murnyul | 26060 | 2016. március 3. 20:18 | Válasz erre: 26048 |
Én meg azt hittem fél a kuplung a sötétben és világítást szereltél bele!
|
Anfanger001 | 26058 | 2016. március 3. 09:51 | Válasz erre: 26051 |
Látom nem unatkozol :)) Én meg keresgélek mert valószagú hogy cserélem a TDM-et...
|
freemailpeter | 26057 | 2016. február 28. 11:12 | Válasz erre: 26056 |
Nem az én termékem, de szerintem fz6 ra való, minek is rakta volna ide fel, ha nem fz6 é:) |
freemailpeter | 26054 | 2016. február 24. 07:52 | Válasz erre: 26053 |
szia! hogy hogy lecseréled a jó kis hondát? |
Erika78 | 26053 | 2016. február 24. 07:29 |
Kedves Yamahások! A segítségeteket szeretném kérni. A kiszemelt új szerelmem egy Yamaha Fazer 600 s2-es motor 2008-as vagy 2009-es évjáratú. Sajnos a sokszor használatos, ismert hirdetõ oldalakon, nem igazán van olyan, ami érdekelne, sõt egyes emberek szerintem kissé túlzott árat kérnek érte. Abban kérném a segítségeteket, hogy akinek van ilyen típusú eladó Yamaha motorja kérem jelezze nekem. Köszönettel: Erika |
Ferko | 26052 | 2016. február 21. 16:00 | Válasz erre: 26051 |
Jól tetted. Inkább meg kell nézni, mint nagyon messze itthonról baj legyen.
|
krisztian.fz6 | 26051 | 2016. február 21. 10:11 | Válasz erre: 26048 |
Melegen mintha lánc hangot hallottam volna alulról, így kicseréltem az olajpumpa láncot. 2000 Ft a gyári, nem nagy összeg. Kíváncsi voltam még a kuplung állapotára is. Nincsenek megkopva a lamellák, 3mm-esek. Gondoltam itthon inkább egy ellenõrzés mint messze kuplung csúszás.
|
Haya | 26050 | 2016. február 21. 00:33 | Válasz erre: 26045 |
Szia.. Xx után? még az 1000-res is biciklinek tûnik |
Sido88ich | 26047 | 2016. február 8. 17:16 | Válasz erre: 26038 |
Hol szívhat esetleg fals levegõt,hogy kezdjek neki a szervíznek?
|
OSZIXX | 26045 | 2016. február 7. 20:25 |
Köszi akkor nem nagy étvágyú. Helló Peti! A dobozok nagyon jók és szépek már csak a jó idõt várom, meg a túrákat. |
valkesz | 26044 | 2016. február 7. 17:25 | Válasz erre: 26042 |
Autópálya 2 személy 150-es tempó 5,5 liter. Ha 5000-es fordulat alatt tartod akkor 4 literrel is elmegy. |
freemailpeter | 26043 | 2016. február 7. 17:00 | Válasz erre: 26042 |
Helló Oszi! Szerintem 4-5 liter között. Dobozok jók lettek? üdv. |
OSZIXX | 26042 | 2016. február 7. 16:29 |
Egy normális motorozásnál mennyi a fogyasztása egy 600-as Fazernek?
|
Fazer1 | 26041 | 2016. február 6. 10:32 | Válasz erre: 26036 |
Eltenném Rudi, csak már tele van ilyen apróságokkal a motoros garázsom... Ja, a motorodhoz is vannak belsõ táskák az oldaldobozoknak ,nem kell neked? :) |
Dokypapa | 26040 | 2016. február 5. 20:57 | Válasz erre: 26039 |
A TPS nél le szokott esni , sõt , leállni .Bár ...
|
Sido88ich | 26037 | 2016. február 4. 17:51 |
Sziasztok,Zoli vagyok vettem egy hete egy FZ6N S2 (2005) motort, annyi problémám van vele,hogy néha az alapjárat fentmarad van,hogy 2000-2500 as fordulaton, ez elég gyakran jelentkezik. De van,hogy normál. Valami tipp?
|
Morti | 26033 | 2016. február 2. 17:16 |
Sziasztok! Nem lenne valakinek elfekvõben vagy tudna valaki eladó FZ6-hoz hátsó doboztartó kart kiegészítõkkel és szerelvényekkel? Esetleg Givi V46-os túradoboz és hozzá való Monokey platni? Túradobozos fórumban már kiírtam, de hátha itt nagyobb sikerrel járok! |
Fazerjani | 26030 | 2016. január 19. 21:03 |
Sziasztok! Új vagyok itt, üdvözlök mindenkit! Fzs1000 - esem van. :)
|
Tengernagy | 26029 | 2016. január 13. 12:56 | Válasz erre: 26028 |
Kettõ fekete kulcsom van. Közben meglett a megoldás, interferenciát okozott a kocsikulcs. Még ilyet nem tapasztaltam. De köszönöm a segítséget.
|
valkesz | 26028 | 2016. január 12. 14:17 | Válasz erre: 26027 |
Vagy nincs benne vagy nem érzékeli a chipet. 1db fekete kulcs van csak? |
Tengernagy | 26027 | 2016. január 12. 11:49 |
Sziasztok! Van egy 2005-ös hatszázas Fazerem. A gond a következõ, Gyújtás ráad, immo villog, 51-es hibakód, plusz a hõfokjelzõ skála fullra van, és a felsõ szegmense villog. Ha jól értelmeztem, akkor ez immo probléma. Piros kulcsom nincs. Ötlet? Elõre is kösz, ha valakinek van ötlete. |
!Rinya | 26026 | 2016. január 4. 19:49 |
Sziasztok! Olvastam a hozászolásokat km óra ügyben csak egy tapasztalatot osztanék meg ha nem veszitek zokon. Én is küzdöttem hasonló gonddal nincs semmilyen rugó sem a mûszerben egy kis állandó mágnes egy kis tekercsben (gyakorlatilag egy kis elektor motor) az kényszeríti alapállásba a KM mutatót. Néha elfordul hogy be jut valami kosz a mûszerbe a mágnes és a tekercs közé ami menetzárlatot okoz ennek következtében ugrál a mutató vagy extrém esetben nem mutat semmit gyújtás ráadáskor nem kalibrál megakad stb. Én sem javaslom a két nem azonos steki-vel rendelkezõ mûszer cserélgetését de ha már megvan a másik a léptetõmotor ugyan olyan mindkettõben 4 lábat kel kiforrasztani a KM óra paneljáról.
|
freemailpeter | 26025 | 2016. január 1. 13:41 | Válasz erre: 26024 |
FZS600at Mo. on is bontanak elég sokat. Itthon nem próbáltad? pl.:http://www.kepesmotor.hu/teleszkop_futomu/p1591198 sugo motor Ricsi Bp. http://www.kepesmotor.hu/motor_alkatresz/&o=&st=fzs&np=&mp= |
gajdanm | 26024 | 2015. december 31. 17:28 |
Ebay-en most látom, hogy van pár darab 1999-es angliai mûszerfal (ami kompatibilis a csatlakozómhoz) 20 000 ft körül, ami nem is sok érte szerintem. Lehet érdemes lenne rápróbálni. http://www.ebay.co.uk/itm/YAMAHA-FAZER-600-SPEEDO-CLOCKS-INSTRUMENTS-FZS600-FZS-99-5DM-/281861444136?hash=item41a0405228:g:MYAAAOSw4UtWTeXL |
gajdanm | 26023 | 2015. december 31. 16:18 | Válasz erre: 26021 |
Köszi a tippet, így már nem fogok bele, nem éri meg a kockázat.
|
gajdanm | 26022 | 2015. december 31. 16:17 | Válasz erre: 26020 |
Rendben, így már túl rizikós a dolog, és nem ér annyit az egész. Idén is megvoltam a sebességmutató nélkül (az utolsó sebességfokozatban tudom hogy melyik fordulathoz milyen sebesség tartozik), akkor inkább kivárok egy megegyezõ évjáratú ugyanolyan csatlakozójú mûszerfalra. Ha találok akkor jó, ha meg nem, akkor marad így. Köszi a segítséget! Üdv |
Jacko | 26021 | 2015. december 31. 15:09 |
Sziasztok. Meg nem szoltam ide hozza, de most aktualis... A multkor en a benzinszint-jelzo szenzort csereltem, es abbol is eloszor rosszat vettem. Ketto fele van (legalabb), es hiaba vagtam le a csatit rola, es sodortam ossze a vezetekeket megfelelo szinuvel, a muszerfali meroke kurvara nem mutatott semmit. Szerintem ha a csatlakozo mas, akkor annak oka van: a japok mindig is ugyeltek arra, hogy szarul ne lehessen osszedugni inkompatibilis cuccokat. |
Ferko | 26020 | 2015. december 31. 14:28 | Válasz erre: 26019 |
Ha nem egyeznek a színek, nehogy belefogj. Kinyírhatsz sok mindent. Egy általános autóvillamosságis nem fog vele boldogulni. Neked olyat kell keresni aki a Yamaha elektromos rendszerében otthon van. Ezek ugyan még nem a CAN rendszerek, de már itt is tönkretehetsz sok mindent akár fesz méréssel, sõt akár egy ellenállás mérõvel. Itt is sok jel már négyszög jelekkel közlekedik, magyarul oszcilloszkóppal lehet csak kimérni milyen jelekrõl is van szó. Kérlek megfelelõ hozzáértés nélkül ne kezdj bele. Nagyon sokba fog kerülni ha bajt csinálsz.
|
gajdanm | 26019 | 2015. december 31. 13:43 | Válasz erre: 26017 |
Hasonloan gondolom mint te. A szinek sajnos nem egyeznek, ezert is aggódok. Egy autó villamossagis szakember válaszát varom, kimeressel biztosan parosithato megfelelõ helyre a vezeték, csak kerdes hogy az új mûszerfal ugyanazokat a feszültség szinteket kapná e bemenetnek a motortol, mint az ujabb 2002es modelltõl. Ha különbözõ a fesz, akkor biztosan nem fog mûködni, es még lehet kart is teszek a motor vezérlésében. Köszi a véleményt!
|
gajdanm | 26018 | 2015. december 31. 13:38 | Válasz erre: 26011 |
Biztos, hogy a mechanikaval van a gond, mert minden elektromos jelet megkap a mûszerfal, benzin, fordulat, gyújtás, mindent jol muta, sõt még a megtett tavot is jol meri, csak a sebessegmutato palca ugrál össze vissza, valami érzékenyebb rugó megadhatta magát. A szervizekre rákérdezek majd jövõ héten, Köszi a tippet.
|
Ferko | 26017 | 2015. december 31. 10:12 | Válasz erre: 26007 |
Én azt gondolnám, hogy ha biztosra tudsz menni, a vezetékek színei is megegyeznek és ahogyan leírod a saruk száma is megegyezik semmi baj nem lehet és mûködni fog. Viszont én az általad feltett képen azt látom, hogy a kisebb csatlakozóban a bal alsó részén mintha nem lennének saruk, de nem látni rendesen. Ha tényleg a darabszám és a szín is stimmel akkor hajrá csak tényleg biztos arra a helyre kerüljön minden ahová való, különben ki fogod nyírni a mûszerfalat, de még lehet, hogy a vezérlõ paneledet is.
|
Ferko | 26016 | 2015. december 31. 09:59 |
Köszönöm mindenkinek én is aki eljött, jó volt látni benneteket és jót beszélgetni veletek. Veterán ??!! Na idefigyeljetek fiatalok szét csapok köztetek ! :-) Majd én szólok ha már veterán leszek, addig csak jó buli volt jóóóóó :-) A motorozás fiatalon tart, tudjátok, érzitek. A motorok is fiatalok tehát azokra sem lehet a veterán szót ráhúzni. Na, szóval jó volt nagyon. Peti köszönöm még egyszer a szervezést. |
freemailpeter | 26011 | 2015. december 31. 00:36 | Válasz erre: 26007 |
hello és az biztos,hogy mûszerfal a ludas? mennyi az eltérés vagy mennyivel mér többet/kevesebbet? Esetleg próbálj felhívni pár Yamaha szervizt,hátha tudnának segíteni,hogy mi a különbség... |
murnyul | 26009 | 2015. december 30. 23:41 |
�Hát gyerekek ez a mai "veterán" buli nagyon jóra sikeredett!
|
gajdanm | 26007 | 2015. december 30. 22:02 |
Ferko | 25999 | 2015. december 24. 14:48 | Válasz erre: 25996 |
Gyere agyagedényt árulni és este meg eljössz dumálni ki merre járt. :-) úgyis régen találkoztunk már.
|
freemailpeter | 25998 | 2015. december 23. 14:42 | Válasz erre: 25996 |
Hangember:) Ahogy Karu mondaná Láma.... |
kicsi | 25997 | 2015. december 22. 17:44 | Válasz erre: 25996 |
Na, ez hasonlít a régi Krisztán-féle megjegyzésekre :))
|
krisztian.fz6 | 25996 | 2015. december 22. 17:16 | Válasz erre: 25991 |
Nekem képlékeny a táv miatt. Bár csak azért is elmennék, hogy ha a "ki merre járt" óra kezdõdne akkor ne síri csendben üljetek.
|
LaciS2 | 25994 | 2015. december 21. 13:35 | Válasz erre: 25993 |
Szia Peti ! Ez a találkozási hely ? https://www.google.hu/maps/place/Cs%C3%B6m%C3%B6ri+%C3%BAt+190,+Budapest,+1161/@47.5308883,19.1659785,15z/data=!4m2!3m1!1s0x4741c4d1bcac65a3:0x2c6c491da190896a Jó lenne odaérnem , szólok, és elhozhatnád a lábtartót is . Üdv. Laci |
freemailpeter | 25991 | 2015. december 16. 21:06 |
Sziasztok! http://www.motorozz.hu/main.pl?menupage=tour&t_id=5555&session_id=SESSION_ID Kiírtam egy beszélgetõs összejövetelt.Akinek van kedve jöjjön, illetve ha tudjátok mihamarabb jelezzétek a létszám miatt. A régi V2 motorosbolt helyett nyílt egy kávézó, oda gondoltam az összejövetelt. Lehet enni, inni, ki mit fizet magának. |
pandamaci | 25990 | 2015. november 26. 10:25 | Válasz erre: 25982 |
Mivel leírásod szerint a sok állással,karburátor szereléssel fugg össze a helyzet,azért irom: Gyertya cserén gondolom már túlestél. Motorodon nem egy ,hanem 4 db teljesen önálló,különálló karburátor van. Az alapjárat ingadozást, kis fordulaton, finom gyorsításra rángatózást okozhatja falslevegõ beszívás, (repedt gumicsonk) vagy pl valamelyik karbi (pl alapjárati-átmeneti rendszerén) szegény keveréket ad (dugulás), vagy csak az is, hogy a 4 karburátor nincs összehangolva.. Azaz: ha mind a 4 karbiban ki van tisztítva minden, gyáriak,típus azonosak a fuvókák, gyári a tûállás,nincs repedt szívócsonk, nincs repedt membrán, egyforma benzinszint, akkor ezután jön a 4db alapjárati keverékcsavar, meg 4db fojtószelep ütközõ összehangolása.4db vákummérõ nem hátrány.. Aki a fentibõl valamit nem értett, azzal ne szedesd szét. |
krisztian.fz6 | 25989 | 2015. november 26. 09:33 | Válasz erre: 25982 |
A gumi csonkhoz egyenként fújj fektisztitot. Ha emelkedik a fordulat akkor az a ludas, mivel ott beszivta az anyagot.
|
freemailpeter | 25988 | 2015. november 26. 07:21 | Válasz erre: 25986 |
ha kell, tudok hozzá elérhetõséget is adni
|
freemailpeter | 25987 | 2015. november 26. 07:20 | Válasz erre: 25986 |
sportmotor.hu n fent van bandit, gs500,gsx r1100 topicban. Nézd meg a videóit, szerintem korrekt csóka. |
Norbi02 | 25986 | 2015. november 25. 22:23 |
Sziasztok! Köszi az eddigi hozzászólásokat. gaborgyula: megvan papír formátumban az eredeti kézikönyv, de azért köszi. A 35000 Ft-ot úgy érted, hogy darabja? freemailpeter: Taschner-nél nem voltam még, nem tudom ki õ és hol "rendel". Kicsit óvatos vagyok már a szerelõkkel mert mindegyik kamuláda, mellébeszélõs volt eddig. De ha valaki garanciát vállal a munkájáért, tételesen elszámol mindennel és ha nem lesz jó akkor nem kell fizetni semmit (akármennyit is dolgozott vele) akkor szívesen elviszem hozzá. |
gaborgyula | 25985 | 2015. november 25. 19:14 | Válasz erre: 25982 |
Egy kis segítség: https://drive.google.com/file/d/0B4CK2eShzQEIejBCTnhmcG9WRDg/view?usp=sharing |
gaborgyula | 25984 | 2015. november 25. 19:13 | Válasz erre: 25982 |
Ha tényleg a szívócsonk gumikkal van gond (ami gyakori betegsége a Fazernek) akkor az után gyártottban is kb. 35000 forint és csak szettben létezik. Én elõször szervizbe vinném és ott megnézetném. http://www.yamahaworld.hu/ |
freemailpeter | 25983 | 2015. november 24. 09:35 | Válasz erre: 25982 |
Szia Szerintem a szívócsonkra gondolsz, ilyen idõs motoroknál elõfordul,hogy kívülrõl megöregszik, berepedezik. Ettõl még nem kell beszarni, célszerû leellenõrizni,de ha jól tudom duplafalú és belülrõl nem szokott gond lenni. Én jelen pillanatban egy karbihoz értõ embert ismerek a környéken õ Taschner. Nála jártál már? Ami érdekes ebben a fickóban, hogy a stílusa nagyon hasonlít Karuéhoz:) |
Norbi02 | 25982 | 2015. november 24. 08:46 |
Sziasztok! Segítség kellene egy motorikus problémában. Helyzet: Van egy 2002 decemberi Yamaha Fazer 600-asom. Nagyon kevés kilóméterrel vettem 10 évesen. Tulaj elmondása szerint garázsban állt nagyon sokat, mert egyszer elcsúszott és az asszony letiltotta. Ezért is adta el. Tényleg vastag por állt a motoron, amikor érte mentem stb. Nem indult be, úgy vettem meg. Elvittem szerelõhöz, aki szétszedte a karburátort és savval kitisztította. A karburátort késõbb több szerelõ is kipucolta. Onnantól kezdve látszólag jól mûködött. Mivel ez volt az elsõ nagy motorom nem tûnt fel, hogy egyeletlenül jár a motorja. Egyszer felhívta rá egy szerelõ a figyelmemet és hát valóban bele, bele dadog az egyik henger. Ami viszont egy idõ után feltûnt, hogy amikor elindulok és szépen lassan engedem ki a kuplngot (ez egy sima normál zsönge indulás, amikor nem pörgetem és nem sportosan indulok, hanem csak normálisan finoman), akkor a fordulatszám abnormálisan leesik és bedadog a motor. Csak akkor lehet vele egyenletesebben indoluni, ha valamennyire pörgetem. Ez feltételezhetõen annak az 1 henger mûve, ami nem meggy tökéletesen és alapjáraton is ettõl dadog. Voltam szerelõnél, akit istenítettek, de lövése sem volt. Szakértett sokmindent, de nagyjából ugyan olyan maradt. Megmérte a kompressziót és a 3. hengerben feltûnõen kevesebb. Valami nagy nyomású levegõvel (valahogy, elmondása szerint) megcsapatta a szelepeknél és ettõl 90% százalékosra helyreállt a kompresszió. Sajnos ezt én nem érzékeltem, mert ugyan olyan maradt. Feltételezem, hogy ez csak ideiglenesen állt helyre vagy eleve kamuzott a szerelõ. További megfigyelések: Az alapjárati fordulatszám ingadozik. (nem csak attól függõen, hogy meleg-e a motor). Van, amikor 1500 körül van. Aztán másnap 1700. Hidegen értelem szerûen kevesebb. Ha nagyon hosszú távot megyek vele (200 km autópályán vagy ilyemi), akkor feltûnõen szebben jár a motor és az alapjárati fordulatszám is magasabb. Hallottam, hogy létezik a Fazernél egy olyan, hogy a hengerek és a karburátorsor között van egy gumi összekötõ csonk (nem tudom mi a hivatalos elnevezése) és hogy az a gumi elöregszik, kirepedezik és ott fals levegõt szív. Ez gondolom befolyásolhatná a motor mûködését, amitõl az égés tökéletlenné válhatna (valamilyen véletlen folytán az egyik hengernél jelentõsebb mértékben), ott a szelepek elkoszolódhatnának és ettõl az egyik henger kicsit dadoghatna, ami lejjebb veszi a motor teljesítményét (fõleg alacsony fordulaton, lassú indulásnál) és ettõl döcöghetne az indulás, erõteljesen visszaeshetne a fordulatszám amikor finoman engedem rá a kuplungot stb. Hosszú túráknál jobban kiég a cucc és szebben jár. Ez az én elméletem. Mit szóltok? Tud ezzel kapcsolatban segíteni valaki. Fõleg az érdekel, hogy a gumcsonk elöregedését hogy lehet észreveni, mert ránézésre rendben van. Nem látom, hogy ki lenne repedezve. Ha a gumicsonk elõregedett, akkor ez a megfigyelések szerint hogyan hat a motor mûködésére? Hogyan lehet megnézni, hogy elöregedett vagy nem? Segítségeteket elõre is köszönöm. Norbi |
Dokypapa | 25981 | 2015. november 23. 22:04 | Válasz erre: 25980 |
Hát , amikor szóltok és akinek szóltok , azzal igen , klikkesedés van sajna , és kevés a valóban Fazeres ,. aki az is maradt , én nem váltok, nincs miért . |
murnyul | 25980 | 2015. november 23. 22:01 | Válasz erre: 25978 |
Valóban hiányzik Karu rengeteg embert hozott a csapatba,de az is igaz hiába cseréltünk motort jó páran azóta is tartjuk a kapcsolatot és együtt gurulgatunk. |
Ferko | 25978 | 2015. november 10. 20:43 | Válasz erre: 25976 |
Igen, olvass csak vissza egész a fórum elejére. Na ott kezdõdött minden. Aztán sok-sok év elszaladt és szinte már alig van itt Fazer tulaj, de az ismerõsök azok megmaradtak. Ki az Öreg ? Õ Karu Mester aki egy csupa szív ember volt, telis tele jóindulattal. Õ volt az aki mindenkinek segített ott ahol tudott. Legyen az szakmai vagy bármilyen egyéb segítség. Õt bármikor felhívhattad vagy elmehettél hozzá segített. Összefogta ezt a csapatot sok éven keresztül, szétcsapott köztünk ha viták kezdõdtek, majd egy motor szerelés közben megütötte a lábán az ereket ( nekem ezt mesélte a Mester ) és szerintem érprobléma miatt amputálni kellett a lábát és késõbb nagy hirtelenséggel meghalt. Nagyon hiányzik mindenkinek aki ismerte. Remélem olvassa ezt.
|
fkalmi31 | 25976 | 2015. november 9. 07:28 |
Sziasztok! Mióta megvan a Fazer, figyelgetem ezt a topicot. Csak az olvasottak után is tetszik a társaság, jó lenne közétek tartozni. Remélem egyszer gurulhatok veletek egyet. Nagyjából ki, hova valósi? Én szegedi vagyok. Meg ha nem túl személyes a kérdés, ki volt az Öreg akit ennyire gyászoltok? Remélem nem balesetben halt meg! Üdv Kálmán |
Dokypapa | 25975 | 2015. november 8. 23:18 | Válasz erre: 25973 |
Így van , ne szarozzunk már , ennyire nem lehet puhapöcsû a Fazer brigád , rengeteget szívtuk egymás vérét , fõleg ha be volt karmolva az öreg ratyi , de , haverok voltunk a végtelenségig ,. Amit lenyomtunk esténként , maga volt a röhej. Vagyunk páran akinek hiányzik , hát ugorjunk össze , beszélgessünk , látogassuk meg és guruljunk , õ is ezt szeretné , ebben tuti biztos vagyok ,. Peti az a Gdansk ötlet tõlem jött , csak engem lemarházott , mondván , hogy baromság ,. de benne vagyok ,. |
freemailpeter | 25974 | 2015. november 8. 21:36 | Válasz erre: 25973 |
lesz az még honda is :) meg yamaha is, meg Isten tudja mi, most ez van... |
Ferko | 25973 | 2015. november 8. 20:58 | Válasz erre: 25970 |
Peti, tudod, hogy nem iszom, csak miért nem HONDA ? :-) BMW-s topicban az indexen ott is leírom a frankót, hááááát nem is tetszik egyeseknek az igazság. Rendben csináljuk meg, Doky is szeretett volna egy emléktúrát szervezni. Hiányzik a Mester nagyon. |
freemailpeter | 25971 | 2015. november 8. 08:02 |
Jut eszembe, jövõre meg kellene csinálni a 2 napos túráját. Egy nap Gdansk,egy nap vissza:) |
freemailpeter | 25970 | 2015. november 8. 08:00 | Válasz erre: 25969 |
Ratyi akkor vadult meg amikor beivott! akkor aztán beszolt mindenkinek:) Te már korán reggel kotta vagy?:D:D Meg hát a bátrak ezt a BMW-s topicba írják:D:D |
freemailpeter | 25968 | 2015. november 7. 08:13 | Válasz erre: 25967 |
hello én féktisztítóval szoktam neki segíteni. |
fkalmi31 | 25967 | 2015. november 7. 08:10 |
Sziasztok! Kollégák is felvilágosítottak már, tönkreteszi a szimeringeket tán. Meg is szabadultam a feleslegtõl. Kösz a segítséget. Viszont a váltóm azóta nagyon szépen jár. Elõtte valami Repsolt rakott bele az elõzõ gazdi és azzal nagyon csattogott. Most szépen dolgozik. Jut eszembe, a felnikrõl mivel takarítsam le az elõzõ centírozásokkor felrakott, majd eltávolított súlyok ottragadt anyagát? Aceton viszi azt? Üdv. Kálmán |
Spapa | 25966 | 2015. november 6. 17:23 | Válasz erre: 25961 |
Nálam -az 1000-esen- ablak van, alsó-felsõ szint bejelölve. Mindegyik szerelõm azt mondta, hogy töltsem a felsõ fölé, egészen az ablak tetejéig. Mert az jót tesz a váltónak. Így is teszek minden alkalommal. :-) |
Dokypapa | 25964 | 2015. november 6. 09:45 |
Rém egyszerû a túltöltéstõl megszabadulni , nem kell hozzá mérnöki diploma és igen , a túltöltés tényleg annyira rossz mint a kevés . Old meg mihamarabb.
|
tiberius | 25963 | 2015. november 6. 07:38 |
Szia fkalmi31! Ha teheted,minél hamarabb engedd le a többlet olajat a motorból! A túltöltés majdnem annyira káros,mint minimum szint alatt motorozni! Üdv: Tiberius |
freemailpeter | 25962 | 2015. november 5. 18:29 | Válasz erre: 25961 |
az fz6 ok nem az olajevésrõl híresek:) ügyesen azért le lehet engedni belõle azt a felesleget... |
fkalmi31 | 25961 | 2015. november 5. 17:29 |
Sziasztok! Ugye nem okoz gondot, ha az FZ6S-be olajcserekor kicsit több olajat öntöttem. Rosszul emlékeztem-azt hittem 3,8 liter megy bele, de ugyebár csak 2,8 kell neki. Körülbelül 2,9-2,95-öt öntöttem. Szépen megeszi maga alól a felesleget nem? Üdv. Kálmán |
Ferko | 25960 | 2015. október 29. 20:02 |
Krisztián ezt most nagyon nem kellett volna. Nincs olyan nap, hogy ne gondolnék szegényre. Nagyon hiányzik.
|