kawa550 | 113949 | 2017. március 2. 15:45 | Válasz erre: 113948 |
Az idézet hitelességéhez csak annyit, hogy az a közel 90, az még 80 sincs. Hát ennyit értenek ahhoz is hogy mi ez a motor.
|
Rabbit67 | 113948 | 2017. március 2. 15:32 |
"A tdm nem enduró még csak nem is soft vagy túra enduró, ezt felejtsd el." "Túraenduró egymillió alatt!" https://hegylakok.hu/2014/11/olvasoi-turaenduro-egymillio-alatt/ "Nem kimondottan terepgép, mégis helyet érdemel a felsorolásban, ugyanis endurós testhelyzet és a nagy átmérőjű első felni alkalmassá teszi a könnyű, földutas szakaszok leküzdésére, a közel kilencven lóerős blokk pedig lényegesen nagyobb dinamizmust biztosít, mint a 6-700 köbcentis riválisok. Két személy részére is ideális, és az aszfaltozott felületen jobban is teljesít, mint bütykös gumis társai." Akkor miért tesznek rá túragumikat, hogy jobban tapadjon az aszfalton? :) :) :) Azért kérdezem, mert ilyeneket írnak több helyen! Tehát akkor csak aszfalt és más semmi... mindenki hülye aki terepgumit tesz rá? Látom én is, hogy mekkora a hasmagassága, meg, hogy nem küllős a kerék, a telójáról nem sokat lehet tudni, (csak az tudja aki próbálta) de magasabb mint egy speed motoré és a kerekek méretei is a speed és az enduro közé esnek, ezért kérdeztem tőletek, mi a véleményetek! A fogyasztásra tud valaki mondani valamit? |
KDave | 113947 | 2017. március 2. 15:27 | Válasz erre: 113943 |
A műanyag elemre gondolsz ugye? :) Mi lehet a pontos neve ha rá akarok keresni? :D
|
KDave | 113946 | 2017. március 2. 15:25 | Válasz erre: 113942 |
Igen úgy emlékszem 1-2ben is csinálta, de ha hazaértem kilovaglok aztán megfigyelem újra :)
|
KDave | 113945 | 2017. március 2. 15:23 | Válasz erre: 113939 |
Rendben, még sokat nem mentem vele, friss TDM-es vagyok :D :) Da amúgy már most imádom :)
|
kawa550 | 113944 | 2017. március 2. 15:12 | Válasz erre: 113934 |
Báááázmeg! Béjemvés cuccot vettél az én nevemre?! Hát hülyének fognak nézni ha legközelebb megyek.....:)))))))
|
kawa550 | 113943 | 2017. március 2. 15:10 | Válasz erre: 113932 |
Olyan a világon nincs, nekem is kéne, 20 rugóért van néha törött az ebayen.
|
kawa550 | 113942 | 2017. március 2. 15:08 | Válasz erre: 113939 |
Na, azért 1- 2ben simán kell harapni ha eredeti méretű a kis lánckerék, ha ott is dadog, akkor a szerelő úr szar munkát végzett.
|
csanesz | 113941 | 2017. március 2. 15:07 | Válasz erre: 113932 |
KDave! http://www.sugomotor.hu/ , de jelenleg fejlesztés alatt. Elérhetőséget azért meghagyták. |
kawa550 | 113940 | 2017. március 2. 15:04 | Válasz erre: 113931 |
A tdm nem enduró még csak nem is soft vagy túra enduró, ezt felejtsd el. Sem a kerekek, sem a súly, sem a puha rugók nem valók még könnyű terepre se .
|
csanesz | 113939 | 2017. március 2. 15:02 | Válasz erre: 113935 |
KDave! Ne használd 2 - 3 000 körül, mert nem szereti. :) 3 500, de inkább 4 000 -től él igazán! |
csanesz | 113938 | 2017. március 2. 14:57 | Válasz erre: 113931 |
Rabbit67! Nem feltétlen a kerék átmérő vagy a hasmagasság a gond TDM -nél, hanem hogy nem oda tervezték. Terepre alufelnit pláne, ami a TDM -nek van nem javallott részben, mert baromi nehéz részben, mert deformáció esetén centiroztatni kell és az alcsi felnit nem erre találták ki. A lemezfelni állítható küllőkkel való terepre. Amúgy szerintem az egész motor túl nehéz terepre, magas a súlypontja és baromi nagy súly nehezedik az első futóműre. Ha megakad egy faág vagy köves helyen odavág a földhöz. Terepre egy 250 -es keverék kell! És lehetőleg minél könnyebb legyen. "Műúton" egy élmény TDM -le gurulni. Ráadásul a 850 -nek fordulat kell, hogy jól lehessen váltani és az sebességgel jár. Szóval a terepkérdés már itt elvérzett. |
kawa550 | 113937 | 2017. március 2. 14:57 | Válasz erre: 113930 |
Természetesen én téptem a húrokat mer rák end roll. Persze hogy nyilonacskó, valami okos mondta hogy az kő......:))))])
|
csokabi | 113936 | 2017. március 2. 14:42 |
Egyébként a kuponnál az ügyfélszámon van a hangsúly, a vonalkód mindenkinek ugyanaz.
|
KDave | 113935 | 2017. március 2. 14:42 |
És még egy kérdés :) 2 és 3 ezer között minden fokozatban ha gyorsítanék, dadog és nem akar menni, viszont ahogy eléri a 3ezret már megy mintha picsán rugnák volna :) Van ötlet hogy mi okozza? Most hozam el a szerelőtől, ki lett tisztítva a karbi ezért én arra gondolok hogy a tankban lehet szennyeződés. A szerelő azt mondta hogy töltsek bele 100-as benyát és úgy járassam meg és ha még mindig jelentkezik a problematika akkor vigyem vissza, de gondoltam megkérdezlek Titeket is hátha van ötlet. :) Köszi! Dave |
csokabi | 113933 | 2017. március 2. 14:39 | Válasz erre: 113929 |
Fémet, azt kapott a helyi gazdaboltban drótkerítésnek álcázva:)
|
KDave | 113932 | 2017. március 2. 14:33 |
Sziasztok! Érdeklődök hogy tudtok-e olyan bontót ahol van TDM 850 3vd, vagy esetleg vamelyikőtknél vannak-e eladó alkatrészek :) Az egyik ami kellene az a fejidom belső részén a műszerfal meletti műanyag elem, mert sajna amit sikerült vételeznem, azon a jobb oldalon le van törve. A másik kérdéses elem pedig az oldal sztender, mert szerintem már tulzottan megdől vele oldalra, mintha rövidebb lenne. Köszi előre is :) Dave |
Rabbit67 | 113931 | 2017. március 2. 14:18 |
Hi all! Mekkora egy enduró ideális hasmagassága tudja valaki? Erről sehol nincs infó de azért jó lenne tudni... A másik, hogy sokan sz*rozzák a TDM-et hogy így meg úgy nem jó terepre egyáltalán. Hol ven ez leírva, hogy mekkorának kell lennie egy enduró, vagy Túra-enduró hasmagasságának? Mitől számít cross gépnek, mitől endurónak és mitől speednek? A TDM a kerekei miatt nem enduro? 18/17? Azt olvastam elmegy murván, de az kevés lenne nekem, bár láttam filmeket ahol sárba erdőbe és terepen, dombokon mentek vele, de igazán nem tudom hova tegyem. Szeretnék venni egyet, de még csak nézegetem a Le. jó szerintem az elbír 2 személyt meg cuccokat is, a kérdés a terep... A következő kérdés a fogyasztása lenne, azokhoz akik 2 személlyel mentek vele már túrázni megpakolva rendesen. Normál sebességhatárokat figyelembe véve mennyit eszik? Tehát főleg hosszú távon. Ha valaki tud és van tapasztalata kérem segítsen köszönöm előre is... |
lendvai | 113930 | 2017. március 2. 13:49 | Válasz erre: 113928 |
Ja és a macska szakította el vagy tépted a rock 'n' rollt? :-)
|
lendvai | 113929 | 2017. március 2. 13:21 | Válasz erre: 113928 |
Aztán nylont vagy fémet? :-) Mert volt azon a szerencsétlen gitáron minden. :-)
|
kawa550 | 113928 | 2017. március 2. 11:47 | Válasz erre: 113927 |
Te nyomorult, hát asszed nem vettem egy teljes készletet amikor elszakadt az egyik?! Hát de! :))))))))
|
lendvai | 113927 | 2017. március 2. 11:30 |
Én cserébe hangszervásárlási kupont tudok felajánlani a Muzikerbe, ha valaki mostanéban ott szándékozik vásárolni. Séf bácsinak meg adok legközelebb nylonhúr készletet a klasszikus gitárjához, mert rossz nézni a félig szakadt fémhúrokat a nyakfeszítő rúd nélküli gitárján. :-) Meg lehet adok mellé Bakfark Bálint kottákat is, az való az ilyen szerszámokhoz.:-) |
lendvai | 113926 | 2017. március 2. 11:26 | Válasz erre: 113923 |
Köszi a felajánlást, de ez így sajnos nem kivitelezhető. Március 8-ig biztosan nem járok arrafelé, a csizma is olcsóbb, mint az összeghatár. Leghamarabb nyár vagy ősz lesz az ideje a vásárlásnak. Vagy tél, majd meglátjuk.:-)
|
lendvai | 113925 | 2017. március 2. 11:23 | Válasz erre: 113922 |
Én motorozni fogok benne, nem túrázni. :-) Ez hasonlít leginkább a jelenlegire, azzal meg maximálisan elégedett vagyok. A talpa annak se nagyon hajlik, de megnyugtató érzés a masszivitása, ha netán a motor alá szorulna a lébam akkor valószínűleg a helyén marad a lábfejem.:-) És még járni is tudok benne.:-)
|
oraculus | 113923 | 2017. március 2. 09:34 | Válasz erre: 113920 |
Szia! Én kaptam egyet e-mailben ha gondolod átadom, de csak március 08-ig lehet felhasználni és 249,- € feletti vásárlásra. Vásárláskor fel kell mutatni a vonalkódot (papíron, vagy okostelefonon). Üdv.Ori |
kawa550 | 113922 | 2017. március 2. 09:22 | Válasz erre: 113920 |
Hábaszki, emmán majdnem krossz csizma. Lehet ebben menni is? Ami nekem volt, az nem éppen arról volt híres.
![]() |
kawa550 | 113921 | 2017. március 2. 09:19 | Válasz erre: 113920 |
Nekem csak úgy küldik postán meg emilben rendszeresen, gondolom mert van vásárlókártyám meg rendszeres gyakori vásárlások is. Annyi a bukta benne, hogy ezek általában csak 1-2 hétig beválthatók és mindig van valami minimum vásárlási határ ami felett beváltható. Szóval ha jövő hónapban kapok, akkor nem várhatok vele nyárig. Majd szólok ha lesz.
|
lendvai | 113920 | 2017. március 2. 09:07 |
Hogy lehet szert tenni ilyen 50 Eurós kuponra? Kinéztem egy csizmát a Louis-ban, egyelőre nem sürgős, de legkésőbb a jövő évi szezonra kell egy pár új lábbeli. Ezt néztem ki, elég jónak tűnik: https://www.louis.at/artikel/alpinestars-corozal-wp-stiefel/202432?list=278944173 Barnában tetszik. |
kawa550 | 113918 | 2017. március 1. 19:10 | Válasz erre: 113917 |
Émmeg nem tom mijjaz a vaccsapp. Ment a mail. :))))
|
csokabi | 113916 | 2017. március 1. 18:26 | Válasz erre: 113911 |
Drága az élet errefelé, soké adják a tejet, kenyeret.:) Meg különben is spórolnom kell a monacói pizzádra!:))) |
kawa550 | 113915 | 2017. március 1. 18:16 |
Megjött végre a dekni tömítésem, próbaútnak nevezett randalírozást műveltünk de azonnal. :)))) A műtét sikerült, a csuklás már csak hidegen érezhető, ha bemelegedett, akkor megyen minta zállat. Hogy most a szekunder kikötése, a vákuumvezetékek ledugózása, vagy a szelephézag állítás volt az oka, azt nem tom, de lényeg hogy gyóóóó! :D A Z8 első blikkre igen jónak tűnik, nagyon kis ügyesen kezesen fordul vele, főleg az előző kockásakhoz képest, a viszonylag hűvösben se csúszik meg még durva gázra se, fékezésnél is igen szépen viseli magát. Rexike meg rekxike.:)))) Az a mosdatlan tapló böszmeség, amit ez 6000 felett előad, attól igen sokat lehet vigyorogni. :)))))))))
|
kawa550 | 113914 | 2017. március 1. 18:08 | Válasz erre: 113913 |
há facsén se vagy?! Kűggyé emilcímet! :)))
|
kawa550 | 113913 | 2017. március 1. 18:02 | Válasz erre: 113912 |
küldeném, ha lenne képcsatolás abban a szájbakúrt üzenetküldőben. majd megy facsén vagy mittomén.
|
kawa550 | 113912 | 2017. március 1. 18:01 | Válasz erre: 113910 |
Átküldöm privátban képben a vonalkódot meg az ügyfélszámot, telón elviszed magaddal oszt úgy is be lehet váltani a kedvezményt ha nincs ott maga a levél. 250-ért kell minimum venni és akkor lejön belőle 50.
|
fazakas66 | 113911 | 2017. március 1. 16:16 | Válasz erre: 113910 |
Gyűjtögetünk gyűjtögetünk ???? Svájci fizu mellé :))))) |
csokabi | 113910 | 2017. március 1. 13:10 | Válasz erre: 113908 |
Ha tényleg nem akarod felhasználni a kupont akkor átpasszolhatod nekem. Átgondoltam, hogy miket szeretnék még venni a szezonra és rájöttem, hogy lesz még olyan amire be tudnám váltani.
|
csokabi | 113909 | 2017. március 1. 11:31 | Válasz erre: 113908 |
Kösz, van nekem is, holnap el is lövöm valamire.:)
|
kawa550 | 113908 | 2017. március 1. 11:27 | Válasz erre: 113907 |
A lajosban! Van 50 eurós kuponom, kő? :)))))
|
kawa550 | 113906 | 2017. március 1. 10:32 | Válasz erre: 113905 |
Nehéz teher állandóan a legjobbnak lenni, de megbirkozunk vele. :)))))
|
Lomha 8V | 113905 | 2017. március 1. 07:41 | Válasz erre: 113903 |
Valahogy éreztem, hogy nem kell végigszenvednem, elég ha a végére ugrok és ott pontosan azt láttam, amit előre tudtam, hogy látni fogok. :D
|
Muju | 113904 | 2017. február 28. 20:28 |
Azè eztetet lehet hogy lekoppintom..... https://youtu.be/YyZqH9yZh2s |
kawa550 | 113903 | 2017. február 28. 19:53 |
Erőteljes off, kizárólag erős idegzetűeknek. Simply the Best. :))))))))))) https://www.youtube.com/watch?v=bZuAoWzSrG0 |
kawa550 | 113902 | 2017. február 28. 19:50 | Válasz erre: 113900 |
Semennyit, sőt, még inkább szét kell kicsit húzni őket hogy a(menetirány szerint) jobb oldalon a távtartó tuskót be tudd passzintani a telók közé.
|
Karex | 113901 | 2017. február 28. 19:47 | Válasz erre: 113875 |
Azért én ne ma telefonálással kezdtem volna, előbb hempergettem volna még párat azon a vason.....
|
Karex | 113900 | 2017. február 28. 19:45 | Válasz erre: 113899 |
A beteg két melső lába és a közé még nem szorított kerék között mekkora a hézag? Vagyis kerék feltűzve a tengelyre, villák között mennyit csúszkálhat? Nálad. |
kawa550 | 113899 | 2017. február 28. 18:33 |
kawa550 | 113897 | 2017. február 28. 09:27 | Válasz erre: 113892 |
Igen olyan kis csenevesz mint a gazdája. :))))))))
|
lendvai | 113895 | 2017. február 28. 09:19 | Válasz erre: 113893 |
Na igen, egy hasalós szupersport gép már nem lenne kényelmes, inkább átrakja a vezérműtengelyt. :-)
|
Lomha 8V | 113894 | 2017. február 28. 08:49 | Válasz erre: 113893 |
Most a falra festetted az ördögöt, az tudod, ugye? :D
|
csokabi | 113893 | 2017. február 28. 07:08 | Válasz erre: 113892 |
Gyula az utóbbi időben rendesen gömbölyödik, kellenek az extra lovak különben lassan kidől a ménes:)
|
kawa550 | 113891 | 2017. február 27. 22:27 | Válasz erre: 113890 |
Nem tom milyen pánikról beszísz, az én kicsikém nem pánikolós motor, és má azt is tom, hogy a ZZR1100 veztengelyével megerősödve a rexikéből is előbújik még 30 paci.....:))))))))))))
|
Lomha 8V | 113890 | 2017. február 27. 20:37 | Válasz erre: 113879 |
Tudtam, hogy ez szóba kerül. Most neked mondjam, 1100-es Rexi tulajnak, hogy kapuzárási pánikosok? :D
|
Muju | 113889 | 2017. február 27. 20:28 | Válasz erre: 113887 |
Köszönöm, ez igaz lehet mert nekem is spriccelgetett pumpálás közben.
|
SzVZoli | 113887 | 2017. február 27. 20:17 | Válasz erre: 113848 |
Muju,az a lemez csak azért van hogy ha leveszed a tartály fedelét ,és a fékkart húzgálod ne lődd ki a szemed vagy ne legyen a plafon is olajos ! Kb 1 méter magas olaj gejzírt tud csinálni lemez nélkül ![]() |
gezasz | 113886 | 2017. február 27. 18:17 | Válasz erre: 113885 |
Miután a hátsó lekanyarodott az árokba, úgy gondolta az első ő se marad ki a mókából!:) Szerintem a hátsó nekiment az előtte levőnek és ezért lett a baj
|
C.J.Jani | 113885 | 2017. február 27. 18:03 | Válasz erre: 113875 |
Ezek gyönyörködtek a táj szépségében? Vagy jobb hármast jobb kettesnek véltek? |
kawa550 | 113884 | 2017. február 27. 18:02 | Válasz erre: 113882 |
Chopper náci belgyógyászati beutalt, ezt már nem mosod le magadról.:))))))
|
lendvai | 113883 | 2017. február 27. 16:48 |
Mielőtt az üdvhadsereg rámtámadna, értsd jól: nem kívánok fejreállt choppereket, de bírni fogom a segítséggel járó igénybevételt.:-)
|
lendvai | 113882 | 2017. február 27. 16:46 | Válasz erre: 113881 |
Engem személy szerint nem nagyon venne igénybe lelkileg, ha sopánkodó chopperesek fejreállt motorjai mellett kellene ácsorognom, ahogy itt is tették.:-) De én köztudottan rosszmájú vagyok.:-)
|
kormi1313 | 113881 | 2017. február 27. 16:32 | Válasz erre: 113875 |
Micsoda szörnyűség! A Transzalpinán még nagyobb bukfenc lett volna! Sose legyen ilyenben részünk! |
kawa550 | 113879 | 2017. február 27. 15:20 | Válasz erre: 113878 |
Most neked mondjam hogy chopperesek? :))))))
|
Lomha 8V | 113878 | 2017. február 27. 13:11 | Válasz erre: 113875 |
Ez igen. :D Nem tudták, hogy a kapuzárási pánik nem tanít meg motorozni. :D
|
lendvai | 113877 | 2017. február 27. 10:22 | Válasz erre: 113873 |
Rita se jön már zavarba, ha azt mondom féklégtelenítés, tudja mi a feladat. :-)
|
kawa550 | 113875 | 2017. február 27. 09:22 |
Báááázmeg....... 1 perctől. http://enginessociety.com/video-dont-ride-solo/ |
csokabi | 113874 | 2017. február 27. 09:16 | Válasz erre: 113870 |
Motornál azért vannak más szempontok is. Biztos izgalmas lehet amikor egy modolt ROM eredményeként nem reagál az elektromos gáz a markolat tekergetésére és beragad mondjuk városban, sebességben hatezres fordulaton...
|
kawa550 | 113873 | 2017. február 27. 09:00 | Válasz erre: 113871 |
Valahogy én is így vagyok vele. Kimentünk a gyerekkel, oszt fél óra alatt le volt cserélve az első hátsó fék+kuplung lé. Nincs abban művészet, a nagyját kiszívod a tartályból egy fecskendővel, frissel újratöltöd, pumpál, benntart, nyit-zár és így tovább, nem kell ész hozzá.
|
kawa550 | 113872 | 2017. február 27. 08:57 | Válasz erre: 113870 |
Csak az a baj, hogy pl egy hengerfúrást nem lehet letőtteni. :))))) Pedig ahogy láttuk itt is az elmúlt fél évben is vagy 3x, azért megesik az ilyesmi, de a mai motoroknál már mindegyik nicasilos, azt aztán baxhatod ha meghal, lehet az egész hengert gyárira cserélni annyiért, amennyit nem ér egy 15 éves motor.
|
lendvai | 113871 | 2017. február 27. 08:56 | Válasz erre: 113844 |
Én 2 évente cserélem, autónál, motornál is. Minimális befektetés, de a fékdugattyúk tisztogatása nagyobb szopás, azt meg nem szeretek. :-)
|
csanesz | 113870 | 2017. február 27. 00:06 | Válasz erre: 113868 |
Mint a telefonok. Tákolt rom, másik háttér és van egy új telód.
|
kawa550 | 113868 | 2017. február 26. 21:14 | Válasz erre: 113867 |
Természetesen vastag pénztárcával érthető a fiatal motor, de az átlag gipszjakabok nem tom hogy fogják a mai agyon bonyolított elektronikás motorokat életben tartani 15 éves korukra.... Má persze ha akkor még lesz benzin.
|
Sander67 | 113867 | 2017. február 26. 18:24 | Válasz erre: 113865 |
Sziasztok! Én is az utóbbi csoporthoz tartozom, aki 1,5 évesen vette a skodáját, ami 16 éve megy és gurul,de már el se adnám, mert egyrészt rendszeresen karbantartott, másrészt szaré-hugyé meg minek. Viszont a motor az legyen minél fiatalabb elvet vallom, a jövő héten eldől, hogy ez teljesül-e. Ha igen, és megtalálom a következőt, akkor én is belépek az exTDM-es sornégyesre váltók táborába. |
kawa550 | 113865 | 2017. február 26. 16:30 |
kawa550 | 113864 | 2017. február 26. 16:13 | Válasz erre: 113863 |
Én egyszer voltam úgy 10 éve, oszt megállapítottam, hogy az a különbség a bécsi zweiradhoz képest, hogy kevesebb motor van, és azok nem sorban vannak 2 emeleten kiállítva, hanem laposan márkánként külön szigeteken. Meg hogy ez fizetős. Azóta nem volt újra ingerenciám, az ideiről meg eddig csak olyant olvastam hogy csóró.....
|
Kawakarika | 113862 | 2017. február 26. 15:45 | Válasz erre: 113861 |
És még mindig a felső nìvòn az olaj???:))))
|
Muju | 113861 | 2017. február 26. 15:39 |
Amíg ti itten üreget meg alvázat vèdelmeztetek, èn kanyarítottam 100 km-t. Nem volt melegem de a szájam vigyorgott.!. Húz a gèp mint a zállat.!!
|
Fido71 | 113860 | 2017. február 26. 15:33 | Válasz erre: 113840 |
A 16 vagy 17 év teljesen mindegy. De sok agy úgy kűködik, hogy az 1999-es nem kell, mert öreg. A 2000 már jó, mégsem a múl t évezred technikája... Autónál sűrűn találkozni ilyennel. |
Kawakarika | 113859 | 2017. február 26. 15:02 | Válasz erre: 113853 |
Igy már világos,igazad van. Nem vagyok jártas ezekben a dolgokban,mert nem volt 12évesnél idősebb autóm.Hogy milyen lett volna 20éves korában,baromira nem érdekel.Szavaiddal élve lesz@rom. Egyedül a Dáciát vittem egyenesen a szalonból alváz-és üregvédelemre.Nem kellett volna.A románoknak 6évesen drágábban eladtam mint amennyiért vettem.:)) |
csokabi | 113858 | 2017. február 26. 14:26 |
Ez egy GS csőre és azok ott nem árnyékok, hanem igénytelenül festett felületek. Amit nem lát a kedves vevő az úgysem fáj neki...
![]() |
kawa70 | 113856 | 2017. február 26. 14:15 | Válasz erre: 113851 |
Szükséges....Elég megnézni bármelyik új autó alját, nemhogy tisztességes összefüggő üregvédelem, de alvázvédelem sem kerül rájuk. Csak oda tesznek valami nagyon jóféle levakarhatatlan anyagot ahol halmozottan ki van téve a viszontagságoknak. Én nyáron vettem egy új transitot, amint hazaértem amennyire tudtam lefujtam legalább a küszöböket és a doblemezek környékét alvázvédővel, meg ahova tudtam belenyomtam üregvédőt. Korántsem egyenértékű a szakműhelyben elvégzettel, de sajnos nagyon ritka ahol még normálisan megcsinálják. Drága dolog ha rendesen véghezviszik, de nagyitóval is keresni kell olyat aki tisztességgel megcsinálja. Viszont cserébe tényleg tovább tart a karosszéria. A mostani autóknál leszoktak róla mert téveszmeként ugy vélik meg van az gyárilag, másrészt jobb a gyártási technologia és alapesetben nem rohadnak annyira mint a keleti blokk járművei.
|
csokabi | 113855 | 2017. február 26. 14:14 | Válasz erre: 113854 |
Pont nekem akarsz mesélni?:))) Az enyém is megy a darálóba, ha nem lesz rá madár. |
kawa550 | 113854 | 2017. február 26. 13:52 | Válasz erre: 113852 |
Meséljek ósztriáról, a sózás nagyhatalmáról? Nem egy véleményt hallottam már, hogy ausztriából nem szabad 10 évnél idősebb autót behozni, annyival rosszabb állapotú az aljuk.
|
kawa550 | 113853 | 2017. február 26. 13:51 | Válasz erre: 113851 |
Pl azért, hogy ne csak most 10 évesen legyen rozsdamentes, hanem majd 20 évesen is, mert eccerűbb elkölteni most 80 rugót ilyesmire, mint 400-at a karosszériásnál. Addig is legyél nyugodt a hitedben, hogy az autógyártók, akik fillérbaszásból olimpiát nyernének, jó vastagon kikenték az autódat ott is, ahol nem látszik. Meg ha ráérsz, majd kérdezd meg flenegen kollégát, aki kicsit jobban otthon van az autók közt mint mi, hogy 2 évjáratkukackodás közben meséljen neked a 8-10 éves mazdákról, mercikről stb. pl. Biztos nem hallott még rozsdásodásról, á dehogy..... |
csokabi | 113852 | 2017. február 26. 13:49 | Válasz erre: 113851 |
Toljak egy fotót a 165000-t futott toyotám aljáról? Szépen megdolgozta a téli sózás. Egy kis extra üreg és alvázvédelem biztos nem ártott volna neki új korától fogva.
|
Kawakarika | 113851 | 2017. február 26. 13:29 | Válasz erre: 113847 |
Üregvédelem???? Beleköltöztek az ürgék vazze?:)))))) Utoljára a Skoda120-asomon,majd a Dacia 1310TX-em volt ez a művelet! A mai korszerű autókon minek? |
kawa550 | 113850 | 2017. február 26. 12:13 |
Mostan pedig menek és időszakos karbantartás eszközölök Lilike, Berta és Artúr futóművén. Megmosom a lábacskáikat, Jézus után szabadon, hogy így fejezzem ki hogy ők se alacsonyabb rendűek nálam. Meg hogy lássam, meddig kell lekörmölni őket. :)))))))))
|