| Audimania | 8776 | 2012. április 6. 14:38 | Válasz erre: 8775 |
|
Sorry, ilyen váltószám nincs :( A kút mélységét elsõsorban a várt vízminõség határozza meg. Ha csak locsolási célra kell (tehát nem ivóvíz minõségû), akkor elég az elsõ vízadó rétegig lejutni, ez lehet akár 2-3 m is. Sajnos (ma már) a felszínrõl összegyûlõ vizek ekkora mélységig még nem képesek annyira "öntisztulni", hogy iható is legyen :( Ha ivóvíz kell, akkor ennél mindenképpen mélyebb a kút, akár ásott, akár fúrt. A mélység másik meghatározója az elvárt kivehetõ vízmennyiség. Képzelj el egy nagy kiterjedésû 3-5 m vastag szivacsot, amelyik teli van vízzel. Ha ennek a tetejétõl számítva mondjuk 1 m-t leásol, és megtelik, akkor lesz egy (átmérõtõl függõen, legyen 70 cm ... ernégyzetpí) kb. 0.4 négyzetméteres alsó felületed, ahonnan a kutadba áramolhat a víz, sõt a kútban is lesz egy kb. 0.4 köbméteres vízmennyiséged. Ha percenként kiszivattyúzol 10 litert, akkor is több mint fél óra, mire kifogy. Persze közben újabb víz áramlik be, (amíg a szivacsban a vízszint magasabb, mint a kutad alja) tehát ennél sokkal tovább lehet szivattyúzni. Fúrt kútnál mindez nem elég, hiszen belsõ térfogati tartalékod semmi, csak az azonnal beáramló vizet tudod kivenni. Ráadásul a csõ átmérõje max. 15-20 cm (sokszor csak 60mm!), ezért a vízáteresztõ felület is sokkal kisebb. Ezért minimum arra van szükséged, hogy a szivacs aljának közelébe tedd a csõ végét (ergo mélyebbre fúrj), hogy a felette levõ vízréteg saját nyomása is segítsen a víznek a kútba, illetve az annak közelébõl kiszivattyúzott víz helyére áramlani, hogy folyamatosan legyen vized. Pontosabbat csak hidrogeológus tudna mondani. Pontosabb helymegadás esetén tehetek egy próbálkozást ... |
| Bedouin | 8775 | 2012. április 6. 12:35 |
|
Kútfúrós szakik segítségét kérném abban, hogy van-e valami váltószám arra, ha pl 6 méteren találnak annyi vizet a fúrtkútban, hogy akár 2-3 óra hosszat is folyamatos üzemelhet a szivattyú, akkor ásott kútnál milyen mélyre kell menni. Azt hallottam hogy az ásott kútnál nem kell olyan mélyre menni, mint a fúrtnál ... |
| olika | 8773 | 2012. április 4. 22:19 | Válasz erre: 8771 |
|
Gergõ! Kár az idõt és energiát rá pocsékolni! :))) |
| kocosfater | 8772 | 2012. április 4. 22:19 | Válasz erre: 8768 |
|
Az itinert még keresem,de már egy képet találtam.
|
| furoember | 8771 | 2012. április 4. 22:16 | Válasz erre: 8770 |
|
Nem lett volna egyszerûbb kussolni, mint parasztnak lenni?!
|
| Bedouin | 8768 | 2012. április 4. 19:39 |
|
A következõ segítséget szeretném kérni: Szükségem lenne arra az itinerre ami 2008-ban megszervezett két tájékozódási motorversenyre készült. 1. Long Day Trophy 2008 Balaton felvidék 2. Adventure Day 2008 Tata Ha, bármelyik meg van valakinek, azt kérem ossza meg velem. Köszönettel: b |
| vkami | 8766 | 2012. április 4. 19:14 |
|
olika: http://www.wotid.com/gsxr/manual/GSXR1000-07.pdf Innen letöltöd a Manualt, 8-24-es oldal: 512 ml. Suzuki fork oil LO1 száranként |
| olika | 8765 | 2012. április 4. 17:27 |
|
Sziasztok! Tudja e valaki,hogy az 1000-es GSX-R K8-as motorbicikli elsõ telójába száranként hány dl. olaj kell? Köszi! |
| Larten | 8764 | 2012. április 3. 20:38 | Válasz erre: 8763 |
|
Adj fel hirdetést hogy visszavásárolnád. (több helyen) Ezek a köcsögök ilyenkor figyelik az ilyesmit. Mondjuk nagyobb értéknél van rá esély. De akár itt is. Ha van valami visszajelzés, akkor lehet remény. |
| Tiger | 8763 | 2012. április 3. 20:16 | Válasz erre: 8762 |
|
Berta,neked is köszönöm,jó lenne,ha eredményes lenne a keresés:-)Én is a netet bújom,de állítólag az ilyeneket ott nem hirdetik a "tolvaj urak"
|
| fragile | 8762 | 2012. április 3. 20:10 | Válasz erre: 8754 |
|
facebookon is.........legyen szerencséd ! http://www.facebook.com/LopottMotorok http://www.facebook.com/groups/293109107396291/ |
| tsanyi | 8760 | 2012. április 3. 19:24 | Válasz erre: 8759 |
|
Nem beszélve arról, hogy 12-16 bar kell bele....
|
| elek89 | 8759 | 2012. április 3. 19:21 |
|
Vagy tud valaki valami jó helyet, ahol megcsinálják? Mert nekem nincs itthon hozzá nitrogénem :S
|
| elek89 | 8758 | 2012. április 3. 19:10 |
|
Hali, van egy 2008-as zx-6r-em, a hátsó rugós tagnál kilazult a csavar és kifolyt némi olaj. Most kopog mikor visszanyomja a rugó. Mit érdemes vele csinálnom? Vegyek bele olajat, ha igen milyet érdemes? Pumpáljak rá levegõt, hogy legyen nyomás? Elõre is köszi a válaszokat! |
| TTné | 8757 | 2012. április 3. 17:18 | Válasz erre: 8756 |
|
Sikerült, hátha szerencséd lesz, és felismeri valaki. Nagyon drukkolok! |
| TTné | 8756 | 2012. április 3. 15:03 | Válasz erre: 8754 |
|
Valami guzmi van a facebookkal, nem enged képet feltölteni.:( Viszont kép nélkül nem az igazi. Kicsit késõbb megint megpróbálom. |
| Tiger | 8754 | 2012. április 3. 14:28 | Válasz erre: 8753 |
|
Szia,termeszetesen es koszonom,mert en ott nem mozgok.Egy esellyel tobb,hogy megtalaljam.
|
| Tiger | 8752 | 2012. április 3. 13:13 |
|
Talán még annyit kérnék,ha valakinek lenne ötlete,milyen internetes oldalakon,fórumokon,etc. vagy egyéb helyeken érdemes keresgélnem,azt is megköszönöm tanácsként.
|
| Tiger | 8751 | 2012. április 3. 13:03 |
| mazsi33 | 8750 | 2012. április 2. 19:30 | Válasz erre: 8749 |
|
Hát ebben bíznák hogy kiveszik .... mert a többi cuccot meg kellett vennem a fékhez :( Nem szeretném mégyegyszer ,de köszi |
| pandamaci | 8749 | 2012. április 2. 19:21 | Válasz erre: 8748 |
|
utángyártottban külön -tudomásom szerint- nem forgalmaznak ilyent.A 8ezres fékpofákon ez nincs rajta,csak a komplett felujitó készletben (lásd elobbi linken a képek ill leirás) Renault szerviz 1 telefont megér, vagy marad a bontó-persze csak ha ezt az 1 sz rt neked kiveszik a dobból.. |
| mazsi33 | 8748 | 2012. április 2. 19:12 | Válasz erre: 8746 |
|
Igen tuti az kell az az állító rúd de állítólag ez a hivatalos megnevezése . Nekem eltört azért nem állít |
| mazsi33 | 8747 | 2012. április 2. 19:09 | Válasz erre: 8746 |
|
Nekem csak az a kis kb 8-10 cm-es bigyó kéne amin egy csavar van egy rugóval vagy mi a francal ,mert annak tört le a vége vagy a felfogatása vagy mittomén milye :D
|
| pandamaci | 8746 | 2012. április 2. 18:41 | Válasz erre: 8745 |
|
http://www.unixauto.hu/Unix_CikkekLista_Form.aspx unixautónál van komplett fekpofástól kb 50-60 ezerért.. lángautónál van külön rugó ill a fékpofát a pajzshoz rögzítõ szegek rugók alátétek 5ezerért...Ha a 2 pofa közti kitámasztó aut álitórúd kell, azt alvázszámra kérdezd renault szervizben vagy bontóban. Mintát vigyél mert többféle létezik (egy recézett anyát pöckolget egy nyelv amit rugó húz, és ez 1darabba összerohad, oszt nem állít..) |
| mazsi33 | 8745 | 2012. április 2. 18:13 |
|
Hellóka! Ha valaki tud segítsen már rajtam :) Renault 19-es chamade 94'es járgányomhoz ,kellene egy bendix rendszerû automata utánnállító a jobb hátsó fékhez .Jó lenne minél elöbb 22.-én lejár a mûszakija 20/312-8270 Köszi Alíz |
| kocosfater | 8744 | 2012. március 28. 21:23 |
|
Egy saját részemre szóló segitséget kérek! hogyan kell beállitani a nyelvtani segédprogramot,ahoz hogy aránylag "magyarul"tudjak irni! Nem találom a megoldást,pedig itt van a szemem elõtt.
|
| kocosfater | 8743 | 2012. március 28. 21:16 | Válasz erre: 8729 |
|
Megint okoskodom egy kicsit. A fagyálló folyadék összetétele nem mindegy milyen hûtõbe ,blokba megy. Legalább is régen igy volt. Van alluminium és rézkimélõ hûtõfolyadék,amire érdemes odafigyelni. Lehet hogy a szinek is erre utalnak,de a leirás biztosan tájékoztat. |
| kocosfater | 8742 | 2012. március 28. 21:06 | Válasz erre: 8737 |
|
Azt is tudom,:ha tovább nyomod,az a desztviz!
|
| kocosfater | 8741 | 2012. március 28. 21:04 | Válasz erre: 8738 |
|
Hogy ezt visszakeressem,legalább 7500at kellene visszalépnem. Desztvizet már sehol sem kaptam,csak ioncseréltet. Tisztában vagyok a desztilláció fogalmával,csak a megnevezés külömbségével nem. |
| kocosfater | 8740 | 2012. március 28. 20:23 | Válasz erre: 8737 |
|
Csak azért mert én már fõztem belõle kávét,és nem lett semmi bajom! Túl sokat nem,csak 5 literbõl. Azóta csak elõforralom a vizet,és üllepitve rakom a gépbe.
|
| pandamaci | 8739 | 2012. március 28. 20:21 | Válasz erre: 8736 |
|
Egy autó vagy motor hûtõrendszerébe ha csapvizet, patakvizet, ásványvizet raksz, mert pl nincs más, vagy csak lustaságból , vagy ezzel öntözöd fel a folyató hûtõt és igy közlekedsz, akkor egy idõ után rozsdás mocskos lé lesz az egészbõl .Ha mégtovább benthagyod, a hûtõ vékony hõcserélõ csöveit eltömítheti, csökken a hûtõképesség , felforrhat.Télen ha megfagy, azt nem kell részletezni mibe kerülhet..
|
| pandamaci | 8738 | 2012. március 28. 20:09 | Válasz erre: 8736 |
|
Egyszer már ki lett itt elemezve, melyik mi, hol lehet beszerezni stb stb. Az is komolyan érdekel, meg lehet-e inni ,és ha igen miért nem de netalántánhogyhamégisakkormivan?????
|
| Bedouin | 8737 | 2012. március 28. 20:02 | Válasz erre: 8736 |
|
Egyik sem fater, addig jó, hogy desztillált :) De az nem víz :DDDD |
| kocosfater | 8736 | 2012. március 28. 19:58 | Válasz erre: 8730 |
|
Mi a külömbség a desztviz és az ioncserélt viz között? Ezt most télleg komolyan kérdezem,mert kiváncsi vagyok rá. Melyik alkalmas emberi fogyasztásra?
|
| Petipapa | 8735 | 2012. március 28. 19:37 |
|
Olika, ha nincs töltésed csak szólj, viszek neked egy tölcsért. :-)) |
| pandamaci | 8733 | 2012. március 28. 19:22 | Válasz erre: 8732 |
|
http://www.motorkari.cz/upload/files/manualy/3666_mz-etz-manual-1981-ocr.pdf Nincs kedvem irogatni, keresd meg hogy van bekötve és mit lehet kiméregetni :)) 73? - 86 oldal kb |
| olika | 8732 | 2012. március 28. 18:41 |
|
Mz ETZ 250-es motorbiciklinek nincs töltése.Feszültségszabályzó új,szénkefék rendben vannak. Miképpen tudom megállíptani,hogy generátor melyik része a beteg.Álló vagy a forgórész??? Köszi:)) |
| TomRed | 8731 | 2012. március 28. 18:04 | Válasz erre: 8697 |
|
Van egy új hír a megmaradt MANYUP tagoknak. ING nem kér tagdíj befizetést, OTP igen. Viszont ING kénytelen egy kisebb adományt kérni, mivel kell a költségeire: http://www.portfolio.hu/befektetesi_alapok/ongondoskodas/az_ing_nyugdijpenztarnal_is_0_forint_a_minimalis_tagdij.164923.html
|
| hellboy780917 | 8730 | 2012. március 28. 09:52 |
|
tudom részletkérdés, de a desztillált víz és az ioncserélt víz nemugyanaz... árban sem, ráadásul elõbbit nemigen kapni mindnehol... de pandamaci írása teljesen szakszerû minden más tekintetben.
|
| pandamaci | 8729 | 2012. március 27. 19:11 | Válasz erre: 8727 |
|
Gyakorlatilag mindegy milyen , autóhoz való (glikol alapú) fagyállót vehetsz. Kék piros v zöld színû lehet, a tömény az minusz 70 fokos (rá van írva) Ezt 1:1 arányban kell deszt.vizzel (ioncserélt viz pl amit anyu a vasalóba önt ) keverni - na akkor -35fokig lesz jó. Töményen ne öntsd a hûtõbe, túlhigítva meg értelemszerüen megfagyhat.Ha -36 fokosat kapsz az már be van keverve ahhoz nem kell desztviz.Nehogy tévedésbõl ablakmosó folyadékkal töltsd fel. A hûtõsapkát levéve lassan öntsd fel, közben nyomogasd ossze a gumicsöveket,pár mp-re inditsd be hogy könnyebben elnyelje.Kiegyenlitõt is töltsd lel.Bezárt hûtõsapkával melegítsd be hogy a termosztát is kinyisson (teljes hûtõ forró legyen) Várd meg mig lehûl, nézd meg a hûtõ tele van-e (ha kell tölts utána) ill a kiegyenlitõbõl mennyit szívott le min max közt legyen. Aztán próba után másnap reggel hidegen még ránézhetsz a kiegyenlitõben a szintre FORRÓ motoron NE vedd le a hûtõsapkát, mert azonnal kiköpi a vizet,és LEforrázhatod magad !! |
| GSXF600 | 8728 | 2012. március 27. 18:26 |
|
K8-as suzuki sv650-hez keresek doboztartó karokat platnival,vagy csak külön karokat. 30/3386090 |
| Vbandit | 8727 | 2012. március 22. 19:16 |
|
Sziasztok! Van egy Pegaso 650 Trail-em aminek a hûtõje valami oknál fogva kilyukadt, így hát le kellett engednem a hûtõfolyadékot és egy kissé szétkapni a mocit. A hûtõt sikerült megjavíttatni viszont a hûtõfolyadék feltöltésben és elsõsorban a légtelenítésben a segítségeteket szeretném kérni, mivel még nem csináltam ilyet. Pontosan milyen fajtát és hol töltsem bele a hûtõrendszerbe(a hûtõ betöltõnyílásán vagy a kiegyenlítõ tartályon keresztül)? Ha ez megvan hogyan tudom légteleníteni a rendszert? Válaszotokat elõre is köszönöm! |
| tsanyi | 8726 | 2012. március 22. 09:53 |
|
BBkapitánynak kellenének a fotók a hóbagolyról a videójához. Akinél van még kép legyen szíves küldje el Neki, a következõ bagoly túránál megvan az elérhetõsége.
|
| olika | 8725 | 2012. március 22. 09:37 |
|
#8703 bejegyzés megoldódott. Köszönöm azoknak akik segíteni próbáltak és köszönöm annak aki elhozza a csomagot!!! |
| Larten | 8724 | 2012. március 21. 22:14 | Válasz erre: 8723 |
|
No öreg korára is tanul az ember valamit. :))))
|
| kawa70 | 8723 | 2012. március 21. 22:08 | Válasz erre: 8719 |
|
Mert rutintalan volt :) Azokba a biztifoglalatokba az alaménium egyforintost vagy ötvenfillérest kellett tenni :) Aztán egy-egy sikeresebb zárlat esetén úgy lõtte ki, hogy alig találta meg az ember :)
|
| kawa70 | 8722 | 2012. március 21. 22:03 | Válasz erre: 8720 |
|
Azt értem, de ne csak egy szegmensét vizsgáld a motorkategóriáknak :) Ebben a kategóriában van helye a kardánnak, a többiben nem mindig ideális :)
|
| Rudo | 8721 | 2012. március 21. 21:56 | Válasz erre: 8718 |
|
"akár terepen is elõfordulhat, ott a lánc elég problémás a tulzott kopás miatt"-a gardán meg elég problémás a súlya miatt+olyan erõket produkál amik elõsegítik a motor mihamarabbi elkaparását.
|
| qqriq64 | 8720 | 2012. március 21. 21:43 | Válasz erre: 8718 |
|
Meg mert a legnagyobb konkurens õsidõk óta azt használja.
|
| Larten | 8719 | 2012. március 21. 21:40 | Válasz erre: 8714 |
|
Persze ha bizti után így már értem, ok. Csak rögtön eszembe jutott egykori kollegám aki a Skodájába a kiment bizti helyére betett egy hatos csavart hogy menjen az autója. Majd néhány nap múlva elment a Fõvárosi Nagycirkuszba az asszonnyal. Aztán az elõadás szünetében bemondták a hangosbemondóba, hogy az ilyen meg ilyen rendszámú Skoda tulajdonosa sürgõsen menjen az autójához, mert ég. No akkor volt csak röhögés a cirkuszban amikor igyekezett kifelé a sorok között. |
| kawa70 | 8718 | 2012. március 21. 21:32 | Válasz erre: 8716 |
|
Mindkettõ túra motor, akár terepen is elõfordulhat, ott a lánc elég problémás a tulzott kopás miatt......
|
| kawa70 | 8717 | 2012. március 21. 21:30 | Válasz erre: 8706 |
|
Nem gond a készüléknek, a tervezõk gondoltak rá :) Ahogy irták is, a belsõ áramköri stabilizátor megfelelõ tápot biztosit. Némelyik szivargyujtós töltõ simán dugható akár 24 akár 12 V-os aljzatba, midenhonnan ugyanazt fogja adni a készüléknek.
|
| qqriq64 | 8716 | 2012. március 21. 21:30 | Válasz erre: 8704 |
|
Csak a legnépszerûbb szegmenst említem. Honda Crossover Yamaha Super Tenere 1200
|
| kawa70 | 8715 | 2012. március 21. 21:28 | Válasz erre: 8701 |
|
Mindnek megvannak a maga korlátai és elõnyei......A kardán és a szij egy bizonyos fordulatszám és teljesitmény után alkalmatlan, igy valamelyest igaza volt az ipsének :) nem épp verseny technika, de ott a kardán és a szij nem lenne jó. A szij gyengéje az átvihetõ teljesitmény és nyomaték, a kardáné a fordulatszám. De a gyártók nagyjából jól belövik ezt :) Egy túra motorra a legstrapabiróbb dolog a kardán, kevés karbantartási igénnyel, egy nem ép idegbeteg csopperre meg tökéletes a szíj - csendes, és egy darabig azzal se kell foglalkozni. A lánc meg mindenhova jó, de egy sietõsebb 200 LE feletti motorra más nem nagyon válik be.
|
| egynyoc | 8714 | 2012. március 21. 21:26 | Válasz erre: 8713 |
|
Nem, csak gondoltam ez egyértelmû hogy külön bizti, nálam 10A...
|
| Larten | 8713 | 2012. március 21. 20:53 | Válasz erre: 8709 |
|
A szivargyújtó pozitívját közvetlen az aksira tetted bizti nélkül?
|
| poteka | 8712 | 2012. március 21. 20:52 |
|
Köszönöm a gyors válaszokat! Akkor nem aggódom túl, a biztosíték marad, a negatív meg jön a testrõl. Csak azért bizonytalanodtam el, mert a neten utánanézve stabilizátor IC-ket, meg mindenféle kapcsolásokat láttam, de ezek szerint nem ennyire komplikált a helyzet. Amúgy a motor egy 97-es Transalp, a fesszabályzó jó, könyv szerinti tartományban tartja a feszültséget az akku pólusain mérve. Mégegyszer köszönöm! üdv poteka |
| talicskas | 8711 | 2012. március 21. 20:51 | Válasz erre: 8703 |
|
szia! tudok segíteni, ha még aktuális! holnap reggel 9h körül tervezem a Miskolci érkezésemet, ahol ledobok két boltot, majd Eger, térsége....... végül Budapest. jelezd ha kellek! |
| Rudo | 8710 | 2012. március 21. 20:50 | Válasz erre: 8706 |
|
Nyugodtan kösd az akkura,ugyanaz a áramingadozás megvan mindenhol a rendszerben.
|
| egynyoc | 8709 | 2012. március 21. 20:48 | Válasz erre: 8706 |
|
Nem kell sztem ezt túl komplikálni, nálam pozitív az akksiról test meg a kormányról, évek óta hibátlanul......
|
| Larten | 8708 | 2012. március 21. 20:46 | Válasz erre: 8706 |
|
...a pozitív ág biztosítékán kívül (10-15A) kell valami varázslat az "áramkörbe... Nem kell, csakis a bizti elmenõ feléhez csatlakozz a pozitívval, a negatívot pedig a testrõl vedd le. Az ilyen mértékû feszültség ingadozás nem probléma, a GPS a beleintegrált stabilizátorral tölti a saját akkuját. |
| olika | 8707 | 2012. március 21. 20:39 | Válasz erre: 8706 |
|
Nekem a motoron az egyik a szivargyújtó aljzat az akksi pozitív,másik a negatív oldalára van kötve.Eddig mûködött és a töltött készüléknek sincs semmi baj.
|
| poteka | 8706 | 2012. március 21. 20:21 |
|
Urak, éppen szivargyújtó aljzatot szerelnék be a motorra (holnapra kellene, hogy menjen a Becker navi). A kérdésem, hogy a pozitív ág biztosítékán kívül (10-15A) kell valami varázslat az "áramkörbe"? Vagy simán pozitív az akku pozitív sarujához, negatív meg a negatívhoz vagy simán testhez? Csak azért, mert kimértem, milyen feszültségek fordulnak elõ az akkusarukon különbözõ fordulatszámok és álló motor mellett, és hát van ott minden 12,5-tõl 14,5-ig. Nem kell ezt stabilizálni? Válaszotokat elõre is köszönöm! |
| Larten | 8705 | 2012. március 21. 20:13 | Válasz erre: 8703 |
|
Mi egy bizonyos futárszolgálattal dolgozunk, felveszi az árut, másnap a címre adja le, úgy ezernyóccáz körül 5 kg-ig. Ha ez segíteni tud rajtad akkor hívj. Kell a feladási cím és a kézbesítési cím. Havi elszámolásban vagyok velük (átut.) |
| Page | 8704 | 2012. március 21. 19:54 | Válasz erre: 8701 |
|
Látom ehhez is jobban értesz mindenkinél. (hülye gyártók) A köcsög BMW is azért használja az S1000RR-nél a láncot! "Érdekes módon egyre több gyártó tér át a kardánra. Meg a szíjra." Oszt hol melyik mikor? |
| olika | 8703 | 2012. március 21. 17:03 |
|
Keresnék egy embert aki ma,holnap esetleg a hétvégén megy Miskolcra Budapestrõl.Egy csomagot kellene felhozni Pestre. Köszönöm! |
| Sam001 | 8702 | 2012. március 21. 12:06 |
|
Köszönöm mindenkinek a véleményét (a lánc kontra szíj ügyben)! :)
|
| qqriq64 | 8701 | 2012. március 21. 07:44 | Válasz erre: 8699 |
|
Valamikor régen volt itt egyszer egy polémia lánc kontra kardán. Engem simán kardánbuzinak neveztek mert jobbnak tartom. Merthogy azt mondta az ipse hogy ö maradna a láncnál mert az versenytechnika. Ja. Az egy versenyt kibíró blokk is az mégsem kívánja senki. Érdekes módon egyre több gyártó tér át a kardánra. Meg a szíjra. Az utólagos átalakítás viszont ugyan nem éri meg de mégis ad egy különlegességet a motornak. A chopperek átalakítása sem kifizetödö mégis sokan vagyonokat ölnek bele. |
| qqriq64 | 8700 | 2012. március 21. 07:36 | Válasz erre: 8698 |
|
Köszi Neked is. Azt nem tudom hogy interneten lehet e a váltást intézni. |
| TomRed | 8699 | 2012. március 20. 22:02 | Válasz erre: 8694 |
|
Olcsóbb venni egy Scottoilert a Louisnál, mint átszerelni: http://www.louis.de/_30bd367f3bc6957cdf0e9056fb25538654/index.php?topic=artnr&artnr=10003248 Nekem muszáj volt, nem tudom megszokni a fújkálást.:-) Jó dolog volt az MZ-nek a burkolt lánca. Kár volt leszokniuk errõl a megoldásról a gyártóknak. |
| TomRed | 8698 | 2012. március 20. 21:55 | Válasz erre: 8689 |
|
Itt van egy cikk a MANYUP-ok helyzetérõl: http://www.portfolio.hu/befektetesi_alapok/nyugdij/nyugdij_menjek_vagy_maradjak_a_penztarban.164186.html ING csak jövõ évtõl kéri a cikkben írt befizetéseket. OTP pedig már az idén a magasabb összegeit. Ez volt a teljesítményük tavaly: http://www.portfolio.hu/befektetesi_alapok/nyugdij/vallottak_a_nyugdijpenztarak_itt_a_lista_a_teljesitmenyekrol.164299.html Most tényleg csak akkor kell nyilatkozni, ha megszûnik a pénztár vagy át akarsz lépni mégis az államiba. Olyat nem olvastam, hogy személyesen kellene nyilatkozni. Érdemes lenne megírni egy magyar posta címet a pénztáradnak, hogy megkapjad az értesítéseket. |
| qqriq64 | 8697 | 2012. március 20. 21:48 | Válasz erre: 8691 |
|
Ezt találtam az AEGON oldalán. Én is náluk vagyok. "Mely pénztárakba lehet átlépni és meddig érdemes ezzel várni? Ha Ön a magánpénztári tagság fenntartása mellett dönt, akkor át kell majd lépnie egy másik magánnyugdíjpénztárba. Errõl azonban nem feltétlenül kell március 31-éig döntenie. A végelszámolás kezdõ idõpontját (várhatóan 2012. június 1.) követõ 30 napon belül írásban keressük meg Önt és felkérjük, hogy további 30 napon belül nyilatkozzon arról, melyik pénztárba kíván átlépni. Ha a levélben megadott határidõn belül Ön nem válaszol, akkor automatikusan a tb-rendszerbe kerül visszaléptetésre. Azért is érdemes várni a pénztárválasztással, mert a magánnyugdíjpénztári szektorban további (akár törvényi) változásokra, összeolvadásokra és megszûnésekre lehet számítani. Ezért javasoljuk, hogy döntése elõtt mindenképpen keresse fel a pénztárak, illetve a Stabilitás Pénztárszövetség honlapját (www.stabilitas.hu), és tájékozódjon az aktuális pénztári hírekrõl." |
| Audimania | 8695 | 2012. március 20. 21:29 | Válasz erre: 8694 |
|
Már miért ne ihatnál? Akkor már nem vezetsz. Aztán majd befújod azt a láncot, ha már nem leszel szomjas. Nekem bevált :) |
| Larten | 8694 | 2012. március 20. 21:22 | Válasz erre: 8693 |
|
Hú István erre nem gondoltam! Köszi hogy mondod. Oda teszem a flakont a hûtõszekrénybe a söröm mellé, így amikor hazaérek és feltépem a hûtõ ajtaját akkor konstatálom; ... Larten nem iszol, befújod a láncot vazze. :))) |
| Audimania | 8693 | 2012. március 20. 21:16 | Válasz erre: 8692 |
|
Pedig a legegyszerûbb a túra végén hazaérve a még meleg láncot megnézni és befújni :)
|
| Larten | 8692 | 2012. március 20. 21:06 | Válasz erre: 8688 |
|
Olvasd el a "Yamaha Fazer segítsünk és ismerkedjünk" a tegnapi 24457 hsz-t. Én megértem amivel indokol. Én például akkor veszem észre hogy nincs befújva a lánc amikor már beöltöztem. |
| Olívia | 8691 | 2012. március 20. 20:52 | Válasz erre: 8689 |
|
Márc 31-ig visszaléphetsz az államiba úgy, hogy a reál hozamot megkaphatod, utána már erre nem lesz lehetõséged. Ha maradsz, akkor figyeld a saját pénztáradat, megmaradnak-e vagy feloszlatják magukat. Az enyémek (AEGON)valószínû az utóbbi mellett döntenek majd, de ez is a következõ hetekben dõl el. Ha megszûnik a pénztárad, akkor május 31-ig választanod kell egy újat és belépned, ha nem teszed, akkor automatikusan az államiba kerülsz. Röviden ennyi, de folyamatosan figyelni kell a híreket, érdemes a pénztárad honlapját!
|
| kocosfater | 8690 | 2012. március 20. 20:51 | Válasz erre: 8686 |
|
Nem semmi gond,tavaszi ujraélesztés kapcsán! Egy bontó telefonszáma: próbáld meg itt:30/579 83 60. |
| qqriq64 | 8689 | 2012. március 20. 20:45 |
|
Hölgyek Urak segítsetek. Hallottam valamit hogy az a tolvaj banda magáévá teszi a MANYUP-ban maradottak pénzét. Meg hogy valamit nyilatkoznunk kell hogy önként és dalolva adjuk oda vagy szimplán kizsebelnek. Ki tud errõl többet? Meg én hogyan nyilatkozzak innen? |
| kocosfater | 8688 | 2012. március 20. 20:43 | Válasz erre: 8680 |
|
Én nem ajánlanám! A költségekbõl tiz garnitúra legjobb minõségû láncot megveheted lánckerekekkel együtt. Egy szijra adnak 60-70 ezer garanciát,de ennek ára százezer felett van. És még bejöhet egy kõfelverõdés is,ami külön sérülést okozhat a kevlárban. Nem kis dolog a primertengely legyártatása,valamint a hátsó bordázott dob megoldása. De valójában miért is akarod átalakitani? |
| kocosfater | 8687 | 2012. március 20. 20:24 | Válasz erre: 8685 |
|
Már rég mosolyogtam ijen jóizût!Pedig nem is a humoroldalon vagyunk.
|
| PoGa | 8686 | 2012. március 20. 19:53 |
|
Szépet mindenkinek! Nemrég írtam a kawám(1000 rx) problémájáról...Nos hát megtaláltuk a hibát!A generátor meghajtólánc feszítõje megadta magát,és a kuplungban eltört 1-2 rugót!Szóval ezért "sztrájkolt" a kicsike!:)A lánc egyben van,a lamellákkal sincs gond!Most egy feszítõ,és egy kuplung kellene nekem!Ha valaki tudna segíteni,annak igazán nagyon örülnék!Elõre is köszönöm!Sziasztok |
| Hardbiker | 8685 | 2012. március 19. 20:58 | Válasz erre: 8680 |
|
Lehetséges, érdemes! Csak a lukak a szíjon a megfelelõ lánckerékmérethez igazodjanak! :-)))))
|
| Macko | 8684 | 2012. március 19. 20:14 | Válasz erre: 8680 |
|
Amúgy nem nagyon. DL650-et építettek már át. Semmi baj a mûködésével, de nagyon költséges móka.
|
| Larten | 8682 | 2012. március 19. 18:56 | Válasz erre: 8680 |
|
Próbáld meg feltenni a kérdést az alábbi topikon: "Yamaha Fazer segítsünk és ismerkedjünk" Elég jól otthon vannak a fiúk a Fazeres problémákban. |
| Sam001 | 8680 | 2012. március 19. 16:51 |
|
Üdv mindenkinek! Lehetséges/érdemes olyan átépítésbe belekezdeni, amely során egy '98-as 400-as Fazer lánchajtását szíjasra cserélnénk? |
| vkami | 8679 | 2012. március 19. 15:27 |
| vkami | 8678 | 2012. március 19. 15:18 |
|
Ez egy csatis: http://www.ebay.com/itm/Derestrict-CDI-For-SUZUKI-BANDIT400-GK75A-VTEC-Ignition-/280698836726?pt=LH_DefaultDomain_100&hash=item415af456f6&vxp=mtr |
| KissTibiSzegedrõl | 8677 | 2012. március 19. 08:26 | Válasz erre: 8674 |
|
:( mégsem jó. Hasonló, de nem ilyen. Ennek 2 csatlakozója van az Övének csak 1.
|