classic | 10912 | 2013. május 24. 19:56 | Válasz erre: 10911 |
Autó és motorkerékpár alufelni javítás: Autófelni javítás 4000 Ft.-tól Motorfelni javítás 8000 Ft.-tól Hegesztés (ha szükséges) 3000 Ft.-tól Homokfúvás - szinterezés 6000 Ft.-tól Ezek az árak náluk. De a honlapjukon fent van. Mondjuk nekem még 8-ból nem jött ki soha, de nem is 3mm-es hibával mentem. Tehát hibafüggõ a dolog. Ja és plusz fa... |
Bedouin | 10911 | 2013. május 24. 19:42 | Válasz erre: 10909 |
Ha publikus akkor érdekelne, hogy mi az ára egy ilyen mûveletnek?
|
Dokypapa | 10910 | 2013. május 24. 19:32 |
Sürgõsen szükség lenne egy ügyvédre , aki motoros balesetekben jártas, hívhatsz bármikor , akár éjszaka is ,segítséged köszönöm.
|
classic | 10909 | 2013. május 24. 15:52 | Válasz erre: 10908 |
Sárkány István Cím: 1195 Bp., Jáhn Ferenc utca 71. Weboldal: www.kerekfelni.hu Én több mint tíz éve velük javíttatom. |
gabo67 | 10908 | 2013. május 24. 14:21 |
Sziasztok elsõ kerekem kicsit tojás alakú köszönhetõ a sok kátyúnak, kinek van olyan ismerõse akit bátran ajánl felni görgõzésre, kb 2-3 milimétert üt a kerék elõre is köszi a segítséget |
zbrab | 10907 | 2013. május 24. 11:45 |
Sziasztok! Budapesti "benszülöttek" segítségétségét szeretném kérni. Egy hét múlva Budapesten az Angyal utcai Mérnök Kamarához kell mennem vizsgázni. Az ügyintézõ szerint parkoljak le Budán a BME nél és onnan villamossal menjek, de erre nekem nem igazán lesz majd idõm. Autóval mennék és minimum 4-5 órát kellene parkolnom egyhuzamban. Hol tudok ott a közelben leparkolni és mennyibe kerül, hogy mûködik, stb Elõre is köszönöm a segítségeteket! |
Freagen | 10906 | 2013. május 24. 08:23 |
Segítség, el kell adnom :( Ha valakit érdekel 2007es Hornet, tel: 06202232279 ![]() |
opesz | 10905 | 2013. május 24. 07:10 | Válasz erre: 10904 |
Hello! Sztem a legolcsóbb, legkönnyebb, talán leggyorsabb, ha vatera vagy teszvesz felé nézel és ott keresel hozzá vmit... Mert új alaplap elég húzós lehet, mert régi a proci foglalata... Ha a táp rossz, minden szgépes boltban van, annak ára nem függ a géped korától... Ha kell segítség, akkor privátban megtalálsz... :-) opesz |
Oldi | 10904 | 2013. május 24. 03:23 |
Hali! Maghalt a ma már kis múzeális értéket képviselõ P4-es PC-ém, - most is egy kölcsöngépet használok,- valószínûleg táp vagy (és) alaplap a betegség tárgya... Tud e valaki olyan javítót (ha lehet Budán), akinek van cucca is hozzá?... Mit csináljak, a szívemhez nõtt, ragaszkodom hozzá...:-) |
klimas | 10903 | 2013. május 21. 22:11 | Válasz erre: 10898 |
Sziasztok! Ismét kérem a segítséget, a XVI.k-ban vagy a környéken keresek Pan Europan-os kollégát. Meg szertném hallgatni a motort , hidegen-melegen. Egy kereskedésben beindítottam egyet, nekem nagyon zajosnak tûnt a gép, nem gondolom, hogy normális volt a hang.
|
Tiger | 10902 | 2013. május 20. 18:26 | Válasz erre: 10901 |
Keresd kutyát itt az oldalon,õ sokat foglalkozott ezzel a filmmel korábban(itt fõleg híreket tesz fel)!: " Ajánlom mindenki figyelmébe a "Bájkerek" c. dokumentum filmet. ez egy vizsgázó csoport 1993-94 es vizsgafilmje, az akkori motoros társadalomról, és arról hogyan látják a motorosok a jelent, és a jövõt. Aki motorozott már akkor, az tudja miért áll meg egy motoros az út szélén ácsorgó társa mellett, aki nem annak pedig hasznos lehet ez a film. "..és mész egy motorral az úton, Látod hogy az út szélén áll egy motoros. Megállsz megkérdezed segíthetsz -e? Ha azt mondja - Köszi, csak megálltam elszívni egy cigit, v. bármi, OK, Hello - Hello és továbbmész.Ennyi. És aki látott már autóst, az út szélén egy órán keresztül integetni, és a többi barom meg rá se nézve suhant el mellette az tudja hogy mirõl beszélek..." És ettõl sokkal nagyobb tanulságokat is megtudsz belõle (fõleg, hogy páran jósolni próbáltak akkor a tíz évvel késõbbi "motoros-társadalomra") csak épp ez jutott az eszembe. Minden motorosnak kötelezõ darab! |
zbrab | 10901 | 2013. május 20. 18:11 |
Valakinek meg van esetleg a "Bájkerek" címû régi magyar dokumentumfilm?
|
Vaslovas | 10899 | 2013. május 16. 09:17 |
Sziatok! Hol tudnék kymco grand dink 250 magyar nyelvû szervízkönyv letöltést találni???? Segítséget elõre is köszi:) |
Dodiba | 10897 | 2013. május 14. 17:28 |
Sziasztok! A facebook-on jött ez a kérés. Hátha tud valaki segíteni! "Motorosok Figyelem! Aki tud segítsen! A Szlovák úti baleset áldozatának vérre van szüksége. Múlt pénteken írtunk a Szlovák úton történt balesetrõl, melyben egy motoros súlyosan megsérült. A hírek szerint a motoros az elõtte haladó autónak ütközött, majd pedig egy szembõl érkezõ jármûnek csapódott. A sofõr ugyan kiszállt, hogy megnézze a motorost, de ezután segítségnyújtás nélkül elhajtott a helyszínrõl. A motoros áldozaton, Bognár Richárdon több mûtétet kell végrehajtani, ezért sok vérre van szüksége. "B" negatív a vércsoportja. A Péterfy Sándor utcai kórházban (telefonszáma: 06-1-461-4757) hétfõtõl csütörtökig reggel 8 és délután 3 óra között, pénteken 8-tól 1-ig lehet vért adni a részére. A véradáshoz személyi igazolvány, lakcímkártya és TAJ-kártya szükséges. Természetesen máshol is adhatunk vért, de meg kell mondanunk, kinek szánjuk. Az irányított véradás adatai: Név: Bognár Richárd Szül idõ:1984.03.28. Vércsop: B negativ Intézmény neve: Országos Baleseti Intézet, Intenzív Osztály Intézmény helye: Budapest. Forrás:http://16.kerulet.ittlakunk.hu/ 2013.05.14." |
Cerb | 10896 | 2013. május 11. 00:38 | Válasz erre: 10895 |
Vannak még fehér hollók! Ha privátban felvázolódik mi a történet, szerintem tudunk rajta segíteni. |
Dodiba | 10895 | 2013. május 10. 14:11 | Válasz erre: 10894 |
"korrekt kivitelezõt" Na ez a mission impossible Magyarországon. :-)) De ne add fel. :-)) |
Pépépe | 10894 | 2013. május 10. 14:01 |
Sziasztok, Pest megye keleti részében (Kerepes) keresek családi ház alap megerõsítésére megbízható, korrekt kivitelezõt! ~ 9-10 méter folyóméterrõl lenne szó. Köszönöm! |
Hooliboy | 10893 | 2013. május 9. 19:32 |
Sziasztok! Micron dobot árul valaki itthon,mert semmit nem találtam róla. Köszi elõre is! |
qqriq64 | 10892 | 2013. május 9. 08:50 | Válasz erre: 10890 |
Na. Ez egy használható ötlet. A gépeknél a gyújtás kapcsoló körül semmiféle electronica nincs. Az indìtásgátlást szám klaviatúrával oldják meg. Kódot kell beütni. Ha a mágnest rászerelném a kulcsra a másik részét a gumis zsinórra müködne a dolog. Még agyalok rajta kicsit. |
pandamaci | 10891 | 2013. május 9. 07:42 | Válasz erre: 10890 |
Az ablakriasztó-ajtónyitás érzékelõ egyik fele egy tömör, állandó mágnes. Na, ezt én egy indításgátlós-távirányítós autókulccsal, vagy gyújtáskapcsoló körüli immobiliser jeladó gyûrûvel nem igazán fognám össze...
|
Danivagyok | 10890 | 2013. május 8. 23:15 | Válasz erre: 10887 |
Valami ilyesmi kell neked: http://www.argep.hu/trend/AJTO/Ajto-riaszto.html |
qqriq64 | 10889 | 2013. május 8. 22:34 | Válasz erre: 10884 |
Inkább azon járna az eszed hogy csinálj nekem egy ilyen jeladót:))))
|
qqriq64 | 10887 | 2013. május 8. 22:33 | Válasz erre: 10885 |
Némelyik kisebb pöcsköszörûbõl egyébként is alig férek ki. Igen kiugrottam és hát valaminek engedni kellett:)))))) |
Danivagyok | 10885 | 2013. május 8. 22:18 | Válasz erre: 10875 |
Na ezen szakadtam egy sort bocs,de hiába, vizuális típus vagyok :D. Kiugrottál és fityegtél a levegõben, mert rövid volt a zsinór? Lehet jobb, ha nem magadra kötöd, hanem az ajtón valahogy keresztbe, hogy a kiszállásnál útban legyen. De itt van ez a kiváló termék is: http://www.motoair.hu/ Rövid zsinórral kombinálva gyorsan felfújódik és simán nem férsz ki vele az ajtón :D :D. Na jó, oké abbahagytam. |
CJKrisz | 10884 | 2013. május 8. 22:16 | Válasz erre: 10873 |
De hát hiszen a jármûben benne van az elektronika. Azonnal jelzi, hogy nincs nálad a kulcs, ugyanis nem tudod elindítani. :))))))))))
|
qqriq64 | 10881 | 2013. május 8. 21:56 | Válasz erre: 10880 |
Marad az elektronika:))))))) Már ha valaki tud ilyet. |
Macko | 10880 | 2013. május 8. 21:54 | Válasz erre: 10879 |
Akkor dobj le egy 40 kilót és nem fox akkorát rántani a kulcson. Ha az sem segít, marad az elektronika. ;-) |
qqriq64 | 10879 | 2013. május 8. 21:53 | Válasz erre: 10878 |
Az volt. Valami gumis szar de aztán egyszer nem nyúlott tovább.
|
Macko | 10878 | 2013. május 8. 21:52 | Válasz erre: 10877 |
Amúgy próbáld még meg a gatyagumis kötözést. Attól csak nem görbül el a kulcs... ;-)
|
qqriq64 | 10875 | 2013. május 8. 21:44 | Válasz erre: 10874 |
Dehogy. Vannak olyan cégek ahol fõbenjáró bûn bennhagyni a kulcsot a gépben így aztán a kezelõk mindenféle praktikákkal magukhoz kötözik. Én is megpróbáltam aztán mikor kiugrottam a fülkébõl egyrészt elgörbült a kulcs a gyújtáskapcsolóban másrészt elszakadt a nadrágom. Szóval kéne valami kütyû.
|
qqriq64 | 10873 | 2013. május 8. 21:32 |
Sziasztok. Létezik olyan elektronikus kütyû ami a zsebemben van és ha mondjuk a kulcsomtól eltávolodok 1méterre akkor jelez? |
olika | 10871 | 2013. május 6. 07:38 |
Sziasztok! Egyik kedves barátom gyermekérõl van szó,ezért teszem fel ide is.A mosógép kérdés megoldódott.A srác évek óta kerekesszékben él és egy decubitus keletkezett az alsó fertályán,aminek nem jók a szövettani eredményei.Bemásolom a felkérést és aki teheti azt kérem segítsen.További információt pü.-ben kérhettek. "Szép jó napot mindenkinek, szeretném megismételni, a tegnapi felhívásomat. A jászalsószentgyörgyi Polgárõrség nevében szeretnék segítséget kérni. Az eg...yik polgárõrünk egészségi állapota nagyon megromlott, a szûkös anyagi helyzetére való tekintettel, nehezen tudják biztosítani az egészségügyi ellátását. Aki szeretne és tud segíteni, az megteheti a 695001630-10010811. számlaszámon. Ez a számla szám a polgárõrünk saját száma. Ezen kívül szükségünk lenne fertõtlenítõ szerre, steril kötözõre, és ha valakinek van egy felesleges mosógépe, mivel az övé elromlott. Kérlek SEGÍTSETEK" |
NRT67 | 10869 | 2013. május 2. 15:38 |
Gondoltam, hátha van valakinek olcsóbban. De azért köszönöm. Megkérdeztem a Corsarónál is, ott 34e. |
vkami | 10868 | 2013. május 2. 15:34 |
Tessék: http://www.ebay.de/itm/Tank-bag-Bagster-Crossr-25-L-black-/390576511374?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item5af02c998e#ht_2428wt_981 |
NRT67 | 10867 | 2013. május 2. 15:25 |
Sziasztok! Bagster Cross'r tanktáskát keresek, ha lehet fekete-szürke színben. Ha valakinek van jelezzen. Köszi. |
TTné | 10866 | 2013. május 1. 07:56 |
"Ács Zoltán Motormentés 16 perce S. O. S. Ki vesztette el? Kérem adjátok tovább, osszátok meg! Veszprém és Öskõ között a 8-as úton 2013.04.25 csütörtökön 19:40 körül találtunk egy Hepco&Becker motoros dobozt, benne egy fényképezõgépet és egy kulccsomót. Érdeklõdni nálam lehet! 06704162613 Ács Zoltán" |
zoligs | 10862 | 2013. április 30. 20:15 | Válasz erre: 10861 |
az én Akrámnál jobbra -balra is kell tekergetni ráncigálás közben, de jó óvatosnak lenni ha titánium, mivel könnyen sérül
|
Mark91 | 10861 | 2013. április 30. 14:03 |
Sziasztok! Akrapovic sportkipufogobol a db killert akarom kivenni. Csavart kicsavartam de hiába rángatom nem mozdul. Erõsebben húzzam vagy próbáljam melegíteni ís? Köszönöm elõre is : Márk. |
Penzi | 10860 | 2013. április 30. 12:56 |
Kedves Ti ! :-))) Sokan olvastátok, tudjátok, hogy van egy motoros társunk, Pingu, aki Csákváron a rehabilitációs intézetben töltötte az elmúlt két hetet . Pénteken 12 –tõl végleg elhagyhatja azt a helyet, ahol megtanították járni, elfogadni, együtt élni, az új helyzetetet/helyzettel. Volna Valaki, akinek ideje-lehetõsége engedi és haza tudná hozni Csákvárról, Budapest XV. kerületébe? Én sajnos ezt most nem tudom bevállani, ballag a gyermekem . Hatalmas segítség lenne !!! elõre is köszönöm : Penzi |
Bedouin | 10859 | 2013. április 29. 17:30 |
Ponthegesztésben járatos emberkét keresek, aki tudna válaszolni néhány kérdésemre és nem bánná, ha felhívnám :) Elõre is hálás köszönettel! |
F2 | 10857 | 2013. április 28. 21:47 | Válasz erre: 10854 |
Uram, tökéletes lenne a házi gyártmány is... :) Felhívnálak hétfõn napközben... |
Larten | 10856 | 2013. április 28. 20:46 | Válasz erre: 10852 |
Ha visszakapom FeroVT-tõl, akkor odaadom. De tõle is el lehet hozni a XIX. kerületbõl, és nekem hozod vissza. Fero biztos megköszönné mert elég nagy a henger a Suzukijához. |
Vlad | 10855 | 2013. április 28. 20:32 |
Sziasztok! Cegled kornyeken nem tud valaki berelheto utanfutot? Most 1-2 napra de a kesobbiekben rendszeresen is elofurdulhat. Valami nagyobb es strapabiro kene. Koszi. |
Bété | 10853 | 2013. április 28. 15:39 | Válasz erre: 10848 |
Felmászol a tetejére, és apránként lefaragod... :) Eztetet mutatták képes zajládában is. Üdv. BT |
F2 | 10852 | 2013. április 28. 10:51 |
Sziasztok Segítséget kérnék... Tud vki kölcsönadni kerti hengert Budapesten? Köszönöm F2 |
hellboy780917 | 10851 | 2013. április 26. 13:16 | Válasz erre: 10848 |
http://www.szerencsijatekbolt.hu/galeria/photo/muzeum/jautomodell/tologatos/szovjet/_big/kosaras_auto.jpg ( :D :D :D )
|
hellboy780917 | 10850 | 2013. április 26. 13:15 | Válasz erre: 10848 |
http://multi-will.hu/munkagep_berles/index.php/emelkosaras-autok
|
hellboy780917 | 10849 | 2013. április 26. 13:14 | Válasz erre: 10848 |
http://www.emelokosarasdaru.hu/?gclid=CIK4pJ6a6LYCFczC3godoy8AaQ
|
olika | 10848 | 2013. április 26. 06:59 |
Sziasztok! Egy kosaras autóra lenne szükségem.Kaptam egy fát kivágásra és ahhoz kéne.Sajnos rossz helyen van a fa és nem lehet dönteni. |
Jani55 | 10846 | 2013. április 22. 19:20 | Válasz erre: 10841 |
Ha a határnap elõtt 1(2) nappal jelentkezel mûszakira, (ott ahol majd vizsgáztatni is szeretnéd), normálisan elõadod a problémád, megkéred az ügyintézõt, hogy a lehetõ legtávolabbi vizsganapot szeretnéd, két, három hetet (max 30 napot) simán adnak. Rögtön kiadják a vizsganapra a papírt, ami a vizsganapig automatikusan meghosszabbítja a forgalmi érvényességét! Tehát közlekedhetsz vele. |
Flenegen | 10845 | 2013. április 22. 18:32 | Válasz erre: 10841 |
Ha bemész bármelyik vizsgaállomásra,ingyen tudsz kérni 1hónap hosszabbítást ha minden igaz.
|
opesz | 10844 | 2013. április 22. 15:09 | Válasz erre: 10841 |
Szeva! Én tudok adni neked egy fekete elsõ sárvédõt, ha úgy van, akár örökbe is... Otthon van csak és annyi... Mûanyag ugyan, de jó lesz az, ezt is használták... :-D Ha érdekel, keress meg... Amúgy nem vfr-en volt, de ha fúrni, faragni kell, sem gond... :-D Amúgy 4 csavarra rögzíthetõ, a villához a kerék felöl van felcsavarozva (remélem érthetõ :-D) |
Jaky | 10843 | 2013. április 22. 13:33 | Válasz erre: 10842 |
Elsõ körben ezt jó tudni, köszönöm! Ha nem lesz más lehetõségem akkor ezzel kell majd élnem, mindenesetre remélem, hogy sikerül megoldani a lenti elképzelésem alapján valakivel.
|
ztaki | 10842 | 2013. április 22. 13:27 | Válasz erre: 10841 |
Simán tudod mûszaki vizsgára vinni a motorodat TALPON a lejárat után is, ugyanis ezekre az idõpontokra a vizsgaközpont útvonal engedélyt ad neked az otthonod és az állomás közé.
|
Jaky | 10841 | 2013. április 22. 13:15 |
Sziasztok, Egy meglehetõsen szokatlan kéréssel fordulok a VFR800 tulajdonosokhoz elsõsorban, de végülis bárkihez, ha tud segíteni. Történt, hogy novemberben rámtolatott egy kocsi, és a biztosító ebbõl kb 300e forintnyi káromat akarja eltusolni, mondván, hogy bizonyos sérülések nem a balesetben keletkeztek, ezt most annyira nem részletezném, csak azért említem meg, mert innen indul a gondom. Idáig vártam, hogy történjen valami ezzel az üggyel kapcsolatban, de sajnos még semmi. Ebben a balesetben az elsõ sárvédõm ripityára törött, azt mindenképpen cserélni kell. Május 5-én lejár a mûszakim, 30-ára vagyok szervízbe bejelentkezve és meg is rendelték a sárvédõt, viszont a gáz az, hogy az csak május 10-én érkezik meg, anélkül viszont nincs vizsga, lejárati idõn túli vizsgáztatás meg gondolom jóval többe kerül, ha másért nem azért, mert akkor már saját 2 keréken nem tudom a motort szervízbe elvinni, ott pedig nem tudják addig tárolni sem. A kérdésem a következõ: valakivel meg tudnánk-e oldani, hogy a vizsgám idejére kisegít egy kölcsön sárvédõvel? Természetesen valamiféle papírt írnánk róla, hogy nehogy az legyen, hogy meg akarok lépni vele. Ez április 30-ától legkésõbb szerintem május 7-éig tartana, vagyis kb 1 hét. Szín nem számít, elmegyek érte és vissza is viszem eredeti minõségében. Elsõsorban budapesti, vagy pest közeli megoldás érdekelne. Nagy segítség lenne, mivel már a megrendelt sárvédõt is egyelõre a biztosító miatt saját zsebbõl kell fizetnem, és fogalmam sincs, hogy hogyan tudnám kigazdálkodni a késedelmes vizsgával járó többletköltségeket ezeken felül. Elõre is köszönöm, Üdv, Zsolt. |
qqriq64 | 10840 | 2013. április 21. 11:36 | Válasz erre: 10839 |
Bátor vagy. Mi most áruljuk a belvárosi garzont mert nem merjük bevállalni az albérlõt. Pedig 10évig folyamatosan ki volt adva de a mai világban nagy a kockázat. |
Deaka | 10839 | 2013. április 21. 11:22 |
Ha esetleg valaki tudna segíteni albérlõket találni, nagyon jót tenne nekünk. köszönöm ![]() |
Games | 10838 | 2013. április 20. 10:20 | Válasz erre: 10837 |
Köszi, megoldódott, a 16.-ban találtam egyet. Így nem kellett darabokra vadászni... :)
|
pandamaci | 10836 | 2013. április 20. 08:45 | Válasz erre: 10834 |
http://www.ereplacementparts.com/briggs-and-stratton-engine-parts-c-16758_17347.html Esetleg a 2 motor alkatrészeit, (hogy minden egyforma-e) itt meg tudod keresni...persze ha van gyári tipus számuk.. |
kawa70 | 10835 | 2013. április 19. 22:30 | Válasz erre: 10820 |
A forgórészen még egy furcsa változást látok normális monitoron nézve a képeket. A tengelyvég átmérõje azonos vagy csökkenõ szokott lenni majd minden motoron, az EVIG-nél egyértelmûen (már csak a csapágy felütés miatt is), ezen ugy látom vastagodik 1-2 mm-rel. Ha levetted a pajzsot csinálj képet.
|
Jani55 | 10834 | 2013. április 19. 21:45 | Válasz erre: 10833 |
Köszönöm! Ezt én nem találtam meg! (fonnám én... de egyszerûbb, ha a nullásgéppel háromhetente, 5 perc alatt lerendezem) |
pandamaci | 10833 | 2013. április 19. 20:11 | Válasz erre: 10832 |
http://elektrotanya.com/?q=hu/content/evig-ba-15-1-tip-aramforras-felepitese-tengelykapcsolat-modja-motor-es-generator-koezoett ezt olvasd el befonod a hajadat :) |
Jani55 | 10832 | 2013. április 19. 19:55 | Válasz erre: 10829 |
Holnap remélem lesz idõm, kiveszem azt a 4db csavart, leképezem, kiteszem a képet.
|
Jani55 | 10831 | 2013. április 19. 19:53 | Válasz erre: 10826 |
Fordítva van: a meghajtó motor tengelye megy bele a generátor forgórész tengelyébe, a motor felöli oldalon meneszti azt. A meghajtómotorra szerelt (zöld) generátorpajzs központozza a tekercselt motortestet, a másik végére szerelt hátsó pajzsot, a benne lévõ csapágyfészekben pedig a forgórész csapágyas felét meneszti. (Leszerelési sorrend is csak ez az egyféle lehetséges: hátsó védõburkolat, ventillátorlapát, hátsó pajzs, motortest le... ott maradt az elsõ pajzs a meghajtómotor kihajtó oldalán.) Szerintem a B&S motorok olyan nagy szériában készültek és készülnek ma is, hogy az Evig (1-2 ezer db-os) kedvéért biztosan nem készült más tengelyvéggel. Sokkal valószínûbb, az Evig készített ide speciális tengelykialakítású forgórészeket. |
pandamaci | 10830 | 2013. április 19. 19:38 | Válasz erre: 10828 |
Nem lesz elég, hogy agyoncsap a z a q rva fûnyíró, még lehet fel is darabol.. Ismertem olyan embert ki tényleg fûnyíró áramütéstõl halt meg. Ha idõben eldobja a p csába és nem fejlesztgeti, még élhetne.
|
pandamaci | 10829 | 2013. április 19. 19:01 | Válasz erre: 10823 |
a 4 lemezbiztosítású csavart én is kivenném..már csak megnyugtatásképpen is. Ha ezzel együtt kihúzható a generátor forgórész ( az se kizárt) akkor a sárga motornak nem lesz ilyen szép hosszú kúpos fõtengelyvége, csak valami igen rövidke csonk.. Ha nem jon szét, akkor meg max a zöld pajzs szabadon lötyög a tengelyen, legfeljebb visszateszi a további lépés elõtt. |
kawa550 | 10828 | 2013. április 19. 18:42 | Válasz erre: 10827 |
A motor felõl jött a füst, most azt nem tom hogy nem-e az a wd40 jött belõle amit belefújtam kísérletezés közben , mondván hátha a tengely szorul valahol. Késsel én se játszok, mikor próbáltam kézzel meglökni, akkor is a talpán állt késsel lefele és csak a felül lévõ ventilátornál löktem meg. Viszont miután kihûlt, megint rendesen mûködött. Mindegy most inkább a benzines vonalat erõltetem, a 2 egyforma blokkból csak lesz egy jó.:)
|
kawa70 | 10827 | 2013. április 19. 16:02 | Válasz erre: 10821 |
amúgy mindegy melyik irányba forgatod meg az egyfázisú motort. Mindkét irányba egyformán fog indulni. De én ilyet nem játszanék egy késsel szerelt fünyíróval. Még akkor sem hogy a szakmám részét képezi az ilyesmi is.
|
kawa70 | 10826 | 2013. április 19. 15:54 | Válasz erre: 10820 |
Ugyanazt látom a képeken mint bármely más villanymotor szétbontása után. A motor tengelye belemegy a hajtó motorba. Egy eltérés van, a pajzsban nincs csapágy . Ebbõl az következik hogy a motor tengelye bele van dugva egy csapágyazott részbe. Nem törvényszerü hogy a hajtó tengely kialakítása ugyanolyan mindenesetben. Készültek itt is egyedi rendelésre gépek. |
kawa70 | 10825 | 2013. április 19. 15:45 | Válasz erre: 10822 |
Milyen színe volt az új kondinak? Mert ha fekete akkor nem jó. Az indító kondi. Neked üzemi kell. Egyébként mi füstölt? Mert ha a motor akkor a segédfázis menetzárlatos.
|
kawa70 | 10823 | 2013. április 19. 15:41 | Válasz erre: 10820 |
Még mindig azt mondom vedd le a 4 csavart! A két motor tengelye nem egy anyag! És csak akkor férni hozzá ha leveszed a pajzsot. A forgórész nem fog így kijönni. Sose értettem azokat akik a flexben és a kalapácsban látják a megoldást a problémáikra.
|
kawa550 | 10822 | 2013. április 19. 12:22 | Válasz erre: 10821 |
Tegnap vettem egy új kondit 900ft volt. Elindult úgy ahogy régen volt bekötve, lenyírtam vele a kertet oszt az utolsó 2m-en elõször lelassult aztán megállt némi füstölés kíséretében.:)) Aztán miután lehûlt, újra elindult.:)) A benzinesnek meg tõbõl eltört a késrögzítõ öntvénye, azért nem indul mert akad.... |
Jani55 | 10821 | 2013. április 19. 11:44 | Válasz erre: 10819 |
Szerintem egy vadiúj, (max 5 éves) kondenzátor és minden rendben. Ha korábban ment, most meg nem, más baja nem lehet. (lehetséges a kondenzátor nélküli (vagy rossz kondenzátorral is) az indítás: felborítod, a helyes irányba megpörgeted a vágókést, visszabillented a kerekeire és utána húzod az elektromos kapcsolót. Kicsit veszélyes, de odafigyeléssel megoldható... Ha lefullad, újra... Egy új kondi 4-8-12 eFt, az egész gép nem ér annyit... használt kondit nem szabad venni, az neked is van) |
Jani55 | 10820 | 2013. április 19. 11:34 | Válasz erre: 10787 |
kawa550 | 10819 | 2013. április 19. 09:59 | Válasz erre: 10818 |
Sehogy mert már úgy se müxik ahogy tegnap este még igen. Leveszem róla a kezem, áttérek a benzines projektre, rohadjon meg a delej.:))))))))))
|
kawa70 | 10818 | 2013. április 18. 23:20 | Válasz erre: 10813 |
Akkor jó:-) van amelyiknek nem látszik hogy egy a kettõ. De azért érdekelne hogy sikerült elérni hogy nem mindegy a dugás iránya :-)
|
Games | 10817 | 2013. április 18. 22:34 |
Keresek 4mm-es rétegelt lemezt, 93cmx60cm darab kellene kétszer. Sajna csak táblában lehet kapni, ha esetleg valakinek van elfekvõben akkor vevõ lennék rá... Vagy ha tudtok olyan lapszabászatot ahol vágnak azt is megköszönném. :)
|
kawa550 | 10816 | 2013. április 18. 22:01 | Válasz erre: 10814 |
Az csak a kondi rögzítésére szolgál, nincs más szerepe.
|
kawa550 | 10815 | 2013. április 18. 22:00 | Válasz erre: 10812 |
Így van, a motor is egy mûanyag bölcsõben ül, meg a kondi is egy mûanyag házba van becsavarba az alján azzal a tartócsavarral, szóval semmihez sem érhet hozzá.
|
pandamaci | 10814 | 2013. április 18. 22:00 | Válasz erre: 10810 |
És a felfogató csavar a végén? az fém nem? Arra nem mehet rá belülrõl valami? Földelésre, zöldsárga drótra, motortestre? (különben fúj, benzin sincs bent :) 220v os váltóáramu indítókondinak tökmindegy - 2 drót közt ugyanaz van |
kawa550 | 10813 | 2013. április 18. 21:59 | Válasz erre: 10811 |
Na! Ennyire azér nem vok hülye!:))))))))))))))))) Tudom hogy ez csak 2 pár, mindkét lábhoz 2-2 saru tartozik, mivel az ha fentrõl nézed akkor látszik csak ezen a képen nem. Szóval nem dugtam ugyan arra az oldalra.:) |