13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10

Please log in

Registration
Forgot password
Yamaha Fazer segítsünk és ismerkedjünk
Next page

murnyul 26060 3. März 2016 20:18   reply to: 26048
Én meg azt hittem fél a kuplung a sötétben és világítást szereltél bele!
    

krisztian.fz6 26059 3. März 2016 19:44   reply to: 26058
Nem mondod hogy az Espace-s vagy?
    

Anfanger001 26058 3. März 2016 09:51   reply to: 26051
Látom nem unatkozol :)) Én meg keresgélek mert valószagú hogy cserélem a TDM-et...
    

freemailpeter 26057 28. Februar 2016 11:12   reply to: 26056
Nem az én termékem, de szerintem fz6 ra való, minek is rakta volna ide fel, ha nem fz6 é:)

    

Antal András 26056 27. Februar 2016 14:23   reply to: 26055
Heló!
Ez Fz6-ra való?

    

Tybo6CBR 26055 25. Februar 2016 12:44  
eladóvá vált Raptor dobom! 85pénz tel: 20/ 511 0211
    

freemailpeter 26054 24. Februar 2016 07:52   reply to: 26053
szia!

hogy hogy lecseréled a jó kis hondát?


    

Erika78 26053 24. Februar 2016 07:29  
Kedves Yamahások!
A segítségeteket szeretném kérni. A kiszemelt új szerelmem egy Yamaha Fazer 600 s2-es motor 2008-as vagy 2009-es évjáratú.
Sajnos a sokszor használatos, ismert hirdetõ oldalakon, nem igazán van olyan, ami érdekelne, sõt egyes emberek szerintem kissé túlzott árat kérnek érte.
Abban kérném a segítségeteket, hogy akinek van ilyen típusú eladó Yamaha motorja kérem jelezze nekem.

Köszönettel:
Erika
    

Ferko 26052 21. Februar 2016 16:00   reply to: 26051
Jól tetted. Inkább meg kell nézni, mint nagyon messze itthonról baj legyen.
    

krisztian.fz6 26051 21. Februar 2016 10:11   reply to: 26048
Melegen mintha lánc hangot hallottam volna alulról, így kicseréltem az olajpumpa láncot. 2000 Ft a gyári, nem nagy összeg. Kíváncsi voltam még a kuplung állapotára is. Nincsenek megkopva a lamellák, 3mm-esek. Gondoltam itthon inkább egy ellenõrzés mint messze kuplung csúszás.
    

Haya 26050 21. Februar 2016 00:33   reply to: 26045
Szia.. Xx után?

még az 1000-res is biciklinek tûnik
    

freemailpeter 26049 21. Februar 2016 00:23   reply to: 26048
Miért kellett ezt szétszedni?
    

krisztian.fz6 26048 20. Februar 2016 22:28  
Mai karbantartás. Csak hogy ki ne haljon a topik.
    

Sido88ich 26047 8. Februar 2016 17:16   reply to: 26038
Hol szívhat esetleg fals levegõt,hogy kezdjek neki a szervíznek?
    

Dokypapa 26046 8. Februar 2016 14:30  
A fazer Istenkirály jó fogyasztású , ez tuti.

    

OSZIXX 26045 7. Februar 2016 20:25  
Köszi akkor nem nagy étvágyú.

Helló Peti!

A dobozok nagyon jók és szépek már csak a jó idõt várom, meg a túrákat.

    

valkesz 26044 7. Februar 2016 17:25   reply to: 26042
Autópálya 2 személy 150-es tempó 5,5 liter.
Ha 5000-es fordulat alatt tartod akkor 4 literrel is elmegy.
    

freemailpeter 26043 7. Februar 2016 17:00   reply to: 26042
Helló Oszi!

Szerintem 4-5 liter között.
Dobozok jók lettek?

üdv.
    

OSZIXX 26042 7. Februar 2016 16:29  
Egy normális motorozásnál mennyi a fogyasztása egy 600-as Fazernek?
    

Fazer1 26041 6. Februar 2016 10:32   reply to: 26036
Eltenném Rudi, csak már tele van ilyen apróságokkal a motoros garázsom...
Ja, a motorodhoz is vannak belsõ táskák az oldaldobozoknak ,nem kell neked? :)
    

Dokypapa 26040 5. Februar 2016 20:57   reply to: 26039
A TPS nél le szokott esni , sõt , leállni .Bár ...
    

freemailpeter 26039 5. Februar 2016 20:53   reply to: 26037
TPS senzos?!
    

valkesz 26038 5. Februar 2016 20:05   reply to: 26037
Szerintem fals levegõt szív valahol.
    

Sido88ich 26037 4. Februar 2016 17:51  
Sziasztok,Zoli vagyok vettem egy hete egy FZ6N S2 (2005) motort, annyi problémám van vele,hogy néha az alapjárat fentmarad van,hogy 2000-2500 as fordulaton, ez elég gyakran jelentkezik. De van,hogy normál. Valami tipp?
    

ZRXRUDI 26036 4. Februar 2016 09:50   reply to: 26035
Tedd el õket emlékbe!
    

Fazer1 26035 4. Februar 2016 09:41  
Már mint a piros...
A fehér az Bandit 650...
    

Fazer1 26034 3. Februar 2016 17:23  
FZ1/2005-tól index lámpák. 4.000/ 4 db
    

Morti 26033 2. Februar 2016 17:16  
Sziasztok!
Nem lenne valakinek elfekvõben vagy tudna valaki eladó FZ6-hoz hátsó doboztartó kart kiegészítõkkel és szerelvényekkel?

Esetleg Givi V46-os túradoboz és hozzá való Monokey platni?
Túradobozos fórumban már kiírtam, de hátha itt nagyobb sikerrel járok!
    

Dokypapa 26032 20. Januar 2016 19:46   reply to: 26030
Heló
    

krisztian.fz6 26031 20. Januar 2016 19:33   reply to: 26030
Üdv! :-)
    

Fazerjani 26030 19. Januar 2016 21:03  
Sziasztok! Új vagyok itt, üdvözlök mindenkit! Fzs1000 - esem van. :)
    

Tengernagy 26029 13. Januar 2016 12:56   reply to: 26028
Kettõ fekete kulcsom van. Közben meglett a megoldás, interferenciát okozott a kocsikulcs. Még ilyet nem tapasztaltam. De köszönöm a segítséget.
    

valkesz 26028 12. Januar 2016 14:17   reply to: 26027
Vagy nincs benne vagy nem érzékeli a chipet.

1db fekete kulcs van csak?
    

Tengernagy 26027 12. Januar 2016 11:49  
Sziasztok!

Van egy 2005-ös hatszázas Fazerem. A gond a következõ, Gyújtás ráad, immo villog, 51-es hibakód, plusz a hõfokjelzõ skála fullra van, és a felsõ szegmense villog. Ha jól értelmeztem, akkor ez immo probléma.
Piros kulcsom nincs. Ötlet?

Elõre is kösz, ha valakinek van ötlete.
    

!Rinya 26026 4. Januar 2016 19:49  
Sziasztok! Olvastam a hozászolásokat km óra ügyben csak egy tapasztalatot osztanék meg ha nem veszitek zokon. Én is küzdöttem hasonló gonddal nincs semmilyen rugó sem a mûszerben egy kis állandó mágnes egy kis tekercsben (gyakorlatilag egy kis elektor motor) az kényszeríti alapállásba a KM mutatót. Néha elfordul hogy be jut valami kosz a mûszerbe a mágnes és a tekercs közé ami menetzárlatot okoz ennek következtében ugrál a mutató vagy extrém esetben nem mutat semmit gyújtás ráadáskor nem kalibrál megakad stb. Én sem javaslom a két nem azonos steki-vel rendelkezõ mûszer cserélgetését de ha már megvan a másik a léptetõmotor ugyan olyan mindkettõben 4 lábat kel kiforrasztani a KM óra paneljáról.
    

freemailpeter 26025 1. Januar 2016 13:41   reply to: 26024
FZS600at Mo. on is bontanak elég sokat. Itthon nem próbáltad?
pl.:http://www.kepesmotor.hu/teleszkop_futomu/p1591198
sugo motor
Ricsi Bp.
http://www.kepesmotor.hu/motor_alkatresz/&o=&st=fzs&np=&mp=
    

gajdanm 26024 31. Dezember 2015 17:28  
Ebay-en most látom, hogy van pár darab 1999-es angliai mûszerfal (ami kompatibilis a csatlakozómhoz) 20 000 ft körül, ami nem is sok érte szerintem. Lehet érdemes lenne rápróbálni.

http://www.ebay.co.uk/itm/YAMAHA-FAZER-600-SPEEDO-CLOCKS-INSTRUMENTS-FZS600-FZS-99-5DM-/281861444136?hash=item41a0405228:g:MYAAAOSw4UtWTeXL
    

gajdanm 26023 31. Dezember 2015 16:18   reply to: 26021
Köszi a tippet, így már nem fogok bele, nem éri meg a kockázat.
    

gajdanm 26022 31. Dezember 2015 16:17   reply to: 26020
Rendben, így már túl rizikós a dolog, és nem ér annyit az egész. Idén is megvoltam a sebességmutató nélkül (az utolsó sebességfokozatban tudom hogy melyik fordulathoz milyen sebesség tartozik), akkor inkább kivárok egy megegyezõ évjáratú ugyanolyan csatlakozójú mûszerfalra. Ha találok akkor jó, ha meg nem, akkor marad így.
Köszi a segítséget!

Üdv
    

Jacko 26021 31. Dezember 2015 15:09  
Sziasztok.

Meg nem szoltam ide hozza, de most aktualis...
A multkor en a benzinszint-jelzo szenzort csereltem, es abbol is eloszor rosszat vettem. Ketto fele van (legalabb), es hiaba vagtam le a csatit rola, es sodortam ossze a vezetekeket megfelelo szinuvel, a muszerfali meroke kurvara nem mutatott semmit.

Szerintem ha a csatlakozo mas, akkor annak oka van: a japok mindig is ugyeltek arra, hogy szarul ne lehessen osszedugni inkompatibilis cuccokat.
    

Ferko 26020 31. Dezember 2015 14:28   reply to: 26019
Ha nem egyeznek a színek, nehogy belefogj. Kinyírhatsz sok mindent. Egy általános autóvillamosságis nem fog vele boldogulni. Neked olyat kell keresni aki a Yamaha elektromos rendszerében otthon van. Ezek ugyan még nem a CAN rendszerek, de már itt is tönkretehetsz sok mindent akár fesz méréssel, sõt akár egy ellenállás mérõvel. Itt is sok jel már négyszög jelekkel közlekedik, magyarul oszcilloszkóppal lehet csak kimérni milyen jelekrõl is van szó. Kérlek megfelelõ hozzáértés nélkül ne kezdj bele. Nagyon sokba fog kerülni ha bajt csinálsz.
    

gajdanm 26019 31. Dezember 2015 13:43   reply to: 26017
Hasonloan gondolom mint te. A szinek sajnos nem egyeznek, ezert is aggódok. Egy autó villamossagis szakember válaszát varom, kimeressel biztosan parosithato megfelelõ helyre a vezeték, csak kerdes hogy az új mûszerfal ugyanazokat a feszültség szinteket kapná e bemenetnek a motortol, mint az ujabb 2002es modelltõl. Ha különbözõ a fesz, akkor biztosan nem fog mûködni, es még lehet kart is teszek a motor vezérlésében. Köszi a véleményt!
    

gajdanm 26018 31. Dezember 2015 13:38   reply to: 26011
Biztos, hogy a mechanikaval van a gond, mert minden elektromos jelet megkap a mûszerfal, benzin, fordulat, gyújtás, mindent jol muta, sõt még a megtett tavot is jol meri, csak a sebessegmutato palca ugrál össze vissza, valami érzékenyebb rugó megadhatta magát. A szervizekre rákérdezek majd jövõ héten, Köszi a tippet.
    

Ferko 26017 31. Dezember 2015 10:12   reply to: 26007
Én azt gondolnám, hogy ha biztosra tudsz menni, a vezetékek színei is megegyeznek és ahogyan leírod a saruk száma is megegyezik semmi baj nem lehet és mûködni fog. Viszont én az általad feltett képen azt látom, hogy a kisebb csatlakozóban a bal alsó részén mintha nem lennének saruk, de nem látni rendesen. Ha tényleg a darabszám és a szín is stimmel akkor hajrá csak tényleg biztos arra a helyre kerüljön minden ahová való, különben ki fogod nyírni a mûszerfalat, de még lehet, hogy a vezérlõ paneledet is.
    

Ferko 26016 31. Dezember 2015 09:59  
Köszönöm mindenkinek én is aki eljött, jó volt látni benneteket és jót beszélgetni veletek.
Veterán ??!! Na idefigyeljetek fiatalok szét csapok köztetek ! :-)
Majd én szólok ha már veterán leszek, addig csak jó buli volt jóóóóó :-)
A motorozás fiatalon tart, tudjátok, érzitek.
A motorok is fiatalok tehát azokra sem lehet a veterán szót ráhúzni.
Na, szóval jó volt nagyon. Peti köszönöm még egyszer a szervezést.


    

krisztian.fz6 26015 31. Dezember 2015 01:40  
Jó volt veletek találkozni!!
    

krisztian.fz6 26014 31. Dezember 2015 01:39  
Veterán buli képek. :-)
    

krisztian.fz6 26013 31. Dezember 2015 01:35  
..
    

krisztian.fz6 26012 31. Dezember 2015 01:34  
.
    

freemailpeter 26011 31. Dezember 2015 00:36   reply to: 26007
hello

és az biztos,hogy mûszerfal a ludas? mennyi az eltérés vagy mennyivel mér többet/kevesebbet?
Esetleg próbálj felhívni pár Yamaha szervizt,hátha tudnának segíteni,hogy mi a különbség...
    

freemailpeter 26010 31. Dezember 2015 00:26   reply to: 26009
veterán buli, ez jó! :)

    

murnyul 26009 30. Dezember 2015 23:41  
�Hát gyerekek ez a mai "veterán" buli nagyon jóra sikeredett!
    

gajdanm 26008 30. Dezember 2015 22:03  
Itt a kép a mûszerfalakról:
    

gajdanm 26007 30. Dezember 2015 22:02  
Sziasztok,

Van egy 1999-es Yamaha fazer a tulajdonomban (angliából származik a motor), ahol müszerfal cserét próbálok eszközölni, mert sajnos nem jól mutatja a sebességet.

Egy 2002-es magyarországi fazer-rõl eljutott hozzám egy bontott mûszerfal, és a képen látható probléma merült fel.
Az eredeti mûszerfal kábelkötegén levõ fõcsatlakozó 2 sorral szélesebb, mint a kapott mûszerfal csatlakozója, tehát így nem tudom az új mûszerfalat csatlakoztatni a meglévõ kábelköteghez.

Az új az 8 sor széles, a régi pedig 10 ahogy a képen is látjátok.

A kérdésem az lenne, hogy ha a 10 széles csatlakozót lecserélném egy 8 szélesre, a megfelelõ kábelt a megfelelõ tûhöz csatlakoztatnám, és úgy már fogadná az eredeti kábelköteg az új mûszerfalat, akkor ez a rendszer mûködhet?
A 10 soros, 20 tûs csatlakozóhoz is csak 15 kábel csatlakozik, csakúgy mint a 8 soros 16 tûs csatlakozóhoz, ezért gondolnám, hogy mûködhet a dolog, ha a megfelelõ tûkhöz kötjük át a megfelelõ vezetékeket.

A legnagyobb kérdés, hogy érdemes e vele foglalkozni, tehát elviekben mûködhet e? Valakinek van a témában tapasztalata?

Azért nagy dilemma ez most nekem, mert 15 napig beszerelési garanciát adtak rá, tehát ha nem tudom megoldani, akkor visszaveszik tõlem a mûszerfalat.
Ebbe a 15 napba beleférne egy csatlakozó csere, csak nem tudom, okozhat e ez kárt az új mûszerfalban.

Tettem fel képet.

Válaszotokat elõre is köszönöm.


    

freemailpeter 26006 30. Dezember 2015 14:51   reply to: 26005
mikor? ma??:))
    

Ferko 26005 30. Dezember 2015 13:17  
Remélem senki nem felejtette el a mai talit !!!! :-)
    

goimo 26004 25. Dezember 2015 17:57  
Boldog Ünnepet kívánok mindenkinek!
    

Dokypapa 26003 24. Dezember 2015 21:52  
Békés Boldog Karácsonyt.
    

banier 26002 24. Dezember 2015 21:35  
Boldog Békés Karácsont kívánok minden motoros társamnak.
    

freemailpeter 26001 24. Dezember 2015 16:34  
Kellemes Ünnepeket kívánok a Fazeres csapatnak!
    

Ferko 26000 24. Dezember 2015 14:49  
Nagyon Boldog Karácsonyi Ünnepeket Kívánok Mindenkinek.
:-)
    

Ferko 25999 24. Dezember 2015 14:48   reply to: 25996
Gyere agyagedényt árulni és este meg eljössz dumálni ki merre járt. :-) úgyis régen találkoztunk már.
    

freemailpeter 25998 23. Dezember 2015 14:42   reply to: 25996
Hangember:)
Ahogy Karu mondaná Láma....
    

kicsi 25997 22. Dezember 2015 17:44   reply to: 25996
Na, ez hasonlít a régi Krisztán-féle megjegyzésekre :))
    

krisztian.fz6 25996 22. Dezember 2015 17:16   reply to: 25991
Nekem képlékeny a táv miatt. Bár csak azért is elmennék, hogy ha a "ki merre járt" óra kezdõdne akkor ne síri csendben üljetek.
    

freemailpeter 25995 21. Dezember 2015 21:54   reply to: 25994
Igen, ott van a kávézó! gyere!
    

LaciS2 25994 21. Dezember 2015 13:35   reply to: 25993
Szia Peti !
Ez a találkozási hely ?

https://www.google.hu/maps/place/Cs%C3%B6m%C3%B6ri+%C3%BAt+190,+Budapest,+1161/@47.5308883,19.1659785,15z/data=!4m2!3m1!1s0x4741c4d1bcac65a3:0x2c6c491da190896a
Jó lenne odaérnem , szólok, és elhozhatnád a lábtartót is .

Üdv.
Laci
    

freemailpeter 25993 19. Dezember 2015 23:53   reply to: 25992
Rendben! Szeretettel várunk!
    

Ferko 25992 19. Dezember 2015 17:20  
Peti, feliratkoztam, remélem nem jön közbe semmi.
    

freemailpeter 25991 16. Dezember 2015 21:06  
Sziasztok!

http://www.motorozz.hu/main.pl?menupage=tour&t_id=5555&session_id=SESSION_ID

Kiírtam egy beszélgetõs összejövetelt.Akinek van kedve jöjjön, illetve ha tudjátok mihamarabb jelezzétek a létszám miatt.
A régi V2 motorosbolt helyett nyílt egy kávézó, oda gondoltam az összejövetelt.
Lehet enni, inni, ki mit fizet magának.

    

pandamaci 25990 26. November 2015 10:25   reply to: 25982
Mivel leírásod szerint a sok állással,karburátor szereléssel fugg össze a helyzet,azért irom:
Gyertya cserén gondolom már túlestél. Motorodon nem egy ,hanem 4 db teljesen önálló,különálló karburátor van. Az alapjárat ingadozást, kis fordulaton, finom gyorsításra rángatózást okozhatja falslevegõ beszívás, (repedt gumicsonk) vagy pl valamelyik karbi (pl alapjárati-átmeneti rendszerén) szegény keveréket ad (dugulás), vagy csak az is, hogy a 4 karburátor nincs összehangolva..
Azaz: ha mind a 4 karbiban ki van tisztítva minden, gyáriak,típus azonosak a fuvókák, gyári a tûállás,nincs repedt szívócsonk, nincs repedt membrán, egyforma benzinszint, akkor ezután jön a 4db alapjárati keverékcsavar, meg 4db fojtószelep ütközõ összehangolása.4db vákummérõ nem hátrány..

Aki a fentibõl valamit nem értett, azzal ne szedesd szét.


    

krisztian.fz6 25989 26. November 2015 09:33   reply to: 25982
A gumi csonkhoz egyenként fújj fektisztitot. Ha emelkedik a fordulat akkor az a ludas, mivel ott beszivta az anyagot.
    

freemailpeter 25988 26. November 2015 07:21   reply to: 25986
ha kell, tudok hozzá elérhetõséget is adni
    

freemailpeter 25987 26. November 2015 07:20   reply to: 25986
sportmotor.hu n fent van
bandit, gs500,gsx r1100 topicban.
Nézd meg a videóit, szerintem korrekt csóka.
    

Norbi02 25986 25. November 2015 22:23  
Sziasztok!
Köszi az eddigi hozzászólásokat.

gaborgyula: megvan papír formátumban az eredeti kézikönyv, de azért köszi.
A 35000 Ft-ot úgy érted, hogy darabja?

freemailpeter:
Taschner-nél nem voltam még, nem tudom ki õ és hol "rendel".
Kicsit óvatos vagyok már a szerelõkkel mert mindegyik kamuláda, mellébeszélõs volt eddig. De ha valaki garanciát vállal a munkájáért, tételesen elszámol mindennel és ha nem lesz jó akkor nem kell fizetni semmit (akármennyit is dolgozott vele) akkor szívesen elviszem hozzá.


    

gaborgyula 25985 25. November 2015 19:14   reply to: 25982
Egy kis segítség:

https://drive.google.com/file/d/0B4CK2eShzQEIejBCTnhmcG9WRDg/view?usp=sharing
    

gaborgyula 25984 25. November 2015 19:13   reply to: 25982
Ha tényleg a szívócsonk gumikkal van gond (ami gyakori betegsége a Fazernek) akkor az után gyártottban is kb. 35000 forint és csak szettben létezik. Én elõször szervizbe vinném és ott megnézetném.

http://www.yamahaworld.hu/
    

freemailpeter 25983 24. November 2015 09:35   reply to: 25982
Szia

Szerintem a szívócsonkra gondolsz, ilyen idõs motoroknál elõfordul,hogy kívülrõl megöregszik, berepedezik. Ettõl még nem kell beszarni, célszerû leellenõrizni,de ha jól tudom duplafalú és belülrõl nem szokott gond lenni.
Én jelen pillanatban egy karbihoz értõ embert ismerek a környéken õ Taschner.
Nála jártál már?
Ami érdekes ebben a fickóban, hogy a stílusa nagyon hasonlít Karuéhoz:)

    

Norbi02 25982 24. November 2015 08:46  
Sziasztok!
Segítség kellene egy motorikus problémában.
Helyzet: Van egy 2002 decemberi Yamaha Fazer 600-asom.
Nagyon kevés kilóméterrel vettem 10 évesen.
Tulaj elmondása szerint garázsban állt nagyon sokat, mert egyszer elcsúszott és az asszony letiltotta. Ezért is adta el. Tényleg vastag por állt a motoron, amikor érte mentem stb.
Nem indult be, úgy vettem meg.
Elvittem szerelõhöz, aki szétszedte a karburátort és savval kitisztította.
A karburátort késõbb több szerelõ is kipucolta.
Onnantól kezdve látszólag jól mûködött.
Mivel ez volt az elsõ nagy motorom nem tûnt fel, hogy egyeletlenül jár a motorja.
Egyszer felhívta rá egy szerelõ a figyelmemet és hát valóban bele, bele dadog az egyik henger.
Ami viszont egy idõ után feltûnt, hogy amikor elindulok és szépen lassan engedem ki a kuplngot (ez egy sima normál zsönge indulás, amikor nem pörgetem és nem sportosan indulok, hanem csak normálisan finoman), akkor a fordulatszám abnormálisan leesik és bedadog a motor. Csak akkor lehet vele egyenletesebben indoluni, ha valamennyire pörgetem.
Ez feltételezhetõen annak az 1 henger mûve, ami nem meggy tökéletesen és alapjáraton is ettõl dadog.
Voltam szerelõnél, akit istenítettek, de lövése sem volt. Szakértett sokmindent, de nagyjából ugyan olyan maradt.
Megmérte a kompressziót és a 3. hengerben feltûnõen kevesebb.
Valami nagy nyomású levegõvel (valahogy, elmondása szerint) megcsapatta a szelepeknél és ettõl 90% százalékosra helyreállt a kompresszió.
Sajnos ezt én nem érzékeltem, mert ugyan olyan maradt. Feltételezem, hogy ez csak ideiglenesen állt helyre vagy eleve kamuzott a szerelõ.
További megfigyelések:
Az alapjárati fordulatszám ingadozik. (nem csak attól függõen, hogy meleg-e a motor).
Van, amikor 1500 körül van. Aztán másnap 1700. Hidegen értelem szerûen kevesebb.
Ha nagyon hosszú távot megyek vele (200 km autópályán vagy ilyemi), akkor feltûnõen szebben jár a motor és az alapjárati fordulatszám is magasabb.
Hallottam, hogy létezik a Fazernél egy olyan, hogy a hengerek és a karburátorsor között van egy gumi összekötõ csonk (nem tudom mi a hivatalos elnevezése) és hogy az a gumi elöregszik, kirepedezik és ott fals levegõt szív.
Ez gondolom befolyásolhatná a motor mûködését, amitõl az égés tökéletlenné válhatna (valamilyen véletlen folytán az egyik hengernél jelentõsebb mértékben), ott a szelepek elkoszolódhatnának és ettõl az egyik henger kicsit dadoghatna, ami lejjebb veszi a motor teljesítményét (fõleg alacsony fordulaton, lassú indulásnál) és ettõl döcöghetne az indulás, erõteljesen visszaeshetne a fordulatszám amikor finoman engedem rá a kuplungot stb. Hosszú túráknál jobban kiég a cucc és szebben jár.
Ez az én elméletem. Mit szóltok? Tud ezzel kapcsolatban segíteni valaki.
Fõleg az érdekel, hogy a gumcsonk elöregedését hogy lehet észreveni, mert ránézésre rendben van. Nem látom, hogy ki lenne repedezve.
Ha a gumicsonk elõregedett, akkor ez a megfigyelések szerint hogyan hat a motor mûködésére? Hogyan lehet megnézni, hogy elöregedett vagy nem?
Segítségeteket elõre is köszönöm.
Norbi
    

Dokypapa 25981 23. November 2015 22:04   reply to: 25980
Hát , amikor szóltok és akinek szóltok , azzal igen , klikkesedés van sajna , és kevés a valóban Fazeres ,. aki az is maradt , én nem váltok, nincs miért .

    

murnyul 25980 23. November 2015 22:01   reply to: 25978
Valóban hiányzik Karu rengeteg embert hozott a csapatba,de az is igaz hiába cseréltünk motort jó páran azóta is tartjuk a kapcsolatot és
együtt gurulgatunk.
    

krisztian.fz6 25979 10. November 2015 22:49   reply to: 25978
Ez szép volt.
    

Ferko 25978 10. November 2015 20:43   reply to: 25976
Igen, olvass csak vissza egész a fórum elejére. Na ott kezdõdött minden. Aztán sok-sok év elszaladt és szinte már alig van itt Fazer tulaj, de az ismerõsök azok megmaradtak. Ki az Öreg ? Õ Karu Mester aki egy csupa szív ember volt, telis tele jóindulattal. Õ volt az aki mindenkinek segített ott ahol tudott. Legyen az szakmai vagy bármilyen egyéb segítség. Õt bármikor felhívhattad vagy elmehettél hozzá segített. Összefogta ezt a csapatot sok éven keresztül, szétcsapott köztünk ha viták kezdõdtek, majd egy motor szerelés közben megütötte a lábán az ereket ( nekem ezt mesélte a Mester ) és szerintem érprobléma miatt amputálni kellett a lábát és késõbb nagy hirtelenséggel meghalt. Nagyon hiányzik mindenkinek aki ismerte. Remélem olvassa ezt.
    

rosejblee 25977 9. November 2015 19:44   reply to: 25957
Mert egy "baratnak"mennyi a 250km?
    

fkalmi31 25976 9. November 2015 07:28  
Sziasztok!
Mióta megvan a Fazer, figyelgetem ezt a topicot. Csak az olvasottak után is tetszik a társaság, jó lenne közétek tartozni. Remélem egyszer gurulhatok veletek egyet. Nagyjából ki, hova valósi? Én szegedi vagyok.
Meg ha nem túl személyes a kérdés, ki volt az Öreg akit ennyire gyászoltok? Remélem nem balesetben halt meg!
Üdv
Kálmán
    

Dokypapa 25975 8. November 2015 23:18   reply to: 25973
Így van , ne szarozzunk már , ennyire nem lehet puhapöcsû a Fazer brigád , rengeteget szívtuk egymás vérét , fõleg ha be volt karmolva az öreg ratyi , de , haverok voltunk a végtelenségig ,. Amit lenyomtunk esténként , maga volt a röhej.
Vagyunk páran akinek hiányzik , hát ugorjunk össze , beszélgessünk , látogassuk meg és guruljunk , õ is ezt szeretné , ebben tuti biztos vagyok ,. Peti az a Gdansk ötlet tõlem jött , csak engem lemarházott , mondván , hogy baromság ,. de benne vagyok ,.
    

freemailpeter 25974 8. November 2015 21:36   reply to: 25973
lesz az még honda is :) meg yamaha is, meg Isten tudja mi, most ez van...

    

Ferko 25973 8. November 2015 20:58   reply to: 25970
Peti, tudod, hogy nem iszom, csak miért nem HONDA ? :-)
BMW-s topicban az indexen ott is leírom a frankót, hááááát nem is tetszik egyeseknek az igazság.
Rendben csináljuk meg, Doky is szeretett volna egy emléktúrát szervezni.
Hiányzik a Mester nagyon.
    

freemailpeter 25971 8. November 2015 08:02  
Jut eszembe, jövõre meg kellene csinálni a 2 napos túráját.
Egy nap Gdansk,egy nap vissza:)
    

freemailpeter 25970 8. November 2015 08:00   reply to: 25969
Ratyi akkor vadult meg amikor beivott! akkor aztán beszolt mindenkinek:)
Te már korán reggel kotta vagy?:D:D
Meg hát a bátrak ezt a BMW-s topicba írják:D:D
    

Ferko 25969 8. November 2015 06:33  
Teeeeeeee Kocsog BMW-s :-)
    

freemailpeter 25968 7. November 2015 08:13   reply to: 25967
hello

én féktisztítóval szoktam neki segíteni.
    

fkalmi31 25967 7. November 2015 08:10  
Sziasztok!
Kollégák is felvilágosítottak már, tönkreteszi a szimeringeket tán.
Meg is szabadultam a feleslegtõl.
Kösz a segítséget.
Viszont a váltóm azóta nagyon szépen jár. Elõtte valami Repsolt rakott bele az elõzõ gazdi és azzal nagyon csattogott. Most szépen dolgozik.
Jut eszembe, a felnikrõl mivel takarítsam le az elõzõ centírozásokkor felrakott, majd eltávolított súlyok ottragadt anyagát? Aceton viszi azt?
Üdv.
Kálmán
    

Spapa 25966 6. November 2015 17:23   reply to: 25961
Nálam -az 1000-esen- ablak van, alsó-felsõ szint bejelölve.
Mindegyik szerelõm azt mondta, hogy töltsem a felsõ fölé, egészen az ablak tetejéig. Mert az jót tesz a váltónak.
Így is teszek minden alkalommal. :-)
    

valkesz 25965 6. November 2015 16:31  
Majd teleköpködi a levegõszûrõt.
    

Dokypapa 25964 6. November 2015 09:45  
Rém egyszerû a túltöltéstõl megszabadulni , nem kell hozzá mérnöki diploma és igen , a túltöltés tényleg annyira rossz mint a kevés . Old meg mihamarabb.
    

tiberius 25963 6. November 2015 07:38  
Szia fkalmi31!
Ha teheted,minél hamarabb engedd le a többlet olajat a motorból!
A túltöltés majdnem annyira káros,mint minimum szint alatt motorozni!
Üdv: Tiberius
    

freemailpeter 25962 5. November 2015 18:29   reply to: 25961
az fz6 ok nem az olajevésrõl híresek:)
ügyesen azért le lehet engedni belõle azt a felesleget...
    

fkalmi31 25961 5. November 2015 17:29  
Sziasztok!

Ugye nem okoz gondot, ha az FZ6S-be olajcserekor kicsit több olajat öntöttem.
Rosszul emlékeztem-azt hittem 3,8 liter megy bele, de ugyebár csak 2,8 kell neki.
Körülbelül 2,9-2,95-öt öntöttem.
Szépen megeszi maga alól a felesleget nem?
Üdv.
Kálmán
    

Ferko 25960 29. Oktober 2015 20:02  
Krisztián ezt most nagyon nem kellett volna. Nincs olyan nap, hogy ne gondolnék szegényre. Nagyon hiányzik.
    

Previous page
Hoterkep

Member count: 22129
5.614 tours so far
14.222.326 km
34073 stat_participants