kawa550 | 112256 | 2016. december 2. 18:01 | Válasz erre: 112255 |
Ne hiányold. Az enyém a horvát tengerpartra érve kezdett el akkorákat durrogni motorféken, hogy szó szerint volt olyan öregasszony Baskába menet az egyik kanyarban, aki hanyatt esett tõle. Monnyuk nekem kilyukadt a leömlõ a dob összekötõjénél. :))))
|
Lui79 | 112255 | 2016. december 2. 17:30 | Válasz erre: 112252 |
Azt mindig hiányolom hogy nem puffog,durrog,vissza....
|
Lui79 | 112254 | 2016. december 2. 17:26 | Válasz erre: 112237 |
Mivel te már csináltad,igy megkérdezem töled,mennyire kell szétszedni a teleszkopot a szimering csere miatt?Vagy elég ha kiszedem a villabefogókbol,és a porvédö leszedése után ki tudom szedni a szimeringet,vagy totál szét kell szednem,rugó ki és ki kell húznom a teló mozgó részét az alsóbol?
|
Lui79 | 112253 | 2016. december 2. 17:24 | Válasz erre: 112237 |
Mivel te már csináltad,igy megkérdezem töled,mennyire kell szétszedni a teleszkopot a szimering csere miatt?Vagy elég ha kiszedem a villabefogókbol,és a porvédö leszedése után ki tudom szedni a szimeringet,vagy totál szét kell szednem,rugó ki és ki kell húznom a teló mozgó részét az alsóbol? |
kawa550 | 112252 | 2016. december 2. 17:24 | Válasz erre: 112248 |
Le se tagadhatná a 4tx blokkot, hallatszik a varrógép indulásnál. :))))
|
Lui79 | 112251 | 2016. december 2. 17:19 |
Még a Gopro hero 1 kamerám van,azzal csinálgatok videókat,volt fent a bukón is,mentünk kanyarogni,gondoltam feldobom aztán késöbb vágok belöle valamit.Hát basszus lefittyent,végig a tankot nézhetem benne 😂😂 |
csanesz | 112247 | 2016. december 2. 14:19 | Válasz erre: 112244 |
Igen, elnézést én hívom aralditnak. Szakmai ártalom. Valójában epoxi gyanta! A fémhatású az nagyon sûrû. Normál a jó. Azúr vegyszerboltban lehet kapni 2 literes kiszerelésben. Régen kellett hát vettem egyet. Oda nem kellett, akkor még méregkönyv. Aszem most meg MÁR nem kell. Kicsit hoztam haza is, mert melóhelyen rácuppantak a gyerekek. Amúgy csak használom. :) |
csanesz | 112246 | 2016. december 2. 14:12 | Válasz erre: 112242 |
Minden van itthon! Én ezzel javítgatom. Befaragtam egy kapcsolót a mûszerfal burkolatba és berepedt a rezgések miatt a sarka. "L" alakban kapott üvegszálat alulról és most baba. 2500 -at mentem eddig vele, nincs gond. Pici üveget kellene hoznod magaddal kupakkal együtt kb: 100 ml -est a patikából. Azoknak nem oldja a kupakját a kloroform. Ha érdekel majd személyesen mondom a többit mert leírni sokkk. :) |
lendvai | 112245 | 2016. december 2. 14:10 | Válasz erre: 112243 |
Meg kell néznem személyesen, mert VTN-re eddig csak a Váci utat adta a keresésre, ami használhatónak tûnik.
|
lendvai | 112244 | 2016. december 2. 14:09 | Válasz erre: 112242 |
Hát azt látom, hogy a kloroform beszerzése nem egyszerû, Csanesz, dílerkedsz is ezekkel, vagy csak használod? :-) Az Araldit meg úgy látom márkanév, nekem van kétkomponensû epoxim, normál meg fémhatású is, azok is jók?
|
ati5995 | 112243 | 2016. december 2. 14:08 |
Tibi! Nem ott-!!!!-sokkal lejjebb-ex Fórum mozi után jobb oldalon-centrum felé!
|
lendvai | 112242 | 2016. december 2. 13:58 | Válasz erre: 112241 |
Kloroform, araldit, ennek még utána kell néznem. A van mindenem azt jelenti, hogy ezek is vannak, csak a folyamat szemléltetéséhez írtad le, vagy vegyek és vigyek?
|
csanesz | 112241 | 2016. december 2. 13:53 | Válasz erre: 112238 |
Lendvai! Kloroformmal tudod vulkanizálni. Én is azzal javítottam. Alulról meg glettelõ üvegszál lap több rétegben (3- 4 réteg) és 2 komponensû araldit a hosszabb ideig száradóból. Javításhoz van mindenem! Fóliám sajna nincs. |
lendvai | 112240 | 2016. december 2. 12:56 | Válasz erre: 112239 |
OK, köszi! Gyanítom a Szallerbeck környéke a túloldalon, de megtalálom.
|
ati5995 | 112239 | 2016. december 2. 12:50 |
Tibi! VTN-fólia XVIII.-ban az Üllõin is csinálják-a centrum felé haladva egy nagy telep-régi autók-trike-ok szoktak állni az udvaron-a kerítés közelében.
|
lendvai | 112238 | 2016. december 2. 11:23 |
Más téma: a mûszerfalat körbefogó fekete mûanyagidomon és az ülés-tank között lévõ egyik mûanyag idomon a csavarfuratnál repedés van. Minimális munka, egy mûanyagos jó eséllyel csak a száját húzza el tõle, van valakinek ABS javító szerszáma a közelben? Néhány sörrel szívesen kompenzálnám. :-) Mellette meg ezt a mûszerfal körüli idomot szívesen bevonatnám valami jó kis karbonmintás fóliával, talán Kilos kolléga motorján láttam ilyet. Az oka, hogy kicsit kopottas, vannak rajta festékpötyök, mert hanyagul fújtam meg a fejidomot a kavicsfelverõdésemet javítva. Mi ennek a technológiának a neve? |
lendvai | 112237 | 2016. december 2. 11:07 |
A teleszkóp olajcserérõl jut eszembe: én kicseréltem a teflon bevonatú gyûrûket is, mert nem tudtam milyen állapotban kerülnek ki a teleszkópok szétszedésekor. Sértetlen maradt mind a 4db bevonata, így ha valakinek 900-asa van és a teleszkópolaj cserekor megsérülnek ezek a gyûrûk tudok segíteni abban, hogy odaadom õket ajándékba, hacsak nem akar õ is újakat tenni bele.
|
lendvai | 112236 | 2016. december 2. 11:04 | Válasz erre: 112233 |
Az 50-es olaj inkább sportos, extrémebb használatra jó, ha sokat használod magas fordulaton, ebbe a motorba szerintem nem való. A Repsolt azért használtam, mert full szintetikus, a Motul rész-szintetikus, de ha átlagos felhasználó vagy az is megfelel. Igazából én az újabb technológia elõnyeit igyekszem kihasználni ahol lehet. Most kipróbálom a Motul 7100-as full szintetikust, egyetlen kifogásom ellene, hogy másfélszer annyit kérnek érte, mint a Repsolért. Majd meglátjuk mennyivel lesz komfortosabb a használata, igazából szerintem csak a váltó és a kuplung használatában fogom érezni.
|
Lui79 | 112235 | 2016. december 2. 10:47 |
Na meglesem ezt a 10w-s olajat akkor.Én krosszozàsbol ûltem fel a Trx-re,nekem egész éves rendszàmom van,minden nap hasznàlom a motort,mìg a minusz nem jön,és csùszik az ùt,ha esik ha fùj,motorozok :-D és bevallom,nem sajnàlom,szeretem forgatni,szeretm hallani a hangjàt,annyit betartok,hogy mindig bemelegìtem.Imàdok vele egykerekezni,dimbes,dombos,kanyargósan haladni,picit csörög is a kuplungom,de majd orvoslom a hibàt,most a bal elsõ szimeringem elengedte az olajat a telòban,azt kell megcsinàlnom mihamarabb.
|
kormi1313 | 112234 | 2016. december 2. 10:33 | Válasz erre: 112228 |
Az enyém 2001-es 54 ezer km. Nem észlelek fogyasztást. Még nem volt nálam 6000 fordulat fölött. 😊 Csak jó idõben használom. Valószínûleg olasz származású. Az ülés alatt fel volt jegyezve az olajcsere ideje és ott láttam, hogy olasz olajat használtak elöttem. Nekem is Repsol Moto sintetico 10-40 van benne.
|
Lui79 | 112233 | 2016. december 2. 10:22 | Válasz erre: 112232 |
Na basszus,én Castrolt power1 4t 20w50-et vettem bele.Akkor most bepròbàlkozom valamilyen 10w olajjal,ugy is kell cserélnem.
|
lendvai | 112232 | 2016. december 2. 09:38 | Válasz erre: 112231 |
Volt benne Motul 5100 10W-40 és Repsol Moto Sintetico 10W-40. Ugyanúgy viselkedett mindkét olajjal szopogatásilag.
|
Lui79 | 112231 | 2016. december 2. 09:35 | Válasz erre: 112229 |
Nekem 2001-es a blokk,és 42000km van benne....Milyen olajjal hasznàltad?
|
Vahur | 112230 | 2016. december 2. 09:27 |
Sziasztok! Bocsánat, hogy ilyennel zavarok, de TDM 900-ra keresek túraplexit és gyári kipufogót, de eddig csak aranyáron találtam. Ha tud valaki olcsóbban, kérem szépen jelezze. Köszönöm. |
lendvai | 112229 | 2016. december 2. 08:10 | Válasz erre: 112228 |
Nekem anno a 14 éves olasz blokk 6000km-en kb 1-2dl olajat fogyasztott el.
|
Lui79 | 112228 | 2016. december 2. 07:42 |
Meg is kérdezd gyorsan,a 4Tx kinek mennyi olajat fogyaszt?5000km-re 1 litert öntöttem rà,de hasznàlom egészen a minuszokig a motort,tehàt a hidegben is motorozok vele nem tùl hosszù tàvokat,ami alatt nem lesz feltétlen üzemmeleg
|
kormi1313 | 112226 | 2016. december 2. 07:22 | Válasz erre: 112208 |
Lui79 Szia! Megérkeztél? Ugye,hogy nem néztek ki ? Üdvözöllek! |
Lui79 | 112225 | 2016. december 2. 05:59 |
Holland fórumokon nagyon sok szép átalakított motor van,Tdm,Trx-böl ök nem sajnálják az idöt,pénzt ilyesmire...... |
Lui79 | 112224 | 2016. december 2. 05:58 |
A piros kerekü nem tudom milyen motor,de nekem baromira bejön ahogy meg van csinálva :-D![]() ![]() ![]() |
Lui79 | 112223 | 2016. december 2. 05:56 |
Na majd este ráállok a video témára,addig is van pár lementett szép darabom,megosztom veletek.....
![]() ![]() ![]() |
kawa550 | 112222 | 2016. december 1. 23:39 |
Hát, ebbõl az irányból nehéz volna szépséggel vádolni, még a karakteres a legszebb megfogalmazás. :)))
![]() |
lendvai | 112221 | 2016. december 1. 23:26 | Válasz erre: 112220 |
Na ja, Tehénke meg sírva fakadna a sufniban, ha ezt olvasná. :-)
|
kawa550 | 112220 | 2016. december 1. 22:55 |
Különben észrevettétek hogy egyre több szép motor van itt?:))))) Pedig egyszerû a recept: semmi ruha, csak úgy naked, sima körlámpa, váz acélcsövekbõl, közepébe egy böcme blokk, az egész sima "motor" formába öntve oszt kécc. Má 2 ilyen is van, sõt ha letakarjuk endruz motorjána márkajelet, akkor már 3. :)))))))))
|
kawa550 | 112219 | 2016. december 1. 22:52 | Válasz erre: 112215 |
Ide nem lehet videót feltölteni, tedd fel a youtube-ra oszt ide annak a linkjét.
|
lendvai | 112218 | 2016. december 1. 22:39 | Válasz erre: 112216 |
Hát ez nem mûködik, valami link kellene, mert most már kíváncsi vagyok a hangjára. :-)
|
Lui79 | 112215 | 2016. december 1. 22:06 |
sziasztok!Köszönöm,hát találkozókon nem hinném hogy találkozunk mert Németországban lakom,és örülök ha itt eljutok találkozókra idö hiányában,a fejidom azért került le,mert akitöl megvettem a motort,túrázni járt vele,és a superbike kormány miatt,egy alu közbetét van beszerelve a váz,és az idom felfogatása közzé,mert nem akarta szétdarabolni az idomot,igy elfordul a kormány anélkül hogy beleérne,és öszintén megmondom hogy zavart motorozás közben hogy annyira elöre lóg,meg nakedre fájt a fogam anno,ezért átalakítottam.A hang,hát az valami fenomenális,imádom!!!Még a gyári dobbal is olyan szépen dübörög,aztán volt rajta egy Shark carbon dob,azt kicsit átalakítottam mert a szegecseket kirázta,50mm es átömlésre csinálltam meg,ugy tömtem ki,brutális volt,50 km után fájt a fejem töle a bukóban,az emberek ilyedeztek ha gázt adtam,babakocsisok,meg lovasok voltak a rémálmaim vele,mindig behúztam a kuplungot mikor gurultam mellettük :-D A mostanirol van videom,megprobálom ide feltölteni......a hegyen csodálatos,akikkel szoktam mászkálni,egy Ktm supeduke,meg egy Honda cb1000r Hiába uj motorok,és bivajerösek,nem marad szégyenbe mellettük míg hosszú egyenes nem jön :-) |
Karex | 112214 | 2016. december 1. 21:49 |
Mire levéstem a mondókát már meg is oldva a dolog. Újra mûködik. |
lendvai | 112213 | 2016. december 1. 21:48 | Válasz erre: 112208 |
Hijnye, de szép vas! Egyik szívem csücske. Remélem látjuk majd a találkozónkon is. :-)
|
Karex | 112212 | 2016. december 1. 21:40 |
Ha már csapat. A TDM tábor táblázatát átvéste valaki, úgy hogy csak én vagyok benne...... letiltotta a szerkesztést is. Mivel nem ismerem a tulajdonost, és a dokumentum címébõl nem derül ki, írtam egy üzenetet a rendszeren keresztül. Jelezze ha megkapta valaki, mert az Õ tárhelyén megy a táblázat. 2015 03. havi másolatom van belõle. Vissza tudjuk rakni, ha megvan a tulaj. |
Karex | 112211 | 2016. december 1. 21:34 | Válasz erre: 112208 |
Üdv a csapatban! Egyszer ,ha nagy leszek, lesz egy ilyen vasam játszani a hegyi ösvényeken....... Fejidom miért került le? Doboknak milyen hangja van? |
Flenegen | 112209 | 2016. december 1. 20:55 | Válasz erre: 112208 |
Üdv itthon:) Mert ugye a 4tx szív a fontos:) Gyönyörû a gép:) |
Lui79 | 112208 | 2016. december 1. 20:36 |
Üdvözlöm a Tdm fórum tagjait,szeretnék csatlakozni hozzátok,bár Trx-em van,de azt hallottam tuti kis csapat van itt :-D 4Tx blokkom van!!
![]() ![]() ![]() |
lendvai | 112207 | 2016. december 1. 20:34 | Válasz erre: 112206 |
Ez jól fest, valószínûleg én is ilyet kapok a kedvenc szerszámos boltomban. :-)
|
Muju | 112205 | 2016. december 1. 19:53 |
Ja ès persze ahogy kimondtam a varázsszót, hogy kène csavar is motor idomhoz, emberünk má hozta is az M5-ös csvart 16 mm hosszban pont olyan fejátmèrõben lencsefejjel mint a gyári, csak nem imbuszos hanem sima csavarhúzós fejjel. Persze saválló ès csak 18 ft/ db.
|
Muju | 112204 | 2016. december 1. 19:42 | Válasz erre: 112196 |
Lemezanya!!!! Most vettem a gyöngyösi csavarboltba 150 ft/db áron van M4-m8-ig menettel!!!
|
lendvai | 112203 | 2016. december 1. 19:38 |
Ma este betöltöttem a piros mosogatószert és beindítottam a vasat. Békésen zakatol, nem szivárog, minden rendben. NGK iridium gyertyák cserélve, Yamaha vezérmûlánc csere. Rózsaszín hûtõfolyadék G12 is benne van, egy ideig nem lesz vele gond. Hátravan még a meghajtólánc és a lánckerekek cseréje.
|
csanesz | 112201 | 2016. december 1. 15:56 | Válasz erre: 112198 |
A lemezcsavarost szoktam venni robogós boltban. Valami 100 Ft körül. A szemhúzott metrikus is jó árban van az oldalon. Idõvel elszokott törni a visszahajtásnál. Lehet én is beruházok pár darabra. Még barkácsoláshoz is jó cucc, ha szemhúzott metrikus menet kell. Tartósabb mint a lemezcsavaros... |
csanesz | 112200 | 2016. december 1. 14:29 |
lendvai | 112199 | 2016. december 1. 13:31 | Válasz erre: 112197 |
Annyit még fizetek is érte, ha passzol az oldalidom menetes csavarjához. :-) Nézem ezt a patentcentrumot, a linket ugyan nem tudja megnyitni, de nincsenek messze. Köszi az infót. :-)
|
Flenegen | 112198 | 2016. december 1. 13:27 |
Nézzed: http://www.patentcentrum.hu/metrikus_lemezanya_M4,_M5,_M6,_M8/74-200_metrikus_lemezanya_altalanos Keress rá mint lemezanya |
Flenegen | 112197 | 2016. december 1. 13:26 | Válasz erre: 112196 |
Várgyá!!! Ezt tucatszám tartjuk a mûhelyben szerintem nincs 10 forintnál több.
|
lendvai | 112196 | 2016. december 1. 13:21 |
Csak hogy fellendítsem a topicot, cserélnem kell fémklipszet is a fejidomon, mert kikopott belõle a menet. Alapvetõen én szeretem a gyári alkatrészeket, de azért ez már az az ár, amit irreálisnak tartok: http://www.ebay.com/itm/YAMAHA-FZR1000-R6-R1-GENUINE-NOS-COWLING-FENDER-SPRING-NUT-90183-05061-/351898134817?hash=item51eec36921:g:PyQAAOSwll1W1IHA&vxp=mtr Így aztán kínai utángyártott lesz, ami remélhetõleg számottevõ korrózió nélkül ellátja majd ugyanazt a funkciót: http://www.ebay.com/itm/10PCS-M5-5mm-Speed-Clips-Spire-Nuts-Fairing-New-for-Yamaha-Honda-Kawasaki-Suzuki-/182331868457?hash=item2a73d38529:g:czcAAOSwA3dYEqC9&vxp=mtr Yamahát megkérdeztem, 1720 Ft darabja, ami nem lenne vészes, de minimum 5db-ot kell vennem. Az már úgy nem baba. De ha valakinek esetleg szintén szüksége van 1-2db-ra, akkor berendelem és megosztjuk. Érdekesség, hogy míg ez egy menetes lemezklipsz ennyiért, addig az oldalidomban lévõ klipsz, ami szimpla bevágott-hajlított furatos a belsõ idomcsavarhoz, az 160 Ft. :-) |
lendvai | 112195 | 2016. november 30. 21:18 | Válasz erre: 112194 |
A lustaságot illetõen én teljesen egészséges vagyok.:-)
|
lendvai | 112193 | 2016. november 30. 19:54 | Válasz erre: 112191 |
Ja, azt tudja, hogy nem nekem kell szopkodnom az elkészítésével.:-) És az nekem sokat ér.:-)
|
csanesz | 112192 | 2016. november 30. 19:25 |
Én egyszerûen csak egy kis zsírt vagy egy parányi olajat teszek a menetre. Mindegy mibe tekerem alu vagy acél. Alcsi egy szemét anyag, mert képes "összeszokni" a tõle eltérõ összetételû anyagokkal. A legjobb a magnézium bázisú zsír. A levegõre begyantásodik. Zárt helyen melegre mézgásodik -legszarabb kenõanyag a világon. Autó kerék anyára ezt kentem 10 évvel ezelõtt 1 év után beállt a zsír. A vége felé alig lehet tekerni a csavart kézzel, annyira besûrûsödött. Viszont nem ropog-reccsen az anya mikor nyitni kell. Aluba menetet sokáig megtartani nem egyszerû, ezért szoktam picit kenni. Megmarad az önzárás nem fog kitekeredni. Robogónál is alkalmaztam és a TDM -nél is alkalmazom. A menetfúrása pedig mûvészet, sok múlik a jó kenõanyagon. Emulzió, olaj és fagyú elegyét melegítettük fel. Még szakmunkásba ezzel kentük! :) Fényes volt a vágott a menet felülete. De a gépzsír enyhén olajjal hígítva is megteszi a hatását. Vannak erre szuper anyagok boltban, de nem szokta megérni az árát amennyi kell belõle. |
kawa550 | 112191 | 2016. november 30. 19:16 | Válasz erre: 112188 |
Az a betekerõ szerszám, azon kívül hogy egy besliccelt vas, még tud valamit amit nem lehet egy vékony flex lappal belevágni? :D
|
kawa550 | 112190 | 2016. november 30. 19:15 | Válasz erre: 112189 |
Hámost úgy ismersz engem, mint akinek bármikor várnia kell egy visszavágáshoz? Ne má....:))))))))))))
|
lendvai | 112189 | 2016. november 30. 19:10 | Válasz erre: 112186 |
Baszta a csõröd a gerincprotektor, ugye? :-) Azóta vártad mivel vághatsz vissza.:-) Akkor most megint én jövök? :-)
|
lendvai | 112188 | 2016. november 30. 19:08 | Válasz erre: 112183 |
M6 2D jó lesz, köszönöm. Egyelõre nem sürgõs, elsõsegély célra kell a polcra, de sajnos betekerõ szerszámom sincs. Ha ez így már nem megy nem gond, veszek egy készletet, de köszönöm a felajánlásod.
|
lendvai | 112187 | 2016. november 30. 19:05 | Válasz erre: 112181 |
Valóban, felületes szemlélõ voltam. Mindemellett én maradok a Böllhoff Helicoil Plus-nál, az már bizonyított. Ha a Scania alumínium tartóelemeihez ezt választották, akkor én is megadom a TDM blokkjának ezt a minõséget. |
kawa550 | 112186 | 2016. november 30. 17:54 | Válasz erre: 112185 |
Akkor te ne gyûjts még szemmûtétre, majd a Tibike elmeséli milyen volt. :))))
|
sandryder | 112185 | 2016. november 30. 17:46 | Válasz erre: 112181 |
Én lekerekített élû csúcsra állított trapéznak látom,mint körkörösnek, pedig még messze vagyok a szemüvegviseléstõl is.
|
Fido71 | 112184 | 2016. november 30. 17:39 | Válasz erre: 112179 |
Az menetfúráskor esetleg odakerülõ apró kis forgácsokra azért vigyázz!
|
sandryder | 112183 | 2016. november 30. 17:39 | Válasz erre: 112171 |
Amennyiben nem sürgõs, és megadod a hosszméretet akkor tudok néhány darabot szerezni, mert én heti szinten használom a Helicoilt, csak gépipari méretekben, ami M10- M24-ig terjed, de néha kisebb méretek is elõfordulnak. Mert ezek a zseniális mûanyagipari mérnök urak a gépbeállítóként való kibontakozásukban, a szerszámfelfogató csavarokat olyan állatul megtépik nyomaték kulcsal az acélöntvény felfogólapokban, hogy a 35 db gép már emiatt többet áll mint gyárt.
|
Fido71 | 112182 | 2016. november 30. 17:37 | Válasz erre: 112178 |
Tavaly õsszel pont ennyiért vettem én is. Azóta ott van a polcon. A 2 légszûrõvel, meg a 3 olajszûrõvel és a 12 liter olajjal együtt. Télen beraktározok általában mindenbõl, ilyenkor amúgy is kevesebbet költünk... |
kawa550 | 112181 | 2016. november 30. 17:12 | Válasz erre: 112179 |
Kinagyítom a paint-el amekkorára lehet, hogy azok is lássák akiknek lassan el kéne kezdeni gyûjteni egy lézeres szemmûtétre. :))))))))))) Hát hol kör ez vazzeg?! :D ![]() |
Figo222 | 112180 | 2016. november 30. 13:42 | Válasz erre: 112177 |
Szia! Érdemes volt felhoznom a témát. Veszem is! Köszi szépen! :)
|
lendvai | 112179 | 2016. november 30. 06:39 | Válasz erre: 112176 |
Attól még ugyanúgy alumínium lesz 6 ezrenként tekergetem, igaz én nyomatékkulccsal húzom meg, de nem véletlenül raknak sokszor gyárilag is Helicoilt alumínium öntvény alkatrészekbe. M8 menet kell a betéthez, az 6,5-ös furat a mistani M6 menetes furatba. Séf bácsival ellentétben én nem tartok tõle, ésszel kell megfúrni és nem megy félre a furat. Viszont ezek a belinkelt betétek szerintem nem Helicoil-ok, azoknál egyrészt szín szerint osztályoznak, másrészr ha jól emlékszem nem kör keresztmetszet a spirál, hanem a valós menet éleinek megfelelõ.
|
lendvai | 112178 | 2016. november 30. 06:33 | Válasz erre: 112177 |
Ez igaz.:-) De most épp el van romolva a kristálygömböm, ami megmondja, hogy a jövõben mikor mi lesz akciós. De ez igen jó ár.
|
Fido71 | 112177 | 2016. november 30. 05:52 | Válasz erre: 112168 |
Akcióban kell venni: http://motoralkatresz.eu/termekek/DID/525VX_118_szemu_lanc/ ;) |
furfarag | 112175 | 2016. november 30. 00:59 | Válasz erre: 112163 |
Akinek volt MZ je,az megszokta már a váltó fütyülést.Mondhatnám,fütyül rá:-)))
|
csanesz | 112174 | 2016. november 29. 23:32 | Válasz erre: 112172 |
Ki nem csinált már olyat. Sarokfúró adapter plusz bites tokmány. Mindenkinek van ilyen!? ...gyerekjáték... Szerintem a menetfúró az igazi. Én "taniccssam" nektek, most komolyan én? :))) 5 perces mûvelet, ha a falvastagság engedi. Trottyosodtok... :))) Kemény vagyok, mint a vileda vagy mi... |
vkami | 112173 | 2016. november 29. 23:12 |
http://www.ebay.de/itm/M6-x-1-0mm-Gewinde-Reparatur-Kit-helicoil-25er-Set-/162128039766?hash=item25bf958f56:g:3lMAAOSweWVXfOOo
|
kawa550 | 112172 | 2016. november 29. 22:45 | Válasz erre: 112171 |
Ejnye kisfiam, ne legyél már ilyen kishitû! :)))))) https://www.louis.at/artikel/v-coil-nachfuellpack/10002570?list=113877950 https://www.louis.at/artikel/gewinde-reparatursatz-v-coil/10002560?list=113877950 De hát azért azt ugye tudjuk hogy ez nem úgy müxik hogy fogjuk oszt becsavarjuk, fúrás, vágás, betekerés, mindezt alulról felfelé, kézifúróval, hát nem bizti hogy nem járnál jobban ha betolnád valami mûhelybe ahol már csináltak ilyent 100x és van is mindenük hozzá. |
lendvai | 112171 | 2016. november 29. 22:31 |
Na, az olajszûrõház harmadik csavarjának a menete is megadta magát a 10Nm-nek, szerencsére volt már hosszabb csavar, így plusz 5mm menet megoldotta. De gyanítom ez hamarosan Helicoil lesz, nem pálya, hogy egyszer valaki megszaggatta aztán szépen sorban válik le a menet. Mondjuk a hosszabb csavarok most ép menetben vannak, akár még ki is bírhatja míg nálam van a gép, de ha valakinek van fölösleges M6-os Helicoilból 5db azt megvenném elõre. Boltban ilyen kis tételt nem igazán árulnak.
|
csanesz | 112170 | 2016. november 29. 22:18 | Válasz erre: 112166 |
Hááát emtom... A gyárinak darabja 180 000Ft. Minõségben bizti nagy az eltérés. Így is dög nehéz az eleje. Monyuk az komplett teleszkóp szerkezet. |
kawa550 | 112169 | 2016. november 29. 22:11 | Válasz erre: 112164 |
Hoppá hoppá! :)))))) Megjegyezve! És ha még rezeg is? :)))))
|
lendvai | 112168 | 2016. november 29. 22:09 | Válasz erre: 112161 |
Az a 30 ezres lánccsere nálam nem jött össze. A DID lánc önmagában volt 31 ezer, a hátsó lánckerék 6 ezer, az elsõ meg átszámítva 11 ezer. Az gyári, alátéttel, anyával. Így az 50 ezerhez közelebb van, de elõreláthatólag hosszú ideig bírja majd.
|
vadbagoly | 112167 | 2016. november 29. 21:43 |
Köszönöm a válaszokat! A hideg motorból hallható ketyegõ hang lett volna a következõ kérdésem, de így már arra is választ kaptam. :) |
sandryder | 112166 | 2016. november 29. 21:40 |
Hátha valaki keres teleszkópszárat a tdm 850-hez, ugyanis leakciózták. http://motoralkatresz.eu/aruhaz/kategoriak/teleszkop_alkatreszek/ |
furfarag | 112165 | 2016. november 29. 20:57 | Válasz erre: 112163 |
Akinek volt MZ je,az megszokta már a váltó fütyülést.Mondhatnám,fütyül rá:-)))
|
furfarag | 112164 | 2016. november 29. 20:53 | Válasz erre: 112153 |
Régi,veterános trükk.Edénybe víz,bele kivehetõ fogsor(klatyi):-)) tisztítására való tabletta. Karbi belehelyez egy éjszakára,másnap kivesz és örül. |
csanesz | 112163 | 2016. november 29. 19:21 | Válasz erre: 112160 |
Ha van ha nincs hangja a fokozatnak nincs jelentõsége. Neken 1 és 2 -ben volt és van hangja. Szétszedéskor a fogaskerekek olyan épek voltak mintha újak lennének. Ha síjnija kell, hát síjjon. |
Figo222 | 112160 | 2016. november 29. 18:08 | Válasz erre: 112143 |
Remek összefoglalás, mondjuk én sírást nem hallok az enyémnél, az alapjárati varrógép hang viszont mindnél van. Annyival egészíteném, ki, hogy a láncra érdemes ránézni, az is 40-50e Ft-s tétel ha cserélni kell. Illetve ha több éve Magyarországon van, akkor érdemes lekérdezni a mûszakikor feljegyzett km óra állást. Innen: https://www.nyilvantarto.hu/ugyseged/JarmuKerelemInditasa.xhtml Az enyém is olaszból van, tartottam tõle, de nem bántam meg. Remélem segítettem :) |
csanesz | 112159 | 2016. november 29. 14:20 |
csanesz | 112158 | 2016. november 29. 14:08 | Válasz erre: 112156 |
Motul egyedisége, hogy nem olajszagú hanem inkább mosószer illatához hasonlít. A színe már más dolog. Az 5100 mélyebb inkább barnás árnyalatú. De az illat ugyanaz. Ezért nem egyszerû hamisítani, mert ha a doboz nem gyanús az illata mindent elárul. Ha gyakran használod azt a típust, akkor a színe is gyanút kelthet. Ezért is maradtam a Motulnál, mert nem tudnak vele átverni. |
evdem | 112157 | 2016. november 29. 13:38 | Válasz erre: 112155 |
Nekem egy ALDI-s van (VVLacitol lestem el) fúvókákra, szemûvegre, szekrény ajtó gombokra tökéletes.
|