| qqriq64 | 7252 | 2011. május 21. 12:55 | Válasz erre: 7251 |
|
Igen. Sajnáltam volna ha csak úgy elvész inkább vigye tovább más.
|
| kawa70 | 7251 | 2011. május 21. 12:41 | Válasz erre: 7250 |
|
Mer azt nem lehet csak úgy abbahagyni, és majd virtuális pusztulat martalékává válik?
|
| qqriq64 | 7249 | 2011. május 21. 10:42 | Válasz erre: 7248 |
|
Nem kellene csak nekem van, elég magas szinten és mivel a jövõben kiseb gondom is nagyobb lesz annál hogy ilyenekkel foglalkozzak (a gyerek lõcsölte rám) így szivesen átadnám valakinek aki játszik vele.
|
| kawa70 | 7246 | 2011. május 20. 17:56 | Válasz erre: 7245 |
|
Dehogynem.....A vaterán már lassan mindenért azonnal kitiltanak, és nem érdekli a sok degeneráltat az értékeléseid száma. Egyébként tényleg ez az egyetlen szempont a reg megtartására. És nem 3 évre van rálátásom - igazán jó épp azt megelõzõen volt.
|
| Olívia | 7245 | 2011. május 20. 13:36 | Válasz erre: 7244 |
|
Ebben igazad van, csakhogy egy évek óta nagyon pozitív eladót, forgalommal (amibõl a vateránek 6%-a van) nem fog kiebrudalni egy kb fél éve regisztrált 88 tranzakciós emberke miatt. Engem már olyan pszichopaták próbáltak besározni ott, hogy valami csoda, egy részüknek törölhetetlen a véleménye, ennek ellenére vagyok. Egyébként fontos a vélemények elolvasása, alap!:-)) |
| qqriq64 | 7244 | 2011. május 20. 13:24 |
|
Cizit meg lehet érteni, lehet hogy évek munkájával felépített egy képet magáról pozitív visszajelzések sorával és ezen nem segít az új regisztrálás. Én ha veszek valamit a vaterán bizony komolyan esik latba nálam az eladó értékeltsége. |
| hellboy780917 | 7242 | 2011. május 20. 10:02 |
|
húú de egyetértek veled.... :) ráadásul vaterásként mondom... :D
|
| Olívia | 7241 | 2011. május 20. 09:07 | Válasz erre: 7240 |
|
3 éve vaterázok és voltak kemény harcaim agyhalottakkal, de több rövidebb inaktiváláson kívül még mással nem büntettek. Kicsit ezt a bosszúálló hangulatodat sem értem igazán, meg vannak a lehetõségek ott a visszavágásra, minõsítés törlésre, ha igazad van. Ha pedig nem akkor pláne nem értem. Valamint Te írtad van másik felhasználóneved, akkor mi a gond??? Azt, hogy ez a felhívás mit keresett itt a fórumban szintén nem, de ez az én egyéni szoc. problémám!:-)) A hosszú élet titka, ha rövidre zárja az ember a sérelmeit, kiadja akkor amikor lehet, és nem görgeti hosszú ideig!:-) |
| cizi | 7240 | 2011. május 20. 00:19 | Válasz erre: 7239 |
|
Már nyomozok... A másik felhasználónevemen már meghívtam egy kávéra, ha Ráckevén jár... Amilyen pofátlan el is fogja fogadni, remélem szép emlékekkel távozik:-)
|
| kawa70 | 7239 | 2011. május 19. 23:18 | Válasz erre: 7238 |
|
Szard le, a vatera egy rakás trágya lett az utóbbi években, már én is egyre kevesebbet járok oda. Lehuzós szemét banda lett, meg minden hülyeségért végleg kitilt. Másrészt meg regisztrálj más néven és mail cimen. Ha megtalálod, azért vágd pofán :) |
| cizi | 7238 | 2011. május 19. 22:23 |
|
Sziasztok ! Segítségre lenne szükségem ! Egy "montecarloman" felhasználónevû urat keresnék aki a Vaterán hirdet. Ha valaki esetleg ismeri, vagy vásárolt már Tõle, kérem értesítsen. Felnyomott egy általa szabálytalannak vélt hirdetésem miatt és végleges kitiltásban részesültem. Csupán a miértre lennék kíváncsi :-) |
| csetka | 7236 | 2011. május 18. 21:32 | Válasz erre: 7234 |
|
Ha, gondolod tõlem elvihetsz egy fölösleges klaviatúrát csak gyere ki érte ! :d
|
| kawa70 | 7235 | 2011. május 18. 21:24 | Válasz erre: 7234 |
|
Hosszabbítót találtam ps2-höz, igaz nem rugós, csak egyenes és szürke az is. Ha esetleg érdekel.
|
| bigyula | 7234 | 2011. május 18. 21:09 | Válasz erre: 7233 |
|
Két kábelem van jelenleg, de kellene egy harmadik is a harmadik sisakra is. Már kinéztem egy klaviatúrát, majd arról levágom a kábelt.
|
| kawa70 | 7233 | 2011. május 18. 21:05 | Válasz erre: 7231 |
|
Igaz. Most néztem, tényleg ugyanott van a kódoló retesz. A nyomógombbé más. A régi rugós kábeled használhatatlan? Pedig az elég tartós szokott lenni, max a csatlakozónál törik el, de olyan csatlakozóm van, és cserélhetõ könnyen.
|
| Dodiba | 7232 | 2011. május 18. 20:45 | Válasz erre: 7228 |
|
Miket feltételezel rólam? :-)))))))))))))))) Egy ismerõsnek kell. |
| bigyula | 7231 | 2011. május 18. 20:27 | Válasz erre: 7229 |
|
A csatlakozó mûködne, de kell hozzá a spirálkábel, mivel a telefonvezeték nem forrasztható tartósan, forrasztás mellett törik. Jelenleg meglévõ sisakjaimon is PS 2 hosszabbítót használok, csak már kb három éve nem gyártják csak sima egyenes kábellel.
|
| kawa70 | 7230 | 2011. május 18. 19:42 | Válasz erre: 7218 |
|
Az iwiwen rengeteg sok baromság megy körbe-körbe az idõk végezetéig. Ez is járt már egyszer nálam. Vagy a merevlemez égetés megy vagy a küldd tovább különben törölnek. Amit mondjuk nem is bánnék.....
|
| Dodiba | 7226 | 2011. május 18. 19:23 | Válasz erre: 7225 |
|
Nem tudom van e változás a 2001-eshez képest. Utánanézek és ha egyeznek,akkor megkereslek. Elõre is köszi. |
| pistike76 | 7225 | 2011. május 18. 19:20 | Válasz erre: 7224 |
|
Szia! Nekem van egy 2004-es AN400-as kezelési útmutató. ha jó nagyon szívesen odaadom. |
| Dodiba | 7224 | 2011. május 18. 18:58 |
|
Sziasztok! Szükségem lenne Leírásra a következõ motorhoz: 2001-es SUZUKI BURGMAN 400 KÖBCENTIS. |
| bigyula | 7223 | 2011. május 18. 14:07 |
|
Négy eres spirál kábelt keresek vezetékes átbeszélõ szetthez. Esetleg PS 2 csatlakozós számítógép billentyûzet hosszabbítót, vagy kidobott billentyûzet spirál zsinórját. Köszi.
|
| CJKrisz | 7221 | 2011. május 18. 13:29 | Válasz erre: 7220 |
|
Én megijedni sokkal jobban szeretek, az csak néhány pillanatig tart, félni meg lehet sokáig is. :)))))
|
| redmary | 7220 | 2011. május 18. 13:08 | Válasz erre: 7219 |
|
Nyugodt vagyok....de ,jobb félni,mint meg ijedni...és nem árt az óvatosság...
|
| hellboy780917 | 7219 | 2011. május 18. 13:01 |
|
nyugi Marcsi, Ladent sz@rrálõtték, ezt megírták mindenhol... :) nem tudták felakasztani... ami meg az iwiw-en meg sok más helyen kering, vicc kategória. :)
|
| redmary | 7218 | 2011. május 18. 12:06 |
|
Iwiwen kaptam: FONTOS!! Az elkövetkezendõ napokban e-mail útján képeket küldhetnek, amelyen Oszama bin-Laden vagy felakasztva, vagy elfogása látható. Ha ilyen e-mailt kap(sz), ezt a mellékletet nem szabad megnyitni, mert a merevlemezt azonnal, menthetetlenül tönkreteszi, leégeti. Kérem, küldje(d) tovább ezt az üzenetet mindenkinek, aki az e-maillistá(do)n van! Inkább kapjuk meg ezt a veszélyt jelzõ üzenetet100-szor, mintsem tönkremenjenek a legfontosabb adataink a számítógéppel együtt. Ha olyan üzenetet kap(sz) amelynek címe: "Invitation", függetlenül attól, hogy ki küldte, azonnal ki kell törölni, mindenhonnan, alomtárból is, és a számítógépet is le kell állítani!Ez a vírus, amely világszerte kering, eddig minden más vírusnál kártékonyabb. Ennek veszélyét a CNN tette közzé. Küld el ismerõseidnek |
| mazsi33 | 7217 | 2011. május 15. 15:26 | Válasz erre: 7216 |
|
:)))) Motorozom (nák)is és 2 kutya gazdája vagyok ,de jobb nekik otthon ,biztonságban Inkább egy szeretõ kutya"csõsz "kéne ......... |
| pandamaci | 7216 | 2011. május 15. 13:47 | Válasz erre: 7214 |
|
Ha fixen rá van kötve a tankra, csak a feje van ki, úgy sok mindent nem csinál, balesetveszélyt tényleg nem okoz, max megbolondul. Miért is? Látni csak a kormányvillát látja, ha szeme nem folyik ki a huzattól és bogaraktól, hallani a szélzúgás, motorhang miatt már nem fog, a folyamatos rezonanciától meg úgy is el lesz zsibbadva, + a párolgó benzintanksapka, a nyári 30fok a zsákban, -esetleg egy kis esõ- különösen megnyugtatja. Legfejlebb vesznek helyette másikat, ha nem válik be...Nem zsákot, kutyát ! (különben volt kutyám, de nem erõltettem rá ilyesmit, jól elvolt az udvaron míg motoroztam, sõt pszihológus sem kellett neki |
| macsa | 7215 | 2011. május 15. 11:59 | Válasz erre: 7213 |
|
Szia Kraszi. Köszönöm a linkeket. Azért annyira még sem vagyok degenerált, mivel komoly cégek foglalkoznak e táskák készitésével, tehát van rá igény. Nem hinném, hogy ebben a táskában bármiféle balesetveszély lenne. /a 3 méter magas zászlórúdban talán nagyobb a balesetveszély/. Köszönöm a 10 % hozzászóló segitségét. Nem vitafórumot akartam nyitni. |
| kawa70 | 7214 | 2011. május 15. 11:33 |
|
Mondjuk azért kiváncsi lennék, mi történne ha a kutya ijedtében, vagy félelmében önálló életre kel mondjuk ha nem is száznál, de csak 60-nál. Autóban is ezért nem szeretem, ha állatot látok, mert ha valami miatt a gazdája vezetés közben azzal kezd el foglalkozni, ahelyett hogy az utra figyelne, nem lennék a közelében. És még a telefonálásra mondják hogy milyen veszedelmes dolog......
|
| Kraszi | 7213 | 2011. május 15. 09:51 |
|
Két módot találtam, az elsõ a barkácsolni vágyó/tudó motorosoknak: http://roadstarclinic.com/content/view/226/117/1/0/ A másik a kényelmeseknek. Szerintem nem ez az olcsóbb :D http://www.bagster.com/en/showroom.php?id=77 Sok sikert a kutyus motoroztatásához. |
| Olívia | 7212 | 2011. május 14. 23:20 | Válasz erre: 7211 |
|
Nem ültem elõl, de majd szeretnék. Viszont elõl ülve arról a tengernyi látnivalóról fogok majd lemaradni, amit utasként megélek, élvezek+ a száguldás!:-)) Biztos nagyon jó dolog kutyatulajdonosnak lenni, ahogy szerencsére még oly sok kellemes dolog van, amit élvezhetek!:-)) |
| macsa | 7211 | 2011. május 14. 22:48 |
|
Ezek a kutyusok kimondottan lakásban, a gazdi ölében imádnak lenni. Bármit teszek, bár hol, Õ szívesen utánoz. MIndent megtesz, hogy a kedvemben járjon /természetesen semmire nem lehet kényszeriteni/. Nagyon oda adó, de tud makacs is lenni. Ült már a motoron, /igaz nem beszél/ úgy tûnik, nem fél. Természetesen nem 100 km-es sebességgel száguldoznánk vele. Nagyon szivfacsaró érzés, amikor elmegyünk otthonról és Õ szomorúan néz, tehát ritkán hagyjuk otthon. Amikor munkába megyünk, azt másképpen éli meg. Olyan mintha tudná, oda nem vihetjük. Szóval ez olyan mint a motorozás, ha nem ültél elöl, nem vezettél motort soha, nem tudod milyen érzés.Csodálatos! Kutyatulajdonosnak lenni klasz dolog. |
| Olívia | 7210 | 2011. május 14. 22:03 | Válasz erre: 7209 |
|
Ahogy, mivel 7. emeleten lakom, ide sem kényszeríteném, csak hogy nekem jó legyen. Családi házba, ahol élettere van, azt normálisnak gondolom és még pár dolog van, amit úgyszintén. Persze sok olyan is, amit csak divathóbortnak, vagy szeszélynek, de mivel nekem nincs, így biztosan nem értek hozzá!:-)) |
| Olívia | 7209 | 2011. május 14. 22:01 | Válasz erre: 7204 |
|
Nincs, de ha lenne sem jutna eszembe, hogy a motorra kényszerítsem, csak mert én azt gondolom, hogy neki jó. |
| Larten | 7208 | 2011. május 14. 21:15 | Válasz erre: 7206 |
|
Bubót kérdezd õ is tud ebben segíteni. Vagy küldd el pü-ben a pontos infót és két km-re van tõlem a Shox, megnézhetem. |
| Gyurci | 7207 | 2011. május 14. 21:14 | Válasz erre: 7206 |
|
Állítólag nyócas anya, de nézz be ide: http://vstromclub.hu/
|
| Larten | 7204 | 2011. május 14. 21:06 |
|
Olivia, az utolsó gondolattal nem értek egyet. Más; ahogyan látom akik eddig hozzászóltak nincs kutyájuk. |
| gourman | 7203 | 2011. május 14. 19:39 | Válasz erre: 7193 |
|
"Ha lenne valami jó ötlet, az érdekelne" megkérdeznék errõl egy állatorvost,mert ha kicsinek nem lett hozzá szoktatva a motorozáshoz,akkor eléggé nagy stressz lesz neki egy ilyen út,kb mint a szilveszterkor a tûzijáték........ |
| pandamaci | 7202 | 2011. május 14. 18:16 | Válasz erre: 7193 |
|
Miért, mondta a kutya hogy tényleg szeretne motorozni ?? Vizisí, ejtõernyõ? - lehet azt is szereti, csak nem tudod... |
| Apu | 7201 | 2011. május 14. 16:20 | Válasz erre: 7200 |
|
Egy 5 kg-os állat kényelmesen elfér egy mûanyag macskahordozóban. Biztosan láttál már ilyent pld-ul állatorvosnál. Ezt a topcase helyére biztonságosan tudod rögzíteni, elegendõen nyitott ahhoz, hogy kilásson és érezze a szagokat, de kellõen zárt is, hogy a nagyobb huzat ne érje. Furcsa látvány lesz, de ki dumálhatna bele, ha Nektek ez a "dilitek". :)) |
| macsa | 7200 | 2011. május 14. 16:02 | Válasz erre: 7198 |
|
Köszi a választ. Igazad van, de annyira sajnálom õt otthon hagyni, annyira bánatos amikor nem visszük magunkkal.
|
| csabu987 | 7199 | 2011. május 14. 15:52 | Válasz erre: 7193 |
|
Barátom kutyája egy nyitott tanktáskában utazik rendszeresen. Tök muri, ahogy a blökinek lifegnek a fülei a menetszélben))))))))
|
| Olívia | 7198 | 2011. május 14. 15:18 | Válasz erre: 7197 |
|
Elõbb én követtem el a beírást, csak nem vettem észre, hogy a párom van bejelentkezve.:-)) Láttam már fotón motorozó kutyát, a hátsó doboz volt kialakítva a számáõra, nyitottá téve. Egyébként szemüveg tuti kell rá (és ez nem vicc), mert kiszárad a nyálkahártyája pillanatok alatt. Ugyan nem kérdeztél, de szerintem kutya vagy bármilyen állat nem való a motorra, nélkülük is vannak elegen az utakon!:-) |
| Audimania | 7196 | 2011. május 14. 15:08 | Válasz erre: 7193 |
|
http://foto.boon.hu/rated/today/members.gagyi_kapitany/vicc-motor-kutya.jpg/viewer.html Mint egy lehetõség!:-)) |
| macsa | 7195 | 2011. május 14. 15:07 |
|
Köszi, ez kedves. Komoly válasz kellene, ezt nem lehet elhumorizálni. :)
|
| v800 | 7194 | 2011. május 14. 15:05 | Válasz erre: 7193 |
|
Hali! Jó ötlet:vigyétek!Mindenképpen csak sisakban! |
| macsa | 7193 | 2011. május 14. 15:02 |
|
Sziasztok. Van egy 5 kg-os Bichon kutyánk, szeretnénk magunkkal vinni a motoron. 800-s Intruderünk van. Ha lenne valami jó ötlet, az érdekelne. Köszi |
| TTné | 7191 | 2011. május 14. 12:43 | Válasz erre: 7190 |
|
Nincs mit.:-) Vagy még ezek. http://www.lumadownload.com/hu/software/11202/xilisoft+dvd+audio+ripper+6.0.7.0707 http://www.lumadownload.com/hu/software/2940/joboshare+dvd+audio+ripper+for+mac+2.2.9.0705 |
| TTné | 7189 | 2011. május 14. 12:18 | Válasz erre: 7188 |
|
Bár úr nem vagyok, de talán ez? :-) http://www.letoltokozpont.hu/letoltes_programok_reszletes.php?a=1239&k=14 |
| gourman | 7188 | 2011. május 14. 09:07 |
|
Szám.teches urak... zenei DVD-rõl miként tudom csak a zenét lemásolni a pc-re ? Milyen progi kell hozzá? |
| ztaki | 7187 | 2011. május 14. 06:28 | Válasz erre: 7184 |
|
ha beállítod a böngészõdbe, hogy a képeket és a flasheket ne töltse le, akkor már-már van rá esélyed... Persze ez azt is jelenti, hogy a videókat sem nézegeted és ha windowsod van, akkor ki van kapcsolva az automatikus frissítés... stb... stb... Szóval, ha odafigyelsz, akkor 1GB-tal ki lehet húzni egy hónapot. Amúgy a 3GB-hoz már nem igen kell odafigyelni... De manapság egyáltalán nem divat semmire sem odafigyelni - ld. villanyszámla, vízszámla stb... |
| Vaslovas | 7186 | 2011. május 14. 05:39 | Válasz erre: 7184 |
|
5Gb elég 1 hónapra, ha nem töltesz le, akkor használhatod egész nap a gépet.
|
| olika | 7185 | 2011. május 13. 22:27 | Válasz erre: 7184 |
|
Sajnos nem sokra.Mivel ha megnyitsz egy oldalt máris letöltésnek számít.Ha csak szörfölni akarsz oldalakon lehet kibírja az egy hónapot.Nekem egy 3 Gb-os van de már hónap elején le korlátozódott.
|
| qqriq64 | 7184 | 2011. május 13. 22:24 |
|
Urak segítsetek. Telefon elõfizetésnél 1gigabájt adatforgalom egy hónapra mennyire elég? |
| Vaslovas | 7182 | 2011. május 13. 20:06 | Válasz erre: 7181 |
|
A kõolaj fizikai tulajdonságait az határozza meg, hogy milyen szénhidrogén típus annak a fõ alkotórésze. Eszerint a kõolajat négy fõ csoportba oszthatjuk: 1. paraffinos (paraffin bázisú) 2. nafténes (naftén bázisú) 3. aszfalténes (aszfalt bázisú) és 4. intermediát (átmeneti bázisú) Átlátható verzió (termék - szénatomszám - felhasználás): * Nyers benzin,petróleum (gazolin), könnyûbenzin, nehézbenzin - C5 - C10 - oldószer, sebbenzin, motorbenzin * Világítóolaj (petróleum, kerozin) - C11 - C12 - traktor, repülõgép, rakéta hajtóanyaga, benzingyártás * Gázolaj (dízelolaj) - C13 - C20 - autók, traktorok, mozdonyok, hajó - és teherautómotorok hajtóanyaga * Pakura (párlási maradék; kenõolaj, vazelin, paraffin) - C20 - C30 - tüzelés, gõzmozdonyok (automatizálhatóság), különbözõ minõségû kenõolajok, gyógyszerek, kozmetikai szerek * Bitumen - C31 - C50 - útépítés, szigetelés |
| tsanyi | 7181 | 2011. május 13. 20:01 | Válasz erre: 7179 |
|
ja, csak adalékolt ami miatt tényleg egy agresszív sz@r.....amúgy valahol a gázolaj és a benzin között van....ha jól sejtem...
|
| tsanyi | 7180 | 2011. május 13. 20:00 |
|
Télen szó nélkül több kolléga 10%benzint beletesz........az oroszok a hûvösebb helyeken 30% körül tesznek benzint bele......igaz általában hagyományos adagolóshoz....magát a motort nem károsítja egy kicsi, de a többit lehet...
|
| Vaslovas | 7179 | 2011. május 13. 19:58 | Válasz erre: 7177 |
|
Tudtommal a kerozin a legrosszabb minõségû üzemanyag!
|
| Vaslovas | 7178 | 2011. május 13. 19:57 | Válasz erre: 7176 |
|
Tigi, én ugyan így jártam, mikor megvettem a Rovert... Rátankoltam, azóta úgy használom és semmi baja, pedig pár év eltelt!!! |
| gourman | 7177 | 2011. május 13. 19:49 | Válasz erre: 7175 |
|
megnéztem,echte német szervízkönyv,Mercedes Sprinter 313cdi,nem A osztály meg Vitó,de egyébként sok esetben a folyékonyságjavitó nem több mint kerozin,ami agresszívebb mint a benzin,de Tigernek már megvan az álláspontja a továbbiakat illetõen, és ez a lényeg:))))
|
| Tiger | 7176 | 2011. május 13. 14:43 |
|
Sziasztok,minden hozzászólásból tanultam valamit és,ha néha homlokegyenest szembe is mennek egymással,mindegyikben érzem a segítõkészséget,sõt egyfajta szakmai(de még laikus)kihívást is.Megmozgatott néhány embert,ami nyilván annak is köszönhetõ,hogy minden motoros egyben autós is és sajnos rengeteg a "tapasztalat"is a sok trágya négykerekû miatt. Igazi autós mûszaki fórumokat is olvastam beszéltem szakszervizzel,saját szerelõ barátaimmal,rengeteg ilyet használó taxissal és nyugodt szívvel mondhatom:a legtöbb használható tanácsot innen kaptam.Egyenként nem is válaszolnék rájuk,mert uo.jó hallani Guri nyugtató szavait,mint olika rögtön felajánlott segítségét.A lényeg,hétfõig semmit nem tudok még tenni,mert csak akkor tud hozzányúlni a szerelõ,aki leereszt,kitisztít,átmos,stb.A taxisok kivétel nélkül átbaxásról beszélnek,ha a szerelõk riogatnak,mert szerintük,ha meg akart halni pl.a magasnyomású azalatt a 20km alatt,akkor már megadta volna magát mostanra.Ettõl függetlenül én komolyan veszem azon hozzászólók tanácsait,akik azt mondják"biztos ami biztos"elõzzük meg a további kárt egy átmosással.Csak ne fájna ez olyan kibaccot sokba és tudnám használni nagyobb javítás nélkül. Jó érzés,hogy ilyen komoly szellemi kapacitás és "segítség" mozdult meg egy ilyen banális fütyiség miatt is:-)Köszönöm |
| pandamaci | 7175 | 2011. május 13. 13:27 | Válasz erre: 7173 |
|
Légyszi ,nézd meg azt a szervizkönyvet mégegyszer. Én kezelési könyvbõl cdi A osztályt , új Vitot látok, magyart németet, ezek Petróleumot engednek beletenni, meg folyékonyság javítót, de benzint kifejezetten tiltják.
|
| Tompecs | 7174 | 2011. május 13. 12:53 | Válasz erre: 7173 |
|
Bocs, félreérthetõen írtam (vagy nem azt írtam mint amit gondoltam :D) A lényeg, hogy egyetértünk. |
| gourman | 7173 | 2011. május 13. 11:48 | Válasz erre: 7172 |
|
Én nem konkrétan azt mondam,hogy nyugodtan benzinezze a gázolajat,hanem hogy nem lesz baja ennyitõl,mivel a szervízkönyv is írja mint lehetséges keverési arányt...nem mindegy!
|
| Tompecs | 7172 | 2011. május 13. 11:38 | Válasz erre: 7169 |
|
Meg erõsítetted a véleményem, de mint említettem én nem merek kijelenteni olyat, hogy "nyugodtan benzinezzed csak az gázolajat", mivel más fütykösével verni a csalánt szerintem nem túl etikus.
|
| Tompecs | 7171 | 2011. május 13. 11:35 | Válasz erre: 7166 |
|
így van! Ismerõseim és olyan ügyfelek akik már megjárták a felújítást azonnal kötik kifelé ezt a részét. Mellé néha nem árt kitakarítani a tartály aljáról az "ezüstöt" és minden olajcserénél üzemanyagszûrõt cserélni... |
| gourman | 7170 | 2011. május 13. 11:28 |
|
mindazonáltal,szerintem egy CDI-s autónak nagyobb baja lesz ha ellenõrizetlen helyrõl tankolják,ki tudja milyen gázolajjal.....ellinkeskedik a gázolajszûrõ cserét,stbstbstb,egy megfelelõen karbantartott CDI-nek a lelke az olajcsere,szûrõk cseréje,izzítógyertyák ellenõrzése és a porlasztócsúcsok ellenõrzése,oszt csak megy:)
|
| gourman | 7169 | 2011. május 13. 11:01 |
|
na szóval éppen most használok egy Merci Sprinter 313cdi-t,1.5 éves 155.000km-rel,.szervízkönyv elõvesz,olvas.... "...télen 10%-nyi benzint tankoljon autójához a biztosabb hideginditás és dermedés meggátolása érdekében....." Ezek szerint akkor télen nem káros,de nyáron meg nagyon.....??????? 6 évig volt egy 2.5 CDI -s autóm,ott szintén ezt irták a szervízkönyvbe,és így is használtam ,255.000km-rel adtam el,ez alatt nem volt semmilyen motorikus baja,sõt még csak porlasztócsúcsokat sem kellett cserélni,folyamatos szervíz ellenõrzés mellett....!!!!! Szóval lehet hirdetni az igét,de szerintem autója válogatja,egy francia meg olasz autóban silányak az anyagminõségek,de ha egy komolyabb márkáról van szó,ott azért adnak egy csöppett jobb dolgokat,és nem lesz komolyabb baja 10%-nyi benzintõl.......még ha magasnyomású akkor sem...... Az a Merci Sprinter nem a 15 liter benzintõl állt meg,bátran mondom! |
| olika | 7166 | 2011. május 13. 09:34 | Válasz erre: 7165 |
|
Magyarul a vissza érekezõ reszelék ismét tud menni akadálytalanul a szívattyúba?????
|
| Tompecs | 7165 | 2011. május 13. 09:31 | Válasz erre: 7162 |
|
Olika! mindegyik Dci ezt csinálja és még csak nem is a nagynyomású szivattyúja megy tönkre, hanem a szállólapátos elõszállító és televág mindent a reszelékével. Ezt úgy tudod a legjobban kivédeni, hogy a visszafolyó kisnyomású ágat lekötöd a szûrõházról és egybõl a tartályba engeded vissza, ugyanis a szûrõház szûrt oldalára vezetik vissza nagyon okos módon az üzemanyagot. |
| Arnold- | 7164 | 2011. május 13. 09:31 |
|
Ellopták a képen látható teljesen egyedi színû és megjelenésû, részben átépített Suzuki Intruder 1500 motoromat máj. 7.-én éjfél körül a Ceglédi sportcsarnok VIP. bejárata elõl. Hátsó sárvédõje rövid, így teljesen látszik hátulrol a hátsó kerék! 100e.Ft a nyomravezetõnek. A motort nagy összegért VISSZAVÁSÁROLOM! Várom jelentkezését aki bmit tud, hall, lát. rendsz:UHX-766, alvz: JS1AL121100103569 motor: Y501110466 20/617-2895 dieter543@citromail.hu
|
| Tompecs | 7163 | 2011. május 13. 09:26 | Válasz erre: 7159 |
|
Nem okoskodás, vagy kioktatás képen:A benzinnel csak annyi a gond, hogy kisebb a gyulladási késedelme a gázolajhoz képest, de ezt egy elektonikus vezérlésü befecskendezõ simán kompenzálja egy bizonyos szintig (ha megálltõle, vagy nagyon kopogósan mûködik, akkor nem tudja kompenzálni, mert nem arra tervezték) Az új dieselek 99.9%-ban kopásból eredõ hibák miatt mennek tönkre. A visszatérõ üzemanyagot azért hûtik, hogy párolgási szint alatt tartsák és ne forrjon fel a tartályban, valamint azért, hogy a térfogat növekedésbõl eredõ tömegcsökkenése ne befolyásolja a befecskendezett menyiséget. Az üzemanyag rendszerek között (benzin-diesel) nincs anyagminõségbeli különbség, ugyan olyan csövek, csatlakozások, tömítések használhatóak mind a kettõhöz. |
| olika | 7162 | 2011. május 13. 09:22 | Válasz erre: 7159 |
|
Zsifi! Sajnos kopik ilyenkor a magasnyomású szívattyú.Nincs meg a megfelelõ kenés.Mint azt korábban valaki írta a gázolajnak van kenési szerpe.Nincs megfelelõ kenés elkezd kopni a szívattyú és mivel közvetlen a csúcsok elött van magasnyomáson a spén darabkák eljutnak a csúcsokhoz ami lerakdik benne és nem fog mûködni.Mikor az enyémet szét szedtük nem akartam elhinni,hogy a 4 csúcsom kuka.Szétszedtük és láss csodát.Ott voltak a szívattyú apró darabjai benne.A tankból egy jó maréknyi spén került elõ mivelÿ a visszatérõ csövön az elnem használt üzemanyag visszajut a tankba és viszi magával a szennyezõdést. |
| pandamaci | 7161 | 2011. május 13. 09:20 | Válasz erre: 7157 |
|
Hogy ne vegyem el teljesen a kedvedet, olyan merci cdi re is tudok gyak. példát, ami benzines tankolás - kiengedés- qrvanehéz elindítás után még kb +80ezer km után is mûködik.. Jót biztos nem tett neki , de még megy.
|
| olika | 7160 | 2011. május 13. 09:17 | Válasz erre: 7149 |
|
Tiger! Az a 20 km biztos nem tett jót a rendszernek.Így,hogy 60/5 az arány nem okozhat túl nagy galibát.Ami baj az a 20 km.Amennyiben a szívattyúd kárt szenvedett érezni fogod.Gyengülni folyamatosan az autó ereje.Tolod neki de nem fog menni.A végsõ stádiumban a fedélzeti komputer injektor hibát fog kiabálni.De mikor ez bekövetkezik akkor az autó meg is fog állni.Én ezt Tavaly õssze zongoráztam végig.Nem azért mert benzint tankoltam hanem azért mert egy kis vidéki kúton tankoltam rendszeresen ahol feltételezem,hogy nem a megfelelõ minõségü volt a gázolaj.Nekem egy magasnyomásúba és 4 db porlasztó csúcsba fájt.Tankot leszedni kimosni,stb. Ha szükséges tudok andni telefonszámot olyan emberhez aki korrekten javít magasnyomású szívattyút ill. porlsztó csúcsokat.Õ el tud látni téged olyan tanáccsal ami esetlegesen életmentõ lehet az autó számára. Keress ha kell a szám.Nekem õ újított fel mindent anno és tökéletesen üzemel.Igaz nekem dci-m van de az elv ugyanaz. |
| Zsifi | 7159 | 2011. május 13. 08:25 |
|
A legnagyobb baj, hogy egy ilyen mûvelet sosem a kopásban jelentkezik. Tönkre teszi az üzemanyag ellátó rendszer alkatrészeit. A motor az bírja, kicsit ellen dolgozik, mert a benya elõbb feladja az ellenállást a sûrítéskor..kicsit szembe megy a dugóval, de az a legkisebb probléma lehet. A nagynyomásúaknál a visszatérõ gázolajat hûtik, mert szétcseszi a befecskendezést, a benzin meg alapban kicsit melegebben tûnik el.. Szóval a benzin szétbassza és kész..nincs olyan, hogy most 20 km alatt 36530-at ment a motor.. |
| Audimania | 7158 | 2011. május 12. 22:34 | Válasz erre: 7155 |
|
Nem teljesen értelek. Igen, elmélkedtem ... "de ha leereszted, és mostantól sikerül elõírtan üzemeltetni" ... vagy siettedben nem olvastad végig? :)
|
| Tiger | 7157 | 2011. május 12. 22:05 |
|
Köszönöm még egyszer mindenkinek,nehogy egymásnak essetek már emiatt:-)Már most is sokkal okosabb lettem,nagyon hülye vagyok az ilyen mûszaki dolgokhoz,de a veszélyt rögtön felfogtam,csak már nem maradt lehetõségem az elkerülésére.Holnap még okosabb leszek,beszámolok majd róla.Sziasztok.
|
| Tompecs | 7156 | 2011. május 12. 22:01 | Válasz erre: 7154 |
|
Nem kell kételkedni, csak számold végig: benyomod a gázt, elkezd emelkedni a fordulatszám, az üzemanyag mennyiségének a bejuttatásához egyre kevesebb idõ áll rendelkezésre, úgyhogy muszáj a nyomásnak emelkedni... A hdi-nek min250barra van szüksége ahhoz, hogy beinduljon alatta nem szeret. A benzint én sem ajánlom a dieselbe, bár véleményem szerint, ha nem tette eddig tönkre és felhigítja (mint ahogy meg is tette) nem lesz vele gondja, de majd elmondja ha lett. Ebbe inkább nem szólok bele, mert nem az én pénztárcám... |
| pandamaci | 7155 | 2011. május 12. 21:56 | Válasz erre: 7153 |
|
Aki látott ilyen cdi autóst benzines tankolás után (családostól) sírva szopni, vagy saját maga szívott vele, az gyorsan kiengedné, nem elmélkedne..
|
| pandamaci | 7154 | 2011. május 12. 21:53 | Válasz erre: 7152 |
|
a golf 1 ben a 700 bar befecskendezési nyomást erõsen kétlem, meg azt is hogy valamely cdi -hdi stb társába valamely gyártó beleengedne benzint tenni bármiyen arányba is :)) Ja a cdi be sem indul el 250 barral, esetleg féktisztító spével:) |
| Audimania | 7153 | 2011. május 12. 21:53 | Válasz erre: 7149 |
|
Osztom azt a nézetet, hogy a rátankolások által egyre alacsonyabb %-ú keverék egyre kevesebb kárt okozhat. Tömítésnél nem fog ereszteni, mert a folyadéknyomás ugyanannyi, viszont az alapjárat valóban ingadozhatna, ha túl komoly kopás keletkezett volna. Ami eddig keletkezett a 20 km alatt, akárr 100-szoros kopásként tekintve is 2000, de nagy túlzással legyen 20e km-nek megfelelõ kopás. Így a szerkezet ennyivel kevesebbet megy el a várható 200-400e km-ig, de ha leereszted, és mostantól sikerül elõírtan üzemeltetni :) akkor a nagyjavítás még odébb van. Persze ez egy nem szakértõ véleménye ...
|
| Tompecs | 7152 | 2011. május 12. 21:45 | Válasz erre: 7139 |
|
A golf I-nek a porlasztó nyitási nyomása a 135-bar, befecskendezés közben simán felszalad 7-900 barra az is, a közös nyomásterûek 250- 1450-1700 bar körül üzemelnek üzemállapottól függõen, az új generációs adagolóporlasztósok tudnak 2400 bar körül is mûködni, de a lényeg, hogy egyiknél sem állandó üzemállapot a magasnyomás felsõ értéke körüli üzem.
|
| Zsifi | 7151 | 2011. május 12. 21:42 | Válasz erre: 7149 |
|
amikor melegen nem indul az mindjárt befecskendezõ cserét jelent. sajna a 20 km alatt megy, de leginkább tönkre.. |