7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Kipufogo!!
Következő oldal

Macko 121 2006. március 5. 20:20   Válasz erre: 119
Meg most látom, hogy Zsifi is árulja, kérdezd Tõle inkább!
    

Macko 120 2006. március 5. 19:42   Válasz erre: 119
Pötyögd be hogy www.remus.hu, és mindent megtalálsz!
    

Petipapa 119 2006. március 5. 19:33  
Tudja e valaki, hol kaphatnék itthon Remus kipufogót?

    

nanupapa 118 2006. március 4. 10:15  
1. Az én gyári kipumba nem tudja hová dugni a pálcát...
2. Nem zárt a dob. Szellõzõlukak alul..
3. Nincs referenciaértéke a motornak...

Magyarul lehúznak lóvéval még akkor is ha a folytószelep-tengelyem összevissza lóg és magas lesz a CO-ja.


    

medve 117 2006. március 3. 22:15  
Sziasztok ! Kérdezném hogy milyen az a Leo Vinchy kipuffancs?? Van egy eladó, a Grizzlymre tenném fel! Két helyen bele van ütve hogy Titanium ,és a logo ugy van rá szegecselve persze kulturáltan! Mit szóltok hozzá !????
    

pandamaci 116 2006. február 18. 09:16  
ha lesz a motoron zöldkártya,az nem a környezetvédelemrõl szól, hanem a pénzbeszedésrõl.
A kib+.... teherautókkal kellene foglalkozni,akinek van zöldkártyája, és majd megfulladsz mögötte.Meg a munkagépek,traktorok, ipari üzemek füstje...Ehhez képest mi az ami egy átlag motorból kijön.
És mi lesz a megengedett határ- mert ugye autógyár a régi kocsikra is megadott co hc értéket,de motorra nem tudok róla.Ha meg egy autó füstjének co hc többszöröse lesz megengedve, mert kb ez teljesíthetõ,akor szintén minek az egész
    

Zsifi 115 2006. február 18. 08:00   Válasz erre: 113
Mint az autókon. Károsanyag kibocsálytást fognak mérni. Ha mellé még beveszik a hangot is az csak hab lesz a tortán. A sz@rtortán.....
    

Chad 114 2006. február 17. 22:56  
Hát, édesmindegy, hogy CO, vagy decibel, egyikkel sem járnék jól:-) Mindenesetre köszi! :-)
    

krisztian.fz6 113 2006. február 17. 22:43  
De CO mérés vagy Decibellt?
    

Zsifi 112 2006. február 17. 22:39   Válasz erre: 110
MÉG nem, de készülõdik...(((
    

krisztian.fz6 111 2006. február 17. 22:07   Válasz erre: 110
Nem
    

Chad 110 2006. február 17. 21:53  
Egy kérdésem lenne: az utobbi pár napban több helyrõl is homlokegyenest ellenkezõ információt kaptam. Szóval: kell a motorok esetében is környezetvédelmi zöldkártya?
    

Chad 109 2006. február 11. 10:10  
Halihó! :-) Pandamaci: azt hiszem, maradok a két csõ felfúrásánál elsõ nekifutásra. Amúgy USA modell, és a hangja már most sem túl halk, csak azért ennél többet szeretnék belõle kihozni. A végsõ megoldás amúgyis a csöcsere lesz...,
    

nanupapa 108 2006. február 10. 21:44   Válasz erre: 106
Valami elmebeteg szélsõséges barom lehet.
    

nanupapa 107 2006. február 10. 21:40   Válasz erre: 106
Manapság már egy defacenek is örülnek a hekkerek???
    

Chad 106 2006. február 10. 20:29  
Halihó!:-) Láttátok a Wild oldalán a forumot? " Defaced by BoZKuRTSeRDaR TURKISH HACKER "
    

Füles 105 2006. február 10. 17:50  
Szia apach !! :-)) de emlégszem nagyon jóóó :-) de az egy " másik" kategoria :-))de majd megfontoljuk a jó tanácsokat ,,és már alig várom hogy jókat guruljunk !! :-)) MIKOR LESSSSZZZ MÁR TAVASZZZ ??!! :_)))
    

apach 104 2006. február 10. 16:16   Válasz erre: 103
füles!
hát nem emlékszel, milyen szép hangja lett a mocimnak???
    

Füles 103 2006. február 10. 08:44  
fülemüle ! értettem a két lovacskát, csak én is lehagytam a végérõl " a van még" -et !! :))
    

pandamaci 102 2006. február 10. 07:56  
ha 8 as fúróval a hátsó lezáró lemezt furkálod ,kb ugyanazt éred elm it én irtam. Talán még vizsgaképes marad a hangja / ha meg nem mérik / és menet közben se lesz zavaró..Lóerõ változásra ne nagyon számits.
vt 600 ból vettük ki kb fél órára a teljes végét, brutális mély és bírhatatlanul nagy hangja lett, vissza kellett rakni,és kifurkálni.
Az egész végét semmiképpen ne nyisd ki-- megõrülsz tõle .Ha meg nagyon belemerülsz a kipuf. cserébe, olvasgasd ezt a rovatot végig.Azt az 1 nagy kályhacsövet ha nem tetszik, kb 150 -200 e Ft körül kicserélheted 2 -re.
Mivel ez drágább mint a furkálás, és többet láttam aki utólag megbánta a hangos kipuf.vételt, elõtte gondolkodj,esetleg próbáld ki valakiét.
    

papi 101 2006. február 9. 21:58  
Chad én úgy kezdtem,hogy 8-as fúróval 4 lyukat fúrtam és utána lehet még hangolni,ha nem jó.Nekem vf 750-en igyis szép mély hangja lett. 0
0 0 0
0
    

fülemüle 100 2006. február 9. 21:18   Válasz erre: 97
NEM azt írtam, hogy egy-két paci van benne, HANEM azt, hogy azért az egy-két lóért, ami még elõjöhet SZERINTEM nem érdemes belepiszkálni!
    

Chad 99 2006. február 9. 20:24  
Pandamaci: köszi a tanácsot! A teljes nyitáson gondolkodtam, de nem tudom, milyen eredmény várható.... Ha megfúrom a cuccot, mondjuk, %-os arányban milyen változás várható?
    

Füles 98 2006. február 9. 20:17  
Pandamaci köszi !! :-))

    

Füles 97 2006. február 9. 20:10  
de én szeretném piszkálni !!! :-)) és fülemüle !az nem két lovacska!!! :_(( abban sok kis tündérparipa van :-))
    

pandamaci 96 2006. február 9. 19:21  
vt750 gyárilag csendes mint a hajszárító.
ha nem akarsz rá venni csövet , egyszerû ,megoldás : szerzel hosszú kb 30- 40 cm fúrót,és az eredeti 2 lyukba hátulról befurkálsz, a belsõ lamellát átlyukasztod.Praktikerben 6-osával 1-2 ezer ft ilyen fúró de fele betonra való..Túl nagy hangra, egyéb változásra ettõl ne számíts. 2001 körüli lehetett amit igy kifurtuk.

/Ha a végét tökre ki nyitod, szerintem 10 km nél tovább nem bírható, megfájdul a fejed.

Azért gondold meg, nehogy visszasírd ami volt.
    

fülemüle 95 2006. február 9. 19:01   Válasz erre: 90
Egyetértek Pandamacival. Hiába piszkáljátok, akkor is 125ccm marad. egy-két lovacskáért szerintem nem érdemes pénzt, idõt áldozni rá. Szerintem is úgy jó, ahogy van!
    

Chad 94 2006. február 9. 18:51  
Hali! Vettem egy VT750 C4-et.. Igy is állat a hangja, de egy kicsit megpiszkálnám, hogy hangosabb/mélyebb legyen. Új csöveket egyelõre nem akarok rarakni, hanem a meglévõ, gyárit alakitanám át ...Hálás lennék, ha lenne valakinek ötlete, tanácsa, hogy mit, hogyan.
Elõre is köszönöm!
    

pandamaci 93 2006. február 9. 09:10  
olyan szép az a motor, meg gondolom jó is, minek akarjátok elb...ni? 13-14 Le nem elég bele ?
/ ha kevés, akkor a katalizátor nélküli kipufogó, meg egy nagyobb karburátor segíthet a dolgon. De ne csodálkozzatok ha utána csak versenyzésre lesz jó - egy darabig./
    

pandamaci 92 2006. február 9. 08:57  
nem piszkállak benneteket , de lehet azon mit lefojtani ? / vagy valóban van 2 változata ? / irjatok róla vmi részletesebbet, adok ötletet.
    

Füles 91 2006. február 9. 08:47  
u.a.kérdésem mint a NagyHoHo-nak!!!!!!
    

nagyHoHo 90 2006. február 5. 17:39  
Van valakinek tapasztalata, hogy a Honda CBR 125 R motorja hol (mivel) van fojtva ? Hogy viseli a nyitott kipufogót ?
    

Zsifi 89 2006. január 27. 07:35   Válasz erre: 87
Ez a valahonnan leszedett link a Remus magyarországi importõr lapján van eredetileg
www.rrracing.hu
    

oszitrek 88 2006. január 27. 06:59  
Inkább ezt nézzétek meg.
http://www.tailgunnerexhaust.com/models.php
    

krisztian.fz6 87 2006. január 26. 22:59  
Valahonnan leszedtem ezt ahttp://www.phoenix-motorrad.de/fileadmin/soundeditor/Remus_Powersound_2004_5/REMUS_MC/remus_mc.htm -et, hangszóró szükségeltetik.
    

Bigmen 86 2006. január 6. 21:09   Válasz erre: 1
Hello Ákos

Küldtem privát üzenetet olvasd el!

Szia !Bigmen
    

gss 85 2006. január 5. 10:31  
Dehogy untam meg!!Koszi a linket,kar hogy annyira meeg nem tudok angolul.

    

pandamaci 84 2006. január 4. 18:25  
gss
mi van meguntad a témát??
lesd meg : www.dynojet.com power commander ,motor , suzuki stb stb. Itt választhatsz 270 és 340 dollár közt olyan dobozkát, amit bedugaszolsz a megfelelõ helyre , és átprogramozza amire vágytál. Csak lásd: kb 20 féle programozó doboz van,a kipufogók-légszûrõk- vagy std. állapot, és ezek variációitól ,márkájától függõen.
/gondolom itt vannak jelleggörbék is ,melyik mit csinál, de én nem tudom kinyitni/
    

gss 83 2006. január 3. 08:41  
Nem piskota ez a 20szazalek.
Garancia februarban lejar.
    

pandamaci 82 2006. január 3. 08:18  
kipuf- 4 cikkszáma van, /1 kép hozzá/, valamiben biztos eltér.A karburátorose meg kinézetre is tök más, ezen felül.

20% teljesitmény növelés, fogyasztás csökkenés, gyári füstnormák megmaradnak, élettartam nem változik- ez az elmélet,meg a reklám. Mind egyszerre nem lehet igaz. Valamit valamiért.
Nem a semmitõl fog jobban menni. Ha meg ugyanazt jobban terheled, nem bírhat annyit.Ez meg a gyakorlat.

Meg ha esetleg átalakítás után szétszaladna a ménes, ne csodálkozz, hogy garanciális javítás nem lesz.
Itt nem a kipufogóvég kifúrásra gondoltam.
    

gss 81 2006. január 2. 20:47  
4fele?ez meglepo!honnan ez az info?
K3 az enyem (papirforma szerint k4,februari uzembehelyezessel)
Igen,kenyes tema,meg erdekes.
Legszurokrol olvastam vmi autoszerelo szaklapban,meresekkel is osszehasonlitottak a gyari-sport-direkt szuroket.A tobb oldal lenyege:versenyre (rovid tav a ket mosas kozott)nemileg van ertelme varialni,utcara nem.
A tuningnak nem feltetlenul kell (szerintem) fogyasztasnovelonek lennie.Autoknal ugy tudom sima chiptuning is lehet olyan hogy a teljesitmenynovekedes mellett marad vagy akar picit csokkenhet a fogyasztas.
Mindenesetre szerintem nagyobb hanggal (szivo es kipufogo) jobb hatasfokot lehet(ne) elerni.
Nem adom fel.
    

pandamaci 80 2006. január 2. 19:16  
látod,mégis csak úgy volt a legjobb ahogy a japán megcsinálta.Az egy más dolog,hogy a hangja nem tetszik.

Befecsk. K3 tól van , ÉS 4 féle gyári dob van hozzá ,ne kérdezd Mibe különböznek / ország?, zaj ?LE ? /
Kényes a téma.

/ nyitott sportlégszürõt bepróbáltam én is,hadd kapjon tobb levegõt.Eredmény: 150 km/h-t alig ment, vissza a koszos régi,gyári szükítõvel a közepén : 160 felett lazán /vl800 cspper,membrános karburátorral.
Kívánta volna még a karburátor dynojet fuvóka,meg membránrugó készletet,sport kipufogóval.
Dynojet készletben különben le van irva,sport-v. gyári légszûrõ, eredeti v. nyitott kipuf, és ezek kombinációi milyen fúvókákat ás beállításokat kívánnak, melyiknek mi lesz a vége LE. A gyárinál meg 30 cal nagyobb fõfúvóka , vékonyabb fuvókatûvel ,gyenge membrán rugóval meg el tudod képzelni, mit okoz a tankolásnál.Na az enyém buzerálásába ezért nem mentem bele.

Tanulságos történet annak aki a nagy hangtól,vagy ötletszerû átalakítástól eleve azt várja,jobban is megy.

    

gss 79 2006. január 2. 18:39  
Jaja asszem nyomasmero van benne.
Csak par napig volt kiveve a gumikonyok a legszurobol,utana visszatettem.
Nagyobb hangot szeretnek,ha visszapakolom a gyari susogas is visszajon.
Jol latod :-)

    

pandamaci 78 2006. január 2. 17:54  
1-vagy két patron csak van a légszûrõházban, amire drót megy ? /nem olyan csappantyús szerkentyû mint a régebbi kocsikon, lehet hfm , valahogy csak érzékeli a beszívott levegõ hõmérsékletét, nyomását? mennyiségét .
/amit a gyakorlat igazol - kiheréled ordit, de nem megy igaz?
Légszûrõt teljesen alakitsd vissza, a kipuf végébe meg lemezbõl hajthatsz eredeti hosszúságú perforált csövet,amit hátulról visszadugsz. /átmérõ eredetihez képest kb - 1-2mm lesz, de nem kell szétvágnod. Ha csinálsz többet, akár hangolhatod is!
Látom fogékony vagy az alkotásra !
    

gss 77 2006. január 2. 17:22  
Ez az egesz cso kivetel,nagyobbracsere felmerult mar,de injektor utanirasnelkul felo hogy meg rosszabb lesz.
(ha nagyon pocsek az eredmeny legfeljebb tenyleg veszek egy dobot)
Legmennyisegmero nincs benne(ezen en is lepodtem),a legszuro beomloatmero noveles meg nagyon erezheto romlast idezett elo az also fordsz tartomanyban.
Hereles utan olyan is kiprobalta aki nem szokta meg a teljesitmenyt,de mar elotte is ment vele parszaz km-t,o meg jobban hianyolta lent az erot mint en.
Ha a helyzet megkivanja miert ne legyek akar nogyogyasz ;-)
Link javitva.


    

nagyHoHo 76 2006. január 2. 14:40  
Amúgy most látom, hogy motoremelõt gyártasz...Rámegyek erre szembenéz vele Bill Gates a microsoft.hu -n.
Ennyire jól megy ? :))) (nézd meg a linket az adataidnál...)
    

nagyHoHo 75 2006. január 2. 14:36  
Én már értem. Szerintem a Te motorod ugyan olyan jól megy mint azelõtt, csak nem lehet, hogy Te szoktad meg a teljesítményt? Tudniillik egy 3 hónap után én is azt kerestem, mitõl nem megy ez a motor úgy mint régen ? :)) Aztán lemértem a gyorsulást, meg volt alkalmam egy másik motorral együtt indulni lámpától és az eredmény meggyõzõ volt.
Egyébként a kisebb lánckerékkel nem kell állandóan váltani csak fokozatonként 500 a különbség (nekem). Én tudom a különbséget, mert tavaly a cserénél tévedésbõl nagyobbat rendeltem...merem ajánlani 2-3 ezret megér.
    

pandamaci 74 2006. január 2. 14:16  
majd elfelejtettem: a légszûrõház szétfaragása, nyitott sportlégszûrõbetéttel / hadd kapjon csak levegõt gonolattal/ se biztos hogy javít a teljesítményen. pl: vákuumos nyitásu karburátoros motor kb 10-15 tel kevesebbet fog menni , mert a nagyobb lyukon /kisebb az ellenállás/ , nem lesz akkora szívóhatás a síber kinyitására. /hacsak a felette lévõ rugót nem cseréled heréled /.legrégebbi sv volt karburátoros- ha jól tudom.
Ha a tied befecskendezõs, akkor a mûvelet a légnyelésmérõt tréfálja meg , lehet nem ennyire .

    

pandamaci 73 2006. január 2. 13:41  
hagyd már azt a szelepet! Esteleg még nem belevaló f,..a versenygyertyával, vagy nitro feltöltéssel lehet a dugót kilyukasztani.
különben mi vagy te nõgyógyász???
Vedd ki az egész csövet, csinálj ugyanolyan hosszút mint volt, csak 5mm nagyobb átmérõset. Hang is jó lesz meg legalább úgy megy mint mûtét elõtt.
    

gss 72 2006. január 2. 12:38  
A kishezaggal,vagy hezag nelkuli szelepegetes ok,de a dobtol hogy eghet meg?
Igen, annak az eredetileg 26cm-es csonek a vegeit(mindketto!!!) roviditettem meg.
A belso vegebol erdekes feladat volt levagni,ugy hogy nem szedtem szet a dobot hanem csak ezen a csovon nyultam be mindenfele sufnituning szerszammal. (laposvasra hegesztett fureszlapdarab,hosszu tengelyre felfogott pici fureszkorong,csavarhuzo,sliccelt laposvas)
    

pandamaci 71 2006. január 2. 12:25  
sokáig nem kell szelephézagot állítani, bár ez nem biztos hogy bejön,mert lehet hogy pont nõ a hézag,és csak csattog.Ha biztosra akarsz menni SZELEP ÉGETÉSBEN ,igen kicsire v. o ra kell venni a hézagot - attól tutira elég. Sõt ha jól kínálod neki még a fészek is. :))))
Te a kimenõ csõ végébõl / ami ugye általában perforált , és belóg a dobba / nem vágtál le véletlenül egy darabot ?
/ ezzel hang nõ, de LE csökken ! /
    

gss 70 2006. január 2. 10:16  
A kissebb lanckerek nem szimpatikus,mert akkor tul sokat kell valtogatni.
Igen az eredeti allapotot sirom vissza.(azert nem olyan veeszes a nyomatekhiany,de erezheto)
A nagy huzat miatti durrogas tenyleg logikusan hangzik.
De akkor hogy eghet meg a szelep (marmint a dob miatt)
Olyan ez a szelepeleges mint Jezus:sokan mondjak hogy letezik,de szemelyesen senki nem latta meg. :-)

    

nagyHoHo 69 2005. december 31. 17:00   Válasz erre: 68
"Szelep nem ég el tõle".
Hú, ez nekem is jó hír.:)
    

pandamaci 68 2005. december 31. 16:52  
gss
-szelep-nyitás zárást csak vezérmûtengely cserével tudod hangolni /már akinek van hozzá másik/
-azért durrog az üres csõvel, mert az elégetlen anyagot a hengerbõl a nagyobb huzat viszi ki ezerrel,és az a kipufogóban robban el. Szelep nem ég el tõle.
Jól olvasom, /=65/ csak nem az eredeti állapotot sírod vissza ?
    

nagyHoHo 67 2005. december 31. 16:11  
Egyébként nekem Martin karbon dobom van. Így vettem. Azt hittem valami külföldi csoda...azt kiderült, hogy magyar. A neten egyszer belefutottam, de már nem emléxem a honlapra. Biztos olcsóbb mint egy márkás csoda és szerintem jó hangja van. És a kérdésedre, hogy mitõl durrog...
Csak onnan gondolom, hogy a nyitott rendszer miatt van, mert egyszer felhívtam a Honda szervizt, hogy bemennék egy karbi szinkronra. Õk magyarázták el, hogy a durrogás a nyitott csõ miatt van...
    

nagyHoHo 66 2005. december 31. 16:06   Válasz erre: 65
A kis fordulaton nagy nyomaték visszahozására legjobb megoldás, hogy vegyél elõre eggyel kisebb lánckereket. Nyomaték halmazhoz jutsz. Ha hátra meg veszel egy foggal nagyobbat akkor meg emelgeti az elejét, ha akarod ha nem. Csak ésszel !!
Az elsõ lánckerék 2-3 ezer között mozog és még a teraszon is ki lehet cserélni. (na jó azért nem árt hozzá egy légkulcs.) :)) Valamivel kisebb lesz a végsebesség, de õszintén nem mindegy. Ugysem használod folyamatosan a motort nagy sebességen. Viszont az elsõ kisebb lánckerékkel városban, meg túrákon sokat nyerhetsz.

A legjobb és legkomolyabb tuning az Te vagy!!!
A motor, futómû, fék mindíg sokkal többet tud mint amit a motorosok 95%-a ki tudna használni (Zsifi).

100 %-ban igazad van Zsifi.
    

gss 65 2005. december 31. 15:46  
Thx,ezzel is segitetteel.
Ha jol ertem:(csak?) akkor all fenn a kipufogoszelep elegesenek veszelye ha visszadurrog?
A visszadurrogas nem a nagyfordulatra hangolt szelepnyitas-zaras miatt van?

Hagynam az egeszet a francba ha a hereles hatasara nem tunne(tunt volna) el kisfordulatrol nehany Nm,legalabb arra a szintre szeretnem visszahozni.(sv650-rol van szo,aminek ugye a "lenyege" a kisfordulaton is aranylag nagy nyomatek)
Abban semmi kihivas nincs hogy bemenjek egy motorosboltba,es kerjek egy komplett jozsim urat,vagy aprokavicsot,hacsaknem az ehez szukseges penz eloteremteset nem tekintem kihivasnak.
Ha mas nem lessz veszek 40-50ert egy dobot,de csak ha muszaly
    

Zsifi 64 2005. december 31. 14:16   Válasz erre: 63
Na a tunning itt is egy hasonló játék: pénz, pénz, pénz...idõ, kitartás. (by nagyHoHoHo)

A legjobb és legkomolyabb tuning az Te vagy!!!
A motor, futómû, fék mindíg sokkal többet tud mint amit a motorosok 95%-a ki tudna használni

    

nagyHoHo 63 2005. december 31. 13:44  
A kipufogó méretezésének a kétütemû motoroknál van nagyobb jelentõsége, mivel nincsenek szelepek a kipuff folytása szabályozza a motor töltését, öblítését. Ezt nagyon nehéz úgy hangolni, hogy minden fordulatszám tartományban tökéletesen betöltse a szabályzó funkcióját.
A négyütemû motoroknál kicsit más a helyzet, ebben az esetben kicsit más a helyzet. Meg kell vizsgálni (kérdezni), hogy az adott motor alkalmas-e a tunningolásra. Lehet játszani a kipuffal, befecskendezéssel(fúvóka), áttétellel stb. csak kérdés, hogy megéri-e, mert ezek költséges játékok. Általában a hengerenkénti 4 szelepes, 4 hengeres sportosabb blokkok alkalmasak a tunningra. Bár ezeknél is lehet probléma a beállítással mivel a nyitott rendszer miatt gázelvételnél visszadurrog a kipuffba. Ekkor a gáz a kipufogó leömlõben gyullad be és egy szúróláng formájában ég el. Ez lehet gond hosszabb távon...
Ezek jöttek le nekem az utánjárásokból és ezek részben tapasztalatok is. Ha tudtad ezeket, akkor bocs, nem akartam észt osztani, de gondoltam hátha segít...

Az én véleményem pedig az, hogy a kipuff megnyitásnak ill. cserének egy nagy elõnye van, hogy a hangja miatt a városban könnyebb motorozni, mert nyílik elõtted a kocsisor...vagy a varázsszó lehet egy finom kis gázfröccs. :))
De nagy teljesítmény növekedést ne várj tõle, mert ha ez ilyen könnyû lenne akkor az F1-ben ill. a MotoGP-ben nem adnának körönként egy tized mp. lefaragásáért millió dollárokat...

Tehát az a kérdés mire akarod használni a motort és mennyi pénzed van rá. Kicsit olyan ez mint a számítógép nem veszed észre, hogy proci 3000 vagy 3300-on megy. Akkor kezded a ramokat cserélget stb. és még mindig karcsú az eredmény...Na a tunning itt is egy hasonló játék: pénz, pénz, pénz...idõ, kitartás.
Remélem tudtam segíteni.
    

gss 62 2005. december 31. 12:13  
Vagottszemu kezeet kototi a sok eu-s kornyezetvedelmi eloiras,azert gyartotta ilyenre.
(ez is erdekes,pl a KTM-re Ducattira mar nem ezek az eloirasok vonatkoznak? azok gyarilag sokkal hangosabbak mint a japanok)
Akaar okoskodasnak is lehet nevezni,es tenyleg nem ertek hozza.Ezert irkalok pl ide.Probalok a tescogazdasagos otletem ellen-mellett erveket gyujteni.Aki igazan ert hozza az ebbol el,ezert nem mondja el a velemenyet.
Nehany helyen mar feldobtam ezt a temat,de erveket nem sokat,inkabb csak (ellen)erzeseket kaptam a valaszokban.Egyenlore nem adom fel,persze addig nem esek neki flexxel amig nem vagyok biztos benne hogy nem okozok kart.








    

nanupapa 61 2005. december 30. 20:04  
gss ,

pandának igaza van, nem értesz hozzá , csak okoskodol, ami nem baj, de ne a motorodon...

    

pandamaci 60 2005. december 30. 18:34  
csak nem nyugszol meg, mig el nem b.... d ! Mivel 1 méter hó van :(( még azt sem mondhatom hogy ne ilyenen gondolkodj, hanem menj vele. Jóból jobbat ne akarj gyártani. A vágottszemû is át tudta volna írni gyárilag, de valamiért mégis ilyenre gyártotta.
    

gss 59 2005. december 30. 16:30  
Egyenlore csak elmeletben foglalkoztat a dolog,es nem versenyzek.
Tovabb akarom herelni a gyari dobot,esetleg a legszuro beomlojet tagitani,ezekhez szeretnem igazitani az elektronikat.Amikor a dobbol kilogo belul perforalt csobol levagtam (belso vegebol kb 4cm,kulsobol kb 6cm)erzesre 4-5000nel a nyomatekugras csokkent,8-9000korul viszont pici + lett.Ha meg a legszuro gumibol keszult szivokonyoket kivettem tovabb csokkent alul a nyomateknovekedes.(es persze nagy szivohangja lett)
Annyi emelot meg nem adok el hogy tizenezreket kiadjak fekpados elektronikaatirasra.
Egyaltalan a fekpados atiras pontosan hogy mukodik?


    

pandamaci 58 2005. december 28. 20:10  
a versenymotorok nem a környezetbarátságukról ismertek. Minél jobban agyon van valami tuningolva, a normál co hc értékeket annál inkább elfelejtheted.Sõt , ezeknél a normális /utcai/ motorozási is kérdéses.
Less meg pár csiptuningos autót: hogyan jár alapjáraton,, gyorsításra mennyire füstöl, milyen hanja van kis fordulatról hirtelen gázadásra.Nem vitás, végre megy mint állat, de meddig ?
Az elktronika / elõgyújtás! befecsk. mennyiség/ tudatlan, vagy csak érzésre történõ átírásának könnyen motorcsere lehet a vége. Konkrétan : Dugattyú lyukadás, fõtengely csapágy,vagy teljes K.O.
Versenyzel-vagy motorozol? Ennyire ne merülj bele.
    

gss 57 2005. december 28. 19:22  
Nemelyik katalogusban pl a gixerekre(600-750-1000)lattam egy cikkszamot.
A gps-t ugy gondoltam hogy szamitogepre vinni egy gyorsolas adatait abbol grafikont csinalni,ahol a fordulatot(a sebesseg helyett) mar konnyen be lehetne skalazni
A Co-meresbol meg lehet kovetkeztetni az eges minosegere,ez alapjan korrigalhato a gyujtas-befecskendezes gorbe,a gps-pc meg kontrollalna az eredmenyt.
Valahol lattam hirdetve (asszem 50ert)elektronika atirot (bar allitolag ezzel csak +-10%ot lehet allitani a befecskendezesen)
Nem biztos hogy mukodne,de nem tudok okot amiert nem.


    

pandamaci 56 2005. december 28. 09:44  
gss
pedig elhiheted, a komoly kipufogót 1 adott motorhoz méretezik / furat löket ccm ,fordulatszám, kipuf. nyilás v. szelep mérete vezérlés,könyökcsõ hossza , stb stb./ , ez az elmélet, késõbb legyártják, és próba, mérések fékpadon ellenõzik/ nem gps vagy stopper óra. Na ezekután errõl ki lehet jelenteni, ez erre a motorra való, eredeti görbék utólagos görbék összehasonlitás- ilyen volt, ilyen lett.
Amit neked úgy adnak hogy az mindenre jó, az olyan mint a kombinált fogó : elméletileg az is jó mindenre .....

Különben a gyári dobod végét ha ésszel kinyitod,az is segthet a dolgon,a hangban mindenképpen.A katalizátort ha kivered belõle, biztos jobban megy,mert sokat fojt rajta,de 1kis rezgõs /nem szép/ hang is elõjöhet.És ez egyse fogyasztáscsökkentõ mûvelet.
Ha a befecskendezést,gyújtásgörbét átiratod, v, valaki karurátorban fúvókákat cserél, esetleg egyéb okosságot bevet , az a co-val hc vel no2 vel , fogyasztással már ne foglalkozzon ! Mert ugye nem a levegõtõl lesz erõsebb.

    

gss 55 2005. december 27. 11:11  
A szakik akikkel dumaltam errol azt tettek meg hozza hogy az injektorterkep atirasat mindig az adott motor-kipufogohoz igazitjak,(nem motor tipus-dob tipus)persze vmilyen szinten a dobnak passzolnia kell a tipushoz,es celhoz (alul erostsen vagy felul,fogyasztas mehet fel drasztikusan v sem,bomboljon,vagy dormogjon....)
A melyen zsebbenyulos fekpadot szerintem kilehetne valtani GPS-el(kolcson lenne),csak a Co meresre nem talalok mobil megoldast.
A gyari dobomat (sv650) en elkezdtem herelni,mert meg 40et is sajnalnak dobra,meg ha lehet a katalizatort is fennhagynam,viszont a fulemnek meg a biztonsagomnak csak jol esne a nagyobb hang.

    

pandamaci 54 2005. december 26. 16:19  
Üres dobtól,csõtõl senki kipufogó szelepe nem fog elégni.De hogy valami nagyon jól /erõsen?/ ordít, az nem jelenti hogy az is fog legjobban menni. Ugyanazon motoron többféle /kipróbált,fékpadon bemért/ kipufogóval más-más teljesítmény és nyomaték görbét lehet kirajzoltatni. Az is lehet,hogy a gyári csendes jobb,mint az utólag találomra faragott.Fõleg 2 ütemû a legkényesebb erre a témára.
Ha már vesz valaki ilyesmit, olyant kell választani amit más már kipróbált,meghallgatott,vagy a gyártó mûbizonylattal, fékpadi méréssel is igazolja amit állít a portékáról.
Fentiek szerint egy frankó xy dob minden motortípus össze változatához nem passzolhat, max csak 1 re jó.
Egy 40-80 ezres kipufogó cserétõl inkább csak hanghatás változást kell várni ,elõnyös esetben 4-5% teljesitmény-nyomaték ,és kisebb fogyasztás növekedéssel.
Ha valaki már ennél jobban belemélyed: minél nyitottabb a rendszer, annál több üzemanyagot is kíván-karburátorokba nagyobb fúvókák,vagy dynojet készlet, k&n sportlégszûrõ, vagy befecskendezésesnél minden átprogramozása. Mindenki maga dönti el túramotorozás lesz, több évig , vagy versenyzés
Volt aki már visszasírta a régi eredeti kipufogót !
    

Szabadsag-Vandora 53 2005. december 26. 10:20   Válasz erre: 50
Igazad van Kovee!A kipufogó rendszer ûrtartalma a hengerûrtartalom bizonyos számítások alapján végzett adott számú többszöröse.
A gázok optimális csillapítása és a kiáramlás jó elvezetése a jó kipufogórendszer lényege.Sokan meg a nagy hangot szeretik.A nyitott rendszerekben a gáz azonnal kisivít a kidörrentõn és hiába gázzal feltöltött kipufogószelep a hõmérsékletet ez nem csökkenti és beégés,anyag olvadás lesz a vége.Volt már rá példa,hogy agy jól hangolt doromboló dobbal a visítót megelõzte másik motoros.
Érdemes a vásárláskor ezt is szem elõtt tartani,mert hosszútávon a fogyasztásban is megtérül,nem beszélve a megspórolt szervízköltségekrõl és a kiesett motoros idõrõl.
    

nanupapa 52 2005. december 26. 06:35  
a kipufogó szelep beégés má régi téma, de a mai gépekre nem jellemzõ.

    

gss 51 2005. december 24. 12:05  
Tobb szerelot is kerdeztem mar,de senki nem latott meg konkretan kipufogotol beegett szelepet.A magyar gyartok egy resze neves gyartokrol koppint,akik sok esetben 1-1 dobot tobb tipushoz is azonos meretben,es belsovel arul.Csak arra epitenek hogy a motoros azt hiszi hogy ami dragabb az biztos jobb.
Vmelyik magyar gyarto csak annyira ert hozza,hogy elore megkerdezi milyen fordulaton szeretne a megrendelo tobb nyomatekot es az tenyleg olyan lett.
Szerintem.


    

kovee 50 2005. december 23. 16:03  
Hali!
Mielõtt valaki megvesz valami "sport" kipufogót, jó ha elgondolkodik egy dolgon:
Ugye a mindenkinek alap, hogy a motorban a sûrítési ütem végén robbanás van. Namármost az is tuti, hogy a kipuf szelep a felsõ holtpont elõtt nyit, azaz az a bizonyos égés kijuthat a lemlõbe is. De a gyári rendszerben nem jut le. Miért is? mert a jó kipuf rendszernek van egy olyan tulajdonsága hogy kialakít egy bizonyos "torlónyomást". Ez fékezi a gáz gyors kifeléáramlását. Igaz hogy ezzel lassul az öblítés a hengerben ami teljesítményveszteséget okoz, viszont tökéletesebb az égés(a hengeren belül), és mivel az égés a hengeren belül zajlik, ezért nem ég szét a LEÖMLÕ, és a KIPUFOGÓSZELEP!!!!. Minnél jobban nyitott a rendszer, ezeknek a veszélye annál nagyobb. Ezért kell jól megtervezni azt a frány kipufrendszert. Kérdezzétek meg azokat az emberkéket akik tûzokádó sárkányt(süsüt) csinálnak a gépükbõl, mennyit birnak a motorjaik élettartamra!! És mindezt csak azért, mert egy nem hozzáértõ JózsibáGMK csinálta........
Azonban egy jól megtervezett és megépített( meg piszokdrága) kipuf tényleg adhat teljesítménynövekedést, aminek szintén ára van(fogyasztás,emisszió)!

Bocsi de kikívánkozott, nem akartam okoskodni! :-))
Üdv!
    

nanupapa 49 2005. december 23. 14:46  
tsong

rövid , elsõ pár mondatban lényegretörõ, barátokatszerzõ, utána meg ránksóz pár dobot.

Brilliáns.
Télleg!

...és szerinem má nõs..
    

tsong 48 2005. december 23. 13:38  
na tsá. aloban a kipufogo nehéz ügy. a minõség, ár, és szakma arányát kell eltalálni. ma már akkora akinálat hogy mindenki megkaphatja a néki való jót, a baj a tudással van . mit akarok.általában. olcson mindenbt. nincs.a kipofogo müszaki ügy ,a nõ lehet érzelmi. van nyomaték fontos, van fordulatszám fontos van jó zhang fotos- de mint semmibem -midenfontos még nincs csak a választások elõtt vagy a házasság elõtt.jol mondta ember a gyár külön részlege dolgozik adobbal. ott más a fontos azaz minden--nyomaték loerö.hang--no és ami mindent kereszbe ver az emisszio.egyébként tdm 900.hoz van hasznélt párdob, no meg wr450-hez egy fmf gyári eled,dob-viszonylag lentrõl tol . mindenkinek boldog karácsonyt megminden.még most motorral jöttem kocsma irni üdvözlet nektek.boldogságot kivánok egykerékenis tsong
    

Oldi 47 2005. december 18. 04:49  
Lehet, hogy azért mert a "hangszergyártó" ehhez is ért, lehet, hogy véletlen, de eddig nekem két Yamahám volt, és mindkettõnek úgy tetszett a hangjuk, ahogy szóltnak, ez pedig kifejezetten csendes, ami hosszú úton nagyon nem hátrány... Szerintem, pont hosszú úton kéne az ilyet kipróbálni, amire nem hiszem, hogy lenne lehetõség.

    

nanupapa 46 2005. december 17. 19:42   Válasz erre: 32
" gáz áramlás szempontjából jobb ,mint a 12 ezerért szétbarmolt lakatos okosság."

A BMW nél példának okáért mérnökök hada hangolja és méretezi a kipufogókat. A gázlengés meg az áramlástan nem függ szorosan össze a hegesztõ képzéssel. Nem hiszem, hogy Kontár Józsi , azér mer tud lemezt hajtani meg szegecselni az jó is lesz. Én biztos csak típusra való dobot tennék hivatalos gyártótól. Vándornak igaza van.

Szerintem a többségnek inkább a "faszagyerekvagyok" és a "dejóhangosamotorommi??" miatt kell a dob. A biztonságosan felhívom magamra a figyelmet tök jó duma. A zajszennyezés ugyanolyan környezetkárosító, mint a gázok. Nem beszélve arról, hogy az új gépekben már katalizátor is van....
    

GasGas_Cicus 45 2005. december 17. 18:25  
Sziasztok! Nem tud valaki jó áron XVS 1100es also kipufogo dobot?
    

gumikacsa 44 2005. május 18. 10:21   Válasz erre: 42
Új nõ, új kipu, régi Suzi...
    

colt45 43 2005. május 17. 18:38   Válasz erre: 41
Gumikacsa! A kipufogósok száma 06-20-9658-235.
Mielõtt elindulsz beszélj velük.
Az én számom:06-30-9369-423
    

Marshlako 42 2005. május 17. 14:00   Válasz erre: 41
Most akkor mégsem adod el a vasat? Vagy már megvan a másik???

    

gumikacsa 41 2005. május 17. 12:28   Válasz erre: 40
Szia Colt nekem is kene vmi uj rendszer a Sarkanyra, ha elkuldod a szamod akkor Tbanyan tudnank talizni es elgurulni a helyre


Szeles utat: Gumikacsa
    

colt45 40 2005. május 15. 13:45  
ATTESZ!
Nem tudom hol laksz,de Tatabányán van egy kipufogós cég,aki EGRUS néven gyárt szuper dobokat,és csöveket.Az én Banditomra is most tettek egyet,nagyon jó lett.Dögös a hang,de nem durrog vissza motorféknél.Szebben néz ki mint a gyári.Megadom a telefon számukat, 06-20-965-82-35.Nagyon korrekt cég.Az egyik srác természetesen motorozik.
Ha úgy döntesz hogy eljössz hozzájuk,én oda navigállak.Akkor írj itt a fórumon,és megadom a számomat.De megtalálod a tagok oldalon is.
    

ATTESZ 39 2005. május 15. 12:03  
Sziasztok tanácsot kérnék DR-750 bighez milyen kipufogot ajánlatok? Mert a gyári szar,nehéz,rozsdásodik.
    

Pépépe 38 2005. május 6. 08:52   Válasz erre: 37
Azért közelrõl már egy kicsit sufni-szerû a mûhely, de a munkával csak annyi bajom volt, hogy a túlfolyó-levegõzõ csöveket, amik közel mennek a kipufhoz, és vágásnál útban volt, azokat nem tették vissza helyére. A "fõnök" srác szerintem érthet kipufogókhoz, õ maga 2 ütemû cross motorozik, és azokra is csinál kipufogót. Ott méginkább nem mindegy, hogy mit csinál a füst a csõben.
Összességében nézve ár/érték arány jó.
Érezhetõ teljesítmény változás nincs, és szép mély a hangja.

    

g_freewind 37 2005. május 5. 16:36   Válasz erre: 27
Ez jól hangzik! 12 ropiért jó hang, ami akár vissza is tompítható? Bár így lenne. A honlapjukat nézve nem fusimûhely. És ettõl elvileg a motor teljesítménye nem változik se le, se föl?
    

Pépépe 36 2005. április 25. 20:25   Válasz erre: 35
Ne legyünk ennyire szõrszálhasogatók! Neked szerencséd van, hogy város mellett laksz, nem kell választanod, hogy kocsival mész dolgozni, és 1-1 órát ülsz a dugóban nap mint nap, vagy felülsz a motorra, és 15-20 perc alatt letudod a munkába menést, és a hazautat is. Az a kis hang a biztonság érdekében pedig nem egyenlõ a megkülönböztetõ jelzéssel ( a duda sokkal inkább)
A másik oldal pedig, hogy én pl olyan csövet rakattam fel, amibe be lehet tolni a hangtompítót. Este, hétvégén, túrára bele is tolom, és csöndes a motor.
    

Gesper 35 2005. április 22. 18:27   Válasz erre: 34
Szia Rudi!
Velem kapcsolatban az a helyzet, hogy én sehogy sem araszolok a városi dugóban, mert útálok városban motorozni, város mellett lakom, kizárólag hobbyból motorozom és sohasem a városban. Amit mondasz abban közl.biztonsági szempontból - és motoros oldalról - nézve van logika, mondhatni praktikus magyarázat, de nekem filozófiájában hasonlít a történet a "megkülönböztetõ jelzések" címû fogalomkörre - sziréna, kéklámpa, engedjetek emberek had menjek... De arra gondoltál-e már, hogy az ilyen "dugós" helyek környékén lévõ irodákban dolgozó szerencsétlenek a nyári melegben félig nyitott ablakok mögött azért nem hallják percekig mirõl regél valaki a telefon másik végén, mert Te éppen a biztonság érdekében felhívod magadra a többiek figyelmét??
    

ZRXRUDI 34 2005. április 22. 08:49   Válasz erre: 31
Helló Gesper!
Hozzászólásod alapján te kétféle képpen motorozhatsz az araszoló kocsik között:
1. szépen beállsz a sorba,és araszolsz velük együtt,
2.ha pedig mész a sorok között, folyamatosan nyomod a dudát(kürtöt), hogy az elbambuló autósok észre vegyenek.
A hangosabb kipufogónak egyik nagy jelentõsége éppen az,hogy felhívja a figyelmet egy közeledõ motorra.Én is elég sokat autózom a városban,a dugókban rádiózok, telefonálok,a csajokat nézem a járdán stb,a legkevésbé a visszapillantó tükröt nézegetem.Viszont ha meghallok egy motor hangot,felkapom a fejem és megnézem, merre tudok helyet csinálni a motorosnak.Tehát hadd' szóljon!
    

Pépépe 33 2005. április 18. 13:54  
Kész lett a Proex féle dob az ER-5 motoromra. Szép és erõs hangja van, de van hozzá egy betolható fojtó, amitõl szinte gyárira szelídül a hang.
Eddig annyi a tapasztalat, hogy jobban nyilik a sor, ha nincs benne a fojtó. Kinézetre láttam már szebb dobot, de az nem 35 volt tokkal -vonóval, tompítóval, felszerelve.
Ami változást még érzek, hogy közepes fordszámnál egy kicsit egyenletesebb lett a motor húzása.
    

Szabadsag-Vandora 32 2005. április 11. 23:38   Válasz erre: 28
Sziasztok!

Hát elég sokfélék a vélemények,akár a motorok.
Én BMW-vel járok,amiek gyárilag is elég elfuserált hangja van.De! Utalva itt az elõttem szóló kolegára a beméretezett gyári dob ugyan néha no gút,de gáz áramlás szempontjából jobb ,mint a 12 ezerért szétbarmolt lakatos okosság.Azok csak hegesztenek,fúrnak,faragnak és halvány lila fingjuk nincs a gázok áramlásáról.Ugyan is a kipufogó rendszer egyik lényege,hogy a gázok áramlást lecsökkenti,ezáltal a sebességet és a hõmérsékletet is redukálja.Gondoljatok bele,hogy egy nagy sebességgel áramló kipufogógáz mekkora hõt temel és aegy idõ után a kipufogó szelepnek ez a hõterhelés mennyire esik jól?Hát semennyire,mert el fog élvezni,mint minden gyorasan mozgó test az idegen környezetben.Beégett kidörrentõ= kisebb kompreszió,teljesítmény csökkenés,magasabb üzemanyagfogyasztás,magasabb karbantartási és javítási kiadások,ráadásul idõ elõtt.
Nekem egy nyúlfarknyi,mintegy 30 cm es Martin dobom van,de jól van hangolva és ezáltal a mögöttem haladó se süketül meg és kissé fürgébb is a masina.Nagytestû endúró létére 206 km es sebeséget produkált a gyári 190 helyett.
Szóval nem minden a hangerõ.
Vándor

    

Gesper 31 2005. április 8. 15:41  
Igazad van, azt a sort tényleg nem olvastam, de most pótoltam és rögtön az jutott eszembe, hogy az enyémen van ilyen esetekre figyelemfelkeltõ hangforrás un. kürt, vagy nõiesen duda és azt valószínûleg a NÕ-k - tisztelet a kivételnek - jobban is értik :-))) mármint, hogy mit akarsz, mint két kövérgázt? A kövérgázt egyébként biztosan hallotta az illetõ, csak a jellegzetes nõi logikájával azt hitte ki akarsz kezdeni vele, vagy ha vadmacska típus: ki akarod hívni egy gyorsulásra!! :-))
    

Pépépe 30 2005. április 8. 14:20   Válasz erre: 28
Valszeg nem olvastad végig az összes hozzászólást, vagy csak figyelmetlen voltál. Én pl leirtam, hogy miért szeretnék a gyárinál hangosabb kipufogót, de olyan megoldást keresek, amibe bele lehet dugni a hangtompítót esti, hosszútávú, külföldi stb alkalmakra.

Egyébként sokmindenben igazad van.
    

gumikacsa 29 2005. április 8. 14:05  
Valamelyest igaza van a kolleganak, en is szoktam anyazni motorostestverek miatt mikor erolkodnek fel a Haroson :). Az abszorcios dobokban lehet hinni- nekem meg nem sikeult bennuk teljesen megbizni, mert utanna kell (-ene) allitani a keverekkepzest. Szerintem a motortuningnak inkabb errol kene szolnia...
    

Gesper 28 2005. április 8. 11:50  
Srácok, olvasva a rovat hozzászólásait valószínûleg nem leszek túl népszerû, de egy-két dolgot marhára nem értek. Pl. mért jó az ha kibelezett, "dögös" hangon üvöltõ vasat kreáltok a profi módon gyárilag megtervezett, bemért, optimalizált mocitokból?? A gyári sportdobokat motorversenyzési célra, pályamotorozáshoz fejlesztik ki, nagy szakértelemmel és komoly technikai háttérrel - és szerintem ez itt a kulcskérdés, hogy Ti is a Pannóniaringen vagy a Hungarón szeretnétek-e kiszabadítani a decibeleket mocitokból, - avagy a szomszéd kislánynak szeretnétek imponálni a belvárosban vagy a lakótelepen a dobhártya repesztõ hangnyomással?? Szerintem nem lenne szabad figyelmen kívül hagyni azt a tényt, hogy lakott területen egy-egy dögös hangú motorral több 1000-es nagyságrendû embertársunk dühét és haragját váltjuk ki méterrõl méterre, - lehet hogy valaki szerint pont ez a jó benne?? Teljesítmény növelés a célja? akkor azt mondom fel kell tenni teljesítménymérõ padra és lehet hogy megdöbbentõ lesz az eredmény! ugyanis a hangerõ növekedésével nem biztos - sõt - hogy együtt jár a vonóerõ növekedés?? Aki tanult gázok dinamikus áramlásáról tudja, hogy egy pulzáló gázáramhoz gyárilag hangolják a kipufogórendszert, ezáltal optimális öblítés valósulhat meg a kipufogószelep felsõ holtpont utáni zárásával összhangban. Ha valaki ezt a rendszert ötletszerûen megváltoztatja majdnem bizonyos, hogy kisebb vonóerõt, nagyobb fajlagos fogyasztást - és "dögös" hangot nyer vele. A sikk ill. divatoldalról tekintve pedig az a cirka 20 évvel ezelõtti történet jut eszembe, amikor az agyon berhelt dögöshangú Ladát símán gyorsulta le a gyári "csendes" széria szekér! Azám az égõ??
Várom az érveket, ellenérveket. Csendes és dinamikus motorozást!
    

Pépépe 27 2005. április 7. 20:13   Válasz erre: 23
Egy másik motoros forumon kaptam a következõ 5letet. Az ötletadó Gstibb
"Na segítek rajtad :-)))



A Proexnél (www.proex.hu) kb 10-12 pénzért kiberhelik a gyári dobodat és brutál hangja lesz.



Én is meg akartam csináltatni tavasszal, de hát eladó sorba került a kicsike.



Leveszik a gyári dobot, kettévágják, kiszednek belõle minden cuccot.

Aztán egy perforált csövet raknak bele, és kitömik gyapottal, összehegesztik, visszarakják, semmi nem fog látszódni, de király hangja lesz.

Kb fél napos meló, és még a kiszerelhetõ tompító is benne van a 12-be.



Ja egyébként már láttam egy gs500-at így, onnan vettem az ötletet, és utánajártam.



Hátránya, nem visszaalakítható, viszont sokkal olcsóbb.



Röviden ennyi. Ja és nem romlik tõle a moci nyomatéka sem."
    

akosws 26 2005. április 7. 15:04   Válasz erre: 25
Sziasztok en a Hollosekkal felvettem a kapcsolatot es ezt valaszoltak: "Szalonunk Finster dobokat forgalmaz.Az ára 46.300ft+5500fta felszerelés, jelenleg is van raktáron"
kerdes h ha nem ott veszed akkor mennyivel jarsz olcsobban? tapasztalatok? velemeny?
    

gumikacsa 25 2005. április 6. 11:29  
Remlik, h a Hollosnal Finster dobok figyeltek GS500-re. Arat nem tudok, de egy kis utanna jarast meger. Soha Lacival probalkoztatok mar? O is finoman dolgozik... az ar meg olyan amilyen, nezopont kerdese
    

gyorslabu 24 2005. április 5. 18:59  

Sziasztok.

Raptor-06 30 391-9830
Martin-06 30 227-7706
Madár-06 30 210-0068
Finster-06 30 990-3052
Mastek-06 30 264-0671
Egrus-06 20 965-8235

Ne nekem köszönjétek, a burgman.hu-n láttam ezt a listát.
Szerintem próbálkozzatok.

Széles utat.:gyorslabu

Ui.:Aztán a kisfiamat nem felkelteni:)))
    

akosws 23 2005. április 5. 17:26   Válasz erre: 22
Pépépe! szia nekem is ez a bajom ezert keresek dobot gs500-amra! Szerintem ami arra jo az az enyemre is bar ebben nem vagyok biztos d ha barmilyen infot kapsz azt legyszi kuld at vagy itt ird be! elore is koszi! es vigyazz az ilyen suket autosokkal veszelyesek! Napos idot mindenkinek!
    

Pépépe 22 2005. április 5. 14:14   Válasz erre: 20
Nekem is kellene egy nyitott dob az ER-5 re, de nem akarok 30 ropinál többet rászánni. Annyit sem szeretnék, de az asszem lehetetlen :-( Nem lehet pl a gyári dobot valahogy megberhelni?
Ma délélõtt a városban két autó között egy NÕ letekert ablakkal sem hallott meg. A sor állt, én 1 alapjáraton jöttem a sor között. Nagyon szûk volt megálltam, húztam két nagy gázt, semmi. Bemegyek a kettõ közé, még két nagy gáz, semmi. Akkor vett észre a csaj, amikor a csikkrõl leverte a hamut a kormányom.
Szoval kellene egy hangos dob, de olcso!!!

    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22123
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők