| Tiger | 7149 | 2011. május 12. 21:35 |
|
Biztos,hogy valahogy kiszívattatom belõle ill.leeresztem,bár van aki azt mondja,ha eddig nem tette tönkre,magas benzin aránynál,akkor innen már nem romlik a helyzet.A legjobban az a 20km izgat,mik a jelek a kopogáson kívül?Gondolom a magasnyomású pompa eresztene a tömítésnél ill az alapjárat ingadozna?Most megint parázok a már esetleg bekövetkezett károk miatt
|
| pandamaci | 7148 | 2011. május 12. 21:33 | Válasz erre: 7146 |
|
Egyszerúen leállt es nem indult többet. 4 porlasztót, +magasny pumpát kívánt meg.
|
| pandamaci | 7147 | 2011. május 12. 21:31 | Válasz erre: 7142 |
|
-miért szerinted raklappal ?? :) A gyári kb duplája
|
| Larten | 7145 | 2011. május 12. 21:30 |
|
Mindenképp engedd le a tankot. Én is jártam így tavaly, januárban. Télen feküdtem alá és az utolsó cseppig leengedtem. (80 literes volt a tankom) Aztán kihívtam egy öreg rutinos dieselest, õ kipucolt a motorból mindent. Azt mondta, hogy lehet maradandó károsodás is. Mondta akkor hogy mik lehetne a következmények, de már nem tom. 17 km-t jöttem így haza. A benzin hányad jóval nagyobb arányú volt mint a tied, de megúsztam. |
| pandamaci | 7144 | 2011. május 12. 21:29 | Válasz erre: 7136 |
|
cdi sprinter bérautót tele tankkal adták ki. Kb 61-62 liter gázolajhoz telenyomták +15L benzinnel, hogy tele legyen . Autópályán kb 400 km-t birt...
|
| kawa70 | 7143 | 2011. május 12. 21:29 | Válasz erre: 7141 |
|
Na, ezért nem tartok én ilyen kényes autót:) Maradok a benzinesnél, ezek a dizelek egyre válogatósabbak :) Meg már amúgy sincs csak a kúton ilyen üzemanyag.
|
| pandamaci | 7139 | 2011. május 12. 21:24 | Válasz erre: 7126 |
|
a golf 1es 135 bar nyomáson fecskendezett be, a cdi kb 700- 1400 bar kozt megy. Az elõbbibe kezelési konyv szerint is önthettél (télen) normál benzint, az utóbiban kifejezetten tiltott, de mindenki maga tudja. (ja eddig ha még megy, a 20 km alatt kopott kb 50ezerkmre valót..) |
| kawa70 | 7138 | 2011. május 12. 21:23 | Válasz erre: 7135 |
|
Ez igaz, de nem tisztán illetve kevés gázolajhoz sok benzin került, a kenés megmaradhat. A porlasztó gyengepont.
|
| Zsifi | 7137 | 2011. május 12. 21:22 |
|
Magasnyomásúnál nem szabad viccelni... Aki mást mond annak sosem volt olyan. Szóval ezeket a gázolaj szárazsága is tönkre teszi, nemhogy a benzin!!! |
| Tiger | 7136 | 2011. május 12. 21:21 |
|
köszönöm urak mindnyájatoknak,nyugodtabban fogok lefeküdni,iszonyatosan tönkretette a napomat,ráadásul csak enyhén vagyok ludas a dologban,de a kár az enyém:-(
|
| falkavezer | 7135 | 2011. május 12. 21:20 | Válasz erre: 7131 |
|
Égni ég,csak a gázolajnak kenési feladata is van,azt a benzin nem pótolja.
|
| szakalas | 7134 | 2011. május 12. 21:19 | Válasz erre: 7125 |
|
Ne pánikoj, én is voltam nagyobb arányban(30 Gázolaj-20 benzin) a kutas miat! Figyelj arra, hogy ne pörgesd, és ha melegedik pihí! Sürün tankolj! Gázolajat, lehetöleg!:-))) |
| falkavezer | 7133 | 2011. május 12. 21:19 |
|
Sziasztok! Nekem ez a dolog egy fél millámba került! 1500dci renault Leszívtuk a benzint,de biztosan maradt benne valamennyi még és erre tankoltam rá gázolajat,mégis kiment a szivattyú,és a porlasztók is. Szóval én totál leengedném az egészet. |
| pandamaci | 7132 | 2011. május 12. 21:17 | Válasz erre: 7122 |
|
Gyakorlat szerint egy darabig ( 20-30km ) 80-90% benzinnel is elmegy ... Aztán autómentõ, 4-5-6 porlasztó, magasny. pumpa, olajcsere..tipustól szerencsétõl függõen kb 400e-1.3mFt . Kevés benzinnel jóval tovább megy,de lásd elõzõ sor + dugattyú is kilyukadhat. Viszont ha a kutas tette bele, lehet próbálkozni. AZAZ gyorsan szedd ki belõle, ha még megy |
| kawa70 | 7131 | 2011. május 12. 21:17 | Válasz erre: 7128 |
|
Én nem aggódnék 60/5 aránynál. Ha nem kopog akkor boldogul vele. Égni meg jobban ég mint a gázolaj:)
|
| kawa70 | 7130 | 2011. május 12. 21:16 |
|
Mondjuk ettõl sokkal rosszabb volt tavaly, amikor a 7-8 liternyi benzinhez öntött a nejem 10 liter gázolajat. A benzines autó végképp nem tolerálja a vegyest, meg is állt. Leszivni keveset tudtam az útszélén, aztán kannaszám hordani a benzint, hogy elérjem a mûködési szintet :)
|
| ozone28 | 7129 | 2011. május 12. 21:15 |
|
Tiger! Ne aggódj 5l benzin nem fog neked komoly gondot okozni a motorba fõleg akkor ha telenyomatod gázolajjal. |
| Tiger | 7128 | 2011. május 12. 21:14 | Válasz erre: 7126 |
|
köszi,közben írtad,ez egy picit már biztatóbb,gondolom,vagy inkább remélem,ha nagy dráma lenne,már jelentkezett volna a 20km-es út alatt
|
| Tiger | 7127 | 2011. május 12. 21:11 | Válasz erre: 7124 |
|
fórumokon írják,hogy 10% körül már nem gond,de azt,hogy mi lesz vele,hogyan ég el és mikor arról semmit nem olvasok?
|
| kawa70 | 7126 | 2011. május 12. 21:11 | Válasz erre: 7125 |
|
Képes kidolgozni. Ettõl nagyobb arányú keverést már én is csináltam, igaz szívódizellel, semmi baja nem lett. 5% alatt meg nem hiszem hogy nagy kárt csinál, télen dermedésgátlási céllal pont ilyen arányú benzin hozzákeverést alkalmaztak. Nem szabad forgatni, mert a benzinnek más a kompresszióviszonya és képes lenyomni a hengerfejet szerencsétlen esetben. De ez csak az én véleményem, a javasolt eljárás valóba a leengedés. Egyébként nem különülnek el egymástól, tökéletesen keverednek (elvégre ugyanazon lepárlási folyamat termékei).
|
| Tiger | 7125 | 2011. május 12. 21:03 | Válasz erre: 7123 |
|
már 60l az 5-höz az arány,de 20km-t így ment az autó:-)Nem kopogott,nem akadozott,képes kiégni belõle?Hol helyezkedhet el a tankban vagy a gázolajszûrõben,nem tudom melyiknek nagyobb a fajsúlya? De azért köszönöm,hogy reagáltál a gondomra:-)és,ha még eszedbe jut valami örömmel fogadom. |
| zolikv | 7124 | 2011. május 12. 21:00 | Válasz erre: 7122 |
|
5 liter 25-ben 20%. Szerintem nehogy beindítsd, mert nagy szívas lesz. Legrosszabb esetben a magasnyomású pompát teljesen hazavágja, még rosszabban ha nincs is neki és külön hengerenként van az adagoló, mert az még többe fáj. Ereszd le, ha rá is megy az estéd, a gatyád legalább megmarad. |
| Zsifi | 7123 | 2011. május 12. 20:56 | Válasz erre: 7122 |
|
az szerintem kinyiffantja... le kell engedni és teletankolni.. Miért csak 25 liter gázolaj? Minden autónak legalább 45 literes a tankja. |
| Tiger | 7122 | 2011. május 12. 20:53 |
|
Ha találkoztatok már ilyen problémával és biztos tanácsotok van rá,kérem osszátok meg velem:-) Képes-e a CDI diesel motor "kidolgozni"magából károsodás nélkül 5 liter benzint,kb25 liter gázolajjal mixelve.Mennyi idõ alatt ill milyen úton távozik,ég,stb el a benzin és milyen "hígításban"kell tartani? Megbontani átmosni a rendszert ,arra most nincs lehetõség |
| tsanyi | 7121 | 2011. május 12. 19:59 | Válasz erre: 7119 |
|
Az rendben, de ha egy ilyen kicsi kulccsal próbálnád leszedni az nem jönne össze....nem arról van itt szó, hogy miképp kéne(legalábbis lehúzni mert leszedni mindegy) hanem a gyakorlatról....
|
| hellboy780917 | 7120 | 2011. május 12. 19:55 | Válasz erre: 7118 |
|
nem akarlak megsérteni, szomorú a történeted, de ezen az oldalon (sorszámilag ezen az oldalon...) csak 3x volt már a hírdetésed...
|
| hellboy780917 | 7119 | 2011. május 12. 19:54 | Válasz erre: 7105 |
|
kisteher -> totyogó hilux -> gyári érték fel 70Nm, nna erre varrj gombot... ;) szerintem értékegységileg nem egyrõl beszélünk...
|
| Arnold- | 7118 | 2011. május 12. 19:53 |
|
Ellopták a képen látható teljesen egyedi színû és megjelenésû, részben átépített Suzuki Intruder 1500 motoromat máj. 7.-én éjfél körül a Ceglédi sportcsarnok VIP. bejárata elõl. Hátsó sárvédõje rövid, így teljesen látszik hátulrol a hátsó kerék! 100e.Ft a nyomravezetõnek. A motort nagy összegért VISSZAVÁSÁROLOM! Várom jelentkezését aki bmit tud, hall, lát. rendsz:UHX-766, alvz: JS1AL121100103569 motor: Y501110466 20/617-2895 dieter543@citromail.hu
|
| Tompecs | 7117 | 2011. május 12. 18:53 | Válasz erre: 7109 |
|
Nem akarlak elkeseríteni, de néhány hete ez a facbukkon már HOAX vót...
|
| klimas | 7114 | 2011. május 12. 17:53 | Válasz erre: 7112 |
|
Kéne a méret, mert nekem van 3 db Formula GT1 (barum származék) 185/65 R15-s . Miért 3 ? Kedvenc lányom legyalulta a negyediket.... Az állapotuk kb70%-os
|
| Pegaso650 | 7112 | 2011. május 12. 17:03 |
|
SX4-re keresek nyári gumit amolyan ócsóságosat, mert csóróság van :(
|
| Dokypapa | 7111 | 2011. május 12. 16:48 | Válasz erre: 7110 |
|
szsolt, a Szelektnek van :-)) Kymco3 a Facebookon megosztva az ismerõsök között.
|
| szsolt | 7110 | 2011. május 12. 16:42 |
|
Ha valakinek lenne jó állapotú robogója eladó (125-ös min.)jelezze nekem pü-be,köszi
|
| kymco3 | 7109 | 2011. május 12. 15:43 |
|
Sziasztok!Esetleg ha valakit érdekel, és ha tud segiteni! Ne dobd egybõl a szemétbe, hasznos lehet Kíváncsi vagyok EZT hányan osztják meg, vagy küldik ki körlevélben. Mert a hülyeségeket rengetegen tudják! Talán sokan nem tudják, de Budapesten mûködik egy óvoda, melybe hajléktalan gyermekek járnak. A kicsik minden nap tiszta ruhát és élelmet kapnak, és fürdetik is õket. Az óvodának, a gyermekeknek nagy szüksége lenne 98-146-os méretû ruhákra és 24-35-ös cipõkre, mondta el Szabóné Förhétz Krisztina óvodavezetõ. Az ovi 2004-ben szükségbõl nyílt, hiszen a szabályok szerint az óvodákba csak olyan gyermek vehetõ fel, akinek lakcíme, tartózkodási helye van. A szakemberek szerint a fedél nélküli gyermekek száma Magyarországon közel ezer fõ, õk lakásnak nem minõsülõ helyiségekben, például pincékben húzzák meg magukat. A pesti hajléktalanóvodába egész Budapestrõl viszik a gyerekeket. Az ovi reggel hétkor nyit, a gyerekeket elõször megfürdetik, aztán tiszta ruhába öltöztetik, és enni kapnak, mert nagy részük délután négytõl másnap reggelig nem eszik. Nincs mit. Az óvodavezetõ szerint az õ kis óvodásainak az a legnagyobb örömük, ha van mit enni. Minden ételt megmutatnak nekik, ha lereszelnek egy káposztát, azt is, mert volt olyan kicsi például, aki úgy érkezett hozzájuk, hogy kizárólag a krumplit ismerte. Tartós élelmiszernek és játékoknak is örülnének az óvodában. Aki tud ruhákat és cipõket küldeni, az alábbi címre juttassa el: Wesley János óvoda 1086 Budapest, Dankó u. 11. |
| Pegaso650 | 7108 | 2011. május 12. 14:57 | Válasz erre: 7105 |
|
Mindig egy helyre hordom gumizni és ott elõször feltekerik légkulcsal - nem húzzák meg. És ha leengedték kerékre akkor nyomaték kulccsal húzták meg kézzel. |
| tiborr | 7106 | 2011. május 12. 14:43 | Válasz erre: 7097 |
|
Hát azért mondtam pár embernek. Veled/veletek sajnos rég találkoztam, és azért nem mondtam. |
| tsanyi | 7105 | 2011. május 12. 14:42 | Válasz erre: 7104 |
|
Egy normál gumisnál a legalja ami 500-as....én csak 340-et használok, de az sokszor a kis suzukink csavarjait sem veszi le és az 1000 pedig kistgk-nál is kellhet már....persze ezt gumis tudná pontosan megmondani, de én is gumiztam így ezt látni lehet azért......a levétel nem egyezik a felrakás nyomatékával mert rágyógyul rendesen így amit 100-al kell feltenni 1-2 év után az 500-al jön le és felrakásnál sehol nem állítgatja senki sehova a kulcsot......telibe le-fel mindegy mit mondana bármelyik, hopgy márpedig õ igen mert nem szarakodik vele senki......
|
| hellboy780917 | 7104 | 2011. május 12. 14:36 | Válasz erre: 7103 |
|
a légkulcsoknak 3 állása van, a legkisebb 50-70, s innen megy felfele 30-asával... amirõl te beszélsz 800-1000 az vagy valami ipari, vagy nem létezõ, esetleg egy nullával többet írt verzió... :) bár tény, hoyg a gumisok többnyire 3-as tehát a legnagyobb erõvel dolgoznak, s tõcsavaros autóknál, pl suzuki, könnyen rátekerhetik úgy, hogy következõ cserénél nyalja lefele a menetet... tehát akinek tõcsavaros a kocsija, vagy légkulccsal teszik fel, szólni, hogy 1es állásba... (egyébként elég annyi is, hoyg kézzel betekered amíg tudod, azt egy felet fordítasz rajta... majd pár km után egy negyedet ha kell... az a büdös életben nem fog lelazulni, s nem teszi tönkre se a csavart, se a tõcsavart, se menetet, se semmit...) |
| tsanyi | 7103 | 2011. május 12. 14:16 | Válasz erre: 7102 |
|
Egy gond azért lehet a kerék nyomatékokkal....ha már megjárt párszor gumisokat az autó akkor ott ugye csak légkulcs van ami általában 800-1000nm-esek és azzal teszik fel amitõl cseppet megnyúlnak a menetek és ha ezek után rendes nyomatékot használsz lelazulhat......
|
| Pegaso650 | 7102 | 2011. május 12. 13:59 | Válasz erre: 7101 |
|
A fene és is megtaláltam :) Hiába lustaság fél egészség :D Még egyszer köszi. |
| recege1 | 7101 | 2011. május 12. 13:54 |
|
Szívesen segítettem. A kezelési könyvbõl lestem el az adatot. Ha valótlant írtak akkor én is valótlant állítok. Egyébként elég lesz.
|
| Pegaso650 | 7100 | 2011. május 12. 13:50 | Válasz erre: 7099 |
|
Remélem elég, köszönöm a segítséget :) Emlékeimben 110 Nm volt :( |
| htmajor | 7096 | 2011. május 11. 21:17 |
|
Sziasztok! Sürgõs segitségre lenne szükségem. A fiam 400-as Suzuki Banditjan (1995-ös) elszállt a vizcsõ, ami a hûtõradiátort köti össze a szivattyúval. Egyenlõre nem találtunk sehol hozzá alktrészt. Eddig is bontókból szedtük össze ami kellett. Esetleg tud valaki helyet ahol utángyártottat árulnak, vagy helyettesitõ tipust, megköszönném szépen. Elõre is köszönöm szépen! Széles Utat! Tamás |
| Audimania | 7094 | 2011. május 11. 17:48 | Válasz erre: 7093 |
|
Max. képernyõoldalanként. Nyomj PrtScr-t, akkor a képernyõtartalom a vágólapra kerül, azután egy képszerkesztõben (XP és felette már a Paint is tudja) Beillesztés, majd kép mentése, lehetõleg ne bmp-be, inkább jpg, és azt a képfájlt tudod a hsz-hoz hozzáfûzni.
|
| tiborr | 7092 | 2011. május 11. 09:36 |
|
Sziasztok! Albérletet keresek Zalaegerszegen, 1 szobás butorozotatt. Kb fél évre. Ha valaki tud valamit, kérem, szóljon. Elõre is köszönöm! Vagy betársulnék valahova. |
| Arnold- | 7091 | 2011. május 11. 09:10 | Válasz erre: 7090 |
|
Ellopták a képen látható teljesen egyedi színû és megjelenésû Suzuki Intruder 1500 motoromat máj. 7.-én este 23h-után a Ceglédi sportcsarnok elõl. 100e.Ft jutalom a nyomravezetõnek. Visszavásárolom! Várom jelentkezését aki bmit tud, hall, lát. rendsz: UHX-766, alváz: JS1AL121100103569 motor: Y501110466 20/617-2895 dieter543@citromail.hu |
| fragile | 7090 | 2011. május 10. 09:00 | Válasz erre: 7088 |
|
Alvázszám, motorszám, rendszám? ha egyáltalán számíthat.......:-( |
| hellboy780917 | 7089 | 2011. május 9. 12:40 |
|
szomorú.... nemrég kitaláltam egy tökjó lopásgátló rendszert, s egy autóvillamossági szerelõ ismerõsöm kivitelezte. igaz autóba. nagyon picike szerkezet, s a lényege, hoyg hibát generál indításkor, s nem indul el a motor. nekem az autóm akarták több ízben ellopni, gondolom alkatrésznek, sõt azóta is hoyg benne van, volt próbálkozás egyszer, de sikerrel vette az akadályt a rendszer. vélem, hoyg a tolvajok, legyen az autó, vagy motor, hibás géppel nem kísérleteznek sokáig... az egész 10e hufomba került... mindkét autóm el van látva vele, s lényegében lezárás nélkül is ottmerem hagyni bárhol. megkérdem a srácot, hoyg motorra is kivitelezhetõ, én elvi akadályt nem látok, de õ a mester a szakmában, s akit érdekel pü-ben körbeírom mirõl is van szó. |
| Arnold- | 7088 | 2011. május 9. 11:57 |
|
Sziasztok! Május 7.-én ellopták a Ceglédi sportcsarnok elõl a dobosgála alatt, teljesen egyedi megjelenésû Suzuki Intruder 1500 motoromat! Várom jelentkezését aki bmit tud, hall, lát róla. Magas jutalomért visszavásárolom! 20/617-2895 dieter543@citromail.hu |
| Gyík67 | 7087 | 2011. május 4. 15:24 | Válasz erre: 7086 |
|
Nagyon köszönöm ... elírás volt ... mert a metamerikus színekre én is ezt a meghatározást találtam ... Csak azt hittem, hogy vannak "metamedikus" színek is ... és hátha valaki többet tud róla mondani ... Mégegyszer köszi :) |
| hellboy780917 | 7086 | 2011. május 4. 09:20 | Válasz erre: 7085 |
|
nem tudom hol olvastad, vagy írták, de szerintem elírták, mert metamerikus színek vannak, olyan, hoyg metamedikus, nem létezik. metamerikus: a metaméria - erõsen leegyszerûsítve - az a jelenség, amikor két színárnyalat egy megvilágításban egyformának tûnik, de más szögbõl nézve vagy eltérõ fényviszonyok esetén már elütnek egymástó. |
| Gyík67 | 7085 | 2011. május 4. 09:08 |
|
Sziasztok ! Valaki segítsen ... mit jelent ez a szó ... "metamedikus"... vagy "metamedikus színek" ... köszi :) |
| Laic | 7084 | 2011. május 3. 14:09 |
|
Igen a króm polír leszedi... Nekem is volt már cipõtalp és ponyva is, ami kicsit rásült, leszedte.
|
| bigyula | 7083 | 2011. május 3. 13:51 |
|
Ha krómozott a felület, vagyis a kipufogó, a krómtisztító szerintem leszedi. Remélem mások megerõsítik.
|
| drungvari | 7082 | 2011. május 3. 13:44 |
|
Üdv! Kérdésem az lenne, hogy a kipufogóra ráégett cipõ talp részt le lehet-e valahogyan szedni, van-e valamilyen csodaszer, amivel lejön nyom nélkül? Köszönettel |
| matador | 7077 | 2011. április 29. 10:42 | Válasz erre: 7076 |
|
ja én meg Cegléden voltam, tököt áztatni, és ez ki a f****-t érdekel?
|
| Larten | 7071 | 2011. április 28. 21:29 | Válasz erre: 7062 |
|
kitöltve, majd klikk a Submit ablakra. remélem elment |
| kawa70 | 7068 | 2011. április 28. 20:34 | Válasz erre: 7058 |
|
Nem feltétlenül S-video, hasonló nagyon sok van, a csatlakozóban elhelyezkedõ kódoló tüske (téglalap alaku mûanyag középen) elhelyezkedése a meghatározó, mire használatos. Így mindketten ugyanarról beszéltek, csak épp más kódolású és másra használatos dugót fogtatok a kezetekbe.
|
| Ispan | 7067 | 2011. április 28. 20:32 | Válasz erre: 7062 |
|
Én is toltam egyet,bár mire felkerestem volna egyet rendbe jött a probléma:-))))
|
| kawa70 | 7066 | 2011. április 28. 20:28 | Válasz erre: 7059 |
|
Ugyanilyenem van nekem is, és már nem egy megfordult javitásra a kezemben. Sajnos nem mindig a csatlakozók kontakt hibásak. Az egész nagyon vékony, gyenge minõségi vezetékekbõl, kábelekbõl áll. Én vettem ugyanolyan csatikat, és átkábeleztem az egészet, csak a rugós kábelt hagytam meg, azt is át csatizva és a törésgátlókat megerõsitve. Mondjuk abban tûrhetõ a vezetékek minõsége. Ha kell rajz a bekötésekrõl, a szinekrõl, tudok segiteni. De másrészt a 3,5 jack sem lesz stabilabb, nekem a nyomógomb csatlakozójának helyére került olyan, de rövidesen kiváltottam fix kötésre, mert alapból kontaktos volt.
|
| kisti | 7062 | 2011. április 28. 20:06 |
|
Sziasztok, bar nem motoros téma, de: Ha valakinek nincs jobb dóga tõltse már ki az alábbi linken található kérdõívet, segítségül lyányom fõiskolai tanulmányának segítésére! Elõre is köszi! :o)) https://spreadsheets.google.com/viewform?hl=en&formkey=dExhVk9tWVBqZGtFVDZSU2RXZmRxQmc6MQ#gid=0 |
| bigyula | 7061 | 2011. április 28. 17:55 | Válasz erre: 7060 |
|
Köszi a tippet, majd körülnézek, de szerettem volna egyben megvenni, ha lehetséges.
|
| ztaki | 7060 | 2011. április 28. 17:33 | Válasz erre: 7059 |
|
hát egy ügyes kezû mûszerész bagóért megcsinálja ezt a kis forrasztást neked... csak szedd össze neki az alkatrészeket. Persze azért nem biztos, hogy egyértelmû, hogy mit mivel kössön össze... (ahol az alkatrészeket megkapod, ott biztos, hogy tipet is kapsz arra, hogy kinél lehet ezeket összeszereltetni... a vége általában olcsobb, mintha egybevetted volna.) ;)
|
| bigyula | 7059 | 2011. április 28. 17:27 | Válasz erre: 7058 |
|
Az Albrecht CHS 300 (OHS500) Louisos fülhallgató- mikrofon szettet használom a sisakjaimban, a tüskék viszont nagyon hamar megsérülnek amikor összekapcsolom az átbeszélõ rendszerrel a sisakot. Ez kifejezetten igaz az utasnál. Most sikerült a sisakhoz vennem egy hosszabbítót, ami így már 3.5 mm jack dugóban végzõdik. Ezt kell összekapcsolnom az eredeti kivezetéssel, ezért kell egy újabb "közbetét". Neten nézegettem, eddig nem találtam, elektromos forrasztáshoz pedig se szerszámom, se gyakorlatom. A csatlakozó pontos nevét még pontosítom. Köszi
|
| ztaki | 7058 | 2011. április 28. 16:48 | Válasz erre: 7057 |
|
a PS2 helyett gondolom S-videóra gonolsz nem? Mert azért a kettõ nem teljesen ugyanaz. Amúgy az a lényeg, hogy mire szertnéd használni? Ugyanis bekötés kérdése az egész - én szoktam venni különbözõ mûszertechnikai boltokban szerelhetõ dugóvégeket aztán otthon összerakom magamnak a lényeget belõle. (tehát - mit szeretnél mire használni?) |
| bigyula | 7057 | 2011. április 28. 16:30 |
|
Egy olyan max. 10-15cm-es kábelt keresek (esetleg direkt átalakítót), amelyik egyik végén PS2, a másikon pedig 3,5mm sztereó Jack aljzat van. Köszi!
|
| hellboy780917 | 7056 | 2011. április 28. 09:36 |
|
így van. esetleg felkeresheted a satuna kft-t balatonfûzfõn, hátha tudnak még ötlettel ellátni, õk gyártanak mindent, kisebb csoda esetén még valami olyasmit is mint ami kell neked...
|
| Zsifi | 7055 | 2011. április 28. 07:01 | Válasz erre: 7054 |
|
mint amilyeneket a krosszmotorokon használnak. na olyanod nem lesz...illetve pár százezerért csinálnak szerszámot, aztán indulhat a gyártás..persze ezt minden darabnál meg kell ismételni.. Üvegszálas mûgyantából fogsz találni..de az annyira nem rugalmas.. |
| Trysii | 7054 | 2011. április 28. 01:23 |
|
Azt szeretném megtudni, hogy kik tudnak minta alapján idomokat készíteni? Ki, vagy milyen cég foglalkozik ilyesmivel, és mennyibe kerülhet egy-egy ilyen idom készítése? Olyasmire lenne szükségem, mint egy pályaidom, lehetõleg anyagában színezett, hajlékony, és rendkívül strapabíró mûanyagból, mint amilyeneket a krosszmotorokon használnak. Elõre is köszönöm a segítséget! |
| Pauz | 7052 | 2011. április 25. 12:55 |
|
Köszi a tanácsokat. Pandamaci: Én ilyen komolytalan ember vagyok. Ez van;) Esetleg tudtok olyat aki ezt rendbe tudja tenni? |
| Zsida | 7050 | 2011. április 25. 11:04 |
|
Szia Pauz! Nekem Bulldogom van, a blokk szinte egyforma. Sajnos tényleg a szabadonfutó a gyengéje. Nem tudom mikor, mitõl jön elõ (hallottam olyat, hogy még garanciálisan, de olyat is, hogy 90 ezernél sem) , de nem hinném, hogy az olajtól. Úgy tûnik, nem túl finnyás, a leírás szerint 10w30- tól 50-ig lehet mehet bele, attól függõen, hogy -10 v. +50 fokban szeretsz motorozni. |