SZICSU | 13436 | 2017. február 23. 16:13 |
Üdv Hölgyek,Urak! Egy barátom most lépett be a motorosok táborába,egy GSR 600-al.Már minden felszerelése megvan,csak egy csizma kellene még.Főként túrára,és napi melóba járásra... Tippek,tapasztalatok érdekelnék,hogy milyen,márkát,típust nézegessen.Én ebben nem tudok neki segíteni,mert a cross csizma nem opció.:-))) Előre is köszönök minden segítséget! |
Winchi | 13435 | 2017. február 22. 18:27 |
Helló! Keresek profi GPS hozzá értő szakit. Lehetőleg Bp..vagy pest megye.. |
László_atya | 13434 | 2017. február 16. 10:27 | Válasz erre: 13431 |
Na, mondtam én, hogy MLM, mert ugye az is pilótajáték, csak azt nem tiltják, mert valamennyit adózik... :)
|
Annonymus | 13432 | 2017. február 15. 14:10 |
Jó napot naccságosurak...Lacus...megjöttek az új cip?k...remélem olyan jók lesznek mi t ahovy mesélted...55000 be álltak meg
![]() |
Yossarian | 13431 | 2017. február 15. 13:51 | Válasz erre: 13428 |
Ez konkrétan egy pilótajáték. Hozz még két embert, azok pengetnek, a fentiek meg kapják a lét. Egyszer? ez, mint a faék, aki elkezdte simán meg is gazdagodik bel?le, a többiek meg tejelnek. A hülyének is megéri. Ja nem, CSAK a hülyének éri meg :)
|
kawa70 | 13430 | 2017. február 15. 13:47 | Válasz erre: 13429 |
Én se most jártam???? internet akkor se volt postán kellett küldeni, kapott levél alapján. Mindenesetre kiváncsi lennék mib?l gondolják hogy ez a megoldás és lehet?ség bármire. Meddig és kinek juttatnak vissza meg mennyit. Akik intézik az egész ügymenet azok ingyé teszik felebaráti segit?szándékból vagy azt is finanszirozni kell ebb?l a tagdijból? Mer akkor ez megint csak egy olyan próbálkozás mint amikor autót akartak igy intézni csoportban havi tagdij befizetéssel és ha összegyült valamennyi lé akkor sorsoltak ki kapjon autót.
|
Audimania | 13429 | 2017. február 15. 12:36 | Válasz erre: 13427 |
Amikor meg iskolaba jartam, nem volt ilyen. Na jo, internet se nagyon volt. Itthon.
|
László_atya | 13428 | 2017. február 15. 11:19 | Válasz erre: 13423 |
Mi a f@szom ez? Mert a szöveg a legocsmányabb MLM "konferenciák" m?sorszámaira emlékeztet...
|
kawa70 | 13427 | 2017. február 15. 06:14 | Válasz erre: 13425 |
Ja, és ilyet már kitaláltak egyszer, amikor még iskolába jártam ugyanez már megvolt csak akkor 500 ft volt a beugró.
|
kawa70 | 13426 | 2017. február 15. 06:12 | Válasz erre: 13425 |
Mondjuk én meg se néztem egyik linket sem, csak megnyitottam. Aztán mivel láttam mir?l van szó már zártam is be mert rühellem az efféle néphülyítést.
|
Audimania | 13425 | 2017. február 15. 00:03 | Válasz erre: 13424 |
Nemhogy itt, sehol. "kb. 9-10ezer Ft önkéntes küldésével már tag lehetsz..." Pfff |
kawa70 | 13424 | 2017. február 14. 23:01 | Válasz erre: 13423 |
Valamit nagyon elnezhettel.....nem biztos, hogy ennek itt a helye.
|
xell | 13423 | 2017. február 14. 21:41 |
Egy kis összefogásra lenne szükség: Egy elképzelt párbeszéd Én és a Lehet?ség között. Történik napjainkban a sok hazugság félrevezetés közepette. Továbbikban én= É lehet?ség= L L: Szia,kerestél! É: Én a lehet?séget kerestem. P: Igen én vagyok és itt vagyok nem ismersz fel? É: Végre már nagyon hiányoztál sehol nem találtalak,már azt hittem nem is létezel. É: Jaj de jó mutasd magad! L: https://www.youtube.com/watch?v=6o3YbKaUFoU É: Hát nem így képzeltelek el.Biztos te vagy A lehet?ség? L: igen.Nem tetszem? É: Hááát nem ilyennek gondoltalak.Azt hittem a TV-ben látlak,vagy az utcán a földön talállak mert valaki elhagyott,vagy a lottózóban találok rád, vagy csak úgy beléd botlom. De a képzeletemben csillogsz villogsz,mindenki téged akar és azonnal. L: Mi a baj velem? É:: Hát nekem nem t?nsz lehet?ségnek!Szerintem az emberek sem ismernének fel.Olyann izé ....semmilyen vagy mint egy egy fogkrém reklám. Szerintem nem hiszik el az emberek nekem ha megmutatlak nekik. L Miért nem akarnak jól élni? É: Mert csak legyintenek és azt gondolják ez nem lehet az! Túl egyszer?nek t?nsz!Els?re túl könnyen elérhet?nek t?nsz Nincs semmi titkod? Apróbet?s rész? L: Pedig nem vagyok álruhában!Ez vagyok én akire sokan vágynak. Miért gondolnak olyan elérhetetlennek ? Ha túl egyszer? vagyok akkor már nem lehetek igazi? É: Mert még sose olvastak rólad az újságban és nem szerepeltél a TV-ben,csak olyan aki utánozott téged és már nem hisznek benned. L: És te hiszel? É: Bizalmatlan vagyok mert azt mondták az emberek. L: Kik azok az emberek?És mit mondtak rólam? É: Szinte mindenki.És azt mondták te nem lehetsz az mert nem kell nehéz fizikai munkát végezni,nem kell a hidegben dolgozni, nem kell éjszakai m?szakot vállalni miattad,nem kell korán kelni,nem kell messzire utazni,nem kell a családodtól távol élni. Mert ezt szokták meg az emberek, csak ebben hisznek sokan. Tudod itt mindenkinek egész életében ezt vésik az agyába. L Próbát tettek velem ,és csalódtak bennem? É Szerintem nem,csak megszokták a nyavalygást és azt,hogy mástól várják a megoldást,de maguk nem akarnak semmit se tenni.Meg ugye a család,média hatása. L És te hiszel bennem? É: Kétségeim vannak,de ki akarlak próbálni mit veszíthetek?Nem akarok tovább abban a hitben élni amit mások mondanak,és akarnak velem elhitetni.ÉN akarok meggy?z?dni rólad és inkább magamhoz hívlak,mert bízom benned.Biztos nem véletlenül kerestél meg.Mert már tudom véletlenek nincsenek.Ezt viszont tudom nem hiszem.És téged is inkább TUDNI akarlak NEM hinni É De kihez irányítsalak tovább? L Bárkihez akinek szüksége lenne rám! É És mit kell tennem? L Mutatom is , ez lenne az els? lépésed: https://www.youtube.com/watch?v=z3AaCUn4FzE É Megtettem de nem felejtettél el valamit? L Nem felejtettem el csak most keresem a társam.Hoppá meg is van: https://www.btcrising.com/ref/fd660cea23 É Neked van társad? L Persze csak nem gondoltad,hogy egyedül járok a nagyvilágba?Egyedül nem jutnék semmire,de te sem.Ugye rájöttél már? L Most már veled vagyok élj velem,légy a társam! |
1Laciapu | 13422 | 2017. február 8. 21:55 |
Köszönöm a válaszokat! Maszek vállalkozás a cég. A munkaszerz?dés és a munkaköri leírás alapján szinte bármi lehetnék :) Semmi konkrétum. Kollektív szerz?dés? Ugyan már... A szakmunkás bérminimumra is azt mondták, hogy itt az nem vonatkozik. Igazuk is van, megvan a kiskapu hagyva, csak meg kell találni, nem nehéz. Hogy miért jöttem akkor ide dolgozni? Mert eddig szuper jó hely volt minden szempontból. Most beütött a megbízónknál a krach, borul minden. Na, majd kialakul, még egyszer köszi! |
kawa70 | 13421 | 2017. február 8. 20:36 | Válasz erre: 13420 |
Ha meg még jobb akkor van kollektiv szerz?dés, ami szabályozza. Ha meg egyikse, akkor bemondásra megy minden. Mindkét oldalról.....
|
Audimania | 13420 | 2017. február 8. 19:45 | Válasz erre: 13419 |
Ha egy kicsit is normálisabb helyed van, kell lennie munkaszerz?désnek. Abban le van írva, hogy mit, mennyi ideig,mennyiért. Ha ennél is jobb, akkor munkaköri leírásodnak is kell lennie. Abban elég jól körül van határolva a mit? Ha írásban megkapod az új munkaköri leírást, akkor érthet? lesz, hogy a mennyiért-nek is változnia kell. Ha csak szóban, akkor csak az addigiakat lehet számonkérni. Ha nem tetszik nekik, megegyezhettek, vagy felmondhatnak. (arra azért számíts, hogy nem fognak eltekinteni a felmondási id? kitöltését?l) Én magamtól csak akkor tenném, ha volna kilátásban elfogadható ajánlat.
|
1Laciapu | 13419 | 2017. február 8. 18:40 |
Röviden a kérdésem: felszólíthat-e a munkáltató, hogy adjam be a felmondásomat abban az esetben, hogy ? jelent?s mértékben megváltoztatja az elvégzend? munka mennyiségét, folyamatát, körülményeit, idejét plusz fizetés nélkül, és ezt nem vállalom el. Vagy mondhatom, hogy a felsoroltakra tekintettel mondjon fel ?? Hogyan tudom ezt elérni? Privátban is jöhet, megköszönném a segítséget. |
1Laciapu | 13418 | 2017. február 8. 17:24 | Válasz erre: 13417 |
Pontositanek, munkajogban, felmondással kapcsolatban kéne infó.
|
1Laciapu | 13417 | 2017. február 8. 13:40 |
Munkaügyben jártas illet? segítségét, tanácsát kérném, inkább telefonon, ha lehet. Ha megcsörget, visszahívom! elérhet?ségem az adatlapomon található. Köszönettel! |
kawa70 | 13416 | 2017. február 7. 18:45 | Válasz erre: 13415 |
Azért naptári nap, mert az a munkaadónak könnyités, hogy annyi ideje van a távozó munkaer?t pótolni adott esetben. Ez régen nagyobb jelent?séggel bírt, mint maanpság amikor állitólag az utcán százan várják hogy mehessenek dolgozni - ami egyébként egyáltalán nem igaz, mert egy gyakorlott jó szakember helyett nem fog azonnal lenni egy másik. Másrészt vannak olyan munkahelyek, ahol a szolgálat vagy munka nem hétf?t?l péntekig és állandó napközbeni meló, hanem adott esetben lehet hogy egy hónapban összesen 10-12 napot dolgozik, azt is össze-vissza. Ezek nem 8 órás munkák, azonban a munkanapot abban kéne számitani, ez elég bonyolult lenne, ráadásul nem is biztos hogy a dolgozó és a munkaadó egyformán értelmezné. A naptári nap meg elég egzakt kikötés. A felmondás beadásától indul, és tart ameddig a munkaszerz?désben vagy szóbeli megállapodásban ki lett kötve. |
1Laciapu | 13415 | 2017. február 7. 18:11 |
Köszönöm szépen, minden egyebet megtaláltam, csak ezt nem pontosítják sehol. Köszi! |
kawa70 | 13414 | 2017. február 7. 18:04 | Válasz erre: 13413 |
A kilépett az a dolgozói cselekvés amikor felmond, de nem tölti ki a felmondási id?t - ami ugyebár az eltöltött szolgálati id?b?l származtatott napok száma. Akár szabadsággal is eltölthet? a felmondási id?. De ma már sehol senki se kérdezi mi volt az el?z? munkahelyén. |
kawa70 | 13413 | 2017. február 7. 18:01 | Válasz erre: 13412 |
Naptári nap. De amugy szinte mindegy, mióta a munkakönyv megszünt, hogy kilépett, kirugták, megszünt vagy leszámolt........
|
1Laciapu | 13412 | 2017. február 7. 17:57 |
Szeretném megkérdezni a hozzáért? olvtársak véleményét, hogy felmondás esetén a felmondási id? napszáma hogyan értend?? Naptári nap, vagy munkanap? Guglival nem jutottam d?l?re... El?re is köszönöm! |
klimas | 13411 | 2017. január 31. 15:38 | Válasz erre: 13410 |
Pont így találtuk meg a rosszalkodó alkatrészeket és tényleg az általad írt h?mérsékleteknél így viselkedik a motor. Ami zavar , ha beindult -10°C -nél, akkor egy darabig sántítva jár, eléggé rázkódik, majd úgy 15-20 mp után szépek kisímul a járás és mintha semmi sem történt volna. Ez a rázkódás nem igazán tesz jót a kett?stömeg?nek, mert az van benne, hála a fasz mérnököknek.......Na most ennek a halálát nem akarnám siettetni ,ezért akarnám rendbe tenni a gyertya kérdést. ...
|
pandamaci | 13410 | 2017. január 30. 20:05 | Válasz erre: 13409 |
Ha ebbe a csatlakozóba bekotsz egy próbalámpát, reggel meg tudod nézni a tényleges el?izzítás, majd járásnál az utóizzítás idejét.(h?t?viz h?fok jeladó vezérli). A sárga kontroll ezt sem direktben jelzi ki..Egyébként egy jó cdi hdi motor minusz 1-2 fokban izzítás nélkül is beindul, de -10ben tutira nem. 1 kiégett gyertya viszont nem lesz akadálya hogy röffenjen-ha más gondod nincs, |
pandamaci | 13410 | 2017. január 30. 20:05 | Válasz erre: 13409 |
Ha ebbe a csatlakozóba bekotsz egy próbalámpát, reggel meg tudod nézni a tényleges el?izzítás, majd járásnál az utóizzítás idejét.(h?t?viz h?fok jeladó vezérli). A sárga kontroll ezt sem direktben jelzi ki..Egyébként egy jó cdi hdi motor minusz 1-2 fokban izzítás nélkül is beindul, de -10ben tutira nem. 1 kiégett gyertya viszont nem lesz akadálya hogy röffenjen-ha más gondod nincs, |
klimas | 13409 | 2017. január 30. 18:31 | Válasz erre: 13407 |
desiderus | 13408 | 2017. január 29. 19:50 |
Sziasztok, a kérdésem az lenne, hogy van-e valakinek tapasztalata IGOL motorolajokkal ? El?re is köszi. |
pandamaci | 13407 | 2017. január 29. 19:30 | Válasz erre: 13405 |
Az izzitógyertyákat kiszerelés nélkül is meg lehet nézni, hogy jó-e..Persze a csatl.kábelt ehhez le kell szedni róla. Ha szakadt,akkor nem vesz fel semmi áramot, azaz rossz. Ebben a pözsóban kb 5voltos gyertyák lesznek, azaz 1 méter dróttal direktben az akkuról ne próbálgasd . Különben mi a gondod,nem indul a minuszokban? |
klimas | 13406 | 2017. január 29. 15:44 | Válasz erre: 13404 |
Javítok : A videón a nyolcszelepes motor van...
|
klimas | 13405 | 2017. január 29. 15:43 | Válasz erre: 13403 |
Köszi, egyenl?re a legnagyobb gondom, hogy nem találom, hol tudnék áztatgatni...)))) Aztán szerencsére nem mindennapos a használat, lesz id?m mindenféle varázslatokra. Van egy elég jó akksis csavar ki-behajtóm, elég széles sávban állítható a nyomatéka, próbának jó lesz talán. A beszakadt gyertya kiszedésére Zsámbokon találtam céget (egyenl?re). Ha minden igaz, csak egy gyertya nem m?ködik, lehet elektromos kontatkthiba is.. Ha nem ez a gond....nos akkor jönnek az imádságok ...:))) |
klimas | 13404 | 2017. január 29. 15:36 | Válasz erre: 13402 |
Köszönöm a fáradozást, de ez a 8 szelepes motor és Citroen, a pözsóék valami eszement módon lebarikádozták a gyertyákat. I Itt egy kép a motorról felülr?l..... ![]() |
pandamaci | 13403 | 2017. január 29. 09:51 | Válasz erre: 13401 |
Nem az a legnagyobb gond, hogy sz.r hozzáférni..hanem az , hogy kitekeréskor, kilazítás el?tt az izzítógyertya beleszakad. Aztán ezután senki nem akarja a hengerfej le fel költségét bevállani.. Hogyan állj neki? Elötte esténként (meleg motoron) áztasd be a gyertyákat csavarlazítós olajba. Ha nekiállsz, melegitsd be a motort, és újra fújkáld a gyertyát a hideg csavarlazitóval. Lazítani 20-30nm nél nagyobb er?vel ne próbáld!! 50nél kb elszakad!! Ha csikorogva megindulna, újra fújogasd, tekergesd oda vissza. Ha igy nem megy hagyd abba. Spec légkulccsal kis er?vel veretve lehet még próbálni,de olyanod úgysincs.. Meg van olyan cég is aki a beszakitottat a helyén nem olcsón kibányássza.. |
Kraszi_ | 13402 | 2017. január 28. 22:05 | Válasz erre: 13401 |
Nem magyar, de a lényeg látszik... https://www.youtube.com/watch?v=DGBBnj4HVkY |
klimas | 13401 | 2017. január 28. 20:09 |
ztaki | 13400 | 2016. december 24. 08:09 | Válasz erre: 13399 |
én ilyenkor meg szoktam kérni a szomszéd nénit.... Még sosem csalódtam. ;) Még passzíroz is.. ;) |
egynyoc | 13399 | 2016. december 23. 20:26 |
Kedves Barátaim, Bajban vagyok, tudom nem motoros téma de hallé /halászlé/ receptet keresek....fõzni nem tudok így kicsit hosszabban jobban körülírva várnám a lehetõségeket...a lényeg, szeretnék holnapra saját önerõmbõl hallét összehozni itthonra a család meglepetésére... Feltétel passzírozni ne kelljen...azt nem vállalom be... Amim van....ponty kb. 4,5 kg pucolt állapotban az egyiknek meg van a feje is...kárász dögivel...törpeharcsa is szép számmal... Kb. ennyi... |
1Laciapu | 13398 | 2016. december 9. 11:50 |
Ha én lennék a gyártója ennek a szarnak, én is ezt javasolnám :))) Tuti törés :))) |
Attimotor | 13397 | 2016. december 8. 20:48 | Válasz erre: 13393 |
90 fokkal eltekered, 45-el vissza, és kijátszod.
|
1Laciapu | 13396 | 2016. december 8. 19:56 |
Köszönöm a biztatást, akkor úgy jön szét, ahogy gondoltam! Na majd holnap, ma már elpakoltam mindent... |
Jani55 | 13395 | 2016. december 8. 19:46 | Válasz erre: 13393 |
A középsõ képen láthatod, a felsõ, a csatlakozós egység is kis "háromszögekkel" önzáró összenyomás után. A jól látható helyeken két-két kis csavarhúzóval/akármivel be kell nyomni a négy helyen -a képzeletbeli átlók mentén- és széthúzni. Otthoni körülmények között kétemberes, négykezes munka, megy az. Türelem, igyál egy kávét, a segítõ személynek mutasd meg, beszéljétek át, egyszerre csináljátok, ha jó a mozdulat, magától szétpattan. Nekünk is ilyen van, még nem törtük el egy esetben sem. |
kawa70 | 13394 | 2016. december 8. 19:44 | Válasz erre: 13393 |
És ha tudnád hány ilyen egyirányban összerakós dolog van a világon....... nem cserésre tervezték egyiket se hanem ha csere akkor az egészet ugy,ahogy van. Bár van amelyikhez létezik kiszedõ célszerszám, de az ritka.
|
1Laciapu | 13393 | 2016. december 8. 19:19 |
Ez a kapcsoló egy agyrém! Mellékelt linken látható két nézetben is, hogy néz ki a belseje. Na most azt a két kis szárnyacskát kéne egyszerre összenyomni, hogy kijöjjön a kapcsolóházból. A négy sarkát egyszerre! Benyomni és közben kihúzni az egészet! Hát szarjon sünt, aki tervezte! Ehhez olyan spéci szerszám kell, hogy ... Holnap beviszem a servicébe, megkérem a szakikat, ugyan már legyenek oly kedvesek kivarázsolni belõle, mert összerakni k....vára egyszerû. És ha lehet kapni belét, akkor azt ki is lehet venni! Na, jól felhúztam magam ezen a szaron, miért nem lehet normális dolgokat kitalálni.... http://www.partmaster.co.uk/indesit/k-342-gswr-25279/switch-giugiaro/product.pl?pid=182086&path=78825,52687:78863&refine=lamp&model_ref=3600614 |
1Laciapu | 13392 | 2016. december 8. 17:59 |
Arra rájöttem, hogy ha a kitámasztó háromszögek alsó sarkait odanyomom a kapcsoló testhez, akkor a kép szerint lefelé le tudom nyomni. Az a része már szabad. Igen ám, de a csatlakozós része, ami keresztben van, az nem fér ki a lukon! Valahogy ketté kéne szedni, de hogy?
|
1Laciapu | 13391 | 2016. december 8. 16:59 |
Gyerekek! Nincs itt valaki gáztûzhelyes? Vagy mind1, aki ismeri, hogy kell kiszedni ezt a fajta kapcsolót az elõlapról? Új elõlapot tennék fel, de ezeknél a kapcsolóknál elakadtam... Elõre is köszi! ![]() ![]() ![]() |
klimas | 13390 | 2016. december 6. 09:06 | Válasz erre: 13389 |
Sõt , hogy még egy kicsit fényezzem a sajátomat, megtudtam, a kerekek poziciója indifferens, a rendszer felismeri és jelzi ha gond van. Tehát lehet a felniket csereberélni, bár igaz, egyszer meg kell tanítani az autót.
|
klimas | 13389 | 2016. december 6. 07:55 | Válasz erre: 13387 |
Hááát... nekem sem kell átszerelni, 60e-ért meg qrva drága lenne!!! |
Flenegen | 13388 | 2016. december 6. 06:28 | Válasz erre: 13387 |
Lehet gogy ebbõl a szempontból az Audi jó, de azért ott is látni nem túl szerencsés megoldásokat:)
|
F2 | 13387 | 2016. december 5. 22:45 | Válasz erre: 13384 |
Hááát szomszéd, én áldom az Audit az indirekt rendszerért... nincs nyûg, nem kell átszerelni vagy venni még 4db-t a téli szettbe 60e-ért, nem kell cserélni stb. cserébe mûködik :)
|
klimas | 13386 | 2016. december 5. 22:29 | Válasz erre: 13385 |
Jó-jó! Nekem egy öreg autóm van a fiatalabbak mindig okosabbak, meg aztán a szoftverfejlesztõkön sok múlik....
|
Flenegen | 13385 | 2016. december 5. 22:03 | Válasz erre: 13384 |
Akkor mondom neked, hogy a kia meg a hyundai még feljedtebb, mert semmit sem kell megadni. Ha a típushoz való a szenzor, akkor kb 8 perc vagy max 10 km alatt automatikusan betanul.
|
klimas | 13384 | 2016. december 5. 21:58 | Válasz erre: 13382 |
Köszönöm a segítséget, büszke vagyok az oroszlános gépem fejletteb rendszerére. Amit ezzel kapcsolatban megtudtam, 9 szenzor (4 elsõdleges + pótkerék + 4 másodlagos szett) azonosítóját lehet megadni a BSI-nek és így felismeri az adott garnitúrát , nem kel minden szereléskor újra tanítani. Remélem így is van... |
tsanyi | 13383 | 2016. december 5. 20:32 | Válasz erre: 13381 |
Az nem morog inkább? Bár az elején akár koppanhat is, nekem tavaly eleinte azt csinálta a kamionon és az abs hibát dobálta.
|
Flenegen | 13382 | 2016. december 5. 20:20 | Válasz erre: 13380 |
Nincs benne szenzor. Indirekt rendszerrel oldotta meg a Honda. Az abs jeladó alapján a kerékfordulatból számolja a keréknyomás értékét. Okosan és bõvebben: http://www.autogumibolt.hu/hirek/148_TPMS_kereknyomas_figyelo_rendszer.html |
klimas | 13380 | 2016. december 5. 19:12 |
Sziasztok! Nem motoros téma de hátha valaki tudja: Honda C-RV keréknyomás érzékelése hogy mûködik ? Egy ismerõsöm váltig állítja, a második garnitúraként vásárolt téli felnikre /be/ nem tettek külön szenzorokat!!! Ennek ellenére, amikor defektet kapott a téli gumikkal, rendszer pontosan jelzett neki. Érdekelne hogyan oldották meg Hondáék, hogy mûködik??? Persze ha igaz amit az ismerõs állít!!!! |
kawa70 | 13379 | 2016. december 2. 06:59 | Válasz erre: 13376 |
Biztos nèztèk, de engem egyszer a lengèscsillapitò szivatott meg igy. Toronycsapàgy felõl baloldalon kopogàs az ùt minõsègènek arànyàban. A lengèscsillapitò felsõ rèsze adta a hangot.
|
Tiger | 13378 | 2016. december 1. 09:06 | Válasz erre: 13377 |
Szia kawa, igen ez is felmerült, mikor a toronycsapágyat cseréltük, hogy esetleg a teloszár( ha van ilyen) kopog a házában. Nekem egyértelmûen a jobboldalról jön a hang, ahogy írod az út minõségének(minõsíthetetlenségének) arányában.
|
kawa70 | 13377 | 2016. november 30. 20:30 | Válasz erre: 13376 |
Biztos nèztèk, de engem egyszer a lengèscsillapitò szivatott meg igy. Toronycsapàgy felõl baloldalon kopogàs az ùt minõsègènek arànyàban. A lengèscsillapitò felsõ rèsze adta a hangot.
|
Tiger | 13376 | 2016. november 30. 19:15 |
Köszönöm mindnyájatoknak, akik segíteni próbáltok:-) Az általatok felsoroltakat próbáltákn kizárni azok a vizsgálatok, amelyeket elvégeztek rajta. Mindent kizártak, pedig még rázópadra is feltették. A második vizsgálat azt hozta ki, hogy nagy valószinûséggel a toronycsapágy. Nosza csere, nem kis veszõdséggel, alkatrész beszerzéssel. Már kiszerelve látszott semmi baja, de azért, ha már megvettem, kicserélték. Semmi nem változott és mostanra értem el azt a szintet, hogy már halálosan idegesít, mert semmi másra nem tudok vezetés közben figyelni, mint erre a rohadt kopogásra, amit még a kasztni jó fel is erõsít. Kicsi most ajánlott egy szervizvezetõt, holnap megpróbálom elérni, hátha motorosként jobban áll a dologhoz, mint az eddigi próbálkozók, akik közül az egyik egyébként egy hivatalos mûszaki állomás volt és annak a mûszerezettsége, technikája. Bocs, hogy ennyit nyûglõdöm ezen a marhaságon, de azért mégsem cserélhetem le látatlanban, esetleg indokolatlanul a futómû összes elemét:-) |
zooli | 13375 | 2016. november 30. 17:58 | Válasz erre: 13369 |
Ha már végig nézted az összes,lent említett"kutya csontot",támasztó gömbfejet,szilenttet,torony csapágyat,axiál csuklót és mind feszes.Érdemes megnézni nincs e valamelyik üregben felverõdött kavics,beejtett anya,bit fej akármi. Tud ám szivatni.:)) |
Z.Tibor | 13374 | 2016. november 30. 12:57 |
A kopogáshoz: nekem rendszeresen stabilizátor pálcát kell cserélgetnem.Hála a magyar utaknak.....Amint megkopik,kopogó hangot ad.Érdemes megnézni,nem kell a legolcsóbb fajtát keresni....egyébként kb 4-5000 az én típusomra.Mondeo.
|
galoscsabus | 13373 | 2016. november 30. 12:32 | Válasz erre: 13371 |
Sajnos magyarul már nem fogják kiadni többé, ez a legutolsó infó a kiadó részérõl. És csak a magyar nyelvû kiadás jöhet szóba. De köszönöm, hogy foglalkoztatok vele. |
Spapa | 13372 | 2016. november 30. 12:01 | Válasz erre: 13365 |
Hasonlóan jártam már én is. A kipufogócsõ hozzá-hozzá verõdgetett a karosszéria aljához. Aztán a függesztésen kellett nyújtani. :-)
|
ErErpower | 13371 | 2016. november 30. 12:01 | Válasz erre: 13369 |
https://bookline.hu/product/home.action?_v=Anthony_Slash_Bozza_Slash&id=76567&type=22
|
zooli | 13370 | 2016. november 30. 11:46 | Válasz erre: 13369 |
Ha nem feltétel a magyar nyelv a bookline oldalán tuti találsz.
|
galoscsabus | 13369 | 2016. november 30. 11:37 |
Hölgyek/Urak! Nagyon nagy segítségre lenne szükségem! Égen-földön keressük-kutatjuk Anthony Bozza, Slash-rõl írott könyvét, de egyre reménytelenebbnek látszik a történet. Egy nagyon kedves barát számára keressük ajándékként és nem szívesen mondanánk le a meglepetésrõl. Ha bárki tudna olyan forrást, ahol még be lehet szerezni, az nagyon kérem szóljon. Azon ritka esetek egyike, amikor "ár nem számít" a jóízlés határain belül :-))) Üdv Gálos Csaba |
Tiger | 13368 | 2016. november 30. 11:08 | Válasz erre: 13367 |
Hello kicsi, Melyik Ferkóra gondolsz?:-) De megkérdezem, bárki is legyen:-) |
OcsiÚr | 13366 | 2016. november 30. 09:41 | Válasz erre: 13363 |
Szia Doky! Tavaly augusztusban jártam az említett úton motorral. Nagy a forgalom, de egyébként teljesen európai szintû a közlekedési morál. 2-3-4 sávos szakaszok váltakoznak. A vártnál sokkal elõzékenyebbek voltak az oroszok. Benzinkút ellátottság is rendben van. Egy szakaszon kész az autópálya, ami elvileg fizetõs, de tõlünk motorosoktól nem kértek díjat. |
Tiger | 13365 | 2016. november 30. 08:16 |
Sziasztok. Az utóbbi hónapban kétszer fizettem teljesen potyára két futómû diagnosztikára (az autóban, amivel naponta közlekedem reménytelenül kopog valami). Az egyik vizsgálat "eredményeként" még 23.000 forintos javítást is elvégeztettem, mondanom sem kell, teljesen feleslegesen. Nem az az alkatrész okozta, okozza a kopogást, csere után kiderült. Mielõtt az õrületbe kergetnének a "hozzáértõ" szervizek, kérem jelezze felém motoros körökbõl az a valódi szakember, akinek nem haladják meg a képességeit egy normál személyautó futómûvének alapos átvizsgálása, hogy mikor és hol tudná átnézni az autót!? Egyszerûen nem akarom elhinni, hogy ennyire bonyolult szerkezet lenne egy pár elembõl álló futómû. Bár számomra tényleg az, de mentségemre szolgáljék, nem tanult szakmám:-)) Elõre is köszönöm! |
Dokypapa | 13363 | 2016. november 27. 11:09 |
Érdekelne pár infó , ha valakinek lenne , nem túl régi , SzentPétervár , Moszkva útvonalról , mennyire biztonságosak az Oroszok és egyébb. |
kisfeher74 | 13362 | 2016. november 27. 09:31 |
Próbáld meg a Fiat szalont Gyõrben, õk indítanak minden nap mûszaki vizsgát.
|
pandamaci | 13361 | 2016. november 26. 16:29 | Válasz erre: 13360 |
Ha jó az autó, akkor kb az Autóklubnál ,meg Koroncón (10km) Bogárdinál van lehetõség arra ,h érkezési sorrendben beáll a sorba,és levizsgáztatják. Mindegyik helyen kérhet elõzetes átnézést is,de arra lehet be kell jelentkezni elõre Hivd fel õket elõtte . Kb 24-25eFt egy vizsga ,ha nem kell hozzányúlni a kocsihoz. |
tsanyi | 13360 | 2016. november 26. 15:45 |
Ha tudtok segíteni az hálára kötelezne, a lányomnak kéne mûszaki a kocsijára Gyõrben, most tûnt fel, hogy lejár 2 hét múlva és addig nem akar hazajönni a vizsgák okán.
|
pandamaci | 13359 | 2016. november 22. 18:18 | Válasz erre: 13358 |
Természetesen nem neked szántam, szerintem te láttál ilyeneket közelrõl, sõt kiterítve:))
|
kawa550 | 13358 | 2016. november 22. 09:16 | Válasz erre: 13357 |
Egyrészt én is ezt írtam, másrészt én nem Johhny-nak válaszoltam(ez az elõzmény sorszámból is látszik ugyebár), mert azt már ketten is megtették elõttem, jól-rosszul. Csak a rosszult javítottam. :D
|
pandamaci | 13357 | 2016. november 22. 07:51 | Válasz erre: 13355 |
A vákuumos benzincsap meg a vákuumos benzinpumpa az 2 különbözõ dolog. Johnny a vákuumos benzinpumpát kérdezte, tipustól függetlenül -bár nem tudom miért :)) Erõsen hasonló szerkezetek, membrán, vákuum , meg benzin mindegyikben van. Mondjuk a vákuumos csap sehogy sem pumpálja a benzint,ahhoz min 2 szelep hiányzik belõle.. Ha a membrán bármelyikben elreped, annak kb ugyanaz lesz a következménye. |
kawa550 | 13355 | 2016. november 21. 21:34 | Válasz erre: 13354 |
Kevered a szezont a faxommal. :))))))))) A zizinek(volt nekem is) jó kawa szokás szerint a BENZINCSAPJA vákumos, az on állásban csak akkor enged át benzint ha jár a motor és szíjja a csap membránját a vákuum. Ellenben pl a TDM-el, ahol meg a BENZINPUMPA vákuumos, kb úgy ahogy a kolléga leírta. Mikor szív a henger, megszívja egy vákuumcsövön a pumpa membránját, amíg nem szív, visszaengedi és ez így megy addig míg le nem állítod. Hátránya hogy ha szerelés után fel kell tölteni a karbit, vagy tavaszi indításnál ha leereszti az ember a beleöregedett benzint, akkor annyit kell köszörültetni mire feltölt, hogy gyakran lemerül teljesen tõle az akksi. Kawákon szerencsésebb, ott van PRI állás, ami állandóan átengedi a benzint. |
kawa70 | 13354 | 2016. november 21. 21:24 | Válasz erre: 13353 |
Hát nem tom, de nekem a zzr is vákuum membrános volt de az üza.szivattyú elektromos, viszont volt egy,vákuumdoboz ami akkor engedte müködni amikor nyomtam az inditógombot vagy ha már beindult a motor.
|
pandamaci | 13353 | 2016. november 21. 20:09 | Válasz erre: 13350 |
kb olyan, mint egy mechanikus benzinpumpa, csak a benne levõ membránt a járó motor szívócsõben keletkezõ, ,,lüktetõ,, vákum húzogatja.
|
kawa70 | 13351 | 2016. november 21. 20:03 | Válasz erre: 13350 |
Röviden annyi, hogy csak akkor mûködik, ha a motor is, tehát van vákuum a motor felõl. Az a jelentõsége, hogy baleset esetén az áram alatt lévõ, de már leállt motor ne pumpálja a benzint a tankból kifelé és esetleg ezzel tüzet okozzon.
|
johnny | 13350 | 2016. november 21. 19:53 |
Sziasztok! Valaki le tudná röviden írni a vákuumos üzemanyagpumpa mûködési elvét? Köszönöm. |
kisfeher74 | 13349 | 2016. november 21. 18:55 |
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni, hogy valakinek van -e tapasztalata Brisk gyártmányú gyújtógyertyáról. Nekem csak a régi Pal-Brisk-rõl van, de az új fejlesztésrõl még nincs tapasztalatom. Válaszokat elõre is köszönöm. Üdv: Rozsdás. |
koma* | 13348 | 2016. november 16. 10:54 |
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. 3. kerületi, Kerék utcai óvoda és bölcsõde részére szeretnék karácsonyi meglepetést okozni. Amit gondoltam, hogy ha valakinek van felesleges, bölcsõdés és óvodás életkorú gyerekek által még használható játéka, írószere, meséskönyve, stb, szívesen eljuttatnám az intézményeknek. Nem kell nagy dolgokra gondolni. Egy csomag papír, egy csomag színes ceruza, egy régi sakk készlet, egy társasjáték, egy építõkocka, bármi jól jöhet. Tudom, hogy a motorozzon fent lévõ tagok, már többször részt vettek hasonló gyûjtésben. Bízok ennek a kezdeményezésnek a sikerében is. Ha valaki szívesen adakozna, kérem privátban keressen. Amit még egyszer hangsúlyoznék, nem magán célra gyûjtök. Köszönet. |
KawaÉvi | 13347 | 2016. november 15. 20:54 | Válasz erre: 13346 |
Bevallom sose próbáltam a telefonomat rádióként, habár biztos van rajta az is. Most az mp3 projekten dolgozom. Próbálom kitalálni, hogy hogyan tudom azonos frekvenciára hangolni a két eszközt. Az mp3 rádió funkcióját sem használtam még :-) De menni fog! :-)
|
S.Csaba | 13346 | 2016. november 15. 20:48 | Válasz erre: 13345 |
Ha meg nem MP3 lejátszót használsz, hanem a telódat, amin valószínûleg van FM rádió vevõ, akkor még a bejövõ hívásaidat sem mulasztod el :) Motoron én is így használom. Persze akkor nem sima vezetékes fülhallgató kell, hanem egy vezetékes headset.
|
KawaÉvi | 13345 | 2016. november 15. 20:42 | Válasz erre: 13342 |
Ez a legjobb ötlet!!! Te egy zseni vagy...ui ilyen mp3 lejátszóm van :-) Így akkor füles sem kell, ui az mp3-nak van jack-dugós! Ezt kipróbálom! Köszönöm még egyszer! |
S.Csaba | 13344 | 2016. november 15. 20:42 | Válasz erre: 13343 |
Úgy, hogy mûködni fog úgy, ahogy szeretnéd :)
|
KawaÉvi | 13343 | 2016. november 15. 20:40 | Válasz erre: 13340 |
A használati utasításból ollóztam: "A Bluetooth funkció headsetekre, fülhallgatókra vagy hangszórókra tudja továbbítani a készülék hangját, vagy fájlcserélésre is alkalmas" - ezt hogy értelmezzem? :-) |
S.Csaba | 13342 | 2016. november 15. 20:40 | Válasz erre: 13334 |
Mondjuk mielõtt a lentieket írtam, el kellett volna olvasnom a leírását: A Bluetooth funkció headsetekre, fülhallgatókra vagy hangszórókra tudja továbbítani a készülék hangját, vagy fájlcserélésre is alkalmas. A beépített mikrofon és nagy teljesítményû hangszóró megkönnyítik a hangutasítások használatát és a navigációt. A beépített FM transmitter segítségével a készülék hangja könnyedén átvihetõ az autórádióra, vezeték nélkül. Már csak az autórádiót kell a megfelelõ frekvenciára hangolni és kedvenc zenéink, videoklipünk vagy akár a navigációs szoftver hangját az autó hifin élvezhetjük. Szóval szerintem fog menni a bluetooth fülessel. Alternatíva: mivel van benne FM transmitter, teszel a zsebedbe egy MP3 lejátszót, amiben van rádióvevõ, abba dugsz egy vezetékes fülest. Majdnem olyan jó, mint a bluetooth :) |
S.Csaba | 13341 | 2016. november 15. 20:36 | Válasz erre: 13340 |
Persze vezetékes fülhallgató jó hozzá. Motoron WayteQ xRIDER-t használok, az pont fordítva mûködik, tehát kihangosítani nem tud, de bluetooth fülest meghajt.
|
S.Csaba | 13340 | 2016. november 15. 20:33 | Válasz erre: 13334 |
Évi én x985BT-t használok kocsiban ami pont olyan, mint a tiéd, csak nem androidos, hanem WinCe fut rajta. Bluetooth kihangosítónak használható, tehát vevõ, nem adó. Fülhallgatót meghajtani nem tud. Nem biztos, de szerintem a tiéd (ami valóban androidos) is ilyen.
|
kawa550 | 13339 | 2016. november 15. 19:40 | Válasz erre: 13336 |
Hát ez érdekes, a 960, a 985 wince, az enyém is.....
|
KawaÉvi | 13338 | 2016. november 15. 19:36 | Válasz erre: 13337 |
A navigáció már adott. A hozzá való megoldást keresem :-) Sajnos a Garmin-nal se lennék elõrébb, hisz a készüléktõl a fülemig valahogy el kell jutni az információnak azzal is :-) |