ztaki | 221 | 2008. január 30. 09:49 | Válasz erre: 220 |
Próbáld más formátumban beskennelni - vagy megnyitni a (start/programok/microsoft office/office eszkozok) microsoft office picture managerrel... és elmenteni más formátumba... méretbe... hátha segít... lehetõleg jpg-be. |
Vaslovas | 220 | 2008. január 30. 09:40 |
Most olvastam 1 Német szaklapban, hogy teszteltek 12 kéle tuning kipufogót Suzuki GSX-R 1000-en ! Minden bemérés ...lóerõ növekedés és súly rajta van ! Csak ha beszkennelem akkor nem tudom megnyitni a képeket ! Ha valakinek van ötlete, hogy csináljam, akkor szivesen megosztom mindenkivel......tanulságos !!! |
KT | 217 | 2007. december 25. 21:44 |
el kell ballagni a bõrzére február 2.-án, ott rengeteg használt, de jó állapotó sportdobot árulnak, mert az olaszoknál bekeményítettek és sokan eladják ott a kéményeket ! (már a novemberi bõrzén is sok sportdob volt) |
yoles8 | 216 | 2007. december 25. 16:58 |
Sziasztok ! ( 2003 )CBR 600 F4 -re keresek YOSHIMURA TRS TRI OVAL dobot .Ha esetleg valaki rendelkezik ilyen alkatrésszel kérem jelentkezzen !! Mindenkinek Kellemes Ünnepeket Kívánok.!!!!
|
fefe721 | 213 | 2007. december 5. 22:00 |
Hali! Ha szépen kérem akkor valaki tudna nekem Yamaha FZS 600-ra (2002-es 1 dob) valami szebb hangot produkáló sportdobot mint a gyári zümmögõje. Nem fontos, hogy új legyen, de...... |
biker66 | 212 | 2007. november 26. 18:18 |
Esetleg valakinek gsx 1200-re nagyon jó állapotú sportdob ötlete?
|
Bandito | 211 | 2007. augusztus 14. 14:25 | Válasz erre: 210 |
Ja azt kihagytam, hogy ezt csak Hegyeshalomnál tapasztaltam, de ott majdnem mindig.
|
Bandito | 210 | 2007. augusztus 14. 14:24 |
Nekem már többször is nézték. A módszer a következõ: határõr viccesen (mintha rajongó lenne) közli, hogy kicsit húzgáld meg a gép fülét. Lelkesen megrángatod és ha ez után úgy ítéli, hogy sok volt, akkor megkér, hogy állj félre mérésre. Nekem akkor esett le a huszas (2.-3. alakalom után), amikor többen voltunk és mindenkivel meghuzatta a gépet. Szóval ésszel, nem bedõlni a látszat lelkesedésnek...
|
jano61 | 209 | 2007. augusztus 14. 08:18 |
sziasztok! kawasaki vn900 dobot valaki alakittatott már át? nem merem megfúrni mert injektoros. mi a véleményetek?
|
jzoli | 208 | 2007. augusztus 1. 08:06 | Válasz erre: 206 |
Kispesten egy motorszerelõnél volt téma, Osztrák felé nagyobb átkelõknél nézik,ezt beszélik. Aztán lehet hogy urban legend ez is, mindenesetre én a mûszer miatt kérdeztem, majd lemérem az enyémet. |
gourman | 206 | 2007. július 31. 23:20 |
na és vajon merre felé mérik azokat a decibeleket, melyik határnál,azt lehet tudni??????
|
Zsifi | 205 | 2007. július 31. 22:02 | Válasz erre: 204 |
4000.... Még az etikett cimkén is rajta van, hogy 93dB 4000ford/perc-nél.. |
Pépépe | 204 | 2007. július 31. 19:22 | Válasz erre: 203 |
Elvileg 1 méter a távolság, és a földre hangelnyelõ anyagot kell fektetni (gumilap vagy valami hasonló) Nem a földrõl visszaverõdõ hangra vagyunk kivácsiak, hanem a jármû hangrára. (kocsiknál rallye versenyen 4500-as fordulatszámnál mértek. motornál nem tudom, hogy van-e elõirt fordulatszám) |
jzoli | 203 | 2007. július 31. 16:45 | Válasz erre: 202 |
Köszi Pépépe Mérésnél a mérõfejet mindenkinek ugyanolyan távolságra kell elhelyezni a kipuff végétõl, ez hány cm ? Csak mert nagyon nem mindegy. Hangfalaknál érzékenységet 1m-re mérik hangszóró elõtt pontban középen. Lehet itt is 1 méter? |
jzoli | 201 | 2007. július 31. 11:47 |
Srácok, hallok olyanokat hogy a határnál forditottak már vissza motorokat, mert nem volt "EU" jel a kipuffban. Érdekes... Meg hogy mérnek hangnyomást is... Mondjuk ez érdekelne mert van dB mérõm, már csak a határártékeket kéne megtudni. |
Borzolo | 200 | 2007. július 25. 21:38 | Válasz erre: 137 |
Egyrészt csatlakozni szeretnék a kérdéshez, mondhatnám nekem is kéne valami jobbfajta hangoskodó! Másrészt annyit azért mondanék, hogy az új árak keresgélve lehetnek olcsóbbak is pl: http://www.louis.de/_30f333372f05f0acb11c48b7557492c808/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=&wgr=0&origin=bikedb&MARKEN_ID=7&CCM=5&typ_id=VN800B&list_total=65&anzeige=0&page=0&artnr_gr=10030455 Én szoktam a louisból vásárolni, 1-2 hét alatt bécsbe megjön a motyó, csak a kipuffogóra még nem szántam rá magam. Harmadrészt átmenetileg annyit csináltam, hogy a gyáriról lefúrtam a 3 popszegecset és a középsõ lyukat 13-assal felfúrtam. azt nem mondom, hogy tökjó, de jobb, mint a gyári csapszegkattogós...:-) képet nézdmeg! De télleg, ha itthon gyártana valaki valami jófajtát, az nagyon érdekelne... Üdv: BéZé ![]() |
Figo222 | 199 | 2007. június 20. 16:55 |
Helló! Tud valaki nekem segíteni? Sportdodokat keresek 1999-es Honda Dominatorra. Elõre is köszi
|
tattobalint | 197 | 2007. június 19. 21:14 |
sziasztok! Érdeklõdnék hogy van e valakinek eladó használt sportkipufogó rendszere? 2000-es gsxr600-ra kéne!Érdekellne nagyon! Ha megérintett valakit akkor légyszíves írjon egy üzit nekem hogy felvegyük a a kapcsolatot!kösszi
|
MotoCat | 196 | 2007. június 7. 11:21 | Válasz erre: 195 |
a Rákosmentében is kérdezte:))) odaírtam már le:)
|
MatulA | 195 | 2007. június 7. 11:07 | Válasz erre: 194 |
Most kerestem, nincsen másik.... Mármint a sportdob, kipuffancsok, vagy mi volt a másik topik.... |
nasa01 | 193 | 2007. június 7. 10:51 |
Sziasztok ! Hallott valaki valamit a PROEX által készített dolgokról ? www.proex.hu |
SVLaci | 191 | 2007. április 27. 10:53 | Válasz erre: 189 |
A Bandit egy kicsit más tészta, az egyik kipufogós ember mondta nekem, hogy ezekkel a motorokkal van a legkönnyebb dolga, mert annyira le vannak fojtva a kipufogóval, hogy ha egy darab csövet raraksz rá, már akkor is jobban megy mint a gyári dobbal.
|
fix-x | 190 | 2007. április 15. 15:53 |
Sziasztok!Tud valaki XX-re nagyon jó csövet?(nem hátrány, ha olcsó.lehet használt is)
|
Bandito | 189 | 2007. április 15. 10:23 | Válasz erre: 186 |
Ebben nem értek veled egyet. Igenis van érezhetõ teljesítmény különbség. A nagyon kihegyezett sportgépeknél nem annyira, mert csak pár paci jön és az százalékosan elenyészõ. Én amióta megcsináltattam a Banditát, azóta pl. egyesben felejtõs a nyélgáz, mert kiugrik alólad vagy szar aszfalton kipörög. Ilyet egy szériával nemigen tapasztalsz. A lényeg az, amit Kishoris írt: egyenletesen fogja leadni a teljesítményt. Ha nincs nyomatékluk, azt már az elsõ elõzésnél megérzed. Az más kérdés, hogy ez kinek mit ér meg. De az egész onnan indult, hogy vettél kipufogót a hang miatt.
|
ripper22 | 188 | 2007. április 14. 10:34 |
Nem tud segíteni valaki?? Ami érdekelne: Sportdob egy Yamaha YZF 600 Thundercatre.. 98-as Ha tudsz valami segítséget.. please írj |
kishoris | 187 | 2007. április 14. 10:29 | Válasz erre: 186 |
600-as Hornetem van, Akra kipu, K&N légszûrõ, DynoJet kit. Sikerült "kivasalni" vele a LE ill. nyomatékgörbét, nincsenek benne lukak. Teljesítménynövekedés is lett a mocin, de összeségében ez nem érezhetõ, csak az, hogy szép egyenletesen húz a kicsike egészen a végéig. Az alkatrészek + a fékoadi mérés, beállítás, hát igen...olyan 200 ezer ft körül volt.
|
nagyHoHo | 186 | 2007. április 13. 22:07 | Válasz erre: 180 |
de ne felejtsük el, hogy vannak 2 illetve 4 ütemû motorok. A kettõ között a vezérlésben is óriási a különbség. Kétütemû motoroknál a "vezérlésben" a legnagyobb szerepe a kipufogónak...nem mindegy mekkora a huzat az elõsûrítés miatt. A négyütemû motoroknál ekkora szerepe nincs a kipufogónak, nincs elõsûrítés, a motor vezérlését szelepek végzik. Persze sokat dolgoznak mérnökök azon, hogy a levegõszûrõ, a motor és a kipufogó megfelelõen illesztve legyen, de csoda nincs egy utcai motoron bármit állítgathatnak a padon mért +1-2-5-10 LE-t úgysem veszed észre. Max. ha pályán kõrözgetsz és nagyon tudsz motorozni ( akár 40 kört lenyomsz +/- 0,1 mp különbségekkel) akkor nyersz pár századot. Ha ilyen egyszerû lenne a dolog, hogy sportszûrõ+motor vezérlés+kipufogó, megoldja a teljesítmény hiány problémáját, akkor pl. a MotoGP-ben nem áldoznának néhány tizedmásodperc érdekében, dollár milliókat...ennél jóval összetettebb ez a dolog... Csak azt akarom mondani, hogy csodát senki se várjon a motorjába ölt 100-200 ezer forintért.:) |
MatulA | 185 | 2007. április 13. 21:25 | Válasz erre: 180 |
No! Ilyen válaszra vártam, hogy akkor most mi is van!? :-)))) Okka így már értem a dolgot, és el is fogadom! :-)))) További szép estét! |
Rudo | 184 | 2007. április 13. 20:55 | Válasz erre: 182 |
Köszi! Úgy döntöttem le van szarva a katalizátor! :)
|
Bandito | 183 | 2007. április 13. 15:41 | Válasz erre: 182 |
Elõzõ hozzászólásom helyesírása elég pusztító. Mindegy, legalább egyben keresztrejtvény is, hogy vajon mit akart írni :-)))
|
Bandito | 182 | 2007. április 13. 15:40 | Válasz erre: 181 |
Hát használni nem fog neki. Már ha még benne van :-))) Egyes tipusoknál a dobban van, mások a dob elõtt. Slip-on doboknál általában azt a csövet is szerélik, amiben a kat. van. Amúgy meg mi van, ha tönkre megy? Nem fogsz megbukni a zöldkártyán :-)))) De ha mégis zavar a dolog, akkor szerintem nézesd meg egy mérõpadon, hogy kell-e egyáltalán állítani. Ha meg kell, akkor állíttasd be. A mérés megvan 7-8e-bõl, az állítgatás típusfüggõ. Ha commander is kell, akkor húzós lesz...
|
Rudo | 181 | 2007. április 13. 14:27 | Válasz erre: 180 |
Álj, ezzel azt akarod mondani,hogy a Tigeremre felrakott full nyitott csõ tönkre fogja tenni a katalizátoromat? :( Engem nem a teljesítmény motivál csak a hang,de ha tönkreteszi akkor irány vissza a gyári! |
Bandito | 180 | 2007. április 13. 13:57 |
Na akkor csináljunk egy kis rendet. A belsõégésû motorok nem lineális elektromotorok. Vagyok különbözõ fordulatszámokon más-más teljseítményt ad le, amihez eltérõ mennyiségû levegõre és üzemanyagra van szüksége. Az injektor térkép ezt állítja be: mekkora fordulatszámhoz mennyi levegõ és benyát adjon a rendszer. Karbicseknél ugyan ez a szitu: azért kúpos a tû és azért nem egyenletes a Dynojet tûk kúposságe, mert a középsõ tartományban kicsit több anyag kell. Ettõl dagad a nyomatékgörbe viszont nõ a károsanyag kibocsájtás és a fogyasztás. A lambda szonda csak bizonyos határok közti minimális korrekcióra képes a benzin-levegõ keverékben. De ezt a katalizátor védelmében teszi és nem azért, hogy jobban guruljon a vas. Ugyanis a katalizátor kipurcan a túl sok szénhidrogén-származéktól (elégetetlen). Namármost, ha felteszel egy eléggé nyitott csövet, akkor ettõl az égéstér kiürülése meggyorsul vagyis lesz egy csomó elégetetlen üzemanyag (t.i.: nyitott dob megszívja a rendszert), ami miatt nõ a fogyasztás és csökken a teljesítmény. De ha az üzemanyag elletó rendszert hozzá igazítod a gyorsabb gázcseréhez, akkor jelentkezik a teljesítmény növekedés. Ami lehet hogy LE-ban vagy Nm-ben nem lesz jelentõs, de biztos, hogy a motor könnyebben forogja ki magát. Aki még ezután se hiszi el, hogy ez így van, az méresse le a motorját dobcsere elõtt, után és beszabályozás után. A mért értékekkel már csak nem fog senki vitatkozni... |
pandamaci | 179 | 2007. április 13. 09:07 |
kb1 éve létezik befecskendezõs vl800 (c800) , azt írta az van neki is. Az elsõk valóban karburátorosak voltak.Ahhoz vehettél dynojet karburátor készletet, a nyitott légszûrõhöz és üres (gyors áramlású?)t kipufdobhoz kb. 30 cal nagyobb fõfúvókát irtak. Meg azt is, hogy nagy fogyasztás,kis fordulatokon egyenetlen járás, nem mûszaki vizsgaképes,nem utcai használat stb stb.. De ujra irom ,a két lyukfúrástól, a hang változáson kívûl mást abszolut ne várj. |
Macko | 178 | 2007. április 13. 08:37 | Válasz erre: 177 |
Ott biztos hogy nem is kell programozni. Nincs is mit, hisz karbis. Vagy nem?
|
pandamaci | 177 | 2007. április 13. 08:33 |
más az utcai motor meg a versenymotor, más az elmélet meg a gyakorlat. (az elõzményekben lévõ, kipufogó változtatásról irt tanulmányok viszont nem alaptalanok.) De az eredeti kérdésbõl kiindulva: ha egy vl800 (2007 injektoros tip. ) gyári , valószínûleg zajnormák miatt leszûkitett kipuf.csövébe ( csõ alja le van zárva,oldala 1-2 cm darabon perforált)valaki hátulról fúr egy lyukat,ahhoz nem kell semmt utánprogramozni |
MatulA | 176 | 2007. április 13. 08:20 | Válasz erre: 175 |
Az a GP, mi utcai motorokról beszélünk, és van lambda szonda..... oksi, elfogadom, hogy igazatok van, hogy ha tényleg jól akarjuk, hogy mûködjön a dolog, akkor variálni kell az elektronikával. Elfogadom, de indolkoljátok meg miért!!!!!!! Tudom, hogy az égés teljesen megváltozik a csõcserével, mivel nagyon sok mindent megváltoztat a gázáramlásban.... Viszont ott van a lambdaszonda!!!!! ha nem lenne, akkor rendben, variálni kell az elektronikával, ha kiveszem, és nem lesz a dobban szonda akkor is variálni kell. De ha van akkor miért kell?????? Mi az oka?????? |
oszitrek | 175 | 2007. április 13. 08:16 | Válasz erre: 174 |
De ott nem a lambda szonda számít, hanem a kipufogó rendeszer változtatása... :)))
|
MatulA | 174 | 2007. április 13. 08:12 | Válasz erre: 173 |
Oksi, elfogadom, de miért??????? Miért kell állítani????? Mi változott meg azzal, hogy más lesz a blokknak az "öblítése", de ott van a lambda szonda ami kontrolálja az egész folyamatot???? |
oszitrek | 173 | 2007. április 13. 08:07 | Válasz erre: 171 |
Igazából nem vagyunk MotoGP-sek, ezért nekünk pár lovacska ide vagy oda, nem számít. Talán még meg sem érezzük a hiányát, vagy a többletet... A profi mûhelyekban amúgy tényleg úgy csinálják, mint pl Akra, h fel a kipuff rendszer, és Injektor állítás a tesztpadon...
|
MatulA | 172 | 2007. április 13. 08:03 | Válasz erre: 170 |
igen tudom! :-)))))) sõt az is számít, milyen átmérõ változások vannak, s az is, hogy milyen rádiuszban van meghajlítva a csõ..... :-))))))))))))))) |
MatulA | 171 | 2007. április 13. 08:02 | Válasz erre: 168 |
Ez okka, de akkor sem értem, hogy miért kellene átvariálni az injektor adatokat!?!?!!?!?!? Lényeg, hogy a benzin, és a levelgõ aránya 1:14 kiló legyen, nem? Ekkor tökéletes az égés, és ekkor jön ki a max teljesítmény az adott fordulatból. No, a lambda szonda pont erre "törekszik", hogy 1:14-es arányt állítson elõ. Akkor nem értem, hogy miért kell a varia, egy kipu csere esetén!? Mert ha a verzérmûtengejyt cseréled, akkor tök egyet értek veletek! De most csak csõcsérõl van szó. :-)))))) |
oszitrek | 170 | 2007. április 13. 08:01 | Válasz erre: 166 |
Pl a kipufogórendszer hosza is számít. Gondoltad volna???
|
Macko | 168 | 2007. április 13. 07:58 | Válasz erre: 166 |
Matu, ha csak egy dobot cserélnek, mint Nálad, akkor valószínûleg minimálisak a változások a gyári állapothoz képest. Így nem feltétlen szükséges az elektronikával babrálni. Persze lehet, hogy most mondjuk 2 LE-vel erõsebb a motorod a gyárinál, ha rendesen belõnék az injektortérképet, akkor nyernél még 2-3-at. Kérdés, van-e erre szükség.
|
Macko | 167 | 2007. április 13. 07:56 | Válasz erre: 160 |
Pontosan ettõl nagy mutatvány egy rendes kipufogótuning. Ha pl. egy modert sportmotorra felteszel egy komoly (tehát tökéletesen hangolt, minimális ellenállású) rendszert, ezzel felborítod a teljes égési folyamat rendszerét. Itt jön, amit Bandito írt: változtatni kell az injektortérképet, gyújtást, stb. Van olyan fékpad, ami ezt teljesen önállóan elvégzi. Mert ha csak simán felteszel egy össze-vissza variált csövet, amit egy sufniban barkácsolt valaki, legnagyobb valószínûséggel gyengébb lesz a motorod. De ezt már lerágtuk... |
MatulA | 166 | 2007. április 13. 07:55 | Válasz erre: 163 |
Tehát, akkor sületlenség amit írtam, hogy a lambda szonda, és az injektor miatt nem kell hozzá piszkálni az elektronikához, kipu csere esetén? Megint más kérdés, ha tuningolni akarjuk a vasat, és még többet akarunk belõle kihozni! Viszont egy dobcsere esetén..... :-))))))))))))))))) |
oszitrek | 165 | 2007. április 13. 07:54 |
Matu! 1 kis olvasnivaló http://origo.hu/motor/20061002fekpadon.html
|
oszitrek | 164 | 2007. április 13. 07:52 | Válasz erre: 160 |
Mitõl függ??? Hát nagyon sok mindentõl függhet...
|
oszitrek | 163 | 2007. április 13. 07:51 | Válasz erre: 162 |
Optimális teljesítmény az amikor megfelelõ benzin/levegõ arány van, és tökéletes az égés, és nem szennyezi a környezetet...
|
MatulA | 162 | 2007. április 13. 07:44 | Válasz erre: 161 |
Többi kérdésre a válasz???? :-))))))))))))))))))))))))))))) Eddig nagyon jó!!! :-))))))))))))))))))))) |
oszitrek | 161 | 2007. április 13. 07:43 | Válasz erre: 160 |
A lambda szonda a kiáramló kipufogógáz oxigéntartalmát méri, és az elektronika ahhoz állítja a a befecskendezést, h optimálisabb legyen az égés, és még megfeleljen az aktuális EURO szabványnak... Ez utóbbi miatt sem szeretik nagyon tuningolni az injektoros mocikat, hanem inkább a karbisokat, mert ott nincs ilyen zavaró cucc...
|
MatulA | 160 | 2007. április 13. 06:16 | Válasz erre: 159 |
Miért is? Miért van a lambda szonba a kipufogóban? No, és mi számít optimális teljesítménynek? Mitõl függ az optimális teljsítmény? :-)))))))) (nem vitatom, lehet igazad, de kérlek ezekre azért válaszolj, beszélgessünk errõl egy picit.) :-)))) |
Bandito | 159 | 2007. április 13. 05:10 | Válasz erre: 158 |
Hát ez elég rosszul tudod. Ha így lenne, akkor nem lennénk kifejlesztve a külnbõ PowerCommender cuccok, amikkel az injektor térképet lehet átírni. Pl. amikor egy Fazeren kipfogót cserelsz és kiugrik az egész Exup (már dobcserénél is), akkor azért van egy kis állítgatni való az optimális teljesítmény érdekében. Nem biztos, hogy kell állítani, de azt mondeni, hogy a lambda-szonda miatt nem kell, elég nagy sületlenség.
|
MatulA | 158 | 2007. április 12. 13:17 | Válasz erre: 157 |
hm.... érdekes, mert szerintem az elektronika nem let piszkálva a motoromon! Sõt ha piszkálták volna, akkor lehet kiabáltam volna!!!!! :-)))))))))))))))) Mivel van Lambda szonda, az és a verzérlés szoros összeköttetésben vannak egymással, így nem kell hozzányúlni semmihez sem. Ez természetesen akkor áll, ha injektor, és L-szonda is van. Ami szerintem egy új motoronál tuti van. :-)))))) |
pandamaci | 157 | 2007. április 12. 13:12 |
de ha már egyszer odavan a nagyobb hangért, ezzel teszi a legkisebb változást a gázcserében. (Ha jobban belefolyunk, ûres csõ és kpl.új kipuf rendszer is vehetõ hozzá kb 30- 200 ezerig,ahhoz már valószínû adni kéne egy kis benzint is, ami a karburátorosnál egyszerú , de hát 2007esnél ki tudja progamozni az elektronikát :))- meg volt aki egy hét után a nyitott csõ helyett visszasírta a régit, mert szétment a feje a hangtól..) u.i.enyém is kifúrt,ugyanolyan stílusú a hangja mint volt,csak mintha feljebb hangosítanád a rádiót. |
Macko | 156 | 2007. április 12. 12:53 | Válasz erre: 155 |
Azért azt ne felejtsük el megemlíteni, hogy a gyárban a csövet pontosan méretezik a gázlengésekre. Egy komoly sportcsõgyártó szintén. Ha Te otthon belefurkálsz találomra lukakat a csõbe, könnyen veszíthetsz nem kevés lóerõt, vagy eltolod az egész nyomatékgörbét, stb. Szóval azért ez nem olyan egyszerû dolog mint sokan hiszik! |
pandamaci | 155 | 2007. április 12. 08:43 |
l1nux semmit nem árt neki, világits bele a csõbe, és meglátod mit kell kifurkálni.Persze legalább egy 30 cm es fúró kell hozzá...(a csõ olyan mint egy zsákutca,gyárilag az oldalán körben ,egy rövidebb részen vannak furatok.) Ha kívül esel neki a peremnek, netán kibontod az egész végét, valóban ocsmány lesz. Jobban menni nem fog tõle, csak a hang erõsödik kissé. |
Bandito | 154 | 2007. április 11. 20:31 | Válasz erre: 153 |
Ocsmány kókány munka lesz. Ha ez szerinted nem árt egy új motornak, akkor nem lesz semmi baja :-))))
|
l1nux | 153 | 2007. április 11. 16:43 |
Van egy Suzuki Intruder VL 800 asom, 2007 es modell... mit árthat neki, ha a szabályozott katalizátoros kipuffjának nekiesek a fúrógéppel? Szerintetek érdemes? Én túl halknak találom.
|
fülemüle | 152 | 2007. március 25. 22:30 | Válasz erre: 151 |
fix-x | 151 | 2007. március 25. 21:44 |
XX-hez és gsx750f-hez kersünk jóhangú végeket.Ha tudtok segíteni,vagy van ötletetek,szivesen venném.
|
fektitibi | 150 | 2006. november 27. 17:54 |
Tudom hogy kell megcsinálni,de nem publikus.Hozd el és megoldom.
|
faki | 149 | 2006. november 27. 17:52 | Válasz erre: 146 |
Õk értik a dolgukat, egy telefont megér: http://proex.hu/
|
ztaki | 148 | 2006. november 27. 13:42 | Válasz erre: 147 |
Hátha furulya, akkor talán lehetne szabályozni a lukakbefogását egy bovdennel mûkodtetõ kis csuszkával... vagy mit tudom én... de egy 1001 mester biztos tudná... :-)
|
Macko | 147 | 2006. november 27. 13:21 | Válasz erre: 146 |
Ha ilyet gyártanának, sok embernek lenne! Szerintem a furulyával halkítható sportdob az egyetlen járható út. Azt meg menet közben elég streetfigteres beszerelgetni. :-)
|
ztaki | 146 | 2006. november 27. 12:05 |
Ha tud valaki olyan emberket aki enduróra (DRZ, KTM520) olyan kipufogót tudna szerkeszteni, aminek minimum 2 üzemmódja lenne (vagy három)... 1. állat 2. csendes mint a villanymotor 3. egy közepes... És lehetõleg mindet valami nagyon-nagyon egyszerû modon lehetne állítani - engem érdekelne pár darab... (az se lenne baj, ha akár menet közben is állítható lenne...) |
oszitrek | 142 | 2006. november 27. 07:50 |
Ezt halgassátok meg!!! http://www.billzilla.org/BRM-loudpass.mp3 ![]() |
Anubis | 141 | 2006. június 12. 11:17 | Válasz erre: 139 |
Galad! Igen, rá. Ismered. Amúgy már letettem az ötletrõl. Másra jobban kell a pénz. Ez túl luxus lenne nekem.
|
Jeeppes | 140 | 2006. június 12. 09:29 |
Hi! Ha van valakinek egy fölös GS500 dobja, szívesen megszabadítanám tõle! :-) Alapvetõen gyári kéne, de, ha sport az se baj, csak jó állapotban legyen!
|
vaddiszno | 138 | 2006. június 11. 09:16 |
Akinek nyitott csõ kell chopperre vagy bármire!! Dr.SIMA BÉLA 061-364-3378 VAGY 0630-935-7237
|
gabo | 137 | 2006. június 10. 12:46 |
Kawasaki Vulcan 800 Classicra keresek olcsó sport illetve nyitottabb dobot. Sajnos amit eddig néztem 100-150 könyékén mozog és 2-6 hetet kell rá várakozni. Hietetlen! Amerikában a Cobra cégnek a legdrágább kipufogója magyar pénzben 83.000 HUF -----------> ugyan ze pontosan Magyarországon 150.000 HUF :P rablás :( Valaki tud segíteni, használt is érdekel, az jelentkezzen, köszi : ) |
papi | 135 | 2006. május 11. 22:36 |
Raptor sport dob, eladó SUZUKI GSXR 600- 750 (SRAD)- ra. Telefonon keress! ! ! -------------------------------------------------------------------------------- Hely: Pest megye Feladás dátuma: 2006-05-10 Feladó neve: Miki Lejárat dátuma: 2006-06-24 Telefon: 06 30 325 98 99 Ár: 19.000 |
Macko | 134 | 2006. május 10. 06:52 | Válasz erre: 133 |
A bejáratás végét várd meg nyugodtan. A motornak nem lesz baja. A garancia sem hiszem, hogy elveszne, egyébként meg a régi dob úgyis visszatehetõ, ha gond van. Viszont csak olyan noname dobot rakass fel, ahol elõtte és utána meg tudod méretni a motor teljesítményét. Egy rossz dobbal (hiába szép kívülrõl és szép a hangja) ugyanis nem erõsebb, hanem lényegesen gyengébb is lehet egy motor! Az ismerettségi körömben volt erre is néhány példa. |
Anubis | 133 | 2006. május 10. 06:24 |
Jártam tegnap egy srácnál, aki maszekban gyárt sportkipufogókat (versenymotorokra is!). Szép munkákat csinál. A kérdéseim ezek lennének a sportkipufogó beújításával kacsolatban: - érdemes-e megvárni, mire már nem lesz bejáratós a motorom (szervizkönyv szerint 1600 km-ig)? - mivel még garanciás a motor, elvesztheti-e a jótálását egy ilyen átszerelés által? - a motor injektoros, a gyári kipufogó katalizátoros. Károsodhat-e a motor, ha nem a gyári kipufogó van rajta? Köszi! |
oszitrek | 132 | 2006. május 9. 20:50 |
A Raptor doboknak is szép a hangjuk. Van az 1ik ismerõsömnek az 1000F-jén. Brutális!!!
|
ztaki | 131 | 2006. május 9. 09:46 | Válasz erre: 130 |
sport dobom van - teljesen koroket - csõvet csinálsz hozza...
|
gunyi | 130 | 2006. május 9. 08:01 |
ha mar itt tartunk, nem tud véletlen valaki egy hasznalt sportdobot Honda XR600-ra? Nem akarok rá ujat venni, nem akarok annyit költeni kipura. |
Anubis | 129 | 2006. május 8. 14:33 | Válasz erre: 128 |
Gunyi! OK, megpróbálom. Köszi! Megvan a szám, lejebb megtaláltam.
|
gunyi | 128 | 2006. május 8. 13:11 |
anu, a raptoros srácot hivd fel, õ asszem csongrádi, s méretre megcsinalja neked a cuccost. Egy haver beszélt vele telefonon, s azt mondta rugalmas a srác. |
Anubis | 127 | 2006. május 8. 12:40 |
Hello gunyi! Felhívtam a Finstert. 45.000 Ft lenne, per darab. Ilyenkor sajnálom, hogy 2 kipufogós az XT... :-(
|
gunyi | 126 | 2006. május 8. 10:42 |
szia anu, finster csövet kapsz 50 körül, s szerintem egy Leo Vince sincs 80nál több. Vagy probald meg a Raptoros srácot, õ is csinal dobokat, õ vele biztos tudsz egyezkedni is. |
Anubis | 125 | 2006. május 8. 07:31 |
Haverom mondta, látott egy Yamaha XT660-ast sportkipufogóval. Akkora hangja volt, mint egy tanknak. Nekem is ilyen motorom van. Utánanéztem de min. 200e volt a Remus gyártmánya. Ne is számítsak arra, hogy más márkából olcsóbban megúszhatom...? Nagyon kedvet kaptam rá! :-)
|
oszitrek | 124 | 2006. március 7. 06:14 | Válasz erre: 123 |
Az jobb mint az enyém??? :)))) Ja, nem figyeltem h 600-ason volt. Akkor nekem nemis jó. :)))))
|
fülemüle | 123 | 2006. március 6. 19:45 |
Ha estleg valaki szeretne egy Yoshimura karbon dobot az írjon üzit. A dob karcmentes, tri-oval, és eddig 600-as Gsxr-en volt.
|