| Zsoli86 | 9900 | 2012. november 3. 06:23 |
|
Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni. Kérdéseim: 2004-es Honda Hornet 600-ban kellene cserélni hûtõfolyadékot. Lassan jönnek a mínuszok, jó lenne bekeverni a fagyállót is. -Mennyi liter víz megy bele összesen és abból mennyi rész legyen fagyálló? -Illetve milyen márkájú, típusú fagyálló-folyadékot ajánlotok? Köszi |
| classic | 9898 | 2012. október 31. 19:05 | Válasz erre: 9897 |
|
Persze, hogy nem ólom....csak be van ónnal futtatva a réz lemez. Egy helyen lekapartam tapéta késsel de a fénykép nem sikrült jól. Ami most van a tehénkémben az is rézlemezes kivezetésû (amúgy teljesen gondozás mentes u.n. zselés kivitel) csak ahogy te is tudod onnan macerás egyfotóért kiszedni ezek meg vannak a sarokban....vagy húsz darab. Majd elviszem egy átvevõhöz õket. És igen a kiszakadt az az ólom kivezetésû... |
| ekowob | 9897 | 2012. október 31. 18:07 | Válasz erre: 9896 |
|
Köszi! :) Most jobban belegondolva amelyik nem särga az se biztos, hogy olom. Csak az lehet az ahol oldalt van a lyuk. |
| classic | 9896 | 2012. október 31. 10:02 | Válasz erre: 9892 |
|
Na így néz ki a törött és neked eko pedig a réz kivezetés...
|
| TTné | 9895 | 2012. október 31. 08:30 | Válasz erre: 9894 |
|
Nem rád gondoltam. :) De, abban az eseteben, HA te lennél a Recsk-i, akkor rád gondoltam.:)) |
| kawa70 | 9893 | 2012. október 30. 21:53 | Válasz erre: 9886 |
|
Ha rám gondoltál nem nyert! :-))) Csak sûrûn kell ide járni, és figyelni arra ki mit mondd, és nézegetni az adatlapokat :)
|
| ekowob | 9892 | 2012. október 30. 20:14 | Válasz erre: 9891 |
|
Letörhet. Legalábbis nekem is sikerült már letörni. Hál' Isten ez ahogy kell ólom volt (rezet még nem is láttam) így nem volt nagy mûvészet helyrehozni.
|
| Bedouin | 9891 | 2012. október 30. 18:00 | Válasz erre: 9889 |
|
A legszebb az, hogy most már azt sem tudom mi tört le - persze azért tanácsot azt adtam :) Az akku saruk a kábelek végein vannak, az akkumulátor pólusait meg pólusoknak nevezzük és az meg, hogy a picsbe törhet le? Teljesen össze vagyok zavarodva :D |
| Recsk-i | 9889 | 2012. október 30. 17:38 |
|
Szóval, csak azt írtam a törölt hozzászólásban, hogy nem érdemes ezen spórolni, mert eltörhet a forrasztás, zárlat, leégett motor stb. Új testkábel, vagy legalább új saru rápréselése!
|
| Recsk-i | 9888 | 2012. október 30. 17:36 | Válasz erre: 9884 |
|
Okos! Hangulatfüggõ, de nem vagyok skizofrén, csak játszom! :-)))
|
| TTné | 9886 | 2012. október 30. 09:33 | Válasz erre: 9880 |
|
Így jár akinek több van, elfelejt átlépni.:))) Ez csak akkor gáz, ha a jóval rosszalkodik.:))) |
| classic | 9885 | 2012. október 30. 08:06 | Válasz erre: 9877 |
|
Nem. Konkrétan az akku kivezetése egy viszonylag vékony réz lemezbõl van meghajlítva és az abban lévõ anyához (hasonlóan az ólmos kivitelhez) csavarozod a sarut ami persze szintén réz........
|
| kawa70 | 9884 | 2012. október 29. 21:52 | Válasz erre: 9883 |
|
Tudja azt sok mindenki.....Egyszer szóba került és maga is kinyilatkozta, hogy van egy igazi is. Bár egyenlõre még nem tudjuk :) De szerintem használja azt is.
|
| desiderus | 9883 | 2012. október 29. 21:07 | Válasz erre: 9882 |
|
De õ ennek a trollnak a kilétét tudja... :-)))))))))))))
|
| Bedouin | 9882 | 2012. október 29. 21:03 | Válasz erre: 9881 |
|
Látom Macko minden topicban tud valamit :DDDD
|
| ekowob | 9878 | 2012. október 29. 19:57 | Válasz erre: 9876 |
|
Kell neki is játszani. :-)) Amúgy meg ha nem írsz semmi rosszat, miért ezzel a nickkel teszed? |
| kawa70 | 9877 | 2012. október 29. 19:55 | Válasz erre: 9873 |
|
Én sem :)) az akkué ólom az ellendarab a réz :)
|
| szelekt | 9874 | 2012. október 29. 16:52 | Válasz erre: 9872 |
|
Köszönöm szépen,szuper már csináljuk is. Bedouinnak is köszi. |
| Bedouin | 9873 | 2012. október 29. 09:40 | Válasz erre: 9872 |
|
"Ma már rengeteg akku saru rézbõl van" Ezt valóban nem tudtam :) |
| classic | 9872 | 2012. október 29. 09:21 | Válasz erre: 9867 |
|
Ma már rengeteg akku saru rézbõl van....tehát ne fúrd. Egyszerûen forrassz rá egy, az eredeti test kábelnél vastagabb felsaruzott kábelt és jó lesz. Kibírja a meleget..... |
| manóbácsi | 9870 | 2012. október 29. 07:02 |
|
A 10 az a csavar mérete vagy a kulcsé mivel le lehet szedni ? Mert a 10 miliméteres csavar igen nagy lenne ! Az szerintem 6-os ! |
| szelekt | 9868 | 2012. október 29. 06:59 |
|
Hali. Az akkumlátor negatív pólusa tört el. Robogó akku. Megnéztem rézbõl van,forditott "U" alak,amiben egy 10-es csavar,és anya van, az rögziti, a szintén rézbõl való testet. |
| Bedouin | 9867 | 2012. október 29. 06:53 | Válasz erre: 9866 |
|
Jó reggelt! Esetleg egy olyan lehetõség, hogy ha maradt rajta annyi hely, hogy pl egy M5 vagy M6-os menetet belefúrva, csavarral lehetne hozzárögzíteni a kábelsarut. Bár még egyszer átolvasva nem teljesen tiszta milyen akksi? És gondolom a saru bilincs törhetett el, mert az van rézbõl, ugyanis az akku saruk ólomból készülnek. Ez esetben pedig egy 2-300 Ft-os saru bilincs pótlása lesz a megoldás. |
| szelekt | 9866 | 2012. október 29. 06:05 |
|
Sziasztok. Tegnap addig b..tattam az akkusarut, amíg letört az akkuról a negatív csati ,ami rézbõl van. Maradt kb a fele, Szeretném kérdezni, hogy ezt lehet esetleg heggeszteni,forrasztani? Vagy egy uj vásárlása esedékes?
|
| KatLaci | 9864 | 2012. október 28. 18:38 | Válasz erre: 9861 |
|
Oldi....Király utca 11, ha jol látom a térképen.. Deák tér felöl befele a jobb oldalon kb, 300 méter. 40 éve járok odat. Tuti hely.. BMW-hez 2800 Ft kér évek óta. Utoljára 3 hónapja voltam ott.. Anno Jawara csinált nekem.. |
| pandamaci | 9863 | 2012. október 28. 15:42 | Válasz erre: 9861 |
|
Én kamionosboltban vettem egy nagy tükörlapot , és egyszerû üvegesmûhelyben vágták ki amit rárajzoltam. Többféle görbületû van, legjobb ha viszed az eredeti, és kipróbálod melyikben látsz ugyanúgy. A kicsi Rámpa, és Holttér tükör (3-400mm görbület) nem jó, nagyon domború, nagyon kicsinyít. Síktükör szintén nem jó, ,,remeg,, bent a kép, sötétnek tûnik, és nagyon kicsi részt mutat -azaz használhatatlan |
| Bedouin | 9862 | 2012. október 28. 14:10 | Válasz erre: 9861 |
|
Tatabányán tudok profit, nekem a Pegazusba vágott domborút.
|
| Oldi | 9861 | 2012. október 28. 13:51 |
|
Hali! Itt a Nagyfaluban keresek olyan üvegest, aki tud motorhoz való tükröt készíteni. Köszi:-) |
| Recsk-i | 9860 | 2012. október 27. 21:08 | Válasz erre: 9859 |
|
Elvileg tudnak, de kérdés, hogy akarnak-e?Nekem váltáskor az elsõ zöldkártyámat az alkusz állította ki!
|
| fazakas66 | 9859 | 2012. október 27. 17:41 |
|
Sziasztok!!!! Ha lenne valaki aki megtudná mondani,hogy a szig.ál biztosító partner takszövetkezetei akik szerzõdést kötnek zöldkártyát is tudnak kiadni vagy csak a központi iroda??? sürgõsen kellene zöldkártya(hétfõ reggel:))))) elõre is köszi :) |
| kawa70 | 9858 | 2012. október 26. 23:08 | Válasz erre: 9855 |
|
Ez nem teljesen igaz, sajnos ami nem telepitve van az többnyire képes sötétben is értékelhetõ felvételt késziteni.
|
| boxer | 9857 | 2012. október 26. 13:09 |
| Spapa | 9856 | 2012. október 25. 00:37 | Válasz erre: 9852 |
| kawa550 | 9855 | 2012. október 24. 23:13 | Válasz erre: 9854 |
|
Rendõr kolléganõm szerint van már olyan is az országban, ami éjjel is levadászik, de szerencsére csak pár darab. A nagy átlag még most is csak világosban lát, hála az égnek.:)
|
| olika | 9854 | 2012. október 24. 22:06 |
|
Sziasztok! Arra a kérdésre keresnék választ,hogy a rend éber õre amit manapság használnak traffipaxot,azzal képesek e este, sötétben is mérni valamint értékelhetõ felvételt készíteni. Egy barátommal beszélgettünk errõl a témáról de egyikünk se tudta a választ.Hátha van itt olyan közöttünk aki tudja :))))) |
| Dokypapa | 9853 | 2012. október 23. 15:10 |
|
Egy dologban mindenki biztos lehet, egy komoly multicég sem engedheti meg magának ,hogy direkte moslék olajat adjon ki a kezébõl. A szabványokat pedig tuti be fogják tartani ,tehát az egyforma jelölésû olajok kb egyformán is teljesítenek. Az ,hogy egynémely cég milyen adalékkal dobja meg az olaját az már más, de igazi nagy különbség nem várható, legalábbis úgy nem ,hogy az egyik jó a másiktól meg gajra megy a vas, az vicc. Az ,hogy 10-40 vagy 10-50 olajat teszel a vasadba inkább anyagi mint sem egyéb megfontolás kérdése lenne. Ami inkább fontos, megbízható helyrõl vásárolj, és olyan olajat ami szerinted is jó a vasadnak és a fõ ,CSERÉLD IDÕBEN. |
| lecso | 9852 | 2012. október 23. 10:56 |
|
Sok oldalon fellángolt már ez a vita. Heteken keresztül tartott, a vége mindig az lett, hogy a legjobb olaj az ingyen olaj.. :-)
|
| ekowob | 9851 | 2012. október 23. 10:12 | Válasz erre: 9850 |
|
Akkor ezt értettem félre: "nagyjából egyformák, csak az 50-esnek lényegesen magasabb a hõtûrése," |
| kawa550 | 9850 | 2012. október 23. 09:44 | Válasz erre: 9849 |
|
Valamit félreértettél, én nem ezt mondtam, de mind1.:)
|
| ekowob | 9849 | 2012. október 23. 04:20 | Válasz erre: 9848 |
|
Nagyon jó helyen nézted! De ebben nem találsz olyat, hogy a viszkozitási index hõtûrést jelöl, nem pedig folyósságot. |
| kawa550 | 9848 | 2012. október 22. 21:13 | Válasz erre: 9846 |
|
Néztem. Itt van az ágy mellett lapozható formátumban.:)) http://castrolmintabolt.hu/motorolaj-magazin |
| ekowob | 9847 | 2012. október 22. 20:25 | Válasz erre: 9842 |
|
"De egy kérdés lehet? Ha a 5w30-as rosszabb mutatókkal bír mint az 5w40-es ..." Ki mondott ilyet?? |
| kawa550 | 9845 | 2012. október 22. 18:04 | Válasz erre: 9842 |
|
Azt attól kéne megkérdezni aki gyártja meg árulja, mert õ biztos tudja.:))) Az tuti, hogy a gyári elõírás egész biztosan jó, tehát azzal nem lehet mellényúlni. Meg az is biztos, hogy egy jobb(és drágább) nem biztos hogy nem csak felesleges pénzkidobás. De az emberfijja má' csak ilyen, szereti a legjobbat adni a kicsikéjének, még ha az nem is kívánja meg, és ennek a kereskedõk nagyon örülnek....:))))))) |
| kawa550 | 9844 | 2012. október 22. 18:00 | Válasz erre: 9839 |
|
"Nem ugyan olyan. Az melegoldali viszkozitásukat mutatja a 30-40-50-es szám. Az 50 es melegen sem olyan híg, mint a 40-es. " Pedig de.:))) A melegoldali viszkozitásnál az 50-es nem attól jobb hogy normál használatú (tehát nem egy afrikai versenypályán gyilkolt) üzemmeleg motornál nem olyan híg mint egy w-40-es, mert a normál üzemben (vízhûtéses motornál ugye olyan 90 fokos vízhõmérséklet körül)nagyjából egyformák, csak az 50-esnek lényegesen magasabb a hõtûrése, sokkal több tartaléka van ha szükség lenne rá, de egy utcán normálisan használt motornál erre szinte semmi esély, ezért felesleges pénzkidobás 50-est használni a 40-es helyett, ha az olcsóbb. A motornak normál használatban ezzel semmit sem használsz, a pénztárcádnak viszont ártasz. Szóval akkor fogalmazzunk úgy hogy "az 50-es nagyon melegen nem olyan híg, mint a 40-es". Az más kérdés hogy a motorok 99%-a a használat közben 99%-ban soha nem ilyen meleg. De azért ott van az az 1 %, meg vannak léghûtéses meg lég-olaj hûtéses gépek is, de ennyire azért ne térjünk el a témától. Persze azért csak töltse aki akarja meg tudja, ártani nem fog vele.:)))) |
| classic | 9842 | 2012. október 22. 17:55 | Válasz erre: 9841 |
|
Tényleg nem sok a különbség (10w40 és 5w40)...hacsak nem az ára. Én egy ilyen egyszerû motorba, és nem csak abba, azt tenném amit a gyártó meghatároz és betartanám az csereintervallumot. De egy kérdés lehet? Ha a 5w30-as rosszabb mutatókkal bír mint az 5w40-es akkor nagyjából mindenhol szinte minden típusból miért az 5w30-as a drágább? |
| ekowob | 9841 | 2012. október 22. 15:07 | Válasz erre: 9840 |
|
Hol írta, hogy ismeretlen? Amúgy inkább eladnám, és vennék mondjuk 5W40-est. De ha futár lennék, vagy táviratos postás, akkor lehet, hogy igen. A jajj arra vonatkozott, hogy inkább egy 10W40 est ajánlasz egy 5W40-eshez képest. Én fordítva tenném. Üzemmelegen ugyanis szinte semmi különbség nincs a kettõ között, csupán hidegen kedvezõbb az 5w-s olaj. (amennyiben egyéb paramétereikben nincs eltérés.) A másik, pedig ez: "szerintem ne öntsd bele, fõleg akkor nem, ha autóolaj (nincs ráírva hogy Jaso Ma azaz nem birja a nedves kuplungot) " Az olaj bírja a "nedves" kuplungot. Semmi baja sem lesz töle. A kuplungnak lesz "baja" az olajtól. ha nincs benne súrlódás módosító adalék, akkor csúszhat. De nem árt tudni azt sem, hogy ez nem minden olajfürdõs kuplunggal szerelt motorra igaz. Van amelyik simán elmegy "rendes" olajjal is. Csak a japánok elkezdték extrém módon gyengíteni a kuplungjaikat és inkább olajat adalékolnak. De nem akartam kötözködni. Ne tekintsd annak! |
| pandamaci | 9840 | 2012. október 22. 14:56 | Válasz erre: 9839 |
|
Na , akkor az 5 w 30 ismeretlen olajat betöltenéd a tízéves yamahába ? :) |
| ekowob | 9839 | 2012. október 22. 14:47 | Válasz erre: 9835 |
|
Ezért írtam alább, hogy jajj! :-) De lássuk: "Az olajakat nem a normál üzemi hõmérsékletre tervezik?" Nem csak. Tudnia kell ettõl eltérõ körülmények közt is helytállni. "Mekkora a viszkozitás különbség egy üzemmeleg motorban a 0-, 5-, 10W-s olajak közt? Nagyjából elhanyagolható?" Amennyiben a melegoldali viszkozitási indexük azonos, akkor igen. "Akkor az hogy HIDEGEN mekkora a viszkozitása, csak az elsõ pár km-en számít? Ha igen, akkor nem az a jobb amelyik már hidegen is az üzemmeleghez közelebbi viszkozitással bír és gyorsabban jut el a kenendõ helyekre?" Igy van. Tökéletes megfogalmazás. "A magas melegoldali w-40, w-50 olajak nem tartalmaznak egy jó adag viszkozitásmodosító adalékot szép hosszú polimerláncokból, amelyek hidegen nem aktívak, melegen "kinyílva" viszont akadályozzák az olaj áramlását és ezzel növelik a viszkozitást? Ha mégis lenne bennük ilyen, akkor az nem azt csinálná hogy hidegen is jól folyik de melegen sem hígul be annyira mint a sima w-30-as olaj? Miközben ÜZEMI hõmérsékleten nagyjából ugyan olyan mindegyik?" Nem ugyan olyan. Az melegoldali viszkozitásukat mutatja a 30-40-50-es szám. Az 50 es melegen sem olyan híg, mint a 40-es. "A kenés lényege nem az hogy ÁRAMOLJON az olaj az alkatrészek közt, ne csak ott álljon meg tapadjon?" De. meg kell találni a helyes középutat a térfogatáram a viszkozitás és a szivattyú teljesítményigénye között. De én sem tudom.. :-)) |
| Bedouin | 9838 | 2012. október 22. 14:40 | Válasz erre: 9837 |
|
Félreértettél, nem azt mondtam, hogy Heuréka ...
|
| kawa550 | 9837 | 2012. október 22. 14:12 | Válasz erre: 9836 |
|
Valahogy úgy, ha az 50-es szintetikus elõállítása nem kerülne 5x annyiba mint a sima ásványi. De azért manapság a gazdaságosság is elég lényeges szempont, és van ahol az olcsó ásványi teljesítménye is bõven elég. ;)
|
| Bedouin | 9836 | 2012. október 22. 14:09 | Válasz erre: 9835 |
|
Bakker e szerint elég lenne csak egy fajta olajat gyártani :DDDD
|
| kawa550 | 9835 | 2012. október 22. 14:03 |
|
Én csak úgy érdeklõdnék, abcolute laikusként....:)) Az olajakat nem a normál üzemi hõmérsékletre tervezik? Mekkora a viszkozitás különbség egy üzemmeleg motorban a 0-, 5-, 10W-s olajak közt? Nagyjából elhanyagolható? Akkor az hogy HIDEGEN mekkora a viszkozitása, csak az elsõ pár km-en számít? Ha igen, akkor nem az a jobb amelyik már hidegen is az üzemmeleghez közelebbi viszkozitással bír és gyorsabban jut el a kenendõ helyekre? A magas melegoldali w-40, w-50 olajak nem tartalmaznak egy jó adag viszkozitásmodosító adalékot szép hosszú polimerláncokból, amelyek hidegen nem aktívak, melegen "kinyílva" viszont akadályozzák az olaj áramlását és ezzel növelik a viszkozitást? Ha mégis lenne bennük ilyen, akkor az nem azt csinálná hogy hidegen is jól folyik de melegen sem hígul be annyira mint a sima w-30-as olaj? Miközben ÜZEMI hõmérsékleten nagyjából ugyan olyan mindegyik? A kenés lényege nem az hogy ÁRAMOLJON az olaj az alkatrészek közt, ne csak ott álljon meg tapadjon? Én nem tom, csak kérdem.....:))))))))))) |
| pandamaci | 9833 | 2012. október 22. 12:06 | Válasz erre: 9824 |
|
5w 30 at szerintem ne öntsd bele, fõleg akkor nem, ha autóolaj (nincs ráírva hogy Jaso Ma azaz nem birja a nedves kuplungot) Motorodhoz az ,,olajkeresõk,, is 10w 40 Jaso Ma olajat hoznak alapból. API SG -t minimumként nem emlitem ,ennél ma minden olaj ,,többet tud,,. 5w 40 Jaso Ma -olajon 1 esetben elgondolkodnék, pl akkor, ha télen, rövidtávra , csak 5-10km távokra -dolgozni járásra -használod a gépet. |
| ekowob | 9831 | 2012. október 22. 10:02 | Válasz erre: 9829 |
|
Sehol nem szerepel, hogy a 0W-50 visz mindent és mindenbe jó. Csupán azért lett megemlítve, hogy érzékeltesse, hogy ma már nem lehetetlen ilyen széles spektrumot sem átfedni. Nyilván ha egy motorba pl. 0W-20-as az elõírás, (van ilyen) akkor ott már nagyon lecsökkenti a térfogatáramot egy 50-es olaj. A Jaso MA szabvány megemlítése valóban kimaradt. Ez egy ilyen freudi dolog lehet nálam, BMW-s nél. ;-) |
| Macko | 9830 | 2012. október 22. 09:32 | Válasz erre: 9829 |
|
"szerintem legjobbat akkor teszünk, ha a motorunkba a gyártó által elõírt (másoknak már bevált) motorkerékpár olajat tesszük,és idõben kicseréljük." Ez nekem is bejött, ugyanazzal a mezei Castrollal Act-EVO-val járok, és nyakunkon a 130 ezres olajcsere. :-) Sokan javasolták az eltelt évek alatt, hogy valami nívósabb olaj mennyivel jobb lenne, de mindig azt válaszoltam: minek, ha ez már bevált. :-) |
| pandamaci | 9829 | 2012. október 22. 09:26 | Válasz erre: 9825 |
|
Kis kiegészítés: Már a képen is egy autó motorja látszik,klímakompresszorral,öreganyám 30 éve kidobott koszos lábasával együtt.. (A bevezetõ kétkerekûekre utal, de a szöveg 99%ban autóba való olajról szól.) Ha már motorkerékpárokról beszélünk , a JASO MA, MAII szabvány (nedves kuplungok) 4tAutó-és 4t Motorkerékpár olaj közti különbségek miért nincsenek megemlítve ? És végül : nehogy valaki bevegye, hogy 0W-50 visz mindent, mint a piros ász, és mindenbe jó. Lehet próbálkozni, saját választásunkhoz bizatást kérni, de szerintem legjobbat akkor teszünk, ha a motorunkba a gyártó által elõírt (másoknak már bevált) motorkerékpár olajat tesszük,és idõben kicseréljük. |
| Macko | 9828 | 2012. október 22. 07:54 | Válasz erre: 9826 |
|
Hú, kész szerencse, hogy nem én írtam! :-))) (Eko tudásszintje kissé jobban passzol az ilyen jellegû témákhoz...) |
| Oldi | 9826 | 2012. október 21. 23:08 | Válasz erre: 9825 |
|
:-) Irtó klassz írás! :-) - Sok ilyen kéne! A 2. old.-on majdnem azt írtad le, amit én... (Csak az utsó mondatod nem tetszik: olyan reklám, marketing ízû...) |
| Macko | 9825 | 2012. október 21. 22:56 | Válasz erre: 9824 |
|
Olvasgass: http://www.onroad.hu/cikk/megfelelo-sikosito-fontossaga.html Szerintem hasznos. |
| Georgie | 9824 | 2012. október 21. 22:20 |
|
Gyors kérdésem lenne olaj témában. '02 Fazer 600-ba 5w30-as fél szintetikus olajat szánok. Tudom, hogy 5w40-es ajánlott. Lehet-e komolyabb probléma belõle vagy teljesen halva született az ötlet? Ezt kaptam igen olcsón. Hozzáértõ vélemény? Elõre is köszi.
|
| qqriq64 | 9823 | 2012. október 21. 22:09 | Válasz erre: 9822 |
|
Az enyém jó csak elállítottam valamit és hülye voltam hozzá hogy visszaállítsam.Ennyi.
|
| Deaka | 9822 | 2012. október 21. 21:21 |
|
�Na fasza vélemények az új telefonokról, én most akartam újat venni, de ezek után...
|
| Deaka | 9816 | 2012. október 21. 14:31 |
|
Elõ kell hívatni fényképésszel! Bocsánat, csak hülyéket beszélek, de nem értek hozzá, nekem még csak olyan félig okos telefonom van.
|
| qqriq64 | 9815 | 2012. október 20. 22:53 |
|
Sziasztok. Mi van ha egy androidos telefon minden képnek a negatívját jeleníti meg. Hol lehet átállítani? |
| Kawakarika | 9813 | 2012. október 19. 21:14 | Válasz erre: 9809 |
|
Köszönöm válaszod! Valami hasonlót olvastam valahol én is arról a bizonyos" összehúzásról",így már azt hiszem nem kérdés milyen méret lesz.Nem utolsó szempont,hogy a 130-as olcsóbb mint a 140es... |
| Ispan | 9812 | 2012. október 19. 13:22 | Válasz erre: 9811 |
|
Köszönöm. Egyébként a DL volt a delikvens, két henger V. Én, ha csak lemosom a motort már jobbnak érzem...:-)))) De most tényleg nagy különbség volt. |
| VVLaci | 9811 | 2012. október 19. 13:04 | Válasz erre: 9810 |
|
Mivel megszûnt az az állapot, hogy némely hengerek jobban mennének a többihez képest, a motorfék is egyenletesebb és erõsebb. Egy kicsit jobban kell vigyázni a hátsó fékkel! :-))) Viszont a gyorsítása is egyenletesebb, nem kell kevésbé dolgozó hengerek munkáját elvégezni. |
| Ispan | 9810 | 2012. október 19. 12:55 |
|
Sziasztok! Kérdésem a szakikhoz. A motor szinkronizálása van e bármilyen hatással a motorfékre? Mindenesetre én nagyon úgy érzem, mert nagyon erõs lett. |
| kawa550 | 9809 | 2012. október 19. 10:31 | Válasz erre: 9806 |
|
Ha a gyári elõírás 130, akkor ugyan fel tudod tenni a 140-est(ahogy fenn is van most is), de valódi elõnye nem nagyon van, mert a 130-ashoz méretezett felni "összehúzza" kicsit, megváltozik a profilja és nem tudod kihasználni a + szélességet. Szóval elõnye nem lesz, hátránya sem nagyon, szóval ízlés szerint, ahogy jólesik.:)
|
| kawa550 | 9808 | 2012. október 19. 10:26 | Válasz erre: 9807 |
|
Én úgy tudom hogy szeptember óta nem kötelezõ az eü csomag, de ha kell egy balesetnél és nincs nálad, akkor megszexelnek...:))))))))
|
| balu7 | 9807 | 2012. október 19. 10:17 |
|
Helo, Egy kezdõ szintû kérdésem lenne. Kresz szerint oldalkocsi nélküli motort fel kell szerelni A típusú elsõsegélynyújtó felszereléssel. Sport/speed motoroknál ez hogyan van?! Még egy zsömlét sem tudok eltenni. |
| Kawakarika | 9806 | 2012. október 16. 22:26 |
|
Sziasztok! Tanácsot szeretnék tõletek kérni! Lassan eljön a gumicsere ideje. 140/70/17es gumim van a gyári elõírt 130/70/17es helyett. Maradjak a jelenlegi méretnél,vagy ragaszkodjam a gyár által elõírthoz?Árban nem mindegy,de ha a 140-es mellett több a pozitív,akkor nem az árat nézem.Mellesleg pofásabb ezzel... |
| molicx | 9805 | 2012. október 16. 13:01 |
|
Sziasztok! Tudna valaki abban segíteni, hogy a honda cx650-en kívül alkalmaztak-e a késõbbiekben 82,5- es hengerfurat mellett 1-1-2,4-es gyûrûgarnitúrát?Köszönettel:moli |
| Pépépe | 9803 | 2012. október 11. 20:12 | Válasz erre: 9799 |
|
Bowden: Haudeck (ha él még az öreg) igazi régi SZAKI!
|
| Oldi | 9802 | 2012. október 11. 18:49 | Válasz erre: 9800 |
|
köszönöm szépen, Olika el van havazva melóval erre a hónapra...:-) |
| egynyoc | 9801 | 2012. október 11. 18:43 | Válasz erre: 9799 |
|
HElo! Pár éve amikor szétment a kuplung bowdenem és égen földön nem volt gyári a Rénóban csináltattam meg, hónapokig kóricáltam vele amíg nem jött meg az eredeti, semmi gondom nem volt vele...mai napig meg van igaz a polcon "tartalék"... |
| klimas | 9800 | 2012. október 11. 17:01 | Válasz erre: 9798 |
|
Olikát keresd meg ! Bowden ügyben Kawasati , telszám pü-ben. |
| Oldi | 9799 | 2012. október 11. 16:53 |
|
Ja, és, ha tudtok jó bowden készítõ javítót, (a Réno-udvart kivéve..) Köszi!
|