fefe721 | 25651 | 2013. december 12. 13:25 | Válasz erre: 25650 |
Igen, ezt tudom én is csak sajna. A boltokban viszont különbözõ teljesítmények vannak, sõt van olyan hely ahol a moci típusára keresve különbözõ indítóáramú aksikat kínál a bolt is, akkor most (115A-190A) melyiket?
|
gaborgyula | 25650 | 2013. december 11. 20:54 | Válasz erre: 25648 |
A kézikönyv csak ennyit ír: Battery: Type GT12B-4 Voltage, capacity 12 V, 10 AH |
fefe721 | 25648 | 2013. december 11. 09:11 | Válasz erre: 25647 |
Köszi, ennek 160A az indítóárama, korábban nekem Unibat volt ismerõsömnek Varta van , de igazat megvallva azt nem találtam meg sehol.hogy mennyi indítóáram szükséglete kellene a mocinak hivatalosan.
|
gaborgyula | 25647 | 2013. december 10. 23:04 | Válasz erre: 25645 |
Megnéztem: Banner YT12B-BS/51001 a típusa. És én egy 2000-es FZS600-ban használom. |
gaborgyula | 25646 | 2013. december 10. 22:26 | Válasz erre: 25645 |
Én Bannert használok régóta. Több gyártó katalógusában az FZS600-hoz nem a megfelelõ méret van megadva hanem magasabb. Erre érdemes figyelni mert a magasabb nem jó! A pontos típust holnap meg tudom mondani mert már töltõn pihen a garázsban. |
fefe721 | 25645 | 2013. december 10. 22:17 |
Sziasztok! Arra lennék kíváncsi, hogy FZS6 mociba szerintetek milyen teljesítményû aksit kellene venni. Sok félét találtam, természetesen méret, polaritás, stb. OK, de az indítóáram (115 - 190 A) aksi típusonként változó. No akkor most melyiket. és akkor nem is az árat kérdezem ugye. Van ötlet? osszátok meg velem. |
rosejblee | 25644 | 2013. december 10. 19:30 | Válasz erre: 25643 |
Mindenkinek arra van ideje amire szánja.Ha nem erre a topikra,akkor valami másra:(
|
Ferko | 25643 | 2013. december 10. 19:26 |
A mai rohanó világban, mindenki hajt, szabadidõ alig. Szerintem ez az egész ennek a következménye.
|
freemailpeter | 25641 | 2013. december 1. 15:36 | Válasz erre: 25640 |
Annyira nem akarok ebbe belebonyolódni, számomra nem nagyon hullott szét.(vagy csak máshogy fogom fel a dolgokat) Szerencsémre sok embert megismertem itt és a fazer túrákon, ez részben köszönhetõ Karunak. Sok emberrel kötöttem barátságot, akikkel a mai napig megpróbálom tartani a kapcsolatot.Persze vannak olyan emberek akik sajnos "lemorzsolódtak". Az tény,hogy jó lenne ha lenne újra közös fazeres gurulás, ha nem is 2, de 1 minimum.De hát ez csak rajtunk múlik.Ha akarjuk lesz, ha nem nem,,, |
krisztian.fz6 | 25640 | 2013. december 1. 14:11 | Válasz erre: 25639 |
De azt Te is látod, hogy rendesen szét hullott ez a banda.
|
freemailpeter | 25639 | 2013. december 1. 07:32 | Válasz erre: 25637 |
feltételezem,hogy meging a pohár fenekére néztél :) és ezért érzem ezt a negatív hozzáállást! Szedd össze magad Nyuszi! |
murnyul | 25637 | 2013. november 30. 17:51 |
Régen jártam erre!....Úgy tûnik ez a topic meghalt. Ez engem is minõsít. Vagy túl öregek vagyunk?? |
murnyul | 25634 | 2013. október 28. 18:17 | Válasz erre: 25628 |
Peti ma befejezték a szigetelés elsõ részét tavasszal színezünk és ha marad pénzünk motorozunk!!
|
freemailpeter | 25630 | 2013. október 27. 16:52 | Válasz erre: 25629 |
hirtelen jött ötlet volt! nah majd jövõre Ferkó!
|
freemailpeter | 25628 | 2013. október 26. 18:50 |
örülök hogy páran összejöttünk egy gurulásra, remélem jövõre többször tudok ilyen képeket csinálni!addigra tán Nyuszi is befejezi a szigetelést:) ![]() ![]() |
zs0313 | 25626 | 2013. szeptember 30. 04:29 | Válasz erre: 25625 |
Volt valami fémlapka amit ki kellett szedni,pontosan nem láttam.A tankot felemelték és még valamit alatta,hogy hozzáférjenek a gázbowdenhez,illetve ahova a gázbowden bevezetett... Félórás munka volt,látszott hogy tudják hová kell nyúlni. Most már komolyabb lett teljesítményileg a gép. |
zs0313 | 25623 | 2013. szeptember 22. 20:06 | Válasz erre: 25599 |
Szia, CSütörtökön a Yamaha Worldben "kiszedték" a fojtást,kb 30 perc alatt 3150.-Ft-ért.Hozzászólásod olvasva kissé elszomorodtam,de.... |
banier | 25619 | 2013. szeptember 20. 20:34 |
Sziasztok. Valaki mostanában cserélt hátsófékbetétet . ? hol érdemes megvenni és milyet ? FZ6S-2005-ös ..köszi
|
krisztian.fz6 | 25618 | 2013. szeptember 10. 22:36 |
http://www.youtube.com/watch?v=nFAALOWbS9Q&feature=share Fazer túra, kis Láma dallal. |
jogerõs | 25617 | 2013. szeptember 7. 15:55 |
Sziasztok!Fz6-os motoromba kellene még tölthetõ akkumulátor.Az enyém sajnos tegnap kilehelte a lelkét. Egy olcsó használt is megfelelne,a lényeg,hogy kibírja még ezt az évet. |
Csaba-FZ6 | 25616 | 2013. szeptember 5. 13:46 |
A lámpa fölé becsúszó perem ennél vastagabb. A gumi szalagot én se tudtam ide berakni, anélkül van.
|
Schmici | 25615 | 2013. szeptember 5. 11:04 | Válasz erre: 25614 |
Tegnap megvettem ma felszereltem nem az igazi az illeszkedése.Vasárnap ki is próbálom. Néhányan a Zselici Motorosok közül szervezünk a Balaton déli partjára egy túrát. Esetleg aki akar jöhet.
|
Csaba-FZ6 | 25614 | 2013. szeptember 4. 21:10 |
Egyértelmûen jobban véd. Próbáld ki! Ha nem errõl álmodtál 15e-ért tovább tudod adni.
|
freemailpeter | 25613 | 2013. szeptember 4. 19:24 | Válasz erre: 25612 |
szia valószínû,hogy fentebb fogja verni a szelet,szóval javul a helyzet. A többi csak a próba után derül ki, okoz e turbulenciát a sisakodnál, vagy erõs süvítõ hangot stb... amúgy 15e nem sok. |
Schmici | 25612 | 2013. szeptember 4. 13:58 | Válasz erre: 25611 |
Köszi az infót. 15 rugóért kínál valaki az interneten állítólag új. Én 186 cm vagyok vajon mennyire véd a széltõl? Jobban, mint az eredeti?
|
Csaba-FZ6 | 25611 | 2013. szeptember 4. 10:50 |
Nekem ilyen plexi van fent. Rendesen illeszkedik, nem rezonál rendbe van. A tükör gumi harangjának nincs meg mûanyagból a rögzítõ füle, acél lemezbõl van 1-1 kampó helyette, ez nem annyira jó mint a gyári, de az se tökéletes. Én abba bíztam, hogy a bogarakat feldobja a fejem fölé és a sisak plexije tiszta marad. Ez nem jött be. (177cm) A gyári túraplexi felsõ vége meg van törve, az lehet tudja ezt.
|
Schmici | 25610 | 2013. szeptember 3. 11:43 |
Van egy 2004-es FZ6-S motorom Givi túra plexiben gondolkodom, valakinek van tapasztalata errõl.
![]() |
Dipshit | 25609 | 2013. szeptember 2. 17:40 | Válasz erre: 25608 |
Közben már megtudtam Bobalyától. ;) Itt van: http://goo.gl/maps/roMzc |
krisztian.fz6 | 25608 | 2013. szeptember 2. 16:30 | Válasz erre: 25607 |
Pontosan nem tudom, Vulkanesti környékén. mentünk át Ukránból Romániába, és Moldovában.
|
Dipshit | 25607 | 2013. szeptember 1. 23:12 | Válasz erre: 25606 |
A "hullám" pontos helyét be tudnád linkelni? Moldovában van az is ha jól tippelek... Látom ti is találtatok arrafelé szar utat :D |
Oliver600 | 25604 | 2013. augusztus 25. 18:33 | Válasz erre: 25603 |
talán így: https://lh3.googleusercontent.com/-UC8AE4b8fbE/UgQT_U51psI/AAAAAAAAQ3I/ImEWQo6-Vfw/s640/P1020927.jpg |
Oliver600 | 25603 | 2013. augusztus 25. 18:13 |
Szicsu! Csak neem??? ;) https://picasaweb.google.com/m/viewer#photo/szicsu600/5909870581878714609/5909870589680920258 |
freemailpeter | 25602 | 2013. augusztus 23. 12:47 | Válasz erre: 25601 |
szia szerintem ebay-en, sportmotoron,vaterán nézelõdj. esetleg motorbontókat hívj fel(sugo moto, ricsi bontó) |
sst | 25601 | 2013. augusztus 23. 02:40 | Válasz erre: 25600 |
Elnézést, most regisztráltam... Nekem 2002 600 Fazer-em van. Keresek használt eke idomot! Tud valaki segíteni?
|
gaborgyula | 25599 | 2013. augusztus 20. 21:37 | Válasz erre: 25596 |
Nem akarlak elkeseríteni de szerintem 2009-ben már érvényben volt a szigorítás ami nem engedi meg a könnyen eltávolítható teljesítmény csökkentõ megoldások alkalmazását, pont a korábbi visszaélések miatt. Országtól függõen a teljesítménytõl függ a szükséges jogossítvány kategória, a biztosítás és az adó mértéke. Nálunk pont mind a három.
|
freemailpeter | 25598 | 2013. augusztus 20. 12:27 | Válasz erre: 25596 |
szerintem az a legegyszerûbb ha beviszed egy szervízbe, ott seperc alatt megmondjak .... |
zs0313 | 25596 | 2013. augusztus 18. 18:01 |
Sziasztok Van egy 2009-es fz6n gépem és 25kw-ra van vizsgáztatva,próbálgatásaim alkalmával arról kezdek meggyõzõdni,hogy a gázkar nem fordul el jobban a keleténél -mert nagy valószínûséggel így "fojtották" vissza- így ugyebár csak 33Le körüli a teljesítménye ami igencsak észrevehetõ...kérdezném,hogy "házilag" ki lehet valahogy szedni azt a "gázkar megakasztó" szerkezetet vagy inkább SERVICE? Elõre is köszi |
dns | 25595 | 2013. augusztus 16. 20:15 |
Helló,Dénes vagyok még új vagyok itt. És azt szeretném kérdezni, hogy 2006 os fz6s-m van és ha gyorsítok állandó rezgés van a motoron mi lehet? |
fazeratti | 25594 | 2013. augusztus 7. 00:12 | Válasz erre: 25586 |
Szevasz! Igen,Castrol 10-50 Power 1 Racing.Oldi válaszára reagálva azt kell mondjam,én is hiszek a gyárnak,de szerintem nem elhanyagolható az elmúlt tizenkét év versenysportból vagy csak simán a fejlõdésbõl származó tapasztalata.Nyilván az a jó,amit a gyár ajánl,de mindig van új a nap alatt és miért ne lehetne jobb?Nekem bevált aztán ki-ki döntse el maga...Ártani nem használ:) |
tittipecci | 25593 | 2013. július 31. 21:45 |
freemailpeter | 25592 | 2013. július 31. 21:13 | Válasz erre: 25590 |
szerintem az a legjobb döntés, ha kipróbálod mind a 3 motort... |
Ferko | 25591 | 2013. július 31. 21:07 | Válasz erre: 25587 |
Bubi, én is kívánok neked nagyon boldog születésnapot.
|
tittipecci | 25590 | 2013. július 31. 16:49 |
tittipecci | 25589 | 2013. július 31. 16:22 | Válasz erre: 25580 |
Engem is rettentõen zavart a Fazer váltó csattanása. A gyári olaj utáni elsõ olajcserénél Motul 5100 került bele, ettõl lényegesen jobb lett. Aztán a következõ szerviznél remek áron ajánlottak Motul 300V-t, aminek az eredménye döbbenetesen jó lett. Hidegen a váltó ugyanúgy csattant, mint az 5100-assal, de amikor a motor elérte az üzemi hõfokot, mintha váltót cseréltek volna: a váltás vajpuha lett, minden túlzás nélkül. Egyébként a motor járása is érezhetõen könnyedebb lett. Sajnos ezután nem volt jóárasított 300V, így visszatértem az 5100-hoz. Egyszer próbáld ki, baromi drága olaj, de az érzés pontosan az lesz, amire vágysz! |
Oldi | 25588 | 2013. július 29. 20:07 | Válasz erre: 25583 |
Picit belevau, ha megengeded...:-) A gyárak mérnökei sok éves kísérletezés és mindenféle számítások eredményeképpen ajánlanak a motorokhoz bizonyos fajtájú olajakat. Sohasem márkát, hanem teljesítményszinteket. Én nem akarok okosabb lenni náluk...:-) Súlyos tévedés azt gondolni, ha "jobbat", azaz(?) drágábbat teszel bele jót teszel vele a motorodnak... Én maradnék a gyárinál... Pl. eszembe sem jutna fél vagy egészen szintetikust önteni az FJR-be... Nem is fogyaszt gyakorlatilag olajat, pedig 100 van benne...:-) A váltó csattanás pedig ennek a váltó típusnak a velejárója, nem gond.. (Egyszer hallgass meg, mondjuk egy hegyesebb VRC autó szekvenciális váltó hangját, amely símán átad 6-800 pacit...:-))) |
Norbi02 | 25586 | 2013. július 28. 23:53 | Válasz erre: 25583 |
Köszi. Megírnád, hogy pontosan milyen olajat tettél bele, amitõl csendesebb lett? Castrol 10W-50 Power 1 Racing 4T? vagy pontosan milyen, mert úgy látom, hogy ebbõl van több féle. |
Norbi02 | 25585 | 2013. július 28. 23:48 |
Köszönöm a válaszokat váltó és olaj témában. Legközelebb kipróbálom ezt a Castrol Raceing 1 olajat, aztán meglátjuk. Megírom majd a tapasztalatokat, de az már majd csak jövõre lesz aktuális.
|
Dokypapa | 25584 | 2013. július 28. 21:51 |
Buborékos zavarosvíz készítõ barátomnak , nagyon boldog születésnapot ,. sok erõt , hogy még sokáig meg tudja tartani a vasat ,.
|
fazeratti | 25583 | 2013. július 25. 23:16 | Válasz erre: 25580 |
Szevasz! Nekem ezres 2001-es fazerem van.Amióta nem Castrol Racing1 van benne (full szintetikus),azóta hangos.R1-essel motorozó kolléga ajánlotta és igaza volt:-),nem a félszintetikus jó bele igazán,amit a gyár is ajánl,hanem ez.Most Motul van benne,de nem az igazi.Olajcserénél újra Castrolt kap,azt szereti:-) |
Spapa | 25582 | 2013. július 23. 18:57 | Válasz erre: 25580 |
Ja, enyém is ilyen az 1000-es. Meg 2002-es is. 107 ezer km. Határozottan le, és csatt. De jól müxik. :-)
|
murnyul | 25581 | 2013. július 23. 14:03 | Válasz erre: 25580 |
�Ez teljesen normális jelenség. Az olaj sokat számít,de jót raktál bele. |
Norbi02 | 25580 | 2013. július 17. 23:49 |
2002-es Fazer 600-asom idõnként kicsit csattanósan veszi a 1. fokozatot néha könnyedén. Minden Fazer ilyen? Lehet valamivel finomítani a váltón? Olajat most cseréltem (Motul 5100) es szûrõt is. Kicsit jobb lett, de még lehetne könnyedebb. Elõre is köszi. |
Oliver600 | 25579 | 2013. július 16. 13:00 | Válasz erre: 25576 |
Nap1: http://goo.gl/maps/wLZcJ Nap2: http://goo.gl/maps/ygN6C Ezen a napon egy délutáni fürdés a Medve tóban: Nap3: http://goo.gl/maps/la3uw Nap4: Haza |
Oldi | 25578 | 2013. július 15. 23:06 |
A jó franc essen bele, hogy nekem mindig akkor, és azért kell dolgoznom, amikor a "rendes" emberek pihennek... Már megszokhattam volna, mert így megy már több, mint 30 éve, de mégsem!..:-( |
AkosNagy | 25576 | 2013. július 15. 19:44 | Válasz erre: 25573 |
Merre, mennyit, minek? :D Felõlem :) Csak részleteket! |
goimo | 25574 | 2013. július 15. 18:45 | Válasz erre: 25573 |
A hosszú,ünnepi hétvégén Aug. 17-20.-ig lehet engem is érdekelne.
|
Oliver600 | 25573 | 2013. július 15. 18:06 |
Na Aug. 8-11, Erdélybe túra. Akit érdekel szóljon. Nyúl, Ákoska? |
Oldi | 25572 | 2013. július 15. 17:46 | Válasz erre: 25571 |
Tudom, hogy nem engem kérdeztél, de ha Nektek mind1, egy héttel késõbb még talán képes lennék "csapódni"...:-) |
jogerõs | 25570 | 2013. július 13. 22:54 | Válasz erre: 25561 |
Szia! Én szegedi vagyok,de még életemben nem láttam itt ezt a motort. Talán a Yamaha Kalmárnál lehet beadva bizományba,vagy nem tudom. Na evvel aztán sokat segítettem igaz? Szia! |
goimo | 25569 | 2013. július 13. 22:27 | Válasz erre: 25562 |
Motorozni kellene......többet.....és együtt! :) |
freemailpeter | 25568 | 2013. július 13. 21:39 | Válasz erre: 25565 |
Nah kipihented a magad Honda gyilkos? sarokban állás volt egész nap? ASSZONYTÓL KAPTÁL A FEJEDRE MI?:) |
freemailpeter | 25567 | 2013. július 13. 20:57 | Válasz erre: 25562 |
Nyuszi nem siránkozni kell... hanem valamit tenni...
|
freemailpeter | 25566 | 2013. július 13. 20:53 | Válasz erre: 25564 |
szerintem hülyeséget beszélsz:) Most tényleg röhöghet rajtad:) |
krisztian.fz6 | 25564 | 2013. július 13. 20:29 | Válasz erre: 25562 |
Ilyenkor mindig az jut eszembe, mikor az utolsó, egyik õszi fazertaliról ki volt "tiltva", mert már téliesítette a motorját, és csak autóval tudott volna eljönni. Ez annyira gáz volt. :-(
|
Page | 25563 | 2013. július 13. 19:41 | Válasz erre: 25562 |
Nyúl! Mikor írtál ide utoljára? Karcsi bácsi nem forog, csak röhög. Úgyhogy nyugi! |
murnyul | 25562 | 2013. július 13. 18:21 |
Bakker a Karu forog a sírjában inkább szüntessük meg ezt a topicot!! Ez maga a halál! |
Balu | 25561 | 2013. július 5. 22:56 |
Sziasztok! Errõl a géprõl tud valaki valamit ? http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_fz6_fazer_s2-7030469 |
freemailpeter | 25558 | 2013. július 3. 20:11 |
Vén versenyzõ kerestetik! milyen volt az elsõ hungaroringi motorozás? |
freemailpeter | 25557 | 2013. június 22. 22:04 | Válasz erre: 25556 |
gyári túraplexi biztos segít valamit, plusz egy csendes sisak
|
Norbi02 | 25556 | 2013. június 21. 08:13 |
Mit tudtok javasolni szélzaj ellen? (2002-es 600-as a Fazer) Túraplexi segít rajta? Mi a tapasztalatotok? Honnan érdemes túraplexit beszerezni? (A boltokban néztem ott kb 24000Ft körül vannak) |
Oldi | 25555 | 2013. június 15. 00:16 |
Na. Sziasztok! Ha valakinek van valami szimpatikus túra kiírása mondjuk szeptember elsõ felére (elõször akkor érnék rá), ne tartsa vissza! ..: |
Norbi02 | 25554 | 2013. június 15. 00:05 | Válasz erre: 25553 |
Köszönöm. Olajszûrõben is van valami fontos tudni való vagy az mindegy? |
murnyul | 25553 | 2013. június 14. 20:52 | Válasz erre: 25552 |
Csak MOTUL olaj 5100-s vagy ha van pénzed 7100-s.
|
Norbi02 | 25552 | 2013. június 14. 01:03 |
Sziasztok! Fazer 600 (2002-es)-ben szeretnék olajat cserélni. Milyen olajat ajánlotok? Elõre is köszi, Norbi02 |
Fiu | 25551 | 2013. június 10. 16:58 |
Sziasztok valaki esetleg valaszt tudna adni az elobbi kerdesemre? (2006 - 2007 befecskendezo kulombseg fz1s-en) koszi |