banat | 1795 | 2016. augusztus 18. 22:21 | Válasz erre: 1791 |
Egyszer mindenkinek elkellene jutni oda ,.Érdekel ,mert én sem voltam még.Tavasszal majd emlékeztess és döntünk....
|
Paja61 | 1793 | 2016. augusztus 18. 21:03 |
Szevasz Gábor63.! Én Debrecenben szoktam vásárolni és szereltetni is. https://www.r17.hu/ Nagy a választék és az árak is jók. A hétre viszont lehet nem tudják vállalni. Egy telefont megér. :)
|
Gábor 63 | 1792 | 2016. augusztus 18. 19:08 |
Sziasztok. S.O.S gumit kell vennem (a héten) st 1100 tud valaki valamit szerelve vagy,csak gumi vétel .szerelõt tudok.Párban keresek. Nekem metzeler van ezt tudok is kb.80-e szerelve. Ha tudtok valamit segítsetek. Köszönöm. |
pan66 | 1791 | 2016. augusztus 17. 22:40 |
Sziasztok! Ma jutott eszembe, hogy esetleg szervezek egy jövõ évi túrát a csíksomlyói pünkösdi búcsúra Erdélybe. Most június elején lesz pünkösd, tehát elvileg jó idõ várható. Több mint tizenöt éve járok ki a családommal és motorral, hozzáteszem engem nem a profitszerzés motivál csak, hogy együtt legyünk, mi pan-osok, sokan. Én csak a szállást szervezném le, a többi program mind megbeszélés, és igény szerint lenne alakítható. A szállásra nyolc éve járunk vissza, biztosan létezik tõle jobb, de én ott még nem jártam. Tehát várom véleményeteket, aztán megtervezek egy programot. Addig is üdv mindenkinek. Gyuri
|
joe156 | 1787 | 2016. augusztus 4. 19:56 | Válasz erre: 1786 |
Igazából ez csak az én ötletem , nem egy megszervezett túra . Domoszlóról indulunk 8 órakor és M3 autópályán felmegyünk M0 és át a Megyeri hídon . Pilisborosjenõ - Tinnye - Visegrád - Nagymaros - Királyrét . Innen haza . Találkozni lehetne mondjuk az M3 utolsó parkolójában Budapest elõtt .
|
Gábor 63 | 1786 | 2016. augusztus 4. 06:09 |
Szia Mikor lenne a túra? Hol a találkozó? Reggel van egy kis melóm de talán... |
joe156 | 1785 | 2016. augusztus 3. 20:20 |
Szombaton azaz 6-án egy Üvegtigris , Pilisborosjenõ (Egri vár filmbeli megfelelõje) utána egy ebéd a "Fáradt vándor" vendéglõben Királyréten . Nem jön valaki ?
|
Botanikus | 1783 | 2016. július 29. 20:57 |
Joe nem az Asszony sisakja koccan hozzá a tiedhez ? Te meg szétszeded a gépet !? :-)
|
joe156 | 1782 | 2016. július 29. 20:11 |
Ma mentem egy hosszabb kört és sajnos még mindig fenn áll a probléma azaz a koppanás néha hallatszik elinduláskor . :( na most merre tovább ?
|
Gábor 63 | 1781 | 2016. július 27. 17:18 |
A Balatoni hekk megvolt:))Na jóó nem csak vicc volt. Szigligeten keszeg ill. igazi Balatoni halak nagyon nagyon ott van!!! Holnap Tokaj.ill. Tája:) |
galoscsabus | 1780 | 2016. július 26. 22:27 |
Üdv Urak! A #7-#10-ig tartó hozzászólásokban láthatjátok az ex Pan-omat. Szegény rövid idõt tudott nálunk szolgálni, "hála" egy vakegér autósnak :-(( A sérült motor utóéletérõl annyi infóm van, hogy egyszer felhívott egy nagyon zaklatott és szomorú ember, akit az összegányolt motorral derekasan átb@xtak :-((( Ha esetleg olvassa a fórumot, vagy valakinek lenne róla infója, pár mondatban tájékoztasson róla legyen szíves, hogy sikerült-e valahogyan megoldani a dolgot? Nagyon sajnáltam a motort is, de azt a szerencsétlen motoros társamat, akit megvezettek vele, talán még nála is jobban. Köszönöm! |
Gábor 63 | 1779 | 2016. július 26. 14:44 |
Sokat nem és keveset is csak véletlen megyek vele. Szabin vagyok:)) |
Botanikus | 1778 | 2016. július 26. 14:06 | Válasz erre: 1775 |
De ugye nem szoktál folyamatosan szivatóval menni !? Amúgy szeressük a benzin szagát !
|
Gábor 63 | 1776 | 2016. július 26. 12:59 |
Mentem egy laza 250 km karikát. Visegrád -Esztergom -Párkány -Dobogókõ -stb. Most a Balaton karika jön. :-) ![]() |
Gábor 63 | 1775 | 2016. július 26. 12:52 |
A tanksapka nyitása nálam is sziszegõ cuppogó minden alkalommal. A szag kb 30 perc alatt megszûnik. Ha a szívató rá volt húzva nem éreztem ennyire. Ki próbálom ha megnyitom a t.sapkát hamarabb szûnik -e meg a szag. |
Botanikus | 1774 | 2016. július 26. 08:51 |
Én tapasztaltam, sõt még a tanksapka nyöszörgését is !:-) Meleg volt mikor hazaértem, és leállítottam a motort, ahogy pakoltam ki a dobozokból, valami nyöszörgés-félét hallottam ! Amikor a tanksapkát meglazítottam, egy nagy szisszenés kíséretében szûnt meg a túlnyomás ! Az üzemanyagtank a motor mögött helyezkedik el, és a meleg levegõ túlnyomást hoz létre benne ! A fogyó üzemanyag ezt kompenzálja, gondolom, de ha megállsz megszûnik a csökkenés, és kitágul a benzin feletti légréteg ! ezt a tanksapka, végezvén az egyik funkcióját elengedi ! Ezt te erõs benzinszagként érzékeled a megállást követõen, pláne zárt térben ! Ez az én teóriám ! Jöhettek birkózni ! :-) |
Gábor 63 | 1773 | 2016. július 25. 22:06 |
Sziasztok. Tapasztaltatok már olyant,hogy megállás után nagyon erõs benzin szag dõl a motorból? Igaz,hogy csak akkor érezni ha rögtön garázsba van állítva.Szivárgás nincs,száraz minden,és baj sincs vele csak a szag:) |
joe156 | 1772 | 2016. július 25. 17:10 | Válasz erre: 1771 |
Igen mert itt azon a menesztõ szemeken keresztül adja át a meghajtást . Gyakorlatilag ha az lóg a gumiba akkor kuka az egész .
|
kawa550 | 1771 | 2016. július 24. 21:14 | Válasz erre: 1770 |
A linked alapján nem is csodálom hogy nem bíztál benn, a miénk teljesen más konstrukció, csak sík egyenes felületek találkoznak, ezt a középsõ szárnyas csapot biztos nem lehet kihézagolni.
|
joe156 | 1770 | 2016. július 24. 19:48 |
Természetesen mindenki munkáját és hozzászólását elismerem és tiszteletbe tartom , elnézést ha esetleg sértõnek találtátok amit írtam , nem volt szándékomban senkit megsérteni csak látszatra én nem nagyon bíztam a hézagolós megoldásban :) Találtam egy linket a szerelésrõl . http://www.st-riders.net/index.php?topic=1214.0 |
Botanikus | 1768 | 2016. július 24. 08:58 |
Joe semmi gond ! Én szeretnem rögzíteni, ha szétszedték valamit, hogy össze is tudjam rakni ! De mint már többször mondottam vala, én asztalos vagyok !(vagy ács.....?)
|
joe156 | 1767 | 2016. július 24. 08:36 | Válasz erre: 1762 |
Igen . Megint csak nem dokumentáltam képekkel a dolgot . Egyedül voltam itthon és olyan zsíros volt a kezem hogy nem tudtam képeket készíteni . De végül is nem is sokat lehetett volna a képekbõl megállapítani . De bocsánatot kérek a hiányosság miatt .
|
Gábor 63 | 1766 | 2016. július 23. 20:50 |
Sziasztok. Szerintem hasznos volt az összes hozzá szólás a kezdetektõl fogva. Hiába hallgatók fóruma a segítség jön.:-) |
kawa550 | 1765 | 2016. július 23. 19:10 | Válasz erre: 1761 |
Én volnék az illetõ, aki azt a videót csinálta. Úgy 6-7 évvel ezelõtt. Köszöni szépen, jól van azóta is, bár az igaz hogy az eltelt idõ alatt max olyan 50-60.000km-t tettem meg vele......
|
1Laciapu | 1764 | 2016. július 23. 15:08 |
Hát nem is azt írtam, hogy az a gyári ajánlott javítás, csak egy alternatíva, ami többeknek már bejött, és sokkal olcsóbb, mint az új garnitúra :))) Mindenki saját döntése, mit, hogy csinál a motorján. A Tied tökéletesen szakszerû volt. |
joe156 | 1763 | 2016. július 23. 14:15 | Válasz erre: 1762 |
Igen . Megint csak nem dokumentáltam képekkel a dolgot . Egyedül voltam itthon és olyan zsíros volt a kezem hogy nem tudtam képeket készíteni . De végül is nem is sokat lehetett volna a képekbõl megállapítani . De bocsánatot kérek a hiányosság miatt .
|
joe156 | 1761 | 2016. július 23. 13:23 |
Na ! Hát ahogy igértem szólok ha meg van a hátsó kerék csillapító gumik cseréje . Kérem tisztelettel ma délelõtt elvégeztem a munkát . Szó ami szó igen csak kopottak voltak . Itt vissza utalnék 1Laciapu linkjére , amiben kihézagolta az illetõ valamilyen gumicsíkokkal . Na . Ezzel csak az a baj , hogy a benne lévõ gumipogácsák nem egyszerû gumi ......sokkal keményebb mint egy biciklibelsõ amivel a linkben kihézagolta az illetõ . Tehát sima gumival kihézagolni kb. 100 - 200 km és vége szerintem . A másik dolog . A gumikat leszorító biztosító tárcsa simán kijött a helyérõl a kopott gumikkal . Vissza azonban a az új gumikkal már nem akart menni ilyen könnyen . Igen csak erõszakolni kellett (kalapács meg némi csavarhúzó meg egy vas rúd) Visszatéve a menesztõ tárcsát megállapítottam hogy semmi mozgás , semmi lógás . (mikor szétszedtem egyszerûen kiesett a menesztõtárcsa és úgy lógott a helyén mint a nem tudom mi ) Tehát mindent kitisztítottam , újra zsíroztam (csapágyak tökéletes állapotban vannak úgy hogy nem cseréltem) és ment vissza minden a helyére . Próbakör után mégállapítottam , hogy sokkal finomabban viselkedik a motor terhelésváltáskor és sebességváltáskor . Egyenlõre nem hallom a koppanó hangot de még a kétszemélyes próba hátra van . Remélem sikerült megoldani ezzel a problémát és ha valaki már gyanakszik hogy neki is meg kellene nézni ezt a dolgot az ne sokat gondolkozzon , 1 - 1.5 órás munka az egész és megéri kicserélni . 15.000 ft volt az ebay -en komplett a készlet . Úgy gondolom hogy ezért a pénzért nem érdemes kóklerkedni holmi gumihézagolással meg ilyesmi . Ha már szét szeded akkor inkább csere és egy jó ideig el lehet felejteni a dolgot .
|
joe156 | 1759 | 2016. július 22. 20:54 |
Nem túl magas a látogatottság ezen a fórumon :) Holnap kicserélem a csillapító gumikat a hátsó keréknél . Remélem megszûnik a koppanás ! :)
|
joe156 | 1758 | 2016. július 11. 17:07 | Válasz erre: 1756 |
Nem rossz megoldás de én attól tartok az enyémnek nagyobb a lógása . Megrendeltem 14e -ért komplett . Kicserélem aztán majd meglátom |
1Laciapu | 1756 | 2016. július 10. 21:30 | Válasz erre: 1755 |
Hali! Vagy csináld meg így: https://www.sportmotor.hu/video/xhIiDo1qUbo |
joe156 | 1755 | 2016. július 10. 20:56 | Válasz erre: 1753 |
Igen , nem az induláskor , hanem amikor már mozog a motor . Elõször azt hittem a kuplung vacakol , aztán jöttek az "okos emberek" hogy kardán meg váltó . Ezt a két lehetõséget elvetettem mert ha a kardán vagy a váltó csinálná akkor mindig hallható lenne . Szóval köszi ,megnézem és szerintem kicserélem a menesztõ gumikat . :) |
Botanikus | 1753 | 2016. július 10. 20:39 |
Szia ! Biztos rengeteg klassz élménnyel tértetek haza a túráról ! A koppanó hangot én is szoktam hallani, elinduláskor ! Én a menesztõ gumi/tárcsa felõl keresgetnék elõször ! Az az érdekes, hogy meglódul a motor, és a koppanás nem az elinduláskor hallatszik, hanem már egy kicsivel késõbb ! http://www.st-riders.net/index.php?topic=1214.0 |
joe156 | 1752 | 2016. július 10. 16:15 |
Kedves Barátaim ! Tegnap hazaérkeztünk a Zakopane túránkról . 1600 km körül teljesítettünk az egy hét alatt . Két személlyel és mintegy 40 kilónyi csomaggal teljesen jól teljesített a gép . 5.4 literes átlagot produkált amivel teljesen meg vagyok elégedve . Rengeteg araszolás , hegyek és némi gyorsforgalmi út volt benne úgy hogy szerintem jó . Egy dolgot azonban észrevettem . Elinduláskor néha koppanó hang hallatszott valahonnan , nem tudtam beazonosítani honnan . Menet közben semmi sem hallatszott csak néha elinduláskor . Egy személlyel még nem hallottam soha . Nem tudom van e valami ötlete valakinek hogy honnan kezdjem a vizsgálódást . |
pan66 | 1751 | 2016. július 3. 21:48 |
Kedves Barátaim! Létrehoztam egy Pan csoportot a face-n Pan European motoros barátok néven. Csatlakozzatok, és tervezgessünk, beszélgessünk, esetleg találkozzunk. Üdvözlettel: Gyuri |
Gábor 63 | 1750 | 2016. június 27. 19:08 |
Köszönöm szépen! Intézem. A darab szám sokat segített. :-)) Az Õszödi,ház nem jött be a családi gondok miatt. Más megoldás kell. Dolgozom az ügyön. |
Botanikus | 1749 | 2016. június 27. 14:09 |
Gábor én úgy láttam, hogy NGK CR8EH-9 és ebbõl 4 db van benne :-)
|
Botanikus | 1747 | 2016. június 25. 21:06 |
Szia ! Szerintem is jó nap volt ! A sört én a dobozban tartott régi paplanhuzatba szoktam "csomagolni" ! Egyrészt Tartja a hideget, másrészt nem fér hozzá csavar , ilyesmi ! Bontáskor azért tud meglepetést okozni a rázkódás !
|
Gábor 63 | 1746 | 2016. június 25. 16:11 |
Botanikus | 1742 | 2016. június 20. 12:24 | Válasz erre: 1740 |
Kedvezõ bojgó együttállás esetên én is ott leszek !
|
emzse | 1741 | 2016. június 19. 10:24 |
Sziasztok! Pan 1300-ra keresek, a jobb oldali, utólagos szélterelõ idomhoz középsõ/levehetõ/ elemét. Sajnos elveszett. Üdv: Zsolt |
banat | 1740 | 2016. június 19. 09:30 |
Juni 25.-én Dunaujvárosban halat sütnek fõznek,tervezem az esemény meglátogatását a szalki-szigeten...
|
szlaci | 1738 | 2016. június 19. 00:56 |
Igen, ez esztétikus, de amit hirdetnek annak a dobból még egy szûkebb csõ áll ki. Nagyon nemjól néz ki :)
|
szlaci | 1735 | 2016. június 18. 16:13 |
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_st_1100_pan_european_szervizkonyv-9950220
|
szlaci | 1734 | 2016. június 18. 16:08 |
Sziasztok. Hirdetnek egy kinti papíros 1100-t hosszított kipufogóval. Tudtok arról valamit hogy ez valóban gyári, vagy valami kókeszolás? Üdv. Laci |
joe156 | 1733 | 2016. június 18. 12:44 |
Hiányzik a bal elsõ féknyeregrõl a betétek rezgését , zörgését megakadályozó kis lemezke . Nem tudja valaki honnan tudnék egyet szerezni ? Kicsit idegesít hogy rosszabb úton zörögnek a betétek . |
joe156 | 1731 | 2016. június 14. 09:09 | Válasz erre: 1730 |
Ezen is volt gumi pogácsa , de attól még libegett nagyon fõleg rosszabb úton . Akik mögöttem jöttek mondták , hogy azt várták mikor esik le . Így viszont odacuppan rendesen , nincs lógás . Gumírozott neodym mágnesek , nagyon erõsek . Középen van benne egy menetes hüvely , simán a gumipogácsa helyére lehet tenni és kész .
|
Gábor 63 | 1730 | 2016. június 13. 20:50 | Válasz erre: 1729 |
Szia, Ez jó megoldás .Én gumi kalapácsból esztergáltam,az is tart:) |
joe156 | 1729 | 2016. június 13. 20:39 |
Nagyon úntam , hogy az oldaldobozok eléggé mozogtak a helyükön . Megoldottam . Mágnes + csavar és kész . Nem mozog :) ![]() ![]() ![]() |
Gábor 63 | 1725 | 2016. június 6. 19:32 |
Gábor 63 | 1723 | 2016. június 6. 19:13 | Válasz erre: 1721 |
Nekem. nincs is olyan rajta vagy csak volt,vagy nem nem is tudom. Ha nem szivárog ne piszkáld,amíg ki nem derül mi is az. Ha szivárog dugót bele. De valaki már csinált 1100 telot,nem is olyan régen. |
Gábor 63 | 1722 | 2016. június 6. 18:53 | Válasz erre: 1719 |
Szia. Jövõre elõtte 2 héttel jelzem az idõpontot. Nagyon örülök neki hogy jó kezekben van.Szépen fogyogatnak,a többi darabok,is. Ha erre jársz szívesen látunk. Üdv Gábor. |
Botanikus | 1721 | 2016. június 6. 15:34 |
Tudja-e valaki, hogy mi történik, ha a telószár tetején lévõ szelepet(amin levegõvel meg lehetne nyomatni) kicsavarom, és ledugózom ? Ugyanis eltört a múúúúanyag ! ![]() ![]() ![]() |
tiberius | 1719 | 2016. június 6. 08:13 |
Szia Gábor! Nagyon szépen írtad le ezeket a gondolatokat! Ha korábban megtudom,hogy mikor van a gyóni emlékhely koszorúzása,abban az idõpontban mentem volna! Egyébként amit elhoztam Tõled,az jó kezekbe került.Darabonként újítom fel,alvázra szerelten,most a világítást készítem. Üdv.: Tiberius |
Gábor 63 | 1718 | 2016. június 5. 22:08 |
Ezért van szükség a motorra, ha már nem megy a járás,még vezetni lehet. :-)
|
Botanikus | 1717 | 2016. június 5. 17:27 |
Én még gyúrok egy 0 km-s 1300-s Pán-ra, az talán az utolsó lesz ! Mire megveszem az még egy pár év , aztán már menni sem bírok talán!
|
Gábor 63 | 1716 | 2016. június 5. 13:58 |
Ha az utóbbi 10 évet nézem SUZUKI TUX 125 ERÕGÉP (ma is mûködik motoros oktató vette meg). kicsi tuning van benne magamnak csináltam 115-simán egyenes úton :))400bandit fõrtelem nem akarok beszélni róla!! GSF650 anya vette szülinapra,imádtam 0km-motor. Sírtam mikor eladtam.És jött a pan 1100.vehettem volna bármit de ez volt a vágyam.Még van egy utolsó a bakancslistán motorból egy 1500 gl de majd 10 év múlva :))) Azon temessenek el és legyen a mellettem a pan is :)))
|
joe156 | 1715 | 2016. június 4. 12:42 |
Holnap nincs kedve valakinek Domoszló felé motorozni ? Motor és motoros áldás lesz a templomnál . 10 órától van gyülekezõ 11-kor szentmise , 12-kor kezdõdik az áldás osztás . Utána egy tiszteletkör a községben és átmotorozunk a szomszédba Kisnánára a várhoz . Meg lehet tekinteni a várat (kedvezményes félárú belépõ 10 fõ felett 500 ft/fõ) Fényképezési lehetõség , fagylalt , üdítõ a vár melletti cukrászdában . Ha gondoljátok akkor gyertek ne csak én legyek egyedül Pános :) Ja ........tavaly kb. 80 motor és mintegy 110 -120 résztvevõ volt úgyhogy leszünk szépszámmal . |
Botanikus | 1713 | 2016. június 3. 18:22 |
TPali | 1712 | 2016. június 3. 13:17 | Válasz erre: 1703 |
egy Suzu Intruder volt a Pan elõtt, 50 ezer km-rel
![]() |
Botanikus | 1711 | 2016. június 3. 13:16 | Válasz erre: 1706 |
A Zözörö tènyleg nagyon morcosan nèz ki !
|
TPali | 1710 | 2016. június 3. 13:16 | Válasz erre: 1701 |
A legutóbbi guruláson 4-5 BMW RT1200-es volt a csapatban. Egyrészt jól mutattak a plusz lámpák, másfelõl napi 6-8 órát zuhogot az esõ, így inkább láthatósági okai lennének, bár részben igazad van, mert aki ezt a bálnát nem látja, annak feltehetek akár tíz lámpát is.
|
Rumca | 1709 | 2016. június 3. 12:03 |
GyImi | 1708 | 2016. június 3. 08:00 | Válasz erre: 1707 |
Szevasz pan1! Sok ötletet találsz a 1208. számú hozzászólástól. |
pan1 | 1707 | 2016. június 2. 23:34 |
Sziasztok! Érdeklõdnék, hogy Pan 1300-nál a GPS felfogatását ki hogyan tudta megoldani? Válaszokat elõre is köszönöm ! |
joe156 | 1706 | 2016. június 2. 21:29 | Válasz erre: 1703 |
joe156 | 1705 | 2016. június 2. 21:24 | Válasz erre: 1704 |
A Transzfogarasba kaptunk mi is belõle tavaly :)
|
gezasz | 1704 | 2016. június 2. 20:37 | Válasz erre: 1702 |
Nyáron 2000 méter környékén könnyen belefuthatsz egy felhõbe, akarom mondani ködbe. Néha jól jött volna amikor a látótávolság max egy felezõvonal volt.
|
Botanikus | 1703 | 2016. június 2. 20:00 |
GyImi hozzászólása adta az ötletet ! A Pán elõtt kinek milyen mocija volt, mi volt benne klassz , mi kevésbé ? Fényképpel ! Persze csak ha van kedve a tisztelt Hallgatagoknak ! :-)
|
joe156 | 1702 | 2016. június 2. 19:53 | Válasz erre: 1701 |
Hát ..... én inkább azt kérdezném tõled , hogy tényleg szükség van e rá . Bár nem tudom hogy milyen idõszakokban használod a motort . Lehet hogy jobban járnál két kiegészítõ fényszóróval , ha nem vagy megelégedve a gyári fénnyel ( nekem teljesen jó , mindkét égõ világít tompítottnál is így van bekötve 1100 -on ) |
TPali | 1701 | 2016. június 2. 12:20 |
Sziasztok, gondolkodom ködlámpák felszerelésén, de amit találtam a neten, árban elég húzósak. Van esetleg valakinek ötlete, tapasztalata olcsóbb pótlámpákról??? Elõre is köszönöm, üdv TPali |
GyImi | 1700 | 2016. május 31. 15:21 |
Remélem itt sem off-oltam, csak rá akartam mutatni, hogy a PanEuropean az igazi! :-)
|
GyImi | 1699 | 2016. május 30. 21:20 | Válasz erre: 1698 |
Hali! Igen, ez egy alapos nagytakarítás után készült a vasamról. Mint látod a szélvédelmet próbáltam megoldani, de kevés sikerrel. |
Botanikus | 1698 | 2016. május 30. 17:01 |
Mióta írtam neked, beszéltem mással is, és szóról szóra ugyanezt mondta ! Gondolom ilyen képet, mint amit felraktál csak nagytakarítás után közvetlen lehetett készíteni ! Az elsõ kilométer alatt összeszórja a lánc a felnit ! Is !
|
GyImi | 1697 | 2016. május 30. 16:25 |
joe156 | 1695 | 2016. május 29. 19:37 | Válasz erre: 1694 |
Igen közbe megtaláltuk mi is . Valószínûleg a térdeplésgátló miatt kell több a bal oldaliba .
|
kawa70 | 1694 | 2016. május 29. 19:20 | Válasz erre: 1692 |
Fork oil capacity: Right fork standard models: 382.5 to 387.5cc Left fork standard models: 432.5 to 437.5cc Fork oil level (measured from the top of the tube with the fork spring removed and the leg fully compressed): Right fork: 190mm Left fork: 187mm Ez 1998-as modellhez lett irva. Érdekes mód a két telóba nem egyezik a mennyiség és a szint sem. |
kawa70 | 1693 | 2016. május 29. 19:11 | Válasz erre: 1692 |
Kell egy manual általában a felhasználói kézikönyv vagy akár a motor mûszaki adatai is tartalmazzák. Google segithet.
|
joe156 | 1692 | 2016. május 29. 19:07 |
És akkor azt ki tudja , hogy mennyi olaj kell egy egy teleszkóp szárba ? |
kawa70 | 1690 | 2016. május 29. 17:59 | Válasz erre: 1689 |
Nem ráz, miért tenné? Érzetre ugyanúgy rugózik, sõt talán jobban is.
|