lendvai | 123956 | 2019. április 1. 20:37 | Válasz erre: 123951 |
night-rider | 123955 | 2019. április 1. 20:14 | Válasz erre: 123951 |
Na az nagy kókányolás lesz...szegény motor
|
cizi | 123953 | 2019. április 1. 18:20 |
Csak azért, hogy visszakerüljünk..., mert úgy látom Fernandónk rokonlelket talált!:)
|
csanesz | 123951 | 2019. április 1. 16:12 | Válasz erre: 123941 |
A lényeg, hogy a sérült menetes szárat levágom, de nem tőben. Majd hozzá hegesztek egy épp menetes szárat. And joy...
|
lendvai | 123947 | 2019. április 1. 14:38 | Válasz erre: 123946 |
Ja, de szerintem senki nem vett még tőle semmit, hiába erőlködik. :-) A szomszédságban szoktak nyivákolni ilyenkor egy kevéskét, aztán megy minden tovább. :-) |
csigafrédi | 123945 | 2019. április 1. 13:19 | Válasz erre: 123944 |
Az elekromos rész az rajta van, az nem gond, viszont a túlfolyó és a sapkánál a szellőző nincs. Az alsó csapot kicsrréltük a két csöcsösre, de így sem volt jó. Visszacsere szerintem nem fog játszani, vidékről hozta a kolléga kb 1 hónapja. Felrakja jófogásra, vagy FB piactérre, aztán akkor vagy ki lesz húzatva ez, vagy vadászni kell egy ilyen régebbi ép darabot. Nem mókolunk. Köszi a segítséget!
|
lendvai | 123944 | 2019. április 1. 13:01 | Válasz erre: 123943 |
1999 után elektromos lett az üzemanyag szivattyú. Ennélfogva azon a tankon eleve van egy jókora lyuk pluszban az elektromos csatlakozásnak. Próbáljátok meg visszacserélni, mert bár a szelepház nyílása ugyanaz ha nem adtak hozzá elektromos csatlakozást, ami betömi azt a likat elég kellemetlen azt ott hegeztgetni. Na meg a réginél van ott egy csőcsatlakozás, talán a túlfolyóé. Az újabbakon azt nem tudom hol van.
|
csigafrédi | 123943 | 2019. április 1. 10:00 |
Sziasztok, Technikai segítség kéne. TDM 850 4TX2 tankot próbáltuk cserélni haver paripáján, de a vásárolt tank alján más a kiosztás, mint a fent lévőn. Kotorásztam a neten, arra jutottam, hogy 1999-től változott a 850-esek tankja. Kérdés, hogy az újabb változatot fel lehet-e valami átalakítással úgy rakni, hogy jól működjön. Van valakinek ezzel kapcsolatos tapasztalata? (A fent lévő össze van gyűrődve, azért próbáltuk cserélni, de mivel - szerintem - nem kapott levegőt, elkezdte kinyomni az alsó csap illesztésénél a naftát.) |
lendvai | 123942 | 2019. április 1. 09:45 | Válasz erre: 123939 |
Jaja, szerintem is, írjuk már ki rendesen, hogy baszd meg! :-) Elnézést, ha nyers voltam, sokszor nem bírok a kibaszott stílusommal, a kurva életbe. :-) |
lendvai | 123941 | 2019. április 1. 09:43 | Válasz erre: 123937 |
Hegeszteni?Alumíniumot acélhoz? Demiért? :-))) Ha jól emlékszem az a láncfeszítő elem a menetes szárral benne van a villa szelvény belsejében, egy tengelynyi lyukkal és a csavargatással csak a tengelyt cibálom előre-hátra. De nincs előttem az alkatrészkatalógus. Nem is tudom milyen anyagból van, de ha hegeszteni kell akkor acélhoz acélt, mert az az M6 menet acél, mást nem tudok elképzelni. |
Utalatos | 123939 | 2019. április 1. 08:18 | Válasz erre: 123938 |
Remélem a "wazzeg és a má'ki" csak az irónia része, mert legalább olyan pro...s! De tudjátok ezt Ti is.:-)) |
csanesz | 123937 | 2019. március 31. 22:22 | Válasz erre: 123935 |
Igazából nem az alcsihoz hegesztem, hanem ami abból kiálló menetes tengelyhez. Alcsit acéllal nem hegesztenék. Nem értek ahhoz és nem is tartanám tartósnak. De attól még persze működhetne. :)
|
lendvai | 123936 | 2019. március 31. 19:31 |
Nekem az első teleszkópom diszkréten jelezte, hogy két éves az olaj, ideje cserélni. Meg is mutatta hogy néz ki a két éves olaj. :-) Ránézésre mint az új. :-)
|
lendvai | 123935 | 2019. március 31. 19:30 | Válasz erre: 123934 |
Arra azért figyelj, hogy alumíniumhoz nem mindegy milyen acélt biggyesztesz, mert lehet nagy kurvahétszentségelés ha hagyod érni a dolgokat. :-)
|
csanesz | 123934 | 2019. március 31. 17:00 |
Nagy a csend! Remélem mindenki motorozik... :) Nálam lesz egy kis karbantartás a hátsó keréken meg a lánc-lánckerék csere. Az egyik láncfeszítőn az elődöm tropára ku..ta a menetet. 9100Ft lenne az új. Most átvágtam metszővel (M8) és az anyákat is javítottam. Alumínium öntvénybe ágyazott menetes szár egy kis nyakkal. Nyak résznél levágom és kap valami jó kis M8 -as menetes szárat és valami jobb anyát. 400 Ft -ot biztos nem fizetek 1db anyáért. |
kawa550 | 123932 | 2019. március 28. 19:07 | Válasz erre: 123931 |
Ennyi? Ennyit tudsz vazzeg?! Hát az aszfaltot má' meg se nem olvassza itten he? :))))))))))
|
csanesz | 123931 | 2019. március 28. 18:48 | Válasz erre: 123929 |
A bajor csodán láttam már ilyet. Enyém jobb lesz! :) Ducati? Ssssehol se lesz.... :)))))) Éjszakából nappalt csinál, retinát éget és menet közben csak egy fénycsík fog látszani! :))) |
lendvai | 123929 | 2019. március 28. 15:07 | Válasz erre: 123928 |
Ez így van, majd jövőre megmutatom Csanesznek hogy van ez gyárilag. :-)
|
kawa550 | 123928 | 2019. március 28. 13:53 | Válasz erre: 123925 |
Nem kő ezekkel a kínai szarokkal játszani, kő venni egy rendes motort, amin gyárilag van rendes lámpa. :)))))))))
|
lendvai | 123926 | 2019. március 28. 10:38 | Válasz erre: 123925 |
A diódát tedd kívülre, hadd hűtse a menetszél. :-)
|
csanesz | 123925 | 2019. március 28. 10:19 | Válasz erre: 123923 |
Amúgy készül egy új lámpa a TDM -re. Megvettem nem úgy működik ahogy az jó lenne nekem. Így kap egy másik belsőt. Már a ház és a foncsor megéri az árát. A jelenlegi helyett lesz. Sajna driver ide vagy oda a kínai szart sem ér. Kap egy jól beállított ellenállás értéket és egy kondit és esetleg egy diódát "stabilizátornak". |
csanesz | 123924 | 2019. március 28. 10:14 |
Szállás részemről is megoldva. Valamit benéztek a termálosok.
|
lendvai | 123923 | 2019. március 28. 09:51 | Válasz erre: 123921 |
Ja, ha dekorációnak akarod megvenni, akkor arra tökéletes. :-)
|
csanesz | 123922 | 2019. március 27. 23:11 | Válasz erre: 123919 |
jobbkormanyos! Zavar van az erőben! Én múlthéten igényeltem motelszobát aszonták, hogy már nincs. Most komfortos kisfaházat ajánlottak 4.700-ért. De a weboldalon csak komfort nélküli van. Holnap rákérdezek, hogy most, akkor mi van... |
csanesz | 123921 | 2019. március 27. 23:05 | Válasz erre: 123918 |
:)))) Régóta figyelem ahogy fejlődik, akarom mondani változik a közútra "szánt" ledes csodák armada. Hiába van benne ventilátor, akkor is csak azt a meleg levegőt "legyezi" és igen rövid idő alatt megsül. Mert vagy az elbacott túláram öli meg vagy a hő. De olyan jól néz ki. :))))) |
jobbkormanyos | 123919 | 2019. március 27. 16:12 |
Elküldtem a találkozóra jelentkezők névsorát, és az étkezési igényeket a kempingnek ! 1 motelszoba maradt, de kis faház még foglalható ! A táblázat még maradhat, hátha jönne még valaki . https://docs.google.com/spreadsheets/d/1qxJirH2QsVgNXgoH51Ih_AxamDFabAcT1mxEL22Zj_k/edit#gid=0 |
lendvai | 123918 | 2019. március 27. 13:17 | Válasz erre: 123913 |
Csanesz, ne komolytalankodj már, nem olvastál utána? Te is tudod, hogy egy jó minőségű LED mennyibe kerül és azok nem alkalmasak a normál foncsorba, speciális lámpatest szükséges nekik. Ezekkel maximum a szembejövőket bosszanthatod, látni nem nagyon tudsz ha kicsi a teljesítmény, vagy pár havonta cserélheted mert megsülnek. Esetleg leszedik a rendszámodat, ha közelebbről megnézi valaki hivatalos közeg. :-) Egyszóval: valószínűleg szart nem ér. :-) |
Itil900 | 123917 | 2019. március 27. 12:26 | Válasz erre: 123916 |
Sőt! Ők fizetnek! Láttad?: "- 20%-tól elvihető" Mínusz 20%!!! ;))) |
cizi | 123916 | 2019. március 27. 11:02 | Válasz erre: 123915 |
Csak azért raktam fel ezt a képet, mert nem tudom, hogy a 75e, a 375e, vagy az 1M az alkudható része az árnak.
|
cizi | 123915 | 2019. március 27. 10:59 | Válasz erre: 123911 |
Dehogy adtam, megvan még. Ha cserélni akarsz megbeszélhetjük!:)
|
csanesz | 123913 | 2019. március 27. 10:34 |
cizi | 123910 | 2019. március 27. 00:09 |
Alkalmi vétel! :) https://auto.jofogas.hu/gyor_moson_sopron/Yamaha_TDM_900_Garanciaval__90470781.htm |
csanesz | 123909 | 2019. március 26. 23:09 |
Köszönöm mindenkinek a rengeteg választ! Ezzel a részével még nem volt dolgom, de így legalább kaptam egy kis rálátást erre is. Amúgy röhej, mert a melóhelyen a többtonnás betonkapuk hajtása szintén lánchajtás, volt vele dolgom, de azzal nem volt ilyen gondom. |
csanesz | 123907 | 2019. március 26. 22:45 | Válasz erre: 123903 |
És itt jobbak az árak is! D.I.D. láncból ugyanaz a VX -es 5 000Ft -al olcsóbb. Lehet marad az eredeti kivitel csillapítás nélkül. Még alszom rá egyet. |
Levi990 | 123906 | 2019. március 26. 22:21 |
Már a JT is gyárt zajcsillapítós lánckereket. Arra fekszik fel a láncszem, tegát nem ül be koppra a fogaskerékbe, ezért halkabb. Látszik is a használt fogaskeréken ahol a lánc oldala elkoptatta a gumit. Egy picit drágább, szerintem inkább csak megnyugtatja az ember lelkét. |
sagipet | 123903 | 2019. március 26. 14:33 |
A nagyvasnál azt írják van zajcsillapítós első lánckerék, ha valaki keresné: http://nagyvas.hu/kereses_tipushoz.php?cmd=6&motorgyarto=Yamaha&motorccm=850&motortipus=TDM&evjarat=2001&evjarattures=2 |
lendvai | 123902 | 2019. március 26. 13:16 | Válasz erre: 123901 |
Maga a fogaskerék amúgy egy tömb kell legyen, a gumiszerű cucc csak elhangolja. Különben kettészakadna az első kövér gázra. :-)
|
lendvai | 123901 | 2019. március 26. 13:13 | Válasz erre: 123896 |
Így van, egy szép szürke kemény betét van a külső fogazott és a belső, tengelyre csúszó rész között, rezgéscsillapítás céljából. Tudtommal csak a gyári ilyen.
|
kawa550 | 123900 | 2019. március 26. 12:25 | Válasz erre: 123898 |
A 4tx-eké asszem ilyen kifurkált lyukas ha minden igaz.
|
kawa550 | 123899 | 2019. március 26. 12:23 | Válasz erre: 123896 |
Csak a lánckerék 2 oldalán van egy műanyag rátét, egyébként tök sima lánckerék, a zajcsillapításban van valami szerepe, mint a mosogatók alján a bitumenlap. Ha má szakács vok ugyebár.... :)))))))
![]() |
csanesz | 123898 | 2019. március 26. 10:57 | Válasz erre: 123895 |
Ja és Motul 7100 -ás olajat kapott a vas! Eddig 30 Km -t mentem. Tapasztalatok: A váltó kicsit keményebb vagy inkább mondhatnám határozottabbnak. Hidegindítás maga az álom! Nem hallom azt a nyüszögő erőlködést az első 10 másodpercben. Ez volt az egyik ok a 7100 próbája végett. Repsolnál is ilyen szépen indult, de maradok a Motul vonalon. Hogy mennyire fogja csipegetni nemtom. Szerintem kevésbé mint az 5100 -át. Megint sikerült 4 litert leengedni a 4,2 literből. A cserépléces megoldás működik. Középsztenderen jobboldal alá cseréplécet teszek. |
csanesz | 123897 | 2019. március 26. 10:46 | Válasz erre: 123896 |
Kerestem gumiágyas lánckereket 850 -re, de szerintem nincs. :)
|
csanesz | 123896 | 2019. március 26. 10:05 | Válasz erre: 123895 |
Lendvai! A gumiágyas lánckerék működése olyasmi mint egy szilent, csak jóval keményebb gumival megoldva? |
lendvai | 123895 | 2019. március 26. 09:15 | Válasz erre: 123893 |
Emlékeim szerint nekem is JT hátsó lánckerék van fenn D.I.D. lánccal. Nincs vele bajom, kivéve, hogy a jelenlegi lánc hajlamos a rozsdásodásra. Elöl gyári a fogaskerék, mert annak van gumi ágyazása, az kicsit kulturáltabban működik.
|
Itil900 | 123894 | 2019. március 25. 23:37 | Válasz erre: 123891 |
Szerintem a Kötsögöt húzd el Kecskemétig, meg vissza!
|
lendvai | 123892 | 2019. március 25. 20:26 | Válasz erre: 123888 |
Forgalomba helyezés után köszönj be hozzá hazafelé menet és legyél neki hálás amiért ilyen. :-)
|
kawa550 | 123891 | 2019. március 25. 15:17 | Válasz erre: 123890 |
A gyerek motoros oktatója ugyan így járt vele, ők is egy lefojtott motort hoztak be oktató motornak, addig baszogatta őket meg kérte a különféle papírokat meg fordításokat stb, míg hagyták a pitsába ők is, oszt Győrben megcsinálták simán. Ő is azt mondja, hogy a helyi nepperek meg akármit át tudnak tolni nála, nyílván nem ingyen. Hát tőlem egy vasat se kap, inkább elhúzom Kecskemétig 2x utánfutón ha csak úgy tudom megcsinálni.
|
Kucsi | 123890 | 2019. március 25. 13:41 | Válasz erre: 123888 |
Úgy érzem kibabrált veled a magyar bürökrácia. Lehet, hogy várt valami juttatást a kis köcsög. Egyébként pont ezért bíztam az ügyintézést szakemberre, bár az enyémnél nem volt ilyen svédcsavar a motor multjában. Meg lesz az csak kicsit tolódik a dolog. |
Kucsi | 123889 | 2019. március 25. 13:38 | Válasz erre: 123886 |
Hali! A JT nekem bevált, mindig azt vettem.A láncnál a D.I.D. vált be, egyszer vettem valami mást, de az a kezdetektől folyamatosan nyúlt. Féktárcsában szerintem az EBS jó minőségű, igaz én bontottat vettem, de semmi nem volt vele, azzal adtam el. |
kawa550 | 123888 | 2019. március 25. 12:09 | Válasz erre: 123887 |
Akkor te a szerencsések közé tartozol, kívánunk sok vigyorgós kilométert a supertehénnel. :))))) Most akkor elmondom mi hogy állunk ezzzel a köcsöggel a soproni nkh-n. Hoztunk egy xj600-at a gyereknek ausztriából. Eredetileg nyitott 40kw 4DG verzió volt, ami a súber/súberrugó és tű cseréjével már 25kw-os A2 kategóriás 4LX változatnak számít. Hivatalosan, engedéllyel, yamaha szervizben alakították át, oktató motor volt ausztriában. Ez természetesen be van jegyezve a forgalmijába, a 25kw is, meg az is, hogy a forgalmi kiállítása és az új adatok a typenschein 4LX-re vonatkozó oldaláról származnak, oldalszámmal, azonosítóval. Na, természetesen a fasszopó belekötött, hogy ellentmondás van a forgalmi meg a typenschein között, mert ez a motorszám szerint 4DG, nem lehet Magyarországon 25kw-al forgalomba helyezni. Jólvan köcsög, akkor csináld 40-ről a papírokat. Azt nem lehet, mert ott van a forgalmiban hogy 25-re van átalakítva. Akkor mianyádat akarsz még? Hozzunk külön igazolást, hogy ez az átalakítás valóban megtörtént, mert ő nem hiszi el azt, ami a forgalmiban áll(?????). Felhívtam az eladót, volt ilyen papírja, a yamaha vezérképviselet állította ki, 3 oldalon, sok pecséttel. Kimentem a paírért, aztán azzal együtt vissza az nkh-ba. Ez a papír hiányzott bazdmeg? Igen, ez. De ő ezt a papírt nem hajlandó elfogadni(?!), ez a motor nem fog magyar forgalmit kapni sehogy. Elküldtem az anyja picsájába, hónam alá vettem a papírokat és lementem Szombathelyre az nkh-hoz. Bemutattam a papírokat, 2 perc alatt átnézték, majd kérdi az ügyintéző, hogy igen, mi a kérdés? Az hogy levizsgáztatható-e 25kw-ra ez a motor? Természetesen, ott az igénylő lap a polcon, töltsem ki és 16.-án hozzam a motort, akkor van legközelebbre szabad időpontjuk. Hát most ezek után ne akarja az ember ennek a soproni fasznak a fejét belerugdosni a jó kurva anyja seggébe? |
Kucsi | 123887 | 2019. március 25. 11:43 |
Mint ahogy számítottam, sikerült egy héttel előbb betolni az új gépet az adminisztráció sűrű erdejébe, így már itthon van a drága. Az első úton sikerült összebarátkozni. (Sopron-Adony)Azt kell mondanom, hogy jó választás volt, széles vigyor van az orcámon. Tibi! A szélvédelem kiváló 110-nél és 170-nél is. |
csanesz | 123886 | 2019. március 25. 11:41 |
Hali! Szervizeléssel kapcsolatos kérdéseim lennének: Utángyártott féktárcsából milyen márkát ajánlanátok? Láncom részlegesen nyúlt. Láncot és lánckerekeket cserélek. Utángyártottban gondolkodom. Sunstart ajánlották, de azt nem igazán tudok beszerezni itthon. JT volt a másik márka, amit ajánlottak állítólag ez is nagyon jó. Láncból a Yamaha D.I.D. -t használt a 4TX -hez. Az márka szerint maradna is, de nem gyáriban: D.I.D.525VX-X 114 szemes. Ez valamivel erősebb. Véleményeket várnék. |
lendvai | 123884 | 2019. március 23. 19:26 | Válasz erre: 123883 |
Ha megvan a parts list pdf-ed abban vannak cikkszámok, de egy részük már nem aktuális, mert pl a fékbetéteknél volt beszállító váltás amivel változtak a cikkszámok is. A legegyszerűbb, ha a Yamahától kérsz mailben egy árajánlatot, aztán eldöntöd hol veszed meg. Boats.net-en sok minden van, de hátsó lánckereket pl nem találtam. Nem kizárt, hogy annak is másik beszállítója van.
|
cizi | 123883 | 2019. március 23. 19:10 |
Jó estét mindenkinek! Tudna valaki abban segíteni, hogy mi a gyári kódja a 900-asra való láncszettnek, fékbetéteknek, levegőszűrőnek és kuplunglamelláknak? Vagy esetleg utána lehet nézni valahol? |
Itil900 | 123881 | 2019. március 23. 14:56 | Válasz erre: 123876 |
60000? Nem írtad el?... Vagy már ebben benne van a kopoltyú is? :)))
|
lendvai | 123880 | 2019. március 23. 13:04 | Válasz erre: 123879 |
A motorozás drága hobbi. Annál drágább már csak a kendácsolás meg a sufnituning. :-)
|
cizi | 123879 | 2019. március 23. 05:48 | Válasz erre: 123875 |
Amikor már egy "O1G" matrica is több mint egy dollár akkor szerintem ez nem is annyira drága.
|
csanesz | 123876 | 2019. március 22. 23:05 | Válasz erre: 123875 |
A 850 4TX -nél a két kopoltyúra 60 000 lenne a gyári.
|
csanesz | 123874 | 2019. március 22. 22:24 | Válasz erre: 123873 |
„Amikor ide jön egy jó motor és tudsz belőle jobbat csinálni” :))))))))))))
|
csanesz | 123873 | 2019. március 22. 22:18 |
Ezt a csókát sosem fogom megérteni :))))) https://www.facebook.com/299706513435124/videos/1445675788928169/?v=1445675788928169 Ha valami koszos az már szar. Én ezt vontam le belőle. |
jobbkormanyos | 123872 | 2019. március 22. 20:29 | Válasz erre: 123871 |
Itt összeállíthatod magad a színeket is. Szép munkát végeznek. https://onlinedekor.hu/motor-matrica-yamaha/2099-tdm-900.html |
Itil900 | 123871 | 2019. március 22. 15:54 |
Üdv! Tudtok tdm matricát Bp- n? Most lett kész a hegesztés és a fényezés, már csak ez hiányzik!
|
yamaszaki | 123870 | 2019. március 18. 19:01 |
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1qxJirH2QsVgNXgoH51Ih_AxamDFabAcT1mxEL22Zj_k/edit#gid=0
|
yamaszaki | 123869 | 2019. március 18. 19:00 |
TDM találkozó 2019.05.24-26. Kiskunmajsa. A találkozóra itt lehet jelentkezni :https://www.jonathermal.hu/szallas/motelszobak A motelszobákat ajánlom, de bármelyik szállás lefoglalható. A foglaláskor mindenképp jelezzétek, hogy motoros találkozóra jöttök, és a nevemet Tabajdi Gyula. Jelentkezési határidő: 2019.03.25. Az étkezés megoldva, jelentkezés majd egy táblázatban összesítve külön lesz , amit majd leadok. Kilos kollegát megkérném készítsen egyet ! A menü : 1. 2019.05.24. vacsora A: Orjaleves, töltött káposzta B: Babgulyás, túrós csusza C: Grízgaluska leves, paradicsomos-mozzarellás csirkemell, sült burgonya 2. 2019.05.25. reggeli vaj, felvágott, kolbászos tojásrántotta, tea, kávé, rostos 3. 2019.05.25. vacsora A: Csontleves, rántott sertésszelet, petrezselymes burgonya, káposztasaláta B: Zöldborsóleves vajgaluskával, cigánypecsenye, rizs, csemege uborka C: Gyümölcsleves, rántott sajt, sült burgonya, tartár 4. 2019.05.26.reggeli vaj, felvágott, bundáskenyér ropogós baconszeletekkel, tea, kávé, rostos, Ár: 3.500 Ft / fő /nap |
night-rider | 123868 | 2019. március 18. 17:42 | Válasz erre: 123867 |
Á halbak elvtárs..kerestelek a bmw ben de már nem találtalal ott..merre fujt el a tavaszi szél?
|
Flenegen | 123867 | 2019. március 18. 07:34 | Válasz erre: 123866 |
Addig az eredetvizsgát meg lehet csináltatni.
|
kawa550 | 123866 | 2019. március 17. 20:27 | Válasz erre: 123865 |
Ja! Hát azzal nincs mit tenni. Legyen vigasz, hogy utána a nav/eredetvizsga/biztosítás/átírás/rendszám egy délelőtt megvan ha van időpont az eredetvizsgához.
|
Kucsi | 123865 | 2019. március 17. 20:19 |
Nem az állomáson van, hanem az unokatesómnál.Műszakija van bőven, de akkor is csak 26-a a dátum. :(
|
kawa550 | 123864 | 2019. március 17. 20:17 | Válasz erre: 123863 |
A műhelybe be se vittük a motort, az épület melletti parkolóban fényképezett.
|
kawa550 | 123863 | 2019. március 17. 20:16 | Válasz erre: 123862 |
Az állomáson kell állnia a motornak? Ha van érvényes műszakija legalább egy hónapig (ósztriában 57-es igazolás) akkor csak szemle van, mint nekünk is, az meg kb 5 percig tartott, körbejárta, fényképezett párat és kész, az összes többi papírmeló, de azokkal együtt se volt a motor még fél órát se az állomáson. Ki mondta neked ezt?
|
Kucsi | 123862 | 2019. március 17. 20:03 | Válasz erre: 123861 |
Pedig ez a gép is Sopronban várja a hivatalos papírozást. Azt mondták, hogy változtak a szabályok, mert minden járműnek el kell tölteni X időt az állomáson, ezért a régi db számot meg felezték, harmadolták.Sajnos ez felénk is így van, így nem hoztam el ide,legalább nem nekem kell hurcolnom a gépet, meg szabit kivenni, fizetek érte valamennyit. |
kawa550 | 123861 | 2019. március 17. 19:56 | Válasz erre: 123860 |
Ezen ne aggódj Kucsi bácsi, biztos vagyok benn, hogy egy tádé tulajdonos se fakadna sírva, ha felkínálnának neki egy egy az egyben cserét a supertehénre, kibacott jó motor az! Az nkh meg már csak ilyen, a nagyobbik fiamnak februárban papíroztunk le egy GS500-at ósztriából, 3 hetes határidőt kaptunk a szemléhez. Ma meg a kisebbiknek sikerült egy XJ600-at venni, nem is ámodozok róla, hogy még ebben a hónapban sorra kerülnénk. De hogy mit csinálnak, arra kíváncsi lennék, mert a múlkor 11-re mentünk, totálisan kihalt volt a telep, egy büdös lélek nem volt rajtunk kívül, és mikor egy fél óra múlva végeztünk, akkor se volt még ott senki, tehát kb 1 kibaszott ügyfelet hajlandók elintézni egy délelőtt, holott 5 is simán beleférne. Nagyjából ebbe kell beletörődni, ők a hatóság, és még örülhetsz ha nem baszakodnak olyan "fontos" dolgokon, hogy megvan-e mind a 4 kibacott prizma......
|
Kucsi | 123860 | 2019. március 17. 19:41 |
Köszi a jó kívánságokat. Igazából semmi bajom nem volt a TDM-el, nagyon szerettem,de valahogy egy idő után nagyobbra, erősebbre vágyik az ember.Ti nem így vagytok vele?És igen, szerintem tudok már úgy motorozni, hogy megüljek egy ekkora gépet. Ha lesz tapasztalatom a plexiről, és mindenről, akkor azt megosztom veletek.Csak sajnos a KPM egyenlőre keresztbe tett, mert csak 26-ára adtak időpontot, úgy hogy csak várok egyelőre.De türelem XT-t terem. :) |
yamaszaki | 123857 | 2019. március 16. 19:43 |
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1qxJirH2QsVgNXgoH51Ih_AxamDFabAcT1mxEL22Zj_k/edit#gid=0
|
kawa550 | 123855 | 2019. március 16. 18:21 | Válasz erre: 123854 |
És a mosogatónak adsz esélyt néha azért? :)))))))))))))
|
cizi | 123854 | 2019. március 16. 17:55 | Válasz erre: 123853 |
Nálunk fel sem merúlt ez az alálépés kérdés. Katinak 38-as a lába, én meg nem adok esélyt a szekrénynek, hogy elakadhassak benne. |