19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
SEGITSÉG!!!
Következő oldal

Audimania 8776 2012. április 6. 14:38   Válasz erre: 8775
Sorry, ilyen váltószám nincs :(

A kút mélységét elsõsorban a várt vízminõség határozza meg. Ha csak locsolási célra kell (tehát nem ivóvíz minõségû), akkor elég az elsõ vízadó rétegig lejutni, ez lehet akár 2-3 m is. Sajnos (ma már) a felszínrõl összegyûlõ vizek ekkora mélységig még nem képesek annyira "öntisztulni", hogy iható is legyen :( Ha ivóvíz kell, akkor ennél mindenképpen mélyebb a kút, akár ásott, akár fúrt.

A mélység másik meghatározója az elvárt kivehetõ vízmennyiség.
Képzelj el egy nagy kiterjedésû 3-5 m vastag szivacsot, amelyik teli van vízzel. Ha ennek a tetejétõl számítva mondjuk 1 m-t leásol, és megtelik, akkor lesz egy (átmérõtõl függõen, legyen 70 cm ... ernégyzetpí) kb. 0.4 négyzetméteres alsó felületed, ahonnan a kutadba áramolhat a víz, sõt a kútban is lesz egy kb. 0.4 köbméteres vízmennyiséged. Ha percenként kiszivattyúzol 10 litert, akkor is több mint fél óra, mire kifogy. Persze közben újabb víz áramlik be, (amíg a szivacsban a vízszint magasabb, mint a kutad alja) tehát ennél sokkal tovább lehet szivattyúzni.
Fúrt kútnál mindez nem elég, hiszen belsõ térfogati tartalékod semmi, csak az azonnal beáramló vizet tudod kivenni. Ráadásul a csõ átmérõje max. 15-20 cm (sokszor csak 60mm!), ezért a vízáteresztõ felület is sokkal kisebb. Ezért minimum arra van szükséged, hogy a szivacs aljának közelébe tedd a csõ végét (ergo mélyebbre fúrj), hogy a felette levõ vízréteg saját nyomása is segítsen a víznek a kútba, illetve az annak közelébõl kiszivattyúzott víz helyére áramlani, hogy folyamatosan legyen vized.
Pontosabbat csak hidrogeológus tudna mondani. Pontosabb helymegadás esetén tehetek egy próbálkozást ...
    

Bedouin 8775 2012. április 6. 12:35  
Kútfúrós szakik segítségét kérném abban, hogy van-e valami váltószám arra, ha pl 6 méteren találnak annyi vizet a fúrtkútban, hogy akár 2-3 óra hosszat is folyamatos üzemelhet a szivattyú, akkor ásott kútnál milyen mélyre kell menni.
Azt hallottam hogy az ásott kútnál nem kell olyan mélyre menni, mint a fúrtnál ...
    

kocosfater 8774 2012. április 4. 22:20   Válasz erre: 8772
Nicsak?
    

olika 8773 2012. április 4. 22:19   Válasz erre: 8771
Gergõ!
Kár az idõt és energiát rá pocsékolni!
:)))
    

kocosfater 8772 2012. április 4. 22:19   Válasz erre: 8768
Az itinert még keresem,de már egy képet találtam.
    

furoember 8771 2012. április 4. 22:16   Válasz erre: 8770
Nem lett volna egyszerûbb kussolni, mint parasztnak lenni?!
    

vkami 8769 2012. április 4. 19:41  
nincs mit
    

Bedouin 8768 2012. április 4. 19:39  
A következõ segítséget szeretném kérni:
Szükségem lenne arra az itinerre ami 2008-ban megszervezett két tájékozódási motorversenyre készült.
1. Long Day Trophy 2008 Balaton felvidék
2. Adventure Day 2008 Tata

Ha, bármelyik meg van valakinek, azt kérem ossza meg velem.

Köszönettel: b
    

olika 8767 2012. április 4. 19:38   Válasz erre: 8766
Köszönöm!

    

vkami 8766 2012. április 4. 19:14  
olika:
http://www.wotid.com/gsxr/manual/GSXR1000-07.pdf

Innen letöltöd a Manualt, 8-24-es oldal:
512 ml. Suzuki fork oil LO1 száranként
    

olika 8765 2012. április 4. 17:27  
Sziasztok!
Tudja e valaki,hogy az 1000-es GSX-R K8-as motorbicikli elsõ telójába száranként hány dl. olaj kell?
Köszi!

    

Larten 8764 2012. április 3. 20:38   Válasz erre: 8763
Adj fel hirdetést hogy visszavásárolnád. (több helyen)
Ezek a köcsögök ilyenkor figyelik az ilyesmit.
Mondjuk nagyobb értéknél van rá esély. De akár itt is.

Ha van valami visszajelzés, akkor lehet remény.
    

Tiger 8763 2012. április 3. 20:16   Válasz erre: 8762
Berta,neked is köszönöm,jó lenne,ha eredményes lenne a keresés:-)Én is a netet bújom,de állítólag az ilyeneket ott nem hirdetik a "tolvaj urak"
    

fragile 8762 2012. április 3. 20:10   Válasz erre: 8754
facebookon is.........legyen szerencséd !


http://www.facebook.com/LopottMotorok


http://www.facebook.com/groups/293109107396291/


    

TomRed 8761 2012. április 3. 20:08   Válasz erre: 8759
Küldtem neked privát üzenetet.
    

tsanyi 8760 2012. április 3. 19:24   Válasz erre: 8759
Nem beszélve arról, hogy 12-16 bar kell bele....
    

elek89 8759 2012. április 3. 19:21  
Vagy tud valaki valami jó helyet, ahol megcsinálják? Mert nekem nincs itthon hozzá nitrogénem :S
    

elek89 8758 2012. április 3. 19:10  
Hali, van egy 2008-as zx-6r-em, a hátsó rugós tagnál kilazult a csavar és kifolyt némi olaj. Most kopog mikor visszanyomja a rugó. Mit érdemes vele csinálnom? Vegyek bele olajat, ha igen milyet érdemes? Pumpáljak rá levegõt, hogy legyen nyomás?
Elõre is köszi a válaszokat!
    

TTné 8757 2012. április 3. 17:18   Válasz erre: 8756
Sikerült, hátha szerencséd lesz, és felismeri valaki.
Nagyon drukkolok!

    

TTné 8756 2012. április 3. 15:03   Válasz erre: 8754
Valami guzmi van a facebookkal, nem enged képet feltölteni.:(
Viszont kép nélkül nem az igazi.
Kicsit késõbb megint megpróbálom.
    

acsajbok 8755 2012. április 3. 14:54  
Sajnálom!

    

Tiger 8754 2012. április 3. 14:28   Válasz erre: 8753
Szia,termeszetesen es koszonom,mert en ott nem mozgok.Egy esellyel tobb,hogy megtalaljam.
    

TTné 8753 2012. április 3. 14:22  
Kitehetem a telszámoddal a facebookon?
    

Tiger 8752 2012. április 3. 13:13  
Talán még annyit kérnék,ha valakinek lenne ötlete,milyen internetes oldalakon,fórumokon,etc. vagy egyéb helyeken érdemes keresgélnem,azt is megköszönöm tanácsként.
    

Tiger 8751 2012. április 3. 13:03  
Sziasztok,felteszem ide is, majd a "Lopott motorok" közé is, de talán ezt gyakrabban olvassátok.
Mára virradó éjjel a II.kerületben,zárt kertbõl lezárt állapotban ellopták YAMAHA Aerox 100-as robogómat.Fekete színû,ezüst feliratokkal,28.600km körüli kilométer állással.Benne egy UVEX bukó,kesztyû,stb.
Leírhatatlan érzéseim vannak a káron kívül is annyira hozzám nõtt ez a jószág és olyan jól szolgált.
Kérem,ha esetleg látnátok,vagy valamilyen hirdetésben akár alkatrészként is feltûnne,esetleg a környezetetekben "megjelenne"ez a nem túl gyakran elõforduló,viszonylag nagytestû robogó,akkor szóljatok,üzenjetek nekem.
Elõre is köszönöm,még ha a reményeim tépázottak is:-(
A képen egy szomszéd kislánnyal "szerepelnek"

    

mazsi33 8750 2012. április 2. 19:30   Válasz erre: 8749
Hát ebben bíznák hogy kiveszik ....
mert a többi cuccot meg kellett vennem a fékhez :(
Nem szeretném mégyegyszer ,de köszi
    

pandamaci 8749 2012. április 2. 19:21   Válasz erre: 8748
utángyártottban külön -tudomásom szerint- nem forgalmaznak ilyent.A 8ezres fékpofákon ez nincs rajta,csak a komplett felujitó készletben (lásd elobbi linken a képek ill leirás)
Renault szerviz 1 telefont megér, vagy marad a bontó-persze csak ha ezt az 1 sz rt neked kiveszik a dobból..
    

mazsi33 8748 2012. április 2. 19:12   Válasz erre: 8746
Igen tuti az kell az az állító rúd de állítólag ez a hivatalos megnevezése .
Nekem eltört azért nem állít
    

mazsi33 8747 2012. április 2. 19:09   Válasz erre: 8746
Nekem csak az a kis kb 8-10 cm-es bigyó kéne amin egy csavar van egy rugóval vagy mi a francal ,mert annak tört le a vége vagy a felfogatása vagy mittomén milye :D
    

pandamaci 8746 2012. április 2. 18:41   Válasz erre: 8745
http://www.unixauto.hu/Unix_CikkekLista_Form.aspx

unixautónál van komplett fekpofástól kb 50-60 ezerért.. lángautónál van külön rugó ill a fékpofát a pajzshoz rögzítõ szegek rugók alátétek 5ezerért...Ha a 2 pofa közti kitámasztó aut álitórúd kell, azt alvázszámra kérdezd renault szervizben vagy bontóban. Mintát vigyél mert többféle létezik (egy recézett anyát pöckolget egy nyelv amit rugó húz, és ez 1darabba összerohad, oszt nem állít..)


    

mazsi33 8745 2012. április 2. 18:13  
Hellóka!
Ha valaki tud segítsen már rajtam :)
Renault 19-es chamade 94'es járgányomhoz ,kellene egy bendix rendszerû automata utánnállító a jobb hátsó fékhez .Jó lenne minél elöbb 22.-én lejár a mûszakija
20/312-8270
Köszi
Alíz
    

kocosfater 8744 2012. március 28. 21:23  
Egy saját részemre szóló segitséget kérek! hogyan kell beállitani a nyelvtani segédprogramot,ahoz hogy aránylag "magyarul"tudjak irni! Nem találom a megoldást,pedig itt van a szemem elõtt.
    

kocosfater 8743 2012. március 28. 21:16   Válasz erre: 8729
Megint okoskodom egy kicsit. A fagyálló folyadék összetétele nem mindegy milyen hûtõbe ,blokba megy. Legalább is régen igy volt.
Van alluminium és rézkimélõ hûtõfolyadék,amire érdemes odafigyelni. Lehet hogy a szinek is erre utalnak,de a leirás biztosan tájékoztat.

    

kocosfater 8742 2012. március 28. 21:06   Válasz erre: 8737
Azt is tudom,:ha tovább nyomod,az a desztviz!
    

kocosfater 8741 2012. március 28. 21:04   Válasz erre: 8738
Hogy ezt visszakeressem,legalább 7500at kellene visszalépnem.
Desztvizet már sehol sem kaptam,csak ioncseréltet.
Tisztában vagyok a desztilláció fogalmával,csak a megnevezés külömbségével nem.
    

kocosfater 8740 2012. március 28. 20:23   Válasz erre: 8737
Csak azért mert én már fõztem belõle kávét,és nem lett semmi bajom! Túl sokat nem,csak 5 literbõl. Azóta csak elõforralom a vizet,és üllepitve rakom a gépbe.
    

pandamaci 8739 2012. március 28. 20:21   Válasz erre: 8736
Egy autó vagy motor hûtõrendszerébe ha csapvizet, patakvizet, ásványvizet raksz, mert pl nincs más, vagy csak lustaságból , vagy ezzel öntözöd fel a folyató hûtõt és igy közlekedsz, akkor egy idõ után rozsdás mocskos lé lesz az egészbõl .Ha mégtovább benthagyod, a hûtõ vékony hõcserélõ csöveit eltömítheti, csökken a hûtõképesség , felforrhat.Télen ha megfagy, azt nem kell részletezni mibe kerülhet..
    

pandamaci 8738 2012. március 28. 20:09   Válasz erre: 8736
Egyszer már ki lett itt elemezve, melyik mi, hol lehet beszerezni stb stb. Az is komolyan érdekel, meg lehet-e inni ,és ha igen miért nem de netalántánhogyhamégisakkormivan?????
    

Bedouin 8737 2012. március 28. 20:02   Válasz erre: 8736
Egyik sem fater, addig jó, hogy desztillált :)
De az nem víz :DDDD
    

kocosfater 8736 2012. március 28. 19:58   Válasz erre: 8730
Mi a külömbség a desztviz és az ioncserélt viz között? Ezt most télleg komolyan kérdezem,mert kiváncsi vagyok rá. Melyik alkalmas emberi fogyasztásra?
    

Petipapa 8735 2012. március 28. 19:37  
Olika, ha nincs töltésed csak szólj, viszek neked egy tölcsért. :-))

    

olika 8734 2012. március 28. 19:23   Válasz erre: 8733
köszi!
Olvasgatok,nézegetek,méregetek :)))
    

pandamaci 8733 2012. március 28. 19:22   Válasz erre: 8732
http://www.motorkari.cz/upload/files/manualy/3666_mz-etz-manual-1981-ocr.pdf

Nincs kedvem irogatni, keresd meg hogy van bekötve és mit lehet kiméregetni :)) 73? - 86 oldal kb
    

olika 8732 2012. március 28. 18:41  
Mz ETZ 250-es motorbiciklinek nincs töltése.Feszültségszabályzó új,szénkefék rendben vannak.
Miképpen tudom megállíptani,hogy generátor melyik része a beteg.Álló vagy a forgórész???
Köszi:))
    

TomRed 8731 2012. március 28. 18:04   Válasz erre: 8697
Van egy új hír a megmaradt MANYUP tagoknak. ING nem kér tagdíj befizetést, OTP igen. Viszont ING kénytelen egy kisebb adományt kérni, mivel kell a költségeire: http://www.portfolio.hu/befektetesi_alapok/ongondoskodas/az_ing_nyugdijpenztarnal_is_0_forint_a_minimalis_tagdij.164923.html
    

hellboy780917 8730 2012. március 28. 09:52  
tudom részletkérdés, de a desztillált víz és az ioncserélt víz nemugyanaz... árban sem, ráadásul elõbbit nemigen kapni mindnehol... de pandamaci írása teljesen szakszerû minden más tekintetben.
    

pandamaci 8729 2012. március 27. 19:11   Válasz erre: 8727
Gyakorlatilag mindegy milyen , autóhoz való (glikol alapú) fagyállót vehetsz. Kék piros v zöld színû lehet, a tömény az minusz 70 fokos (rá van írva) Ezt 1:1 arányban kell deszt.vizzel (ioncserélt viz pl amit anyu a vasalóba önt ) keverni - na akkor -35fokig lesz jó. Töményen ne öntsd a hûtõbe, túlhigítva meg értelemszerüen megfagyhat.Ha -36 fokosat kapsz az már be van keverve ahhoz nem kell desztviz.Nehogy tévedésbõl ablakmosó folyadékkal töltsd fel.
A hûtõsapkát levéve lassan öntsd fel, közben nyomogasd ossze a gumicsöveket,pár mp-re inditsd be hogy könnyebben elnyelje.Kiegyenlitõt is töltsd lel.Bezárt hûtõsapkával melegítsd be hogy a termosztát is kinyisson (teljes hûtõ forró legyen) Várd meg mig lehûl, nézd meg a hûtõ tele van-e (ha kell tölts utána) ill a kiegyenlitõbõl mennyit szívott le min max közt legyen. Aztán próba után másnap reggel hidegen még ránézhetsz a kiegyenlitõben a szintre
FORRÓ motoron NE vedd le a hûtõsapkát, mert azonnal kiköpi a vizet,és LEforrázhatod magad !!
    

GSXF600 8728 2012. március 27. 18:26  
K8-as suzuki sv650-hez keresek doboztartó karokat platnival,vagy csak külön karokat.
30/3386090
    

Vbandit 8727 2012. március 22. 19:16  
Sziasztok!


Van egy Pegaso 650 Trail-em aminek a hûtõje valami oknál fogva kilyukadt, így hát le kellett engednem a hûtõfolyadékot és egy kissé szétkapni a mocit. A hûtõt sikerült megjavíttatni viszont a hûtõfolyadék feltöltésben és elsõsorban a légtelenítésben a segítségeteket szeretném kérni, mivel még nem csináltam ilyet. Pontosan milyen fajtát és hol töltsem bele a hûtõrendszerbe(a hûtõ betöltõnyílásán vagy a kiegyenlítõ tartályon keresztül)? Ha ez megvan hogyan tudom légteleníteni a rendszert?



Válaszotokat elõre is köszönöm!
    

tsanyi 8726 2012. március 22. 09:53  
BBkapitánynak kellenének a fotók a hóbagolyról a videójához. Akinél van még kép legyen szíves küldje el Neki, a következõ bagoly túránál megvan az elérhetõsége.
    

olika 8725 2012. március 22. 09:37  
#8703 bejegyzés megoldódott.
Köszönöm azoknak akik segíteni próbáltak és köszönöm annak aki elhozza a csomagot!!!
    

Larten 8724 2012. március 21. 22:14   Válasz erre: 8723
No öreg korára is tanul az ember valamit. :))))
    

kawa70 8723 2012. március 21. 22:08   Válasz erre: 8719
Mert rutintalan volt :) Azokba a biztifoglalatokba az alaménium egyforintost vagy ötvenfillérest kellett tenni :) Aztán egy-egy sikeresebb zárlat esetén úgy lõtte ki, hogy alig találta meg az ember :)
    

kawa70 8722 2012. március 21. 22:03   Válasz erre: 8720
Azt értem, de ne csak egy szegmensét vizsgáld a motorkategóriáknak :) Ebben a kategóriában van helye a kardánnak, a többiben nem mindig ideális :)
    

Rudo 8721 2012. március 21. 21:56   Válasz erre: 8718
"akár terepen is elõfordulhat, ott a lánc elég problémás a tulzott kopás miatt"-a gardán meg elég problémás a súlya miatt+olyan erõket produkál amik elõsegítik a motor mihamarabbi elkaparását.
    

qqriq64 8720 2012. március 21. 21:43   Válasz erre: 8718
Meg mert a legnagyobb konkurens õsidõk óta azt használja.
    

Larten 8719 2012. március 21. 21:40   Válasz erre: 8714
Persze ha bizti után így már értem, ok.

Csak rögtön eszembe jutott egykori kollegám aki a Skodájába
a kiment bizti helyére betett egy hatos csavart hogy menjen az autója. Majd néhány nap múlva elment a Fõvárosi Nagycirkuszba az asszonnyal.

Aztán az elõadás szünetében bemondták a hangosbemondóba, hogy az ilyen meg ilyen rendszámú Skoda tulajdonosa sürgõsen menjen az autójához, mert ég.
No akkor volt csak röhögés a cirkuszban amikor igyekezett kifelé a sorok között.
    

kawa70 8718 2012. március 21. 21:32   Válasz erre: 8716
Mindkettõ túra motor, akár terepen is elõfordulhat, ott a lánc elég problémás a tulzott kopás miatt......
    

kawa70 8717 2012. március 21. 21:30   Válasz erre: 8706
Nem gond a készüléknek, a tervezõk gondoltak rá :) Ahogy irták is, a belsõ áramköri stabilizátor megfelelõ tápot biztosit. Némelyik szivargyujtós töltõ simán dugható akár 24 akár 12 V-os aljzatba, midenhonnan ugyanazt fogja adni a készüléknek.
    

qqriq64 8716 2012. március 21. 21:30   Válasz erre: 8704
Csak a legnépszerûbb szegmenst említem. Honda Crossover Yamaha Super Tenere 1200
    

kawa70 8715 2012. március 21. 21:28   Válasz erre: 8701
Mindnek megvannak a maga korlátai és elõnyei......A kardán és a szij egy bizonyos fordulatszám és teljesitmény után alkalmatlan, igy valamelyest igaza volt az ipsének :) nem épp verseny technika, de ott a kardán és a szij nem lenne jó. A szij gyengéje az átvihetõ teljesitmény és nyomaték, a kardáné a fordulatszám. De a gyártók nagyjából jól belövik ezt :) Egy túra motorra a legstrapabiróbb dolog a kardán, kevés karbantartási igénnyel, egy nem ép idegbeteg csopperre meg tökéletes a szíj - csendes, és egy darabig azzal se kell foglalkozni. A lánc meg mindenhova jó, de egy sietõsebb 200 LE feletti motorra más nem nagyon válik be.
    

egynyoc 8714 2012. március 21. 21:26   Válasz erre: 8713
Nem, csak gondoltam ez egyértelmû hogy külön bizti, nálam 10A...
    

Larten 8713 2012. március 21. 20:53   Válasz erre: 8709
A szivargyújtó pozitívját közvetlen az aksira tetted bizti nélkül?
    

poteka 8712 2012. március 21. 20:52  
Köszönöm a gyors válaszokat! Akkor nem aggódom túl, a biztosíték marad, a negatív meg jön a testrõl. Csak azért bizonytalanodtam el, mert a neten utánanézve stabilizátor IC-ket, meg mindenféle kapcsolásokat láttam, de ezek szerint nem ennyire komplikált a helyzet.

Amúgy a motor egy 97-es Transalp, a fesszabályzó jó, könyv szerinti tartományban tartja a feszültséget az akku pólusain mérve.

Mégegyszer köszönöm!

üdv
poteka
    

talicskas 8711 2012. március 21. 20:51   Válasz erre: 8703
szia!

tudok segíteni, ha még aktuális!
holnap reggel 9h körül tervezem a Miskolci érkezésemet, ahol ledobok két boltot, majd Eger, térsége....... végül Budapest.
jelezd ha kellek!
    

Rudo 8710 2012. március 21. 20:50   Válasz erre: 8706
Nyugodtan kösd az akkura,ugyanaz a áramingadozás megvan mindenhol a rendszerben.
    

egynyoc 8709 2012. március 21. 20:48   Válasz erre: 8706
Nem kell sztem ezt túl komplikálni, nálam pozitív az akksiról test meg a kormányról, évek óta hibátlanul......
    

Larten 8708 2012. március 21. 20:46   Válasz erre: 8706

...a pozitív ág biztosítékán kívül (10-15A) kell valami varázslat az "áramkörbe...
Nem kell, csakis a bizti elmenõ feléhez csatlakozz a pozitívval,
a negatívot pedig a testrõl vedd le.

Az ilyen mértékû feszültség ingadozás nem probléma,
a GPS a beleintegrált stabilizátorral tölti a saját akkuját.
    

olika 8707 2012. március 21. 20:39   Válasz erre: 8706
Nekem a motoron az egyik a szivargyújtó aljzat az akksi pozitív,másik a negatív oldalára van kötve.Eddig mûködött és a töltött készüléknek sincs semmi baj.
    

poteka 8706 2012. március 21. 20:21  
Urak, éppen szivargyújtó aljzatot szerelnék be a motorra (holnapra kellene, hogy menjen a Becker navi).

A kérdésem, hogy a pozitív ág biztosítékán kívül (10-15A) kell valami varázslat az "áramkörbe"? Vagy simán pozitív az akku pozitív sarujához, negatív meg a negatívhoz vagy simán testhez?

Csak azért, mert kimértem, milyen feszültségek fordulnak elõ az akkusarukon különbözõ fordulatszámok és álló motor mellett, és hát van ott minden 12,5-tõl 14,5-ig. Nem kell ezt stabilizálni?

Válaszotokat elõre is köszönöm!
    

Larten 8705 2012. március 21. 20:13   Válasz erre: 8703
Mi egy bizonyos futárszolgálattal dolgozunk, felveszi az árut,
másnap a címre adja le, úgy ezernyóccáz körül 5 kg-ig.
Ha ez segíteni tud rajtad akkor hívj.
Kell a feladási cím és a kézbesítési cím.
Havi elszámolásban vagyok velük (átut.)
    

Page 8704 2012. március 21. 19:54   Válasz erre: 8701
Látom ehhez is jobban értesz mindenkinél. (hülye gyártók)

A köcsög BMW is azért használja az S1000RR-nél a láncot!
"Érdekes módon egyre több gyártó tér át a kardánra. Meg a szíjra."

Oszt hol melyik mikor?

    

olika 8703 2012. március 21. 17:03  
Keresnék egy embert aki ma,holnap esetleg a hétvégén megy Miskolcra Budapestrõl.Egy csomagot kellene felhozni Pestre.
Köszönöm!
    

Sam001 8702 2012. március 21. 12:06  
Köszönöm mindenkinek a véleményét (a lánc kontra szíj ügyben)! :)
    

qqriq64 8701 2012. március 21. 07:44   Válasz erre: 8699
Valamikor régen volt itt egyszer egy polémia lánc kontra kardán.
Engem simán kardánbuzinak neveztek mert jobbnak tartom.
Merthogy azt mondta az ipse hogy ö maradna a láncnál mert az versenytechnika.
Ja. Az egy versenyt kibíró blokk is az mégsem kívánja senki.
Érdekes módon egyre több gyártó tér át a kardánra. Meg a szíjra.
Az utólagos átalakítás viszont ugyan nem éri meg de mégis ad egy különlegességet a motornak.
A chopperek átalakítása sem kifizetödö mégis sokan vagyonokat ölnek bele.
    

qqriq64 8700 2012. március 21. 07:36   Válasz erre: 8698
Köszi Neked is.
Azt nem tudom hogy interneten lehet e a váltást intézni.
    

TomRed 8699 2012. március 20. 22:02   Válasz erre: 8694
Olcsóbb venni egy Scottoilert a Louisnál, mint átszerelni: http://www.louis.de/_30bd367f3bc6957cdf0e9056fb25538654/index.php?topic=artnr&artnr=10003248
Nekem muszáj volt, nem tudom megszokni a fújkálást.:-)
Jó dolog volt az MZ-nek a burkolt lánca. Kár volt leszokniuk errõl a megoldásról a gyártóknak.
    

TomRed 8698 2012. március 20. 21:55   Válasz erre: 8689
Itt van egy cikk a MANYUP-ok helyzetérõl: http://www.portfolio.hu/befektetesi_alapok/nyugdij/nyugdij_menjek_vagy_maradjak_a_penztarban.164186.html
ING csak jövõ évtõl kéri a cikkben írt befizetéseket. OTP pedig már az idén a magasabb összegeit.
Ez volt a teljesítményük tavaly: http://www.portfolio.hu/befektetesi_alapok/nyugdij/vallottak_a_nyugdijpenztarak_itt_a_lista_a_teljesitmenyekrol.164299.html
Most tényleg csak akkor kell nyilatkozni, ha megszûnik a pénztár vagy át akarsz lépni mégis az államiba. Olyat nem olvastam, hogy személyesen kellene nyilatkozni. Érdemes lenne megírni egy magyar posta címet a pénztáradnak, hogy megkapjad az értesítéseket.
    

qqriq64 8697 2012. március 20. 21:48   Válasz erre: 8691

Ezt találtam az AEGON oldalán.
Én is náluk vagyok.
"Mely pénztárakba lehet átlépni és meddig érdemes ezzel várni?
Ha Ön a magánpénztári tagság fenntartása mellett dönt, akkor át kell majd lépnie egy másik magánnyugdíjpénztárba. Errõl azonban nem feltétlenül kell március 31-éig döntenie. A végelszámolás kezdõ idõpontját (várhatóan 2012. június 1.) követõ 30 napon belül írásban keressük meg Önt és felkérjük, hogy további 30 napon belül nyilatkozzon arról, melyik pénztárba kíván átlépni. Ha a levélben megadott határidõn belül Ön nem válaszol, akkor automatikusan a tb-rendszerbe kerül visszaléptetésre.

Azért is érdemes várni a pénztárválasztással, mert a magánnyugdíjpénztári szektorban további (akár törvényi) változásokra, összeolvadásokra és megszûnésekre lehet számítani. Ezért javasoljuk, hogy döntése elõtt mindenképpen keresse fel a pénztárak, illetve a Stabilitás Pénztárszövetség honlapját (www.stabilitas.hu), és tájékozódjon az aktuális pénztári hírekrõl."
    

qqriq64 8696 2012. március 20. 21:29   Válasz erre: 8691
Köszi.
    

Audimania 8695 2012. március 20. 21:29   Válasz erre: 8694
Már miért ne ihatnál? Akkor már nem vezetsz.
Aztán majd befújod azt a láncot, ha már nem leszel szomjas. Nekem bevált :)
    

Larten 8694 2012. március 20. 21:22   Válasz erre: 8693
Hú István erre nem gondoltam! Köszi hogy mondod.

Oda teszem a flakont a hûtõszekrénybe a söröm mellé,
így amikor hazaérek és feltépem a hûtõ ajtaját akkor konstatálom;
... Larten nem iszol, befújod a láncot vazze. :)))
    

Audimania 8693 2012. március 20. 21:16   Válasz erre: 8692
Pedig a legegyszerûbb a túra végén hazaérve a még meleg láncot megnézni és befújni :)
    

Larten 8692 2012. március 20. 21:06   Válasz erre: 8688
Olvasd el a "Yamaha Fazer segítsünk és ismerkedjünk" a tegnapi 24457 hsz-t.
Én megértem amivel indokol. Én például akkor veszem észre hogy nincs befújva a lánc amikor már beöltöztem.
    

Olívia 8691 2012. március 20. 20:52   Válasz erre: 8689
Márc 31-ig visszaléphetsz az államiba úgy, hogy a reál hozamot megkaphatod, utána már erre nem lesz lehetõséged. Ha maradsz, akkor figyeld a saját pénztáradat, megmaradnak-e vagy feloszlatják magukat. Az enyémek (AEGON)valószínû az utóbbi mellett döntenek majd, de ez is a következõ hetekben dõl el. Ha megszûnik a pénztárad, akkor május 31-ig választanod kell egy újat és belépned, ha nem teszed, akkor automatikusan az államiba kerülsz. Röviden ennyi, de folyamatosan figyelni kell a híreket, érdemes a pénztárad honlapját!
    

kocosfater 8690 2012. március 20. 20:51   Válasz erre: 8686
Nem semmi gond,tavaszi ujraélesztés kapcsán!
Egy bontó telefonszáma: próbáld meg itt:30/579 83 60.
    

qqriq64 8689 2012. március 20. 20:45  
Hölgyek Urak segítsetek.
Hallottam valamit hogy az a tolvaj banda magáévá teszi a MANYUP-ban maradottak pénzét. Meg hogy valamit nyilatkoznunk kell hogy önként és dalolva adjuk oda vagy szimplán kizsebelnek.
Ki tud errõl többet? Meg én hogyan nyilatkozzak innen?
    

kocosfater 8688 2012. március 20. 20:43   Válasz erre: 8680
Én nem ajánlanám! A költségekbõl tiz garnitúra legjobb minõségû láncot megveheted lánckerekekkel együtt. Egy szijra adnak 60-70 ezer garanciát,de ennek ára százezer felett van. És még bejöhet egy kõfelverõdés is,ami külön sérülést okozhat a kevlárban.
Nem kis dolog a primertengely legyártatása,valamint a hátsó bordázott dob megoldása. De valójában miért is akarod átalakitani?
    

kocosfater 8687 2012. március 20. 20:24   Válasz erre: 8685
Már rég mosolyogtam ijen jóizût!Pedig nem is a humoroldalon vagyunk.
    

PoGa 8686 2012. március 20. 19:53  
Szépet mindenkinek!
Nemrég írtam a kawám(1000 rx) problémájáról...Nos hát megtaláltuk a hibát!A generátor meghajtólánc feszítõje megadta magát,és a kuplungban eltört 1-2 rugót!Szóval ezért "sztrájkolt" a kicsike!:)A lánc egyben van,a lamellákkal sincs gond!Most egy feszítõ,és egy kuplung kellene nekem!Ha valaki tudna segíteni,annak igazán nagyon örülnék!Elõre is köszönöm!Sziasztok
    

Hardbiker 8685 2012. március 19. 20:58   Válasz erre: 8680
Lehetséges, érdemes! Csak a lukak a szíjon a megfelelõ lánckerékmérethez igazodjanak! :-)))))
    

Macko 8684 2012. március 19. 20:14   Válasz erre: 8680
Amúgy nem nagyon. DL650-et építettek már át. Semmi baj a mûködésével, de nagyon költséges móka.
    

Sam001 8683 2012. március 19. 19:30   Válasz erre: 8682
Köszönöm az ötletet! :)
    

Larten 8682 2012. március 19. 18:56   Válasz erre: 8680
Próbáld meg feltenni a kérdést az alábbi topikon:
"Yamaha Fazer segítsünk és ismerkedjünk"

Elég jól otthon vannak a fiúk a Fazeres problémákban.
    

KissTibiSzegedrõl 8681 2012. március 19. 18:22   Válasz erre: 8679
Köszi, továbbítottam!
    

Sam001 8680 2012. március 19. 16:51  
Üdv mindenkinek!

Lehetséges/érdemes olyan átépítésbe belekezdeni, amely során egy '98-as 400-as Fazer lánchajtását szíjasra cserélnénk?
    



KissTibiSzegedrõl 8677 2012. március 19. 08:26   Válasz erre: 8674
:( mégsem jó. Hasonló, de nem ilyen. Ennek 2 csatlakozója van az Övének csak 1.
    

vkami 8676 2012. március 18. 16:03  
Nincs mit
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22107
5 623 Eddigi túrák
14 222 466 km
34072 Eddigi túra-résztvevők