Buborék | 19762 | 2010. február 2. 06:56 | Válasz erre: 19758 |
amúgy meg Te Postás fiú össze keversz a Tee Jay-vel, mert Õ a pofi computermann :-))) Én csak ámátör vagyok :-( |
TeeJay | 19759 | 2010. február 2. 00:29 | Válasz erre: 19754 |
Bakker ezt '98-ban hallgattam a Trafóban élõben. :-D Punks never die!!! |
freemailpeter | 19758 | 2010. február 1. 23:21 |
Bubi te számítógép guru?! nem találod a billentyûket? hohoo |
Buborék | 19756 | 2010. február 1. 18:32 | Válasz erre: 19754 |
Rosi ezek is csak annyira érnek rá mint Te :-)) csak a Liba meg ne tudja :-( |
rosejblee | 19754 | 2010. február 1. 18:00 |
"http://www.indavideo.hu/video/LATTAL_E_MAR_VIZBEN_BUBOREKOT/"
|
Szicsu600 | 19751 | 2010. január 31. 20:12 | Válasz erre: 19749 |
A nagy tank jól jön mindig, s ha még gazdaságosan is tud valaki menni akkor meg fõnyeremény. Sajnos csak az egyik tulajdonsággal rendelkezem a kettõbõl. |
murnyul | 19749 | 2010. január 31. 20:04 |
Mielõtt a Szicsu megjegyezné, hogy az én "diesel" Fazerem milyen keveset fogyaszt én jegyzem meg nekem 20 liter 450km-re elegendõ. Mikor az 1200 banditos cimboráimmal mentem a Garda-tóhoz három tankolást kihagytam amit õk nem!! |
TeeJay | 19748 | 2010. január 31. 19:42 | Válasz erre: 19702 |
VFR: "http://onroad.hu/motor/hirek/1542/" :-D
|
tsanyi | 19746 | 2010. január 31. 18:52 | Válasz erre: 19745 |
De, mindig meglepõdök, hogy a fazerek milyen keveset esznek.
|
freemailpeter | 19745 | 2010. január 31. 18:42 | Válasz erre: 19742 |
ilyen csopperes sebességgel fazerbõl akár 400 kmert is kilehet csalogatni nem??
|
tsanyi | 19744 | 2010. január 31. 18:32 | Válasz erre: 19743 |
Általában 24-260 a normális megtehetõ táv, eddig ahol voltunk volt ilyen távon belül kút. Persze a sivatagban kevés lenne.:))
|
freemailpeter | 19743 | 2010. január 31. 18:28 | Válasz erre: 19740 |
én akkkor is keveslem azt a tank mennyiséget,,, mivel ezt a motort nem hinném városi motornak teremtették :) bár biztos kezes mert hallottam róla,,, de ha meg kelmész utrázni vagy csak Mo on belül, akkor meg gáz szerintem, de nem csak bkingnél, hanem fazer1000 ,tuononál stb,,, nah mindegy ezzel lehet csak én vagyok igy,,,, |
tsanyi | 19741 | 2010. január 31. 18:24 | Válasz erre: 19740 |
Ugyanilyen tempónál az SV1000 majd 2L-rel többet evett.
|
tsanyi | 19740 | 2010. január 31. 18:23 | Válasz erre: 19739 |
Pedig 16L-es és ahogy mondtam a csopperesnél 5 alatt, de egy normál túrán ahol 110-150-es a tempó és némi hegy akkor 6 körül. 8-at csak tartós 200-as tempónál eszik, mondjuk 3-4 alkalommal volt, hogy 150 alatt kifogyott, de az csak autópálya és nem lassan.
|
freemailpeter | 19739 | 2010. január 31. 18:19 | Válasz erre: 19736 |
nah de Sanyibáá ?! :)) ne szivass már hogy a bkingnek 16 literes a tankja? egy 1300ccm es motornak és hozzá vagy 200-250kg súly? az oké hogy csopperes tempoba leszorítod, de akkor abba mit élvezel? mert szerintem nemsok mindent,,, ha meg saját ritmusodba mész vagy netán jobban, akkor meg mire elég az a kis tank?! mert egy hosszabb túránál engem tuti zavarna, hogy az forogna a fejembe hol lezs a legközelebbi kút, kibirja vagy nem?!kibirja vagy nem?! :D és épp a te motorodnak van egy elég nagy "teste", nem fért volna bele még pár liter? szóval értem én hogy sporolni akarnak minden gramm sulyal, de azért a benzint ne vegyék már el,,, |
tsanyi | 19738 | 2010. január 31. 18:17 | Válasz erre: 19737 |
veszek majd egy yamahát ha beír valaki.......talán:))
|
tsanyi | 19736 | 2010. január 31. 13:58 | Válasz erre: 19734 |
Bocs a beleugatásért, de pl az én gépem 6l alatt eszik 150-es sebességig és 200.ig sem eszik többet 8-nál. A legtöbb amit a 16L-es tankkal megtettem 307km volt és még járt a motor. Csopperes túrán volt, hogy 5 alatt maradt a fogyasztás. Csukló függõ a dolog. Persze minden gyári még rajta.
|
Szicsu600 | 19735 | 2010. január 31. 12:31 | Válasz erre: 19734 |
Ja igy lett a Varadero a nyerõ nálam, a 25 L-es tank 400-430 km-ig enged gurulni. Bár egy zürös hétvégén 340 km is tankoltam.:D De ilyenkor a Fazerem is csak 205 km-engedett. |
freemailpeter | 19734 | 2010. január 31. 12:17 | Válasz erre: 19733 |
1000es motorok alap hangon 7 körül eszegetnek, aztán ha megvan pakolva vagy hajtjak is,,, akkor meg még többet, nah most kimész egy idegen országba, azon kivül hogy hamar kifogy, elég stresszes is lehet, hogy találsz e kutat vagy sem,, mert hogy 100-150k mereként megállni meg gázos, sose halladsz elõre mert tankolni kell,, magyarul ugy elbasztak ahogy van:D |
Ferko | 19733 | 2010. január 31. 12:13 |
Hát igen, bizony szerintem is nagyon elcseszték a tank méretezését. Én naivan arra gondoltam, hogy rosszul jelent meg a sajtóban a mindössze 18,5 l-es tank, de sajnos tényleg ennyi. Egy 600-as motorhoz még elmegy, de egy 1200-es hez már szörnyen kicsi. A Honda soha nem volt híres az alacsony fogyasztásáról. Szerintem a gyárilag megadott 6,8-as érték megpakolva két személlyel biztos nem tartható. MOndjuk nem is lehet elvárás egy 173 lovas motortól. Márpedig akkor 200 km-enként kutat kell keresgélni és ez elég kiábrándító.
|
freemailpeter | 19732 | 2010. január 31. 11:52 | Válasz erre: 19731 |
még õsszel találkoztam egy ilyen gépsassal, kemény dolgokat csinált az emberke rajta,én meg csak pislogtam :))) gázhúzásra ugy kikapart a kereke mint az állat,aztán jöttek az egy kerekes mutatványok :) |
Szicsu600 | 19731 | 2010. január 31. 11:40 |
Viszont ha már nem Yamaházunk, akkor itt egy figyelemre méltó, valszeg joggal agyondicsért ördög vas a Tuono helyett.:)
![]() ![]() |
Szicsu600 | 19730 | 2010. január 31. 11:33 | Válasz erre: 19726 |
Ja, fõleg ezért ugrott nálam a Tuono projekt. Utálok 2 naponta tankolni.:)
|
freemailpeter | 19726 | 2010. január 31. 10:02 | Válasz erre: 19725 |
köszi!!! ezt a tank kérdést nem nagyon értem én se, szerintem elégé elbaszták, mert hogy egy sportmotornak kis tankja van megértem, de egy ilyen motornak ami elvileg hosszu túrákra termet, de felhoszhatnám a tuonot is, annak is mocskos kis tankja van,,, |
Szicsu600 | 19724 | 2010. január 31. 09:17 | Válasz erre: 19702 |
Egy nagy problémája van még az 1200-es "túragépnek", amit nem emlitettél. A 18 l-es tank.:DDD Akkor inkább a régi 800-as. |
freemailpeter | 19723 | 2010. január 31. 07:30 |
Pösti Zsiványok!!!!!!!!! esik még ott a hó? Bugyi lakok is nyilatkozhatnak :) |
rosejblee | 19722 | 2010. január 30. 21:50 | Válasz erre: 19721 |
Ilyen szar vásárlástól én is ledõlnék,báár nyaktiló álá:)
|
rosejblee | 19719 | 2010. január 30. 21:43 | Válasz erre: 19717 |
A Bubi azt mondja,hogy olcsón is van szép:)
|
karu | 19718 | 2010. január 30. 21:43 | Válasz erre: 19717 |
Nekünk sincs már milios motorunk. Az már rég volt. |
kinetic | 19717 | 2010. január 30. 21:40 | Válasz erre: 19713 |
Nem lehet mindenkinek milliós motorja.:-) Nekem tetszik,ezért vettem meg. |
karu | 19714 | 2010. január 30. 21:22 |
Mért nem egy ilyet választottál"http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_fz750-3358858"
|
rosejblee | 19711 | 2010. január 30. 21:13 | Válasz erre: 19710 |
Te nem egy motorrol beszélünk?Te másik fényképet nézel,vagy fanatikus gyüjtõ vagy?
|
kinetic | 19708 | 2010. január 30. 20:59 | Válasz erre: 19706 |
Ma vettem Kecskemétröl.:-) Ez egy YAMAHA FZ-750 genesis. |
rosejblee | 19707 | 2010. január 30. 20:56 | Válasz erre: 19703 |
Nyugtass meg minket hogy ez csak photoshop?!:)
|
freemailpeter | 19706 | 2010. január 30. 20:51 | Válasz erre: 19703 |
hol vetted ezt a bontó szökevényt ? :)
|
murnyul | 19705 | 2010. január 30. 20:45 |
Krisztián lehet, hogy valamiben igazad van!, de sajnos vagy hála istennek ez a XXI. csúcstechnológia. A motorblokk a mai kor LEGJOBBJA, ez sajnos az árcédula is tükrözi!!
|
Ferko | 19704 | 2010. január 30. 19:12 | Válasz erre: 19702 |
Igen, én is így gondoltam ezt egészen a mai napig amíg élõben nem láttam és amíg nem ültem rajta. Egyszerûen gyönyörûûûûûûû. Ennek az 1200-as kategóriának sajnos bizony ennyi az ára. Viszont ezért a pénzért kárpótól a minõség és a jelenlegi mûszaki csúcs csemegék. |
krisztian.fz6 | 19702 | 2010. január 30. 18:14 | Válasz erre: 19700 |
Ferko | 19700 | 2010. január 30. 17:23 |
Tudom, hogy jön az FZ8, de menjetek el egy Honda szalonba és feltétlen nézzétek meg az új VFR 1200-at. Sokkal, sokkal szebb mint a képeken. Én még ilyen csodálatosan minden részletre kiterjedõ formatrevezést egy motoron sem láttam. Egyszerûen gyönyörû. Sajnos a sport-túra kategóriába sorolt gép inkább a sport felé húzódik és az nem az én világom. Sportosabb a testhelyzet mint a régin. Hegyes térdszög és a kezelõszerevek is mind sportosságra hangolva, beállítva. Alig várom a tavaszt, hogy kipróbálhassam. |
freemailpeter | 19699 | 2010. január 30. 14:35 | Válasz erre: 19698 |
vazze Nyúl !! addig is valami lóvénak be kell folyni...:)
|
murnyul | 19697 | 2010. január 30. 14:27 | Válasz erre: 19693 |
�Állítólag csak a szokásosat, de a Fõnök nem bírta hiába már öregszik.
|
freemailpeter | 19696 | 2010. január 30. 12:48 |
Ferko | 19693 | 2010. január 30. 06:54 | Válasz erre: 19692 |
Krisztián! Kinyírtad a csapatot ? Mit vittél nekik ? |
freemailpeter | 19690 | 2010. január 29. 22:00 | Válasz erre: 19689 |
én fülesem szerint egyesek, a pohár mélyére néztek :) és kidöltek,,,, :))
|
freemailpeter | 19687 | 2010. január 28. 20:17 |
köszönöm srácok, egyenlõre munkanélküliség lesz, most még örülök neki hogy végeztem, majd késõbb lehet megváltozik, de minden esetre nem volt egyszerû ez a iskola,,, |
rosejblee | 19686 | 2010. január 28. 19:45 | Válasz erre: 19678 |
Na akkor most vagy nyitsz egy gumis mûhelyt,vagy irogathatsz az állást keres topicba intenzíven.Vége a lógásnak vazzeg,komoly dolgog várnak rád:)
|
rosejblee | 19684 | 2010. január 28. 19:01 | Válasz erre: 19681 |
Így értelmiségiként befér még a csapatba?:)Vagy közutálat tárgyává téetik?Bár jófej(egybe)fiú...
|
rosejblee | 19683 | 2010. január 28. 19:00 | Válasz erre: 19678 |
Navan még remény,ugyanakkor vége a világnak:)
|
Page | 19681 | 2010. január 28. 18:26 | Válasz erre: 19678 |
Gratulálok! Értelmiségi Motoros lettél.Ezután hülyeséget nem mondhatsz :))
|
freemailpeter | 19680 | 2010. január 28. 18:22 | Válasz erre: 19679 |
igen átmentem, ma volt, ugyhogy nagy a boldogság :) |
TeeJay | 19676 | 2010. január 27. 20:59 | Válasz erre: 19664 |
Csak a bowden valami 18e forint. Szerinted a lamellák mennyibe fognak kerülni?!
|
TeeJay | 19675 | 2010. január 27. 20:44 | Válasz erre: 19671 |
... és az elsõ hivatalos. "http://onroad.hu/hir/hivatalos-foton-az-uj-fz8.html" A blokk és a leömlõk másképp néz ki, mint a "kémfotókon" |
tsanyi | 19672 | 2010. január 26. 19:04 | Válasz erre: 19669 |
Megkérdeztem kivéve az injektort, de a 4-es 2100/db, a másik kettõ 400 illetve 600/db körül van és pár nap alatt megvan.
|
gaborgyula | 19671 | 2010. január 26. 17:44 | Válasz erre: 19665 |
Még több kép az FZ8-ról: "http://www.motoblog.it/post/22642/ecco-svelata-la-yamaha-fz8-e-fz8-fazer-2010" |
karu | 19669 | 2010. január 26. 17:41 | Válasz erre: 19663 |
Igen 4es a13as és a14es ezeket kellene cserélni. Meg tudakolod nekem hogy van e és mennyibe kerül. Esetleg mennyi egy új injektor. |
tsanyi | 19668 | 2010. január 26. 17:10 | Válasz erre: 19667 |
csúnyán bántok Ti az idõsebbekkel.......fõleg az ennyivel idõsebbekkel......bár ha megérdemli? :))
|
rosejblee | 19667 | 2010. január 26. 16:51 | Válasz erre: 19663 |
Nekem már nagyjából,de benne nem vagyok biztos:)Bár nem szólhatok be.
|
rosejblee | 19666 | 2010. január 26. 16:49 | Válasz erre: 19664 |
Hát ha csak a kup-ot kell cserélni,akkor kicsivel kevesebb mint a fele,de ha a lung-ot,akkor pedig kicsit több:) Ha a komlett kuplungot akkor ing-gatya,meg egy esterházy örökség. |
juhit | 19664 | 2010. január 26. 13:32 |
Sziasztok Egy kérdésem lenne, mert szerintem ezt Ti tudjátok. 2004-es FZ6N-em kuplungja már a végét járja, nagyon fent fog, már állítani nem lehet rajta. Szerintetek milyen alkatrészeket kell kicserélni benne, és nagyjából ez mennyibe fog kerülni? (gondolom nem kell komplett kuplungot cserélni) Elõre is köszi a választ Üdv |
karu | 19658 | 2010. január 25. 20:42 | Válasz erre: 19650 |
Hát sSanyi én ezen nem látok számokat :)) Lényeg az injektor gumi gyürüi asszem, mert ha szarok ottmég farsot is szivhat. |
rosejblee | 19657 | 2010. január 25. 20:14 | Válasz erre: 19652 |
Te nyúl az a sok pont csak egy,csak nehéz:)
|
bomba | 19656 | 2010. január 25. 20:04 | Válasz erre: 19654 |
Próbáld meg a bajai bontót. tel.+36 30 579 8360 |
murnyul | 19655 | 2010. január 25. 20:01 |
Karu egy öreg madár még nagyítóval sem látja a robbantott ábrát!!! De megjavítja és ez a lényeg! |
Dzsini | 19654 | 2010. január 25. 19:58 |
Hello! Srácok, Fazer 1000 2004-hez keresek rendszámtartó-sárvédõ mûanyagot. Úgy érzem, kicsit esélytelen, de azért megpróbáltam.. |