| Gobelax | 7554 | 2011. július 1. 18:39 |
|
Szép napot mindenkinek.Olyan kérdéssel,kéréssel fordulok a tisztelt társasághoz,hogy van 1 kawa eliminatorom 400-as és nemrég mûszaki intézésre vittem a szerelõhöz(ismerõs),gondoltam ha ott van cserélje ki a gyertyákat.Ez megtörtént,fizettem,de utána a motor 20 km után állt be normál alapjáratra.Visszavittem a mocit,hogy valami nem jó és az egyik henger is vacakol,erre úgy megcsinálta,hogy jó ha 2 henger ment,aztán karbikon alsó tömítéseket cserélt.Most elhoztam,mert azt mondja valószínü gyûrû ,na de 27000 km-nél?Most megy 3 henger és rosszabb,mint volt meg nincs ereje.Szerelõhibám lenne?Kawasaki szaki van?
|
| Tompecs | 7553 | 2011. június 30. 13:17 | Válasz erre: 7550 |
|
Asszem ismerem a készüléket (olvastam róla). Alapvetõ hibát ejtenek a hatásfok számításánál, nem tudják, hogy mit kell a számlálóba és mit kell a nevezõbe írni, így egy csodálatos 100%+ os hatásfok jön ki. Arról meg, hogy "energia megmaradás törvénye" még csak nem is hallottak! :-)))))))))) |
| Diver | 7552 | 2011. június 29. 21:33 | Válasz erre: 7549 |
|
Köszi szépen!!! Sokat segítettél!:-DDDDD Szín alapján döntsek? Mondjuk ha ratyesz lennék, ONLY PINK?:-DDDD Fasza...:-))))
|
| hellboy780917 | 7550 | 2011. június 29. 21:10 |
|
elõre szólok, kicsit hosszú lesz. de ez a parasztvakítás felsõfoka, tegnaõelõtt reggel kaptam ezt a szép levelet: Tisztelt Cégvezetõ! Elnézést kérek, hogy levelemmel zavarom. Szeretnék Önnel egy terméket megismertetni, kérem olvassa végig levelemet; nem fogja megbánni. Fuvarozó cégek kiadásainak nagy részét az üzemanyagköltség teszi ki. Cégünk egy készüléket forgalmaz, mely ezt a költséget csökkenti, mégpedig akár az 50%-ára. Hogy lehetséges ez? Nem tudom, tudja-e, hogy a vízben több energia van, mint az ásványi olajokban. Ezt használja ki a készülék. A károsanyag kibocsájtás 10%-ára csökken. A motor teljesítménye 5-7%-al növekszik. És a legfontosabb szempont, hogy az üzemanyag fogyasztás akár 50%-ára is csökken, melybõl 40%-ot garantálunk. Számolja tehát végig… ha egy átlagos kamiont veszünk, mely fogyasztása 30 liter/100 km egy átlagos kamionsofõr 10 000 km-t vezet havonta. Ez annyit tesz, hogy 3000 l üzemanyagot elfogyaszt. Mai áron számolva ez 3000x270= 1 110 000 Ft Mi ennek legalább a 40%-át megtakarítjuk Önnek. Ez minimálisan számolva 440 000 Ft megtakarítás kamiononként. Hogy juthat hozzá a készülékhez: Megrendeli nálunk. Mennyibe kerül? Többfajta készülék létezik. A két alapvetõ típus között (száraz és nedves cellás) sem árban, sem hatásfokban nincs különbség. Egy kamionba szerelhetõ készülék ára nettó 1400 Euro. A garanciát csak akkor tudjuk vállalni, ha a készüléket a mi szerelõink szerelik be. Ennek a költsége nettó 25000 Ft. Így az összköltség 1400x270=378 000 + 25000 =403 000 Ft+ÁFA. Ez az összeg kb. 1 havi megtakarítás. Ha megrendeli a készüléket 7 napon belül, úgy a beszerelés költségét mi álljuk. Kérem gondolja át! Tud Ön olyan üzletet, mely 1 hónap alatt kitermeli saját árát? Én nem nagyon. A készülékre jelenleg 4 hét várakozási idõ van, mely a megrendelések számának – és a magas üzemanyagáraknak – köszönhetõ. Ha bármilyen kérdése van, e-mailen megtalál. Tisztelettel (akinek kell az elérhetõségek, pü-be átadom! :D:D:D ) |
| Tompecs | 7549 | 2011. június 29. 20:56 | Válasz erre: 7547 |
|
Tõlem mikor megkérdezi a kedves ügyfél, azt szoktam mondani, hogy nem hiszek az ilyen csodatevõ (füstölés csökkentõ olajfogyasztás csökkentõ stb) kegyszerekben, hanem én a szelepszár szimmeringben és a dugattyúgyûrûben valamint az ezekhez tartozó alkatrészek illesztéseiben hiszek. Tanács: menjél be a boltba, nézegessed meg a kínálatot, azt amelyiknek megtetszik a színe (vagy bármije) azt vedd meg és használd, vagy ne vedd meg és ne használd! :-) |
| hellboy780917 | 7548 | 2011. június 29. 20:52 | Válasz erre: 7546 |
|
én a prolong-ot nem ajánlottam... egyéb kiegészítõ adalékok meg a wynns és az stp-vel kiis merül a felhozatal... :)
|
| Tompecs | 7546 | 2011. június 29. 20:48 | Válasz erre: 7543 |
|
Jut eszembe te is szép egy forma vagy: másnak nem ajánlod, de te azért töltögetsz a tiedbe! :-)))))))))99
|
| tsanyi | 7541 | 2011. június 29. 20:32 | Válasz erre: 7539 |
|
Na akkor aki próbálta is.....Érden van egy motorszerelõ aki sok gépbe tette a prolong mkp-ba gyártott változatát és az tényleg jó volt, de ilyet már régóta nem láttam.....én most a Liqui-Moly adalékát teszem bele a sajátomba és aki kéri és az sem rossz bár teljesen másképp mükszik...
|
| V-reb | 7540 | 2011. június 29. 20:28 | Válasz erre: 7535 |
|
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/05-Suzuki-C50-VL800-Boulevard-9433-MILES-ENGINE-MOTOR-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem2eb62935d7QQitemZ200624649687QQptZMotorcyclesQ5fPartsQ5fAccessories
|
| Diver | 7539 | 2011. június 29. 20:26 | Válasz erre: 7532 |
|
NA! Hát (háttal nem kezdünk mondatot) elég sok építõ hozzászólást észleltem a témában, ITT a SEGÍTSÉG fórumban...:-DDDD Szóval továbbra is olyan vagyok, mint egy falhoz vert lófasz...:-DDDDD Állelúja:-)))) |
| tsanyi | 7538 | 2011. június 29. 19:53 | Válasz erre: 7537 |
|
Igazukl van, egy olyan fószerrel vedd fel a kapcsolatot aki ilyenekkel foglalkozik...az a pár rugó megéri, hogy ne szívjál...
|
| bandi0 | 7537 | 2011. június 29. 19:47 | Válasz erre: 7528 |
|
Pegaso650, Larten, Matador kösz a válaszokat, megpróbálom kimûvelni magam a témában.
|
| pandamaci | 7536 | 2011. június 29. 16:38 | Válasz erre: 7532 |
|
Minek bele, unatkozol? Az olajban forgó kuplungodat minimum elb ssza, ha tényleg olyan jól ken :)) /vegyél az árából benzint- szerintem/ |
| v800 | 7535 | 2011. június 29. 16:10 |
|
Sziasztok! VL800 Intruderhez keresnék bontott blokkot.2004.évi a motor.Ha van Valakinek...:-)Esetleg egy megbízható bontót. Köszi |
| hellboy780917 | 7533 | 2011. június 29. 10:24 |
|
szerintem hagyd mindkettõt... :) parasztvakítás. mármint az elsõ.... :D igaz, én az autóimba, de mindegyikbe teszek mindig valami más és más tisztítót, oktánszámnövelõt, stb... meghálálja azt. szerintem a motor is így lenne vele, az én digorakétám is megkapta, megis hálálta, igaz azóta már nem az élményeimet gyarapítja már, de azóta is repked rendesen. |
| Diver | 7532 | 2011. június 29. 10:05 |
|
Sziasztok! Szerintetek érdemes Prolong motorolajadalékot tenni a mociba? Esetleg valakinek tapasztalat? Használok vele, vagy ártok? Olyan bizonytalan vagyok...vagy mégsem?:-))) Vagy nyissak egy új fórumot neki? Lehet, hogy az lesz...:-DDD |
| lacika64 | 7531 | 2011. június 28. 22:19 |
|
Sziasztok!Motorosok,segédmotorosok tankönyvére lenne szükségünk,ha van valakinek és nincs már rá szüksége átvenném,köszi.
|
| matador | 7530 | 2011. június 28. 21:20 | Válasz erre: 7527 |
|
IMI 12R , debreceni illetõségû, pü-ben kérdezd meg. Nálam a Virágó jött külföldrõl, adás-vételi, mûszaki vizsga igazolás, (ezek eredetben német nyelven fordítást nem kértek , mert nemzetközi okmány) ,vámolás, (csekkezés),magyar mûszaki vizsga , alig valami, eredet vizsga,(mivel volt érvényes EU- országi vizsga) rendszám, regadó, aztán kiadták a törzskönyvet forgalmit. |
| whisky71 | 7529 | 2011. június 28. 21:06 | Válasz erre: 7525 |
|
Sajnálom, bár nagyon nem lepõdöm meg. :( Ha esetleg kell még valamiben segíteni (tanács, progi), csak szólj! Üdv. W. |
| Pegaso650 | 7528 | 2011. június 28. 20:53 | Válasz erre: 7526 |
|
Keresd Triisy-t. Õ hozott be egy Kawasaki Tengai-t és az utolsó fecniig ismeri az ügymenetet. Itt ír róla: http://motorosok.hu/viewtopic.php?f=11&t=1032 Érdemes elolvasni! |
| Larten | 7527 | 2011. június 28. 20:39 | Válasz erre: 7526 |
|
Ha nem hoztál még be, ne tedd amíg tisztában nem leszel mindennel. Besétálsz tudatlanul a zsákutcába valami papír hiánya miatt, aztán egy éy mire kimosod a járgányt. Csak olyanra hallgass aki evvel foglalkozik nap mint nap. Lehet hogy keresnek rajtad pár Ft-ot, így olcsóbban megúszod. Ha nem találsz van egy cimborám aki ebbõl él, de nem a Teréz Anya szeretet szolgálat. Ha nem jön össze, küldj egy PÜ-t. |
| bandi0 | 7526 | 2011. június 28. 20:28 |
|
Sziasztok! Hozott már valaki ausztriából haza "lábon" motort? Van pár dolog, amirõl sajnos nem találtam info-t. - A rendszámot le kell venni a motorról mielõtt áthozzuk és le kell adni valahol? - Át kell írni valamit a forgalmiban egy helyi "okmányirodában" vagy a magyar forgalombahelyezéshez elég az adásvételi, forgalmi, törzskönyv trió? - Ki kell vonni a forgalomból exportra mielõtt elhozzuk? A tulajnak kell kivonnia még az adásvétel elõtt? Vagy nekem utána? A kivonáshoz szükséges a forgalmi is? A helyzetem annyiban egyszerûbb, hogy kint élõ hazánk fia a tulajdonos és mivel neki is lenne elintéznivalója a környéken elhozná "lábon" a motort, utána levenné a rendszámot és elvinné haza leadni, csak a papírok intézése szempontjából még nem tudjuk ez mennyire járható út. És még egy kérdés: környezetvédelmi besorolás vagy vmi ilyesmi esetleg megakadályozhatja a magyar forgalomba helyezést? (a motor egyébként gyári állapotú és friss mûszaki vizsgás, de már igencsak "nagykorúnak" számít, elsõ szériás Africa Twin) |
| Pegaso650 | 7523 | 2011. június 28. 17:37 |
|
Köszönöm mindenkinek a segítõ jobbot, estére jelentkezem. Most el kell mennem, de utána kipróbálom a tippeket. Köszönöm még egyszer. |
| whisky71 | 7522 | 2011. június 28. 17:29 | Válasz erre: 7521 |
|
Ez is igaz. Még azon gondolkodom, hogy talán a rendszer-visszaállítás segíthet, de nem tudom, mûködik-e csökkentett mód alatt.
|
| Audimania | 7521 | 2011. június 28. 17:27 | Válasz erre: 7520 |
|
Azért az F8 indítás egy próbát megérne, azzal 1 perc alatt kiderül, mik a lehetõségei.
|
| Audimania | 7519 | 2011. június 28. 17:22 | Válasz erre: 7518 |
|
OK, ha van hová, van mivel ... mert most úgy gondolom, semmi se fut, csak a kéretlen vendég :( És az is lehet, hogy még sose telepített windowst, vagy ha készen vette, nincs is telepítõje :( |
| whisky71 | 7518 | 2011. június 28. 17:18 | Válasz erre: 7516 |
|
Én már nem is próbálkozok ilyenekkel. Adat lement, system gyalul. Az mindig beválik. Ezek a fajta kis szutykok általában "csak" a rendszert fertõzik, adatot nem.
|
| whisky71 | 7517 | 2011. június 28. 17:15 | Válasz erre: 7513 |
|
Na akkor ez gáz. Esetleg próbáld meg még safe módban elindítani a rendszert és akkor elvégezni a registry kigyomlálását. 1. Gép kikapcs. 2. Kb. fél perc, gép bekapcs, 3. Nyomd az F8 billentyût. 4. A lehetõségek közül válaszd a csökkentett módot parancssorral. Ha betöltõdött az op. rendszer, akkor próbáld meg elindítani a regedit-et. De én elég szkeptikus vagyok, hogy siker lesz-e... :( |
| Audimania | 7516 | 2011. június 28. 17:14 | Válasz erre: 7513 |
|
Vagy meg kell próbálni Csökkentett módban indítani a gépet (bekapcs. után az F8 gombot nyomogatni, amíg a menü fel nem jön), és abban próbálkozni, vagy áttenni a winchestert egy másik gépbe, és arról megtakarítani a leírás szerint, vagy elindítani a gépet egy Linuxos "Live" telepítõvel (ami úgy néz ki, mintha feltelepülne, de egy betût se ír a winchesterre ... viszont mûködik) és arról megpróbálni a takarítást. |
| whisky71 | 7515 | 2011. június 28. 17:07 | Válasz erre: 7512 |
|
Szia! Az elég csúnya lenne, mert ez az e-mail címem. :) Akkor próbáld a studio.medialine@gmail.com-ra.
|
| Pegaso650 | 7513 | 2011. június 28. 17:05 | Válasz erre: 7511 |
|
Erre megjelenik a feladatkezelõ, de azon nyomban el is tûnik.
|
| Oldi | 7512 | 2011. június 28. 17:05 | Válasz erre: 7498 |
|
HAli!! vajra@freemail.hu Erre a címre nem enged, asszongya érvénytelen...:-( |
| whisky71 | 7511 | 2011. június 28. 17:04 | Válasz erre: 7509 |
|
Nyomj egy ALT+CTRL+DEL-t. Ott a Folyamatok alatt tudod az exe-file-t kilõni.
|
| Pegaso650 | 7509 | 2011. június 28. 17:01 | Válasz erre: 7508 |
|
"- a Tálcán (képernyõ alsó csík) jobb click, a Feladatkezelõben meg kellene keresni ennek a dögnek a futó .EXE részét és az ottani jobb clickes menü segítségével kirúgni a rendszerbõl. Sajnos ez még csak az aktuálisan futó példányt törli, és újraindításkor megint feljönne, ezért kell a többi lépés." Ez nem megy mert ugyan megnyílik, de mire odavinném a kurzort már el is tûnik az egész ablak :( "- Start -Futtatásba beírni: regedit aztán a Registryben megkeresni a HKEY... bejegyzéseket és törölni (jobb click menü).2 Probléma a regedit.exe futtatásánál, nem tudja megnyitni, állandóan társítást kér hozzá - de nincs mihez :( "- végül a legelején kirúgott .EXE fájlt megkeresni a winchesteren és törölni, majd a Windows/Temp könyvtárban is megkeresni és törölni, majd az asztali indítóikonját is letörölni." Idáig meg el se jutok ... |
| Audimania | 7508 | 2011. június 28. 16:50 | Válasz erre: 7506 |
|
A második leírás szerint: - a Tálcán (képernyõ alsó csík) jobb click, a Feladatkezelõben meg kellene keresni ennek a dögnek a futó .EXE részét és az ottani jobb clickes menü segítségével kirúgni a rendszerbõl. Sajnos ez még csak az aktuálisan futó példányt törli, és újraindításkor megint feljönne, ezért kell a többi lépés. - Start -Futtatásba beírni: regedit <ENTER-t nyomni> aztán a Registryben megkeresni a HKEY... bejegyzéseket és törölni (jobb click menü). - végül a legelején kirúgott .EXE fájlt megkeresni a winchesteren és törölni, majd a Windows/Temp könyvtárban is megkeresni és törölni, majd az asztali indítóikonját is letörölni. Szerintem a Start-Programok-Automatikus indítás-ból is ki kellene törölni, ha ott is van. Ennél kevesebbel nem fog menni :( |
| whisky71 | 7507 | 2011. június 28. 16:48 | Válasz erre: 7506 |
|
Mert mielõtt futtatod, ki kell lõni a feladatkezelõben a kis mocskot.
|
| Pegaso650 | 7506 | 2011. június 28. 16:41 | Válasz erre: 7503 |
|
Letölteni letölti, de nem lehet futtatni, mert minden exe-t blokkol, mindenre azt írja, hogy vírus :( |
| whisky71 | 7503 | 2011. június 28. 16:17 | Válasz erre: 7501 |
|
Szia Pegaso! Sajnos rém egyszerû megoldás nincs. Itt van két link, ami segíthet: http://www.2-viruses.com/remove-personal-shield-pro http://freeofvirus.blogspot.com/2011/06/personal-shield-pro-removal-guide.html Ezt a fajtát már szívta meg ismerõs, neki újratelepítés lett a megoldás. |
| Audimania | 7502 | 2011. június 28. 16:12 | Válasz erre: 7501 |
|
Normál esetben: Start - Vezérlõpult - Programok telepítés és eltávolítása. Megkeresed a listában, kiválasztod és jobboldalt a gomb: Eltávolítás. Nem normál esetben leginkább kézi/személyes beavatkozás kell :( |
| Pegaso650 | 7501 | 2011. június 28. 15:55 |
|
Sziasztok! Asszonkám gépére rátelepedett a rontás :( A kór neve: Personal shield Pro Hogyan tudnánk megszabadulni tõle? Valami rém egyszerû és számunkra is érthetõ segítséget szeretnénk, mert igen ostobák vagyunk az efféle dolgokhoz. Elõre is köszönöm a jó szándékú segítségeket! |
| Bubó Doki | 7500 | 2011. június 28. 14:23 | Válasz erre: 7499 |
|
Ja, ragasztani cipõtalpat szoktak, nem motoralkatrészt.....
|
| csabu987 | 7499 | 2011. június 28. 13:50 | Válasz erre: 7497 |
|
És az a tökéletes megoldás, a ragasztás nem egészen kóser... |
| whisky71 | 7498 | 2011. június 28. 13:48 | Válasz erre: 7496 |
|
Szia Oldi! Át tudsz tolni pár másodpercet a felvételbõl? Akkor megnézem, mit lehet vele kezdeni. vajra@freemail.hu W. |
| krisztian.fz6 | 7497 | 2011. június 28. 12:36 | Válasz erre: 7479 |
|
Egy marós 2 perc alatt készít neked egy vasdarabból.
|
| Oldi | 7496 | 2011. június 28. 12:33 |
|
Sziasztok Számítógépes guruk! Digitális videóval készített filmet nem tudok lejátszani. A fájl típusa Protacker Modul, MOVOés egy szám. Gondolom, úgy kéne nekem konvertálnom, hogy pl. a Win Movie Maker-rel tudjak rajta dolgozni.... Szóval SEGÍTSÉG!!! :-) |
| hellboy780917 | 7495 | 2011. június 28. 11:29 | Válasz erre: 7493 |
|
3.5t-tõl felfele (pontosabban aminek terhelhetõsége 1.5t-t eléri), de már Jun 1-el ha jóltudom, de legyen Jul 1 akkor....
|
| TTné | 7494 | 2011. június 28. 09:39 | Válasz erre: 7493 |
|
Mi csak belföldön fuvarozunk, ezért nem tudok segíteni.
|
| Bubó Doki | 7493 | 2011. június 28. 07:58 |
|
Mégeccer: Tudom, hogy vagytok többen közúti fuvarozók, egy kis segítséget kérek: Úgy hallottam, hogy a Lengyelek is bevezetik az elektronikus útdíjat július elsejétõl. A kérdésem az lenne, hogy milyen súlykategóriától lesz érvényes a rendszer? 3,5 t felett? 7,5 t felett? Köszönettel elõre is! |
| hellboy780917 | 7491 | 2011. június 27. 16:59 |
|
köszönöm, akkor ügyes vagyok. ragasztandó felületeket (ahol lehet természetesen) lecsiszol, majd alkohollal kosz és zsírmentesítem, majd finom rétegben (filmvastagság kb) mindkét felületet beken, majd hagyom megszáradni (kb 15-20 perc), majd utána egy határozott erõs nyomómozdulattal egymásévá teszem a két felet... ennyi. nem nagy ördöngösség.... ahol úgy tört a felület, hoyg vétek csiszolni (fém, fa, mûanyag) ott csak a por és zsírmentesítés van. pl a kertibútorunk lába letört mikor a teraszról lefújta a szél. visszaragasztottam, s következõ alkalommal mikor megint lefújta, megint eltört. de mellette. fém nekem a csillár volt tapasznyalat, az még fent van a helyén... nem sértegetni akarlak de akkor te sufnisuzster lehettél drága Mackó... nekem nagypapám volt az, isten nyugasztalja szegényt, én tõle tanultam a ragasztás fortélyait is többek között... õis palma-t használt... |
| Macko | 7490 | 2011. június 27. 12:55 | Válasz erre: 7488 |
|
Akkor ügyes vagy. Én boldogult suszter koromban nyertem némi rálátást a ragasztókra. A Palmatex azért eléggé csak részfeladatokra volt alkalmas. |
| ekowob | 7489 | 2011. június 27. 12:49 | Válasz erre: 7487 |
|
Akkor áruld el légyszi, hogy hogyan csinálod! Mert nekem a gumicsónakon kívül semmit sem sikerült megragasztani vele. Fémet meg pláne nem. |
| hellboy780917 | 7488 | 2011. június 27. 12:48 | Válasz erre: 7486 |
|
egy kutya... ;) kinek a pap, kinek a paplan... én mindent palmatex-szel ragasztok már évek óta. volt hoyg a kerti bútort, volt, hogy fémcsillárt... de volt hogy konyhabútort, vagy gyerekjátékot. azt volt már olyanis, hoyg újratört a cucc... a ragasztás mellett! :) |
| csabu987 | 7486 | 2011. június 27. 12:26 | Válasz erre: 7484 |
|
Erre inkább -ha már ragasztó- akkor a Loctite fémragasztója inkább....
|
| kispeti | 7485 | 2011. június 27. 11:53 |
|
Figyeljen mindenki az úton ! http://www.vezess.hu/hirek/fokozottan_ellenorzik_pest_megyeeben/31428/ |
| hellboy780917 | 7484 | 2011. június 27. 11:14 |
|
valamint palmatex... nincs amit ne lehet vele megragasztani...
|
| Rudo | 7483 | 2011. június 27. 09:14 | Válasz erre: 7481 |
|
Ha netán nem akkor vaslemez,felx milis koronggal,tûreszelõ.Nem ördöngösség csak idõigényes.
|
| kmenyus | 7481 | 2011. június 27. 09:08 | Válasz erre: 7480 |
|
Köszönöm! Látom van náluk mindenféle mütyür. Talán szerencsével járok!
|
| whisky71 | 7480 | 2011. június 27. 08:56 | Válasz erre: 7479 |
|
Szia! A Motorline-ban próbálkozz, én ott vettem tavaly hátsódoboz-zárbetétet. Régen õk voltak a Nonfango importõrök, asszem és még voltak pótalkatrészeik. W. |
| kmenyus | 7479 | 2011. június 26. 23:47 |
|
Sziasztok! Nonfango oldaldoboz zárnyelve vagy micsodája eltörött. Tudtok segíteni, hogy hol tudok ilyet beszerezni vagy esetleg javíttatni?
|
| tsanyi | 7476 | 2011. június 26. 20:16 | Válasz erre: 7475 |
|
Pénz?......az nincs, amit elütök azt eszünk, ha szerencsénk van disznócsordába hajtok és a kondás kimarad...:))
|
| gourman | 7475 | 2011. június 26. 19:47 |
|
Ahhhhham,Sanyikám még van pénzed húsra?:)))))))))))))))) Menni fog a fekete Audi+NAV:)) |
| Pegaso650 | 7471 | 2011. június 26. 16:41 |
|
Upssz most jut eszembe: hetfûn otthon leszel Sanyibá? Valamikor délután felé jövök Dunaföldvárról, beugorhatok? |
| tsanyi | 7468 | 2011. június 26. 16:37 | Válasz erre: 7465 |
|
Igen messze lakhatunk egymástól mert még nem ért át....:)))
|
| Pegaso650 | 7463 | 2011. június 26. 15:32 | Válasz erre: 7462 |
|
Csak azt ne mondd, hogy még disznóhúst is eszel :(
|
| Tompecs | 7458 | 2011. június 26. 11:43 | Válasz erre: 7438 |
|
Ugyan nem tudom, hogy milyen ügy miatt jártad a hivatalokat (és nem is akarok indiszkrét lenni), de egy telephely nem feltétlenül saját tulajdon, ráadásul ha bejelentett tevékenység folyik akkor hivatalból kimehetnek ellenõrizni. Ez az egyik problémám az illegális autóbontók és szervizekkel, hogy hivatalból a kutya sem ellenõrzi õket, mert nem is tudnak róluk, bezzeg aki hivatalosan csinál valami... A lényeg: Bejelentett telephelyen csak ésszel a tárolással, mert meglepetés is lehet a vége... |
| TTné | 7456 | 2011. június 26. 10:17 | Válasz erre: 7453 |
|
"a hivatalban vagy nem tudnak errõl(ami nem lenne meglepõ) vagy szórakoznak...." Az utóbbi, presztízskérdést csinálnak belõle,mert mással nem tudtak megfogni. |