Oldi | 339 | 2012. március 8. 01:54 | Válasz erre: 338 |
Csak a saját tapasztalatom, nálam nagyon bevált. Sokkal jobban észrevesznek! (Egy kicsit lejjebb állítottam a lámpán, hogy tényleg ne vakítson...) Én ajánlanám, bár tudjuk, hogy nem legális. Nekem hatósági problémám nem volt, vizsgára viszont visszarakom a halogént 10 perc. |
Szmore | 338 | 2012. március 8. 00:19 |
Valakinek van tapasztalata xenon ügyileg? Van egy szettem, nem tudom, be é merjem rakni úgy fizikailag, mint rendõrügyileg? Hátha négykerekû „testvéreink”észre vesznek, és nem próbálnak minden keresztezõdésnél lemészárolni.
|
Szmore | 337 | 2012. március 8. 00:02 |
De bringa! Az olaszok is tudnak szépeket alkotni, de ha valamit használni is lehet az japán.
|
zenesz1 | 333 | 2012. március 4. 23:11 | Válasz erre: 332 |
" Mi is ezt mondjuk:-))) " nem csak mondjuk.... tapasztaljuk is :-) aki ilyet meg nem vezetett az nem is tudja hogy mi a motorozas. Na de a PC se kutya igaz Don??
|
Szmore | 331 | 2012. március 4. 18:56 |
Köszönöm a tippeket! Ez az elsõ Pánom, reméltem kevesebb gumi kopik százra, mint eddigi motorjaimon. De hát bánja a fene, ha ilyen jól fogyaszt és ilyen kényelmes.
|
zenesz1 | 330 | 2012. március 3. 22:36 |
Amit pan jol elvisel kagylosodas es egyenletes kopassal, az a Micheline street pilot II, vagy III , igaz nem olcso, de az arat megeri, a tavalyi szezon´t lemotoroztam vele több mint 10 E km-ert ,saccolasom szerint kibirja meg az idei szezont is, az elsö gumi az tuti ,igaz 1300-on hasznalom ami nem gumizabalo mint az 1100-es. jo tapasztalataim vannak az elözö motorommal az 1100-essel , Avon, olcso es kibir több mint 10E km-ert. Sajnos a sulyelosztas ezen a szuper gepen nem sierült ezeknek a kis pici japanoknak, de ezen kivül minden! Ha vkinek gumira van szüksege, jelezze, jo aron beszerzem neki !!! :-))) Na itt a reklam helye ! |
1Laciapu | 329 | 2012. március 1. 19:53 |
Sziasztok! A strauszgumi.hu oldalon találtam: Continental 170/60 ZR 17 M/C 72W Conti Motion kifutó - 36.245Ft új - 34.955Ft Egy olvasótok :))) |
blaupunkt | 328 | 2012. március 1. 14:33 | Válasz erre: 326 |
www.kekhold.hu www.r17.hu Cseppet elmentek az árak (fuck). |
pan | 327 | 2012. február 29. 19:46 | Válasz erre: 326 |
Szia Szmore, én a Panra tavaly tavasszal vettem egy uj Brigestone BT023 hátsó gumit 42ezer ért mentem vele 6000km tert és mehet a kukába nagyon jó a tapadása de nagyon keveset bír, az egyik Panos kollégánk a csapatból viszont a Metzeler Marathon gumival 12000km ment, ami nagyon nem mindegy.Brigestonet ne vegyél nem fogja bírni,az árak viszont 40000 Ft körül vannak ha újba gondolkodsz,a használtat meg inkább ne .
|
Szmore | 326 | 2012. február 28. 15:58 |
Üdv a kollegáknak! Tanácsot kérnék milyen márkájú hátsó gumit kéne vásároznom, egy ’szenior’ panra? Most egy Bridgestone van rajta de már olyan kemény, mint a tölgyfa, és a mintázata is valami 80as évek béli. Ha konkrét helyet is tudnátok mondani, megköszönném. Voltam már néhány gumisnál, de úgy vettem észre ez a sok hó és jég egy cseppet megnövelte az önbizalmukat. 45-50 ezer forinttól indítanak a fiuk.
|
kavics | 325 | 2012. február 19. 20:23 | Válasz erre: 324 |
Szia Ne dõlj be a szervízkönyvnek-az csak egy papír, nem nagy kunszt újat kreálni. Mondani meg bármit lehet, ha látják rajtad, hogy komolyan rácuffantál a mocira, lyukat beszélnek a hasadba, pláne, ha lemész Szicíliáig. A motort nézd, ha nem értesz hozzá, vigyél magaddal szerelõt, de akirõl tudod, hogy tényleg szerelte az általad kinézett típust. lehet, macerás találni ilyen valakit, és nyilván ez is költséget jelenthet, de többet, akár százezreket tarthat a zsebedben. Egyébként a Pan egy fantasztikus motor, az enyémben 54000 km van, és hibátlan. Brutál erõs, kényelmes, gyors -viszont tény, hogy a jóbb minõségû utakat kedveli - és észnél kell vele lenni a súlya miatt, ami menet közben nem érzõdik, de ha állsz,és megindul véletlenül oldalra, nos akkor nem fogod meg. Mondjuk a bukócsõ tökéletesen megtartja a dobozok sem érnek le a földre, és utána, ha ismered a trükkjét 2-4 másodperc alatt egyedül is fel tudod állítani. A végszó, felejtsd el az olasz beszerzést. Sok sikert:) |
tamast2 | 324 | 2012. február 11. 10:12 | Válasz erre: 323 |
Az az injektoros Varadero rossz, ha annyit fogyaszt normalis hasznalat mellett. A totalbike nepiteleten, vagy a Varadero forumon 5 - 6 literrol beszelnek, nem jon, hogy elhigyjem a 8 litert ne haragudj. Honda az is, PGM befecskendezo van ott is, kisebb motor, konnyebb, de elhiszem, hogy fel literrel tobbet fogyaszt, mint a nagyobb motorral szerelt es joval nehezebb Pan, legyen. A tarcsak joval vastagabbak egy autoban, meg az en oreg ETZ-men is volt olyan, hogy azt nemigen kellett volna csereljem meg 10 evig :-) dehat azok maskepp voltak csinalva. Ha van vezetett szervizkonyve a motornak, akkor sem lehet bizni benne? Lehet hamisitani? Ha olyan keves km elvileg elso gazda kellene legyen es szervizkonyv is kene legyen rendesen vezetve, nem? |
zenesz1 | 323 | 2012. február 10. 18:25 | Válasz erre: 320 |
Vmit meg hozzafüznek a vetelhez es az olasz arakhoz. Irod hogy nemetorszagban "irrealisan dragak" hat nem, ez az aruk. ugyanugy itt is ausztriaban. Mert itt nem basszak at az agyadat es nem tekergetik vissza a km orat. Ha en itt a mühelybe visszatekernek akar 1 orat is es rajönne a vevö ne tudd meg hogy mi törtenne velem a birosagon. ennyi. Na ezert ilyen olcso olaszorszagban, mert nem annyi van az orajukban. (tapasztalat)
|
zenesz1 | 322 | 2012. február 10. 18:20 | Válasz erre: 320 |
Na Tamas amit irsz az nem egeszen igy van. A pannal aki 10 litert megetet annak elete vegeig ingyen szervizelem az egesz gepparkjat. A varadero fogyasztasa irdd es olvasd 8+ , meg a befecskendezöse is, mint irtam tegnap, 2 ügyfelemnek szervizelek.Melyik autonal cserelnek 2-300 ezernel tarcsat??? Nem tartod egy kicsit soknak? A Pan fekjehez kapcs... ha original fekbetettel hasznaljak , es nem tepkedik a feket allandoan, akar 150-et is el lehet egy garnitura tarcsaval is menni. A Pannal menni ell es nem allandoan fekezni... Jegyezdd meg aki fekez az altalaban mindig veszit :-))) |
tamast2 | 321 | 2012. február 10. 13:04 | Válasz erre: 317 |
Koszonom a gyos valaszodat. Nagyon vonz a Pan Europak megbizhatosaga es strapabirosaga, hosszu elettartama, kardanhajtas, hatalmas benzintartaly, nagyon jo minoseg, japan osszeszereles, stb. Szep is! Sok sok orszagban rendormotorkent es rengeteg mentomotort is ebbol a tipusbol (ambulancas motorok) hasznalnak. Mar kezdtem elhinni, hogy vehetek egyet en is :-(
|
tamast2 | 320 | 2012. február 10. 12:57 | Válasz erre: 319 |
�A fogyasztassal nincs problema, az injektoros Varadero annyit eszik legfeljebb, mint egy Pan, vagy meg annyit sem. A karburatoroshoz kepest megnovelt kompresszioarany 9,0-rol 9,8-ra, 5 sebesseg helyett 6 es karburator helyett befecskendezo. Igenigen lecsokkent a fogyasztasa. Persze tudja a 10 litert az is, eppugy, mint a Pan ha 200-al mennek vele. Szoval Olaszorszagbol nem erdemes venni ST1300-at? Nemetorszagban valami irrealisan dragak. Mindegyik hazudna? Ha lemernem a tarcsa vastagsagat? Abbol eleg jol meglehetne saccolni a km - allast, felteve, ha nem csereltek le. Mennyi km -kent cserelik kb. a fektarcsat? 100 -ezrenkent esedekes kb., vagy mint az autoknal 200 - 300 ezer korul? |
zenesz1 | 319 | 2012. február 9. 21:28 | Válasz erre: 315 |
Romaniai utakra varadero, bar a fogyasztasa nem csekely, tapasztalatbol mondom, van 2 ügyfelem a fogyasztassal abszolut nincsenek megelegedve, szamithatsz 8 felett. Ami a pannal nem elmondhato, 5-6 liter. Azok az olasz pan-ok amit 20 ezer km-el kinalnak az nem 20!! Baratom is hozott egyett kilometerora szerint 50 Ezer es ra ket hetre kardan töres ami szetvagta az egesz belselet , ilyet meg nem lattam, nem egy ügyfelem van, akinek joval 100 felett van az oraban es semmi gond velük. Az olasz motorok felejtösek, amit hirdetnek annak fele sem igaz!!!! mint mar mondtam ez a tapasztalatom, es nem nem csak az enyem! sok sikert a kereseshez . |
pan | 317 | 2012. február 9. 19:29 | Válasz erre: 315 |
Szia Tamast2 én is erdélyi vagyok igaz már rég Magyarországon élunk ,nekem a régebbi Pan Europam van(de az újabbakra is ugyanez vonatkozik) és ismerve az ottani utakat a pan on ne is gondolkozzál, ennek a motornak jó minõségû széles aszfaltozott utak kellenek,teleszkópszár szimeringekett nálam 136000km nél sem kellett cserélni ,elég volt az olaj csere.Erdélybe enduro jellegû motorok kellenek, természetesen mindennel lehet motorozni de fel kell készülni rá hogy meglepetések érhetik az embert,a Vara kitûnõ választás.
|
kisti | 316 | 2012. február 9. 16:48 | Válasz erre: 314 |
SziaTiba , nézz körül pl. itt,http://autoriaszto.startuzlet.hu/kategoria/tempomat_sebessegtarto_automatika.html, vagy itt,http://metroman.addel.hu/products.php?prcategory=12003 az AP500 vagy esetleg az Ap300 -zal megoldható, de kell kezelõ szerv is hozzá az kb: + 10000,- körül van. Ha szervizben szerelteted be akkor kb 5 órás munkadíjat számolhatsz még hozzá.Elég rendesen szét kell hozzá az idomzatot szedni mert a motor ill. vákumdobot nem eccerü elhelyezni hogy elférjen és precizen mûködjön. Olajból a Honda 10w40-et ír elõ, mert hogy az volt a gyári olaj, ma már 10W30 -ra cserélték, a mi viszonyain között nyugodtan használhatod akár azt is! |
tamast2 | 315 | 2012. február 9. 13:48 | Válasz erre: 250 |
En is jartam parszor mar a Dragan gatnal. En is mostanaban a Pan Europakat nezegetem. A tavaly meg a Varadero tetszett az utak minosege miatt (mivel erdelyi vagyok), de eszrevettem am az iden, hogy van par viszonylag olcso Pan is Olaszorszagban. 3500 - 4600 euro kozott talaltam parat, van amelyik 2004-es ABS-el es 20.000 km alatt is van kozuluk. A legolcsobb motorok Sziciliaban vannak, mert onnan meg nem szedtek ossze a honfitarsaim. Felek az utak minosege miatt tonkrevernem oket csak. Teleszkopszar-szimeringeket milyen gyakran kell cserelgetni? A hasmagassaga okozhat gondot rossz minosegu aszfalton? Vagy nezzek inkabb Varaderot? |
Tiba | 314 | 2012. január 19. 21:56 | Válasz erre: 313 |
Köszi Zenesz, ha esetleg még valami tipust, vagy gyártót megneveznél tempomat vonalon, az jó lenne. Tibi
|
zenesz1 | 313 | 2012. január 19. 20:41 | Válasz erre: 312 |
Szeva , 10 w 40 es tempomat + fokozatfisszajelzö beszerezhetö. Üdv zenesz |
Tiba | 312 | 2012. január 19. 19:19 | Válasz erre: 311 |
Sziasztok, 7év varadérózás után, ma sikerült lecsapnom egy 1300Panra. Pár kérdésem lenne, mert ahány szervíz annyi infó: milyen motorolaj kell a gépnek, 10:30 vagy 10:40? 46000km-er van benne. You tubon láttam tempomatot egy ilyen paripán, tudja valaki merre lehet beszerezni ilyet? Elõre is köszönöm a segítséget és hozzászólást. Tibi |
zenesz1 | 310 | 2012. január 1. 23:20 | Válasz erre: 309 |
Jocokam hiaba irsz... mint ahogy a Honda el, a forum megdöglött... de azert en is boldog uj evet kivanok.
|
calypso | 308 | 2011. december 24. 06:12 |
Minden kedves motoros társamnak kellemes karácsonyi ünnepeket kívánok!!!
![]() |
zenesz1 | 307 | 2011. szeptember 15. 07:09 |
Ha nem vagyok tolakodo, nezzetek be a szombathelyi forumozok rovatba mi is vagyunk szerenyen 5 büszke Panos :-)) Jövöre szevezzük a fertörakosi Pan Europai Pickniket , Figyeljetek, fogok elöre jelezni. Szep napot mindenkinek es remelhetöen meg novemberben is fogunk tudbi gurulni :-) |
zenesz1 | 306 | 2011. szeptember 15. 07:04 |
Jo reggelt forumozok.... az elözö kerdesre nekem is a valaszom, hogy ha normalisan , nem vadallat modon van hasznalva, semmi gond es semmi varhato javitas. Minden 6000 km-nel szigoru szerviz es ennyi.Nekem elötte a regi pan volt, az egyik legjobb tura gep, ismerek olyan panost (1100) akinek ird es olvasd több mint 300000 km van a gepben, 1990-es evjarat. 3szor vezerszij, fektarcsak stb. Remeljük hogy a 1300-as is igy fog bevallni :-)
|
Zsifi | 305 | 2011. szeptember 10. 12:02 | Válasz erre: 304 |
Ha normálisan használták, semmire.. A kuplung és a vezérmû is elvileg örök. |
Zsifi | 303 | 2011. szeptember 10. 11:22 | Válasz erre: 302 |
Alapban 100-ig semmire. Cserélj minden olajat, szûrõt, hajtásban is... A féktárcsa az látszik, lehet szar is ha nem gyári betétekkel használták, ha igen akkor még 20-40e-et biztos kibír. |
klimas | 302 | 2011. szeptember 10. 11:07 |
calypso | 301 | 2011. augusztus 5. 19:11 |
Holnap reggel 08.30. Pétervására kivezetõ tábla, Ózd felé. Dobsinai jégbarlang .. utána Eger... Fürdõ .Aki kapja marja!!!!!!
|
klimas | 300 | 2011. július 11. 14:57 | Válasz erre: 299 |
Dehogynem ! Ha a költségvetés megengedi, rendelj tõlem, máris egy lépéssel közelebb lennék)))
|
calypso | 299 | 2011. július 6. 20:32 |
A rá valóban nem tudok segíteni de még egy érv esetleg, Németországban ha jól emlékszem,5-6 évíg volt az év túra motorja egyfolytában, persze szavazás volt róla nem a média döntötte el.Azért bennük bízni érdemes mert nem 100 db van ott ha nem egy picit nagyobb darab szám és egy picivel többet motoroznak mint mi sajnos mert hogy több kedvük van..... |
klimas | 298 | 2011. július 6. 19:45 | Válasz erre: 297 |
Egy frászt ! Elõször a rávaló kell, aztán lehet fitymálni valamelyiket....)))))) De szívem szerint mindkettõbõl betolnék egyet-egyet a garázsba......)))))
|
bob | 297 | 2011. július 6. 18:49 | Válasz erre: 296 |
Pedig egyszerû :))) Amennyiben sportos de pakolható túra motor kell, akkor FJR... Amennyiben olyan túramotor kell, ami pakolható és sportosnak is mondható, akkor Pan :) |
klimas | 296 | 2011. július 6. 18:24 |
Na jóóó van mááá! Most úgy összezavartatok, hogy nem tudok dönteni...))) Meg aztán nincs is mibõl......((((( |
bob | 295 | 2011. július 6. 11:46 | Válasz erre: 294 |
:) viszont egyet kell, h értsek veled.. a Pan-nak bitang jó színe van (vörös)... és nagyon jó motor.
|
calypso | 294 | 2011. július 6. 11:42 |
Biztos igazad van ebben a dologban mert ez egy céges motor volt. De nekem akkor és ott ez volt a tapasztalatom.De szeretném leszögezni hogy nagyon jó motor az FJR . Én is sokáig billegtem még eldöntöttem. Mert hogy én sem tudtam ,sokáig eldönteni igazán hogy a kettõ közül melyiket vegyem meg.Mert hogy az elõzõ xj 900-volt amit nagyon szeretem egy-két ezer kilométer ment bele hiba nélkül nagyon szeretem mert soha semmi gond nem volt vele.Tehát hivatalból vonzódtam a zenéshez de aztán igy alakult. |
bob | 293 | 2011. július 6. 10:53 | Válasz erre: 290 |
Nekem 260-nal két személlyel " csomaggal sem szitált az eleje az FJR-nek.. valszeg amivel mentél, azon a gyári gumi nem volt már 100%.. kagylósra kopik sajna és riszálja az elejét. Nagyon megpakolva - mint az öszvér, 180-200-zal tartós tempónál semmi gondja nem volt. |
calypso | 292 | 2011. július 6. 10:50 |
A pának az ülését három fokozatban lehet állítani. Az Fjr.az fix ha jól tudom. A fékrõl meg annyit hogy 100-ról 36 méteren belül áll meg hivatalosan, ezt még nem próbáltam ki de nem is szeretném.Kombinált ABS: errõl ís csak jót tudok mondani Gondolom Te sem szeretnéd ezt kipróbálni ugye? Kétszemélyes üzemben hidd el hogy sokkal jobb mint a fent említett motor. Már ha csak azt nézed hogy a két motort hivatalosan hány kg.-val lehet terhelni már az is érdekes. A hátsó futó mûvet pedig azt hiszem 30 fokozatban lehet állítani külön a rugózást és külön a csillapítást. Azért ennek is néz utána. Igaz az elsõt semmilyen formában nem lehet állítani de nekem az a tapasztalatom hogy nem is kell. |
klimas | 291 | 2011. július 5. 22:24 |
Hát igen ! Az FJR-rõl süt a sportosság és a tempó és hát a szívem / a jelenlegi / is zongorista. de a Pan inkább a kényelemrõl szól szerintem. Arra kis idõre amit még motorozhatok én inkább a kényelemre szavaznék de az üléspróbát mindenképpen megejtem, kiderül hogy férek el. A mostani gépet is az üléspozicíó miatt vettem, akkor egy 1100XX volt hasonló árban, dobozolva, kevés km-rel, de amikor ráültem, nem éreztem jól magam, nekem túlságosan hasalós volt. Na majd meglátom. |
calypso | 290 | 2011. július 5. 08:40 |
Tény a Fjr. erõsebb picivel jobban gyorsul... Mind kettõvel mentem jó nagy kört,de az utasnak a Pan+a FÉK. Az a Fjr amivel én mentem 180-nál ideges volt az eleje.. Pán-nál kettõ felet kezd elkönnyülni az eleje.. Ráadásul ha felemeled a plex. az esõ sem ér.. ha dohányzol mögötte nyugodtan cigizzél. Nekem valahogy komfortosabb volt de ízlések és pofonok, De fontos hozzá tennem nagyon jó motor a FJR. Csak nekem a Pán jobban tetszett és ennyi. Fõleg ebben a színben. |
bob | 289 | 2011. július 5. 07:54 | Válasz erre: 288 |
Menj be egy Honda szalonba, majd egy Yamaha szalonba.. és próbáld ki ezeket a motorokat.. Lehet nem mind1ikben tudod ezt megtenni, de sztem találsz olyat, ahol megengedik.
|
klimas | 288 | 2011. július 5. 07:28 | Válasz erre: 286 |
Ok. Csak nekem 196 cm-ben kell gondolkodnom... és mielõtt egyáltalán élessé válna az egész , mindenképpen rá akarok ülni egy gépre.
|
zsoltee77 | 287 | 2011. július 5. 05:30 | Válasz erre: 282 |
belgiumi rendõrmotor volt, nem gyári idomok, nem lehet leinformálni a km futást sem...
|
Oldi | 286 | 2011. július 5. 00:42 | Válasz erre: 282 |
Hali! Én csak egyet szeretnék csendben, suttogva mondani...:-): tessenek a Pan-nal és egy FJR-rel, egy tisztességes kört motorozni! Tudom, hogy nehéz megszervezni, de egyik motor sem két fillér, (én annak idején Tarvisio-ig mentem, hogy bérelhessek egy FJR-t...) A két motor FUTÓMÛ-ve között fényévnyi a különbség! .. Mondjuk szerintem az FJR jobban megy, a Hondának talán szebb a hangja, de a motorozhatóság, a kényelem, az utasnak is! döntõ lehet egy ilyen gõzös választáshoz.... Gondoljátok meg én a Pan-nal nem igazán (mertem) motorozni... Gondolom, hogy lehet, de a Zongorával, nem kunszt... |
klimas | 284 | 2011. július 4. 18:28 | Válasz erre: 281 |
Papiiiiiii ! Ne baszogass, amúgy is ütöget a guta , hogy nem tudtunk elmenni veletek..... Aztán meg ha már álmodozni sem lehet, mi a francnak élünk...... |
calypso | 283 | 2011. július 3. 18:34 |
Rajta már túl vagyunk az egyik motoros társunk akarta megvenni sikerült lebeszélni róla ...
|
papi | 282 | 2011. július 3. 16:23 |
én ezzel szemezgetek http://www.hasznaltauto.hu/galeria/1607909-4829089-3-0-0-0 |
papi | 281 | 2011. július 3. 15:50 |
�Klimás nem akarok bele vau-vau,de neked minek ilyen szép motor úgy sem motorozol:-))) vagy csak velünk nem??? ![]() |
klimas | 279 | 2011. július 3. 10:38 |
TomRed | 277 | 2011. július 3. 10:17 | Válasz erre: 276 |
Én ilyen színû Pan Europát ismerek. Világosabb piros, mint a Deauville.
![]() |
klimas | 276 | 2011. július 3. 09:30 |
Szia Mindenkinek! Köszi a válaszokat, a km óra miatt annyira lennék szkeptikus, hogy õk sem grál lovagok. Meg aztán ha elhozom és kiderül a turpisság , nem lesz lehetõségem reklamálni...vagy csak borzasztó nehezen. Sajnos még nem tartok a döntésnél, úgyhogy van idõm alaposabban körbejárni a témát. Még egy kérdés, ismereteitek alapján létezik-e ilyen piros színû gép mint némelyik képen van vagy ez a fényképezõ torzítása? |
pan | 275 | 2011. július 2. 20:21 | Válasz erre: 273 |
Szia ne legyen gyanús a km azt írja hosszú ideig ki volt vonva a forgalomból 2007 ben lett újra forgalomba helyezve ,náluk a km óra manipulálását keményen büntetik egy cég sem vállalja be márpedig ez cégnél van.Kipufogó ügyben egyet értek Zorban al.
|
zorban | 274 | 2011. július 2. 12:34 | Válasz erre: 273 |
Szia Klimas! Nekem egy olyan piros Pan-om van, mint a második linken szereplõ, csak 2004-es évjáratú. A harmadik szezont csináljuk együtt, nagyon elégedett vagyok vele. Most közel 60e km van benne. A kipufogó nálam is elszínezõdik, pedig 5.000 fölé csak nagyon ritkán pörgetem, tehet tuti, hogy nem a "túlterheléstõl" van. Eddig szezon elején át szoktam polírozni, aztán néhány ezer kilométer után ismét elkezd sárgulni. Még nem láttam olyant amelyik ne lett volna besárgulva, úgyhogy szerintem ebbõl nem érdemes messzemenõ következtetést levonni az elõzõ gazda gondosságára vonatkozóan. A másik kérdésedre nem tudok válaszolni, de biztosan olvassa olyan is a fórumot, aki ért ehhez. Kívánom, hogy a vágyad mielõbb teljesüljön! |
klimas | 273 | 2011. július 2. 10:32 |
Sziasztok Pan-osok! Egy-két infóra lenne szükségem. Nézegetem a külföldi oldalakat , megvallom irígykedve és egyre nagyobb kívánalommal a típus iránt. Ami feltûnt, a kipufogó dob elõtti csõ elszínezõdése. Utalhat-e ez a használat módjára, vagy "természetes" folymat a típusnál? A másik kérdésem, látok többféle jelölést , mit jelenthet az A2 vagy X? Beteszek két linket a dobra vonatkozóan , az elsõnélhttp://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=146391977&pageNumber=1&__lp=4&scopeId=MB&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=11000&makeModelVariant1.modelDescription=st+1300&vehicleCategory=Motorbike&segment=Motorbike&negativeFeatures=EXPORT&categories=Tourer&tabNumber=2 gyanús a kilométer, szerintem egy nulla lemaradt... A másik http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=147226106&__lp=4&scopeId=MB&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=11000&makeModelVariant1.modelDescription=st+1300&vehicleCategory=Motorbike&segment=Motorbike&negativeFeatures=EXPORT&categories=Tourer&lang=de&pageNumber=1 talán hitelesebb. |
Bertold | 272 | 2011. június 22. 21:54 |
Szia Pan! Köszi a tályékoztatást,ma volt egy kis idõm és megcsináltattam szervízbe ami ilyenkor szokás /olajcsere,szûrõk,fékolaj..stb/ a szerelõk rendesek voltak mindent elmagyaráztak,amíg tébláboltam körülöttük kicsit átnéztem a motort a hátsó dobozba bele is van irva hogy max130km/h. Mégegyszer kösz a segítséget és a jókivánságokat! Széles utat mindenkinek |
pan | 271 | 2011. június 21. 22:40 | Válasz erre: 265 |
Jobboldalt az ülés vonala alatt találsz egy kis ablakot benne egy csavarral,alap állásból el lehet forgatni360° ban.1 és 2és rugózási keménység 0°;3as180°;4es270°;5ös360°.Sok sikert és csak óvatosan az elején mert ez a motor nagyon nehéz.
|
pan | 270 | 2011. június 21. 22:33 | Válasz erre: 265 |
Szia Bertold. Egy ideje figyelem a fórumot nekem is Pan om van megpróbálok segíteni. Próbálj meg beszerezni egy kézikönyvet a motorodhoz sok hasznos dolog van benne.A fogyasztás 5l-5.5l 130kmh ig utána nõ.A könyv szerint gyári dobozokkal egy személy max 130km/h ig mehet mert beszitál a hátulja,két személyjel nincs ilyen gond.Nekem hátul a régi Givi doboz van fent és 180 km/h nal sem csinál semmit.A hátsó rugó keménysége állítható,jobb doboz le ,kulcs hosszabbító a szerszámosban, otthon 10 perces munka. 1 utas 1 állás lágy(fentrõl indul);1 utas 2állás kemény;1utas +csomag 3állás;2 utas 4állás;2utas+csomag 5állás.Én 2utas 3 állást használom teljesen jó.A teló csillapítás keménységét is lehet állítani.
|
Milka | 268 | 2011. június 21. 18:04 |
calypso | 267 | 2011. június 21. 13:47 |
Szia ! A fogyasztás nálam szintén zenész de nekem 1300-van.De ha kell simán 10 körül is lehet persze ha NSZK-ban mész tehát komoly utazóval..... Amit leírsz az a 1100-re nem,jellemzõ inkább csak az 1300-ra 160 felett de ott is csak egy rövid ideig... ha alsó állásba állítod a plex. akkor megszûnik. Vagy változtatsz az állásán. Turbulencia.. ami nem motor hibája ha ketten vagyunk soha nem éreztem. Széles utat! |
Don | 266 | 2011. június 21. 08:55 | Válasz erre: 265 |
Szia! Nekem 5-6 között a fogyasztás, függõen hogy egyedül vagy ketten megyünk. Az a dobozkérdés nem tudom mi ,nekem nem csinál olyat,lehet csak rosszul van rögzítve. A szerszámkészletben van a rugóállításhoz kulcs,azzal tudod állítani. Tényleg szuper "kis" motor!!:-) |
Bertold | 265 | 2011. június 20. 22:18 |
Sziasztok! Egy hete vagyok Pan tulajdonos és lenne pár kérdésem nállam tapasztaltabb motorosokhoz. Az én motorom egy 97-es 1100st.Svájcból lett behozva egész jó állapotban van.Ha van valakinek ilyen érdekelne nektek mennyi a fogyasztása? Azt már tapasztaltam,hogy a hátsó dobozt /nem gyári GIVI/ egy személynél le kell venni mert rángat,ezt két személynél is csinállja? Olvastam hogy a hátsó telók állíthatók,ezt othonis lehet/mert én nem igazán jöttem rá/vagy csak szervízben! Amúgy elsõ benyomásaim nagyon jók szuper kis motor/Mondjuk elõtte nekem csopperom volt/ Köszi elõre is a választ |
papi | 264 | 2011. június 19. 20:56 |
Attila! Látod ezzel én is így vagyok,de szerintem ezzel magasan nincs senki így! |
genier | 263 | 2011. június 16. 21:16 | Válasz erre: 259 |
Hátén+úgyvagyokvele, hogy motorozzuk ki, ami benne van, ne csak farokhosszabbítónak legyen jó a vas. ... :-))) |
calypso | 262 | 2011. június 16. 17:22 |
Van egy nagyon régi mondás, mindeninek a saját betegsége fáj a legjobban.... és az a legsúlyosabb is egyben.... Mert pl BMW 1300.GT-vel sem akartok a föld útra menni ugye ? |
galoscsabus | 261 | 2011. június 16. 16:19 | Válasz erre: 260 |
Te rosszéletû! Zsoltee77 nem volt elég???? Hetente csak egy lelket raboljunk! Vagy így szalad az idõ? :-)))))))))) |
bob | 260 | 2011. június 16. 14:41 | Válasz erre: 259 |
Varadero ;) Amúgy a Pan csuda szép egy gépezet - fõleg pirosban.. az valami gyönyörû.. FJR-em volt nekem is, az valami zseniális masina.. kár hogy nem bírja a rosszminõségû utakat ( 3 hónap után elsõ teleszkópban szimering csere....) |
Milka | 259 | 2011. június 16. 14:38 | Válasz erre: 258 |
Lehet! Én is mentem évekig GSX-F 600-al! De ha lehet inkább 1000-es feletti legyen,nyomatékos,max.marad benne tartalék bõven!:) |
genier | 258 | 2011. június 16. 06:56 | Válasz erre: 257 |
No oda azért kell erõ, nyomaték! -- Minden bizonnyal így van, de én pl. szépen elboldogulok a 66 LE-s NT700-zal is... :-)) |
Milka | 257 | 2011. június 15. 18:09 | Válasz erre: 256 |
Ültem rajta(nem mentem vele),így nem tûnt veszélyesnek! De ez,vagy az FJR jöhetett szóba!Mivel elég hosszú,és sok túrát megyek a szezonokba,amiken nem ritkák a 3000-méter közeli vagy felett csúcsok.No oda azért kell erõ, nyomaték! |
calypso | 256 | 2011. június 15. 18:03 |
Ok értem nem biztos hogy jó lesz mert a dl.650. még kényelmesebb lenne a kezednek. Mert itt a súllyal esetleg gondok lehetnek de TE tudod széles utat! |
Milka | 255 | 2011. június 15. 17:46 | Válasz erre: 254 |
Igen tudom! De ez lenne elérhetõ a számomra(árban,stb.) Sajnos kényszerbõl kell lépnem,ilyen gyorsan! Nem rég volt egy kis balesetem(nem motorral),egy tonnás raklap oda passzírozta a kezem a kamion homlokfalához.Sajna a csuklóm oda lett,és nem lett,nem lesz tökéletesés már! Hiába a 187-centis magasságom,az XX-en valamelyest csuklóra terhelek!No ezzel vannak a gondok,már 15-20 perc után nagyon fáj!Így meg csak kínlódás a motorozás,nem élvezetes! ezért döntöttem a Pan mellett,és ha lehet gyorsan,mert hamar itt a szezon vége! Egyébként õ a kiszemelt:http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_st_1300_pan_european-4807465 Lehet valaki ismeri. |
calypso | 254 | 2011. június 15. 16:50 |
Azért híd fel a szervizt és érdek... ha ott is azt mondják ok akkor már csak a próba kör van hátra de ,szer. bele mert az nem jó és szudni egy két napot a dologra csak utána lépj. Nyugi... A világ tele van eladó pánokkal.
|
Milka | 253 | 2011. június 15. 16:36 | Válasz erre: 249 |
Igen van! Bár még csak úgy mond átfutottam!De a héten komolyabban átolvasom! |
Milka | 252 | 2011. június 15. 16:35 | Válasz erre: 248 |
Köszönöm szépen! Elméletileg nagyon gondos gazdija volt a vasnak,mert a szervizkönyvbe szépen minden vezetve van a mai napig,úgy ahogy én vezetem az XX-emét!Ez is nagyon szimpatikus dolog! Remélem nem nyúlok mellé,mert az Xx-el semmi bajom sincs! |
TomRed | 251 | 2011. június 14. 22:46 | Válasz erre: 250 |
Ezt csak megerõsíteni tudom. Én is a Deauville mellé vettem Transalpot és jól bevált ez a megoldás.
![]() ![]() |
genier | 250 | 2011. június 14. 21:17 | Válasz erre: 238 |
calypso | 249 | 2011. június 14. 16:49 |
Hivatalosan 150.000km van vezérmû lánc csere, tehát van még idõd ... Ha esetleg van szerviz könyve kérd el.. rögtön kiderül HA van és vezetve akkor béke és nyugi.. |
galoscsabus | 248 | 2011. június 14. 15:09 | Válasz erre: 247 |
Pár éve, még Pan-os korszakomban beszélgettem egy német márkatárssal. Az tûnt fel rajta egy autópálya pihenõben, hogy alig látszik a sok csomagtól :-) Elmondása szerint az akkor 3. éves motorjában 170 ekm felett volt a futásteljesítmény. Addig a szélvédõ kapcsolóját és a kardánban valami gumicsillapítót cseréltek neki. Ha megkapott minden elvárható gondoskodást az a motor, akkor a 84k nem lehet sok neki. Azt nézd meg, hogy milyen ember a gazdája? Sokkal többet elárul, mint az esetleg eladásra felturbózott motor. |
Milka | 247 | 2011. június 14. 14:19 | Válasz erre: 246 |
Köszönöm a gyors választ! Így fogok tenni! Ma megyek megnézni! |
Don | 246 | 2011. június 14. 11:11 | Válasz erre: 245 |
Szia! Ne sokalld, a pánnak az nem mennyiség. Az enyémben 93e van semmi gond vele,de hallottam már olyanról hogy 300 ezer felett is ment még. Ha valamit kell figyelni az a kardán és a lehajtás, hirtelen gázadáskor és elvételkor ne üssön, ne rázzon. Minden mást ugyanúgy nézz meg mint a többi motoron. Üdv |
Milka | 245 | 2011. június 13. 17:47 |
Szép jó napot mindenkinek! Tanácsot szeretnék kérni! Úgy néz ki eltudnám cserélni 1100XX-met egy Pan-European-ra(persze kis ráfizetéssel). A motor 2002-és évjáratú,mint az én vasam,de 84.000Km van benne!Ezt egy kicsit sokallom!Ilyen kilométer futásnál mire figyeljek a vételkor,átnézésnél? Segítséget elõre is köszönöm! |
Jose | 243 | 2011. június 12. 16:06 | Válasz erre: 238 |
Szép kis túra volt! Örülök, hogy minden gond nélkül sikerült tele élménnyel megtennetek. A Pan erre született :-)))) mert a bója kerülgetés nem ilyen egyszerû vele /egyenlõre/. Jók a képek is. |
calypso | 242 | 2011. június 11. 19:58 |
Bocs de ez lemaradt ez 80km hián ez egy 8000km. túra volt. Úgy hogy biztos lehetsz benne minden hova el tudsz vele menni.
![]() ![]() ![]() |
calypso | 241 | 2011. június 11. 19:51 |
galoscsabus | 240 | 2011. június 11. 15:40 | Válasz erre: 238 |
Persze, a képeken látható simára vasalt aszfalton akárhová elvisz, ez nem kétséges. Az árcédulája is elég vastagon van karcintva :-) De nekem pl. sokkal inkább kompromisszum kérdés volt a kényszerû választás, mint anyagi. Ha az a barom nem üti ki alólunk, akkor sem biztos, hogy még most is rajta ülnénk. Amíg nálunk volt, kiderült róla, hogy a dédelgetett jövõbéli kalandosabb túrákhoz nem lenne ideális útitárs. Ha majd egyszer (esetleg) megnyugszik a csavargó vérem, vagy lesz annyi aprópénz a malacban, hogy két motorra is fussa, akkor szívesen elnézegetnék a garázsban egyet újból. Ha akkor még lesz a piacon. Feleség emlegeti többször szomorkásan, hogy bezzeg a Pan-on még aludni is lehetett menet közben :-))))) |
zsoltee77 | 239 | 2011. június 11. 15:11 | Válasz erre: 238 |
ha meglenne rá a pénzem, ezt venném. :) még fiatal vagyok, még lehet Pan-om. :)
|