kawa550 | 113849 | 2017. február 26. 12:10 | Válasz erre: 113848 |
Lehet, vagy rád gondoltak a tervezők és (jég)kristálytörő.....:)))))))))))
|
Muju | 113848 | 2017. február 26. 12:05 | Válasz erre: 113845 |
Én eme nemes lépést kihagytam :D Nem volt sok cucc a tartályban. Ja az első tartályban volt egy lemezke. Mia bré az? Hullámtörő? |
kawa550 | 113847 | 2017. február 26. 12:05 | Válasz erre: 113844 |
Bevallom, az enyém 10 éves és már 2x cseréltettem. A váltóolajat minden 3. olajcserénél cseréltetem. Tavaszra egy alváz és üregvédelem van betervezve. Nem is fordult még elő lerohadás a negyedmillió kilométer alatt.
|
Muju | 113846 | 2017. február 26. 12:03 |
Ja amúgy itt mifelénk most olyan jóidő van, hogy má alig várom a délutánt, mert a zidei első kör tuti meglesz.
|
kawa550 | 113845 | 2017. február 26. 12:02 |
Kizárólag a fórumélet fellendítése miatt kérdem:))))))))) A dugattyúkat hogy járattad meg? Mert annak ugye úgy kéne kezdődnie, hogy levesszük a tartály tetejét hogy lássuk a folyadék szintjét miközben nyomjuk vissza a dugattyúkat, mert a mögöttük lévő visszanyomott olaj a tartályba megy vissza, időnként erős szintnövekedést, hovatovább túlcsordulást okozva.....:D |
Muju | 113844 | 2017. február 26. 11:59 | Válasz erre: 113826 |
Kíváncsi lennék, és szűkítem a kört csak az itteni fórumlakókra, ha megkérdezném, hogy ki az aki 2 évente kicseréli a fékfolyadékot a kocsijában /vagy cserélteti/ hanyan nyújtanák fel a mancsukat. Bevallom az én autóm 11 éves és még nem cseréltem ki benne eccerse. |
Flenegen | 113843 | 2017. február 26. 11:59 | Válasz erre: 113839 |
Az említett JBX alapján lehet 99-es is meg 2000 is. Köszönöm Mester hogy végre rövid és tömör szösszenettel helyettem mondtad ki a tutit! Tényleg mindegy inkàbb akit érdekel jöjjön el s nézze meg motort s az àllapotot, aztán döntse el maga a továbbiakat. Részemről lezárom ezt a vonalat. Ami lényeg a motor eladó, mert másik lesz helyette ha minden egyenes lesz. Akit pedig a motorral kapcsolatos további és bővebb információk érdekelnek az elérhetőségeimen keressen s mondenre készséggel válaszolok. |
Muju | 113842 | 2017. február 26. 11:56 | Válasz erre: 113820 |
Igen a gumitömítés tetején volt a dzsuva, meg a folyadék ház belsején is volt valami kikeményedett retek, de má nincs!
|
Muju | 113841 | 2017. február 26. 11:55 | Válasz erre: 113824 |
Igazad van, nem vártam elég időt. :))) Az igazság az, hogy amikor megvettem a vasat minden ami folyik kicseréltem benne, kivéve a fékfolyadékot. Valamiért kimaradt, pedig mér a féknyergeket is megtakarítottam a dugattyúkat is megjárattam de valahogy akkor sem jutott eszembe a csere. De mosmáá úújjj. |
kawa550 | 113840 | 2017. február 26. 11:51 |
Csak kérdem, nem kurva mind1 hogy egy eladó motor 16 vagy 17 éves?
|
csokabi | 113839 | 2017. február 26. 11:37 | Válasz erre: 113836 |
Simán lehet a motorod 2006-os gyártású. Mi leginkább a JBX-en leírtakra hagyatkozunk, de az is csak egy privát oldal. Ott 2010 szerepel, mint utolsó gyártási év, de ezt http://www.motoscout24.ch/de/d/yamaha-tdm-teilverschalung-2015-vorfuehrmodell?index=17&make=195&model=1368&st=1&vehid=4401006&vehtyp=60&yearfrom=2008&returnurl=%2fde%2fmotorraeder%2fyamaha--tdm%3fmake%3d195%26model%3d1368%26st%3d1%26vehtyp%3d60%26yearfrom%3d2008%26r%3d5 a motort például 2013-ban gurították ki a gyárkapun. Nem hiszem, hogy a yamaha bezúzna alkatrészeket, mert azok nem egyeznek színükben a katalógusban megadottakkal.
|
Flenegen | 113838 | 2017. február 26. 11:35 | Válasz erre: 113837 |
A motor dokumentumok alapján 2000-es gyártású, a külcsiny , katalógus és egyéb ismertetőjegyek szerint 1999. De mivel nem álltam a yártósor mellett notesszel napilappal meg fényképülővel, tudja tököm mi az igaz. Az első forgalomba helyezése meg 2002. Azomban bízom benne, hogy lesz olyan érdeklődő akinek fontos lesz a megkímélt állapot, a korrekt leinformálható előélet. Én igyekszem korrekten tájékoztatni a kedves érdeklődőt, hogy minden érdemi információt megkapjon a motorról. |
night-rider | 113837 | 2017. február 26. 10:51 |
mindenki hazudik...mit kell ezt ragozni helyesen igy lett volna korrekt gyártási év X..első forgalomba helyezés Y..akkor van a cumi mikor modell váltás van mint halbak elvtársnál is. egy éve mikor mt 07-eket nézegettem az összes 2015-ös-nek hirdetett 2014gyártású beragadt motor volt és a 2014-es új árát akarták érte. naná ,hogy nem vettem..mondjuk azoknál a forgalmiban is gyártási évnek a 2014 szerepelt, és 2015 tavaszán veszegették őket leakciózva.
|
Fido71 | 113836 | 2017. február 26. 10:46 |
Az enyém 2006-os gyártású. Forg. helyezés 2007. Kár, hogy a színe alapján csak 2005-ben gyártották. Silver-tech S3. De pont nem érdekel. A lényeg, hogy szép állapotú és még 40ezer sincs benne. Erre mondjuk nem vagyok büszke, de ezt dobta most a gép. Megvettem, mert évente több, mint 10ezret gurultam a Burgival. Hát, erre nem megváltoztak a dolgok? A Tádéval meg 5 szezonban sem mentem 20ezret. Egyre kevesebb időm van... :( |
kawa550 | 113835 | 2017. február 26. 08:46 |
Valójában tehénke is 94-es, csak én gondolom hogy 91-es, mert akkor gyártották. :)
|
Kawakarika | 113832 | 2017. február 26. 00:35 | Válasz erre: 113831 |
Fiatalítás,vagy egyéb paraméterbéli különbségek miatt döntöttél a 900-as mellett, vagy "csak"egyszerűen adódott egy kedvező ajánlat,amit kár lett volna kihagyni? |
Flenegen | 113831 | 2017. február 26. 00:23 | Válasz erre: 113830 |
A világért sem akartam félre érteni. Remélem sikerül gazdát és jó gazdát találni neki. Egy bizonyos tényleg nem jár vele rosszul aki elviszi.
|
Kawakarika | 113830 | 2017. február 26. 00:18 | Válasz erre: 113829 |
Ne érts félre! Nem feltételeztem Rólad még a megtévesztés gondolatát sem. Csak feltűnt hogy az enyém régebbi,és "újabb"a km-óra... Egyébként nagyon tipp-topp a gép,nem jár rosszul vele az új gazdija. |
Flenegen | 113829 | 2017. február 25. 23:55 | Válasz erre: 113828 |
Nem a megtévesztés a cêl, de a hivatalos dokumetumok szerint ezek a valós adatok, ezért ezt közlöm én is.
|
Kawakarika | 113828 | 2017. február 25. 23:48 | Válasz erre: 113825 |
Ok,így már világos! Már azt hittem,engem meg átvágott a Bélám a digitális órával,meg az elektromos tápszivattyúval:))))))) |
Flenegen | 113827 | 2017. február 25. 23:44 | Válasz erre: 113826 |
Gépkocsiknál is 2 évente előírás a csere, azonban vannak speciális esetek amikor évente kell cserélni!
|
lendvai | 113826 | 2017. február 25. 23:42 | Válasz erre: 113819 |
5 év? A fékfolyadékot 2 évente javallják cserélni, a nedvszívó természete miatt. Ha itt 5 évig érintetlen volt és így néz ki akkor feltételezhetően ismeretlen az előző tulajnál fékfolyadék csere nélkül eltöltött idő, szerintem nem ártana a fékeket is szétszedni és kitisztítani, mert ott is hasonló lehet a helyzet és a dugattyú hajlamos úgy maradni, ha elunja magát. :-)
|
Flenegen | 113825 | 2017. február 25. 23:40 | Válasz erre: 113822 |
És a teljesség igényével: nagy valószínűsèg szerint a motor 99-ben Gyártották, de kereskedelmi forgalomba csak 2000 -be került be. Így a gyártási éve 2000. Egyébiránt első forgalomba helyezés 2002. Igen, a km óra állása valós, 2011.02 óta vezetett aszervizkönyve márkaszervizben,valamint igazolni tudom hivatalos dokumetumokkal, hogy 2008.07-2011.02 között 6 havonta hosszabbítva ki volt vonva a forgalomból.
|
Robi70 | 113824 | 2017. február 25. 23:37 | Válasz erre: 113811 |
Hát ezt elkapkodtad Szabolcs! Már csak 2-3 évet kellett volna várnod. Addigra fékfa méretűre híztak volna a házi tarhonyáid. Azt pedig lassítási szándékkal a kerekek elé vethetted volna (mint a máv-nál).:) De ha Neked ilyen sürgős.....:))) |
Flenegen | 113823 | 2017. február 25. 23:36 | Válasz erre: 113822 |
Úgy hogy a forgalmi engedélyben 2000-es évjárat szerepel. Ezért ezt adom meg. Bizonyára igazad van, de... Azonban köszönöm a jószándékú ês konstruktív észrevételt.
|
Kawakarika | 113822 | 2017. február 25. 23:30 | Válasz erre: 113804 |
Rosszul tudom hogy 1999-től digitális a km-óra? Akkor a Tiéd hogy lehet 2000-es,hagyományos órával? Nem kötekedni akarok,tényleg érdekel! ![]() |
kawa550 | 113821 | 2017. február 25. 22:07 | Válasz erre: 113820 |
Lehet hogy igazad van, de akkor az előbbi kérdéseken felül felmerül még, hogy mi a bánatos picsáért kell egy gumitömítést még oda nem való szilikonnal is összetaknyolni, pláne a féknél. Nagy marha lehetett, akárki csinálta.
|
dinnyemag | 113820 | 2017. február 25. 21:59 | Válasz erre: 113818 |
Szerintem azon a képen a gumi tömítés tetejét látjuk és az ott öreg szilikon amivel valamikor lezárták. Nem hiszem, hogy bármennyi idő után is ilyen házi tarhonya kerekedne a fékfolyadékból:-)
|
Muju | 113819 | 2017. február 25. 21:03 | Válasz erre: 113818 |
Számom bánom bűnömet. Most van nálam 5. Ève. Nem gondoltam volna hogy ez ilyen is lehetne. De mostmár kafa .
|
kawa550 | 113818 | 2017. február 25. 20:51 | Válasz erre: 113811 |
kawa550 | 113817 | 2017. február 25. 20:35 | Válasz erre: 113814 |
Y12BS hogy aztán az varta, yuasa, toplite, banner, motobatt az szinte tökmind1.
|
misu75 | 113814 | 2017. február 25. 20:20 |
Hali. Nem rég lettem tulaja egy 850-es 4tdm-nek. Meg halt az aksi meg tudná mondani valaki milyent érdemes venni bele méret és amper szám. Köszi a segítséget
|
Muju | 113812 | 2017. február 25. 19:31 |
Ja, hogy a mobilos szmájlikkal vègződő mondatokat törli. Èrtem. Fakk. :)
|
Muju | 113811 | 2017. február 25. 19:30 |
Szóval. Kicserèltem a fèkfolyadèkot. Szerintetek időszerű volt? :) ![]() |
Muju | 113808 | 2017. február 25. 19:20 | Válasz erre: 113807 |
Te legalább hű maradsz. Nem leszel se ződsègimádó, se bandita ès a kinemmonnyuknevűekhez se pártolsz át.
|
Flenegen | 113807 | 2017. február 25. 18:38 | Válasz erre: 113806 |
Azért nem kellen eladni! Ha minden jól megy akkor 900-as érkezik:) |
creation | 113805 | 2017. február 25. 18:29 | Válasz erre: 113763 |
Na hello :) Szerencsére a "Főtengő" megúszta, nincs kopás. Rendszeresen nézegettem az olajszintet, ezért is volt feltűnő vásárlást követően az olaj nagy mértékű fogyása nekem. ~2000km alatt 1liter... Gázadásra más rendesen füstöltem, ez akkor lett nagyon feltűnő, amikor letoltuk a VIII. Mátra túrát. Így most iszonyat nagy felújítást kap. https://logout.hu/bejegyzes/creation/tdm_850_3vd_93_kezdo_tapasztalatokkal.html |
Flenegen | 113804 | 2017. február 25. 18:03 |
Kawakarika | 113801 | 2017. február 25. 16:49 | Válasz erre: 113799 |
http://www.jbx9.16mb.com/index.php?page=PC9
|
kawa550 | 113800 | 2017. február 25. 16:49 | Válasz erre: 113798 |
Zsuzsika aszongya, ha akarod átfújja neked kályhaezüsttel. :)))))))))))))))))))
|
ktomy | 113799 | 2017. február 25. 16:28 |
Sziasztok! Valaki eltudja nekem küldeni a TDM900 színkódokat? Régen megvolt nekem, de nem találom! Köszi |
lendvai | 113798 | 2017. február 25. 11:45 | Válasz erre: 113796 |
Mivel a média többi eleme is Panasonic és ezüstszínű, ezért csak ez jöhet szóba, VHS stereo vagy S-VHS. Ha valakinek van és hibátlanul működik, netán eladná akkor keressen bátran.
|
kawa550 | 113796 | 2017. február 25. 10:53 | Válasz erre: 113795 |
Ha hát ha neked direkt ezüst kell, akkor csak keressél, én csak feketét tudok adni. :))))
|
lendvai | 113795 | 2017. február 25. 09:13 | Válasz erre: 113792 |
Bár még megvannak a kazettáim pelyhesállú legény koromból elsődleges funkciója nosztalgia dekoráció lesz. Mert szép.:-) Ezen megfontolásból vadászok még egy szép ezüstszínű Panasonic VHS videomagnóra is. Azzal lesz teljes a skála, mert VHS kazettám is van szép számmal, de annak is dekoráció lesz az elsődleges funkciója.
|
csokabi | 113794 | 2017. február 25. 06:41 | Válasz erre: 113793 |
Itt ingyé ismerkedhetsz idegen nyelvekkel, mi a bajod?:)
|
kawa550 | 113793 | 2017. február 25. 06:31 |
Háj evribudi! Vatiz fakiz englis lengidzs van má itten megin? Hát ez mán sose lesz többet magyar backi?
|
kawa550 | 113792 | 2017. február 24. 22:56 | Válasz erre: 113791 |
MI a bánatos brének kell neked egy deck?:)))))))))))))
|
lendvai | 113791 | 2017. február 24. 22:13 |
Jó estét kívánok! A mai szent napon a negyedik Yamaha is elfoglalta a helyét kis családunkban egy KX-390 formájában. :-) Pedig nem is tartom magam márkahűnek. :-)
|
kawa70 | 113790 | 2017. február 24. 18:39 | Válasz erre: 113789 |
Mer amig be nem rohad, kijön anélkül is :)) Nem feltétlen a karbantartás hiányára gondolok, de akár arra is :)))) És persze ettől függetlenül én is igy jártam volna, mer ki a fene tölti azzal az idejét, hogy ki-be rakosgatja a kereket meg a csapágyait. |
kawa550 | 113789 | 2017. február 24. 18:30 |
Szivat az a kurva tehén, kibacom a gecibe! :)))) Beállt a kerékcsapágy a rohadéknak, aszittem megőszülök mire kivarázsoltam, be kellett hegeszteni a belsejét hogy szemből ki tudjam ütni, mert az miatt a tetves támasztóhüvely miatt nem lehet rajt megakasztani a dornit. Mostan viszont arra gondoltam, hogy ha annak a kibacott hüvelynek a két végét egy núttal beslicceli az ember, attól még ugyan úgy támaszt, viszont ott lesz rajt a két horony, aminél már röhögve ki lehet pöcögtetni legközelebb(nem mintha én még akarnék ilyesmit a csapágycsere után). De mi a ká anyjukért nincs az már gyárilag felsliccelve?
|
kawa550 | 113788 | 2017. február 24. 18:23 | Válasz erre: 113785 |
Eccer mán tényleg vinnünk kell ha jó idő lesz, éppen néztem hogy az a sok képen szereplő Neuschwanstein mesevár nincs is olyan messze tőletek, sőt mi több útba esik? Mer én várbuzi is vok nem csak motorbuzi. :))))
|
dinnyemag | 113787 | 2017. február 24. 16:55 | Válasz erre: 113784 |
Milyen igaz, hiába duplázom az adagot, marad az örök érvényű " több nap, mint kolbász":-)))
|
dinnyemag | 113786 | 2017. február 24. 16:53 | Válasz erre: 113782 |
Szia, nem úgy, ahogy reméltem, ünnepek óta vissza jojózott egy tízes, szóval megint 110. De lassan azért menni fog:-)))
|
dinnyemag | 113785 | 2017. február 24. 16:51 | Válasz erre: 113779 |
:-))) És Zsuzsika jól mondja, ha finom kenyeret akartok enni, hozzatok, mert itt van ehető, de messze a finomtól. Én meg úgy nyomom mint Tibi, kenyér nélkül...:-)))
|
Robi70 | 113784 | 2017. február 24. 10:25 | Válasz erre: 113783 |
Úgy is jó, csak akkor több kolbász fogy.:)
|
lendvai | 113783 | 2017. február 24. 10:20 | Válasz erre: 113782 |
A kolbász nem hizlal, fogyókúrához ideális. Csak nem kell hozzá semmi mást enni. :-) Egy kis savanyú káposzta még segít is. :-) Én mustárral szoktam önmagában. :-)
|
kawa70 | 113781 | 2017. február 23. 21:58 | Válasz erre: 113775 |
Nem. Arra a xenon képes. Vagy a 70+ W halogén
|
kawa550 | 113779 | 2017. február 23. 21:28 | Válasz erre: 113773 |
Beteg vagy, ez kétségtelen! :)))) Zsuzsika aszongya, viszünk hozzá kenyeret! :D
|
kawa550 | 113778 | 2017. február 23. 21:25 | Válasz erre: 113770 |
Épp akartam kérdezni hogy mitököm az a százRX, amiben vót, de aztán mán láttam hogy az 1000. Vót az pirosban is.:))))) Meg a rexikékben is van, amik a ZZR blokkját kapták, amit a GPz is megkapott, szóval van ottan választék az RX-en kívül is. :))))
|
kawa550 | 113777 | 2017. február 23. 21:22 | Válasz erre: 113769 |
A logikába ott kerlt a hiba, hogy a cső a karbira megy, pedig nem, az onnan jön.:))))))) Szellőző vagy túlfolyó cső. :D
|
Robi70 | 113776 | 2017. február 23. 21:21 | Válasz erre: 113773 |
Dezső, lehet hogy nappali dekoratőrként jobban keresnél, mint most?! Mee sokak ízlésével egyezik, amit csináltál!:)))
|
gezasz | 113774 | 2017. február 23. 19:50 |
Nem bírtam ki. Ma is a lovak közzé csaptam! Sajnos az utak még elég porosak, úgy hogy csak óvatba, de tetszik. |
dinnyemag | 113772 | 2017. február 23. 19:32 |
Sziasztok! A tavalyi autóillatosító olyan jól sikerült, hogy idén megdupláztam az illatot:-))) ![]() |
zsotli | 113769 | 2017. február 23. 18:14 | Válasz erre: 113768 |
Köszi! Akkor jól raktam csak furcsálltam hogy egy nyitott cső megy a karbira mindenféle szűrő nélkül
|
Karex | 113768 | 2017. február 23. 18:08 | Válasz erre: 113767 |
A karbira megy a rövid, légszűrőházra a hosszú, blokk alá lógó, és ledugózott végű.
|
zsotli | 113767 | 2017. február 23. 17:36 |
kawa550 | 113766 | 2017. február 23. 16:47 | Válasz erre: 113765 |
Vagy vegyél kiegyenlìtőtengelyes sornégyet, az nem csiklandoz. :)))) Monnyuk azok leginkább zőőőődben kaphatók...... :D
|
varajani | 113765 | 2017. február 23. 12:54 | Válasz erre: 113756 |
"a talpamat egy kicsi rezonancia csiklandozta" Tegyél szivacs betétet a csizmádba! |
csokabi | 113762 | 2017. február 23. 10:13 | Válasz erre: 113759 |
TDM999 jól hangzik, szerintem ne aprózd el!:)
|
csokabi | 113761 | 2017. február 23. 10:11 | Válasz erre: 113760 |
Akkor most rendelhetsz új idommatricákat:)
|
Robi70 | 113760 | 2017. február 23. 00:11 | Válasz erre: 113759 |
TDM 851!:) Szupi! Tudom, mert az enyém is ilyen. |
creation | 113759 | 2017. február 22. 22:47 |
Nos srácok, engem is elkapott a felújítós láz... TáDé furatás :) ![]() |
cizi | 113757 | 2017. február 22. 19:59 | Válasz erre: 113754 |
Köszi csanesz, de nem sürgős a dolog. Majd legkésőbb Zánkán megbeszéljük...
|
gezasz | 113756 | 2017. február 22. 18:36 | Válasz erre: 113751 |
Valóban, miután felpumpáltam a gumikat gyári értékreaz egész sokkal kezesebb lett a kanyrokba. semmivel sem tünt rosszabbnak mint aTDM. Parkolóban szük iven fordulásnál is kezes volt. Ja, elfelejtettem mondani. Mivel ilyen szép idő volt ma, nyeregbe pattantam egy jó 60 km-es karikára. Szoval brutális ez a gép a TDM után. Olyan nyomatéka van, és már hip-hop 140-nen vagy ha nem figyelsz. Mivel még ismerkedtünk és hideg , poros volt aszfalt néhol sáros ezért nem pörgetttem 5 ezer fölé. Éreztem onnan még jobban megindulna. Ami negativum, hogy a talpamat egy kicsit rezonancia csiklandozta de nem vészesen. |
Fido71 | 113755 | 2017. február 22. 18:24 | Válasz erre: 113753 |
Meg még a hátsó gumit is szereti "fogyasztani".
|
csanesz | 113754 | 2017. február 22. 16:16 |
cizi! Írtam privátot neked, nézd meg! Me még nem jelezi az üzeneteket az oldal. |
lajostrom | 113753 | 2017. február 22. 15:59 | Válasz erre: 113750 |
Hajrá Gézu! Nagyfiú lettél. A tipped jó sztem is , súlyban e mostani ólomkatona a tdm-hez képest, a nemszámító fogyasztás is más lesz, viszont ez a technika is szolgál már pár tíz éve - örökélet+ egy nap. Szervízeltség fontos, mint általában. Ha húsvétkor beteszed harmadikba halottak napjáig megjárja, nem kell váltani,megy. Széles utat!
|
kawa550 | 113752 | 2017. február 22. 15:32 |
Ahogy itt írták is, guminyomás, meg megnézni mennyire szar az a gumi, ha már kockás sokat futott akkor az is lehet. Atztán ez a vas valszeg motorkezelésben is kicsit más stílust igényel, szokni kell még. És valszeg akkor se éri majd utol a tádé kezességét áttevős szűk kanyarokban, viszont sokkal jobban viseli majd a tágabb kanyarokat nagy sebességnél, lassan csorgást dugóban, egyenesfutás ilyesmi. Meg hát ugye a vigyor majd sok dolgot elfelejtet veled mikor elstartolsz nagy gázzal, főleg ha 100-as tempóról teszed ezt, mert ez ott is böszmén fog tolni, ahol tádécska már szenvedni kezd.. :))))))
|
varajani | 113751 | 2017. február 22. 12:05 | Válasz erre: 113750 |
"kanyarban érezhetően orrnehéz" Ellenőrizd a guminyomást! |
gezasz | 113750 | 2017. február 22. 11:52 |
Sziasztok! Köszönöm a szép elismerő, szavakat. Kipróbálni is csak annyi volt amit mentem a vételkor, kb 3 km. Előtte még sosem ültem ilyen gépen , nem is néztem másikat. Elsőre elég kényelmesnek tünik, és valóban érezhetően nagyon nyomatékos. Megfogott. Amivel rosszabb mint a TáDéM, hogy kanyarban érezhetően orrnehéz. Ez a négyhengerrel és súllyal függ össze. Aztán majd meglátjuk.
|