7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

Flenegen 124161 2019. április 22. 19:56   Válasz erre: 124149
Mi tegnap voltunk arra, egy 2.5 benzin automata Mazda6-ot kellett kiismernem és tesztelnem a hetvégén, de zárva volt..... Elmaradt az ideo első langallózás. Mindegy egy 280 le Stelvio és egy 2.2 diesel Wrangler még tesztre vár :)
    

Flenegen 124160 2019. április 22. 19:54   Válasz erre: 124159
Nézd meg milyet vettél. Van abból készte kevert ami 36-38 fok közé van keverve, persze minuszban, de van tömény is.
    

csanesz 124159 2019. április 22. 19:39   Válasz erre: 124156
A fagyállót kellene hígítani?
    

csanesz 124158 2019. április 22. 19:37   Válasz erre: 124152
Nem volt ráírva semmi.
Takarítás lesz az biztos!
Olyan fura volt, nem hittem volna, hogy vízkő.
20% -os alma cetet kap a kis mocsok. Benne hagyom egy napig. Talán meg is járatom helyben, hogy a bubi kijöjjön és hogy ne ülepedjen le.
    

kawa550 124157 2019. április 22. 19:33   Válasz erre: 124153
Amikor az tetszett nekem, akkor egy ilyen állt a lépcsőházban, ehhez képest nem volt az annyira ronda, meg a korabeli dt, mtx se nézett ki másképp.
    

kawa550 124156 2019. április 22. 19:30   Válasz erre: 124147
Tényleg rá kénne szánnod egy délutánt, töltsd fel sima étkezési ecettel, járasd meg vele kicsit, aztán leereszt, sima vízzel feltölt, megjárat, leereszt, aztán mehet bele a tiszta fagyálló.
    

lendvai 124155 2019. április 22. 19:28   Válasz erre: 124154
Bár neked olykor birkatürelmed van, amikor először mentünk Stotzing felé akkor se hagytál sűrűn faképnél, pedig emlékeim szerint akkor még eléggé fostam a vason. :-)
    

lendvai 124154 2019. április 22. 19:27   Válasz erre: 124151
Nem baj, előremegyünk a kanyargós részen, aztán az egyenesekben bevárjuk őket. :-))) Vagy kapnak némi előnyt előttünk. :-)))
    

lendvai 124153 2019. április 22. 19:25   Válasz erre: 124150
Neked az a félranda Ducati is tetszik, nem egyezik az ízlésünk, félve néztem meg milyen az a gxr, hát biztos kurva jó enduro, de hogy én egy lyukas vasat nem adnék ilyen ronda jószágért az biztos. :-)))))))
    

pandamaci 124152 2019. április 22. 19:09   Válasz erre: 124147
A barna trutymó az vízkő, amivel a hűtőd is tele lehet..(azt is mosd ki). Termosztát nyitásra 80fok kb jó, pontos értéket lasd service manualban Ventillátor patron viszont 80 foknál még nem fog bekapcsolni. (suzukié 105 fokra indul, ezét nem tudom, de biztosan 90felett lesz.Nincs ráírva?)
    

kawa550 124151 2019. április 22. 19:05   Válasz erre: 124149
Különben nem kizárt, hogy a jövőben ha erre jártok, máskor is igazodni kell ilyen gs meg xj leggyengébb láncszemekhez, mert a kicsi csak azt várja hogy elkészüljön a jogsija a vizsga után, a Krisznek meg nemsokára jön a forgalmi vizsgája, a rutin már megvolt.
    

kawa550 124150 2019. április 22. 19:02   Válasz erre: 124149
A kötömö utoljára suhanckoromban tudott olyan motort csinálni, ami tetszett nekem, konkrétan a gxr sorozat, ami ugyan olyan enduró volt mint akkoriban az összes többi, csak kék fehér. Ezeknél a mostani félbevágott szemű űrbogárfejes szaroknál csak a velük egy fedél alatt árusított vitpilen tud ocsmányabb lenni. Hogy mennyire jó motor, azt nem tom, de ha ilyen ocsmány, akkor nem is érdekel. :)))))))))
    

lendvai 124149 2019. április 22. 18:33  
Nem gondoltam volna, hogy a szombati gumis fiaskó után ma eljutunk Vigántpetendre. Tettük ezt annak ellenére, hogy Lillafüred felé terveztük az utat, de reggel már Gyöngyösnél borult eget jelentettek.
Mondhatni illusztris társaságunk volt, mert egy 173 pacis KTM 1290 Super Adventure R is volt a csapatban. Sajnos nem volt mód látni az erejét, mert a leggyengébb láncszemhez igazodtunk, ami egy Suzuki GS500F volt.
Mindenesetre töviről hegyire körbeszaglásztam, de nekem túlontúl funkcionális az egész tervezés és külső. Biztos van, akinek ez a legszebb motor, de bennem érzelmeket egyedül az oldalára akasztott Yoshimura dob váltott ki. :-))) Vezetve persze biztos jelentkeztek volna egyéb érzelmek, például az beszarás, mert állítólag hatodikban is elemeli az elejét. Azt meg a TDM ugye nem tudja. :-)))
    

lendvai 124148 2019. április 22. 18:28   Válasz erre: 124147
A hőgomba általában 90 fok fölött nyit vagy zár, ne feledd, hogy itt nyomás alatt van a folyadék, másképp forr. Nem találtam a szervizkönyvben, nekem 98 fok rémlik.
    

csanesz 124147 2019. április 22. 15:18  
Hali!

Megfőztem, megsütöttem, de csak a szelep volt hajlandó működni.
Nemtom hány foknál kell nyitnia a szelepnek – 70 vagy kicsivel afölött? -, de 80 fokon szépen kinyílt.
A hő gomba b@szott csinálni bármit is 80 fokon – gondolom itt már hűtenie kellene.
Gázlángon nyitott a mocsok, de az relatív.

A szelep addig csak egy kis furaton engedi át a vizet, amíg fel nem melegszik a víz 80 fokra.
Gondolom így hamarabb éri el az üzemi hőmérsékletet.

Az a trutyi az aluházban az valami hűtővíz kikristályosodásoságosság?
Vagy mi a rák az?

http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=538IMG_20190422_134413.jpg
http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=128IMG_20190422_142209.jpg
http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=308IMG_20190422_143545.jpg
http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=563IMG_20190422_143828.jpg
    

Itil900 124146 2019. április 22. 09:01   Válasz erre: 124137
Így jár az, aki nem motorozik , hanem alacsonyan repül.
Amúgy csak a csápok hosszúsága miatt kérdezem. Kinek mennyire kényelmes, mert én egy kicsit alacsonynak tartom mind az űrlpést, mind a kormányt. Valami tipp a cserén kívül? Már az is eszembe jutott, mint Lendvai kollegusznak, hogy átnyergelek olasz vasra. A Caponord mintha magasabb lenne...esetleg japán,de akkor Afrika Twin. Hasonló magasságú motort, anélkül,hogy szentségtörés lenne?
    

csanesz 124145 2019. április 21. 21:59   Válasz erre: 124144
Az utóbbi gondolatsorok igazak lehetnek. De ez is mulandó. Tegyük fel, elmegy a kedvük a motorosoknak arra gurulni, de csak egy darabig lesz így.

Nálunk Pesthidegkúton volt egy utca amiről úgy gondolták, hogy az legyen egyirányú. Hát az lett. De így kibactak az ott lakókkal, mert nagyot kellett kerülnie annak is aki abban az utcában lakott. Reggel meg a főútra kényszerítették az autósokat ez miatt és állhattak a dugóban. Hát kivágták a táblát az ott lakók. Megint odaraktak egy újabb táblát. Megint kivágták. Azóta nincs ott tábla.
    

kawa550 124144 2019. április 21. 18:27   Válasz erre: 124143
Ez az egész egy kicsit félre van értelmezve, köszönhetően a slendrián újságíróknak. Szó nincs arról, hogy bárkit érdekelne, kínai, taiwani, bivalybasznádi fékkarod van-e. Az zavarja őket, ha nincs hozzá tüv/abe tanusítvány, ami alapján le lehetne vizsgáztatni. És ugye az aliexpresses cuccok gyártói nem törik magukat az ilyen tanúsítvány megszerzéséért, ezért nincs a "kínai" cuccoknak ilyenjük, és ezért kötöttek bele ennél a mizériánál nem a zsaruk, hanem a velük razziázó nkh-s parasztok. És egyébként burkoltan, vagy elismerve, de a motorosok vegzálásának nem a biztonságunk miatti aggódás az oka szerintem, hanem az, hogy direkt basztatnak ott hüyeségekkel, ahova sok motoros jár, hogy elmenjen a kedvük az odajárkálástól, és örüljenek a panaszkodó környékbeliek, hogy nem hiába volt a sok bejelentgetés.
    

csanesz 124143 2019. április 21. 13:55   Válasz erre: 124142
Mizéria = kellemetlenség. :)))
Ma is tanultál valami újat! :)))))

Monyuk azt sosem értettem, hogy miért kell leírni a kínai cuccokat - vagy inkább keleti cuccokat? Mi van, ha koreai cuccot veszek vagy indiait? Akkor arra nem érvényes.... :)
"Kínában" is vannak gagyik és nagyon jó márkák, mit más országokban is. Csak Európában nem annyira ismert.

Végül is csak a kínaira vannak kibukva. A koreai vagy tajvani mehet. :)
    

lendvai 124142 2019. április 21. 10:40   Válasz erre: 124141
Mi...mi...miaza mizérija? :-)))
A karok nekem is csilivili kínai CNC cucc, de hibátlanul teszi a dolgát. Rendőr azt se tudta soha mi miért van rajta. :-))) Az utólagos dobozokat és konzolokat illetően megkérdeztem a Givit, aszonták nem kell beszarni, hogy nincs külön EU-s certifikácija hozzá mert a Givinek magának van, így az legalizálja az összes cuccát Európában. De se rendőrt, se vizsgabiztost nem érdekelt soha. A legnagyobb probléma mindig az, hogy a 900-ason lehetetlen helyen van az alvázszám és mindig nyögve, szuszogva tudják csak lefényképezni, általában két részletben. :-)))
A full titánium Leo Vince dobokkal meg levizsgáztattam, mert van utcai homologizációs papírom a cuccról. :-)))
    

csanesz 124141 2019. április 21. 10:26   Válasz erre: 124134
Én 185 és csökken, mint az egóm.

Amúgy ez a kínai fékkar meg plexi mizéria miatt remélem senki sem parázik.

Engem tavaly állított meg rendőr kifejezetten a motorosokat figyelték. Belecsúsztam. A karácsonyfára rá sem néztek. Csak a jogsiba kötött bele, de kiderült hogy elnézte.
Szal az egésznek nem volt semmi értelme. :)))))
    

lendvai 124140 2019. április 21. 10:05   Válasz erre: 124138
Az jó, én mindig viszem magammal a kettes létrámat, sose lehet tudni mikor van rá szükség. :-) Megnyugtató, hogy az 6m-nél rövidebb. :-)
    

cizi 124139 2019. április 21. 09:40   Válasz erre: 124138
Jó, hogy mondod. Eddig nem mertem magam mögé akasztani a Parafoil sárkányomat!:)
    

kawa550 124138 2019. április 21. 08:39   Válasz erre: 124134
Nyugi, nem kell beszarni. A múltkor a gyerek rutinpályás oktatásán hallottam, hogy nincs külön korlátozás motorokra a szállítható dolog magasságát illetőleg, ugyan az vonatkozik a motorra is mint az autóra, tehát viheted a 6m-es petrence rudat állítva is. :)))))))
    

cizi 124137 2019. április 21. 05:45   Válasz erre: 124134
Én csak 175cm vagyok, de Dunavecsénél majdnem lekapott a VÉDA kapu!:)
    

cizi 124136 2019. április 21. 05:38   Válasz erre: 124134
Miért? Fenn akadtál valamelyik magasságkorlátozón?:)
    

Itil900 124134 2019. április 20. 22:07  
Ki milyen testmagassággal vezeti a Tádéját???
    

Robi70 124133 2019. április 20. 19:48   Válasz erre: 124130
Gyula értesülései (természetesen) helyesek. Holnap 12kor a vigándpetendi langallósnál találkozunk 1 ismerőssel.
    

night-rider 124132 2019. április 20. 08:10  
Nyeregbe
    

kawa550 124131 2019. április 19. 22:40   Válasz erre: 124130
Kémeim szerint vasárnap langallóznak. :)))))
    

Kucsi 124130 2019. április 19. 21:24  
Egyébként valaki vasárnap valamerre? Robi?????
    

night-rider 124129 2019. április 19. 10:07  
Menjetek motorozni!
    

yamaszaki 124128 2019. április 18. 17:44   Válasz erre: 124123
Kucsi küldtem üzit!!!
    

Levi990 124127 2019. április 17. 19:39   Válasz erre: 124120
Nem érint ilyen probléma, rendes motoros nem a pályán megy horvátba :)
    

cizi 124126 2019. április 17. 19:24   Válasz erre: 124123
Szerintem megoldjuk. Egyeztessünk és átküldöd a révészekkel... közben pedig integetünk egymásnak a partrôl!:)
    

cizi 124125 2019. április 17. 19:21   Válasz erre: 124124
Igen, már csak egyet! Holnaptól szombatig ott leszünk!:)
    

Fido71 124124 2019. április 17. 17:48   Válasz erre: 124123
Kiskunmajsán?
Már nem sokat kell aludni...
    

Kucsi 124123 2019. április 17. 12:42   Válasz erre: 124118
Tiéd Imi. Csak azt nem tudom, hogyan jut el hozzád, de megoldjuk valahogy.
    

kawa550 124122 2019. április 17. 09:47  
Hoppá.
    

kawa550 124121 2019. április 17. 08:53   Válasz erre: 124120
Hű, ez nagy baj, akkor ezentúl a Letenye-Karlovac szakaszon nem mehetek 160-nál gyorsabban, mert a fizetőkapus megállásokkal együtt kb ez hozza ki a 2 pont közt a 120-130-as átlagsebességet. Mondjuk mivel 150 felett már rendesen fúj a szél, ezért tartósan nem is szoktam annál gyorsabban menni. Mi is itt a probléma? Majd ha a8-as útra tesznek ilyesmit, na, akkor leszünk szarban! :)))))))
    

Itil900 124120 2019. április 16. 22:12  
Ki megy Horvátországba? Készüljön!:
https://www.napi.hu/nemzetkozi_gazdasag/horvatorszag-kozlekedes-autopalya-sebessegmeres.682529.html/amp
    

banyaipisti 124119 2019. április 16. 21:24   Válasz erre: 124114
Köszönöm Uraim! Így már könnyebb lesz :)
    

yamaszaki 124118 2019. április 16. 21:21   Válasz erre: 124112
Ferencem én jelentkeznék rá. Sőt ,már a télen is jól jött volna!
    

kawa550 124117 2019. április 16. 21:10   Válasz erre: 124115
Nem ugyanaz, más a telószár mérete 3vd 4tx-nél.
    

lendvai 124116 2019. április 16. 20:49   Válasz erre: 124114
Na má' megint utánad kullogok. :-)))
    

lendvai 124115 2019. április 16. 20:49   Válasz erre: 124113
Igaz ez 4TX de lehet, hogy a 3VD-é is ugyanez. a 4 és 11 számú darabok. A 900-asban is 2db van száranként. A Yamahánál pont olyat kapsz, ami oda való és belepasszol a helyére is.
    

kawa550 124114 2019. április 16. 20:49   Válasz erre: 124113
Bármelyik yamaha szervizben, 16 eur/db, ennél a boltban kapott esetleges utángyártott sem olcsóbb.
3VD231350000 METAL, SLIDE 2
3VD231250100 METAL, SLIDE 1
    

banyaipisti 124113 2019. április 16. 20:06  
Sziasztok!
3VD teleszkópjával kapcsolatban kérnék segítséget! Mindkét szárban a csúszóperselyek szinte teljesen elkoptak. Boltban sajnos csak egyfélét találtam. Nem én javítom a motort, ezért csak a szerelő által elmondottak után próbálok előrébb jutni. Állítólag mindkét szárban van egy-egy 20 mm magas és egy 12 mm magas csúszópersely. Boltban csak a 20 mm-est találtam meg. A másik mi lehet, ha nem csúszópersely? Illetve tud nekem valaki segíteni, hogy hol találok ilyet?
    

Kucsi 124112 2019. április 16. 15:08  
Nem robogózik valaki sokat még télen is?
Van egy bebugyoláló cuccom, mint a futároknak szokott lenni. Még a robogóval kaptam, de az már nincs, meg amúgy sem használtuk soha.Tehát ha kell valakinek, akkor viheti ingyé. Majd csinálok képet róla.
    

lendvai 124111 2019. április 15. 16:15  
És mindenkinek köszönöm a jókívánságokat. :-)
    

lendvai 124110 2019. április 15. 16:14   Válasz erre: 124108
Kedves Tímea, utólag is köszönöm a jókívánságokat. :-)
    

Itil900 124109 2019. április 15. 13:55  
Visszamenőleg is boldog Tibit, meg Gyulát!
    

Utalatos 124108 2019. április 15. 07:08   Válasz erre: 124107
Talán a Tibor napi duhajkodás lazított a figyelmeden:-) Tegnap túl későn jelentkeztél be, hogy felköszönthesselek, ezért utólagosan is napfényes, motorozható, örökké barkácsoló, gondtalan Névnapot kívánok! Több Tibort pedig nem is ismerek innen, ezért most ők kimaradnak ebből a körből:-)))
    

lendvai 124107 2019. április 14. 22:06   Válasz erre: 124104
Mi a bré volt ez? Trollkodott a telefonom, ki van kapcsolva a prediktív szövegbevitel. :-)
    

csanesz 124106 2019. április 14. 22:03   Válasz erre: 124104
Nagypapásan mentem. Talán tiltakozása volt a sebességtelenkedéskedésemnek. :))))
    

kawa550 124105 2019. április 14. 21:17   Válasz erre: 124104
Mi van Tibike, tudat alatt látensen te is szeretnél már pár állatkát, vagy mi volt ez az állatoskodás? Ne próbáld a teló T9-re fogni! :))))))))))
    

lendvai 124104 2019. április 14. 20:56   Válasz erre: 124102
Ebben az időben kinyomta a hűtőfolyadékot? Sokat állatállomány dugóban, vagy tiltásig forgatva mentél vele haza? :-)
    

Itil900 124103 2019. április 14. 20:33  
Ez ma finom volt
    

csanesz 124102 2019. április 14. 19:10  
Ma megviccelt a vas.
Lánc lánckerekek cserélve. Láncból a 150 lovasat kapta.
Szerelőtől hazajöttem kapu előtt motor üresbe, járó motor, oldaltámasz, motorról leszáll.
Kapu kinyit, motorhoz visszamegy, motor hűtővizet pisil. ...bbbazeg.
Üa tartály és légszűrő leszed. Hőgomba rövidre zár venti elindul. Kössssz....
Hőgomba csere lesz.
De öröm az ürömben, hogy most jött ki rajta és nem valahol a világvégén. Menet közben nincs gond csak, ha állni kell járó motorral.
    

lendvai 124101 2019. április 13. 18:27   Válasz erre: 124098
Sólyom? Azt hittem az egy fahal. :-)))))))
    

lendvai 124100 2019. április 13. 18:26  
Tibike ma teleszpók olajat cserélt. :-) Természetesen a móka és kacagás ma sem maradhatott el. Kimostam a csöveket, aztán az oldószer maradékát kifújtam sűrített levegővel, belecsöpögtetve egy nyitott edénybe, amiben a régi olaj szürkéllett. Már el is felejtettem milyen penetráns szaga tud lenni használtan.
Az alsó cső rendben is volt, van ott ugye egy tengelyfurat is, ami egyfajta hangtompítóként csillapította a kis furaton kiáramló levegőt. A felső csőnél viszont nincs ilyen, ott csak az alsó kisebb furat van, amin ugye többszörös sebességgel áramlott ki a levegő, bele az olajos edénybe. Ennek köszönhetően körülbelül térdmagasságig terítettem be a ház falát olajjal, meg a beton aljzatra is jutott belőle olyan negyed négyzetméterecskén szétfröcskölve. :-)
Aztán elkezdtem bepüfölni a szimmeringet, de makacskodott. Eszembe is jutott, hogy előbb a csúszógyűrűt kell bepüfölni a fészkébe, mert arra ül egy alátét és arra ül a szimmering, csak úgy tudom a biztosítógyűrűt a horonyba passzintani. :-)
Végül felkerült a kerék is, csak az volt gyanús, hogy az ABS szenzor nem ért el a furatáig. Néztem a kábelt, az nem tudott csúszkálni a bilincsek alatt. Aztán megnéztem a fedőlapot, ami a kerék oldalán van. Azon van egy horony, a villaszáron meg van egy pucuka. Hát persze, hogy a pucuka a horony mellett volt, nem benne, ezért el volt fordulva a fedőlap és ezért nem ért el a szenzor a furatáig. Akkor tengelybiztosító kicsavar, tengely kicsavar, motor elejét megemelve kereket leeresztve pucukát a horonyba vezetve végül minden a helyére került. :-)
Nem lennék jó autószerelő, felkopna az állam, mert rengeteget tudok szöszmötölni a gépekkel, folyton tutujgatva, tisztítgatva szerelem, na meg időnként elfeledkezem erről-arról és kétszer kell megcsinálni ugyanazt.
Így most eladás előtt pár hónappal kapott új olajat is és gyári Yamaha szimmeringet, porvédőt, alsó réz alátétet és felső O-gyűrűt. Többet már nem szeretnék rá költeni, egy olajcsere még benne lesz, esetleg egy hátsó gumi csere, aztán könnyes búcsút veszünk. :-) Hacsak nem jut eszébe még meglepetést okozni valamivel. :-)
    

kawa550 124098 2019. április 13. 18:22   Válasz erre: 124096
Baccki, már a Sólyom van leghátul?
    

dinnyemag 124097 2019. április 13. 16:24  
...
    

dinnyemag 124096 2019. április 13. 16:24   Válasz erre: 124095
Nem volt az rossz döntés, az akkori minőség a mostanihoz képest nevetségesen gyenge. Ha most veszel egy másikat, érezni fogod miről beszélek.
    

lendvai 124095 2019. április 13. 08:16   Válasz erre: 124094
Én meg eladtam az 1996-ban vásárolt csigás Kassai-íjamat. Rossz döntés volt.
    

Fido71 124094 2019. április 13. 07:56   Válasz erre: 124092
Nem vagyok az, de mióta Kilós-bácsi elvitt minket a Kassaihoz érdekel a téma. Nem csak az íjászat, az egész életfelfogása, gondolkodásmódja.
    

Itil900 124093 2019. április 12. 22:24   Válasz erre: 124092
Még egy indok, amiért össze kéne gurulni!
    

kawa550 124092 2019. április 12. 21:27   Válasz erre: 124091
Ha Fido is az, akkor minimum 3, Dinnye már valami városi bajnokságot is nyert a náciknál. :))))))
    

Itil900 124091 2019. április 12. 20:42   Válasz erre: 124090
Hány ijjász van még a csoportban???
    

Fido71 124090 2019. április 12. 14:37   Válasz erre: 124089
Az számszeríjász bemutató és az íjászverseny érdekelt volna, de ebben az időben nem hiszem, hogy elmegyünk. Ketten leszünk a fiammal. Itthon maradunk. Azt is élvezni fogom.
Betti Pesten iskolában, a nagylány meg Veszprémben iskolai programon lesz és a mamánál alszik.
    

night-rider 124089 2019. április 12. 11:26   Válasz erre: 124088
Tomi mész palotára az olasz napokra ?
    

Fido71 124088 2019. április 12. 10:49  
Az biztosan nem a sörtől van, mert én egyáltalán nem iszom. Alkoholt is tavaly nyaraláskor ittam utoljára.
Aztánmegmégiscsak....
    

kawa550 124087 2019. április 12. 10:17   Válasz erre: 124086
A főnikém megengedheti magának hogy meló közben is sörözgessen, merthát mégiscsak ő a főni. Tegnap kérdi tőle a pincér a szokott időben, hogy hozza-e a pohárkáját. Aszongya a kisköcsög, hogy nem, kevesebbb sört kell innia, mert lassan olyan nehéz lesz mint a Gyula.:)))))))
Bár szerintem nem a kis szerény 107 kilómmal van a baja, hanem azzal hogy a vállamig se ér a kis buzi. :)))))))))))))
    

Fido71 124086 2019. április 12. 07:56   Válasz erre: 124085
Mi is mindig 3 személlyel motorozunk. Miattam... :(
    

csanesz 124085 2019. április 12. 00:21   Válasz erre: 124084
Együtt vagytok 140kg?
Tessék több főzeléket enni!!! :))))

Én egymagam vagyok 120 körül...
Ebből 60kg csont, 60kg belek meg sz@r.
Izom nincs.
    

lendvai 124084 2019. április 11. 08:52   Válasz erre: 124083
Ez bizony így van, én ritkán méricskélem, alapból 4-4,5 között van, de 2 személlyel, 3 dobozzal, óra szerint 150 körüli tempónál a szokásos 400km helyett kb 300km alatt fut tartalékra a tank.
Mi ketten együtt kb 140 kilót nyomunk, de a három doboz telepakolva mindenféle női kacattal 30kg fölött lehet. :-)))))
    

Fido71 124083 2019. április 10. 18:03   Válasz erre: 124077
160 felett már simán számolhatsz 6-7 literrel. Egyszer mentem pályán eddig tartósabban /kb.500 km/, nekem ennyit evett ott.
    

Itil900 124082 2019. április 10. 13:30   Válasz erre: 124080
Ahhoz speciel hozzá nem lett nyúlva. Szóval itt lehet a kutya sírja...!
    

lendvai 124081 2019. április 10. 11:26   Válasz erre: 124079
A Givi gyárt típusspecifikus hátsó doboztartó rendszert. Ha nem akarod szétfurkálni a hátsó konzolt, akkor a doboztartó platni mellé vehetsz egy tartókart, amit a hátsó váznyúlványhoz, illetve a hátsó konzol egyik csavarjához lehet rögzíteni. A Givi honlapján megtalálod a cikkszámokat. Hogy ez mennyire kompatibilis a Yamaha oldaldoboz tartó konzoljával azt nem tudom, én oda is Givit tettem, azok szépen megférnek egymástól.
    

lendvai 124080 2019. április 10. 11:23   Válasz erre: 124077
Rendbeszedted már a beragadt hidegindító "patront"?
    

Peter73 124079 2019. április 10. 09:23  
Sziasztok,

Gyári oldaldobozos TDM900-hoz, milyen hátsó GIVI doboztartó platni szükséges?
A gyári hátsó konzolhoz van rögzítve az oldaldoboz tartó is. A gyárit nem szeretném
szétfurkálni! Az oldalsó dobozokra csak hosszabb utak esetén van szükségem. Napi mászkálásra jobb lenne egy hátsó doboz.
Köszönettel : Péter73
    

cizi 124078 2019. április 10. 07:20   Válasz erre: 124077
Egyre kevesebb 900-as tulajt találsz itt!
Nekem még az van, de simán eladnám a kis mocskot,:ha ilyen tüneteket produkálna!:)
    

Itil900 124077 2019. április 9. 22:00  
Tdm 900- asok! Nálatok is nagyságrendekkel többet eszik 145km/h fölött, mint alatta? Meglátogattam ezt a Petya fiút Szögeden, odafelé- tekintettel a hüsire- 110-120 körül mentem. Vissza már sürgős volt, rááltam a 145-150- re. Oda röhögve maradt a tankban, visszaérve szinte kiszáradt.
    

cizi 124076 2019. április 9. 18:59   Válasz erre: 124074
Változott. 70/516-4700
    

csanesz 124075 2019. április 9. 18:37   Válasz erre: 124070
Cizi!

Bizony! :)
    

jobbkormanyos 124074 2019. április 9. 18:22   Válasz erre: 124073
Jó, megvéve !
520 a telefonszámod vége ?
    

cizi 124073 2019. április 9. 16:00   Válasz erre: 124072
A Jófogáson 12-ért hirdetem. 8-ért jó?
    

jobbkormanyos 124072 2019. április 9. 13:38   Válasz erre: 124055
Cizi ! A csősatut mennyiért adod !
    

jobbkormanyos 124071 2019. április 9. 13:35  
Bővült a találkozón résztvevők névsora !
Aki nem kér étkezést, legyen szíves írja oda, hogy nem kér ! Kösz !!
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1qxJirH2QsVgNXgoH51Ih_AxamDFabAcT1mxEL22Zj_k/edit#gid=0
    

cizi 124070 2019. április 8. 22:05   Válasz erre: 124066
Akkor ahhoz a satuhoz nagyon jó áron jutottál hozzá. Én most vettem egy bontatlan dobozos 1998-ban gyártott köszörűt.
    

csanesz 124069 2019. április 8. 21:30   Válasz erre: 124042
Kawa!

Igen, azt a Notét nem akarta érthetőre fordítani a gúgli. Így már érthető.
Mert "Ügyfélszolgálatunk hozzáállása barátságos és beteg".

A motor egyenesbe állítását megtudom oldani.

Kössszönöm! :)
    

cizi 124068 2019. április 8. 21:27   Válasz erre: 124067
"pedálos"
    

cizi 124067 2019. április 8. 21:26   Válasz erre: 124066
Nézem a hirdetéseket és tényleg drágák a régi jó minőségű szerszámok. De azt se bánnám, ha lenne 8-10 db újszerű oedálos Moszkvicsom!
    

csanesz 124066 2019. április 8. 21:20   Válasz erre: 124055
Cizi!
Ha ezeket lefested szépen kiglancolod kb. 100 000 -ért el tudod adni.
Baromi drágák a régi satuk.
És a régi asztalos vagy állványos fúrógépek is! Én egy rendberakott 150 -es satut 20 000 -ért vettem pár éve.
    

cizi 124065 2019. április 8. 21:16   Válasz erre: 124062
Érdekes egy darab az a hangfal. Ilyen még nem volt nálam. Kis méretű, de nagyon szépen szól.
    

cizi 124064 2019. április 8. 21:10   Válasz erre: 124063
150-es öntvény MAagyar satu 42 kg a súlya.Újszerű állapitban van. A Jófogáson 35-ért hirdetem.
    

lendvai 124063 2019. április 8. 20:53   Válasz erre: 124055
Azt a szép bordó satut ott hátul mennyiért árulod?
    

lendvai 124062 2019. április 8. 20:52   Válasz erre: 124057
Hú, arra a szögletes membránosra emlékszem még kamaszkoromból. :-)
    

cizi 124061 2019. április 8. 20:26   Válasz erre: 124060
A bal szélsőre gondolsz? Az egy Philips FB 330-as.
    

kawa550 124060 2019. április 8. 20:22   Válasz erre: 124057
Bal szélső az micsoda?
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22125
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők