Flenegen | 124161 | 2019. április 22. 19:56 | Válasz erre: 124149 |
Mi tegnap voltunk arra, egy 2.5 benzin automata Mazda6-ot kellett kiismernem és tesztelnem a hetvégén, de zárva volt..... Elmaradt az ideo első langallózás. Mindegy egy 280 le Stelvio és egy 2.2 diesel Wrangler még tesztre vár :)
|
Flenegen | 124160 | 2019. április 22. 19:54 | Válasz erre: 124159 |
Nézd meg milyet vettél. Van abból készte kevert ami 36-38 fok közé van keverve, persze minuszban, de van tömény is.
|
csanesz | 124158 | 2019. április 22. 19:37 | Válasz erre: 124152 |
Nem volt ráírva semmi. Takarítás lesz az biztos! Olyan fura volt, nem hittem volna, hogy vízkő. 20% -os alma cetet kap a kis mocsok. Benne hagyom egy napig. Talán meg is járatom helyben, hogy a bubi kijöjjön és hogy ne ülepedjen le. |
kawa550 | 124157 | 2019. április 22. 19:33 | Válasz erre: 124153 |
Amikor az tetszett nekem, akkor egy ilyen állt a lépcsőházban, ehhez képest nem volt az annyira ronda, meg a korabeli dt, mtx se nézett ki másképp.
![]() |
kawa550 | 124156 | 2019. április 22. 19:30 | Válasz erre: 124147 |
Tényleg rá kénne szánnod egy délutánt, töltsd fel sima étkezési ecettel, járasd meg vele kicsit, aztán leereszt, sima vízzel feltölt, megjárat, leereszt, aztán mehet bele a tiszta fagyálló.
|
lendvai | 124155 | 2019. április 22. 19:28 | Válasz erre: 124154 |
Bár neked olykor birkatürelmed van, amikor először mentünk Stotzing felé akkor se hagytál sűrűn faképnél, pedig emlékeim szerint akkor még eléggé fostam a vason. :-)
|
lendvai | 124154 | 2019. április 22. 19:27 | Válasz erre: 124151 |
Nem baj, előremegyünk a kanyargós részen, aztán az egyenesekben bevárjuk őket. :-))) Vagy kapnak némi előnyt előttünk. :-)))
|
lendvai | 124153 | 2019. április 22. 19:25 | Válasz erre: 124150 |
Neked az a félranda Ducati is tetszik, nem egyezik az ízlésünk, félve néztem meg milyen az a gxr, hát biztos kurva jó enduro, de hogy én egy lyukas vasat nem adnék ilyen ronda jószágért az biztos. :-)))))))
|
pandamaci | 124152 | 2019. április 22. 19:09 | Válasz erre: 124147 |
A barna trutymó az vízkő, amivel a hűtőd is tele lehet..(azt is mosd ki). Termosztát nyitásra 80fok kb jó, pontos értéket lasd service manualban Ventillátor patron viszont 80 foknál még nem fog bekapcsolni. (suzukié 105 fokra indul, ezét nem tudom, de biztosan 90felett lesz.Nincs ráírva?)
|
kawa550 | 124151 | 2019. április 22. 19:05 | Válasz erre: 124149 |
Különben nem kizárt, hogy a jövőben ha erre jártok, máskor is igazodni kell ilyen gs meg xj leggyengébb láncszemekhez, mert a kicsi csak azt várja hogy elkészüljön a jogsija a vizsga után, a Krisznek meg nemsokára jön a forgalmi vizsgája, a rutin már megvolt.
|
kawa550 | 124150 | 2019. április 22. 19:02 | Válasz erre: 124149 |
A kötömö utoljára suhanckoromban tudott olyan motort csinálni, ami tetszett nekem, konkrétan a gxr sorozat, ami ugyan olyan enduró volt mint akkoriban az összes többi, csak kék fehér. Ezeknél a mostani félbevágott szemű űrbogárfejes szaroknál csak a velük egy fedél alatt árusított vitpilen tud ocsmányabb lenni. Hogy mennyire jó motor, azt nem tom, de ha ilyen ocsmány, akkor nem is érdekel. :)))))))))
|
lendvai | 124149 | 2019. április 22. 18:33 |
Nem gondoltam volna, hogy a szombati gumis fiaskó után ma eljutunk Vigántpetendre. Tettük ezt annak ellenére, hogy Lillafüred felé terveztük az utat, de reggel már Gyöngyösnél borult eget jelentettek. Mondhatni illusztris társaságunk volt, mert egy 173 pacis KTM 1290 Super Adventure R is volt a csapatban. Sajnos nem volt mód látni az erejét, mert a leggyengébb láncszemhez igazodtunk, ami egy Suzuki GS500F volt. Mindenesetre töviről hegyire körbeszaglásztam, de nekem túlontúl funkcionális az egész tervezés és külső. Biztos van, akinek ez a legszebb motor, de bennem érzelmeket egyedül az oldalára akasztott Yoshimura dob váltott ki. :-))) Vezetve persze biztos jelentkeztek volna egyéb érzelmek, például az beszarás, mert állítólag hatodikban is elemeli az elejét. Azt meg a TDM ugye nem tudja. :-))) |
lendvai | 124148 | 2019. április 22. 18:28 | Válasz erre: 124147 |
A hőgomba általában 90 fok fölött nyit vagy zár, ne feledd, hogy itt nyomás alatt van a folyadék, másképp forr. Nem találtam a szervizkönyvben, nekem 98 fok rémlik.
|
csanesz | 124147 | 2019. április 22. 15:18 |
Hali! Megfőztem, megsütöttem, de csak a szelep volt hajlandó működni. Nemtom hány foknál kell nyitnia a szelepnek – 70 vagy kicsivel afölött? -, de 80 fokon szépen kinyílt. A hő gomba b@szott csinálni bármit is 80 fokon – gondolom itt már hűtenie kellene. Gázlángon nyitott a mocsok, de az relatív. A szelep addig csak egy kis furaton engedi át a vizet, amíg fel nem melegszik a víz 80 fokra. Gondolom így hamarabb éri el az üzemi hőmérsékletet. Az a trutyi az aluházban az valami hűtővíz kikristályosodásoságosság? Vagy mi a rák az? http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=538IMG_20190422_134413.jpg http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=128IMG_20190422_142209.jpg http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=308IMG_20190422_143545.jpg http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=563IMG_20190422_143828.jpg |
Itil900 | 124146 | 2019. április 22. 09:01 | Válasz erre: 124137 |
Így jár az, aki nem motorozik , hanem alacsonyan repül. Amúgy csak a csápok hosszúsága miatt kérdezem. Kinek mennyire kényelmes, mert én egy kicsit alacsonynak tartom mind az űrlpést, mind a kormányt. Valami tipp a cserén kívül? Már az is eszembe jutott, mint Lendvai kollegusznak, hogy átnyergelek olasz vasra. A Caponord mintha magasabb lenne...esetleg japán,de akkor Afrika Twin. Hasonló magasságú motort, anélkül,hogy szentségtörés lenne? |
csanesz | 124145 | 2019. április 21. 21:59 | Válasz erre: 124144 |
Az utóbbi gondolatsorok igazak lehetnek. De ez is mulandó. Tegyük fel, elmegy a kedvük a motorosoknak arra gurulni, de csak egy darabig lesz így. Nálunk Pesthidegkúton volt egy utca amiről úgy gondolták, hogy az legyen egyirányú. Hát az lett. De így kibactak az ott lakókkal, mert nagyot kellett kerülnie annak is aki abban az utcában lakott. Reggel meg a főútra kényszerítették az autósokat ez miatt és állhattak a dugóban. Hát kivágták a táblát az ott lakók. Megint odaraktak egy újabb táblát. Megint kivágták. Azóta nincs ott tábla. |
kawa550 | 124144 | 2019. április 21. 18:27 | Válasz erre: 124143 |
Ez az egész egy kicsit félre van értelmezve, köszönhetően a slendrián újságíróknak. Szó nincs arról, hogy bárkit érdekelne, kínai, taiwani, bivalybasznádi fékkarod van-e. Az zavarja őket, ha nincs hozzá tüv/abe tanusítvány, ami alapján le lehetne vizsgáztatni. És ugye az aliexpresses cuccok gyártói nem törik magukat az ilyen tanúsítvány megszerzéséért, ezért nincs a "kínai" cuccoknak ilyenjük, és ezért kötöttek bele ennél a mizériánál nem a zsaruk, hanem a velük razziázó nkh-s parasztok. És egyébként burkoltan, vagy elismerve, de a motorosok vegzálásának nem a biztonságunk miatti aggódás az oka szerintem, hanem az, hogy direkt basztatnak ott hüyeségekkel, ahova sok motoros jár, hogy elmenjen a kedvük az odajárkálástól, és örüljenek a panaszkodó környékbeliek, hogy nem hiába volt a sok bejelentgetés.
|
csanesz | 124143 | 2019. április 21. 13:55 | Válasz erre: 124142 |
Mizéria = kellemetlenség. :))) Ma is tanultál valami újat! :))))) Monyuk azt sosem értettem, hogy miért kell leírni a kínai cuccokat - vagy inkább keleti cuccokat? Mi van, ha koreai cuccot veszek vagy indiait? Akkor arra nem érvényes.... :) "Kínában" is vannak gagyik és nagyon jó márkák, mit más országokban is. Csak Európában nem annyira ismert. Végül is csak a kínaira vannak kibukva. A koreai vagy tajvani mehet. :) |
lendvai | 124142 | 2019. április 21. 10:40 | Válasz erre: 124141 |
Mi...mi...miaza mizérija? :-))) A karok nekem is csilivili kínai CNC cucc, de hibátlanul teszi a dolgát. Rendőr azt se tudta soha mi miért van rajta. :-))) Az utólagos dobozokat és konzolokat illetően megkérdeztem a Givit, aszonták nem kell beszarni, hogy nincs külön EU-s certifikácija hozzá mert a Givinek magának van, így az legalizálja az összes cuccát Európában. De se rendőrt, se vizsgabiztost nem érdekelt soha. A legnagyobb probléma mindig az, hogy a 900-ason lehetetlen helyen van az alvázszám és mindig nyögve, szuszogva tudják csak lefényképezni, általában két részletben. :-))) A full titánium Leo Vince dobokkal meg levizsgáztattam, mert van utcai homologizációs papírom a cuccról. :-))) |
csanesz | 124141 | 2019. április 21. 10:26 | Válasz erre: 124134 |
Én 185 és csökken, mint az egóm. Amúgy ez a kínai fékkar meg plexi mizéria miatt remélem senki sem parázik. Engem tavaly állított meg rendőr kifejezetten a motorosokat figyelték. Belecsúsztam. A karácsonyfára rá sem néztek. Csak a jogsiba kötött bele, de kiderült hogy elnézte. Szal az egésznek nem volt semmi értelme. :))))) |
lendvai | 124140 | 2019. április 21. 10:05 | Válasz erre: 124138 |
Az jó, én mindig viszem magammal a kettes létrámat, sose lehet tudni mikor van rá szükség. :-) Megnyugtató, hogy az 6m-nél rövidebb. :-)
|
cizi | 124139 | 2019. április 21. 09:40 | Válasz erre: 124138 |
Jó, hogy mondod. Eddig nem mertem magam mögé akasztani a Parafoil sárkányomat!:)
|
kawa550 | 124138 | 2019. április 21. 08:39 | Válasz erre: 124134 |
Nyugi, nem kell beszarni. A múltkor a gyerek rutinpályás oktatásán hallottam, hogy nincs külön korlátozás motorokra a szállítható dolog magasságát illetőleg, ugyan az vonatkozik a motorra is mint az autóra, tehát viheted a 6m-es petrence rudat állítva is. :)))))))
|
cizi | 124137 | 2019. április 21. 05:45 | Válasz erre: 124134 |
Én csak 175cm vagyok, de Dunavecsénél majdnem lekapott a VÉDA kapu!:)
|
cizi | 124136 | 2019. április 21. 05:38 | Válasz erre: 124134 |
Miért? Fenn akadtál valamelyik magasságkorlátozón?:)
|
Robi70 | 124133 | 2019. április 20. 19:48 | Válasz erre: 124130 |
Gyula értesülései (természetesen) helyesek. Holnap 12kor a vigándpetendi langallósnál találkozunk 1 ismerőssel.
|
kawa550 | 124131 | 2019. április 19. 22:40 | Válasz erre: 124130 |
Kémeim szerint vasárnap langallóznak. :)))))
|
Levi990 | 124127 | 2019. április 17. 19:39 | Válasz erre: 124120 |
Nem érint ilyen probléma, rendes motoros nem a pályán megy horvátba :)
|
cizi | 124126 | 2019. április 17. 19:24 | Válasz erre: 124123 |
Szerintem megoldjuk. Egyeztessünk és átküldöd a révészekkel... közben pedig integetünk egymásnak a partrôl!:)
|
cizi | 124125 | 2019. április 17. 19:21 | Válasz erre: 124124 |
Igen, már csak egyet! Holnaptól szombatig ott leszünk!:)
|
Kucsi | 124123 | 2019. április 17. 12:42 | Válasz erre: 124118 |
Tiéd Imi. Csak azt nem tudom, hogyan jut el hozzád, de megoldjuk valahogy.
|
kawa550 | 124121 | 2019. április 17. 08:53 | Válasz erre: 124120 |
Hű, ez nagy baj, akkor ezentúl a Letenye-Karlovac szakaszon nem mehetek 160-nál gyorsabban, mert a fizetőkapus megállásokkal együtt kb ez hozza ki a 2 pont közt a 120-130-as átlagsebességet. Mondjuk mivel 150 felett már rendesen fúj a szél, ezért tartósan nem is szoktam annál gyorsabban menni. Mi is itt a probléma? Majd ha a8-as útra tesznek ilyesmit, na, akkor leszünk szarban! :)))))))
|
Itil900 | 124120 | 2019. április 16. 22:12 |
Ki megy Horvátországba? Készüljön!: https://www.napi.hu/nemzetkozi_gazdasag/horvatorszag-kozlekedes-autopalya-sebessegmeres.682529.html/amp |
banyaipisti | 124119 | 2019. április 16. 21:24 | Válasz erre: 124114 |
Köszönöm Uraim! Így már könnyebb lesz :)
|
yamaszaki | 124118 | 2019. április 16. 21:21 | Válasz erre: 124112 |
Ferencem én jelentkeznék rá. Sőt ,már a télen is jól jött volna!
|
kawa550 | 124117 | 2019. április 16. 21:10 | Válasz erre: 124115 |
Nem ugyanaz, más a telószár mérete 3vd 4tx-nél.
|
lendvai | 124115 | 2019. április 16. 20:49 | Válasz erre: 124113 |
Igaz ez 4TX de lehet, hogy a 3VD-é is ugyanez. a 4 és 11 számú darabok. A 900-asban is 2db van száranként. A Yamahánál pont olyat kapsz, ami oda való és belepasszol a helyére is.
![]() |
kawa550 | 124114 | 2019. április 16. 20:49 | Válasz erre: 124113 |
Bármelyik yamaha szervizben, 16 eur/db, ennél a boltban kapott esetleges utángyártott sem olcsóbb. 3VD231350000 METAL, SLIDE 2 3VD231250100 METAL, SLIDE 1 |
banyaipisti | 124113 | 2019. április 16. 20:06 |
Sziasztok! 3VD teleszkópjával kapcsolatban kérnék segítséget! Mindkét szárban a csúszóperselyek szinte teljesen elkoptak. Boltban sajnos csak egyfélét találtam. Nem én javítom a motort, ezért csak a szerelő által elmondottak után próbálok előrébb jutni. Állítólag mindkét szárban van egy-egy 20 mm magas és egy 12 mm magas csúszópersely. Boltban csak a 20 mm-est találtam meg. A másik mi lehet, ha nem csúszópersely? Illetve tud nekem valaki segíteni, hogy hol találok ilyet? |
Kucsi | 124112 | 2019. április 16. 15:08 |
Nem robogózik valaki sokat még télen is? Van egy bebugyoláló cuccom, mint a futároknak szokott lenni. Még a robogóval kaptam, de az már nincs, meg amúgy sem használtuk soha.Tehát ha kell valakinek, akkor viheti ingyé. Majd csinálok képet róla. |
lendvai | 124110 | 2019. április 15. 16:14 | Válasz erre: 124108 |
Kedves Tímea, utólag is köszönöm a jókívánságokat. :-)
|
Utalatos | 124108 | 2019. április 15. 07:08 | Válasz erre: 124107 |
Talán a Tibor napi duhajkodás lazított a figyelmeden:-) Tegnap túl későn jelentkeztél be, hogy felköszönthesselek, ezért utólagosan is napfényes, motorozható, örökké barkácsoló, gondtalan Névnapot kívánok! Több Tibort pedig nem is ismerek innen, ezért most ők kimaradnak ebből a körből:-)))
|
lendvai | 124107 | 2019. április 14. 22:06 | Válasz erre: 124104 |
Mi a bré volt ez? Trollkodott a telefonom, ki van kapcsolva a prediktív szövegbevitel. :-)
|
csanesz | 124106 | 2019. április 14. 22:03 | Válasz erre: 124104 |
Nagypapásan mentem. Talán tiltakozása volt a sebességtelenkedéskedésemnek. :))))
|
kawa550 | 124105 | 2019. április 14. 21:17 | Válasz erre: 124104 |
Mi van Tibike, tudat alatt látensen te is szeretnél már pár állatkát, vagy mi volt ez az állatoskodás? Ne próbáld a teló T9-re fogni! :))))))))))
|
lendvai | 124104 | 2019. április 14. 20:56 | Válasz erre: 124102 |
Ebben az időben kinyomta a hűtőfolyadékot? Sokat állatállomány dugóban, vagy tiltásig forgatva mentél vele haza? :-)
|
csanesz | 124102 | 2019. április 14. 19:10 |
Ma megviccelt a vas. Lánc lánckerekek cserélve. Láncból a 150 lovasat kapta. Szerelőtől hazajöttem kapu előtt motor üresbe, járó motor, oldaltámasz, motorról leszáll. Kapu kinyit, motorhoz visszamegy, motor hűtővizet pisil. ...bbbazeg. Üa tartály és légszűrő leszed. Hőgomba rövidre zár venti elindul. Kössssz.... Hőgomba csere lesz. De öröm az ürömben, hogy most jött ki rajta és nem valahol a világvégén. Menet közben nincs gond csak, ha állni kell járó motorral. |
lendvai | 124101 | 2019. április 13. 18:27 | Válasz erre: 124098 |
Sólyom? Azt hittem az egy fahal. :-)))))))
|
lendvai | 124100 | 2019. április 13. 18:26 |
Tibike ma teleszpók olajat cserélt. :-) Természetesen a móka és kacagás ma sem maradhatott el. Kimostam a csöveket, aztán az oldószer maradékát kifújtam sűrített levegővel, belecsöpögtetve egy nyitott edénybe, amiben a régi olaj szürkéllett. Már el is felejtettem milyen penetráns szaga tud lenni használtan. Az alsó cső rendben is volt, van ott ugye egy tengelyfurat is, ami egyfajta hangtompítóként csillapította a kis furaton kiáramló levegőt. A felső csőnél viszont nincs ilyen, ott csak az alsó kisebb furat van, amin ugye többszörös sebességgel áramlott ki a levegő, bele az olajos edénybe. Ennek köszönhetően körülbelül térdmagasságig terítettem be a ház falát olajjal, meg a beton aljzatra is jutott belőle olyan negyed négyzetméterecskén szétfröcskölve. :-) Aztán elkezdtem bepüfölni a szimmeringet, de makacskodott. Eszembe is jutott, hogy előbb a csúszógyűrűt kell bepüfölni a fészkébe, mert arra ül egy alátét és arra ül a szimmering, csak úgy tudom a biztosítógyűrűt a horonyba passzintani. :-) Végül felkerült a kerék is, csak az volt gyanús, hogy az ABS szenzor nem ért el a furatáig. Néztem a kábelt, az nem tudott csúszkálni a bilincsek alatt. Aztán megnéztem a fedőlapot, ami a kerék oldalán van. Azon van egy horony, a villaszáron meg van egy pucuka. Hát persze, hogy a pucuka a horony mellett volt, nem benne, ezért el volt fordulva a fedőlap és ezért nem ért el a szenzor a furatáig. Akkor tengelybiztosító kicsavar, tengely kicsavar, motor elejét megemelve kereket leeresztve pucukát a horonyba vezetve végül minden a helyére került. :-) Nem lennék jó autószerelő, felkopna az állam, mert rengeteget tudok szöszmötölni a gépekkel, folyton tutujgatva, tisztítgatva szerelem, na meg időnként elfeledkezem erről-arról és kétszer kell megcsinálni ugyanazt. Így most eladás előtt pár hónappal kapott új olajat is és gyári Yamaha szimmeringet, porvédőt, alsó réz alátétet és felső O-gyűrűt. Többet már nem szeretnék rá költeni, egy olajcsere még benne lesz, esetleg egy hátsó gumi csere, aztán könnyes búcsút veszünk. :-) Hacsak nem jut eszébe még meglepetést okozni valamivel. :-) |
dinnyemag | 124096 | 2019. április 13. 16:24 | Válasz erre: 124095 |
Nem volt az rossz döntés, az akkori minőség a mostanihoz képest nevetségesen gyenge. Ha most veszel egy másikat, érezni fogod miről beszélek.
![]() |
lendvai | 124095 | 2019. április 13. 08:16 | Válasz erre: 124094 |
Én meg eladtam az 1996-ban vásárolt csigás Kassai-íjamat. Rossz döntés volt.
|
Fido71 | 124094 | 2019. április 13. 07:56 | Válasz erre: 124092 |
Nem vagyok az, de mióta Kilós-bácsi elvitt minket a Kassaihoz érdekel a téma. Nem csak az íjászat, az egész életfelfogása, gondolkodásmódja.
|
Itil900 | 124093 | 2019. április 12. 22:24 | Válasz erre: 124092 |
Még egy indok, amiért össze kéne gurulni!
|
kawa550 | 124092 | 2019. április 12. 21:27 | Válasz erre: 124091 |
Ha Fido is az, akkor minimum 3, Dinnye már valami városi bajnokságot is nyert a náciknál. :))))))
![]() |
Fido71 | 124090 | 2019. április 12. 14:37 | Válasz erre: 124089 |
Az számszeríjász bemutató és az íjászverseny érdekelt volna, de ebben az időben nem hiszem, hogy elmegyünk. Ketten leszünk a fiammal. Itthon maradunk. Azt is élvezni fogom. Betti Pesten iskolában, a nagylány meg Veszprémben iskolai programon lesz és a mamánál alszik. |
night-rider | 124089 | 2019. április 12. 11:26 | Válasz erre: 124088 |
Tomi mész palotára az olasz napokra ?
|
Fido71 | 124088 | 2019. április 12. 10:49 |
Az biztosan nem a sörtől van, mert én egyáltalán nem iszom. Alkoholt is tavaly nyaraláskor ittam utoljára. Aztánmegmégiscsak.... |
kawa550 | 124087 | 2019. április 12. 10:17 | Válasz erre: 124086 |
A főnikém megengedheti magának hogy meló közben is sörözgessen, merthát mégiscsak ő a főni. Tegnap kérdi tőle a pincér a szokott időben, hogy hozza-e a pohárkáját. Aszongya a kisköcsög, hogy nem, kevesebbb sört kell innia, mert lassan olyan nehéz lesz mint a Gyula.:))))))) Bár szerintem nem a kis szerény 107 kilómmal van a baja, hanem azzal hogy a vállamig se ér a kis buzi. :))))))))))))) |
Fido71 | 124086 | 2019. április 12. 07:56 | Válasz erre: 124085 |
Mi is mindig 3 személlyel motorozunk. Miattam... :(
|
csanesz | 124085 | 2019. április 12. 00:21 | Válasz erre: 124084 |
Együtt vagytok 140kg? Tessék több főzeléket enni!!! :)))) Én egymagam vagyok 120 körül... Ebből 60kg csont, 60kg belek meg sz@r. Izom nincs. |
lendvai | 124084 | 2019. április 11. 08:52 | Válasz erre: 124083 |
Ez bizony így van, én ritkán méricskélem, alapból 4-4,5 között van, de 2 személlyel, 3 dobozzal, óra szerint 150 körüli tempónál a szokásos 400km helyett kb 300km alatt fut tartalékra a tank. Mi ketten együtt kb 140 kilót nyomunk, de a három doboz telepakolva mindenféle női kacattal 30kg fölött lehet. :-))))) |
Fido71 | 124083 | 2019. április 10. 18:03 | Válasz erre: 124077 |
160 felett már simán számolhatsz 6-7 literrel. Egyszer mentem pályán eddig tartósabban /kb.500 km/, nekem ennyit evett ott.
|
Itil900 | 124082 | 2019. április 10. 13:30 | Válasz erre: 124080 |
Ahhoz speciel hozzá nem lett nyúlva. Szóval itt lehet a kutya sírja...!
|
lendvai | 124081 | 2019. április 10. 11:26 | Válasz erre: 124079 |
A Givi gyárt típusspecifikus hátsó doboztartó rendszert. Ha nem akarod szétfurkálni a hátsó konzolt, akkor a doboztartó platni mellé vehetsz egy tartókart, amit a hátsó váznyúlványhoz, illetve a hátsó konzol egyik csavarjához lehet rögzíteni. A Givi honlapján megtalálod a cikkszámokat. Hogy ez mennyire kompatibilis a Yamaha oldaldoboz tartó konzoljával azt nem tudom, én oda is Givit tettem, azok szépen megférnek egymástól.
|
lendvai | 124080 | 2019. április 10. 11:23 | Válasz erre: 124077 |
Rendbeszedted már a beragadt hidegindító "patront"?
|
Peter73 | 124079 | 2019. április 10. 09:23 |
Sziasztok, Gyári oldaldobozos TDM900-hoz, milyen hátsó GIVI doboztartó platni szükséges? A gyári hátsó konzolhoz van rögzítve az oldaldoboz tartó is. A gyárit nem szeretném szétfurkálni! Az oldalsó dobozokra csak hosszabb utak esetén van szükségem. Napi mászkálásra jobb lenne egy hátsó doboz. Köszönettel : Péter73 |
cizi | 124078 | 2019. április 10. 07:20 | Válasz erre: 124077 |
Egyre kevesebb 900-as tulajt találsz itt! Nekem még az van, de simán eladnám a kis mocskot,:ha ilyen tüneteket produkálna!:) |
Itil900 | 124077 | 2019. április 9. 22:00 |
Tdm 900- asok! Nálatok is nagyságrendekkel többet eszik 145km/h fölött, mint alatta? Meglátogattam ezt a Petya fiút Szögeden, odafelé- tekintettel a hüsire- 110-120 körül mentem. Vissza már sürgős volt, rááltam a 145-150- re. Oda röhögve maradt a tankban, visszaérve szinte kiszáradt.
|
jobbkormanyos | 124074 | 2019. április 9. 18:22 | Válasz erre: 124073 |
Jó, megvéve ! 520 a telefonszámod vége ? |
jobbkormanyos | 124071 | 2019. április 9. 13:35 |
Bővült a találkozón résztvevők névsora ! Aki nem kér étkezést, legyen szíves írja oda, hogy nem kér ! Kösz !! https://docs.google.com/spreadsheets/d/1qxJirH2QsVgNXgoH51Ih_AxamDFabAcT1mxEL22Zj_k/edit#gid=0 |
cizi | 124070 | 2019. április 8. 22:05 | Válasz erre: 124066 |
Akkor ahhoz a satuhoz nagyon jó áron jutottál hozzá. Én most vettem egy bontatlan dobozos 1998-ban gyártott köszörűt.
|
csanesz | 124069 | 2019. április 8. 21:30 | Válasz erre: 124042 |
Kawa! Igen, azt a Notét nem akarta érthetőre fordítani a gúgli. Így már érthető. Mert "Ügyfélszolgálatunk hozzáállása barátságos és beteg". A motor egyenesbe állítását megtudom oldani. Kössszönöm! :) |
cizi | 124067 | 2019. április 8. 21:26 | Válasz erre: 124066 |
Nézem a hirdetéseket és tényleg drágák a régi jó minőségű szerszámok. De azt se bánnám, ha lenne 8-10 db újszerű oedálos Moszkvicsom!
|
csanesz | 124066 | 2019. április 8. 21:20 | Válasz erre: 124055 |
Cizi! Ha ezeket lefested szépen kiglancolod kb. 100 000 -ért el tudod adni. Baromi drágák a régi satuk. És a régi asztalos vagy állványos fúrógépek is! Én egy rendberakott 150 -es satut 20 000 -ért vettem pár éve. |
cizi | 124065 | 2019. április 8. 21:16 | Válasz erre: 124062 |
Érdekes egy darab az a hangfal. Ilyen még nem volt nálam. Kis méretű, de nagyon szépen szól.
|
cizi | 124064 | 2019. április 8. 21:10 | Válasz erre: 124063 |
150-es öntvény MAagyar satu 42 kg a súlya.Újszerű állapitban van. A Jófogáson 35-ért hirdetem.
![]() |
lendvai | 124063 | 2019. április 8. 20:53 | Válasz erre: 124055 |
Azt a szép bordó satut ott hátul mennyiért árulod?
|
lendvai | 124062 | 2019. április 8. 20:52 | Válasz erre: 124057 |
Hú, arra a szögletes membránosra emlékszem még kamaszkoromból. :-)
|
cizi | 124061 | 2019. április 8. 20:26 | Válasz erre: 124060 |
A bal szélsőre gondolsz? Az egy Philips FB 330-as.
|