| lecso | 9696 | 2012. szeptember 26. 11:23 | Válasz erre: 9681 |
|
A porlasztó felújító szett nem biztos, hogy lesz. De nélküle is össze lehet szedni a dolgokat bele.
|
| ekowob | 9695 | 2012. szeptember 26. 09:55 | Válasz erre: 9694 |
|
Meg, hogy mennyire figyelt rá. Mert tényleg van olyan aki addig húzza a gázt amíg megy.
|
| Macko | 9694 | 2012. szeptember 26. 08:52 | Válasz erre: 9692 |
|
Az enyémet még 128.300 kilométer alatt nem kellett hazaszállítani. Pedig lehet hogy kapott annyit, mint egy átlagos motor 3-400 ezer során... Tudod, ilyenkor mindig kérdés (ha használtan vette), hogy mi volt az elõélete! |
| kicsi | 9693 | 2012. szeptember 26. 08:27 | Válasz erre: 9690 |
|
" Újonnan szebb, jobb, az biztos" Krisztián, bizonyára megfáztál az Alpokban és lázas lehetsz , hogy ilyeneket írsz-:) Nem ismerek Rád! -:) |
| fakerekû | 9692 | 2012. szeptember 26. 07:53 | Válasz erre: 9690 |
|
Nem szeretnék vitát generálni,de...Motorostársam a Yamaháját cserélte erre a csoda BMW-re.Képzeljétek el azt az elkeseredést mikor a sok motoros között ülve azon kesereg,hogy egy rohadt túrát nem tud befejezni. Az ótvar BMW igényli a hazaszállítást.
|
| Macko | 9691 | 2012. szeptember 26. 07:50 | Válasz erre: 9690 |
|
Szerintem ne feszegessük ezt a kérdést... :-)))
|
| krisztian.fz6 | 9690 | 2012. szeptember 26. 07:41 | Válasz erre: 9689 |
|
Azért egy 100ezer km-es tartós tesztre kíváncsi lennék a megbízhatóság miatt hogy hol állna az a BMW. Újonnan szebb, jobb, az biztos.
|
| Macko | 9689 | 2012. szeptember 26. 06:24 | Válasz erre: 9680 |
|
A Goldwing most is az elõkelõ második helyen áll. A BMW K1600GTL mögött. Sokkal... :-))) |
| varawings | 9688 | 2012. szeptember 25. 23:52 | Válasz erre: 9680 |
| Bedouin | 9686 | 2012. szeptember 25. 19:16 | Válasz erre: 9684 |
|
Erre viszont semmi szükségem :DDD De szerintem hornoti hálás lesz érte :) |
| Deaka | 9684 | 2012. szeptember 25. 18:28 |
|
Bedouin! Itt van egy: http://www.hasznaltmotor.hu/hasznaltmotor/hasznaltmotorok/207428/SUZUKI_CAVALCADE.html |
| Balu | 9682 | 2012. szeptember 25. 13:49 | Válasz erre: 9676 |
|
szerintem cseréld le azt a szerelõt sürgõsen .... |
| Bedouin | 9681 | 2012. szeptember 25. 13:33 |
|
Abban kérem segítségeteket, hogy egy jó barátom vett az asszonykájának egy Kawasaki EL250 B masinát és szüksége lenne egy porlasztó felújító szettre, továbbá hátsó fékdugattyú javítókészlet és elsõ teleszkóp szimmeringekre. Ha valaki a témában tud segíteni azt hálásan köszönöm. A motor nincs az országban ezért az alkatrészek már óriási segítséget jelentenének. |
| hornoti | 9680 | 2012. szeptember 25. 13:19 |
|
üdv, keresek egy bizonyos motortípust. Suzuki GV1400 Cavalcade-ot. Esetleg, ha tud valaki ilyet az ismerõsei körében, netalán még el is adó, megköszönném, ha írna egy üzenetet. Két éve Bp-en vettünk egy motort a barátomnak és a srácnál láttam egyet az udvarban, de azt elszalasztottam, most pedig már arra sem emlékszünk merre volt, ki volt (külföldi papíros motort vettünk, azért nincs rajta a neve az adásvételin). Ha valaki magára ismer, vagy ismeri, jelezze légyszi. A Cavalcadról annyit, ha nem fejezik be a gyártását '91-ben, akkor most a Goldwing az elõkelõ 2. helyen állna. kösz |
| opesz | 9679 | 2012. szeptember 22. 22:52 | Válasz erre: 9675 |
|
A gyári szettek vagy javító készletek elég húzós áron vannak... De ha magadnak veszel bele O-gyûrûket, meg karmantyút, sokkal olcsóbb a dolog. Ami fontos, hogy CSAK EPDM anyagból készültet szerelj bele, különben 1-2 nap alatt megdagad úgy, hogy alig fogod tudni használni akár fék akár kuplungról van szó (feltéve, ha fékolaj van a kuplungnál...) De ilyesmi témában szívesen segítek... :-)
|
| klimas | 9678 | 2012. szeptember 22. 20:40 | Válasz erre: 9676 |
|
Javasolnám, ha eddig nem volt, illetve a javításnál nem lett az olaj lecserélve, most érdemes lenne!
|
| olika | 9677 | 2012. szeptember 22. 20:38 | Válasz erre: 9676 |
|
Oldi! Én tudom mi lehet a baj.Angol motorról szerelhették át a fékkart.És köztudott,hogy Angliába sok minden fordított.Lehet neked egy kuplungkart szereltek fel :)))))) |
| Oldi | 9676 | 2012. szeptember 22. 20:05 |
|
Köszönöm szépen gyerekek, az az igazság, hogy cserélve lett a fékkar, valószínûleg nem típus azonosra, nem tudom, de amikor elhoztam a szerelõtõl, is már olyan furcsa puhább, beljebb fogó volt, de volt fék, sajnos nem vittem azonnal vissza, - ezt hittem beállítás kérdése a dolog. Ahogy most viszont elég intenzíven használtam (ca.1500km) sokkal rosszabb lett a helyzet. Asszem veszek új betétet, mert fékolaj is kevés van benne, tehát kopott az és visszaviszem a szerelõhöz. Mégegyszer köszi, merthogy a fékre rohadt haklis vagyok... |
| kawa70 | 9675 | 2012. szeptember 22. 19:46 | Válasz erre: 9672 |
|
Saját példámból kiindulva: ugyanez a probléma. A fékkart csutkáig lehet huzni, kicsit rugalmas, de pumpálható és ezáltal javul a helyzet. A hibát a fékdugattyúk gumi karmantyui okozták, történetesen letapadtak a dugattyú oldalára és visszahuzták alaphelyzetbe a dugattyút. Mivel a fékbetét kopik, egyre nagyobb lett a löket, több folyadékot kell benyomni hogy elérje és hatékonyan nyomja a betéteket a tárcsához. Viszont a rugalmas karmantyúk mindig visszahuzták a dugattyút a kiindulási pontra, és nem követték a betétek kopását. Szétszedés, kitakaritás, fékolajjal bekenve ujra össze vagy ha gondolod új gumigyûrûket teszel be. Ez az én motoromhoz bõ huszonezer lett volna 8 db befõttes gumiért, igy kihagytam és a régieket tettem vissza. |
| opesz | 9674 | 2012. szeptember 22. 18:57 | Válasz erre: 9672 |
|
Az is lehetséges, hogy fékmunkahengerben a karmantyú kopott, esetleg sérült, ezért tudod markolatig húzni a fékkart... Ha ilyen hiba lenne (sajnos szétszedést igényel), bátran keres meg... ;-) |
| pandamaci | 9673 | 2012. szeptember 22. 17:47 | Válasz erre: 9672 |
|
http://www.ronayers.com/Fiche/TypeID/26/Type/FRONT_MASTER_CYLINDER_/MakeID/4/Make/Yamaha/YearID/45/Year/2004/ModelID/1802/Model/FJR1300AS_FJR1300ABS/GroupID/347102/Group/FRONT_MASTER_CYLINDER_ a 2 sz. sorozatból a számozott tárcsa forgatása-fékkar visszafelé elore huzogatás-esés- elakadás kozben valami nem esett ki? Tárcsaféknél beállítás nem lehetséges, fékbetét kopásnál nem nõ meg a fékkar útja, csak a féknyergekben kifelé megy a dugattyú, fent a tartályban meg csökken a szint.. Ha levegõs a rendszer, esetleg nyúlik-dudorodik a gumifékcsõ, vagy nem tipusazonosra lett cserélve a fékkar fõhenger-féknyereg az is okozhat ilyet. Vagy ha valami csoda folytán nagyon félrekopott a betét, es rugózik-billeg a féknyereg.HA ABS hibás azt meg nem ragozom. A fenti fõhenger dugattyúját alaphelyzetbõl (koppanásig ki) nem szabad trükkökkel benyomatni,mert ha megszunik a holtjáték, befog a fék. |
| Oldi | 9672 | 2012. szeptember 22. 16:37 |
|
Egy kis mûszaki segítség kéne Urak: a Yamahánál is az elsõ fékkar közvetlenül nyomja a hidraulikus fékhenger dugattyúját. Hol lehet azon állítani, hogy mennyit nyomjon a fékkaron lévõ kis számozott tárcsán kívül? (A betét kopott, de még használható, a fék nagyon a végén fog,-ha teljesen behúzom hozzáér a markolathoz...) |
| fido | 9671 | 2012. szeptember 22. 10:26 |
|
Sziasztok! Elhagytam a rendszámomat, (ugr 492) Esztergom és Szentedre között a 11- es úton. Ha valaki megtalálja légyszi írjon fidoweb00@gmail.comra. Köszi, Fido. |
| Szomjas | 9670 | 2012. szeptember 20. 22:40 |
|
Sziasztok! A motoros jogosítvány kategóriák módosításával kapcsolatban ki tudna segíteni nekem? Az A korlátozott kategória megszünik és helyette A2 kategória lesz. Kikell cserélni a jogsimat jövõre ez miatt vagy ráér 2014-ig? Akkor jár le ugyanis.
|
| Macko | 9669 | 2012. szeptember 18. 15:14 | Válasz erre: 9665 |
|
Instruktoronként változik, ezeknek nincs kõbe vésett mérete. Én a belsõ négyzetet a középponttól 3 méterre szoktam rakni, a külsõt (90 fokkal elfordítva) pedig 6-ra. Néha pedig motoronként is változtatni kell.
|
| Bucho | 9667 | 2012. szeptember 18. 13:18 | Válasz erre: 9666 |
|
Szia! Sugó--> oda beírod, h: jelszó...és a 3. menüpont (és követed az utasításait) remélem tudtam segíteni :-) |
| OcsiÚr | 9666 | 2012. szeptember 18. 12:58 |
|
Sziasztok! Windows 7 alatt hol lehet beállítani, hogy amikor képernyõ pihentetésbõl visszajön, kérjen jelszót? Elõre is köszi. |
| partsap | 9665 | 2012. szeptember 18. 12:39 |
|
Üdv! Aki tudja pontosan az legyen szíves és mondja meg nekem, hogy a "lóhere" nevû rutinpályás formáció az hányszor hány méteres négyzet? Elõre is köszönöm. |
| Deaka | 9662 | 2012. szeptember 17. 11:16 |
|
Vlad! Dabason az 5-ös fõút mellett (közvetlenül mellette)van egy szilárd burkolatú körbekerített "telephely" ha jól emlékszem épület nincs rajta. Pontosan nem tudom, hogy mekkora. Illetve Alsónémedin is tudok kettõt, az egyik a OMV kútnál van a körforgalomnál, az is kõrbe van kerítve, és "konténer iroda" van rajta, de errõl sem tudom, hogy mekkora, illetve van még egy, szintén Alsónémedim, a volt Suzuki szalon eladó-kiadó. ez is az OMV kút mellett van. A Dabasit itt találod: http://maps.google.hu/maps?q=Dabas&hl=hu&ll=47.203126,19.295645&spn=0.000928,0.002642&sll=47.495487,19.049586&sspn=0.029518,0.084543&oq=dabas&hnear=Dabas&t=h&z=19 |
| olika | 9661 | 2012. szeptember 17. 08:17 |
|
Sziasztok! Van itt közöttünk olyan valaki aki ipari gázokat szállít?Esetleg van valakinek ismerõse aki ilyennel foglalkozik.Szeretnék kérni egy elérhetõséget ha van rá mód. Köszönöm! |
| Suprati | 9660 | 2012. szeptember 16. 23:25 | Válasz erre: 9659 |
|
Szia! Szigethalomnál az ipari parkban mintha láttam volna kiadó telket. |
| Vlad | 9659 | 2012. szeptember 16. 23:03 |
|
Sziasztok! Esetleg valaki nem tud (vagy nincs-e neki) kiadó ipari telke Bp környéki településen? Közel autópályához, autóúthoz, amit meg lehet közelíteni kamionnal stb. Olyan 1000-2000 m2-es érdekelne. Köszi |
| kawa70 | 9658 | 2012. szeptember 16. 21:51 | Válasz erre: 9657 |
|
Mert ha el vagy foglalva, dolgozol, koszos a kezed stb. és a telefon automatikusan fogadja a hívást akkor nem kell a telefonnal bibelõdni. Kényelmes. Bár én rengeteget telefonálok de nem szeretem. Egy idõ után amúgyis nyomja a fülem
|
| qqriq64 | 9657 | 2012. szeptember 16. 20:51 | Válasz erre: 9656 |
|
Na otthon is láttam épp elég agyast akinek bele volt nõve a fülébe. Sõt többet mint itt. Én meg voltam gyõzõdve valamiért hogy ha azt használja valaki akkor csak az cseng. Viszont így mostmár tényleg nem értem miért varrják bele a fülükbe. |
| kawa70 | 9656 | 2012. szeptember 16. 20:47 | Válasz erre: 9655 |
|
Miért kéne mindig a füledbe lennie? Elég szar ugy aludni :) Az angolok amugy se észlények. Tudod, macskát mikróba nem teszünk. |
| qqriq64 | 9655 | 2012. szeptember 16. 20:11 | Válasz erre: 9654 |
|
Köszi. Akkor beújítok egyet. Tegnap voltam a Three-nél és láttam ott valami nagyon pici kötyüt 10fontért. Nem vettem meg mert azt mondta az eladó hogy mindig a fülembe kell hogy legyen. Akkor hülye volt. |
| kawa70 | 9654 | 2012. szeptember 16. 19:40 | Válasz erre: 9653 |
|
Igen, csörög a füledbe IS. Meg a telefon is ugyanugy mint elõtte. Annyit kell beállitani a telefonon, hogy ne vegye fel automaikusan ha bejövõ hivás van. De ez minden headsetre igaz. Mindig csörög a telefon is.
|
| qqriq64 | 9653 | 2012. szeptember 16. 15:08 | Válasz erre: 9652 |
|
Na akkor az kell nekem Merhogy nekem azt mondták hogy a brútuszt állandóan a fülben kell tartani. Nem értek én hozzá azé kérdeztem. |
| Deaka | 9652 | 2012. szeptember 16. 15:03 |
|
Igen, attól hogy te bluetoot hedsetet használsz, attól még a telefon hallhatóan csörög, ráérsz a csengetés közben a füledbe nyomni, mondjuk kocsiban tökéletes az ilyen használat.
|
| Deaka | 9651 | 2012. szeptember 16. 15:00 |
|
Na igen, bluetooth-os ban létezik a sima headset, de az nem fér a sisak alá. Legalább is én még nem láttam olyat. De van egy pár, ami akár a sisak alá is beférhet.
|
| qqriq64 | 9650 | 2012. szeptember 16. 14:50 | Válasz erre: 9649 |
|
Na várjá... A bluetooth-os az rendesen hallhatóan csörög? Nem csak a füledbe a kütyü? Mert ha így van akkor a probléma megoldva. |
| kawa70 | 9649 | 2012. szeptember 16. 13:46 | Válasz erre: 9648 |
|
Lehetetlen problémáid vannak :)) Ami nem bluethoth-os az csak rádiós lehet, infrás kilõve. De nem értem miért nem mindegy az adatátvitel módja. Amit leirtál azt simán megcsinálhatod egy bluethoth-ossal is. Amikor csörög beledugod a füledbe és felveszed.......
|
| qqriq64 | 9648 | 2012. szeptember 16. 12:31 | Válasz erre: 9647 |
|
Olyat akarok mint a bluetooth-os kütyü csak nem akarom hogy állandóan a fülemen legyen. Úgy akarom használni mint egy zsinóros headset-et csak zsinór nélkül mert állandó harc az életem a zsinórokkal. Magyarul ha cseng a telefon akkor bedugom a fülembe megnyomom a gombot és hallgatom. Vannak zsinór nélküli fejhallgatók nekem kicsi egy füles kéne. |
| Deaka | 9647 | 2012. szeptember 16. 11:07 |
|
Szerintem nincs ilyen. Olyan fülbedugós van, ami vezetékkel csatlakozik a bluetooth vevõ "dobozkához-hoz ami csatlakozik a telefonhoz. De pontosan nem is tudom, hogy te milyet szeretnél!
|
| qqriq64 | 9646 | 2012. szeptember 16. 10:27 |
|
Sziasztok. Létezik olyan vezeték nélküli headset ami nem bluetooth-os? Olyan ami nem pántos fülhallgató. Kicsi egyszerû csörög a telefon odatartom a fülemhez megnyomom a gombot és abban hallom a dumát. |
| 1Laciapu | 9642 | 2012. szeptember 12. 19:17 |
|
Sziasztok! Egy hozzáértõ robogószerelõt keresnék a 8.kerület és környékén, aki a fiam Yamaha Aerox robiját megszakértené. Be sem indul, tehát csak tolni tudja bárhová is. Sürgõs lenne a dolog, mert azzal jár dolgozni. Elõre is köszönöm! /én nem tudom megnézni, mert az ország másik végében lakom/ |
| zoligs | 9641 | 2012. szeptember 5. 14:32 |
|
Amennyiben valaki foglalkozik kültéri medencék lefedésével , ( 6,25X10,5 m ) kérem jelentkezzen. Elõre is köszönöm. Zoli |
| Ispan | 9640 | 2012. szeptember 3. 23:43 | Válasz erre: 9639 |
|
Szia! Nem kell ennyire berezelni. Én többször vittem a három motoromat vizsgára, a mûveleti dolgokon kívül semmi mással nem foglalkoztak. Sõt sokszor még azzal sem. Az is igaz, viszont hogy a tíz ezer km-es Bömös elvérzett a hullámos hátsó féktárcsa miatt. |
| chipetke | 9639 | 2012. szeptember 3. 23:32 |
|
nos, új mûszerfal és még némi nyalánkság (tankra való krómsityak, elsõ sárvédõ, úszó a tankba) beszerezve, ez a rész megoldva. (köszönet zbarb-nak az isteni tippért) Viszont a lámpám nem tudom, átmegy-e a mûszakin. az üvegen nincs "E" jelölés.... ami rajta van: a teteje fele: TOP szembõl jobb oldalon: DOT és az alján: SAE M71... ezzel átmegyek, vagy sürgõsen új fényszóróbetét? Ami rajta van nem gyári, mert az egy esés következtében kissé darabos lett. Ezt javításként rakták a mocira, mûhelyben. |
| chipetke | 9638 | 2012. szeptember 2. 22:32 |
|
Igen, még mindig a kis kínai gyönyörûség van meg. :P A fordulatszámmérõ nemtudom honnan kap jelet... : belemegy egy korbácsba közvetlen a mûszerkonzol alatt, és eltûnik szem elõl... Akkor semmit nem kell lepapírozni, ha építek egy másik kilométerórát és azt rakom fel? zbrab: köszi, holnap felhívom õket, a honlapon sok alkatrést nem találtam :) Macko: igenis van, csak nem QM, hanem JL és XF típusjelek alatt :) párom ma találta meg a szervizútmutatót :) holnap még azt is átnézem... |
| zbrab | 9636 | 2012. szeptember 2. 21:09 | Válasz erre: 9632 |
|
Próbáld meg itt megnézni az alkatrészt: http://www.qmmotors.hu/ Szerintem a Keeway-é is hasonló lehet. De a km órát és a fordulatszámmérõt is biztos lehet javítani. |
| kawa70 | 9635 | 2012. szeptember 2. 20:59 | Válasz erre: 9634 |
|
Az adatlap nem mindig támpont :) Amúgy ez egy létezõ motor tipus, vagy csak Chuck Norris arra járt? |
| Macko | 9634 | 2012. szeptember 2. 20:52 | Válasz erre: 9633 |
|
Ott van az adatlapján. Bár lehet hogy nem sok információt találsz róla a neten. :-) |
| kawa70 | 9633 | 2012. szeptember 2. 20:48 | Válasz erre: 9632 |
|
Például nem ártana tudni milyen motorról van szó........Az hogy mivé alakítod a km órád, azzal nagyjából senki nem foglalkozik. Elvileg mûködnie kellene :) A fordulatszám mérõ kérdés hogy honnan kapja a jelet, de egy biztos: feszültséget mér.
|
| chipetke | 9632 | 2012. szeptember 2. 16:03 |
|
Üdv mindenkinek! Hosszú idõ után újra itt vagyok, és segítség kellene. Mûszakira készíteném fel a motoromat, de ráfutottam némi problémára. A km-óra kissé nehézkesen mér, és felakad 20-30-40-nél (mikor hol). Ezzel kellen egyrészt valamit kezdenem (javítás). Eszembe jutott olyan is, hogy átépítém digitálisra, de ez nem tudom, hogy milyen hivatalos dolgokat vonna maga után. Az órát spirál hajtja, de ez lenne a legkevesebb... Ezenkívül ugyanez a bajom a fordulatszámmérõvel. ez viszont 5 db zsinórt kap és teljes halottnak tûnik, viszont gyári felszerelés. Valaki esetleg tudna nekem segíteni? |
| krisztian.fz6 | 9630 | 2012. augusztus 28. 20:16 | Válasz erre: 9628 |
|
Ja, testkábel valahol nem érintkezik, nekem az autónál volt pont így.
|
| pandamaci | 9629 | 2012. augusztus 28. 19:57 | Válasz erre: 9628 |
|
valahonnan hiányzik (lehervadt) egy testkábel.. pl próbaképpen a hátsó égõ oldalára adj testet egy méter dróttal
|
| galoscsabus | 9628 | 2012. augusztus 28. 19:47 |
|
Bitte HILFEEEE!!!! Nagyfiam 50-es Gilera endurojával szoptam egy romantikus másfél órát, a kórkép a következõ: Egyszerre ég hátul mindkét szál az égõben, a helyzetjelzõ és a féklámpa is. Elõl a világítás normálisan mûködik. Akár a fékpedál lenyomására, akár az elsõ fék behúzásakor a világítás elhalványul és a visszajelzõ lámpák a mûszerfalon mind kigyulladnak. A fék felengedése után még égnek 2-3 másodpercig, majd lassan elhalványulnak. Ha bekapcsolkom az irányjelzõt és utána nyúlok rá a fékre, akkor is ez a helyzet, csak még hozzá az index is elkezd gyorsan villogni. Lebontottam az idomokat, átnéztem a nem kötegben lévõ, szabadon lógó vezetékeket, de nem találtam kidörzsölést. Széthúztam az összes csúszócsatlakozót, adtam nekik WD40-et. Ugyan ez az akksi saruknál is. Levettem az akksit, úgy is csinálja........ Van-e bárkinek még javaslata, hogy mire kellene rápróbálnom? |
| Audimania | 9626 | 2012. augusztus 28. 14:47 | Válasz erre: 9623 |
|
Ha nincs rajta adat, vagy magának a pendrivenak a kezelõprogramja, (ezeket elvileg simán át lehet addig másolni a wincseszterre) akkor én törölném mind a két partíciót, azután létrehoznám egyben újra.
|
| OcsiÚr | 9625 | 2012. augusztus 28. 13:32 | Válasz erre: 9624 |
|
Letöltöttem az említett progit, de nem is látja a pendrive-ot
|
| OcsiÚr | 9623 | 2012. augusztus 28. 13:08 |
|
Sziasztok! A következõ problémában szeretnék segítséget kapni: adott egy 16 gigás pendrive, két partícióval: 1 giga, ill ~15 giga méretekkel. Szeretném a két partíciót egyesíteni, de a windows lemezkezlõ programja nem ad rá lehetõséget. A 15 gigás partíciónak csak a tulajdonságait engedi megtekinteni. Hogyan tudnám egyesíteni a két particiót? Elõre is köszi a segítséget! |
| varawings | 9620 | 2012. augusztus 26. 01:09 |
|
Helló! Szükségem lenne /Bp-en, v. pest megyében Bp.környékén/ olyan szakira, aki foglalkozik motorfelni görgõzéssel, ha tudtok ilyet, kérlek osszátok meg velem az elérhetõségét. Elõre is köszönöm. |
| kawa550 | 9619 | 2012. augusztus 24. 22:28 | Válasz erre: 9618 |
|
Azt néztem, könnyen mozgott. Én is tartok tõle hogy kicsit túl kajak a verda az meg nem egészséges. Lehet kap egy új rugót, az azért nem lehet egy óriási befektetés.:)
|
| pandamaci | 9618 | 2012. augusztus 24. 17:05 | Válasz erre: 9615 |
|
A karburátor pillangószelep-tengelyét nézd meg, nem szorul-e. (wd40 vagy olajos kezelés) A rugókat óvatosan b szogasd, mert megõrülsz tõle:)) Nem jó ha nagyon pörög, mert hamar szét fog esni. |
| juhasz26 | 9617 | 2012. augusztus 24. 16:53 |
|
Sziasztok! Van egy Piaggio Zip SP robogóm. Az a gondja, hogy ha a motor nincs gyújtáson, akkor is merül az akkumulátor. Olyat tapasztaltam a motornál, hogyha összekötöm a motort az akkumulátorral akkor az elején szikrázik gyújtás nélkül is, és a lenkereket megmozdítja olyankor. Lehetséges, hogy a lendkerék alatt levõ gyújtás alaplap lehet zárlatos és az meríti le az akkumulátort?(Pár óra alatt le is merül az akksi). A motoron minden tökéletesen mûködik(lámpák,indexek,önindító,automata szívató). Valaki tudja, hogy mi lehet a probléma? Válaszokat köszönöm!
|
| zooli | 9616 | 2012. augusztus 24. 14:56 | Válasz erre: 9615 |
|
" elég ritkán tartok magamnál kártyanaptárt" Felelõtlenség! Az megnyúlhatott.Fogóval kellemesen ellehet b@szni és venni újat.:))) Jó off roadozást.:) |
| kawa550 | 9615 | 2012. augusztus 24. 14:05 | Válasz erre: 9613 |
|
Én egy vékony smirglit használtam távtartónak mert az volt kéznél, elég ritkán tartok magamnál kártyanaptárt.:)))))))) A leállítókábel volt rossz, kidörzsölõdött és hozzáért a blokkhoz. Most már megy a görény, bár egy kicsit mintha jobban pörögne a kelleténél. Lehet hogy megnyúlt a regulátor visszahúzó rugója? |
| Ranger | 9614 | 2012. augusztus 24. 13:59 | Válasz erre: 9607 |
|
(Amíg nem akarsz kicsomagolni egy tömörített fájlt, amiben ékezetes hosszú fáljnevek vannak.)
|
| zooli | 9613 | 2012. augusztus 24. 09:51 | Válasz erre: 9611 |
|
Szia!Légrés beállításhoz tegyél egy kártya naptárt a lendkerék és a trafo közé és ok.
|
| Audimania | 9612 | 2012. augusztus 24. 00:26 | Válasz erre: 9607 |
|
Na azért nem ment ilyen könnyen ... de lassan megbarátkoztam vele :) qqriq: a linux kb. olyan szemléletbeli változás a windowshoz képest, mint amit az angol és a magyar munkavállaló érezhet a megbecsülésben ... de a rendszer logikáját meg kell szokni :) |
| kawa550 | 9611 | 2012. augusztus 23. 23:06 | Válasz erre: 9598 |
|
Köszi! Azt nem is tudtam hogy az a leállító, akkor majd elsõ körben megnézem mit csinál ha azt lehúzom. kábelt néztem, lepucoltam, légrést is beállítottam, bár nem mértem, csak arra figyeltem hogy legyen egy hajszálnyi rés a lendkerék meg a tekercsvégek között.
|
| Macko | 9607 | 2012. augusztus 23. 22:03 | Válasz erre: 9599 |
|
"de én nem sokáig keresgéltem ... feltettem a Linuxot :) " A legjobb döntés. :-))) |
| Games | 9606 | 2012. augusztus 23. 21:49 | Válasz erre: 9604 |
|
http://www.olcsobbat.hu/szamitastechnika/szamitogep_reszegysegek/processzorok/gyarto--intel/?gclid=CKLKlbnC_rECFci-zAodChoA6g#!gyarto=intel&order_by=olcso
|
| Games | 9605 | 2012. augusztus 23. 21:40 | Válasz erre: 9604 |
|
http://ark.intel.com/products/55626 Ilyen. Nem olyan rossz. :) |
| Games | 9602 | 2012. augusztus 23. 19:58 | Válasz erre: 9601 |
|
Probalj i3, i5, i7 proci kozul valasztani. Az utolso a dragabb, de a procit nehezen tudod kesobb cserelni, ezrt erdemes (ha van penzed ) jobbat venni. Az i5 mar nagyon jo. Asus 2 ev gar, acer csak 1, de mindkettohoz vehetsz garancia kiterjesztest. 2gb RAM-tol felfele mar jo. A 8 szinte felesleges, hacsak nem videot szerkesztesz. A lenyeg hogy 2, vagy 3 ev garancia legyen, jo procival, es jo videokartyaval. HA van rajta HDMI kimenet, akkor mar nem lehet annyira rossz a vidkari sem, ha full hd videokat leajatszik akkor meg foleg nem. Az i5/i7-es procinal van integralt videokartyas megoldas is, az sem annyira rossz mar, de nyilvan a kulonallo vidkarik erosebbek. A teljesseg igenye nelkul. :) |
| qqriq64 | 9600 | 2012. augusztus 23. 15:36 | Válasz erre: 9599 |
|
Köszi. Itt már windows7-tel telepitve adják. Viszont állitólag ez egy cég az Acerrel. Arról viszont sok jót nem hallottam. 6gigás is van az 30 fonttal olcsóbban
|
| Audimania | 9599 | 2012. augusztus 23. 15:28 | Válasz erre: 9596 |
|
Nekem is easynote van, csak 3 GB memóriával. Kb. másfél éve megy, mobilnettel, napi használattal, hétvégi vidékre hurcolással, pakolgatással. Ha nem film konvertálásra akarod használni, akkor a 2 GHz proc. elég, a memóriát meg úgysem tudod kihasználni, az nem átlag felhasználóra méretezett. Gondolom, a HDD (wincseszter) is van vagy 500 Gb, itt is igaz, hogy ha nem filmeket akarsz rajta tárolni, akkor szinte nem fogod tudni megtölteni a családi fotókkal :) Viszont ha hasonló modern gépet veszel, akkor felejtsd el az XP-t, mint op.rendszert, mert ezekre már szinte csak a Win7 telepíthetõ, elvétve van csak kivétel típus :( XP-hez a gyártó oldalán sem találtam drivert. Na jó, máshol is lehet, de én nem sokáig keresgéltem ... feltettem a Linuxot :) kieg: igaz, így a webcamot nem használom, lusta voltam drivert keresni hozzá |
| pandamaci | 9598 | 2012. augusztus 23. 14:28 | Válasz erre: 9597 |
|
1 nézd meg az 1db rádugott drót nincs-e kidörzsölõdve, ugyanis testre rakva az a leállitója 2 gyertyakábel a burkolat kivezetésénél lehet becsíve, ott átüthet 3 rárakodott retektõl megtisztitani, lendkerék es tekercs közt 0,5 légrést állitani 4 a gyertya kivezetés és test , valamint leállitó közt nem O és nem végtelen az ellenállás.. |
| kawa550 | 9597 | 2012. augusztus 23. 14:14 |
|
Egy fûnyíró gyújtótekercsét hogy lehet kimérni hogy jó-e? Konkrétan egy deka szikrát se hajlandó adni, több gyertyával is próbáltam. Csak egy saru megy rá, meg a mágnesek forognak elõtte, konkrétan pont ilyen: http://epitkezes-otthon.vatera.hu/kert_mezogazdasag/kerti_mezogazdasagi_gepek/tecumseh_centura_gyujtotekercs_bontott_1629075578.html |