12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

Fido71 112356 2016. december 10. 11:46  
Most itthon is 15 fok van...
    

lendvai 112355 2016. december 10. 11:39   Válasz erre: 112353
Vannak itt borszakértõk? Milyen portóit érdemes itt venni? Annyiféle van itt, hogy nem tudok választani. :-) Annyit találtam, hogy a 30 éves tawny már ár-érték arányban a legjobbak között van, de 70 Euro körül van egy palack. Amennyire meg én értek a borokhoz nagy valószínûséggel nem fogom kiérezni a tölgyfadonga meg a kenyérhéj aromát. :-)
Ma is 20 fok körül lesz, még motoroznik itt a nép. Tegnap láttam egy fekete-sárga-fehér XSR700-ast. Nem gyári dob volt rajta, mert messzirõl úgy tûnt egy komplett Hells Angels csoport közeledik. Nem gondoltam volna, hogy 700 köbcentibõl ilyen öblös hangot elõ lehet varázsolni.
Amúgy ma is dolgozunk, haladni kell, így a portugál kollégák nagy örömére közülük is berángattak párat, mert felügyelet nélkül nem tartózkodhatunk a gyárban. Gondolom most utálnak bennünket.
    

Karex 112354 2016. december 10. 00:58   Válasz erre: 112353
Azt nem lehet. Mindenki más nyaral, eggyik Tátrában, a másik meg délebbre.
    

kawa550 112353 2016. december 10. 00:02   Válasz erre: 112352
Há írhatnának mások is amire lehetne reagálódni vagy ilyesmi.....
    

Karex 112352 2016. december 9. 23:52   Válasz erre: 112350
Há' mit vársz.... nem szerelsz, nem zõccségezel..... fehérló sem került elõ mostanában. Nincs írnivaló.
Persze hogy nem halad a számláló.
    

Karex 112351 2016. december 9. 23:50  
Eggyik motor ma elkészült. Holnap kerékre áll a másik is.
Közelítek piroskához.....
👀
    

kawa550 112350 2016. december 9. 22:19  
Nem ártana valami speed a fórumnak, le vagytok ülve. Szidjuk kicsit a kinemmonyukokat vagy ilyesmi? :)))))))))
    

VVLaci 112349 2016. december 9. 18:57   Válasz erre: 112331
Szia! Közelnek közel van, csak semmi nem derül ki a hirdetésrõl.

Közben megtaláltam! :D
    

Gepida 112348 2016. december 9. 12:49   Válasz erre: 112339
Szia Annonymus!

hajdu.istvan@chello.hu Ezen a címen tudsz érdeklõdni. Mi évek hosszú során át ebben a panzióban voltunk (6x): Wygrodzisko. A panzió a Gubalowka hegyen van fent a gerincen. Drót vasúttal lehet lemenni a városba. Zakopáné sétáló utca végén van az állomás. Maga a panzió tiszta, csodás helyen van. Reggelit érdemes kérni, bõséges és finom. Síelésre is kiválóan alkalmas a hely. A Gubalowka sípályák kb. 2km-re vannak a szállástól. Tanulóknak is kiváló!
    

Karex 112347 2016. december 9. 09:04   Válasz erre: 112346
:D
Sokáig....
Van elõtte 2 másik motor...... meg le kell porolni.
    

dinnyemag 112346 2016. december 9. 05:03   Válasz erre: 112345
Meddig tart az olajcsere? Órák óta várom azokat a képeket:-)))
    

Karex 112345 2016. december 9. 01:08  
Úgy látom sürgõsen neki kell állnom a motorszerelésnek...... olajcsere, téli ápolás, képek.
    

Flenegen 112344 2016. december 8. 18:59   Válasz erre: 112343
Nem. Ha garanciális visszahívás volt akkor alvázszám alapján a gyári netes rendszerben bármikor visszakereshetõ.
    

cxkopi 112343 2016. december 8. 17:01  
A gyári visszahívás (citroen ) esetén a szervízkönybe nem kellene bejegyezni, hogy mit csináltak?


    

Flenegen 112342 2016. december 7. 19:34   Válasz erre: 112341
Tibi ezt tõled, pont tõled nem vártam!

Színátok csak a vérem!!!
    

lendvai 112341 2016. december 7. 11:12   Válasz erre: 112332
Lustaság fél egészség. :-) Én anno Németországig készültem elmenni a TDM-ért. Végül onnan is érkezett, de a tulaj eljött vele Magyarországra, így csak kb 60km-t kellett menni érte. :-) Autóért 1000km-t mentem. Mi itt a probléma? :-) Ha Flenegen kolléga messze talál jó állapotú garázsdekorációt, akkor szerintem megéri elmenni érte. :-)
    

Annonymus 112340 2016. december 7. 08:06  
A tn szàmot honoràlom ...Nàlam :...(màr 1 extrèm)...korlàtlan Vodka...hàzipàlinka...bor..sör...stb fogyasztàsàval ...amig az illetõ szervezete fel nem adja a szolgàltatàst..☺☺☺☺
    

Annonymus 112339 2016. december 7. 08:03  
Jò Reggelt Naccsàgosurak!!!Tudna e valaki segiteni :Kellene Zakopànèba tn szàma annak aki szàlàsokkal foglaljozik...vagy kiad...De lehet a Tàtrànak elvileg bàrmelyik rèszèrõl ,ahol az informàciòadò màr volt s szèp a termèszet...Booking...stb...kihuzva...Köszönöm elõre is...
    

kawa550 112338 2016. december 6. 23:05   Válasz erre: 112337
Az a pezsgõszínû váz nekem se tetszik semmilyen színnel kombinálva sem.
    

Flenegen 112337 2016. december 6. 22:55   Válasz erre: 112336
A JBX szerint 2005- tõl van a fekete váz, amivel tetszi a motor, illetve az ABS amibõl nagyon nehéz találni. Nem évjáratra hajtok, de ha már cserélnék akkor szeretnék egy kicsit fiatalabbat... A 2-3 év miatt nem êrdemes szerintem. Ha már csere akkor lwgalább 5 év...
    

kawa550 112336 2016. december 6. 22:07   Válasz erre: 112333
Onnantól van abs vagy miért pont annyi?
    

Hr.Geiger 112335 2016. december 6. 21:58   Válasz erre: 112333
Évjáratra hajtasz? :-))
    

kawa550 112334 2016. december 6. 21:55  
Azt tudtátok hogy különbözõ szülõ típusok vannak? Van pl a feledékeny sertéstenyésztõ típusú szülõ, õ kérdezi azt hogy: Mi ez a disznóól fiam?! :)))))))))
    

Flenegen 112333 2016. december 6. 21:51  
Akad azért pesten is.....

Ha TDM lesz továbbra is, akkor vagy marad a mostani, vagy 2005 és utáni gêp kell.
    

Hr.Geiger 112332 2016. december 6. 21:31   Válasz erre: 112329
Közelebb nem találtál gépet? :-)
Nem néz ki rosszul, de ennyit én nem mennék egy 900-ért.
Ugorj ki Bécsbe, nézd meg ezt az 1 tulajost...
https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtwagen/motorrad/yamaha-tdm-900-183062866/

    

Flenegen 112331 2016. december 6. 21:10   Válasz erre: 112330
Miskolc
    

Karex 112330 2016. december 6. 21:07   Válasz erre: 112329
Ez nekem is közel van.
Itt van elõttem a monitoron.
Mert hogy nem linket teszel, hanem képet.
Cím sehol.
    

Flenegen 112329 2016. december 6. 20:15  
Ezt nem nézte valaki? Vagy nincs közel valakinek?

Szépnek tûnik de kérdés hogy van-e valami csapda a dologban...
    

zsotli 112328 2016. december 6. 19:53   Válasz erre: 112325
Rájöttem hogy a hideggel csak az a baj hogy nem tudok bal kézzel gázt húzni. Mert a kipufogót épp elérem egy kis kézmelegítésre, de amikor a jobb akar épp kékülni a hidegtõl nem megy a motor. Sajnos meg kell tanulnom ballal gázt húzni :)
    

kawa550 112327 2016. december 6. 19:04  
Kölyök koromban kemény vótam mint a kád széle, dolgom volt a város másik felén, átmegyek motorral, szarok a télre. 2 saroknyira se jártam, mikor rájöttem hogy a nagy készülõdésben nem vettem fel kesztyût. Ugyammá 5 perc, ki nem szarja le. Odafagyott a kezem a kormányhoz baszki. :))))))))))))))))
    

Lomha 8V 112326 2016. december 6. 18:17   Válasz erre: 112325
Sok ilyen volt, bizony. Tizenévesen bolond az ember, rögtön menni kell. A kétütemû csodáknak meg még a hangja is borzalmas volt (természetesen herélt kipufogóról beszélünk), nagyon szerettek minket. Hányszor volt, hogy a haverokkal reggel 6-kor jöttünk ki a garázsból és mentünk aludni (néha dolgozni). Sztorinak jó, de csinálná a fa**om megint. :D
    

Karex 112325 2016. december 6. 17:30   Válasz erre: 112324
:D Az ilyenrõl mindig az a legénykori szerelés jut eszembe mikor még volt tél.
-x fok jeges út, de kész a motor, menni kell.
Jeges hajjal jött vissza a tesztpilóta ( sisak, kabát, kesztyû minek? Ahogy bent szereltünk a fûtött mûhelyben, úgy ment), jó a motor.......
Meg a hajnal 2 nem halk kipuffal....... akkor készült el.
Azóta már kinõttem ebbõl, ha próbaút kell, az már másnap, jobb idõben történik.
:D
    

zsotli 112324 2016. december 6. 17:19   Válasz erre: 112300
Fent van a kisebb fogaskerék. Érzésre valóban kicsit mintha jobban menne. A fordulatszámon kicsit észrevehetõbb eddig 4400 volt a 120 most 4700. Jobban nem akartam neki húzni mert nem igazán volt 4 fokban melegem :)
    

varajani 112323 2016. december 6. 14:34   Válasz erre: 112322
Bragában lehet imádkozni!
    

lendvai 112322 2016. december 6. 14:28   Válasz erre: 112321
Nem baj az, két Honda is van a családban, nem vagyok beoltva ellenük. :-) Az egyetlen kizáró tényezõ, hogy Bragában vagyok, kb 300km-re Lisszabontól. :-)
    

varajani 112321 2016. december 6. 12:18   Válasz erre: 112318
Lisszabonban tudok egy kereskedést, ahol lehet motort bérelni. Sajnos csak Honda van:-)
    

lendvai 112320 2016. december 6. 11:19   Válasz erre: 112319
Miért, a garázsban nem találtál? :-)
    

kawa550 112319 2016. december 6. 10:55   Válasz erre: 112318
Oszt van-é ott a környéken valami jó vastag csõ? :))))))))))
    

lendvai 112318 2016. december 6. 10:18  
Na mi történt, meghalt a fórum? Mindenki motorozik? :-) Nekem speciel meglenne hozzá az idõjárás, az elkövetkezõ 2 hétben Portugáliában kell dolgoznom, 20 fok volt tegnap is és sütött a nap. Igaz ezt nagyrészt bentrõl tudtam csak szemlélni. A közlekedés mondjuk életveszélyesnek tûnik, de eddig még egy karcolás nincs az autón.
Bár a borokkal hadilábon állok, maximum az édes fehéret tartom ízletesnek, azokból se mindet, de a 20%-os portói borok meg kell mondjam ízlenek. Bár még nem volt alkalmam sokat kóstolgatni, de amivel eddig találkoztam az rendben volt. :-)

    

kawa550 112317 2016. december 5. 14:39   Válasz erre: 112314
Dehogynem, csak imádok beleköpni a hazug önfényezõ levesükbe! :-)))
    

gezasz 112316 2016. december 5. 12:27   Válasz erre: 112315
Meg én is , amikor kawa550 kiossza õket
    

Fido71 112315 2016. december 5. 11:04   Válasz erre: 112314
Odajárok én is röhögni... :)
    

lendvai 112314 2016. december 5. 10:35  
Gyula basszus, már megint a nyivákolóknál jártál? Hát nem jöttél még rá korábban arra, amit ott leírtál? :-)
    

Flenegen 112313 2016. december 5. 06:38   Válasz erre: 112310
Itt a Real Motor csinálja. Minden évben beállîtja 1-2 új tesztmotort, majd azokat kiadják ha van rá fizetõképes kereslet. Van is, de csak azok bérelnek akik az adott gépet szeretnék megvásárolni. Én is gondolkozom egy bizonyos dolog bérbeadásának lehetõségével, de az is erõsen szezonhoz és idõjáráshoz kötött s emiatt még matekozom nagyon....


    

csanesz 112312 2016. december 5. 01:12   Válasz erre: 112310
Pedig mûködhetne.
Flotta opció éves tagsággal, túra szervezés kísérõ autóval. Kapcsolat szállodákkal. Motoros ruha és védõfelszerelés biztosítása.

Osztrákok zabálnák a dolgot pláne, ha még a szállodához is vinnék a gépeket.

Téli idõszakra meg ki lehet találni valami alternatívát.
Gombaszedés vagy szerelés és karbantartás oktatás.
    

Karex 112311 2016. december 4. 22:49   Válasz erre: 112309
Na ja, a magyar viszonyok.
Szerintem én sem találok a közelben bérmotort.
De hát nem is keresek.....
:D
    

kawa550 112310 2016. december 4. 21:50   Válasz erre: 112309
Sopronban 1x volt egy gyenge próbálkozás hasonló árakkal, legalább 1 hónapig mûködött a vállalkozás.
    

Flenegen 112309 2016. december 4. 21:36   Válasz erre: 112306
Sajnos nem úgy megyen itt Gyõri viszonylatban a bérlês.

Utoljára 20 ezer + áfa volt a napi bérletí díj 200 km/nap megkötéssel. Ebbõl az összegbõl simán fentartható a TDM.

Meg hát én azért csak ragaszkodom hozzá hogy legyen motorom...
    

kawa550 112308 2016. december 4. 20:57   Válasz erre: 112306
Dobsz nekem egy motorkölcsönzõ címet úgy 80km-es körzetemben, ahova az elhozatalra és visszavitelre szánt idõvel csak 3-4 óra megy el azon a becses napon mikor van idõ motorozni? Viccnek jó, de az ország legnagyobb részén ez nem alternatíva.
    

kawa550 112307 2016. december 4. 20:54   Válasz erre: 112299
Ez nem kicsit van teátrálisan elõadva. Bár a mondanivaló alapjával egyetértek, de az elõadás valami elképesztõen tenyérbemászó.
    

Karex 112306 2016. december 4. 20:51   Válasz erre: 112298
Szerintem.
Ha tényleg 800 Km-t mentél idén, akkor akár el is adhatod a motorod.
Bemész a legközelebbi kölcsönzõbe, és olyant viszel el a szabad hétvégédre amilyenhez épp kedved szottyan, Gs, Hayabusa, vagy ami tetszik.
Egy biztos, olcsóbb lesz mint üzemben tartani a motorodat egész évben.
Szerintem.
    

kawa550 112305 2016. december 4. 20:50   Válasz erre: 112300
Én évek óta így használom. Kicsit jobban harap, jobban megy, a végsebesség csökkenés elméleti adat. Kinek nem mind1 hogy 220 a vége vagy 205? Ki járkál ennyivel? Senki. A fogyasztás a fizika törvényei szerint biztos emelkedik, a mértéke az észrevehetõség határán billeg, nem ezen fog elúszni a ház.
    

pandamaci 112304 2016. december 4. 19:31   Válasz erre: 112300
Gyorsan kiszoroztam: ha egy adott sebességnél eddig 4000F/p -t forgott a motorod,akkor ezután ugyanolyan haladásnál 4250 et fog pörögni. (17es helyett 16os lánckerék elõre,minden más marad ahogyan volt)
Aztán hogy ez gyakorlatban milyennek érzed, azt Te fogod kitapasztalni:))
    

csanesz 112303 2016. december 4. 18:37   Válasz erre: 112300
Az 1 -es fokozatot rövidebbnek fogod érezni. De szerintem csak a Km óra és ford.szám mérõn fog feltûnni.

A 2 -es fokozat annyira már nem lesz feltûnõ.
Városban vagy dugóban hatékonyabb lesz a 1 -es fokozatos döcögés.
    

varajani 112302 2016. december 4. 17:50   Válasz erre: 112301
Ha kisebb áttételt választunk, a gép lassabb és erõsebb lesz. Ez a nyomatékváltó feladata.
    

lendvai 112301 2016. december 4. 16:50   Válasz erre: 112300
Erõsebb nem lesz, csak annak fogod érezni. Amit leírtál az így van, hogy mennyivel forog többet azt majd elmondja akinek ilyen módon módosított áttétele van.
    

zsotli 112300 2016. december 4. 14:00  
Sziasztok! Van valakinek 16 - 42-es áttétele a láncon? 17-42 a gyári de véletlenül 16os elsõ jött. Tapasztalat esetleg? Elvileg erõsebbnek kéne lenni de kicsivel többet fog forogni.
    

lendvai 112299 2016. december 4. 10:56  
Ezt ma láttam, érdekes, kicsit teátrálisan van elõadva, de szerintem sok hasznos információt tartalmaz. Nekem többek között ezért van motorom. :-)

https://www.youtube.com/watch?v=KNmHOni2RCk
    

Flenegen 112298 2016. december 4. 09:00  
Én is nézegetek,de

Vessetek rém követ, de nekem az R1200 Gs a szívem vágya. Egy normálisabb darabért aközel 2,5-3 milla kicsit sok. 2 milla alatt meg milyenek vannak...

Ha 2,5 akkor inkább egy új MT07 Tracer. Mi lehetne még. TDM900 de abból nem nagy a kínálat, s abból is a legtöbb kinti. Néztem még DL1000-emet de nem túl jó a véleményezés róla.Meg hát ugye a Varadero maradhat, de ott is a
2004 utáni darabok amik tetszenek. Közel 1,7 milla.
    

Karex 112297 2016. december 3. 22:29   Válasz erre: 112289
Nem, nem így kell érteni. Szerintem lenne rá jelentkezõ, ha felraknám eladásra.....
Hozzám nõtt. Lassan ismerem minden porcikáját. Marad.
    

lendvai 112296 2016. december 3. 22:20   Válasz erre: 112293
Na és ki ment elõttem? :-)
    

lendvai 112295 2016. december 3. 22:20   Válasz erre: 112294
Hát bekarburálásilag nem vagyok túl tapasztalt. Beállítottam ahogy a könyv írta oszt gó. :-)
    

Karex 112294 2016. december 3. 22:18   Válasz erre: 112291
Nem probléma, inkább csak finomhangolás. Pontos bekarburálás, ahogy a gép kívánja, teljesen más lesz utána, kezelhetõ, pontosan adagolható, akkor megy amikor Te akarod....... Ahogy a 900-on van gyárilag.
    

kawa550 112293 2016. december 3. 22:00   Válasz erre: 112285
Békés túrázó mi? El ne higgyétek amit beszél! Én a saját szememmel láttam ahogy tejelte a vastag eurókat az osztrák zsaruknak mer ment minta zállat.:))))))))))))
    

Lui79 112292 2016. december 3. 21:51   Válasz erre: 112288
A középsö,meg a jobb oldali,az brutális Trx,R6 segge van,R1 2007-es telókkal befogókkal,Renthal motocross kormány,Renthal magasitókkal,ugy emlékszem Xjr 1300 lámpa van elöl rajta,Akrapovic komplett rendszer van rajta.Gyönyörüen,igényesen megépítve,és most télen szétszedi,és még lesz rajta alakítva a jövöévre.
    

lendvai 112291 2016. december 3. 21:45   Válasz erre: 112287
Ezt nem igazán értem, milyen beállítási problémára gondoltál?
    

Lui79 112290 2016. december 3. 21:45   Válasz erre: 112288
A bal oldali az Tdm!!! :-D
    

kawa550 112289 2016. december 3. 21:34   Válasz erre: 112288
Ugye az örök darabot nem nepperi értelemben kell érteni?:)))))))))))
http://totalcar.hu/tanacsok/nepperuzo/2016/11/25/lagunat_v6-ossal/
    

Karex 112288 2016. december 3. 21:27   Válasz erre: 112286
Mondanám, hogy cseréljünk, de a pirosom nem eladó....... örök darab.
A karbival meg lehet játszani, hogy ne ugorjon akkorát a kis gázra.
A kényelem a TDM-nél biztosan jobb mint a TRX-en, már kinézetre is.
De akkor is lesz egy TRX-em egyszer......
2223-as hsz-edben a közép és jobb oldali képen lévõ, nagyon bejön.......
    

Karex 112287 2016. december 3. 21:19   Válasz erre: 112285
Vagyis azt mondod, ha be lett volna állítva rendesen a karbis 4TX, akkor az is ugyanúgy nem akart volna ledobni, mint a 900.........
:D

    

Lui79 112286 2016. december 3. 21:19  
Én mondjuk pont a nyersességét szeretem ennek a mocsoknak,épp hogy mozzditassz a gázon azonnal olyat ránt hogy a vállam majd ki szakad ha bambáskodok.Csak a környezetem már mindenki új motorokkal van elengedve,Super duke,cb1000r,street triple,mind jóval több lóval van eleresztve,a kanyargóson semmi baj,de ha jön az egyenes,ugy ott hagynak mint a szar,Gondoltam újitanék de nekem ez a kéthengeres,nem szétforgatni való,blokk kell,és kész.A 900-as tol meg ujjabbat nem csinált a yamaha :-( A másik,a lányaimat is mindig vinnem kell, a trx 10km után olyan kényelmetlen,a Tdm meg tura üléses.
    

lendvai 112285 2016. december 3. 21:05   Válasz erre: 112281
Vagyunk páran. Én a békésen túrázók táborában használtam/használom õket. Ennek ellenére a 4TX-el kétszer firkáltam el.:-) A 900-as az aluváz miatt könnyebb, kicsivel lejjebb van a súlypontja és ezért kicsit könnyebben terelhetõ. Injektoros, a fogyasztás mínusz egy liter a 4TX-hez képest. 87 LE, de nem olyan direkt, mint a karburátor, nem igazán érezni. Talán jobban tol a magasabb tartományban 140 után. Nekem ennyi volt a különbség.
    

Lui79 112284 2016. december 3. 20:59  
Hátha járnak erre manapság.....

    

csanesz 112283 2016. december 3. 20:57   Válasz erre: 112278
Engem már 7 éve szolgál egy Bosch Uneo http://furokalapacs-vesokalapacs.arukereso.hu/bosch/uneo-14-4v-p38467488/#termek-leiras
Nem olcsó, és barkácsgép.
Némileg túltervezték...
Sok olyan munkám volt vele, amit egy normál akksis fúróval nem tudtam megoldani. Ez nem ütvefúró, hanem kalapácsfúró és csavarbehajtó (0,5 Joule). A nyomatékszabályozás elektromos. Minél jobban húzod a ravaszt annál nagyobb a nyomaték.
A funkció kapcsolót kellett idén cserélni, de azt is már megerõsített változatban adják 1200Ft
Bites szárú fúrók armada van hozzá... És betonfúróból is van választék. Panel lakás falat megeszi.
Akksit talán jövõre cserélem 4db lithiumos cella a 18650 -es típusból.

Mikor vettem gondoltam csak beválik. A többszörösét hozta vissza azóta.

Most 4 000 -el olcsóbb, mint mikor én vettem.
    

kawa550 112282 2016. december 3. 20:57   Válasz erre: 112281
Tibike, meg a dinnye, meg az angol is a te embered. :D
    

Lui79 112281 2016. december 3. 20:41  
Van olyan forum tag,aki egyaránt használta a 850 4Tx-es Tdm-et is,és a 900-ast is?Kíváncsi lennék mik a nagyobb külömbségek használatban.Szemezek 900-as Tdm-el,lehet a Trx-et lecserélném egyre....

    

Karex 112280 2016. december 3. 20:40   Válasz erre: 112276
Hasonlóan vagyok vele én is..... de mûködik!
:D
    

Karex 112279 2016. december 3. 20:39   Válasz erre: 112278
A mechanika az enyémben is újszerû. Amennyit használtam...... az aksi nem tartós ezekben.
    

lendvai 112278 2016. december 3. 17:54  
Nekem még megéri a felújítás, egy tizenéves Makitám van, 12V-os, de törtem már el vele csavart, piszok kis jószág. Az eredeti cellák NiCd-ok, de a töltõje tud NiMh-t is, így arra lesz tuningolva. A gép maga hibátlan, a mechanikán semmi kopás nem érzõdik. Én ezen megfontolásból maradok ezeknél a gépeknél, mert lehet háromszor-négyszer annyiba kerül, mint a noname verziók, de több, mint háromszor annyi ideig is tart, így összességében nekem jóval olcsóbbnak tûnik.
    

kawa550 112277 2016. december 3. 17:06  
Fõleg pl:
https://www.mall.hu/akkus-szerszam/einhell-bcd-18-1-2b-bavaria-black
    

kawa550 112276 2016. december 3. 17:00   Válasz erre: 112275
Ja, hát így kiokosodva már én is asszem hogy a tököm jáccik vele, kibacom oszt jónapot.:)))))
Ritkán használom, akkor is csak 1-2 csavarozásra 5 percig, de már mindig üres mikor kell, mert bár állandóan a töltõbe rakom már, de az mikor feltölti(szerinte) akkor kikapcsol és csak akkor kapcsol vissza ha kiveszed és újra berakod. Közben meg az állásban rég lemerült. Szóval már semmire se jó. Kábelesre alakított autóakkus nekem is van 2, de hogy tovább tartott megcsinálni mint amennyit összesen használtam, az hétszentség. :)))))
    

Karex 112275 2016. december 3. 16:36   Válasz erre: 112269
Eddig én is eljutottam. Aztán kerestem. Itthon is van cég aki ilyent csinál, de a cellákat kínából rendelve sem sokkal olcsóbb. A megállapításom: amennyibe az aksi rendberakása kerül, annyiért újat kapsz. Vagyis az én gépeim is megálltak a bontásnál, illetve csak az egyik. A másik 12v-os, ezért az aksi tokozásba kapott szép vezetéket, amit autó aksira csiptetve tudok használni..... ....
A 18-as hosszú pibenõt tart......
Lidli, parkside, majd ha lesz.......
    

csanesz 112274 2016. december 3. 16:14   Válasz erre: 112269
Van ahol jó áron kapod a cellákat. Én is szoktam cellákat cserélni. Az ilyen ipari cellák árban nem vészesek.

Fontos!
- Ha Ni-Cd -van benne, akkor az is legyen és a kapacitás sem változhat, mert a töltõ áramkör még, ha primitív is (kivétel, ami nem tartalmaz IC-t, csak ledet és ellenállást) kapacitásra van tervezve. Komolyabb márkáknál van, hogy több kapacitást tud kezelni.
- Fizikai mérete is fontos a típus azonosításhoz. Hossz és átmérõ a papírral együtt.
- Más típust (fizikailag kisebbet) nem rakhatsz bele, mert nem akkora amperra tervezték azokat és használat közben túlhevül és hamar tönkremegy. Folyamatos használatnál pár nap. Kadmiumos meg amúgy is érzékeny a hõmérsékletre.
Ha töltésnél eléri a 45 fokot, akkor már csak a teljes töltés 70% -át tudja leadni.
- Ezek a cellák kifejezetten iparra készültek. Ezért vannak papír tokban mert jobb a hõszigetelésük egymáshoz képest.
A lemezeket több esetben tudod forrasztani gyantás ónnal. Ha nem, akkor csiszold meg a forr.fûl felületét. De az akksi ne melegedjen fel forrasztás közben!

Ha jól értelmezem cakk-pakk 15 000 körül kapnál egy ilyet 2 akksival? Inkább vegyél másik gépet 2 akksival.
Lehet, hogy kapsz még ugyanilyet. és lesz két fúród 2 akksival. Vagy a celláit átrakod a meglévõbe, ha ugyanolyan kapacitásúak és lesz két géped egy-egy akksival.
Legjobb esetben 750 Ft/db a cella. Két akku 30 cella. 22.500 mani!

Egy Makitánál, Hiltinél, Würthnél ok. De ennél felejtõs.
    

kawa550 112273 2016. december 3. 15:23   Válasz erre: 112272
Akkó má le is tettem a dologról, mert ez 18V, és 15db kis akku van összekötve, ha a 10db-os annyi, akkor a felújítás többe van mint egy új fúró. :D
    

lendvai 112272 2016. december 3. 15:19   Válasz erre: 112271
Azt hiszem 12V 2.0Ah NiMh-el cellázás olyan 9000 körül van, de nézz utána, nem emlékszem pontosan.
    

kawa550 112271 2016. december 3. 15:02   Válasz erre: 112270
Ez itt a kérdés, hogy megéri-e foglalkozni vele, mert ha macerával kijövök a végén 10 rugóra oszt lesz egy 4 éves használt gépem 1 akkuval, mikor 15-ért kapok hasonlót újan 2 akkuval garanciával, akkor nem érdemes foglalkozni vele.
    

lendvai 112270 2016. december 3. 14:07   Válasz erre: 112269
Vannak cégek, akik újracellázzák a szerszámgép akksikat, nekem is lassan aktuális lesz a csavarozóé. Azt az acéllapkát szerintem forrasztóónnal meg nem fogatod tartósan, eredetileg is ponthegesztéssel rögzítik. De van neked fasza hegesztõkészüléked automata maszkkal, hegeszd meg õket. :-)
Lehet egyébként típusspecifikusan összeállított akkucsomagot is kapni, amit csak be kell gyömöszölni a házba és összecsavarozni.
    

kawa550 112269 2016. december 3. 11:28  
Csanesz! Ha idáig eljutott az emberfia roncsolás nélkül mert csavaros az akkuház, akkor érdemes lehet valami felújításon gondolkodni akkucserékkel? Lehet ilyesmit kapni annyiért hogy megérje? Meg a lemezeket sima pákával oda tudom forrasztani rendesen? Egy új 2 akkuval hasonló kategóriás 15-16 rugó.
    

lendvai 112268 2016. december 2. 22:54  
Azt majd' elfelejtettem, hogy beszereztem egy ilyen kütyüt is Kínából, hogy messzirõl is szemmel tarthassam a vasat. :-) Kell bele egy SIM kártya azt' hadd szóljon! :-)
    

Lui79 112267 2016. december 2. 19:35   Válasz erre: 112266
Anno kölyök koromban Simsonnal kezdtem :-D na annak csináltam a telóját,meg Suzuki rm-el crossoztam,annak is csináltam a telóját,de az már forditott telós volt,picit másabb de nem lesz probléma ezzel sem remélem.köszönöm a segitséged!!!
    

kawa550 112266 2016. december 2. 19:27   Válasz erre: 112265
A krómszár átmérõje.
Szinte minden teló egy kaptafa. Kikapod, a tejérõl lecsavarod a záródugót, ha állítható mint a tdm akkor záró tuskót, ez esetben lesz egy pálca is ami a szelephez megy. Ha ez lenn van, rugó ki, lé kiönt, kissé megpumpál, aztán a teló alján lévõ imbuszt kell kivenni, ennek általában felül ellen kell tartani, itt vannak különbségek hogy milyen profilú kulccsal vagy ilyesmivel(nálam egy sliccelt csõ) tudsz ellentartani neki, ha az alsó csavar kinn van, akkor a seeger vagy rugó a szimering felett kivesz, aztán türelmesen, de legalább erõsen addig rángatod õket míg szét nem jön. Alapszabály: satu vagy ilyesmi hozzá sem érhet! Csak kézzel markolásszuk! Ezek után a csillapító patron már kiesik magától, alaposan elmosol mindent benzinben, utána tiszta és száraz érzés lényeges, és összerakod fordított sorrendben. A csúszógyûrûk közül az alsó bemegy a szárral együtt, de a felsõt utána kell a helyére pofozni, ehhez megint kellhet célszerszám, mi a minap a Tibiéhez lefolyó csõbõl meg fakockából rögtönöztünk. Ha az is a helyén van, akkor az új szimering, azt meg legegyszerûbb úgy bepofozni, hogy a régibõl kivágzs egy pár mm-es darabot hogy az már ne szoruljon, beteszed az újat, a tetejére arégit és azt ütöd, így az új sérülés nélkül perem alá üthetõ, a besliccelt régit pedig könnyû utána kipattintani. Ha nem érthetõ csak kérdezz, segítünk.
    

Lui79 112265 2016. december 2. 19:16   Válasz erre: 112257
Köszönöm a linket,nekem ugye Trx nem Tdm a teló,4un az eredeti kódja a motornak,de ezekkel a képekkel meg tudom oldani majd gyakorlatban ugy is adja magát szerelés közben,meg azt néztem,hogy csinálok valami "alátét"szerüt a rugóhoz,mert teljesen be van csavarva,de nagyon puha nekem,kanyarban is hajlamos beinogni ha szeretném még dönteni.Mi a 43?

    

Lui79 112264 2016. december 2. 19:13   Válasz erre: 112256
Az szép lehetett :-D
    

kawa550 112263 2016. december 2. 19:05   Válasz erre: 112262
Van egy cimborám , vele szoktuk úgy becézni egymást hogy te pöcs, de hogy ne legyen sértõ, beszédben is betûzzük hogy te péõcées. :))) Õ se pc. :D
    

lendvai 112262 2016. december 2. 18:57   Válasz erre: 112260
Látom bazze, igaz a látásommal van baj, de attól hogy betûzöd még ugyanúgy kell elolvasnom! :-) Amúgy köszönöm, csapatban mindig jobb küzdeni. :-)
    

kawa550 112261 2016. december 2. 18:34   Válasz erre: 112259
De azt bizton mondhatom, a legjobb helyen élünk! Mert ha eccer megint eljövé a Messiás, hogy összegyûjtse a földön maradt szeplõtlen jóembereket, akkor azt itt, ezen a fórumon, a nyivákolós topikban fogja kezdeni, mert ott a legnagyobb az 1 négyzetméterre esõ szeplõtelenek száma. Legalábbis a szájkaratéjuk(száj kung-fujuk, az kifinomultabb nem?) szerint. :))))))))))))))))
    

kawa550 112260 2016. december 2. 18:31   Válasz erre: 112259
Már támogatlak te péõcées! (megfejtés: betûzve írtam le) :))))))))))))
    

lendvai 112259 2016. december 2. 18:12  
Ha már Séf bácsi, tegnap átmentek a nyivákolók a humor topikba, mert sérelmeztek valami fotót, próbáltak temetõi hangulatot teremteni. Lehet oda is érdemes néha átnézned. :-)
    

lendvai 112258 2016. december 2. 18:10   Válasz erre: 112257
Megerõsítem, Séf bácsival néhány hete egy 900-as teleszkópot is rendbe szedtünk, nincs új a nap alatt. Bár elõször kicsit tartottam tõle, ezért mentem Kópházára olajat cserélni benne, de most már nyugodt vagyok, legközelebb egyedül is elbánok vele. :-)
    

kawa550 112257 2016. december 2. 18:05   Válasz erre: 112254
Úgy is ki lehet, csak nem érdemes. Egyrészt kifeszegetni csak úgy tudod ha beleböksz valami hegyeset és azzal kifeszíted, de ha ilyenkor megcsúszik a valami és összebassza a telószárat darabonként 60.000-ért, akkor nagyon ideges leszel. És megcsúszik, efelõl ne legyen kétséged. És rendesen kimosni is csak szétszedve lehet, ha meg benn marad az üledék meg a kosz, akkor adtál a szarnak egy pofont, inkább csináld meg rendesen, nem nagy meló.
https://get.google.com/albumarchive/103973879426139514992/album/AF1QipPFhgleDL5uo634GUveERmq7A8XwhdqkDLp5h3g
Ez ugyan 3vd nem 4tx, de az ellentartón kívül nincs különbség. segítség lesz itt dögivel. Tied 43-as?
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22118