7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

lendvai 125122 2019. november 28. 10:23   Válasz erre: 125121
Az igaz, de hirtelen magaménak is éreztem (na jó, csak részben). :-)))))
    

kawa550 125121 2019. november 28. 09:46   Válasz erre: 125120
Oszt ki szót neked, válasz erre 117? :)))))
    

kawa550 125119 2019. november 27. 22:44   Válasz erre: 125117
Kend csak ne szóljon, mikor kinemmonnyuk dallamokat jáccik mán zongorálás helyett. :)))))
    

lendvai 125118 2019. november 27. 22:16   Válasz erre: 125117
Imi, dehogy felejtjük honnan jöttünk, de még mindig a savazás a lételemünk. :-))))))
    

yamaszaki 125117 2019. november 27. 19:13   Válasz erre: 125115
Anno az egyik ember nagyon vagány lábtartó karcolós videókat tolt fel,amiben mindenféle Ducatikat,Kawákat meg egyebeket motorolt körbe külső íven,valami zongora félén ülve!
Akkor még igen szerette azt a zenét de hát úgy látom hogy hamar felejt! :D
    

lendvai 125116 2019. november 26. 21:58   Válasz erre: 125115
Igaz, nekem három Yamahám is van: egy szintetizátor, egy kazettás deck és egy CD-lejátszó. Mindhárom segít jól érezni magam. :-))))
    

kawa550 125115 2019. november 26. 21:27   Válasz erre: 125114
Így igaz! Csodás dolog a zene, nincs is jobb mint valami szép zongora, elektromos orgona, ilyesmi..... :))))))))
    

tomhahn 125114 2019. november 26. 20:04  
Ni
    

lendvai 125113 2019. november 26. 15:02  
Párbeszéd telefonon 16:59-kor:
- Nálunk van a gyereke.
- Rendben, mik a feltételeik?
- Ne szórakozzon itt velem, 5-kor bezár az óvoda, azonnal jöjjön érte!
    

lendvai 125112 2019. november 26. 13:06   Válasz erre: 125111
Ja igen, a telefonok oldalsó gombjai se mindegy hol vannak, mert a felső pofa az enyémet alapból kikapcsolja, ha úgy rakom bele. :-)))))
GPS-t illetően nincs tapasztalatom, de azoknak szokott lenni saját tartójuk.
    

lendvai 125111 2019. november 26. 13:03   Válasz erre: 125108
Szia Béla. Ha pl a Shoxnál rákeresel a típusra ott van méret csukott és maximálisra nyitott állapotban is. Elég erős rugók vannak benne, így a maximális méretet már csak erőlködve lehet beletuszkolni. Nekem egy Xiaomi Redmi 4x-em van, nem tudom mekkora (talán 5"), az már keservesen megy bele. Ez igazából az iPhone 5/SE méretéhez ideális, annál nagyobbat már nem használnék hozzá.
A búza nem tudom meddig áll el, idén se malom, se dagasztógép nem lett, így lehet érdemesebb megvárni a következő aratást. :-)))
    

kawa550 125109 2019. november 26. 10:52   Válasz erre: 125106
Ez a videó már pár hete volt a facse tdm csoportban. Ott konkrétan lehülyéztek amiért az volt a véleményem, hogy szájba kéne baxni ezt a 3 seggfejet, akik járdákon mennek 100-al, ahol bármelyik ajtón kiléphetne egy gyanútlan gyalogos valamelyik házból, vagy éppen eléjük fordulhatna az utcasarkokon mikor a járdán mennek. Többszáz ember életét veszélyeztették sokkal jobban, mint az akit üldöztek. Az meg egyenesen röhej, hogy egy 100-ra 8mp alatt gyorsuló max 150-re képes beverly 350 kanapérobogót nem bírnak hárman szirénázva megfogni, mikor minden kigyorsításnál és egyenesben a táv felét kéne ráverniük. Ostobák is, bénák is.
    

PalmBela 125108 2019. november 26. 10:40   Válasz erre: 125096
Sziasztok!
Szia Tibi!
Te! Ebbe milyen GPS-t lehet beletenni? Vagy telefon is játszik? HA még meglesz, decemberben valamikor viszek búzát és megskubizom.
Köszi vagyok!
    

lendvai 125107 2019. november 25. 13:04   Válasz erre: 125106
TDM900-al üldöznek. :-)
    

H.Andràs 125106 2019. november 25. 11:33  
https://napivideo.reblog.hu/eletveszelyes-uldozes

Érdemes megnézni :)
    

lendvai 125105 2019. november 24. 08:48   Válasz erre: 125104
Szia Jocó. Nem, nem vagyok XR tulajdonos. Ott volt a listán de lekerült róla. A BMW nem tudott a legújabb fejlesztésükre egy integrált dobozrendszert tervezni (ezért kritizálták is összehasonlító teszteken), telerácsozva meg nem tetszik. :-) Majd találkozunk. ;-)
    

vasutas 125104 2019. november 24. 07:59  
Tibi,,,ha jól olvasom, egy XR tulajdonosa vagy? Sok-sok kellemes élményed legyen vele!
Még mindig BMW-sekkel motorozok együtt, tavaly váltott idős barátom XR-re. Valóban a legjobbak között van. Azért amikor láttam eldőlve egy benzinkúton, szakadó esőben éjszaka egy szlovák kisváros főutcáján vagy otthagyva egy erdei parkolóban,,,hát elszorult a szívem ismerve az árát,,,
    

vasutas 125103 2019. november 24. 07:37  
Szerencsém van, a Tdm is maradhat és egy Fézer 1000-s is bekerült a garázsomba. A motort kedvenc unokaöcsém hozta, egy kinti autóvásárlás mellékeként. Gombokért vette, őneki jogsija sincs motorra, én örömmel nyugtáztam, valaki milyen sokat fektetett bele ebbe a motorba. Öhlins rugóstag hátul, elől Wilbers rugók, Akrapovic kipugó, új gumik, új féktárcsák, kormány túrázáshoz felemelve és még sok értékes apróság. Már csak egy doboztartó rendszert kellene készítenem hozzá.
    

vasutas 125102 2019. november 24. 07:16  

    

H.Andràs 125101 2019. november 23. 23:15   Válasz erre: 125100
Akkor hagyjuk:)
    

lendvai 125100 2019. november 23. 23:03   Válasz erre: 125099
Nem feledem, de miért fontos ez nekem? :-))))
    

H.Andràs 125099 2019. november 23. 22:59  
Ne feledd, hogy kemény 4 hónapig voltam BMW motorkerékpár értékesítő. Aztán inkább a Jeep és az Alfa Romeo mellett döntöttem:)
    

lendvai 125098 2019. november 23. 21:06  
Nem kell nekem cseremotor, mindig megbízható gépeket választottam. :-))))
    

H.Andràs 125097 2019. november 23. 20:54  
Navmi van lesz BMW Connectivity?

Ne add el, kellhet még a cseremotorhoz:)
    

lendvai 125096 2019. november 23. 10:57  
Eladó egy két szezont használt Givi S920M GPS tartó. Új ára 25900Ft volt, 15000-ért elvihető.
    

tdm.friend 125095 2019. november 21. 16:35  
Hmmm...
https://www.youtube.com/watch?v=Wq4Uc3bkT4Y
    

tomhahn 125094 2019. november 21. 12:11   Válasz erre: 125087
Kösz
    

lendvai 125093 2019. november 20. 23:05   Válasz erre: 125092
Bizony, ez így van. :-)))))))
    

kawa550 125092 2019. november 20. 22:58   Válasz erre: 125091
Szerintem meg Vuk, ő áll Tással. :)))
    

Itil900 125091 2019. november 20. 22:02   Válasz erre: 125090
Szerintem lássuk azt a képet és szavazzunk meg közfelkiáltással!
    

kawa550 125090 2019. november 20. 20:24   Válasz erre: 125089
Na ugye! Csak kibújt a szög a zsákból! :))))))
    

lendvai 125089 2019. november 20. 19:56   Válasz erre: 125088
Való igaz, a horvát pályamacskák bevett szokása, hogy 30 fokban a motorok forró kipufogói alatt süttetik a hátukat. :-))))
    

kawa550 125088 2019. november 20. 19:19   Válasz erre: 125082
Hazudik ez a tróger, senki ne higgyen nekijje! :)))))
Egy szándékosan rossz szögből készült fotóra hivatkozva szokta ezt a hazugságot terjeszteni, pedig csak annyi történt, hogy megálltunk az ótópályán egy pihenőben megsimogatni egy a motor alá bújt kóbor macskát, csak ezért gugoltam a motor mellett. Persze ez a gazember majd azt fogja mondani, hogy nem is volt macsek, hanem a váltórudazat lelazult csavarját húztam meg, de mint mondtam, ez hazugság. :)))))))
    

Fido71 125087 2019. november 20. 18:24  
06202614429
Nekem ez a száma van meg.
    

Fido71 125086 2019. november 20. 18:22   Válasz erre: 125085
Nekem Petya89 csinálta innen a fórumról. Várni kell rá sokat vagy sokat b@szogatod. ;)
    

tomhahn 125085 2019. november 20. 16:28  
Egy kolléga vett egy 900 at.
Érdekelné bukócső és középsztender rá.
Tudtok segíteni?
    

lendvai 125084 2019. november 20. 10:30  
Elvi okokból én is a motor előtt szoktam térdelni, nem a templomban az oltár előtt. :-)))))
    

yamaszaki 125083 2019. november 20. 09:51   Válasz erre: 125082
:-))))))))))))))))
    

lendvai 125082 2019. november 20. 08:48   Válasz erre: 125081
Gyula alapból mély tisztelettel viseltetik a motorok felé, többször láttam már a Kawasaki mellett is térdelni. :-)))
    

yamaszaki 125081 2019. november 20. 08:29   Válasz erre: 125080
Látszott is rajtad az áhítat,a megtiszteltetés hogy letérdelhettél mellé!! :)
    

kawa550 125080 2019. november 19. 23:52   Válasz erre: 125078
Bár most hogy mondod, emlékszem valami béjemvére, amit nemrég itt az udvaron fújkáltam. Tucc erről valamit?..... :))))))))
    

kawa550 125079 2019. november 19. 23:49   Válasz erre: 125078
Azt jól tesszük, mert én se fújkálom rexikét, meg olajcsurgatót se használok, nekem ne csöpögjön az olaj sehová, nem béjemvé ez. :))))))
    

yamaszaki 125078 2019. november 19. 21:49   Válasz erre: 125077
Meg nem is fújkálunk,max a meleg kávét.:)
    

kawa550 125077 2019. november 19. 16:48   Válasz erre: 125076
Nem tom feltűnt-e hogy:
a.: nem rozsdás
b.: aranylánc
de hát béjemvés pórnépek még aztat se tudják mi az a lánc, nemhogy aranylánc....:)))))))))))
    

yamaszaki 125076 2019. november 19. 16:30   Válasz erre: 125073
Nem is "ciiip" mert rozsdás a lánc! :)))
De mi is az a lánc?-:)
    

kawa550 125074 2019. november 19. 09:52   Válasz erre: 125071
Ki mondta hogy nem az? ;)
    

kawa550 125073 2019. november 19. 09:50  
Mert a cíííp az ilyen. :)))))))
    

kawa550 125072 2019. november 19. 09:48   Válasz erre: 125067
Gyorsnak gyors, erős is. De béjemvé, szóval nem cíííííp. :))))))
    

H.Andràs 125071 2019. november 19. 08:55   Válasz erre: 125067
Szerintem jó választás, bár ilyennel max 150-200 Km távot motoroztam. A Tracer GT-ben nem gondolkoztál?

Lassan át kell nevezi a fórumot EX-TDM fórumnak:)

Sok örömteli km-t! Bár ez nem egy olasz hisztis túragép.
    

csanesz 125070 2019. november 19. 07:05   Válasz erre: 125068
Nem, az "tucsok"!
    

Itil900 125068 2019. november 18. 22:44   Válasz erre: 125067
Szerintem ráncfelvarrt Riga
    

yamaszaki 125067 2019. november 18. 21:35   Válasz erre: 125066
"Szépet, gyorsat, erőset" Fehérneműset?

" Ebből már gondolom kiderül, hogy nem béjemvé"
Akkor ez mi ez mi? :)))
    

kawa550 125066 2019. november 18. 20:28   Válasz erre: 125065
Vett. Szépet, gyorsat, erőset. Ebből már gondolom kiderül, hogy nem béjemvé. :))))))
    

H.Andràs 125065 2019. november 18. 11:53   Válasz erre: 125060
Oszt vettél-e már valamit hogy eladó ez a plexisokadalom...?
    

csanesz 125064 2019. november 17. 22:06   Válasz erre: 125060
Igen az óra!
A 10*2 a kisütő áramot szorozza fel, így lesz meg a teljes kapacitás.
    

lendvai 125063 2019. november 17. 21:39   Válasz erre: 125062
Az igaz. Küldök képet.
    

kawa550 125062 2019. november 17. 21:20   Válasz erre: 125060
Ide nem jár már annyi ember, aki meg igen, az már nem tádés. :)))) Acc képet hozzá, oszt felteszem telefonszámmal a facse tdm-be ha gondolod, ott elmegy szerintem hamar, imádják ezeket a szarokat.
    

csanesz 125061 2019. november 17. 20:54   Válasz erre: 125059
Jogos az észrevétel!
A törtet kell szorozni 20 -al.
Az eredeti képlet 2*10, de ezt fölös volt így felírni. Mert minden esetben 2*10 a tört szorzója.
    

lendvai 125060 2019. november 17. 20:53  
Hólapátfetisiszták és kísérletező kedvű turbulenciafóbiások figyelmébe: van egy TDM900 túraplexire applikált Givi Airflow cuccom. Ha valakit érdekel keressen meg pü-ben, egyszer volt tesztelve kb 20km-en, szóval gyakorlatilag új. Némi barkács hajlam is szükségeltetik hozzá mert a toldalék miatt nehezebb, mint a normál plexi, ennélfogva nem árt megerősíteni hozzá a fejidomot.
    

lendvai 125059 2019. november 17. 20:48   Válasz erre: 125057
Csanesz, az a 20-as szorzó a nevezőben van vagy a törtet szorzod 20-al? 20 mint 20 óra?
    

Itil900 125058 2019. november 17. 19:33  
Ezt oly szépen mondtad...! Én sem tudtam volna szebben! Köszönöm! :))
    

csanesz 125057 2019. november 17. 16:19  
Lepukkant a fórum.

Egy kis érdekesség motor akksi esetében!!!

Próba képlet savas akksikhoz:

Rb - akksi belső ellenállása.
I akku kapacitás - akksin feltüntetett kapacitás
U0 - akksi terheletlen (nyugalmi) feszültsége
Én 12,8 volttal számolok, mert a legtöbb akksi esetében
töltés után 3 órával ennyire ül vissza.

Belső ellenállás számítás:
Rb=U0/I akku kapacitás*20

Akksi kapacitás számítás
I akku kapacitás=U0/Rb*20

!Az Rb -t miliOhmban kell felírni!

- Hogy ez miért érdekes? Mert megtudod határozni, hogy az akksid a rajta jelölt kapacitásból használt valójában
mekkora kapacitással rendelkezik.
Ha töltés után megadod neki a legalább 3 óra pihenőt és utána mérsz egy feszültséget, akkor meg tudod határozni a belső ellenállást és abból pedig a valós kapacitást.

Belső ellenállásmérő műszerrel utánamértem és működik a képlet.

Vagy dobod az egész képletet a fenébe és rákötsz egy 10 Wattos izzót az kb. 780 miliAmper és hagyod az akksit 10,5 voltig merülni. Kb. 15 óra.
Időt közben méred.
Kisütő áram Amperban*Eltelt idő percben/60=Ameróra.

Monyuk a 20 órás kisütést jobban szereti és pontosabb is lesz a mérés. De a 10 óra sem árt neki. Én ez utóbbit alkalmaztam egy felirat nélküli autó akksinál.

Oszt ennyi.
    

csanesz 125056 2019. november 9. 11:37   Válasz erre: 125055
Mondtam én, hogy rozsdás... :))))))
    

kawa550 125055 2019. november 6. 18:25   Válasz erre: 125054
Az enyémen is a csapok végei lettek csak barnák, nem a görgők meg a heveder.
    

csanesz 125054 2019. november 5. 23:53   Válasz erre: 125053
Az enyém is hajlamos rá. De a tömítéseknél nincs korrózió, csak a külső részein. Az monyuk nem izgat.
    

lendvai 125053 2019. november 5. 22:21   Válasz erre: 125052
Én kb 2 éve cseréltem le, az előző is D.I.D volt, az nem rozsdásodott. Az előző 4TX-en sem. Ez a legutóbbi viszont igen.
    

csanesz 125052 2019. november 5. 21:44   Válasz erre: 125051
Hát kövezzetek meg! Az enyimén nincs arany. :)))) http://www.nagyvas.hu/motoralkatresz.php?cmd=4&term_id=116085

Targonca láncot kapott. :))))
    

lendvai 125051 2019. november 5. 20:28   Válasz erre: 125050
Ezért igazán nem hibáztathatunk senkit, mindketten elragadó személyiségek vagyunk. :-)))))
Na meg van, aki kifejezetten igényli az erőszakot. Azt mondjuk főleg nők. :-))))
    

kawa550 125050 2019. november 5. 19:25   Válasz erre: 125049
Abból a kevésből, ami még hátra van, egy pillanatot sem áldozok arra, hogy számámomra értéktelen és érdektelen emberek lelki üdvéért/problémáiért aggódjak. Lexarom hogy érzi magát és okoz-e ez neki bármi problémát. De úgy néz ki, azt jól látod, hogy nem másokért jár ide, csakis miattunk. Szerintem ez valójában imád minket..... :))))))))))
    

lendvai 125049 2019. november 5. 19:20   Válasz erre: 125048
Egyvalamin gondolkodjunk még egy pár másodpercet Gyula: pár nappal ezelőtt egy kolléga segítséget kért a 4TX-e kapcsán. Akkor csend volt. Én tévedtem a váltó szerkezetét illetően, hősünk azonnal megjelent és játszmázni kezdett. A másiknak segíteni nem ment. Gondolj bele, micsoda energiákat igényel, hogy valaki folyton azt figyelje a fórumokon ki mikor téved, mond olyasmit amibe bele lehet kötni. :-)))
Ezek bizony nagyon mélyen gyökerező mentális defektek, amiket igencsak kezelni kellene, de az ilyen delikvensek általában nem jutnak el oda. Sajnálat nincs bennem, így nem mondom hogy sajnálom őket amiatt a nyomorúságos lelkivilág miatt, ami benn dolgozik az ilyen emberekben. Ha segítséget kérnek kapnak, de általában marad a defekt és egy boldogtalan élet. Ez a tudnék segíteni, de neked nem fogok a legalja ezeknek a játszmáknak, kb egy három éves gyermek mentális szintjén történnek ilyenek. Én a magam részéről segítek bárkinek, ha segítségre szorul, akkor is ha belém rúgott valamikor. Csak be kell látni a tévedéseinket. Na az világméretű kórság, hogy nagyon nem megy. :-)))))
    

kawa550 125048 2019. november 5. 17:45   Válasz erre: 125047
Csak veled ellentétben ehhez nekem nem kellett segítség, magamtól is tudom, problémát sem okoz, nemzavar ha nem kedvelnek olyanok, akiket én sem kedvelek. Azért egy dolgon még törd egy kicsit a buksit ha már kinyilatkoztatsz. Ha én(mi) tettük tönkre ezt a topikot, akkor hogy a pitsába lehet, hogy többszáz olyan topik is kihalt itt, ahova én(mi) még olvasni sem jártunk be soha 1x sem, nemhogy okoskodni. Azokat hogy tettem tönkre, telepátiával? :)))))))
    

Levi990 125047 2019. november 5. 17:39   Válasz erre: 125046
Ne aggódj Gyula, te sem vagy egy közkedvenc, nem csak Te ismersz fórumtagokat személyesen... :)
    

kawa550 125046 2019. november 5. 17:32   Válasz erre: 125045
Az 520-at tényleg elnéztem, ebben igazad van. A személyeskedés nem véletlen volt, hanem válasz az úgyistevagyalegokosabb személyeskedésre, de mint tudjuk, egyrészt ha te csinálod, akkor rendben van, ha én akkor bunkó vagyok, másrészt te sosem fogod beismerni ha valamiben tévedtél, ellentétben velem, pl itt feljebb. Nem véletlenül rühellenek téged itt is meg a sportmotoron is sokan.
    

Levi990 125045 2019. november 5. 17:13   Válasz erre: 125040
520-as láncot linkeltél 38170 az 530arany... és nem 30600ft. Nem bizonygatok semmit hisz úgyis neked lesz igazad.

Ilyenkor már jönnek a ferdítések meg a személyeskedések azért hogy neked legyen igazad. Nem is csoda hogy a fórum tagok nagy részét elüldöztétek.
    

cizi 125044 2019. november 5. 17:00   Válasz erre: 125043
Ok.Remélem meglesz még akkor a kapcsolat a láncossal is...
Most adtam el CB 1300-asra 31-ért (nem arany színben) 530 114-est. Nálam fontos, hogy a vevő is elégedett legyené és az eladónak is maradjon pár liter benzinre!:)
    

kawa550 125043 2019. november 5. 16:32   Válasz erre: 125041
Rexire 530-as kell, de akkor majd évek múlva, ha majd kell, nálad veszem! :))))))
    

cizi 125042 2019. november 5. 16:01   Válasz erre: 125041

    

cizi 125041 2019. november 5. 15:59  
Miért nem tőlem vesztek láncot???
Azt az 530-ast amiről Levi ír 29-ért adom ( csak személyes ismerősöknek),de 525 ZVMX aranyozottban 118 szemesben is csak 27000.-
Persze mindenki ott költi a pénzét ahol gondolja...
    

kawa550 125040 2019. november 5. 15:42   Válasz erre: 125039
Idegesnek tűnsz. Akarsz róla beszélni? Hát mondd el a bácsinak, mi a baj Levike? :)))))))))))))
Emlékeztess kérlek, hol is írtam én szállítási időkről, amiket most vitatnom kellene?
Azt hogy képtelen vagy megnyitni a linket, és saját szemeddel megnézni hogy most, ebben a pillanatban is meg tudok rendelni egy DID ZVMX arany láncot csupán 30636Ft-ért, postaköltség nélkül, arról én nem tehetek. Azt hogy épp te bizonygatod hogy a lánckerekem több mint 9000, nem pedig 6-7 ahogy én tippeltem megnézés nélkül, még inkább erősíti amit én mondtam, és cáfolja amit te mondtál, hogy a 2 lánc különbségéből kijönnek a lánckerekek is, azt meg nem is értem. Te most kivel vagy, velem, vagy magaddal? :)))))))) Egy biztos, legyen bármekkora kedvezményed is, a 2 lánc közötti 5000Ft különbségből ha megfeszülsz, akkor sem jön ki egy első és egy hátsó lánckerék, se Jt-ből, se másból.
Tehát görcsölhetsz itt még egy darabig, de ez itt egyszerűen nem igaz:
"A DID lánc árából megvettem az RK láncot és a JT lánckerekeket"
Persze, értem én hogy az igazad bizonygatása közben próbálsz minél nagyobbat ferdíteni, és a legdrágább helyet kikeresni a DID beszerzéséhez ahol többmint 40 30 helyett, hogy összejöjjön a neked megfelelő különbség, de hát nem mindenki ilyen hülye, hogy a legdrágább helyen vegye meg.

Azt hogy kiemelt figyelemmel kezelsz, és pont nekem nem akarnál segíteni, megpróbálom valahogy feldolgozni jó? Várjál... Kész! Sikerült, már nem hogy szomorú nem vagyok miatta, hanem inkább dícséretnek érzem, hogy nem lehetek a barátod. :))))))))
    

Levi990 125039 2019. november 5. 12:43   Válasz erre: 125038
A motoralkatrész.eu-n a DID 530zwmx arany lánc 40160Ft, az Unixban 39090Ft és az RK 530 GXW 29013Ft.
A JT hátsó lánckereked 9640Ft (motoralkatrész) és 4712Ft (unix).
Nálam 3év alatt több mint 50ezer km ment a motorba...

Azt hiszem ezek tények amikbe nem nagyon tudsz már hibát találni. Én segítenék az unixos kedvezménnyel sokmindenkinek, Neked nem, de másoknak igen. Nekem 10perc összeírni hogy mennyiért van az unixban, ha kell akkor csak egy telefon és odaadják bárkinek.
    

Levi990 125038 2019. november 5. 12:26   Válasz erre: 125037
Természetesen igazad van és te vagy itt a legokosabb... én nem is néztem körbe mielőtt megrendeltem, ja de és az unixnál megrendeltem este 10-kor és reggel 8kor itt volt nálam... de biztosan megmagyarázod hogy ez nem így van
    

kawa550 125037 2019. november 5. 12:04   Válasz erre: 125036
Ez a történet max akkor állja meg a helyét, ha a DID lánc árát is a unix pofátlanul magas listaáraihoz nézzük. Az arany erősített RK lánc a legnagyobb unix kedvezménnyel is 25.000 az én motoromra pl, míg a DID ugyan ilyen kivitele 30 rugó máshol, ingyen postával. Ennyi különbségből még a hátsó lánckerék is nehezen jön ki, nemhogy a kettő. Arról az apróságról is emlékezzünk meg, hogy a unix már vagy 1.5-2 éve csak akkor adja meg a kedvezményt, ha a jogosult személyesen ott van, hiába mondom már be a haverom vevőkódját és hiába kérem a nevére a számlát, ha nincs ott, egy fillér kedvezményt sem adnak már. Szóval őt is magammal kéne rángatni egyrészt. Másrészt egy 4-5 évenként cserélt alkatrésznél 5000 forintokért olcsóbb cuccokkal variálni a bevállt helyett, az az én véleményem szerint fillérbaszás kategória. De mindenki azt basz amit akar, meg akit tud, ahogy itt falun mondják. :)))))))))))))

http://lanckereso.hu/cikkszam.php?cikkszam=520ZVMX.114-GOLD
https://www.unixauto.hu/Unix_CikkekLista_Form.aspx?cTipAzon=a05229ba854504893087bc6db4e88314&cMegnNr=17902
    

Levi990 125036 2019. november 5. 10:25   Válasz erre: 125035
Akkor én most biztosan hazudok, mert az én motoromon bizony 20ezer km alatt egyetlen egyszer kellett állítani, az első pár száz km után egy picit lazult, azóta semmi.
Mert ugye ez egy KTM, nem kell lazítani a láncon hogy ki tudjam venni a kereket. Én biztosan nem vagyok akkora profi motoros mint te, de elfogyasztottam idén én is 3 hátsót és a tavaly is...
A DID lánc árából megvettem az RK láncot és a JT lánckerekeket, ez elég nagy árkülönbség.
    

kawa550 125035 2019. november 5. 09:00  
Ezen a képen a kipuff alatt nem véletlenül van ott az RK matrica, hanem mert a lánchoz adták. Az RK lánc egy kalap szar, ami még a 75 lovas tádén sem bírt ki 20.000km-t. A DID a jóval erősebb, nyomatékosabb és nehezebb rexin most van 34.000-nél, köszöni szépen jól érzi magát. Az olajozópártiak szent kinyilatkoztatásain "3 éve fenn van az olajzó, azóta még állítani se kellett a láncot" csak röhögni tudok. Átlag 2 hátsógumit fogyasztok el évente, ami minden esetben azzal kezdődik, hogy kerék kiszereléshez fel kell lazítani a láncot, aztán visszaszerelésnél újra beállítani. Szóval csak ez miatt 3 év alatt minimum 6x volt állítva a láncfeszesség + az alsónyerges rövid vezetékes fékbetétcserék miatt még 2x. Akik évekig hozzá sem nyúlnak, azok nyílván évekig nem vették ki a hátsókereket, nagyon keveset és/vagy nagypapa stílusban gáz nélkül motorozva közlekednek, tehát kevés tapasztalat alapján nyilatkoznak.
A hihető lánc mese nálam itt kezdődne: tegyél fel egy láncot, ápold átlagosan hogy lásd 40-50-et elmegy, cseréld le, tegyél fel olajozót, menj el vele tényleg 3x annyit, mindezt ugyan olyan felhasználási körülményekkel, ugyan azzal a motorral, aztán ha megvan ez a valós véleményhez szükséges kb160-200.000km, majd utána meséljünk 3x-os futásokról. Amíg ez nincs meg, addig nekem ne meséljen senki. És nem ismerek senkit személyesen, aki 1 motorjába beletett volna 200.000-et, így nem is hiszek senkinek, csak annak amit látok. Ennyike. :)))
    

Levi990 125034 2019. november 5. 00:42  
A lánc témához, unixban kedvességgel az RK lánc elég baráti áron van, arany, nem rozsdás, az enyémben 20ezer km felett van és még tökéletes pedig nem vigyázok rá, sárban, porban, patakban mindenhol megyek vele. A JT lánckerekek viszont kalap szarok, azokat megette, főleg a hátsót ami vicces.
Cobrra nemo2 olajzóval, ezzel én döntöm el hogy mennyi olajat és mikor kapja a lánc, ~10ezer km alatt 1dl, tehát nem tocsog az olajban semmi.
    

kawa550 125033 2019. november 4. 23:40   Válasz erre: 125032
Azt a motort még nem találták fel, amivel te előttem tudnál menni. :))))))
    

lendvai 125032 2019. november 4. 23:07   Válasz erre: 125026
A lánc Szent Grálja senkinél nincs de én azért láncsprayzni fogom továbbra is. Nálam a lánc oldalfala nem nagyon koszolódott, mert oda nem fújtam semmit. :-)) Rozsdásodni a D.I.D, azt tudott. :-))) A por meg az olajba is beleragad, igaz valószínűleg kisebb mennyiségben, így csiszolópaszta ott is lenne. Nekem a súrlódás és az ezzel járó zaj csökkentése a szempont, hiszen pont te jegyezted meg múltkor, hogy hangos a láncom. Én meg a világért se szeretnék kellemetlenséget okozni neked, amikor mögöttem igyekszel majd alkalomadtán. :-))))
    

kawa550 125030 2019. november 4. 22:11  
A liláért egy motoron annyira nem vok oda, így aztán mikor megláttam ezt az átalakítottat egy Emgo Venom fejidommal, akkor aszontam hogy így lesz nekem majdnem Lawson fejidomos, oszt rendeltem is egyet:
    

kawa550 125029 2019. november 4. 22:09  
De mivel itt most úgyis haldoklás van, legalább legyen téma. Az enyém ugye a csupasz N verzió, de a legszebb rexik a Lawson replika R-es verziók (a legpraktikusabb meg a fejidomos S, de az szegény elég csúnya). Nekm is az R tetszik legjobban, de a cseréhez el kéne adni a jól ismert és hibátlan motort, oszt beleugrani valami bizonytalan ismeretlen motorba, meg persze elszórni néhány százezret egy fejidomért. Ez a Lawson:
    

kawa550 125028 2019. november 4. 21:49   Válasz erre: 125027
Azt majd én tudom. ;)
    

tdm.friend 125027 2019. november 4. 21:45   Válasz erre: 125016
Hmmm... Jól elcsúfítod ezt a szegény gépsárkányt...:))))))
    

kawa550 125026 2019. november 4. 21:39   Válasz erre: 125025
Há mi van itt, hogy már mindenki vakegér? Az nem rozsda vazzeg, hanem arany színű lánc, mert az megy az arany excenter/hátsóteló/fék/díszcsíkhoz. :))))))
Természetesen ebben is külön utakon járok. Nem használok láncsprét, mert koszos lesz tőle a szép aranylánc(meg mert beletapad a por, oszt kész a csiszolópaszta). Nem használok olajozót, mert az én motorom se nem kötömö, se nem béjemvé hogy bárhol is olaj csepegjen belőle. :)))))))) Viszont tudom, hogy az O meg X gyűrűs láncokat azért találták fel, HOGY A GYÁRILAG BENNE LÉVŐ KENŐANYAG benne is maradjon, pont ott ahol szükség van rá, az olajzásra csak azért van szükség, hogy ezek a gumigyűrűk a lehető legtovább bírják kiszáradás nélkül, meg persze az újabb DID láncoknál sajnos már a rozsdásodás ellen is, mert ezek bazmeg egy hónap alatt rozsdásak tudnak lenni télen a száraz garázsban. Így aztán mosás után lefújom a vizet, egy petróleumos papírtörlővel letörlöm, és alánc belső felét egy pár csepp olajjal megnedvesített szivacs darabkával áttörlöm. Ennyike. És köszöni szépen, a gőzmozdony nyomaték ellenére évek óta jól bírja a kiképzést. És lexarom kinek mennyire jó szerinte az olajzója. :)))))
    

csanesz 125025 2019. november 4. 20:29   Válasz erre: 125017
Túl spilázod ezt a csík dolgot. :)))))

Rexike láncát kenegeted rendesen? Eléggé rozsdásnak látszik.
Itt lógsz a fórumon és ezalatt teljesen elhanyagolod szegényt.

Tessék olajozni!
...én zsíroznám, de te tudod. :))))
    

lendvai 125024 2019. november 4. 19:30   Válasz erre: 125023
Való igaz, az nem szinkronizált, ez csak egy ötlet volt. Ezért fogja majd egy gyakorlott szerviz megnézni azt az akadó váltót. :-))))
    

Levi990 125023 2019. november 4. 17:50   Válasz erre: 124996
Mutass már egy képet arról a szinkrongyűrűről ami a tdm-ben van...
    

lendvai 125022 2019. november 4. 16:42   Válasz erre: 125019
Dinamikus lobogás, akkor már értem egyesek miért szeretnek pucéran rohangálni. :-))))
    

lendvai 125021 2019. november 4. 16:40   Válasz erre: 125020
Ez nem utód csak kistesó, lévén a 700-ast mutogatják. De sanszos, hogy az MT09 is megkapja ezt a formát. Nekem tetszik, bár azt mondják az MT09 kisebb és szűkösebb a túrázáshoz. Egyszóval nem vennék ilyet.
    

Sander67 125020 2019. november 4. 16:09  
Hello mindenki

Mit szóltok a Tádé utódhoz?
    

kawa550 125019 2019. november 4. 08:43   Válasz erre: 125018
Természetesen igen. Ahogy lobog majd a szélben, dinamizmust visz a látványba. :D
    

lendvai 125018 2019. november 4. 08:27   Válasz erre: 125016
Az a cuki rózsaszín kendőcske is része lesz a dizájnnak? :-))))
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22123
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők