| Oldi | 9798 | 2012. október 11. 16:51 |
|
Hali! Hegeszteni tudó embert keresek Budapesten, egy robesz csomitartót kéne átalakítani/gyártani.. Meg lenne vagy 10db csõvázas szék hegesztés... |
| opesz | 9796 | 2012. október 7. 21:49 | Válasz erre: 9795 |
|
Szia! A típust nem ismerem ugyan, de a fõtengely szimering cseréhez csak a vezérlést kell szétszedned, meg az ékszíjat le és ezeknek a tárcsáit... Utána régi szimering kifarag, újat beüt és kész is... :-) A blokk elején folyás lehet akár a vezérmû tengelytõl is, csak már végig folyt a burkolat alatt, de akár egy tömítés hibája is lehet, pl a olaj teknõ tömítése (mivel terepjáróról, oda koppanhatott bármihez, vagy akár a szelepfedél tömítés, de ezt látni lehet talán szemmel is bontás nélkül... Ha az olajteknõ sérülne, akkor az látható lenne, mert ha alul megütik, ott is reped el, nem pedig felül... Asszem hirtelen ennyi... :-) Ha szimeringre lenne szükséged, keress bátran, hátha tudok segíteni benne... ;-) opesz |
| galoscsabus | 9795 | 2012. október 7. 21:28 |
|
Help Me plííz!! Használt autó keresésben vagyok. Suzuki Vitara 1.6 benzines motorjából csöpög az olaj. Telefonon a tulaj azt mondja, hogy az olaj a blokk elejénél jön, nem a kuplungharang alól. Ha valaki ismeri a tipust, ahhoz lenne két kérdésem: Fõtengely szimeringen kívül lehet-e ez valami komoly baj jele is? Ha csak szimering hiba, akkor bontás nélkül kívülrõl javítható-e? Köszi elõre a válasz(ok)ért! |
| qqriq64 | 9794 | 2012. október 6. 21:51 | Válasz erre: 9793 |
|
Sajnos ez így van és most ez a konszern egyûttmûködik a Daimlerrrel is. Hááát...
|
| Bedouin | 9793 | 2012. október 6. 21:47 | Válasz erre: 9792 |
|
"nem a Renault lett jobb hanem a Nissan szarabb." Na ezé fizetek egy sört! Teljes mértékben egyet tudok érteni :))) |
| qqriq64 | 9792 | 2012. október 6. 21:43 | Válasz erre: 9791 |
|
A félreértések elkerülése végett a Primerában meg a többi modellban a 112 meg 136 lovas DCI jelzésû motorok a megtévesztõ francia jelölés ellenére japán motorok. Tudom persze hogy a Nissan-Renault összeborulásban nem a Renault lett jobb hanem a Nissan szarabb. |
| tsanyi | 9791 | 2012. október 6. 14:26 | Válasz erre: 9789 |
|
Az én 2.7-es(1987) és 3.0-es(2000) nissan motorojaim királytengelyesek voltak szerencsére, de azok még japó motorok voltak és nem renaultok mint a mostaniak..
|
| Oldi | 9790 | 2012. október 6. 11:52 | Válasz erre: 9786 |
|
az autóba való Banner tényleg tökéletes volt nekem is...A motorban nekem SAito van (Louis) 7. éve semmi baja...
|
| qqriq64 | 9789 | 2012. október 6. 11:24 |
|
Hátha valaki tudja... A Nissan 112 és 136 lóerõs dízelmotorjai láncos vagy szíjas vezérlésûek? |
| krisztian.fz6 | 9787 | 2012. október 3. 10:27 | Válasz erre: 9783 |
|
http://www.testberichte.de/a/motorrad-batterie/magazin/motorrad-13-2011/273516.html akkuteszt |
| TPBalaton | 9786 | 2012. október 3. 09:22 |
|
Nekem is kb.8 évet szolgált az autómban,de most az XR125L-ben 7 hónap alatt a 2.!! döglik be.Úgy néz ki.:-(( Pedig tölt rendesen. |
| matador | 9785 | 2012. október 3. 09:15 | Válasz erre: 9783 |
|
az Alfámban 4 éve van... eddig panasz nélküli, a teleket az utcán tölti az autó, nem garázsban...
|
| Games | 9784 | 2012. október 3. 08:55 | Válasz erre: 9783 |
|
Az Arpad hid pesti hidfojenel van egy akkumulatoros, ott agyon dicserik. Rendesek, az en aksimat ingyen kimertek, de amit javasolt az nem fert be...
|
| Ispan | 9782 | 2012. szeptember 29. 12:40 | Válasz erre: 9772 |
|
Nekem mind a kettõ göb nélkül üzemel, átengedett, de nyomatékosan figyelmeztetett, hogy a következõ vizsgán nem fog.Hiába magyaráztam, hogy sokkal jobb így....:-)))) Szerintem kérj egyet a vizsgára, aztán visszateszed.:-)))) |
| matador | 9779 | 2012. szeptember 29. 09:13 | Válasz erre: 9778 |
|
Gyöngyösön a piacnál tán 12.00 tõl a Mátrafüredi parkolónál is láttam egyszer volt hol nem volt gomba szakértõi kiírást, de hogy mikor mükszik azt nem tudom még sosem láttam nyitva...
|
| tsanyi | 9778 | 2012. szeptember 29. 08:27 |
|
Érdeklõdnék tudja-e valaki, hogy gombaszakértõ mûködik-e a mátra környékén és ha igen akkor hány óráig?....el kéne vinnem a kicsit gombászni.....hátha szed az anyjának valami finomat...:))
|
| matador | 9775 | 2012. szeptember 29. 05:55 | Válasz erre: 9774 |
|
hello és ehhez segítség kell? ez nem a PUB oldala...
|
| Bedouin | 9773 | 2012. szeptember 28. 22:13 | Válasz erre: 9772 |
|
Bázisa válogatja. Nemhogy 4-5 centit vesz észre, hanem direkt figyelik, hogy meg van-e a golyó a karok végén. Ha nincs akkor mindegy mennyi hiányzik! Mondom még egyszer vizsgabiztosa válogatja. |
| FeR1 | 9772 | 2012. szeptember 28. 22:05 |
|
Sziasztok! Szerintetek törött végû, ámde simán használható kuplungkarral átengedik mûszaki vizsgán a motoromat? A végébõl egy 4-5centis darab hiányzik. |
| kocosfater | 9769 | 2012. szeptember 28. 21:12 | Válasz erre: 9768 |
|
Ütni vágni lehet vele! A multkori hidraulikát a központi sztenderre értettem,nem a lábtartóra! |
| Bedouin | 9766 | 2012. szeptember 28. 20:37 | Válasz erre: 9765 |
|
Ez kemény volt, divatosan szólva ez odabasz :DDD
|
| Macko | 9765 | 2012. szeptember 28. 20:32 | Válasz erre: 9764 |
|
Vannak ilyen emberek ám! Tudom, hogy hihetetlen... ;-) |
| Dodiba | 9764 | 2012. szeptember 28. 19:41 | Válasz erre: 9763 |
|
Mindig csak a zabálás. :-DDDD Elsõ a gyomor mi? :-)) |
| Bedouin | 9761 | 2012. szeptember 28. 17:18 | Válasz erre: 9755 |
|
Ez még mindig aktuális, mondhatni jó lenne minél elõbb :(
|
| matador | 9759 | 2012. szeptember 28. 13:30 | Válasz erre: 9756 |
|
ne mán az anyósom elköltözött és most a maradék lomok között a szerelõ aknában találtuk meg a régi bringákat 3 éve vannak ott.Állítólag már , régen elajándékozta õket, erre most elõ kerülnek.Ráadásul most a kislánynak vehettünk egy új bringát, mert hogy kinõtte a kicsit és ez pont jó lett volna. mindegy most szívesen átadom ha kell valakinek. |
| fakerekû | 9757 | 2012. szeptember 28. 12:43 | Válasz erre: 9756 |
|
"szevenír nyihaha,nekukucska protkó" (hülyét kapott a hibajavítóm) |
| Bedouin | 9755 | 2012. szeptember 28. 12:25 |
|
A következõben szeretném segítségeteket kérni: Egyik lányom Budapest Móricz Zsigmond körtér környékén keres albérletet a barátnõjével. Igazából a Bartók Béla úton dolgozik és ahhoz lenne jó valami közeli és kifizethetõ albérlet. Köszönöm elõre az igyekezeteteket :) |
| matador | 9754 | 2012. szeptember 27. 17:12 | Válasz erre: 9752 |
|
külön külön is veheti az árakat benzinben kérem...... 15 l körüli 95 -s oktán számú.
|
| hellboy780917 | 9752 | 2012. szeptember 27. 16:09 | Válasz erre: 9751 |
|
a fiúsról esetleg küldenél pü-ben képet? thx! :) vagy csak együtt opció?
|
| matador | 9751 | 2012. szeptember 27. 10:41 |
|
no kinek kellene 2 db 20-s gyerek kerékpár, az egyik fiús, váltós(MTB jellegû), a másik leányka kontrás változatú, valamint van egy kis bringa is mankó kerekekkel együtt. Feleslegként mutatkoztak a garázs pakoláskor mivel a gyerkõceim kinõtték. |
| qqriq64 | 9749 | 2012. szeptember 26. 22:05 | Válasz erre: 9744 |
|
Baszod. Nem tudtam. Én az elõzõre értettem. De amit írtam az idomon kívûl ugyanúgy áll a mostanira is. Gratulálok. |
| Dodiba | 9747 | 2012. szeptember 26. 21:40 | Válasz erre: 9746 |
|
Tessék! :-)) http://www.youtube.com/watch?v=rQN9YohnZ2E |
| desiderus | 9746 | 2012. szeptember 26. 21:38 | Válasz erre: 9745 |
|
NDK-s turmixgépet szeretnék.... :-)))))))))))
|
| kocosfater | 9745 | 2012. szeptember 26. 21:36 |
|
Most látom hogy a segitség oldalon vagyunk! Nincs senkinek szüksége?
|
| desiderus | 9744 | 2012. szeptember 26. 21:35 | Válasz erre: 9741 |
|
John, a mostanin már nincs idom. Váltás volt, lásd reglapom. |
| desiderus | 9743 | 2012. szeptember 26. 21:34 | Válasz erre: 9739 |
|
Nem. Tudtommal a központi támaszt lehet hidraulikusan mûködtetni. |
| qqriq64 | 9741 | 2012. szeptember 26. 21:29 | Válasz erre: 9738 |
|
De stílusa van. Meg motornak néz ki. Bár én az alsó idomokat ledobálnám róla.
|
| kocosfater | 9740 | 2012. szeptember 26. 21:25 | Válasz erre: 9738 |
|
Ezt most mire értettedD? Remélem nem a saját motorodra!!!
|
| kocosfater | 9739 | 2012. szeptember 26. 21:23 | Válasz erre: 9730 |
|
Desi? csaknem az oldalsztenderre gondoltál?
|
| desiderus | 9737 | 2012. szeptember 26. 21:20 | Válasz erre: 9729 |
|
Ya és ezek ráhatással voltak a manõverezõképességre, hatótávolságra és fegyverzetre.... Még jó, hogy Hitler síkhülye volt és nem a Focke-Wulf 190-es típust favorizálta.... De már annyira off a topic.... |
| Bedouin | 9736 | 2012. szeptember 26. 21:20 | Válasz erre: 9734 |
|
Ja, feszengek, mint kurva a templomban. :)
|
| kocosfater | 9735 | 2012. szeptember 26. 21:19 | Válasz erre: 9731 |
|
A Nõk 90%-nál nem a "méret" számit!!! ezt valahol olvastam,de akkor sem hittem el.... |
| Dodiba | 9734 | 2012. szeptember 26. 21:19 | Válasz erre: 9720 |
|
Látom nem találod el a helyes üléspozíciót. :-))
|
| Bedouin | 9733 | 2012. szeptember 26. 21:18 | Válasz erre: 9732 |
|
Dehogynem: "Neked a motort is feljebb kellene emelni 10 centit,..." Na a BMW 10 centivel magasabb :) |
| kocosfater | 9732 | 2012. szeptember 26. 21:14 | Válasz erre: 9725 |
|
Én nem mondtam ilyet,és akkor vegyél BMW-t mikor nyugdijas leszel,és világkörüli útra indulsz az Anyócáddal!
|
| Bedouin | 9731 | 2012. szeptember 26. 21:13 | Válasz erre: 9726 |
|
Nézd Desi a 10 centi az 10 centi! Kérdezd csak meg a nõket :D |
| desiderus | 9730 | 2012. szeptember 26. 21:13 | Válasz erre: 9727 |
|
Nem a központi támasz hidraulikus ? Mert olyanról hallottam már..... |
| matador | 9729 | 2012. szeptember 26. 21:11 | Válasz erre: 9726 |
|
meg az összeomló hadiipar a bombázások miatt nem volt fejlesztés és hadianyag.. meg miegymás...
|
| desiderus | 9726 | 2012. szeptember 26. 21:07 | Válasz erre: 9725 |
|
Vegyél béjemvét. Me csak az a jó. A Messerschmitt is jó volt....csak gyütt a Mustang...meg a Spitfire... |
| Bedouin | 9725 | 2012. szeptember 26. 21:05 | Válasz erre: 9723 |
|
Te vagy a 4. ember aki szerint BMW-t kellene már vennem :)))) Az kb 10 centivel magasabb :D |
| kocosfater | 9724 | 2012. szeptember 26. 21:04 | Válasz erre: 9719 |
|
A kawa,meg a honda után jön a bmvÚ! Ne izgasd fel magad!
|
| kocosfater | 9723 | 2012. szeptember 26. 21:01 | Válasz erre: 9720 |
|
Neked a motort is feljebb kellene emelni 10 centit,hogy ne érjen le! Cipõt meg úgy is cseréled évente!
|
| qqriq64 | 9722 | 2012. szeptember 26. 20:57 | Válasz erre: 9713 |
|
Teee hát ezt az se hiszi el aki csinálta.:)))))))))))) |
| kocosfater | 9721 | 2012. szeptember 26. 20:56 | Válasz erre: 9715 |
|
Garmisch Parkenkischen? Lehet hogy még igy is rosszul irtam. Akkor pont egy magyar srác nyerte meg a fõdijat,azt a "pici" BMW-t. Azt sajnálom, hogy a magyar "klub"nem képviseltette magát a pavilonok között! |
| Bedouin | 9720 | 2012. szeptember 26. 20:53 | Válasz erre: 9718 |
|
Most mé? Tréningen is vannak olyan gyakorlatok amikor nem kell. No akkor huzza is vissza az a hidraulika :) |
| desiderus | 9719 | 2012. szeptember 26. 20:51 |
|
Na fiúk...beletenyereltetek....csak a német a jó, minden más szar. |
| kocosfater | 9717 | 2012. szeptember 26. 20:46 | Válasz erre: 9715 |
|
Nem mertem eltúlozni! Ami megfogott,ingyenes belépés,és ingyenes próbamotorozások minden kategóriában. Az esti bulikat nem is említem! |
| kocosfater | 9716 | 2012. szeptember 26. 20:43 | Válasz erre: 9714 |
|
Akinek az az igénye,hogy a lábtartót hidraulika húzza vissza induláskor,az fizesse meg azt is!És akinek a gyári ülés nem tetszik,akkor rakat fel másikat!
|
| ekowob | 9715 | 2012. szeptember 26. 20:37 | Válasz erre: 9714 |
|
Ha Garmisch-ra gondolsz, akkor legalább 30 000 lehetett a résztvevõk száma
|
| kocosfater | 9714 | 2012. szeptember 26. 20:35 | Válasz erre: 9712 |
|
Volt egy nagy élményem pár évvel ezelõtt,egy Garnisc-hi BMW találkozón résztvennem. A tulajok nagyobb része 40 feletti volt. És több mint tizezren voltak.
|
| ekowob | 9713 | 2012. szeptember 26. 20:33 | Válasz erre: 9709 |
| qqriq64 | 9712 | 2012. szeptember 26. 20:30 | Válasz erre: 9711 |
|
A megbízhatóságról beszéltem és ez igaz a mosógépektõl a motorokig mindenre.
|
| kocosfater | 9711 | 2012. szeptember 26. 20:24 | Válasz erre: 9709 |
|
Itt ebben a hozzászólásodban kevered az autóipart a motoréval. A BMW bizonyos tipusai,nem kimondottan a tulzott kényelemrõl szólnak,fõleg nem az utasokéról! Inkább a temperamentum és a biztonság! A motorokról szolva csak annyit,hogy mindenki megtalálja a saját izlését,és kényelmét,persze az adotságaihoz képest. |
| matador | 9710 | 2012. szeptember 26. 20:22 |
|
Más: van egy gáz üzemû kazánom a garázsba nem kellene valakinek...üzem készségét nem tudom mert mire ide jöttem lakni már nem volt beszerelve valami KT_nem tudom hányas..
|
| qqriq64 | 9709 | 2012. szeptember 26. 20:08 | Válasz erre: 9708 |
|
Na akkor... Teljesen egyetértek Veled nem is keverném bele a digókat. Itt arról van szó hogy a japán motorkerékpáripar földbe döngölte gyakorlatilag egész Európa nagymúltú motormárkáit. Az angolok kipusztultak (igen a Triumph is vagy húsz ére) az olaszok fényüket vesztve meggyengülve vegetálnak. Egyedül a BMW aki jelentõs piacot lefedve talpon tudot maradni. Sok oka van ennek. A német öntudat a valóban megbízható motorok a tradíció stb... De mindez kevés volt és érezték is ezt a gyárban ezért fejleszteni kelett. A négyszelepes motorokat vették mint a cukrot. Aztán jött a telibever futómû meg az ezer irányba csukló kardánhajtás. Meg a minõségi problémák. Ugye egy ilyen márkánál aminek az imázsa a megbízhatóságra épül már néhány lerobbanásnak is híre megy. Egész egyszerûen a BMW nem engedhetné meg magának ezt az imázsrombolást. Bármilyen jó motor legyen benne bármilyen jó futómû alatta bármilyen dögös formaterv mindez kevés ha ott áll a tréleren és sokan látják. Az olaszok autó és motorkerékpár ipara ugyanilyen. Élményt és imázst adnak de megbízhatóságot nem. A franciák autóipara a "hogyan adjuk el a szart szépen csomagolva" filozófiára épül. A japánok más utat járnak. A világon nem gyárt senki olyan unalmas autókat-motorokat mint õk. Ebben is élenjár a Toyota. De ezzel az unalmas formatervvel viszont kiemelkedõ megbízhatósággal felkapaszkodtak a csúcsra és õk a világ legtöbb autót eladó autógyára. A BMW-nek nem azzal kéne vevõket szerezni hogy menetközben lehet benne keréknyomást ellenõrizni meg franciaágy van benne francia kurvával hanem hogy a megbízhatósági listákon az élen szerepeljen. A német nacionalizmus még sokáig biztosítja a fennmaradásukat de a vásárlóközönség életkora nem sok jót ígér. |
| Bedouin | 9708 | 2012. szeptember 26. 16:04 | Válasz erre: 9707 |
|
Am block és ennek ellenkezõjérõl ember nincs ki meggyõzzön. Ilyeneket csak gazdag ember vesz, vagy akinek saját szakmûhelye van ingyen alkatrésszel :) Ettõl eltérõ postokra nem reagálok, az említett márkákat még a Ducatival is bõvíteném, melyekrõl saját és baráti körben megélt õrületek sokasága adja a tapasztalatokat!!! |
| matador | 9707 | 2012. szeptember 26. 15:53 | Válasz erre: 9706 |
|
melyikrõl Aprilliáról, MV-rõl, Moto Guzziról,stb stb
|
| Bedouin | 9706 | 2012. szeptember 26. 15:13 |
|
Ez már lassan OFF, de beszélhetünk az olasz motorokról is :DDD
|
| ekowob | 9705 | 2012. szeptember 26. 14:40 | Válasz erre: 9703 |
|
Meg a HD. Nyilvän egy müanyag vacakra, amit 0%-ërt az emberek utän dobtak nem irigy senki. |
| qqriq64 | 9703 | 2012. szeptember 26. 14:11 | Válasz erre: 9701 |
|
Egyrészt ugye nem zörög a haraszt... Másrészt miért pont a BMW került ilyen megvilágításba? |
| ekowob | 9701 | 2012. szeptember 26. 11:59 | Válasz erre: 9699 |
|
"Most meg mást se hallanni mint hogy milyen szar. " Leginkább azoktól akik még csak képen láttak BMW-t. (KFZ6) Akiknek van és sokat mennek vele, azok nem panaszkodnak. |
| lecso | 9700 | 2012. szeptember 26. 11:30 | Válasz erre: 9675 |
|
Azért a karmantyúnak normál üzemi körülmények esetén ez a dolga. Az alárohadás azonban eltúlozza ezt a jelenséget.
|
| qqriq64 | 9699 | 2012. szeptember 26. 11:28 |
|
Nem értem én ezt... A BMW valamikor a megbizható motorok etalonja volt. Most meg mást se hallanni mint hogy milyen szar. Gyenge érv ax elöéletre meg a bánásmódra hivatkozni mert ez a zászló minden motornak áll. Vagy csak a BMW-ket hanyagolják el? Pedig sajnálom mert egyrészt nekem is volt és 50évesen került hozzám de soha semmi baja nem volt màsrészt ha arra kerül a sor én is ezt a márkát preferálnám de lehet hogy a négyszelepest kihagyom. |
| lecso | 9698 | 2012. szeptember 26. 11:28 | Válasz erre: 9676 |
|
A fékkar csere lehet halálos is. Ha a kelleténél jobban nyomja a fõfékhenger dugattyúját, az elzárhatja a "szellõzõ" furatot, ami összeköti a fékrendszer belsõ terét a tartály terével.
|