20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Pan European
Következő oldal

Balu 441 2013. május 6. 05:00   Válasz erre: 440
Az inkább kéknek tûnik :)
már ha ez segítség ... :)

    

klimas 440 2013. május 4. 20:50  
Sziasztok!
A segítségeteket, véleményeteket kérem! Találtam egy vidéki márkakereskedésben sötétzöld(?) 2005-s pant, nagyon kevés km-rel és eléggé felcuccolva 2 milla alatti áron. Nekem gyanúsan olcsónak tûnik!!
Ha megnézem, mi az ami árulkodó lehet esetleges sérülésre?
    

calypso 439 2012. december 24. 06:08  
Kellemes Kárácsonyi Ünnepeket kívánok mindenkinek!
    

edvart 438 2012. november 14. 20:58  
Hello
Kaptam olajat.
Motul GEAR MB SAE 80W mineral
API GL-04
Ez jó lesz sztetek? Köszi!
    

edvart 437 2012. november 13. 20:41  
Hello
Az elözô témával kapcsolaban,mêg annyi kérdésem lenne, látom a könyvben hogy SAE 80 olajat irnak elô.Ti milyen márkát ajánlottok? Nézegettem a netten,de ott
Sae80w-90 találok,az nem biztos hogy jó bele.köszi!
    

pan 436 2012. november 11. 18:40   Válasz erre: 434
Mi ellõt azzal jössz hogy hülyeséget írok legalább vedd a fáradtságot és olvaszd el figyelmesen az 1300 as kézikönyvét fõként a 84 és oldalon található táblázatot ami szerint 12000 km ellenõrzés vagy csere,24000 km ellenõrzés vagy csere,36000 km nél feltétlenül csere. Akár hogy is nézem 30000 km rõl szó nincs sehol nem tudom honnan vetted. Egyébként az angol használatiba 12800 km:25600 km:38400 nél szerepelnek az átvizsgálások illetve cserék,ezért írtam a 13000 km de 36000 km feltétlenül csere.
    

edvart 435 2012. november 11. 18:13  
Köszi a válaszokat! Egyébként ma unalmamban elôkeresetem a kézikönyvet , és abban is 36 ezernél jelöli a cserét. Köszi mégegyszer!

    

zenesz1 434 2012. november 11. 12:17   Válasz erre: 433
Na most akkor tesookam ekkora hûlyeseget ne irjal :-))))))

30 000 ezer km

meg a korabbi evjaratoknal is lasd ST 1100
    

pan 433 2012. november 11. 08:29   Válasz erre: 432
Szia,13000 km ként ,nálad most.
    

edvart 432 2012. november 10. 23:13  
Hello !
kérdésem lenne ,ST1300 (2002) 36000km Mikor kell cserélni a kardán hajtásházban az olajat ?
Köszi
    

Motogirl 431 2012. szeptember 17. 23:47  
Sziasztok!
Ha valakit érdekel egy jó kis Pan...! :)
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_pan_european_st_1100-6176059
    

edvart 430 2012. szeptember 9. 21:37  
Hali
Keresem, pár napja elszaladtunk egymás mellett ,itt Vámospércsen ,egy szürke Pánnal . Valahol itt a környéken lakik,( Újléta ,nyirség stb. ) Jó lenne találkozni !
    

zenesz1 429 2012. augusztus 29. 15:30   Válasz erre: 428
Igy van, igaz amit te is irsz, nekem bejött a pilot rod ll . több mint 15 van benne.
A Pan baratomnak asszem pont ez a bridgestone nem jött be, most tegyel igazsagot es ajanjal vmit a közeljövöben, jobb ha az ember csenben marad. Ezentul en ezt teszem :-)
    

TPali 428 2012. augusztus 29. 13:36   Válasz erre: 424
Hát nem tudom, valóban igaz a pap meg a papné esete, mert már 20e km-t gurultam a Bstone-nal és még van benne egy-két km. Nem csúszkál, jól tapad (még). Szóval a gumi választásba nem nagyon lehet bele szólni, mert ha perec lesz a vége, jön a bûnbak keresés. Az biztos, hogy érdemes a márkaszervízre hallgatni, pl. a Kisti-re :-)).
    

zenesz1 427 2012. augusztus 28. 09:02   Válasz erre: 425
Emzse ! Ne halgass senkire valassz magadnak gumit amit te jonak latsz, es tetszik, ha esetleg nem jön be okolhatod magadat. En se adok seninek tanacsot többet gumi es Kopo alkatresz ügyben, nem ajanlok markat ami nekem bejött , mert ha neki nem jön be , esetleg teged "okol" !!!
    

zenesz1 426 2012. augusztus 24. 22:42  
Megint a gumi okoskodas :-)))) elvezem. Kinek a pap kinek a paplan.
    

emzse 425 2012. augusztus 24. 20:15   Válasz erre: 424
Szia,köszi,akkor valószínû ez kerül rá.

    

pan 424 2012. augusztus 24. 18:41   Válasz erre: 421
Metzelert tegyél ha jót akarsz magadnak,száraz úton tökéletes vizes úton még jobb akár hogy húzod neki nem fog megcsúszni próbálkoztam egy pár gumi márkával de a Pánra csak ez jött be.A Brigestone egy nagy szar ere a motorra.
    

emzse 423 2012. augusztus 23. 22:25   Válasz erre: 422
Hello,köszi az infot,majd kitalálom melyiket teszem fel.
Üdv.
    

edvart 422 2012. augusztus 23. 21:34  
Hali

Próbáltam már pár abroncsot (Bridgeston ,2 x-er,nem rossz ,most Michelin ,pilot van rajta ,sztem.nem rossz ) Volt rajta Continental Road attack ,csak azt ne !!!!
Mire rájöttem miért imbolyog a motor 100 fölött , ( Okosak Hollandiából azt javasolták vegyem le ,mert kicsi a terhelési indexe .Levettem ,probléma ,megszûnt. De ha nem igaz ,akkor nem én találtam ki !!! Egyébként Hayabusámon is használtam ,jó tudom más kategória ,de kurva hamar elkopott ,pedig nem gyilkoltam .ennyi !
    

emzse 421 2012. augusztus 23. 18:56   Válasz erre: 419
Sziasztok!
Zsolt vagyok,a Pan-omon a gyári Bridgestone hátsóval a Dolomitokban 11 e-nél ugyanígy jártam.Most szeretnék rá valamilyen komolyabb abroncsot.De milyet?
Sziasztok!
    

edvart 420 2012. augusztus 22. 13:13  
Hali
Nem semmi ,én akkor lehet jobban megúsztam ???? Nekem csak a felni hajlott el a Transfogarason !!
    

O.J.SIMSON 419 2012. augusztus 21. 09:12   Válasz erre: 398
Sziasztok! 16000km Transalpina-Transfogarason elszált!
    

edvart 418 2012. augusztus 20. 21:08  
Ezt találtam ,remélem nem lesz gond vele !
http://www.ebay.co.uk/itm/Honda-ST-1300-pan-european-rear-brake-disc-/271023346518?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item3f1a401356
    

zenesz1 417 2012. augusztus 19. 20:40   Válasz erre: 416
Na Prima, az is jo, de ha tenyleg bontott gyarit talalsz , sztem az azert riziko, mert altalaban balesetes gepeket robbantanak szet es kerdeses hogy nem e üt (serült) a tarcsa. Bar hatsonal kicsi az eselye a serülesnek, jobban elöl. Meghat ha talasz is keves km legyen benne...stb. Itt is nezdd meg : ebaymotors.com vagy ebay.com
    

edvart 416 2012. augusztus 19. 16:09  
Köszi !
találtam az oldalon,a Metal Gear típust (20-585 ) ismered ? Kerestem bontott gyárit ,azt viszont nem igazán találtam .
    

zenesz1 415 2012. augusztus 18. 22:27   Válasz erre: 414
www.ebay.at vagy honda.at/händlersuche itt talalsz.
    

edvart 414 2012. augusztus 18. 21:30  
Hello !

Valakinek lenne -e ötlete ST1300 hátsó féktárcsára ? ( 2004-es )
    

zenesz1 413 2012. augusztus 12. 08:55   Válasz erre: 411
Ha nehezen is :-)) azokat meg föleg szeretem, (laikus) aki jobban tudja mint a szerelö es mondja neki hogy mit hogyan csinaljon, na az ki is maradhat. :-)
    

kisti 412 2012. augusztus 11. 21:01   Válasz erre: 408
Ott a pont!!! :o))
    

genier 411 2012. augusztus 11. 19:17   Válasz erre: 407
Sikerült megértened a hozzászólás lényegét...
:-)))
    

pan 410 2012. augusztus 11. 17:04  
Itt pedig az 1100as kézikönyve.http://www.pan-europe.utvinternet.ie/owners_manual/maintenance.htm
    

pan 409 2012. augusztus 11. 16:48  
Akinek nincs a motorjához használati utasítás ,azoknak itt mellékelem a linket ahonnan letölthetõ ingyenesen a lassú letöltéssel az ST1300 as hoz ,nekem csak angolul van meg ,minden információ benne van mikor mit kell ellenõrizni stb. http://data.hu/get/5438774/Honda_ST1300_A_OwnersManual.pdf
    

zenesz1 408 2012. augusztus 11. 10:03   Válasz erre: 407
Akkor rövidebben, akinek van penze több millios luxusra, es varial utanna 20 E forinton, azt sajnalom, de ez nem orszagfüggö. :-)
Igy talan erthetöbb.
    

wigand 407 2012. augusztus 11. 09:21   Válasz erre: 406
Ha ausztriai motor-szerelõ/-kereskedõ lennék, én is ezt mondanám.
    

zenesz1 406 2012. augusztus 10. 08:44  
Mindenki varial, hogy mikor mit es mennyi kilometernel neztek meg allitottak, a szervizkönyben le van minden irva kilometerre pontosan vagy, evre, ugy kell csinalni es akkor a lelkiismeret tiszta marad.
Sztem a tervezök es a gyartok jobban tudjak, mint pld a joska akinek van egy panja hogy mikor es mennyit kell csinalni. Ha elöiras szerint visszük szervizbe vagy szerelöhöz persze ez megint kerdeses hogy hova ???? akkor sok bosszusagtol megmenekültök. Aki Pan-t vesz akar a regit vagy az ujat, az ne sporoljon a szervizköltsegen.
    

Don 405 2012. augusztus 9. 20:32  
Sziasztok!
Én 92000-rel vettem és nem állítottam szelephézegot, de lehet hogy az elõttem lévõ gazda csinált.Most 102000 van benne ,azt hiszem a télen leellenõriztetem.
A gumi Bridgestone BT 021 volt azt 7-8000 alatt koptatta, most Michelin Pilotroad 2-t vettem, egyelõre negyon jó a tapasztalato, megjártuk Szlovéniát ,kicsit az olaszokat meg Horvátországot. Mindenhol jól teljesített!!
    

wigand 404 2012. augusztus 9. 20:22  
Sziasztok,
most ellenõriztettem 40.000-nél (elõször) a szelephézagot, rendben volt, nem kellett állítani.
i
    

GyImi 403 2012. augusztus 9. 14:10   Válasz erre: 402
Szia!

Évente 2 - 3 túrára. Most például az aug. 18 - 20 között Honda Dream által szervezett Õrségire megyünk. Egyébként a feleségemmel nagyon szeretünk egyedül (egy motorral) is menni.

Imre
    

HuliErika 402 2012. augusztus 8. 20:48   Válasz erre: 400
Szia!
Neked is köszi a hozzászólást!
Ti sûrûn túráztok?
    

HuliErika 401 2012. augusztus 8. 20:46   Válasz erre: 399
Sziasztok!
Köszi a tanácsot,valószínû mi is ennél maradunk!

Jártok sûrûn túrázni?Kiírt túrákra vagy inkább baráti társasággal
mentek?
    

GyImi 400 2012. augusztus 8. 11:16  
Szevasztok!
Az én gépemen (ST1300A) is Z6 van és maximálisan meg vagyok vele elégedve. Most lesz csere érett 16000 km után és most is Z6 fog rákerülni. A guminyomást 2,8 - 2,9 re szoktam fújni. Jelenleg a gépben 32000 km van, a szelephézagot meg ilyeneket még nem nézettem, de úgy gondolom 50 e km-ig nem is fogom. Nem egy pörgõs géprõl van szó, amely megköveteli a sûrûbb felülvizsgálatot. Nekem ez elõtt egy Suzuki GSX 1400 volt, de szintén 34000 nél még teljesen gyári értéken volt a szelephézag. Beszéltem Pán tulajokkal, akik 70000 nél még gyári értékrõl beszéltek, így ehhez tartom én is magamat. Bár sokat számít a motor használati módja, de úgy gondolom akinek ilyen gépe van az nem a ringen zavarja, hanem normál túrázós tempóban használja.
    

wigand 399 2012. augusztus 6. 17:35   Válasz erre: 398
Sziasztok,
én Metzeler Z6-ot használok. A hátsó kb 12ezret szokott elmenni. Vízen is jó, szárazon is.
Én azt kérdezném, hogy ki milyen gyakran szokott szelephézagot állítani, ill. szokott-e eltérés lenni a gyáritól?
wi
    

HuliErika 398 2012. augusztus 6. 09:02  
Sziasztok!
Nem túl régóta,de követem e Pan-os fórumot.Nekünk 1100 St van tavasz óta,sokat mentünk vele,s most megérett a hátsó gumi a cserére.Szívesen olvasnék a tapasztalatokról,ki milyen gumit tart jónak.
Ezúton szeretnénk a társasághoz csatlakozni,és akár túrázni is,ha nincs kifogásotok ellene.Egyébként én csak utas vagyok,de motorozni imádok!/A gumis tapasztalatokat nem én fogom értelmezni,azt átpasszolom a páromnak/Örülnék,ha megélénkülne a fórum,jó lenne sûrûbben olvasni Rólatok,ki merre gurul,ki csatlakozna,vagy kihez lehet csatlakozni,hogy ne érezzük kívülállónak magunkat a régebbi tagok közül.
    

genier 397 2012. július 23. 20:07   Válasz erre: 395
Az elsõ egyértelmûen kuka, a hátában meg még van 3k km.
Talán.
    

edvart 396 2012. július 22. 15:57  
Hali.
Igazából nem is kopâssal van a gond sztem,inkább a sully miatt, pikkelyesedik a gumi külsõ pereme.
    

s.csaba67 395 2012. július 22. 11:31   Válasz erre: 394
A leírtak mellett ilyenek ezek a gumik 17e km-rel
    

s.csaba67 394 2012. július 22. 10:57   Válasz erre: 389
genier,
pont ez az érdekes: elõl hátul 290kPa-t ír a könyve (ST-1300A) hidegen, ahogyan edvart is írta.

    

s.csaba67 393 2012. július 22. 10:52   Válasz erre: 391
6k az nagyon kevésnek tûnik. Még utassal is. A szerpentinek sztem pont hogy jót t esznek az élettartamnak. nem csak a közepe kopik :)
És pont ezért is gondolom, hogy a túl keményre fújt abroncs nem olyan faxa: a közepe hamar elkopik, + általában is kisebb a tapadó felület.
Tévedés joga fenntartva :)
de engem inkább a gyakorlat szokott meggyõzni mint az elméleti okoskodás, ezért is megyek 2,4-el :)
    

s.csaba67 392 2012. július 22. 10:49   Válasz erre: 389
Igen, valóban 2,9-et ír a könyve, de sokkal stabilabbnak érzem így. Kanyarokba is "szebben esik be". Jó dolog a könyv, de az úton többet megyek mint a könyvben :))) nekem elég meggyõzõ, hogy koptatócsavaron megyek kanyarban, egyenesben pedig stabil. A manõverekre pedig jól reagál.
Am lehet az is játszik, hogy könnyû rider kategória vagyok: 74kg
+nem magamtól találtam ezt ki, a szervizes srác javasolta - gondoltam 1 próbát megér, és bevált.

    

pan 391 2012. július 21. 14:24   Válasz erre: 381
Sziasztok,tavaly az 1.1es Pánra Bt 023 as gumikat raktam,a hátsó 6000km ment el ,a tapadása nagyon jó volt,igaz hogy csak két személlyel motorozok,és 80%ban csak szerpentinezünk de ez szerintem akkor is kevés.Eszt az évet az 1.3 as Pánnal már Metzelerel teszem meg ,majd kiderül menyit bír.
    

edvart 390 2012. július 20. 22:04  
Hali
Valaki járt már austriában ( Tirol ) 186 - sos uton végig olaszországig?
    

genier 389 2012. július 20. 17:28   Válasz erre: 386
Nem vezet jóra, ha eltérsz a gyári elõírástól, személyes tapasztalatom.
Elõl 2,5, hátul 2,9.
    

edvart 388 2012. július 20. 14:42  
Egyébként a gyári könyvében is 2.9 van megadva optimális értéknek

    

edvart 387 2012. július 20. 14:41  
Hi
Az nekem elég kevésnek tûnik,annyi nyomásnál ,hajlamos sétálni ,én e-h 2.9 nyomom :) Ügy érzem annyi kell bele ! Köszi !
    

s.csaba67 386 2012. július 20. 11:55   Válasz erre: 384
Hi

én hidegen 2,3-2,4-re fújom elöl, hátul
Hogy ez optimális-e, azt nem tudom, de nekem ez vált be.
    

edvart 384 2012. július 20. 10:33  
Hello ! s.csaba67

Érdekelne mennyi szted. az optimális guminyomás ??
Köszi
    

s.csaba67 383 2012. július 20. 06:34   Válasz erre: 382
Az tény hogy többnyire túratempóval megyek, de soxor utassal. Néha-néha azért a kisördög görcsbe rántja a jobb csuklóm :)) Egyszóval inkább elegánsan gurulok mint "állatkodom" :)
Úgy gondolom hogy a guminyomás megfelelõ beállításán is sok múlik ám!
    

genier 382 2012. július 18. 18:36   Válasz erre: 381
Ez igen érdekes, mert láttam olyat, aki 10k-nál cserélte...
OK, õ ment vele, ha nem lett volna utasa, lehet, lemaradtam volna.
    

s.csaba67 381 2012. július 18. 12:23  
Sziasztok kollégák :)

Ritkán járok ide, mert nem sok idõm van ilyesmire - lehet sûrûbben kellene.
Örömmel láttam hogy beindult a Topic.
Kicsit megkésve de a gumi témához csak annyit, hogy az eredeti Bt-020-ban nekem már 17e km van, és a hátsó még jó is. az elsõ van kicsit megkopva, de mivel óriás túrára idén már nem nagyon számítok, talán ezt a szezont még kibírja (a hátsó tutti)
Ha valakit érdekel van eredeti angol nyelvû workshop manual-om ;) ST-1300-hoz (esetleg segíthet a hibabehatárolásban)
Széles utat
    

edvart 380 2012. július 18. 08:43   Válasz erre: 379
Köszönöm a tippet ,Egyébként tegnap este beszéltem telefonon a kisti topic társsal ,Valószínûleg Pestig kel mennem a problémámmal .
Csak valaki oldja meg ,aki ért hozzá !

    

genier 379 2012. július 17. 21:22   Válasz erre: 372
szerintem simán ki kéne pucolni a hátsó féknyeregbõl a dzsuvát.

A betétcsere után a belerakódott kosz miatt nem mentek vissza rendesen a dugattyúk, ezért a jó méretû, új betéteket simán nekinyomják a féktárcsának, ezért van az "Ikarus hang" és ezért melegszik a tárcsa fékezés nélkül is.

Én a 700-as Deauville-n kétszer is megszívtam ezt, így.

kisti topictárs az egyiknek tanúja is volt...
:-))
    

kisti 378 2012. július 17. 18:16   Válasz erre: 377
JH2SC51C*4M200002 - JH2SC51C*4M200179
JH2SC51A*4M200003 - JH2SC51A*4M202569
JH2SC51B*4M200001 - JH2SC51B*4M200354
ezeket a vázszámokat érinti, nézd meg a sajátodét beleesik-e.
    

kisti 377 2012. július 17. 16:47   Válasz erre: 372
Szia, ellenõriztesd a fékerõ elosztó szelepet (PCV szelep) ,mert a Pán-oknál elõfordul hogy nem engedi el a féknyomást a hátu hátsó fékrõl .Volt is egy visszahívás erre!
    

edvart 376 2012. július 17. 10:52   Válasz erre: 375
Köszönöm Laci a jó tanácsokat !
    

VVLaci 375 2012. július 17. 10:30   Válasz erre: 374
Egészen biztosan más a súlyeloszlása a két motornak, a tiéden többet lassít a hátulja. Errõl a méretes tárcsa is árulkodik! A Pan-on a sok burkolat is csökkenti a hõleadást.
Ha menet közben nem súrol a fékbetét, nem érdemes vele foglalkozni.
Esetleg még az agyrészt is megvizsgálnám, akadály nélkül viszi-e el a hõt a kerék irányába.
    

edvart 374 2012. július 17. 10:21  
Hello VVLaci !

Végül is ebben igazad van ,csak amint írtam ,összehasonlítva a két motor féktárcsáját, merõben eltérõ a melegedés . Az is dual fékkel van szerelve, ezért is gondolom hogy hasonló a mûködésük ,és az enyém az szinte tüz forró ugyan annyi ut megtétele után ,fékezés nélkül ! A féktárcsa vastagságával semmi gond . Köszi a hozzászólást :)))
    

VVLaci 373 2012. július 17. 08:06   Válasz erre: 372
Üdv!

Ha fékezés nélkül nem fog a betét, akkor valóban jól mûködik. Én megnézném a hátsó tárcsa vastagságát, nem ment-e minimum alá. Egyébként pedig a féknek az a dolga, hogy a mozgásból hõt csináljon. (Sajnos visszafelé nem mûködik!) :-)))
    

edvart 372 2012. július 16. 22:46  
Sziasztok !

Egy kis segítségre ,vagy tanácsra lenne szükségem !

2005-ös Pan-om van ,alõzõleg már kérdeztem ,milyen fékbetétet tegyek hátra .Zenész tanácsát megfogadva,vettem szinter betétet .betettem ,viszont köv. a problémám :
Azt tapasztaltam,hogy miután bemelegszik a fékrendszer pár km.megtétele után,a hátsó féktárcsám tüzforró ( fékezés nélkül is ) Itt Debrecenben elvittem egy szerelõhöz ,aki sztem meg sem nézte ,azt mondata semmi baja .Szerinte ! Az én véleményem viszont más ,mivel ha már majdnem megállok ,akkor fura nyekergõ hang jön a féktól,talán ahoz a hanghoz tudnám hasonlitani,mint a régi dobfékek amit adtak . Kipróbáltam ugy hogy 10km-t fékezés nélkül,nagyobb sebességgel ,miután megálltam ,és megnéztem a tárcsákat ,az elsõk szinte langyosak voltak,mig a hátsó az mint a vasaló melegen.Gondoltam arra hogy nem e deformálódott ,de akkor rázna sztem !
Amit tapasztaltam már régebben ,nem tudom van e köze hozzá,teljesen megállás elõtt ,ha csak a hátsó féket taposom szaggatottan ,akkor azt érzem mintha a bal elsõ fékmunkahenger felett elhelyezett ,nem tudom mi az ,csak gondolom valami fékerõ elosztó lehet ,az kattan egyet ,minden fékezéskor .Haveromnak XX1100 van ,neki is ugye hasonló a fékrendszere .Neki nem melegszik fékhasználat nélkül a tárcsa .ezért nem értek egyet az itten véleménnyel ! Nem hiszem hogy természetes állapot ez igy . azt is megnéztük ,fel állitott állapotban hogy a fékmunkahenger nem e ragad ,de ott sem tapasztaltunk semmit ,ill.menet közben sem lehet igazán észre venni hogy fog a fék .Teljesen tanácstalan vagyok ! Itt senki sem ért hozzá szerintem !De valami nem tuti az biztos ! Köszi a segítséget ,ha tudtok !
    

zenesz1 371 2012. június 18. 06:00   Válasz erre: 370
ez a cikkszamu ferrodo amit irsz az nem szinteres ezert nem jo, tul kemeny es megeszi neked a tarcsat.
    

edvart 370 2012. június 17. 23:08  
Elõtte trw betér volt benne MCB705LF azzal nem tapasztalta ezt ! Lehet nem értettek hozzá ,Unixtól vettem katalógus alapján a Ferrodot
    

edvart 369 2012. június 17. 23:05  
Igen sikerült vennem FDB2098P szörnyû hangja van, olyan mintha dobfék lenne
    

zenesz1 368 2012. június 17. 23:00   Válasz erre: 364
Ha esetleg nincs a Budgetbe a gyari akkor jol "bevallt" a FERRODO , de vigyazz csak szintereset vegyel !!! a cikkszam : FDB 209 8 ST , elsö hatso egyforma,
A gyariban a külömseg hogy a hatso betet a szinter 2 mm-el vastagabb.
    

zenesz1 367 2012. június 17. 22:54   Válasz erre: 366
A hatso pedig ez : 06435-MCS-G02
    

zenesz1 366 2012. június 17. 22:52   Válasz erre: 364
Ezen a cikkszamon meg tudod rendelni, de ne Mo-on rendeldd meg mert dragabb :-) 06455-MCS-G02 a hatsoet nem tudom kivüröl pill es utanna nezek.
    

zenesz1 365 2012. június 17. 22:43   Válasz erre: 364
Originalt , mast ne tegyel bele, nem eri meg nem akkora az arkülömbseg ,es hogy ABS? az mindegy ,egyforma van bennük. Az abs nelküliek ritkak mint a feher hollo, csak keleti orszagokba talalod meg öket.
    

edvart 364 2012. június 17. 22:35  
Üdv mindenkinek !
Annyi lenne a kérdésem ,milyen fékbetétet javasoltok ( Persze gyárin kívül ) St 1300pan ABS -hez ? Kösz :-)
    

zenesz1 363 2012. április 15. 20:56   Válasz erre: 360
Zoli, olvastam es valasz is mennt ra, Kösz:-))
    

zenesz1 362 2012. április 15. 20:55   Válasz erre: 361
Kösz azt mar neztem, mar a tesookam felhivta ra a figyelmemet :-)
    

Szmore 361 2012. április 15. 20:14  
A sportmotoron van egy 1100 es idomok nélkül svájci pappírral 145 ezer.
    

zenesz1 359 2012. április 9. 12:48  
Szep Napot Pan csapat!!

Keresek ST 1100. STX 1300-as gepeket, kor ,km, serült ,magyar vagy külföldi papirokkal, minden ajanlat erdekel.
    

zenesz1 358 2012. március 29. 21:38   Válasz erre: 356
Szerintem olyan szerelönek kellene megcsinalni aki ert is hozza. ezt kerdezted na most akkor hogyan tovabb? Tavdiagnozist meg en sem tudok adni bar nagyon szivesen segitenek. (nezd meg a szivotorok es karburatorok közötti gumi összekötök nem e repedtek vagy egyaltalan jol fenn vannak e ? )
    

zenesz1 357 2012. március 29. 21:33  
Szep estet Pan European fans !! Ha valakinek kedve van az itteni programmokon resztvenni gurigazni, a kontakt telszamom 0043 650 500 33 55
a Masodik mail cim tibi.kozma@gmail.com
    

Szmore 356 2012. március 29. 18:17  
Na a karbik szétszedve sterilizálva beálitva. De a bringa csak döcögve jár! Pipa lehuzigatás álla fater Lada módszer. A jobb oldala a motornak gyakorlatilag nem dolgozik, pedig szikra van ezt saját bõrömön tapasztaltam! Na most akkor hogyan tovább?
    

genier 355 2012. március 25. 20:01   Válasz erre: 353
Én ezt kifejezetten élveztem a 18 éves, 600-as Transalpomon...
:-)))
    

kisti 354 2012. március 25. 19:31   Válasz erre: 353
Valószínûleg elszegényedik a keverék, ezért durrog, amit okozhat(bár nem írsz futástelj.-ményt) pl.akár kopott pillangószelep tengely is.
érdemes lenne a karburátorokat a szinkronon túl is vallatóra fogni, vagy esetleg valamelyik szelephézagod kicsi.
    

Szmore 353 2012. március 25. 19:15  
Üdv mindenkinek! Tanácsotokat kérném az alábbi problémámhoz. Honda st 1100 as motorbiciklimmel volna problémám. Gázelvételkor vagy motorféken bele „durrog „a kipufogóba és elég egyenetlen alapjárat. Új gyertyák,új légszürö, szinkronizálás (már háromszor!) motorikusan rendben, a kompreszio gyári értéken, kipufogó makulátlan. „Látóemberek”azt mondták 12 éves ez már ilyen korba normális! Szerintem ez marhaság, avval tisztába vagyok, hogy egy ilyen „öreg” motor nem rúgja szét s karámajtót. De attól még lehet sima alapjárata és nem kéne pöfögni, mint egy jó csoppernek. Elõre is kösz a tanácsokat.
    

zenesz1 352 2012. március 13. 07:31   Válasz erre: 351
Hat igen, ez jo szokas, verjük at a vevöt aztan gyorsan megazdagodunk, erröl mar beszelgettünk sokat, ott is törvenybe kellene azt hozni, hogy: ha bebizonyosodik hogy karambolos javitott jarmüvet (hibatlannak minösitve) , vagy visszatekert oras cuccot adnak el, az büntetendö.
    

Don 351 2012. március 13. 06:31   Válasz erre: 349
Szia!
Itt olvastam én is sztorit,valahol meg kell hogy találd .
Még magam is szörnyûlködtem hogy mi módon vágták át!
    

Don 350 2012. március 13. 06:29   Válasz erre: 346
Nem irigyelem a tagot:-)))
    

galoscsabus 349 2012. március 12. 21:38  
Üdv Pán-népe! :-)

Nem tud valaki bármi infót arról a személyrõl, aki tavaly-elõtt a veszprémi Tatay kereskedésben megvette a Pan-omat?
Szegény hívott egyszer, de sajnos elkevertem a számát.
Kíváncsi lennék rá, hogy mi lett a vége a dolognak.
Az történt, hogy a gazdasági TK-s motoromat valami donorból talpra állították, majd eladták neki sérülésmentesként, aztán nagyobb tempónál le akart menni az útról a paripa :-((
    

zenesz1 348 2012. március 12. 20:33  
teljes sötetsegben .
    

zenesz1 347 2012. március 12. 20:29   Válasz erre: 344
en igy oldottam meg, hogy jobban lassanak, nekem az iranyjelzöim is egnek 5 w-on , iranyjelzesnel megy hozza a 21 watt, + a ledsor, aki ezt nem latja meg, na az tenyleg vak.
    

pan 346 2012. március 12. 18:28  
Ennyit a Pan europárol és a jó minõségû utakról
    

Don 345 2012. március 11. 20:28   Válasz erre: 344
Keress a vaterán úgy hogy stroboszkóp,találni fogsz nagyon egyszerû de szerintem feltûnõ ledes cuccokat:-)
    

Szmore 344 2012. március 11. 18:43  
Ez a ledes dolog jó ötlet, érdekelne engem is. Egy külön kapcsolóval kombinálva már ÉBERÉKKEL is lehetne „alkut kötni”. És az éjszakai más pofájába világítok probléma (amivel én is egyet értek) is megoldódna.
    

Don 343 2012. március 11. 13:04   Válasz erre: 342
Raktam fel pluszba ledsort a lámpa alá,kicsit feltûnõbb.
Még a tükrökre akarok valami szúrófényt rakni,a vaterán láttam.
    

Oldi 342 2012. március 10. 00:26   Válasz erre: 340
Akkor nekem folyamatosan szerencsém van, hál' Istennek!

Pedig SOKKAL többet ér bármilyen agresszív hangos kipufogónál!!!

Talán megpróbálnék valami nem alsókategóriás led-cuccot felszerelni, bár az sem legális.... (Errõl többet asszem Macko kollega tudna mesélni) .
    

Szmore 341 2012. március 10. 00:19  
Le vagyok hangolva. Nem vagyok az a tipikus jogkövetõ, de úgy látom ez a lámpa „tuning” elég necces. Marad az UV cucc, sisakra sárga villogó, az ülepembe egy csillagszóró.
    

Don 340 2012. március 8. 06:38  
Én is mindig játszom a gondolattal, de aztán el is vetem. Az autómból ki kellett vennem, új mûszakira köteleztek és sokba fájt.
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22123
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők