10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
SEGITSÉG!!!
Következő oldal

SZICSU 13436 2017. február 23. 16:13  
Üdv Hölgyek,Urak!
Egy barátom most lépett be a motorosok táborába,egy GSR 600-al.Már minden felszerelése megvan,csak egy csizma kellene még.Főként túrára,és napi melóba járásra...
Tippek,tapasztalatok érdekelnék,hogy milyen,márkát,típust nézegessen.Én ebben nem tudok neki segíteni,mert a cross csizma nem opció.:-)))
Előre is köszönök minden segítséget!
    

Winchi 13435 2017. február 22. 18:27  
Helló!
Keresek profi GPS hozzá értő szakit.
Lehetőleg Bp..vagy pest megye..
    

László_atya 13434 2017. február 16. 10:27   Válasz erre: 13431
Na, mondtam én, hogy MLM, mert ugye az is pilótajáték, csak azt nem tiltják, mert valamennyit adózik... :)
    

Annonymus 13433 2017. február 15. 14:11  
2016
    

Annonymus 13432 2017. február 15. 14:10  
Jó napot naccságosurak...Lacus...megjöttek az új cip?k...remélem olyan jók lesznek mi t ahovy mesélted...55000 be álltak meg
    

Yossarian 13431 2017. február 15. 13:51   Válasz erre: 13428
Ez konkrétan egy pilótajáték. Hozz még két embert, azok pengetnek, a fentiek meg kapják a lét. Egyszer? ez, mint a faék, aki elkezdte simán meg is gazdagodik bel?le, a többiek meg tejelnek. A hülyének is megéri. Ja nem, CSAK a hülyének éri meg :)
    

kawa70 13430 2017. február 15. 13:47   Válasz erre: 13429
Én se most jártam???? internet akkor se volt postán kellett küldeni, kapott levél alapján. Mindenesetre kiváncsi lennék mib?l gondolják hogy ez a megoldás és lehet?ség bármire. Meddig és kinek juttatnak vissza meg mennyit. Akik intézik az egész ügymenet azok ingyé teszik felebaráti segit?szándékból vagy azt is finanszirozni kell ebb?l a tagdijból? Mer akkor ez megint csak egy olyan próbálkozás mint amikor autót akartak igy intézni csoportban havi tagdij befizetéssel és ha összegyült valamennyi lé akkor sorsoltak ki kapjon autót.
    

Audimania 13429 2017. február 15. 12:36   Válasz erre: 13427
Amikor meg iskolaba jartam, nem volt ilyen. Na jo, internet se nagyon volt. Itthon.
    

László_atya 13428 2017. február 15. 11:19   Válasz erre: 13423
Mi a f@szom ez? Mert a szöveg a legocsmányabb MLM "konferenciák" m?sorszámaira emlékeztet...
    

kawa70 13427 2017. február 15. 06:14   Válasz erre: 13425
Ja, és ilyet már kitaláltak egyszer, amikor még iskolába jártam ugyanez már megvolt csak akkor 500 ft volt a beugró.
    

kawa70 13426 2017. február 15. 06:12   Válasz erre: 13425
Mondjuk én meg se néztem egyik linket sem, csak megnyitottam. Aztán mivel láttam mir?l van szó már zártam is be mert rühellem az efféle néphülyítést.
    

Audimania 13425 2017. február 15. 00:03   Válasz erre: 13424
Nemhogy itt, sehol.
"kb. 9-10ezer Ft önkéntes küldésével már tag lehetsz..." Pfff
    

kawa70 13424 2017. február 14. 23:01   Válasz erre: 13423
Valamit nagyon elnezhettel.....nem biztos, hogy ennek itt a helye.
    

xell 13423 2017. február 14. 21:41  
Egy kis összefogásra lenne szükség:
Egy elképzelt párbeszéd Én és a Lehet?ség között.
Történik napjainkban a sok hazugság félrevezetés közepette.
Továbbikban én= É lehet?ség= L

L: Szia,kerestél!
É: Én a lehet?séget kerestem.
P: Igen én vagyok és itt vagyok nem ismersz fel?
É: Végre már nagyon hiányoztál sehol nem találtalak,már azt hittem nem is létezel.
É: Jaj de jó mutasd magad!
L: https://www.youtube.com/watch?v=6o3YbKaUFoU
É: Hát nem így képzeltelek el.Biztos te vagy A lehet?ség?
L: igen.Nem tetszem?
É: Hááát nem ilyennek gondoltalak.Azt hittem a TV-ben látlak,vagy az utcán a földön talállak mert valaki elhagyott,vagy a lottózóban találok rád, vagy csak úgy beléd botlom.
De a képzeletemben csillogsz villogsz,mindenki téged akar és azonnal.
L: Mi a baj velem?
É:: Hát nekem nem t?nsz lehet?ségnek!Szerintem az emberek sem ismernének fel.Olyann izé ....semmilyen vagy mint egy egy fogkrém reklám.
Szerintem nem hiszik el az emberek nekem ha megmutatlak nekik.
L Miért nem akarnak jól élni?
É: Mert csak legyintenek és azt gondolják ez nem lehet az! Túl egyszer?nek t?nsz!Els?re túl könnyen elérhet?nek t?nsz Nincs semmi titkod? Apróbet?s rész?
L: Pedig nem vagyok álruhában!Ez vagyok én akire sokan vágynak. Miért gondolnak olyan elérhetetlennek ? Ha túl egyszer? vagyok akkor már nem lehetek igazi?
É: Mert még sose olvastak rólad az újságban és nem szerepeltél a TV-ben,csak olyan aki utánozott téged és már nem hisznek benned.
L: És te hiszel?
É: Bizalmatlan vagyok mert azt mondták az emberek.

L: Kik azok az emberek?És mit mondtak rólam?

É: Szinte mindenki.És azt mondták te nem lehetsz az mert nem kell nehéz fizikai munkát végezni,nem kell a hidegben dolgozni,
nem kell éjszakai m?szakot vállalni miattad,nem kell korán kelni,nem kell messzire utazni,nem kell a családodtól távol élni.
Mert ezt szokták meg az emberek, csak ebben hisznek sokan.
Tudod itt mindenkinek egész életében ezt vésik az agyába.

L Próbát tettek velem ,és csalódtak bennem?

É Szerintem nem,csak megszokták a nyavalygást és azt,hogy mástól várják a megoldást,de maguk nem akarnak semmit se tenni.Meg ugye a család,média hatása.

L És te hiszel bennem?

É: Kétségeim vannak,de ki akarlak próbálni mit veszíthetek?Nem akarok tovább abban a hitben élni amit mások mondanak,és akarnak velem elhitetni.ÉN akarok meggy?z?dni rólad és inkább magamhoz hívlak,mert bízom benned.Biztos nem véletlenül kerestél meg.Mert már tudom véletlenek nincsenek.Ezt viszont tudom nem hiszem.És téged is inkább TUDNI akarlak NEM hinni

É De kihez irányítsalak tovább?

L Bárkihez akinek szüksége lenne rám!

É És mit kell tennem?

L Mutatom is , ez lenne az els? lépésed:

https://www.youtube.com/watch?v=z3AaCUn4FzE

É Megtettem de nem felejtettél el valamit?

L Nem felejtettem el csak most keresem a társam.Hoppá meg is van:
https://www.btcrising.com/ref/fd660cea23
É Neked van társad?
L Persze csak nem gondoltad,hogy egyedül járok a nagyvilágba?Egyedül nem jutnék semmire,de te sem.Ugye rájöttél már?
L Most már veled vagyok élj velem,légy a társam!
    

1Laciapu 13422 2017. február 8. 21:55  
Köszönöm a válaszokat!

Maszek vállalkozás a cég. A munkaszerz?dés és a munkaköri leírás alapján szinte bármi lehetnék :)
Semmi konkrétum. Kollektív szerz?dés? Ugyan már...
A szakmunkás bérminimumra is azt mondták, hogy itt az nem vonatkozik. Igazuk is van, megvan a kiskapu hagyva, csak meg kell találni, nem nehéz.

Hogy miért jöttem akkor ide dolgozni? Mert eddig szuper jó hely volt minden szempontból. Most beütött a megbízónknál a krach, borul minden.
Na, majd kialakul, még egyszer köszi!
    

kawa70 13421 2017. február 8. 20:36   Válasz erre: 13420
Ha meg még jobb akkor van kollektiv szerz?dés, ami szabályozza. Ha meg egyikse, akkor bemondásra megy minden. Mindkét oldalról.....
    

Audimania 13420 2017. február 8. 19:45   Válasz erre: 13419
Ha egy kicsit is normálisabb helyed van, kell lennie munkaszerz?désnek. Abban le van írva, hogy mit, mennyi ideig,mennyiért. Ha ennél is jobb, akkor munkaköri leírásodnak is kell lennie. Abban elég jól körül van határolva a mit? Ha írásban megkapod az új munkaköri leírást, akkor érthet? lesz, hogy a mennyiért-nek is változnia kell. Ha csak szóban, akkor csak az addigiakat lehet számonkérni. Ha nem tetszik nekik, megegyezhettek, vagy felmondhatnak. (arra azért számíts, hogy nem fognak eltekinteni a felmondási id? kitöltését?l) Én magamtól csak akkor tenném, ha volna kilátásban elfogadható ajánlat.
    

1Laciapu 13419 2017. február 8. 18:40  
Röviden a kérdésem:
felszólíthat-e a munkáltató, hogy adjam be a felmondásomat abban az esetben, hogy ? jelent?s mértékben megváltoztatja az elvégzend? munka mennyiségét, folyamatát, körülményeit, idejét plusz fizetés nélkül, és ezt nem vállalom el. Vagy mondhatom, hogy a felsoroltakra tekintettel mondjon fel ?? Hogyan tudom ezt elérni?
Privátban is jöhet, megköszönném a segítséget.
    

1Laciapu 13418 2017. február 8. 17:24   Válasz erre: 13417
Pontositanek, munkajogban, felmondással kapcsolatban kéne infó.
    

1Laciapu 13417 2017. február 8. 13:40  
Munkaügyben jártas illet? segítségét, tanácsát kérném, inkább telefonon, ha lehet. Ha megcsörget, visszahívom!
elérhet?ségem az adatlapomon található. Köszönettel!
    

kawa70 13416 2017. február 7. 18:45   Válasz erre: 13415
Azért naptári nap, mert az a munkaadónak könnyités, hogy annyi ideje van a távozó munkaer?t pótolni adott esetben. Ez régen nagyobb jelent?séggel bírt, mint maanpság amikor állitólag az utcán százan várják hogy mehessenek dolgozni - ami egyébként egyáltalán nem igaz, mert egy gyakorlott jó szakember helyett nem fog azonnal lenni egy másik. Másrészt vannak olyan munkahelyek, ahol a szolgálat vagy munka nem hétf?t?l péntekig és állandó napközbeni meló, hanem adott esetben lehet hogy egy hónapban összesen 10-12 napot dolgozik, azt is össze-vissza. Ezek nem 8 órás munkák, azonban a munkanapot abban kéne számitani, ez elég bonyolult lenne, ráadásul nem is biztos hogy a dolgozó és a munkaadó egyformán értelmezné.
A naptári nap meg elég egzakt kikötés. A felmondás beadásától indul, és tart ameddig a munkaszerz?désben vagy szóbeli megállapodásban ki lett kötve.
    

1Laciapu 13415 2017. február 7. 18:11  
Köszönöm szépen, minden egyebet megtaláltam, csak ezt nem pontosítják sehol.
Köszi!
    

kawa70 13414 2017. február 7. 18:04   Válasz erre: 13413
A kilépett az a dolgozói cselekvés amikor felmond, de nem tölti ki a felmondási id?t - ami ugyebár az eltöltött szolgálati id?b?l származtatott napok száma. Akár szabadsággal is eltölthet? a felmondási id?.
De ma már sehol senki se kérdezi mi volt az el?z? munkahelyén.
    

kawa70 13413 2017. február 7. 18:01   Válasz erre: 13412
Naptári nap. De amugy szinte mindegy, mióta a munkakönyv megszünt, hogy kilépett, kirugták, megszünt vagy leszámolt........
    

1Laciapu 13412 2017. február 7. 17:57  
Szeretném megkérdezni a hozzáért? olvtársak véleményét, hogy felmondás esetén a felmondási id? napszáma hogyan értend?? Naptári nap, vagy munkanap?
Guglival nem jutottam d?l?re...

El?re is köszönöm!
    

klimas 13411 2017. január 31. 15:38   Válasz erre: 13410
Pont így találtuk meg a rosszalkodó alkatrészeket és tényleg az általad írt h?mérsékleteknél így viselkedik a motor. Ami zavar , ha beindult -10°C -nél, akkor egy darabig sántítva jár, eléggé rázkódik, majd úgy 15-20 mp után szépek kisímul a járás és mintha semmi sem történt volna. Ez a rázkódás nem igazán tesz jót a kett?stömeg?nek, mert az van benne, hála a fasz mérnököknek.......Na most ennek a halálát nem akarnám siettetni ,ezért akarnám rendbe tenni a gyertya kérdést. ...
    

pandamaci 13410 2017. január 30. 20:05   Válasz erre: 13409
Ha ebbe a csatlakozóba bekotsz egy próbalámpát, reggel meg tudod nézni a tényleges el?izzítás, majd járásnál az utóizzítás idejét.(h?t?viz h?fok jeladó vezérli). A sárga kontroll ezt sem direktben jelzi ki..Egyébként egy jó cdi hdi motor minusz 1-2 fokban izzítás nélkül is beindul, de -10ben tutira nem.
1 kiégett gyertya viszont nem lesz akadálya hogy röffenjen-ha más gondod nincs,
    

pandamaci 13410 2017. január 30. 20:05   Válasz erre: 13409
Ha ebbe a csatlakozóba bekotsz egy próbalámpát, reggel meg tudod nézni a tényleges el?izzítás, majd járásnál az utóizzítás idejét.(h?t?viz h?fok jeladó vezérli). A sárga kontroll ezt sem direktben jelzi ki..Egyébként egy jó cdi hdi motor minusz 1-2 fokban izzítás nélkül is beindul, de -10ben tutira nem.
1 kiégett gyertya viszont nem lesz akadálya hogy röffenjen-ha más gondod nincs,
    

klimas 13409 2017. január 30. 18:31   Válasz erre: 13407
Szia! Az izzítás vezérl?r?l a stekkert le lehet könnyedén húzni, a bekötés is meg van és így derült ki , az egyik gyertya nem m?ködik, vagy elromlott vagy kontakt hiba van.
Alaphelyzetben a vezérl? is szar volt de ezt kicseréltük, ez most jó.
Gyakorlatilag - 2-3 fokig észre sem vettem az izzítás hiányát, amikor bejött az els? komolyabb -10 körüli id? , akkor nem akart indulni, a szokásos kör, akksi csere, így sem indul... na akkor kezdtük a mélységeket kotorászni. Ami a szemét megoldás oroszlánoséknál, a m?szerfalon semmi nem tájékoztat arról hogy valami b...meg van..((((
    

desiderus 13408 2017. január 29. 19:50  
Sziasztok, a kérdésem az lenne, hogy van-e valakinek tapasztalata IGOL motorolajokkal ?
El?re is köszi.
    

pandamaci 13407 2017. január 29. 19:30   Válasz erre: 13405
Az izzitógyertyákat kiszerelés nélkül is meg lehet nézni, hogy jó-e..Persze a csatl.kábelt ehhez le kell szedni róla. Ha szakadt,akkor nem vesz fel semmi áramot, azaz rossz. Ebben a pözsóban kb 5voltos gyertyák lesznek, azaz 1 méter dróttal direktben az akkuról ne próbálgasd .
Különben mi a gondod,nem indul a minuszokban?
    

klimas 13406 2017. január 29. 15:44   Válasz erre: 13404
Javítok : A videón a nyolcszelepes motor van...
    

klimas 13405 2017. január 29. 15:43   Válasz erre: 13403
Köszi, egyenl?re a legnagyobb gondom, hogy nem találom, hol tudnék áztatgatni...)))) Aztán szerencsére nem mindennapos a használat, lesz id?m mindenféle varázslatokra. Van egy elég jó akksis csavar ki-behajtóm, elég széles sávban állítható a nyomatéka, próbának jó lesz talán.
A beszakadt gyertya kiszedésére Zsámbokon találtam céget (egyenl?re).
Ha minden igaz, csak egy gyertya nem m?ködik, lehet elektromos kontatkthiba is..
Ha nem ez a gond....nos akkor jönnek az imádságok ...:)))
    

klimas 13404 2017. január 29. 15:36   Válasz erre: 13402
Köszönöm a fáradozást, de ez a 8 szelepes motor és Citroen, a pözsóék valami eszement módon lebarikádozták a gyertyákat. I
Itt egy kép a motorról felülr?l.....
    

pandamaci 13403 2017. január 29. 09:51   Válasz erre: 13401
Nem az a legnagyobb gond, hogy sz.r hozzáférni..hanem az , hogy kitekeréskor, kilazítás el?tt az izzítógyertya beleszakad. Aztán ezután senki nem akarja a hengerfej le fel költségét bevállani..
Hogyan állj neki? Elötte esténként (meleg motoron) áztasd be a gyertyákat csavarlazítós olajba. Ha nekiállsz, melegitsd be a motort, és újra fújkáld a gyertyát a hideg csavarlazitóval. Lazítani 20-30nm nél nagyobb er?vel ne próbáld!! 50nél kb elszakad!! Ha csikorogva megindulna, újra fújogasd, tekergesd oda vissza. Ha igy nem megy hagyd abba. Spec légkulccsal kis er?vel veretve lehet még próbálni,de olyanod úgysincs..
Meg van olyan cég is aki a beszakitottat a helyén nem olcsón kibányássza..
    

Kraszi_ 13402 2017. január 28. 22:05   Válasz erre: 13401
Nem magyar, de a lényeg látszik...
https://www.youtube.com/watch?v=DGBBnj4HVkY
    

klimas 13401 2017. január 28. 20:09  
Sziasztok!
Bajban vagyok, segítséget kérek. Van egy Peugeot 5008 2.0 L HDI motoros
autó, izzítógyetyát kellene cserélni benne. Hetek óta bújom a netet, sehol nem találok videót vagy valami hasonló információs helyet, ahol meg lehetne tudni, egyáltalán hol van és hogy lehet hozzáférni?? A szerel?k szerint valami gané munka és nem akarják vállani, persze van az a pénz csak nem nekem...Ha esetleg van olyan szerel? ismer?s,pláne itt a XVI.k. környékén aki legalább megmutatná, már az is segítség. Kösz el?re is és inkább a privátban szóljatok.
    

ztaki 13400 2016. december 24. 08:09   Válasz erre: 13399
én ilyenkor meg szoktam kérni a szomszéd nénit.... Még sosem csalódtam. ;)
Még passzíroz is.. ;)
    

egynyoc 13399 2016. december 23. 20:26  
Kedves Barátaim,
Bajban vagyok, tudom nem motoros téma de hallé /halászlé/ receptet keresek....fõzni nem tudok így kicsit hosszabban jobban körülírva várnám a lehetõségeket...a lényeg, szeretnék holnapra saját önerõmbõl hallét összehozni itthonra a család meglepetésére...
Feltétel passzírozni ne kelljen...azt nem vállalom be...
Amim van....ponty kb. 4,5 kg pucolt állapotban az egyiknek meg van a feje is...kárász dögivel...törpeharcsa is szép számmal...
Kb. ennyi...
    

1Laciapu 13398 2016. december 9. 11:50  
Ha én lennék a gyártója ennek a szarnak, én is ezt javasolnám :)))
Tuti törés :)))
    

Attimotor 13397 2016. december 8. 20:48   Válasz erre: 13393
90 fokkal eltekered, 45-el vissza, és kijátszod.
    

1Laciapu 13396 2016. december 8. 19:56  
Köszönöm a biztatást, akkor úgy jön szét, ahogy gondoltam!
Na majd holnap, ma már elpakoltam mindent...
    

Jani55 13395 2016. december 8. 19:46   Válasz erre: 13393
A középsõ képen láthatod, a felsõ, a csatlakozós egység is kis "háromszögekkel" önzáró összenyomás után.
A jól látható helyeken két-két kis csavarhúzóval/akármivel be kell nyomni a négy helyen -a képzeletbeli átlók mentén- és széthúzni. Otthoni körülmények között kétemberes, négykezes munka, megy az.
Türelem, igyál egy kávét, a segítõ személynek mutasd meg, beszéljétek át, egyszerre csináljátok, ha jó a mozdulat, magától szétpattan. Nekünk is ilyen van, még nem törtük el egy esetben sem.
    

kawa70 13394 2016. december 8. 19:44   Válasz erre: 13393
És ha tudnád hány ilyen egyirányban összerakós dolog van a világon....... nem cserésre tervezték egyiket se hanem ha csere akkor az egészet ugy,ahogy van. Bár van amelyikhez létezik kiszedõ célszerszám, de az ritka.
    

1Laciapu 13393 2016. december 8. 19:19  
Ez a kapcsoló egy agyrém!
Mellékelt linken látható két nézetben is, hogy néz ki a belseje. Na most azt a két kis szárnyacskát kéne egyszerre összenyomni, hogy kijöjjön a kapcsolóházból. A négy sarkát egyszerre! Benyomni és közben kihúzni az egészet! Hát szarjon sünt, aki tervezte! Ehhez olyan spéci szerszám kell, hogy ...
Holnap beviszem a servicébe, megkérem a szakikat, ugyan már legyenek oly kedvesek kivarázsolni belõle, mert összerakni k....vára egyszerû. És ha lehet kapni belét, akkor azt ki is lehet venni!
Na, jól felhúztam magam ezen a szaron, miért nem lehet normális dolgokat kitalálni....

http://www.partmaster.co.uk/indesit/k-342-gswr-25279/switch-giugiaro/product.pl?pid=182086&path=78825,52687:78863&refine=lamp&model_ref=3600614

    

1Laciapu 13392 2016. december 8. 17:59  
Arra rájöttem, hogy ha a kitámasztó háromszögek alsó sarkait odanyomom a kapcsoló testhez, akkor a kép szerint lefelé le tudom nyomni. Az a része már szabad. Igen ám, de a csatlakozós része, ami keresztben van, az nem fér ki a lukon! Valahogy ketté kéne szedni, de hogy?
    

1Laciapu 13391 2016. december 8. 16:59  
Gyerekek!

Nincs itt valaki gáztûzhelyes? Vagy mind1, aki ismeri, hogy kell kiszedni ezt a fajta kapcsolót az elõlapról? Új elõlapot tennék fel, de ezeknél a kapcsolóknál elakadtam...
Elõre is köszi!
    

klimas 13390 2016. december 6. 09:06   Válasz erre: 13389
Sõt , hogy még egy kicsit fényezzem a sajátomat, megtudtam, a kerekek poziciója indifferens, a rendszer felismeri és jelzi ha gond van. Tehát lehet a felniket csereberélni, bár igaz, egyszer meg kell tanítani az autót.
    

klimas 13389 2016. december 6. 07:55   Válasz erre: 13387
Hááát... nekem sem kell átszerelni, 60e-ért meg qrva drága lenne!!!


    

Flenegen 13388 2016. december 6. 06:28   Válasz erre: 13387
Lehet gogy ebbõl a szempontból az Audi jó, de azért ott is látni nem túl szerencsés megoldásokat:)
    

F2 13387 2016. december 5. 22:45   Válasz erre: 13384
Hááát szomszéd, én áldom az Audit az indirekt rendszerért... nincs nyûg, nem kell átszerelni vagy venni még 4db-t a téli szettbe 60e-ért, nem kell cserélni stb. cserébe mûködik :)
    

klimas 13386 2016. december 5. 22:29   Válasz erre: 13385
Jó-jó! Nekem egy öreg autóm van a fiatalabbak mindig okosabbak, meg aztán a szoftverfejlesztõkön sok múlik....
    

Flenegen 13385 2016. december 5. 22:03   Válasz erre: 13384
Akkor mondom neked, hogy a kia meg a hyundai még feljedtebb, mert semmit sem kell megadni. Ha a típushoz való a szenzor, akkor kb 8 perc vagy max 10 km alatt automatikusan betanul.
    

klimas 13384 2016. december 5. 21:58   Válasz erre: 13382
Köszönöm a segítséget, büszke vagyok az oroszlános gépem fejletteb rendszerére.
Amit ezzel kapcsolatban megtudtam, 9 szenzor (4 elsõdleges + pótkerék + 4 másodlagos szett) azonosítóját lehet megadni a BSI-nek és így felismeri az adott garnitúrát , nem kel minden szereléskor újra tanítani. Remélem így is van...
    

tsanyi 13383 2016. december 5. 20:32   Válasz erre: 13381
Az nem morog inkább? Bár az elején akár koppanhat is, nekem tavaly eleinte azt csinálta a kamionon és az abs hibát dobálta.
    

Flenegen 13382 2016. december 5. 20:20   Válasz erre: 13380
Nincs benne szenzor. Indirekt rendszerrel oldotta meg a Honda. Az abs jeladó alapján a kerékfordulatból számolja a keréknyomás értékét.

Okosan és bõvebben:
http://www.autogumibolt.hu/hirek/148_TPMS_kereknyomas_figyelo_rendszer.html



    

Jani55 13381 2016. december 5. 19:54   Válasz erre: 13378
Hali! Én kerékcsapágyra tippelnék.
    

klimas 13380 2016. december 5. 19:12  
Sziasztok! Nem motoros téma de hátha valaki tudja: Honda C-RV keréknyomás érzékelése hogy mûködik ? Egy ismerõsöm váltig állítja, a második garnitúraként vásárolt téli felnikre /be/ nem tettek külön szenzorokat!!! Ennek ellenére, amikor defektet kapott a téli gumikkal, rendszer pontosan jelzett neki.
Érdekelne hogyan oldották meg Hondáék, hogy mûködik??? Persze ha igaz amit az ismerõs állít!!!!
    

kawa70 13379 2016. december 2. 06:59   Válasz erre: 13376
Biztos nèztèk, de engem egyszer a lengèscsillapitò szivatott meg igy. Toronycsapàgy felõl baloldalon kopogàs az ùt minõsègènek arànyàban. A lengèscsillapitò felsõ rèsze adta a hangot.
    

Tiger 13378 2016. december 1. 09:06   Válasz erre: 13377
Szia kawa, igen ez is felmerült, mikor a toronycsapágyat cseréltük, hogy esetleg a teloszár( ha van ilyen) kopog a házában. Nekem egyértelmûen a jobboldalról jön a hang, ahogy írod az út minõségének(minõsíthetetlenségének) arányában.
    

kawa70 13377 2016. november 30. 20:30   Válasz erre: 13376
Biztos nèztèk, de engem egyszer a lengèscsillapitò szivatott meg igy. Toronycsapàgy felõl baloldalon kopogàs az ùt minõsègènek arànyàban. A lengèscsillapitò felsõ rèsze adta a hangot.
    

Tiger 13376 2016. november 30. 19:15  
Köszönöm mindnyájatoknak, akik segíteni próbáltok:-)
Az általatok felsoroltakat próbáltákn kizárni azok a vizsgálatok, amelyeket elvégeztek rajta. Mindent kizártak, pedig még rázópadra is feltették.
A második vizsgálat azt hozta ki, hogy nagy valószinûséggel a toronycsapágy.
Nosza csere, nem kis veszõdséggel, alkatrész beszerzéssel.
Már kiszerelve látszott semmi baja, de azért, ha már megvettem, kicserélték.
Semmi nem változott és mostanra értem el azt a szintet, hogy már halálosan idegesít, mert semmi másra nem tudok vezetés közben figyelni, mint erre a rohadt kopogásra, amit még a kasztni jó fel is erõsít.
Kicsi most ajánlott egy szervizvezetõt, holnap megpróbálom elérni, hátha motorosként jobban áll a dologhoz, mint az eddigi próbálkozók, akik közül az egyik egyébként egy hivatalos mûszaki állomás volt és annak a mûszerezettsége, technikája.
Bocs, hogy ennyit nyûglõdöm ezen a marhaságon, de azért mégsem cserélhetem le látatlanban, esetleg indokolatlanul a futómû összes elemét:-)

    

zooli 13375 2016. november 30. 17:58   Válasz erre: 13369
Ha már végig nézted az összes,lent említett"kutya csontot",támasztó gömbfejet,szilenttet,torony csapágyat,axiál csuklót és mind feszes.Érdemes megnézni nincs e valamelyik üregben felverõdött kavics,beejtett anya,bit fej akármi.
Tud ám szivatni.:))
    

Z.Tibor 13374 2016. november 30. 12:57  
A kopogáshoz: nekem rendszeresen stabilizátor pálcát kell cserélgetnem.Hála a magyar utaknak.....Amint megkopik,kopogó hangot ad.Érdemes megnézni,nem kell a legolcsóbb fajtát keresni....egyébként kb 4-5000 az én típusomra.Mondeo.
    

galoscsabus 13373 2016. november 30. 12:32   Válasz erre: 13371
Sajnos magyarul már nem fogják kiadni többé, ez a legutolsó infó a kiadó részérõl.
És csak a magyar nyelvû kiadás jöhet szóba.
De köszönöm, hogy foglalkoztatok vele.
    

Spapa 13372 2016. november 30. 12:01   Válasz erre: 13365
Hasonlóan jártam már én is. A kipufogócsõ hozzá-hozzá verõdgetett a karosszéria aljához. Aztán a függesztésen kellett nyújtani. :-)
    


zooli 13370 2016. november 30. 11:46   Válasz erre: 13369
Ha nem feltétel a magyar nyelv a bookline oldalán tuti találsz.
    

galoscsabus 13369 2016. november 30. 11:37  
Hölgyek/Urak!
Nagyon nagy segítségre lenne szükségem!
Égen-földön keressük-kutatjuk Anthony Bozza, Slash-rõl írott könyvét, de egyre reménytelenebbnek látszik a történet.
Egy nagyon kedves barát számára keressük ajándékként és nem szívesen mondanánk le a meglepetésrõl.
Ha bárki tudna olyan forrást, ahol még be lehet szerezni, az nagyon kérem szóljon.
Azon ritka esetek egyike, amikor "ár nem számít" a jóízlés határain belül :-)))

Üdv
Gálos Csaba
    

Tiger 13368 2016. november 30. 11:08   Válasz erre: 13367
Hello kicsi,
Melyik Ferkóra gondolsz?:-)
De megkérdezem, bárki is legyen:-)
    

kicsi 13367 2016. november 30. 10:47   Válasz erre: 13365
Ferkót kérdezted már?
    

OcsiÚr 13366 2016. november 30. 09:41   Válasz erre: 13363
Szia Doky!

Tavaly augusztusban jártam az említett úton motorral. Nagy a forgalom, de egyébként teljesen európai szintû a közlekedési morál. 2-3-4 sávos szakaszok váltakoznak. A vártnál sokkal elõzékenyebbek voltak az oroszok. Benzinkút ellátottság is rendben van. Egy szakaszon kész az autópálya, ami elvileg fizetõs, de tõlünk motorosoktól nem kértek díjat.
    

Tiger 13365 2016. november 30. 08:16  
Sziasztok.
Az utóbbi hónapban kétszer fizettem teljesen potyára két futómû diagnosztikára (az autóban, amivel naponta közlekedem reménytelenül kopog valami).
Az egyik vizsgálat "eredményeként" még 23.000 forintos javítást is elvégeztettem, mondanom sem kell, teljesen feleslegesen.
Nem az az alkatrész okozta, okozza a kopogást, csere után kiderült.
Mielõtt az õrületbe kergetnének a "hozzáértõ" szervizek, kérem jelezze felém motoros körökbõl az a valódi szakember, akinek nem haladják meg a képességeit egy normál személyautó futómûvének alapos átvizsgálása, hogy mikor és hol tudná átnézni az autót!?
Egyszerûen nem akarom elhinni, hogy ennyire bonyolult szerkezet lenne egy pár elembõl álló futómû.
Bár számomra tényleg az, de mentségemre szolgáljék, nem tanult szakmám:-))
Elõre is köszönöm!
    

tsanyi 13364 2016. november 28. 18:01  
Kösz a segítségeket, megoldódott!
    

Dokypapa 13363 2016. november 27. 11:09  
Érdekelne pár infó , ha valakinek lenne , nem túl régi , SzentPétervár , Moszkva útvonalról , mennyire biztonságosak az Oroszok és egyébb.

    

kisfeher74 13362 2016. november 27. 09:31  
Próbáld meg a Fiat szalont Gyõrben, õk indítanak minden nap mûszaki vizsgát.
    

pandamaci 13361 2016. november 26. 16:29   Válasz erre: 13360
Ha jó az autó, akkor kb az Autóklubnál ,meg Koroncón (10km) Bogárdinál van lehetõség arra ,h érkezési sorrendben beáll a sorba,és levizsgáztatják. Mindegyik helyen kérhet elõzetes átnézést is,de arra lehet be kell jelentkezni elõre Hivd fel õket elõtte .
Kb 24-25eFt egy vizsga ,ha nem kell hozzányúlni a kocsihoz.
    

tsanyi 13360 2016. november 26. 15:45  
Ha tudtok segíteni az hálára kötelezne, a lányomnak kéne mûszaki a kocsijára Gyõrben, most tûnt fel, hogy lejár 2 hét múlva és addig nem akar hazajönni a vizsgák okán.
    

pandamaci 13359 2016. november 22. 18:18   Válasz erre: 13358
Természetesen nem neked szántam, szerintem te láttál ilyeneket közelrõl, sõt kiterítve:))
    

kawa550 13358 2016. november 22. 09:16   Válasz erre: 13357
Egyrészt én is ezt írtam, másrészt én nem Johhny-nak válaszoltam(ez az elõzmény sorszámból is látszik ugyebár), mert azt már ketten is megtették elõttem, jól-rosszul. Csak a rosszult javítottam. :D
    

pandamaci 13357 2016. november 22. 07:51   Válasz erre: 13355
A vákuumos benzincsap meg a vákuumos benzinpumpa az 2 különbözõ dolog. Johnny a vákuumos benzinpumpát kérdezte, tipustól függetlenül -bár nem tudom miért :))

Erõsen hasonló szerkezetek, membrán, vákuum , meg benzin mindegyikben van. Mondjuk a vákuumos csap sehogy sem pumpálja a benzint,ahhoz min 2 szelep hiányzik belõle.. Ha a membrán bármelyikben elreped, annak kb ugyanaz lesz a következménye.
    

kawa70 13356 2016. november 22. 06:16   Válasz erre: 13355
Lehet igazad van, most hogy mondod.
    

kawa550 13355 2016. november 21. 21:34   Válasz erre: 13354
Kevered a szezont a faxommal. :)))))))))
A zizinek(volt nekem is) jó kawa szokás szerint a BENZINCSAPJA vákumos, az on állásban csak akkor enged át benzint ha jár a motor és szíjja a csap membránját a vákuum.
Ellenben pl a TDM-el, ahol meg a BENZINPUMPA vákuumos, kb úgy ahogy a kolléga leírta. Mikor szív a henger, megszívja egy vákuumcsövön a pumpa membránját, amíg nem szív, visszaengedi és ez így megy addig míg le nem állítod. Hátránya hogy ha szerelés után fel kell tölteni a karbit, vagy tavaszi indításnál ha leereszti az ember a beleöregedett benzint, akkor annyit kell köszörültetni mire feltölt, hogy gyakran lemerül teljesen tõle az akksi.
Kawákon szerencsésebb, ott van PRI állás, ami állandóan átengedi a benzint.
    

kawa70 13354 2016. november 21. 21:24   Válasz erre: 13353
Hát nem tom, de nekem a zzr is vákuum membrános volt de az üza.szivattyú elektromos, viszont volt egy,vákuumdoboz ami akkor engedte müködni amikor nyomtam az inditógombot vagy ha már beindult a motor.
    

pandamaci 13353 2016. november 21. 20:09   Válasz erre: 13350
kb olyan, mint egy mechanikus benzinpumpa, csak a benne levõ membránt a járó motor szívócsõben keletkezõ, ,,lüktetõ,, vákum húzogatja.
    

johnny 13352 2016. november 21. 20:09   Válasz erre: 13351
Köszönöm.
    

kawa70 13351 2016. november 21. 20:03   Válasz erre: 13350
Röviden annyi, hogy csak akkor mûködik, ha a motor is, tehát van vákuum a motor felõl. Az a jelentõsége, hogy baleset esetén az áram alatt lévõ, de már leállt motor ne pumpálja a benzint a tankból kifelé és esetleg ezzel tüzet okozzon.
    

johnny 13350 2016. november 21. 19:53  
Sziasztok!

Valaki le tudná röviden írni a vákuumos üzemanyagpumpa mûködési elvét?

Köszönöm.
    

kisfeher74 13349 2016. november 21. 18:55  
Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni, hogy valakinek van -e tapasztalata Brisk gyártmányú gyújtógyertyáról. Nekem csak a régi Pal-Brisk-rõl van, de az új fejlesztésrõl még nincs tapasztalatom.

Válaszokat elõre is köszönöm.

Üdv: Rozsdás.
    

koma* 13348 2016. november 16. 10:54  
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni.
3. kerületi, Kerék utcai óvoda és bölcsõde részére szeretnék karácsonyi meglepetést okozni. Amit gondoltam, hogy ha valakinek van felesleges, bölcsõdés és óvodás életkorú gyerekek által még használható játéka, írószere, meséskönyve, stb, szívesen eljuttatnám az intézményeknek. Nem kell nagy dolgokra gondolni. Egy csomag papír, egy csomag színes ceruza, egy régi sakk készlet, egy társasjáték, egy építõkocka, bármi jól jöhet. Tudom, hogy a motorozzon fent lévõ tagok, már többször részt vettek hasonló gyûjtésben. Bízok ennek a kezdeményezésnek a sikerében is. Ha valaki szívesen adakozna, kérem privátban keressen. Amit még egyszer hangsúlyoznék, nem magán célra gyûjtök.
Köszönet.
    

KawaÉvi 13347 2016. november 15. 20:54   Válasz erre: 13346
Bevallom sose próbáltam a telefonomat rádióként, habár biztos van rajta az is. Most az mp3 projekten dolgozom. Próbálom kitalálni, hogy hogyan tudom azonos frekvenciára hangolni a két eszközt. Az mp3 rádió funkcióját sem használtam még :-) De menni fog! :-)
    

S.Csaba 13346 2016. november 15. 20:48   Válasz erre: 13345
Ha meg nem MP3 lejátszót használsz, hanem a telódat, amin valószínûleg van FM rádió vevõ, akkor még a bejövõ hívásaidat sem mulasztod el :) Motoron én is így használom. Persze akkor nem sima vezetékes fülhallgató kell, hanem egy vezetékes headset.
    

KawaÉvi 13345 2016. november 15. 20:42   Válasz erre: 13342
Ez a legjobb ötlet!!! Te egy zseni vagy...ui ilyen mp3 lejátszóm van :-) Így akkor füles sem kell, ui az mp3-nak van jack-dugós! Ezt kipróbálom!
Köszönöm még egyszer!
    

S.Csaba 13344 2016. november 15. 20:42   Válasz erre: 13343
Úgy, hogy mûködni fog úgy, ahogy szeretnéd :)
    

KawaÉvi 13343 2016. november 15. 20:40   Válasz erre: 13340
A használati utasításból ollóztam:
"A Bluetooth funkció headsetekre, fülhallgatókra vagy hangszórókra tudja továbbítani a készülék hangját, vagy fájlcserélésre is alkalmas" - ezt hogy értelmezzem? :-)
    

S.Csaba 13342 2016. november 15. 20:40   Válasz erre: 13334
Mondjuk mielõtt a lentieket írtam, el kellett volna olvasnom a leírását:
A Bluetooth funkció headsetekre, fülhallgatókra vagy hangszórókra tudja továbbítani a készülék hangját, vagy fájlcserélésre is alkalmas. A beépített mikrofon és nagy teljesítményû hangszóró megkönnyítik a hangutasítások használatát és a navigációt. A beépített FM transmitter segítségével a készülék hangja könnyedén átvihetõ az autórádióra, vezeték nélkül. Már csak az autórádiót kell a megfelelõ frekvenciára hangolni és kedvenc zenéink, videoklipünk vagy akár a navigációs szoftver hangját az autó hifin élvezhetjük.

Szóval szerintem fog menni a bluetooth fülessel. Alternatíva: mivel van benne FM transmitter, teszel a zsebedbe egy MP3 lejátszót, amiben van rádióvevõ, abba dugsz egy vezetékes fülest. Majdnem olyan jó, mint a bluetooth :)
    

S.Csaba 13341 2016. november 15. 20:36   Válasz erre: 13340
Persze vezetékes fülhallgató jó hozzá. Motoron WayteQ xRIDER-t használok, az pont fordítva mûködik, tehát kihangosítani nem tud, de bluetooth fülest meghajt.
    

S.Csaba 13340 2016. november 15. 20:33   Válasz erre: 13334
Évi én x985BT-t használok kocsiban ami pont olyan, mint a tiéd, csak nem androidos, hanem WinCe fut rajta. Bluetooth kihangosítónak használható, tehát vevõ, nem adó. Fülhallgatót meghajtani nem tud. Nem biztos, de szerintem a tiéd (ami valóban androidos) is ilyen.
    

kawa550 13339 2016. november 15. 19:40   Válasz erre: 13336
Hát ez érdekes, a 960, a 985 wince, az enyém is.....
    

KawaÉvi 13338 2016. november 15. 19:36   Válasz erre: 13337
A navigáció már adott. A hozzá való megoldást keresem :-)
Sajnos a Garmin-nal se lennék elõrébb, hisz a készüléktõl a fülemig valahogy el kell jutni az információnak azzal is :-)
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22120
5 622 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők