BFeco65 | 1891 | 2017. március 25. 15:50 | Válasz erre: 1890 |
Szia Feri62! 638 ml/villaszár. Mivel az olajcserénél nem tud a teljes mennyiség eltávozni, ezért a villaszár teteje és az olajszint közötti magasságot szokták alapul venni. Ennek elvileg 120-125 mm-nek kell lennie. BFecó |
feri62 | 1890 | 2017. március 25. 06:56 |
Szevasztok. St 1300 elsőteleszkop olajmennyiségére lenne szükségem tud-e valaki nyilatkozni ebben. Előre is köszönöm.
|
lajostrom | 1889 | 2017. március 23. 18:31 | Válasz erre: 1888 |
Lehet. Ha tipusaznos a két gumiabroncs a relatív különbség cca .10 mm-rel szélesebb, 4 mm-el alacsonyabb a "nagyobb".
|
joe156 | 1888 | 2017. március 23. 18:24 | Válasz erre: 1886 |
Meg van ! Az ABS nélküli 110/80R18 az ABS -es 120/70R18
|
lajostrom | 1887 | 2017. március 23. 18:21 | Válasz erre: 1886 |
Ha az s 18'-as, bátran. Ha semmibe nem ütközik, vállalható állapotú -mehet. De ha lesz ellenvélemény ne lepødj meg.
|
joe156 | 1886 | 2017. március 23. 18:10 |
Mondja már meg valaki . Mi a mérete az első guminak ? 120/70 X18 vagy 110/80 X18 . Az én motoromon 1991-es 110/80 X18 van . Rá tehetem e a 120/70-est ?
|
pan66 | 1883 | 2017. március 17. 07:26 |
AZ alábbi hirdetésről lemaradt a lényeg, ez a Pünkösdi Búcsú ideje, Csíksomlyón! Gyuri
![]() |
pan66 | 1882 | 2017. március 17. 07:25 |
AZ alábbi hirdetésről lemaradt a lényeg, ez a Pünkösdi Búcsú ideje, Csíksomlyón! Gyuri
|
pan66 | 1882 | 2017. március 17. 07:25 |
AZ alábbi hirdetésről lemaradt a lényeg, ez a Pünkösdi Búcsú ideje, Csíksomlyón! Gyuri
|
pan66 | 1882 | 2017. március 17. 07:25 |
AZ alábbi hirdetésről lemaradt a lényeg, ez a Pünkösdi Búcsú ideje, Csíksomlyón! Gyuri
|
pan66 | 1882 | 2017. március 17. 07:25 |
AZ alábbi hirdetésről lemaradt a lényeg, ez a Pünkösdi Búcsú ideje, Csíksomlyón! Gyuri
|
pan66 | 1881 | 2017. március 17. 07:24 |
A lényeg lemaradt az alábbi lehetőségről, hogy ez a Csíksomlyói Pünkösdi búcsú időpontja. Gyuri
|
pan66 | 1880 | 2017. március 16. 19:09 |
Sziasztok! Egy minden igényt kielégítő szállás, profi minőségű félpanziós ellátással 2 fő részére szabaddá vált Székelyudvarhelyen az általunk több éve látogatott panzióban. Ára 20 euró/fő/éj. Mi a nejemmel 4 éjszakára megyünk, azért írok mert jó lenne két Pannal menni. Akit érdekel jelezze, és megbeszéljük a részleteket. Érdeklődés esetén az első páros, vagy az első két külön motorral útra kelő a nyerő. A többit megbeszéljük telefonon: 06302398296 Üdv: Gyuri Nyíradony, Debrecen környéke.
|
Botanikus | 1878 | 2017. március 15. 18:17 |
Nem én voltam ! A Bukóm még nem állt össze ! Bár segítő szándékban nem volt hiány a Segítség topikban több száz ötlet jött a kérdésemre, de még nem tudtam meg oldani a gumi problémát ! :-) |
Gábor 63 | 1876 | 2017. március 15. 13:46 |
Sziasztok. Màrc.15-én negyed kettő körül Dabason MOL kùt, bordó St1100 két személy, innen volt esetleg valaki? |
albertjeno | 1875 | 2017. március 10. 18:59 | Válasz erre: 1873 |
albertjeno | 1874 | 2017. március 10. 18:58 | Válasz erre: 1873 |
Gábor 63 | 1873 | 2017. március 6. 18:59 |
Sziasztok. Igen ez nagyon furcsa hogy ez a vas lenne az első,Magyarországon. Én is találkoztam Svájci pan-al mikor anno motort kerestem. Olaj zöld volt kereskedésben állt és csöppet fojt belőle az olaj.Ja és alig volt benne kilométer ;) |
BFeco65 | 1872 | 2017. március 5. 19:27 | Válasz erre: 1866 |
SC26 utáni "F" azt jelenti, hogy ezt a motort a svájci értékesítési régióba gyártották. Gábor motorja "E", azaz európai értékesítési régióba gyártott. Csodálkoznék, hogy Svájcban értékesített és Magyarországra behozott ST 1100-st még nem helyeztek üzembe itthon. A Svájcban értékesített ST 1100-ek némileg különböznek az EU-s modellektől. Pld. teljesítménye csak 72 LE. |
Gábor 63 | 1871 | 2017. március 1. 19:22 |
Nyugi minden rendben lesz.Az anyagiakat meg nem tudod kikerülni.
|
Gábor 63 | 1870 | 2017. március 1. 19:22 |
Nyugi minden rendben lesz.Az anyagiakat meg nem tudod kikerülni.
|
albertjeno | 1869 | 2017. március 1. 17:20 | Válasz erre: 1868 |
Értem, köszönöm. Valószínűleg én vagyok ennyire balek, én vagyok az első ilyen alvázszámmal. Remélem megoldják a technikai javítását Pesten, mert már nem bírom.... Hihetetlen mennyi mindennel büntetnek itt, ha Svájcból hozok be motort, eddig 200 e ft, s még hátra van a vagyonosodási illeték + a forgalomba helyezési költségek...:) |
albertjeno | 1867 | 2017. február 28. 14:32 | Válasz erre: 1866 |
bocsánat, mérgemben kicsit elírtam, de törölni nem tudtam, szóval alvázszám: JH2SC26F.... lényeg, hogy a 26 után F.-el kezdődő van-e valakinek?! |
albertjeno | 1866 | 2017. február 28. 14:28 |
S.O.S segítséget szeretnék kérni. Van-e valakinek forgalmijában olyan alvázszám, hogy : JH2SCF.....?! Állítólag A,B,C,F,E van már SC után, de F-es nem létezik forgalomban, ezért ma nem tudtam a svájci motorra megkapni a forgalmit. Többi mindenen túl vagyok, igazi KATASZTRÓFA tortúra...igazi "való világ"! köszönöm a hozzászólást, de akár telefonon is jó visszahívlak, 06303208323 |
Toncsi68 | 1865 | 2017. január 19. 07:04 |
Sziasztok! Azt tudom, hogy a Paneuropán nem lehet fázni, de ett?l eltekintve egy nagyszer? túramotor.
|
calypso | 1864 | 2017. január 17. 20:36 |
Helló ! Nyáron ne közlekedj rövid nadrágban ...... lehet hogy meleged lesz!!!!
![]() |
Paja61 | 1862 | 2017. január 10. 21:52 |
Szia Toncsi68 ! A Pánok már csak ilyenek. :) Addig míg a motorh?mérséklet normál értéket mutat nincs baj. Nyáron a piros lámpánál álva tudja pirítani a lábad szárát a meleg. Egy hosszabb út után hazaérve,még hüvösebb napokon is kevés alpjáraton járás után bekapcsol a venillátor. Nekem ez a tapasztalatom. Gondolom ez igy normális, és másoknál is ez a tapasztalat.? Üdv. Paja. |
Toncsi68 | 1861 | 2017. január 8. 18:23 |
Boldog új évet kívánok! Szeretném kérdezni, hogy nektek is gyakran kapcsol be a h?t? ventillátorotok, vagy az csak az egyén csinálja.ST1300-ról van szó.Melegben még a váz is meleg. Köszi. |
banat | 1859 | 2017. január 6. 13:47 |
Az 1100-ashoz van két els? féktárcsám,az állapotuk jó(4,8mm)....ha érdekel valakit nem nagy összegért átadom.
|
Gábor 63 | 1855 | 2016. december 22. 21:34 |
Már hetedik éve, hogy anyósom átjön karácsonykor. Idén újítunk. Beengedjük. Boldog Ünnepeket kívánok mindenkinek! |
calypso | 1853 | 2016. december 22. 10:46 |
Minden Kedves Motoros Társamnak ! Kellemes Karácsonyi ünnepeket Kívánok! ![]() |
joe156 | 1847 | 2016. december 8. 11:16 | Válasz erre: 1846 |
Köszi , már gyûlnek a szállás ajánlatok , lesz mibõl válogatnunk :) És gratulálok a motorhoz , jó választás !
|
albertjeno | 1846 | 2016. december 5. 18:55 | Válasz erre: 1829 |
Transalpina környékén van, merem ajánlani, tulajdonos beszél magyarul, szoktak nála szállásolni magyar motorosok. Imádjuk a Transalpinát, iagaz eddig csak kocsival jártuk, remélem jövõre másképp lesz :) https://www.facebook.com/cabanagroapaseaca/?pnref=story.unseen-section |
albertjeno | 1845 | 2016. december 4. 16:28 | Válasz erre: 1844 |
Köszönöm szépen az információkat és a linkeket. További szép napot, üdv.Jenõ |
BFeco65 | 1844 | 2016. december 4. 10:15 | Válasz erre: 1843 |
Szia Jenõ! Gratulálunk új motorodhoz, jó típust választottál. Amennyiben nincs doboztartó a motoron, akkor elsõ lépés a platni beszerzése. https://citybike.hu/spd/E190/Csomagtarto-platni-Honda-ST-1100-PAN-EUROPEAN-GIVI Erre már tudsz rakni monokey rendszerû dobozt (pld. GIVI V46, melyhez kapható fényezett fedél és háttámla is. (ld. Shox, kb. 93 e Ft.)) A Képesmotor honlapján sok hirdetés van, ott olcsóbban beszerezhetõ akár új, vagy használt is. A lényeg, hogy legalább 10 kg teherbírású legyen. Az eredeti gyári dobozról azért nem írtam, mert abból normális állapotú nehezen beszerezhetõ, bár itt találtam egyet. http://www.ebay.com/itm/Honda-ST-1100-Pan-European-Topcase-komplett-Topcasehalter-rot-R178D-original-/272432186119?hash=item3f6e394307:g:zd0AAOSwB09YFk2r Jó keresgélést. BFecó |
albertjeno | 1843 | 2016. december 1. 14:58 |
Üdv Mindenkinek! 2 napja lettem Pan-os, svájci st1100-as, nagyon jól karbantartva. Középsõ háttámlás dobozt bordó, piros színben hol lehet venni, mit javasolnátok? Nem sürgõs, tél van, idõ van. Kívánok jó pihenést télire mindenkinek, s köszi a segítséget, Jenõ |
calypso | 1842 | 2016. november 30. 21:28 |
Helló! Bemész az elsõ HÍVATALOS HONDA szervizbe és kérsz hozzá gyári olajat !! AZ TUTI! |
Paja61 | 1841 | 2016. november 28. 17:54 |
Szia pan1! Én a 2010-es 1300A Pán-ba a Motul 7100 10W40 használom. Nekem ezt ajánlották(Honda TS Integral),hogy megegyezik a gyárival. Két éve használom,és megvagyok elégedve vele. A következõ szezonra is azt rendeltem. Innen: http://motoralkatresz.eu/termekek/Motul/7100_10W40_4l_motorolaj/ olajszûrõvel és levegõszûrõvel. Üdv. |
ST1100TOMI | 1840 | 2016. november 28. 13:00 | Válasz erre: 1838 |
Én a félszintetikus Shell Advance AX7-re esküszöm, a motor csendesebb és a váltások is simábbak, használtam elõtte Castrolt és Motult is de szerintem fullszintetikus öszzetételükbõl adódóan valahogy "hígabb" érzetet keltenek váltásoknál.
|
ST1100TOMI | 1839 | 2016. november 28. 12:50 | Válasz erre: 1820 |
Üdv! Én júniusban váltottam ST1100-re, azelõtt egy 2005-ös Hornetem volt. Ég és föld a különbség, erõs és nyomatékos, szélvédelme kiváló, iszonyat kényelmes de van egy kis sportos pozíció is benne. Ez a motor olyan hogy csak mennél és mennél vele, leszállni róla szinte lehetetlen:) Nekem ami orvosolandó lenne egy hátsó rugóstag, ha van itt a fórumban valaki aki cserélt már tapasztalatot írhatna, valamint arról is, hogy a generátora kinek hogy áll-pontosítva akinek még olajhûtéses-mert az enyém picit ugyan de ereszti az olajat az O-gyûrûknél. Béke! :) |
pan1 | 1838 | 2016. november 27. 20:14 |
Sziasztok! Érdeklõdnék, hogy akik már több éve megelégedésükre használják a motort, azok milyen motorolaj használatát javasolnák (márka, esetleg azon belül melyik)? Válaszaitokat elõre is köszönöm! |
pan66 | 1837 | 2016. november 21. 20:24 | Válasz erre: 1835 |
Köszönöm szépen Botanikus, kérlek érdeklõdj a barátodnál! Köszi elõre is!
|
BFeco65 | 1836 | 2016. november 21. 18:33 | Válasz erre: 1834 |
Szia Gyuri! Az eredetihez jár fényképes szerelési útmutató és minõségi bizonyítvány, azt hiszem csavarok is, míg a használthoz valószínûleg nem. A képeket elnézve valószínûleg a Helibars terméke alapján készültek a másolatok. A mai CNC technikával nem lehet nehéz minta alapján másikat gyártanai. Az ár azonban kb. a fele. Ez elég erõs érv. BFecó |
Botanikus | 1835 | 2016. november 21. 07:29 |
Sziasztok egyszer én már ajánlottam, akkor nem lett belõle üzlet ! Ha érdekel megkérdezhetem a srácot, hogy meg van-e még neki !
![]() |
pan66 | 1834 | 2016. november 20. 20:21 | Válasz erre: 1833 |
�Szia, köszönöm a válaszodat, szerinted a használt verzió megrendelhetõ még?, én valahogy félek az ilyen dolgoktól, tapasztalat hiányában. |
BFeco65 | 1833 | 2016. november 16. 13:23 |
Szia Gyuri! Én a Helibars kormánymagasítóját tettem a motorra. Rumca társunk szintén (ld. 1517, 1518-as, 1218-as hozzászólás). Három változatban gyártják (alap, GPS tartó elõkészítés és GPS elõk. + szivargyújtó) https://www.helibars.com/products/HeliBars%C2%AE-Tour-Performance%E2%84%A2-handlebars-riser-for-Honda-ST1300/406.html A cuccot az egyszerûség kedvéért Hollandiából rendeltem. http://www.helibars.eu/ Találtam egy ugyanilyen jellegû, használt magasítót is. https://www.boonstraparts.com/en/parts/mke=Honda/mdl=/prt=Handlebar%20Riser/ Üdv: BFecó |
pan66 | 1832 | 2016. november 15. 20:59 |
Szia Fecó! Olvastam hozzászólásodat, és érdekelne, hogyan oldottad meg a kormány magasítást. Köszi: Gyuri |
joe156 | 1831 | 2016. november 13. 20:22 |
BFeco65 | 1830 | 2016. november 13. 10:47 | Válasz erre: 1820 |
Szia László Atya! Én elsõsorban az 1300-ról tudok beszélni, 30800 km megtétele után. Elõnyei: - szépségével felveszi a versenyt vetélytársaival (FJ 1300, RT 1200, GT 1200, 1300, a többi szerintem nem vetélytárs), az utcán csak elismerõ pillantásokat kapsz, - kiemelkedõen alacsony fogyasztás lakott területen kívül (2 fõ 3 csomagok, nálam legalacsonyabb: 4,7, legmagasabb 5,8 l/100 km, átlag: 5,3) - brutális szél és esõvédelem elöl, - állítható szélvédõ - bár ezt a vetélytársak is tudják, - használtan is tartja az árát, - három állásban állítható ülésmagasság 770, 790, 810, így alacsonyabb 170 cm-es, vagy magasabb sofõr is kényelmesen tud ülni) - 29 l-es tank - könnyen olvasható mûszerek, (aktuális fogy, még megtehetõ táv, hõmérõ, stb), - 5-ikben 45 km/h-tól a végéig, Hátrányai: - nagy súlya miatt tologatása nehézkes, - városi közlekedéshez túl széles, sorok közötti surranást, a dobozok és a tükrök autók tükreivel való azonos magassága miatt korlátozott, a városban gyakorlatilag egy autó (kivéve buszsáv használata) - utas szélvédelem csak felhúzott plexivel jó (bár lehet, hogy túl kicsi vagyok) - az eredeti kormánymagasság nekem alacsony volt - Gyimi által említett úttartási bizonytalanságot én is éreztem, de csak hátsó dobozzal, utas nélkül és 160 felett Hasznos exták: ABS, tükörre szerelhetõ szélterelõ, oldalvédõ szélterelõ, gyári hátsó doboz, kormánymagasító, hátsó dobozra tehetõ szárnyszerû féklámpa. Összességében: újra megvenném BFecó |
joe156 | 1829 | 2016. november 12. 16:20 |
És ha már van egy kis élet a csoportban :D akkor megkérdezem . Jövõre is Erdély lenne a túránk célpontja egy kis baráti csapattal . Ha tud valaki szállást ajánlani a Transalpina környékén szóljon már legyen szíves . |
joe156 | 1828 | 2016. november 12. 16:15 |
Egyébként innen rendeltem : http://www.ebay.com/itm/Honda-PanEuropean-Pan-European-ST-1100-SEAT-COVER-/142176728996?hash=item211a64b7a4:g:eIkAAOSwqu9U5aNM |
joe156 | 1826 | 2016. november 12. 16:13 | Válasz erre: 1825 |
Nem lett alacsonyabb , csak mivel az új huzat más kialakítású mint az eredeti , itt - ott szivacs tömésre volt szükség . Jobban tartja a derekamat , hátamat így hogy meg van emelve a közepe . Az utas résznél is emelni kellett a hátsó részen . Ügyes a kárpitos ismerõs és megfelelõ minõségû szivaccsal megoldotta . :) Nagyon kényelmes lett !
|
Botanikus | 1825 | 2016. november 12. 14:29 |
Nagyon pöpec lett! Az üléspozíció változott ? (alacsonyabb lett) ?
|
GyImi | 1822 | 2016. november 10. 10:21 | Válasz erre: 1820 |
Szevasz László_atya! Én GSX1400-rõl váltottam ST1300-ra 2007-ben. Mindkettõvel kb. 40.000 km-t mentem eddig. Az indokok amiért váltottam: - Ha esõbe kerültem, azonnal úgy néztem ki mint a kismalac - Szélvédelem konvergál a nullához (nincs kedvem harcolni az elemekkel) - A térd hegyesebb szöget zár be a suzukin, ezáltal hamarabb elzsibbad - Az utasnak is kényelmesebb üléspozíció - Kardán hajtású, ugyanis a lánc mindig tele szórt mindent olajjal Ezek a fõ szempontok. A két gép nyomatéka és ereje közel azonos, így a GSX1400 volt számomra e téren az etalon. A suzukival egyébként nagyon meg voltam elégedve. A pán egy bizonyos sebesség felett elkezd kicsit kóvályogni a mindenféle turbulenciák és szélmozgások hatására, ami elsõre kicsit ijesztõ volt, DE nem kell minden áron túllépni az autópályán megengedett maximális sebességet. +2 fok felett már motorozható számomra (idén április elején mentem Bp-re -1 fokban, na akkor már fáztam:-) ). Megbízható, ha normálisan mennek vele és oda figyelnek rá, ez a motor elnyûhetetlen. Nincsenek irreálisan magas szerviz költségek. Összegzésként a kiváló szél és esõvédelmet emelném ki. Egyébként ami még akkor számításba jöhetett volna: Kawasaki 1400GTR Yamaha FJR1300 Ezt tartottam a leg jobb választásnak és nem bántam meg. Nem érzem, hogy váltanom kéne. "Röviden" ennyi. |
László_atya | 1820 | 2016. november 8. 15:03 |
Sziasztok! Motor cserét tervezgetek, sport-túra géprõl átülnék most már valamilyen csatahajóra. Cruiser-chopper vonal kizárva. A lehetséges jelöltek közt elõkelõ helyen van a Pan European. Mondanátok pár szót pro és kontra a típusról? Olvasgattam mát teszteket, de jobb' szeretem olyan emberek véleményét hallani-olvasni, akik nem 2 napra ültek fel az adott típusra, hanem valóban ismerik. |
Rumca | 1819 | 2016. november 3. 12:02 | Válasz erre: 1816 |
feri62 - köszi a tippet, ez eddig nem jutott eszembe
|
Star | 1817 | 2016. október 25. 08:14 |
Sziasztok! Egy barátom most vett egy ST 1300-ast és a guminyomásokra lenne kíváncsi. Elõre is köszi! Star |
feri62 | 1816 | 2016. október 25. 06:05 | Válasz erre: 1813 |
Helló. Ac pumpa van az Ebay.-on 41.000 ft ért bontott.
|
Star | 1814 | 2016. október 24. 10:17 |
Sziasztok! Egy barátom most vett egy ST 1300-ast és a guminyomásokra lenne kíváncsi. Elõre is köszi! Star |
Rumca | 1813 | 2016. október 15. 14:34 |
Sziasztok, valakinek nincs véletlenül bontott AC pumpája eladó ST1300-hoz?
|
Moksaphoto | 1809 | 2016. szeptember 25. 22:32 |
Sziasztok! Ez jó a Pan-ba ugye? http://www.akkutop.hu/jpmoto_12v_12_ah_bal__ytz14_bs__1794 üdv. Z. |
Paja61 | 1808 | 2016. szeptember 14. 20:28 |
Esetleg Ebay... http://www.ebay.com/sch/Motorcycle-Parts-/10063/i.html?_nkw=64260MCSG01&_trksid=p2050890.m1602 |
GyImi | 1806 | 2016. szeptember 13. 15:59 | Válasz erre: 1804 |
Hali! Úgy látszik ez egy kopó/fogyó alkatrész! :-) A horzsolt megvan, de azt hiszem nem olyan kellene. Nekem a Honda Dream hozott megrendelésre, és valóban olyan 10 e körül volt. Üdv: Imre |
BFeco65 | 1805 | 2016. szeptember 10. 18:46 | Válasz erre: 1804 |
Szia! Én tavaly a Karasnánál rendeltem, valamivel 10 e alatt volt az ára, de szerintem bármelyik Honda kereskedésnél tudsz érdeklõdni. cikkszám: 64260MCSG01 BFecó |
la-li69 | 1804 | 2016. szeptember 8. 16:22 |
Hali Lali vagyok egy st 1300 Pan gazdija,keresek egy jobboldali bukócsõ burkolatot.A segítséget elõre is köszönöm.
|
Gábor 63 | 1803 | 2016. szeptember 7. 19:32 |
Valaki jön? Motoros találkozó Bitti emléknap Hungaroring 2016. szeptember 10., szombat 14:30 19:00 |
pan66 | 1800 | 2016. szeptember 6. 23:16 | Válasz erre: 1799 |
�Szia Pali! A következõ szöveget írd be a face keresõbe: Pan European motoros barátok ezt bemásolva megjelenik a csoport. |
TPali | 1799 | 2016. szeptember 6. 14:09 | Válasz erre: 1751 |
Szia Gyuri, engem érdekelne az oldal, mert rendszerint egyedül gurulok, de az FB ezen a néven nem hoz fel semmit, mi a pontos oldalnév???
|
Gábor 63 | 1798 | 2016. szeptember 3. 16:22 |
Szia. Én olvastam, de hallgatók :))) És azt sem mondom el,hogy ma volt egy laza 489-es karikám.:) |
joe156 | 1797 | 2016. szeptember 2. 12:24 |
Hú de nagy a forgalom erre :D Szeptember 17-én Boldogkõváralján lesz egy Csülökfesztivál . 3 haverral meg a párjukkal mi megyünk , szállást is foglaltunk mert este Karthago koncert is lesz . Ha valakinek van kedve jönni esetleg :) Kápolnától autópálya Miskolcig , onnan elõször Füzéri vár majd vissza Boldogkõváraljára :) |
joe156 | 1796 | 2016. augusztus 20. 09:57 |
Mi 2014 -be voltunk ott (még a ZZR 1100-al) igaz nem a pünkösdi búcsún de azért így is gyönyörû a hely . Egyszer mindenkinek látni kell .
![]() ![]() ![]() |