Berber | 2706 | 11. August 2015 17:19 |
mafurdki | 2705 | 11. August 2015 15:46 |
R17.hu | 2704 | 10. August 2015 09:42 | reply to: 2703 |
Szia! Csak Debrecenben van telephelyünk. Átlagos futásteljesítményt nehéz mondani, felhasználás függõ teljes mértékben, saját tapasztalatunk nincs az abronccsal. Gumi kategóriáját tekintve és ismerve a feltételeket nagyjából 11-12.000 km re tippelnénk. Gyári nyomásértéke elsõ abroncs esetében hidegen mérve 2,5 hátul pedig 3,2 bar. |
Gyuszibácsi | 2703 | 6. August 2015 15:20 | reply to: 2701 |
Tisztelt R17! Köszönöm a szakszerû választ. Budapesten is van telephelyetek, vagy csak Debrecenben? A Ti általatok javasolt Metzellernek az LT-n mennyi az átlagos futásteljesítménye? Ennél a guminál mennyi az elõírt nyomás elöl és hátul egy ill. két személynél. |
R17.hu | 2701 | 6. August 2015 12:20 | reply to: 2700 |
Szia! K1200LT csakis egy fajta gumi a megfelelõ, mégpedig a 160/70B17- es Metzeler ME 880 Reinf. Ez egy speciális erõsített változat, ami ennek a motornak a súlyát elviseli. Más márka nem is gyárt ebben a méretben erõsített gumit, persze van aki rátesz pl egy BT023 at aztán 3 ezer km alatt széttapossa. Csak az ME880 !!! |
Gyuszibácsi | 2700 | 6. August 2015 10:23 |
A motorgumikhoz igazán értõkhöz szól a kérdés: BMW K1200LT-re milyen gumikat javasoltok? A választ Köszönöm! |
SanyiFZ6S | 2699 | 5. August 2015 14:21 | reply to: 2698 |
Én kényelmesen túrázom max 12 ezret megy el a PR4 |
R17.hu | 2698 | 5. August 2015 12:21 | reply to: 2688 |
10e-nél többet kellene elmenni. Persze használat függõ, de a 10 az elég kevéske
|
R17.hu | 2697 | 5. August 2015 12:18 |
Sokan panaszkodnak a Road 4 tartósságára, nekünk is ezek a visszajelzések, tapasztalatok. Mindenki ezt a maximum 11-12 ezer km futásteljesítményt mondja, tapadásra nincs panasz. Volt olyan ügyfelünk, aki visszatért a Road3 ra, mondván, köszöni szépen elég volt a 4-esbõl. Szét kell nézni más márkában is, sokkal jobb opciók is elérhetõk ;) |
galoscsabus | 2696 | 4. August 2015 22:44 | reply to: 2695 |
Van egy kis búgó hangja, de a Schuberth C3-ban nem zavaró. Nálam 18ezret ment el, de ebben volt bõven utassal-csomaggal formáció is és több autópálya, mint amit szerettem volna (de haladni kellett gyorsan-sokat :-) ). |
SanyiFZ6S | 2694 | 4. August 2015 21:33 | reply to: 2690 |
Én csak aszfalton használom a DL-t azért vettem PR 4-et és a Tourance nagyon hangos volt nekem a PR 4 azért jobban tapad sokkal csak a futásteljesítmény nagyon kevés
|
kawa550 | 2693 | 4. August 2015 20:56 | reply to: 2692 |
Pr3-ból a trailt használtam, hibátlan, 15000-es futás, pr4-bõl a Gt-t, hibátlan, de szerintem nem lesz meg a 15, de vak is aszonta, majd meglássuk.
|
Mosquito | 2692 | 4. August 2015 20:36 | reply to: 2690 |
Szia, PR4-bõl is 3féle van. https://www.youtube.com/watch?v=KXQEyI-O_1w Ha ezt tudom,hogy ennyit megy el a PR4 akkor nem veszem meg. V2 zabája a gumit. Haver CB1300-án PR3 van 16eKm és még egészséges minta van rajta. Gumi kopása sok mindentõl is függ/het. Motor,pilóta annak tudása,hol hogyan használja a technikát. |
kovee | 2691 | 4. August 2015 20:25 |
Ja, amúgy PR3 FJR1300-on 18ezer km lett a vége, most megy fel a PR4 GT verzióban...
|
kovee | 2690 | 4. August 2015 20:24 |
Sziasztok, Egy túra endúróra nem éppen jó a PR4. Jobban mondva felesleges. Annó a Dl-re én is Metz Tourance-t tettem, és soha nem volt gond a megcsúszással, vagy a km teljeítménnyel. Nem mindegy, hogy túra-endúró, vagy sport-túra... Viszont egy 300kg-os 144 lovas FJR, vagy egy GSXR hamar eldobódna a legelsõ kanyarban azzal a tapadással, amit egy anakee, vagy tourance tud... A PRoad lágyabb, jobban tapad, de kevésbé tartós. Ellentétben a tourance, vagy anakee-vel. Viszont egy DL650(67Le), vagy Vara(92Le) közel sem akkora teljesítményû, mint egy Egy GSXR(180Le).... |
tsanyi | 2689 | 4. August 2015 20:05 |
Anno a PR1 nagyon sokat elment ( SV1000 20K) így érdekes, hogy az utódok mennyivel kevesebbet mennek el, igaz tényleg jobbak mint az elsõ, de azért mégis.
|
Mosquito | 2688 | 4. August 2015 20:01 | reply to: 2686 |
11eKm-em van a PR4-ben és nem merek kimenni Glockner és technikás egyeneseire (2eKm) mert kint elkopna és nem szeretnék büntetést és új gumit venni. PR3 15eKm-t ment el. Így most megint Anakee 3 lesz. Ui. Metzeler Tourance Next kb~10eKm alatt fog (GS,Vara) elmenni.
|
SanyiFZ6S | 2687 | 4. August 2015 16:42 |
A Tourance Nexttel valakinek futásteljesitmény tapasztalata van-e?
|
SanyiFZ6S | 2686 | 4. August 2015 16:39 |
Nekem a Pilot Road 4 DL650-esen 10EZER kilóméternél 1mm van a kopásjelzõig a Metzeler tourancéval elmentem 23 ezret.Nekem nagy csalódás. |
R17.hu | 2685 | 3. August 2015 12:13 | reply to: 2683 |
Anakee 3 tartósabb, de a Metzeler sportosabb motorozhatóságot tesz lehetõvé, valamivel az élettartama kevesebb mint a Micheliné.
|
ErErpower | 2683 | 1. August 2015 19:31 | reply to: 2681 |
Az igen! én is lassan vételezni fogok Anakee 3 ra vagy Metzeler Tourance Next re még az utóbbiról valakinek tapasztalata?
|
kawa550 | 2682 | 1. August 2015 19:04 |
Én ilyen számokról nem is álmodom, 2x-3x meghaladják az én gumiaimat, legyen az metz,pirelli,conti vagy misi. Biztos a 75 ló tépi szét nálam.
|
OcsiÚr | 2681 | 1. August 2015 12:19 |
Az Anakee 3-at 28.000 km után dobtam el, óvatos használat mellett nem szerpentinen még 2.000 km-t kibírt volna (DL650-en).
|
gezasz | 2680 | 31. Juli 2015 20:13 |
Anakee 2 19000 km feletti futásteljesítmény és még van borda mélység kb 2 mm. És nagyon tapad száraz uton .A gumit teljes szélességben sõt lehet, hogy néha még egy picit tovább is lehet dönteni. Hétvégére meglesz vele a 20 ezer km is
|
Pettya | 2678 | 31. Juli 2015 19:02 | reply to: 2677 |
Szerencsére nem lett semmi baj, de mennem kellett érte a motorszállítóval.
|
Pettya | 2676 | 31. Juli 2015 08:01 | reply to: 2675 |
Ismerõsömnek a road4-en volt ilyen. Kapott is egy defektet az autópályán. A kis repedésbõl egy 8 centis nyílás lett az egy hónapos gumiban, de ezt bebizonyítani, hogy nem külsõ behatás miatt történt, szinte lehetetlen.
|
nferro | 2675 | 30. Juli 2015 20:40 |
Én is a rendszeres ellenõrzésre gondoltam és majd elválik. Kedvelem ezt a típust, nekem esõben és száraz úton is bevált, nem szívesen cserélnék. Mindenkinek köszönöm a hozzászólásokat.
|
R17.hu | 2674 | 30. Juli 2015 18:11 | reply to: 2666 |
Nagy terhelés, alacsony nyomás de futómû probléma is lehet.
|
R17.hu | 2673 | 30. Juli 2015 18:10 | reply to: 2669 |
Ez egy annyira minimális sérülés, hogy fölösleges lenne eldobnod ezt az abroncsot. Bármilyen ellenkezõ esetben, ha tovább szakad/mélyül a vágás esetleg szövetig, akkor már nem játék az ilyen. Ilyen pici apró vágás miatt nem kell aggódni. |
tsanyi | 2672 | 30. Juli 2015 18:04 | reply to: 2671 |
Láttam már ilyet ennél a gumi típusnál, sajna úgy fest ez típus hiba lehet viszont amíg ilyen kicsi és ha nem veszik vissza akkor még szerintem lehet használni, ha mélyül akkor tényleg gáz lehet. Mondjuk meg lehet próbálni egy kis glicerinnel (patikában is kapható) meg kenegetni, az megpuhítja a gumát.
|
nferro | 2671 | 30. Juli 2015 16:52 | reply to: 2670 |
Szerencsére még elég kicsi,ezért írtam, hogy ne röhögjetek ki.😊 A masodik kepe van, a vízelvezetõ barázdában. Az elõzõ gumi a motorral együtt olasz importból származott, a mostanira épp az elõzõek miatt ketyeg a 3 év garancia. A kérdés, hogy ez gyakori jelenség es nem kell parázni vagy csak én vagyok ilyen szerencsés.
|
Audimania | 2670 | 30. Juli 2015 16:10 | reply to: 2669 |
Lehet, hogy csak én nem látom a vágást ... de ennyire újszerû guminál, ha még megvan a számla, a gumit a kuka helyett inkább a forgalmazóhoz vinném / vittem volna.
|
nferro | 2669 | 30. Juli 2015 14:01 |
Audimania | 2667 | 26. Juli 2015 19:48 | reply to: 2666 |
A közepétõl véve oldalirányban 1/3 -2/3-ig kopás nekem már a második garnitúrán ilyen. Azt valószínûsítem, hogy a gumi a terhelés miatt (szinte mindig utassal és csomagokkal megyek) a kelleténél jobban "kilapul", így a puhább komponens állandóan az aszfalthoz ér, és idõ elõtt elkopik. És ugye fullra pakolva nem döntesz lábtartóig, hogy a külsõ 1/3 is hozzákopjon :) Ha nem nagy terheléssel jársz, valószínûleg kevés a guminyomás. Persze az is lehet, hogy ez a ContiMotion típus tervezési hibája ... A további, kb. kagylós kopást (én annak nézem) a lengéscsillapító túl lágysága vagy tönkremenetele szokta okozni. |
Muju | 2666 | 26. Juli 2015 18:39 |
Halihó, valami okosságot tudtok nekem mondani hogy mièrt kophat igy a gumim?
|
R17.hu | 2665 | 14. Juli 2015 17:44 | reply to: 2660 |
Mivel közvetlen gyári beszállítói vagyunk több márkának, így természetesen csorognak vissza infók. Szoktak minket látogatni a gyár képviselõi, szóval kapnak visszajelzéseket. ( nem kifejezetten mérnökök, sõt nagyon nem ) Az hogy ezzel õk mit kezdenek, sajnos azt már nem tudjuk.
|
R17.hu | 2664 | 14. Juli 2015 17:41 | reply to: 2659 |
Nagyon szívesen, használd egészséggel. Gyorsak voltunk? :)
|
night-rider | 2663 | 14. Juli 2015 14:10 | reply to: 2659 |
na halbak úr mostmár verheted a tdm-nek a hegyekben...
|
kawa550 | 2661 | 14. Juli 2015 14:05 | reply to: 2659 |
Na látod, ezért nem nézegetem én se már a forradalmi és egyéb oldalakat. Lehet hogy bukok egy ezrest guminként, de talán épp azért kerül kicsivel többe, mert pontosan gyorsan szépen. :)))))
|
csokabi | 2660 | 14. Juli 2015 13:40 | reply to: 2657 |
Ilyenkor egyébként adtok le visszajelzést a gyártó felé? Mert ez így a vásárló megtévesztése, mármint a Michelin részérõl. Kötve hiszem, hogy kawa abroncsa elmenne 18000 km-ig. Annyi lenne a futásteljesítmény nála az elõdhöz képest az extra 20%-kal, amit a honlapján is hirdet.
|
Flenegen | 2659 | 14. Juli 2015 12:14 | reply to: 2650 |
Köszi Srácok a gummákat! Csillagos 5-ös, nem egész 24 óra alatt megjött!
|
kawa550 | 2658 | 14. Juli 2015 11:14 | reply to: 2657 |
Azzal nincs is gond, idén már sikerült párszor megáznom, szakadó esõben, mikor már az úton is áll a víz, bizonytalanságok nélkül lehet 100 feletti tempót menni kanyargós utakon(ausztriában, nem itthon a kátyúk hazájában), szóval tényleg jó esõben. Kár volt ezért a reklámért, ezzel csak a renoméjukat cseszik el. Nekem monnyuk a következõ megint a pr3 lesz, fõleg ha még kapni a trail változatot. |
R17.hu | 2657 | 14. Juli 2015 10:45 |
Road4-re több ilyen visszajelzést hallottunk, hogy a vártál hamarabb elkopik. Meglepõ, mert tényleg nem ezt ígérték. Tapadásra nincs panasz, ezek szerint a futásteljesítményen nem sikerült javítani. Beáldozták a nedves tapadásra |
kawa550 | 2656 | 14. Juli 2015 10:24 | reply to: 2655 |
Nálam olyan 10 körül szoktak elfogyni a gumik, kivéve a diablo strada, az már 8-nál kukás lett, a PR3 elment több mint 15-öt. Ezen 9-nél van 3.5mm, de érdekes hogy ez inkább középen kopik mint az alföldi gumik, a többi elõbb szokott kétoldalt elkopni, volt hogy a 2 szélén már nem látszott a minta, miközben középen még volt. Amolyan osztrák határmenti kopáskép.:)))))
|
boxer | 2655 | 14. Juli 2015 10:08 | reply to: 2651 |
Nálam a PR4 hátulja a GS-en 10ezer km alatt elfogyott. Amúgy jól tapadt, esõben kiválóan teljesített.
|
kawa550 | 2654 | 13. Juli 2015 20:40 | reply to: 2651 |
Pr3 után ment fel a pr4, 9000km után azt mondom, nem érzek különbséget közöttük, és szerintem a beígért + tartósság is csak reklám. Ami nem olyan nagy baj, mert soha semmilyen gumi(metz, pirelli, conti) nem bírt még közel sem annyit hátul mint a pr3. Viszont ha a 3 olcsóbb, akkor a 4 nem éri meg a felárat.
|
Flenegen | 2653 | 13. Juli 2015 20:22 | reply to: 2650 |
Köszi, s ha igaz akkor postára is adtátok:) Köszi a korrekt segítséget! |
ErErpower | 2652 | 13. Juli 2015 18:05 | reply to: 2651 |
Mislenböl mindegyik jók, olyat kell venned amire használod! :-)
|
sandryder | 2651 | 13. Juli 2015 17:05 |
Sziasztok. Dilemmában vagyok, hogy hátra Michelin PR3 vagy PR4-et válasszak az elsõ PR4-hez. Nem is az árkülönbség miatt, hanem a tartósság és megbízhatóság szempontjából. Akinek ebben van tapasztalata örömmel fogadok minden hozzászólást. |
Flenegen | 2647 | 13. Juli 2015 15:49 | reply to: 2646 |
BT023 lett a vége, holnap itt van 66pénz. Szerdán meg rakják fel. Kb 10-15 ezerrel lett vilna több a cra2, nekem ez most ennyit nem ér. Az r17-nél is, és a Baronban is ezt ajánlották.
|
kawa550 | 2646 | 13. Juli 2015 14:03 | reply to: 2641 |
Má bocs csabi bácsi, de butaságot beszísz vazze!:)))))) A conti CRA2 nagyon jó gumi, csak nem tartós, autóra pedig kevés jobb választás van mint a conti ecocontact szériák, rendkívül kiegyensúlyozott, nagyon tartós gumik, már bánom hogy misit vettem az esixétre. |
Nagyigumi | 2645 | 13. Juli 2015 08:33 |
HTA a Magyar Gumiabroncs Szövetség hivatalos nyilatkozatát osztottuk meg veletek. Nem mi találtuk ki :) |
Flenegen | 2644 | 12. Juli 2015 23:38 |
Ugyan autón, de nekem a michelinnel nincs jó tapasztalatom. metzelez z6 lenne a legjobb, de a bt23is elgondolkoztat.
|
Flenegen | 2642 | 12. Juli 2015 15:57 | reply to: 2641 |
Mit ajánlanál a TDMre? Metzeler z6 vagy Bt23 amit néztem.
|
Flenegen | 2640 | 12. Juli 2015 14:36 |
Sziasztok 12 ezer km után cserélném conti road attack gumiaim. Lehet még rendelni, vagy már csak a 2-es van?
|
R17.hu | 2636 | 8. Juli 2015 11:42 |
Sziasztok! Megérkeztek a beígért akciós Pirelli Angel ST árak Megérkeztek a Pirelli Angel ST akciós árak [O22] 120/70 17 - 160/60 17 57.990 Ft 120/70 17 - 180/55 17 61.990 Ft Ajándék Pirelli napszemüveggel |
rimen | 2635 | 7. Juli 2015 21:57 | reply to: 2634 |
Amennyiben én is gumiforgalmazó lennék ugyan ezt írnám,DE mivel én csak felhasználó vagyok más a véleményem.Gondolom érthetõ.
|
R17.hu | 2634 | 7. Juli 2015 14:31 | reply to: 2632 |
Ezt örülök, hogy nem mi írtuk ki, egyébként az autós szervizünkben egy Michelines minõsítéssel rendelkezõ DOT-os papír van kirakva a pultra. 5 éves gumi az már tényleg nem új, hiába is szerelés mentes. 1-3 éves gumival semmi baj nincs ! |
piratson | 2633 | 7. Juli 2015 09:06 |
Azért egy dolgot szögezzünk le. Egy 5 évig tárolt gumiabroncs nem új, csak még nem felszerelt, nem használt.
|
Nagyigumi | 2632 | 7. Juli 2015 08:32 |
A GUMIABRONCS DOT SZÁMA 2014.03.12. Az utóbbi években több autós kiadványban és számos online felületen megjelent cikknek köszönhetõen egyre több gumiabroncs vásárló érdeklõdik a megvásárolni kívánt gumiabroncs DOT számáról, mondván: ha a gumi nem az aktuális évben került gyártásra, akkor már nem is érdemes megvenni. A DOT szám a gumiabroncsok oldalfalán található jelölés, ami a gumi gyártási idejét is mutatja. A DOT szám utolsó 4 karaktere árulja el a gyártás idõpontját. Az utolsó 4 számjegybõl az elsõ kettõ a gyártási év adott hetét, a második kettõ a gyártási évet jelöli. Mégis mi a gond a nem az adott évben gyártott gumiabroncsokkal? – vetõdik fel a kérdés. A gumiabroncs nem gyorsan romló termék, hanem tartós fogyasztási eszköz: szakszerû tárolás esetén a nem használt abroncs 5 évig mindenképpen újnak tekinthetõ, azaz felszerelhetõ! A gyártási folyamat során a gumiabroncsba olyan adalékanyagok kerülnek, amelyek megakadályozzák a minõségromlást, az elöregedést és a futóteljesítmény romlását. Ezek az adalékanyagok biztosítják, hogy az abroncs tulajdonságai élethosszig megmaradjanak. A HTA szakértõi szerint a gyártás után 5 évvel az abroncsok teljesítménye nem romlik, amennyiben azok tárolása szakszerû volt és a felszerelést követõ további 5 évig használható. Ugyanakkor hivatalos, legális vásárlás esetén semmiféle garanciális hátrány sem érheti a fogyasztót, mert a garancia a vásárlás napjától érvényes, nem a gumiabroncs gyártási idejétõl. Ha több évvel korábban gyártott, korábban nem használt abroncsot találunk jó áron, nyugodtan vegyük meg, nem fogunk rossz üzletet kötni! A HTA tagcégek gyakorlata szerint 5 évnél idõsebb új gumiabroncsokat nem szoktak értékesíteni, általában a legtöbb értékesítésre kerülõ abroncsot az aktuális vagy az azt megelõzõ évben gyártották, ritkábban két évvel korábban. Az 5 évesnél fiatalabb gumiabroncsok teljes értékû termékként forgalmazhatóak, az 5 évnél idõsebbeket szokták már olcsóbban árusítani a kereskedõk. Jelenleg nincs olyan jogszabály, ami szabályozná, hogy mikor kell a gumiabroncsokat véglegesen lecserélni, de a HTA szakembereinek véleménye szerint 10 évnél idõsebb - akár még nem használt - abroncsokat semmilyen körülmények között ne vásároljunk meg, és ne is használjunk már! |
rimen | 2631 | 2. Juli 2015 21:15 | reply to: 2627 |
Azt gondolom én is, max 1 éves gumi amit megveszek.Nálam az a határ.
|
Pettya | 2630 | 2. Juli 2015 15:44 | reply to: 2629 |
Az biztos, hogy nagyon kevés ember tud lereagálni ilyen finoman hozzászólást.
|
tsanyi | 2629 | 2. Juli 2015 11:24 | reply to: 2626 |
Ezt most olvastam, de nem én voltam.:)) Viszont az igaz, hogy nem vagyunk egyformák, a hozzáállásod ehhez a "vitához" nekem példa értékû.
|
tsanyi | 2628 | 2. Juli 2015 11:20 | reply to: 2625 |
Hogy miért?....mert ezt hallja a motoros fórumokon és a "hozzáértõ" haveroktól. 4-5 éves guma használtban is jó, az öregebbel legfeljebb annyi a baj, hogy mivel megkeményedik (amin lehet segíteni glicerinnel) hamarabb elkopik, morzsolódik és kicsivel rosszabbul tapad, de utcai rider legyen a talpán aki ezt meg is érzi (persze, tudom vannak ilyenek szép számmal, mielõtt rájöttem, hogy nem tudok motorozni én is ezt hittem). Tettem fel nagyon öreg gumit is és elhasználtam gond nélkül, de mindenki abban hisz amiben akar vagy amit a haverok hagynak neki.:)
|
pandamaci | 2627 | 2. Juli 2015 08:24 | reply to: 2625 |
2 éve legyártott, szalonban beragadt, egyébként zsír új, 0 Km es szakszerûen tárolt autót sem vesz meg senki ,,lista,, áron. Ugyanez a helyzet a gumival is.. Egy éven belüli dot számot elfogadhatónak tartok, 2 éves azért ,,teli áron,, nem kellene (csopperre sem, pedig ott nem az lenne a gyenge keresztmetszet)
|
R17.hu | 2626 | 2. Juli 2015 08:13 |
Nagyságrendileg 2 hónappal ezelõtt, egy ügyfél hozott egy elsõ gumit szerelésre. 15 éves volt az abroncs, ( nem volt szerelve még ) beszerzési áron akartunk neki adni egy újat, nem kellett neki. Gyõzködtük, hogy ne mert veszélyes stb stb. Nem engedett, felraktuk és elment. Vajon azóta mi van vele? A gumi olyan szinten volt megkeményedve, mintha egy mûanyag darab lett volna. Próbáltuk a legjobbat kihozni a dologból, de azt mondta neki jó lesz. Nem vagyunk egyformák. Kár is bármin vitázni, mindenkinek elfogadjuk a véleményét, meghallgatjuk a saját tanácsát észrevételét. Élvezzük azt a dolgot amiért motorosnak hívjuk magunkat !! |
R17.hu | 2625 | 2. Juli 2015 08:09 | reply to: 2623 |
De értjük, van aki borzasztó érzékeny a DOT számra, de maga se tudja megmondani hogy miért. Ha úgy vesszük 2 éves guminál nem is lenne öregebb gumi. Legrosszabb esetben is egy adott szezonban megveszel egy elõzõ évi gyártást, így legyen 1 éves a gumid és egy szezon alatt el is kopik. Ez most durva példa volt de legyen ez egy nagy átlag :) Nálunk a cégnél vagyunk páran motorosok, egyikõnknek sincs friss DOT-os gumija. Na jó nekem 1015 ösök vannak de senki másé nem idei. Járunk pályán, utcán egyaránt. |
Fido71 | 2624 | 1. Juli 2015 22:48 | reply to: 2619 |
Egy hsz. számot írhatnál, hogy kit és hol szóltam le. Még dicsértem si az r17-et, pedig sosem vásároltam náluk. De úgy hallottam... A sikeres kereskedelem egyik alappillére a hirdetés. Szerintem az általunk ajánlott cégrõl itt a fele ember nem is hallott. Ha Õk is hirdetnék magukat mindenhol, már nem biztos, hogy a mostani árak lennének érvényesek. Egy családot azonban így is eltart. Gondolom, ez nekik elég. Gátlásos, érzékeny vagy sértõdõs ember meg nem áll kereskedõnek /ismerve az árréseket, haszonkulcsokat/. ;) |
rimen | 2623 | 1. Juli 2015 22:01 | reply to: 2613 |
DOT kérdésben továbbra sem érti az ember hogy mi a baj egy 1-2 éves gumival, Nem érted?? Akkor megsúgom,én már max 2 éves gumit lecseréltetek mert elkopott. |
R17.hu | 2622 | 1. Juli 2015 15:05 | reply to: 2621 |
Mondjuk Mi a frankót! Majdnem minden hónapban tárgyalunk a gyártók képviselõivel, hogy lentebb nyomjuk az árakat. Rengeteg mindentõl függ sajnos.... nekünk is fontosak az árak, nem csak az hogy mi is keressünk rajta, legfõképpen az hogy elégedettek legyenek a vásárlóink!!
|
Audimania | 2621 | 1. Juli 2015 14:40 | reply to: 2620 |
És tessék mondani, nem lehetne az olcsóbb árak felé vezetni azt a piacot? :)))) Persze ez csak vicc, mert jónéhány tényezõt nem Ti határoztok meg. |
R17.hu | 2620 | 1. Juli 2015 11:26 |
Egyébként teljesen versenyképesek az áraink a Magyar piacon. Senki nem tart nagy készletet, aki esetleg szerez valahonnan és pár szár forinttal olcsóbban adják, és van 1 db abroncsuk, ilyen árakkal/cégekkel egyszerûen nem is akarunk versenyezni, mert totál fölösleges. Telefonon folyamatos a kommunikáció az ügyfeleinkkel bármi problémát stb találunk vagy akár 1-2 nappal késõbb megy a gumi azonnal hívjuk, e-mailben tájékoztatjuk, ezzel kapcsolatban szerintünk semmi probléma nem lehet. Az a bizonyos másik cég pedig, árfolyam függõen néha lehet jobb az áruk, ám legyen, az hogy ezen kívül mi megy a háttérben.... mi nem bántunk senkit, csinálják ahogy tudják :) Továbbra is piacvezetõk vagyunk, szerintünk ez mindent elárul ;) |
tsanyi | 2619 | 1. Juli 2015 08:41 | reply to: 2618 |
Nem annak nem örülök, hogy olcsón vettél gumit sõt az sem baj ha ezt megosztod bárkivel csak itt ez már nem annak látszik, hogy megosztom másokkal a jó lehetõséget hanem, hogy leszólom a reklámozót miközben feldicsérek egy másikat aki amúgy nem reklámozta magát. Gondolj bele ha ez Veled történne meg, reklámozol valamit egy oldalon és akkor neked esnek, hogy van egy másik aki sokkal jobb mint a Te megoldásod ami könnyen lehet, hogy igaz, de attól még ezzel nem így kéne szembesíteni Téged. Itt ha visszaolvasol nem arról volt szó, hogy megosztasz másokkal egy jó lehetõséget hanem, hogy leszóljátok azt aki hirdette magát miközben Ti egy másikat hirdettek, ha nem említettetek volna másik céget hanem mindössze annyit, hogy drága a hirdetõ holmija azzal nyilván nincs gond, ha tényleg drága vagy udvariatlan a kiszolgálás legfeljebb senki nem megy oda. .........mondom mindezt általánosságban az eljárásról hisz mint írtam egyikhez sincs közöm és nem is hinném, hogy lesz mert új gumát vagy 8 éve nem vettem és legalább még egyszer addig nem is fogok. :)) |
Fido71 | 2618 | 30. Juni 2015 21:23 | reply to: 2617 |
Te így gondolod, én meg máshogy.... ;) Mikor kaptam ezt az infót az olcsó gumiról szépen megköszöntem annak, aki adta. Azóta én is sok havernak átadtam és hidd el, sokan örültek neki. Sajnálom, hogy Te nem örülsz neki. Neked biztos nem számít 10 rugó vagy ha mégis, akkor megtartod magadnak a forrást? Nehogy másnak is jó legyen? Nem ingyenreklám volt a cél, hanem a motoros-társaimmal egy kedvezõ beszerzési forrás megosztása. Valami hasonló hasonló volt a "cél". Igy vagyunk az alkatrészessel is. Semmi bántó szándék nincs a hsz-ben, a miértekre próbáltam válaszolni, a magam egyszerû módján. |
tsanyi | 2617 | 30. Juni 2015 18:53 | reply to: 2616 |
Nem beszélve arról, hogy miért csinálnék reklámot bárkinek is fõleg ha nem kértek meg rá.
|
tsanyi | 2616 | 30. Juni 2015 18:52 |
Háát nem tudom, közöm sincs egyik nevezett gumis csapathoz (meg szinte senkihez), de azt érdekesnek találom, hogy ha valaki (bárki) reklámoz (valószínûleg az oldal tulaja engedélyével) bármit akkor miért kell elõjönni azzal, hogy de bezzeg a másik mennyivel olcsóbb, jobb? Nekem is nyilván van véleményem, de eszembe sem jut leszólni senkit ha hirdet valamit.
|
Fido71 | 2615 | 30. Juni 2015 18:43 | reply to: 2613 |
Amúgy Rólatok csak jót /segítõkészség, korrektség, rugalmasság/ hallottam, de nálam az ár is nagyon fontos volt! Illetve ebben a témában a legfontosabb. ;) |
Fido71 | 2614 | 30. Juni 2015 18:40 | reply to: 2606 |
Nekem 10ezer volt a mínusz. Falubeli srác a futár annál a szállítócégnél, lekádereztem õket /meg a fél "fórumunk" is korrektként írta le õket/... :) |
R17.hu | 2613 | 30. Juni 2015 08:14 |
Köszönjük a dicsérõ szavakat, egyaránt a negatív kritikát is, ebbõl csak tanulni tudunk. DOT kérdésben továbbra sem érti az ember hogy mi a baj egy 1-2 éves gumival, ami megfelelõen tárolt. Amennyiben nincs épp 2 hetes gumink ami a gyárból ki jött az azért lehetséges mert a gyárnak sincs!!! Aki ezt nem hiszi a legközelebbi gyári szállítmányról szívesen csatolok képeket! E héten esedékes Pirelli/Metzeler. Továbbra is mi rendelkezünk az országban a legnagyobb raktárkészlettel, 8 márka képviselõi ebbõl 6 márkának gyári beszállítói vagyunk. Szerintünk ez elég. Friss áru hatalmas készlet és készletmozgás, elégedett ügyfelek. A többi dolgot nem részletezzük, szabad piac van mindenki ott vásárol ahol jól esik neki ;) |
rimen | 2612 | 29. Juni 2015 22:28 | reply to: 2605 |
Annyira volt csak friss,hogy a futár nagy lendülettel vitte is vissza a feladónak.
|
csokabi | 2611 | 29. Juni 2015 15:14 | reply to: 2610 |
Én azért megnézném a képét amikor kiderülne, hogy mégiscsak ingyenes a buli. Persze csak, ha a saját tökeire gondolt amikor a szurkálást emlegette:))) Ettõl függetlenül több, mint valószínû, hogy igaza van. |
kawa550 | 2609 | 29. Juni 2015 13:24 | reply to: 2608 |
Ingyenes? Kockáztatnék egy tökönszúrást hogy pl R-nek ez nem ingyenes, ismerve az oldalt pár éve....:))))
|
csokabi | 2608 | 29. Juni 2015 13:02 | reply to: 2600 |
Örülj neki, hogy neked olcsóbb és frissebb gumit sikerült venni egy másik abroncskereskedõtõl, de azért nem kell megsértõdni, mert valaki többet kér az árujáért. Van internet, gyorsan és olcsón utána lehet nézni a kínálatnak. Senki nem mondta, hogy csak az R17-nél szabad vásárolni. Az meg, hogy a Revolutionmotor kihagy egy ilyen ingyenes reklámfelületet nem biztos, hogy pozitív tulajdonság egy üzlet szempontjából...
|
mati12 | 2607 | 29. Juni 2015 11:15 |
A 2000 forintos tételnél persze,hogy nem sokat gondolkodik az ember,de az én esetemben ez közel 10.000. forint volt. Na nekem meg ezért nem kellett gondolkodnom. Ja és nem az R17 javára.
|
kawa550 | 2606 | 29. Juni 2015 11:00 |
Mivel jó az, ha egy témában sokféle véleményt megismer az ember, hozzátenném én is az enyémet: Fidó ajánlására én is megnéztem a revolutiont is rendelés elõtt, és valóban olcsóbb, az én legutoljára vásárolt gumim pl náluk szállítással együtt(elõre utalva) 36 rugó, míg az r17-nél szintén szállítással együtt a futárnak fizetve átvételkor 38. Tehát a dilemma az volt, hogy rendelek-e onnan, ahonnan már elõtte vagy 10x, mindig problémamentesen és általában másnapi, de legkésõbb holnaputáni szállítással, teljesen magyar nyelvû profi honlapról, ahol csak akkor fizetek mikor már a lábszáramnak támasztotta a futár az árut - és bukok 2000Ft-ot. vagy Rendelek olyantól akit nem ismerek, az oldala nem átlátható, a keresõ bonyolult és a google fordító magyarította(a "kimutat" kibacta nálam a biztosítékot a keres helyett, ahogy az utcai gumi se street tyre legyen), elõre kell fizetni és számolgatni kell az árfolyamokat. 36 vagy 38? Ölég komoly dilemma, én inkább a drágább, de minõségibb és megbízhatóbbnak tûnõt választottam, úgy érzem hogy szolgáltatásban megkaptam a többletet, meg bevált csapaton ne változtass. A másik ez a dot hülyeség, hogy egy hetes vagy 3 hónapos a gumi. B+, benyalok én csontig annak a szakértõnek aki a dotszám leolvasása nélkül megmondja a különbséget egy országúti menet után a kettõ közt..... Arról nem beszélve hogy egy gumi 1, max 2 szezont bír ki, akkor meg nem mindegy hogy 2020-ig vagy 21-ig használható? |
R17.hu | 2605 | 29. Juni 2015 08:21 | reply to: 2600 |
Olcsóbb, és miért azt tudjuk?? :) Frissebb gumit? Havonta kapunk egyenesen a gyártótól szállítmányokat, mindig a legújabb gyártást, szóval nem tudom miért ne lenne nekünk is csak friss gumink. Értelem szerûen amibõl évente 3 db-ot adunk el nem fogunk készletet tartani, sõt senki! |