klimas | 440 | 2013. május 4. 20:50 |
Sziasztok! A segítségeteket, véleményeteket kérem! Találtam egy vidéki márkakereskedésben sötétzöld(?) 2005-s pant, nagyon kevés km-rel és eléggé felcuccolva 2 milla alatti áron. Nekem gyanúsan olcsónak tûnik!! Ha megnézem, mi az ami árulkodó lehet esetleges sérülésre? |
edvart | 438 | 2012. november 14. 20:58 |
Hello Kaptam olajat. Motul GEAR MB SAE 80W mineral API GL-04 Ez jó lesz sztetek? Köszi! |
edvart | 437 | 2012. november 13. 20:41 |
Hello Az elözô témával kapcsolaban,mêg annyi kérdésem lenne, látom a könyvben hogy SAE 80 olajat irnak elô.Ti milyen márkát ajánlottok? Nézegettem a netten,de ott Sae80w-90 találok,az nem biztos hogy jó bele.köszi! |
pan | 436 | 2012. november 11. 18:40 | Válasz erre: 434 |
Mi ellõt azzal jössz hogy hülyeséget írok legalább vedd a fáradtságot és olvaszd el figyelmesen az 1300 as kézikönyvét fõként a 84 és oldalon található táblázatot ami szerint 12000 km ellenõrzés vagy csere,24000 km ellenõrzés vagy csere,36000 km nél feltétlenül csere. Akár hogy is nézem 30000 km rõl szó nincs sehol nem tudom honnan vetted. Egyébként az angol használatiba 12800 km:25600 km:38400 nél szerepelnek az átvizsgálások illetve cserék,ezért írtam a 13000 km de 36000 km feltétlenül csere.
|
edvart | 435 | 2012. november 11. 18:13 |
Köszi a válaszokat! Egyébként ma unalmamban elôkeresetem a kézikönyvet , és abban is 36 ezernél jelöli a cserét. Köszi mégegyszer! |
zenesz1 | 434 | 2012. november 11. 12:17 | Válasz erre: 433 |
Na most akkor tesookam ekkora hûlyeseget ne irjal :-)))))) 30 000 ezer km meg a korabbi evjaratoknal is lasd ST 1100 |
edvart | 432 | 2012. november 10. 23:13 |
Hello ! kérdésem lenne ,ST1300 (2002) 36000km Mikor kell cserélni a kardán hajtásházban az olajat ? Köszi |
Motogirl | 431 | 2012. szeptember 17. 23:47 |
Sziasztok! Ha valakit érdekel egy jó kis Pan...! :) http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_pan_european_st_1100-6176059 |
edvart | 430 | 2012. szeptember 9. 21:37 |
Hali Keresem, pár napja elszaladtunk egymás mellett ,itt Vámospércsen ,egy szürke Pánnal . Valahol itt a környéken lakik,( Újléta ,nyirség stb. ) Jó lenne találkozni ! |
zenesz1 | 429 | 2012. augusztus 29. 15:30 | Válasz erre: 428 |
Igy van, igaz amit te is irsz, nekem bejött a pilot rod ll . több mint 15 van benne. A Pan baratomnak asszem pont ez a bridgestone nem jött be, most tegyel igazsagot es ajanjal vmit a közeljövöben, jobb ha az ember csenben marad. Ezentul en ezt teszem :-) |
TPali | 428 | 2012. augusztus 29. 13:36 | Válasz erre: 424 |
Hát nem tudom, valóban igaz a pap meg a papné esete, mert már 20e km-t gurultam a Bstone-nal és még van benne egy-két km. Nem csúszkál, jól tapad (még). Szóval a gumi választásba nem nagyon lehet bele szólni, mert ha perec lesz a vége, jön a bûnbak keresés. Az biztos, hogy érdemes a márkaszervízre hallgatni, pl. a Kisti-re :-)).
|
zenesz1 | 427 | 2012. augusztus 28. 09:02 | Válasz erre: 425 |
Emzse ! Ne halgass senkire valassz magadnak gumit amit te jonak latsz, es tetszik, ha esetleg nem jön be okolhatod magadat. En se adok seninek tanacsot többet gumi es Kopo alkatresz ügyben, nem ajanlok markat ami nekem bejött , mert ha neki nem jön be , esetleg teged "okol" !!!
|
zenesz1 | 426 | 2012. augusztus 24. 22:42 |
Megint a gumi okoskodas :-)))) elvezem. Kinek a pap kinek a paplan.
|
pan | 424 | 2012. augusztus 24. 18:41 | Válasz erre: 421 |
Metzelert tegyél ha jót akarsz magadnak,száraz úton tökéletes vizes úton még jobb akár hogy húzod neki nem fog megcsúszni próbálkoztam egy pár gumi márkával de a Pánra csak ez jött be.A Brigestone egy nagy szar ere a motorra.
|
emzse | 423 | 2012. augusztus 23. 22:25 | Válasz erre: 422 |
Hello,köszi az infot,majd kitalálom melyiket teszem fel. Üdv. |
edvart | 422 | 2012. augusztus 23. 21:34 |
Hali Próbáltam már pár abroncsot (Bridgeston ,2 x-er,nem rossz ,most Michelin ,pilot van rajta ,sztem.nem rossz ) Volt rajta Continental Road attack ,csak azt ne !!!! Mire rájöttem miért imbolyog a motor 100 fölött , ( Okosak Hollandiából azt javasolták vegyem le ,mert kicsi a terhelési indexe .Levettem ,probléma ,megszûnt. De ha nem igaz ,akkor nem én találtam ki !!! Egyébként Hayabusámon is használtam ,jó tudom más kategória ,de kurva hamar elkopott ,pedig nem gyilkoltam .ennyi ! |
emzse | 421 | 2012. augusztus 23. 18:56 | Válasz erre: 419 |
Sziasztok! Zsolt vagyok,a Pan-omon a gyári Bridgestone hátsóval a Dolomitokban 11 e-nél ugyanígy jártam.Most szeretnék rá valamilyen komolyabb abroncsot.De milyet? Sziasztok! |
edvart | 420 | 2012. augusztus 22. 13:13 |
Hali Nem semmi ,én akkor lehet jobban megúsztam ???? Nekem csak a felni hajlott el a Transfogarason !! |
O.J.SIMSON | 419 | 2012. augusztus 21. 09:12 | Válasz erre: 398 |
Sziasztok! 16000km Transalpina-Transfogarason elszált!
![]() ![]() ![]() |
edvart | 418 | 2012. augusztus 20. 21:08 |
Ezt találtam ,remélem nem lesz gond vele ! http://www.ebay.co.uk/itm/Honda-ST-1300-pan-european-rear-brake-disc-/271023346518?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item3f1a401356 |
zenesz1 | 417 | 2012. augusztus 19. 20:40 | Válasz erre: 416 |
Na Prima, az is jo, de ha tenyleg bontott gyarit talalsz , sztem az azert riziko, mert altalaban balesetes gepeket robbantanak szet es kerdeses hogy nem e üt (serült) a tarcsa. Bar hatsonal kicsi az eselye a serülesnek, jobban elöl. Meghat ha talasz is keves km legyen benne...stb. Itt is nezdd meg : ebaymotors.com vagy ebay.com
|
edvart | 416 | 2012. augusztus 19. 16:09 |
Köszi ! találtam az oldalon,a Metal Gear típust (20-585 ) ismered ? Kerestem bontott gyárit ,azt viszont nem igazán találtam . |
zenesz1 | 415 | 2012. augusztus 18. 22:27 | Válasz erre: 414 |
www.ebay.at vagy honda.at/händlersuche itt talalsz.
|
edvart | 414 | 2012. augusztus 18. 21:30 |
Hello ! Valakinek lenne -e ötlete ST1300 hátsó féktárcsára ? ( 2004-es ) |
zenesz1 | 413 | 2012. augusztus 12. 08:55 | Válasz erre: 411 |
Ha nehezen is :-)) azokat meg föleg szeretem, (laikus) aki jobban tudja mint a szerelö es mondja neki hogy mit hogyan csinaljon, na az ki is maradhat. :-)
|
genier | 411 | 2012. augusztus 11. 19:17 | Válasz erre: 407 |
Sikerült megértened a hozzászólás lényegét... :-))) |
pan | 410 | 2012. augusztus 11. 17:04 |
Itt pedig az 1100as kézikönyve.http://www.pan-europe.utvinternet.ie/owners_manual/maintenance.htm
|
pan | 409 | 2012. augusztus 11. 16:48 |
Akinek nincs a motorjához használati utasítás ,azoknak itt mellékelem a linket ahonnan letölthetõ ingyenesen a lassú letöltéssel az ST1300 as hoz ,nekem csak angolul van meg ,minden információ benne van mikor mit kell ellenõrizni stb. http://data.hu/get/5438774/Honda_ST1300_A_OwnersManual.pdf
|
zenesz1 | 408 | 2012. augusztus 11. 10:03 | Válasz erre: 407 |
Akkor rövidebben, akinek van penze több millios luxusra, es varial utanna 20 E forinton, azt sajnalom, de ez nem orszagfüggö. :-) Igy talan erthetöbb. |
wigand | 407 | 2012. augusztus 11. 09:21 | Válasz erre: 406 |
Ha ausztriai motor-szerelõ/-kereskedõ lennék, én is ezt mondanám.
|
zenesz1 | 406 | 2012. augusztus 10. 08:44 |
Mindenki varial, hogy mikor mit es mennyi kilometernel neztek meg allitottak, a szervizkönyben le van minden irva kilometerre pontosan vagy, evre, ugy kell csinalni es akkor a lelkiismeret tiszta marad. Sztem a tervezök es a gyartok jobban tudjak, mint pld a joska akinek van egy panja hogy mikor es mennyit kell csinalni. Ha elöiras szerint visszük szervizbe vagy szerelöhöz persze ez megint kerdeses hogy hova ???? akkor sok bosszusagtol megmenekültök. Aki Pan-t vesz akar a regit vagy az ujat, az ne sporoljon a szervizköltsegen. |
Don | 405 | 2012. augusztus 9. 20:32 |
Sziasztok! Én 92000-rel vettem és nem állítottam szelephézegot, de lehet hogy az elõttem lévõ gazda csinált.Most 102000 van benne ,azt hiszem a télen leellenõriztetem. A gumi Bridgestone BT 021 volt azt 7-8000 alatt koptatta, most Michelin Pilotroad 2-t vettem, egyelõre negyon jó a tapasztalato, megjártuk Szlovéniát ,kicsit az olaszokat meg Horvátországot. Mindenhol jól teljesített!! |
wigand | 404 | 2012. augusztus 9. 20:22 |
Sziasztok, most ellenõriztettem 40.000-nél (elõször) a szelephézagot, rendben volt, nem kellett állítani. i |
GyImi | 403 | 2012. augusztus 9. 14:10 | Válasz erre: 402 |
Szia! Évente 2 - 3 túrára. Most például az aug. 18 - 20 között Honda Dream által szervezett Õrségire megyünk. Egyébként a feleségemmel nagyon szeretünk egyedül (egy motorral) is menni. Imre |
HuliErika | 402 | 2012. augusztus 8. 20:48 | Válasz erre: 400 |
Szia! Neked is köszi a hozzászólást! Ti sûrûn túráztok? |
HuliErika | 401 | 2012. augusztus 8. 20:46 | Válasz erre: 399 |
Sziasztok! Köszi a tanácsot,valószínû mi is ennél maradunk! Jártok sûrûn túrázni?Kiírt túrákra vagy inkább baráti társasággal mentek? |
GyImi | 400 | 2012. augusztus 8. 11:16 |
Szevasztok! Az én gépemen (ST1300A) is Z6 van és maximálisan meg vagyok vele elégedve. Most lesz csere érett 16000 km után és most is Z6 fog rákerülni. A guminyomást 2,8 - 2,9 re szoktam fújni. Jelenleg a gépben 32000 km van, a szelephézagot meg ilyeneket még nem nézettem, de úgy gondolom 50 e km-ig nem is fogom. Nem egy pörgõs géprõl van szó, amely megköveteli a sûrûbb felülvizsgálatot. Nekem ez elõtt egy Suzuki GSX 1400 volt, de szintén 34000 nél még teljesen gyári értéken volt a szelephézag. Beszéltem Pán tulajokkal, akik 70000 nél még gyári értékrõl beszéltek, így ehhez tartom én is magamat. Bár sokat számít a motor használati módja, de úgy gondolom akinek ilyen gépe van az nem a ringen zavarja, hanem normál túrázós tempóban használja. |
wigand | 399 | 2012. augusztus 6. 17:35 | Válasz erre: 398 |
Sziasztok, én Metzeler Z6-ot használok. A hátsó kb 12ezret szokott elmenni. Vízen is jó, szárazon is. Én azt kérdezném, hogy ki milyen gyakran szokott szelephézagot állítani, ill. szokott-e eltérés lenni a gyáritól? wi |
HuliErika | 398 | 2012. augusztus 6. 09:02 |
Sziasztok! Nem túl régóta,de követem e Pan-os fórumot.Nekünk 1100 St van tavasz óta,sokat mentünk vele,s most megérett a hátsó gumi a cserére.Szívesen olvasnék a tapasztalatokról,ki milyen gumit tart jónak. Ezúton szeretnénk a társasághoz csatlakozni,és akár túrázni is,ha nincs kifogásotok ellene.Egyébként én csak utas vagyok,de motorozni imádok!/A gumis tapasztalatokat nem én fogom értelmezni,azt átpasszolom a páromnak/Örülnék,ha megélénkülne a fórum,jó lenne sûrûbben olvasni Rólatok,ki merre gurul,ki csatlakozna,vagy kihez lehet csatlakozni,hogy ne érezzük kívülállónak magunkat a régebbi tagok közül. |
genier | 397 | 2012. július 23. 20:07 | Válasz erre: 395 |
Az elsõ egyértelmûen kuka, a hátában meg még van 3k km. Talán. |
edvart | 396 | 2012. július 22. 15:57 |
Hali. Igazából nem is kopâssal van a gond sztem,inkább a sully miatt, pikkelyesedik a gumi külsõ pereme. |
s.csaba67 | 395 | 2012. július 22. 11:31 | Válasz erre: 394 |
A leírtak mellett ilyenek ezek a gumik 17e km-rel
![]() ![]() ![]() |
s.csaba67 | 394 | 2012. július 22. 10:57 | Válasz erre: 389 |
genier, pont ez az érdekes: elõl hátul 290kPa-t ír a könyve (ST-1300A) hidegen, ahogyan edvart is írta. |
s.csaba67 | 393 | 2012. július 22. 10:52 | Válasz erre: 391 |
6k az nagyon kevésnek tûnik. Még utassal is. A szerpentinek sztem pont hogy jót t esznek az élettartamnak. nem csak a közepe kopik :) És pont ezért is gondolom, hogy a túl keményre fújt abroncs nem olyan faxa: a közepe hamar elkopik, + általában is kisebb a tapadó felület. Tévedés joga fenntartva :) de engem inkább a gyakorlat szokott meggyõzni mint az elméleti okoskodás, ezért is megyek 2,4-el :) |
s.csaba67 | 392 | 2012. július 22. 10:49 | Válasz erre: 389 |
Igen, valóban 2,9-et ír a könyve, de sokkal stabilabbnak érzem így. Kanyarokba is "szebben esik be". Jó dolog a könyv, de az úton többet megyek mint a könyvben :))) nekem elég meggyõzõ, hogy koptatócsavaron megyek kanyarban, egyenesben pedig stabil. A manõverekre pedig jól reagál. Am lehet az is játszik, hogy könnyû rider kategória vagyok: 74kg +nem magamtól találtam ezt ki, a szervizes srác javasolta - gondoltam 1 próbát megér, és bevált. |
pan | 391 | 2012. július 21. 14:24 | Válasz erre: 381 |
Sziasztok,tavaly az 1.1es Pánra Bt 023 as gumikat raktam,a hátsó 6000km ment el ,a tapadása nagyon jó volt,igaz hogy csak két személlyel motorozok,és 80%ban csak szerpentinezünk de ez szerintem akkor is kevés.Eszt az évet az 1.3 as Pánnal már Metzelerel teszem meg ,majd kiderül menyit bír.
|
edvart | 390 | 2012. július 20. 22:04 |
Hali Valaki járt már austriában ( Tirol ) 186 - sos uton végig olaszországig? |
genier | 389 | 2012. július 20. 17:28 | Válasz erre: 386 |
Nem vezet jóra, ha eltérsz a gyári elõírástól, személyes tapasztalatom. Elõl 2,5, hátul 2,9. |
edvart | 387 | 2012. július 20. 14:41 |
Hi Az nekem elég kevésnek tûnik,annyi nyomásnál ,hajlamos sétálni ,én e-h 2.9 nyomom :) Ügy érzem annyi kell bele ! Köszi ! |
s.csaba67 | 386 | 2012. július 20. 11:55 | Válasz erre: 384 |
Hi én hidegen 2,3-2,4-re fújom elöl, hátul Hogy ez optimális-e, azt nem tudom, de nekem ez vált be. |
edvart | 384 | 2012. július 20. 10:33 |
Hello ! s.csaba67 Érdekelne mennyi szted. az optimális guminyomás ?? Köszi |
s.csaba67 | 383 | 2012. július 20. 06:34 | Válasz erre: 382 |
Az tény hogy többnyire túratempóval megyek, de soxor utassal. Néha-néha azért a kisördög görcsbe rántja a jobb csuklóm :)) Egyszóval inkább elegánsan gurulok mint "állatkodom" :) Úgy gondolom hogy a guminyomás megfelelõ beállításán is sok múlik ám! |
genier | 382 | 2012. július 18. 18:36 | Válasz erre: 381 |
Ez igen érdekes, mert láttam olyat, aki 10k-nál cserélte... OK, õ ment vele, ha nem lett volna utasa, lehet, lemaradtam volna. |
s.csaba67 | 381 | 2012. július 18. 12:23 |
Sziasztok kollégák :) Ritkán járok ide, mert nem sok idõm van ilyesmire - lehet sûrûbben kellene. Örömmel láttam hogy beindult a Topic. Kicsit megkésve de a gumi témához csak annyit, hogy az eredeti Bt-020-ban nekem már 17e km van, és a hátsó még jó is. az elsõ van kicsit megkopva, de mivel óriás túrára idén már nem nagyon számítok, talán ezt a szezont még kibírja (a hátsó tutti) Ha valakit érdekel van eredeti angol nyelvû workshop manual-om ;) ST-1300-hoz (esetleg segíthet a hibabehatárolásban) Széles utat |
edvart | 380 | 2012. július 18. 08:43 | Válasz erre: 379 |
Köszönöm a tippet ,Egyébként tegnap este beszéltem telefonon a kisti topic társsal ,Valószínûleg Pestig kel mennem a problémámmal . Csak valaki oldja meg ,aki ért hozzá ! |
genier | 379 | 2012. július 17. 21:22 | Válasz erre: 372 |
szerintem simán ki kéne pucolni a hátsó féknyeregbõl a dzsuvát. A betétcsere után a belerakódott kosz miatt nem mentek vissza rendesen a dugattyúk, ezért a jó méretû, új betéteket simán nekinyomják a féktárcsának, ezért van az "Ikarus hang" és ezért melegszik a tárcsa fékezés nélkül is. Én a 700-as Deauville-n kétszer is megszívtam ezt, így. kisti topictárs az egyiknek tanúja is volt... :-)) |
kisti | 378 | 2012. július 17. 18:16 | Válasz erre: 377 |
JH2SC51C*4M200002 - JH2SC51C*4M200179 JH2SC51A*4M200003 - JH2SC51A*4M202569 JH2SC51B*4M200001 - JH2SC51B*4M200354 ezeket a vázszámokat érinti, nézd meg a sajátodét beleesik-e. |
kisti | 377 | 2012. július 17. 16:47 | Válasz erre: 372 |
Szia, ellenõriztesd a fékerõ elosztó szelepet (PCV szelep) ,mert a Pán-oknál elõfordul hogy nem engedi el a féknyomást a hátu hátsó fékrõl .Volt is egy visszahívás erre!
|
VVLaci | 375 | 2012. július 17. 10:30 | Válasz erre: 374 |
Egészen biztosan más a súlyeloszlása a két motornak, a tiéden többet lassít a hátulja. Errõl a méretes tárcsa is árulkodik! A Pan-on a sok burkolat is csökkenti a hõleadást. Ha menet közben nem súrol a fékbetét, nem érdemes vele foglalkozni. Esetleg még az agyrészt is megvizsgálnám, akadály nélkül viszi-e el a hõt a kerék irányába. |
edvart | 374 | 2012. július 17. 10:21 |
Hello VVLaci ! Végül is ebben igazad van ,csak amint írtam ,összehasonlítva a két motor féktárcsáját, merõben eltérõ a melegedés . Az is dual fékkel van szerelve, ezért is gondolom hogy hasonló a mûködésük ,és az enyém az szinte tüz forró ugyan annyi ut megtétele után ,fékezés nélkül ! A féktárcsa vastagságával semmi gond . Köszi a hozzászólást :))) |
VVLaci | 373 | 2012. július 17. 08:06 | Válasz erre: 372 |
Üdv! Ha fékezés nélkül nem fog a betét, akkor valóban jól mûködik. Én megnézném a hátsó tárcsa vastagságát, nem ment-e minimum alá. Egyébként pedig a féknek az a dolga, hogy a mozgásból hõt csináljon. (Sajnos visszafelé nem mûködik!) :-))) |
edvart | 372 | 2012. július 16. 22:46 |
Sziasztok ! Egy kis segítségre ,vagy tanácsra lenne szükségem ! 2005-ös Pan-om van ,alõzõleg már kérdeztem ,milyen fékbetétet tegyek hátra .Zenész tanácsát megfogadva,vettem szinter betétet .betettem ,viszont köv. a problémám : Azt tapasztaltam,hogy miután bemelegszik a fékrendszer pár km.megtétele után,a hátsó féktárcsám tüzforró ( fékezés nélkül is ) Itt Debrecenben elvittem egy szerelõhöz ,aki sztem meg sem nézte ,azt mondata semmi baja .Szerinte ! Az én véleményem viszont más ,mivel ha már majdnem megállok ,akkor fura nyekergõ hang jön a féktól,talán ahoz a hanghoz tudnám hasonlitani,mint a régi dobfékek amit adtak . Kipróbáltam ugy hogy 10km-t fékezés nélkül,nagyobb sebességgel ,miután megálltam ,és megnéztem a tárcsákat ,az elsõk szinte langyosak voltak,mig a hátsó az mint a vasaló melegen.Gondoltam arra hogy nem e deformálódott ,de akkor rázna sztem ! Amit tapasztaltam már régebben ,nem tudom van e köze hozzá,teljesen megállás elõtt ,ha csak a hátsó féket taposom szaggatottan ,akkor azt érzem mintha a bal elsõ fékmunkahenger felett elhelyezett ,nem tudom mi az ,csak gondolom valami fékerõ elosztó lehet ,az kattan egyet ,minden fékezéskor .Haveromnak XX1100 van ,neki is ugye hasonló a fékrendszere .Neki nem melegszik fékhasználat nélkül a tárcsa .ezért nem értek egyet az itten véleménnyel ! Nem hiszem hogy természetes állapot ez igy . azt is megnéztük ,fel állitott állapotban hogy a fékmunkahenger nem e ragad ,de ott sem tapasztaltunk semmit ,ill.menet közben sem lehet igazán észre venni hogy fog a fék .Teljesen tanácstalan vagyok ! Itt senki sem ért hozzá szerintem !De valami nem tuti az biztos ! Köszi a segítséget ,ha tudtok ! |
zenesz1 | 371 | 2012. június 18. 06:00 | Válasz erre: 370 |
ez a cikkszamu ferrodo amit irsz az nem szinteres ezert nem jo, tul kemeny es megeszi neked a tarcsat.
|
edvart | 370 | 2012. június 17. 23:08 |
Elõtte trw betér volt benne MCB705LF azzal nem tapasztalta ezt ! Lehet nem értettek hozzá ,Unixtól vettem katalógus alapján a Ferrodot
|
edvart | 369 | 2012. június 17. 23:05 |
Igen sikerült vennem FDB2098P szörnyû hangja van, olyan mintha dobfék lenne
|
zenesz1 | 368 | 2012. június 17. 23:00 | Válasz erre: 364 |
Ha esetleg nincs a Budgetbe a gyari akkor jol "bevallt" a FERRODO , de vigyazz csak szintereset vegyel !!! a cikkszam : FDB 209 8 ST , elsö hatso egyforma, A gyariban a külömseg hogy a hatso betet a szinter 2 mm-el vastagabb. |
zenesz1 | 366 | 2012. június 17. 22:52 | Válasz erre: 364 |
Ezen a cikkszamon meg tudod rendelni, de ne Mo-on rendeldd meg mert dragabb :-) 06455-MCS-G02 a hatsoet nem tudom kivüröl pill es utanna nezek.
|
zenesz1 | 365 | 2012. június 17. 22:43 | Válasz erre: 364 |
Originalt , mast ne tegyel bele, nem eri meg nem akkora az arkülömbseg ,es hogy ABS? az mindegy ,egyforma van bennük. Az abs nelküliek ritkak mint a feher hollo, csak keleti orszagokba talalod meg öket.
|
edvart | 364 | 2012. június 17. 22:35 |
Üdv mindenkinek ! Annyi lenne a kérdésem ,milyen fékbetétet javasoltok ( Persze gyárin kívül ) St 1300pan ABS -hez ? Kösz :-) |
zenesz1 | 362 | 2012. április 15. 20:55 | Válasz erre: 361 |
Kösz azt mar neztem, mar a tesookam felhivta ra a figyelmemet :-)
|
Szmore | 361 | 2012. április 15. 20:14 |
A sportmotoron van egy 1100 es idomok nélkül svájci pappírral 145 ezer.
|
zenesz1 | 359 | 2012. április 9. 12:48 |
Szep Napot Pan csapat!! Keresek ST 1100. STX 1300-as gepeket, kor ,km, serült ,magyar vagy külföldi papirokkal, minden ajanlat erdekel. |
zenesz1 | 358 | 2012. március 29. 21:38 | Válasz erre: 356 |
Szerintem olyan szerelönek kellene megcsinalni aki ert is hozza. ezt kerdezted na most akkor hogyan tovabb? Tavdiagnozist meg en sem tudok adni bar nagyon szivesen segitenek. (nezd meg a szivotorok es karburatorok közötti gumi összekötök nem e repedtek vagy egyaltalan jol fenn vannak e ? )
|
zenesz1 | 357 | 2012. március 29. 21:33 |
Szep estet Pan European fans !! Ha valakinek kedve van az itteni programmokon resztvenni gurigazni, a kontakt telszamom 0043 650 500 33 55 a Masodik mail cim tibi.kozma@gmail.com ![]() |
Szmore | 356 | 2012. március 29. 18:17 |
Na a karbik szétszedve sterilizálva beálitva. De a bringa csak döcögve jár! Pipa lehuzigatás álla fater Lada módszer. A jobb oldala a motornak gyakorlatilag nem dolgozik, pedig szikra van ezt saját bõrömön tapasztaltam! Na most akkor hogyan tovább?
|
genier | 355 | 2012. március 25. 20:01 | Válasz erre: 353 |
Én ezt kifejezetten élveztem a 18 éves, 600-as Transalpomon... :-))) |
kisti | 354 | 2012. március 25. 19:31 | Válasz erre: 353 |
Valószínûleg elszegényedik a keverék, ezért durrog, amit okozhat(bár nem írsz futástelj.-ményt) pl.akár kopott pillangószelep tengely is. érdemes lenne a karburátorokat a szinkronon túl is vallatóra fogni, vagy esetleg valamelyik szelephézagod kicsi. |
Szmore | 353 | 2012. március 25. 19:15 |
Üdv mindenkinek! Tanácsotokat kérném az alábbi problémámhoz. Honda st 1100 as motorbiciklimmel volna problémám. Gázelvételkor vagy motorféken bele „durrog „a kipufogóba és elég egyenetlen alapjárat. Új gyertyák,új légszürö, szinkronizálás (már háromszor!) motorikusan rendben, a kompreszio gyári értéken, kipufogó makulátlan. „Látóemberek”azt mondták 12 éves ez már ilyen korba normális! Szerintem ez marhaság, avval tisztába vagyok, hogy egy ilyen „öreg” motor nem rúgja szét s karámajtót. De attól még lehet sima alapjárata és nem kéne pöfögni, mint egy jó csoppernek. Elõre is kösz a tanácsokat.
|
zenesz1 | 352 | 2012. március 13. 07:31 | Válasz erre: 351 |
Hat igen, ez jo szokas, verjük at a vevöt aztan gyorsan megazdagodunk, erröl mar beszelgettünk sokat, ott is törvenybe kellene azt hozni, hogy: ha bebizonyosodik hogy karambolos javitott jarmüvet (hibatlannak minösitve) , vagy visszatekert oras cuccot adnak el, az büntetendö.
|
Don | 351 | 2012. március 13. 06:31 | Válasz erre: 349 |
Szia! Itt olvastam én is sztorit,valahol meg kell hogy találd . Még magam is szörnyûlködtem hogy mi módon vágták át! |
galoscsabus | 349 | 2012. március 12. 21:38 |
Üdv Pán-népe! :-) Nem tud valaki bármi infót arról a személyrõl, aki tavaly-elõtt a veszprémi Tatay kereskedésben megvette a Pan-omat? Szegény hívott egyszer, de sajnos elkevertem a számát. Kíváncsi lennék rá, hogy mi lett a vége a dolognak. Az történt, hogy a gazdasági TK-s motoromat valami donorból talpra állították, majd eladták neki sérülésmentesként, aztán nagyobb tempónál le akart menni az útról a paripa :-(( |
zenesz1 | 347 | 2012. március 12. 20:29 | Válasz erre: 344 |
en igy oldottam meg, hogy jobban lassanak, nekem az iranyjelzöim is egnek 5 w-on , iranyjelzesnel megy hozza a 21 watt, + a ledsor, aki ezt nem latja meg, na az tenyleg vak.
![]() |
Don | 345 | 2012. március 11. 20:28 | Válasz erre: 344 |
Keress a vaterán úgy hogy stroboszkóp,találni fogsz nagyon egyszerû de szerintem feltûnõ ledes cuccokat:-)
|
Szmore | 344 | 2012. március 11. 18:43 |
Ez a ledes dolog jó ötlet, érdekelne engem is. Egy külön kapcsolóval kombinálva már ÉBERÉKKEL is lehetne „alkut kötni”. És az éjszakai más pofájába világítok probléma (amivel én is egyet értek) is megoldódna.
|
Don | 343 | 2012. március 11. 13:04 | Válasz erre: 342 |
Raktam fel pluszba ledsort a lámpa alá,kicsit feltûnõbb. Még a tükrökre akarok valami szúrófényt rakni,a vaterán láttam. |
Oldi | 342 | 2012. március 10. 00:26 | Válasz erre: 340 |
Akkor nekem folyamatosan szerencsém van, hál' Istennek! Pedig SOKKAL többet ér bármilyen agresszív hangos kipufogónál!!! Talán megpróbálnék valami nem alsókategóriás led-cuccot felszerelni, bár az sem legális.... (Errõl többet asszem Macko kollega tudna mesélni) . |
Szmore | 341 | 2012. március 10. 00:19 |
Le vagyok hangolva. Nem vagyok az a tipikus jogkövetõ, de úgy látom ez a lámpa „tuning” elég necces. Marad az UV cucc, sisakra sárga villogó, az ülepembe egy csillagszóró.
|
Don | 340 | 2012. március 8. 06:38 |
Én is mindig játszom a gondolattal, de aztán el is vetem. Az autómból ki kellett vennem, új mûszakira köteleztek és sokba fájt.
|