudni fogja a 15-20eKm-et.
|
kawa550 | 2718 | 16. August 2015 19:10 |
Misi PR4 GT-vel épp most fogom elérni a 10.000-et(még hiányzik 100km), a kopásjelzõtõl csak egy vékony szõke hajszál választja el, ami a marketing dumáját alapul véve csapnivaló teljesítmény. Amikor azt állítják hogy a pr3-hoz képest még javítottak is a kopásállóságon, akkor pofátlanul az ember szemébe hazudnak. A PR3 Trail simán 15 felett ment, miközben semmivel sem rosszabb mint a 4. A motor nem egy pille, 2 személyes az átlagfelhasználás, minimum 400 max 450kg vagyunk menet közben, de sem ez, sem a 75 ló nem okolható ezért a kopásért, fõleg nem a GT verziónál. Én nyilván szart sem számítok egy ekkora cégnek mint a misi, de azért r17 szólhatna nekik hogy abba kéne hagyni a pofátlan hazudozást, rátok talán figyelnek valamelyest. |
Berber | 2717 | 15. August 2015 17:48 |
No vettem egy T30 szettet. Nem egy sport gumi elsõ blikkre, bár még nagyján ott a viasz, de mintha kemény lenne. Tapadni tapad.
|
Yossarian | 2716 | 12. August 2015 17:32 | reply to: 2713 |
Szó nem volt a Banditról.. Arra pontosan tudom milyen gumit szeretek, az Anakee érdekelt volna, egyébként GS-re.
|
Berber | 2715 | 12. August 2015 17:21 | reply to: 2708 |
:D :D Nem ez a vélemény rólam.... általában. Talán inkább azért fut ennyit mert tudom kezelni? :-P Nézted a kopásjelzõket középen és oldalt? Egyformára koptak. Ez a gumi bizony teljesen él/váll/kocka nélküli. Az 7mm majrécsík meg jogos országúton, ha kedves az életed szvsz.
|
Pityusz | 2714 | 12. August 2015 17:01 | reply to: 2713 |
A világért sem szeretnék bele vaúúú,de Banditra miért rakjunk sportgumit? :)
|
Gyuszibácsi | 2713 | 12. August 2015 15:19 | reply to: 2712 |
A te motorodra (Bandit) a Michelin Power 3 gumi a jó! 2ct technológia (ha jól írom ide) Középen kemény, a két oldalán puha-tapadós. A jelenlegi motoromon (GSX-1400) ezt használom és csak csupa jókat tudok róla mondani. 10-12000 km-t fog majd kibírni--mondták.
|
Yossarian | 2712 | 12. August 2015 13:18 | reply to: 2711 |
Köszi, de ennél kicsit többre számítottam :) A nagyon nagy futásteljesítmény általában azt is jelenti, hogy nem igazán tapad, csúszkál, mivel kemény a gumi.
|
Yossarian | 2708 | 11. August 2015 22:18 | reply to: 2706 |
Ahogy elnézem a képet, meg a szöveget, neked kb mindegy.. A közepe faszán elfogyasztva, de az is 24e km alatt... Nekem még gumi el nem ment 10e fölött, ennél erõsebb motorral sem.. El nem tudom képzelni, hogy egy 143 lovas fazer ne egyen meg egy gumit max 10e km alatt.. A 24e, az hihetetlen.. Hacsak nem alapjáraton jársz vele..
|
mafurdki | 2707 | 11. August 2015 22:08 |
Ha ennyire árérzékeny vagy akkor a PR2-t vedd, két éve még az volt a csúcstechnológia és egy árban van a BT 023-al. Nekem most PR4 van elõl az LT-n, de volt már PR2 is és símán elment 12 ezret pedig az én gépem igazi nehézsúlyú, az asszonnyal meg a túlélõ felszerelésével megütjük a 600 kilót.
|