19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
SEGITSÉG!!!
Következő oldal

kawa70 10812 2013. április 18. 21:57   Válasz erre: 10809
A zarlatos ház sem okozna semmilyen problémát mivel a fûnyíró kettõs szigetelesû és a kondi há za semmivel nincs kapcsolatban.
    

kawa70 10811 2013. április 18. 21:55   Válasz erre: 10810
A negybol kettõ kettõ ugyanaz! Akkor Te egy esetben ugyanarra a sarura dugtad!
    

kawa550 10810 2013. április 18. 21:50   Válasz erre: 10809
Nem vezetékes, sarus, 4 tök egyforma láb mindegyik egy sima H jelöléssel, azért nem is néztem irányt mert gondoltam ha számítana külön jelölés lenne. Mellesleg mûanyag házas, nem tud zárlatos lenni a háza. ilyen: http://www.betrolkft.hu/img/data/termek/termek_1827_6780.1%5B1%5D__1284923695.jpg
    

pandamaci 10809 2013. április 18. 21:47   Válasz erre: 10806
Forditva megy ? És ha testzárlatos a kondenzátor háza??

(különben ilyen kondenzátornak mindegy , talán a 2 drót is egyforma szinû)
Mondom, még agyoncsapja.
    

kawa70 10808 2013. április 18. 21:35   Válasz erre: 10801
Na jó, de ez a tengely vég nem közvetlenül fog bele menni a motor (generator) tengelyebe. Valaminek lenni kell ott ami szétbonthatova teszi a két egységet.
    

kawa550 10807 2013. április 18. 21:34   Válasz erre: 10806
És az hogy ez a 90 fokos eltolás melyik irányba megy az se számít a bekötés szerint? Most nagyon amatõr leszek, de az egyik tekercs löki a másik ugyan akkor húzza a belsõ vasmagot és így tovább,így jön létre a forgás nem? Ilyenkor ez az eltolás segíti vagy épp gátolja ezt nem? Mert miután felcseréltem a kábeleket elindult és szépen forgott, elõtte meg nem.
    

kawa70 10806 2013. április 18. 21:28   Válasz erre: 10802
Olyan nincs hogy fordítva nem mûködik. Az a fizika jelenlegi állásával szöges ellentétben áll. Egyébként teljesen jól tudod, két femlemez van feltekerve és elszigetelve egymástól. Az indító kondik mind polaritas függetlenek már csak azért is mert váltó aramhoz hasznalatosak. Még ha lenne is benne valami ami irányfüggõ lenne az se ér semmit mivel az egyik fél hullám pozitív a másik negatív, tehát az egyik fele mondig átmenne. Szóval ott valami árulás lesz. A kondinak csak annyi a szerepe hogy az áram vektorat eltolja közel 90fokkal a fõfázis aramahoz képest. És csak annyiban speciális hogy el kell viselnie azt az áramot amit a motor segédfázis tekercse kíván.
    

kawa550 10805 2013. április 18. 21:17   Válasz erre: 10804
Ilyen hogy rohadna meg. Friss benzint tettem bele a motor tankjából, gyertya is új. Ezt a torokba benzint még nem próbáltam, meg a wd-zést se pedig nagy wd-s vagyok!:)) Holnap kipróbálom hátha elindul, jobb szeretem a benzines dolgokat mint a vellanyost....
    

pandamaci 10804 2013. április 18. 20:58   Válasz erre: 10803
http://users.atw.hu/kertigep/eBook.-.Tecumseh.Carburetor.Breakdown.-.older.and.newer.models.pdf

Ilyen? Szerintem 100 éve áll azért nem indul. Tegyél bele friss benzint, uj gyertyát. Nyomj bele a karburátor torkába egy fél mutatóujjnyi benzint (mûanyag fecskendõvel) Karburátoron wd40 v olajjal járasd meg a szivatót, meg a gázadagoló pillangószelepet,mivel beszorulhat. Teljes gázon igy kb 2 rántásra elindul.. Ha ezután leáll , pucolhatod a karburátort is tûszelepre, fúvókára szûrõre különös tekintettel.
    

kawa550 10803 2013. április 18. 20:41   Válasz erre: 10800
Van olyan is, az se müxik és buzi colos csavarokkal van összerakva(tecumseh), nem stimmelnek hozzá a krovák, nem tom szétszedni.
Szikra van, karbi tiszta, gyertya új, csak bacik beindulni...
    

kawa550 10802 2013. április 18. 20:38   Válasz erre: 10799
Lécci lécci!:)))))) De tényleg!
Én eddig azt hittem hogy ezekben csak 2 egymástól szigetelt lemez van feltekerve, oszt ezért mind1 is neki merrõl megy be és jön ki a delej, de ezek szerint nem mind1 mert fordítva nem müxik. Szóval eccerûen fogalmazva szakszavak nélkül?
    

pandamaci 10801 2013. április 18. 20:24   Válasz erre: 10798
http://www.youtube.com/watch?v=AYlNnXzc-BM

Én ilyen, hosszú, kúpos fõtengelyvégre emlékeztem, lehet Jani is erre gondolt
    

pandamaci 10800 2013. április 18. 19:44   Válasz erre: 10797
Vegyél egy benzinest, mig ez agyon nem csap !
    

kawa70 10799 2013. április 18. 19:21   Válasz erre: 10797
Ki tud száradni a kondi. És ez fõképp álltában következik be. De ha gondolod a mûködését is elmagyarázom:))
    

kawa70 10798 2013. április 18. 19:20   Válasz erre: 10789
Nincs ennek semmi megfejtése. Amit a képen látni az mind a villanymotor része. Aminek a tengelyvége sima egyenes hengeres és lapos reteszes ékpálya van benne. Azért is nem lehet most kihúzni a tengelyt erõvel sem mert a lapos retesz nem fog átmenni a csapagyon. Nem kell semmit melegíteni vágni vagy ütni. A pajzsot kell levenni és kész.
    

kawa550 10797 2013. április 18. 19:15   Válasz erre: 10796
Ahogy mondani szokás: értem én hogy villanymotor, de mitõl mûködik?! :))))))
Amit nem értek, hogy tavaly egész nyáron ezzel a 16-os kondival nyírtam a füvet, akkor most mi az anyám csipájáért nem elég?......
    

kawa70 10796 2013. április 18. 19:12   Válasz erre: 10795
Akkor valami nagyon nem stimmel annál a motornal. Ki kellene mérni a régi kondit mert valószínûleg kapacitás szegény. De az új is lehet az. A kondit nem lehet fordítva bekötni. Váltó áramnál mindegy. Viszont ha nem a segédfazisra van kötve az baj! A segédfázis nem bírja a direktbe kötést.
    

kawa550 10795 2013. április 18. 19:07   Válasz erre: 10794
Valahogy úgy. A kondibekötés fordítva volt és valamiért az új kondi egymagában nem elég, pedig a feliratai szerint ugyan akkora mint a régi, viszont ha egyszerre mindkettõt(régit és újat,jó irányba) rákötöm akkor már megy a dög.:))))))))))))))
    

pandamaci 10794 2013. április 18. 18:59   Válasz erre: 10793
És mi a megfejtés? Sz..r volt a kondi, csak az ujat nem jól kötötted be?
    

kawa550 10793 2013. április 18. 17:59   Válasz erre: 10790
Evdem kolléga megoldotta a problemát, ne törjétek a fejeteket!:)))))))))))))))
    

kawa550 10792 2013. április 18. 17:16   Válasz erre: 10791
Lehet hogy szar volt az ami helyett délután betettem egy teljesen újat, de azért ez remélhetõleg nem az. Megelõzendõ a többi fals tippet, egyik szál sem szakadt, nincs tekercszárlat sem.
Újabb ötlet?
    

pandamaci 10791 2013. április 18. 17:13   Válasz erre: 10790
�Ne a drótokat kevergesd. kb sz r a kondenzátor.
Következõ kérdés az lesz, miért forog visszafelé:)
    

kawa550 10790 2013. április 18. 17:03  
Látom megy a villanymotor téma, akkor nekem is kék egy kis segítség!:))))))))
Nem indul a rohadék fûnyíróm, csak búg.
Itt van a kép hogy eddig hogy volt bekötve de most így is csak búg, meg se mozdul és a tengely ami delej nélkül könnyen szalad, akkor ha ráteszem a delejt csak erõs ellenállással mozdítható. A csapágy tuti jó, asztalon 2 ujjal könnyen megpördíthetõ a tengely, holtjáték, kottyanás nem érzõdik rajt, hangja nincs, már a kuplungot is kibactam a tengely aljáról hátha az akasztja meg de így se.
Ha nem lenne érthetõ a kép:
-bemenet mindhárom szál a kéken
-kimenet 2 szál (a 7 ohmosok) a barnára közvetlenül
-a maradék 15 ohmos szál egy 16-os kondin keresztül a barnára

A kondis szálnál már kipróbáltam az összes létezõ lehetõséget, tökmindegy melyik szálon van a kondi, sehogy se megy.

Ha van ötlet más, esetleg mûködõ sorrendre, akkor kéretik varázsszavak helyett aszondani hogy a kék-piros-fekete a hupililára a többi meg a narancsra stb. szóval érthetõen!:)))))))))))
    

pandamaci 10789 2013. április 18. 16:59   Válasz erre: 10788
Nekem úgy rémlik, vizszintes tengelyû briggs-bõl vagy 10cm fõtengelyvég kilóg -azaz ezen rossz emlékem alapján Jani55 középsõ képén, a zöld generátorpajzsnál látszó tengely még a motorhoz tartozik. Hogy kúposvégû v nem ,arra 1000%ra nem emlékszem,de valami ék v reteszpálya van bent az biztos.
(Jani is ilyen helyett akarja berakni-ha nem értettem félre.)

Azért ha szétjött, tedd fel a megfejtést :) :) :)
    

kawa70 10788 2013. április 17. 23:30   Válasz erre: 10785
Ez nem fog elhajolni;-) talán mert nem fûnyiró motor. Egyébként sima tengelyvég lapos retesszel. Valószínûleg egy közdarabbal (kuplung) csatlakozik a szintén gyári kialakítású briggs tengelyvéghez.
    

kawa70 10787 2013. április 17. 22:36   Válasz erre: 10778
Nem melegítettek semmit. A forgórészt ne akard szétszedni, úgy se tudod! Gyárilag hidegen van rá sajtolva! És nem állandó mágnes. Rövidrezárt kalickás forgórész. A 4 csavart vedd ki a csapágy mellett! Jól mondják, a zöld nem a sárga része. És nem kúpos a tengely. De ezt egyszer már irtam. De ha tovább akarsz mindent figyelmen kívül hagyni akkor javaslom a gyorsdarabolót. Ez egy sima EVIG villanymotor bármilyen hihetetlennek is tûnik.
    

fakerekû 10786 2013. április 17. 20:16   Válasz erre: 10784
Én azért azt mondom vedd ki a négy csavart,mert azt nem összeszerelt generátorba tekerték a helyére.Az összes Briggs motor fõtengelyének a végében íves retesz van egy hornyolt toldó hüvely fogja a két tengely összekötni.Nincs ott se kúp se ricni.
    

pandamaci 10785 2013. április 17. 20:13   Válasz erre: 10784
unix ban van fagyasztós csavarlazító spray. Kúpos végzõdésû motortengelyt elméletileg összezsugoríthatod vele..1-3 rántás a forgórészen, biztosan leugrik..Csak nincs összenõve.
A zöld generátor elsõ pajzsban van csapágy, vagy csak a 4 lemezbiztosítású csavar kitekerése után leesik ?
(Fûnyíró fõtengelyvég viszont olyan görbe lesz, mint egy kifli, ha elkap egy fatuskót.- azaz nem túl erõs anyag. eZÉRT oldalról a forgórész ne nagyon üsd, még ha azt nem sajnálod akkor sem..
    

Jani55 10784 2013. április 17. 19:50   Válasz erre: 10783
Az a generátor elsõ pajzs. Az központosítja és tartja az egész generátort. Levenni addig nem lehet, amíg a forgórész a fõtengelyen van...
    

fakerekû 10783 2013. április 17. 19:24   Válasz erre: 10778
A motor sárga(Brigs),viszont a zöld felfogató tárcsa nem tartozéka a mocinak.Én a négy csavarnál bontanám tovább!
    

redmary 10782 2013. április 17. 18:03   Válasz erre: 10776
Köszönöm...át adom az infót....,Johnny nekös is....!!!
    

pandamaci 10781 2013. április 17. 17:18   Válasz erre: 10780
Ha már csavar nem fogja,sZERKESSZ valami súlykolót a forgórészre, rángasd le azzal Nem hinném hogy egy forgórészt melegítgettek volna a tszben, (ha állandó mágnes van bent,fõleg nem) szerintem simán felütötték mint egy fúrógép-tokmányt..Ha ék v retesz tényleg van bent ,még felütni sem kell túlzott erõvel. Csapágyfedél meg ugyis összefogja.
    

Jani55 10780 2013. április 17. 17:08   Válasz erre: 10779
Tömör a tengely, a végén csak központfurat van. Ami nem látszik a tengelyvégen, az a ventillátor helye (6-os ékpálya, a ventillátor zégergyûrûvel rögzítve).

Összeszereléskor meg biztosan nem ütötték, mert a motor fõtengelye bánná. Melgíthették a forgórészt (120-150C már elég) és melegen rányomták? Megkoccantani sem kell, ráhül, a zsugorkötés örökös...

Ütni nem akarom, a motor fontos...


    

pandamaci 10779 2013. április 17. 16:12   Válasz erre: 10778
A jobb oldali képen van egy csapágy, de a tengely vége nem látszik..A tengelyvégben, -ami lemeradt a képrõl- nincs egy kivehetõ hosszú csavar, ami kitekerése után a rózsaszín forgórész lehuzatható-leüthetõ a (sárga) motor fõtengelyérõl??

Az a sárga fûnyíró-traktor? ipari motor kb többféle gépbe is beszerelhetõ nem? Alighanem kilóg belõle 10cm fõtengely-vég, aminek kúpos a vége meg egy ékpálya van belehúzva.

Elméletileg csavar nélkül is felüthetõ lenne a forgórész a kúpos-ékes motortengelyre, de ehhez hosszirányba a képen látható zárt golyóscsapágy külsõ gyûrût tengely irányba be kellene szorítani..ami golyóscsapágynál nem szerencsés.
    

Jani55 10778 2013. április 17. 14:21   Válasz erre: 10771
Sajnos, itt megáll a tudományom...
Úgy látszik, ez egy különleges konstrukció: belsõ kúpos a forgórész egyik vége, kb 100mm mélyen. (Az ugyanilyen kiváltandó motor tengelyvégével összehasonlítva.)

    

johnny 10777 2013. április 17. 14:19   Válasz erre: 10775
Honda Karasnában is vannak bérmotorok.
    

Jani55 10776 2013. április 17. 14:15   Válasz erre: 10775
Tessék, ezt tudom: http://www.bermotorok.hu/motorok.html
    

redmary 10775 2013. április 17. 12:45  
Sziasztok!:-)
Kéne infó ...:Budapestön hol van motoros kölcsönzés...drágám fõnöknõjének gyünnek messzibõl üzlettársai május körül és szeretnének itt motorozni..jogsijuk van....
Elõre is köszike!!:-)
    

Deaka 10774 2013. április 16. 08:08  
Sziasztok! Nem motoros témában írok erre a fórumra, de nagy segítség lenne, ha valaki tudna nekem albérlõket találni.
    

olika 10773 2013. április 12. 07:22  
Pingut haza engedik a rehabról a hétvégére.Van aki haza hozza de sajnos nincs még senki aki vissza tudná vinni hétfõ reggelre.Ebben szeretnénk segítséget kérni!!!
    

kawa70 10772 2013. április 7. 23:35   Válasz erre: 10770
Biztos hogy nem kell flexelni semmit. A generátor teljesen olyan szerkezeti elemekbõl épül fel mint az EVIG motorok, ugyhogy jó eséllyel laposretesz rögzitésû a tengelyvég, tehát vélhetõleg a négy darab pajzs csavar eltávolitása után simán hátrafelé kell huzni és szét jön. Ha makacs, akkor szemben két oldalt aláfeszitve valami izmosabb csavarhuzóval le kell jönnie. Bár mondjuk jó lett volna olyan kép ami a csatlakozási pontot mutatja. Ha gondolod reggel tegyél fel róla képet. Az biztos, hogy az EVIG gépet nem kell megbontani, de vélhetõleg a hajtó motort sem.
    

gabo67 10771 2013. április 7. 21:36   Válasz erre: 10764
Jani pár képet dobjál még fel róla minden oldalról, hátha így is ki tudunk okoskodni valamit, szétszedéshez általában nem kell szerviz:)))
    

Jani55 10770 2013. április 7. 19:56   Válasz erre: 10769
Ez még az EVIG Bajai Gyáregységében készült. Azt mondták a Fehérvári Kisgépszervizben, már kb 20 éve bezárt.

De kaptam jó tippeket, holnap óvatosan, kíméletesen nekiesek... Köszönöm mindenkinek!

    

tsanyi 10769 2013. április 7. 18:35   Válasz erre: 10768
Szép...:(....ott dolgoztunk 3 évet..
    

Jani55 10768 2013. április 7. 18:15   Válasz erre: 10765
Köszönöm, 1 hónapja jártam ott, be sem engedtek.
    

tsanyi 10767 2013. április 7. 17:53   Válasz erre: 10766
Én csak tájegységnyi iq-ra gondoltam nem azok szülõhelyére...:))
    

qqriq64 10766 2013. április 7. 17:49   Válasz erre: 10763
Most hirtelen nem emlékszem hogy Pápán vagy Felcsúton:))))))))))))
    

tsanyi 10765 2013. április 7. 17:43   Válasz erre: 10764
4 éve az EVIG telepen még mûködött egy felújító-karbantartó cég akik a régi EVIG cuccokkal foglalkoztak....Bp.-n a Gyömrõi úton a volt EVIG telepen voltak, nem tudom megvannak-e még, de azok értettek az ilyesmihez ha jól emlékszem...
    

Jani55 10764 2013. április 7. 17:36  
Urak!
BAJA-2-1 (Briggs&Stratton/EVIG) aggregátort hogyan kell szakszerûen szétszerelni? Ez a játékom még új, sohasem használtam, de most a motorra van szükségem. A generátort sajnálnám szétverni.
(Gyártó régen megszûnt, szervizek nem is ismerik, a neten sem találok semmit... Fehérváron a "Kisgépszerviz-ben" azt tanácsolták, óvatosan bontsam el, értsd flexszeljem le a generátort...)
    

tsanyi 10763 2013. április 7. 17:32   Válasz erre: 10762
Fogadjunk, hogy ezt a 2. kerületben kérték...:)))
    

qqriq64 10762 2013. április 7. 17:23   Válasz erre: 10761
Sõt.
Volt már hogy imigyen szólított meg a nép egyszerû gyermeke:
"gyûjjék má' oszt' túrjék má' egyet avval a vasdisznóval" :))))))
    

kawa70 10761 2013. április 7. 16:51   Válasz erre: 10760
Traktoros :-)
    

qqriq64 10760 2013. április 7. 15:59   Válasz erre: 10759
Köszi.
Egy markológépben minden egyértelmûbb:)))))))))))))))))))))))))
    

upsy 10759 2013. április 7. 15:56   Válasz erre: 10758
azt nem mondtad,hogy nem avi-ban van...át kell konvertálni aviba és úgy már kezeli,vagy keresni egy olyan vágóprogit - ha egyáltalán van - ami kezeli a vlc formátumot...
    

qqriq64 10758 2013. április 7. 15:48   Válasz erre: 10757
Ezt adta ki de a mikor be akartam vinni a VLC videót akkor kiírta hogy nem ismeri.
    

upsy 10757 2013. április 7. 15:38   Válasz erre: 10756
már nem tudom,hogy hogy írjam le...ott van,hogy virtualdub...
az utolsó képeden baloldalt fentrõl a hatodik ikon!
így érthetõ?
de bekarikáztam neked :)

    

qqriq64 10756 2013. április 7. 15:34   Válasz erre: 10755
Figyelj, itt már egyesek betegre röhögik magukat hogy milyen hülye vagyok de még mindig nem tudom mit kell elindítanom.
    

upsy 10755 2013. április 7. 15:30   Válasz erre: 10754
és mi a gond?kicsomagolod a .zip-et és elindítod a virtualdub-ot...
    

qqriq64 10754 2013. április 7. 15:22   Válasz erre: 10753
Aztán kibontottam és ezt kaptam
    

qqriq64 10753 2013. április 7. 15:22   Válasz erre: 10752
Ok. Letöltöttem.
Kaptam egy zippzáros mappát amiben ez van
    

upsy 10752 2013. április 7. 14:29   Válasz erre: 10750
???
tessék:

http://szoftverbazis.hu/szoftver/virtualdub-v1-9-2-JX11.html
    

qqriq64 10751 2013. április 7. 14:09   Válasz erre: 10748
Én feltettem a youtubra megtaláltam a szerkesztõt csak éppen nem tudok szerkeszteni.
Várom hogy mire jutsz majd tájékoztass. Köszi.
    

qqriq64 10750 2013. április 7. 14:08   Válasz erre: 10749
Ez ok csak éppen letölteni nem tudom a programot.


    

upsy 10749 2013. április 7. 13:07  
a virtualdub-nál egyszerûbbet nehéz találni...
betallózod a videót,alul a csuszkát a vágási pontokra állítod és mentés...
de itt egy leírás képekkel:

http://sumo.4242.hu/archive/index.php?page=leiras
    

Macko 10748 2013. április 6. 22:19   Válasz erre: 10747
Jövõ héten én is ki fogom próbálni, milyen.
    

qqriq64 10747 2013. április 6. 22:17  
Köszönöm a segítséget mindet megpróbáltam mindhez tökhülye vagyok így feltöltöm a youtubra és megpróbálom ott.
    


Macko 10745 2013. április 6. 21:54   Válasz erre: 10741
Fent a youtube-on már tudsz szerkeszteni. Nem ismerem a részleteit, de ennyit biztosan tud.
    

upsy 10744 2013. április 6. 21:27   Válasz erre: 10741
virtualDUB,egyszerû és van magyar leírás is neten hozzá
    

qqriq64 10743 2013. április 6. 20:40   Válasz erre: 10742
Valami 3-as szervizcsomagot kér de az már telepítve van.
Hol van a Movie Maker?
    

zooli 10742 2013. április 6. 20:28   Válasz erre: 10741
Windows Movie Maker
    

qqriq64 10741 2013. április 6. 20:23  
Sziasztok.
Tudna valaki olyan videószerkesztõ programot ajánlani ami az én pöttyagyamnak is kezelhetõ?
Egy videó felét kéne levágni. Köszi.
    

Gixef 10740 2013. április 2. 15:40  
BB kapitányék segítséget kérnek!!!!


Sürgõsen albérletet keresek/sünk Pesten, vagy Kecskeméten!!! Nagyon sürgõs lenne, mert csak 2 hetet kaptunk a fõbérlõtõl, hogy találjunk másik albit. :/


http://www.facebook.com/dalma.hajdu.3
    

hellboy780917 10739 2013. március 27. 15:51   Válasz erre: 10738
nemnagyon tudnak átvágni... ugyanis adásvétellel a tulajdonjogot ruházzák át... tõled elszáll a vevõre. ez amirõl beszélsz az az, ha hitelt vesz fel, s a motor a fedezet a bank fele, akkor nem a vevõé lesz a tulajdonjog, míg kinem csengeti az utolsó garast. tehát aki rosszul járhat az a vevõ. mert te adásvétellel megkapod a képviselt értéket, s kaput. onnan ha valaki viaskodik az az új tulajjelölt, és a bank aki hitelezett. ;)
    

johnny 10738 2013. március 27. 09:51  
Sziasztok!

Érdeklõdnék, hogy van-e köztetek olyan, akitõl vettek már tehermentes jármûvet (autó, motor) úgy, hogy a vevõjelölt hitelt vett fel rá? Mi ennek a menete pontosan? Mire kell figyelni, hogy ne vágjanak át? Jöhet pü-ben is.

Ilyenekre gondolok, hogy kb. mennyi az átfutása a dolognak, mikor kell átadni a motort (gondolom, amikor az utolsó fillér is a számlán landolt), mikor kell átadni az okmányokat, meg ilyenek.

Köszönöm.
    

gabo67 10737 2013. március 22. 16:22  
szia itt egy cím, ez csak ki indulásnak
http://www.boltkereso.hu/filep_laszlo_belyegszakerto.htm
    

zoligs 10736 2013. március 22. 12:00  
Érdekelne , hogy létezik e bélyeg gyüjteményre becsüsi szolgáltatás? Hagyatékból örököltem több albumot , nem értek hozzá, viszont elfecsérelni sem szeretném nagybácsim munkáját 1940-1985 ig. Elõre is köszi a használlható ötleteket
    

gabo67 10735 2013. március 21. 21:39  
Sziasztok
Nem motorozással kapcsolatos a kérdésem, hanem autó.
A lányom most szeretné autóra letenni a jogsit, ebben kérném a segítséget, ha valakinek van ismerõse, vagy akár maga foglalkozik oktatással kérem dobjon meg egy püvel , szeretném ha gördülékenyen menni neki mint az elmélet mint a vezetés.
Köszi Üdv Gabó

    

gabo67 10734 2013. március 21. 21:39  
Köszi az infót megnézem
    

Macko 10733 2013. március 21. 21:34   Válasz erre: 10732
Ha a pesti oldalon vagytok, akkor Vácon a Kalmár Autósiskolát nagyon tudom ajánlani. Ott vizsgáztam A, C, D, E kategóriákból. Igaz régen, de Gáborral (névadó tulajdonos) azóta is beszélek néha. Nagyon korrekt srác.
    

gabo67 10732 2013. március 21. 21:29  
Sziasztok
Nem motorozással kapcsolatos a kérdésem, hanem autó.
A lányom most szeretné autóra letenni a jogsit, ebben kérném a segítséget, ha valakinek van ismerõse, vagy akár maga foglalkozik oktatással kérem dobjon meg egy püvel , szeretném ha gördülékenyen menni neki mint az elmélet mint a vezetés.
Köszi Üdv Gabó
    

nsdapzoli 10731 2013. március 16. 07:27   Válasz erre: 10730
Azért csak óvatosan!
    

olika 10730 2013. március 16. 07:24   Válasz erre: 10729
Köszönöm a gyors válaszod.Akkor irány a Fehérvári kórház.
    

nsdapzoli 10729 2013. március 16. 07:20   Válasz erre: 10728
Haveromék tegnap voltak Fehérvárról Velencén.A régi 7-en mentek.Az járható.
    

olika 10728 2013. március 16. 07:16   Válasz erre: 10727
A régi 7-es úton,akkor mehetek nyugodtan?

    

nsdapzoli 10727 2013. március 16. 07:15   Válasz erre: 10726
Már tegnap lehetett közlekedni,csak az M7-re nem engedték az autókat.
    

olika 10726 2013. március 16. 07:13  
Sziasztok!
Érvényben van még Fehérváron a gépjármû tilalom.Fehérvárra szeretnék eljutni a kórházba.
Köszönöm!
    


kymco3 10724 2013. március 12. 17:34  
Sziasztok!
Esetleg ha tudna valaki segíteni, 535 Virgácshoz keresek hátsó ülést!
    

Ispan 10723 2013. március 12. 13:52   Válasz erre: 10721
"Kész a nagy mû az alkotó pihen"

Nem gondoltam volna, hogy ilyen hamar beszámolok!
Délelõtt kaptam egy sms-t, hogy mehetek a készülékért.
Nincs nálam az átvételi bizonylat... mondom.
Nem baj,ha van személyi.
Hurrá!!!!!
Minden kötözködés, macera nélkül elfogadták a híbát rendben átvettem a kütyüt, és most öröm és bódottá
Volt cserealkatrész
    

hellboy780917 10722 2013. március 12. 11:10  
namost én kérek :)

ha valakinek van ismeretsége dekoráció területen ami inkább autócsomagolásba hajlik, szívesen fogadnám az elérhetõségeket. egy L200-as motorháztetejét és kabintetejét szeretném lefóliáztatni, elsõdlegesen vagy matt fekete, vagy carbonfóliával. utóbbit beis tudom szerezni, de eddig senki nem akar hozott anyagból dolgozni... aminek okát én tudom, s nem a fóliaminõség az, amire hivatkoznak.

gyõr, és környéke elõnyben, de ha kell pestig is elmegyek. :)

a hangsúly azon van, hoyg hozott anyagból dolgozzunk, segítek énis ha kell, régen dolgoztam ilyennel (nem carbonnal), hõpisztolyt is viszek ha kell. munkadíjban meg megegyezünk, számla ellenében korrekt munkadíjat is kifizetek természetesen.
    

Ispan 10721 2013. március 11. 20:10  
Megtaláltam a Samsung javító bázist.A Barcsai utcai megszünt.
Egyenlõre nagyon korrekten átvették a készüléket,sõt még csajszi észrevett valamit,ami Neki nem tetszett.Kb egy hét.
Majd beszámolok.
Köszönöm a segítséget.
    

hellboy780917 10720 2013. március 11. 19:46  
bevallom nem gondoltam hoyg ilyen látható helyen lesz az "alaplapi elem"... :) minden órásnál találni fogsz olyat... ;)
    

László_atya 10719 2013. március 11. 19:19  
Na, közben megtaláltam a megoldást. Egy kis rekeszben külön gombelem felel azért, hogy ne felejtse el a dátum-idõ beállításokat. Ez merülhetett le, úgyhogy most kereshetek ilyen lapos speckó gombelemet valahol... :)

Murphy azért nem volt hülyegyerek, mikor azt találta mondani: "Ha már minden próbálkozásod csõdöt mondott, olvasd el a kezelési útmutatót." :DDD
    

László_atya 10718 2013. március 11. 19:00  
Ja, és a típust elírtam, A520-ról beszélünk, bocsánat. :)
    

László_atya 10717 2013. március 11. 18:59  
Azt fel sem ajánlotta. Kb. azt mondta, hogy ez egy régi modell, nem érdemes foglalkozni vele. Majdnemhogy én voltam a hülye, hogy ilyen problémákkal foglalkozok...
    

hellboy780917 10716 2013. március 11. 16:03   Válasz erre: 10715
szoftverfrissítésre is azt mondta a camera kft, hoyg nem fog használni?
    

László_atya 10715 2013. március 11. 15:26  
Sziasztok!

Canon PowerShot A540-es fényképezõm állandóan elfelejti az idõt és a dátumot. Beállítom, majd a következõ bekapcsolásnál indul minden megint nulláról. Felhívtam egy szervizt, de szerintük kuka. Szerintem meg jó kis gép, úgyhogy lótúrót kuka, viszont ha valaki tud erre megoldást, nagyon megköszönném, mert kicsit zavaró a dolog.
    

Ispan 10714 2013. március 11. 11:11   Válasz erre: 10713
Köszönöm.
Három céget találtam,aki a smsung oldalán is van és pár szerzõdött javítót
A barcsai utcait már 10 éve ismerem....
    

hellboy780917 10713 2013. március 11. 09:48   Válasz erre: 10712
a garancia egy nem létezõ fogalom a magyar jogrend szerint. jótállás és szavatosság van. és az, hoyg mi "garanciális" és mi nem, nem az dönti el, hogy mennyi idõ múlt el a vásárlás napjától, hanem az, hoyg azon vállalt (ha a kötelezõ egy év felett vállalt még hozzá a samu), vagy az elõírt idõ alatt, a kötelezõ bizonyítás terhe mellett, ami a kereskedõé, megállapításra kerül a hiba mivoltja, pontosabban, hoyg mire vezethetõ vissza... ha az gyártási vagy anyaghiba pl, akkor kötelezõ javítani vagy cserélni, ha egyiksem akkor vételárít visszatéríteni. ha másra, pl a felhasználás módjára, ami nem kompatibilis a leírásával pl, akkor IJ esete, s elutasítják javítási vagy csereigényedet. a lényeg, hoyg vidd vissza oda ahol vetted amennyiben mág a jótállási idõn belül vagy, jegyzõkönyvet kell felvenni az ún 49/2003-as gkm rendelet értelmében, s bevizsgáltatniuk, majd annak függvényében az említett mód valamelyikét eszközölni.

amúgy milyen tipus pontosan s mi a baja? ismerem elég jól a rendszert, a samu nem épp fogyasztóbaráti hozzáállású a témában... amúgy minden olyan szervizbe is beviheted, akinek van szerzõdése a samsunggal, s eljuttatják fel Pestre azon szervizbe ahol foglalkoznak vele konkrétan. de én az elõbbi verziót javaslom.
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22107
5 623 Eddigi túrák
14 222 466 km
34072 Eddigi túra-résztvevők