freemailpeter | 19966 | 2010. február 18. 17:25 | Válasz erre: 19965 |
húú de morcos valaki! keveset aludtál? :)
|
rosejblee | 19965 | 2010. február 18. 17:09 | Válasz erre: 19952 |
Elgondolkodtam,megélni a MUNKÁMBÓL szeretnék és akarok is.A két kezi munkában hiszek,nem abban hogy a munkával megszerzett pénzt,ilyen olyan merketinges szar dumákkal az arra érdemesebb emberek kezébõl kicsavarjam.Számomra a motorozás 100% szórakozás,persze vannak olyan vállalkozások akiknek ebbõl kell megélniük,gondolok itt az eledásra,alkatrész utánpótlásra,szervizelésre,de ezeket a dolgokat is igyekszem önerõbõl megoldani.Ha valaki tud valami olyat amire szükségem van azt szívesen veszem tõle "ingyen"és megpróbálom vissza segíteni az én tudományommal.Ez lehet bármi ha tudok biztosan segítek.Abban pedig biztos lehetsz,hogy nem fogok (konkrét példa)túrákat összejöveteleket szervezni sem igyen limonádéért sem sapkáért pólóért STB.....Megpróbálok ebben aa tetü világban egyszerûen ember maradni,a motoros társaim közül pedig barátokat szerezni.Egyelõre ellenségbõl jobban állok,köszönhetõen a pofámnak.Na de ha ide nõtt had járjon.Majd max csak az hallgetja akit érdekel.PONT.
|
bomba | 19964 | 2010. február 18. 17:09 | Válasz erre: 19963 |
Ha olyan szegény,hogy még ruhára sem telik neki,akkor nem is kell.hi.hi.hi!
|
freemailpeter | 19960 | 2010. február 18. 11:13 | Válasz erre: 19959 |
tán buli volt este ? :)) jah akit érdekel, van egy eladó ülésem, 15e ft ért ![]() |
Nazarethi | 19958 | 2010. február 18. 02:03 |
...annál is inkább, mert nem pofáztam vissza, sõt, a humoros megjegyzéseket is kerültem..... ám, szorítkoztam a száraz tényszerûségre!
|
Nazarethi | 19957 | 2010. február 18. 02:01 |
....és élveztem a beszélgetést magammal! Felejthetetlen élmény volt! |
Nazarethi | 19955 | 2010. február 18. 01:57 | Válasz erre: 19951 |
Az elég gáz volna! ....már megint valami korcs.... a társadalom által el nem fogadott faj -szerûség! Félreértés ne essék, nem szeretném vitatni az életben maradáshoz fûzõdõ jogukat (Isten útjai kifürkészhetetlenek!) ....de tény, ami tény! A dinók kora leáldozott! |
Nazarethi | 19954 | 2010. február 18. 01:49 | Válasz erre: 19951 |
....vagy a fültetoválásuk kezdõdik GS 1200-al?
|
Nazarethi | 19953 | 2010. február 18. 01:47 | Válasz erre: 19951 |
Milyen kiskutyáid vannak? Csak nem "GS" a Személyi Igazolványuk számának kezdete? |
Dokypapa | 19952 | 2010. február 17. 22:42 | Válasz erre: 19951 |
Szerintem meg gondolkodj el kicsit .lehet hogy lenne értelme ,.
|
rosejblee | 19951 | 2010. február 17. 20:55 | Válasz erre: 19948 |
Viszek nekik kiskutyákat hogy tudjanak kinek trillió-billióért sapkát pólót eladni:)
|
JimX | 19950 | 2010. február 17. 20:05 | Válasz erre: 19949 |
Nyugi addigra jó idõ lesz! különben is ha hazamegyek és nem lesz jó idõ akkor megfenyegetem csúnyán az Aigner Szilárdot :D Üdv:JimX |
freemailpeter | 19949 | 2010. február 17. 18:56 | Válasz erre: 19942 |
össze beszélhetünk, de én csak jo idõben megyek:)
|
Szicsu600 | 19948 | 2010. február 17. 18:45 |
Rosi, látom a Dokiékat elkiséritek vagy 101-en:D Kell is mert a nagy létszámot szeretik:D
|
Szicsu600 | 19947 | 2010. február 17. 18:25 | Válasz erre: 19945 |
Basszus jobb vagy 116 km-el:DDDD 4400/9=488 488*7=3416 Km És én csak becsült kilométerrel számoltam...:) |
Szicsu600 | 19946 | 2010. február 17. 18:20 | Válasz erre: 19945 |
És 2 nappal:DD, meg nem 2 motorral megyünk:D
|
krisztian.fz6 | 19945 | 2010. február 17. 18:03 | Válasz erre: 19944 |
Kis kerülõvel jöttünk haza, de az nem tartozott a Korzikai túrához, úgy lett megírva a cikk, mintha csak Korzikán lettünk volna. De akkor is minuszba vagy 1100 km-rel. :D:D:D
|
Szicsu600 | 19944 | 2010. február 17. 17:44 | Válasz erre: 19943 |
:D Amúgy meg egy idézet az Onroad.hu ról, nem is tudom ki irta:D "Mint azt a bevezetõben említettem, lényeges szempont volt, hogy minél kevesebb pénzbe kerüljön ez a kirándulás. Túránk sárospataki indulással számolva kilenc naposra nyúlt, ez alatt megtettünk 4400 kilométert." vagy 5765-öt? |
rosejblee | 19943 | 2010. február 17. 16:19 | Válasz erre: 19939 |
Mert nem mindenki ér rá anyira mint te:)Meg õk máskor is szoktak motrolni,nem bújnak az asszony szoknyája mögé:DD
|
JimX | 19942 | 2010. február 17. 16:07 |
Aki jön a Füredi motorozz.hu évadnyitóra, nem lenne jó együtt menni fézeresek? Üdv:JimX |
Szicsu600 | 19940 | 2010. február 16. 23:45 | Válasz erre: 19939 |
Még nem tudom mennyit megyünk a szigeten, ez nagyban függ a létszámtól,egyenlõre 1200 km-ert számolok, az a minimum ott.
|
krisztian.fz6 | 19939 | 2010. február 16. 23:27 | Válasz erre: 19938 |
Miért csak annyi a km? Nekem 5765 km lett a Korzikai túra vége.
|
Szicsu600 | 19938 | 2010. február 16. 21:23 |
Corsicai túrára légyszi dobjatok egy szándék üzenetet Nekem. 7 nap, durván 3300 km, Május 15-21. Részletek késõbb. Egyenlõre a létszámot kellene látnom. A szállás miatt. |
Ferko | 19937 | 2010. február 16. 06:33 | Válasz erre: 19925 |
Ajaj, Karunak igaza van oda én sem vinném soha többet. A fémlemeznek az a funkciója, hogy csillapítja a rezgéseket, jobban elvezeti a keletkezett hõt. Ráadásul ha veszel új betéteket én úgy emlékszem nem kapsz hozzá lemezeket ezért mindenképpen szükség van a régiekre ha nem adták oda. Másik: A tárcsa lilulása a féktárcsa túlmelegedéstõl van. Általában ez csak felületi. Semmi bajt nem jelent ez a használat során egy idõ után szépen lekopik. Én is nem egyszer ha elkapott a borogatnék a szerpentineken megpakolva két személlyel bizony nekem is lilák lettek a tárcsák. A BMW-n is nem egyszer volt már lila:-))) |
JimX | 19936 | 2010. február 15. 23:54 | Válasz erre: 19926 |
Azért ez fasza, hogy a "szakszervízben" duplán ráfizetsz... Üdv:JimX |
Gulyu | 19935 | 2010. február 15. 23:26 |
Köszi a tanácsokat. Akkor kezdenék egy gyári betétcserével ha tudnátok adni egy jó helyet ahol lehet vásrolni.
|
olika | 19934 | 2010. február 15. 22:51 | Válasz erre: 19932 |
Te meg mé szólsz be??? Csinálj úgy mintha okos lennél. :)))))))))))))))))))))))))) |
krisztian.fz6 | 19931 | 2010. február 15. 22:47 | Válasz erre: 19930 |
Már megint rossz a szemed?? Fazer túra: "http://www.motorozz.hu/main.pl?menupage=tour&t_id=3409&session_id=SESSION_ID" |
Szicsu600 | 19929 | 2010. február 15. 22:37 | Válasz erre: 19923 |
Ha megégett a betét ha nem, Bár ha lila a tárcsád akkor a betét is üveges lett, attól még nem kéne hogy hangja legyen csak fékezéskor. Valszeg a hõtöl elment a tárcsád s üt,bele ér a betét valamely részén. Esetleg a dugattyúk nem állnak vissza alap állapotba, bár ahogy irtad azokat tisztitották szabadon járnak. Vidd el máshova nézesd meg. De a lila tárcsa elõre bocsátja a tárcsa cserét, betéttel együtt. |
freemailpeter | 19927 | 2010. február 15. 22:19 | Válasz erre: 19923 |
szerintem!! annyi lehet a hiba hogy szétégetted a betétet,,, szóval a vasalás rosszul sikerült, tul sokat huztad a féket, nem hagytad kihülni, és a felülete feltükrösödött ez ilyen erõs surlódó hanggal ill gyengébb fékhatással jár, betétrõl nem értem miért vették le azt a lemezt, semmi értelme nem volt, meg hogy mivel mosták át a rendszert A-Z-ig, (szerintem semmivel) csak felszámolták |
Gulyu | 19925 | 2010. február 15. 21:37 |
Nem tudom hogy mivel mosták ki, annyit mondtak szétszették dugatjukat kimosták olajtartájt kimosták.A fémlemezt azzal indokolták hogy igy keskenyitettek a betét vastagságán. A szerviz Dabas YAMAHA
|
freemailpeter | 19924 | 2010. február 15. 21:19 | Válasz erre: 19923 |
szia mivel mosták ki? és miért vették le a lemezt a fékbetét hátuljárol? nem értem |
Gulyu | 19923 | 2010. február 15. 20:39 |
Üdv mindenkinek! Van egy 2001-ea Fazerrem õsszel cseréltem elöl, után gyártott fékbetétett.Próba: fog a betét erõteljesen, kimegyek hogy bevasaljam, mire visszaérek belilult a tárcsa. Erre majd elvissz szervíz majd visszakap és azt mond kimosták a fékrendszert a-z-ig.Levették a betét hátuljáról fémlemezeket és utamra eresztettek hogy ennyit tudtak csinálni,de ugyan úgy surcolodik ha pörgetem a kereket. Valaki tud valami jó tanáccsal szolgálni ,elfogadom. |
rosejblee | 19918 | 2010. február 15. 20:09 | Válasz erre: 19917 |
Azonnal tedd fel magadnak,legalább az Olivér hiába vette fel így farsang idején az ovis jelmezt:)
|
peregrinus | 19917 | 2010. február 15. 19:31 | Válasz erre: 19910 |
Kazahstan nincs rajta. Pedig úgy tûnik tényleg onnan jövök. (igaz repülõvel) |
rosejblee | 19915 | 2010. február 15. 18:41 | Válasz erre: 19914 |
Nagyon írás aktív vagy mi van kipihented magad?:)
|
Ferko | 19912 | 2010. február 15. 06:29 | Válasz erre: 19909 |
A kép végett ne engem dícsérjetek csak leszedtem én is a hírekbõl. A csóka azért nem semmi meg kell hagyni. |
krisztian.fz6 | 19910 | 2010. február 14. 21:55 |
FAZER TÚRÁRA MÉG LEHET JELENTKEZNI!!!!!!!!!!! . . . .. . . . . . . "http://www.motorozz.hu/main.pl?menupage=tour&t_id=3409&session_id=SESSION_ID" |
Ferko | 19907 | 2010. február 14. 19:44 |
Nem tudom mit vacakoltok, teljesen motoros idõ volt ma. Csak én vagyok ilyen amatõr. ![]() |
Szicsu600 | 19906 | 2010. február 14. 19:36 | Válasz erre: 19905 |
Áhh csak 1 lett kb. Már csak 28300 km kell, hogy utolérjem 2009 es magam:D
|
freemailpeter | 19905 | 2010. február 14. 19:02 | Válasz erre: 19904 |
azt hittem azért pár száz meg lesz :))))))))))))))
|
Szicsu600 | 19904 | 2010. február 14. 18:36 | Válasz erre: 19903 |
:) Egy kis városi gurulás volt, buszsávok tesztelése, hidak állapotának ellenõrzése. Aszfalt hideg, csúszni nem csúszott.:) |
Buborék | 19903 | 2010. február 14. 18:29 | Válasz erre: 19902 |
A postás fiú kifelejtette a kérdésbõl, hogy milyen gumival, mennyire csúszott,bemelegedett-e a havon stb. ? :-)))
|
Szicsu600 | 19901 | 2010. február 14. 17:01 | Válasz erre: 19900 |
Ma a gurulás fontosabb volt.:) Nem volt kedvem platnit szerelni.
|
Szicsu600 | 19899 | 2010. február 14. 15:41 |
Na ez az év is elkezdõdött..részemrõl. Balesetmentes kilométereket erre az évre is mindenkinek.
![]() ![]() |
Szicsu600 | 19898 | 2010. február 14. 15:39 | Válasz erre: 19892 |
:D Néha együtt jár az agyunk. :) Persze csak néha...
|
Ferko | 19897 | 2010. február 14. 13:28 | Válasz erre: 19896 |
Természetesen.:-))) Én azt mondom ezekre a szuper fényezõmûhelyekre, hogy nem ér az semmit ha egy olyan szakember dolgozik ott aki nem tud fényezni. Én már láttam olyan gyatra munkát kijönni ilyen szuper kamrákból, hogy csak lestem. Szóval szerintem nem azon múlik milyen kamrában fújsz, hanem az hogy ki az aki fújja. Persze sokkal könnyebb szép eredményt produkálni ilyen kamrában, de sok évtizeden keresztül nem voltak ilyenek és mégis gyönyörû fényezések láttak napvilágot. |
krisztian.fz6 | 19896 | 2010. február 14. 13:17 | Válasz erre: 19893 |
Megmutatta a vízfalú, levegõkeringtetéses, részecskeszûrõs, túlnyomásos fényezõkamráját is?
|
Ferko | 19895 | 2010. február 14. 13:06 | Válasz erre: 19893 |
Most már nyeregben van, nincs szüksége rá. Egyszerûen szól anyának és Õ meg intézkedik.:-))) |
rosejblee | 19893 | 2010. február 14. 13:02 | Válasz erre: 19892 |
Mirõl beszélsz herót géza?Tanított és okított,te is tanulhattál volna valamit,ha más nem önvédelmet,mert ha így folytatod,nagy szükséged lessz rá:))))
|
krisztian.fz6 | 19892 | 2010. február 14. 12:56 | Válasz erre: 19890 |
Gondolom legjobban Karu magát fényezte..nem??
|
Ferko | 19890 | 2010. február 14. 12:39 | Válasz erre: 19887 |
Örülök, hogy én is ott lehettem a " fényezés a profik szintjén " történõ bemutatón. |
pancel | 19889 | 2010. február 14. 12:31 | Válasz erre: 19870 |
Sziasztok! A Zil 131-hez kapcsolódóan kis érdekesség: Az orosz HUMWEE reinkarnáció. :-) Hozzávalók: - Egy rakás vaslemez - némi üveg - egy MTZ-243-as motorblokk - négy darab MTZ 82 elsõ kerék - egy nagy adag elszántság és elvetemültség ...és íme a végeredmény: "http://4x4online.hu/hir/667" Üdv, pancel ![]() ![]() |
rosejblee | 19888 | 2010. február 14. 07:44 |
Köszönjük,hogy részt vehettünk a rögtönzött tanfolyamon,bár az ára nem volt kevés.Azért egy órárára 60 perc,az már a lehúzás kategóriát súrolja.:)Kezdünk elbéemvéesedni:)
|
karu | 19887 | 2010. február 13. 23:49 |
Fiatalok ma nyiltnap volt a mûhelyemben. A résztvevõk a motorkerékpár fényezés elõkészitõ és szinre fujási munkáit vehették szemügyre. Azt hiszem sok érdekességet tanultak a szerencsés résztvevõk. Ugyanis mi nem vagyunk amatõrök. |
rosejblee | 19886 | 2010. február 13. 19:37 |
Amiért az Olivér megpróbálja totálisan megsemmisíteni a linket 2 naponta vissza linkelem:)
|
rosejblee | 19884 | 2010. február 13. 19:15 |
"http://www.motorozz.hu/main.pl?menupage=tour&t_id=3409&session_id=SESSION_ID"
|
rosejblee | 19883 | 2010. február 13. 18:24 | Válasz erre: 19879 |
Hiába oszta az észt a frissen diplomázott nagyrabecsült kollega,bizton állíthatom,hogy alkoholról szó sem volt,nem hogy fogyasztásra került volna:)
|
JimX | 19882 | 2010. február 13. 17:16 | Válasz erre: 19879 |
De akkor most 3 naponta újra jelentkezni kell? Vagy majd csak április elsején... Bár az sem jó 5let :D:D Üdv:JimX |
freemailpeter | 19879 | 2010. február 13. 13:14 | Válasz erre: 19878 |
állítólag valami részeges banda megint szét barmolta :)
|
krisztian.fz6 | 19878 | 2010. február 13. 13:01 |
Hová tûnt már megint a fazer túra kiírása? Olivér szórakozik velünk?
|
Oldi | 19877 | 2010. február 13. 12:44 | Válasz erre: 19876 |
Mivelhogy a 30-as évek Ford-járól koppintották...:-) (Ahogy a 407-es Moszkvicsot az Opeltõl, az Uralt a BMW-tõl, a Zapo-t az NSU-tól stb .... ) :-) |
Ferko | 19876 | 2010. február 13. 07:14 |
Az biztos, hogy ha a HT azt kérte, hogy nagyon menjen a kocsi akkor rátettem az Ural karbit, módosítottam a fúvókákat. Iszonyatosan ment, de valóban 100-ra 100-at megette ha nyúztuk. Iszonyat milyen helyekrõl kijöttünk mi is vele. Néha pont ilyenek miatt kuplungozni kellett õket, de gyorsan meg lehetett rajta csinálni. Egy 5 napos gyakorlaton nagyjából 50 vegyes autóból tuti volt 3 kuplungtárcsa cserém. Ugyanez a Csepeleken az már nagyon nagy munka volt. Szóval felfoghatatlan volt mit kibírtak ezek már akkor is maradi vasak. |
Buborék | 19873 | 2010. február 12. 20:09 | Válasz erre: 19870 |
Apám ilyent vezetett a seregben a löveget húzták árkon bokron vele :-))
|
Szicsu600 | 19872 | 2010. február 12. 17:48 | Válasz erre: 19870 |
Igénytelen orosz technika mindig meglep.:)
|
rosejblee | 19870 | 2010. február 12. 17:27 |
Meg a Freemaipetinek is egy kis szívmelengetõ:) "http://rohej.hu/video.php?kod=1049" |
rosejblee | 19869 | 2010. február 12. 17:08 |
Ez nagyon megmelengette a szívemet:) "http://rohej.hu/video.php?kod=835" |
AkosNagy | 19867 | 2010. február 11. 21:11 |
Szicsu jár a legközelebb az igazsághoz. A Drestav fa kecókkal foglalkozik,és ez egy jó kis marketing. |