28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

lendvai 123956 2019. április 1. 20:37   Válasz erre: 123951
Ha itt jobban megnézed akkor a technológia valószínűleg az volt, hogy a menetes szár vége köré öntötték az alumínium formát. Ha te ezt elkezded hegeszteni szépen, alaposan akkor valamennyire meg fog olvadni az alumínium. Azon kívül meg kurva ronda lesz, hacsak nem vagy hegesztő guru és utána nem esztergálod vagy köszörülöd le szép hengeresre.
Biztos, hogy ezt akarod? Amennyi melót én ebben látok csak jobb lenne kicserélni, ha már annyit tutujgatod a motorodat. :-)))
    

night-rider 123955 2019. április 1. 20:14   Válasz erre: 123951
Na az nagy kókányolás lesz...szegény motor
    

Fido71 123954 2019. április 1. 19:14  
Az a ferderick nekem szimpatikusabb. :D
    

cizi 123953 2019. április 1. 18:20  
Csak azért, hogy visszakerüljünk..., mert úgy látom Fernandónk rokonlelket talált!:)
    

Fido71 123952 2019. április 1. 17:37   Válasz erre: 123948
:))))))))))))
    

csanesz 123951 2019. április 1. 16:12   Válasz erre: 123941
A lényeg, hogy a sérült menetes szárat levágom, de nem tőben. Majd hozzá hegesztek egy épp menetes szárat. And joy...
    

csanesz 123950 2019. április 1. 16:07   Válasz erre: 123942
Vagy csak simán WTF. :)
    

csanesz 123949 2019. április 1. 16:06   Válasz erre: 123941
Jól látod a helyzetet! :)
    

cizi 123948 2019. április 1. 14:52   Válasz erre: 123947
Üzentem neki, hogy írjon ki túrákat is!:)
    

lendvai 123947 2019. április 1. 14:38   Válasz erre: 123946
Ja, de szerintem senki nem vett még tőle semmit, hiába erőlködik. :-)
A szomszédságban szoktak nyivákolni ilyenkor egy kevéskét, aztán megy minden tovább. :-)
    

kawa550 123946 2019. április 1. 14:26  
Fernandó belehúzott így bolondok napján rendesen!:D
    

csigafrédi 123945 2019. április 1. 13:19   Válasz erre: 123944
Az elekromos rész az rajta van, az nem gond, viszont a túlfolyó és a sapkánál a szellőző nincs. Az alsó csapot kicsrréltük a két csöcsösre, de így sem volt jó. Visszacsere szerintem nem fog játszani, vidékről hozta a kolléga kb 1 hónapja. Felrakja jófogásra, vagy FB piactérre, aztán akkor vagy ki lesz húzatva ez, vagy vadászni kell egy ilyen régebbi ép darabot. Nem mókolunk. Köszi a segítséget!
    

lendvai 123944 2019. április 1. 13:01   Válasz erre: 123943
1999 után elektromos lett az üzemanyag szivattyú. Ennélfogva azon a tankon eleve van egy jókora lyuk pluszban az elektromos csatlakozásnak. Próbáljátok meg visszacserélni, mert bár a szelepház nyílása ugyanaz ha nem adtak hozzá elektromos csatlakozást, ami betömi azt a likat elég kellemetlen azt ott hegeztgetni. Na meg a réginél van ott egy csőcsatlakozás, talán a túlfolyóé. Az újabbakon azt nem tudom hol van.
    

csigafrédi 123943 2019. április 1. 10:00  
Sziasztok,
Technikai segítség kéne. TDM 850 4TX2 tankot próbáltuk cserélni haver paripáján, de a vásárolt tank alján más a kiosztás, mint a fent lévőn. Kotorásztam a neten, arra jutottam, hogy 1999-től változott a 850-esek tankja. Kérdés, hogy az újabb változatot fel lehet-e valami átalakítással úgy rakni, hogy jól működjön. Van valakinek ezzel kapcsolatos tapasztalata? (A fent lévő össze van gyűrődve, azért próbáltuk cserélni, de mivel - szerintem - nem kapott levegőt, elkezdte kinyomni az alsó csap illesztésénél a naftát.)
    

lendvai 123942 2019. április 1. 09:45   Válasz erre: 123939
Jaja, szerintem is, írjuk már ki rendesen, hogy baszd meg! :-)
Elnézést, ha nyers voltam, sokszor nem bírok a kibaszott stílusommal, a kurva életbe. :-)
    

lendvai 123941 2019. április 1. 09:43   Válasz erre: 123937
Hegeszteni?Alumíniumot acélhoz? Demiért? :-)))
Ha jól emlékszem az a láncfeszítő elem a menetes szárral benne van a villa szelvény belsejében, egy tengelynyi lyukkal és a csavargatással csak a tengelyt cibálom előre-hátra. De nincs előttem az alkatrészkatalógus. Nem is tudom milyen anyagból van, de ha hegeszteni kell akkor acélhoz acélt, mert az az M6 menet acél, mást nem tudok elképzelni.
    

csanesz 123940 2019. április 1. 08:31   Válasz erre: 123938
Bocsika! :)
    

Utalatos 123939 2019. április 1. 08:18   Válasz erre: 123938
Remélem a "wazzeg és a má'ki" csak az irónia része, mert legalább olyan pro...s!
De tudjátok ezt Ti is.:-))
    

Fido71 123938 2019. április 1. 07:49  
Wazzeg! Írd má' ki, hogy alumínium!
Ne buziskodjunk.... ;)
    

csanesz 123937 2019. március 31. 22:22   Válasz erre: 123935
Igazából nem az alcsihoz hegesztem, hanem ami abból kiálló menetes tengelyhez. Alcsit acéllal nem hegesztenék. Nem értek ahhoz és nem is tartanám tartósnak. De attól még persze működhetne. :)
    

lendvai 123936 2019. március 31. 19:31  
Nekem az első teleszkópom diszkréten jelezte, hogy két éves az olaj, ideje cserélni. Meg is mutatta hogy néz ki a két éves olaj. :-) Ránézésre mint az új. :-)
    

lendvai 123935 2019. március 31. 19:30   Válasz erre: 123934
Arra azért figyelj, hogy alumíniumhoz nem mindegy milyen acélt biggyesztesz, mert lehet nagy kurvahétszentségelés ha hagyod érni a dolgokat. :-)
    

csanesz 123934 2019. március 31. 17:00  
Nagy a csend! Remélem mindenki motorozik... :)
Nálam lesz egy kis karbantartás a hátsó keréken meg a lánc-lánckerék csere. Az egyik láncfeszítőn az elődöm tropára ku..ta a menetet. 9100Ft lenne az új. Most átvágtam metszővel (M8) és az anyákat is javítottam. Alumínium öntvénybe ágyazott menetes szár egy kis nyakkal. Nyak résznél levágom és kap valami jó kis M8 -as menetes szárat és valami jobb anyát. 400 Ft -ot biztos nem fizetek 1db anyáért.
    

csanesz 123933 2019. március 28. 22:55   Válasz erre: 123932
Azaz 1.1 -es verzió lesz more! :)))
    

kawa550 123932 2019. március 28. 19:07   Válasz erre: 123931
Ennyi? Ennyit tudsz vazzeg?! Hát az aszfaltot má' meg se nem olvassza itten he? :))))))))))
    

csanesz 123931 2019. március 28. 18:48   Válasz erre: 123929
A bajor csodán láttam már ilyet.
Enyém jobb lesz! :)
Ducati? Ssssehol se lesz.... :))))))

Éjszakából nappalt csinál, retinát éget és menet közben csak egy fénycsík fog látszani! :)))
    

Englishman 123930 2019. március 28. 16:15   Válasz erre: 123910
Red Baron, Győr. Ennyi. :)
    

lendvai 123929 2019. március 28. 15:07   Válasz erre: 123928
Ez így van, majd jövőre megmutatom Csanesznek hogy van ez gyárilag. :-)
    

kawa550 123928 2019. március 28. 13:53   Válasz erre: 123925
Nem kő ezekkel a kínai szarokkal játszani, kő venni egy rendes motort, amin gyárilag van rendes lámpa. :)))))))))
    

csanesz 123927 2019. március 28. 13:28   Válasz erre: 123926
:) Annyira nem fog dolgozni! :)))
    

lendvai 123926 2019. március 28. 10:38   Válasz erre: 123925
A diódát tedd kívülre, hadd hűtse a menetszél. :-)
    

csanesz 123925 2019. március 28. 10:19   Válasz erre: 123923
Amúgy készül egy új lámpa a TDM -re.
Megvettem nem úgy működik ahogy az jó lenne nekem. Így kap egy másik belsőt.
Már a ház és a foncsor megéri az árát.
A jelenlegi helyett lesz.
Sajna driver ide vagy oda a kínai szart sem ér. Kap egy jól beállított ellenállás értéket és egy kondit és esetleg egy diódát "stabilizátornak".
    

csanesz 123924 2019. március 28. 10:14  
Szállás részemről is megoldva. Valamit benéztek a termálosok.
    

lendvai 123923 2019. március 28. 09:51   Válasz erre: 123921
Ja, ha dekorációnak akarod megvenni, akkor arra tökéletes. :-)
    

csanesz 123922 2019. március 27. 23:11   Válasz erre: 123919
jobbkormanyos!

Zavar van az erőben!
Én múlthéten igényeltem motelszobát aszonták, hogy már nincs.

Most komfortos kisfaházat ajánlottak 4.700-ért. De a weboldalon csak komfort nélküli van. Holnap rákérdezek, hogy most, akkor mi van...
    

csanesz 123921 2019. március 27. 23:05   Válasz erre: 123918
:))))
Régóta figyelem ahogy fejlődik, akarom mondani változik a közútra "szánt" ledes csodák armada. Hiába van benne ventilátor, akkor is csak azt a meleg levegőt "legyezi" és igen rövid idő alatt megsül. Mert vagy az elbacott túláram öli meg vagy a hő.

De olyan jól néz ki. :)))))
    

Robi70 123920 2019. március 27. 17:37   Válasz erre: 123919
Köszi Gyula!
    

jobbkormanyos 123919 2019. március 27. 16:12  
Elküldtem a találkozóra jelentkezők névsorát, és az étkezési igényeket a kempingnek ! 1 motelszoba maradt, de kis faház még foglalható !
A táblázat még maradhat, hátha jönne még valaki .
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1qxJirH2QsVgNXgoH51Ih_AxamDFabAcT1mxEL22Zj_k/edit#gid=0
    

lendvai 123918 2019. március 27. 13:17   Válasz erre: 123913
Csanesz, ne komolytalankodj már, nem olvastál utána? Te is tudod, hogy egy jó minőségű LED mennyibe kerül és azok nem alkalmasak a normál foncsorba, speciális lámpatest szükséges nekik. Ezekkel maximum a szembejövőket bosszanthatod, látni nem nagyon tudsz ha kicsi a teljesítmény, vagy pár havonta cserélheted mert megsülnek. Esetleg leszedik a rendszámodat, ha közelebbről megnézi valaki hivatalos közeg. :-)
Egyszóval: valószínűleg szart nem ér. :-)
    

Itil900 123917 2019. március 27. 12:26   Válasz erre: 123916
Sőt! Ők fizetnek! Láttad?: "- 20%-tól elvihető"
Mínusz 20%!!! ;)))
    

cizi 123916 2019. március 27. 11:02   Válasz erre: 123915
Csak azért raktam fel ezt a képet, mert nem tudom, hogy a 75e, a 375e, vagy az 1M az alkudható része az árnak.
    

cizi 123915 2019. március 27. 10:59   Válasz erre: 123911
Dehogy adtam, megvan még. Ha cserélni akarsz megbeszélhetjük!:)
    

csanesz 123914 2019. március 27. 10:34   Válasz erre: 123913
...persze autóba!
    


Robi70 123912 2019. március 27. 09:10   Válasz erre: 123910
Ez tartja az árát!:)
    

Kucsi 123911 2019. március 27. 08:44   Válasz erre: 123910
Eladtad a motorodat? :)
    

cizi 123910 2019. március 27. 00:09  
Alkalmi vétel! :)
https://auto.jofogas.hu/gyor_moson_sopron/Yamaha_TDM_900_Garanciaval__90470781.htm
    

csanesz 123909 2019. március 26. 23:09  
Köszönöm mindenkinek a rengeteg választ!
Ezzel a részével még nem volt dolgom, de így legalább kaptam egy kis rálátást erre is.
Amúgy röhej, mert a melóhelyen a többtonnás betonkapuk hajtása szintén lánchajtás, volt vele dolgom, de azzal nem volt ilyen gondom.
    

csanesz 123908 2019. március 26. 22:46   Válasz erre: 123900
Lyukacsosat láttam én is a neten.
    

csanesz 123907 2019. március 26. 22:45   Válasz erre: 123903
És itt jobbak az árak is!
D.I.D. láncból ugyanaz a VX -es 5 000Ft -al olcsóbb.
Lehet marad az eredeti kivitel csillapítás nélkül. Még alszom rá egyet.
    

Levi990 123906 2019. március 26. 22:21  
Már a JT is gyárt zajcsillapítós lánckereket. Arra fekszik fel a láncszem, tegát nem ül be koppra a fogaskerékbe, ezért halkabb. Látszik is a használt fogaskeréken ahol a lánc oldala elkoptatta a gumit.
Egy picit drágább, szerintem inkább csak megnyugtatja az ember lelkét.
    

sagipet 123903 2019. március 26. 14:33  
A nagyvasnál azt írják van zajcsillapítós első lánckerék, ha valaki keresné:

http://nagyvas.hu/kereses_tipushoz.php?cmd=6&motorgyarto=Yamaha&motorccm=850&motortipus=TDM&evjarat=2001&evjarattures=2
    

lendvai 123902 2019. március 26. 13:16   Válasz erre: 123901
Maga a fogaskerék amúgy egy tömb kell legyen, a gumiszerű cucc csak elhangolja. Különben kettészakadna az első kövér gázra. :-)
    

lendvai 123901 2019. március 26. 13:13   Válasz erre: 123896
Így van, egy szép szürke kemény betét van a külső fogazott és a belső, tengelyre csúszó rész között, rezgéscsillapítás céljából. Tudtommal csak a gyári ilyen.
    

kawa550 123900 2019. március 26. 12:25   Válasz erre: 123898
A 4tx-eké asszem ilyen kifurkált lyukas ha minden igaz.
    

kawa550 123899 2019. március 26. 12:23   Válasz erre: 123896
Csak a lánckerék 2 oldalán van egy műanyag rátét, egyébként tök sima lánckerék, a zajcsillapításban van valami szerepe, mint a mosogatók alján a bitumenlap. Ha má szakács vok ugyebár.... :)))))))
    

csanesz 123898 2019. március 26. 10:57   Válasz erre: 123895
Ja és Motul 7100 -ás olajat kapott a vas!
Eddig 30 Km -t mentem.
Tapasztalatok:
A váltó kicsit keményebb vagy inkább mondhatnám határozottabbnak. Hidegindítás maga az álom! Nem hallom azt a nyüszögő erőlködést az első 10 másodpercben. Ez volt az egyik ok a 7100 próbája végett. Repsolnál is ilyen szépen indult, de maradok a Motul vonalon. Hogy mennyire fogja csipegetni nemtom. Szerintem kevésbé mint az 5100 -át.

Megint sikerült 4 litert leengedni a 4,2 literből. A cserépléces megoldás működik. Középsztenderen jobboldal alá cseréplécet teszek.
    

csanesz 123897 2019. március 26. 10:46   Válasz erre: 123896
Kerestem gumiágyas lánckereket 850 -re, de szerintem nincs. :)
    

csanesz 123896 2019. március 26. 10:05   Válasz erre: 123895
Lendvai!
A gumiágyas lánckerék működése olyasmi mint egy szilent, csak jóval keményebb gumival megoldva?
    

lendvai 123895 2019. március 26. 09:15   Válasz erre: 123893
Emlékeim szerint nekem is JT hátsó lánckerék van fenn D.I.D. lánccal. Nincs vele bajom, kivéve, hogy a jelenlegi lánc hajlamos a rozsdásodásra. Elöl gyári a fogaskerék, mert annak van gumi ágyazása, az kicsit kulturáltabban működik.
    

Itil900 123894 2019. március 25. 23:37   Válasz erre: 123891
Szerintem a Kötsögöt húzd el Kecskemétig, meg vissza!
    

csanesz 123893 2019. március 25. 22:51   Válasz erre: 123889
Köszi Kucsi!
Akkor ez lesz.
    

lendvai 123892 2019. március 25. 20:26   Válasz erre: 123888
Forgalomba helyezés után köszönj be hozzá hazafelé menet és legyél neki hálás amiért ilyen. :-)
    

kawa550 123891 2019. március 25. 15:17   Válasz erre: 123890
A gyerek motoros oktatója ugyan így járt vele, ők is egy lefojtott motort hoztak be oktató motornak, addig baszogatta őket meg kérte a különféle papírokat meg fordításokat stb, míg hagyták a pitsába ők is, oszt Győrben megcsinálták simán. Ő is azt mondja, hogy a helyi nepperek meg akármit át tudnak tolni nála, nyílván nem ingyen. Hát tőlem egy vasat se kap, inkább elhúzom Kecskemétig 2x utánfutón ha csak úgy tudom megcsinálni.
    

Kucsi 123890 2019. március 25. 13:41   Válasz erre: 123888
Úgy érzem kibabrált veled a magyar bürökrácia. Lehet, hogy várt valami juttatást a kis köcsög.
Egyébként pont ezért bíztam az ügyintézést szakemberre, bár az enyémnél nem volt ilyen svédcsavar a motor multjában.
Meg lesz az csak kicsit tolódik a dolog.
    

Kucsi 123889 2019. március 25. 13:38   Válasz erre: 123886
Hali!
A JT nekem bevált, mindig azt vettem.A láncnál a D.I.D. vált be, egyszer vettem valami mást, de az a kezdetektől folyamatosan nyúlt. Féktárcsában szerintem az EBS jó minőségű, igaz én bontottat vettem, de semmi nem volt vele, azzal adtam el.
    

kawa550 123888 2019. március 25. 12:09   Válasz erre: 123887
Akkor te a szerencsések közé tartozol, kívánunk sok vigyorgós kilométert a supertehénnel. :)))))
Most akkor elmondom mi hogy állunk ezzzel a köcsöggel a soproni nkh-n.
Hoztunk egy xj600-at a gyereknek ausztriából. Eredetileg nyitott 40kw 4DG verzió volt, ami a súber/súberrugó és tű cseréjével már 25kw-os A2 kategóriás 4LX változatnak számít. Hivatalosan, engedéllyel, yamaha szervizben alakították át, oktató motor volt ausztriában. Ez természetesen be van jegyezve a forgalmijába, a 25kw is, meg az is, hogy a forgalmi kiállítása és az új adatok a typenschein 4LX-re vonatkozó oldaláról származnak, oldalszámmal, azonosítóval.
Na, természetesen a fasszopó belekötött, hogy ellentmondás van a forgalmi meg a typenschein között, mert ez a motorszám szerint 4DG, nem lehet Magyarországon 25kw-al forgalomba helyezni. Jólvan köcsög, akkor csináld 40-ről a papírokat. Azt nem lehet, mert ott van a forgalmiban hogy 25-re van átalakítva. Akkor mianyádat akarsz még? Hozzunk külön igazolást, hogy ez az átalakítás valóban megtörtént, mert ő nem hiszi el azt, ami a forgalmiban áll(?????). Felhívtam az eladót, volt ilyen papírja, a yamaha vezérképviselet állította ki, 3 oldalon, sok pecséttel. Kimentem a paírért, aztán azzal együtt vissza az nkh-ba. Ez a papír hiányzott bazdmeg? Igen, ez. De ő ezt a papírt nem hajlandó elfogadni(?!), ez a motor nem fog magyar forgalmit kapni sehogy. Elküldtem az anyja picsájába, hónam alá vettem a papírokat és lementem Szombathelyre az nkh-hoz. Bemutattam a papírokat, 2 perc alatt átnézték, majd kérdi az ügyintéző, hogy igen, mi a kérdés? Az hogy levizsgáztatható-e 25kw-ra ez a motor? Természetesen, ott az igénylő lap a polcon, töltsem ki és 16.-án hozzam a motort, akkor van legközelebbre szabad időpontjuk.
Hát most ezek után ne akarja az ember ennek a soproni fasznak a fejét belerugdosni a jó kurva anyja seggébe?
    

Kucsi 123887 2019. március 25. 11:43  
Mint ahogy számítottam, sikerült egy héttel előbb betolni az új gépet az adminisztráció sűrű erdejébe, így már itthon van a drága.
Az első úton sikerült összebarátkozni. (Sopron-Adony)Azt kell mondanom, hogy jó választás volt, széles vigyor van az orcámon.
Tibi!
A szélvédelem kiváló 110-nél és 170-nél is.
    

csanesz 123886 2019. március 25. 11:41  
Hali!
Szervizeléssel kapcsolatos kérdéseim lennének:
Utángyártott féktárcsából milyen márkát ajánlanátok?
Láncom részlegesen nyúlt.
Láncot és lánckerekeket cserélek. Utángyártottban gondolkodom. Sunstart ajánlották, de azt nem igazán tudok beszerezni itthon. JT volt a másik márka, amit ajánlottak állítólag ez is nagyon jó.

Láncból a Yamaha D.I.D. -t használt a 4TX -hez. Az márka szerint maradna is, de nem gyáriban: D.I.D.525VX-X 114 szemes. Ez valamivel erősebb.

Véleményeket várnék.
    

cizi 123885 2019. március 23. 20:33   Válasz erre: 123884
Köszönöm!
    

lendvai 123884 2019. március 23. 19:26   Válasz erre: 123883
Ha megvan a parts list pdf-ed abban vannak cikkszámok, de egy részük már nem aktuális, mert pl a fékbetéteknél volt beszállító váltás amivel változtak a cikkszámok is. A legegyszerűbb, ha a Yamahától kérsz mailben egy árajánlatot, aztán eldöntöd hol veszed meg. Boats.net-en sok minden van, de hátsó lánckereket pl nem találtam. Nem kizárt, hogy annak is másik beszállítója van.
    

cizi 123883 2019. március 23. 19:10  
Jó estét mindenkinek!
Tudna valaki abban segíteni, hogy mi a gyári kódja a 900-asra való láncszettnek, fékbetéteknek, levegőszűrőnek és kuplunglamelláknak?
Vagy esetleg utána lehet nézni valahol?
    

csanesz 123882 2019. március 23. 16:20   Válasz erre: 123881
Yamahánál kérdeztem. Sajna ennyi.
    

Itil900 123881 2019. március 23. 14:56   Válasz erre: 123876
60000? Nem írtad el?... Vagy már ebben benne van a kopoltyú is? :)))
    

lendvai 123880 2019. március 23. 13:04   Válasz erre: 123879
A motorozás drága hobbi. Annál drágább már csak a kendácsolás meg a sufnituning. :-)
    

cizi 123879 2019. március 23. 05:48   Válasz erre: 123875
Amikor már egy "O1G" matrica is több mint egy dollár akkor szerintem ez nem is annyira drága.
    

csanesz 123877 2019. március 22. 23:07   Válasz erre: 123876
Szo-szo belefér... :))))))
    

csanesz 123876 2019. március 22. 23:05   Válasz erre: 123875
A 850 4TX -nél a két kopoltyúra 60 000 lenne a gyári.
    

Itil900 123875 2019. március 22. 22:57   Válasz erre: 123872
4500 Ft nem durva érte????
    

csanesz 123874 2019. március 22. 22:24   Válasz erre: 123873
„Amikor ide jön egy jó motor és tudsz belőle jobbat csinálni” :))))))))))))
    

csanesz 123873 2019. március 22. 22:18  
Ezt a csókát sosem fogom megérteni :))))) https://www.facebook.com/299706513435124/videos/1445675788928169/?v=1445675788928169
Ha valami koszos az már szar. Én ezt vontam le belőle.
    

jobbkormanyos 123872 2019. március 22. 20:29   Válasz erre: 123871
Itt összeállíthatod magad a színeket is. Szép munkát végeznek.
https://onlinedekor.hu/motor-matrica-yamaha/2099-tdm-900.html
    

Itil900 123871 2019. március 22. 15:54  
Üdv! Tudtok tdm matricát Bp- n? Most lett kész a hegesztés és a fényezés, már csak ez hiányzik!
    


yamaszaki 123869 2019. március 18. 19:00  
TDM találkozó 2019.05.24-26. Kiskunmajsa.
A találkozóra itt lehet jelentkezni :https://www.jonathermal.hu/szallas/motelszobak
A motelszobákat ajánlom, de bármelyik szállás lefoglalható.
A foglaláskor mindenképp jelezzétek, hogy motoros találkozóra jöttök, és a nevemet Tabajdi Gyula.
Jelentkezési határidő: 2019.03.25.

Az étkezés megoldva, jelentkezés majd egy táblázatban összesítve külön lesz , amit majd leadok. Kilos kollegát megkérném készítsen egyet !

A menü :
1. 2019.05.24. vacsora



A: Orjaleves, töltött káposzta

B: Babgulyás, túrós csusza

C: Grízgaluska leves, paradicsomos-mozzarellás csirkemell, sült burgonya



2. 2019.05.25. reggeli

vaj, felvágott, kolbászos tojásrántotta, tea, kávé, rostos



3. 2019.05.25. vacsora

A: Csontleves, rántott sertésszelet, petrezselymes burgonya, káposztasaláta

B: Zöldborsóleves vajgaluskával, cigánypecsenye, rizs, csemege uborka

C: Gyümölcsleves, rántott sajt, sült burgonya, tartár



4. 2019.05.26.reggeli

vaj, felvágott, bundáskenyér ropogós baconszeletekkel, tea, kávé, rostos,



Ár: 3.500 Ft / fő /nap
    

night-rider 123868 2019. március 18. 17:42   Válasz erre: 123867
Á halbak elvtárs..kerestelek a bmw ben de már nem találtalal ott..merre fujt el a tavaszi szél?
    

Flenegen 123867 2019. március 18. 07:34   Válasz erre: 123866
Addig az eredetvizsgát meg lehet csináltatni.
    

kawa550 123866 2019. március 17. 20:27   Válasz erre: 123865
Ja! Hát azzal nincs mit tenni. Legyen vigasz, hogy utána a nav/eredetvizsga/biztosítás/átírás/rendszám egy délelőtt megvan ha van időpont az eredetvizsgához.
    

Kucsi 123865 2019. március 17. 20:19  
Nem az állomáson van, hanem az unokatesómnál.Műszakija van bőven, de akkor is csak 26-a a dátum. :(
    

kawa550 123864 2019. március 17. 20:17   Válasz erre: 123863
A műhelybe be se vittük a motort, az épület melletti parkolóban fényképezett.
    

kawa550 123863 2019. március 17. 20:16   Válasz erre: 123862
Az állomáson kell állnia a motornak? Ha van érvényes műszakija legalább egy hónapig (ósztriában 57-es igazolás) akkor csak szemle van, mint nekünk is, az meg kb 5 percig tartott, körbejárta, fényképezett párat és kész, az összes többi papírmeló, de azokkal együtt se volt a motor még fél órát se az állomáson. Ki mondta neked ezt?
    

Kucsi 123862 2019. március 17. 20:03   Válasz erre: 123861
Pedig ez a gép is Sopronban várja a hivatalos papírozást.
Azt mondták, hogy változtak a szabályok, mert minden járműnek el kell tölteni X időt az állomáson, ezért a régi db számot meg felezték, harmadolták.Sajnos ez felénk is így van, így nem hoztam el ide,legalább nem nekem kell hurcolnom a gépet, meg szabit kivenni, fizetek érte valamennyit.
    

kawa550 123861 2019. március 17. 19:56   Válasz erre: 123860
Ezen ne aggódj Kucsi bácsi, biztos vagyok benn, hogy egy tádé tulajdonos se fakadna sírva, ha felkínálnának neki egy egy az egyben cserét a supertehénre, kibacott jó motor az! Az nkh meg már csak ilyen, a nagyobbik fiamnak februárban papíroztunk le egy GS500-at ósztriából, 3 hetes határidőt kaptunk a szemléhez. Ma meg a kisebbiknek sikerült egy XJ600-at venni, nem is ámodozok róla, hogy még ebben a hónapban sorra kerülnénk. De hogy mit csinálnak, arra kíváncsi lennék, mert a múlkor 11-re mentünk, totálisan kihalt volt a telep, egy büdös lélek nem volt rajtunk kívül, és mikor egy fél óra múlva végeztünk, akkor se volt még ott senki, tehát kb 1 kibaszott ügyfelet hajlandók elintézni egy délelőtt, holott 5 is simán beleférne. Nagyjából ebbe kell beletörődni, ők a hatóság, és még örülhetsz ha nem baszakodnak olyan "fontos" dolgokon, hogy megvan-e mind a 4 kibacott prizma......
    

Kucsi 123860 2019. március 17. 19:41  
Köszi a jó kívánságokat.
Igazából semmi bajom nem volt a TDM-el, nagyon szerettem,de valahogy egy idő után nagyobbra, erősebbre vágyik az ember.Ti nem így vagytok vele?És igen, szerintem tudok már úgy motorozni, hogy megüljek egy ekkora gépet.
Ha lesz tapasztalatom a plexiről, és mindenről, akkor azt megosztom veletek.Csak sajnos a KPM egyenlőre keresztbe tett, mert csak 26-ára adtak időpontot, úgy hogy csak várok egyelőre.De türelem XT-t terem. :)
    

lendvai 123859 2019. március 17. 10:58   Válasz erre: 123850
Így aláfér a robot. :-)
    

Itil900 123858 2019. március 17. 07:00   Válasz erre: 123842
Eeez naaagyon komoly!!! Gratula!
    


cizi 123856 2019. március 16. 19:22   Válasz erre: 123855
Igen, néha besegítek.
    

kawa550 123855 2019. március 16. 18:21   Válasz erre: 123854
És a mosogatónak adsz esélyt néha azért? :)))))))))))))
    

cizi 123854 2019. március 16. 17:55   Válasz erre: 123853
Nálunk fel sem merúlt ez az alálépés kérdés.
Katinak 38-as a lába, én meg nem adok esélyt a szekrénynek, hogy elakadhassak benne.
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22119
5 623 Eddigi túrák
14 222 466 km
34072 Eddigi túra-résztvevők