jobbkormanyos | 122396 | 2018. szeptember 5. 11:49 | Válasz erre: 122394 |
Annak idején a itt vettem, és nem lett drágább, ha tudod csináld vissza ! http://marotikonyvker.hu/motorkerekparok-villamos-rendszerei.html&search=motorker%C3%A9kp%C3%A1rok%20 |
Levi990 | 122395 | 2018. szeptember 5. 10:52 | Válasz erre: 122394 |
A mamisat átküldtem volna pdf-ben. Megkeressem, kell ?
|
kawa550 | 122394 | 2018. szeptember 5. 09:32 | Válasz erre: 122393 |
A kép attól származik, akitől a könyvet veszem, mert eredetileg kicsit pofátlan 15.000ft-os áron árulják a könyvet. De ugye akinek kötömöje van, annak nem csoda ha állandóan készenlétben vannak az alkatrészes dobozok meg a javítási könyvek...... :))))))))) https://bookline.hu/product/home.action?_v=_&type=20&id=527892# |
kawa550 | 122392 | 2018. szeptember 4. 23:12 | Válasz erre: 122391 |
Megelégeltem hogy hülye vok az elektronikához, így aztán meg vagyon rendelve az okosság. :)))))
![]() |
lendvai | 122391 | 2018. szeptember 4. 22:52 | Válasz erre: 122390 |
Csak hogy hozzátegyük a témához. Hajrá sufnituning! :-) https://totalcar.hu/magazin/technika/2013/11/08/er_valamit_a_gagyi_led/ |
kawa550 | 122390 | 2018. szeptember 4. 10:56 | Válasz erre: 122388 |
Ki hát. Tedd is bele, oszt alkalomadtán majd add oda cserébe a rendőrbácsinak a forgalmidat egy rövid időre, míg újra megkapja a műszakit egy szigorított vizsga után. :)))))))))
|
kawa550 | 122389 | 2018. szeptember 4. 10:51 | Válasz erre: 122387 |
Oda kő menni, meg kő nézni, oszt ha jó és az ára is megfelelő, akkó meg kő venni. Hirdetéseken rágódni meg ötletelni hülyeség. Ha minden jól megy ma hozzuk el a Zsuzsi új kocsiját, 1.3 vasaló swift agyon extrázva. Fogalmam sincs mikori, mennyi kilométer van benne, egy métert nem mentem vele, bele se ültem, még a motorháztetőt se nyitottam fel, és látni is csak oldalról láttam egy garázsban ahol a villany se volt felkapcsolva. :)))))))) Annyit tudok róla, hogy Faék Imi adja el nekünk, aki a Zsuzsi állandó üzlettársa. A kollégájától vette a feleségének, a megkotlott 1.9pdtdi helyett, de az asszony utálja, mert a nagy dízel után nem tud menni a kis benzinessel, állandóan lefullad vele, nem tud előzni mert elfelejt visszakapcsolni meg ilyenek. Zsuzsinak meg pont jó az 1.0 16V Micra után. Iminek nagyon nem jó üzlet lenne átbaxni minket, Zsuzsi kezeli az összes ingatlanját évek óta, több kára lenne egy összeveszésből mint nyeresége az átbaxásból. Az ótó meg óccó, Imi szerint tökéletes, Zsuzsinak tetszik, a fapad micra után meg minőségi ugrás. Faxt kell ilyesmin agyalni, meg kő venni oszt kécc. :)))))) |
Itil900 | 122388 | 2018. szeptember 4. 10:37 |
Kitalálták már a motorjainkhoz a fénykibocsájtó diódát?:)))
|
vasutas | 122387 | 2018. szeptember 4. 10:04 | Válasz erre: 122375 |
Vettem én is már motort kilenc évesen nyolcezer kilométerrel és abban garantáltan annyi volt. Mikor négy év múlva árultam újszerű állapotban tizennyolc ezer kilométerrel, jöttek a hitetlenkedő és köpködő telefonok, aztán az első vevő aki meg is nézte, még alkudni sem mert rá, úgy vette meg. De egy autós példa,,, apám kilenc éves Tipójában háromezer kilométer volt ,,, na azt alig tudtuk eladni,,-:))
|
lendvai | 122385 | 2018. szeptember 4. 09:32 | Válasz erre: 122383 |
Az angol megnevezés kezdőbetűit összevonva LED. :-) A lustábbak kedvéért, akiknek túl hosszú a fénykibocsátó dióda. :-)
|
kawa550 | 122383 | 2018. szeptember 4. 09:06 | Válasz erre: 122382 |
Legyen mondjuk fénykibocsátó dióda! :)))))
|
Itil900 | 122382 | 2018. szeptember 4. 06:43 | Válasz erre: 122380 |
Teljes mellszélességgel!!! Csak az a baj, hogy a "körte" elég parasztos és kis pohárban jobb, a "fogyasztó" meg túl fizikaórás. Tudsz egy jobb kifejezést? Tanulófélben vagyok!
|
kawa550 | 122380 | 2018. szeptember 3. 22:32 | Válasz erre: 122377 |
Szerintem én hülye vagyok az elektronikához, de te mögöttem kullogsz.....:)))))))
|
kawa550 | 122379 | 2018. szeptember 3. 22:31 | Válasz erre: 122376 |
Teccik tunni, levett gyujtásnál még az én öregedő potenciálom is nagyobb, mint ami ott van. :))))))
|
lendvai | 122378 | 2018. szeptember 3. 21:21 | Válasz erre: 122377 |
Tényleg haladni kéne a korral: nincs olyan, hogy LED izzó. :-))) Van LED, meg van izzó. :-)))
|
Itil900 | 122377 | 2018. szeptember 3. 21:12 | Válasz erre: 122372 |
Haladjatok már a korral!!!: Led izzó!!!! :)))
|
lendvai | 122376 | 2018. szeptember 3. 21:08 | Válasz erre: 122373 |
Há' akkor az akkumulátoron keresztül értél testet, ez van. :-) Ha a lentieket jól értelmeztem feszültség alatt használtad a szakadásjelző funkciót a műszeren? Mert az nem ajánlatos, az a benne lévő elemről küld mérőáramot a rendszerbe, gyakorlatilag rövidzár üzemmódban. Ha azt egy 12V-os körre kapcsolod és összekötöd a tápot a testtel, hát értem én, hogy szakács vagy meg szeretsz sütögetni, de az elektronikák sütögetése nem egy gourmet téma. :-))) Vagy nem tudtam a hiányos információk alapján értelmezni, hogy pontosan mi volt csatlakoztatva pontosan milyen potenciálú vagy vélt potenciálú pontokra. :-))) |
Itil900 | 122375 | 2018. szeptember 3. 21:08 | Válasz erre: 122366 |
9 éves motor 3000 km-rel sem... A vakbelem röhög!!!!!!!!!!!!!!!!
|
kawa550 | 122373 | 2018. szeptember 3. 20:59 | Válasz erre: 122372 |
De há' ércse má meg kend, hogy ilyenkor az izzók nincsenek rajta, le vannak húzva a csatlakozójukkal együtt, tehát csak egy vezetékünk van izzók nélkül a levegőben lafogó véggel,ami előremegy a kormány kapcsolóba, onnan meg a gyújtáskapcsolóba. :))
|
lendvai | 122372 | 2018. szeptember 3. 20:55 | Válasz erre: 122371 |
Hát én is ezt mondom. :-))) Az 5W-os szál ellenállása kb 3 Ohm, így a pozitív oldalról nézve enyhén hunyorítva akár test is lehet. :-))) De az is lehet, hogy lekapcsolva nem hagyja a pozitív oldalt lógni a levegőben, hanem lekapcsolja a testre. Mert mint tudjuk a szabadon hagyott pólus potenciálja akármekkora lehet. :-)))) |
kawa550 | 122371 | 2018. szeptember 3. 20:45 | Válasz erre: 122370 |
Nem ellenállást lehet mérni rajta, hanem ha azt a vezetéket használom a próbalámpánál testnek, akkor világít a lámpa, tehát konkrétan test.
|
lendvai | 122370 | 2018. szeptember 3. 20:30 | Válasz erre: 122368 |
Mi az, hogy szar motorokkal vazze? :-))) Egy halogén izzószálas pilács bizony kopó alkatrész, különösen a magyar útviszonyok mellett, az átlagnál gyorsabbal elhasználódik az a vékonka wolframszál. :-))) Ne feledkezzünk el a túlterhelt elme hatására meghúzás nélkül maradt sebességváltó rúdról sem! :-))) Magyar útviszonyoknak köszönhetően a Hondában ma első-felső lengőkarokat cseréltem. Ha meg már vásároltam akkor begyűjtöttem a még nem cserélt szilenteket meg gömbfejeket is. Sajnos csak az első futóműhöz árulnak idehaza külön szilenteket, hátsókat majd lengőkarral együtt veszek. :-))) A kikapcsolt lámpánál a "testelés" szerintem a wolframszál ellenállása, mert hát a pozitív oldalról mérve az van a negatív pontig, nem kell messzemenő következtetéseket levonni a Kawasaki huncutkodó mérnökeit illetően. :-)))) |
kawa550 | 122368 | 2018. szeptember 3. 19:59 |
Látom uborka szezon van, szófosok egy kis szerviz témát, hadd örüljön Emese!:)))))) Szar motorokkal indultunk túrára, Tibinek a tompítottban kellett égőt cserélni, nekem meg a hátsó lámpában, ami másnap megint elsötétült a hazaúton. Mivel az égőcserés basztatásnál helyrejött így ott kezdtem keresni a hibát a hátsó csatlakozó környékén. Féklámpák mentek, tehát a test meg a féklámpa kör rendben van. Maradt az egyetlen piros kábel gyanúnak, mert a lámpa csatiját direkt 12V-al megküldve működtek, szóval az előremenő kábelnél van a gond, ott nem jön a delej. Rácsíptettem a szakadásjelzőt, lekaptam a tankot hogy az első csatinál is mérjek, közben hozzáértem egy vázcsavarhoz, és sípol a műszer. Mondom mi a faxom, ezen 12V-nak kéne lennie nem testnek! Valahol kikophatott a szigetelés és testel a + kábele a lámpának. Széthúztam a csatikat hogy kimérjem melyik szakaszon van a baj, erre persze sehol, jó a kábel, nem testel, direktre kötve müxik a lámpa. K anyádat! Akkor a kapcsoló lesz a baj, de mielőtt szétszedtem volna, inkább mértem a csatlakozóján, és persze minden müxik, kapcsol, hibátlan. Összedugva mégse müxik. Haladtunk tovább, első lámpa is leszerel, méricskél, és lőn világosság, azé nem lőn hátul világosság, mert a lámpa vezetékére nem jön delej a gyújtáskapcsolóból. Vezetékek nem sérültek. Ezután bevetettem a végső fegyvert, a villanyszerelők atombombáját, és kontakt sprét fújtam a gyújtáskapcsolóba. És lőn világosság, elől, hátul, mindenhol! Még szerencse, hogy ehhez szétszedtem a fél motort.......:))))))))))))))))) Hogy mi a faxomért ad kikapcsolt lámpánál testet a lámpa + vezetékére, azt azóta se tudom. |
cizi | 122367 | 2018. szeptember 3. 17:04 | Válasz erre: 122366 |
Ha a szervízekhez nem is annyira, de az ügyintézőhöz nagyon ragaszkodott!
|
cizi | 122366 | 2018. szeptember 3. 16:54 |
https://www.kepesmotor.hu/honda-tura_sporttura/p1944156 Alkalmi vétel!:) |
kawa550 | 122364 | 2018. szeptember 3. 16:21 | Válasz erre: 122363 |
Ugyan ezt csináljuk mi is minden alkalommal a horvát határon meg a fizetőkapuknál, amíg a sorok közt előre lehet menni, megyünk, a betonterelők közt már nem pofátlankodunk, kivárjuk azt a pár autót. Erről cikket írni meg jogszabályokkal dobálózni, vazze....
|
Tomchy | 122363 | 2018. szeptember 3. 14:43 | Válasz erre: 122361 |
Én viszonylag gyakran járok át Szerbiába. Simán megyek előre, csak az első 4-5 autót, amik már benn állnak a kapu előtt, azokat nem előzöm már meg. Sose volt belőle semmiféle probléma, nem is nagyon tartott tovább még átkelés 15-20 percnél.
|
kawa550 | 122361 | 2018. szeptember 3. 14:07 | Válasz erre: 122360 |
Szokásos semmitmondó fingfűrészelés, nem ez az első cikkük amit meg se kellett volna írni.
|
Itil900 | 122360 | 2018. szeptember 3. 12:28 |
https://hegylakok.hu/2018/09/hataratkeles-motorkerekpar-eloregurulas/
|
lendvai | 122359 | 2018. szeptember 2. 12:33 |
Volt már téma, ezen a képen jól látszik milyen az, amikor elmászik a két henger keverékképzése, ami a műszerfal menüjében állítható. Az a bal oldali lila leömlő eléggé szegény keverékre utal. ![]() |
csanesz | 122357 | 2018. szeptember 1. 09:21 |
Ez nagyon eltévedt: https://auto.jofogas.hu/szabolcs_szatmar_bereg/Elado_elsosegely_csomag_83239894.htm |
csanesz | 122356 | 2018. augusztus 31. 23:15 | Válasz erre: 122349 |
Itil900! ...és van a laza szegecs! :) Pl. az összes fogó, ami szegecselt az így van megoldva. Hogy milyen a kialakítása az mindegy a lényeg, hogy a "közre zárt" alkatrészek elmozdulnak egymáshoz képest sugár vagy tengelyirányban. Ez egy ilyen cucc. Mivel úszó tárcsás fékrendszerünk vala fix féknyereggel ezért laza. Monyuk ez kicsit laza: https://www.youtube.com/watch?v=t836QfhDfYI |
Robi70 | 122354 | 2018. augusztus 31. 20:00 | Válasz erre: 122353 |
Szia bekeny! Remélem jól vagy. Kormányban lehet, hogy tudok segíteni. Egy ismerős eladta a 900asát és a gyári kormánya megmaradt. Már kínálgatta,de eddig nem volt jelentkező. Ha megvan még tiéd lehet ingyen vagy olcsóbban.:) Beszélek vele és a napokban jelentkezem. |
bekeny | 122353 | 2018. augusztus 31. 18:06 |
Sziasztok! Vasárnap elcsúsztam a vizes úton a TDM900-asommal olyan 100km/h körül. Rendesen fel voltam öltözve, úgyhogy viszonylag simán megúsztam, a motorra viszont kéne pár dolog, gondoltam írok ide, hátha tud valaki segíteni. Nagyon alaposan még nem néztem meg a gépet (kórház és lábadozás...), de ami biztosan kell: bal első index, bal tükör, bal első lábtartó, mert ezek letörtek, de gondolom ilyeneket könnyű akár utángyártottat is szerezni. A kormány is durván elhajlott, így az is kéne, ez már gondolom neccesebb. Ja meg a kormányvégek is sérültek, de talán menthetőek. Az első-oldalsó műanyag idomok is repedtek, talán ragasztható, de karcos is lett, szóval ha találnék bontottat, akkor jobb lenne cserélni (ja, amúgy szürke). A bukócsövet szerintem csak lefestem, viszont a bal kipufogót is jó lenne cserélni, mert elég karcos lett, picit be is nyomódott (gyári dob van fent). Google-el majd persze keresgélek, de addigis ha bárkinek van ötlete/linkje/bontott alkatrésze a fentiek közül bármi, akkor keressetek légyszi! Köszi!
|
Tomchy | 122351 | 2018. augusztus 31. 00:06 | Válasz erre: 122349 |
Az úszóágyazású féktárcsák rögzítő "szegecseiről" beszélünk. A menesztő csap talán jobb kifejezés rá
|
cizi | 122350 | 2018. augusztus 30. 22:33 | Válasz erre: 122348 |
Ez nem kell feltétlenül a gumicseréhez igazítanod. Simán hozzáférhető beszerelt keréknél is. |
Itil900 | 122349 | 2018. augusztus 30. 22:32 |
Most jön az interkontinentális kérdés igen igen szakavatottól: milyen szegecsekről beszélünk? Tudomásom szerint a szegecs oldhatatlan kötés, ami "megjáratható" az oldható. Műszwkilag fejlesszetek!
|
Tomchy | 122348 | 2018. augusztus 30. 20:55 |
Kawa mester, Lendvai San, Cizi Úr! Köszi srácok, télen nálam is tervben van a gumicsere, akkor én is eljátszom ezekkel a fránya szegecsekkel. :) |
lendvai | 122347 | 2018. augusztus 30. 19:25 | Válasz erre: 122345 |
Intelligenciája válogatja, a legutóbbi gipszes-borás suttyóságért véleményem szerint először illene a nagy plénum előtt bocsánatot kérni. Nehéz dolog, tudom, de amióta én is gyakorlom amikor paraszt vagyok mással igencsak felszabadító érzés tud lenni. :-)) De természetesen ez csak az én privát véleményem, semmi kényszer nincs benne. Ha pedig valakit megbántottam ezzel a bejegyzéssel attól itt és most kérek bocsánatot. |
kawa550 | 122346 | 2018. augusztus 30. 19:12 | Válasz erre: 122343 |
Én akkus fúróba tettem krova fejet és azzal pörgettem meg a meghúzott csavart féktisztítóval.
|
kawa550 | 122345 | 2018. augusztus 30. 19:07 | Válasz erre: 122342 |
Ahogy Cizi is írja, van aki ír vagy mond valamit, aminek aztán valaki hasznát látja, van aki meg csak idefos valami böszmeséget néha. Hogy ki akkor a szófosó?.... Döntse el mindenki maga. :)))))))
|
lendvai | 122344 | 2018. augusztus 30. 18:54 | Válasz erre: 122343 |
Pontosan úgy. Közben érdemes féktisztítóval megfujkálni, hogy kioldja a lerakódott koszt, ami a szorulást okozhatja. Az eredeti amerikai forrás még csavarlazítót is fújt rá, de azt Kawa is meg én is kockázatosnak tartjuk, mert ha a benne lévő kenőanyag megül a zugokban és nem sikerül maradéktalanul eltüntetni, akkor nagyobb tempónál a centrifugális erő pont a tárcsa fékező felülete felé tereli, ami rossz esetben egy jó kis olajos fékezést és ebből adódó bonyodalmakat okozhat. |
Tomchy | 122343 | 2018. augusztus 30. 18:47 | Válasz erre: 122342 |
És hogy is csináltad? Átdugtál rajta egy 8as csavart, ráhúztál egy anyát, és? Sajna én se emlékszem rá, Kawa mester hogy mondta |
cizi | 122342 | 2018. augusztus 30. 18:14 | Válasz erre: 122341 |
Kawa kb.egy-két hónapja tett fel egy videót erről. Előfordulhat, hogy a leragadt szegecsek miatt van az a jelenség, hogy fékezésnél "rezgés" tapasztalható. Perszevez lehet féktárcsa és gumi miatt is. Nálam ez nem jelentkezett, de adott volt a kiszerelt kerék és megjárattam. Egyik barátomnál viszont határozott javulást és a rezgés megszűnését eredményezte, pedig már tárcsacserén gondolkozott.
|
cizi | 122337 | 2018. augusztus 30. 16:19 |
Gumicsere miatt kivettem a kereket. Ha már kint van akkor valóban érdemes megjáratni a szegecseket, ahogyan Kawa ajánlotta. ![]() |
Tomchy | 122336 | 2018. augusztus 30. 15:57 |
Micsoda csend lett, tán mindenki elrohant útlevelet venni??? :)
|
csanesz | 122335 | 2018. augusztus 29. 21:32 |
Ki ez a Willsmith? Naon keményen nyomja a "góglish" forditást... Aszongya: ...VEZETŐI ENGEDÉLY, SZÜLETÉS, VÍZKAPCSOLÓK... Mi afffff@sz köze van a vízkapcsolónak a vezetői engedélyhez? :)))) |
csanesz | 122333 | 2018. augusztus 29. 21:23 | Válasz erre: 122325 |
A föttögésgátló! https://olajshop.hu/NETLA-Fottogesgatlo-250-ml-1100-nyari-ablakmoso-ko |
csanesz | 122332 | 2018. augusztus 29. 21:19 | Válasz erre: 122323 |
Lendvai! Köszi a választ! :) Tudom volt szó róla többször is. Csak valahogy nem jött át egy-két dolog. Mint pl., hogy a szintetikus viszkózusabb és ebből adódóan hideg állapotában jobb kenést adhat az ásványinál. De lehet, hogy én értelmeztem rosszul. |
csanesz | 122331 | 2018. augusztus 29. 21:08 | Válasz erre: 122322 |
Bimmer1 ! Repsolnál nekem nincs olajfogyás. 180 Km/h -ig mertem húzni neki. Motulnál 150 Km/h felett csipegeti. Alatta nincs fogyás. De lehet saccolni az esedékes fogyásra - így nem ér meglepi. Amúgy 130 -140 Km/h nekem mindenhol elég. |
mati12 | 122329 | 2018. augusztus 29. 16:37 |
Ki ez az útlevél árus??? Csak nem a Soros György valamelyik embere? :-)
|
lendvai | 122328 | 2018. augusztus 29. 13:59 | Válasz erre: 122326 |
Nem ilyen ár-érték arányra gondoltam, de igaz, hordóval járnék a legjobban. :-)))
|
Flenegen | 122326 | 2018. augusztus 29. 11:17 | Válasz erre: 122325 |
Neked az a bajod, hogy mit csinálnál otthon 208 liter motorolajjal, amit hordóba tudnál venni:) Egyébiránt nem sok, csak 12 év autó és motor szervizben töltött idő után egy dolog biztos és csak Vasutas kolléga véleményét erősítem meg! Minden technika akkor lesz a legtartósabb és gond nélkül üzemeltethető, ha az előírás szerinti szervizek elvégzésre kerülnek és hozzáértő kezek munkájával. Így van az , hogy a saját Mazdámat a mai napig a MAzda márkaszervizbe viszem vissza, annak ellenére hogy autószalonban dogozom. |
lendvai | 122325 | 2018. augusztus 29. 10:10 | Válasz erre: 122324 |
Ugye? :-) Mondtam én. :-))) Azt az autószerelő műhelyt én személy szerint felgyújtanám, nem állhatom az olyan embereket, akik mások átveréséből remélnek könnyű hasznot. Eggyel több ok, hogy magam szervizeljem a gépeimet. :-))) |
vasutas | 122324 | 2018. augusztus 29. 09:44 |
Tizenhat éve van nálam a motorom. Minden tavasszal olajat cseréltem, mindig más olajat kapott, attól függően mi volt az éppen ajánlott legjobb ár-érték olaj. Én sohasem tapasztaltam köztük különbséget, csak azt, hogy friss olajjal mintha tényleg szebben működne.-:)) /de így vagyok az új gumikkal is/ Az Alpokban pedig mindegyikből jócskán bezabált fél-egy litert kilométertől függően. Bedolgozom néha egy autószerelő műhelybe,,, ott nyolcszáz forintos hordós olajjal dolgoznak,,, előre megtöltött márkás flakonokból szolgálják ki a "kényesebb" ügyfeleket, akik mosolyogva bólogatnak az " ugye mennyivel szebben jár a motor" kérdésre,,, Az autómban a napokban fordult át az óra a hatszáz ezresen /amúgy francia/ , gyári bontatlan motor és turbó és a váltó is, amely szintén tizenhat éve motorolajjal van feltöltve. Csak olcsó olajat kaptak, de azt előírásnak megfelelően cserélve. |
lendvai | 122323 | 2018. augusztus 29. 09:32 | Válasz erre: 122321 |
Mechanikája válogatja, nekem sem a 4TX, sem a 900 nem ette sem a Motult, sem a Repsolt. Azzal meg ne foglalkozz, hogy mit mondanak, vannak olyan illesztésű motorblokkok, amik más viszkozitást igényelnek, de az, hogy a TDM-be nem jó a szintetikus (ugyanolyan viszkozitással), mert ásványira van tervezve, az csak a hozzá nem értést bizonyítja. Nem egyszer beszéltük már itt is, a neten is van róla jópár nem Wikipédia szintű anyag.
|
Bimmer1 | 122322 | 2018. augusztus 29. 07:17 | Válasz erre: 122320 |
Akkor most felújítás utan 12 ezer km-rel mekkora olajfogyasztast figyeltel meg?
|
csanesz | 122321 | 2018. augusztus 29. 00:54 | Válasz erre: 122319 |
A szerelőm a 7100 -ról meg lebeszélt. Így az nem lesz. A Repsolnak nincs ellene... Néha nem értem, hogy kérdezik milyen gépem van és ja hát annak csak ásványi a jó. Me miért? Ha van szintetikus amitől szépen dolgozik az miért nem válthatja ki? Miért kell ennyire kötni az ebet?
|
csanesz | 122320 | 2018. augusztus 29. 00:50 | Válasz erre: 122319 |
Nekem szerelő mondta, hogy Repsol is nagyon jó, de érdemes rá figyelni, mert "vékonyabb" tulajdonságot mutat - részemről a Motulhoz képest. Így előfordulhat, hogy csipegeti. Egyik ügyfele panaszkodott, hogy a 4 literből 2,5 liter olaj eltűnt 6 000Km alatt. Pedig a vas sosem ette az olajat. Hallottam már ilyet. Természetesen ellenőrzés, ellenőrzés, ellenőrzés... Akkor is ellenőriztem, mikor Motul volt a vasban és ezek után is fogom - szal nekem ez se nem új, se nem szokatlan. Sőt még a vizet is ellenőrzöm! Szerintem működését tekintve Rendben van a Repsol. Nekem jobbnak tűnik a váltás. Városi döcögésnél jobb váltani. Egyik motoros srác a melóhelyen a krosszgépét szivárgó üzemanyag gyanúval hozta be. De hűtővíz sem volt a vasban. Hát oda kell figyelni, mert igénylik a törődést.
|
lendvai | 122319 | 2018. augusztus 28. 23:47 | Válasz erre: 122317 |
Ez érdekes, én pont a Motul 7100-as agyonhájpolt olajat ejtem a jóval olcsóbb, bár ugyanúgy full szintetikus Repsolért. A Motullal kellemetlenül darabos volt a váltó. Lehet, hogy kenni piszkosul tud, de a váltás akadozóvá vált. Kísérletképpen tettem most bele Metabond 4T-t, amit olajos kuplungos motorokhoz is lehet használni: vajpuha lett a váltó. Na, a Repsol kevesebb, mint feleannyiért tudja ugyanazt, bár nem okoz semmilyen pénzügyi problémát, de azt a pénzt inkább elmotorozom. Ha pedig a Repsol a Honda MotoGP csapatának fő szponzoraként megfelelő kenőanyagot tud gyártani ilyen csúcsgépekhez (mert valószínűleg ők szállítják az olajat is), akkor az is valószínű, hogy a pórnép gépeinek is tud megfelelő minőségű kenőanyagot gyártani. Aki pedig hallgatta az Égéstér ide vonatkozó adását, ahol egy öreg egyetemi tanár úr is mesélt a kenőanyagok körüli marketingről az tudja, hogy miről van szó. Aki meg összeesküvést sejt minden mögött, azon amúgy sem lehet segíteni. :-) Ha meg valaki tud motorkerékpárba gyártott full szintetikus 10W-40 olajat a Repsol Moto Sintetico-nál jobbnak tűnő ár-érték aránnyal az nyugodtan megoszthatja, ha nem áll fönn a hamisítás veszélye lehet, hogy ki is próbálom. |
Bimmer1 | 122318 | 2018. augusztus 28. 22:50 | Válasz erre: 122314 |
Szia A felújítás utan is csipegeti a motult? Vagy az a felújítás előtt volt? |
csanesz | 122317 | 2018. augusztus 28. 22:00 |
Bowden csere óta most először csúszott meg picit a kuplung - volt hangja. De volt is dinamika és végre tudom a váltáskori kuplungot finoman vagy hirtelen visszaengedni. Eddig csak hosszasan csúsztatott, mint egy automata váltó. És végül marad a Motul 5100 10w-40. A mostani Repsol meg megy ki belőle. Lehet, hogy még jobb lesz így a kuplung. |
lendvai | 122315 | 2018. augusztus 28. 19:42 | Válasz erre: 122314 |
Valószínűleg ott is a hozzá nem értés vagy a fillérbaszás, esetleg e kettő kombinációja vezethet ilyen eredményre. Egy újrahasznosított óvszerből készített kínai “ócsólegyen” szelepszárszimmering például jó eséllyel megadja magát.
|
csanesz | 122314 | 2018. augusztus 28. 00:09 | Válasz erre: 122311 |
Nálam olyan 12 000 van benne. Szerintem, ha normálisan megcsinálták azzal nem lesz gond. Nálam a Motult csipegeti a Repsolt nem. Pedig fordítva kellene lennie, mert a Repsol viszkózusabb.
|
csanesz | 122313 | 2018. augusztus 28. 00:04 | Válasz erre: 122310 |
Nem vagyok irigy... Vagy még is? Á dehogy... De talán egy kicsit... Jaj hánynom kell..... |
Itil900 | 122312 | 2018. augusztus 27. 23:14 | Válasz erre: 122310 |
Ja! Nem mondtam, hogy mazohista vagyok?:))
|
Bimmer1 | 122311 | 2018. augusztus 27. 22:18 |
Sziasztok! Aki olajfogyasztas miatt felujitatta a 4tx-blokkját annak mennyire volt tartós az olajfogyasztá csökkenés? Halottam olyat hogy 30 ezer km után ugyanúgy ette az olajat... |
lendvai | 122310 | 2018. augusztus 27. 21:39 | Válasz erre: 122308 |
Az nem jó dolog. Az irigység egy nagyon rossz dolog, akire irigy vagy azt nem nagyon érdekli, te viszont szarul érzed magad matta. Most mondd meg őszintén: jó ez neked? :-)))
|
csanesz | 122309 | 2018. augusztus 27. 21:10 | Válasz erre: 122307 |
Reméljük egyben marad a pilóta. Nem tűnik nagy koccnak, de attól még lehet komoly. :(
|
csanesz | 122308 | 2018. augusztus 27. 20:59 | Válasz erre: 122302 |
Kawa! Azzzé csakhogy tudd: Irigyelve vagy! :) |
Flenegen | 122307 | 2018. augusztus 27. 18:18 |
http://m.kisalfold.hu/gyori_hirek/auto_es_motoros_utkozott_gyorben_egy_ember_megserult_-_fotok/2571433/ TDM sérült a balesetben |
lendvai | 122306 | 2018. augusztus 27. 15:10 | Válasz erre: 122304 |
Az kimaradt. Éhesek voltunk, inkább éttermet kerestünk vár helyett. :-)
|
Kucsi | 122304 | 2018. augusztus 27. 11:35 | Válasz erre: 122276 |
Azért ha már Pazin környékén lesztek, nézzétek meg a várat és azt ahova épült.
|
Itil900 | 122303 | 2018. augusztus 26. 19:04 | Válasz erre: 122302 |
Tesséi nekem opyat mutatni, hogy a vízesésnél vizibicikliztek!!!
|
kawa550 | 122301 | 2018. augusztus 26. 18:48 | Válasz erre: 122300 |
Abból annyi elég, itt van helyette egy kis vízesés.
![]() |
kawa550 | 122299 | 2018. augusztus 26. 18:15 | Válasz erre: 122298 |
A pénisz irigység egyik fajtája ez. :)))))) De a mai nap a döglésre volt szánva, és ebben az időjárás is segít, így legalább van mivel (kivel) szórakoztatni magunkat. Kezd kisütni a nap, a szél valami elképesztő formákat rajzol hullámokból meg párából, most épp azt bámuljuk meg videozom. :D
|
ati5995 | 122298 | 2018. augusztus 26. 16:35 |
Kawa!! Mit tettél h.ennyire" beléd áll" ez a fórum idegen!!!
|
lendvai | 122297 | 2018. augusztus 26. 14:52 | Válasz erre: 122294 |
Ha úgy gondolod, hogy irritál az itteni környezet arra vannak remek megoldások: például el lehet húzni innen és máris eggyel kevesebb irritáló fasz(ság) marad. Úgy tűnik reménytelen vállalkozásnak tűnik beleverni a fejedbe, hogy itt nem szokás direktben balesetet, sérülést kívánni másnak. Az, hogy az ilyen embertípust ki hogyan minősíti azt rá lehet bízni a fantáziára. :-) Ezek a fajta, már klinikai szintű mentális sérülések általában kora gyermekkorban alakulnak ki és ilyen idősen általában önerőből nem is lehet kilábalni belőle. Ennélfogva nem is szerencsés mindenféle jelzőket aggatni az ilyen emberekre, mert bár a tettei talán ezt sugallják, de valójában valahol betegek. Viszont vannak már erre szakosodott emberek, módszerek. Így aztán én is hibázok olykor, ahogy fentebb is, vállalom: én még nem tanultam meg uralni a saját defektjeimet, de már jó ideje dolgozom rajta . Meg van bennem egy adag pszichopata hajlam is. :-) Te mivel magyarázod magad? :-) |
kawa550 | 122295 | 2018. augusztus 26. 14:14 | Válasz erre: 122294 |
Mi is úgy gondoljuk, te vagy a megfelelő személy eldönteni, miről lehet itt szó. :D
|
night-rider | 122294 | 2018. augusztus 26. 14:08 | Válasz erre: 122290 |
az lehet,de a sok nem ide tartozó fas.ság is irritáló tud lenni))))
|
night-rider | 122293 | 2018. augusztus 26. 14:06 | Válasz erre: 122292 |
ha a bora fel nem dönt aztán elő lehet venni a gipszet ..csak a sós vizzel lassabban köt..))))
|
kawa550 | 122292 | 2018. augusztus 26. 13:15 | Válasz erre: 122289 |
Á, nem kell, ezen a túrán night rider stílusban motorozunk, a babakocsit toló anyukák is úgy kerülnek ki, mint a pocsolyát. :))))))
|
kawa550 | 122291 | 2018. augusztus 26. 13:12 |
Van itt baszki olyan vihar, fél órát fényképeztem meg videoztam, ilyent se láttam még. :))))))
![]() |