7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

cizi 124059 2019. április 8. 20:10   Válasz erre: 124058
Amíg eladható addig érték, csak azután lom!:)
    

night-rider 124058 2019. április 8. 20:07   Válasz erre: 124055
naagy lomis ez az ember)))
    

cizi 124057 2019. április 8. 19:59   Válasz erre: 124056
Nem! Azokat ezekkel!:)
És ez csak a gele, mert párban van mindegyik. Plusz van még pár ami nincs a fényképen!
    

kawa550 124056 2019. április 8. 19:44   Válasz erre: 124055
Mijjafaxomnak neked ennyi satu, ezekkel dobálod a vándorárús cigányokat?:))))))))))
    

cizi 124055 2019. április 8. 18:56   Válasz erre: 124054
És olló satu nélkül semmit sem ér!:)
    

kawa550 124054 2019. április 8. 18:49   Válasz erre: 124050
Ebben igazad van, nekem is van egy nagy, meg egy kicsi, de hogy valaki ennyi fidesz színű ollót birtokoljon, kezdesz te nekem gyanús lenni....... :)))))))))))
    

lendvai 124051 2019. április 8. 16:32   Válasz erre: 124050
Na jól van, most megnyugodtam. Már csak azt a kurva állványos fúrót kell összebugázni valahonnan. :-)
    

cizi 124050 2019. április 8. 15:49   Válasz erre: 124049
...mert ugye minden igazi motirosnak van egy-két Fiskars ollója!
    

cizi 124049 2019. április 8. 15:39   Válasz erre: 124047
Lapátom még nincs, inkább ollóra váltottam a pontjaimat!;)
    

kawa550 124048 2019. április 8. 11:36   Válasz erre: 124046
Szerintem egyre több fehér olló lesz a jövőben, mert már a fiskars is szégyelli hogy fidesz színben tüntesse fel magát.....:))))))))))))
    

Itil900 124047 2019. április 8. 11:21   Válasz erre: 124046
Fehér olló? Nézted a Mol- Fiskars akciót? Mindenki legnagyobb örömére kihírdettetik: van fehér lapát is...! Nagyapám a stokival körül kergetett a kerten, ha nem fehér lapáttal ástam...!;))))))))))))
    

lendvai 124046 2019. április 8. 10:45   Válasz erre: 124043
Ez az 1cm igaz lehet akkor, ha a kihajtótengely, a villa tengelye és a hátsó tengely terheletlenül egy egyenesbe esik, mert akkor bárhová mozdul csak kisebb lehet a távolság a két lánckerék tengelye között. De az szerintem olyan ritka, mint a fehér olló. :-)
    

lendvai 124045 2019. április 8. 09:16   Válasz erre: 124040
Az a 20-30mm valószínűleg arra jó, hogy a villa addig cibálja a láncot, míg a kihajtócsapágy tönkre nem megy.
Én a szerelőt bírálnám felül, mert úgy tűnik. fogalma nincs erről a háromszögről. :-)
    

lendvai 124044 2019. április 8. 09:10   Válasz erre: 124039
Ne aggódj, ott le van írva, hogy a motor egyenesen álljon, de ne legyen rajta súly. Ergo ne üljön rajta senki, meg a hátsó doboz se legyen tele kövekkel, csak a saját tömege terhelje.
    

kawa550 124043 2019. április 8. 08:07   Válasz erre: 124040
2 hete én vittem ki a gyereket a motorjával az első gyakorlati órára, mert akkor még azt hittük hogy saját motorral is mehet vizsgára meg tanfolyamra, ezért aztán én is részt vettem az első óráján. Ott ugye először az elméleti résznél kezdtek, mert a gyakorlati rutin vizsga is úgy kezdődik, hogy a vizsgáztató feltesz néhány egyszerű kérdést a motor üzemeltetéséről is amiket indulás előtt ellenőrízni kell, pl hogy mennyi a szükséges lánc lógás. Most akkor mondjam, hogy az oktató és a tananyag szerint ez 1, igen le is írom, egy centiméter. Mondtam is az oktatónak hogy khmm.......
    

kawa550 124042 2019. április 8. 08:02   Válasz erre: 124039
Pedig ott van hogy Note: ne legyen rajt súly. Szóval csináld úgy ahgy eddig is, meg ahogy mindenki, álljon az a kurva motor ahogy Tibike mondta, különben meg a lánc élettartamának tökmind1 hogy 3-4-5 centi, a lényeg hogy valamennyi legyen és ne lötyögjön. :))))))
    

cizi 124041 2019. április 8. 07:15   Válasz erre: 124040
Jó az úgy, másképp sohasem kellen låncot cserélned!
    

Itil900 124040 2019. április 8. 06:34   Válasz erre: 124039
Nemrég volt a kis dühös tavaszi felkészítésen, de a szerelő a 40-50 mm- felülbírálta, 20-30- ra vette le...
Oldalba rugjam?
    

csanesz 124039 2019. április 8. 01:23  
40-50mm -t ír a manual, de azt a gugli fordító nekem konkrétan nem deríti ki, hogy rajta kell ülni vagy sem. A leírásból azt veszem ki, hogy a hátsó keréknek lógnia kellene így lenne meg az a 40-50mm.
Sajna segítségem ebben pillanatnyilag nincs. Végül is mindegy, kipróbálom középsztenderen és majd összerakom, mit, hogy szeret.

A hátsó tengely anyát is 100Nm -re saccoltam. 110Nm -el kell meghúzni a manual szerint.
    

csanesz 124038 2019. április 7. 23:05   Válasz erre: 124036
Ott a pont!
    

kawa550 124037 2019. április 7. 22:21   Válasz erre: 124036
Ne beszélj németül. :)))))))))))
https://www.youtube.com/watch?v=FnzfhJV2fLQ
    

lendvai 124036 2019. április 7. 21:39   Válasz erre: 124035
Nein, nein! Átfogója csak a derékszögű háromszögnek van. Ez itt szimplán a leghosszabb oldal. Ezt itt tudod számolgatni szinusz- vagy koszinusztétellel, de a franc foglalkozna ezzel, ha a szöget sem ismerjük. Állítsd lábra azt a motort és mérd meg úgy a láncot. :-))))
    

csanesz 124035 2019. április 7. 21:14   Válasz erre: 124033
Lendvai!
Ezek szerint az első lánckerék tengely-hátsó tengely szakasz a háromszög átfogója lenne. Erre kellene számolnom egy átfogó méretet.

Azért érdekel, mert egyedül középsztenderen könnyebb lenne ellenőrizni.
Utánanézek a manualban is szerintem ott csak oldaltámasz szerint lesz adat. Az is okés.
    

csanesz 124034 2019. április 7. 21:03   Válasz erre: 124033
Ok!
Ezt így korrektül leírtad. Így menni fog, nem gond.
Köszi! :)
    

lendvai 124033 2019. április 7. 15:06   Válasz erre: 124032
Nagyon jó kérdés. A szervizkönyv keréken állva (vagy hátsó emelőn, egyedül úgy könnyebb) határozza meg.
Javaslom, hogy nézd meg a hátsó tengely-hátsó villa tengely-első lánckerék tengely háromszöget keréken állva, illetve középtámaszon. Nem egyszerű, mert egy csomó kitüremkedés akadályozza a pontos mérést. A háromszög leghosszabb oldala az első lánckerék tengely-hátsó tengely szakasz lesz. Ha a középtámaszon állva ez az oldal rövidebb, akkor ott nagyobb a lánc belógása a gyári értékhez képest, ha hosszabb, akkor meg kisebb. Azt most ne kérdezd mennyivel, ki lehet azt is számolni, csak keresztül-kasul kell méricskélni meg számolgatni sok mindent, egyszerűbb, ha kerékre állítod vagy hátsó emelőre teszed, a terhelés ugyanaz lesz és szépen, nyugodtan beállítod a gyári értéket. :-)
    

csanesz 124032 2019. április 7. 10:34  
Hali!
Egy kérdés:
Ha középsztenderen van a 4TX, akkor milyen láncfeszességnek kell lennie?
    

kawa550 124031 2019. április 6. 13:39   Válasz erre: 124030
De mi az a cavinton?......:))))))
    

lendvai 124030 2019. április 6. 12:45   Válasz erre: 124028
Ez is biztos a kezdődő szenilitás miatt van, ahogy valószínűleg az is, hogy 28 kommenttel utána döbbensz rá, hogy te nyertél. :-)))))))) Mindezt úgy, hogy emlékeztetnek rá. :-)))))))
Szerintem a Cavintonos doboz mellett lesz az a lista. :-)))))))))))))))))))))
Csak hogy érezd a baráti törődést. :-)))))))
    

csanesz 124029 2019. április 6. 11:43   Válasz erre: 124027
Azta, tényleg...
    

kawa550 124028 2019. április 6. 11:18   Válasz erre: 124027
És persze megint én nyertem, de már faxom se tudja hol van az a lista, amire ezt fel kéne írni. :)))))))))
    

tdm.friend 124027 2019. április 6. 11:00   Válasz erre: 124000
Csak szólok: 124000
    

lendvai 124026 2019. április 6. 08:56   Válasz erre: 124025
Egy dologra biztosan jó: egy mozdulattal le tudom ellenőrizni mind a négy izzó és a két visszajelző működőképességét. :-)
    

csanesz 124025 2019. április 5. 21:58   Válasz erre: 124020
Szerintem gegnek szánták.... :)))
    

yamaszaki 124024 2019. április 5. 21:50  
Fel!!
    

tomhahn 124023 2019. április 5. 17:16   Válasz erre: 124022
...
    

lendvai 124022 2019. április 5. 12:43   Válasz erre: 124021
Ez van Laci, nyamvadjunk együtt. :-))))
    

VVLaci 124021 2019. április 5. 11:58   Válasz erre: 124006
Sajnos én is nyamvadt vagyok! :))))))))))))
    

lendvai 124020 2019. április 5. 11:18   Válasz erre: 124019
Én meg azon gondolkodom miért kell egy TDM-re vészvillogó? Egy Yamaha nem robban le. :-)
Az enyémen van, soha nem használtam még.
    

csanesz 124019 2019. április 4. 23:09   Válasz erre: 124017
Vagy csak okoskodok... :)))))))
    

csanesz 124018 2019. április 4. 23:08   Válasz erre: 124014
Kettő izzó van párhuzamosan oldalanként és ez a 2x2 izzó sorosan. Mert sorba összeadódnak párhuzamban meg feleződnek az ellenállás értékek.
Ez utóbbi csak azonos értékű ellenállások esetén igaz!

Így lesz azonos az ellenállás érték 2db ill. 4db esetén is. A relé nagyobb terhelést fog kapni valóban, de az bakkfity.

Kétféle irányjelző kapcsolás van az egyiknél a fogyasztók ellenállása nem befolyásolja a relé működését, mert egy telesen különálló saját áramkörrel rendelkezik. Ha itt az egyik irányjelződ kiég vagy nem kontaktál, akkor is ugyanabban az ütemben fog szaggatni a relé és nem veszed észre, hogy kiégett. Ezt a változatot szokták használni a LED -es irányjelzőknél, mert ott megaohmos ellenállás van.
A másik a hagyományos megoldás ahol a fogyasztók ellenállása határozza meg a szaggatás ütemét. Ha az egyik kiég változik az ellenállás és gyorsabban villog (szaggat a relé).
Mindkét esetben az elektronika a relében van, csak a második változatnál a relé az áramkör része.
Bár igaz a Yamaha gyártott olyan irányjelző áramköröket ami külön állt a relétől - Yamaha Majesty sorozatból voltak.

Piaggionál csináltam ilyen átkötést, mert ott sem volt vészvillogó.
    

kawa550 124017 2019. április 4. 22:32   Válasz erre: 124014
Delejes témákban én nem vitatkoznék csanesszal, eccerűen azért, mert úgyis neki van igaza. :))))))))
    

lendvai 124016 2019. április 4. 22:21   Válasz erre: 124013
Mert a 98-ason nem volt. :-)
    

men 124015 2019. április 4. 22:12   Válasz erre: 124014
Itt a fórumon találok alkatrész TDM-hez?
Kellene a tank,nyereg és váz takaró fekete műanyag amit egy csavar tart,a másik tartója letört.
    

men 124014 2019. április 4. 22:09   Válasz erre: 124013
És még azon is gondolkodtam, hogy mindegyik izzó párhuzamosan lesz kötve a Te elképzelésed szerint.
Index izzók mindegyike kap egy negatívot és a kapcsolón keresztül jut el hozzájuk a szaggatott pozitív.Indexnél csak kettőhöz,vész villogásnál négyhez.relé terhelése dupla annyi lesz.
Szerintem...
    

men 124013 2019. április 4. 21:49   Válasz erre: 124012
Letöltöttem a 98-as ill. 99-es áramköri rajzokat és azon látok "hazard relay-t".A 99-esen.de a másikon nem.
    

csanesz 124012 2019. április 4. 21:10   Válasz erre: 124010
Nem kell relé.
Bár nincs előttem, de ha jól elmélkedem 3 vezetékről beszélhetünk. egy amin érkezik a szaggatott táp az irányjelző kapcsolóba (irányjelző táp) a másik vezeték az egyik oldal irányjelzés a harmadik meg a másik oldal irányjelzése. Ha ezt a hármat egy kontaktusra viszed, akkor az a szaggatott táp megy jobbra és balra is egyszerre.

És ami téged nem érdekel, az az hogy nem fog sem gyorsabban jelezni sem lassabban, mert így 2db fogyasztó sorba van kötve és 2db meg párhuzamosan. Vagyis az ellenállás érték nem változik. :)
    

csanesz 124011 2019. április 4. 21:01  
Láncfeszítő.
Én erre gondoltam:
http://kepkezelo.com/images/gh1sb5cr9ezxxr6lyh06.jpg
http://kepkezelo.com/images/r8ifcnn8go52k5amffp5.jpg
    

men 124010 2019. április 4. 18:22   Válasz erre: 124009
Sziasztok !
Tudnátok segíteni vészvillogót szeretnék a 98-as motoromhoz.Kormánykapcsolót már vettem,de kéne tudnom milyen relé kell hozzá.
Tudtok típust mondani (akinek gyárilag van)
és talán egy képet hogy hova kell szerelni?
    

lendvai 124009 2019. április 4. 14:37  
Csak hogy szem előtt legyen. :-)))
    

lendvai 124008 2019. április 4. 14:35  

    

lendvai 124007 2019. április 4. 14:34   Válasz erre: 124006
Én kivárok, tudod hogy megy ez nálam. Erre a kategóriára én nem adok i pénzt, inkább gyűjtök majd egy masszívabb cuccra. Bosch-nak, Hitachi-nak láttam 230V-ról működő verziót, nagyobb egyelőre úgyse kell, mert nem férne el a garázsban. :-)
    

kawa550 124006 2019. április 4. 10:38   Válasz erre: 124004
Sok esélyed nincsen, asszem már csak a Tibike olyan nyamvadt itt, hogy még nincs ilyenje. :))))))))
    


cizi 124004 2019. április 4. 09:13  
Szekrénytakarítás közben rátaláltam pár motoros ruhára. Most raktam fel az eladó motoros cuccok közé. Vålogassatok! És van még ilyen is! Egy igazi TDM-esnek nem hiányozhat a műhelyéből!:)
    

lendvai 124003 2019. április 4. 08:34   Válasz erre: 123999
Miért, mivel akarod a saját belső nyomásodat kompenzálni, hogy ne durranj szétfele? :-)
    

kawa550 124002 2019. április 3. 23:08   Válasz erre: 123990
Nem ezek lesznek a kedvenc szerelőim az biztos, de más nem vállalta itt a környéken.
Az egyik testvezeték(ráadásul ami elől van a hűtő meg a blokk között, szem előtt) a levegőben lafogott, nem tették vissza, meg valami vákuumcsövekbe épíett kis szolenoid is ugyan így, holott csinos kis fülescke van rajta, hogy legyen mivel a légszűrőház megfelelő fülére rögzíteni, nekem se tartott egy percig se csavarkereséssel együtt. Szóval trehányak az biztos. De most jó a verda, úgy müxik ahogy szokott.
    

csanesz 124001 2019. április 3. 23:02   Válasz erre: 124000
Kevés vagy mint a gondolataim! :)))))
    

kawa550 124000 2019. április 3. 22:55   Válasz erre: 123996
A vákuumba én vagyok a szagértő, meg se próbáljatok kikezdeni velem. Ma is beprogramoztam egy kis fűszerekkel levákuumozott desznyó ódalast 03:15-ös kezdéssel hogy a reggeles műszak érkezésére kész legyen. 82 fok, 5 óra, 100%páratartalom. Sehol se vagytok, még a fasorba se. :)))))))))))))))
    

csanesz 123999 2019. április 3. 22:41   Válasz erre: 123996
Túlnyomásos ruha vákuumban? Ej more... :))))
    

yamaszaki 123998 2019. április 3. 22:02  
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1qxJirH2QsVgNXgoH51Ih_AxamDFabAcT1mxEL22Zj_k/edit#gid=0
Még lehet jelentkezni!!
    

lendvai 123996 2019. április 3. 20:41   Válasz erre: 123995
Vákuumban hegeszd, abban szebben mozognak az elektronok. :-) Csak szerezz túlnyomásos ruhát hogy ne guvadjon ki a szemed, mert akkor nem fogsz élesen látni. :-) Na meg a felpuffadt gyomrod miatt se férnél hozzá a hegesztőgéphez. :-)
    

csanesz 123995 2019. április 3. 19:48  
Ja és holnap szerintem lesz időm és megcsinálom a láncfeszítőt. Vagy jó lesz vagy nem. De csak akkor kerül vissza, ha tényleg jó lesz. kókler melót nem építek vissza.
    

csanesz 123994 2019. április 3. 19:46   Válasz erre: 123992
Nem véletlen, hogy tananyag volt az elektronok vándorlása vákuum környezetben.
Ott is másképp viselkednek.
    

csanesz 123993 2019. április 3. 19:32   Válasz erre: 123992
Ez igyen van! :)
    

lendvai 123992 2019. április 3. 18:47   Válasz erre: 123991
Ammán igaz, de mivel a hézag ellenállását a szikra pillanatában az ionizációs csatornában lévő töltéshordozók száma határozza meg ezért elég nehéz az áramerősséget egzakt módon meghatàrozni, mert az a légkör ami a hengerben van nem egy atomstabil környezet. :-)
    

csanesz 123991 2019. április 3. 16:41   Válasz erre: 123989
Nem hülyeség!
Minél kisebb a hézag annál kisebb az ellenállás, DE van ellenállás és ez a lényeg. Amíg van ellenállás egy fogyasztón addig nincs baj.
    

lendvai 123990 2019. április 3. 16:32   Válasz erre: 123988
Ha a gyertya feszültséget kap és áthúz az a trafónak mindegy, hogy milyen hézagon megy át, az ionizációs csatorna szinte ugyanaz, csak rövidebb az ív, kevesebb töltéshordozó van benne szabadon, így kisebb energiát képvisel. A kisebb hézag a trafónál csak kisebb átütési feszültséget jelent, de a trafót ez nem érdekli, mert ő a tekercseléstől függően állítja elő azt a feszültséget, amivel az ívet húzza a gyertya elektródái között. A gyertyát meg a motort viszont igen, mert ha hamarabb húz át az ív akkor hamarabb robban a keverék, ergo kopogásos égés lehet az eredmény ami nem jó se a motornak, se a gyertyának, de a trafó pont leszarja. :-)
Ha oszcilloszkóppal nézed akkor kisebb feszültségnél épül fel az ionizációs csatorna, ergo hamarabb indul meg a trafóban az áram, talán jobban melegszik, de nem hinném, hogy bármit tönkretesz. Ha be- beragad ott egy kis korom vagy ilyesmi akkor permanensen rövidzárból indul abban a ciklusban a gyertya, így már nulla feszültségtől indulva van áram, így még jobban melegszik a trafó, ellenben nincs szikra és nincs gyújtás. De ha nem ég át a tekercs, akkor az még rendben. Mérd ki mindkét trafót, ha a tekercsek ellenállása ugyanaz a réginél meg az újnál, akkor nem sínylette meg a csökkent hézagot.
A gyertyakábelt is érdemes kimérni ilyen összevissza áramoknál, mert az van még terhelve ha nagy az áram.
Viszont a szerelő egy picsán rúgást megérdemel, mert vagy sík hülye és nem tudja mire jó az elektródahézag, vagy nulla felelősségvállalással dolgozik, ergo semmi keresnivalója a szakmában egyik esetben sem.
    

.HLaci. 123989 2019. április 3. 16:05   Válasz erre: 123988
Ha egy trafón van a két gyertya,akkor minden felső holtponti helyzetben mindkettőnek szikráznia kell.Értelem szerűen gyújtás abban a hengerben lesz,ahol sűrítési ütem van,a párjában a kipufogás közben keletkezik szikra,de ez általában senkit nem zavar.
Ha az egyik gyertya hézaga rossz,az kihat mindkét hengerre,mivel amikor a rossz gyertya gyújtana,akkor kicsi az elektromos ív a kis hézag miatt,ha meg a párja,akkor szintén,mert a nem megfelelő hézag miatt a gyújtófesz nagy része ott törekszik a test felé,ahol könnyebben utat talál,és ez szintén a rossz hézagú gyertya,ahol akkor épp kipufogás történik.Szerintem a trafónak lehet semmi baja,lehet elég lett volna csak gyertyát cserélni/beállítani.Ha nagy hülyeséget írtam,úgyis kijavítanak az elektromos szakik! :-)
    

kawa550 123988 2019. április 3. 10:45  
Visszakaptam hétfőn este a kocsit, másnap reggel már feltűnt melóba menet hogy valami nem kerek, trtott gáznál alacsony fordulatszámokon finoman rángatott, menet közben ránéztem a kínai olvasóval, égéskimaradás a 3. hengernél. Hazafelé már sokkal jobban és tágabb tartományban rángatott, itthon újra ránéztem, már a 2. hengernél is égéskimaradás. Mivel ezek 1 trafón vannak, így kézenfekvő volt a trafócsere, szerencsére volt a bárdiban polcon, nem is vészes 14 rugó. Nekiálltam kicserélni, de ha már úgyis kinn van akkor ránéztem ezekre a gyertyákra is, oszt egyből fejem vertem a falba. A 3 henger gyertyáján úgy meg volt ütve a testelektróda, hogy gyakorlatilag nem volt gyertyahézag, 1.1 helyett 0.2, így nem nagyon van mit csodálkozni az égéskimaradáson. Most viszont az itt a kérdés, hogy a 2 henger jó gyertyájával miért volt már abban is égéskimaradás? Van arra esély hogy a szinte testelő rossz gyertya túlterhelte trafót és attól szarakodott hazafelé már a 2 henger is? Mert akkor fejbe baszoma szerelőt, mert ilyen elgörbülés csak attól lehet, ha szerelés közben leejtették a gyertyát és úgy rakták vissza, hogy meg se nézte sérült-e.
    

levio 123987 2019. április 3. 08:29   Válasz erre: 123986
Köszi.
Mindent gyújtás után kötöttem, hogy ne tudjak még csak véletlenül se úgyfelejteni se ködlámpát, se semmit ha kivettem a kulcsot. :-)
    

kawa550 123986 2019. április 3. 08:17   Válasz erre: 123982
Csak óvatosan az usb alzatokkal. Ha direktre van kötve, nem kapcsolt szálra, akkor egy hét alatt leszívja az akkut az állásban.
    

levio 123985 2019. április 3. 08:12   Válasz erre: 123984
Ezzelőtt Transalpom volt.
Rengeteget szoptam a töltés - feszültségszabályző problémával.
Úgy döntöttem, hogy egy "tojásfőzőt" mindenképp akarok az orrom elé, hogy mindig tudjam ellenőrizni és idejében észrevegyem, ha probléma van kialakulóban és akkor nem hagy az úton, mert az csak az utolsó momentuma az eseményeknek, amik a motorban zajlanak. (+ telefont és GPS-t vagy bármi egyebet tölteni is nagyon jól bevált.)
Amúgy tojásfőzőtartóként fg gubellini gázas hátsó lengéscsillapító van rajta, meg hasonló extrák kerültek és folyamatosan kerülnek a gépre.
    


levio 123982 2019. április 3. 07:39  

    

levio 123981 2019. április 3. 07:38  
Sziasztok !
Dobtam egy kis töltéskijelzőt 2 drb.USB dugasszal én is a gépre .
    

csanesz 123980 2019. április 3. 00:22  
Most dobta be fordításkor. :)))))
Googli fordítós gyöngyszem:
A szöveg: The attitude of our customer service is friendly and patient.
Fordítás: Ügyfélszolgálatunk hozzáállása barátságos és beteg.

Ez kész. :)))
    

csanesz 123979 2019. április 2. 23:57   Válasz erre: 123973
:)))))))))
    

cizi 123978 2019. április 2. 20:44   Válasz erre: 123977
Most rendeltem vízumot Fernandónál!:)
    

kawa550 123977 2019. április 2. 20:38   Válasz erre: 123976
Rossz országban élsz vazzeg, neked pakisztán lenne az igazi hazád. :)))))))
http://pinkdama.egologo.transindex.ro/pakisztan-teherauto/
    

cizi 123976 2019. április 2. 20:20   Válasz erre: 123975
Majdnem sok lett, de majd felét átszerelem tolatólámpának!:)
    

lendvai 123975 2019. április 2. 20:16   Válasz erre: 123974
Micsoda világítós bazarat építettél magad mögé! :-)))
    

cizi 123974 2019. április 2. 20:10   Válasz erre: 123969
Ha ez bevillan akkor tuti, hogy összszalad mögöttem a sor!:)
    

lendvai 123973 2019. április 2. 20:00   Válasz erre: 123971
Bazmeg Csanesz, ne gerjessz itt fölösleges pletykákat! :-))))
    

lendvai 123972 2019. április 2. 19:57   Válasz erre: 123968
Ha zsírozott az áramlik az elektron gyorsabban áramlik, tudom én, tanultam eztet is. :-))))
    

csanesz 123971 2019. április 2. 19:55   Válasz erre: 123966
A számból vetted ki.
...a szót! :)
    

lendvai 123970 2019. április 2. 19:55  
Na, nézzük meg Timi mit szól ehhez. :-) Mindig sejtettem, hogy Milne-el valami nem stimmel. :-)
    

csanesz 123969 2019. április 2. 19:53   Válasz erre: 123964
Cizi!
Az nem lehet! :)
Szereld le! :))))
    

csanesz 123968 2019. április 2. 19:50   Válasz erre: 123961
Kisebb az elektronok ellenállása. Nem tudtad? :)
Ma is tanultál valami újat. :))))
    

kawa550 123967 2019. április 2. 18:49   Válasz erre: 123961
Azé' hogy olajozottan menjen a dolog és zsír legyen a végeredmény. :))))
    

lendvai 123966 2019. április 2. 18:34   Válasz erre: 123965
Én úgy vagyok vele, hogy amíg ennyiért van rá kereslet addig a Givit nem lehet hibáztatni érte. :-) Ahogy amíg a gyári Yamaha alkatrészekre is lesz olyan megszállott motortutujgató, mint én addig a teleszkópszimmering is 5 rugó marad pedig senki nem kényszerített arra, hogy az AA Athena helyett ezt vegyem. :-)))
A LED-csíkok általában méterre vannak és el lehet nyesegetni őket, legalábbis láttam ilyet.
Ha kell tudok neked olyat, ami a W222-es S-Merci kijelzőjének háttérvilágítása, az biztos kurva jó minőség, de szerintem a fényereje nem üti meg a megfelelő szintet.
Csanesz kolléga most biztos azt mondaná, hogy hajtsam meg kisebb ellenállással, akkor fényesebben ragyog, de akkor meg lehet, hogy elkezdenek eldurrani azok a LED-ek is. :-)
    

cizi 123965 2019. április 2. 17:14  
A Blade doboz féklámpájáért a mocskos Givi elkér húszezret, ennyiért inkábbb nekiállok barkácsolni a maradékból pedig benzint veszek.
    

cizi 123964 2019. április 2. 16:58   Válasz erre: 123963
Lassan kész lesz és rakok fel fényképet.
Jobban fog sütni hátradelé, mint Csanesz lámpája előre!:)
    

lendvai 123963 2019. április 2. 15:32   Válasz erre: 123962
Hát én ezért is adtam el a Givi doboz ajándékba kapott gyári LED-esítő szettjét. Ott van a LED-szalag, aztán a kontakthiba a doboz és a platni csatlakozójánál, kábelek, forrasztások, vibrációk, én másféle izgalmakat részesítek előnyben. :-))))
    

cizi 123962 2019. április 2. 14:45  
Féklámpásítom a dobozom. Összeszereltem, minden forrasztás, rögzítés kész...erre az egyik szalag végén nem világít 5 db led! Hogy rohadna meg az összes led szalag gyártó!
    

lendvai 123961 2019. április 2. 11:36   Válasz erre: 123960
Az olaj meg a zsír minek kell a hegesztéshez? :-)
    

csanesz 123960 2019. április 1. 22:40   Válasz erre: 123959
Ez csak természetes. :)
Sőt az olaj és a zsír is azonos bázisú!
    

lendvai 123959 2019. április 1. 22:19   Válasz erre: 123957
Kíváncsi vagyok. Ha már szakmunka ne feledd el vibrációs tesztnek és szakítópróbának is alávetni. :-)
    

csanesz 123958 2019. április 1. 21:53   Válasz erre: 123956
Csak hogy mire számíthattok.
Az első kép a "Z" alakú bowdenvéggel egy tengelykapcsoló bowden egy kerti géphez. 6 hónapja cseréltem házzal együtt. A bowdenház rögzítőcsavarja elvágta a motor vibrációja miatt, mert nem volt besüllyesztve, lesorjázva a bowdenház rögzítő. Új véget kellett kitalálnom, ami vibráció álló és kevésbé tud elszennyeződni mivel kap minden szutykot munka közben. Ez a megoldás már a végében lévő csavar nélkül is megfogja a bowdent. M12 -es metrikus nyakas csavarból készült. Bowdenem volt hozzá 1,5mm. Így a 9 000Ft -os időszakos csere anyagára már csak 900Ft és a munka nem 3 óra hanem 30 perc.

http://kepkezelo.com/images/grlu1ej05nsf1k39qd9u.jpg
http://kepkezelo.com/images/g36vhcil4z0iwekkqrxh.png
http://kepkezelo.com/images/m6d5mvsc8e7l3jb6qt09.png
http://kepkezelo.com/images/iydlng5463270boy1x0e.png
http://kepkezelo.com/images/a1fy9c7mulpvjfn5qw3d.png
Összeszerelés előtt 20ml fecskendővel végig nyomtam a bowdenházba hajtómű olajat és a bowdent bezsíroztam. Ilyen finoman bowden még nem működött.
http://kepkezelo.com/images/ymbxy2bsj3hqwad23zvk.png

Szal a hegesztés egy próbát megér!
    

csanesz 123957 2019. április 1. 21:15   Válasz erre: 123956
Szebb lesz, mint azt gondolod! Ez szakmunka lesz! Amúgy kb 30 perc.
    

lendvai 123956 2019. április 1. 20:37   Válasz erre: 123951
Ha itt jobban megnézed akkor a technológia valószínűleg az volt, hogy a menetes szár vége köré öntötték az alumínium formát. Ha te ezt elkezded hegeszteni szépen, alaposan akkor valamennyire meg fog olvadni az alumínium. Azon kívül meg kurva ronda lesz, hacsak nem vagy hegesztő guru és utána nem esztergálod vagy köszörülöd le szép hengeresre.
Biztos, hogy ezt akarod? Amennyi melót én ebben látok csak jobb lenne kicserélni, ha már annyit tutujgatod a motorodat. :-)))
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22125
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők