19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
SEGITSÉG!!!
Következő oldal

Oldi 9798 2012. október 11. 16:51  
Hali!

Hegeszteni tudó embert keresek Budapesten, egy robesz csomitartót kéne átalakítani/gyártani.. Meg lenne vagy 10db csõvázas szék hegesztés...
    

galoscsabus 9797 2012. október 7. 22:05   Válasz erre: 9796
Köszönöm szépen!
    

opesz 9796 2012. október 7. 21:49   Válasz erre: 9795
Szia!

A típust nem ismerem ugyan, de a fõtengely szimering cseréhez csak a vezérlést kell szétszedned, meg az ékszíjat le és ezeknek a tárcsáit... Utána régi szimering kifarag, újat beüt és kész is... :-)

A blokk elején folyás lehet akár a vezérmû tengelytõl is, csak már végig folyt a burkolat alatt, de akár egy tömítés hibája is lehet, pl a olaj teknõ tömítése (mivel terepjáróról, oda koppanhatott bármihez, vagy akár a szelepfedél tömítés, de ezt látni lehet talán szemmel is bontás nélkül...

Ha az olajteknõ sérülne, akkor az látható lenne, mert ha alul megütik, ott is reped el, nem pedig felül...

Asszem hirtelen ennyi... :-) Ha szimeringre lenne szükséged, keress bátran, hátha tudok segíteni benne... ;-)

opesz
    

galoscsabus 9795 2012. október 7. 21:28  
Help Me plííz!!
Használt autó keresésben vagyok.
Suzuki Vitara 1.6 benzines motorjából csöpög az olaj.
Telefonon a tulaj azt mondja, hogy az olaj a blokk elejénél jön, nem a kuplungharang alól.
Ha valaki ismeri a tipust, ahhoz lenne két kérdésem:
Fõtengely szimeringen kívül lehet-e ez valami komoly baj jele is?
Ha csak szimering hiba, akkor bontás nélkül kívülrõl javítható-e?
Köszi elõre a válasz(ok)ért!

    

qqriq64 9794 2012. október 6. 21:51   Válasz erre: 9793
Sajnos ez így van és most ez a konszern egyûttmûködik a Daimlerrrel is. Hááát...
    

Bedouin 9793 2012. október 6. 21:47   Válasz erre: 9792
"nem a Renault lett jobb hanem a Nissan szarabb."
Na ezé fizetek egy sört!
Teljes mértékben egyet tudok érteni :)))
    

qqriq64 9792 2012. október 6. 21:43   Válasz erre: 9791
A félreértések elkerülése végett a Primerában meg a többi modellban a 112 meg 136 lovas DCI jelzésû motorok a megtévesztõ francia jelölés ellenére japán motorok. Tudom persze hogy a Nissan-Renault összeborulásban nem a Renault lett jobb hanem a Nissan szarabb.

    

tsanyi 9791 2012. október 6. 14:26   Válasz erre: 9789
Az én 2.7-es(1987) és 3.0-es(2000) nissan motorojaim királytengelyesek voltak szerencsére, de azok még japó motorok voltak és nem renaultok mint a mostaniak..
    

Oldi 9790 2012. október 6. 11:52   Válasz erre: 9786
az autóba való Banner tényleg tökéletes volt nekem is...A motorban nekem SAito van (Louis) 7. éve semmi baja...
    

qqriq64 9789 2012. október 6. 11:24  
Hátha valaki tudja...
A Nissan 112 és 136 lóerõs dízelmotorjai láncos vagy szíjas vezérlésûek?
    

TPBalaton 9788 2012. október 3. 11:26   Válasz erre: 9787
Dánke!!
Így már értem!:-((
    

krisztian.fz6 9787 2012. október 3. 10:27   Válasz erre: 9783
http://www.testberichte.de/a/motorrad-batterie/magazin/motorrad-13-2011/273516.html

akkuteszt
    

TPBalaton 9786 2012. október 3. 09:22  
Nekem is kb.8 évet szolgált az autómban,de most az XR125L-ben 7 hónap alatt a 2.!! döglik be.Úgy néz ki.:-((
Pedig tölt rendesen.
    

matador 9785 2012. október 3. 09:15   Válasz erre: 9783
az Alfámban 4 éve van... eddig panasz nélküli, a teleket az utcán tölti az autó, nem garázsban...
    

Games 9784 2012. október 3. 08:55   Válasz erre: 9783
Az Arpad hid pesti hidfojenel van egy akkumulatoros, ott agyon dicserik. Rendesek, az en aksimat ingyen kimertek, de amit javasolt az nem fert be...
    

TPBalaton 9783 2012. október 3. 08:03  
Banner akkukkal van valakinek tapasztalata?
    

Ispan 9782 2012. szeptember 29. 12:40   Válasz erre: 9772
Nekem mind a kettõ göb nélkül üzemel, átengedett, de nyomatékosan figyelmeztetett, hogy a következõ vizsgán nem fog.Hiába magyaráztam, hogy sokkal jobb így....:-))))
Szerintem kérj egyet a vizsgára, aztán visszateszed.:-))))
    

tsanyi 9781 2012. szeptember 29. 12:32   Válasz erre: 9779
Kösz...utánajárok....kell a gomba..:)
    

ekowob 9780 2012. szeptember 29. 10:39   Válasz erre: 9777
Dehogy.
    

matador 9779 2012. szeptember 29. 09:13   Válasz erre: 9778
Gyöngyösön a piacnál tán 12.00 tõl a Mátrafüredi parkolónál is láttam egyszer volt hol nem volt gomba szakértõi kiírást, de hogy mikor mükszik azt nem tudom még sosem láttam nyitva...
    

tsanyi 9778 2012. szeptember 29. 08:27  
Érdeklõdnék tudja-e valaki, hogy gombaszakértõ mûködik-e a mátra környékén és ha igen akkor hány óráig?....el kéne vinnem a kicsit gombászni.....hátha szed az anyjának valami finomat...:))
    

matador 9777 2012. szeptember 29. 08:19   Válasz erre: 9774
mög sértõdtél kora hajnalban?
    

Macko 9776 2012. szeptember 29. 07:55   Válasz erre: 9772
Simán! :-)

Csak jó helyre kell vinni!
    

matador 9775 2012. szeptember 29. 05:55   Válasz erre: 9774
hello és ehhez segítség kell? ez nem a PUB oldala...
    

Bedouin 9773 2012. szeptember 28. 22:13   Válasz erre: 9772
Bázisa válogatja.
Nemhogy 4-5 centit vesz észre, hanem direkt figyelik, hogy meg van-e a golyó a karok végén.
Ha nincs akkor mindegy mennyi hiányzik!
Mondom még egyszer vizsgabiztosa válogatja.
    

FeR1 9772 2012. szeptember 28. 22:05  
Sziasztok!

Szerintetek törött végû, ámde simán használható kuplungkarral átengedik mûszaki vizsgán a motoromat? A végébõl egy 4-5centis darab hiányzik.
    

kocosfater 9771 2012. szeptember 28. 21:34   Válasz erre: 9770
Nem érdekes.
    

Bedouin 9770 2012. szeptember 28. 21:22   Válasz erre: 9769
:)
    

kocosfater 9769 2012. szeptember 28. 21:12   Válasz erre: 9768
Ütni vágni lehet vele!
A multkori hidraulikát a központi sztenderre értettem,nem a lábtartóra!
    

Bedouin 9768 2012. szeptember 28. 21:04   Válasz erre: 9767
Szerintem jó az még :))))
    

S.Csaba 9767 2012. szeptember 28. 20:57  
Sziasztok,

ugye ez a lánc már kuka?
    

Bedouin 9766 2012. szeptember 28. 20:37   Válasz erre: 9765
Ez kemény volt, divatosan szólva ez odabasz :DDD
    

Macko 9765 2012. szeptember 28. 20:32   Válasz erre: 9764
Vannak ilyen emberek ám!
Tudom, hogy hihetetlen... ;-)
    

Dodiba 9764 2012. szeptember 28. 19:41   Válasz erre: 9763
Mindig csak a zabálás. :-DDDD
Elsõ a gyomor mi? :-))
    

Bedouin 9763 2012. szeptember 28. 18:03   Válasz erre: 9762
Éppen reggeliztem :(
    

Oldi 9762 2012. szeptember 28. 17:29   Válasz erre: 9755
Irok pü-t, hamár a tel.-t nem veszed fel....

    

Bedouin 9761 2012. szeptember 28. 17:18   Válasz erre: 9755
Ez még mindig aktuális, mondhatni jó lenne minél elõbb :(
    

matador 9759 2012. szeptember 28. 13:30   Válasz erre: 9756
ne mán az anyósom elköltözött és most a maradék lomok között a szerelõ aknában találtuk meg a régi bringákat 3 éve vannak ott.Állítólag már , régen elajándékozta õket, erre most elõ kerülnek.Ráadásul most a kislánynak vehettünk egy új bringát, mert hogy kinõtte a kicsit és ez pont jó lett volna.

mindegy most szívesen átadom ha kell valakinek.
    

Macko 9758 2012. szeptember 28. 12:44   Válasz erre: 9757
Nem mondod, hogy neked van olyan!!! :-D
    

fakerekû 9757 2012. szeptember 28. 12:43   Válasz erre: 9756
"szevenír nyihaha,nekukucska protkó"
(hülyét kapott a hibajavítóm)
    

Penzi 9756 2012. szeptember 28. 12:33   Válasz erre: 9753
igényes képek :-)))))

    

Bedouin 9755 2012. szeptember 28. 12:25  
A következõben szeretném segítségeteket kérni:
Egyik lányom Budapest Móricz Zsigmond körtér környékén keres albérletet a barátnõjével.
Igazából a Bartók Béla úton dolgozik és ahhoz lenne jó valami közeli és kifizethetõ albérlet.
Köszönöm elõre az igyekezeteteket :)
    

matador 9754 2012. szeptember 27. 17:12   Válasz erre: 9752
külön külön is veheti az árakat benzinben kérem...... 15 l körüli 95 -s oktán számú.
    

matador 9753 2012. szeptember 27. 16:39   Válasz erre: 9751
no képek a bringákról
    

hellboy780917 9752 2012. szeptember 27. 16:09   Válasz erre: 9751
a fiúsról esetleg küldenél pü-ben képet? thx! :) vagy csak együtt opció?
    

matador 9751 2012. szeptember 27. 10:41  
no kinek kellene 2 db 20-s gyerek kerékpár, az egyik fiús, váltós(MTB jellegû), a másik leányka kontrás változatú, valamint van egy kis bringa is mankó kerekekkel együtt.
Feleslegként mutatkoztak a garázs pakoláskor mivel a gyerkõceim kinõtték.
    

desiderus 9750 2012. szeptember 26. 22:06   Válasz erre: 9749
Az is meg van még.
Egyelõre pihenkél.
    

qqriq64 9749 2012. szeptember 26. 22:05   Válasz erre: 9744
Baszod. Nem tudtam. Én az elõzõre értettem.
De amit írtam az idomon kívûl ugyanúgy áll a mostanira is. Gratulálok.
    

desiderus 9748 2012. szeptember 26. 22:04   Válasz erre: 9747
Köszönöm !!!! :-)))))))))
    

Dodiba 9747 2012. szeptember 26. 21:40   Válasz erre: 9746
Tessék!
:-))
http://www.youtube.com/watch?v=rQN9YohnZ2E
    

desiderus 9746 2012. szeptember 26. 21:38   Válasz erre: 9745
NDK-s turmixgépet szeretnék.... :-)))))))))))
    

kocosfater 9745 2012. szeptember 26. 21:36  
Most látom hogy a segitség oldalon vagyunk! Nincs senkinek szüksége?
    

desiderus 9744 2012. szeptember 26. 21:35   Válasz erre: 9741
John, a mostanin már nincs idom.
Váltás volt, lásd reglapom.
    

desiderus 9743 2012. szeptember 26. 21:34   Válasz erre: 9739
Nem.
Tudtommal a központi támaszt lehet hidraulikusan mûködtetni.
    

kocosfater 9742 2012. szeptember 26. 21:33  
Még az Anyócának is tetszett!
    

qqriq64 9741 2012. szeptember 26. 21:29   Válasz erre: 9738
De stílusa van. Meg motornak néz ki. Bár én az alsó idomokat ledobálnám róla.
    

kocosfater 9740 2012. szeptember 26. 21:25   Válasz erre: 9738
Ezt most mire értettedD? Remélem nem a saját motorodra!!!
    

kocosfater 9739 2012. szeptember 26. 21:23   Válasz erre: 9730
Desi? csaknem az oldalsztenderre gondoltál?
    

desiderus 9738 2012. szeptember 26. 21:21   Válasz erre: 9728
Ez egy szar japán rizsrakéta.
    

desiderus 9737 2012. szeptember 26. 21:20   Válasz erre: 9729
Ya és ezek ráhatással voltak a manõverezõképességre, hatótávolságra és fegyverzetre....
Még jó, hogy Hitler síkhülye volt és nem a Focke-Wulf 190-es típust favorizálta....


De már annyira off a topic....
    

Bedouin 9736 2012. szeptember 26. 21:20   Válasz erre: 9734
Ja, feszengek, mint kurva a templomban. :)
    

kocosfater 9735 2012. szeptember 26. 21:19   Válasz erre: 9731
A Nõk 90%-nál nem a "méret" számit!!!
ezt valahol olvastam,de akkor sem hittem el....
    

Dodiba 9734 2012. szeptember 26. 21:19   Válasz erre: 9720
Látom nem találod el a helyes üléspozíciót. :-))
    

Bedouin 9733 2012. szeptember 26. 21:18   Válasz erre: 9732
Dehogynem:
"Neked a motort is feljebb kellene emelni 10 centit,..."

Na a BMW 10 centivel magasabb :)
    

kocosfater 9732 2012. szeptember 26. 21:14   Válasz erre: 9725
Én nem mondtam ilyet,és akkor vegyél BMW-t mikor nyugdijas leszel,és világkörüli útra indulsz az Anyócáddal!
    

Bedouin 9731 2012. szeptember 26. 21:13   Válasz erre: 9726
Nézd Desi a 10 centi az 10 centi!
Kérdezd csak meg a nõket :D
    

desiderus 9730 2012. szeptember 26. 21:13   Válasz erre: 9727
Nem a központi támasz hidraulikus ?
Mert olyanról hallottam már.....
    

matador 9729 2012. szeptember 26. 21:11   Válasz erre: 9726
meg az összeomló hadiipar a bombázások miatt nem volt fejlesztés és hadianyag.. meg miegymás...
    

qqriq64 9728 2012. szeptember 26. 21:10   Válasz erre: 9726
Könnyen beszélsz. Neked jó motorod van.
    

kocosfater 9727 2012. szeptember 26. 21:08  
Ezek télleg hidraulikus lábtartósok!
    

desiderus 9726 2012. szeptember 26. 21:07   Válasz erre: 9725
Vegyél béjemvét.
Me csak az a jó.

A Messerschmitt is jó volt....csak gyütt a Mustang...meg a Spitfire...
    

Bedouin 9725 2012. szeptember 26. 21:05   Válasz erre: 9723
Te vagy a 4. ember aki szerint BMW-t kellene már vennem :))))
Az kb 10 centivel magasabb :D
    

kocosfater 9724 2012. szeptember 26. 21:04   Válasz erre: 9719
A kawa,meg a honda után jön a bmvÚ! Ne izgasd fel magad!
    

kocosfater 9723 2012. szeptember 26. 21:01   Válasz erre: 9720
Neked a motort is feljebb kellene emelni 10 centit,hogy ne érjen le! Cipõt meg úgy is cseréled évente!
    

qqriq64 9722 2012. szeptember 26. 20:57   Válasz erre: 9713
Teee hát ezt az se hiszi el aki csinálta.:))))))))))))

    

kocosfater 9721 2012. szeptember 26. 20:56   Válasz erre: 9715
Garmisch Parkenkischen? Lehet hogy még igy is rosszul irtam.
Akkor pont egy magyar srác nyerte meg a fõdijat,azt a "pici" BMW-t. Azt sajnálom, hogy a magyar "klub"nem képviseltette magát a pavilonok között!
    

Bedouin 9720 2012. szeptember 26. 20:53   Válasz erre: 9718
Most mé?
Tréningen is vannak olyan gyakorlatok amikor nem kell.
No akkor huzza is vissza az a hidraulika :)
    

desiderus 9719 2012. szeptember 26. 20:51  
Na fiúk...beletenyereltetek....csak a német a jó, minden más szar.


    

Macko 9718 2012. szeptember 26. 20:47   Válasz erre: 9716
Lábtartót, mi?

Hagyjuk inkább... :-(((
    

kocosfater 9717 2012. szeptember 26. 20:46   Válasz erre: 9715
Nem mertem eltúlozni! Ami megfogott,ingyenes belépés,és ingyenes próbamotorozások minden kategóriában.
Az esti bulikat nem is említem!
    

kocosfater 9716 2012. szeptember 26. 20:43   Válasz erre: 9714
Akinek az az igénye,hogy a lábtartót hidraulika húzza vissza induláskor,az fizesse meg azt is!És akinek a gyári ülés nem tetszik,akkor rakat fel másikat!
    

ekowob 9715 2012. szeptember 26. 20:37   Válasz erre: 9714
Ha Garmisch-ra gondolsz, akkor legalább 30 000 lehetett a résztvevõk száma
    

kocosfater 9714 2012. szeptember 26. 20:35   Válasz erre: 9712
Volt egy nagy élményem pár évvel ezelõtt,egy Garnisc-hi BMW találkozón résztvennem. A tulajok nagyobb része 40 feletti volt. És több mint tizezren voltak.
    

ekowob 9713 2012. szeptember 26. 20:33   Válasz erre: 9709
Annyira kevered ráadásul, hogy még utána sem nézel annak amit írsz.
Pont a BMW szerepel mostanában a megbízhatósági statisztikák élén.
Az európai motorkerékpár-eladások elsõ helyén pedig szintén a propelleres márka áll. Többet adnak el belõle, mint a második és a harmadik helyezettbõl együtt véve.
Vagy megint csak egy flame-t dobtál be?

    

qqriq64 9712 2012. szeptember 26. 20:30   Válasz erre: 9711
A megbízhatóságról beszéltem és ez igaz a mosógépektõl a motorokig mindenre.
    

kocosfater 9711 2012. szeptember 26. 20:24   Válasz erre: 9709
Itt ebben a hozzászólásodban kevered az autóipart a motoréval.
A BMW bizonyos tipusai,nem kimondottan a tulzott kényelemrõl szólnak,fõleg nem az utasokéról! Inkább a temperamentum és a biztonság! A motorokról szolva csak annyit,hogy mindenki megtalálja a saját izlését,és kényelmét,persze az adotságaihoz képest.
    

matador 9710 2012. szeptember 26. 20:22  
Más: van egy gáz üzemû kazánom a garázsba nem kellene valakinek...üzem készségét nem tudom mert mire ide jöttem lakni már nem volt beszerelve valami KT_nem tudom hányas..
    

qqriq64 9709 2012. szeptember 26. 20:08   Válasz erre: 9708
Na akkor...
Teljesen egyetértek Veled nem is keverném bele a digókat.
Itt arról van szó hogy a japán motorkerékpáripar földbe döngölte gyakorlatilag egész Európa nagymúltú motormárkáit.
Az angolok kipusztultak (igen a Triumph is vagy húsz ére) az olaszok fényüket vesztve meggyengülve vegetálnak.
Egyedül a BMW aki jelentõs piacot lefedve talpon tudot maradni.
Sok oka van ennek. A német öntudat a valóban megbízható motorok a tradíció stb...
De mindez kevés volt és érezték is ezt a gyárban ezért fejleszteni kelett.
A négyszelepes motorokat vették mint a cukrot.
Aztán jött a telibever futómû meg az ezer irányba csukló kardánhajtás.
Meg a minõségi problémák. Ugye egy ilyen márkánál aminek az imázsa a megbízhatóságra épül már néhány lerobbanásnak is híre megy.
Egész egyszerûen a BMW nem engedhetné meg magának ezt az imázsrombolást.
Bármilyen jó motor legyen benne bármilyen jó futómû alatta bármilyen dögös formaterv mindez kevés ha ott áll a tréleren és sokan látják.
Az olaszok autó és motorkerékpár ipara ugyanilyen. Élményt és imázst adnak de megbízhatóságot nem. A franciák autóipara a "hogyan adjuk el a szart szépen csomagolva" filozófiára épül.
A japánok más utat járnak. A világon nem gyárt senki olyan unalmas autókat-motorokat mint õk. Ebben is élenjár a Toyota. De ezzel az unalmas formatervvel viszont kiemelkedõ megbízhatósággal felkapaszkodtak a csúcsra és õk a világ legtöbb autót eladó autógyára.
A BMW-nek nem azzal kéne vevõket szerezni hogy menetközben lehet benne keréknyomást ellenõrizni meg franciaágy van benne francia kurvával hanem hogy a megbízhatósági listákon az élen szerepeljen.
A német nacionalizmus még sokáig biztosítja a fennmaradásukat de a vásárlóközönség életkora nem sok jót ígér.
    

Bedouin 9708 2012. szeptember 26. 16:04   Válasz erre: 9707
Am block és ennek ellenkezõjérõl ember nincs ki meggyõzzön.
Ilyeneket csak gazdag ember vesz, vagy akinek saját szakmûhelye van ingyen alkatrésszel :)
Ettõl eltérõ postokra nem reagálok, az említett márkákat még a Ducatival is bõvíteném, melyekrõl saját és baráti körben megélt õrületek sokasága adja a tapasztalatokat!!!
    

matador 9707 2012. szeptember 26. 15:53   Válasz erre: 9706
melyikrõl Aprilliáról, MV-rõl, Moto Guzziról,stb stb
    

Bedouin 9706 2012. szeptember 26. 15:13  
Ez már lassan OFF, de beszélhetünk az olasz motorokról is :DDD
    

ekowob 9705 2012. szeptember 26. 14:40   Válasz erre: 9703
Meg a HD.
Nyilvän egy müanyag vacakra, amit 0%-ërt az emberek utän dobtak nem irigy senki.

    

Macko 9704 2012. szeptember 26. 14:37   Válasz erre: 9703
Mert savanyú a szõlõ. :-)
    

qqriq64 9703 2012. szeptember 26. 14:11   Válasz erre: 9701
Egyrészt ugye nem zörög a haraszt...
Másrészt miért pont a BMW került ilyen megvilágításba?
    

matador 9702 2012. szeptember 26. 12:02   Válasz erre: 9701
no ebben lehet igazságod.....
    

ekowob 9701 2012. szeptember 26. 11:59   Válasz erre: 9699
"Most meg mást se hallanni mint hogy milyen szar. "

Leginkább azoktól akik még csak képen láttak BMW-t.
(KFZ6)
Akiknek van és sokat mennek vele, azok nem panaszkodnak.
    

lecso 9700 2012. szeptember 26. 11:30   Válasz erre: 9675
Azért a karmantyúnak normál üzemi körülmények esetén ez a dolga. Az alárohadás azonban eltúlozza ezt a jelenséget.
    

qqriq64 9699 2012. szeptember 26. 11:28  
Nem értem én ezt...
A BMW valamikor a megbizható motorok etalonja volt.
Most meg mást se hallanni mint hogy milyen szar.
Gyenge érv ax elöéletre meg a bánásmódra hivatkozni mert ez a zászló minden motornak áll. Vagy csak a BMW-ket hanyagolják el?
Pedig sajnálom mert egyrészt nekem is volt és 50évesen került hozzám de soha semmi baja nem volt màsrészt ha arra kerül a sor én is ezt a márkát preferálnám de lehet hogy a négyszelepest kihagyom.
    

lecso 9698 2012. szeptember 26. 11:28   Válasz erre: 9676
A fékkar csere lehet halálos is. Ha a kelleténél jobban nyomja a fõfékhenger dugattyúját, az elzárhatja a "szellõzõ" furatot, ami összeköti a fékrendszer belsõ terét a tartály terével.
    

lecso 9697 2012. szeptember 26. 11:24   Válasz erre: 9680
Én tudok egy Cavalcade-ot.
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22107
5 623 Eddigi túrák
14 222 466 km
34072 Eddigi túra-résztvevők