freemailpeter | 25854 | 2015. január 18. 13:57 | Válasz erre: 25853 |
Szervusz Péter! Tán vettetek egy fazer az asszonypajtásnak?:) |
Ferko | 25852 | 2015. január 7. 20:13 | Válasz erre: 25851 |
Persze, most már 7. éves lesz a Garmin 660-asom. Nagyon meg vagyok vele elégedve. Azt tudni kell, hogy én tényleg igazi gyér forgalmú aszfaltos mellékutakat programozok. Ezért a hiba lehetõsége nagy és mégsem hibázik. Sokan ezt másképpen gondolják, de nekem nincs vele tényleg semmi bajom. Nekem még a MAP source ot kaptam hozzá és a mai napig azzal dolgoztatok vele. Számítógépen megtervezem a pontos útvonalat, rátöltöm és a legkisebb hiba nélkül végig visz. A probléma inkább csak olyan helyen van ahol megváltozott a közlekedés idõközben, mert hiába frissítem, mert map source még a régi, de ez nem a készülék hibája. Meg vannak a trükkjei, mint például mindent a kártyájára kell menteni, mert képes néha valamiért a napokat összekeverni, de ez megint olyan, hogyha lementem onnantól semmi baj.
|
freemailpeter | 25851 | 2015. január 5. 20:39 | Válasz erre: 25847 |
Szia Ferkó! Garmin GPS rõl tudsz véleményt írni? neked milyen van? 2-3szoros árt megéri? |
Dokypapa | 25849 | 2015. január 2. 23:49 | Válasz erre: 25839 |
Szépek az adatok , de színe az nem tetszik, Yamaha kékben nincs ?? :-)
|
freemailpeter | 25848 | 2015. január 1. 19:15 | Válasz erre: 25847 |
Szevasz Ferkó! Boldog új évet kívánok én is mindenkinek! |
goimo | 25846 | 2014. október 14. 18:53 | Válasz erre: 25839 |
Balázs már azt hittem hogy,ezzel készülsz az õszi szántásra!:))
|
Buborék | 25844 | 2014. október 13. 20:07 | Válasz erre: 25843 |
nyugi, nem sokat kell várni és te is Bmw-s leszel :-)))))
|
Buborék | 25842 | 2014. október 13. 19:55 | Válasz erre: 25840 |
A drágaszág az marad ez csak tesztre volt itt, nagyon fincsi ezzel már kimennék a ringre :-)
|
freemailpeter | 25840 | 2014. október 13. 19:49 | Válasz erre: 25839 |
te kutyaütõ!! lecserélted a BMW t?! tudtam,hogy nálad nem lesz hosszú életû az a vérszegény bontószökevény! hajrá! sok élvezetes km ert, majd kipróbálnám:) |
Buborék | 25839 | 2014. október 13. 19:29 | Válasz erre: 25838 |
Mi van KanyarBéni ilyen kormány kellene a kezedbe, mindjárt kiegyenesedne a hajad tõle :-)))) 180Le 144Nm ez a tuti :-) ![]() ![]() |
freemailpeter | 25838 | 2014. október 13. 18:26 | Válasz erre: 25837 |
multkor volt szerencsém egy roncs fzs6000 hoz:) a gyári elég csutka kormányosnak tûnt, szerintem egy egyenesebb kormány jobb lenne és kényelmesebb is. |
Szekizoli | 25837 | 2014. október 13. 17:00 |
Sziasztok! Most kormányt keresek a 2001es Fazeremhez.Fejidomos.Ha van valakinek elfekvõben, felesleges szóljon legyen szíves. Elõre is köszönöm |
gaborgyula | 25834 | 2014. október 1. 20:58 | Válasz erre: 25833 |
Ha nincs meg a könyv: https://www.dropbox.com/s/p0ei37yvzkc7kz3/yamaha-fzs-600.zip?dl=0 |
gaborgyula | 25833 | 2014. október 1. 20:55 | Válasz erre: 25832 |
Szervízkönyvben le van írva részletesen. Nem egy ördöngõsség, a szivattyú leeresztõ csavarjánál figyelni kell mert könnyen a szivattyú csavarját tekeri ki az ember és akkor lehet tömítést is cserélni.
|
Szekizoli | 25832 | 2014. október 1. 16:38 |
Sziasztok! Szeretném lecserélni a fagyállót a 2001 es 600 as fazeremen.VAlaki tudna segíteni abban,hogy van-e valami trükk a dologban,vagy csak keressem meg a leeresztõcsavart,és töltsem rá az újat? Köszönöm elõre is |
goimo | 25831 | 2014. szeptember 26. 21:15 |
Az Októberi Motor Revü használt motor rovatbán az FZ6-ról egy három oldalas cikk jelent meg! Bár ez az írás Nekünk már nem sok újdonsággal szolgálhat:)) De Én azért jó érzéssel olvastam el. |
krisztian.fz6 | 25830 | 2014. szeptember 26. 08:00 | Válasz erre: 25829 |
A gyári vezérmûlánc nem DID, hanem Morse.
|
Spapa | 25829 | 2014. szeptember 25. 19:23 | Válasz erre: 25827 |
Nekem nincs tapasztalatom vezérmûlánc ügyben, az enyémben még csak 120 ezer van. :-) Azon csodálkozom, hogy a gyári olcsóbb, mint a D.I.D. Szerintem az is utángyártott. Láncokban szerintem a D.I.D a legjobb. Most cserélem a szekunder láncot harmadszor. Csakis D.I.D-re. :-) |
Dokypapa | 25828 | 2014. szeptember 24. 00:00 |
Valahol láttam fokozatkijelzõs órát , amiben benne volt az üzemanyag szintjelzõ is , de nem találom , na az érdekelne.
|
banier | 25827 | 2014. szeptember 23. 20:48 |
Sziasztok. Télen a 80 ezres nagyszervizelésemnél szelepállítást végzek és egyben a vezérmûláncot is kicserélem. XY Yamahánál a gyári vezlánc 9200 a D.I.D 19000 . Van közte különbség ? Ha ez kibírt 76-ot .... Valaki cserélt már és mi a tapasztalata . üdv Ati
|
Dokypapa | 25826 | 2014. szeptember 23. 20:17 | Válasz erre: 25825 |
Nem sürgõs , ha van valami ócóé akkor jöhet , de nem beteg a gép , csak elõrelátás.
|
freemailpeter | 25825 | 2014. szeptember 23. 19:17 | Válasz erre: 25823 |
azt nem nagyon fogsz találni! max az íbé en
|
Cruel | 25824 | 2014. szeptember 23. 18:51 |
FZS1000 cuccok engem is érdekelnek... :) (bár szerencsére semmi baja)
|
Dokypapa | 25823 | 2014. szeptember 23. 17:57 |
FZS1000 Fazerhez , ha valakinek vannak cuccai , jelezzen , engem több minden érdekelne , ha csak nem tudom elcserélni egy 1000 Varára a gépem , akkor már ez marad végleg , így inkább gyûjtögetek. hátha.
|
Dokypapa | 25822 | 2014. szeptember 23. 17:54 | Válasz erre: 25820 |
e konyult a füle??? Akkor tényleg. Biztos gyakorolja az oldal sztenderre való le parkolást , hátha most már nem dõl fel a vasa túránként kétszer. :-) |
freemailpeter | 25821 | 2014. szeptember 11. 11:57 |
Garázsvásár:) ha valakit érdekel egyben 27e ft, yamaha fz6 alkatrészek ![]() |
freemailpeter | 25820 | 2014. szeptember 9. 20:18 | Válasz erre: 25819 |
Nyuszi barátunk mostanában igen csak tétlenkedett:)
|
murnyul | 25817 | 2014. szeptember 6. 19:51 |
Fzs 600 bagster tankbör és tanktáska eladó (királykék színben)
|
Buborék | 25814 | 2014. augusztus 18. 19:53 | Válasz erre: 25813 |
igen olvastam, nagyon szupi véreösszeáll a kép :-) köszi Oli ! |
Oliver600 | 25813 | 2014. augusztus 17. 00:09 | Válasz erre: 25807 |
Bubi! Kiolvastad már a könyvet? Volt benne új dolog? |
freemailpeter | 25812 | 2014. augusztus 16. 21:21 | Válasz erre: 25811 |
összeverünk ha nem fogunk látni a skypon!
|
murnyul | 25811 | 2014. augusztus 16. 21:07 |
Te áruló vagy felcserélted a hangvillát a properrellre!!!!!!!!!!!! |
Ferko | 25809 | 2014. augusztus 14. 21:04 | Válasz erre: 25807 |
Mindegy ha összeáll az egész elküldöm, hátha van valami külömbség. Nekem a gyári leírás van meg azért kellett az alvázszám. A tiéd már a DOHC-s, inkább biztosra megyek, mint butaságot írjak. Nekem még a régebbi van. |
Ferko | 25808 | 2014. augusztus 14. 21:01 |
Azért ez jó, hogy így megmaradtunk együtt egy kicsit. Fazere már sokunknak nincs, de mégis itt vagyunk. Ebbõl is az látszik, hogy sok szép emlék köt össze minket. Az ÖREGRÕL már nem is beszélve. Õ borzasztóan hiányzik. Alig van olyan nap amikor nem gondolok rá. Hiányzik nagyon. Még mindíg nem tudom, hogy hogyan történhetett vele mindez.
|
Buborék | 25807 | 2014. augusztus 14. 20:58 | Válasz erre: 25806 |
Köszi Ferkó! már kaptam Olivértõl mindent :-) |
Ferko | 25806 | 2014. augusztus 14. 20:55 |
Bubi szép a motorod. Intézem amit ígértem, gyûjtöm az adatokat amit kértél. csak mindig késõn este érek haza a melóból. |
Buborék | 25805 | 2014. augusztus 14. 20:50 | Válasz erre: 25803 |
Kisgyerek összeverlek, ráugrok a szemedre páros lábbal ahogy az ÖREG mondta volna :-))))
![]() |
Spapa | 25804 | 2014. augusztus 13. 22:19 | Válasz erre: 25802 |
Á, hagyjad! Csak az irigység szól belõle! :-)
|
Ferko | 25802 | 2014. augusztus 13. 21:28 |
Mi van a maradékkal. Se nem "kiöregedett pudingok" sem pedig "kõ gazdagok" Azért van ilyen kivétel is ám. |
peregrinus | 25801 | 2014. augusztus 13. 21:23 | Válasz erre: 25796 |
Maradunk a Fazernél, Párom a 78 le változatnál, én meg a norm. 98- ast. ;)
|
krisztian.fz6 | 25798 | 2014. augusztus 13. 12:07 | Válasz erre: 25797 |
Így van, azok már mind kiöregedett pudingok. :-)
|
Dokypapa | 25797 | 2014. augusztus 13. 09:11 | Válasz erre: 25796 |
Nagy Fazert , mert aki egyszer Fazeres volt , az ne üljön BMW-re.
|
freemailpeter | 25796 | 2014. augusztus 13. 05:44 | Válasz erre: 25795 |
no, és mit nézegetsz a kis fazer helyett, gondolom több jelölt is van..
|
peregrinus | 25795 | 2014. augusztus 12. 09:02 | Válasz erre: 25794 |
Köszönöm Peti! Vmi hasonló kaliberben gondolkodunk... :) |
freemailpeter | 25794 | 2014. augusztus 12. 06:36 | Válasz erre: 25793 |
nekem van egy szép 1000es fazerem:)
|
Ferko | 25792 | 2014. augusztus 4. 20:38 | Válasz erre: 25790 |
Van telefonszámod hozzá? Ha igen küld el nekem légyszi. Köszi |
Ferko | 25791 | 2014. augusztus 4. 20:37 | Válasz erre: 25787 |
Nagyon köszi. küld el privát ha nem publikus.
|
krisztian.fz6 | 25789 | 2014. augusztus 4. 08:19 | Válasz erre: 25786 |
Mert mindenki már sznob BMW-s lett. :-)
|
norci75 | 25788 | 2014. augusztus 4. 07:46 | Válasz erre: 25783 |
Vásárláskor nekem gyári mûanyag doboztartó konzol volt fent. Bírta a súlyt, de mivel a hátsó kapaszkodóra volt rögzítve így menet közben fl le billegett. Fõleg ha volt bele pakolva. a mögöttem haladó túrázó haverok elmondása szerint fel le mozdult az út egyenetlensége miatt kb. 5 cm-t. Álló helyzetben meg alig tudtad megmozdítani. Emiatt cseréltem le egy givi fém konzolra. Ez profi, több hely maradt a kapaszkodón is. Nyugodtan vegyél használtat, (ha találsz) nekem is bevált. http://1.bp.blogspot.com/-JOVOaGa8xQY/Ueb7WiahXmI/AAAAAAAAX3A/UzfvtvWAMQc/s400/IMG_2550.JPG Én is használok oldaltáskát is, nekem bevált, nem ázik be, de azért egy szemeteszsákba pakolok bele a biztonság kedvéért. https://lh3.googleusercontent.com/-03VTkc9FSRk/U9qOZ2w9sdI/AAAAAAAADE8/g-yDaCov9x8/s720/IMG_8134.JPG |
Ferko | 25786 | 2014. augusztus 3. 19:37 |
Hát látom nem igazán aktív az oldal. Egyik ismerõsömnek rakoncátlankodik a Diversion-ja. Kellene itt pesten egy Yamaha szaki aki ért is karbrátorokhoz és beállításukhoz. Itt a XVII-ben volt egy srác talán Török Laci, de csak a vezetékes száma van meg nekem, de a cég ahol melózott már megszûnt itt. Ha van valaki akit tudtok ajánlani írjatok. Köszi.
|
jmj2 | 25785 | 2014. július 16. 21:14 |
valkesz | 25784 | 2014. július 16. 08:54 |
Én 52 literes Kappa dobozt használok.A háttámlát le kellett szedni,mert az utast zavarta egyébként elfér tõle.
![]() |
Lacika-FZ6 | 25783 | 2014. július 16. 08:20 |
Sziasztok. 2004 évjáratú Fazerre fz6-S-re keresek hátsó doboz megoldásokat, van valakinek tapasztalata, milyet érdemes felrakni? Gyári, givi vagy valami más? Úgy gondolom egy nagy doboz jó lenne hátra, amiben 2 felnyitható bukó is belefér, ez miatt ha jól gondolom, csak monokey rendszerû dobozt rakhatok fel. Ki milyet használ, az utas a doboztól még kényelmesen elfér? Kell a háttámla, vagy legalább ajánlott a kényelem miatt. Van esetleg valaki aki oldal dobozt is rakott a kicsikére, én csak oldal táskát használok, de azt is csak utas nélkül, sosem próbáltam mennyire lehet szûkös kettesben. Ha van valakinek kép is róla azt szívesen fogadok, vagy link stb. elõre is köszönöm. |
Dokypapa | 25782 | 2014. július 15. 23:18 | Válasz erre: 25781 |
Engem is nagyon rá akartak beszélni a szinterre , szerintem is jó azt aramidos , hamarabb kopik , de nem zabálja meg a tárcsát.
|
banier | 25781 | 2014. július 15. 10:53 | Válasz erre: 25780 |
Sziasztok. Gondolom a hûtõfolyadék aluminium barátkivitel volt.. Akkor sima fékbetétet veszek . Köszönöm.
|
krisztian.fz6 | 25780 | 2014. július 15. 00:03 | Válasz erre: 25777 |
Nekem ezt akkor csinálta, mikor a gyári hûtõfolyadékot lecseréltem motulra. Valami kocsonyás anyag keletkezett a két hûtõfolyadékból a hûtõ kupakjánál, az nem engedte, hogy lezárjon a kiegyenlítõ tartály felé, és szép lassan elcsepegett a hûtõvizem. Annyira, hogy városban ha megálltam, akkor kiakadt a vízhõfokjelzõm, és félig volt csak a hûtõm. majd lecseréltem egy sima autósboltos folyadékra, rózsaszínre, azóta semmi gond. nekem az XJ-n volt szinterezett fékbetét, az ette a tárcsát. |
banier | 25779 | 2014. július 14. 21:16 |
Sziasztok ! Hátsó fékbetétet kell cserélnem és az EBC mellett döntöttem ,mert nagyon jókat írnak és sokszor tesztgyõztes a termék. Hagyományos kevlár-aramid tartalmút , vagy esetleg sintermetal-ost vegyek ??
|
avic | 25777 | 2014. július 14. 19:12 |
Sziasztok. Lenne egy kerdesem fz6 temakorben. Van egy 2006os fz6 osom. Eddig a vizhomerselt (a kijelzo szerint) altalaban 2egyseg volt. Max nagy melegben, varosban porolszkalva erte el a 3as 4es szintet. (4nel mar kapcsol a ventilator) Viszont egy ideje orszaguton, viszonylag huvos idoben is gond nelkul eleri a 3as szintet. Tapasztalt e valaki hasonlot, mennyire lehet ez problema. A folyadek nemreg volt cserelve, a huto lamellak sem koszosak.. Elore is koszi. |
freemailpeter | 25773 | 2014. június 29. 20:45 | Válasz erre: 25772 |
Nah most már tudom honnan van a neved:)
![]() |
krisztian.fz6 | 25772 | 2014. június 25. 12:46 | Válasz erre: 25771 |
Azt nem tudom, mit tudsz vele kezdeni, de ezt írja a könyv. Lehet, valami érintkezési hiba a tekercseknél, kilazult csavar, laza kábelsaru. |
BBOutlaw | 25771 | 2014. június 25. 09:53 |
A diagnosztikai kóddal mit tudok kezdeni? Ha bemegyek a computer diagnosztika menübe és rámegyek a 30-ra, adhat valami plusz infót a problémáról? Az ECU eleinte kizárnám, mert állítólag arra van a legkisebb esély. A kábelnek örülnék legjobban. :) Ha nem sikerül itthon, marad a szerviz, de remélem nem az lesz, mint nemzetközi fórumon olvastam hasonlóról, hogy szervizben rendeltek csávókának új ECU, 1 hétig jó volt aztán ugyanaz, majd trafókat, szintén semmi változás... Köszönet mindenkinek a segítségért! :) |
krisztian.fz6 | 25770 | 2014. június 24. 19:10 | Válasz erre: 25767 |
33-as hibakód: Elsõdleges indító(gyújtó) tekercs meghibásodása. (#1, #4) Rövidzár vagy sérült kábel Meghibásodás az indító tekercsben Hibás ECU meghibásodása az indítási rendszer valamely alkatrészének Diagnosztikai kód:30 |
banier | 25769 | 2014. június 24. 18:17 | Válasz erre: 25767 |
Szia. Sajnos aki segíteni tudna már nem lehet velünk. 33-as hibakód onnan ellehet indulni.. Ha nem tudsz veled ülõre jutni kérdezd meg krisztián.fz6 tagot. Nagyon rendes srác biztosan segít ha tud.
|
Spapa | 25768 | 2014. június 24. 16:09 | Válasz erre: 25767 |
Nekem a 2-es henger nem ment két napig rendesen (persze Albániában), illetve 4000 fordulat fölött néha "elkapta". Én a trafóra gyanakodok -be is szereztem másikat- de most fog kiderülni a szerelõnél, hogy mi lehetett. Mert persze megjavult hazafelé, és most is jól mûködik. Érdekes módon esõben jött elõ a probléma. Lehet hogy beázott valami. |
BBOutlaw | 25767 | 2014. június 24. 14:59 |
Spapa | 25765 | 2014. június 19. 11:11 |
Eladó egy FZS 1000-hez való gyújtótrafó az 1-4 hengerhez való. Szerintem vész esetén a 2-3 hengerhez is jó. Sajnos Albániában nem volt nálam. Tévedésbõl 2-õt vettem. Kikiáltási ár 12.000,- Ft ![]() |
Spapa | 25764 | 2014. június 19. 11:01 | Válasz erre: 25759 |
Az ebay-on van egy. http://www.ebay.de/itm/Yamaha-FZS-1000-Fazer-Bj-2005-Federbein-/181435910877?pt=DE_Motorradteile&hash=item2a3e6c4add + a szállítás. Szerintem elküldik Magyarországra is. |
krisztian.fz6 | 25761 | 2014. június 17. 00:01 |
De régen írtam már ide. Azért szokás szerint belinkelem a legújabb gurulásunk élménybeszámolóját. https://www.youtube.com/watch?v=rkNKIirjLBQ |
Spapa | 25760 | 2014. május 29. 08:07 |
Sziasztok! Cserélt már Valaki lengõvilla csapágyakat? /A Karu mesteren kiül? :-( / Nekem szügséges lesz a csere, és érdekelne, hogy miket kell beszerezni hozzá. Lehetõleg nem túl drágán. Köszi. |
Dokypapa | 25759 | 2014. május 21. 16:27 |
FZS 1000 /2001 keresek hátsó , központi rugós tagot . használt is jó , de nem lefutott érdekelne , ha van infód , csörögj.
|
lbandi | 25758 | 2014. május 19. 13:26 | Válasz erre: 25756 |
Contisportattack 2 lett végül elõre, eddig jól vizsgázott :) Köszönöm a segítségeteket! |
KisSun | 25757 | 2014. május 9. 21:23 |
Nálam pár napja PR4 van fent FZ6-on, és csak ajánlani tudom. Az eddigi Dunlop-nál (igaz már kopott volt) sokkal ! ! ! jobb. Az úttartása, a menetkomfort, stabilitása úgy ahogy van szinte már meg is lepõdöm magamon hogy "ennyivel jobban motorozom" pedig nem, csak a gumi számít ilyen sokat. Ha 2 személlyel + csomagokkal mész többet, akkor lehet érdemes lenne a PR4 GT-t választani, ami a középsõ futófelületen tartósabb összetételû gumi. Árban 3-400 forint különbség volt ahol én vettem. |
lbandi | 25756 | 2014. május 9. 11:17 | Válasz erre: 25752 |
Sziasztok ,köszönöm a hozzászólásokat, még képbe került a continental road attack 2 evo. Még nem döntöttem.
|
Ferko | 25755 | 2014. május 5. 21:10 | Válasz erre: 25754 |
Én ezt nem így fogalmaznám. Inkább úgy, hogy a 3-ast jobban a vizes tapadásra hangolták, mint a 2-est. Tavaly elég sokat sikerült mennem esõben és bizony el kell ismerni nagyságrendekkel jobban tapad vizes úton mint a 2-es.
|