| kawa70 | 10812 | 2013. április 18. 21:57 | Válasz erre: 10809 |
|
A zarlatos ház sem okozna semmilyen problémát mivel a fûnyíró kettõs szigetelesû és a kondi há za semmivel nincs kapcsolatban.
|
| kawa70 | 10811 | 2013. április 18. 21:55 | Válasz erre: 10810 |
|
A negybol kettõ kettõ ugyanaz! Akkor Te egy esetben ugyanarra a sarura dugtad!
|
| kawa550 | 10810 | 2013. április 18. 21:50 | Válasz erre: 10809 |
|
Nem vezetékes, sarus, 4 tök egyforma láb mindegyik egy sima H jelöléssel, azért nem is néztem irányt mert gondoltam ha számítana külön jelölés lenne. Mellesleg mûanyag házas, nem tud zárlatos lenni a háza. ilyen: http://www.betrolkft.hu/img/data/termek/termek_1827_6780.1%5B1%5D__1284923695.jpg
|
| pandamaci | 10809 | 2013. április 18. 21:47 | Válasz erre: 10806 |
|
Forditva megy ? És ha testzárlatos a kondenzátor háza?? (különben ilyen kondenzátornak mindegy , talán a 2 drót is egyforma szinû) Mondom, még agyoncsapja. |
| kawa70 | 10808 | 2013. április 18. 21:35 | Válasz erre: 10801 |
|
Na jó, de ez a tengely vég nem közvetlenül fog bele menni a motor (generator) tengelyebe. Valaminek lenni kell ott ami szétbonthatova teszi a két egységet.
|
| kawa550 | 10807 | 2013. április 18. 21:34 | Válasz erre: 10806 |
|
És az hogy ez a 90 fokos eltolás melyik irányba megy az se számít a bekötés szerint? Most nagyon amatõr leszek, de az egyik tekercs löki a másik ugyan akkor húzza a belsõ vasmagot és így tovább,így jön létre a forgás nem? Ilyenkor ez az eltolás segíti vagy épp gátolja ezt nem? Mert miután felcseréltem a kábeleket elindult és szépen forgott, elõtte meg nem.
|
| kawa70 | 10806 | 2013. április 18. 21:28 | Válasz erre: 10802 |
|
Olyan nincs hogy fordítva nem mûködik. Az a fizika jelenlegi állásával szöges ellentétben áll. Egyébként teljesen jól tudod, két femlemez van feltekerve és elszigetelve egymástól. Az indító kondik mind polaritas függetlenek már csak azért is mert váltó aramhoz hasznalatosak. Még ha lenne is benne valami ami irányfüggõ lenne az se ér semmit mivel az egyik fél hullám pozitív a másik negatív, tehát az egyik fele mondig átmenne. Szóval ott valami árulás lesz. A kondinak csak annyi a szerepe hogy az áram vektorat eltolja közel 90fokkal a fõfázis aramahoz képest. És csak annyiban speciális hogy el kell viselnie azt az áramot amit a motor segédfázis tekercse kíván.
|
| kawa550 | 10805 | 2013. április 18. 21:17 | Válasz erre: 10804 |
|
Ilyen hogy rohadna meg. Friss benzint tettem bele a motor tankjából, gyertya is új. Ezt a torokba benzint még nem próbáltam, meg a wd-zést se pedig nagy wd-s vagyok!:)) Holnap kipróbálom hátha elindul, jobb szeretem a benzines dolgokat mint a vellanyost....
|
| pandamaci | 10804 | 2013. április 18. 20:58 | Válasz erre: 10803 |
|
http://users.atw.hu/kertigep/eBook.-.Tecumseh.Carburetor.Breakdown.-.older.and.newer.models.pdf Ilyen? Szerintem 100 éve áll azért nem indul. Tegyél bele friss benzint, uj gyertyát. Nyomj bele a karburátor torkába egy fél mutatóujjnyi benzint (mûanyag fecskendõvel) Karburátoron wd40 v olajjal járasd meg a szivatót, meg a gázadagoló pillangószelepet,mivel beszorulhat. Teljes gázon igy kb 2 rántásra elindul.. Ha ezután leáll , pucolhatod a karburátort is tûszelepre, fúvókára szûrõre különös tekintettel. |
| kawa550 | 10803 | 2013. április 18. 20:41 | Válasz erre: 10800 |
|
Van olyan is, az se müxik és buzi colos csavarokkal van összerakva(tecumseh), nem stimmelnek hozzá a krovák, nem tom szétszedni. Szikra van, karbi tiszta, gyertya új, csak bacik beindulni... |
| kawa550 | 10802 | 2013. április 18. 20:38 | Válasz erre: 10799 |
|
Lécci lécci!:)))))) De tényleg! Én eddig azt hittem hogy ezekben csak 2 egymástól szigetelt lemez van feltekerve, oszt ezért mind1 is neki merrõl megy be és jön ki a delej, de ezek szerint nem mind1 mert fordítva nem müxik. Szóval eccerûen fogalmazva szakszavak nélkül? |
| pandamaci | 10801 | 2013. április 18. 20:24 | Válasz erre: 10798 |
|
http://www.youtube.com/watch?v=AYlNnXzc-BM Én ilyen, hosszú, kúpos fõtengelyvégre emlékeztem, lehet Jani is erre gondolt |
| pandamaci | 10800 | 2013. április 18. 19:44 | Válasz erre: 10797 |
|
Vegyél egy benzinest, mig ez agyon nem csap !
|
| kawa70 | 10799 | 2013. április 18. 19:21 | Válasz erre: 10797 |
|
Ki tud száradni a kondi. És ez fõképp álltában következik be. De ha gondolod a mûködését is elmagyarázom:))
|
| kawa70 | 10798 | 2013. április 18. 19:20 | Válasz erre: 10789 |
|
Nincs ennek semmi megfejtése. Amit a képen látni az mind a villanymotor része. Aminek a tengelyvége sima egyenes hengeres és lapos reteszes ékpálya van benne. Azért is nem lehet most kihúzni a tengelyt erõvel sem mert a lapos retesz nem fog átmenni a csapagyon. Nem kell semmit melegíteni vágni vagy ütni. A pajzsot kell levenni és kész.
|
| kawa550 | 10797 | 2013. április 18. 19:15 | Válasz erre: 10796 |
|
Ahogy mondani szokás: értem én hogy villanymotor, de mitõl mûködik?! :)))))) Amit nem értek, hogy tavaly egész nyáron ezzel a 16-os kondival nyírtam a füvet, akkor most mi az anyám csipájáért nem elég?...... |
| kawa70 | 10796 | 2013. április 18. 19:12 | Válasz erre: 10795 |
|
Akkor valami nagyon nem stimmel annál a motornal. Ki kellene mérni a régi kondit mert valószínûleg kapacitás szegény. De az új is lehet az. A kondit nem lehet fordítva bekötni. Váltó áramnál mindegy. Viszont ha nem a segédfazisra van kötve az baj! A segédfázis nem bírja a direktbe kötést.
|
| kawa550 | 10795 | 2013. április 18. 19:07 | Válasz erre: 10794 |
|
Valahogy úgy. A kondibekötés fordítva volt és valamiért az új kondi egymagában nem elég, pedig a feliratai szerint ugyan akkora mint a régi, viszont ha egyszerre mindkettõt(régit és újat,jó irányba) rákötöm akkor már megy a dög.:))))))))))))))
|
| pandamaci | 10794 | 2013. április 18. 18:59 | Válasz erre: 10793 |
|
És mi a megfejtés? Sz..r volt a kondi, csak az ujat nem jól kötötted be?
|
| kawa550 | 10793 | 2013. április 18. 17:59 | Válasz erre: 10790 |
|
Evdem kolléga megoldotta a problemát, ne törjétek a fejeteket!:)))))))))))))))
|
| kawa550 | 10792 | 2013. április 18. 17:16 | Válasz erre: 10791 |
|
Lehet hogy szar volt az ami helyett délután betettem egy teljesen újat, de azért ez remélhetõleg nem az. Megelõzendõ a többi fals tippet, egyik szál sem szakadt, nincs tekercszárlat sem. Újabb ötlet? |
| pandamaci | 10791 | 2013. április 18. 17:13 | Válasz erre: 10790 |
|
�Ne a drótokat kevergesd. kb sz r a kondenzátor. Következõ kérdés az lesz, miért forog visszafelé:) |
| kawa550 | 10790 | 2013. április 18. 17:03 |
| pandamaci | 10789 | 2013. április 18. 16:59 | Válasz erre: 10788 |
|
Nekem úgy rémlik, vizszintes tengelyû briggs-bõl vagy 10cm fõtengelyvég kilóg -azaz ezen rossz emlékem alapján Jani55 középsõ képén, a zöld generátorpajzsnál látszó tengely még a motorhoz tartozik. Hogy kúposvégû v nem ,arra 1000%ra nem emlékszem,de valami ék v reteszpálya van bent az biztos. (Jani is ilyen helyett akarja berakni-ha nem értettem félre.) Azért ha szétjött, tedd fel a megfejtést :) :) :) |
| kawa70 | 10788 | 2013. április 17. 23:30 | Válasz erre: 10785 |
|
Ez nem fog elhajolni;-) talán mert nem fûnyiró motor. Egyébként sima tengelyvég lapos retesszel. Valószínûleg egy közdarabbal (kuplung) csatlakozik a szintén gyári kialakítású briggs tengelyvéghez.
|
| kawa70 | 10787 | 2013. április 17. 22:36 | Válasz erre: 10778 |
|
Nem melegítettek semmit. A forgórészt ne akard szétszedni, úgy se tudod! Gyárilag hidegen van rá sajtolva! És nem állandó mágnes. Rövidrezárt kalickás forgórész. A 4 csavart vedd ki a csapágy mellett! Jól mondják, a zöld nem a sárga része. És nem kúpos a tengely. De ezt egyszer már irtam. De ha tovább akarsz mindent figyelmen kívül hagyni akkor javaslom a gyorsdarabolót. Ez egy sima EVIG villanymotor bármilyen hihetetlennek is tûnik.
|
| fakerekû | 10786 | 2013. április 17. 20:16 | Válasz erre: 10784 |
|
Én azért azt mondom vedd ki a négy csavart,mert azt nem összeszerelt generátorba tekerték a helyére.Az összes Briggs motor fõtengelyének a végében íves retesz van egy hornyolt toldó hüvely fogja a két tengely összekötni.Nincs ott se kúp se ricni.
|
| pandamaci | 10785 | 2013. április 17. 20:13 | Válasz erre: 10784 |
|
unix ban van fagyasztós csavarlazító spray. Kúpos végzõdésû motortengelyt elméletileg összezsugoríthatod vele..1-3 rántás a forgórészen, biztosan leugrik..Csak nincs összenõve. A zöld generátor elsõ pajzsban van csapágy, vagy csak a 4 lemezbiztosítású csavar kitekerése után leesik ? (Fûnyíró fõtengelyvég viszont olyan görbe lesz, mint egy kifli, ha elkap egy fatuskót.- azaz nem túl erõs anyag. eZÉRT oldalról a forgórész ne nagyon üsd, még ha azt nem sajnálod akkor sem.. |
| Jani55 | 10784 | 2013. április 17. 19:50 | Válasz erre: 10783 |
|
Az a generátor elsõ pajzs. Az központosítja és tartja az egész generátort. Levenni addig nem lehet, amíg a forgórész a fõtengelyen van...
|
| fakerekû | 10783 | 2013. április 17. 19:24 | Válasz erre: 10778 |
|
A motor sárga(Brigs),viszont a zöld felfogató tárcsa nem tartozéka a mocinak.Én a négy csavarnál bontanám tovább!
|
| redmary | 10782 | 2013. április 17. 18:03 | Válasz erre: 10776 |
|
Köszönöm...át adom az infót....,Johnny nekös is....!!!
|
| pandamaci | 10781 | 2013. április 17. 17:18 | Válasz erre: 10780 |
|
Ha már csavar nem fogja,sZERKESSZ valami súlykolót a forgórészre, rángasd le azzal Nem hinném hogy egy forgórészt melegítgettek volna a tszben, (ha állandó mágnes van bent,fõleg nem) szerintem simán felütötték mint egy fúrógép-tokmányt..Ha ék v retesz tényleg van bent ,még felütni sem kell túlzott erõvel. Csapágyfedél meg ugyis összefogja.
|
| Jani55 | 10780 | 2013. április 17. 17:08 | Válasz erre: 10779 |
|
Tömör a tengely, a végén csak központfurat van. Ami nem látszik a tengelyvégen, az a ventillátor helye (6-os ékpálya, a ventillátor zégergyûrûvel rögzítve). Összeszereléskor meg biztosan nem ütötték, mert a motor fõtengelye bánná. Melgíthették a forgórészt (120-150C már elég) és melegen rányomták? Megkoccantani sem kell, ráhül, a zsugorkötés örökös... Ütni nem akarom, a motor fontos... |
| pandamaci | 10779 | 2013. április 17. 16:12 | Válasz erre: 10778 |
|
A jobb oldali képen van egy csapágy, de a tengely vége nem látszik..A tengelyvégben, -ami lemeradt a képrõl- nincs egy kivehetõ hosszú csavar, ami kitekerése után a rózsaszín forgórész lehuzatható-leüthetõ a (sárga) motor fõtengelyérõl?? Az a sárga fûnyíró-traktor? ipari motor kb többféle gépbe is beszerelhetõ nem? Alighanem kilóg belõle 10cm fõtengely-vég, aminek kúpos a vége meg egy ékpálya van belehúzva. Elméletileg csavar nélkül is felüthetõ lenne a forgórész a kúpos-ékes motortengelyre, de ehhez hosszirányba a képen látható zárt golyóscsapágy külsõ gyûrût tengely irányba be kellene szorítani..ami golyóscsapágynál nem szerencsés. |
| Jani55 | 10778 | 2013. április 17. 14:21 | Válasz erre: 10771 |
|
Sajnos, itt megáll a tudományom... Úgy látszik, ez egy különleges konstrukció: belsõ kúpos a forgórész egyik vége, kb 100mm mélyen. (Az ugyanilyen kiváltandó motor tengelyvégével összehasonlítva.) |
| Jani55 | 10776 | 2013. április 17. 14:15 | Válasz erre: 10775 |
|
Tessék, ezt tudom: http://www.bermotorok.hu/motorok.html
|
| redmary | 10775 | 2013. április 17. 12:45 |
|
Sziasztok!:-) Kéne infó ...:Budapestön hol van motoros kölcsönzés...drágám fõnöknõjének gyünnek messzibõl üzlettársai május körül és szeretnének itt motorozni..jogsijuk van.... Elõre is köszike!!:-) |
| Deaka | 10774 | 2013. április 16. 08:08 |
|
Sziasztok! Nem motoros témában írok erre a fórumra, de nagy segítség lenne, ha valaki tudna nekem albérlõket találni.
|
| olika | 10773 | 2013. április 12. 07:22 |
|
Pingut haza engedik a rehabról a hétvégére.Van aki haza hozza de sajnos nincs még senki aki vissza tudná vinni hétfõ reggelre.Ebben szeretnénk segítséget kérni!!!
|
| kawa70 | 10772 | 2013. április 7. 23:35 | Válasz erre: 10770 |
|
Biztos hogy nem kell flexelni semmit. A generátor teljesen olyan szerkezeti elemekbõl épül fel mint az EVIG motorok, ugyhogy jó eséllyel laposretesz rögzitésû a tengelyvég, tehát vélhetõleg a négy darab pajzs csavar eltávolitása után simán hátrafelé kell huzni és szét jön. Ha makacs, akkor szemben két oldalt aláfeszitve valami izmosabb csavarhuzóval le kell jönnie. Bár mondjuk jó lett volna olyan kép ami a csatlakozási pontot mutatja. Ha gondolod reggel tegyél fel róla képet. Az biztos, hogy az EVIG gépet nem kell megbontani, de vélhetõleg a hajtó motort sem.
|
| gabo67 | 10771 | 2013. április 7. 21:36 | Válasz erre: 10764 |
|
Jani pár képet dobjál még fel róla minden oldalról, hátha így is ki tudunk okoskodni valamit, szétszedéshez általában nem kell szerviz:)))
|
| Jani55 | 10770 | 2013. április 7. 19:56 | Válasz erre: 10769 |
|
Ez még az EVIG Bajai Gyáregységében készült. Azt mondták a Fehérvári Kisgépszervizben, már kb 20 éve bezárt. De kaptam jó tippeket, holnap óvatosan, kíméletesen nekiesek... Köszönöm mindenkinek! |
| Jani55 | 10768 | 2013. április 7. 18:15 | Válasz erre: 10765 |
|
Köszönöm, 1 hónapja jártam ott, be sem engedtek.
|
| tsanyi | 10767 | 2013. április 7. 17:53 | Válasz erre: 10766 |
|
Én csak tájegységnyi iq-ra gondoltam nem azok szülõhelyére...:))
|
| qqriq64 | 10766 | 2013. április 7. 17:49 | Válasz erre: 10763 |
|
Most hirtelen nem emlékszem hogy Pápán vagy Felcsúton:))))))))))))
|
| tsanyi | 10765 | 2013. április 7. 17:43 | Válasz erre: 10764 |
|
4 éve az EVIG telepen még mûködött egy felújító-karbantartó cég akik a régi EVIG cuccokkal foglalkoztak....Bp.-n a Gyömrõi úton a volt EVIG telepen voltak, nem tudom megvannak-e még, de azok értettek az ilyesmihez ha jól emlékszem...
|
| Jani55 | 10764 | 2013. április 7. 17:36 |
| tsanyi | 10763 | 2013. április 7. 17:32 | Válasz erre: 10762 |
|
Fogadjunk, hogy ezt a 2. kerületben kérték...:)))
|
| qqriq64 | 10762 | 2013. április 7. 17:23 | Válasz erre: 10761 |
|
Sõt. Volt már hogy imigyen szólított meg a nép egyszerû gyermeke: "gyûjjék má' oszt' túrjék má' egyet avval a vasdisznóval" :)))))) |
| qqriq64 | 10760 | 2013. április 7. 15:59 | Válasz erre: 10759 |
|
Köszi. Egy markológépben minden egyértelmûbb:))))))))))))))))))))))))) |
| upsy | 10759 | 2013. április 7. 15:56 | Válasz erre: 10758 |
|
azt nem mondtad,hogy nem avi-ban van...át kell konvertálni aviba és úgy már kezeli,vagy keresni egy olyan vágóprogit - ha egyáltalán van - ami kezeli a vlc formátumot...
|
| qqriq64 | 10758 | 2013. április 7. 15:48 | Válasz erre: 10757 |
|
Ezt adta ki de a mikor be akartam vinni a VLC videót akkor kiírta hogy nem ismeri.
|
| upsy | 10757 | 2013. április 7. 15:38 | Válasz erre: 10756 |
|
már nem tudom,hogy hogy írjam le...ott van,hogy virtualdub... az utolsó képeden baloldalt fentrõl a hatodik ikon! így érthetõ? de bekarikáztam neked :) |
| qqriq64 | 10756 | 2013. április 7. 15:34 | Válasz erre: 10755 |
|
Figyelj, itt már egyesek betegre röhögik magukat hogy milyen hülye vagyok de még mindig nem tudom mit kell elindítanom.
|
| upsy | 10755 | 2013. április 7. 15:30 | Válasz erre: 10754 |
|
és mi a gond?kicsomagolod a .zip-et és elindítod a virtualdub-ot...
|
| qqriq64 | 10753 | 2013. április 7. 15:22 | Válasz erre: 10752 |
|
Ok. Letöltöttem. Kaptam egy zippzáros mappát amiben ez van |
| upsy | 10752 | 2013. április 7. 14:29 | Válasz erre: 10750 |
|
??? tessék: http://szoftverbazis.hu/szoftver/virtualdub-v1-9-2-JX11.html |
| qqriq64 | 10751 | 2013. április 7. 14:09 | Válasz erre: 10748 |
|
Én feltettem a youtubra megtaláltam a szerkesztõt csak éppen nem tudok szerkeszteni. Várom hogy mire jutsz majd tájékoztass. Köszi. |
| qqriq64 | 10750 | 2013. április 7. 14:08 | Válasz erre: 10749 |
|
Ez ok csak éppen letölteni nem tudom a programot. |
| upsy | 10749 | 2013. április 7. 13:07 |
|
a virtualdub-nál egyszerûbbet nehéz találni... betallózod a videót,alul a csuszkát a vágási pontokra állítod és mentés... de itt egy leírás képekkel: http://sumo.4242.hu/archive/index.php?page=leiras |
| qqriq64 | 10747 | 2013. április 6. 22:17 |
|
Köszönöm a segítséget mindet megpróbáltam mindhez tökhülye vagyok így feltöltöm a youtubra és megpróbálom ott.
|
| Dodiba | 10746 | 2013. április 6. 21:58 | Válasz erre: 10741 |
| Macko | 10745 | 2013. április 6. 21:54 | Válasz erre: 10741 |
|
Fent a youtube-on már tudsz szerkeszteni. Nem ismerem a részleteit, de ennyit biztosan tud.
|
| upsy | 10744 | 2013. április 6. 21:27 | Válasz erre: 10741 |
|
virtualDUB,egyszerû és van magyar leírás is neten hozzá
|
| qqriq64 | 10743 | 2013. április 6. 20:40 | Válasz erre: 10742 |
|
Valami 3-as szervizcsomagot kér de az már telepítve van. Hol van a Movie Maker? |
| qqriq64 | 10741 | 2013. április 6. 20:23 |
|
Sziasztok. Tudna valaki olyan videószerkesztõ programot ajánlani ami az én pöttyagyamnak is kezelhetõ? Egy videó felét kéne levágni. Köszi. |
| Gixef | 10740 | 2013. április 2. 15:40 |
|
BB kapitányék segítséget kérnek!!!! Sürgõsen albérletet keresek/sünk Pesten, vagy Kecskeméten!!! Nagyon sürgõs lenne, mert csak 2 hetet kaptunk a fõbérlõtõl, hogy találjunk másik albit. :/ http://www.facebook.com/dalma.hajdu.3 |
| hellboy780917 | 10739 | 2013. március 27. 15:51 | Válasz erre: 10738 |
|
nemnagyon tudnak átvágni... ugyanis adásvétellel a tulajdonjogot ruházzák át... tõled elszáll a vevõre. ez amirõl beszélsz az az, ha hitelt vesz fel, s a motor a fedezet a bank fele, akkor nem a vevõé lesz a tulajdonjog, míg kinem csengeti az utolsó garast. tehát aki rosszul járhat az a vevõ. mert te adásvétellel megkapod a képviselt értéket, s kaput. onnan ha valaki viaskodik az az új tulajjelölt, és a bank aki hitelezett. ;)
|
| johnny | 10738 | 2013. március 27. 09:51 |
|
Sziasztok! Érdeklõdnék, hogy van-e köztetek olyan, akitõl vettek már tehermentes jármûvet (autó, motor) úgy, hogy a vevõjelölt hitelt vett fel rá? Mi ennek a menete pontosan? Mire kell figyelni, hogy ne vágjanak át? Jöhet pü-ben is. Ilyenekre gondolok, hogy kb. mennyi az átfutása a dolognak, mikor kell átadni a motort (gondolom, amikor az utolsó fillér is a számlán landolt), mikor kell átadni az okmányokat, meg ilyenek. Köszönöm. |
| gabo67 | 10737 | 2013. március 22. 16:22 |
|
szia itt egy cím, ez csak ki indulásnak http://www.boltkereso.hu/filep_laszlo_belyegszakerto.htm |
| zoligs | 10736 | 2013. március 22. 12:00 |
|
Érdekelne , hogy létezik e bélyeg gyüjteményre becsüsi szolgáltatás? Hagyatékból örököltem több albumot , nem értek hozzá, viszont elfecsérelni sem szeretném nagybácsim munkáját 1940-1985 ig. Elõre is köszi a használlható ötleteket
|
| gabo67 | 10735 | 2013. március 21. 21:39 |
|
Sziasztok Nem motorozással kapcsolatos a kérdésem, hanem autó. A lányom most szeretné autóra letenni a jogsit, ebben kérném a segítséget, ha valakinek van ismerõse, vagy akár maga foglalkozik oktatással kérem dobjon meg egy püvel , szeretném ha gördülékenyen menni neki mint az elmélet mint a vezetés. Köszi Üdv Gabó |
| Macko | 10733 | 2013. március 21. 21:34 | Válasz erre: 10732 |
|
Ha a pesti oldalon vagytok, akkor Vácon a Kalmár Autósiskolát nagyon tudom ajánlani. Ott vizsgáztam A, C, D, E kategóriákból. Igaz régen, de Gáborral (névadó tulajdonos) azóta is beszélek néha. Nagyon korrekt srác.
|
| gabo67 | 10732 | 2013. március 21. 21:29 |
|
Sziasztok Nem motorozással kapcsolatos a kérdésem, hanem autó. A lányom most szeretné autóra letenni a jogsit, ebben kérném a segítséget, ha valakinek van ismerõse, vagy akár maga foglalkozik oktatással kérem dobjon meg egy püvel , szeretném ha gördülékenyen menni neki mint az elmélet mint a vezetés. Köszi Üdv Gabó |
| olika | 10730 | 2013. március 16. 07:24 | Válasz erre: 10729 |
|
Köszönöm a gyors válaszod.Akkor irány a Fehérvári kórház.
|
| nsdapzoli | 10729 | 2013. március 16. 07:20 | Válasz erre: 10728 |
|
Haveromék tegnap voltak Fehérvárról Velencén.A régi 7-en mentek.Az járható.
|
| nsdapzoli | 10727 | 2013. március 16. 07:15 | Válasz erre: 10726 |
|
Már tegnap lehetett közlekedni,csak az M7-re nem engedték az autókat.
|
| olika | 10726 | 2013. március 16. 07:13 |
|
Sziasztok! Érvényben van még Fehérváron a gépjármû tilalom.Fehérvárra szeretnék eljutni a kórházba. Köszönöm! |
| Bubó Doki | 10725 | 2013. március 12. 17:51 |
|
Hát tessék: http://www.ebay.de/itm/Yamaha-XV-535-Virago-2YL-Soziussitz-Sitz-/121077800846?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item1c30cc9f8e
|
| kymco3 | 10724 | 2013. március 12. 17:34 |
|
Sziasztok! Esetleg ha tudna valaki segíteni, 535 Virgácshoz keresek hátsó ülést! |
| Ispan | 10723 | 2013. március 12. 13:52 | Válasz erre: 10721 |
|
"Kész a nagy mû az alkotó pihen" Nem gondoltam volna, hogy ilyen hamar beszámolok! Délelõtt kaptam egy sms-t, hogy mehetek a készülékért. Nincs nálam az átvételi bizonylat... mondom. Nem baj,ha van személyi. Hurrá!!!!! Minden kötözködés, macera nélkül elfogadták a híbát rendben átvettem a kütyüt, és most öröm és bódottá Volt cserealkatrész |
| hellboy780917 | 10722 | 2013. március 12. 11:10 |
|
namost én kérek :) ha valakinek van ismeretsége dekoráció területen ami inkább autócsomagolásba hajlik, szívesen fogadnám az elérhetõségeket. egy L200-as motorháztetejét és kabintetejét szeretném lefóliáztatni, elsõdlegesen vagy matt fekete, vagy carbonfóliával. utóbbit beis tudom szerezni, de eddig senki nem akar hozott anyagból dolgozni... aminek okát én tudom, s nem a fóliaminõség az, amire hivatkoznak. gyõr, és környéke elõnyben, de ha kell pestig is elmegyek. :) a hangsúly azon van, hoyg hozott anyagból dolgozzunk, segítek énis ha kell, régen dolgoztam ilyennel (nem carbonnal), hõpisztolyt is viszek ha kell. munkadíjban meg megegyezünk, számla ellenében korrekt munkadíjat is kifizetek természetesen. |
| Ispan | 10721 | 2013. március 11. 20:10 |
|
Megtaláltam a Samsung javító bázist.A Barcsai utcai megszünt. Egyenlõre nagyon korrekten átvették a készüléket,sõt még csajszi észrevett valamit,ami Neki nem tetszett.Kb egy hét. Majd beszámolok. Köszönöm a segítséget. |
| hellboy780917 | 10720 | 2013. március 11. 19:46 |
|
bevallom nem gondoltam hoyg ilyen látható helyen lesz az "alaplapi elem"... :) minden órásnál találni fogsz olyat... ;)
|
| László_atya | 10719 | 2013. március 11. 19:19 |
|
Na, közben megtaláltam a megoldást. Egy kis rekeszben külön gombelem felel azért, hogy ne felejtse el a dátum-idõ beállításokat. Ez merülhetett le, úgyhogy most kereshetek ilyen lapos speckó gombelemet valahol... :) Murphy azért nem volt hülyegyerek, mikor azt találta mondani: "Ha már minden próbálkozásod csõdöt mondott, olvasd el a kezelési útmutatót." :DDD |
| László_atya | 10717 | 2013. március 11. 18:59 |
|
Azt fel sem ajánlotta. Kb. azt mondta, hogy ez egy régi modell, nem érdemes foglalkozni vele. Majdnemhogy én voltam a hülye, hogy ilyen problémákkal foglalkozok...
|
| hellboy780917 | 10716 | 2013. március 11. 16:03 | Válasz erre: 10715 |
|
szoftverfrissítésre is azt mondta a camera kft, hoyg nem fog használni?
|
| László_atya | 10715 | 2013. március 11. 15:26 |
|
Sziasztok! Canon PowerShot A540-es fényképezõm állandóan elfelejti az idõt és a dátumot. Beállítom, majd a következõ bekapcsolásnál indul minden megint nulláról. Felhívtam egy szervizt, de szerintük kuka. Szerintem meg jó kis gép, úgyhogy lótúrót kuka, viszont ha valaki tud erre megoldást, nagyon megköszönném, mert kicsit zavaró a dolog. |
| Ispan | 10714 | 2013. március 11. 11:11 | Válasz erre: 10713 |
|
Köszönöm. Három céget találtam,aki a smsung oldalán is van és pár szerzõdött javítót A barcsai utcait már 10 éve ismerem.... |
| hellboy780917 | 10713 | 2013. március 11. 09:48 | Válasz erre: 10712 |
|
a garancia egy nem létezõ fogalom a magyar jogrend szerint. jótállás és szavatosság van. és az, hoyg mi "garanciális" és mi nem, nem az dönti el, hogy mennyi idõ múlt el a vásárlás napjától, hanem az, hoyg azon vállalt (ha a kötelezõ egy év felett vállalt még hozzá a samu), vagy az elõírt idõ alatt, a kötelezõ bizonyítás terhe mellett, ami a kereskedõé, megállapításra kerül a hiba mivoltja, pontosabban, hoyg mire vezethetõ vissza... ha az gyártási vagy anyaghiba pl, akkor kötelezõ javítani vagy cserélni, ha egyiksem akkor vételárít visszatéríteni. ha másra, pl a felhasználás módjára, ami nem kompatibilis a leírásával pl, akkor IJ esete, s elutasítják javítási vagy csereigényedet. a lényeg, hoyg vidd vissza oda ahol vetted amennyiben mág a jótállási idõn belül vagy, jegyzõkönyvet kell felvenni az ún 49/2003-as gkm rendelet értelmében, s bevizsgáltatniuk, majd annak függvényében az említett mód valamelyikét eszközölni. amúgy milyen tipus pontosan s mi a baja? ismerem elég jól a rendszert, a samu nem épp fogyasztóbaráti hozzáállású a témában... amúgy minden olyan szervizbe is beviheted, akinek van szerzõdése a samsunggal, s eljuttatják fel Pestre azon szervizbe ahol foglalkoznak vele konkrétan. de én az elõbbi verziót javaslom. |