28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Pan European
Következő oldal

calypso 238 2011. június 11. 14:52  
ok !
De azért Erdélybe és Törökországba is eltudnál vele menni nekem elhiteted.
Sõt még távolabb is pusztán pénz kérdése.Széles utat!
    

zsoltee77 237 2011. június 11. 14:32   Válasz erre: 236
Többiektõl elnézést, hogy szétoffoltam a topicot, gyakorlatilag a vara topicba való volt az eszmecsere, és fõleg a végeredmény. :D Ettõl függetlenül a Pan iránti vonzalmamat elraktároztam mélyen a kis agyamban, hátha egyszer kiteljesedhet.... :)))
    

zsoltee77 236 2011. június 11. 14:30   Válasz erre: 235
nekem az er-6 az elsõ nagy motorom, elõtte Mz, Simson, Romet. :D
közel 50 ezret tekertünk bele 4 év alatt, ebbõl 24000-et az elsõ évben. :D A szomszédos országoknál messzebb nem jutottunk, mert ahhoz sok csomag kell, azzal meg már annyira farnehéz, hogy nem érzem biztonságosnak.

Tetszik a Pan is, legfeljebb nyugat felé indulnánk messzire. Viszont egy darab sincs, amit meg mernék venni, a Varából meg akkor bevállaljuk az újat. Legjobb motor az új motor. :)
    

bob 235 2011. június 11. 14:22   Válasz erre: 234
:))) nekem volt mindenféle motorom, chopper, cruiser, sport túra... a Vara adta meg azt a szabadságot, ami nekem kellett. Próbáld ki mindkettõt, aztán dönts.
    

zsoltee77 234 2011. június 11. 14:19   Válasz erre: 233
köszi a tanácsot. :) szeretnénk Erdélybe eljutni, meg a Balkánra egész Törökországig, stb. stb. Jövõ héten lenézek Földvárra, kipróbáljuk a Varadero-t. azért jó lett volna Pan tulajnak lenni. :)
    

bob 233 2011. június 11. 14:11   Válasz erre: 232
Zsoltee, akkor Vara. A Pan nagyon jó motor, rosszat mondani róla nem tudok. De ha 2 személy, megpakolva, és mindenféle helyre el akarsz jutni, akár szicília akár a fogarasok, akár Skócia és ott a várromok, a Vara a te motoros. Ha csak jó út, vagy nem annyira jó út, akkor a Pan. A Vara kiszélesíti azt a spektrumot, amit be tudsz járni.
    

zsoltee77 232 2011. június 11. 13:33   Válasz erre: 230
jaja, nem laksz messze. :) Már olvastam pár írásodat, a Panról, meg túrákról a motorostura.hu-n, illetve télen a varadero topicot is olvastam, mert egyszer már nekirugaszkodtunk a cserének, de a kawáért csak 700k-t akartak adni. :(

Most a Lehr hondások 950k körül beszámolnák új varába, vagy Pan-ba, használtba semmiképp.

Dilemmázok, hogy mi legyen, mindkettõ tetszik, de a lehetõségeim szûkek. Mindenképp olyan vas kell, ami mindkettõnket kényelmesen viszi a csomagjainkkal együtt. A hasznaltauto.hu-n egyetlen megbízható ABS-es Pan sincs, fõleg nem kereskedésben. Az újra meg most nincs pénz, mert ház felújítás elõtt vagyunk, meg a vállalkozás fejlesztésére is kell szánni minden évben valamennyit. (kertészek vagyunk).
    

calypso 231 2011. június 11. 13:24  
Helo !
Bocs de sem macskakõ sem döngölt föld út neki nem akadály. Viszont amit mindig
át kell gondolni és ezt sokan nem teszik utassal együtt 5mázsa felett vagy és alapvetõen ez a gond. Mert ugye az öns. teli tankolva.325-326-kg többször lemértem.
Tehát a súlyánál fogva nem alkalmas laza murvás talajra.De mint tudjuk nem is erre találták ki. De ha ilyen jell. túrákat akarsz csinálni nem ez a típus a neked való.
De ha kétszem. napi 1000.km feletti utakat akarsz megtenni meg találtad a párod.
(nagy seb.160-200) fittyet hányva a törvényre, és kibírod fizetni a büntit, ha megfognak ha utol érnek ...és a párod is bírja már mint a nõ nemû akkor nosza mindenben társad lesz nem számítanak a hegyek és a távolságok sem csak a pénz tárcád bírja.A képen kompletten teli tankolva538kg. Mit gondolsz való ez rossz föld útra? Tehát mindig a súlyon gondolkozz más motorok -150kg lapból.
    

galoscsabus 230 2011. június 11. 13:19   Válasz erre: 227
Zsolti!
Most nézem csak, hogy földik, szinte "szomszédok" vagyunk :-))))
Én Kurdon nõttem nagyra, most Tamásiban lakom.
    

zsoltee77 229 2011. június 11. 13:18   Válasz erre: 226
az FJR meg se fordult a fejemben, az tuti túl sportos a hazai utakra. :)
    

galoscsabus 228 2011. június 11. 13:16   Válasz erre: 224
Bob leírta amit én is gondolok errõl.
Persze vannak olyan "elvetemültek" akik Goldwing-gal mennek Afrikába és Harley-vel a Világ körül, de ez cseppet sem általános :-))
Ha valaki eldönti, hogy milyen túrákra megy szívesebben, akkor ahhoz célszerû motorot választania.
A Pannal az elsõ meglepi akkor volt, amikor egy nem túl meredek akadálymentesítõ járdarámpán lekoppant az alja és kitört pár db. az alsó dekni bordáiból.
Aztán Korzikán ki kellett hagyni egy kilátót, mert a nagy szemû zúzalékkal lekövezett úton vissza kellett fordulnom, annyira féltettem és nem éreztem biztonságosnak a csetlõ-botló monstrumot.
Ha neked az elsõ és másodrendû fõutak jönnek be leginkább és nem okoz problémát ha néha le kell mondani egy-egy látnivalóról az oda vezetõ út minõsége miatt, akkor sokáig boldogan fogod használni a Pan-odat.
Ha vonzanak a kicsit "nyersebb" kalandok, akkor meggondolandó a választás :-)
    

zsoltee77 227 2011. június 11. 13:16   Válasz erre: 225
hát ja, mi itthon is szeretünk túrázni, meg hosszabb utakra kevés idõnk van. :(

Nincs a piacon hazai forgalomba helyezésû Pan, amibe be tudnám számíttatni az er-6-ot. Meg vagyok kötve a saját motorom miatt, ha csak kp-m lenne, bõvebben tudnék válogatni.
    

bob 226 2011. június 11. 12:19   Válasz erre: 224
Zsoltee, én FJR után vettem Varaderot. A Pan és a Vara más kategória. Ha csak beton akkor Pan
. Ha szarabb út, esetleg Rendes túra, ahol van macskakõ, föld út, stb, akkor Vara.
    

Don 225 2011. június 11. 12:04   Válasz erre: 224
Nekünk, mivel mi a párommal motorozunk, kifejezetten jó tapasztalataink vannak a magyar utakon. Persze nem az utak jók hanem a Pán veszi simán a gödröket, vasúti átjárókat. Na a kátyút,meg az aknafedél okozta szintkülönbséget õ sem szereti az igaz. Ezért is leginkább Ausztria felé vesszük az irányt a kiváló útjaik és a türelmes vezetõik miatt.
    

zsoltee77 224 2011. június 11. 11:12  
még egy dolog mocorog a fejemben, ez pedig a Pan és a magyar utak viszonya. Hogy bírja ezeket a kiváló minõségû utakat? eredetileg túraenduro cserére gondoltunk, csak közben beleszerettem a Pan-ba. :)

Pont Csaba esete gondolkodtat el, hogy a Pan után Varaderot vett. Nem érteni. :D
    

zsoltee77 223 2011. június 11. 10:59  
lehet, hogy teszünk még hozzá, és veszünk megbízhatóbb forrásból, de létezik ilyen? :)

ez?

http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_st_1300_pan_european-4838361
    

zsoltee77 222 2011. június 11. 10:43  
hmm, hát, mióta tudom, hogy rendõrmotor volt, alább hagyott a lelkesedésem. mindenesetre azért kíváncsi vagyok rá, mert nem is ültem még ilyenen. :)
    

calypso 221 2011. június 10. 23:12  
Hello ! NA mi újság ott hagytad ????? Remélem.....
    

Don 220 2011. június 10. 09:31  
Sziasztok!
Zsolti, nekem is Panom van, bocsi hogy beleszólok de a kétkedõknek igaza van:
2004-es 8700 €
2008-as 14490 €
A 1000ps.at oldalon láttam, gondolod amit kinéztél csak a két szép szemedért ennyi??
Az is igaz hogy most adtam el a régi motorom 500 -as Honda VT volt és rendõrmotor, 85000 km-rel de mégsem ugyanaz a kategória. Ezeket bizony a pályán használják és keményen,szerintem addig kerüld el amíg nem fog fájni!!
Inkább vegyél 1100-es nekem is az van tiszta élmény:-)) Ja és nem utolsósorban olcsóbb!!
További szép napot!
    

calypso 219 2011. június 9. 21:18  
TÛNJ EL ONNAN MÉG NEM KÉSÕ, Tudom nagyon nehéz fel adni a szerelmet DE HIDD EL
VANNAK MÉG TISZTESSÉGES NÕK A VILÁGON !!!!!! MÉG nem késõ HAZUDIK !!!!!!!!!
    

zsoltee77 218 2011. június 9. 20:39  
no, a vázszámból annyi derült ki, hogy 2006 modellév, eu piacra készült, eredetileg is fehér volt, és Pan-European embléma volt az oldalán. Ez nagyjából fedi a sztorit, miszerint 3 Pant hozott be, mindhárom fehér volt, össze válogatta kettõre a sértetlen idomokat, aztán a harmadikat lefényezték bordóra, azt árulja 2,49M-ért.
    

zsoltee77 217 2011. június 9. 20:36   Válasz erre: 213
ez egyben azt is jelentheti, hogy ott rendszeresen szakszervizben hordták, tehát a vázszám alapján ki kell derüljön, hogy a km valós-e. A féktárcsának még nem szabad vállasnak lennie 50ekm körül, ugye? Legalábbis még az én kis kawámnak se az.

Némi tapasztalatot megosztanátok velem a kopó alkatrészek élettartamát illetõen? Gumik, fékbetét, tárcsa?
    

galoscsabus 216 2011. június 9. 19:21   Válasz erre: 214
Egyáltalán nem biztos, hogy szakszervizben jártak.
Pl. mi elég szép Toyota flottát futtatunk.
Ezért a mennyiségért a Toyotának megérte lemondania a szervizjogról és azt egy elismert szerzõdéses partnernek adta át.
Na innen az történik, amit az ember csak akar. Fiktív alkatrészcserék, biztosítási mókák, stb.....
Én rendkívül óvatos lennék egy rendõrségi motor esetében.
    

calypso 215 2011. június 9. 19:15  
hello most hagyd az egészet a Francba.Ugye Te sem hiszed hogy 3 év alatt a rendõrök 46000.km mentek vele . Ráadásul egy rendõr motor kap anyait és apait. Nézd meg hazaiakat. Ne gondold hogy kint különben. Most ha lepattansz nem vesztesz egy fillért sem. Még a közelébõl is tûnj el ....
    

zsoltee77 214 2011. június 9. 12:50   Válasz erre: 213
ez egyben azt is jelentheti, hogy ott rendszeresen szakszervizben hordták, tehát a vázszám alapján ki kell derüljön, hogy a km valós-e. A féktárcsának még nem szabad vállasnak lennie 50ekm körül, ugye? Legalábbis még az én kis kawámnak se az.

Némi tapasztalatot megosztanátok velem a kopó alkatrészek élettartamát illetõen? Gumik, fékbetét, tárcsa?
    

zsoltee77 213 2011. június 9. 12:47  
további információk a motorról. :)

megkérdeztem az elõéletét, mert árul még egyet a hasznaltauto.hu-n. azt mondta, hogy Belgiumból hozta, összesen 3at. rendõrmotorok voltak, ott lecserélik õket 3 éves korukban. Mindben 40-50ekm között volt, egyet már elvittek, van ez a fehér, amit néztem, meg van a bordó, amit õk fényeztek át, mert annak az idomai nem voltak tökéletesek, és a népnek bordó kell, ezért azt drágábban is adja.
    

zsoltee77 212 2011. június 9. 11:56   Válasz erre: 210
mondjuk érdekes, hogy a próbakörön nem vette észre, hogy ráz az eleje? én tuti ki fogom próbálni elengedett kézzel, hogy jár-e az eleje. megadta a váz és motorszámát, elküldtem a hondás kontaktomnak, meglátjuk, mit derít ki.
    

night-rider 211 2011. június 9. 04:25   Válasz erre: 208
én három éve találkoztam egy zártkörû motorosclubos bulin egy csávóval ,már ittas volt és nagyon elõadta magát,na ez volt a tataiék varázskezû lakatos és probléma megoldó mestere,csak a "hányás kerülgetett."
    

galoscsabus 210 2011. június 8. 22:25   Válasz erre: 209
Nem tudom a folytatást, sajnos nem mentettem el a számát.
De szerencsétlen koma meg volt keveredve, mint a kiszántott egércsalád. Ismerõs autókereskedõn keresztül hiteleztette a motort, az adásvételivel is csavartak valamit, vagyis elsõ körben csak a havert jelenthette volna fel és csak aztán vonhatták volna eljárás alá a kereskedõt. Ezt nem akarta, pedig nagyon próbáltam rábeszélni.
Zûrös ügy, ráadásul egy csomó pénz benne áll (és romlik) egy használhatatlan roncsban :-(
Sajnálom szegényt, de akkor is irtó nagy balf@sz volt!
    

zsoltee77 209 2011. június 8. 21:52   Válasz erre: 208
szia

köszi szépen, emlékszem a motorodra, olvastam az onroad-os teszted, meg itt a fórumot is olvasgattam.

mi lett aztán a motorral? vissza ment reklamálni? én tuti feljelentettem volna õket.

sikerült egy kontaktot szerezni, Honda szalonban utána néznek majd a gépnek. Calypso javaslatára majd megpróbálom rábeszélni, hogy vigyük el Pécsre a Red Baronba...
    

galoscsabus 208 2011. június 8. 18:50   Válasz erre: 207
Szia!
Nagyon légy résen!!!
Tavaly sírásközeli állapotban hívott egy ismeretlen és kérdezte, hogy lehetséges-e, hogy én voltam a motorjának az elõzõ gazdája?
Azonosítottuk a gépet és kiderült, hogy igen, az én korábbi Pan-omról van szó.
Erre kérdi, hogy tudok-e bármilyen korábbi eldõlésrõl, mert 120-nál olyan mértékben beráz a motor eleje, hogy életveszélyes vele menni. Neki azt mondták a veszprémi Tatay kereskedésben, hogy eldõlt a motor és azért fényezték újta.
Itt a 12-es számú hozzászólásomban megnézheted a "dõlés" eredményét! :-(
Gátlástalan sz@r trógerek, szándékos emberölési kísérletért perbe kellene fogni õket!
Légy résen!
    

zsoltee77 207 2011. június 8. 18:34   Válasz erre: 206
köszi, ez jó ötlet. :) ja hát az a baj, hogy a motorozás eleve érzelmi történet, így, amikor az ember beleszerelmesedik egy motorba, akkor nehéz visszafognia magát, de ha egy kicsit is gyanús lesz, akkor inkább hagyom a fenébe.
    

calypso 206 2011. június 8. 17:55  
Hello !
Meg néztem, de ha lemész csinálj róla egykét képet ahogy gondolod de a szerviz könyvét kérd el mert az a biztos esetleg ha alvsz.motorsz. BE egy Honda szervizbe rögtön letudják kérni az adatokat megéri azt nem tudom hogy pénzbe kerül vagy sem de megéri...( ne ugorj bele tudom ez nehéz megállni de nyugi) Mert ha igaz a km. Akkor béke van. semmi gond vele. Széles utat !
    

zsoltee77 205 2011. június 8. 16:28  
kiszúrtam a motoron egy érdekességet. Akárhány pan-t láttam, mindegyiknek a Pan-European embléma van az oldalidomon. Ennek a motornak ST1300. Nem tudom, hogy ez jelent-e valamit, vagy sem, majd kiderül, mindenesetre holnap találkozom az ürgével.
    

zsoltee77 204 2011. június 8. 15:48   Válasz erre: 203
köszi, vigyázok. egy fehér 2007-es modellt néztem ki, fenn van a hasznaltauto.hu-n. megnéznéd a kedvemért, bár csak két kép van róla. 2,25M az ára, friss mûszaki lesz rajta, ugyanis perpill próbarendszámos, tehát nem magyarországi forgalomba helyezésû. abs, markolatfûtés, meg elektromos plexi. rádió, cd nincs benne, mondjuk nem is hiányozna, motoron nem sok értelmét látom, zárt sisakom van..
    

calypso 203 2011. június 8. 06:06  
Hello!
Semmi baj a koroddal inkább az a gond hogy a mi idõnkben nem lehetett ÕT kapni .
Az elején tiszteld a súlya miatt. Fontos Õ egy nem bevásárló motor... Gondolom érted.
Kellemes utat.

    

zsoltee77 202 2011. június 7. 22:53  
Sziasztok!

1.3-as Pan vásárlása elõtt állok. :) elolvastam a fórumot, és látom, hogy nem valami pörgõs, meg a korábbi kérdezõnek is csak annyit mondtatok, hogy semmi baja nem lehet, csak a színét kell eldönteni. :)

Azért megpróbálok én is érdeklõdni, hogy 2007-es modellt illetõen kell-e valamire figyelni?
Volt fehér színben 2007-ben?

Ja és az életkort illetõen is ki fogunk lógni párommal szerintem, mert 28 év körül járunk. Egy Kawasaki er6-ot szeretnénk cserélni a túra dögre. :)
    

Jose 201 2011. március 13. 09:08   Válasz erre: 200
a hosszú hétvége idõjárása igen kedvezõ Lóra! :-)) Volt szerencsém csütörtökön egy Gold nyergében pöffeszkedni 50 km-t. Naggyon kezes és igen kényelmes, de még nem vagyok érett hozzá mert a körforgalmakat karcoltam vele :-DD
    

chabychecker 200 2011. március 12. 22:26  
�Sziasztok!
Én tegnap elõvettem,de még csak óvatosan motorozom,mert még nem érkezett meg a megrendelt gumi köpenyem:( Azért holnap egy sporteseményre azzal gurulok el,ha már ilyen jó idõ lesz!Vigyázzatok magatokra!
    

kavics 199 2011. március 12. 17:57  
Hello Mindenki!
Megint leült a fórum - mindenki motorozik?
Akkor ok, én ma vettem elõ a vasat- isteni volt:)
    

Jose 198 2011. március 6. 09:53  
Feldobnék egy hasznos és kellemes lehetõséget:
Oktatással egybekötött Szentkirályszabadja vagy Ajka? Rendõröktõl nem szégyen tanulni :-)
    

Jose 197 2011. március 6. 09:49   Válasz erre: 189
Azt remélem én is mert Görögbõl hazafelé hajnalban esõben már szegény olyan volt mint egy Michlein Baba :-))
    

Jose 196 2011. március 6. 09:46  
Sziasztok!
Sajnos volt egy kis belépési problémám, de admin orvosolta.
Lényeg Én is pártolnék egy összeröffenést!
    

kavics 195 2011. február 18. 19:10  
Hello Edvart!
Nicsak, mintha az a kék Pancsi az enyém lenne:) - de jó is volt:))) Összeállt a géped, bevált a nagy plexi?
Nekem most festik újra a tankot, tavaly õszre pár helyen felpúposodott a festék,a bukó után csak javították, nem cseréltettem ki. A Gábor intézi - garanciában...
Egyébként támogatok én is minden közös gurulást:)
    

Rumca 194 2011. február 17. 10:02  
Ugyan még DV-vel de lemennék én is! Valszeg csak jövõre lesz meg a csere PAN-ra....
    

chopper1112 193 2011. február 14. 21:11   Válasz erre: 192
Odagurulok én is!:-)))
    

chabychecker 192 2011. február 14. 20:40  
Sziasztok!

A Pan-taliban én is benne vagyok!
    

edvart 191 2011. február 14. 20:32  
Remélhetõleg lesz folytatása is a talinak.
    

edvart 190 2011. február 14. 20:31  
Hali mindenkinek.
Végre moccant a fórum elõre.
Egy kis ízelítõ ,2007-es Pán találkozó.
    

chabychecker 189 2011. február 5. 14:10  
Az asszonynak igen jó dolga van :)Bár én inkább akkor motoroztatom a kedvesemet,amikor már olyan idõ van,hogy nem fázik!Egyébként nem rossz találmány.Remélem a párod örömét leli majd benne.
    

Jose 188 2011. február 4. 18:34   Válasz erre: 187
Ülés fûtés? jó egy témának?
Most cseréltetem a szivacsot és a bõrt a paripán és meglepem hátra az asszonyt egy ülésfûtéssel.Majd a tapasztalatról beszámolok. Karbonos méretre vágható stb.
    

chabychecker 187 2011. február 2. 18:30  
Sziasztok!De eltûnt mindenki...Senkinek nincs valami jó sztorija,amit megosztana másokkal?
    

chabychecker 186 2011. január 26. 20:01  
Alig várom a tavaszt!A kötelezõ szervízt is elintéztem már,jöhet a gumicsere és készen is állok az idényre :)
    

Jose 185 2011. január 25. 22:29   Válasz erre: 184
Akkor már jöhetne is a tavasz nem?
Ma két motoros kollégával már annyit beszélgettünk a túrákról, motorozásról, hogy szinte éreztem az illatokat :-))
Bár és is gurultam már idén kétszer de ez még nem az öröm motorozás a murvás körforgalmak és átfagyott aszfalt.Chabynak már van legalább gumija :-))
    

chabychecker 184 2011. január 25. 19:05  
irány a bolt :) Köszönöm!
    

calypso 183 2011. január 25. 09:32  
Hali PONTOSAN !
    

chabychecker 182 2011. január 24. 22:19  
120/70 ZR 18 M/C (59W) PILOT ROAD2 F TL Michelin motorgumi elsõnek,ill.
170/60 ZR 17 M/C (72W) PILOT ROAD2 R TL Michelin motorgumi ez hátra.
Szerintetek?Nem akarok rosszat venni,ezért kérném a segítségeteket!
Köszönöm elõre is!
    

calypso 181 2011. január 24. 05:12  
120/70.ZR/18, 170/60ZR/17. PILOT ROAD:2
Ez a gumi méret. És vigyázz mert neked mindig W jel. abroncs kell.
    

chabychecker 180 2011. január 23. 21:09  
Ott melyiket érdemes néznem?Pilot-ból 6 féle van :(
Segítséget kérni nem szégyen :) (Kék Hold,Michelin)
    

calypso 179 2011. január 23. 18:13  
Legjobb ha netten körül nézel, párban ugy kb. 65. pénz ..
most volna érdemes mert tél van és tuti olcsóbb.kék hold ott nézd meg és rögtön van viszonyítási alapod.
    

chopper1112 178 2011. január 23. 17:29  
Sziasztok!:-)
Szép idõ volt ma! Jót motoroztam!:-)))
Nem sok motorossal találkoztam útközben!
    

chabychecker 177 2011. január 23. 16:50  
Michelin milyen árban van Panra?Komplett érdekelne.Tudtok vmi jó üzletet?
    

Milka 176 2011. január 23. 15:11   Válasz erre: 174
Neked is köszönöm!
Remélem az idei szezont már egy Pan-European nyergében kezdem meg!
    

Milka 175 2011. január 23. 15:10   Válasz erre: 173
Nagyon szépen köszönöm!
Megnézem az oldalt!Bár épp most beszéltem egy kereskedéssel,ahol beszámítanák az XX-emet!Meglátjuk!
    

calypso 174 2011. január 23. 12:01  
Vezetett Honda szervizkönyv ami leinformálható,a legelsõ,
utána tényleg csak a színe az érdekes.
    

Jose 173 2011. január 23. 10:04   Válasz erre: 172
Szerintem arra kell, hogy figyeljél, hogy jó legyen a színe :-)))) Lehet, hogy egy kicsit elfogult vagyok de ha a 97-es vasakat is még 250.000 km-vel árulják (persze nem az óra tekergetõs hazánkban!), akkor milyen probléma lehet, de azt majd az újabb tulajok talán leírják.Ha nagyon kevesled az itthoni kínálatot vagy árakat akkor nézz körül a mobile.de oldalon is.Én is németbõl hoztam be és nem volt költségesebb, mint ha már itthoni forgalomba helyezettet vettem volna.JAAA és adtak hozzá egy mappa szervíz iratot is, gyári kulcskészletet stb...
    

Milka 172 2011. január 23. 08:38  
Szép jó napot mindenkinek!
Pan-European vásárláson töröm a fejem!Illetve már eldöntöttem,hogy veszek egyet,és lecserélem az XX-em.Mire figyeljek oda a vásárlásnál?Amit nézegetek ST 1300 2005-ös évjárattól!
Segítséget elõre is köszönöm!
    

calypso 171 2011. január 23. 06:40  
Nézz körül a net... most elég sok helyen van akció, BR: úgy 25-Br 023.,M 31. P.R: 2.
    

genier 170 2011. január 22. 22:04   Válasz erre: 162
Én NT700-on használok BT 023-at, barátom 2009-es Pan-on cserélte a Bt020-at 023-ra.
Nekem a legjobb gumim a Deauville-n a 023, Imi is azt mondja, ilyen gumija nem sok volt eddig egyik motorján sem.
    

Jose 169 2011. január 22. 19:32   Válasz erre: 168
Ez legyen a legnagyobb gond! :-)))
    

chopper1112 168 2011. január 22. 18:43   Válasz erre: 167
Vannak! Azért nem azt mondom hogy pille de nekem a városban egyáltalán nem okozott gondot!
Dinamikosbb dönthetõbb még össze kell szoknúnk!:-))))
De hát az volt a cél!:-))))
Az elsö apró problémám, a Shel kutnál a levegõ tömlõ nehezen fér a hátsó szelephez!:-))
    

Jose 167 2011. január 22. 18:34   Válasz erre: 166
Gondolom vannak azért érezhetõ különbségek a súlyt nem figyelve :-)) Dinamizmus, sebesség és dönthetõség. stb ?
    

chopper1112 166 2011. január 22. 18:13   Válasz erre: 165
Mindig tetszett a Pan!:-)
Valami mást is ki szerettem volna próbálni!:-))))
    

Jose 165 2011. január 22. 18:09   Válasz erre: 164
Ha majd eljössz esetleg a vezetéstechnikai napra Ajkára, akkor megérzed milyen nehéz a Pan ;-)
Nem volt furcsa váltás a VN-rõl? Mi vezetett erre a döntésre?
    

chopper1112 164 2011. január 22. 18:05   Válasz erre: 162
Csak párszáz kilométert mentem vele az idö rövisége miatt de megyõzött! Alig várom a Tavaszt!:-))))
    

Jose 163 2011. január 22. 18:02   Válasz erre: 159
Én csak a BR-ról tudok jelen esetben beszélni mert ez van rajta.A kevert három komponens nekem bejött.Majrécsík nélkül két személlyel lehet vele közlekedni nem "úszik" a kanyarokba még a nagy súly ellenére sem.A széle gyorsan melegedõ középen tartós nagy súlyra tervezett egy kis irodalom hozzá:http://www.r17.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=81&Itemid=39 . A Deauville-t használtam "babás" gumival és azzal sem volt gondom Road pilot volt.
    

chabychecker 162 2011. január 22. 17:57  
Köszi Calypso!

Nem sajnálom érte a pénzt,saját életem azért fontosabb annál,mint hogy pár ezer forinton spóroljak:)

A Pan tényleg nem nehéz!Robosztus egy szépség,tekintélyes!Istenien kezelhetõ,jól jársz vele az tuti :)
    

chopper1112 161 2011. január 22. 17:28  
Sziasztok!:-)))
Teljesen friss tulajdonosa vagyok ST1300nak késõ õsszel
vettem!:-))))
Én nem éreztem nehéznek.....igaz eddig VN1600am volt!:-))))
    

calypso 160 2011. január 22. 17:08  
Ha egyedül jársz talán BR: de ha nem mindenképpen a misi. Mert bõven 5 mázsa felet vagy tele tankolva! És a csomiról még nem is beszélek!Gondolj bele 5 mázsa az elsõ keréken....
Lehet hogy drága de én leteszteltem minden féle idõ járási viszonyok közt ,két szem. Magas utazási seb.gel. Tehát nekem csak a misi. Az angol orvosok is vele járnak...(ök misivel)
    

chabychecker 159 2011. január 22. 13:21  
Én is remélem,hogy beindul a fórum...:)
Szerintetek a Bridgestone vagy a Michelin lehet a befutó az ST 1300-ra?
Túrához volt szerencsém nekem is:4000km-esre sikeredett egy Ausztria-Franciaország-Svájc körutazás!Mondhatni hatalmas élmény volt,idén is tervezek valami ilyesmit!
    

Jose 158 2011. január 22. 13:15   Válasz erre: 148
Szia Rumca!
Mint korábbi (Deauville) és részedrõl jövõbeli típustárs tárgyilagosan a következõket tudom írni az egy éves Pan 1100 tapasztalataim alapján.A súlya érezhetõen nagyobb ezért a lassú haladásnál kell jobban figyelni, de ha elindulsz onnantól a termete ellenére egy kezes bárány és úthenger.Részemrõl teljesen megszokható volt és életem álma teljesülni látszik benne a '97-es évjárat ellenére.Melegedésem nem volt megbuggyantva+ asszony a nem éppen árnyékos 40 fokos Görög és Macedon Skopje sem jelentett gondot.A pályán 6.5 fogyasztás volt az átlag 140 es tempóval, vegyesben itthon túrázva (nem szoktam szüttyögni) megállok a 6 alatt és felett.Ezen fogyasztásokkal viszont nem az a komfort mint a Deauvillen és nem kell gondolkodni, hogy még elõzhetek-e.A világból kivinne!!! Röviden: Ha nem félsz a nagy testtõl, de tiszteled, akkor vegyél ST 1100 Pan European-t és a túráid stressz mentesek lesznek!
    

Jose 157 2011. január 22. 12:59  
Csak nem kezd éledezni a Pan-os topik? :-)) A Deauville lecserélése óta nézegetek a topikra ,de eddig nem nagyon volt mocorgás.Örülök, hogy kezd változni.
Gumi:Én tavaly tettem Bridgestone BT23 típust és év végére cirka 8000 km ment bele, amibõl a Görög út egy kicsit szögletesített rajta, de szerintem az idei fél "szezont " kibírja.Jó szárazon és vízen, valamint forróságban és a +5 fokban is.A három komponens tudja a dolgát, hallani is döntésnél mert más a hangja olyankor.http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/motoros_tura/gorog-76182 csak a téli hangulat javítására :-)
    

chabychecker 156 2011. január 22. 09:22  
Köszönöm a hozzá(m)szólásokat,sokat segítettetek!Most már csak egy olyan gumist kell keresnem,ha lehet Budapest környékén,ahol még elfogadható a Michelin ára :)
    

calypso 155 2011. január 22. 04:49  
Nekem a Misi jött be a legjobban nem olcsó de Qrva drága,de ha csak egy centivel elõbb állsz meg akkor már megérte. Az elsõ gumit figyeld,nálam 10.000 km és utána kuka,a hátsó ugy + 3.000km. Ne várd meg a hogy a jelzõig kopjon mert mert addigra
elpuhul az eleje.AZ elõ irt légnyomásra nagyon érzéken erre is vigyázni. Igen az üzem anyag jelzõ tudd ilyet csinálni én is ezt tapasztaltam,de ne enged le ilyen alacsonyra a benyát mert az üza .rendszernek nem tesz jót.
    

desiderus 154 2011. január 21. 23:01   Válasz erre: 153
Az évjáratból adódóan egy agyonelektronikázott motorról beszélünk. A gyújtás ráadása után a számítógép önellenõrzést, tesztet hajt végre, ennek az eredményét látod abban, hogy a szintjelzõ elõször többet (vagy akár teletankot) mutat és utána áll be az igazi értékre.
NEkem az autóm csinálja ugyanezt....
De ez csak találgatás...
A motorom nem, mert az 85-ös gyártású és mindig az aktuális üzemanyagszintet mutatja( a gyújtás levétele után is.. )
:-))))
    

chabychecker 153 2011. január 21. 19:45  
Lenne még egy kérdésem:
A benzin mikor eléri az utolsó 5 litert,a mûszerfal kijelzõje átvált és mutatja folyamatosan,hogy mennyi üzemanyag van benne.Az a gondom,hogy mikor megállok és a motor kihûl,majd újra beindítom,akkor visszaugrik olyan állapotba,mintha több benzin lenne benne mint 5 liter.Majd pár másodperc után újra az 5 literes szintet mutatja.Így sajnos nem megfelelõ a benzin szintjelzõ.Tapasztaltatok már ilyesmit?
Köszönöm,hogy megtiszteltetek levelem elolvasásával.

    

chabychecker 152 2011. január 21. 19:37  
Sziasztok!
Van egy 2009-es évjáratú Pan European motorkerékpárom.Mindkét gumiköpenyem a végét járja.Tudnátok segíteni,hogy melyik gyártó gumija a legmegfelelõbb rá?Segítségeteket elõre is köszönöm.
    

Rumca 151 2011. január 18. 05:15  
Köszi az eddigieket! Meggyõzõ, rajta vagyok az ügyön hogy minél elöbb meglegyen!
    

calypso 150 2011. január 17. 14:27  
Semmi gond nincs vele a városban.picit szélesebb mint az átlag motor de nyugi bugi van vele.A súlytól no para, mert nem sokkal nehezebb mint a mostani minden egyébe+++,ha messzire mész vele biztos élvezni fogod,nem a bejárásra való ha igy halad benya ár,akkor egy tank kb.11500 ft.Cserébe úgy 400km-re
elég.
    

galoscsabus 149 2011. január 17. 11:40   Válasz erre: 148
Szia!
Ugyan nekem 1300-asom volt, de vásárlás elõtt minden elérhetõ infót megpróbáltam beszerezni magáról a Pan-ról, ezért az 1.1-es-rõl is sokmindent összeolvastam.
Melegedésrõl nem szólt a fáma, ha csak nem azzal keveredik benned a dolog, hogy nagyon MELEGÍT a blokkról leváló levegõ.
Mert ez valóban igaz és bizonyos esetekben elég kellemetlen is tud lenni. Konkrétan Korzikán, a 40 fokos hõségben rövid nadrágban tudtam csak elviselni a motorozást és esténként egy marék testápolót szívott fel a két lábam, ami olyan vörös volt, mint a fõtt homár :-))))))
Ami a plusz erõt és pakolási kapacitást illeti, abban biztosan nem fogsz csalódni.
    

Rumca 148 2011. január 17. 10:57  
Hali, tervezem egy ST1100-as vásárlását, de hallottam róla mindenfélét, hogy melegszik meg hogy gond vele városban menni. Van valakinek megbízható infója? Nyomát nem találtam melegedésnek sehol a neten... Jelenleg Deauville-em van, szeretem de hosszabb túrákra jobb lenne kicsit több erõ és pakolótér... Fogyasztás? Elõre is köszi!
    

sv2 146 2010. március 1. 15:06  
Szia S.Csaba 67.

Gyávák lettünk vagy csak öregszünk.Voltál hétvégén motorozni. Most pár nap jó idõt mond vas indítást meg kell ejteni minél hamarabb.El kellene gurulni nyílt napra.
    

edvart 145 2010. január 30. 21:54  
Hali !
Ha minden jól megy,az USA-ból fog negjönni az emelõ,mivel ott sikerül megvenni 350 dollárárt ,ismerõs jön haza ,és elhozza.Viszont van egy angol cég náluk is meg lehet kapni 209 fontért + posta ( "http://www.davidsilverspares.co.uk/home/" )
gyári cikszámra keres,és lehet rendelni.Jó kis oldal !!
Itthon próbáltam alkudozni.de nem értem el semmit.Nem is csodálkozom hogy sirnak a kereskedõk,õ bajuk. :)

    

GyImi 144 2010. január 24. 17:01   Válasz erre: 143
Szevasz!

Honnan is rendelted, mert esetleg ha nekem is bajom van én is onnan rendelnék.

Köszi! Imre
    

edvart 143 2010. január 22. 19:06   Válasz erre: 142
�Köszi az infót,de sajnos ott nem igazán találtam,viszont egy angol cégnél meg lehet venni zsír ujat 209 fontért ,ami az ithoni ár alatt jóval alatta van.Itthon egyébként 140000 ft ,ami kicsit horor,arról nem is beszélve hogy egy elbaszott müanyaggal bevont spirál,amit egy kicsit többet használod a kelleténél és megugrik.A spirált viszont nem lehet külön rendelni,csak kompletten az egész mechanikát.itt van róla a kép ,és a gyári rendelési száma :64170MCSG01
    

GyImi 142 2010. január 17. 19:23   Válasz erre: 141
Szevasz!

December elején az ebay-en láttam elég sok alkatrészt, a Pan European-hoz. Más ötletem nemigen van, esetleg még figyelni kell az alkatrész hirdetéseket.

Imre
    

edvart 141 2010. január 13. 19:34  
ja az email cimem: edvart@freemail.hu
    

edvart 140 2010. január 13. 19:30  
Helló !

Nem igazán szoktam fórumozni,de most itt kellene segitségért folyamodnom.Ha valaki tudna bontott alkatrészeket 2005-ös évj.Pánhoz ,azt megköszönném:Esetleg mit,honnan tippeknek is örülnék.
Köszönettel.
    

zorban 139 2009. december 31. 19:01  
Minden Kedves Pan-os (és nem Pan-os) Motorosnak azt kívánom, hogy olyan legyen a 2010-es esztendõje, amilyennek szeretné. Sok-sok balesetmentes kilométert és olcsó benzint hozzá...
Zorban (a karácsonyi tihanyi mólóról)
    

GyImi 138 2009. október 14. 20:30   Válasz erre: 137
Szevasz!

Hát igen, az idén már nem valószinû a gurulás, és valóban jövõre hátha összefutunk egy kis eszmecserére.

Üdv: Imre
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22123
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők