3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

kawa550 113849 2017. február 26. 12:10   Válasz erre: 113848
Lehet, vagy rád gondoltak a tervezők és (jég)kristálytörő.....:)))))))))))
    

Muju 113848 2017. február 26. 12:05   Válasz erre: 113845
Én eme nemes lépést kihagytam :D
Nem volt sok cucc a tartályban.

Ja az első tartályban volt egy lemezke.
Mia bré az? Hullámtörő?
    

kawa550 113847 2017. február 26. 12:05   Válasz erre: 113844
Bevallom, az enyém 10 éves és már 2x cseréltettem. A váltóolajat minden 3. olajcserénél cseréltetem. Tavaszra egy alváz és üregvédelem van betervezve. Nem is fordult még elő lerohadás a negyedmillió kilométer alatt.
    

Muju 113846 2017. február 26. 12:03  
Ja amúgy itt mifelénk most olyan jóidő van, hogy má alig várom a délutánt, mert a zidei első kör tuti meglesz.
    

kawa550 113845 2017. február 26. 12:02  
Kizárólag a fórumélet fellendítése miatt kérdem:)))))))))
A dugattyúkat hogy járattad meg? Mert annak ugye úgy kéne kezdődnie, hogy levesszük a tartály tetejét hogy lássuk a folyadék szintjét miközben nyomjuk vissza a dugattyúkat, mert a mögöttük lévő visszanyomott olaj a tartályba megy vissza, időnként erős szintnövekedést, hovatovább túlcsordulást okozva.....:D
    

Muju 113844 2017. február 26. 11:59   Válasz erre: 113826
Kíváncsi lennék, és szűkítem a kört csak az itteni fórumlakókra, ha megkérdezném, hogy ki az aki 2 évente kicseréli a fékfolyadékot a kocsijában /vagy cserélteti/ hanyan nyújtanák fel a mancsukat.
Bevallom az én autóm 11 éves és még nem cseréltem ki benne eccerse.
    

Flenegen 113843 2017. február 26. 11:59   Válasz erre: 113839
Az említett JBX alapján lehet 99-es is meg 2000 is.

Köszönöm Mester hogy végre rövid és tömör szösszenettel helyettem mondtad ki a tutit!

Tényleg mindegy inkàbb akit érdekel jöjjön el s nézze meg motort s az àllapotot, aztán döntse el maga a továbbiakat.

Részemről lezárom ezt a vonalat. Ami lényeg a motor eladó, mert másik lesz helyette ha minden egyenes lesz. Akit pedig a motorral kapcsolatos további és bővebb információk érdekelnek az elérhetőségeimen keressen s mondenre készséggel válaszolok.
    

Muju 113842 2017. február 26. 11:56   Válasz erre: 113820
Igen a gumitömítés tetején volt a dzsuva, meg a folyadék ház belsején is volt valami kikeményedett retek, de má nincs!
    

Muju 113841 2017. február 26. 11:55   Válasz erre: 113824
Igazad van, nem vártam elég időt. :)))
Az igazság az, hogy amikor megvettem a vasat minden ami folyik kicseréltem benne, kivéve a fékfolyadékot. Valamiért kimaradt, pedig mér a féknyergeket is megtakarítottam a dugattyúkat is megjárattam de valahogy akkor sem jutott eszembe a csere.
De mosmáá úújjj.
    

kawa550 113840 2017. február 26. 11:51  
Csak kérdem, nem kurva mind1 hogy egy eladó motor 16 vagy 17 éves?
    

csokabi 113839 2017. február 26. 11:37   Válasz erre: 113836
Simán lehet a motorod 2006-os gyártású. Mi leginkább a JBX-en leírtakra hagyatkozunk, de az is csak egy privát oldal. Ott 2010 szerepel, mint utolsó gyártási év, de ezt http://www.motoscout24.ch/de/d/yamaha-tdm-teilverschalung-2015-vorfuehrmodell?index=17&make=195&model=1368&st=1&vehid=4401006&vehtyp=60&yearfrom=2008&returnurl=%2fde%2fmotorraeder%2fyamaha--tdm%3fmake%3d195%26model%3d1368%26st%3d1%26vehtyp%3d60%26yearfrom%3d2008%26r%3d5 a motort például 2013-ban gurították ki a gyárkapun. Nem hiszem, hogy a yamaha bezúzna alkatrészeket, mert azok nem egyeznek színükben a katalógusban megadottakkal.
    

Flenegen 113838 2017. február 26. 11:35   Válasz erre: 113837
A motor dokumentumok alapján 2000-es gyártású, a külcsiny , katalógus és egyéb ismertetőjegyek szerint 1999. De mivel nem álltam a yártósor mellett notesszel napilappal meg fényképülővel, tudja tököm mi az igaz. Az első forgalomba helyezése meg 2002.

Azomban bízom benne, hogy lesz olyan érdeklődő akinek fontos lesz a megkímélt állapot, a korrekt leinformálható előélet. Én igyekszem korrekten tájékoztatni a kedves érdeklődőt, hogy minden érdemi információt megkapjon a motorról.
    

night-rider 113837 2017. február 26. 10:51  
mindenki hazudik...mit kell ezt ragozni helyesen igy lett volna korrekt gyártási év X..első forgalomba helyezés Y..akkor van a cumi mikor modell váltás van mint halbak elvtársnál is. egy éve mikor mt 07-eket nézegettem az összes 2015-ös-nek hirdetett 2014gyártású beragadt motor volt és a 2014-es új árát akarták érte. naná ,hogy nem vettem..mondjuk azoknál a forgalmiban is gyártási évnek a 2014 szerepelt, és 2015 tavaszán veszegették őket leakciózva.
    

Fido71 113836 2017. február 26. 10:46  
Az enyém 2006-os gyártású. Forg. helyezés 2007.
Kár, hogy a színe alapján csak 2005-ben gyártották. Silver-tech S3.

De pont nem érdekel. A lényeg, hogy szép állapotú és még 40ezer sincs benne. Erre mondjuk nem vagyok büszke, de ezt dobta most a gép.
Megvettem, mert évente több, mint 10ezret gurultam a Burgival. Hát, erre nem megváltoztak a dolgok? A Tádéval meg 5 szezonban sem mentem 20ezret. Egyre kevesebb időm van... :(
    

kawa550 113835 2017. február 26. 08:46  
Valójában tehénke is 94-es, csak én gondolom hogy 91-es, mert akkor gyártották. :)
    

misu75 113834 2017. február 26. 07:34   Válasz erre: 113815
Köszi a segítséget
    

misu75 113833 2017. február 26. 07:34   Válasz erre: 113815
Köszi a segítséget
    

Kawakarika 113832 2017. február 26. 00:35   Válasz erre: 113831
Fiatalítás,vagy egyéb paraméterbéli különbségek miatt döntöttél a 900-as mellett,
vagy "csak"egyszerűen adódott egy kedvező ajánlat,amit kár lett volna kihagyni?
    

Flenegen 113831 2017. február 26. 00:23   Válasz erre: 113830
A világért sem akartam félre érteni. Remélem sikerül gazdát és jó gazdát találni neki. Egy bizonyos tényleg nem jár vele rosszul aki elviszi.
    

Kawakarika 113830 2017. február 26. 00:18   Válasz erre: 113829
Ne érts félre!
Nem feltételeztem Rólad még a megtévesztés gondolatát sem.
Csak feltűnt hogy az enyém régebbi,és "újabb"a km-óra...
Egyébként nagyon tipp-topp a gép,nem jár rosszul vele az új gazdija.
    

Flenegen 113829 2017. február 25. 23:55   Válasz erre: 113828
Nem a megtévesztés a cêl, de a hivatalos dokumetumok szerint ezek a valós adatok, ezért ezt közlöm én is.
    

Kawakarika 113828 2017. február 25. 23:48   Válasz erre: 113825
Ok,így már világos!
Már azt hittem,engem meg átvágott a Bélám a digitális órával,meg az elektromos tápszivattyúval:)))))))
    

Flenegen 113827 2017. február 25. 23:44   Válasz erre: 113826
Gépkocsiknál is 2 évente előírás a csere, azonban vannak speciális esetek amikor évente kell cserélni!
    

lendvai 113826 2017. február 25. 23:42   Válasz erre: 113819
5 év? A fékfolyadékot 2 évente javallják cserélni, a nedvszívó természete miatt. Ha itt 5 évig érintetlen volt és így néz ki akkor feltételezhetően ismeretlen az előző tulajnál fékfolyadék csere nélkül eltöltött idő, szerintem nem ártana a fékeket is szétszedni és kitisztítani, mert ott is hasonló lehet a helyzet és a dugattyú hajlamos úgy maradni, ha elunja magát. :-)
    

Flenegen 113825 2017. február 25. 23:40   Válasz erre: 113822
És a teljesség igényével: nagy valószínűsèg szerint a motor 99-ben Gyártották, de kereskedelmi forgalomba csak 2000 -be került be. Így a gyártási éve 2000. Egyébiránt első forgalomba helyezés 2002. Igen, a km óra állása valós, 2011.02 óta vezetett aszervizkönyve márkaszervizben,valamint igazolni tudom hivatalos dokumetumokkal, hogy 2008.07-2011.02 között 6 havonta hosszabbítva ki volt vonva a forgalomból.
    

Robi70 113824 2017. február 25. 23:37   Válasz erre: 113811
Hát ezt elkapkodtad Szabolcs! Már csak 2-3 évet kellett volna várnod. Addigra fékfa méretűre híztak volna a házi tarhonyáid. Azt pedig lassítási szándékkal a kerekek elé vethetted volna (mint a máv-nál).:)
De ha Neked ilyen sürgős.....:)))
    

Flenegen 113823 2017. február 25. 23:36   Válasz erre: 113822
Úgy hogy a forgalmi engedélyben 2000-es évjárat szerepel. Ezért ezt adom meg. Bizonyára igazad van, de... Azonban köszönöm a jószándékú ês konstruktív észrevételt.
    

Kawakarika 113822 2017. február 25. 23:30   Válasz erre: 113804
Rosszul tudom hogy 1999-től digitális a km-óra?
Akkor a Tiéd hogy lehet 2000-es,hagyományos órával?
Nem kötekedni akarok,tényleg érdekel!
    

kawa550 113821 2017. február 25. 22:07   Válasz erre: 113820
Lehet hogy igazad van, de akkor az előbbi kérdéseken felül felmerül még, hogy mi a bánatos picsáért kell egy gumitömítést még oda nem való szilikonnal is összetaknyolni, pláne a féknél. Nagy marha lehetett, akárki csinálta.
    

dinnyemag 113820 2017. február 25. 21:59   Válasz erre: 113818
Szerintem azon a képen a gumi tömítés tetejét látjuk és az ott öreg szilikon amivel valamikor lezárták. Nem hiszem, hogy bármennyi idő után is ilyen házi tarhonya kerekedne a fékfolyadékból:-)
    

Muju 113819 2017. február 25. 21:03   Válasz erre: 113818
Számom bánom bűnömet. Most van nálam 5. Ève. Nem gondoltam volna hogy ez ilyen is lehetne. De mostmár kafa .
    

kawa550 113818 2017. február 25. 20:51   Válasz erre: 113811
Mióta van nálad ez a vas hogy így néz ki? Még hasonlót se láttam, a tehénből ez jött ki 8 év állás után, de maga atartáyl meg a lé csak zavaros lötty volt, semmi ilyen kristályosodás. Szóval ha tippelnem kéne, ebben még az életben nem cseréltek fékolajat, de azt meg hogy? A vétel utáni első szabadnapomon lecseréltem eddig az összes motoromon, és asszem ez olyan alap dolog vétel után, az összes lé, gyertya, szűrő cseréje. Ha nem így csinálod te is, akkor rosszul teszed, itt az élő példa rá.
    

kawa550 113817 2017. február 25. 20:35   Válasz erre: 113814
Y12BS hogy aztán az varta, yuasa, toplite, banner, motobatt az szinte tökmind1.
    

Kawakarika 113816 2017. február 25. 20:32   Válasz erre: 113815
A mérete:
    

Kawakarika 113815 2017. február 25. 20:30   Válasz erre: 113814
Én ilyet vettem tavaly:
    

misu75 113814 2017. február 25. 20:20  
Hali. Nem rég lettem tulaja egy 850-es 4tdm-nek. Meg halt az aksi meg tudná mondani valaki milyent érdemes venni bele méret és amper szám. Köszi a segítséget
    

gezasz 113813 2017. február 25. 20:12   Válasz erre: 113811
S még volt némi fékhatás is?!
    

Muju 113812 2017. február 25. 19:31  
Ja, hogy a mobilos szmájlikkal vègződő mondatokat törli. Èrtem. Fakk. :)
    

Muju 113811 2017. február 25. 19:30  
Szóval.
Kicserèltem a fèkfolyadèkot. Szerintetek időszerű volt? :)
    

Muju 113810 2017. február 25. 19:28  
Fos a fórum. Mèg jó hogy több sort is írtam.
    

Muju 113809 2017. február 25. 19:26  
TDM-es hsz.
    

Muju 113808 2017. február 25. 19:20   Válasz erre: 113807
Te legalább hű maradsz. Nem leszel se ződsègimádó, se bandita ès a kinemmonnyuknevűekhez se pártolsz át.
    

Flenegen 113807 2017. február 25. 18:38   Válasz erre: 113806
Azért nem kellen eladni!

Ha minden jól megy akkor 900-as érkezik:)
    

creation 113806 2017. február 25. 18:30   Válasz erre: 113804
Gyermek születik?
    

creation 113805 2017. február 25. 18:29   Válasz erre: 113763
Na hello :)

Szerencsére a "Főtengő" megúszta, nincs kopás. Rendszeresen nézegettem az olajszintet, ezért is volt feltűnő vásárlást követően az olaj nagy mértékű fogyása nekem. ~2000km alatt 1liter...
Gázadásra más rendesen füstöltem, ez akkor lett nagyon feltűnő, amikor letoltuk a VIII. Mátra túrát.

Így most iszonyat nagy felújítást kap.

https://logout.hu/bejegyzes/creation/tdm_850_3vd_93_kezdo_tapasztalatokkal.html
    

Flenegen 113804 2017. február 25. 18:03  
Sziasztok!

Fájó szívvel tudatom veletek, hogy a 4TX keresi szerető új rulajdonosát!

2000-es évjárat, ellenőrizhető magyar előélet mwgkímélt kis túlzással költségmentes állapot. Bővebb infó miatt keressetek nyugodtan!
    

ktomy 113803 2017. február 25. 17:19   Válasz erre: 113801
Köszi szépen! :)
    

lendvai 113802 2017. február 25. 17:03   Válasz erre: 113800
Tudtam, hogy számíthatok rá. :-)
    

Kawakarika 113801 2017. február 25. 16:49   Válasz erre: 113799
http://www.jbx9.16mb.com/index.php?page=PC9
    

kawa550 113800 2017. február 25. 16:49   Válasz erre: 113798
Zsuzsika aszongya, ha akarod átfújja neked kályhaezüsttel. :)))))))))))))))))))
    

ktomy 113799 2017. február 25. 16:28  
Sziasztok!
Valaki eltudja nekem küldeni a TDM900 színkódokat? Régen megvolt nekem, de nem találom! Köszi
    

lendvai 113798 2017. február 25. 11:45   Válasz erre: 113796
Mivel a média többi eleme is Panasonic és ezüstszínű, ezért csak ez jöhet szóba, VHS stereo vagy S-VHS. Ha valakinek van és hibátlanul működik, netán eladná akkor keressen bátran.
    

Muju 113797 2017. február 25. 11:04   Válasz erre: 113795
Esetleg samsung ezüstbe? :)
    

kawa550 113796 2017. február 25. 10:53   Válasz erre: 113795
Ha hát ha neked direkt ezüst kell, akkor csak keressél, én csak feketét tudok adni. :))))
    

lendvai 113795 2017. február 25. 09:13   Válasz erre: 113792
Bár még megvannak a kazettáim pelyhesállú legény koromból elsődleges funkciója nosztalgia dekoráció lesz. Mert szép.:-) Ezen megfontolásból vadászok még egy szép ezüstszínű Panasonic VHS videomagnóra is. Azzal lesz teljes a skála, mert VHS kazettám is van szép számmal, de annak is dekoráció lesz az elsődleges funkciója.
    

csokabi 113794 2017. február 25. 06:41   Válasz erre: 113793
Itt ingyé ismerkedhetsz idegen nyelvekkel, mi a bajod?:)
    

kawa550 113793 2017. február 25. 06:31  
Háj evribudi! Vatiz fakiz englis lengidzs van má itten megin? Hát ez mán sose lesz többet magyar backi?
    

kawa550 113792 2017. február 24. 22:56   Válasz erre: 113791
MI a bánatos brének kell neked egy deck?:)))))))))))))
    

lendvai 113791 2017. február 24. 22:13  
Jó estét kívánok! A mai szent napon a negyedik Yamaha is elfoglalta a helyét kis családunkban egy KX-390 formájában. :-) Pedig nem is tartom magam márkahűnek. :-)
    

kawa70 113790 2017. február 24. 18:39   Válasz erre: 113789
Mer amig be nem rohad, kijön anélkül is :))
Nem feltétlen a karbantartás hiányára gondolok, de akár arra is :)))) És persze ettől függetlenül én is igy jártam volna, mer ki a fene tölti azzal az idejét, hogy ki-be rakosgatja a kereket meg a csapágyait.
    

kawa550 113789 2017. február 24. 18:30  
Szivat az a kurva tehén, kibacom a gecibe! :)))) Beállt a kerékcsapágy a rohadéknak, aszittem megőszülök mire kivarázsoltam, be kellett hegeszteni a belsejét hogy szemből ki tudjam ütni, mert az miatt a tetves támasztóhüvely miatt nem lehet rajt megakasztani a dornit. Mostan viszont arra gondoltam, hogy ha annak a kibacott hüvelynek a két végét egy núttal beslicceli az ember, attól még ugyan úgy támaszt, viszont ott lesz rajt a két horony, aminél már röhögve ki lehet pöcögtetni legközelebb(nem mintha én még akarnék ilyesmit a csapágycsere után). De mi a ká anyjukért nincs az már gyárilag felsliccelve?
    

kawa550 113788 2017. február 24. 18:23   Válasz erre: 113785
Eccer mán tényleg vinnünk kell ha jó idő lesz, éppen néztem hogy az a sok képen szereplő Neuschwanstein mesevár nincs is olyan messze tőletek, sőt mi több útba esik? Mer én várbuzi is vok nem csak motorbuzi. :))))
    

dinnyemag 113787 2017. február 24. 16:55   Válasz erre: 113784
Milyen igaz, hiába duplázom az adagot, marad az örök érvényű " több nap, mint kolbász":-)))
    

dinnyemag 113786 2017. február 24. 16:53   Válasz erre: 113782
Szia, nem úgy, ahogy reméltem, ünnepek óta vissza jojózott egy tízes, szóval megint 110. De lassan azért menni fog:-)))
    

dinnyemag 113785 2017. február 24. 16:51   Válasz erre: 113779
:-))) És Zsuzsika jól mondja, ha finom kenyeret akartok enni, hozzatok, mert itt van ehető, de messze a finomtól. Én meg úgy nyomom mint Tibi, kenyér nélkül...:-)))
    

Robi70 113784 2017. február 24. 10:25   Válasz erre: 113783
Úgy is jó, csak akkor több kolbász fogy.:)
    

lendvai 113783 2017. február 24. 10:20   Válasz erre: 113782
A kolbász nem hizlal, fogyókúrához ideális. Csak nem kell hozzá semmi mást enni. :-) Egy kis savanyú káposzta még segít is. :-) Én mustárral szoktam önmagában. :-)
    

Kucsi 113782 2017. február 24. 09:05   Válasz erre: 113773
Dezsö hogy áll a fogyókúrád.
    

kawa70 113781 2017. február 23. 21:58   Válasz erre: 113775
Nem. Arra a xenon képes. Vagy a 70+ W halogén
    

kawa550 113780 2017. február 23. 21:30   Válasz erre: 113776
Ez ütött! :))))))))))))
    

kawa550 113779 2017. február 23. 21:28   Válasz erre: 113773
Beteg vagy, ez kétségtelen! :)))) Zsuzsika aszongya, viszünk hozzá kenyeret! :D
    

kawa550 113778 2017. február 23. 21:25   Válasz erre: 113770
Épp akartam kérdezni hogy mitököm az a százRX, amiben vót, de aztán mán láttam hogy az 1000. Vót az pirosban is.:))))) Meg a rexikékben is van, amik a ZZR blokkját kapták, amit a GPz is megkapott, szóval van ottan választék az RX-en kívül is. :))))
    

kawa550 113777 2017. február 23. 21:22   Válasz erre: 113769
A logikába ott kerlt a hiba, hogy a cső a karbira megy, pedig nem, az onnan jön.:))))))) Szellőző vagy túlfolyó cső. :D
    

Robi70 113776 2017. február 23. 21:21   Válasz erre: 113773
Dezső, lehet hogy nappali dekoratőrként jobban keresnél, mint most?! Mee sokak ízlésével egyezik, amit csináltál!:)))
    

Muju 113775 2017. február 23. 19:58   Válasz erre: 113735
Ez a cucc nem vágja haza a foncsort?
    

gezasz 113774 2017. február 23. 19:50  
Nem bírtam ki. Ma is a lovak közzé csaptam!
Sajnos az utak még elég porosak, úgy hogy csak óvatba, de tetszik.
    

dinnyemag 113773 2017. február 23. 19:33  
Így nézett ki vasárnap este a nappali:-)))
    

dinnyemag 113772 2017. február 23. 19:32  
Sziasztok!
A tavalyi autóillatosító olyan jól sikerült, hogy idén megdupláztam az illatot:-)))
    

varajani 113771 2017. február 23. 18:38   Válasz erre: 113770
1000RX
    

varajani 113770 2017. február 23. 18:37   Válasz erre: 113766
Az 100RX csak feketében készült:-)
    

zsotli 113769 2017. február 23. 18:14   Válasz erre: 113768
Köszi! Akkor jól raktam csak furcsálltam hogy egy nyitott cső megy a karbira mindenféle szűrő nélkül
    

Karex 113768 2017. február 23. 18:08   Válasz erre: 113767
A karbira megy a rövid, légszűrőházra a hosszú, blokk alá lógó, és ledugózott végű.
    

zsotli 113767 2017. február 23. 17:36  
Sziasztok! Lenne egy kérdésem mert lehet hogy elkötöttem 2 csövet és nem akarom fölöslegesen szétszedni. Van egy cső ami a váltókar fedele felett jön ki és van rajta egy kis szűrőszerű az van a karburátorra kötve a benzin bemenő mögé vagy az megy a légszűrőházba és ami a karbiból jön az csak van a semmibe.
    

kawa550 113766 2017. február 23. 16:47   Válasz erre: 113765
Vagy vegyél kiegyenlìtőtengelyes sornégyet, az nem csiklandoz. :)))) Monnyuk azok leginkább zőőőődben kaphatók...... :D
    

varajani 113765 2017. február 23. 12:54   Válasz erre: 113756
"a talpamat egy kicsi rezonancia csiklandozta"
Tegyél szivacs betétet a csizmádba!
    

csanesz 113764 2017. február 23. 11:55   Válasz erre: 113759
Lesz egy új motorod! :)
    

csanesz 113763 2017. február 23. 11:54   Válasz erre: 113759
Főtengelyed mennyire van megkopva?
    

csokabi 113762 2017. február 23. 10:13   Válasz erre: 113759
TDM999 jól hangzik, szerintem ne aprózd el!:)
    

csokabi 113761 2017. február 23. 10:11   Válasz erre: 113760
Akkor most rendelhetsz új idommatricákat:)
    

Robi70 113760 2017. február 23. 00:11   Válasz erre: 113759
TDM 851!:)
Szupi! Tudom, mert az enyém is ilyen.
    

creation 113759 2017. február 22. 22:47  
Nos srácok, engem is elkapott a felújítós láz...

TáDé furatás :)
    

csanesz 113758 2017. február 22. 21:50   Válasz erre: 113757
Ok! :)
    

cizi 113757 2017. február 22. 19:59   Válasz erre: 113754
Köszi csanesz, de nem sürgős a dolog. Majd legkésőbb Zánkán megbeszéljük...
    

gezasz 113756 2017. február 22. 18:36   Válasz erre: 113751
Valóban, miután felpumpáltam a gumikat gyári értékreaz egész sokkal kezesebb lett a kanyrokba. semmivel sem tünt rosszabbnak mint aTDM. Parkolóban szük iven fordulásnál is kezes volt.
Ja, elfelejtettem mondani. Mivel ilyen szép idő volt ma, nyeregbe pattantam egy jó 60 km-es karikára. Szoval brutális ez a gép a TDM után. Olyan nyomatéka van, és már hip-hop 140-nen vagy ha nem figyelsz. Mivel még ismerkedtünk és hideg , poros volt aszfalt néhol sáros ezért nem pörgetttem 5 ezer fölé. Éreztem onnan még jobban megindulna. Ami negativum, hogy a talpamat egy kicsit rezonancia csiklandozta de nem vészesen.
    

Fido71 113755 2017. február 22. 18:24   Válasz erre: 113753
Meg még a hátsó gumit is szereti "fogyasztani".
    

csanesz 113754 2017. február 22. 16:16  
cizi!

Írtam privátot neked, nézd meg!
Me még nem jelezi az üzeneteket az oldal.
    

lajostrom 113753 2017. február 22. 15:59   Válasz erre: 113750
Hajrá Gézu! Nagyfiú lettél. A tipped jó sztem is , súlyban e mostani ólomkatona a tdm-hez képest, a nemszámító fogyasztás is más lesz, viszont ez a technika is szolgál már pár tíz éve - örökélet+ egy nap. Szervízeltség fontos, mint általában. Ha húsvétkor beteszed harmadikba halottak napjáig megjárja, nem kell váltani,megy. Széles utat!
    

kawa550 113752 2017. február 22. 15:32  
Ahogy itt írták is, guminyomás, meg megnézni mennyire szar az a gumi, ha már kockás sokat futott akkor az is lehet. Atztán ez a vas valszeg motorkezelésben is kicsit más stílust igényel, szokni kell még. És valszeg akkor se éri majd utol a tádé kezességét áttevős szűk kanyarokban, viszont sokkal jobban viseli majd a tágabb kanyarokat nagy sebességnél, lassan csorgást dugóban, egyenesfutás ilyesmi. Meg hát ugye a vigyor majd sok dolgot elfelejtet veled mikor elstartolsz nagy gázzal, főleg ha 100-as tempóról teszed ezt, mert ez ott is böszmén fog tolni, ahol tádécska már szenvedni kezd.. :))))))
    

varajani 113751 2017. február 22. 12:05   Válasz erre: 113750
"kanyarban érezhetően orrnehéz"
Ellenőrizd a guminyomást!
    

gezasz 113750 2017. február 22. 11:52  
Sziasztok! Köszönöm a szép elismerő, szavakat. Kipróbálni is csak annyi volt amit mentem a vételkor, kb 3 km. Előtte még sosem ültem ilyen gépen , nem is néztem másikat. Elsőre elég kényelmesnek tünik, és valóban érezhetően nagyon nyomatékos. Megfogott. Amivel rosszabb mint a TáDéM, hogy kanyarban érezhetően orrnehéz. Ez a négyhengerrel és súllyal függ össze. Aztán majd meglátjuk.
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22118