Dokypapa | 25959 | 2015. október 27. 22:08 |
Az utolsó két beírásban , mind kettõben van nem kevés számomra is elfogadható , én csak arra lettem volna kíváncsi , ha már motorosok vagyunk és volt egy ·barátunk,, aki szeretett motorozni , esetleg nem emlékeznénk meg úgy , hogy gurulunk egyet , akár tõle indulva , vagy benéznénk hozzá is , nyugalom , ne húzzátok egymást .
|
freemailpeter | 25958 | 2015. október 26. 06:56 | Válasz erre: 25957 |
Számomra például többet ér ha néha-néha rá gondolok és felelevenítem a jó emlékeket! Szerintem ezt a témát nem itt kéne feszegetned, nyugodtan nézz szét a házad táján, ott is lenne mit söprögetni... |
krisztian.fz6 | 25957 | 2015. október 25. 22:57 | Válasz erre: 25955 |
Látom, még mindig nagy az összetartás pest megyében. Bár arra kíváncsi lennék, hogy a "barátok" közül, fõleg akik a környéken laknak ki szokott rendszeresen kivinni mindenszentekkor Karuhoz egy gyertyát égetni. Mert mikor még velünk volt, akkor jó volt, hogy mindenben lehetett rá számítani. |
Dokypapa | 25956 | 2015. október 25. 21:40 | Válasz erre: 25950 |
Ezt beszéljük meg , mire gondoltál. Privátban , mert az jó. :-) |
murnyul | 25954 | 2015. október 25. 20:09 |
Mi páran azért csináltunk a nyáron Karuéhoz hasonló szlovák-túrát.
|
Ferko | 25952 | 2015. október 25. 17:11 | Válasz erre: 25948 |
Upsssssz. Azt hittem tudod, hogy fent van a facen a kép a motorodról.
|
Ferko | 25951 | 2015. október 25. 17:10 | Válasz erre: 25947 |
Nézd én leírtam frankón mindent, lelkiismeretem tiszta. Te tudod.
|
Ferko | 25950 | 2015. október 25. 17:08 |
Doky, csinálj jövõre egy rövid inkább, beszélgetõs túrát Karu Mester emlékére.
|
Dokypapa | 25949 | 2015. október 25. 10:46 | Válasz erre: 25948 |
Az egy teljesen más világ , ott még Te is BMW-s vagy :-) Az öreg Varjú jót röhögne . :-) Jut eszembe , ha már az öreg Ratyi eszembe jutott , jövõre egy emléktúrát nyomhatnánk , úgy ahogy õ szokta , kicsit emelkedett tempóval :-) |
freemailpeter | 25948 | 2015. október 25. 10:28 | Válasz erre: 25946 |
még szerencse hogy nem vagyok fent facebook on,:) mik terjedhetnek rólam...:)
|
Ferko | 25946 | 2015. október 25. 08:55 |
Peti, most látom olvasom a facen, hogy BMW-s lettél ? Hiába írtam neked, hogy neeeeeeeee és nagyon gondold meg. Ha kérdés van vagy segítség kell szólj. Gratulálok és kivánok sok balesetmentes km-t hozzá. |
freemailpeter | 25945 | 2015. október 20. 06:35 |
Sziasztok ha esetleg valakit érdekel,GIVI E41 oldalddobozok eladók 90e ft ![]() ![]() ![]() |
murnyul | 25944 | 2015. október 18. 20:38 |
Itt most mind a kettõre hirdetnek,télen bátran nézelödhez még itt. http://www.kepesmotor.hu/motoros_taska_doboz/p1545733 |
freemailpeter | 25943 | 2015. október 14. 20:07 | Válasz erre: 25942 |
Én inkább olyat kérdeznék meg aki árul is :) pl: shox.hu 80e ft ra tippelnék, cuzammen |
Reppa | 25942 | 2015. október 14. 14:49 |
Sziasztok Ma vettem egy Fazer 8ast a TDM 850 helyett,rögtön lenne is egy kérdésem. Hol,mennyiért tudnák rá oldalsó és hátsó doboztartókat venni,valamint megfelel e az 1000es Fazer tartója a 8asra? Elõre is köszönöm |
Ferko | 25941 | 2015. október 12. 20:59 | Válasz erre: 25938 |
Persze Krisztián egyszer ha úgy jön ki egy hosszú túra kénytelen vagy túlszaladni az olajcsere intervallumon, de gondolom azért te sem rendszeresen tetted ezt, ezért nem érzed. Egyébként sok a 10000 km az FZ/6 nak. Én is ahogyan Doky is írta 8000 km-enként cseréltem olajat. És ha már közel vagyunk a csere periódushoz a téli pihenõre inkább friss olajjal tegyük le. Ugyanis az olajban a km elõrehaladtával egyre nagyobb mértékben vannak jelen a motor kopása és az égési folyamatának következményeként szennyezõdések, savak és egyéb agresszív vegyi anyagok. Ezek enyhe maró hatással vannak a felületekre, fõleg így hogy hónapokig áll a motor. A téli indítgatás egy halála a motornak ha nem melegszik be tartósan üzemi hõfokra. Ilyenkor nagy a nedvesség képzõdés ami az olajba keveredve még nagyobb korróziót idéz elõ. Tehát ha télen beindítjuk, semmi baj, de tegyük ezt úgy hogy akkor tegyünk vele egy karikát, hogy el is párologjon az olajból a nedvesség.
|
freemailpeter | 25940 | 2015. október 12. 20:24 | Válasz erre: 25939 |
Szerintem jobb lerakni friss olajjal. |
fkalmi31 | 25939 | 2015. október 12. 20:23 | Válasz erre: 25937 |
Frissel tegyem le? Nem, hogy azzal kellene a szezont kezdeni? Friss Fazer (illetve egyáltalán nagymotor) tulaj vagyok. :D |
krisztian.fz6 | 25938 | 2015. október 12. 19:47 | Válasz erre: 25933 |
Én mentem egyszer egy olajcserével 11500 km-t is. Semmi baja nem volt.
|
freemailpeter | 25937 | 2015. október 12. 19:41 | Válasz erre: 25936 |
jobb friss olajjal letenni a motort:)
|
fkalmi31 | 25936 | 2015. október 12. 18:59 | Válasz erre: 25935 |
Akkor nem görcsölök a dolgon...majd tavasszal kap friss olajat. Köszönöm a válaszokat. Üdv Kálmán |
Dokypapa | 25935 | 2015. október 12. 12:10 | Válasz erre: 25933 |
Az óvatosak 8000-nél cserélik , de 10 000-nél sem lesz gond és igen , MOTUL.
|
freemailpeter | 25934 | 2015. október 12. 07:14 | Válasz erre: 25933 |
szia Olajcsere intervalluma 10e ként van, én nem cserélném le.... MOtul jó bele, 10w40. üdv |
fkalmi31 | 25933 | 2015. október 12. 07:09 |
Sziasztok! Újabb kérdéssel fordulok hozzátok. Az fz6s motoromnak még egy ezres van a hatezrenkénti olajcseréig. 23-án megyek egy oda-vissza 2600km-es túrára. Szerintetek cseréljem le elõtte az olajat, vagy közben, vagy nem baj ha csak utána lesz olajcsere? Ja, Motul 5100 jó lesz neki, ugye? Elõre is köszi Üdv Kálmán |
fkalmi31 | 25932 | 2015. október 1. 06:53 | Válasz erre: 25931 |
És tényleg. Ezer köszönet. Csak meg kell szokni a mozdulatot. Üdv |
krisztian.fz6 | 25931 | 2015. szeptember 30. 08:02 | Válasz erre: 25930 |
Húzd picit magad felé majd úgy fordítsd el.
|
fkalmi31 | 25930 | 2015. szeptember 30. 07:23 |
Sziasztok! Egy kis tanácsra lenne szükségem. Egy 2004-es fz6s tulaja vagyok. A gyújtáskapcsoló az utóbbi idõben akad. Elõször próbáltam egy kis mûszerolajat csöpögtetni a nyílásába de nem segített sokat. Néha gond nélkül fordul a kulcs, máskor pedig akad. Ma reggel alig tudtam elfordítani...a kulcs majdnem elgörbült. Mi lehet a baj? Adjak neki WD40-et jó bõven? Hátha az segít? Elõre is köszi. Üdv Kálmán |
Dokypapa | 25928 | 2015. szeptember 24. 17:53 |
Az olaj nem fogy , ez nem eszi , nem szeret vele táplálkozni , a nivó színt , jó , hidegen is , melegen is , mégis a lámpa világít , majd 2 perc 5 perc , elalszik , 10 perc múlva , menet közben ismét világít , nem kell ehhez semmi és világít , majd ismét elalszik , na ez a jelenség ,még egyszer leírom , nem /eszi/ az olajat , nem is lenne miért , nem gyepálom.
|
Spapa | 25926 | 2015. szeptember 8. 12:05 | Válasz erre: 25922 |
Az olajfogyasztásos jelenség nálam is elõjött. A régi FZS 1000-esem (2002) 10 ekm-re 1, max 2 deci olajat evett. Illetve volt amikor 20W50 Elf-et tettem bele, azt jobban ette. Emelkedõn fölfelé világított a lámpa. A10W60 ARAL-t például nemigen ette. A legutóbb használt Silkolene 10W40 pro full-ból is alig fogyasztott. Az újabb Fazerem (2004-es) már többet eszik. Valami kicsit változtattak ennek (2003-2004 évjáratok) az elektronikáján. Érzésre sokkal jobban gyorsít ki. A régi 5000 fordulatnál 120-at, 6000-nél 140-et ment. Ennél ugyanazon a fordulaton majdnem 130, ill. 150 km/h a sebesség. A vásárlás utáni 6 ekm-re töltöttem rá 3 decit, és ugyanennyit az utána megtett 6 ekm-re. Igaz, hogy mintha jobban is hajtanám. :-) Pl.: Brnóba 2 óra alatt értem ki (274 km), Nagylakra is 2 óra (270 km). Tehát valószínûleg a nagyobb olajfogyasztásnak ez a másik oka, a nagyobb tempó. Most is a SILKOLENET fogom betölteni, szerintem ez a legjobb ár-érték arányú. |
TeeJay | 25925 | 2015. szeptember 8. 11:07 | Válasz erre: 25924 |
A "megálltam megnéztembõl" nem derült ki, hogy vártál-e [eleget], (azaz kvázi "melegen") nézted-e meg. Mindenesetre, amiket írsz, amire gyanakszol (persze, lehetséges, hogy hibás a szenzor, de...) tipikus FZS1000 probléma, amivel kapcsolatban már számtalan fórumon ment a sírás-rívás. Meg szokták említeni, hogy extrém esetben 1 liter/1000 mérföld olajfogyasztás is elfogadott (tip. leírás szerint). Tipikus megoldás, hogy tölts rá annyi olajat, hogy csak egy nagy buboréknyi levegõ legyen az ablakon, meg csinálj egy karbi szinkront. |
Dokypapa | 25924 | 2015. szeptember 6. 20:17 | Válasz erre: 25923 |
Nem jó válasz, az olajszint jó , hidegen , melegen és nem mindig , de sokat világít a kontroll lámpa , valószínû, bedöglött a gomba.
|
TeeJay | 25923 | 2015. augusztus 24. 09:31 | Válasz erre: 25922 |
Melegen volt rendben a szint? Ez a tip. eszi még az olajat... Haverok mindig egy flakon olajjal jöttek hosszabb túrákra. |
Dokypapa | 25922 | 2015. augusztus 23. 17:42 |
Érdekes jelenséggel volt dolgom hazafele Görögországból , az oaljszint jelzõ jelzett , megáltam , megnéztem , jó volt a szint , idõnként jelezett , de csak , ha gyorsan 120 felett mentem , majd jó idõ után már folyamatossá vált a jelzés , mi ez , mi lehet . 2001 FZ1 Fazer
|
TeeJay | 25921 | 2015. augusztus 11. 23:34 | Válasz erre: 25919 |
Vegyél hozzá Bagster tankbõrt! :D :D :D http://www.motorozz.hu/main.pl?menupage=forum&topic_id=318&limit=100&offset=0&g=motorbike_forum_Yamaha_Fazer_seg_ts_nk__s_ismerkedj_nk#25902 rel=nofollow>Link</A> |
BryanFox | 25919 | 2015. augusztus 11. 09:26 | Válasz erre: 25916 |
Ferko | 25918 | 2015. augusztus 9. 16:12 | Válasz erre: 25917 |
Lassan 90000 km van benne. Most jöttem haza a nejemmel Tirolból. Iszonyat jól sikerült. Idõnk is jó volt és ez arra felé ritka.
|
Ferko | 25916 | 2015. augusztus 8. 19:13 | Válasz erre: 25908 |
Még azért figyelünk itt páran ám a régi Fazeresek közül :-)
|
TeeJay | 25915 | 2015. augusztus 7. 17:58 | Válasz erre: 25912 |
az lcd kijelzõn. ha másképp nem, diag módban.
|
freemailpeter | 25913 | 2015. augusztus 7. 06:44 | Válasz erre: 25911 |
Én szombatra terveztem egy Lillafüredet vagy Dobsináig elmenni. Egyik kisebb, másik egy nagyobb kör... |
K_Z | 25912 | 2015. augusztus 6. 22:51 | Válasz erre: 25911 |
Hiba kódot hol tudom megnezni? Szerviz manual ok ;) A furcsa az hogy el is alszik a lámpa. Aztán ismét felvillan. Csak üzemi hõn fordult elõ. Olaj gyertya frissen cserélve. |
TeeJay | 25911 | 2015. augusztus 6. 22:47 | Válasz erre: 25909 |
Nézd meg a hibakódot, aztán meg a szerzívmanuált... http://www.fazer-hispania.com/manuales/5vx-28197-11.pdf |
TeeJay | 25910 | 2015. augusztus 6. 22:44 | Válasz erre: 25908 |
Naja... lassan 10 éve kezdõdött... :) Guriga valamikor? |
K_Z | 25909 | 2015. augusztus 6. 22:43 |
Sziasztok Yamaha fz6n motor hiba vissza jelzõ világít. Motor mûködés normális. Van tapasztalata valakinek? Köszi |
freemailpeter | 25908 | 2015. augusztus 6. 22:18 | Válasz erre: 25906 |
Te azért az "öreg" fazeresek közé tartoztál:) Lekopogom, nem eszi az olajat.Megvagyok vele elégedve. |
TeeJay | 25907 | 2015. augusztus 6. 22:11 | Válasz erre: 25904 |
Az S->N konverzió nem olyan eccerû móka. Itt van pl. utángyártott kit: http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2053587.m570.l1313.TR3.TRC0.A0.H0.Xfz6n.TRS0&_nkw=fz6n&_sacat=0 Mondjuk én tennék bele ilyet is... http://eshop.ktautopart.com/kt-mt5-319.html A kipuff horror, pláne ha igazi brand. Vegyél egy bontott gyárit, és pakold ki. http://www.ebay.com/itm/04-06-YAMAHA-FZ6-EXHAUST-MUFFLER-PIPE-SHELF-WH-/381353484487?fits=Model%3AFZ6&hash=item58ca7060c7&vxp=mtr http://www.ebay.com/itm/Yamaha-FZ6-FZ-6-Fazer-600-S2-07-Exhaust-Silencer-/390194729249?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item5ad96b1121 Mindenesetre az elsõ cserélendõ darab szerintem a kuplungbowden - az S fémcsöves megoldása botrányos... Viszont az S kormányhoz (évjárattól függõen fix a kiemelõ -vagy sem) rövid az N bowdene. Hja és cseréld le a kormánycsapágyat tûgörgõsre, a fékcsöveket fémcsõre. Milyen színû? Vegyél rá kék tankbõrt (#25902)... :D ;) |
TeeJay | 25906 | 2015. augusztus 6. 21:50 | Válasz erre: 25905 |
Halihó! Hja! Cimbinek kellett egy FJR, nekem meg az Õ vasa... :D Szép a lovad! :) Akartam olyat, de két cimborának is volt, és túrákon csippentette az olajat... :-/ Neked? |
freemailpeter | 25905 | 2015. augusztus 6. 06:47 | Válasz erre: 25902 |
Hello TeeJay! Tán mostanában adtad el a fazered? |
madottati | 25904 | 2015. augusztus 5. 21:39 |
Sziasztok! Új FZ -6 tulaj vagyok. Eredetileg S volt, de MT03 lámpa került rá. Szeretnék rá venni gyári N -es lámpát és hozzá való cuccokat, nem tudjátok hol tudnám ezt beszerezni nem horror áron? A másik a dob, semmi hangja a gépnek, nem hallom menet közben. :) Szeretnék rá egy olyan dobot, amivel vizsgán nem lesz gond és a közúton sem és nem kerül nagyon sokba sem. :) Köszi és üdv! |
TeeJay | 25903 | 2015. július 28. 09:48 | Válasz erre: 25896 |
Azt pöcköt kell kiszedni... https://www.youtube.com/watch?v=XQe7HaG26-0 |
TeeJay | 25902 | 2015. július 28. 09:28 |
Sziasztok! FZ6/Fazerhez középkék Bagster tankbõr (használt, hibátlan) eladó: 15 KHUF. ![]() ![]() |
peregrinus | 25901 | 2015. július 18. 20:49 | Válasz erre: 25900 |
Szia Peti! gyakorlatilag 0 km ezen a nyáron. :( Mindkettõnknek meló ezerrel. Szeptemberre tervezünk szabit, akkor mennénk egy nagyobb karikát kishazákban. Addig sajnos semmi...
|
freemailpeter | 25900 | 2015. július 16. 19:24 | Válasz erre: 25899 |
gyûlnek a kilóméterek Péter? szoktál még pestre járni?
|
peregrinus | 25899 | 2015. július 14. 08:52 | Válasz erre: 25896 |
Szia! Én anno rákérdeztem,de érdemi választ nem kaptam, csak annyit, hogy 40000-be kerülne...
|
Titi69 | 25898 | 2015. július 14. 08:50 |
Sziasztok! Állítólag: ---Az FZ6 nyomatékban ugyanazt a 63,1 Nm-t tudja, mint az S2, de a gyújtáselektronika beállításának köszönhetõen teljesítménye 20 lóerõvel kevesebb....... Az a fránya elektronika a ludas. |
freemailpeter | 25897 | 2015. július 13. 20:51 | Válasz erre: 25896 |
szia Valahogy mechanikusan a gáz kar van lekorlátozva. Pontosan nem tudom, de állítólag nem nagy dolog. Yamaha szervizben biztos gyorsabban tudnak segíteni:S |
Red-G | 25896 | 2015. július 12. 14:28 |
Sziasztok! Szeretném megtudni, hogy mitõl 78 Le az újabb fz6-n és, hogy lehet-e valamit tenni ellene könnyedén? Válaszokat elõre is köszönöm! :) |
freemailpeter | 25895 | 2015. július 7. 08:03 | Válasz erre: 25894 |
emlékeim szerint nekem 1100környékére volt beállítva, így sokkal finomabban vette az 1. sebességi fokozatot
|
keger | 25894 | 2015. július 7. 00:41 | Válasz erre: 25893 |
Miért gondolod, hogy baj ha 1200-nál nem megy lejjebb? A kezelési útmutató szerint 1250-1350 között jó. A service manual is ennyit ír. ![]() |
valkesz | 25893 | 2015. július 6. 09:12 | Válasz erre: 25892 |
Igen van és alul a bowden végén is visszamegy ütközésig a lemez.
|
valkesz | 25891 | 2015. július 5. 19:44 |
Sziasztok. FZ6-on üzemmeleg motornál az alapjárat nem megy lejjebb 1200-nál. Már teljesen kitekerem az állító csavart és semmi. Egyébként stabil nincs ingadozás a gumicsöveket is átnéztem nem szív fals levegõt. Mi lehet a gond? |
pocorka | 25890 | 2015. június 24. 17:57 |
sziasztok :) keresek fzs 600 fazer 2002-2003 túra plexit ha valaki tud ilyet,légyszi írjon :) elõre is köszi
|
Dokypapa | 25888 | 2015. május 24. 20:04 | Válasz erre: 25880 |
Ezt én most dicséretnek veszem. ,,. Nem cserélgetek , ez nem gatya , a MOTOROM, az enyém :-) nem a banké :-) |
freemailpeter | 25886 | 2015. május 23. 07:26 | Válasz erre: 25885 |
Szia A sportmotoron több fz1 tulaj van, hamarabb válaszolnak neked. Amugy az eddigi motorjaimon általában az egyes sebességet hangosan, csattanósan vették be. Utána szépen halkan... |
zlevai | 25885 | 2015. május 19. 09:51 |
zlevai | 25883 | 2015. május 4. 15:57 |
Sziasztok, Köszi Spapa! Szeretném megkérdezni az FZ1 tulajdonosokat, szakértõket, hogy a gépnek a váltója milyen? Próbáltam egy használtat, aminek elég kemény volt, kicsit hangos is. Igaz, egy sport lábtartó volt a masinán, váltókarral stb. Bár az nem kellene, hogy befolyásolja. Próbáltam már más FZ1 et és azon úgy emlékszem, hogy puha volt a váltó és elég csendes. Köszi, Zoli |
Buborék | 25880 | 2015. április 29. 16:48 | Válasz erre: 25879 |
Neked még a rotációs kapa is jól állna a kezedbe :-))))))))))))))))
|
Dokypapa | 25879 | 2015. április 26. 15:53 |
Maradok az FZS 1000 nél , nagyon barátságos , harapós , jó túragép ,. nem kell jobb , megfelel.
|
Spapa | 25878 | 2015. április 26. 13:42 | Válasz erre: 25869 |
Ha engem kérdezel, akkor csakis FZS 1000. Mondhatni "fan" vagyok. Most cseréltem le a 123 ezer km-t futottat, egy 43 ezer km-t futottra. Nem mintha rossz lett volna a régi. :-) Ezen az oldalon lehet tesztelni, hogy jó-e Neked az adott típusú motor, leér-e a lábad, mennyire van behajlítva a kezed-lábad. http://cycle-ergo.com/ Be kell írni a magasságodat, és a lábad hosszát. Középen mérve. :-) Én 183cm magas vagyok, a lábam ehhez képest kicsit rövidebb. Épp, hogy "telitalpas" vagyok vele. Ezek az ábrák jöttek ki: ![]() ![]() |
krisztian.fz6 | 25877 | 2015. április 26. 00:38 |
http://www.yamaha-surman.hu/page_files/file/motorkerekpar.pdf Yamaha árlista. :-( |
krisztian.fz6 | 25876 | 2015. április 26. 00:33 | Válasz erre: 25875 |
Ezzel nekem csak a szemtelenül magas ára a durva. üresen is 3,5 millió ft, plusz még rá 1-2 doboz, ez-az, és ott van, hogy 3,7 millió ft. Ennyiért vicc.
|
freemailpeter | 25875 | 2015. április 25. 14:47 | Válasz erre: 25873 |
igazából ez a motor pont ott él ahol egy túrázó használja. Ebbõl adódóan egy jó, élvezhetõ motor... ha lesz lehetõséged próbáld ki. |
freemailpeter | 25874 | 2015. április 25. 14:42 | Válasz erre: 25873 |
a tracer fz6 után egy jó váltás! fz6 hoz képest kicsivel feszesebb futómû.Fékek jobbak,motorja és annak hangolása tetszett, nagyon közvetlen gázreakciók vannak, 3-4e fordulattól megugrik, mint egy bakkecske:) van benne 3 üzemmód. Szivargyújtó, abs, kipörgésgátló. Amennyire nem tetszett külsõre, kb ugyan olyan könnyû beleszeretni motorozás közben... Ami nekem nem tetszett az az, hogy a plexi a sisakra verte a szelet,illetve a mûszerfala akkora mint egy féltégla... Fogyasztása is jót mutatott,4-5 liter körül, de ügye ez nem a teszt motorozáson derül ki,amikor mindenki rángatja neki.... Én eddig csak a Triumph 800xc vel mentem ami hasonló(motorikusan),de ez bõven felülmúlta.... Aztán mentem az MT09 el is, az valami hihetetlen agresszív egy állat. Mostanába sokféle,fajta motort kipróbáltam, de õ viszi a prímet... |
Dokypapa | 25871 | 2015. április 21. 21:15 |
https://www.youtube.com/watch?v=SBvd4VoCbo4 Remélem , most már normálisan megy a dolog, s Nagy Fazer tökéletes bemutatása. |
zlevai | 25869 | 2015. április 9. 18:12 |
Sziasztok, Azt szeretném kérdezni, hogy az FZ6 S és az FZ1 es Fazerek méretben mennyiben térnek el? Fõleg az ülésmagasság érdekelne. Én 193 cm magas vagyok és kíváncsi vagyok, hogy kényelmi szempontból opció e nekem a Fazer. Akár az FZ6 vagy az FZ1. Elõre is köszönöm, Zoltán |
Larten | 25868 | 2015. április 5. 20:58 | Válasz erre: 25857 |
Csak bekukk ide Fazeresekhez, és látom a beírásod. Én is találkoztam hasonló hibával, amit az oldaltámasz generált. Egy darab vezetékkel zárd rövidre az oldaltámasz kapcsolót és persze tudd hogy ez most nem figyelmeztet semmire!!! Járj vele így egy darabig, lehet nem fog elõfordulni a jelenség. Ha így van kapcsoló csere... vagy ebben a körben egy kontakthiba. Ha nem ez volt, akkor is írd meg hogy mitõl volt. |
DeV | 25867 | 2015. április 5. 18:55 |
Sziasztok, Gondoltam beköszönök, sajnos régen jártam erre... Már lassan azt sem tudom kit ismerek :) |
Dokypapa | 25866 | 2015. április 5. 18:43 |
Nagy a csend , mi van Fazeresek , öreg Ratyi sírját lassan illenék meglátogatni , na meg nyomni egy Szlovák túlélõ túrát , úgy Karusan. vagy már mindenki le van gallyazva.???
|
szegaimi | 25865 | 2015. április 1. 21:12 | Válasz erre: 25864 |
Köszönöm ez is valami. '93-tól '96-ig gyártották, gyakorlatilag változtatás nélkül. Akkoriban az injektor, az ABS és motorkerékpáron a katalizátor kuriózum volt és ehhez jött még az elsõ kerék különleges felfüggesztése. Még ma is igazi csemege. |
goimo | 25864 | 2015. április 1. 18:59 | Válasz erre: 25863 |
Hali! Úgy gondolom tapasztalata keveseknek lehet,mivel elég ritka modell. Megjelenésekor,a 90-es években nagy szenzációt keltett:) Viszont ha jól tudom,akkor Szegeden a Yamaha Kalmárnál a tulajdonos használ egyet! |
szegaimi | 25863 | 2015. április 1. 18:18 |
Szevasztok Hölgyek és Urak! Jobb ötlet híján itt érdeklõdöm: van valakinek tapasztalata Yamaha GTS1000-el kapcsolatban? Ha tudtok más forrást javasolni azt is megköszönöm. Üdv! |
freemailpeter | 25862 | 2015. március 24. 20:33 | Válasz erre: 25861 |
PRC kipufogó technika csinált jó pár fz6 dobot átalakítást. mellékelek egy képet,a gyár dob így nézhet ki... ![]() |
Suger | 25861 | 2015. március 24. 13:03 |
Sziasztok! Érdeklõdnék, hogy 2004-es Fazer gyári kipufogódob átalakításról valakinek van-e tapasztalata? 2 gyári dobom van, így gondoltam megpróbálom az egyiket "alakítani", hátha születik egy ércesebb hang! Köszönöm elõre is a segítséget! |
mok | 25857 | 2015. február 19. 19:45 |
Sziasztok, üdvözlök mindenkit! Segítségeteket szeretném kérni. Yamaha Fazer boldog tulajdonosa vagyok :). Az lenne a problémám, hogy ha menet közben vissza váltok, akkor egyszerûen leáll a motor. Nem csinálja mindig, de elég idegesítõ. Aztán önindítózás és megy tovább. Fel felé váltásnál nincs semmi gond.Ha valakinek van ötlete vagy tapasztalata, akkor örülnék, ha megosztaná velem. Elõre is köszönöm! |
peregrinus | 25855 | 2015. január 18. 14:26 | Válasz erre: 25854 |
Még nem Peti, az enyémet gyûri.még megy a matek,hogy tavasszal ki kapjon másik motort és milyent.:)
|