13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10

Please log in

Registration
Forgot password
Motorgumik! Ki mit ajánl, ki mire esküszik?
Next page

Berber 2706 11. August 2015 17:19  
Hali!
Gumivásárlás elõtt állok. Eddig volt 2x BT023 az elsõ szet ment 24000 km-t. A másik 18000 km-nél elhalálozott egy 3000 km-es Alpok túrán. Motorom 200 kiló 143 Ló és Fazer 1000.
Döntés helyzet: Pénz kevés, de jól szeretek motorozni..
Mondják a PR4-et, Angelt, Mez z8-at, de mindenki úúúútálja a Bridgestont. Szóval ennyi birka nem ugat hiába, biztos csak látszat, ha úgy érzem, hogy a PR4 csak esõben tudott lépést tartani, vagy a tartós Angel 8000-es futása nem egy kategória. Szóval felelõsséggel! Miért költsek többet egy gumára? Mit vegyek? Okosok elõnyben!
    

mafurdki 2705 11. August 2015 15:46  
Jó tipp a 12.000 km csak néhány megjegyzést fûznék hozzá, mivel mindkét gumit koptattam már az LT-n, feljogosítva érzem magam.
ME 880: 10 ezer volt a gumiban és még volt 3 mm középen amikor útnak indultam az alpokba a múlt héten. 2000 km múlva kilátszott a vászon lásd a mellékelt kép. 200 km-t araszoltam a legközelebbi városig ahol be tudtak szerezni ilyen lehetetlen méretû gumit. Menettulajdonságok: Múlt századi konstrukció nem, hogy vizesen, de még szárazon is csúszik, a formája gyárilag kocka, hát még ha kicsit kopik, kanyarban úgy kell átbillenteni az élén. A fékút másfélszer akkora, mint egy radiál guminak. Ingyen se kéne még egyszer.
BT 023: 10.000 km-t símán elment a kopásjelzõig, így fajlagosan jóval olcsóbb, mint a Metzeler. A menettulajdonságai is sokkal jobbak.
(Egyébként meg ne vezessük félre az ügyfelet, a BT 020 és az Avon is rendelkezik gyári minõsítéssel)
    

R17.hu 2704 10. August 2015 09:42   reply to: 2703
Szia!

Csak Debrecenben van telephelyünk. Átlagos futásteljesítményt nehéz mondani, felhasználás függõ teljes mértékben, saját tapasztalatunk nincs az abronccsal. Gumi kategóriáját tekintve és ismerve a feltételeket nagyjából 11-12.000 km re tippelnénk.

Gyári nyomásértéke elsõ abroncs esetében hidegen mérve 2,5 hátul pedig 3,2 bar.
    

Gyuszibácsi 2703 6. August 2015 15:20   reply to: 2701
Tisztelt R17!
Köszönöm a szakszerû választ. Budapesten is van telephelyetek, vagy csak Debrecenben? A Ti általatok javasolt Metzellernek az LT-n mennyi az átlagos futásteljesítménye?
Ennél a guminál mennyi az elõírt nyomás elöl és hátul egy ill. két személynél.
    

kovee 2702 6. August 2015 13:21   reply to: 2699
Akkor milyen lehet az erõltetett???
5000km???
    

R17.hu 2701 6. August 2015 12:20   reply to: 2700
Szia!

K1200LT csakis egy fajta gumi a megfelelõ, mégpedig a 160/70B17- es Metzeler ME 880 Reinf.

Ez egy speciális erõsített változat, ami ennek a motornak a súlyát elviseli. Más márka nem is gyárt ebben a méretben erõsített gumit, persze van aki rátesz pl egy BT023 at aztán 3 ezer km alatt széttapossa. Csak az ME880 !!!
    

Gyuszibácsi 2700 6. August 2015 10:23  
A motorgumikhoz igazán értõkhöz szól a kérdés:
BMW K1200LT-re milyen gumikat javasoltok? A választ Köszönöm!
    

SanyiFZ6S 2699 5. August 2015 14:21   reply to: 2698
Én kényelmesen túrázom max 12 ezret megy el a PR4

    

R17.hu 2698 5. August 2015 12:21   reply to: 2688
10e-nél többet kellene elmenni. Persze használat függõ, de a 10 az elég kevéske
    

R17.hu 2697 5. August 2015 12:18  
Sokan panaszkodnak a Road 4 tartósságára, nekünk is ezek a visszajelzések, tapasztalatok. Mindenki ezt a maximum 11-12 ezer km futásteljesítményt mondja, tapadásra nincs panasz.

Volt olyan ügyfelünk, aki visszatért a Road3 ra, mondván, köszöni szépen elég volt a 4-esbõl.

Szét kell nézni más márkában is, sokkal jobb opciók is elérhetõk ;)
    

galoscsabus 2696 4. August 2015 22:44   reply to: 2695
Van egy kis búgó hangja, de a Schuberth C3-ban nem zavaró.
Nálam 18ezret ment el, de ebben volt bõven utassal-csomaggal formáció is és több autópálya, mint amit szerettem volna (de haladni kellett gyorsan-sokat :-) ).
    

SanyiFZ6S 2695 4. August 2015 21:43   reply to: 2681
Az Anakee 3 mennyire zajos?
    

SanyiFZ6S 2694 4. August 2015 21:33   reply to: 2690
Én csak aszfalton használom a DL-t azért vettem PR 4-et és a Tourance nagyon hangos volt nekem a PR 4 azért jobban tapad sokkal csak a futásteljesítmény nagyon kevés
    

kawa550 2693 4. August 2015 20:56   reply to: 2692
Pr3-ból a trailt használtam, hibátlan, 15000-es futás, pr4-bõl a Gt-t, hibátlan, de szerintem nem lesz meg a 15, de vak is aszonta, majd meglássuk.
    

Mosquito 2692 4. August 2015 20:36   reply to: 2690
Szia,

PR4-bõl is 3féle van. https://www.youtube.com/watch?v=KXQEyI-O_1w Ha ezt tudom,hogy ennyit megy el a PR4 akkor nem veszem meg. V2 zabája a gumit. Haver CB1300-án PR3 van 16eKm és még egészséges minta van rajta. Gumi kopása sok mindentõl is függ/het. Motor,pilóta annak tudása,hol hogyan használja a technikát.
    

kovee 2691 4. August 2015 20:25  
Ja, amúgy PR3 FJR1300-on 18ezer km lett a vége, most megy fel a PR4 GT verzióban...
    

kovee 2690 4. August 2015 20:24  
Sziasztok,

Egy túra endúróra nem éppen jó a PR4. Jobban mondva felesleges. Annó a Dl-re én is Metz Tourance-t tettem, és soha nem volt gond a megcsúszással, vagy a km teljeítménnyel.
Nem mindegy, hogy túra-endúró, vagy sport-túra...
Viszont egy 300kg-os 144 lovas FJR, vagy egy GSXR hamar eldobódna a legelsõ kanyarban azzal a tapadással, amit egy anakee, vagy tourance tud...
A PRoad lágyabb, jobban tapad, de kevésbé tartós. Ellentétben a tourance, vagy anakee-vel.
Viszont egy DL650(67Le), vagy Vara(92Le) közel sem akkora teljesítményû, mint egy Egy GSXR(180Le)....
    

tsanyi 2689 4. August 2015 20:05  
Anno a PR1 nagyon sokat elment ( SV1000 20K) így érdekes, hogy az utódok mennyivel kevesebbet mennek el, igaz tényleg jobbak mint az elsõ, de azért mégis.
    

Mosquito 2688 4. August 2015 20:01   reply to: 2686
11eKm-em van a PR4-ben és nem merek kimenni Glockner és technikás egyeneseire (2eKm) mert kint elkopna és nem szeretnék büntetést és új gumit venni. PR3 15eKm-t ment el. Így most megint Anakee 3 lesz. Ui. Metzeler Tourance Next kb~10eKm alatt fog (GS,Vara) elmenni.
    

SanyiFZ6S 2687 4. August 2015 16:42  
A Tourance Nexttel valakinek futásteljesitmény tapasztalata van-e?
    

SanyiFZ6S 2686 4. August 2015 16:39  
Nekem a Pilot Road 4 DL650-esen 10EZER kilóméternél 1mm van a kopásjelzõig a Metzeler tourancéval elmentem 23 ezret.Nekem nagy csalódás.

    

R17.hu 2685 3. August 2015 12:13   reply to: 2683
Anakee 3 tartósabb, de a Metzeler sportosabb motorozhatóságot tesz lehetõvé, valamivel az élettartama kevesebb mint a Micheliné.
    

OcsiÚr 2684 3. August 2015 09:46   reply to: 2682
Fegyelmezni kell õket (mind a 75-öt) :-)!
    

ErErpower 2683 1. August 2015 19:31   reply to: 2681
Az igen! én is lassan vételezni fogok Anakee 3 ra vagy Metzeler Tourance Next re még az utóbbiról valakinek tapasztalata?
    

kawa550 2682 1. August 2015 19:04  
Én ilyen számokról nem is álmodom, 2x-3x meghaladják az én gumiaimat, legyen az metz,pirelli,conti vagy misi. Biztos a 75 ló tépi szét nálam.
    

OcsiÚr 2681 1. August 2015 12:19  
Az Anakee 3-at 28.000 km után dobtam el, óvatos használat mellett nem szerpentinen még 2.000 km-t kibírt volna (DL650-en).
    

gezasz 2680 31. Juli 2015 20:13  
Anakee 2 19000 km feletti futásteljesítmény és még van borda mélység kb 2 mm. És nagyon tapad száraz uton .A gumit teljes szélességben sõt lehet, hogy néha még egy picit tovább is lehet dönteni. Hétvégére meglesz vele a 20 ezer km is
    

nferro 2679 31. Juli 2015 19:36   reply to: 2678
Mázli.
    

Pettya 2678 31. Juli 2015 19:02   reply to: 2677
Szerencsére nem lett semmi baj, de mennem kellett érte a motorszállítóval.
    

nferro 2677 31. Juli 2015 11:10   reply to: 2676
Bíztató. Remélem megúszták.
    

Pettya 2676 31. Juli 2015 08:01   reply to: 2675
Ismerõsömnek a road4-en volt ilyen. Kapott is egy defektet az autópályán. A kis repedésbõl egy 8 centis nyílás lett az egy hónapos gumiban, de ezt bebizonyítani, hogy nem külsõ behatás miatt történt, szinte lehetetlen.
    

nferro 2675 30. Juli 2015 20:40  
Én is a rendszeres ellenõrzésre gondoltam és majd elválik. Kedvelem ezt a típust, nekem esõben és száraz úton is bevált, nem szívesen cserélnék. Mindenkinek köszönöm a hozzászólásokat.
    

R17.hu 2674 30. Juli 2015 18:11   reply to: 2666
Nagy terhelés, alacsony nyomás de futómû probléma is lehet.
    

R17.hu 2673 30. Juli 2015 18:10   reply to: 2669
Ez egy annyira minimális sérülés, hogy fölösleges lenne eldobnod ezt az abroncsot. Bármilyen ellenkezõ esetben, ha tovább szakad/mélyül a vágás esetleg szövetig, akkor már nem játék az ilyen.

Ilyen pici apró vágás miatt nem kell aggódni.
    

tsanyi 2672 30. Juli 2015 18:04   reply to: 2671
Láttam már ilyet ennél a gumi típusnál, sajna úgy fest ez típus hiba lehet viszont amíg ilyen kicsi és ha nem veszik vissza akkor még szerintem lehet használni, ha mélyül akkor tényleg gáz lehet. Mondjuk meg lehet próbálni egy kis glicerinnel (patikában is kapható) meg kenegetni, az megpuhítja a gumát.
    

nferro 2671 30. Juli 2015 16:52   reply to: 2670
Szerencsére még elég kicsi,ezért írtam, hogy ne röhögjetek ki.😊 A masodik kepe van, a vízelvezetõ barázdában. Az elõzõ gumi a motorral együtt olasz importból származott, a mostanira épp az elõzõek miatt ketyeg a 3 év garancia. A kérdés, hogy ez gyakori jelenség es nem kell parázni vagy csak én vagyok ilyen szerencsés.
    

Audimania 2670 30. Juli 2015 16:10   reply to: 2669
Lehet, hogy csak én nem látom a vágást ... de ennyire újszerû guminál, ha még megvan a számla, a gumit a kuka helyett inkább a forgalmazóhoz vinném / vittem volna.
    

nferro 2669 30. Juli 2015 14:01  
Sziasztok!

Lehet, hogy vonzom az úton fekvõ cuccokat, amik kivágják a gumikat, de ez már a második Pilot Road 3 gumi, amin észrevettem egy kis hasadást. Mielõtt kiröhögnétek, az elõzõ is hasonló méretû volt, de szépen kezdett nyúlni, míg a végén egy kb. 90%-os gumi ment az R17 javaslatára (és az én egyetértésemmel) a kukába. Igaz, ott a szövetig látszott a hasadás mélysége. Nektek is van hasonló a gumin? Szerintetek mennyire betojós a helyzet?
Köszi a válaszokat.

    

Muju 2668 27. Juli 2015 08:46   reply to: 2667
Köszi szépen.
    

Audimania 2667 26. Juli 2015 19:48   reply to: 2666
A közepétõl véve oldalirányban 1/3 -2/3-ig kopás nekem már a második garnitúrán ilyen. Azt valószínûsítem, hogy a gumi a terhelés miatt (szinte mindig utassal és csomagokkal megyek) a kelleténél jobban "kilapul", így a puhább komponens állandóan az aszfalthoz ér, és idõ elõtt elkopik. És ugye fullra pakolva nem döntesz lábtartóig, hogy a külsõ 1/3 is hozzákopjon :)
Ha nem nagy terheléssel jársz, valószínûleg kevés a guminyomás.
Persze az is lehet, hogy ez a ContiMotion típus tervezési hibája ...
A további, kb. kagylós kopást (én annak nézem) a lengéscsillapító túl lágysága vagy tönkremenetele szokta okozni.
    

Muju 2666 26. Juli 2015 18:39  
Halihó, valami okosságot tudtok nekem mondani hogy mièrt kophat igy a gumim?
    

R17.hu 2665 14. Juli 2015 17:44   reply to: 2660
Mivel közvetlen gyári beszállítói vagyunk több márkának, így természetesen csorognak vissza infók. Szoktak minket látogatni a gyár képviselõi, szóval kapnak visszajelzéseket. ( nem kifejezetten mérnökök, sõt nagyon nem ) Az hogy ezzel õk mit kezdenek, sajnos azt már nem tudjuk.
    

R17.hu 2664 14. Juli 2015 17:41   reply to: 2659
Nagyon szívesen, használd egészséggel. Gyorsak voltunk? :)
    

night-rider 2663 14. Juli 2015 14:10   reply to: 2659
na halbak úr mostmár verheted a tdm-nek a hegyekben...
    

kawa550 2662 14. Juli 2015 14:06   reply to: 2660
Na ez egy jó kérdés!
    

kawa550 2661 14. Juli 2015 14:05   reply to: 2659
Na látod, ezért nem nézegetem én se már a forradalmi és egyéb oldalakat. Lehet hogy bukok egy ezrest guminként, de talán épp azért kerül kicsivel többe, mert pontosan gyorsan szépen. :)))))
    

csokabi 2660 14. Juli 2015 13:40   reply to: 2657
Ilyenkor egyébként adtok le visszajelzést a gyártó felé? Mert ez így a vásárló megtévesztése, mármint a Michelin részérõl. Kötve hiszem, hogy kawa abroncsa elmenne 18000 km-ig. Annyi lenne a futásteljesítmény nála az elõdhöz képest az extra 20%-kal, amit a honlapján is hirdet.
    

Flenegen 2659 14. Juli 2015 12:14   reply to: 2650
Köszi Srácok a gummákat! Csillagos 5-ös, nem egész 24 óra alatt megjött!
    

kawa550 2658 14. Juli 2015 11:14   reply to: 2657
Azzal nincs is gond, idén már sikerült párszor megáznom, szakadó esõben, mikor már az úton is áll a víz, bizonytalanságok nélkül lehet 100 feletti tempót menni kanyargós utakon(ausztriában, nem itthon a kátyúk hazájában), szóval tényleg jó esõben.
Kár volt ezért a reklámért, ezzel csak a renoméjukat cseszik el. Nekem monnyuk a következõ megint a pr3 lesz, fõleg ha még kapni a trail változatot.
    

R17.hu 2657 14. Juli 2015 10:45  
Road4-re több ilyen visszajelzést hallottunk, hogy a vártál hamarabb elkopik. Meglepõ, mert tényleg nem ezt ígérték. Tapadásra nincs panasz, ezek szerint a futásteljesítményen nem sikerült javítani.
Beáldozták a nedves tapadásra
    

kawa550 2656 14. Juli 2015 10:24   reply to: 2655
Nálam olyan 10 körül szoktak elfogyni a gumik, kivéve a diablo strada, az már 8-nál kukás lett, a PR3 elment több mint 15-öt. Ezen 9-nél van 3.5mm, de érdekes hogy ez inkább középen kopik mint az alföldi gumik, a többi elõbb szokott kétoldalt elkopni, volt hogy a 2 szélén már nem látszott a minta, miközben középen még volt. Amolyan osztrák határmenti kopáskép.:)))))
    

boxer 2655 14. Juli 2015 10:08   reply to: 2651
Nálam a PR4 hátulja a GS-en 10ezer km alatt elfogyott. Amúgy jól tapadt, esõben kiválóan teljesített.
    

kawa550 2654 13. Juli 2015 20:40   reply to: 2651
Pr3 után ment fel a pr4, 9000km után azt mondom, nem érzek különbséget közöttük, és szerintem a beígért + tartósság is csak reklám. Ami nem olyan nagy baj, mert soha semmilyen gumi(metz, pirelli, conti) nem bírt még közel sem annyit hátul mint a pr3. Viszont ha a 3 olcsóbb, akkor a 4 nem éri meg a felárat.
    

Flenegen 2653 13. Juli 2015 20:22   reply to: 2650
Köszi, s ha igaz akkor postára is adtátok:)

Köszi a korrekt segítséget!
    

ErErpower 2652 13. Juli 2015 18:05   reply to: 2651
Mislenböl mindegyik jók, olyat kell venned amire használod! :-)
    

sandryder 2651 13. Juli 2015 17:05  
Sziasztok.
Dilemmában vagyok, hogy hátra Michelin PR3 vagy PR4-et válasszak az elsõ PR4-hez.
Nem is az árkülönbség miatt, hanem a tartósság és megbízhatóság szempontjából. Akinek ebben van tapasztalata örömmel fogadok minden hozzászólást.
    

R17.hu 2650 13. Juli 2015 16:49   reply to: 2647
Nem rossz választás a BT023
    

Flenegen 2647 13. Juli 2015 15:49   reply to: 2646
BT023 lett a vége, holnap itt van 66pénz. Szerdán meg rakják fel. Kb 10-15 ezerrel lett vilna több a cra2, nekem ez most ennyit nem ér. Az r17-nél is, és a Baronban is ezt ajánlották.
    

kawa550 2646 13. Juli 2015 14:03   reply to: 2641
Má bocs csabi bácsi, de butaságot beszísz vazze!:))))))
A conti CRA2 nagyon jó gumi, csak nem tartós, autóra pedig kevés jobb választás van mint a conti ecocontact szériák, rendkívül kiegyensúlyozott, nagyon tartós gumik, már bánom hogy misit vettem az esixétre.
    

Nagyigumi 2645 13. Juli 2015 08:33  
HTA a Magyar Gumiabroncs Szövetség hivatalos nyilatkozatát osztottuk meg veletek.
Nem mi találtuk ki :)

    

Flenegen 2644 12. Juli 2015 23:38  
Ugyan autón, de nekem a michelinnel nincs jó tapasztalatom. metzelez z6 lenne a legjobb, de a bt23is elgondolkoztat.
    

night-rider 2643 12. Juli 2015 16:25   reply to: 2642
michelin metzeller dunlop bridgestone
    

Flenegen 2642 12. Juli 2015 15:57   reply to: 2641
Mit ajánlanál a TDMre? Metzeler z6 vagy Bt23 amit néztem.
    

night-rider 2641 12. Juli 2015 15:32   reply to: 2640
contiba csak ékszijat...
    

Flenegen 2640 12. Juli 2015 14:36  
Sziasztok 12 ezer km után cserélném conti road attack gumiaim. Lehet még rendelni, vagy már csak a 2-es van?
    

csokabi 2639 10. Juli 2015 20:19  
:)))
    

tsanyi 2638 10. Juli 2015 20:10  
Motorgumit vennék.
    

kissgabi 2637 10. Juli 2015 19:40  
Motorgumik eladók.Tel.:06205124549
    

R17.hu 2636 8. Juli 2015 11:42  
Sziasztok!
Megérkeztek a beígért akciós Pirelli Angel ST árak
Megérkeztek a Pirelli Angel ST akciós árak [O22]
120/70 17 - 160/60 17 57.990 Ft
120/70 17 - 180/55 17 61.990 Ft
Ajándék Pirelli napszemüveggel

    

rimen 2635 7. Juli 2015 21:57   reply to: 2634
Amennyiben én is gumiforgalmazó lennék ugyan ezt írnám,DE mivel én csak felhasználó vagyok más a véleményem.Gondolom érthetõ.
    

R17.hu 2634 7. Juli 2015 14:31   reply to: 2632
Ezt örülök, hogy nem mi írtuk ki, egyébként az autós szervizünkben egy Michelines minõsítéssel rendelkezõ DOT-os papír van kirakva a pultra.

5 éves gumi az már tényleg nem új, hiába is szerelés mentes. 1-3 éves gumival semmi baj nincs !
    

piratson 2633 7. Juli 2015 09:06  
Azért egy dolgot szögezzünk le. Egy 5 évig tárolt gumiabroncs nem új, csak még nem felszerelt, nem használt.
    

Nagyigumi 2632 7. Juli 2015 08:32  
A GUMIABRONCS DOT SZÁMA

2014.03.12.

Az utóbbi években több autós kiadványban és számos online felületen megjelent cikknek köszönhetõen egyre több gumiabroncs vásárló érdeklõdik a megvásárolni kívánt gumiabroncs DOT számáról, mondván: ha a gumi nem az aktuális évben került gyártásra, akkor már nem is érdemes megvenni.

A DOT szám a gumiabroncsok oldalfalán található jelölés, ami a gumi gyártási idejét is mutatja. A DOT szám utolsó 4 karaktere árulja el a gyártás idõpontját. Az utolsó 4 számjegybõl az elsõ kettõ a gyártási év adott hetét, a második kettõ a gyártási évet jelöli.

Mégis mi a gond a nem az adott évben gyártott gumiabroncsokkal? – vetõdik fel a kérdés.
A gumiabroncs nem gyorsan romló termék, hanem tartós fogyasztási eszköz: szakszerû tárolás esetén a nem használt abroncs 5 évig mindenképpen újnak tekinthetõ, azaz felszerelhetõ!

A gyártási folyamat során a gumiabroncsba olyan adalékanyagok kerülnek, amelyek megakadályozzák a minõségromlást, az elöregedést és a futóteljesítmény romlását. Ezek az adalékanyagok biztosítják, hogy az abroncs tulajdonságai élethosszig megmaradjanak. A HTA szakértõi szerint a gyártás után 5 évvel az abroncsok teljesítménye nem romlik, amennyiben azok tárolása szakszerû volt és a felszerelést követõ további 5 évig használható.

Ugyanakkor hivatalos, legális vásárlás esetén semmiféle garanciális hátrány sem érheti a fogyasztót, mert a garancia a vásárlás napjától érvényes, nem a gumiabroncs gyártási idejétõl. Ha több évvel korábban gyártott, korábban nem használt abroncsot találunk jó áron, nyugodtan vegyük meg, nem fogunk rossz üzletet kötni!

A HTA tagcégek gyakorlata szerint 5 évnél idõsebb új gumiabroncsokat nem szoktak értékesíteni, általában a legtöbb értékesítésre kerülõ abroncsot az aktuális vagy az azt megelõzõ évben gyártották, ritkábban két évvel korábban. Az 5 évesnél fiatalabb gumiabroncsok teljes értékû termékként forgalmazhatóak, az 5 évnél idõsebbeket szokták már olcsóbban árusítani a kereskedõk.

Jelenleg nincs olyan jogszabály, ami szabályozná, hogy mikor kell a gumiabroncsokat véglegesen lecserélni, de a HTA szakembereinek véleménye szerint 10 évnél idõsebb - akár még nem használt - abroncsokat semmilyen körülmények között ne vásároljunk meg, és ne is használjunk már!
    

rimen 2631 2. Juli 2015 21:15   reply to: 2627
Azt gondolom én is, max 1 éves gumi amit megveszek.Nálam az a határ.
    

Pettya 2630 2. Juli 2015 15:44   reply to: 2629
Az biztos, hogy nagyon kevés ember tud lereagálni ilyen finoman hozzászólást.
    

tsanyi 2629 2. Juli 2015 11:24   reply to: 2626
Ezt most olvastam, de nem én voltam.:)) Viszont az igaz, hogy nem vagyunk egyformák, a hozzáállásod ehhez a "vitához" nekem példa értékû.
    

tsanyi 2628 2. Juli 2015 11:20   reply to: 2625
Hogy miért?....mert ezt hallja a motoros fórumokon és a "hozzáértõ" haveroktól. 4-5 éves guma használtban is jó, az öregebbel legfeljebb annyi a baj, hogy mivel megkeményedik (amin lehet segíteni glicerinnel) hamarabb elkopik, morzsolódik és kicsivel rosszabbul tapad, de utcai rider legyen a talpán aki ezt meg is érzi (persze, tudom vannak ilyenek szép számmal, mielõtt rájöttem, hogy nem tudok motorozni én is ezt hittem). Tettem fel nagyon öreg gumit is és elhasználtam gond nélkül, de mindenki abban hisz amiben akar vagy amit a haverok hagynak neki.:)
    

pandamaci 2627 2. Juli 2015 08:24   reply to: 2625
2 éve legyártott, szalonban beragadt, egyébként zsír új, 0 Km es szakszerûen tárolt autót sem vesz meg senki ,,lista,, áron. Ugyanez a helyzet a gumival is.. Egy éven belüli dot számot elfogadhatónak tartok, 2 éves azért ,,teli áron,, nem kellene (csopperre sem, pedig ott nem az lenne a gyenge keresztmetszet)
    

R17.hu 2626 2. Juli 2015 08:13  
Nagyságrendileg 2 hónappal ezelõtt, egy ügyfél hozott egy elsõ gumit szerelésre. 15 éves volt az abroncs, ( nem volt szerelve még ) beszerzési áron akartunk neki adni egy újat, nem kellett neki. Gyõzködtük, hogy ne mert veszélyes stb stb. Nem engedett, felraktuk és elment. Vajon azóta mi van vele? A gumi olyan szinten volt megkeményedve, mintha egy mûanyag darab lett volna. Próbáltuk a legjobbat kihozni a dologból, de azt mondta neki jó lesz. Nem vagyunk egyformák.


Kár is bármin vitázni, mindenkinek elfogadjuk a véleményét, meghallgatjuk a saját tanácsát észrevételét. Élvezzük azt a dolgot amiért motorosnak hívjuk magunkat !!
    

R17.hu 2625 2. Juli 2015 08:09   reply to: 2623
De értjük, van aki borzasztó érzékeny a DOT számra, de maga se tudja megmondani hogy miért.
Ha úgy vesszük 2 éves guminál nem is lenne öregebb gumi. Legrosszabb esetben is egy adott szezonban megveszel egy elõzõ évi gyártást, így legyen 1 éves a gumid és egy szezon alatt el is kopik.
Ez most durva példa volt de legyen ez egy nagy átlag :) Nálunk a cégnél vagyunk páran motorosok, egyikõnknek sincs friss DOT-os gumija. Na jó nekem 1015 ösök vannak de senki másé nem idei. Járunk pályán, utcán egyaránt.
    

Fido71 2624 1. Juli 2015 22:48   reply to: 2619
Egy hsz. számot írhatnál, hogy kit és hol szóltam le.
Még dicsértem si az r17-et, pedig sosem vásároltam náluk.
De úgy hallottam...

A sikeres kereskedelem egyik alappillére a hirdetés.
Szerintem az általunk ajánlott cégrõl itt a fele ember nem is hallott.
Ha Õk is hirdetnék magukat mindenhol, már nem biztos, hogy a mostani árak lennének érvényesek.
Egy családot azonban így is eltart.
Gondolom, ez nekik elég.

Gátlásos, érzékeny vagy sértõdõs ember meg nem áll kereskedõnek /ismerve az árréseket, haszonkulcsokat/. ;)
    

rimen 2623 1. Juli 2015 22:01   reply to: 2613
DOT kérdésben továbbra sem érti az ember hogy mi a baj egy 1-2 éves gumival,

Nem érted?? Akkor megsúgom,én már max 2 éves gumit lecseréltetek mert elkopott.
    

R17.hu 2622 1. Juli 2015 15:05   reply to: 2621
Mondjuk Mi a frankót! Majdnem minden hónapban tárgyalunk a gyártók képviselõivel, hogy lentebb nyomjuk az árakat. Rengeteg mindentõl függ sajnos.... nekünk is fontosak az árak, nem csak az hogy mi is keressünk rajta, legfõképpen az hogy elégedettek legyenek a vásárlóink!!
    

Audimania 2621 1. Juli 2015 14:40   reply to: 2620
És tessék mondani, nem lehetne az olcsóbb árak felé vezetni azt a piacot? :))))

Persze ez csak vicc, mert jónéhány tényezõt nem Ti határoztok meg.
    

R17.hu 2620 1. Juli 2015 11:26  
Egyébként teljesen versenyképesek az áraink a Magyar piacon. Senki nem tart nagy készletet, aki esetleg szerez valahonnan és pár szár forinttal olcsóbban adják, és van 1 db abroncsuk, ilyen árakkal/cégekkel egyszerûen nem is akarunk versenyezni, mert totál fölösleges.
Telefonon folyamatos a kommunikáció az ügyfeleinkkel bármi problémát stb találunk vagy akár 1-2 nappal késõbb megy a gumi azonnal hívjuk, e-mailben tájékoztatjuk, ezzel kapcsolatban szerintünk semmi probléma nem lehet.

Az a bizonyos másik cég pedig, árfolyam függõen néha lehet jobb az áruk, ám legyen, az hogy ezen kívül mi megy a háttérben.... mi nem bántunk senkit, csinálják ahogy tudják :)
Továbbra is piacvezetõk vagyunk, szerintünk ez mindent elárul ;)
    

tsanyi 2619 1. Juli 2015 08:41   reply to: 2618
Nem annak nem örülök, hogy olcsón vettél gumit sõt az sem baj ha ezt megosztod bárkivel csak itt ez már nem annak látszik, hogy megosztom másokkal a jó lehetõséget hanem, hogy leszólom a reklámozót miközben feldicsérek egy másikat aki amúgy nem reklámozta magát. Gondolj bele ha ez Veled történne meg, reklámozol valamit egy oldalon és akkor neked esnek, hogy van egy másik aki sokkal jobb mint a Te megoldásod ami könnyen lehet, hogy igaz, de attól még ezzel nem így kéne szembesíteni Téged. Itt ha visszaolvasol nem arról volt szó, hogy megosztasz másokkal egy jó lehetõséget hanem, hogy leszóljátok azt aki hirdette magát miközben Ti egy másikat hirdettek, ha nem említettetek volna másik céget hanem mindössze annyit, hogy drága a hirdetõ holmija azzal nyilván nincs gond, ha tényleg drága vagy udvariatlan a kiszolgálás legfeljebb senki nem megy oda.

.........mondom mindezt általánosságban az eljárásról hisz mint írtam egyikhez sincs közöm és nem is hinném, hogy lesz mert új gumát vagy 8 éve nem vettem és legalább még egyszer addig nem is fogok. :))
    

Fido71 2618 30. Juni 2015 21:23   reply to: 2617
Te így gondolod, én meg máshogy.... ;)
Mikor kaptam ezt az infót az olcsó gumiról szépen megköszöntem annak, aki adta.
Azóta én is sok havernak átadtam és hidd el, sokan örültek neki.
Sajnálom, hogy Te nem örülsz neki.

Neked biztos nem számít 10 rugó vagy ha mégis, akkor megtartod magadnak a forrást?
Nehogy másnak is jó legyen?

Nem ingyenreklám volt a cél, hanem a motoros-társaimmal egy kedvezõ beszerzési forrás megosztása.
Valami hasonló hasonló volt a "cél".
Igy vagyunk az alkatrészessel is.

Semmi bántó szándék nincs a hsz-ben, a miértekre próbáltam válaszolni, a magam egyszerû módján.
    

tsanyi 2617 30. Juni 2015 18:53   reply to: 2616
Nem beszélve arról, hogy miért csinálnék reklámot bárkinek is fõleg ha nem kértek meg rá.
    

tsanyi 2616 30. Juni 2015 18:52  
Háát nem tudom, közöm sincs egyik nevezett gumis csapathoz (meg szinte senkihez), de azt érdekesnek találom, hogy ha valaki (bárki) reklámoz (valószínûleg az oldal tulaja engedélyével) bármit akkor miért kell elõjönni azzal, hogy de bezzeg a másik mennyivel olcsóbb, jobb? Nekem is nyilván van véleményem, de eszembe sem jut leszólni senkit ha hirdet valamit.
    

Fido71 2615 30. Juni 2015 18:43   reply to: 2613
Amúgy Rólatok csak jót /segítõkészség, korrektség, rugalmasság/ hallottam, de nálam az ár is nagyon fontos volt!
Illetve ebben a témában a legfontosabb. ;)
    

Fido71 2614 30. Juni 2015 18:40   reply to: 2606
Nekem 10ezer volt a mínusz.
Falubeli srác a futár annál a szállítócégnél, lekádereztem õket /meg a fél "fórumunk" is korrektként írta le õket/... :)

    

R17.hu 2613 30. Juni 2015 08:14  
Köszönjük a dicsérõ szavakat, egyaránt a negatív kritikát is, ebbõl csak tanulni tudunk. DOT kérdésben továbbra sem érti az ember hogy mi a baj egy 1-2 éves gumival, ami megfelelõen tárolt. Amennyiben nincs épp 2 hetes gumink ami a gyárból ki jött az azért lehetséges mert a gyárnak sincs!!! Aki ezt nem hiszi a legközelebbi gyári szállítmányról szívesen csatolok képeket! E héten esedékes Pirelli/Metzeler. Továbbra is mi rendelkezünk az országban a legnagyobb raktárkészlettel, 8 márka képviselõi ebbõl 6 márkának gyári beszállítói vagyunk. Szerintünk ez elég. Friss áru hatalmas készlet és készletmozgás, elégedett ügyfelek.

A többi dolgot nem részletezzük, szabad piac van mindenki ott vásárol ahol jól esik neki ;)
    

rimen 2612 29. Juni 2015 22:28   reply to: 2605
Annyira volt csak friss,hogy a futár nagy lendülettel vitte is vissza a feladónak.
    

csokabi 2611 29. Juni 2015 15:14   reply to: 2610
Én azért megnézném a képét amikor kiderülne, hogy mégiscsak ingyenes a buli. Persze csak, ha a saját tökeire gondolt amikor a szurkálást emlegette:)))

Ettõl függetlenül több, mint valószínû, hogy igaza van.
    

Audimania 2610 29. Juni 2015 14:15   reply to: 2609
Ejjj ... úriember biztosra nem fogad :)
    

kawa550 2609 29. Juni 2015 13:24   reply to: 2608
Ingyenes? Kockáztatnék egy tökönszúrást hogy pl R-nek ez nem ingyenes, ismerve az oldalt pár éve....:))))
    

csokabi 2608 29. Juni 2015 13:02   reply to: 2600
Örülj neki, hogy neked olcsóbb és frissebb gumit sikerült venni egy másik abroncskereskedõtõl, de azért nem kell megsértõdni, mert valaki többet kér az árujáért. Van internet, gyorsan és olcsón utána lehet nézni a kínálatnak. Senki nem mondta, hogy csak az R17-nél szabad vásárolni. Az meg, hogy a Revolutionmotor kihagy egy ilyen ingyenes reklámfelületet nem biztos, hogy pozitív tulajdonság egy üzlet szempontjából...
    

mati12 2607 29. Juni 2015 11:15  
A 2000 forintos tételnél persze,hogy nem sokat gondolkodik az ember,de az én esetemben ez közel 10.000. forint volt. Na nekem meg ezért nem kellett gondolkodnom. Ja és nem az R17 javára.
    

kawa550 2606 29. Juni 2015 11:00  
Mivel jó az, ha egy témában sokféle véleményt megismer az ember, hozzátenném én is az enyémet:
Fidó ajánlására én is megnéztem a revolutiont is rendelés elõtt, és valóban olcsóbb, az én legutoljára vásárolt gumim pl náluk szállítással együtt(elõre utalva) 36 rugó, míg az r17-nél szintén szállítással együtt a futárnak fizetve átvételkor 38.
Tehát a dilemma az volt, hogy rendelek-e onnan, ahonnan már elõtte vagy 10x, mindig problémamentesen és általában másnapi, de legkésõbb holnaputáni szállítással, teljesen magyar nyelvû profi honlapról, ahol csak akkor fizetek mikor már a lábszáramnak támasztotta a futár az árut - és bukok 2000Ft-ot.
vagy
Rendelek olyantól akit nem ismerek, az oldala nem átlátható, a keresõ bonyolult és a google fordító magyarította(a "kimutat" kibacta nálam a biztosítékot a keres helyett, ahogy az utcai gumi se street tyre legyen), elõre kell fizetni és számolgatni kell az árfolyamokat.
36 vagy 38? Ölég komoly dilemma, én inkább a drágább, de minõségibb és megbízhatóbbnak tûnõt választottam, úgy érzem hogy szolgáltatásban megkaptam a többletet, meg bevált csapaton ne változtass.

A másik ez a dot hülyeség, hogy egy hetes vagy 3 hónapos a gumi. B+, benyalok én csontig annak a szakértõnek aki a dotszám leolvasása nélkül megmondja a különbséget egy országúti menet után a kettõ közt..... Arról nem beszélve hogy egy gumi 1, max 2 szezont bír ki, akkor meg nem mindegy hogy 2020-ig vagy 21-ig használható?
    

R17.hu 2605 29. Juni 2015 08:21   reply to: 2600
Olcsóbb, és miért azt tudjuk?? :)

Frissebb gumit? Havonta kapunk egyenesen a gyártótól szállítmányokat, mindig a legújabb gyártást, szóval nem tudom miért ne lenne nekünk is csak friss gumink. Értelem szerûen amibõl évente 3 db-ot adunk el nem fogunk készletet tartani, sõt senki!
    

Previous page
Felhokep

Member count: 22129
5.614 tours so far
14.222.326 km
34073 stat_participants