28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Pan European
Következő oldal

Oldi 339 2012. március 8. 01:54   Válasz erre: 338
Csak a saját tapasztalatom, nálam nagyon bevált.

Sokkal jobban észrevesznek! (Egy kicsit lejjebb állítottam a lámpán, hogy tényleg ne vakítson...)

Én ajánlanám, bár tudjuk, hogy nem legális. Nekem hatósági problémám nem volt, vizsgára viszont visszarakom a halogént 10 perc.
    

Szmore 338 2012. március 8. 00:19  
Valakinek van tapasztalata xenon ügyileg? Van egy szettem, nem tudom, be é merjem rakni úgy fizikailag, mint rendõrügyileg? Hátha négykerekû „testvéreink”észre vesznek, és nem próbálnak minden keresztezõdésnél lemészárolni.
    

Szmore 337 2012. március 8. 00:02  
De bringa! Az olaszok is tudnak szépeket alkotni, de ha valamit használni is lehet az japán.
    

Don 336 2012. március 7. 06:40   Válasz erre: 335
Nagyon csilli-villi a kicsi:-)
    

zenesz1 335 2012. március 6. 23:39  
Don ,Tessek itt az egyszemelyes PC :-)))
    

Don 334 2012. március 5. 16:25   Válasz erre: 333
Nem hát, csak kár hogy egyszemélyes:DD
    

zenesz1 333 2012. március 4. 23:11   Válasz erre: 332
" Mi is ezt mondjuk:-))) " nem csak mondjuk.... tapasztaljuk is :-) aki ilyet meg nem vezetett az nem is tudja hogy mi a motorozas. Na de a PC se kutya igaz Don??
    

Don 332 2012. március 4. 19:08   Válasz erre: 331
Mi is ezt mondjuk:-)))
    

Szmore 331 2012. március 4. 18:56  
Köszönöm a tippeket! Ez az elsõ Pánom, reméltem kevesebb gumi kopik százra, mint eddigi motorjaimon. De hát bánja a fene, ha ilyen jól fogyaszt és ilyen kényelmes.
    

zenesz1 330 2012. március 3. 22:36  
Amit pan jol elvisel kagylosodas es egyenletes kopassal, az a Micheline street pilot II, vagy III , igaz nem olcso, de az arat megeri, a tavalyi szezon´t lemotoroztam vele több mint 10 E km-ert ,saccolasom szerint kibirja meg az idei szezont is, az elsö gumi az tuti ,igaz 1300-on hasznalom ami nem gumizabalo mint az 1100-es.
jo tapasztalataim vannak az elözö motorommal az 1100-essel , Avon, olcso es kibir több mint 10E km-ert. Sajnos a sulyelosztas ezen a szuper gepen nem sierült ezeknek a kis pici japanoknak, de ezen kivül minden! Ha vkinek gumira van szüksege, jelezze, jo aron beszerzem neki !!! :-))) Na itt a reklam helye !
    

1Laciapu 329 2012. március 1. 19:53  
Sziasztok!

A strauszgumi.hu oldalon találtam:

Continental 170/60 ZR 17 M/C 72W Conti Motion

kifutó - 36.245Ft
új - 34.955Ft

Egy olvasótok :)))
    

blaupunkt 328 2012. március 1. 14:33   Válasz erre: 326
www.kekhold.hu
www.r17.hu

Cseppet elmentek az árak (fuck).
    

pan 327 2012. február 29. 19:46   Válasz erre: 326
Szia Szmore, én a Panra tavaly tavasszal vettem egy uj Brigestone BT023 hátsó gumit 42ezer ért mentem vele 6000km tert és mehet a kukába nagyon jó a tapadása de nagyon keveset bír, az egyik Panos kollégánk a csapatból viszont a Metzeler Marathon gumival 12000km ment, ami nagyon nem mindegy.Brigestonet ne vegyél nem fogja bírni,az árak viszont 40000 Ft körül vannak ha újba gondolkodsz,a használtat meg inkább ne .
    

Szmore 326 2012. február 28. 15:58  
Üdv a kollegáknak! Tanácsot kérnék milyen márkájú hátsó gumit kéne vásároznom, egy ’szenior’ panra? Most egy Bridgestone van rajta de már olyan kemény, mint a tölgyfa, és a mintázata is valami 80as évek béli. Ha konkrét helyet is tudnátok mondani, megköszönném. Voltam már néhány gumisnál, de úgy vettem észre ez a sok hó és jég egy cseppet megnövelte az önbizalmukat. 45-50 ezer forinttól indítanak a fiuk.
    

kavics 325 2012. február 19. 20:23   Válasz erre: 324
Szia
Ne dõlj be a szervízkönyvnek-az csak egy papír, nem nagy kunszt újat kreálni. Mondani meg bármit lehet, ha látják rajtad, hogy komolyan rácuffantál a mocira, lyukat beszélnek a hasadba, pláne, ha lemész Szicíliáig. A motort nézd, ha nem értesz hozzá, vigyél magaddal szerelõt, de akirõl tudod, hogy tényleg szerelte az általad kinézett típust. lehet, macerás találni ilyen valakit, és nyilván ez is költséget jelenthet, de többet, akár százezreket tarthat a zsebedben.
Egyébként a Pan egy fantasztikus motor, az enyémben 54000 km van, és hibátlan. Brutál erõs, kényelmes, gyors -viszont tény, hogy a jóbb minõségû utakat kedveli - és észnél kell vele lenni a súlya miatt, ami menet közben nem érzõdik, de ha állsz,és megindul véletlenül oldalra, nos akkor nem fogod meg. Mondjuk a bukócsõ tökéletesen megtartja a dobozok sem érnek le a földre, és utána, ha ismered a trükkjét 2-4 másodperc alatt egyedül is fel tudod állítani.
A végszó, felejtsd el az olasz beszerzést.
Sok sikert:)
    

tamast2 324 2012. február 11. 10:12   Válasz erre: 323
Az az injektoros Varadero rossz, ha annyit fogyaszt normalis hasznalat mellett. A totalbike nepiteleten, vagy a Varadero forumon 5 - 6 literrol beszelnek, nem jon, hogy elhigyjem a 8 litert ne haragudj. Honda az is, PGM befecskendezo van ott is, kisebb motor, konnyebb, de elhiszem, hogy fel literrel tobbet fogyaszt, mint a nagyobb motorral szerelt es joval nehezebb Pan, legyen. A tarcsak joval vastagabbak egy autoban, meg az en oreg ETZ-men is volt olyan, hogy azt nemigen kellett volna csereljem meg 10 evig :-) dehat azok maskepp voltak csinalva.
Ha van vezetett szervizkonyve a motornak, akkor sem lehet bizni benne? Lehet hamisitani? Ha olyan keves km elvileg elso gazda kellene legyen es szervizkonyv is kene legyen rendesen vezetve, nem?
    

zenesz1 323 2012. február 10. 18:25   Válasz erre: 320
Vmit meg hozzafüznek a vetelhez es az olasz arakhoz. Irod hogy nemetorszagban "irrealisan dragak" hat nem, ez az aruk. ugyanugy itt is ausztriaban. Mert itt nem basszak at az agyadat es nem tekergetik vissza a km orat. Ha en itt a mühelybe visszatekernek akar 1 orat is es rajönne a vevö ne tudd meg hogy mi törtenne velem a birosagon. ennyi. Na ezert ilyen olcso olaszorszagban, mert nem annyi van az orajukban. (tapasztalat)
    

zenesz1 322 2012. február 10. 18:20   Válasz erre: 320
Na Tamas amit irsz az nem egeszen igy van. A pannal aki 10 litert megetet annak elete vegeig ingyen szervizelem az egesz gepparkjat. A varadero fogyasztasa irdd es olvasd 8+ , meg a befecskendezöse is, mint irtam tegnap, 2 ügyfelemnek szervizelek.Melyik autonal cserelnek 2-300 ezernel tarcsat???
Nem tartod egy kicsit soknak? A Pan fekjehez kapcs... ha original fekbetettel hasznaljak , es nem tepkedik a feket allandoan, akar 150-et is el lehet egy garnitura tarcsaval is menni. A Pannal menni ell es nem allandoan fekezni... Jegyezdd meg aki fekez az altalaban mindig veszit :-)))
    

tamast2 321 2012. február 10. 13:04   Válasz erre: 317
Koszonom a gyos valaszodat. Nagyon vonz a Pan Europak megbizhatosaga es strapabirosaga, hosszu elettartama, kardanhajtas, hatalmas benzintartaly, nagyon jo minoseg, japan osszeszereles, stb. Szep is! Sok sok orszagban rendormotorkent es rengeteg mentomotort is ebbol a tipusbol (ambulancas motorok) hasznalnak. Mar kezdtem elhinni, hogy vehetek egyet en is :-(
    

tamast2 320 2012. február 10. 12:57   Válasz erre: 319
�A fogyasztassal nincs problema, az injektoros Varadero annyit eszik legfeljebb, mint egy Pan, vagy meg annyit sem. A karburatoroshoz kepest megnovelt kompresszioarany 9,0-rol 9,8-ra, 5 sebesseg helyett 6 es karburator helyett befecskendezo. Igenigen lecsokkent a fogyasztasa. Persze tudja a 10 litert az is, eppugy, mint a Pan ha 200-al mennek vele.
Szoval Olaszorszagbol nem erdemes venni ST1300-at? Nemetorszagban valami irrealisan dragak. Mindegyik hazudna? Ha lemernem a tarcsa vastagsagat? Abbol eleg jol meglehetne saccolni a km - allast, felteve, ha nem csereltek le. Mennyi km -kent cserelik kb. a fektarcsat? 100 -ezrenkent esedekes kb., vagy mint az autoknal 200 - 300 ezer korul?
    

zenesz1 319 2012. február 9. 21:28   Válasz erre: 315
Romaniai utakra varadero, bar a fogyasztasa nem csekely, tapasztalatbol mondom, van 2 ügyfelem a fogyasztassal abszolut nincsenek megelegedve, szamithatsz 8 felett. Ami a pannal nem elmondhato, 5-6 liter.
Azok az olasz pan-ok amit 20 ezer km-el kinalnak az nem 20!! Baratom is hozott egyett kilometerora szerint 50 Ezer es ra ket hetre kardan töres ami szetvagta az egesz belselet , ilyet meg nem lattam, nem egy ügyfelem van, akinek joval 100 felett van az oraban es semmi gond velük. Az olasz motorok felejtösek, amit hirdetnek annak fele sem igaz!!!! mint mar mondtam ez a tapasztalatom, es nem nem csak az enyem! sok sikert a kereseshez .
    

zenesz1 318 2012. február 9. 19:55   Válasz erre: 315
Ismerem az olasz Panokat :-))))))) huha !!!
    

pan 317 2012. február 9. 19:29   Válasz erre: 315
Szia Tamast2 én is erdélyi vagyok igaz már rég Magyarországon élunk ,nekem a régebbi Pan Europam van(de az újabbakra is ugyanez vonatkozik) és ismerve az ottani utakat a pan on ne is gondolkozzál, ennek a motornak jó minõségû széles aszfaltozott utak kellenek,teleszkópszár szimeringekett nálam 136000km nél sem kellett cserélni ,elég volt az olaj csere.Erdélybe enduro jellegû motorok kellenek, természetesen mindennel lehet motorozni de fel kell készülni rá hogy meglepetések érhetik az embert,a Vara kitûnõ választás.
    

kisti 316 2012. február 9. 16:48   Válasz erre: 314
SziaTiba , nézz körül pl. itt,http://autoriaszto.startuzlet.hu/kategoria/tempomat_sebessegtarto_automatika.html, vagy itt,http://metroman.addel.hu/products.php?prcategory=12003 az AP500 vagy esetleg az Ap300 -zal megoldható, de kell kezelõ szerv is hozzá az kb: + 10000,- körül van.
Ha szervizben szerelteted be akkor kb 5 órás munkadíjat számolhatsz még hozzá.Elég rendesen szét kell hozzá az idomzatot szedni mert a motor ill. vákumdobot nem eccerü elhelyezni hogy elférjen és precizen mûködjön.
Olajból a Honda 10w40-et ír elõ, mert hogy az volt a gyári olaj, ma már 10W30 -ra cserélték, a mi viszonyain között nyugodtan használhatod akár azt is!
    

tamast2 315 2012. február 9. 13:48   Válasz erre: 250
En is jartam parszor mar a Dragan gatnal.
En is mostanaban a Pan Europakat nezegetem. A tavaly meg a Varadero tetszett az utak minosege miatt (mivel erdelyi vagyok), de eszrevettem am az iden, hogy van par viszonylag olcso Pan is Olaszorszagban. 3500 - 4600 euro kozott talaltam parat, van amelyik 2004-es ABS-el es 20.000 km alatt is van kozuluk. A legolcsobb motorok Sziciliaban vannak, mert onnan meg nem szedtek ossze a honfitarsaim. Felek az utak minosege miatt tonkrevernem oket csak. Teleszkopszar-szimeringeket milyen gyakran kell cserelgetni? A hasmagassaga okozhat gondot rossz minosegu aszfalton? Vagy nezzek inkabb Varaderot?
    

Tiba 314 2012. január 19. 21:56   Válasz erre: 313
Köszi Zenesz, ha esetleg még valami tipust, vagy gyártót megneveznél tempomat vonalon, az jó lenne. Tibi
    

zenesz1 313 2012. január 19. 20:41   Válasz erre: 312
Szeva , 10 w 40 es tempomat + fokozatfisszajelzö beszerezhetö.

Üdv zenesz
    

Tiba 312 2012. január 19. 19:19   Válasz erre: 311
Sziasztok, 7év varadérózás után, ma sikerült lecsapnom egy 1300Panra.
Pár kérdésem lenne, mert ahány szervíz annyi infó: milyen motorolaj kell a gépnek, 10:30 vagy 10:40? 46000km-er van benne.
You tubon láttam tempomatot egy ilyen paripán, tudja valaki merre lehet beszerezni ilyet? Elõre is köszönöm a segítséget és hozzászólást. Tibi
    

O.J.SIMSON 311 2012. január 2. 08:56  
BUÉK!!!
    

zenesz1 310 2012. január 1. 23:20   Válasz erre: 309
Jocokam hiaba irsz... mint ahogy a Honda el, a forum megdöglött... de azert en is boldog uj evet kivanok.
    

pan 309 2012. január 1. 14:27  
Boldog Újévet minden Panos nak. BÚEK!!!!!!!!!!!
    

calypso 308 2011. december 24. 06:12  
Minden kedves motoros társamnak kellemes karácsonyi ünnepeket kívánok!!!
    

zenesz1 307 2011. szeptember 15. 07:09  
Ha nem vagyok tolakodo, nezzetek be a szombathelyi forumozok rovatba mi is vagyunk szerenyen 5 büszke Panos :-)) Jövöre szevezzük a fertörakosi Pan Europai Pickniket ,
Figyeljetek, fogok elöre jelezni. Szep napot mindenkinek es remelhetöen meg novemberben is fogunk tudbi gurulni :-)
    

zenesz1 306 2011. szeptember 15. 07:04  
Jo reggelt forumozok.... az elözö kerdesre nekem is a valaszom, hogy ha normalisan , nem vadallat modon van hasznalva, semmi gond es semmi varhato javitas. Minden 6000 km-nel szigoru szerviz es ennyi.Nekem elötte a regi pan volt, az egyik legjobb tura gep, ismerek olyan panost (1100) akinek ird es olvasd több mint 300000 km van a gepben, 1990-es evjarat. 3szor vezerszij, fektarcsak stb. Remeljük hogy a 1300-as is igy fog bevallni :-)
    

Zsifi 305 2011. szeptember 10. 12:02   Válasz erre: 304
Ha normálisan használták, semmire..
A kuplung és a vezérmû is elvileg örök.
    

klimas 304 2011. szeptember 10. 11:25   Válasz erre: 303
Köszi ! 100-nál mire lehet számolni?
    

Zsifi 303 2011. szeptember 10. 11:22   Válasz erre: 302
Alapban 100-ig semmire.

Cserélj minden olajat, szûrõt, hajtásban is...
A féktárcsa az látszik, lehet szar is ha nem gyári betétekkel használták, ha igen akkor még 20-40e-et biztos kibír.
    

klimas 302 2011. szeptember 10. 11:07  
Sziasztok! A képen a mûszefal adatai vannak / bár ez nektek nem ismeretlen/ , a km óra állás alapján milyen hibák lehetnek, esetleg cserére szoruló, kopó alkatrészek , Mire lehet számítani a közeljövõben? Féktárcsára, vezérmûre, kupplungra gondolok! Tudom sok függ a vezetési stílustól de úgy általában kérdezem. Köszi a segítõ válaszokat.
    

calypso 301 2011. augusztus 5. 19:11  
Holnap reggel 08.30. Pétervására kivezetõ tábla, Ózd felé. Dobsinai jégbarlang .. utána Eger... Fürdõ .Aki kapja marja!!!!!!
    

klimas 300 2011. július 11. 14:57   Válasz erre: 299
Dehogynem ! Ha a költségvetés megengedi, rendelj tõlem, máris egy lépéssel közelebb lennék)))
    

calypso 299 2011. július 6. 20:32  
A rá valóban nem tudok segíteni de még egy érv esetleg, Németországban ha jól emlékszem,5-6 évíg volt az év túra motorja egyfolytában, persze szavazás volt róla nem a
média döntötte el.Azért bennük bízni érdemes mert nem 100 db van ott ha nem egy picit nagyobb darab szám és egy picivel többet motoroznak mint mi sajnos mert hogy több kedvük van.....
    

klimas 298 2011. július 6. 19:45   Válasz erre: 297
Egy frászt ! Elõször a rávaló kell, aztán lehet fitymálni valamelyiket....)))))) De szívem szerint mindkettõbõl betolnék egyet-egyet a garázsba......)))))
    

bob 297 2011. július 6. 18:49   Válasz erre: 296
Pedig egyszerû :)))
Amennyiben sportos de pakolható túra motor kell, akkor FJR...
Amennyiben olyan túramotor kell, ami pakolható és sportosnak is mondható, akkor Pan :)
    

klimas 296 2011. július 6. 18:24  
Na jóóó van mááá! Most úgy összezavartatok, hogy nem tudok dönteni...)))
Meg aztán nincs is mibõl......(((((
    

bob 295 2011. július 6. 11:46   Válasz erre: 294
:) viszont egyet kell, h értsek veled.. a Pan-nak bitang jó színe van (vörös)... és nagyon jó motor.
    

calypso 294 2011. július 6. 11:42  
Biztos igazad van ebben a dologban mert ez egy céges motor volt.
De nekem akkor és ott ez volt a tapasztalatom.De szeretném leszögezni hogy nagyon jó motor az FJR . Én is sokáig billegtem még eldöntöttem. Mert hogy én sem tudtam ,sokáig eldönteni igazán hogy a kettõ közül melyiket vegyem meg.Mert hogy az elõzõ xj 900-volt amit nagyon szeretem egy-két ezer kilométer ment bele hiba nélkül nagyon szeretem mert soha semmi gond nem volt vele.Tehát hivatalból vonzódtam a zenéshez de aztán igy alakult.
    

bob 293 2011. július 6. 10:53   Válasz erre: 290
Nekem 260-nal két személlyel " csomaggal sem szitált az eleje az FJR-nek.. valszeg amivel mentél, azon a gyári gumi nem volt már 100%.. kagylósra kopik sajna és riszálja az elejét.

Nagyon megpakolva - mint az öszvér, 180-200-zal tartós tempónál semmi gondja nem volt.
    

calypso 292 2011. július 6. 10:50  
A pának az ülését három fokozatban lehet állítani. Az Fjr.az fix ha jól tudom.
A fékrõl meg annyit hogy 100-ról 36 méteren belül áll meg hivatalosan, ezt még nem próbáltam ki de nem is szeretném.Kombinált ABS: errõl ís csak jót tudok mondani Gondolom Te sem szeretnéd ezt kipróbálni ugye?
Kétszemélyes üzemben hidd el hogy sokkal jobb mint a fent említett motor. Már ha csak azt nézed hogy a két motort hivatalosan hány kg.-val lehet terhelni már az is érdekes.
A hátsó futó mûvet pedig azt hiszem 30 fokozatban lehet állítani külön a rugózást és külön a csillapítást. Azért ennek is néz utána. Igaz az elsõt semmilyen formában nem lehet állítani de nekem az a tapasztalatom hogy nem is kell.
    

klimas 291 2011. július 5. 22:24  
Hát igen ! Az FJR-rõl süt a sportosság és a tempó és hát a szívem / a jelenlegi / is zongorista. de a Pan inkább a kényelemrõl szól szerintem. Arra kis idõre amit még motorozhatok én inkább a kényelemre szavaznék de az üléspróbát mindenképpen megejtem, kiderül hogy férek el.
A mostani gépet is az üléspozicíó miatt vettem, akkor egy 1100XX volt hasonló árban, dobozolva, kevés km-rel, de amikor ráültem, nem éreztem jól magam, nekem túlságosan hasalós volt.
Na majd meglátom.
    

calypso 290 2011. július 5. 08:40  
Tény a Fjr. erõsebb picivel jobban gyorsul... Mind kettõvel mentem jó nagy kört,de az utasnak a Pan+a FÉK. Az a Fjr amivel én mentem 180-nál ideges volt az eleje..
Pán-nál kettõ felet kezd elkönnyülni az eleje.. Ráadásul ha felemeled a plex. az esõ sem ér..
ha dohányzol mögötte nyugodtan cigizzél. Nekem valahogy komfortosabb volt de ízlések és pofonok, De fontos hozzá tennem nagyon jó motor a FJR. Csak nekem a Pán jobban tetszett és ennyi. Fõleg ebben a színben.
    

bob 289 2011. július 5. 07:54   Válasz erre: 288
Menj be egy Honda szalonba, majd egy Yamaha szalonba.. és próbáld ki ezeket a motorokat.. Lehet nem mind1ikben tudod ezt megtenni, de sztem találsz olyat, ahol megengedik.
    

klimas 288 2011. július 5. 07:28   Válasz erre: 286
Ok. Csak nekem 196 cm-ben kell gondolkodnom... és mielõtt egyáltalán élessé válna az egész , mindenképpen rá akarok ülni egy gépre.
    

zsoltee77 287 2011. július 5. 05:30   Válasz erre: 282
belgiumi rendõrmotor volt, nem gyári idomok, nem lehet leinformálni a km futást sem...
    

Oldi 286 2011. július 5. 00:42   Válasz erre: 282
Hali!

Én csak egyet szeretnék csendben, suttogva mondani...:-): tessenek a Pan-nal és egy FJR-rel, egy tisztességes kört motorozni!
Tudom, hogy nehéz megszervezni, de egyik motor sem két fillér, (én annak idején Tarvisio-ig mentem, hogy bérelhessek egy FJR-t...)
A két motor FUTÓMÛ-ve között fényévnyi a különbség! .. Mondjuk szerintem az FJR jobban megy, a Hondának talán szebb a hangja, de a motorozhatóság, a kényelem, az utasnak is! döntõ lehet egy ilyen gõzös választáshoz....
Gondoljátok meg én a Pan-nal nem igazán (mertem) motorozni... Gondolom, hogy lehet, de a Zongorával, nem kunszt...
    

papi 285 2011. július 4. 21:01  
Klimás !
Látod nálunk is álmodik a nyomor:-))
    

klimas 284 2011. július 4. 18:28   Válasz erre: 281
Papiiiiiii ! Ne baszogass, amúgy is ütöget a guta , hogy nem tudtunk elmenni veletek.....
Aztán meg ha már álmodozni sem lehet, mi a francnak élünk......
    

calypso 283 2011. július 3. 18:34  
Rajta már túl vagyunk az egyik motoros társunk akarta megvenni sikerült lebeszélni róla ...
    

papi 282 2011. július 3. 16:23  
én ezzel szemezgetek
http://www.hasznaltauto.hu/galeria/1607909-4829089-3-0-0-0
    

papi 281 2011. július 3. 15:50  
�Klimás nem akarok bele vau-vau,de neked minek ilyen szép motor úgy sem motorozol:-)))
vagy csak velünk nem???
    

klimas 280 2011. július 3. 10:47   Válasz erre: 279
Parzse= persze
    

klimas 279 2011. július 3. 10:38  
Köszi ! Ez az a szín, ami nagyon tetszik. Parzse ha alám tolnának egy sötétkék metállt, akkor azt sem fitymálnám...))))
Szerintem a kinti képeket egy áltlagos beállítással csinálták és ezért nem stimmel a szín.
Ezzel incselkedem...
    

calypso 278 2011. július 3. 10:33  
2006.
Az enyém
    

TomRed 277 2011. július 3. 10:17   Válasz erre: 276
Én ilyen színû Pan Europát ismerek. Világosabb piros, mint a Deauville.
    

klimas 276 2011. július 3. 09:30  
Szia Mindenkinek! Köszi a válaszokat, a km óra miatt annyira lennék szkeptikus, hogy õk sem grál lovagok. Meg aztán ha elhozom és kiderül a turpisság , nem lesz lehetõségem reklamálni...vagy csak borzasztó nehezen.
Sajnos még nem tartok a döntésnél, úgyhogy van idõm alaposabban körbejárni a témát.
Még egy kérdés, ismereteitek alapján létezik-e ilyen piros színû gép mint némelyik képen van vagy ez a fényképezõ torzítása?

    

pan 275 2011. július 2. 20:21   Válasz erre: 273
Szia ne legyen gyanús a km azt írja hosszú ideig ki volt vonva a forgalomból 2007 ben lett újra forgalomba helyezve ,náluk a km óra manipulálását keményen büntetik egy cég sem vállalja be márpedig ez cégnél van.Kipufogó ügyben egyet értek Zorban al.
    

zorban 274 2011. július 2. 12:34   Válasz erre: 273
Szia Klimas! Nekem egy olyan piros Pan-om van, mint a második linken szereplõ, csak 2004-es évjáratú. A harmadik szezont csináljuk együtt, nagyon elégedett vagyok vele. Most közel 60e km van benne. A kipufogó nálam is elszínezõdik, pedig 5.000 fölé csak nagyon ritkán pörgetem, tehet tuti, hogy nem a "túlterheléstõl" van. Eddig szezon elején át szoktam polírozni, aztán néhány ezer kilométer után ismét elkezd sárgulni. Még nem láttam olyant amelyik ne lett volna besárgulva, úgyhogy szerintem ebbõl nem érdemes messzemenõ következtetést levonni az elõzõ gazda gondosságára vonatkozóan.
A másik kérdésedre nem tudok válaszolni, de biztosan olvassa olyan is a fórumot, aki ért ehhez.
Kívánom, hogy a vágyad mielõbb teljesüljön!

    

klimas 273 2011. július 2. 10:32  
Sziasztok Pan-osok! Egy-két infóra lenne szükségem. Nézegetem a külföldi oldalakat , megvallom irígykedve és egyre nagyobb kívánalommal a típus iránt. Ami feltûnt, a kipufogó dob elõtti csõ elszínezõdése. Utalhat-e ez a használat módjára, vagy "természetes" folymat a típusnál? A másik kérdésem, látok többféle jelölést , mit jelenthet az A2 vagy X?
Beteszek két linket a dobra vonatkozóan , az elsõnélhttp://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=146391977&pageNumber=1&__lp=4&scopeId=MB&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=11000&makeModelVariant1.modelDescription=st+1300&vehicleCategory=Motorbike&segment=Motorbike&negativeFeatures=EXPORT&categories=Tourer&tabNumber=2 gyanús a kilométer, szerintem egy nulla lemaradt...
A másik http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=147226106&__lp=4&scopeId=MB&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=11000&makeModelVariant1.modelDescription=st+1300&vehicleCategory=Motorbike&segment=Motorbike&negativeFeatures=EXPORT&categories=Tourer&lang=de&pageNumber=1 talán hitelesebb.
    

Bertold 272 2011. június 22. 21:54  
Szia Pan!

Köszi a tályékoztatást,ma volt egy kis idõm és megcsináltattam szervízbe ami ilyenkor szokás /olajcsere,szûrõk,fékolaj..stb/ a szerelõk rendesek voltak mindent elmagyaráztak,amíg tébláboltam körülöttük kicsit átnéztem a motort a hátsó dobozba bele is van irva hogy max130km/h.
Mégegyszer kösz a segítséget és a jókivánságokat!

Széles utat mindenkinek
    

pan 271 2011. június 21. 22:40   Válasz erre: 265
Jobboldalt az ülés vonala alatt találsz egy kis ablakot benne egy csavarral,alap állásból el lehet forgatni360° ban.1 és 2és rugózási keménység 0°;3as180°;4es270°;5ös360°.Sok sikert és csak óvatosan az elején mert ez a motor nagyon nehéz.
    

pan 270 2011. június 21. 22:33   Válasz erre: 265
Szia Bertold. Egy ideje figyelem a fórumot nekem is Pan om van megpróbálok segíteni. Próbálj meg beszerezni egy kézikönyvet a motorodhoz sok hasznos dolog van benne.A fogyasztás 5l-5.5l 130kmh ig utána nõ.A könyv szerint gyári dobozokkal egy személy max 130km/h ig mehet mert beszitál a hátulja,két személyjel nincs ilyen gond.Nekem hátul a régi Givi doboz van fent és 180 km/h nal sem csinál semmit.A hátsó rugó keménysége állítható,jobb doboz le ,kulcs hosszabbító a szerszámosban, otthon 10 perces munka. 1 utas 1 állás lágy(fentrõl indul);1 utas 2állás kemény;1utas +csomag 3állás;2 utas 4állás;2utas+csomag 5állás.Én 2utas 3 állást használom teljesen jó.A teló csillapítás keménységét is lehet állítani.
    

Bertold 269 2011. június 21. 21:10  
Sziasztok!

Köszi a válaszokat!!
    

Milka 268 2011. június 21. 18:04  
Szép jó napot mindenkinek!
Mivel nem jött össze a PAN vétel,így itt is érdeklõdnék!
Ha valaki cserélne,vagy tud valakirõl aki cserélne,akkor ne tartsa magában!
Amit adnék egy PAN-ért cserébe,természetesen érték egyeztetéssel:
Típus:Honda 1100XX
Évj:2002.08
Szin:királykék
Kilométer:56.000
Extrák:gyári dobozszett,xenon,nyitott Martin dobok,pageres riasztó,állítható túra plexi,új gumi elõl-hátúl,friss olajcsere,új láncszett,a mai napig vezetett szervizkönyv.
Itt van róla pár kép
Elõre is köszönöm
    

calypso 267 2011. június 21. 13:47  
Szia !
A fogyasztás nálam szintén zenész de nekem 1300-van.De ha kell simán 10 körül is lehet persze ha NSZK-ban mész tehát komoly utazóval..... Amit leírsz az a 1100-re nem,jellemzõ inkább csak az 1300-ra 160 felett de ott is csak egy rövid ideig... ha alsó állásba állítod a plex. akkor megszûnik. Vagy változtatsz az állásán. Turbulencia.. ami
nem motor hibája ha ketten vagyunk soha nem éreztem. Széles utat!
    

Don 266 2011. június 21. 08:55   Válasz erre: 265
Szia!

Nekem 5-6 között a fogyasztás, függõen hogy egyedül vagy ketten megyünk.
Az a dobozkérdés nem tudom mi ,nekem nem csinál olyat,lehet csak rosszul van rögzítve.
A szerszámkészletben van a rugóállításhoz kulcs,azzal tudod állítani.
Tényleg szuper "kis" motor!!:-)
    

Bertold 265 2011. június 20. 22:18  
Sziasztok!

Egy hete vagyok Pan tulajdonos és lenne pár kérdésem nállam tapasztaltabb motorosokhoz. Az én motorom egy 97-es 1100st.Svájcból lett behozva egész jó állapotban van.Ha van valakinek ilyen érdekelne nektek mennyi a fogyasztása? Azt már tapasztaltam,hogy a hátsó dobozt /nem gyári GIVI/ egy személynél le kell venni mert rángat,ezt két személynél is csinállja? Olvastam hogy a hátsó telók állíthatók,ezt othonis lehet/mert én nem igazán jöttem rá/vagy csak szervízben! Amúgy elsõ benyomásaim nagyon jók szuper kis motor/Mondjuk elõtte nekem csopperom volt/ Köszi elõre is a választ
    

papi 264 2011. június 19. 20:56  
Attila!
Látod ezzel én is így vagyok,de szerintem ezzel magasan nincs senki így!
    

genier 263 2011. június 16. 21:16   Válasz erre: 259
Hátén+úgyvagyokvele,

hogy motorozzuk ki, ami benne van, ne csak farokhosszabbítónak legyen jó a vas. ...
:-)))
    

calypso 262 2011. június 16. 17:22  
Van egy nagyon régi mondás, mindeninek a saját betegsége fáj a legjobban....
és az a legsúlyosabb is egyben.... Mert pl BMW 1300.GT-vel sem akartok a föld útra menni ugye ?
    

galoscsabus 261 2011. június 16. 16:19   Válasz erre: 260
Te rosszéletû!
Zsoltee77 nem volt elég????
Hetente csak egy lelket raboljunk!
Vagy így szalad az idõ?
:-))))))))))
    

bob 260 2011. június 16. 14:41   Válasz erre: 259
Varadero ;)
Amúgy a Pan csuda szép egy gépezet - fõleg pirosban.. az valami gyönyörû..
FJR-em volt nekem is, az valami zseniális masina.. kár hogy nem bírja a rosszminõségû utakat ( 3 hónap után elsõ teleszkópban szimering csere....)
    

Milka 259 2011. június 16. 14:38   Válasz erre: 258
Lehet!
Én is mentem évekig GSX-F 600-al!
De ha lehet inkább 1000-es feletti legyen,nyomatékos,max.marad benne tartalék bõven!:)
    

genier 258 2011. június 16. 06:56   Válasz erre: 257
No oda azért kell erõ, nyomaték!
--

Minden bizonnyal így van, de én pl. szépen elboldogulok a 66 LE-s NT700-zal is...
:-))
    

Milka 257 2011. június 15. 18:09   Válasz erre: 256
Ültem rajta(nem mentem vele),így nem tûnt veszélyesnek!
De ez,vagy az FJR jöhetett szóba!Mivel elég hosszú,és sok túrát megyek a szezonokba,amiken nem ritkák a 3000-méter közeli vagy felett csúcsok.No oda azért kell erõ, nyomaték!
    

calypso 256 2011. június 15. 18:03  
Ok értem nem biztos hogy jó lesz mert a dl.650. még kényelmesebb lenne a kezednek.
Mert itt a súllyal esetleg gondok lehetnek de TE tudod széles utat!
    

Milka 255 2011. június 15. 17:46   Válasz erre: 254
Igen tudom!
De ez lenne elérhetõ a számomra(árban,stb.)
Sajnos kényszerbõl kell lépnem,ilyen gyorsan!
Nem rég volt egy kis balesetem(nem motorral),egy tonnás raklap oda passzírozta a kezem a kamion homlokfalához.Sajna a csuklóm oda lett,és nem lett,nem lesz tökéletesés már! Hiába a 187-centis magasságom,az XX-en valamelyest csuklóra terhelek!No ezzel vannak a gondok,már 15-20 perc után nagyon fáj!Így meg csak kínlódás a motorozás,nem élvezetes!
ezért döntöttem a Pan mellett,és ha lehet gyorsan,mert hamar itt a szezon vége!
Egyébként õ a kiszemelt:http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_st_1300_pan_european-4807465
Lehet valaki ismeri.
    

calypso 254 2011. június 15. 16:50  
Azért híd fel a szervizt és érdek... ha ott is azt mondják ok akkor már csak a próba kör van hátra de ,szer. bele mert az nem jó és szudni egy két napot a dologra csak utána lépj. Nyugi... A világ tele van eladó pánokkal.
    

Milka 253 2011. június 15. 16:36   Válasz erre: 249
Igen van!
Bár még csak úgy mond átfutottam!De a héten komolyabban átolvasom!
    

Milka 252 2011. június 15. 16:35   Válasz erre: 248
Köszönöm szépen!
Elméletileg nagyon gondos gazdija volt a vasnak,mert a szervizkönyvbe szépen minden vezetve van a mai napig,úgy ahogy én vezetem az XX-emét!Ez is nagyon szimpatikus dolog!
Remélem nem nyúlok mellé,mert az Xx-el semmi bajom sincs!
    

TomRed 251 2011. június 14. 22:46   Válasz erre: 250
Ezt csak megerõsíteni tudom. Én is a Deauville mellé vettem Transalpot és jól bevált ez a megoldás.
    

genier 250 2011. június 14. 21:17   Válasz erre: 238
Amíg nem mész le aszfaltról - és Te eddig csak olyan képeket mutattál, ahol tükörsima út volt -, addig rendben van a Pan... onnaqn tudom, hogy nekem a kistesó, a Deauville van..
De mihelyst le kell menni az aszfaltról, akkor komoly tudás kell(ene), hogy a Veled együtt 400 kg-t elterelgesd.. Én a DV mellé vettem egy Transalpot, hogy biztosan elérjek mindenhová..:-)))
Az alábbi képek Erdélyben készültek, Törökországot nem próbáltam:

    

calypso 249 2011. június 14. 16:49  
Hivatalosan 150.000km van vezérmû lánc csere, tehát van még idõd ...
Ha esetleg van szerviz könyve kérd el.. rögtön kiderül HA van és vezetve akkor béke és nyugi..
    

galoscsabus 248 2011. június 14. 15:09   Válasz erre: 247
Pár éve, még Pan-os korszakomban beszélgettem egy német márkatárssal.
Az tûnt fel rajta egy autópálya pihenõben, hogy alig látszik a sok csomagtól :-)
Elmondása szerint az akkor 3. éves motorjában 170 ekm felett volt a futásteljesítmény.
Addig a szélvédõ kapcsolóját és a kardánban valami gumicsillapítót cseréltek neki.
Ha megkapott minden elvárható gondoskodást az a motor, akkor a 84k nem lehet sok neki.
Azt nézd meg, hogy milyen ember a gazdája?
Sokkal többet elárul, mint az esetleg eladásra felturbózott motor.
    

Milka 247 2011. június 14. 14:19   Válasz erre: 246
Köszönöm a gyors választ!
Így fogok tenni!
Ma megyek megnézni!
    

Don 246 2011. június 14. 11:11   Válasz erre: 245
Szia!
Ne sokalld, a pánnak az nem mennyiség. Az enyémben 93e van semmi gond vele,de hallottam már olyanról hogy 300 ezer felett is ment még. Ha valamit kell figyelni az a kardán és a lehajtás, hirtelen gázadáskor és elvételkor ne üssön, ne rázzon.
Minden mást ugyanúgy nézz meg mint a többi motoron.
Üdv
    

Milka 245 2011. június 13. 17:47  
Szép jó napot mindenkinek!
Tanácsot szeretnék kérni!
Úgy néz ki eltudnám cserélni 1100XX-met egy Pan-European-ra(persze kis ráfizetéssel).
A motor 2002-és évjáratú,mint az én vasam,de 84.000Km van benne!Ezt egy kicsit sokallom!Ilyen kilométer futásnál mire figyeljek a vételkor,átnézésnél?
Segítséget elõre is köszönöm!
    

Jose 243 2011. június 12. 16:06   Válasz erre: 238
Szép kis túra volt! Örülök, hogy minden gond nélkül sikerült tele élménnyel megtennetek.
A Pan erre született :-)))) mert a bója kerülgetés nem ilyen egyszerû vele /egyenlõre/.
Jók a képek is.
    

calypso 242 2011. június 11. 19:58  
Bocs de ez lemaradt ez 80km hián ez egy 8000km. túra volt. Úgy hogy biztos lehetsz benne minden hova el tudsz vele menni.
    

calypso 241 2011. június 11. 19:51  
Nálam simán bealudt az Ildi 160-nál,saját bevallása szerint úgy kb fél órát, utána a víz kivert...onnan vettem észre mikkor lassítottam rám dõlt ilyenkor volt egy kis balhé...
Még jó hogy keveset mentünk az NSZK-ba.......
    

galoscsabus 240 2011. június 11. 15:40   Válasz erre: 238
Persze, a képeken látható simára vasalt aszfalton akárhová elvisz, ez nem kétséges.
Az árcédulája is elég vastagon van karcintva :-)
De nekem pl. sokkal inkább kompromisszum kérdés volt a kényszerû választás, mint anyagi.
Ha az a barom nem üti ki alólunk, akkor sem biztos, hogy még most is rajta ülnénk.
Amíg nálunk volt, kiderült róla, hogy a dédelgetett jövõbéli kalandosabb túrákhoz nem lenne ideális útitárs.
Ha majd egyszer (esetleg) megnyugszik a csavargó vérem, vagy lesz annyi aprópénz a malacban, hogy két motorra is fussa, akkor szívesen elnézegetnék a garázsban egyet újból. Ha akkor még lesz a piacon.
Feleség emlegeti többször szomorkásan, hogy bezzeg a Pan-on még aludni is lehetett menet közben :-)))))
    

zsoltee77 239 2011. június 11. 15:11   Válasz erre: 238
ha meglenne rá a pénzem, ezt venném. :) még fiatal vagyok, még lehet Pan-om. :)
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22123
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők