cizi | 124059 | 2019. április 8. 20:10 | Válasz erre: 124058 |
Amíg eladható addig érték, csak azután lom!:)
|
cizi | 124057 | 2019. április 8. 19:59 | Válasz erre: 124056 |
Nem! Azokat ezekkel!:) És ez csak a gele, mert párban van mindegyik. Plusz van még pár ami nincs a fényképen! ![]() |
kawa550 | 124056 | 2019. április 8. 19:44 | Válasz erre: 124055 |
Mijjafaxomnak neked ennyi satu, ezekkel dobálod a vándorárús cigányokat?:))))))))))
|
kawa550 | 124054 | 2019. április 8. 18:49 | Válasz erre: 124050 |
Ebben igazad van, nekem is van egy nagy, meg egy kicsi, de hogy valaki ennyi fidesz színű ollót birtokoljon, kezdesz te nekem gyanús lenni....... :)))))))))))
|
lendvai | 124051 | 2019. április 8. 16:32 | Válasz erre: 124050 |
Na jól van, most megnyugodtam. Már csak azt a kurva állványos fúrót kell összebugázni valahonnan. :-)
|
cizi | 124050 | 2019. április 8. 15:49 | Válasz erre: 124049 |
...mert ugye minden igazi motirosnak van egy-két Fiskars ollója!
|
cizi | 124049 | 2019. április 8. 15:39 | Válasz erre: 124047 |
Lapátom még nincs, inkább ollóra váltottam a pontjaimat!;)
![]() |
kawa550 | 124048 | 2019. április 8. 11:36 | Válasz erre: 124046 |
Szerintem egyre több fehér olló lesz a jövőben, mert már a fiskars is szégyelli hogy fidesz színben tüntesse fel magát.....:))))))))))))
|
Itil900 | 124047 | 2019. április 8. 11:21 | Válasz erre: 124046 |
Fehér olló? Nézted a Mol- Fiskars akciót? Mindenki legnagyobb örömére kihírdettetik: van fehér lapát is...! Nagyapám a stokival körül kergetett a kerten, ha nem fehér lapáttal ástam...!;))))))))))))
|
lendvai | 124046 | 2019. április 8. 10:45 | Válasz erre: 124043 |
lendvai | 124045 | 2019. április 8. 09:16 | Válasz erre: 124040 |
Az a 20-30mm valószínűleg arra jó, hogy a villa addig cibálja a láncot, míg a kihajtócsapágy tönkre nem megy. Én a szerelőt bírálnám felül, mert úgy tűnik. fogalma nincs erről a háromszögről. :-) |
lendvai | 124044 | 2019. április 8. 09:10 | Válasz erre: 124039 |
Ne aggódj, ott le van írva, hogy a motor egyenesen álljon, de ne legyen rajta súly. Ergo ne üljön rajta senki, meg a hátsó doboz se legyen tele kövekkel, csak a saját tömege terhelje.
|
kawa550 | 124043 | 2019. április 8. 08:07 | Válasz erre: 124040 |
2 hete én vittem ki a gyereket a motorjával az első gyakorlati órára, mert akkor még azt hittük hogy saját motorral is mehet vizsgára meg tanfolyamra, ezért aztán én is részt vettem az első óráján. Ott ugye először az elméleti résznél kezdtek, mert a gyakorlati rutin vizsga is úgy kezdődik, hogy a vizsgáztató feltesz néhány egyszerű kérdést a motor üzemeltetéséről is amiket indulás előtt ellenőrízni kell, pl hogy mennyi a szükséges lánc lógás. Most akkor mondjam, hogy az oktató és a tananyag szerint ez 1, igen le is írom, egy centiméter. Mondtam is az oktatónak hogy khmm.......
|
kawa550 | 124042 | 2019. április 8. 08:02 | Válasz erre: 124039 |
Pedig ott van hogy Note: ne legyen rajt súly. Szóval csináld úgy ahgy eddig is, meg ahogy mindenki, álljon az a kurva motor ahogy Tibike mondta, különben meg a lánc élettartamának tökmind1 hogy 3-4-5 centi, a lényeg hogy valamennyi legyen és ne lötyögjön. :))))))
|
cizi | 124041 | 2019. április 8. 07:15 | Válasz erre: 124040 |
Jó az úgy, másképp sohasem kellen låncot cserélned!
|
Itil900 | 124040 | 2019. április 8. 06:34 | Válasz erre: 124039 |
Nemrég volt a kis dühös tavaszi felkészítésen, de a szerelő a 40-50 mm- felülbírálta, 20-30- ra vette le... Oldalba rugjam? |
csanesz | 124039 | 2019. április 8. 01:23 |
kawa550 | 124037 | 2019. április 7. 22:21 | Válasz erre: 124036 |
Ne beszélj németül. :))))))))))) https://www.youtube.com/watch?v=FnzfhJV2fLQ |
lendvai | 124036 | 2019. április 7. 21:39 | Válasz erre: 124035 |
Nein, nein! Átfogója csak a derékszögű háromszögnek van. Ez itt szimplán a leghosszabb oldal. Ezt itt tudod számolgatni szinusz- vagy koszinusztétellel, de a franc foglalkozna ezzel, ha a szöget sem ismerjük. Állítsd lábra azt a motort és mérd meg úgy a láncot. :-))))
|
csanesz | 124035 | 2019. április 7. 21:14 | Válasz erre: 124033 |
Lendvai! Ezek szerint az első lánckerék tengely-hátsó tengely szakasz a háromszög átfogója lenne. Erre kellene számolnom egy átfogó méretet. Azért érdekel, mert egyedül középsztenderen könnyebb lenne ellenőrizni. Utánanézek a manualban is szerintem ott csak oldaltámasz szerint lesz adat. Az is okés. |
csanesz | 124034 | 2019. április 7. 21:03 | Válasz erre: 124033 |
Ok! Ezt így korrektül leírtad. Így menni fog, nem gond. Köszi! :) |
lendvai | 124033 | 2019. április 7. 15:06 | Válasz erre: 124032 |
Nagyon jó kérdés. A szervizkönyv keréken állva (vagy hátsó emelőn, egyedül úgy könnyebb) határozza meg. Javaslom, hogy nézd meg a hátsó tengely-hátsó villa tengely-első lánckerék tengely háromszöget keréken állva, illetve középtámaszon. Nem egyszerű, mert egy csomó kitüremkedés akadályozza a pontos mérést. A háromszög leghosszabb oldala az első lánckerék tengely-hátsó tengely szakasz lesz. Ha a középtámaszon állva ez az oldal rövidebb, akkor ott nagyobb a lánc belógása a gyári értékhez képest, ha hosszabb, akkor meg kisebb. Azt most ne kérdezd mennyivel, ki lehet azt is számolni, csak keresztül-kasul kell méricskélni meg számolgatni sok mindent, egyszerűbb, ha kerékre állítod vagy hátsó emelőre teszed, a terhelés ugyanaz lesz és szépen, nyugodtan beállítod a gyári értéket. :-) |
csanesz | 124032 | 2019. április 7. 10:34 |
Hali! Egy kérdés: Ha középsztenderen van a 4TX, akkor milyen láncfeszességnek kell lennie? |
lendvai | 124030 | 2019. április 6. 12:45 | Válasz erre: 124028 |
Ez is biztos a kezdődő szenilitás miatt van, ahogy valószínűleg az is, hogy 28 kommenttel utána döbbensz rá, hogy te nyertél. :-)))))))) Mindezt úgy, hogy emlékeztetnek rá. :-))))))) Szerintem a Cavintonos doboz mellett lesz az a lista. :-))))))))))))))))))))) Csak hogy érezd a baráti törődést. :-))))))) |
kawa550 | 124028 | 2019. április 6. 11:18 | Válasz erre: 124027 |
És persze megint én nyertem, de már faxom se tudja hol van az a lista, amire ezt fel kéne írni. :)))))))))
|
lendvai | 124026 | 2019. április 6. 08:56 | Válasz erre: 124025 |
Egy dologra biztosan jó: egy mozdulattal le tudom ellenőrizni mind a négy izzó és a két visszajelző működőképességét. :-)
|
VVLaci | 124021 | 2019. április 5. 11:58 | Válasz erre: 124006 |
Sajnos én is nyamvadt vagyok! :))))))))))))
|
lendvai | 124020 | 2019. április 5. 11:18 | Válasz erre: 124019 |
Én meg azon gondolkodom miért kell egy TDM-re vészvillogó? Egy Yamaha nem robban le. :-) Az enyémen van, soha nem használtam még. |
csanesz | 124018 | 2019. április 4. 23:08 | Válasz erre: 124014 |
Kettő izzó van párhuzamosan oldalanként és ez a 2x2 izzó sorosan. Mert sorba összeadódnak párhuzamban meg feleződnek az ellenállás értékek. Ez utóbbi csak azonos értékű ellenállások esetén igaz! Így lesz azonos az ellenállás érték 2db ill. 4db esetén is. A relé nagyobb terhelést fog kapni valóban, de az bakkfity. Kétféle irányjelző kapcsolás van az egyiknél a fogyasztók ellenállása nem befolyásolja a relé működését, mert egy telesen különálló saját áramkörrel rendelkezik. Ha itt az egyik irányjelződ kiég vagy nem kontaktál, akkor is ugyanabban az ütemben fog szaggatni a relé és nem veszed észre, hogy kiégett. Ezt a változatot szokták használni a LED -es irányjelzőknél, mert ott megaohmos ellenállás van. A másik a hagyományos megoldás ahol a fogyasztók ellenállása határozza meg a szaggatás ütemét. Ha az egyik kiég változik az ellenállás és gyorsabban villog (szaggat a relé). Mindkét esetben az elektronika a relében van, csak a második változatnál a relé az áramkör része. Bár igaz a Yamaha gyártott olyan irányjelző áramköröket ami külön állt a relétől - Yamaha Majesty sorozatból voltak. Piaggionál csináltam ilyen átkötést, mert ott sem volt vészvillogó. |
kawa550 | 124017 | 2019. április 4. 22:32 | Válasz erre: 124014 |
Delejes témákban én nem vitatkoznék csanesszal, eccerűen azért, mert úgyis neki van igaza. :))))))))
|
men | 124015 | 2019. április 4. 22:12 | Válasz erre: 124014 |
Itt a fórumon találok alkatrész TDM-hez? Kellene a tank,nyereg és váz takaró fekete műanyag amit egy csavar tart,a másik tartója letört. |
men | 124014 | 2019. április 4. 22:09 | Válasz erre: 124013 |
És még azon is gondolkodtam, hogy mindegyik izzó párhuzamosan lesz kötve a Te elképzelésed szerint. Index izzók mindegyike kap egy negatívot és a kapcsolón keresztül jut el hozzájuk a szaggatott pozitív.Indexnél csak kettőhöz,vész villogásnál négyhez.relé terhelése dupla annyi lesz. Szerintem... |
men | 124013 | 2019. április 4. 21:49 | Válasz erre: 124012 |
Letöltöttem a 98-as ill. 99-es áramköri rajzokat és azon látok "hazard relay-t".A 99-esen.de a másikon nem.
|
csanesz | 124012 | 2019. április 4. 21:10 | Válasz erre: 124010 |
Nem kell relé. Bár nincs előttem, de ha jól elmélkedem 3 vezetékről beszélhetünk. egy amin érkezik a szaggatott táp az irányjelző kapcsolóba (irányjelző táp) a másik vezeték az egyik oldal irányjelzés a harmadik meg a másik oldal irányjelzése. Ha ezt a hármat egy kontaktusra viszed, akkor az a szaggatott táp megy jobbra és balra is egyszerre. És ami téged nem érdekel, az az hogy nem fog sem gyorsabban jelezni sem lassabban, mert így 2db fogyasztó sorba van kötve és 2db meg párhuzamosan. Vagyis az ellenállás érték nem változik. :) |
csanesz | 124011 | 2019. április 4. 21:01 |
Láncfeszítő. Én erre gondoltam: http://kepkezelo.com/images/gh1sb5cr9ezxxr6lyh06.jpg http://kepkezelo.com/images/r8ifcnn8go52k5amffp5.jpg |
men | 124010 | 2019. április 4. 18:22 | Válasz erre: 124009 |
Sziasztok ! Tudnátok segíteni vészvillogót szeretnék a 98-as motoromhoz.Kormánykapcsolót már vettem,de kéne tudnom milyen relé kell hozzá. Tudtok típust mondani (akinek gyárilag van) és talán egy képet hogy hova kell szerelni? |
lendvai | 124007 | 2019. április 4. 14:34 | Válasz erre: 124006 |
Én kivárok, tudod hogy megy ez nálam. Erre a kategóriára én nem adok i pénzt, inkább gyűjtök majd egy masszívabb cuccra. Bosch-nak, Hitachi-nak láttam 230V-ról működő verziót, nagyobb egyelőre úgyse kell, mert nem férne el a garázsban. :-)
|
kawa550 | 124006 | 2019. április 4. 10:38 | Válasz erre: 124004 |
Sok esélyed nincsen, asszem már csak a Tibike olyan nyamvadt itt, hogy még nincs ilyenje. :))))))))
|
cizi | 124005 | 2019. április 4. 09:14 |
https://www.jofogas.hu/pest/Asztali_allvanyos_furogep__U__Parkside__90751864.htm
|
cizi | 124004 | 2019. április 4. 09:13 |
Szekrénytakarítás közben rátaláltam pár motoros ruhára. Most raktam fel az eladó motoros cuccok közé. Vålogassatok! És van még ilyen is! Egy igazi TDM-esnek nem hiányozhat a műhelyéből!:)
![]() |
lendvai | 124003 | 2019. április 4. 08:34 | Válasz erre: 123999 |
Miért, mivel akarod a saját belső nyomásodat kompenzálni, hogy ne durranj szétfele? :-)
|
kawa550 | 124002 | 2019. április 3. 23:08 | Válasz erre: 123990 |
Nem ezek lesznek a kedvenc szerelőim az biztos, de más nem vállalta itt a környéken. Az egyik testvezeték(ráadásul ami elől van a hűtő meg a blokk között, szem előtt) a levegőben lafogott, nem tették vissza, meg valami vákuumcsövekbe épíett kis szolenoid is ugyan így, holott csinos kis fülescke van rajta, hogy legyen mivel a légszűrőház megfelelő fülére rögzíteni, nekem se tartott egy percig se csavarkereséssel együtt. Szóval trehányak az biztos. De most jó a verda, úgy müxik ahogy szokott. |
kawa550 | 124000 | 2019. április 3. 22:55 | Válasz erre: 123996 |
A vákuumba én vagyok a szagértő, meg se próbáljatok kikezdeni velem. Ma is beprogramoztam egy kis fűszerekkel levákuumozott desznyó ódalast 03:15-ös kezdéssel hogy a reggeles műszak érkezésére kész legyen. 82 fok, 5 óra, 100%páratartalom. Sehol se vagytok, még a fasorba se. :)))))))))))))))
|
csanesz | 123999 | 2019. április 3. 22:41 | Válasz erre: 123996 |
Túlnyomásos ruha vákuumban? Ej more... :))))
|
yamaszaki | 123998 | 2019. április 3. 22:02 |
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1qxJirH2QsVgNXgoH51Ih_AxamDFabAcT1mxEL22Zj_k/edit#gid=0 Még lehet jelentkezni!! |
lendvai | 123996 | 2019. április 3. 20:41 | Válasz erre: 123995 |
Vákuumban hegeszd, abban szebben mozognak az elektronok. :-) Csak szerezz túlnyomásos ruhát hogy ne guvadjon ki a szemed, mert akkor nem fogsz élesen látni. :-) Na meg a felpuffadt gyomrod miatt se férnél hozzá a hegesztőgéphez. :-)
|
csanesz | 123995 | 2019. április 3. 19:48 |
Ja és holnap szerintem lesz időm és megcsinálom a láncfeszítőt. Vagy jó lesz vagy nem. De csak akkor kerül vissza, ha tényleg jó lesz. kókler melót nem építek vissza.
|
csanesz | 123994 | 2019. április 3. 19:46 | Válasz erre: 123992 |
Nem véletlen, hogy tananyag volt az elektronok vándorlása vákuum környezetben. Ott is másképp viselkednek. |
lendvai | 123992 | 2019. április 3. 18:47 | Válasz erre: 123991 |
Ammán igaz, de mivel a hézag ellenállását a szikra pillanatában az ionizációs csatornában lévő töltéshordozók száma határozza meg ezért elég nehéz az áramerősséget egzakt módon meghatàrozni, mert az a légkör ami a hengerben van nem egy atomstabil környezet. :-)
|
csanesz | 123991 | 2019. április 3. 16:41 | Válasz erre: 123989 |
Nem hülyeség! Minél kisebb a hézag annál kisebb az ellenállás, DE van ellenállás és ez a lényeg. Amíg van ellenállás egy fogyasztón addig nincs baj. |
lendvai | 123990 | 2019. április 3. 16:32 | Válasz erre: 123988 |
Ha a gyertya feszültséget kap és áthúz az a trafónak mindegy, hogy milyen hézagon megy át, az ionizációs csatorna szinte ugyanaz, csak rövidebb az ív, kevesebb töltéshordozó van benne szabadon, így kisebb energiát képvisel. A kisebb hézag a trafónál csak kisebb átütési feszültséget jelent, de a trafót ez nem érdekli, mert ő a tekercseléstől függően állítja elő azt a feszültséget, amivel az ívet húzza a gyertya elektródái között. A gyertyát meg a motort viszont igen, mert ha hamarabb húz át az ív akkor hamarabb robban a keverék, ergo kopogásos égés lehet az eredmény ami nem jó se a motornak, se a gyertyának, de a trafó pont leszarja. :-) Ha oszcilloszkóppal nézed akkor kisebb feszültségnél épül fel az ionizációs csatorna, ergo hamarabb indul meg a trafóban az áram, talán jobban melegszik, de nem hinném, hogy bármit tönkretesz. Ha be- beragad ott egy kis korom vagy ilyesmi akkor permanensen rövidzárból indul abban a ciklusban a gyertya, így már nulla feszültségtől indulva van áram, így még jobban melegszik a trafó, ellenben nincs szikra és nincs gyújtás. De ha nem ég át a tekercs, akkor az még rendben. Mérd ki mindkét trafót, ha a tekercsek ellenállása ugyanaz a réginél meg az újnál, akkor nem sínylette meg a csökkent hézagot. A gyertyakábelt is érdemes kimérni ilyen összevissza áramoknál, mert az van még terhelve ha nagy az áram. Viszont a szerelő egy picsán rúgást megérdemel, mert vagy sík hülye és nem tudja mire jó az elektródahézag, vagy nulla felelősségvállalással dolgozik, ergo semmi keresnivalója a szakmában egyik esetben sem. |
.HLaci. | 123989 | 2019. április 3. 16:05 | Válasz erre: 123988 |
Ha egy trafón van a két gyertya,akkor minden felső holtponti helyzetben mindkettőnek szikráznia kell.Értelem szerűen gyújtás abban a hengerben lesz,ahol sűrítési ütem van,a párjában a kipufogás közben keletkezik szikra,de ez általában senkit nem zavar. Ha az egyik gyertya hézaga rossz,az kihat mindkét hengerre,mivel amikor a rossz gyertya gyújtana,akkor kicsi az elektromos ív a kis hézag miatt,ha meg a párja,akkor szintén,mert a nem megfelelő hézag miatt a gyújtófesz nagy része ott törekszik a test felé,ahol könnyebben utat talál,és ez szintén a rossz hézagú gyertya,ahol akkor épp kipufogás történik.Szerintem a trafónak lehet semmi baja,lehet elég lett volna csak gyertyát cserélni/beállítani.Ha nagy hülyeséget írtam,úgyis kijavítanak az elektromos szakik! :-) |
kawa550 | 123988 | 2019. április 3. 10:45 |
Visszakaptam hétfőn este a kocsit, másnap reggel már feltűnt melóba menet hogy valami nem kerek, trtott gáznál alacsony fordulatszámokon finoman rángatott, menet közben ránéztem a kínai olvasóval, égéskimaradás a 3. hengernél. Hazafelé már sokkal jobban és tágabb tartományban rángatott, itthon újra ránéztem, már a 2. hengernél is égéskimaradás. Mivel ezek 1 trafón vannak, így kézenfekvő volt a trafócsere, szerencsére volt a bárdiban polcon, nem is vészes 14 rugó. Nekiálltam kicserélni, de ha már úgyis kinn van akkor ránéztem ezekre a gyertyákra is, oszt egyből fejem vertem a falba. A 3 henger gyertyáján úgy meg volt ütve a testelektróda, hogy gyakorlatilag nem volt gyertyahézag, 1.1 helyett 0.2, így nem nagyon van mit csodálkozni az égéskimaradáson. Most viszont az itt a kérdés, hogy a 2 henger jó gyertyájával miért volt már abban is égéskimaradás? Van arra esély hogy a szinte testelő rossz gyertya túlterhelte trafót és attól szarakodott hazafelé már a 2 henger is? Mert akkor fejbe baszoma szerelőt, mert ilyen elgörbülés csak attól lehet, ha szerelés közben leejtették a gyertyát és úgy rakták vissza, hogy meg se nézte sérült-e.
|
levio | 123987 | 2019. április 3. 08:29 | Válasz erre: 123986 |
Köszi. Mindent gyújtás után kötöttem, hogy ne tudjak még csak véletlenül se úgyfelejteni se ködlámpát, se semmit ha kivettem a kulcsot. :-) |
kawa550 | 123986 | 2019. április 3. 08:17 | Válasz erre: 123982 |
Csak óvatosan az usb alzatokkal. Ha direktre van kötve, nem kapcsolt szálra, akkor egy hét alatt leszívja az akkut az állásban.
|
levio | 123985 | 2019. április 3. 08:12 | Válasz erre: 123984 |
levio | 123983 | 2019. április 3. 07:43 |
https://www.facebook.com/leventezalan.orban/videos/2110989625604518/
|
levio | 123981 | 2019. április 3. 07:38 |
Sziasztok ! Dobtam egy kis töltéskijelzőt 2 drb.USB dugasszal én is a gépre . |
csanesz | 123980 | 2019. április 3. 00:22 |
Most dobta be fordításkor. :))))) Googli fordítós gyöngyszem: A szöveg: The attitude of our customer service is friendly and patient. Fordítás: Ügyfélszolgálatunk hozzáállása barátságos és beteg. Ez kész. :))) |
kawa550 | 123977 | 2019. április 2. 20:38 | Válasz erre: 123976 |
Rossz országban élsz vazzeg, neked pakisztán lenne az igazi hazád. :))))))) http://pinkdama.egologo.transindex.ro/pakisztan-teherauto/ |
cizi | 123976 | 2019. április 2. 20:20 | Válasz erre: 123975 |
Majdnem sok lett, de majd felét átszerelem tolatólámpának!:)
|
lendvai | 123975 | 2019. április 2. 20:16 | Válasz erre: 123974 |
Micsoda világítós bazarat építettél magad mögé! :-)))
|
cizi | 123974 | 2019. április 2. 20:10 | Válasz erre: 123969 |
Ha ez bevillan akkor tuti, hogy összszalad mögöttem a sor!:)
![]() |
lendvai | 123973 | 2019. április 2. 20:00 | Válasz erre: 123971 |
Bazmeg Csanesz, ne gerjessz itt fölösleges pletykákat! :-))))
|
lendvai | 123972 | 2019. április 2. 19:57 | Válasz erre: 123968 |
Ha zsírozott az áramlik az elektron gyorsabban áramlik, tudom én, tanultam eztet is. :-))))
|
lendvai | 123970 | 2019. április 2. 19:55 |
Na, nézzük meg Timi mit szól ehhez. :-) Mindig sejtettem, hogy Milne-el valami nem stimmel. :-)
![]() |
csanesz | 123968 | 2019. április 2. 19:50 | Válasz erre: 123961 |
Kisebb az elektronok ellenállása. Nem tudtad? :) Ma is tanultál valami újat. :)))) |
kawa550 | 123967 | 2019. április 2. 18:49 | Válasz erre: 123961 |
Azé' hogy olajozottan menjen a dolog és zsír legyen a végeredmény. :))))
|
lendvai | 123966 | 2019. április 2. 18:34 | Válasz erre: 123965 |
Én úgy vagyok vele, hogy amíg ennyiért van rá kereslet addig a Givit nem lehet hibáztatni érte. :-) Ahogy amíg a gyári Yamaha alkatrészekre is lesz olyan megszállott motortutujgató, mint én addig a teleszkópszimmering is 5 rugó marad pedig senki nem kényszerített arra, hogy az AA Athena helyett ezt vegyem. :-))) A LED-csíkok általában méterre vannak és el lehet nyesegetni őket, legalábbis láttam ilyet. Ha kell tudok neked olyat, ami a W222-es S-Merci kijelzőjének háttérvilágítása, az biztos kurva jó minőség, de szerintem a fényereje nem üti meg a megfelelő szintet. Csanesz kolléga most biztos azt mondaná, hogy hajtsam meg kisebb ellenállással, akkor fényesebben ragyog, de akkor meg lehet, hogy elkezdenek eldurrani azok a LED-ek is. :-) |
cizi | 123965 | 2019. április 2. 17:14 |
A Blade doboz féklámpájáért a mocskos Givi elkér húszezret, ennyiért inkábbb nekiállok barkácsolni a maradékból pedig benzint veszek.
|
cizi | 123964 | 2019. április 2. 16:58 | Válasz erre: 123963 |
Lassan kész lesz és rakok fel fényképet. Jobban fog sütni hátradelé, mint Csanesz lámpája előre!:) |
lendvai | 123963 | 2019. április 2. 15:32 | Válasz erre: 123962 |
Hát én ezért is adtam el a Givi doboz ajándékba kapott gyári LED-esítő szettjét. Ott van a LED-szalag, aztán a kontakthiba a doboz és a platni csatlakozójánál, kábelek, forrasztások, vibrációk, én másféle izgalmakat részesítek előnyben. :-))))
|
cizi | 123962 | 2019. április 2. 14:45 |
Féklámpásítom a dobozom. Összeszereltem, minden forrasztás, rögzítés kész...erre az egyik szalag végén nem világít 5 db led! Hogy rohadna meg az összes led szalag gyártó!
|
lendvai | 123961 | 2019. április 2. 11:36 | Válasz erre: 123960 |
Az olaj meg a zsír minek kell a hegesztéshez? :-)
|
csanesz | 123960 | 2019. április 1. 22:40 | Válasz erre: 123959 |
Ez csak természetes. :) Sőt az olaj és a zsír is azonos bázisú! |
lendvai | 123959 | 2019. április 1. 22:19 | Válasz erre: 123957 |
Kíváncsi vagyok. Ha már szakmunka ne feledd el vibrációs tesztnek és szakítópróbának is alávetni. :-)
|
csanesz | 123958 | 2019. április 1. 21:53 | Válasz erre: 123956 |
Csak hogy mire számíthattok. Az első kép a "Z" alakú bowdenvéggel egy tengelykapcsoló bowden egy kerti géphez. 6 hónapja cseréltem házzal együtt. A bowdenház rögzítőcsavarja elvágta a motor vibrációja miatt, mert nem volt besüllyesztve, lesorjázva a bowdenház rögzítő. Új véget kellett kitalálnom, ami vibráció álló és kevésbé tud elszennyeződni mivel kap minden szutykot munka közben. Ez a megoldás már a végében lévő csavar nélkül is megfogja a bowdent. M12 -es metrikus nyakas csavarból készült. Bowdenem volt hozzá 1,5mm. Így a 9 000Ft -os időszakos csere anyagára már csak 900Ft és a munka nem 3 óra hanem 30 perc. http://kepkezelo.com/images/grlu1ej05nsf1k39qd9u.jpg http://kepkezelo.com/images/g36vhcil4z0iwekkqrxh.png http://kepkezelo.com/images/m6d5mvsc8e7l3jb6qt09.png http://kepkezelo.com/images/iydlng5463270boy1x0e.png http://kepkezelo.com/images/a1fy9c7mulpvjfn5qw3d.png Összeszerelés előtt 20ml fecskendővel végig nyomtam a bowdenházba hajtómű olajat és a bowdent bezsíroztam. Ilyen finoman bowden még nem működött. http://kepkezelo.com/images/ymbxy2bsj3hqwad23zvk.png Szal a hegesztés egy próbát megér! |
csanesz | 123957 | 2019. április 1. 21:15 | Válasz erre: 123956 |
Szebb lesz, mint azt gondolod! Ez szakmunka lesz! Amúgy kb 30 perc.
|
lendvai | 123956 | 2019. április 1. 20:37 | Válasz erre: 123951 |