5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

jobbkormanyos 122396 2018. szeptember 5. 11:49   Válasz erre: 122394
Annak idején a itt vettem, és nem lett drágább, ha tudod csináld vissza !
http://marotikonyvker.hu/motorkerekparok-villamos-rendszerei.html&search=motorker%C3%A9kp%C3%A1rok%20
    

Levi990 122395 2018. szeptember 5. 10:52   Válasz erre: 122394
A mamisat átküldtem volna pdf-ben. Megkeressem, kell ?
    

kawa550 122394 2018. szeptember 5. 09:32   Válasz erre: 122393
A kép attól származik, akitől a könyvet veszem, mert eredetileg kicsit pofátlan 15.000ft-os áron árulják a könyvet. De ugye akinek kötömöje van, annak nem csoda ha állandóan készenlétben vannak az alkatrészes dobozok meg a javítási könyvek...... :)))))))))
https://bookline.hu/product/home.action?_v=_&type=20&id=527892#
    

Flenegen 122393 2018. szeptember 5. 09:04  
És a a sok KTM doboz:)
    

kawa550 122392 2018. szeptember 4. 23:12   Válasz erre: 122391
Megelégeltem hogy hülye vok az elektronikához, így aztán meg vagyon rendelve az okosság. :)))))
    

lendvai 122391 2018. szeptember 4. 22:52   Válasz erre: 122390
Csak hogy hozzátegyük a témához. Hajrá sufnituning! :-)

https://totalcar.hu/magazin/technika/2013/11/08/er_valamit_a_gagyi_led/
    

kawa550 122390 2018. szeptember 4. 10:56   Válasz erre: 122388
Ki hát. Tedd is bele, oszt alkalomadtán majd add oda cserébe a rendőrbácsinak a forgalmidat egy rövid időre, míg újra megkapja a műszakit egy szigorított vizsga után. :)))))))))
    

kawa550 122389 2018. szeptember 4. 10:51   Válasz erre: 122387
Oda kő menni, meg kő nézni, oszt ha jó és az ára is megfelelő, akkó meg kő venni. Hirdetéseken rágódni meg ötletelni hülyeség.
Ha minden jól megy ma hozzuk el a Zsuzsi új kocsiját, 1.3 vasaló swift agyon extrázva. Fogalmam sincs mikori, mennyi kilométer van benne, egy métert nem mentem vele, bele se ültem, még a motorháztetőt se nyitottam fel, és látni is csak oldalról láttam egy garázsban ahol a villany se volt felkapcsolva. :))))))))
Annyit tudok róla, hogy Faék Imi adja el nekünk, aki a Zsuzsi állandó üzlettársa. A kollégájától vette a feleségének, a megkotlott 1.9pdtdi helyett, de az asszony utálja, mert a nagy dízel után nem tud menni a kis benzinessel, állandóan lefullad vele, nem tud előzni mert elfelejt visszakapcsolni meg ilyenek. Zsuzsinak meg pont jó az 1.0 16V Micra után. Iminek nagyon nem jó üzlet lenne átbaxni minket, Zsuzsi kezeli az összes ingatlanját évek óta, több kára lenne egy összeveszésből mint nyeresége az átbaxásból. Az ótó meg óccó, Imi szerint tökéletes, Zsuzsinak tetszik, a fapad micra után meg minőségi ugrás. Faxt kell ilyesmin agyalni, meg kő venni oszt kécc. :))))))
    

Itil900 122388 2018. szeptember 4. 10:37  
Kitalálták már a motorjainkhoz a fénykibocsájtó diódát?:)))
    

vasutas 122387 2018. szeptember 4. 10:04   Válasz erre: 122375
Vettem én is már motort kilenc évesen nyolcezer kilométerrel és abban garantáltan annyi volt. Mikor négy év múlva árultam újszerű állapotban tizennyolc ezer kilométerrel, jöttek a hitetlenkedő és köpködő telefonok, aztán az első vevő aki meg is nézte, még alkudni sem mert rá, úgy vette meg. De egy autós példa,,, apám kilenc éves Tipójában háromezer kilométer volt ,,, na azt alig tudtuk eladni,,-:))
    

Fido71 122386 2018. szeptember 4. 09:56  
Nálunk ami világít, az lámpa... :)
    

lendvai 122385 2018. szeptember 4. 09:32   Válasz erre: 122383
Az angol megnevezés kezdőbetűit összevonva LED. :-) A lustábbak kedvéért, akiknek túl hosszú a fénykibocsátó dióda. :-)
    

kawa550 122384 2018. szeptember 4. 09:17  
Akkor is mi vagyunk az elsők, nem a hamis útlevél.:)))
    

kawa550 122383 2018. szeptember 4. 09:06   Válasz erre: 122382
Legyen mondjuk fénykibocsátó dióda! :)))))
    

Itil900 122382 2018. szeptember 4. 06:43   Válasz erre: 122380
Teljes mellszélességgel!!! Csak az a baj, hogy a "körte" elég parasztos és kis pohárban jobb, a "fogyasztó" meg túl fizikaórás. Tudsz egy jobb kifejezést? Tanulófélben vagyok!
    

lendvai 122381 2018. szeptember 3. 22:53   Válasz erre: 122379
Akkorjóvan. :-)))
    

kawa550 122380 2018. szeptember 3. 22:32   Válasz erre: 122377
Szerintem én hülye vagyok az elektronikához, de te mögöttem kullogsz.....:)))))))
    

kawa550 122379 2018. szeptember 3. 22:31   Válasz erre: 122376
Teccik tunni, levett gyujtásnál még az én öregedő potenciálom is nagyobb, mint ami ott van. :))))))
    

lendvai 122378 2018. szeptember 3. 21:21   Válasz erre: 122377
Tényleg haladni kéne a korral: nincs olyan, hogy LED izzó. :-))) Van LED, meg van izzó. :-)))
    

Itil900 122377 2018. szeptember 3. 21:12   Válasz erre: 122372
Haladjatok már a korral!!!: Led izzó!!!! :)))
    

lendvai 122376 2018. szeptember 3. 21:08   Válasz erre: 122373
Há' akkor az akkumulátoron keresztül értél testet, ez van. :-)
Ha a lentieket jól értelmeztem feszültség alatt használtad a szakadásjelző funkciót a műszeren? Mert az nem ajánlatos, az a benne lévő elemről küld mérőáramot a rendszerbe, gyakorlatilag rövidzár üzemmódban. Ha azt egy 12V-os körre kapcsolod és összekötöd a tápot a testtel, hát értem én, hogy szakács vagy meg szeretsz sütögetni, de az elektronikák sütögetése nem egy gourmet téma. :-)))
Vagy nem tudtam a hiányos információk alapján értelmezni, hogy pontosan mi volt csatlakoztatva pontosan milyen potenciálú vagy vélt potenciálú pontokra. :-)))
    

Itil900 122375 2018. szeptember 3. 21:08   Válasz erre: 122366
9 éves motor 3000 km-rel sem... A vakbelem röhög!!!!!!!!!!!!!!!!
    

kawa550 122373 2018. szeptember 3. 20:59   Válasz erre: 122372
De há' ércse má meg kend, hogy ilyenkor az izzók nincsenek rajta, le vannak húzva a csatlakozójukkal együtt, tehát csak egy vezetékünk van izzók nélkül a levegőben lafogó véggel,ami előremegy a kormány kapcsolóba, onnan meg a gyújtáskapcsolóba. :))
    

lendvai 122372 2018. szeptember 3. 20:55   Válasz erre: 122371
Hát én is ezt mondom. :-))) Az 5W-os szál ellenállása kb 3 Ohm, így a pozitív oldalról nézve enyhén hunyorítva akár test is lehet. :-)))
De az is lehet, hogy lekapcsolva nem hagyja a pozitív oldalt lógni a levegőben, hanem lekapcsolja a testre. Mert mint tudjuk a szabadon hagyott pólus potenciálja akármekkora lehet. :-))))
    

kawa550 122371 2018. szeptember 3. 20:45   Válasz erre: 122370
Nem ellenállást lehet mérni rajta, hanem ha azt a vezetéket használom a próbalámpánál testnek, akkor világít a lámpa, tehát konkrétan test.
    

lendvai 122370 2018. szeptember 3. 20:30   Válasz erre: 122368
Mi az, hogy szar motorokkal vazze? :-))) Egy halogén izzószálas pilács bizony kopó alkatrész, különösen a magyar útviszonyok mellett, az átlagnál gyorsabbal elhasználódik az a vékonka wolframszál. :-)))
Ne feledkezzünk el a túlterhelt elme hatására meghúzás nélkül maradt sebességváltó rúdról sem! :-)))
Magyar útviszonyoknak köszönhetően a Hondában ma első-felső lengőkarokat cseréltem. Ha meg már vásároltam akkor begyűjtöttem a még nem cserélt szilenteket meg gömbfejeket is. Sajnos csak az első futóműhöz árulnak idehaza külön szilenteket, hátsókat majd lengőkarral együtt veszek. :-)))
A kikapcsolt lámpánál a "testelés" szerintem a wolframszál ellenállása, mert hát a pozitív oldalról mérve az van a negatív pontig, nem kell messzemenő következtetéseket levonni a Kawasaki huncutkodó mérnökeit illetően. :-))))
    

kawa550 122368 2018. szeptember 3. 19:59  
Látom uborka szezon van, szófosok egy kis szerviz témát, hadd örüljön Emese!:))))))
Szar motorokkal indultunk túrára, Tibinek a tompítottban kellett égőt cserélni, nekem meg a hátsó lámpában, ami másnap megint elsötétült a hazaúton.
Mivel az égőcserés basztatásnál helyrejött így ott kezdtem keresni a hibát a hátsó csatlakozó környékén. Féklámpák mentek, tehát a test meg a féklámpa kör rendben van. Maradt az egyetlen piros kábel gyanúnak, mert a lámpa csatiját direkt 12V-al megküldve működtek, szóval az előremenő kábelnél van a gond, ott nem jön a delej. Rácsíptettem a szakadásjelzőt, lekaptam a tankot hogy az első csatinál is mérjek, közben hozzáértem egy vázcsavarhoz, és sípol a műszer. Mondom mi a faxom, ezen 12V-nak kéne lennie nem testnek! Valahol kikophatott a szigetelés és testel a + kábele a lámpának. Széthúztam a csatikat hogy kimérjem melyik szakaszon van a baj, erre persze sehol, jó a kábel, nem testel, direktre kötve müxik a lámpa. K anyádat! Akkor a kapcsoló lesz a baj, de mielőtt szétszedtem volna, inkább mértem a csatlakozóján, és persze minden müxik, kapcsol, hibátlan. Összedugva mégse müxik. Haladtunk tovább, első lámpa is leszerel, méricskél, és lőn világosság, azé nem lőn hátul világosság, mert a lámpa vezetékére nem jön delej a gyújtáskapcsolóból. Vezetékek nem sérültek. Ezután bevetettem a végső fegyvert, a villanyszerelők atombombáját, és kontakt sprét fújtam a gyújtáskapcsolóba. És lőn világosság, elől, hátul, mindenhol! Még szerencse, hogy ehhez szétszedtem a fél motort.......:))))))))))))))))) Hogy mi a faxomért ad kikapcsolt lámpánál testet a lámpa + vezetékére, azt azóta se tudom.
    

cizi 122367 2018. szeptember 3. 17:04   Válasz erre: 122366
Ha a szervízekhez nem is annyira, de az ügyintézőhöz nagyon ragaszkodott!
    

cizi 122366 2018. szeptember 3. 16:54  
https://www.kepesmotor.hu/honda-tura_sporttura/p1944156
Alkalmi vétel!:)
    

kawa550 122364 2018. szeptember 3. 16:21   Válasz erre: 122363
Ugyan ezt csináljuk mi is minden alkalommal a horvát határon meg a fizetőkapuknál, amíg a sorok közt előre lehet menni, megyünk, a betonterelők közt már nem pofátlankodunk, kivárjuk azt a pár autót. Erről cikket írni meg jogszabályokkal dobálózni, vazze....
    

Tomchy 122363 2018. szeptember 3. 14:43   Válasz erre: 122361
Én viszonylag gyakran járok át Szerbiába. Simán megyek előre, csak az első 4-5 autót, amik már benn állnak a kapu előtt, azokat nem előzöm már meg. Sose volt belőle semmiféle probléma, nem is nagyon tartott tovább még átkelés 15-20 percnél.
    

kawa550 122361 2018. szeptember 3. 14:07   Válasz erre: 122360
Szokásos semmitmondó fingfűrészelés, nem ez az első cikkük amit meg se kellett volna írni.
    


lendvai 122359 2018. szeptember 2. 12:33  
Volt már téma, ezen a képen jól látszik milyen az, amikor elmászik a két henger keverékképzése, ami a műszerfal menüjében állítható.
Az a bal oldali lila leömlő eléggé szegény keverékre utal.
    

Fido71 122358 2018. szeptember 1. 12:35   Válasz erre: 122357
Azért ilyen drága, mert antik... ;)
    

csanesz 122357 2018. szeptember 1. 09:21  
Ez nagyon eltévedt:
https://auto.jofogas.hu/szabolcs_szatmar_bereg/Elado_elsosegely_csomag_83239894.htm
    

csanesz 122356 2018. augusztus 31. 23:15   Válasz erre: 122349
Itil900!

...és van a laza szegecs! :) Pl. az összes fogó, ami szegecselt az így van megoldva.
Hogy milyen a kialakítása az mindegy a lényeg, hogy a "közre zárt" alkatrészek elmozdulnak egymáshoz képest sugár vagy tengelyirányban.
Ez egy ilyen cucc. Mivel úszó tárcsás fékrendszerünk vala fix féknyereggel ezért laza.

Monyuk ez kicsit laza:
https://www.youtube.com/watch?v=t836QfhDfYI
    

bekeny 122355 2018. augusztus 31. 22:51   Válasz erre: 122354
Szia Robi! Köszi szépen előre is!
    

Robi70 122354 2018. augusztus 31. 20:00   Válasz erre: 122353
Szia bekeny!
Remélem jól vagy.
Kormányban lehet, hogy tudok segíteni.
Egy ismerős eladta a 900asát és a gyári kormánya megmaradt. Már kínálgatta,de eddig nem volt jelentkező. Ha megvan még tiéd lehet ingyen vagy olcsóbban.:) Beszélek vele és a napokban jelentkezem.
    

bekeny 122353 2018. augusztus 31. 18:06  
Sziasztok! Vasárnap elcsúsztam a vizes úton a TDM900-asommal olyan 100km/h körül. Rendesen fel voltam öltözve, úgyhogy viszonylag simán megúsztam, a motorra viszont kéne pár dolog, gondoltam írok ide, hátha tud valaki segíteni. Nagyon alaposan még nem néztem meg a gépet (kórház és lábadozás...), de ami biztosan kell: bal első index, bal tükör, bal első lábtartó, mert ezek letörtek, de gondolom ilyeneket könnyű akár utángyártottat is szerezni. A kormány is durván elhajlott, így az is kéne, ez már gondolom neccesebb. Ja meg a kormányvégek is sérültek, de talán menthetőek. Az első-oldalsó műanyag idomok is repedtek, talán ragasztható, de karcos is lett, szóval ha találnék bontottat, akkor jobb lenne cserélni (ja, amúgy szürke). A bukócsövet szerintem csak lefestem, viszont a bal kipufogót is jó lenne cserélni, mert elég karcos lett, picit be is nyomódott (gyári dob van fent). Google-el majd persze keresgélek, de addigis ha bárkinek van ötlete/linkje/bontott alkatrésze a fentiek közül bármi, akkor keressetek légyszi! Köszi!
    

jobbkormanyos 122352 2018. augusztus 31. 13:55   Válasz erre: 122349
Csőszegecs .
    

Tomchy 122351 2018. augusztus 31. 00:06   Válasz erre: 122349
Az úszóágyazású féktárcsák rögzítő "szegecseiről" beszélünk. A menesztő csap talán jobb kifejezés rá
    

cizi 122350 2018. augusztus 30. 22:33   Válasz erre: 122348
Ez nem kell feltétlenül a gumicseréhez igazítanod.
Simán hozzáférhető beszerelt keréknél is.
    

Itil900 122349 2018. augusztus 30. 22:32  
Most jön az interkontinentális kérdés igen igen szakavatottól: milyen szegecsekről beszélünk? Tudomásom szerint a szegecs oldhatatlan kötés, ami "megjáratható" az oldható. Műszwkilag fejlesszetek!
    

Tomchy 122348 2018. augusztus 30. 20:55  
Kawa mester, Lendvai San, Cizi Úr!
Köszi srácok, télen nálam is tervben van a gumicsere, akkor én is eljátszom ezekkel a fránya szegecsekkel. :)
    

lendvai 122347 2018. augusztus 30. 19:25   Válasz erre: 122345
Intelligenciája válogatja, a legutóbbi gipszes-borás suttyóságért véleményem szerint először illene a nagy plénum előtt bocsánatot kérni. Nehéz dolog, tudom, de amióta én is gyakorlom amikor paraszt vagyok mással igencsak felszabadító érzés tud lenni. :-))
De természetesen ez csak az én privát véleményem, semmi kényszer nincs benne. Ha pedig valakit megbántottam ezzel a bejegyzéssel attól itt és most kérek bocsánatot.
    

kawa550 122346 2018. augusztus 30. 19:12   Válasz erre: 122343
Én akkus fúróba tettem krova fejet és azzal pörgettem meg a meghúzott csavart féktisztítóval.
    

kawa550 122345 2018. augusztus 30. 19:07   Válasz erre: 122342
Ahogy Cizi is írja, van aki ír vagy mond valamit, aminek aztán valaki hasznát látja, van aki meg csak idefos valami böszmeséget néha. Hogy ki akkor a szófosó?.... Döntse el mindenki maga. :)))))))
    

lendvai 122344 2018. augusztus 30. 18:54   Válasz erre: 122343
Pontosan úgy. Közben érdemes féktisztítóval megfujkálni, hogy kioldja a lerakódott koszt, ami a szorulást okozhatja.
Az eredeti amerikai forrás még csavarlazítót is fújt rá, de azt Kawa is meg én is kockázatosnak tartjuk, mert ha a benne lévő kenőanyag megül a zugokban és nem sikerül maradéktalanul eltüntetni, akkor nagyobb tempónál a centrifugális erő pont a tárcsa fékező felülete felé tereli, ami rossz esetben egy jó kis olajos fékezést és ebből adódó bonyodalmakat okozhat.
    

Tomchy 122343 2018. augusztus 30. 18:47   Válasz erre: 122342
És hogy is csináltad? Átdugtál rajta egy 8as csavart, ráhúztál egy anyát, és?
Sajna én se emlékszem rá, Kawa mester hogy mondta
    

cizi 122342 2018. augusztus 30. 18:14   Válasz erre: 122341
Kawa kb.egy-két hónapja tett fel egy videót erről. Előfordulhat, hogy a leragadt szegecsek miatt van az a jelenség, hogy fékezésnél "rezgés" tapasztalható. Perszevez lehet féktárcsa és gumi miatt is. Nálam ez nem jelentkezett, de adott volt a kiszerelt kerék és megjárattam. Egyik barátomnál viszont határozott javulást és a rezgés megszűnését eredményezte, pedig már tárcsacserén gondolkozott.
    

Fido71 122341 2018. augusztus 30. 17:57   Válasz erre: 122337
Ezt miért is kell?
Lemaradtam... :(
    

cizi 122340 2018. augusztus 30. 17:00   Válasz erre: 122339
Át kell bökni állványos fúróval!
    

fer 122339 2018. augusztus 30. 16:53   Válasz erre: 122337
És akinek nincsen lyuk a szegecsen?
    

night-rider 122338 2018. augusztus 30. 16:32   Válasz erre: 122336
A szófosók nyaralnak))))
    

cizi 122337 2018. augusztus 30. 16:19  
Gumicsere miatt kivettem a kereket.
Ha már kint van akkor valóban érdemes megjáratni a szegecseket, ahogyan Kawa ajánlotta.
    

Tomchy 122336 2018. augusztus 30. 15:57  
Micsoda csend lett, tán mindenki elrohant útlevelet venni??? :)
    

csanesz 122335 2018. augusztus 29. 21:32  
Ki ez a Willsmith?

Naon keményen nyomja a "góglish" forditást...
Aszongya: ...VEZETŐI ENGEDÉLY, SZÜLETÉS, VÍZKAPCSOLÓK...

Mi afffff@sz köze van a vízkapcsolónak a vezetői engedélyhez?
:))))
    

Bimmer1 122334 2018. augusztus 29. 21:27   Válasz erre: 122331
Köszi az infót!
    

csanesz 122333 2018. augusztus 29. 21:23   Válasz erre: 122325
A föttögésgátló!
https://olajshop.hu/NETLA-Fottogesgatlo-250-ml-1100-nyari-ablakmoso-ko
    

csanesz 122332 2018. augusztus 29. 21:19   Válasz erre: 122323
Lendvai!

Köszi a választ! :)
Tudom volt szó róla többször is. Csak valahogy nem jött át egy-két dolog. Mint pl., hogy a szintetikus viszkózusabb és ebből adódóan hideg állapotában jobb kenést adhat az ásványinál. De lehet, hogy én értelmeztem rosszul.
    

csanesz 122331 2018. augusztus 29. 21:08   Válasz erre: 122322
Bimmer1 !

Repsolnál nekem nincs olajfogyás. 180 Km/h -ig mertem húzni neki.
Motulnál 150 Km/h felett csipegeti. Alatta nincs fogyás. De lehet saccolni az esedékes fogyásra - így nem ér meglepi. Amúgy 130 -140 Km/h nekem mindenhol elég.
    

Flenegen 122330 2018. augusztus 29. 20:31  
Ez ki? Nem lehet ezt kitiltani?
    

mati12 122329 2018. augusztus 29. 16:37  
Ki ez az útlevél árus??? Csak nem a Soros György valamelyik embere? :-)
    

lendvai 122328 2018. augusztus 29. 13:59   Válasz erre: 122326
Nem ilyen ár-érték arányra gondoltam, de igaz, hordóval járnék a legjobban. :-)))
    

Flenegen 122326 2018. augusztus 29. 11:17   Válasz erre: 122325
Neked az a bajod, hogy mit csinálnál otthon 208 liter motorolajjal, amit hordóba tudnál venni:)

Egyébiránt nem sok, csak 12 év autó és motor szervizben töltött idő után egy dolog biztos és csak Vasutas kolléga véleményét erősítem meg!

Minden technika akkor lesz a legtartósabb és gond nélkül üzemeltethető, ha az előírás szerinti szervizek elvégzésre kerülnek és hozzáértő kezek munkájával. Így van az , hogy a saját Mazdámat a mai napig a MAzda márkaszervizbe viszem vissza, annak ellenére hogy autószalonban dogozom.
    

lendvai 122325 2018. augusztus 29. 10:10   Válasz erre: 122324
Ugye? :-) Mondtam én. :-)))
Azt az autószerelő műhelyt én személy szerint felgyújtanám, nem állhatom az olyan embereket, akik mások átveréséből remélnek könnyű hasznot.
Eggyel több ok, hogy magam szervizeljem a gépeimet. :-)))
    

vasutas 122324 2018. augusztus 29. 09:44  
Tizenhat éve van nálam a motorom. Minden tavasszal olajat cseréltem, mindig más olajat kapott, attól függően mi volt az éppen ajánlott legjobb ár-érték olaj. Én sohasem tapasztaltam köztük különbséget, csak azt, hogy friss olajjal mintha tényleg szebben működne.-:)) /de így vagyok az új gumikkal is/ Az Alpokban pedig mindegyikből jócskán bezabált fél-egy litert kilométertől függően.
Bedolgozom néha egy autószerelő műhelybe,,, ott nyolcszáz forintos hordós olajjal dolgoznak,,, előre megtöltött márkás flakonokból szolgálják ki a "kényesebb" ügyfeleket, akik mosolyogva bólogatnak az " ugye mennyivel szebben jár a motor" kérdésre,,,
Az autómban a napokban fordult át az óra a hatszáz ezresen /amúgy francia/ , gyári bontatlan motor és turbó és a váltó is, amely szintén tizenhat éve motorolajjal van
feltöltve. Csak olcsó olajat kaptak, de azt előírásnak megfelelően cserélve.
    

lendvai 122323 2018. augusztus 29. 09:32   Válasz erre: 122321
Mechanikája válogatja, nekem sem a 4TX, sem a 900 nem ette sem a Motult, sem a Repsolt. Azzal meg ne foglalkozz, hogy mit mondanak, vannak olyan illesztésű motorblokkok, amik más viszkozitást igényelnek, de az, hogy a TDM-be nem jó a szintetikus (ugyanolyan viszkozitással), mert ásványira van tervezve, az csak a hozzá nem értést bizonyítja. Nem egyszer beszéltük már itt is, a neten is van róla jópár nem Wikipédia szintű anyag.
    

Bimmer1 122322 2018. augusztus 29. 07:17   Válasz erre: 122320
Akkor most felújítás utan 12 ezer km-rel mekkora olajfogyasztast figyeltel meg?
    

csanesz 122321 2018. augusztus 29. 00:54   Válasz erre: 122319
A szerelőm a 7100 -ról meg lebeszélt. Így az nem lesz. A Repsolnak nincs ellene... Néha nem értem, hogy kérdezik milyen gépem van és ja hát annak csak ásványi a jó. Me miért? Ha van szintetikus amitől szépen dolgozik az miért nem válthatja ki? Miért kell ennyire kötni az ebet?
    

csanesz 122320 2018. augusztus 29. 00:50   Válasz erre: 122319
Nekem szerelő mondta, hogy Repsol is nagyon jó, de érdemes rá figyelni, mert "vékonyabb" tulajdonságot mutat - részemről a Motulhoz képest. Így előfordulhat, hogy csipegeti. Egyik ügyfele panaszkodott, hogy a 4 literből 2,5 liter olaj eltűnt 6 000Km alatt. Pedig a vas sosem ette az olajat. Hallottam már ilyet. Természetesen ellenőrzés, ellenőrzés, ellenőrzés... Akkor is ellenőriztem, mikor Motul volt a vasban és ezek után is fogom - szal nekem ez se nem új, se nem szokatlan. Sőt még a vizet is ellenőrzöm! Szerintem működését tekintve Rendben van a Repsol. Nekem jobbnak tűnik a váltás. Városi döcögésnél jobb váltani. Egyik motoros srác a melóhelyen a krosszgépét szivárgó üzemanyag gyanúval hozta be. De hűtővíz sem volt a vasban. Hát oda kell figyelni, mert igénylik a törődést.
    

lendvai 122319 2018. augusztus 28. 23:47   Válasz erre: 122317
Ez érdekes, én pont a Motul 7100-as agyonhájpolt olajat ejtem a jóval olcsóbb, bár ugyanúgy full szintetikus Repsolért. A Motullal kellemetlenül darabos volt a váltó. Lehet, hogy kenni piszkosul tud, de a váltás akadozóvá vált. Kísérletképpen tettem most bele Metabond 4T-t, amit olajos kuplungos motorokhoz is lehet használni: vajpuha lett a váltó. Na, a Repsol kevesebb, mint feleannyiért tudja ugyanazt, bár nem okoz semmilyen pénzügyi problémát, de azt a pénzt inkább elmotorozom.
Ha pedig a Repsol a Honda MotoGP csapatának fő szponzoraként megfelelő kenőanyagot tud gyártani ilyen csúcsgépekhez (mert valószínűleg ők szállítják az olajat is), akkor az is valószínű, hogy a pórnép gépeinek is tud megfelelő minőségű kenőanyagot gyártani.
Aki pedig hallgatta az Égéstér ide vonatkozó adását, ahol egy öreg egyetemi tanár úr is mesélt a kenőanyagok körüli marketingről az tudja, hogy miről van szó.
Aki meg összeesküvést sejt minden mögött, azon amúgy sem lehet segíteni. :-)
Ha meg valaki tud motorkerékpárba gyártott full szintetikus 10W-40 olajat a Repsol Moto Sintetico-nál jobbnak tűnő ár-érték aránnyal az nyugodtan megoszthatja, ha nem áll fönn a hamisítás veszélye lehet, hogy ki is próbálom.
    

Bimmer1 122318 2018. augusztus 28. 22:50   Válasz erre: 122314
Szia

A felújítás utan is csipegeti a motult?

Vagy az a felújítás előtt volt?
    

csanesz 122317 2018. augusztus 28. 22:00  
Bowden csere óta most először csúszott meg picit a kuplung - volt hangja.
De volt is dinamika és végre tudom a váltáskori kuplungot finoman vagy hirtelen visszaengedni. Eddig csak hosszasan csúsztatott, mint egy automata váltó. És végül marad a Motul 5100 10w-40. A mostani Repsol meg megy ki belőle. Lehet, hogy még jobb lesz így a kuplung.
    

lendvai 122315 2018. augusztus 28. 19:42   Válasz erre: 122314
Valószínűleg ott is a hozzá nem értés vagy a fillérbaszás, esetleg e kettő kombinációja vezethet ilyen eredményre. Egy újrahasznosított óvszerből készített kínai “ócsólegyen” szelepszárszimmering például jó eséllyel megadja magát.
    

csanesz 122314 2018. augusztus 28. 00:09   Válasz erre: 122311
Nálam olyan 12 000 van benne. Szerintem, ha normálisan megcsinálták azzal nem lesz gond. Nálam a Motult csipegeti a Repsolt nem. Pedig fordítva kellene lennie, mert a Repsol viszkózusabb.
    

csanesz 122313 2018. augusztus 28. 00:04   Válasz erre: 122310
Nem vagyok irigy... Vagy még is? Á dehogy...
De talán egy kicsit...
Jaj hánynom kell.....
    

Itil900 122312 2018. augusztus 27. 23:14   Válasz erre: 122310
Ja! Nem mondtam, hogy mazohista vagyok?:))
    

Bimmer1 122311 2018. augusztus 27. 22:18  
Sziasztok!

Aki olajfogyasztas miatt felujitatta a 4tx-blokkját annak mennyire volt tartós az olajfogyasztá csökkenés?
Halottam olyat hogy 30 ezer km után ugyanúgy ette az olajat...
    

lendvai 122310 2018. augusztus 27. 21:39   Válasz erre: 122308
Az nem jó dolog. Az irigység egy nagyon rossz dolog, akire irigy vagy azt nem nagyon érdekli, te viszont szarul érzed magad matta. Most mondd meg őszintén: jó ez neked? :-)))
    

csanesz 122309 2018. augusztus 27. 21:10   Válasz erre: 122307
Reméljük egyben marad a pilóta. Nem tűnik nagy koccnak, de attól még lehet komoly. :(
    

csanesz 122308 2018. augusztus 27. 20:59   Válasz erre: 122302
Kawa!
Azzzé csakhogy tudd: Irigyelve vagy! :)
    


lendvai 122306 2018. augusztus 27. 15:10   Válasz erre: 122304
Az kimaradt. Éhesek voltunk, inkább éttermet kerestünk vár helyett. :-)
    

Kucsi 122305 2018. augusztus 27. 11:42   Válasz erre: 122291
Ebben kihívás fürdeni. :)))
    

Kucsi 122304 2018. augusztus 27. 11:35   Válasz erre: 122276
Azért ha már Pazin környékén lesztek, nézzétek meg a várat és azt ahova épült.
    

Itil900 122303 2018. augusztus 26. 19:04   Válasz erre: 122302
Tesséi nekem opyat mutatni, hogy a vízesésnél vizibicikliztek!!!
    

kawa550 122302 2018. augusztus 26. 18:50   Válasz erre: 122301

    

kawa550 122301 2018. augusztus 26. 18:48   Válasz erre: 122300
Abból annyi elég, itt van helyette egy kis vízesés.
    

Itil900 122300 2018. augusztus 26. 18:18  
Irigyellek benneteket! Jöhet még egy két ágyú-rettenetes!
    

kawa550 122299 2018. augusztus 26. 18:15   Válasz erre: 122298
A pénisz irigység egyik fajtája ez. :)))))) De a mai nap a döglésre volt szánva, és ebben az időjárás is segít, így legalább van mivel (kivel) szórakoztatni magunkat. Kezd kisütni a nap, a szél valami elképesztő formákat rajzol hullámokból meg párából, most épp azt bámuljuk meg videozom. :D
    

ati5995 122298 2018. augusztus 26. 16:35  
Kawa!! Mit tettél h.ennyire" beléd áll" ez a fórum idegen!!!
    

lendvai 122297 2018. augusztus 26. 14:52   Válasz erre: 122294
Ha úgy gondolod, hogy irritál az itteni környezet arra vannak remek megoldások: például el lehet húzni innen és máris eggyel kevesebb irritáló fasz(ság) marad.
Úgy tűnik reménytelen vállalkozásnak tűnik beleverni a fejedbe, hogy itt nem szokás direktben balesetet, sérülést kívánni másnak. Az, hogy az ilyen embertípust ki hogyan minősíti azt rá lehet bízni a fantáziára. :-)
Ezek a fajta, már klinikai szintű mentális sérülések általában kora gyermekkorban alakulnak ki és ilyen idősen általában önerőből nem is lehet kilábalni belőle. Ennélfogva nem is szerencsés mindenféle jelzőket aggatni az ilyen emberekre, mert bár a tettei talán ezt sugallják, de valójában valahol betegek. Viszont vannak már erre szakosodott emberek, módszerek. Így aztán én is hibázok olykor, ahogy fentebb is, vállalom: én még nem tanultam meg uralni a saját defektjeimet, de már jó ideje dolgozom
rajta . Meg van bennem egy adag pszichopata hajlam is. :-)
Te mivel magyarázod magad? :-)
    

kawa550 122296 2018. augusztus 26. 14:30  
Én lefogom, te dugd meg! :)))))
    

kawa550 122295 2018. augusztus 26. 14:14   Válasz erre: 122294
Mi is úgy gondoljuk, te vagy a megfelelő személy eldönteni, miről lehet itt szó. :D
    

night-rider 122294 2018. augusztus 26. 14:08   Válasz erre: 122290
az lehet,de a sok nem ide tartozó fas.ság is irritáló tud lenni))))
    

night-rider 122293 2018. augusztus 26. 14:06   Válasz erre: 122292
ha a bora fel nem dönt aztán elő lehet venni a gipszet ..csak a sós vizzel lassabban köt..))))
    

kawa550 122292 2018. augusztus 26. 13:15   Válasz erre: 122289
Á, nem kell, ezen a túrán night rider stílusban motorozunk, a babakocsit toló anyukák is úgy kerülnek ki, mint a pocsolyát. :))))))
    

kawa550 122291 2018. augusztus 26. 13:12  
Van itt baszki olyan vihar, fél órát fényképeztem meg videoztam, ilyent se láttam még. :))))))
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22118